Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Die heb ik ook gekocht, alleen dan de 128gb versie.zeg_ik_niet schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:16:
Ik had via Ebay dan voor 15 euro incl. verzendkosten zo'n USBstick besteld met 64gb geheugen.
Zo'n 'bullet shaped' noemen ze die dan.
Helaas was hij na tests maar 8gb
Ik koop iig geen USB of andere opslag dingen meer
5120Wp Oost/West - PV Output
kon je je geld niet terugkrijgen?JustinoFTW schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:38:
[...]
Die heb ik ook gekocht, alleen dan de 128gb versie.
Helaas was hij na tests maar 8gb
Ik koop iig geen USB of andere opslag dingen meer
Misschien via paypal ofzo?
Wel balen dat je dan zo'n slechte ervaring ermee hebt (verkeerde emoticon sorry).

Welk programma heb je gebruikt
[ Voor 7% gewijzigd door zeg_ik_niet op 08-04-2013 13:50 ]
Ebay:Orian schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:19:
Ik vroeg me af of mensen hier ook chinese webshops kennen die ethernetkabels verkopen? Zoek er eentje van 15 meter of meer, maar die dingen zijn (imo) belachelijk duur bij Nederlandse winkels (17 euro voor 15 meter). De action verkoopt ze niet meer (die waren altijd redelijk goedkoop), dus nu ben ik maar in China aan het kijken. Kan alleen nog geen webwinkel vinden. Iemand die ze wel eens gezien heeft?
Zoek "rj45 15m" > wereldwijd aanvinken > prijs+verzendkosten laagste bovenaan
en Bam:
http://www.ebay.nl/itm/15...4d0adc9fe3#ht_4387wt_1156
15M 4,30 incl verzendkosten

Is mijn #1 source aangezien ze meestal via ebay goedkoper zijn en het gemakOrian schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:23:
Merci, stom van mij. In mijn zoektocht vergeet ik nog weleens op ebay te kijken en kijk alleen naar de webwinkels
Trouwens het kan nog ietsje goedkoper:
Alieexpress verkoper doet m weg voor $5,12 dus +- €3,95 incl verzendkosten (of bij afname van 6: $3.99)
http://www.aliexpress.com...87173&af=cj_4567219&vd=30
Verwijderd
Overigens heb ik vorig jaar 20 meter Cat6 gekocht bij kabeltje.com, was € 12 inclusief verzending, dus zo duur is dat nog niet als online besteld in Nederland.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 15:29 ]
http://www.ebay.nl/itm/50...8P8C_&hash=item51ab0b5375
Ik verkoop ze zelf voor €1,50.
Verzendkosten zijn dan wel €10.
Met een levertijd van +/- 30 dagen

[ Voor 24% gewijzigd door zeg_ik_niet op 08-04-2013 15:30 ]
Nu nog ff op paypal wachten...
[ Voor 3% gewijzigd door Orian op 08-04-2013 15:37 ]
voor 6 euro extra heb je 35 meter erbij.Orian schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:37:
Bedankt voor alle tips. Ik ga denk ik voor deze. Slechts een paar euro duurder dan die Chinese kabels, maar een stuk sneller verzonden waarschijnlijk (uit Engeland namelijk) + minder kans op slechte kwaliteit zoals Diqiu-Long ook aangeeft.
Misschien is die wel beter.
Als je schoonmoeder op bezoek komt, kun je tenminste op zolder zitten
Of haar mee aan de boom binden, heeft ze ook nog wat loopruimte.zeg_ik_niet schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:39:
[...]
voor 6 euro extra heb je 45 meter erbij.
Misschien is die wel beter.
Als je schoonmoeder op bezoek komt, kun je tenminste op zolder zitten
Lekker systeem is dat daar
Je kan zelfs de orderhistorie zien van anderen en het adresboek wijzigen

[ Voor 26% gewijzigd door PKing83 op 08-04-2013 16:31 ]
Herkenbaar.PKing83 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:23:
Op Buyincoins zie ik onder mijn messages plots allemaal conversaties van anderen?
Lekker systeem is dat daar
Niet bij mij.
Was wel vaker voorgekomen.
10-30 pagina's terug staat er ook zoiets.
hahaha ook een goeiemaartend schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:54:
[...]
Of haar mee aan de boom binden, heeft ze ook nog wat loopruimte.
Zal jij balen als die Brit zijn kabels gewoon uit China heeft geïmporteerd en met winst aan jou doorverkooptOrian schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:37:
Bedankt voor alle tips. Ik ga denk ik voor deze. Slechts een paar euro duurder dan die Chinese kabels, maar een stuk sneller verzonden waarschijnlijk (uit Engeland namelijk) + minder kans op slechte kwaliteit zoals Diqiu-Long ook aangeeft.
Verwijderd
Dat is heel goed mogelijk, het is me al paar keer opgevallen dat UK een soort tussen stop is voor Chinese objecten.Brammos85 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:32:
[...]
