[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:43:
BangGood
Banggood Tablet Clearance! Extra 15% off selected items!!

Use coupon code: 36bgc8

http://www.banggood.com/c...ent=Charlotte&utm_design=

Volgens mij pakt het wel bij elke tablet.
Pakt bij mij niet op een niet clearance tablet ik krijg dan de melding:
"Only clearance products can use this coupon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamBeard
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 18:46
SinergyX schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:38:
Ik zou gewoon die $6,37 pakken. Wel netjes dat ze trouwens voorstellen om op hun kosten dat ding hier te laten repareren, waarom zou dat eigelijk niet kunnen? Genoeg van die telefoonboertjes hier die wat bijklussen met zulke dingen (en je daarna een veelvoud in rekening brengen).

Als je je oude digitizer er weer op zet, heb je dan wel weer 'iets' van responce erop?
Gisteren weer even de oude digitizer eraan gehangen en die werkt nog steeds deels, dus ik denk dat die nieuwe digitizer toch echt kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo allemaal,

Woon in China en doe regelmatig inkopen op Taobao. Heb je vragen hierover, laat me weten. Wil graag helpen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:43
Ik ga in de zomer een weekje de wildernis in en daarvoor een aantal survival gadgets gekocht.
Ik heb bij zowel banggood als bij focalprice besteld. Beide pakketten kwamen al na 8 dagen binnen. Alle producten zien er goed uit.

Hoogtepuntje:
Met de magnesium stick heb ik al een klein vuurtje kunnen bouwen.
http://www.banggood.com/W...-Lighter-Kit-p-25839.html

Verder nog een zaklampje, swiss knife, vishengeltje, lokaas en waterbags gekocht.
Ik ben benieuwd of ze de vakantie zullen overleven :).

Tot zover bevallen met Banggood en Focalprice me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

na wat problemen met de eerste zending, heb ik nu ook van focalprice mn aankoop binnen, een tablet, zoals gewoonlijk met chineese webshops klopten de specs niet en eerst deed het ding het prima, maar uit het niets wilde het vanmorgen niet meer opstarten (zwart scherm na bioslogo), scherm was dus wel in orde dus ik hoop op een fout in andriod, heb via icoo een nieuwe firmware erop gezet en voor nu doet ie het weer.

ik heb hier eerder gemeld, dat focalprice onbetrouwbaar is en ik blijf bij dat standpunt. hun site is lek, de order ging fout, hun adressen kloppen niet en het produkt is mogelijk defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bbstreams schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:41:
na wat problemen met de eerste zending, heb ik nu ook van focalprice mn aankoop binnen, een tablet, zoals gewoonlijk met chineese webshops klopten de specs niet en eerst deed het ding het prima, maar uit het niets wilde het vanmorgen niet meer opstarten (zwart scherm na bioslogo), scherm was dus wel in orde dus ik hoop op een fout in andriod, heb via icoo een nieuwe firmware erop gezet en voor nu doet ie het weer.

ik heb hier eerder gemeld, dat focalprice onbetrouwbaar is en ik blijf bij dat standpunt. hun site is lek, de order ging fout, hun adressen kloppen niet en het produkt is mogelijk defect.
heb je een link naar het tablet dat je gekocht hebt en welke specs kloppen niet? is wel zo handig als iemand anders een tablet wil bestellen bij Focalprice.

En welk adres klopt niet? De meeste Chinese webshops hebben meerdere vestigingsadressen ivm verschillende wetgeving (oa. HK / SER / mainland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik wil een aantal producten bestellen via mistertao, maar kan niet goed vinden hoe dit in zijn werk gaat.
Op een ander forum staat dat je 8% fee moet betalen voor de service van mistertao en daarnaast nog verzendkosten. Weet iemand hoeveel deze verzendkosten ongeveer zijn, per kilo bijvoorbeeld? Op een productpagina staat volgens mij nergens wat het product weegt of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Chrizzly schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:10:
Ik wil een aantal producten bestellen via mistertao, maar kan niet goed vinden hoe dit in zijn werk gaat.
Op een ander forum staat dat je 8% fee moet betalen voor de service van mistertao en daarnaast nog verzendkosten. Weet iemand hoeveel deze verzendkosten ongeveer zijn, per kilo bijvoorbeeld? Op een productpagina staat volgens mij nergens wat het product weegt of kijk ik verkeerd?
Dit ligt eraan wat de verkoper rekent. De een is een bedrijf dat gratis (of erg goedkoop) naar mister tao kan versturen, de ander is een particulier die aan de andere kant van china zit en dus veel verzendkosten moet betalen.

Dit word allemaal in de offerte bijgerekend wanneer je besteld.

Ze hebben wel een bereken tool:

http://www.mistertao.com/help/cost_calculator.html

Als het gewicht er niet bij staat is het een grote gok:

http://www.mistertao.com/help/process.html

[ Voor 10% gewijzigd door DrParanoid op 26-04-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ah bedankt. Ik heb al wat meer gevonden.
Ik zat op de site http://www.mistertao.com/yext/ te kijken (geen idee hoe ik hier op kwam). Hier staan andere prijzen op en daar kon ik de shipping fee calculator niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Voor de grap maar eens gekeken of die 1,20 euro extra shipping het waard was. Binnen 8 dagen na bestelling was het binnen! zo snel is het bij mij nog nooit gegaan. Dit was voor een TA2024 van 5 euro, wat dus nog enige waarde heeft, maar als je een hele zooi hebbedingetjes besteld stapelt die 1,20 toch wel op uiteindelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door lutkeveld op 26-04-2013 10:21 ]

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Kenzi schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 04:28:
[...]

heb je een link naar het tablet dat je gekocht hebt en welke specs kloppen niet? is wel zo handig als iemand anders een tablet wil bestellen bij Focalprice.
Focalprice heeft inderdaad soms verkeerde specs staan. Maar Buyincoins ook.

Maar het kan ook zijn dat de specs beter zijn dan op Focalprice staat!
Zo staat er bij de Nextway F9X Retina dat deze een quadcore MALI-400 zou hebben, maar er zit een Octa-core PowerVR SGX544 MP2 in. Dat weet ik omdat mijn broer deze tablet ook besteld heeft en de nieuwe firmware ook daar correct op werkt.

Altijd ff dubbelchecken op andere sites wat de specs zijn. Sowieso ff vooronderzoek doen voor je een bepaalde tablet aanschaft bij Chinese webshopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

het gaat om een icou8gt allwinner A31 die geklokt zou zijn op 1.6ghz, maargoed ook op de website van de fabrikant staat deze fout en staat het aangegeven als een cortex a9, terwijl er een a7 soc is en stabiel geklokt op 1Ghz. bovendien twijfel ik over de 16GB nand, dat is mogelijk een afgekeurde chip, want na wat apps installeren wilde het niet meer opstarten, gelukkig heb ik met een firmware upgrade het zaakje voor nu weer aan de gang gekregen. het is nog android 4.1 dat op een a31/a7 iets langzamer draait, vanaf 4.2 kun je pas de volle a31 capaciteiten gebruiken. daarnaast klopt de accu niet die mist zo'n 1000mah.

gelukkig heb ik met paypal betaald, maar ze willen nu een gedeeltelijke teruggave doen, wat mij wel redelijk is, maar het geeft toch geen fijn gevoel, adressen op de invoice kloppen niet, en ook heb ik zo mijn twijfels over het andere adres dat je geven. grappig dat ze als shipper baoan zhu (vrij vertaald; ik kom uit baoan district) aangeven. hetzelfde als je bij het postkantoor zou opgeven "mijn naam is: uit denhaag" op de verpakking staat overigens ding dong feng (ook een of ander district of gemeente) en geen van de postcodes die ze geven kloppen met de straaten waar ze zouden zitten. dus alles overwegende kunnen we er wel van uitgaan dat we te maken hebben dubieuze handelaren, misschien verkopen ze afgekeurde of refurb goederen van hun eigen of andere fabrieken op deze manier aan nietsvermoedende buitenlanders.

als het criminelen zijn kunnen ze ook uit zijn op persoonlijke gegevens, want op hun forum en elders hoor je steeds meer mensen klagen dat ze een kopie paspoort moeten afgeven voordat hun spullen uitgeleverd worden en dat is strijd met je CC overeenkomst. nooit doen dus. en als je wel een gebruikte tablet retour wil sturen zorg dan altijd dat je deze eerst wist, vaak wil nog wel met tooljes zoals droidexplorer of VonDroid lukken om in de factory reset of wipe te komen, maar stuur nooit een tablet met persoonlijke info retour.

