Ik ben benieuwd. Als ik 200 leren telefoonhoesjes voor de iPhone wil importeren met een waarde van 800USD kom ik uit op niks
Voor op mijn werk (een school), zoek ik hoezen/bescherming voor iPads van de vierde generatie.
Natuurlijk is er op Ebay en de bekende websites genoeg te vinden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met ervaring over specifieke producten van specifieke websites.
Wie heeft er goede ervaringen met iPad-bescherming die het liefst niet te duur is?
Natuurlijk is er op Ebay en de bekende websites genoeg te vinden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met ervaring over specifieke producten van specifieke websites.
Wie heeft er goede ervaringen met iPad-bescherming die het liefst niet te duur is?
Had dit plaatje eerst in grappige plaatje topic geplaatst, maar ben er stiekem wel serieus naar op zoek, iemand zoiets langs zien komen bij de chinese webshops? (hij zou ook onder naam Marlbara rondgaan, maar daar vind ik ook enkel 'out of stock').
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou het eens vragen in dit topic,Bobbus schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:42:
Voor op mijn werk (een school), zoek ik hoezen/bescherming voor iPads van de vierde generatie.
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming Daar zul je vast antwoord krijgen op je vraag
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zoek een achterkant voor een iPhone 4 en kan niets vinden op het net.
Ik kan 1 achterkant van $80 vinden op DX.com.
Welke winkel kan ik een achterkant vinden?
Ik kan 1 achterkant van $80 vinden op DX.com.
Welke winkel kan ik een achterkant vinden?
Verwijderd
Zo ik heb nieuwe in-ears oordopjes gevonden, de Kanen KM92, er zijn best redelijke wat positieve reviews en mijn Awei in-ears zijn helaas al stuk, dus een mooi excuus om alvast een nieuw setje te kopen en hopelijk gaan ze wat langer mee.
Ik bestel ze maar mooi via MisterTao want daar heb ik weer wat dollars verdiend door het refferal systeem en dat kan ik mooi gebruiken voor klein spul zoals dit.
Oh een pagina terug werd gevraagd over hoe je een Taobao account kan aanmaken, nou ik heb mijne een paar jaar geleden aan gemaakt en als ik in China ben bestel ik rechtstreeks vanaf Taobao zonder agent en betaal ik met mijn Chinese bankrekening.
Ik bestel ze maar mooi via MisterTao want daar heb ik weer wat dollars verdiend door het refferal systeem en dat kan ik mooi gebruiken voor klein spul zoals dit.
Oh een pagina terug werd gevraagd over hoe je een Taobao account kan aanmaken, nou ik heb mijne een paar jaar geleden aan gemaakt en als ik in China ben bestel ik rechtstreeks vanaf Taobao zonder agent en betaal ik met mijn Chinese bankrekening.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 21:35 ]
Ik denk dat er vast betere iems zijn dan die. Lees dit anders eens door (of iig het begin) als je goede hele goedkope oortjes wil. Al zijn er vast wel betere dan die weer maar ik ben niet echt bekend in die prijsklasse.
Het beste kan je vragen in het onbekende en exotische in ear topic hier op tweakers.
Het beste kan je vragen in het onbekende en exotische in ear topic hier op tweakers.
Een DOA MK808B te pakken van Geekbuying (HDMI-aansluiting die niet goed werkt). Vorige week woensdag al een mailtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Alleen wel meteen een automelding met de excuses dat een antwoord lang gaat duren. Gaat lekker daar.
"When you grow up your heart dies"
Iemand een leuk setje oortjes(NIET in ear) voor 2,5euro die niet binnen 2 maanden stuk gaan? (Ze zijn voor zuslief die er max 2x per dag mee fietst.(Niet in de regen)
Hou vol, ik ga er van uit dat het echt drukt is want so far is Geekbuying de enige webwinkel ooit waar ik van weet dat ze zelf de moeite doen om een ROM te laten bouwen voor Android sticks.sjaool schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 01:09:
Een DOA MK808B te pakken van Geekbuying (HDMI-aansluiting die niet goed werkt). Vorige week woensdag al een mailtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Alleen wel meteen een automelding met de excuses dat een antwoord lang gaat duren. Gaat lekker daar.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Voor beveiliginginscamera's overweeg ik deze aan te schaffen :
http://1080p-ip-camera.di...3705/0/IP_Camera_NVR.html
Op verscheidene fora al heel wat goeds over gelezen (oa op cctvforum.com) en de prijzen zijn meer dan goed.
