[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:50
EN-IS schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:40:
[...]

Klopt, kwam ik dus ook achter, stom, had het niet van te voren getest :)

Ik ben op zoek naar een Space Scooter (klik). Iemand een idee waar ik zulke buitenspeelgoed kan vinden / bestellen ? :) /3
Ik weet niet of het zo slim is om dit ding in China te bestellen, hij is namelijk groot en zwaar. Dit is toch zo'n elektrische step? Die staan ook voor 3 tientjes op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Crosspost uit het GoPro topic. Tristan in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"
Ik twijfel of ik een chargeback moet doen. Als je gaat zoeken lees je veel drama over Dealextreme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tristan schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:58:
Crosspost uit het GoPro topic. Tristan in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"
Ik twijfel of ik een chargeback moet doen. Als je gaat zoeken lees je veel drama over Dealextreme..
4 april besteld? dat is 2 weken geleden, als je geen geduld hebt langer dan 2 weken moet je niet in China bestellen. :X het kan snel gaan maar ook gemakkelijk 3 tot 4 weken duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:07
Mijn status is weer eens veranderd. (Er staat nu Location: AMS) zal dat Amsterdam zijn ?

item No. Year Status Location Destination Country Date
RB150812265CN 2013 NULL AMS NL 2013-04-15 00:00

Ik hoop nu toch echt dat hij in NL is, dan kan hij mooi mee op vakantie.
Kan ik hem daar mooi uitgebreid uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

slabetje schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:22:
Mijn status is weer eens veranderd. (Er staat nu Location: AMS) zal dat Amsterdam zijn ?

RB150812265CN 2013 NULL AMS NL 2013-04-15 00:00

Ik hoop nu toch echt dat hij in NL is, dan kan hij mooi mee op vakantie.
Kan ik hem daar mooi uitgebreid uitproberen.
http://www.world-airport-...erlands/schiphol-225.html
AMS is Schiphol idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
thechib12 schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:41:
Ik weet niet of het zo slim is om dit ding in China te bestellen, hij is namelijk groot en zwaar. Dit is toch zo'n elektrische step? Die staan ook voor 3 tientjes op Marktplaats.
Ik heb nu al zo vaak wat besteld (vaak wel kleine dingen) dat ik me daar niet echt zorgen om maak, en helaas is deze niet voor 3 tientjes terug te vinden :)

Ik weet het niet, of deze een elektrische step is, je hebt 2 modellen, 1 elektrisch en 1 normaal, de normale zoek ik, je kunt met de step deel 'wippen' zo kun je voorwaarts. Als iemand het tegenkomt, graag een gil. Ik heb zelf al gezocht natuurlijk en kwam het op AliBaba.com tegen, alleen ben ik niet bekend met alibaba.
.
.
Kenzi schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 04:18:
4 april besteld? dat is 2 weken geleden, als je geen geduld hebt langer dan 2 weken moet je niet in China bestellen. :X het kan snel gaan maar ook gemakkelijk 3 tot 4 weken duren
Idem, als je niet wilt wachten dan moet je ook niet via China bestellen. Levering;
- China duurt minimaal 3 weken en maximaal 8 weken
- Ebay duurt minimaal 2 weken en maximaal 4 weken

Afgelopen weken veel besteld (bij allen meerdere items/bestellingen);
- Banggood.com levering 2/3 weken
- Ebay levering 2/3weken
- DX.com levering 3/4 weken
- Budgetgadgets.com levering na 3 weken nog niet geleverd
- enzv.

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 16-04-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi EN-IS, deze dingen zijn zo'n 5-7,5 Kilo dus tenzij je er 100 met een vrachtcontainer laat komen is het denk niet haalbaar of interessant om een goede prijs te krijgen.

Ik had namelijk ook al gekeken ;) Rond de $50 dollar maar de meeste willen het nieteens naar nederland verzenden.......anders is de verzending zeker $100+

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Heeft er iemand ervaring hier met de volgende autocamera (car dvr)?

http://www.aliexpress.com....html&af=cj_4567219&vd=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tremio schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:12:
Heeft er iemand ervaring hier met de volgende autocamera (car dvr)?

http://www.aliexpress.com....html&af=cj_4567219&vd=30
Verwacht er niet veel van. Lage beeldkwaliteit, hij kost 15€ dus dat is ook de kwaliteit die je kan verwachten. Videokwaliteit die je vroeger met je mobieltje maakte ook al noemen ze het 'HD'.

Voor achtergrond info en alternatieven: http://dashcamtalk.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:07
poema schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:18:
Iemand toevallig ervaring met een order die niet door ging of gecanceled en gebruik maakt van Neteller? Vraag me af hoe dat dan in zijn werk gaat omdat je een 1-malig creditcardnummer gebruikt hebt.
Heb ik gehad bij DX (Afgelopen maand)
Inmiddels had ik al wel weer een nieuw kaart nummer gekregen.