Zal jij balen als die Brit zijn kabels gewoon uit China heeft geïmporteerd en met winst aan jou doorverkoopt
Zoek op een random object en laat op eBay wereldwijd uit en UK verkopers staan bovenaan, zet wereldwijd aan en Chinese verkopers staan weer boven aan.
Dat is ook gewoon zo, maar ik bestel ook af en toe uit GB ondanks dat het iets duurder is omdat het dan gewoon iets sneller is dan china namelijk 1 tot 2 weken ipv 3 tot 4 weken en het is tot nu toe altijd gewoon via de Engelse post gegaan ( als er dus bij ebay stond objectlocatie: Engeland )Brammos85 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:32:
[...]
Zal jij balen als die Brit zijn kabels gewoon uit China heeft geïmporteerd en met winst aan jou doorverkoopt
15m kabel voor 5,55 vindt ik wel meevallen in NLOrian schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:19:
Ik vroeg me af of mensen hier ook chinese webshops kennen die ethernetkabels verkopen? Zoek er eentje van 15 meter of meer, maar die dingen zijn (imo) belachelijk duur bij Nederlandse winkels (17 euro voor 15 meter). De action verkoopt ze niet meer (die waren altijd redelijk goedkoop), dus nu ben ik maar in China aan het kijken. Kan alleen nog geen webwinkel vinden. Iemand die ze wel eens gezien heeft?
Komt nog wel verzendkosten bij of je moet afhalen.
[ Voor 3% gewijzigd door jobr op 08-04-2013 18:44 ]
In de VS zijn een jaar of tien geleden hele dure rechtzaken geweest om UTP kabels van ondeugdelijke kwaliteit. Je raadt al waar ze vandaan kwamen...
Recent (tussen een jaar en twee jaar geleden) speelde dit ook op tweakers.net. De producenten waren inmiddels listiger, de binnenste vier kabels zijn van hoogwaardig koper, de buitenste vier zijn een geleidende legering met slechte signaaleigenschappen. Gevolg is een acht-aderige kabel dat als UTP 5e of UTP 6 wordt verkocht (resp Gigabit en 10 Gigabit) maar functioneert als UTP 5 (100 Megabit).
Het netwerken forum heeft een topic hierover, er staat ook waar je op moet letten, zoals de diameter van koperkernen.
dan wacht je met een review te schrijven en test je dat ding eerst uit.Free rider schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:16:
Kijk uit met UTP kabel, koper is duur, ook in China.
In de VS zijn een jaar of tien geleden hele dure rechtzaken geweest om UTP kabels van ondeugdelijke kwaliteit. Je raadt al waar ze vandaan kwamen...
Recent (tussen een jaar en twee jaar geleden) speelde dit ook op tweakers.net. De producenten waren inmiddels listiger, de binnenste vier kabels zijn van hoogwaardig koper, de buitenste vier zijn een geleidende legering met slechte signaaleigenschappen. Gevolg is een acht-aderige kabel dat als UTP 5e of UTP 6 wordt verkocht (resp Gigabit en 10 Gigabit) maar functioneert als UTP 5 (100 Megabit).
Het netwerken forum heeft een topic hierover, er staat ook waar je op moet letten, zoals de diameter van koperkernen.
Anders geef je aan d.m.v. een geschil dat je niet het juiste product ontvangen hebt
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 14:48 ]
Verwijderd
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:52:
Ik ben op zoek naar een mooie beschermhoes voor mijn e-reader van Sony, maar kan eigenlijk niets vinden op sites als DX, Banggood en Sunsky. Ik vind het zo zonde om 30 euro voor een stukje leer neer te tellen. Iemand die een aanrader voor mij heeft?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Dit kan toch vast wel goedkoper?..
Kan iemand me uit leggen welke link ik nodig heb en hoe?
Gewoon een reactie plaatsen op de pagina van PostNLwebcarepvdmost schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:38:
Hoe werkt dat met Twitter je pakket opvragen?
Kan iemand me uit leggen welke link ik nodig heb en hoe?
https://twitter.com/PostNLWebcare
[ Voor 5% gewijzigd door zeg_ik_niet op 09-04-2013 21:55 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat je zoekt maar in Nederland en anders via Amazon.co.uk of Amazon.de zijn ook aardig wat spullen te kopen.poema schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:38:
Ik koop een ITX kastje voor $63 (excl. fee mistertao) en werd netjes door mistertao op de hoogte gebracht van de verzendkosten: ruim $60,-. Maar aangezien er in de EU geen fatsoenlijke ITX kastjes te koop zijn voor mijn systeempje (en ik heb echt alles gezien) ga ik de gok toch maar nemen. Ze raden me overigens de transactie niet aan vanwege de kans op schade tijdens transport (en de verzendkosten). Wel zo netjes.