[ Voor 11% gewijzigd door bbstreams op 27-04-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bbstreams schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:27:

gelukkig heb ik met paypal betaald, maar ze willen nu een gedeeltelijke teruggave doen, wat mij wel redelijk is, maar het geeft toch geen fijn gevoel, adressen op de invoice kloppen niet, en ook heb ik zo mijn twijfels over het andere adres dat je geven. grappig dat ze als shipper baoan zhu (vrij vertaald; ik kom uit baoan district) aangeven. hetzelfde als je bij het postkantoor zou opgeven "mijn naam is: uit denhaag" op de verpakking staat overigens ding dong feng (ook een of ander district of gemeente) en geen van de postcodes die ze geven kloppen met de straaten waar ze zouden zitten. dus alles overwegende kunnen we er wel van uitgaan dat we te maken hebben dubieuze handelaren, misschien verkopen ze afgekeurde of refurb goederen van hun eigen of andere fabrieken op deze manier aan nietsvermoedende buitenlanders.

als het criminelen zijn kunnen ze ook uit zijn op persoonlijke gegevens, want op hun forum en elders hoor je steeds meer mensen klagen dat ze een kopie paspoort moeten afgeven voordat hun spullen uitgeleverd worden en dat is strijd met je CC overeenkomst. nooit doen dus. en als je wel een gebruikte tablet retour wil sturen zorg dan altijd dat je deze eerst wist, vaak wil nog wel met tooljes zoals droidexplorer of VonDroid lukken om in de factory reset of wipe te komen, maar stuur nooit een tablet met persoonlijke info retour.
dat het adres niet klopt kan ook aan de 'vertaling' liggen, sommige adressen zijn lastig te vertalen vanuit het Chinees. Tevens, hoe heb je het adres gecontroleerd? Google Maps is zo inaccuraat als het maar kan als het gaat om adressen hier. Ik woon zelf ook in Bao'an, net als 6 miljoen anderen. Bao'an is het district, vaak volgt dan nog het subdistrict, town en village en gebouwnaam, geen straatnaam. De straat waar ik woon heeft geeneens een naam. O-)

Kopie paspoort is niet omdat ze uit zijn op je persoonlijke gegevens maar omdat er teveel dubieuze buyers zijn die bijvoorbeeld gebruik maken van Paypal chargebacks. Een van de grootste ergernissen van sellers die gebruik maken van Paypal. Of buyers die gehackte paypal accounts gebruiken.
Dat hoort misschien bij het "ondernemersrisico" maar neemt niet weg dat veel verkopers de risico's proberen te verminderen en kopie legitimatiebewijs is 1 van de manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

@kenzi
ik mag aannemen dat jij wel een lokale routemap hebt zoals een tomtom of beter uit de voeten kan met chineese straatmappen zoal baidu maps ? zou jij een screenshotje kunnen maken van een de focalprice adressen, of tenminste in de vermoedelijke omgeving. het zou dan retour moeten naar :
4th/F, Building No.A2 ,Yasheng Industrial Park
Zhenmei Entrance, Gongchang Road, Guangming Town, BaoAn District, Shenzhen City, Guangdong Province, 518101
volgens mij is dit het nieuwe district, je mag toch hopen dat ze die tegenwoordig straatnamen geven. owh ze spreken trouwens uitstekend engels, de eigenaar van FP is een amerikaan.

[ Voor 18% gewijzigd door bbstreams op 27-04-2013 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tomtom? Ik gebruik meestal gewoon Baidu maps maar ik zoek nooit in het Engels, zoals ik al zei, een adres "vertalen" van het Chinees (characters) naar Engels gaat niet altijd goed.
光明新区 , (Guangming New District) bijvoorbeeld. Als je daarop gaat zoeken in het Engels. In Google maps heet het Gongming, New Guangming etc.
De postcode is in Bao'an en er is een village die 公明镇 heet oftwel Gongmingzhen wat je zou kunnen vertalen als Guangming Town.
Er is ook een 雅盛包装劳保 in Bao'an wat volgens mij een shipping kantoor is genaam Ya Sheng.
En betreffende de straatnamen, de adres opbouw is hier vaak anders. Dat wil niet zeggen slechter. Dat jij gewend bent aan straatnamen wil niet zeggen dat ze die overal moeten gebruiken.
Meestal is een adres hier provincie ; stad ; district ; (evt. subdistrict) ; town / village ; (evt straatnaam) ; gebouwnaam / nummer ; verdieping ; kamernummer
Mijn gebruikelijke koerier kan geen romeins lezen, alleen characters en hij is niet de enige. Vandaar dat ze het liefst hebben dat je het adres er ook in characters opzet.

Maar ontopic, je houdt je tablet en krijgt een gedeeltelijke vergoeding omdat de fabrikant de verkeerde specs heeft doorgegeven. Dat lijkt me toch goede service? En geen "criminelen"

[ Voor 24% gewijzigd door Kenzi op 27-04-2013 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

ok dank je voor de info, als het door gaat wel, missen ook wat andere dingen, is is nu weekend en tot 1 mei feest daar, dus ze moeten deze afspraken nog wel willen nakomen. het rare is dat ze goed engels spreken, maar als je dan vraagt om een map coördinatie is het YES in china thank u goodbye.

zelf kwam ik tot deze locatie
https://maps.google.com/m...num=1&t=m&z=15&iwloc=near

[ Voor 4% gewijzigd door bbstreams op 27-04-2013 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Ebay.com op 16-6 een Syma S107G besteld in piepschuim verpakking voor USD $18.08 ongeveer €14,16. Op 26-4 komt hij binnen, het is dan wel van banggood.com (dropshipping?) maar wel een paar dollar goedkoper als ze het op hun eigen website hebben.
De winkel is van ene Mxqtech.

Ik ben toch wel benieuwd of iemand wel eens via taobao koopt. Ik zie daar ook goedkoper RC helicopters staan voor bijv. $16 maar deze rekenen ruim $24 shipping costs.
Omdat je daar in 2 keer moet betalen kom ik graag niet voor verassingen te staan. Kan iemand daar wat uitleg over geven?
Bijv :
http://www.buychina.com/i...nnel-aircraft-wxpnqusnini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
http://soonhua.com/

Erg nette eerste ervaring met deze shop! Via Ebay besteld, 20 dagen later batterijtje voor LG binnen :)

Zie nu op de site bij minumum van 5 dollie 2 dollie korting:
http://www.soonhua.com/faq_info.html?faqs_id=4&fcPath=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

scientist456 schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:18:
http://soonhua.com/

Erg nette eerste ervaring met deze shop! Via Ebay besteld, 20 dagen later batterijtje voor LG binnen :)

Zie nu op de site bij minumum van 5 dollie 2 dollie korting:
http://www.soonhua.com/faq_info.html?faqs_id=4&fcPath=3
hoe was je batterij verpakt? meeste shops hier willen geen (lithium) batterijen meer versturen of zelfs geen devices met batterij vanwege nieuwe regelgeving over batterijen. Lithium batterijen worden nu gezien als DG (dangerous good) en afhankelijk van de verpakking / hoeveelheid zijn er extra documenten / toestemming nodig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Batterij zat in (fabrieks) plasticje en is verzonden in een bubbeltjesenveloppe via 4px verzonden met track n trace (!). En dat voor minder dan 5 euro en gratis verzenden. :)
Edit: op enveloppe stond dat het een adapter was, en gemarkeerd als "gift".