Alternatieven zijn camera's van Dahua Security (die zijn zelf in het ONVIF consortium), maar de prijzen liggen wel een factor 3 hoger dan de cameras van AOTE.
Op verscheidene fora al heel wat goeds over gelezen (oa op cctvforum.com) en de prijzen zijn meer dan goed.
Alternatieven zijn camera's van Dahua Security (die zijn zelf in het ONVIF consortium), maar de prijzen liggen wel een factor 3 hoger dan de cameras van AOTE.
Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
Ik zou geen goedkope oortjes kopen in China. Er is daar geen controle wat voor spul er in de plastic en verf gemikt wordt. Er kan zomaar grote hoeveelheden lood of kwik in zitten, en dat wil je niet in je gehoorgang hebben.
Zou ik ook niet doen. Daarbij heb je voor 30$ een leuk setje brainwavz die vrij goed klinkenMastermind schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:44:
Ik zou geen goedkope oortjes kopen in China. Er is daar geen controle wat voor spul er in de plastic en verf gemikt wordt. Er kan zomaar grote hoeveelheden lood of kwik in zitten, en dat wil je niet in je gehoorgang hebben.
Idd, en als het binnen NL verkrijgbaar moet zijn, voor 20/25 euro zijn er prima Sennheiser en Creative dopjes te koop
Vaak bu'j te bang!
Op 20 februari een order geplaatst bij Tinydeal.com, zojuist binnen. Zo snel heb ik het nog nooit gehad
.
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Waarvoor wil je de camera gebruiken?MaXX99 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:24:
Voor beveiliginginscamera's overweeg ik deze aan te schaffen :
Tja de use cases voor beveiligingscamera's zijn niet zo heel divers .... beveiliging lijkt me wel een adequate functieWaarvoor wil je de camera gebruiken?
Nu heb ik een 6 tal analoge camera's staan welke via een encoder over IP naar een Synology worden gestuurd (Surveillance Station 6). De beeldkwaliteit laat echter wat te wensen over, voornamelijk bij nachtbeelden. Ook laat de beperkte resolutie van de analoge beelden (+/- 600 TVL) niet toe om vanop een afstand identificatie van individuen toe te laten, noch nummerplaten in te lezen.
Op de oprit zou ik bijgevolg 2 camera's willen : 1 met WDR om nummerplaten kunnen in te lezen ook als de lichten van de wagen aan staan, en een 2e camera Low Lux om verborgen opgesteld te staan.
Waarschijnlijk nog 1 a 2 voor de achterzijde te beveiligen.
Dan nog 2 indoor camera's, een voor de hanger/leverruimte en een voor de toonzaal.
Maar de ervaring leert me dat camera'tjes verslavens zijn. Vroeger had ik er een 10-tal hangen, maar daar zijn er al een heel deel van gesneuveld.
Nu met de hogere resoluties kan je met minder camera's werken vermits je van grote afstand aan identificatie kan doen.
Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
Verwijderd
Deze in-ears die ik nu besteld heb staan in meerdere reviews als heel goed aangeschreven, dus ik denk wel dat ze veel waar voor hun geld bieden.Heilige Kaas schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:14:
Ik denk dat er vast betere iems zijn dan die. Lees dit anders eens door (of iig het begin) als je goede hele goedkope oortjes wil. Al zijn er vast wel betere dan die weer maar ik ben niet echt bekend in die prijsklasse.
Want ze kosten 19 yuan, dat is iets minder dan € 2,50 dus dat is het wel waard om ze te kopen, uiteindelijk betaal ik helemaal niks want ik koop het van tegoed wat ik krijg uit mijn refferal verdiensten op MisterTao.
Dat er vast betere zijn is zo, maar in deze prijs klasse bijna niet en dat topic wat je aanhaalt gaat meer over de wat duurdere onbekende oordopjes, dus niet deze in-ears welke je voor ongeveer € 5 uit China besteld en zeer veel voor hun geld bied.
Ik heb nog 2 niet ontvangen pakketten van buiten de EU. 1 is vorige week zaterdag gekocht (mp4nation) en 1 14 februari via eBay.
Nu heb ik dus een brief gehad van PostNL/Douane dat ik moet aangeven wat het is. Het enige dat ik heb opgekrgen is een binnenlands en internationaal referentienummer. Die beiden niet te corresponderen zijn met de bestellingen. Nu verwacht ik dat het de aankoop is via eBay, maar toch best vaag....