Het geld is wel gewoon op mijn oude rekening nr bij geschreven en staat dus weer op het account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Wat is op dit moment het beste waarde voor je geld, als je kijkt naar chinese 10" tablets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
9 dagen geleden wat besteld op DX.com en nu gewoon al binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Gistermorgen is mijn order verzonden en vanmiddag stond DHL aan de deur. Moet een nieuwe record zijn :-)
Ging om een Jiayu telefoon via Lightake.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
m19 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:09:
Gistermorgen is mijn order verzonden en vanmiddag stond DHL aan de deur. Moet een nieuwe record zijn :-)
Ging om een Jiayu telefoon via Lightake.com
Wow! wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:24
Vandaag kreeg ik de status binnen van mijn pakketje uit china.

Er staat status NULL en code PVG?

wat betekent PVG?

hebben jullie het trouwens ook vaker gehad dat er steeds stond depature of office of inward en paar dagen later kwam opening tevoorschijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Een snelle Google opzoeking geeft voor PVG: Pu Dong

Wat het daar doet weet ik niet, van waar was het verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:24
thanks !

locatie is onbekend . volgens mij is PVG , het vliegveld. Hij zal er waarschijnlijk wel wachten op een container zodat die naar nederland gaat.

verder wat zou dit kunnen zijn? Hebben jullie dit ook al vaker gehad?

RA6678794CN 2013 Collection 06300019 NL 20130405 0306
RA6675794CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20130406 1019
RA6678794CN 2013 Opening 10010200 NL 20130408 1656

rare volgorde lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Pluimpje9 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:41:
thanks !

locatie is onbekend . volgens mij is PVG , het vliegveld. Hij zal er waarschijnlijk wel wachten op een container zodat die naar nederland gaat.

verder wat zou dit kunnen zijn? Hebben jullie dit ook al vaker gehad?

RA6678794CN 2013 Collection 06300019 NL 20130405 0306
RA6675794CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20130406 1019
RA6678794CN 2013 Opening 10010200 NL 20130408 1656

rare volgorde lijkt mij?
als je een paar posts naar boven had gekeken had je de link gezien waar je alle 3 letter codes kan opzoeken
Pu Dong is idd het vliegveld (Shanghai) en waarschijnlijk ligt je pakketje nu bij de douane (opening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:42
Hebben jullie er ook last van als jullie een EMS hebben gekozen bij de verzending. Dat je hem na 7 dagen nog steeds niet kan traceren? Gaat om deze track and trace nummer: "EE813336040CN".

Normaal hoor je toch een EMS zending binnen 10 dagen binnen hebben?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
De zaterdag ervoor. Zaterdagmiddag besteld en dinsdagmiddag binnen.
De order werd maandag pas opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

BaZnGaNL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:23:
Hebben jullie er ook last van als jullie een EMS hebben gekozen bij de verzending. Dat je hem na 7 dagen nog steeds niet kan traceren? Gaat om deze track and trace nummer: "EE813336040CN".

Normaal hoor je toch een EMS zending binnen 10 dagen binnen hebben?
EMS bestaat min of meer niet in Nederland dus het gaat via een speciale omweg duurt allemaal wat langer dan. Daarnaast is de douane controle ook nog eens hoger dan bij normale zendingen (en ook de kosten 17.50 vs 13 euro bij PostNL dacht ik).

Normaal zou je je pakketje na een dag of 5-6 wel moeten kunnen traceren, ik zou even contact opnemen met de verzender ;).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-04-2020
Hi All,

Ik ben me aan het orienteren op het aanschaffen van een mobiele telefoon van een Chinees merk (ZOPO/HERO o.i.d.). Ik ben aan het uitzoeken bij wat voor shops ik zou kunnen gaan bestellen. Nu zijn de meeste reviews van die winkels abominabel slecht...

Waar bestellen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:50
Cain schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:00:
Hi All,

Ik ben me aan het orienteren op het aanschaffen van een mobiele telefoon van een Chinees merk (ZOPO/HERO o.i.d.). Ik ben aan het uitzoeken bij wat voor shops ik zou kunnen gaan bestellen. Nu zijn de meeste reviews van die winkels abominabel slecht...

Waar bestellen jullie?
Persoonlijk vind ik buyincoins het beste, die leveren erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Je kan beter rondneuzen in het Chinese telefoons topic, daar vindt je veel (heel veel) meer informatie dan hier.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Een *paar* verstralers voor mijn auto op DX besteld, krijg net mn pakketje binnen, is 1 lamp.. Hopelijk komt er nog een pakketje, en anders kan ik dus weer moeilijk gaan doen bij de klantenservice...

(die kans lijkt me klein trouwens, doos komt wel overeen met productfoto, maar er zit (en past) maar 1 lamp in, terwijl er minstens 2x "pair" op de pagina staat, denk niet dat ze 2 dozen sturen, dus dat wordt klantenservice..)