[ Voor 18% gewijzigd door scientist456 op 28-04-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

ManiacsHouse

Scheisse!

scientist456 schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:17:
Batterij zat in (fabrieks) plasticje en is verzonden in een bubbeltjesenveloppe via 4px verzonden met track n trace (!). En dat voor minder dan 5 euro en gratis verzenden. :)
Edit: op enveloppe stond dat het een adapter was, en gemarkeerd als "gift".
Over batterijen gesproken. Ik heb als test oplaadbare batterijen gekocht bij buyincoins. Wat een troep. Laden in 5 minuten volledig op en daarna geeft de lader een error. Niet kopen dus. Ga maar een klagen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Leo1010 schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:28:
Hoe komen ze hier nu weer op...
http://dx.com/p/high-spee...-disk-adapter-card-201872

Zijn jullie af en toe ook zo verwonderd over de rare producten die ze in China soms hebben?
Veelal zijn dit soort dingen ontworpen door een buitenlands bedrijf die voor een eigen project dit nodig had en liet produceren in China.
Toen de productie klaar was hadden de chineesjes de modellen etc nog over, dus dan blijven ze maar door produceren voor de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

ManiacsHouse

Scheisse!

Leo1010 schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:28:
Hoe komen ze hier nu weer op...
http://dx.com/p/high-spee...-disk-adapter-card-201872

Zijn jullie af en toe ook zo verwonderd over de rare producten die ze in China soms hebben?
Hoe interessant is dit eigenlijk om te gebruiken? Of is een harddisk uiteindelijk sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://dx.com/p/ipazzport...ir-remote-touchpad-157486
Minikeyboard voor in de auto, benieuwd of het wat is :)

Net aan 12 uur in behandeling en hij is al onderweg, nieuw persoonlijk record bij DX :P
4/27/2013 7:59:48 PM FullShipment All items have been shipped.
4/27/2013 4:29:55 PM PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
4/27/2013 6:36:55 AM PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.
4/27/2013 6:36:48 AM Order has been created, awaiting payment.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
In mijn ervaring zijn die touchpads bij dat soort dingen niet geweldig, ik zou de volgende keer voor deze gaan,
http://dx.com/p/lenovo-n5...use-black-2-x-lr03-158958
of de opvolger de N5902
http://dx.com/p/genuine-l...sb-receiver-2-x-aa-111740

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
bbstreams schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 05:16:
ok dank je voor de info, als het door gaat wel, missen ook wat andere dingen, is is nu weekend en tot 1 mei feest daar, dus ze moeten deze afspraken nog wel willen nakomen. het rare is dat ze goed engels spreken, maar als je dan vraagt om een map coördinatie is het YES in china thank u goodbye.

zelf kwam ik tot deze locatie
https://maps.google.com/m...num=1&t=m&z=15&iwloc=near
aahhh #$*%@ mijn moeder is 3 mei jarig en heb gister een tablet besteld met DHL shipping. Dit betekend dus dat de tablet pas 2 mei verzonden word? Op de site van Banggood staat niks vermeld naar mijn weten?

[ Voor 4% gewijzigd door lutkeveld op 28-04-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leo1010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:46:
In mijn ervaring zijn die touchpads bij dat soort dingen niet geweldig, ik zou de volgende keer voor deze gaan,
of de opvolger de N5902
Ach, kan ik altijd later nog nemen, denk alleen dat die T-vorm niet gaat passen in m'n handvakje.

Daarnaast heb ik touchscreen scherm, eigelijk is die touchpad beetje optioneel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

bbstreams schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:27:
het gaat om een icou8gt allwinner A31 die geklokt zou zijn op 1.6ghz, maargoed ook op de website van de fabrikant staat deze fout en staat het aangegeven als een cortex a9, terwijl er een a7 soc is en stabiel geklokt op 1Ghz. bovendien twijfel ik over de 16GB nand, dat is mogelijk een afgekeurde chip, want na wat apps installeren wilde het niet meer opstarten, gelukkig heb ik met een firmware upgrade het zaakje voor nu weer aan de gang gekregen. het is nog android 4.1 dat op een a31/a7 iets langzamer draait, vanaf 4.2 kun je pas de volle a31 capaciteiten gebruiken. daarnaast klopt de accu niet die mist zo'n 1000mah.
Specs zijn soms relatief in China. Dat is gewoon iets waar je onderzoek naar moet doen. De webshops nemen 9/10 keer gewoon de specificaties van de fabrikant over het is n.l. lastig om voor elk product te controleren of de specificaties kloppen.
Vaak is met wat onderzoek makkelijk te achterhalen dat bijvoorbeeld de Allwinner A31 een cortex A7 is maar dat Allwinner in de eigen marketing ook schermt met A9 (en dit ook daadwerkelijk wel eens vermeld).
Natuurlijk is dat raar/fout maar daar kan de webshop niks aan doen.
De Allwinner A01 bijvoorbeeld daar werd mee geadverteerd (door fabrikanten) op een kloksnelheid van 1.5Ghz (processor) terwijl 60% van de chips maximaal tot 1.2/1.3Ghz geklokt konden worden zonder onstabiel te zijn. Zelf heb ik 1 tablet gehad die de 1.4 kon aantikken en nog wou opstarten. Alleen de beste chips hebben wellicht de 1.5 kunnen halen.

Afgekeurde Chips komen overigens niet voor, ze werken of ze werken niet en daar worden ze dan ook op getest. De chip die in je tablet zit zou wellicht een slecht exemplaar kunnen zijn of de Firmware die meegeleverd is was gewoon corrupt.

Er zitten overigens soms wel afgekeurde onderdelen in de China tablets. Dit zijn vaak de B-grade schermen die niet door een Asus / Apple / etc. gebrukt worden omdat de kleurtempratuur / verbruik en andere dergelijke (kleine) issues niet voldoet aan de eisen. In mijn ervaring zijn die schermen soms verbazend goed omdat er in batches wordt afgekeurd.