Daarnaast, wat iedereen altijd vraagt over de kosten. Als je waarde boven de € 22 is, moet je al wel diverse kosten betalen.
Zie hier de tabel bij "wat kost het":
http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/
Gelukkig is de ebay aankoop € 21,66
Nu heb ik dus een brief gehad van PostNL/Douane dat ik moet aangeven wat het is. Het enige dat ik heb opgekrgen is een binnenlands en internationaal referentienummer. Die beiden niet te corresponderen zijn met de bestellingen. Nu verwacht ik dat het de aankoop is via eBay, maar toch best vaag....
Daarnaast, wat iedereen altijd vraagt over de kosten. Als je waarde boven de € 22 is, moet je al wel diverse kosten betalen.
Zie hier de tabel bij "wat kost het":
http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/
Gelukkig is de ebay aankoop € 21,66
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Vorig jaar bij mp4nation een filo amp gekocht, deze kwam al na 1,5 week binnen. Tot op heden ook geen naheffing van PostNL maar dat komt ws. doordat alles in een envelop verpakt was.
En gisteren een imitatie gorillapod (fotostatiefje) van DX. Deze had een week nodig om binnen te komen maar werd door de pakketservice afgeleverd doordat de envelop niet in de brievenbus kon.
En gisteren een imitatie gorillapod (fotostatiefje) van DX. Deze had een week nodig om binnen te komen maar werd door de pakketservice afgeleverd doordat de envelop niet in de brievenbus kon.
Kanen KM92 zijn best leuke dopjes maar zelf vond ik enkele Awei´s beter klinken (ES800, ES900i)Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:30:
Zo ik heb nieuwe in-ears oordopjes gevonden, de Kanen KM92, er zijn best redelijke wat positieve reviews en mijn Awei in-ears zijn helaas al stuk, dus een mooi excuus om alvast een nieuw setje te kopen en hopelijk gaan ze wat langer mee.
Als je oordopjes van 2 dollar koopt wellicht wel maar ik ben er niet zo bang voor.Mastermind schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:44:
De oordopjes van Awei en nog een paar andere OEMS heb ik al veelvuldig op andere plekken in Europa zien opduiken
Eerder had Brainvawz betere prijzen418O2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:45:
[...]
Zou ik ook niet doen. Daarbij heb je voor 30$ een leuk setje brainwavz die vrij goed klinken
Uit mijn hoofd heb ik zeker de volgende (Chinese) doppen nog liggen:
Brainwavz: M1, M2, M5, Beta, Alpha's
JBM: 800
Kanen: (onbekend), KM92, (nog een onbekende)
Xears: N3i (x2)
ennheiser CX 980
PostNL wil altijd contant aan de deur is mijn ervaring.vhal schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:13:
Vorig jaar bij mp4nation een filo amp gekocht, deze kwam al na 1,5 week binnen. Tot op heden ook geen naheffing van PostNL maar dat komt ws. doordat alles in een envelop verpakt was.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Er zijn geen codes te herleiden vanuit PostNL wat zij opgeven. Dus 50% kans.vhal schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:13:
Ik denk ook niet dat ze oordopjes die in een kleine enveloppe zitten, zo moeilijk voor gaan doen. Laptopbatterij via eBay is wel wat zwaarder en groter...
Kreeg het ook via PostNL pakketservice de brief, dus gok daarom ook die aankoop.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Post vanuit China blijft een groot vraagteken, maar vast staat nu voor mij dat DX, Focalprice, etc... lang niet de snelste zijn.
In de afgelopen maanden heb ik een aantal keer besteld bij DX en Focalprice. Gemiddelde tijd was zo'n 4 weken. Snelste was 3,5 week, de langzaamste deed er 8 weken over. Allemaal verzonden via China Post.
In de recente weken heb ik bij verschillende verkopers op Alibaba producten besteld. Verschillende producten, in zowel afmetingen als productsoort. Alle producten waren binnen 10 dagen in Nederland. En guess what...? Alles via China Post! Record vandaag: na 6 dagen kon ik mijn pakketje al afhalen op het Postkantoor.
Ik begrijp er niets meer van. Maar een ding weet ik wel: DX en Focalprice laat ik voortaan bij het zoeken naar producten wat meer links liggen. Op Alibaba hebben ze hetzelfde, zo niet groter assortiment.
In de afgelopen maanden heb ik een aantal keer besteld bij DX en Focalprice. Gemiddelde tijd was zo'n 4 weken. Snelste was 3,5 week, de langzaamste deed er 8 weken over. Allemaal verzonden via China Post.