[ Voor 37% gewijzigd door AlexanderB op 17-04-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderB schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:08:
Een *paar* verstralers voor mijn auto op DX besteld, krijg net mn pakketje binnen, is 1 lamp.. Hopelijk komt er nog een pakketje, en anders kan ik dus weer moeilijk gaan doen bij de klantenservice...
Hopelijk komt de tweede ook ja! Mag ik vragen welke je gekocht hebt? Ik zoek zelf ook een setje verstralers/mistlampen maar vind de halfords meuk beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Nu heb ik bij MisterTao voor het eerst wat besteld. Heb gekozen voor het voordeligste manier voor het zenden. Maar nu paar dagen later krijg ik second payment aangeboden terwijl ik al betaalde? Het was toch gratis vanuit China naar NL? Me bestelling is maar een paar schoenen, kan niet veel wegen.. Iemand die het wel snapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:37:
Vraagje. Nu heb ik bij MisterTao voor het eerst wat besteld. Heb gekozen voor het voordeligste manier voor het zenden. Maar nu paar dagen later krijg ik second payment aangeboden terwijl ik al betaalde? Het was toch gratis vanuit China naar NL? Me bestelling is maar een paar schoenen, kan niet veel wegen.. Iemand die het wel snapt..
eerst zeg je "voordeligste manier voor het zenden." daarna "Het was toch gratis vanuit China naar NL?"
of het gratis was ligt aan de verkoper, via MisterTao / Taobao over het algemeen niet. Klein spul via Ebay / shops zoals DX of BIC wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 08:04
Ja bij mistertao betaal je altijd in twee keer, eerste keer de prijs van het product en binnenlandse verzendkosten, dan wordt er een foto genomen en als je OK bent wordt het weer ingepakt voor internationale verzending en ga je naar 'second payment' dat zijn de verzendkosten plus de commissie 10% meestal voor de agent van mistertao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee MisterTao is een agent, je betaald in twee stappen, betaling een voor de goexeren en verzending binnen China naar MisterTao en betaling twee voor de commisie die je verschuldigt bent en internationale verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
En verzending vanuit China is nooit gratis.
Het zit meestal al bij de prijs in, maar je betaalt er altijd voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:53:
[...]

Hopelijk komt de tweede ook ja! Mag ik vragen welke je gekocht hebt? Ik zoek zelf ook een setje verstralers/mistlampen maar vind de halfords meuk beetje duur.
http://dx.com/p/117246 Maar dat is dus 1 lamp, ondanks dat er "pair" en "comes in a pair" in de beschrijving staat.. Ik heb al een screenshot gemaakt, dus ze komen dr niet onderuit door gauw de beschrijving te wijzigen, maar ga dr maar vanuit dat ie of 2x zo duur word omdat ze per 2 gaan, of de beschrijving wordt aangepast, of dat je via de klantenservice een 2e moet gaan claimen als je nou nog snel bestelt..

Oh, en ik moe nog ff zien of ik m kan laten passen in de auto, heb een bumper met uitsparingen voor verstralers, maar die zijn dus echt ontzettend duur (en het enige setje wat ik heb is compleet verrot), dus ff zien of ze dr in passen op een acceptabele manier, of dat ik ze weer doorverkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

Ik zit zelf te denken om dit LCD schermpje te kopen:

http://www.chinavasion.co...s/DSLR_Monitor_Attachment

Maar hebben meer mensen ervaring met de service vanuit Chinavision als dat ding kapot is/gaat/whatever?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Heeft er ieman hier ervaring met het bestellen en vinden van 5.1 sets voor home cinema uit China?
Ben op zoek naar een basis 5.1 systeem met sateliet speakers, maar loop toch tegen teveel niks en onduidelijkheid aan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Even hier kijken of mensen hetzelfde hebben meegemaakt met Chinezen.

Ik heb in Februari iets besteld bij Tinydeal.com, maar dat is nooit aangekomen. 20 dollar waarde zoiets, maar ze hadden geen tracking erop zitten. Nu heb ik inmiddels een geschil aangemaakt bij Paypal dat is geescaleerd naar een claim. Opeens konden ze een Tracktrace tevoorschijn toveren van iets dat is afgeleverd op 5 maart...

Ik ben niet van gisteren, dus ik ben toen zelf eens gaan navragen bij PostNL waar die zending naartoe is gegaan toen hij in NL een barcode heeft gekregen. Daaruit komt dat het waarschijnlijk van een heel ander adres is geweest, maar in elk geval NIET naar mijn adres (PostNL moet me de postcode die bij de barcode hoort nog geven).

Dit is toch gewoon een vorm van oplichting? Paypal heeft nog geen onderzoek gedaan naar die tracktrace van Deutsche Post die ze van Tinydeal hebben gekregen, maar als ze dus de status zien 'afgeleverd' ben ik natuurlijk mn knaken kwijt... Hoe moet ik dit gaan aanpakken? Ik kan ook verder niet met mijn bevindingen reageren bij mn claim, want ik kan nergens iets intypen...

Ervaringen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
@Verstekbakker: Is je Paypal-account gekoppeld aan je VISA/Mastercard?
Dan kan je alsnog je geld terugkrijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bankrekening, helaas. Ik wil ook geen gezeik met Paypal, maar ik wil dat Paypal dit soort oplichters aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Rubman schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:24:
Heeft er ieman hier ervaring met het bestellen en vinden van 5.1 sets voor home cinema uit China?
Ben op zoek naar een basis 5.1 systeem met sateliet speakers, maar loop toch tegen teveel niks en onduidelijkheid aan.
Dan is deze topic meer iets voor jou denk ik:

HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Verstekbakker schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:39:
Ik heb in Februari iets besteld bij Tinydeal.com, maar dat is nooit aangekomen. 20 dollar waarde zoiets, maar ze hadden geen tracking erop zitten. Nu heb ik inmiddels een geschil aangemaakt bij Paypal dat is geescaleerd naar een claim. Opeens konden ze een Tracktrace tevoorschijn toveren van iets dat is afgeleverd op 5 maart...
Ik mis in dit verhaal even het gedeelte over contact opnemen met Tinydeal, dit heb je neem ik aan wel gedaan?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Rubman schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:24:
Zou ikzelf niet aan beginnen. Hoge verzendkosten (i.v.m. gewicht) en grote kans op schade. Zoiets zou ik dan weer via marktplaats kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 11-09 12:54
Met zo'n 220 goede deals op eBay vind ik dit een merkwaardige;

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Besteld, in de veronderstelling dat dit een stand-alone alarm zou zijn. Althans, dat zegt de beschrijving
Action Distance: ≥ 16mm
Switching Voltage: 100VDC
Load Current: ≥ 0.5A
Life: 106 times
Size: 64 x 19 x 13mm / 2.5 x 0.7 x 0.5in(L x W x H)

Features:

These door alarm systems work as anti-theft alarms, ideal for house, garage, warehouse, enterprise and shop
Sharp alarm will be heard when someone opens door or window in arming status
Sharp alarm when the door/window is opened or shocked
Slim-fit design, enclosed strong adhesive tape
The embedded door sensor of the entry and send a alarm to scare the intruder
These door alarm systems can be easily installed and no wiring required
These door alarm systems are quite convenient and easy to use, affix the main unit of entry alarm at the side of the door
This home alarm security system can be easily mounted to windows or doors, no tools required

Slim-fit design, enclosed strong adhesive tape. The embedded door sensor of the entry and send a alarm to scare the intruder
Ik krijg hem binnen. Werkt niet. Ik zie twee a drie stukken plastic. Eentje voelt zwaar aan, maar ik zie geen schakelaartje om te schakelen (aan/uit) ben ik gaan pielen, maak beiden stukken plastic open, en dit is wat ik aantref;

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/ricepuppet/Onzin/WP_000236_zps2776808e.jpg

In de rechter plastic behuizing zit de magneet, in de linker - denk ik - een resistor? WTF? Hoe is dit een alarmsysteem? Ook zou er volgens de advertentie 'sterk dubbelzijdig plakband' bij zitten. Niets van dat.

Wat ik hier aantref zijn gewoon twee slappe stukken plastic, vier schroeven en een nep systeem. Geld heb ik al terug gevraagd en een geschil geopend via eBay.

Als iemand er een andere mening over heeft; graag :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Leo1010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:48:
[...]

Ik mis in dit verhaal even het gedeelte over contact opnemen met Tinydeal, dit heb je neem ik aan wel gedaan?
Via Paypal ja, geschil aangemaakt 40 dagen na de betaling. Ze vroegen me toen nog te wachten en ze zouden gaan informeren waar mijn item was. Toen heb ik 10 of 12 dagen gewacht en nogmaals een berichtje gedaan via Paypal, daar werd niet meer op gereageerd en heb ik het geescaleerd naar een claim.

Maar dat is niet echt relevant vind ik. Ze proberen nu gewoon met de tracking van een geheel andere klant onder die claim uit te komen en dat is de kluit bezeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricepuppet schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:28:
Vreemde aktie! Lijkt wel gewoon een magneetsluiting voor een kastdeur...

Ebay, negatieve feedback gegeven? Contact met verkoper? Geschil aanmaken bij Paypal lijkt me wat voorbarig als de verkoper meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:46:
[...]

Vreemde aktie! Lijkt wel gewoon een magneetsluiting voor een kastdeur...

Ebay, negatieve feedback gegeven? Contact met verkoper? Geschil aanmaken bij Paypal lijkt me wat voorbarig als de verkoper meewerkt.
Heb een geschil aangemaakt via eBay. Contact opgenomen met verkoper. Ik laat wel weten wat eruit komt..

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40

Besteld, in de veronderstelling dat dit een stand-alone alarm zou zijn. Althans, dat zegt de beschrijving

[...]

Ik krijg hem binnen. Werkt niet. Ik zie twee a drie stukken plastic. Eentje voelt zwaar aan, maar ik zie geen schakelaartje om te schakelen (aan/uit) ben ik gaan pielen, maak beiden stukken plastic open, en dit is wat ik aantref;

[afbeelding]

In de rechter plastic behuizing zit de magneet, in de linker - denk ik - een resistor? WTF? Hoe is dit een alarmsysteem? Ook zou er volgens de advertentie 'sterk dubbelzijdig plakband' bij zitten. Niets van dat.

Wat ik hier aantref zijn gewoon twee slappe stukken plastic, vier schroeven en een nep systeem. Geld heb ik al terug gevraagd en een geschil geopend via eBay.

Kan het niet goed zien op de foto maar is dat niet een reed contact (glazen buisje met een contactje) ?
Dus door magneet sluit het contact.
Het is dan niet het alarmsysteem zelf maar een sensor die je op een alarmsysteem kunt aansluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door jobr op 18-04-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

1 x Pairs of Door Magnetic Sensor
Staat zelfs in de omschrijving. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38

[afbeelding]

Ehmmm :X je bedoelt "ik heb niet goed gelezen"... Dit is natuurlijk geen alarm systeem, niet voor $3.99 :/

Het staat zelfs in de beschrijving, het is een sensor die je aansluit op je huidige alarmsysteem of een nog te kopen alarm systeem. :F :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:02
Hier was je gelijk klaar geweest voor iets meer dan een dollar:
http://www.buyincoins.com...ty-alarm-product-811.html

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

poema schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:02:
[...]