Dan voor de batterij :P Dit is de spec die het meete opgeblazen wordt door fabrikanten. Ik heb ondertussen 20+ tablets gehad en ik denk dat minimaal 7 van de tablets die ik geopend heb min of meer gelogen hebben over de capaciteit. Helaas gebeurt het maar wat kan je daar als webshop aan doen?
Sorry maar dit is natuurlijk ongefundeerd. Ik denk dat 90% van de shops geen naam hebben waar je naar terug stuurt maar gewoon een adres/plaats. Heb het nu 4 keer iets terug gestuurd en 3 keer is dat prima gegaan. Niks mom je te veel zorgen om te maken. Daarnaast maken de shops vaak ook gebruik van bedrijven die alles voor ze verzenden (agents) en ook deze pakketten weer terug ontvangen en ineens weer bij ze afleveren. Op deze manier wordt er gesneden in kosten :).
als het criminelen zijn kunnen ze ook uit zijn op persoonlijke gegevens, want op hun forum en elders hoor je steeds meer mensen klagen dat ze een kopie paspoort moeten afgeven voordat hun spullen uitgeleverd worden en dat is strijd met je CC overeenkomst. nooit doen dus.
Je moet natuurlijk zelf weten of je het op stuurt (ze verplichten je niks en refunden gewoon als je zegt dat niet te willen doen). Het is namelijk ook een bescherming van je zelf. Er is soms zeer veel fraude met paypal / CC dat een webshop bij orders boven een bepaald bedrag of een bepaalde bestemming zeker wil weten wie er achter zit. Ze zijn namelijk niet altijd gedekt voor dit soort fraude en zijn er allermisnt bij gebaad dat ze een tablet opsturen waarvan Paypal 2 dagen na verzenden het bedrag terug vordert. Helaas gebeurt dit nog al eens heb ik begrepen van een webshophouder.
Je kan overigens indien je het wel aandurft (nogmaals niemand dwingt je om het te doen) gewoon minimale gegevens van je paspoort / rijbewijs etc sturen (lees: alleen je naam + foto). Dealextreme legt het hier wel goed uit: http://services.dx.com/forms/ViewSample.aspx
Vergeet niet de onderste balk van je paspoort onzichtbaar te maken indien je het wel zou opsturen, wat DX in het voorbeeld dus niet doet. Daarnaast even een watermerk er overheen gooien met iets van (voor website.com + datum).

Nogmaals niemand dwingt je om het op te sturen! het is gewoon een beveiliging van de webshop en jou als klant (zodat een ander niet voor jou besteld).
en als je wel een gebruikte tablet retour wil sturen zorg dan altijd dat je deze eerst wist, vaak wil nog wel met tooljes zoals droidexplorer of VonDroid lukken om in de factory reset of wipe te komen, maar stuur nooit een tablet met persoonlijke info retour.
Daar ben ik het mee eens :) Voordat je het opstuurt gewoon even een nieuwe (schone) firmware flashen dat is het meest veilige.

FocalPrice blijft voor mij overigens gewoon een goede webwinkel alhoewel niet altijd even snel. De issues die ik daar een keer heb gehad zijn uiteindelijk (na het ''aandringen'') gewoon netjes opgelost. Ruim 20 orders daar geplaatst dus voor mij zit het wel goed.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:14:
Ik heb via Ebay.com op 16-6 een Syma S107G besteld in piepschuim verpakking voor USD $18.08 ongeveer €14,16. Op 26-4 komt hij binnen, het is dan wel van banggood.com (dropshipping?) maar wel een paar dollar goedkoper als ze het op hun eigen website hebben.
De winkel is van ene Mxqtech.

Ik ben toch wel benieuwd of iemand wel eens via taobao koopt. Ik zie daar ook goedkoper RC helicopters staan voor bijv. $16 maar deze rekenen ruim $24 shipping costs.
Omdat je daar in 2 keer moet betalen kom ik graag niet voor verassingen te staan. Kan iemand daar wat uitleg over geven?
Bijv :
http://www.buychina.com/i...nnel-aircraft-wxpnqusnini
Ja ik koop wel eens via TaoBao maar je moet je soms inderdaad afvragen of het met de shipping niet goedkoper is via een andere website die ze normaal verkoopt.
Als je een mailtje stuurt naar een agent dan vragen ze wel even na hoeveel het weegt en krijg je vaker een beter beeld van de uiteindelijke prijs.
Kenzi schreef op zondag 28 april 2013 @ 04:17:
[...]

hoe was je batterij verpakt? meeste shops hier willen geen (lithium) batterijen meer versturen of zelfs geen devices met batterij vanwege nieuwe regelgeving over batterijen. Lithium batterijen worden nu gezien als DG (dangerous good) en afhankelijk van de verpakking / hoeveelheid zijn er extra documenten / toestemming nodig :|
Ja grappig is dat, waar de regels bij PostNL wat ''losser'' zijn geworden zijn de op dit moment in China weer aan de gang met grootscheepse controles op dit gebied. Veel zendingen met batterijen gaan daarom op dit moment ook via Singapore Post. Mijn tablet is afgelopen week wel verzonden met ChinaPost dus blijkbaar kan het nog wel maar hoe en wat de regels daar momenteel zijn durf ik niet te zeggen 8)7
SinergyX schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:26:
http://dx.com/p/ipazzport...ir-remote-touchpad-157486
Minikeyboard voor in de auto, benieuwd of het wat is :)

Net aan 12 uur in behandeling en hij is al onderweg, nieuw persoonlijk record bij DX :P
4/27/2013 7:59:48 PM FullShipment All items have been shipped.
4/27/2013 4:29:55 PM PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
4/27/2013 6:36:55 AM PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.
4/27/2013 6:36:48 AM Order has been created, awaiting payment.
Dealextreme is de laatste tijd inderdaad weer lekker op dreef. Als ze nu ook nog een keer goede verzend agents gaan gebruiken dan kan het zijn dat ik er weer wat vaker ga kopen :+. Op dit moment doen BangGood, BuyInCoins en een heel aantal Ebay shops het gewoon veel beter qua shipping tijden.
Leo1010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:46:
of de opvolger de N5902
Inderdaad. Veel confortabelerer die N5901. Helaas dat de N5902 geen wheel heeft dat zou hem echt de perfecte vervanger maken van de N5901 die ik hier heb.

De Measy RC11 en aanverwante air mouses zijn overigens ook wel leuk/handig om dingen mee te bedienen ze vergen alleen even wat meer oefening :P

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 18:28
Heb Bij MeriMobiles een telefoon gekocht welke volgens track and trace nu onderweg is naar nederland,
zou ik nog problemen kunnen krijgen met de bijgeleverde Lithium accu's. is verzonden via China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik denk dat ik eindelijk het perfecte sleutelhanger mesje gevonden heb.
http://www.fasttech.com/product/1286806

Hij ziet er stevig gebouwd uit, klein en nog altijd goedkoper dan een Spyderco bug.

Verwacht een korte review zodra hij binnen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Shamalamadindon op 30-04-2013 15:15 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Iemand ervaring met TaoBao-agent Budybuy?

www.budybuy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
dirk38 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:50:
Heb Bij MeriMobiles een telefoon gekocht welke volgens track and trace nu onderweg is naar nederland,
zou ik nog problemen kunnen krijgen met de bijgeleverde Lithium accu's. is verzonden via China Post.
Voor zo ver ik weet heeft alleen dhl hun voorwaarden aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
In 2011 accu voor een laptop gekocht via eBay. Ding begint nu toch wel erg gaar te worden (stekker eruit trekken en na 5 min is hij al op 48%). De verkoper adverteerde destijds met 3 jaar garantie, dus ik maar eens een berichtje gestuurd via eBay. Erin gezet wat de situatie was, netjes screenshotjes erbij etc etc.

Kreeg ik terug:
Dear,
As per our policy,for orders over 60 days,we can only repair it for you,
You need to send it back to our China factory and pay the return shipping fee USD12.00.
or i suggest you buy a new one,we'll give you a discount,you can get a new one at USD25.00 and no need to send back the old one.
Pls confirm with thanks.
Teruggestuurd dat verzending van NL > China 23,40 dollar kost via PostNL, en dan nog de retourzending a 12 dollar erbij maakt het totaal 35,40 dollar.

Of een compleet nieuwe kopen a 25 dollar. Dat is duurder dan wat ik er in 2011 voor betaald heb (22 dollar).