In de recente weken heb ik bij verschillende verkopers op Alibaba producten besteld. Verschillende producten, in zowel afmetingen als productsoort. Alle producten waren binnen 10 dagen in Nederland. En guess what...? Alles via China Post! Record vandaag: na 6 dagen kon ik mijn pakketje al afhalen op het Postkantoor.
Ik begrijp er niets meer van. Maar een ding weet ik wel: DX en Focalprice laat ik voortaan bij het zoeken naar producten wat meer links liggen. Op Alibaba hebben ze hetzelfde, zo niet groter assortiment.
Verwijderd
Awei ES800 heb ik ook gehad, die waren best goed, maar gingen na twee maanden stuk, vandaar dat ik nu een setje Kanen KM92 besteld heb, het is eens wat anders.RobertowNL schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:54:
[...]
Kanen KM92 zijn best leuke dopjes maar zelf vond ik enkele Awei´s beter klinken (ES800, ES900i)
waar bestelde je je doppen?Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:21:
[...]
Awei ES800 heb ik ook gehad, die waren best goed, maar gingen na twee maanden stuk, vandaar dat ik nu een setje Kanen KM92 besteld heb, het is eens wat anders.
Zijn die Kanen beter?
En hoe weet ik of ik de goede Awei koop?
Prijzen op taobao verschillen nogal.
Verwijderd
Koop ze gewoon op focalprice ofzo? Ik koop alleen op taobao omdat ik tegoed in mijn mistertao account heb. Ik kan nog geen oordeel geven over de Kanen.zeg_ik_niet schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:35:
[...]
waar bestelde je je doppen?
Zijn die Kanen beter?
En hoe weet ik of ik de goede Awei koop?
Prijzen op taobao verschillen nogal.
Bij Focalprice kosten ze $ 5,69 inlusief verzenden, via Mistertao betaald ik $ 7.85 totaal.
Dus zoals je ziet betaal ik $ 2,16 meer, maar ik ben toch goedkoper uit dan via focalprice bestellen want ik heb verdiensten uit commissie die ik bij Mistertao kan besteden.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 12:26 ]
ik heb op banggood heb ik een Jiayu g3 besteld. Bij my orders staat als tracking number: RXxxxxxxxxxDE
Bij de order zelf staat een compleet ander nummer: A0000913021xxxxx die een hyperlink naar een trackingpagina van http://www.flytexpress.com/ heeft. Hier staat als info:
Departured at 2013-2-20 20:35:55 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013-2-18 15:45:49, Flytexpress Sorting Center
Ik had hier gezien dat je een nederlandse trackingnummer oid kon aanvragen bij tnt? maar die van mij word dacht ik niet bezorgd door tnt? En over het algemeen ontvang ik mijn chinese pakketjes binnen 10 dagen, nu duurt het iets langer. Gewoon wachten of actie ondernemen?
Bij de order zelf staat een compleet ander nummer: A0000913021xxxxx die een hyperlink naar een trackingpagina van http://www.flytexpress.com/ heeft. Hier staat als info:
Ik had hier gezien dat je een nederlandse trackingnummer oid kon aanvragen bij tnt? maar die van mij word dacht ik niet bezorgd door tnt? En over het algemeen ontvang ik mijn chinese pakketjes binnen 10 dagen, nu duurt het iets langer. Gewoon wachten of actie ondernemen?
druk en typefouten voorbehouden
Toeval. De Chinese bestellingen (ca. 10 orders) bij Everbuying, BuyinCoins en Focalprice zijn na het chinese nieuwaar ook allemaal binnen 2 weken binnengekomen, van groot tot klein. Enige wat ik nog verwacht is een tablet maar ik vermoed dat die bij de douane ligt.BounceCloud schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:19:
Post vanuit China blijft een groot vraagteken, maar vast staat nu voor mij dat DX, Focalprice, etc... lang niet de snelste zijn.
Wat wel uitmaakt is of je "Shipping within 24hrs" items hebt of niet. Zoniet, dan duurt het idd een week extra.
[ Voor 7% gewijzigd door Mastermind op 03-03-2013 18:57 ]
Verwijderd
Jammer. Bij veel wholesale websites zijn de prijzen per stuk extreem laag, maar betaal je de korting bijna volledig terug aan verzendkosten.