Zou ikzelf niet aan beginnen. Hoge verzendkosten (i.v.m. gewicht) en grote kans op schade. Zoiets zou ik dan weer via marktplaats kopen
Verzenden is het probleem niet, het kan namelijk meekomen met familie die daar helft van het jaar woont/werkt en verder vaak heen en weer vliegt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

ManiacsHouse

Scheisse!

CasGas schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:23:
Ik zit zelf te denken om dit LCD schermpje te kopen:

http://www.chinavasion.co...s/DSLR_Monitor_Attachment

Maar hebben meer mensen ervaring met de service vanuit Chinavision als dat ding kapot is/gaat/whatever?
Is dat niet gewoon dit ding? http://www.linkdelight.co...troller/Bracket/Slot.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
EN-IS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:42:
[...]

Ehmmm :X je bedoelt "ik heb niet goed gelezen"... Dit is natuurlijk geen alarm systeem, niet voor $3.99 :/

Het staat zelfs in de beschrijving, het is een sensor die je aansluit op je huidige alarmsysteem of een nog te kopen alarm systeem. :F :9
Dat mag dan wel zo zijn, echter, dit staat in 'engrish' in de beschrijving

'This is window door magnetic sensor entry security alarm. The embedded door sensor of the entry and send a alarm to scare the intruder.'

'These door alarm systems work as anti-theft alarms, ideal for house, garage, warehouse, enterprise and shop'

Ik zie nergens in de complete beschrijving duidelijk staan dat het om een add-on gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Er staat tot echt duidelijk SENSOR.
En kom op, met een beetje common sense snap je toch wel dat je geen alarm kunt krijgen voor een paar dollar :') neem je verlies en loop niet te miepen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:42:
[...]

Zoals ik het begrijp is het wel degelijk een alarm. Volgens mij zou het zo'n alarm zijn dat je aanzet en zodra de deur open gaat en de magneetjes dus geen contact meer met elkaar maken, dat ding begint te loeien. Die koop je ook voor een paar euro bij de bouwmarkt. Ik heb ze hier ook op mijn deur zitten. Hoef je dus helemaal niet aan te sluiten op een bestaand systeem.

Zo eentje dus: http://www.leuqedeals.nl/a-23552813/gadgets/raam-deur-alarm/

Lijkt mij dat je nu een gewone magneetsluiting hebt gekregen zonder alarmfunctie, dus claimen inderdaad.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
-tom-562 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:49:
Er staat tot echt duidelijk SENSOR.
En kom op, met een beetje common sense snap je toch wel dat je geen alarm kunt krijgen voor een paar dollar :') neem je verlies en loop niet te miepen
Dit:
En dit:
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:02:
[...]

Zoals ik het begrijp is het wel degelijk een alarm. Volgens mij zou het zo'n alarm zijn dat je aanzet en zodra de deur open gaat en de magneetjes dus geen contact meer met elkaar maken, dat ding begint te loeien. Die koop je ook voor een paar euro bij de bouwmarkt. Ik heb ze hier ook op mijn deur zitten. Hoef je dus helemaal niet aan te sluiten op een bestaand systeem.

Lijkt mij dat je nu een gewone magneetsluiting hebt gekregen zonder alarmfunctie.
Bedankt voor de copy-paste bijdragen jongens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Duidelijke geval van incorrecte beschrijving (hier is een juiste) . Persoonlijk zou ik eerst contact opnemen met de verkoper voordat ik een geschil aanmaak bij Paypal. Er is niks mis mee om een verkoper de kans te geven om een fout te herstellen...

Edit: Excuses, zie nu staan dat je een geschil bij Ebay, niet bij Paypal hebt aangemaakt. Beter moeten lezen wat jij schreef ipv van anderen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door troftnom op 19-04-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
troftnom schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:38:
Duidelijke geval van incorrecte beschrijving (hier is een juiste) . Persoonlijk zou ik eerst contact opnemen met de verkoper voordat ik een geschil aanmaak bij Paypal. Er is niks mis mee om een verkoper de kans te geven om een fout te herstellen...
Heb ik ook een paar dagen geleden gedaan, zo zuur ben ik nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Graag jullie advies:
- Ik had een 'hoodie' (sweatshirt met capuchon) besteld en betaald bij een Aliexpress handelaar
- Hij reageert 'Ik heb 'm niet op voorraad, zoek maar wat anders uit'
- Ik zie niets anders leuks in z'n shop, en meld terug dat ik dan liever geld terug heb.
- Hij reageert niet, ook niet als ik een dispuut aankondig
- Nog geen reactie, dus dispuut geopend
- Nog geen reactie, dus dispuut geescaleerd naar AliExpress
- Na 3 dagen reactie: Item is verstuurd, graag dispuut intrekken.