De verkoper komt mij dus eigenlijk totaal niet tegemoet. Kan ik hier nog wat aan doen, of beter gewoon een nieuwe kopen? (dan wel bij een andere verkoper natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Neem je verlies, 3 jaar garantie op een accu is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Vrij normaal dat een accu na twee à drie jaar "op" is. Drie jaar garantie geldt dan waarschijnlijk ook alleen maar voor fabrieksfouten. Op accu's van de bekende merken krijg je over het algemeen maar zes maanden garantie. Gewoon weer een nieuwe accu kopen is veel gemakkelijker en ook nog eens sneller dan met de verkoper in discussie gaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Pak gewoon de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja ik ben bekend met het feit dat je normaal gesproken op accu's maar 6 maand garantie hebt. Maar omdat deze verkoper adverteerde met 3 jaar garantie...

Was gewoon even benieuwd wat jullie meningen waren in dit geval. Zal wel een nieuwe kopen dan (met of zonder korting, moet nog even kijken wat hij elders kost).

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

lutkeveld schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:09:
[...]

Voor zo ver ik weet heeft alleen dhl hun voorwaarden aangepast
DHL, UPS, TNT Express, EMS en China Post. Vrijwel alle koerierdiensten.
Zie oa. http://www.ups.com/conten...guidelines/batteries.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Zover ik dat begrijp moet dat voor een losse telefoon/tablet verder geen probleem zijn. Die komen mijn inziens niet aan de 100Wh...

[ Voor 20% gewijzigd door troftnom op 01-05-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
ThinkPadd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:35:
In 2011 accu voor een laptop gekocht via eBay. Ding begint nu toch wel erg gaar te worden (stekker eruit trekken en na 5 min is hij al op 48%). De verkoper adverteerde destijds met 3 jaar garantie, dus ik maar eens een berichtje gestuurd via eBay. Erin gezet wat de situatie was, netjes screenshotjes erbij etc etc.

Kreeg ik terug:
[...]

Teruggestuurd dat verzending van NL > China 23,40 dollar kost via PostNL, en dan nog de retourzending a 12 dollar erbij maakt het totaal 35,40 dollar.

Of een compleet nieuwe kopen a 25 dollar. Dat is duurder dan wat ik er in 2011 voor betaald heb (22 dollar).

De verkoper komt mij dus eigenlijk totaal niet tegemoet. Kan ik hier nog wat aan doen, of beter gewoon een nieuwe kopen? (dan wel bij een andere verkoper natuurlijk)
Heb ik ook een keer gedaan... accu braaf verzonden (zonder track n trace natuurlijk :p) verkoper houd mooi vol dat hij hem nooit ontvangen heeft. Naja helaas helaas!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Vandaag mijn Jonsbo V6 ITX kastje in ontvangst mogen nemen. Mocht nog wel even 29,- afrekenen aan TNT. Totaal kostte dit kastje mij ongeveer 135euro. Leuk als je weet dat ie 45euro in China kost. 3x zo duur dus. Gelukkig wel heel aangekomen en het is echt een super mooi kastje, mooier dan op de foto's van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Zo, eerste free gift is al binnen!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4i26xe.jpg

Geen idee wat je hier mee kan, maar is wel geinig. *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Haha, ik heb zojuist een fluitje binnen gekregen :-P
Een vriend van me een paar km verder op had ook al die lamp en een vergrootglas. Wat is dat toch vaag soms die post uit china....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Quad schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:00:
Zo, eerste free gift is al binnen!

[afbeelding]

Geen idee wat je hier mee kan, maar is wel geinig. *O*
Haha die heb ik ook gehaald, je kan nooit een miskoop doen als het gratis is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Laatst online: 01-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

Bummer mbt Merimobiles, ik had vorige week een smartphone besteld maar deze is nog steeds niet geshipped. Gister kreeg ik een mail waarin ze vertelden dat dankzij 1 mei feesten alle shipments wat vertraagd zijn, maar ja, voor mij gevoel moest hij al weg zijn.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29
Niets is zo vervelend als moeten zoeken naar een oplader of hiervoor naar boven moeten als je batterij bijna leeg is. Het liefst heb ik in iedere kamer gewoon een oplader liggen en in mijn PC zowel op het werk als thuis een oplaadkabel.

Enige tijd geleden heb ik een zuignap-ding voor mijn telefoon uit China laten komen en dus ook maar direct twee opladers met usb aansluiting (en losse kabel) en daarbij nog een los kabeltje. Dit koste dus echt helemaal niks maar het werkt dan ook voor geen meter. De opladers maken soort half usb-verbinding met de telefoon waardoor je hem tijdens opladen niet kan gebruiken. De datakabeltjes maken alleen verbinding als je het kabeltje precies in een bepaalde stand houdt.

Nu zie ik bij shops als Conrad en BOL dus allemaal opladers die rond de €20,-. Nu vraag ik me dus af of dat de enige optie is of dat ik ergens anders kwalitatief goede opladers en kabels kan bestellen voor een goede prijs. Ik ben er een beetje huiverig voor om via E-bay, martkplaats of kleine webwinkels een oplader voor weinig te bestellen want dan krijg ik misschien wel dezelfde rommel als ik zelf voor €2,- uit china kan laten komen.

Dusssss welke tweakers hebben waar opladers gekocht en wat zijn de ervaringen?

Wellicht ten overvloede maar het gaat dus gewoon om de standaard mico-usb connector.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Nou Dealextreme jaren geleden regelmatig gebruikt, nooit problemen gehad. Nu kan ik ze wel afschrijven als winkel voor goedkope Chinese troep. Mijn zending is inmiddels 6 weken onderweg, en men zegt maar steeds dat ik maar moet wachten. Ga maar een klacht indienen bij Paypal als dat kan. In ieder geval de laatste keer DX, nu ze China Post gebruiken lijkt het echt een ramp te zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Phusebox schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:57:
Nou Dealextreme jaren geleden regelmatig gebruikt, nooit problemen gehad. Nu kan ik ze wel afschrijven als winkel voor goedkope Chinese troep. Mijn zending is inmiddels 6 weken onderweg, en men zegt maar steeds dat ik maar moet wachten. Ga maar een klacht indienen bij Paypal als dat kan. In ieder geval de laatste keer DX, nu ze China Post gebruiken lijkt het echt een ramp te zijn.
6 weken is redelijk normaal met China Post, zeker als het geen Express is. En is ligt ook een hele hoop bij de douane. Een pakket naar Rusland verzenden kan ik op dit moment wel vergeten bijv door de enorme backlog bij de Russische douane.
Btw de afgelopen 3 dagen waren de meeste mensen hier vrij ivm May 1 dus komen nog een paar dagen extra bij voor pakketten die nog niet verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:57:
In mijn geval juist tegengestelde, ik krijg alles nu vrij snel binnen. IP camera is nu binnen, minikeyboard was al onderweg, gaat best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:32:
[...]

In mijn geval juist tegengestelde, ik krijg alles nu vrij snel binnen. IP camera is nu binnen, minikeyboard was al onderweg, gaat best rap.
Oh dus jij hebt mijn IP camera... tracking werkt ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Hier net mijn RC helicopter binnengehad. Word flink oefenen, dat of dat ding kan niet in een rechte lijn vliegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:02:
[...]

6 weken is redelijk normaal met China Post, zeker als het geen Express is. En is ligt ook een hele hoop bij de douane. Een pakket naar Rusland verzenden kan ik op dit moment wel vergeten bijv door de enorme backlog bij de Russische douane.
Btw de afgelopen 3 dagen waren de meeste mensen hier vrij ivm May 1 dus komen nog een paar dagen extra bij voor pakketten die nog niet verzonden zijn.
Nou mijn Exel documentje zegt de laatste tijd toch hele andere dingen.
+-85% is binnen 15 dagen binnen. 10% binnen de 20 dagen en 2.25% 20+ (Let op: Shipping time dat is dus exclusief processing). Douane inklaringen vallen bij mij ook onder een andere categorie.
Dit overzicht is +- van de laatste 4 maand ;)
Daarvoor gebruikte ik een ander documentje waar ik niet overal de aankomst datum van heb (en niet meegerekend heb)

Geen enkele verzendmethode is op het moment heel traag naar mijn idee.