Amount : 1
Price per piece $30.94
Shipping costs free
Total Price per piece = 30.94
Amount 5
Price per piece $10.35
Product total $51.75
Shipping costs $81.33
Total price per piece $26.62
Amount 100
Price per piece $9.33
Product total $933
Shipping costs $1618.6
Total price per piece $25.52
De shipping costs zijn (volgens onderschrift) niet accurate, maar worden pas accurate bij het uit-checken. Ik ben bang dat als ik dat doe, ik een verkoopovereenkomst aan mijn kont heb hangen.
Heeft iemand enige ervaring hiermee? Ik heb ze al een mail gestuurd of ze mij een wat preciezere kostenschatting kunnen geven, helaas nog geen antwoord tot op heden. Als de verzendkosten op de een of andere manier een stuk omlaag kunnen, is het al een stuk aantrekkelijker om 5 van iets te bestellen. Het ziet er namelijk wel leuk uit, bij een bestelling van 5 of meer een korting van bijna 70%, maar uiteindelijk is de korting nog maar een paar % en kun je het waarschijnlijk beter in NL kopen.
Amount : 1
Price per piece $30.94
Shipping costs free
Total Price per piece = 30.94
Amount 5
Price per piece $10.35
Product total $51.75
Shipping costs $81.33
Total price per piece $26.62
Amount 100
Price per piece $9.33
Product total $933
Shipping costs $1618.6
Total price per piece $25.52
De shipping costs zijn (volgens onderschrift) niet accurate, maar worden pas accurate bij het uit-checken. Ik ben bang dat als ik dat doe, ik een verkoopovereenkomst aan mijn kont heb hangen.
Heeft iemand enige ervaring hiermee? Ik heb ze al een mail gestuurd of ze mij een wat preciezere kostenschatting kunnen geven, helaas nog geen antwoord tot op heden. Als de verzendkosten op de een of andere manier een stuk omlaag kunnen, is het al een stuk aantrekkelijker om 5 van iets te bestellen. Het ziet er namelijk wel leuk uit, bij een bestelling van 5 of meer een korting van bijna 70%, maar uiteindelijk is de korting nog maar een paar % en kun je het waarschijnlijk beter in NL kopen.
Gaat wel via TNT. De code die jij hebt eindingt op DE omdat deze via Deutsche post naar Nederland komt. Check dus ook even de tracking op de site van Deutsche post.lutkeveld schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:24:
ik heb op banggood heb ik een Jiayu g3 besteld. Bij my orders staat als tracking number: RXxxxxxxxxxDE
Omdat het via Duitsland komt, kan het langer duren. In mijn geval is mijn G3 zelfs zoekgeraakt in het distributiecentrum van DP.
Bedankt voor de reactie. Ik heb de jiayu namens een vriend besteld die hem natuurlijk zsm wil. Nou zou ik het heel lullig vinden voor hem als hij kwijt raakt in het distributiecentrum. Wanneer moet je actie ondernemen, nu of nog even wachten? En bellen of mailen? alvast bedanktPierre Sec schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:01:
[...]
Gaat wel via TNT. De code die jij hebt eindingt op DE omdat deze via Deutsche post naar Nederland komt. Check dus ook even de tracking op de site van Deutsche post.
Omdat het via Duitsland komt, kan het langer duren. In mijn geval is mijn G3 zelfs zoekgeraakt in het distributiecentrum van DP.
druk en typefouten voorbehouden
Ik heb 6 weken geleden wat spullen gekocht op dealextreme. Deze zijn tesamen verstuurd en ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Het kan natuurlijk zijn dat de douane het er uit gepikt heeft.
Is het mogelijk om te zien waar het zich nu bevindt en vanaf wanneer moet ik me zorgen gaan maken dat het zoek geraakt is?
Is het mogelijk om te zien waar het zich nu bevindt en vanaf wanneer moet ik me zorgen gaan maken dat het zoek geraakt is?
Meestal krijg je een tracking code als hij verzonden is. Afhankelijk van welke postmaatschapij kan je dan op bepaalde sites zien waar je pakketje is. Dealextreme wordt meestal met chinapost verzonden, en dan kan je je pakketje hier tracken.Chrizzly schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:29:
Ik heb 6 weken geleden wat spullen gekocht op dealextreme. Deze zijn tesamen verstuurd en ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Het kan natuurlijk zijn dat de douane het er uit gepikt heeft.
Kan je in principe maar zien tot aan de grens, vanaf daar is het gewoon wachten 
Laatste 2 bestellingen bij DX waren binnen 4 dagen binnen, maar bestelling ervoor is blijkbaar nog steeds onderweg (1 van 2 producten wel al gekregen), inmiddels bijna 1,5 maand
.