Wat is handig? Een shop die zo slecht communiceert wekt niet echt vertrouwen. Kan ik m'n dispuut parkeren en dan eventueel opnieuw oppakken als ik heb item over 4 weken nog niet binnen heb?

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
mmrizio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:37:
Graag jullie advies:
- Ik had een 'hoodie' (sweatshirt met capuchon) besteld en betaald bij een Aliexpress handelaar
- Ik zie niets anders leuks in z'n shop, en meld terug dat ik dan liever geld terug heb.

Wat is handig? Een shop die zo slecht communiceert wekt niet echt vertrouwen. Kan ik m'n dispuut parkeren en dan eventueel opnieuw oppakken als ik heb item over 4 weken nog niet binnen heb?

Maurice
Nope, gesloten dispuut is gesloten

Tip, niet dichtgooien, eerst kijken wat je krijgt anders heb je strax mogelijk echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Dan is het niet onredelijk om het dispuut open te laten.

Dank je, dat wilde ik even horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

Graag jullie advies:

Maurice
Bizar verhaal, een handelaar die niet wil handelen. Ik zou ook even wachten.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Ik bestelde een tijdje geleden een aantal carbon BMW logo's ( van op de motorkap en koffer ) en een carbon stuurlinleg in China bij http://www.racingcarshop.com/.
Na een een eindje te wachten kreeg ik vandaag een brief in bus waarop staat dat de goederen onderzocht worden of dit geen namaak is en normaal vernietigd worden...
Ik wist totaal niet dat dit namaak was en betaalde in totaal €350 .
Kan ik een claim indienen bij PayPal als de goederen vernietigd worden??

Dank voor de hulp!

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:21:
us waarop staat dat de goederen onderzocht worden of dit geen namaak is en normaal vernietigd worden...
Ik wist totaal niet dat dit namaak was en betaalde in totaal €350 .
Kan ik een claim indienen bij PayPal als de goederen vernietigd worden??
Weet je, het is China, dus je moet er automatisch van uit gaan dat het fake is. In ieder geval is de kans groter dat het wel fake is, dan niet.

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 19-04-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:29:
[...]

Weet je, het is China, dus je moet er automatisch van uit gaan dat het fake is. In ieder geval is de kans groter dat het wel fake is, dan niet.
Als dit er niet wordt bijvermeld is dit toch niet legaal? Een misleidende weergave van het product...
Ik wou gewoon even polsen of ik m'n geld nog terug kan krijgen aan de hand van een claim via PayPal?

Mvg

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dan open je toch een claim?

En groeten doen wij niet aan op het forum .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:33:
Dan open je toch een claim?

En groeten doen wij niet aan op het forum .
Lekker vriendelijk precies, een douane ambtenaar misschien?
Ik wou gewoon even weten of dit zou lukken ik weet ook dat ik een claim kan openen ...
Wou eens weten of nog andere mensen waarvan hun goederen in beslag genomen zijn hun geld hebben terug kunnen vorderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaring is.bedroevend. Accuutje besteld op 17 februari nu nog niet ontvangen. Diverse correspondentie gevoerd schrijft Lisa dat de 20 werkdagen levering vaak 40 werkdagen wordt. Na 45 werkdagen en nog geen levering reageert er niemand meer.
Letop bij Paypal moet je binnen 4 weken je geld terug vragen .ik was hiermee net te laat.

Ik bestel n }:O ets meer bij die Chinezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik ben van plan een simpel en goedkoop mes te kopen bij DX:
Carbon Steel Manual-Release Folding Knife

Voor zover ik weet zou dit een problemen moeten opleveren met de douane(correct me if i'm wrong), omdat het gaat om een soort mes wat je ook in Nederland gewoon zou kunnen kopen (alleen niet zo goedkoop :9)
iemand enige ervaring met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
Letop bij Paypal moet je binnen 4 weken je geld terug vragen .ik was hiermee net te laat.
Is niet 4 weken maar 45 dagen.
Anders je creditcard maatschappij misschien nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:35:
Lekker vriendelijk precies, een douane ambtenaar misschien?
Ik wou gewoon even weten of dit zou lukken ik weet ook dat ik een claim kan openen ...
Wou eens weten of nog andere mensen waarvan hun goederen in beslag genomen zijn hun geld hebben terug kunnen vorderen :)
Per saldo is het je eigen risico, Paypal zal douane volgen, niet enkel land heeft zulke regels.
(ironisch dat je uit UK bijna alles binnenkrijgt, hoe namaak het is ook - zoals m'n Subaru logos).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muzziehunter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-04-2013
Niet bestellen bij

Gary Xu
Northvision Technologies Co.,Ltd
Tel: 0086-755-83241002 Fax: 0086-755-82952586
Mail: tonyfu@northvision.cn MSN:xtgary_1989@hotmail.com
Web: http://www.globalsources.com/northvision.co
http://www.northvision.cn http://www.northvision-china.com

het zijn oplichters kapotte :( spullen sturen en niet meer reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Paul-G schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:31:

Voor zover ik weet zou dit een problemen moeten opleveren met de douane(correct me if i'm wrong), omdat het gaat om een soort mes wat je ook in Nederland gewoon zou kunnen kopen (alleen niet zo goedkoop :9)
heb bijna hetzelfde model een keer besteld bij DX. eerste die ik kreeg daarvan was het locking mechanisme dat moet voorkomen dat ie dichtklapt als je er mee bezig bent zo slecht. 2de was wel ok maar heb toch maar gekozen om een "echte" te kopen.
mijn vingers zijn mij meer waard
http://www.wingsdump.nl/m...k-870-bones-mes-nightcamo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Kan het kwaad om herlaadbare batterijen te laten overkomen?
Ben op zoek naar packs voor in noodverlichtingen, maar geen idee of dat daar goedkoper zou uitkomen of hier bestellen...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Paul-G schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:31:

Ik kan deze aanraden,
http://www.everbuying.com/product148765.html

Stevig, locking mechanisme is ok en je kan er je sleutels aanhangen :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het importeren van messen is toch strafbaar?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:16

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Volgens de Wet wapens en munitie vallen normale messen onder categorie IV. Deze mag je bezitten, maken en verhandelen wanneer je meerderjarig bent.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Vandaag deze binnengekregen,
http://www.everbuying.com/product116567.html

Hij doet waar hij voor is. 2 AA's er in en hij laad je telefoon op.
Nadelen:
aan/uit/led shuif knopje is wat gevoelig en het led lampje moet je niets van verwachten, het power ledje op je monitor geeft nog meer licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Leo1010 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:40:
Vandaag deze binnengekregen,
http://www.everbuying.com/product116567.html

Hij doet waar hij voor is. 2 AA's er in en hij laad je telefoon op.
Nadelen:
aan/uit/led shuif knopje is wat gevoelig en het led lampje moet je niets van verwachten, het power ledje op je monitor geeft nog meer licht.
Toevallig ook ooit eens 2 van die dingen aangeschaft, het laad, maar wel echt tergend sloom.. Voordat dat batterijtje leeg is heb ik ondertussen wel een stopcontact gevonden door al het wachten :+ Dat vond ik dus het grootste nadeel, kreeg ik er elke 5 minuten een procentje bij, ja die verdwijnt zo in een halve minuut dus dat schiet niet echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Leo1010 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:09:
Jij krijgt je telefoon leeg in 3 uur?
Was ook meer sarcastisch bedoelt ;), punt was dat als ik er uberhaupt gebruik van zou maken ik al lang en breed thuis zou zijn voordat ik een belletje zou kunnen plegen :P
Maar het doet wat het moet doen, en voor die paar euro uiteraard niet te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Hoe komen ze hier nu weer op...
http://dx.com/p/high-spee...-disk-adapter-card-201872

Zijn jullie af en toe ook zo verwonderd over de rare producten die ze in China soms hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leo1010 schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:28:
Hoe komen ze hier nu weer op...
http://dx.com/p/high-spee...-disk-adapter-card-201872

Zijn jullie af en toe ook zo verwonderd over de rare producten die ze in China soms hebben?
Zo vreemd is het niet hoor, dit is om goedkoop een SSD te maken, toen die nog vele malen duurder waren dan nu. Ze zijn er ook met meer SD kaartjes.
Als je kijkt naar de ondersteunde besturingssystemen, is dit alweer een oud product....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Blue Knight schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:45:
[...]

Zo vreemd is het niet hoor, dit is om goedkoop een SSD te maken, toen die nog vele malen duurder waren dan nu. Ze zijn er ook met meer SD kaartjes.
Als je kijkt naar de ondersteunde besturingssystemen, is dit alweer een oud product....
Djeeez, zou ik nooit kopen.
Als je eens test hoe snel (traag) micro sd kaarten zijn met kleine files kan je al beter floppies gebruiken. We spreken dan nog niet eens over het max aantal read writes van de kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Antwoorden: Bedankt. Als het item aangekomen is, sluit ik direct het dispuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Ja, dat heb ik nu ook maar geantwoord. Hij is aan het drammen of ik het dispuut wil intrekken. Idd: meteen als het item is aangekomen (en goed is gecontroleerd).

Ik neem aan dat Aliexpress meeleest in de communicatie als er een dispuut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Dit lijkt mij een leuke tablet met mooie specs.

Iemand ervaringen met het merk Pipo?
http://www.pandawill.com/...h-dual-camera-p71814.html

Als ie goedkoper elders is.. :+
Kan dat niet zo vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
zeg_ik_niet schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:29:
Dit lijkt mij een leuke tablet met mooie specs.

Iemand ervaringen met het merk Pipo?
http://www.pandawill.com/...h-dual-camera-p71814.html

Als ie goedkoper elders is.. :+
Kan dat niet zo vinden namelijk.
Heb je uberhaubt de zoekfunctie gebruikt p dit forum?
Lijkt me van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Luke-san schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:27:
Djeeez, zou ik nooit kopen.
Als je eens test hoe snel (traag) micro sd kaarten zijn met kleine files kan je al beter floppies gebruiken. We spreken dan nog niet eens over het max aantal read writes van de kaartjes.
Het gaat hier ook absoluut niet om snelheid, maar om (toendertijd) relatief goedkoop een 'mechanisch-vrij' systeem te kunnen bouwen en snel kunnen wisselen van opslag.

Voor m'n auto PC is het niet eens zo'n slechte oplossing.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
SinergyX schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:38:
[...]