Voor mij belangrijke kenmerken:
Ondiep: hij staat voor me neus op het bureau
Geen groot gat voor de voeding aan de achterkant: ik heb een externe 19v adapter. Er kan overigens wel een voeding in, die komt aan de voorkant.
Geen dvd inbouw: heb een externe brander voor dat incidentele cd'tje
Goede koelingsmogelijkheden
Merk is Jonsbo en het type V6. Jammer dat dit merk hier niet gevoerd wordt, ze hebben leuke kastjes.
[ Voor 10% gewijzigd door poema op 10-04-2013 06:28 ]
Nu is de telefoon naar Nederland gestuurd. Na een berichtje achtergelaten te hebben op de website van DHL hebben ze daar contact opgenomen met DHL Belgie en de afzender. Toen kreeg ik een mailtje van de afzender dat ze 92 dollar reshipmentkosten hebben moeten betalen en dat ik er daar 50 van moet betalen en zij er 42 zullen betalen. Daarop heb ik gereageerd dat ik eerst contact opwilde nemen met DHL voor andere opties omdat die prijs me niet goed lijkt. Ze gaven aan te wachten op mijn reply.
Vrijdag heb ik gebeld met DHL Nederland. Die gaven aan dat ik de telefoon niet op kon halen omdat die al in het bezit was van DHL Belgie (ik wilde hem ophalen omdat me dit een stuk goedkoper leek). Maandagochtend was ik vrij en wilde ik DHL Belgie bellen, maar toen stopte er een DHL busje voor mijn deur en had ik mijn telefoon.
Eind goed al goed, dacht ik. Maar na Pandawill dat gemaild te hebben krijg ik een mailtje dat ze de reshipmentkosten al betaald hebben en dat ik nog steeds 50 dollar aan hun moet overmaken. Ik heb al een mail gestuurd naar DHL Belgie hoe dat zit, maar wat zouden jullie hier mee doen?
Het is een telefoon van 130 dollar, 30 dollar DHL kosten, 30 euro BTW kosten (allemaal ok en normaal) en dan zou ik nu nog 50 dollar moeten betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 10-04-2013 07:49 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 92% gewijzigd door zeef op 10-04-2013 17:01 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
lekker eerlijk

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 10-04-2013 17:02 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tja, ik heb mijn shippingadres wel goed ingevuld op die website en die 92 dollar lijkt me erg veel om een pakketje van NL naar BE te sturen. Dan gaan de shippingkosten van 30 dollar naar 120 dollar. Ook had hij aangegeven te wachten.Tsurany schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:32:
Gewoon betalen. Doordat jouw gegevens fout in Paypal staan heeft de webshop extra kosten moeten maken om de telefoon bij jou te krijgen. Lijkt mij dat jij hier geheel verantwoordelijk voor bent.
/▌
Ik zou in ieder geval je Paypal zaakjes eens op orde brengen om soortgelijke toekomstige problemen te voorkomen.
Er is verder natuurlijk niets op tegen om zwart op wit te krijgen of die reshipmentkosten correct zijn, maar verder heeft Pandawill het best schappelijk geregeld en is het gezien de oorzaak van het probleem helemaal niet onlogisch dat je hieraan mee betaald.
SE10*****88NT
17track.net kan het niet vinden.
Is al vanaf 4-4 verzonden.
Dit besteld http://dx.com/p/multi-col...8-meter-220v-ac-844016777 gekocht bij EU direct en men bij DX maar zeggen dat het een week kan duren voordat de tracking zichtbaar kan zijn.
Als je een smartphone hebt moet je het eens proberen in de app track pack, die pakt vaak automatisch te juiste verzender bij invullenzeg_ik_niet schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:20:
Weet iemand ook waar ik dit kan tracken?
SE10*****88NT
17track.net kan het niet vinden.
Is al vanaf 4-4 verzonden.
Dit besteld http://dx.com/p/multi-col...8-meter-220v-ac-844016777 gekocht bij EU direct en men bij DX maar zeggen dat het een week kan duren voordat de tracking zichtbaar kan zijn.
Zelf nog nooit een NT tracking gehad, wel eens een SE (zweden) wellicht eens proberen om te keren die letters
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb geen smartphone.
De letters had ik al omgekeerd zonder resultaat.
Het is toch niet normaal dat ik een week wacht op een pakket uit Engeland?
Dat zou nog kunnen, maar dat ik nog niets kan tracken?

Thnx. Ik kwam op het idee om gewoon te zoeken naar een hoes voor de Kindle Touch, die ongeveer even groot is. Toen kwam ik op DX deze tegen:
http://dx.com/p/protectiv...kindle-touch-black-112868
Daar nog een mooi LED lampje bij:
http://dx.com/p/flexible-...-with-clip-2-cr2032-45624
Voor nog geen 13 dollar hopelijk een redelijke hoes met leeslampje voor op vakantie
Dat zeg ik toch niet. Ik vraag alleen hier hoe anderen daar tegenaan kijken.troftnom schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:39:
Andersom was Pandawill dus beter af geweest als ze jou hadden laten stikken en het pakketje terug laten komen/vernietigen zonder dat ze je geld teruggeven. Want zo wil je nu ook met hun om gaan...