Hier een lege versie van het bestandje ;) De linkjes in tracking 1 gebruik ik niet meer aangezien het (niet) goed meer werkt. Heb ondertussen zelf nog een paar kleine aanpassingen gedaan maar dat is meer/veelal cosmetisch.

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 02-05-2013 17:35 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:40:
Oh dus jij hebt mijn IP camera... tracking werkt ook voor geen meter.
Welke had jij besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Een of andere witte wanscam... eh deze: http://dx.com/p/300kp-wir...n-microphone-white-105212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:50
Mocht iemand nog interesse hebben in Micro-SD kaartjes, bij BIC zijn ze gewoon goed. 8GB (€ 4,60), zat 7,6 GB o.i.d. op. Ik heb m getest. Laatste tijd zijn er nogal wat fakes in omloop.

Link: http://www.buyincoins.com...dapter-product-11919.html

[ Voor 3% gewijzigd door thechib12 op 02-05-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53
thechib12 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:41:
Mocht iemand nog interesse hebben in Micro-SD kaartjes, bij BIC zijn ze gewoon goed. 8GB (€ 4,60), zat 7,6 GB o.i.d. op. Ik heb m getest. Laatste tijd zijn er nogal wat fakes in omloop.

Link: http://www.buyincoins.com...dapter-product-11919.html
Wat is gewoon goed? Of te wel welke testen heb je uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nagenoeg dezelfde, ander merk (nouja, geen merk), maar dan in het zwart :P
http://dx.com/p/72099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:50
pacificocean schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:14:
[...]

Wat is gewoon goed? Of te wel welke testen heb je uitgevoerd?
Gewoon goed: het is geen "gehackte" SD-kaart. Dit komt wel eens voor, dan lijkt het op je PC o.i.d. wel 8 GB, maar in werkelijkheid is het maar 1GB of minder!.

Ik heb het getest door 7,5 GB aan films van mijn PC naar de SD kaart in mijn telefoon te zetten, vervolgens telefoon los gekoppeld en elke video afgespeeld. Dit werkte dus dan weet je dat de SD ook niet fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53
thechib12 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:26:
[...]

Gewoon goed: het is geen "gehackte" SD-kaart. Dit komt wel eens voor, dan lijkt het op je PC o.i.d. wel 8 GB, maar in werkelijkheid is het maar 1GB of minder!.

Ik heb het getest door 7,5 GB aan films van mijn PC naar de SD kaart in mijn telefoon te zetten, vervolgens telefoon los gekoppeld en elke video afgespeeld. Dit werkte dus dan weet je dat de SD ook niet fake is.
Dan weet je inderdaad dat de opgegeven grote klopt. Maar hoe zit het met de snelheid. Hoewel klasse 4 op zich al aan de lage kant is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Bij Banggood een paar weken geleden 4 x SKU012225 besteld en vorige vrijdag aangekomen.
Het zijn 18650 batts van S.S met een zogezegde capaciteit van 3000mAh.

Nu heb ik ze de afgelopen dagen getest met een B6 pro charger. 4 charges en discharges en ik kom gemiddeld op nog geen 800mAh ipv 3000. Maw compleet waardeloos.

Moraal van het verhaal, opletten met wat je besteld. Op ebay schijnt het ook bijna allemaal fake te zijn.
Ik heb nu een defecte laptop 9-cell batterij geopened en daar zaten 2 cellen defect in. De andere halen 2400mAh gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-11-2020
een aantal dagen geleden heb ik mijn bestelling ontvangen van banggood. in totaal voor een goeie 10 euro maar hoor.
butaan soldeerstift+ shrinkplastics en soldeertin. zeer snelle levering vind ik!
ik had ook nog verbatim DL's besteld op alixtreme, gezien de gemengde commentaar over deze site
was ik niet zeker of het nu wel zou aankomen.
pakje is vandaag binnengekomen! hiervoor heb ik twee weken moeten wachten.

een aanrader voor iedereen die verbatims dual layers gebruikt! hier kost het al vlug 20 euro voor 10 stuks
bij alixpress heb ik ongeveer 10 euro betaald hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Iemand enig idee of dit problemen kan opleveren bij de douane? Het zijn zonnebrillen met zo het wayfarer model van Ray-ban. Maar er staat nergens Ray-ban op. Heb er thuis nog zo'n paar liggen die ze gewoon weggeven op festivals, maar deze lijken mij er toch wat beter uitzien ;)

http://www.aliexpress.com...ex-glasses/566883316.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Weet iemand een china shop die benodigdheden voor goud zoeken verkoopt? Ik wil dat wel eens uitproberen maar niet al te veel geld aan spenderen.
Bijv een Gold Pan, Zeef etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Pachango Boy schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:26:
Iemand enig idee of dit problemen kan opleveren bij de douane? Het zijn zonnebrillen met zo het wayfarer model van Ray-ban. Maar er staat nergens Ray-ban op. Heb er thuis nog zo'n paar liggen die ze gewoon weggeven op festivals, maar deze lijken mij er toch wat beter uitzien ;)

Meerdere malen merkbrillen binnengehad met merkje en koker zonder problemen, maar als je wayfarer model zonder merkje zoekt die vab h&m zijn heel goed en kosten 5 euro (nadeel aan chinese wayfarers is dat ze de kleinste maat leveren dat meer voor chinesen of vrouwen zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door HitDyl op 03-05-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Laatst online: 20-04 11:56
Bedankt, zal ik in gedachten houden. Het gaat ook om banale bedragen hé, 15€ voor 5 zonnebrillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:07

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Welke shop kan tuinartikelen zoals een slangenwagen goedkoop leveren?
Zo ook voor een eenvoudige compressor met manometer?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 19-09 15:02
Pachango Boy schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:26:

Laat als je ze binnenhebt even weten hoe ze zitten, zit er namelijk over te denken om ook van zulke zonnebrillen te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:42
Hallo,

Ik zoek een een aan-uit knop, waarmee ik buiten de radio aan en uit kan doen. De radio staat namelijk binnen, en heb buiten wel boxen staan, maar deze moet ik elke avond afkoppelen. Het makkelijkste lijkt mij een aan-uit knop ertussen te zetten. Zelf heb ik al wat proberen te zoeken maar mij lukt het niet! Iemand enige ervaring hiermee? Of kan mij helpen met zoeken?

Groet,
Harm

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:55
BaZnGaNL schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:36:
Hallo,

Ik zoek een een aan-uit knop, waarmee ik buiten de radio aan en uit kan doen. De radio staat namelijk binnen, en heb buiten wel boxen staan, maar deze moet ik elke avond afkoppelen. Het makkelijkste lijkt mij een aan-uit knop ertussen te zetten. Zelf heb ik al wat proberen te zoeken maar mij lukt het niet! Iemand enige ervaring hiermee? Of kan mij helpen met zoeken?

Groet,
Harm
willekeurig draadloze-schakelaarsetje? Elro, Klikaanklikuit, Action ding oid?

Als je *alleen* de speakers wilt uitschakelen dan even ding losslopen en relaiscontactjes modden (of relais vervangen voor een 2-polig ding als je stereo wilt kunnen schakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:42
DJSmiley schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:46:
[...]

willekeurig draadloze-schakelaarsetje? Elro, Klikaanklikuit, Action ding oid?

Als je *alleen* de speakers wilt uitschakelen dan even ding losslopen en relaiscontactjes modden (of relais vervangen voor een 2-polig ding als je stereo wilt kunnen schakelen)
Thanks! Sorry, ben ook niet echt duidelijk geweest in mijn post, namelijk, als we binnen TV kijken moeten de boxen buiten uitgeschakeld zijn.