Het gaat hier ook absoluut niet om snelheid, maar om (toendertijd) relatief goedkoop een 'mechanisch-vrij' systeem te kunnen bouwen en snel kunnen wisselen van opslag.

Voor m'n auto PC is het niet eens zo'n slechte oplossing.
Dan koop je zo 1 waar CF kaarten inkunnen. Daar bestaan CF versies voor die een veelvoud aan read/writes dan de sd's aankunnen en nog een pak sneller zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
maartend schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:33:
[...]

Heb je uberhaubt de zoekfunctie gebruikt p dit forum?
Lijkt me van niet.
Ik had gezocht maar dacht dat om een ander ging.
Sorry foutje :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
zeg_ik_niet schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:44:
[...]

Ik had gezocht maar dacht dat om een ander ging.
Sorry foutje :+ 8)7
En? Tevreden nu je eea er over leest?
Lijkt goed te zijn, enkel WiFi is wat zwakker, maar lijkt met de laatste fw te verbeteren.

Mocht je hem bestellen, veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op banggood.com heb ik een leather case voor de iPad 1 besteld. Deze blijkt achteraf niet te passen, terwijl er duidelijk "For iPad 1,2,3,4" staat in de beschrijving.
Na wat heen en weer mailen, krijg ik een volledige refund.
Prima service.
Het item:
http://www.banggood.com/W...r-IPad-2-3-4-p-65729.html

De titel en beschrijving hebben ze gedeeltelijk aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BangGood
Banggood Tablet Clearance! Extra 15% off selected items!! http://bit.ly/XQuXq5

Use coupon code: 36bgc8

1) http://bit.ly/bgchuwi
2) http://bit.ly/bghyundai
3) http://bit.ly/bgVIA
4) http://bit.ly/bgainol

And many more here http://bit.ly/XQuXq5
Doe je voordelen mee eventueel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BangGood

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BangGood

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BangGood
Banggood Tablet Clearance! Extra 15% off selected items!!

http://www.banggood.com/c...ent=Charlotte&utm_design=

Volgens mij pakt het wel bij elke tablet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Luke-san schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:43:
Dan koop je zo 1 waar CF kaarten inkunnen. Daar bestaan CF versies voor die een veelvoud aan read/writes dan de sd's aankunnen en nog een pak sneller zijn ook.
Ik zeg ook niet dat het de beste oplossing is, maar ik heb bergen SD kaartjes en geen enkele CF, ook al zou die maar 10MB/sec draaien is het al genoeg. En met beetje snelle CF kom je al snel in de buurt van 1ste generatie SSD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamBeard
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 18:46
Beste Tweakers,

Na het (deels) overlijden van het touchscreen van mijn ZTE Blade leek het mij een mooie mogelijkheid om ook eens iets uit China te bestellen. Via dx.com had ik een nieuwe digitizer gekocht voor mijn telefoon en na een aantal weken werd deze ook netjes afgeleverd.

Echter, na het inbouwen van de nieuwe digitizer was de teleurstelling groot. In tegenstelling tot mijn oude digitizer, die op sommige plekken nog wel wat registreerde, registreert de nieuwe digitizer helemaal niks. Een duidelijk gevalletje van DOA dus.

Na contact opgenomen te hebben met dx.com werd er eerst gevraagd of ik de telefoon niet ergens hier in de buurt kon laten repareren op hun kosten. Dat was uiteraard niet mogelijk. Daarna werd er gevraagd of ik de digitizer terug kon sturen op hun kosten. Echter, dit kan niet voor een acceptabele prijs (maximaal 35% van de prijs van het product zeggen ze zelf), dus dat gaat ook niet door.

De optie die ze nu voorstellen is dat ik $6.37 terug gestort krijg en dat het daarmee klaar is. Mijn vraag aan jullie is dus: Moet ik hiermee akkoord gaan? Aan de ene kant snap ik dat ze niet zomaar een nieuwe digitizer op gaan sturen, maar aan de andere kant heb ik dan gewoon ruim 10 euro weggegooit en, erger nog, mijn telefoon doet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou gewoon die $6,37 pakken. Wel netjes dat ze trouwens voorstellen om op hun kosten dat ding hier te laten repareren, waarom zou dat eigelijk niet kunnen? Genoeg van die telefoonboertjes hier die wat bijklussen met zulke dingen (en je daarna een veelvoud in rekening brengen).

Als je je oude digitizer er weer op zet, heb je dan wel weer 'iets' van responce erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamBeard
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 18:46
De meeste repareren volgens mij alleen de "normalere" merken. Bovendien zeiden ze er natuurlijk wel bij dat ik eerst moest laten weten hoeveel dat ging kosten. Ik neem aan dat ze er niet mee akkoord gaan als het meer kost dan een nieuwe digitizer en dat gaat het sowieso kosten. En dan heb ik de telefoon ook nog zelf opengemaakt, waar de meeste reparateurs ook niet al te blij mee zijn.

Ik ga vanavond weer even de oude digitizer eraan hangen om te kijken of die inderdaad nog wel werkt. Ik neem aan dat je die ook gewoon alleen met het stekkertje kan verbinden om te testen en niet helemaal in de behuizing hoeft te plakken etc.?
Pagina: 1 ... 45 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]