Ik kijk even wat DHL zegt over die kosten. Volgens DHL Nederland zijn die er niet, ik heb het nu ook gevraagd bij DHL Belgie.Ik zou in ieder geval je Paypal zaakjes eens op orde brengen om soortgelijke toekomstige problemen te voorkomen.
Er is verder natuurlijk niets op tegen om zwart op wit te krijgen of die reshipmentkosten correct zijn, maar verder heeft Pandawill het best schappelijk geregeld en is het gezien de oorzaak van het probleem helemaal niet onlogisch dat je hieraan mee betaald.
/▌
Een week vanuit UK kan prima hoor. Meestal is het wel snel maar het kan zo een week of twee duren. Traceercode is vast gewoon fout.zeg_ik_niet schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:59:
@RobertowNL
Ik heb geen smartphone.
De letters had ik al omgekeerd zonder resultaat.
Het is toch niet normaal dat ik een week wacht op een pakket uit Engeland?
Dat zou nog kunnen, maar dat ik nog niets kan tracken?![]()
Probeer het ook nog eens op:
http://www.packagetrackr.com/
http://www.faranow.com/
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Ik had Awei ES-Q3 oordopjes besteld via Mistertao en een adapter waarmee ik een toekomstige China tablet mee kan opladen.
Die pakketbezorger komt hier trouwens best laat nog
Je kan twee dingen doen. Het geld niet betalen en niets meer bestellen op Pandawill. Er zijn genoeg chinese webshops waar je hetzelfde kan bestellen?Marzman schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:22:
[...]
Dat zeg ik toch niet. Ik vraag alleen hier hoe anderen daar tegenaan kijken.
[...]
Ik kijk even wat DHL zegt over die kosten. Volgens DHL Nederland zijn die er niet, ik heb het nu ook gevraagd bij DHL Belgie.
Of je kan gewoon betalen omdat het je eigen schuld was? Pandawill heeft het naar mijn mening netjes opgelost, al vind ik het re-schipping bedrag wel hoog. Maarja, dat is DHL belgie/nederland en er zal wel administratie kosten bij komen. Een pakket versturen vanuit china met DHL is natuurlijk vele malen goedkoper, ook omdat de export vanuit china gesubsidieerd wordt door de overheid.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
DHL vanuit China naar Nederland is nou niet echt goedkoper dan van NL naar China, niks geen subsidie. (ongeveer 50€ voor een pakketje < 1kg)DutchMan schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:13:
[...]
Je kan twee dingen doen. Het geld niet betalen en niets meer bestellen op Pandawill. Er zijn genoeg chinese webshops waar je hetzelfde kan bestellen?
Of je kan gewoon betalen omdat het je eigen schuld was? Pandawill heeft het naar mijn mening netjes opgelost, al vind ik het re-schipping bedrag wel hoog. Maarja, dat is DHL belgie/nederland en er zal wel administratie kosten bij komen. Een pakket versturen vanuit china met DHL is natuurlijk vele malen goedkoper, ook omdat de export vanuit china gesubsidieerd wordt door de overheid.
Ik zou gewoon betalen.Kenzi schreef op donderdag 11 april 2013 @ 04:22:
[...]
DHL vanuit China naar Nederland is nou niet echt goedkoper dan van NL naar China, niks geen subsidie. (ongeveer 50€ voor een pakketje < 1kg)
Snap je frustratie wel, maar toch netjes dat ze het opnieuw verzonden hebben en moeite voor je gedaan hebben.
Ook dat het gewoon eerlijk en netjes is.
Als je via paypal betaald hebt, en je betaald die 50 euro niet.
Misschien blokkeren ze je account zodat jij met je account er niet meer kan kopen.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Mooi kastje. Ik vond het merk Jonsbo een tijdje terug ook. Hele leuke kastjes. Jonsbo wordt in Europa vertegenwoordigd door Cooltek. Voorlopig hebben die alleen nog maar deze http://www.cooltek.de/Geh...oltek+Coolcube+Black.htmlpoema schreef op woensdag 10 april 2013 @ 06:07:
[afbeelding]
Voor mij belangrijke kenmerken:
Ondiep: hij staat voor me neus op het bureau
Geen groot gat voor de voeding aan de achterkant: ik heb een externe 19v adapter. Er kan overigens wel een voeding in, die komt aan de voorkant.
Geen dvd inbouw: heb een externe brander voor dat incidentele cd'tje
Goede koelingsmogelijkheden
Merk is Jonsbo en het type V6. Jammer dat dit merk hier niet gevoerd wordt, ze hebben leuke kastjes.