Zag zelf deze bij DX: http://dx.com/p/diy-mini-rock-button-switches-10-pack-132560. Zou deze werken? Denk het zelf namelijk niet, aangezien deze maar 1 aansluiting heeft en een box heeft er 2...

Het moet gewoon simpel en makkelijk te installeren zijn. (Heb weinig electro kennis namelijk)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
BaZnGaNL schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:56:
[...]

Thanks! Sorry, ben ook niet echt duidelijk geweest in mijn post, namelijk, als we binnen TV kijken moeten de boxen buiten uitgeschakeld zijn.

Zag zelf deze bij DX: http://dx.com/p/diy-mini-rock-button-switches-10-pack-132560. Zou deze werken? Denk het zelf namelijk niet, aangezien deze maar 1 aansluiting heeft en een box heeft er 2...

Het moet gewoon simpel en makkelijk te installeren zijn. (Heb weinig electro kennis namelijk)
Dan moet je er eigenlijk al 2 zetten, maar eigenlijk beter 4. Luidspreker heeft 2 draden x 2 = dus als je er 1 per luidspreker zet wordt die kring onderbroken. Blijft er nog steeds een lange draad aan die versterker open, uit ervaring kan dit al eens wat middengolf etc oppikken.
Kan je niet ergens zo een kastje vinden om luidsprekers te schakelen als je op 'loudspeaker switch' googled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Crosspost, maar wel relevant:
XanderDrake schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:35:
Nou jongens, ik ben zoooo klaar te wachten op de Jiayu's en iOcean's dat ik maar gewoon in het diepe ben gesprongen en deze heb besteld:

http://www.merimobiles.co...ual-camera_p/meri7415.htm

Vowney V5. Met die naam gaat hij geen schoonheidsprijzen winnen :p
Desalniettemin vind ik het een mooi toestel met kleine bezel. Er is totaal niets bekend erover, geen reviews of wat dan ook.
De ROM is klein (4gb) en de camera is niet super, maaaaar hij kostte mij maar 189$ met coupon bij Merimobiles.

SPANNEND!
Besteld bij Merimobiles.
Nou dit is met een sisser afgelopen: Telefoon ging van leverbaar naar pre-order (ipv andersom...), daar had ik geen zin in dus wilde ik de order cancellen. Normaliter kan dat via het menu maar omdat dit vreemd is gelopen qua leverbaar/preorder lukte mij het niet.
Dus mailen. Eerste mail: geen reactie. Ander email adres: geen reactie. Halve week wachten, beide mails aanspreken: ik ga een PayPal dispute aanmaken als ik niets meer hoor.
4 minuten later: email reactie terug: cancellen kan, mooi 8)
Daarna direct een iOcean X7 besteld bij Antelife. Hopelijk gaat dat sneller!

edit Refund ontvangen, case closed. Goede service van Merimobiles!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

magic_nl schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:40:
Welke shop kan tuinartikelen zoals een slangenwagen goedkoop leveren?
Zo ook voor een eenvoudige compressor met manometer?
Dat zijn wel artikelen waarvan de shipping misschien wat duurder wordt door de grootte ervan. Bij een compressor zou ik heel goed opletten dat de kwaliteit een beetje goed is. Je wilt niet dat er een tank die onder een x aantal bar staat scheurt..Maar je zou bij http://www.alibaba.com/ kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Waarom zou je een compressor direct uit China willen kopen? :X Voor weinig geld koop je die simpele dingen ook in Nederland bij de Gamma, of bij Herman Buitelaar o.i.d.. Plus dat het verzenden volgens mij een vermogen kost

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Iemand ook weer het idee dat het weer niet vlot bij China Post?
Heb nu zo'n 3 (of 4) pakjes onderweg die al minstens 4 weken geleden gepost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb laatst ook een pakketje ontvangen wat pas na 5 weken binnen was, ik kreeg in de tussentijd de onderstaande mail van de ebay verkoper
Dear Tom
Thank you for purchasing from our store. We are sorry to inform you that the delivery of your item may be delayed due to tightened security measure of HK.

We are informed that AVSECO (Aviation Security Hong Kong) has tightened security measures and thus items leaving for overseas destinations will suffer a possible delay.
Over the past few weeks, an increasing number of dangerous goods are found to be sent through air mail. AVSECO has therefore tightened the security measure on ALL items leaving Hong Kong, making it longer to process the packets. According to some sellers, the delay can be as long as 5 days or more.
Niet dat ik er erg mee zit, het was toch weer een nutteloze gadget :P (paardenmasker)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
-tom-562 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:08:
Ik heb laatst ook een pakketje ontvangen wat pas na 5 weken binnen was, ik kreeg in de tussentijd de onderstaande mail van de ebay verkoper

[...]

Niet dat ik er erg mee zit, het was toch weer een nutteloze gadget :P (paardenmasker)
De verkopers zullen weer een lading boze mails krijgen vrees ik (niet van mij). Eind februari kwam bij mij alles binnen 2 weken binnen.

Zou wel eens graag willen weten hoeveel ton er per dag opgestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Klopt, eigenlijk het afgelopen jaar nagenoeg alles uit China met 2 weken binnen gehad, soms zelfs 1 week.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heb het hier bij een vorige bestelling van een stuk of 6 eBay verkopers ook eens bijgehouden.

Minimaal: 9 dagen
Maximaal: 22 dagen
Gemiddeld: 16 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Om maar even aan te vullen, ik heb de afgelopen weken verschillende bestellingen voor verschillende bedragen bij BANGGOOD besteld, en het duurt gemiddeld 14 a 16 dagen, 2 weken dus ongeveer, vind ik best rap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert0
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb dezelfde ervaring bij Banggood. Week of twee. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Over Banggood gesproken.

Een 4 poorts pci-e usb 3.0 kaart voor $8,89
http://www.banggood.com/4...Card-Adapter-p-73019.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Luke-san schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:04:
Iemand ook weer het idee dat het weer niet vlot bij China Post?
Heb nu zo'n 3 (of 4) pakjes onderweg die al minstens 4 weken geleden gepost zijn.
Mijn pakketje is nog onderweg en heeft het volgende traject doorlopen:

- verzonden door DX
- 20 dagen ergens gelegen
- aangekomen op vliegveld/douane
- 14 dagen daar gelegen
- geopend, gecontroleerd en doorgestuurd
- inmiddels 5 dagen in het propellorvliegtuigje vanuit China onderweg

Dus bijna 6 weken nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Fastcardtech.com? De reviews hier http://www.trustpilot.nl/review/www.fastcardtech.com zijn voor de helft negatief, de positieve reviews zijn in hetzelfde gebrekkige engels als de site fastcardtech.com zelf geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Leo1010 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 04:56:
Over Banggood gesproken.

Een 4 poorts pci-e usb 3.0 kaart voor $8,89
http://www.banggood.com/4...Card-Adapter-p-73019.html
Das niet duur :) heb "maar" 2 USB 3 poorten en die heb ik doorgelust naar mn front USB maar eigenlijk heb ik 3 apparaten, komt goed van pas dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Luke-san schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:45:
Bij Banggood een paar weken geleden 4 x SKU012225 besteld en vorige vrijdag aangekomen.
Het zijn 18650 batts van S.S met een zogezegde capaciteit van 3000mAh.

Nu heb ik ze de afgelopen dagen getest met een B6 pro charger. 4 charges en discharges en ik kom gemiddeld op nog geen 800mAh ipv 3000. Maw compleet waardeloos.