60 dollar verzendkosten is wel extreem
Maar dat is de vraag toch niet?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:01:
Ik wel als je vergelijkt wat het van China naar Nederland kost, voor een paar $ sturen ze je vanuit China kleine pakketjes hierheen, zelfs binnenlandse pakketpost is in Nederland duurdere.

Waarde van het product doet er weinig toe. 18 euro is niet duur voor pakketpost.Igor92 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:36:
Klopt, daarbij gaat het om een product van 40 dollar. Is er geen andere goedkopere manier? GLS, DHL? Of een enveloppe? (misschien dat dat net past) De verkoper vind tracking niet meer nodig, een bonnetje van verzending is genoeg.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Die coupons waren voor de pasen geloof ik, wat je beste kan doe is via een refferal 5% korting krijgen.Garfieldtjuh schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:26:
Weet iemand of er een website is waar je buyincoins coupons kan vinden?
Ik bestel bijna dagelijks daar en vandaar dat de kortingen erg intressant zijn voor me.
Tja, ik vind het een hoop geld, en ik ben het eens met Diqiu-Long, hoe kan het dat dat zoveel goedkoper is dan de andere kant op, pakketje legt de zelfde route af neem ik aan.-tom-562 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:12:
[...]
Maar dat is de vraag toch niet?Het gaat over van Nederland naar China.
[...]
Waarde van het product doet er weinig toe. 18 euro is niet duur voor pakketpost.
Ik ga proberen het pakketje in een envelope te verpakken en dun genoeg om hem terug te sturen. Dan kost het me ongeveer 3 euro als het goed is.
Een pakketje als briefpost als geregistreerde verzending dus aangetekend met 3S nummer kost €16.00.Igor92 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:41:
[...]
Ik ga proberen het pakketje in een envelope te verpakken en dun genoeg om hem terug te sturen. Dan kost het me ongeveer 3 euro als het goed is.
Verwijderd
Dat is de reden dat veel verkopers op eBay bijvoorbeeld gewoon refunden of een nieuw artikel opsturen.Igor92 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:41:
[...]
Tja, ik vind het een hoop geld, en ik ben het eens met Diqiu-Long, hoe kan het dat dat zoveel goedkoper is dan de andere kant op, pakketje legt de zelfde route af neem ik aan.
Leuk om te weten, wist ik niet. Zonde dat ze geen andere modellen voeren. Het kastje wat ik heb gekocht is niet van aluminium maar van staal, dus ook wat zwaarder. Ik had er al rekening mee gehoudenFreakster86 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:44:
[...]
Mooi kastje. Ik vond het merk Jonsbo een tijdje terug ook. Hele leuke kastjes. Jonsbo wordt in Europa vertegenwoordigd door Cooltek. Voorlopig hebben die alleen nog maar deze http://www.cooltek.de/Geh...oltek+Coolcube+Black.html
60 dollar verzendkosten is wel extreem
Me op Aliexpress aangeschafte Pantech A830 telefoon is gelukkig vandaag verzonden (zeggen ze). Moet er niet aan denken wat voor gezeik je krijgt met een refund op een pre-pay creditcard. Als dat uberhaubt al kan.
Edit 2: Zag dat het Jonsbo kastje bij Mistertao ligt, wachtend op een 2e betaling. Ongeveer $60 verzenden (3860g) en $10 commissie. Totaal prijs zonder BTW etc. nu $135...hatsikidee! Kijk je echter bij Aliexpress voor dit kastje dan begint het met ruim $200. Af en wel hele bizarre prijzen daar op Aliexpress, vooral verzendkosten. Nog steeds leuk om op Mistertao foto's van je product te zien. Klein beetje "blijf met je tengels van MIJN spullen af" gevoel
[ Voor 35% gewijzigd door poema op 11-04-2013 18:03 ]
De Chinese overheid subsidieert de verzendkosten om de export te stimuleren. VandaarIgor92 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:41:
[...]
Tja, ik vind het een hoop geld, en ik ben het eens met Diqiu-Long, hoe kan het dat dat zoveel goedkoper is dan de andere kant op, pakketje legt de zelfde route af neem ik aan.
Ze verzamelen alles en verzenden dan containers ( via lucht ) naar een europese hub, om deze dan via afspraken te verdelen. Zij betalen dan ook niet per pakket, maar een soort van connectietarief om deze te verdelen.
Het gaat dan ook enkel om kleine pakketten, probeer maar eens iets groot te versturen, het zal een andere kost hebben!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Kreeg nu het voorstel om het voor $8 meer te versturen via Singapore, omdat Singapore Post en de douane in Singapore daar wat soepeler in zijn.
Verwijderd
Dit alleen voor bedrijven die daadwerkelijk in een subsidie gebied liggen, daarbij zijn de verzendkosten in China sowieso goedkoper.Joep schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:45:
[...]
De Chinese overheid subsidieert de verzendkosten om de export te stimuleren. Vandaar
En buyincoins.com heeft er weer een zeer tevreden klant bij ..... (was ik al :-)Sparcky schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:11:
[...]
Bovenstaande werkt inderdaad ( $58,97 => 8% = $4,74)... Wel een aantal proberen...
Heb mezelf een "Tenvis Wireless Wifi IP CCTV Camera IR LED Nightvision Security Webcam IProbot2" kado gegeven. Kan je toch niet laten liggen als je korting krijgt ....
Netjes ingepakt, foto van de zending, en in 14 dagen (china post met tracking numme)r afgeleverd. Geen extra kosten.
Verwijderd
Volgens mij heeft dat te maken met de luchtveiligheid. Ik kreeg onlangs ook een briefje erbij dat batterijen helaas niet meer verzonden mogen worden met luchtpost...BounceCloud schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:48:
Hmzzz... Krijg nu weer met iets nieuws te maken. China Post weigert tegenwoordig pakketten te versturen waar batterijen inzitten omdat de Chinese douane daar nu scherp op is gaan letten.
Snap niet hoe ze dat gaan doen met mobieltjes etc.
Verwijderd
Ik heb de Tenvis IProbot3 besteld via Tinydeal, 65 euro. Grote voordeel voor mij is dat deze ook kan opnemen op een SD kaart. Ligt nog in de doos, maar ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt.
Iemand ervaringen mee? Heeft 'all winner' echt betekenis of zetten ze dat er gewoon bij voor de mooi?
[ Voor 54% gewijzigd door Nimitzz op 12-04-2013 17:03 ]
Strikt gezien mag dat hier niet besproken worden!
Maar je kunt er eigenlijk zo goed als van uit gaan dat BiC er gift op zet.
dan weet ik genoeg! (heb het bericht gewijzigd)
[ Voor 20% gewijzigd door Nimitzz op 12-04-2013 17:03 ]
Verwijderd
Volgens mij zit er geen Europese oplader bij.Nimitzz schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:43:
Iemand ervaringen mee? Heeft 'all winner' echt betekenis of zetten ze dat er gewoon bij voor de mooi?
Dat kun je hier mee oplossen http://www.buyincoins.com...-adapter-product-786.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 17:20:
[...]
Volgens mij zit er geen Europese oplader bij.
Verwijderd
Alwinner is een fabrikant die ''chipsets'' maakt en zich voornamelijk richt op de budget markt. Hier veel lees plezier op wikipedia.Nimitzz schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:43:
Ik zag een leuke tablet op bic voor omgerekend ongeveer 40 euro. ( http://www.buyincoins.com...roduct-16948.html#reviews )
Een Cortex A8 is in iedere geval slechtere dan een Cortex A9.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
In Nederland krijg je daar niet eens een tablet voor, maar in China krijg je best veel voor € 40, in vergelijking 2 jaren en 8 maanden geleden kreeg je € 110 niet eens een tablet met vergelijkbare hardware.-tom-562 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:21:
Tja, wat kan je verwachten voor 40 euro? Niet veel bijzonders denk ik. Je kan hem altijd nog gebruiken als snijplank
Ik kocht 2 jaar en 8 maanden geleden ongeveer namelijk drie van deze tablets op taobao welke ik toen ook voor paar andere tweakers mee genomen heb, dat was toen der tijd een beetje de best bang for buck wat je kon krijgen.
Links laten liggen. Dat ding ga je echt niet blij van worden. Waarschijnlijk draait hij maar op 800MHz aangezien de Chinezen graag de snelheid van de grafische chip bij de snelheid van de processor optellen. De accu zal ook geen hoogvlieger zijn. In dit geval is goedkoop echt duurkoop.Nimitzz schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:43:
Ik zag een leuke tablet op bic voor omgerekend ongeveer 40 euro. ( http://www.buyincoins.com...roduct-16948.html#reviews )
"When you grow up your heart dies"
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Een 9 maanden geleden kocht iedereen die dingen nog bij de intertoys en dergelijke winkels.
Batterij is helaas wel wat aan de kleine kant inderdaad.
1gHz, en een GPU op 400Mhz.sjaool schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 23:08:
[...]
Links laten liggen. Dat ding ga je echt niet blij van worden. Waarschijnlijk draait hij maar op 800MHz aangezien de Chinezen graag de snelheid van de grafische chip bij de snelheid van de processor optellen. De accu zal ook geen hoogvlieger zijn. In dit geval is goedkoop echt duurkoop.
Als je een vergelijkbare tablet met A10 of A13 processor en iets grotere batterij mee neemt is het een prima ding om mee te spelen voor 40-50 euro. Leuk voor kleine kinderen als speelgoed.