Moraal van het verhaal, opletten met wat je besteld. Op ebay schijnt het ook bijna allemaal fake te zijn.
Ik heb nu een defecte laptop 9-cell batterij geopened en daar zaten 2 cellen defect in. De andere halen 2400mAh gemiddeld.
Ff mezelf quoten. Hulde, weeral, aan Banggood.
Heb de resultaten doorgestuurd naar hen en vandaag krijg ik een volledige refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:11:
[...]

Ff mezelf quoten. Hulde, weeral, aan Banggood.
Heb de resultaten doorgestuurd naar hen en vandaag krijg ik een volledige refund.
Ik ga eigenlijk altijd wel ervan dat die hele goedkope batterijen niet de echte capaciteit hebben die erop staat. Ik heb zo ook wel eens geld terug geclaimed op eBay, maar voor die paar euro doe ik het meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:22:
[...]

Ik ga eigenlijk altijd wel ervan dat die hele goedkope batterijen niet de echte capaciteit hebben die erop staat. Ik heb zo ook wel eens geld terug geclaimed op eBay, maar voor die paar euro doe ik het meestal niet.
Het waren er 4 dus voor een 8€ in totaal ongeveer. Ik heb liever dat ze op de hoogte zijn en ze misschien niet meer verkopen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Het waren er 4 dus voor een 8€ in totaal ongeveer. Ik heb liever dat ze op de hoogte zijn en ze misschien niet meer verkopen in de toekomst.
Ze weten dat zelf ook wel dat de capaciteit niet klopt, maar meeste klanten klagen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb gister een iOcean X7 bestelt bij AnteLife.com, op basis van 24h shipping. Het was 24 uur later en nog geen teken van een shipment, dus ik mail even. Half uurtje later kreeg ik al reactie:
Dear customer,

As we have one week holiday , which accumulates lots of orders , so which cause some delay in shipping , we will send it to you within 48 hours , please understand .
Have a nice day
Wel goed dat ze het meteen laten weten.

Wat me wel verbaast (al vaker) dat als China vakantie heeft stort alles ineens in. Zo ook met Chinees nieuwjaar of degelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen liegen ze waarschijnlijk tegen, die vakantie was van eind April, tot 3 of 4 Mei ofzo, gister was die nationale vakantie niet meer.

Tevens is dat niet zolang als het Chinees nieuwjaar, hooguit een dag of drie a vier hebben die Chinezen vrij gehad, mijn vriendin is 3 Mei weer gewoon moeten gaan werken, de paar dagen ervoor had ze vrij.

Ze kunnen waarschijnlijk gewoon niet leveren, die webshops doen deze toestellen al vaak in de verkoop ookal hebben ze die niet eens op voorraad. of moet hij nog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:25:
Alleen liegen ze waarschijnlijk tegen, die vakantie was van eind April, tot 3 of 4 Mei ofzo, gister was die nationale vakantie niet meer.

Tevens is dat niet zolang als het Chinees nieuwjaar, hooguit een dag of drie a vier hebben die Chinezen vrij gehad, mijn vriendin is 3 Mei weer gewoon moeten gaan werken, de paar dagen ervoor had ze vrij.
Dat denk ik dus ook, maar dat verklaart niet waarom ze het allemaal collectief doen: elke keer als er een vakantie moment aankomt laten chinese webshops met URGENTIE weten dat de komende we(e)k(en) leveringen vertraagd zullen zijn.
Ze kunnen waarschijnlijk gewoon niet leveren, die webshops doen deze toestellen al vaak in de verkoop ookal hebben ze die niet eens op voorraad. of moet hij nog uitkomen.
Hier heb ik geen direct bewijs van, misschien is hij NU niet meer leverbaar, maar een andere tweaker heeft hetzelfde toestel op dezelfde site besteld en die wordt geshipped as we speak.

Verder is dit toestel VANDAAG in de aanbieding, dus lijkt me raar als ze het proberen te verkopen als ze het niet verkopen.
Ik hoor je al zeggen: dit doen ze om snel winst te maken ten koste van klanten! Maar dan zeg ik: volgens mij hebben ze geen zin in tientalle PayPal disputes.

(wat zouden we toch doen zonder PayPal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:25:

verplichte vrije dagen waren van 29 april t/m 1 mei. Maar vaak wordt er met andere normale vrije dagen heen er weer geschoven om vakanties heen. Meeste mensen zijn vrij op zondag maar 28 mei, zondag voor de vakantie toch moeten werken om de schade (in orders) beperkt te houden. Die zondag halen ze dan later weer in. Meestal 1 of 2 weken later een extra dag vrij.
En hou er rekening mee dat er nogal wat mensen tussen zit. Warehouse > Seller > Shipping Company > Post Office. Dus als er een paar vrij zijn hoopt het zich al gauw op.
Ben vandaag bij wat shipping companies hier in Shenzhen langs geweest, de hoeveelheid pakketjes is echt gigantisch. En het blijft een wonder hoeveel ze in de kleine minibusjes weten te proppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gister in iedere geval gewoon een pakketje in China geleverd en vandaag stond er ook weer een bezorger voor de deur.

Voor mij is het in China goedkoper als ik gewoon via Taobao koop, want dat scheelt gewoon best waf geld, ookal moet ik 6 yuan shipping betalen en maar 2 yuan voor het product, het is nog steeds goedkoper dan naar gangding in Guangzhou te gaan en te moeten onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Dit zijn mijn statistieken van de afgelopen 2-3 maanden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/boVS4VCl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Emrulez schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Dit zijn mijn statistieken van de afgelopen 2-3 maanden:

[afbeelding]
Nice :P Heb je ook een leeg bestand die je zou kunnen/willen delen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Die RC heli's , daar wordt nogal eens over gesproken. Heb de zoekfunctie gebruikt en kom daar her en der wel wat links tegen naar diverse shops.

Maar wat ik eigenlijk wil weten; wat is nu de kwaliteit van zo'n heli ? Nog nooit zoiets gebruikt maar het lijkt mij wel geinig zoiets te proberen. Wil natuurlijk niet dat na 1 mislanding dat hele ding aan gort is. Iemand ook ervaringen/tips voor bepaalde modellen?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Fasterinside schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:19:
Die RC heli's , daar wordt nogal eens over gesproken. Heb de zoekfunctie gebruikt en kom daar her en der wel wat links tegen naar diverse shops.

Maar wat ik eigenlijk wil weten; wat is nu de kwaliteit van zo'n heli ? Nog nooit zoiets gebruikt maar het lijkt mij wel geinig zoiets te proberen. Wil natuurlijk niet dat na 1 mislanding dat hele ding aan gort is. Iemand ook ervaringen/tips voor bepaalde modellen?
Nouja het is een beetje afhankelijk van je budget. Maar het is leuk spul om mee te beginnen en het te leren.
Zou zelf geen 3 channel heli pakken (die zijn vaak ook op IR) maar direct iets meer uitgeven en voor een
WL Toys V911 of Xieda 9958 dat zijn twee modellen die leuk zijn om mee te beginnen en waar je voor een habbekrats wat onderdelen koopt ;)

http://www.banggood.com/W...licopter-RTF-p-39696.html
of
http://www.banggood.com/W...Plug-Version-p-36779.html

Direct even een paar accutjes en reserve heli / onderdelen mee bestellen ;) Ze kunnen best wel wat hebben maar 1 verkeerde crash en er is vast een onderdeeltje stuk :D.

De 911 wordt over het algemeen als iets beter gezien dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
RobertowNL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:43:
[...]

Nice :P Heb je ook een leeg bestand die je zou kunnen/willen delen ;)?
Heb even een github gemaakt mochten anderen ideeën en verbeteringen hebben.

https://github.com/Emrulez/OnlineOrderTracker
Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]