Als je een serieuzere tablet wil moet je kijken in het Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets en dan kijken naar AmLogic, RK3066 of RK3188 tablets vanaf ongeveer 100 dollar+
[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 13-04-2013 09:48 ]
Om dan ook nog maar eens te zwijgen over de schermen, accu's en bouwkwaliteit
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 208% gewijzigd door bbstreams op 13-04-2013 18:14 ]
algemene regelgeving? van welk land?bbstreams schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:51:
beste mede tweakers verwijder focalprice.com maar eventjes van het topicstart lijstje alszijnde betrouwbaar. er komen op resellerratings.com steeds meer klachten bij de laatste maanden over deze website en ondertussen kan ik ook uit eigen ervaring melden dat er problemen zijn bestellingen (tracknummers zijn fake en geen support). inmiddels voldoet de website ook niet aan algemene regelgeving zo zijn contact adres of andere bedrijfsgegevens verdwenen of niet meer aanwezig en is het "upfront member" keurmerk van thefind.com niet actief.

en de contact gegevens staan gewoon op de website (telefoon, live chat, webform)
ook binnen china moeten webshops zichzelf vermelden wie ze zijn of hoe ze lokaal zakelijk staan ingeschreven en dat gaat net als binnen de EU verder dan een email, formulier of een vaag telefoonummer.Kenzi schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:54:
[...]
algemene regelgeving? van welk land?![]()
en de contact gegevens staan gewoon op de website (telefoon, live chat, webform)
daarnaast is de website lek, je kan met een orderID zo iemand anders persoonlijke gegevens, bestelling en volgnummer inkijken
kortom er kloppen een hoop zaken niet aan focalprice, dat ik dit reden genoeg vind om te waarschuwen, ik heb ook mede doordat het hier op tweakers op een "betrouwbare lijstje" staat een aankoop gedaan.
[ Voor 22% gewijzigd door bbstreams op 13-04-2013 18:49 ]
Technologie en prijzen van 2 jaar geleden aan halenVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:57:
[...]
In Nederland krijg je daar niet eens een tablet voor, maar in China krijg je best veel voor € 40, in vergelijking 2 jaren en 8 maanden geleden kreeg je € 110 niet eens een tablet met vergelijkbare hardware.
Ik kocht 2 jaar en 8 maanden geleden ongeveer namelijk drie van deze tablets op taobao welke ik toen ook voor paar andere tweakers mee genomen heb, dat was toen der tijd een beetje de best bang for buck wat je kon krijgen.

kerel, wat je nu qua technologie koopt en de huidige prijs.. is over een half jaar, wat over een een maand of 3-4 alweer verouderd..
hoe kun je dan prijzen gaan vergelijken waar je bijna 3 jaar geleden voor hebt betaald
voor 110 krijg je nu een hele prima dualcore(RK3066 soc) in china met een HD resolutie, en een redelijke accu..
Is toch ook totaal twee andere werelden, een Intertoys tabletje ( van? laten we even aanhouden 100 euro ofzo?) vs een IPAD ( met een waarde die tussen de 400-600 euro ligt-tom-562 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:19:
Die tablets die bij de intertoys te koop waren, zijn ook totale crap. Werk maar eens met een echt fatsoenlijke tablet, zoals een goede Galaxy Tab of een iPad.
Om dan ook nog maar eens te zwijgen over de schermen, accu's en bouwkwaliteit
je gaat een fiat panda toch ook niet met een ferrari vergelijken?

beste bang for bucks is op dit moment denk ik:
http://www.focalprice.com...16GHz_Tablet_PC_with.html *
( er zijn ook nog wel 5$ coupons te vinden op internet)
dan heb je tenminste nog een tabletje, met een fatsoenlijke bewezen SoC, 1GB ram, een redelijke resolutie voor op een 7 inch schermpje.. Batterij is misschien wat minder dan gemiddeld.. maargoed naar mijn mening een prima prijsje..
* Let op linkje gaat naar Focalprice, gezien de waarschuwing van hierboven misschien bij een andere webshop bestellen (zoals bij pandawill waar je hem voor +-84$ krijgt, zonder gebruik van coupons)
[ Voor 4% gewijzigd door Downstar2 op 14-04-2013 02:20 ]
als je zo gaat redeneren zou je Dealextreme ook moeten vermijden aangezien die ook geen adres / bedrijfsgegevens hebben staan. Of praktisch elke vergelijkbare Chinese webshop.bbstreams schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:21:
[...]
ook binnen china moeten webshops zichzelf vermelden wie ze zijn of hoe ze lokaal zakelijk staan ingeschreven en dat gaat net als binnen de EU verder dan een email, formulier of een vaag telefoonummer.
daarnaast is de website lek, je kan met een orderID zo iemand anders persoonlijke gegevens, bestelling en volgnummer inkijken
kortom er kloppen een hoop zaken niet aan focalprice, dat ik dit reden genoeg vind om te waarschuwen, ik heb ook mede doordat het hier op tweakers op een "betrouwbare lijstje" staat een aankoop gedaan.
De meeste shops worden uiteindelijk door dezelfde gerund en staan zowel in mainland als in Hong Kong geregisteerd (oa omdat Paypal in HK veel lagere kosten heeft voor transfer naar bankrekening dan in mainland).
Focalprice is al een shop die jaren mee gaat en echt wel betrouwbaar.bbstreams schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:51:
beste mede tweakers verwijder focalprice.com maar eventjes van het topicstart lijstje alszijnde betrouwbaar. er komen op resellerratings.com steeds meer klachten bij de laatste maanden over deze website en ondertussen kan ik ook uit eigen ervaring melden dat er problemen zijn bestellingen (tracknummers zijn fake en geen support). inmiddels voldoet de website ook niet aan algemene regelgeving zo zijn contact adres of andere bedrijfsgegevens verdwenen of niet meer aanwezig en is het "upfront member" keurmerk van thefind.com niet actief.
20+ bestellingen zonder enige echte problemen afgehandeld (soms langzaam, maar dat lag vaker aan china post dan aan hun).
Ik vind het niet erg dat ik een paar weken moet wachten op een product, maar ik vind het wel erg als ik op deze manier aan het lijntje wordt gehouden.
Locatie in het Chinees - Opening
Pek - null
Dit geldt voor twee bestellingen (2 paar schoenen, in aparte dozen)
Iemand een idee wat dit betekent?
dit komt er bij mij ook vele malen voor in één enkele verzending, geen enkel idee wat het exact betekent. ik denk dat het een default value is, wanneer ze de barcode scannen maar geen betekenis aan toevoegen.
item No. Year Status Location Destination Country Date
RB152207269CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 BE 20130408 0703
RB152207269CN 2013 Collection 10061400 BE 20130408 1007
RB152207269CN 2013 Opening 10010200 BE 20130409 1046
RB152207269CN 2013 NULL PEK BE 20130409 1855
RB152207269CN 2013 NULL PEK BE 20130411 2235
RB152207269CN 2013 NULL ZRH BE 20130412 0000
RB152207269CN 2013 NULL PEK BE 20130412 0000
RB152207269CN 2013 NULL ZRH BE 20130413 0000
RB152207269CN 2013 NULL BRU BE 20130413 0000
RB152207269CN 2013 NULL BRU BE 20130413 0000
Success find: 4 items!
RB150812265CN 2013 Collection 10061400 NL 20130328 1307
RB150812265CN 2013 Departure from China Beijing NL 20130328 1435
RB150812265CN 2013 Waiting for transit airline Space Beijing NL 20130329 1551
RB150812265CN 2013 NULL CPH NL 20130412 0000
Iemand die weet waar deze afkorting voor kan staan CPH?
Wel raar inderdaad die status: NULL.
Ik hoop dat mijn pakketje toch deze week nog in NL mag aankomen.
[ Voor 5% gewijzigd door slabetje op 15-04-2013 17:29 ]
Las ergens dat het een fout in de tracking systeem is, hij komt nog gewoon aan:Dslabetje schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:28:
Ik heb het zelfde hier;
Success find: 4 items!
RB150812265CN 2013 Collection 10061400 NL 20130328 1307
RB150812265CN 2013 Departure from China Beijing NL 20130328 1435
RB150812265CN 2013 Waiting for transit airline Space Beijing NL 20130329 1551
RB150812265CN 2013 NULL CPH NL 20130412 0000
Wel raar inderdaad die status: NULL.
Ik hoop dat mijn pakketje toch deze week nog in NL mag aankomen.
EN:
GRATIS SPULLEN BIJ BANGGOOD:
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984 *Muismat en/of Creditcard vergrootglas lees lampje*
http://www.samenkopen.net/topic/70474/890906 * een fluitje?? *
http://www.samenkopen.net/topic/70474/907060 *iPhone 5 Screenprotector*
Heb zelf het vergrootglas lees lampje en de iphone screen protector besteld. Gewoon in je mandje doen, coupon erin zetten (Een item per bestelling) en druk op Check out with Paypal, je krijgt gelijk de melding dat de bestelling is geplaatst.
Ja ook de Pipo M9.
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
Ik zelf hoop dat ik hem donderdag in huis heb.

- Muismat
- Fluitje
- Creditcard met led
- Credcitcard met vergrootglas en led
Besteld voor 0,00 euro

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zojuist getest! -knip- Werkt dus niet ook op elk ander product/bestelling! -knip-Quad schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:34:
Fantastisch is dat ook
- Muismat
- Fluitje
- Creditcard met led
- Credcitcard met vergrootglas en led
Besteld voor 0,00 euro
[ Voor 34% gewijzigd door EN-IS op 15-04-2013 20:23 ]
Klopt, kwam ik dus ook achter, stom, had het niet van te voren getestLarick schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:30:
Bij mij accepteert hij de muismatcode niet op een ander product. '.. only valid in special product.'
Ik ben op zoek naar een Space Scooter (klik). Iemand een idee waar ik zulke buitenspeelgoed kan vinden / bestellen ?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]