Laatste 2 bestellingen bij DX waren binnen 4 dagen binnen, maar bestelling ervoor is blijkbaar nog steeds onderweg (1 van 2 producten wel al gekregen), inmiddels bijna 1,5 maand
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://dx.com/p/augreener...mpaign=home-security-tips
Een draadloze deurbel waar geen batterij in hoeft !?
Iemand een idee of dit echt kan werken?
Een draadloze deurbel waar geen batterij in hoeft !?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zoals in de omschrijving staat :pven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:49:
Een draadloze deurbel waar geen batterij in hoeft !?Iemand een idee of dit echt kan werken?
Built-in 16 melody chimes; Receiver voltage range: 85~265V; Battery-free wireless doorbell uses energy harvesting technology. Mechanical energy produced by user's pressure on the button could be changed into electric energy. No wiring, external power, or batteries are required.
Alleen de bel zelf heeft geen batterij, de ontvanger (de zoemer) moet gewoon met de stekker in het stopcontact.pven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:49:
Een draadloze deurbel waar geen batterij in hoeft !?Iemand een idee of dit echt kan werken?
Zoals op de afbeelding is te zien zit op de bel een grote knop welke ingedrukt moet worden.
De bewegings energie die daarvoor nodig is wordt omgezet naar electrische energie welke genoeg is om een signaal te sturen naar de ontvanger.
Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com
Die had ik natuurlijk al gelezen. Wat ik mij afvraag: als dit allemaal zo goed werkt, waarom liggen er dan nog steeds draadloze deurbellen met batterij in de winkels?FreshMaker schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:17:
[...]
Zoals in de omschrijving staat :
Built-in 16 melody chimes; Receiver voltage range: 85~265V; Battery-free wireless doorbell uses energy harvesting technology. Mechanical energy produced by user's pressure on the button could be changed into electric energy. No wiring, external power, or batteries are required.
Overigens neig ik er naar om deze te bestellen, voor die +/- 27 euro durf ik dat nog wel aan.
Damn, die drukknop lijkt wel ontzettend dik te zijn... Zal wel het idee van een knijpkat zijn oid....pven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:49:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
27 euro is boven de inklaring drempel, reken er dus voor de zekerheid wel belasting en inklaringskosten bij als je overweegt te bestellen...pven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 06:38:
[...]
Overigens neig ik er naar om deze te bestellen, voor die +/- 27 euro durf ik dat nog wel aan.
Persoonlijk ga ik bij DX bij voorkeur altijd voor items waar al iemand een review van geschreven heeft, dan heb je tenminste wat meer achtergrond informatie. Dik lijkt het zeker, als de afmetingen van de receiver zijn dan lijkt de deurbel zelf nog wel dikker dan 5 cm.
Het is dan ook alleen de drukknop, die draadloos is.
De receiver hangt gewoon in een ( US ) stopcontact, dus een verloopje heb je ook nodig
De receiver hangt gewoon in een ( US ) stopcontact, dus een verloopje heb je ook nodig
Dom, niet aan gedacht. Met wat pech kost me dat dus ongeveer 23 euro meer.troftnom schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:56:
[...]
27 euro is boven de inklaring drempel, reken er dus voor de zekerheid wel belasting en inklaringskosten bij als je overweegt te bestellen...

(Ik heb hem dus net besteld. Maar ach: wie niet waagt.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 06-03-2013 10:04 ]
Mijn bestelling zat denk ik in hetzelfde vliegtuig en is ook nog niet binnen. Met het RXxxxxxxxxDE nummmer kun je hier de status opvragen:lutkeveld schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:24:
http://www.dhl.de/dhl?ski...93">Nachforschungsauftrag
Kiezen voor internationale zendingen en dan Sendungsverfolgung aanklikken en het nummer invullen.
Bij mij staat nu:
Status vom Mo, 04.03.2013 19:17 Uhr Die Sendung ist im Zielland eingetroffen.
Nächster Schritt Die Sendung wird zum Zustell-Depot transportiert.
Ik ben op zoek naar een micro USB laadkabel voor mijn Galaxy S3. De standaardkabel is namelijk nog geen meter lang. Via Ebay heb ik een kabel van 2 meter gekocht (uit China). Deze werkt helaas niet met de bij de telefoon geleverde USB-lader (1 Ampere). Ik denk dat de weerstand in de kabel te hoog/laag is om het voor elkaar te krijgen. Met een iPad lader (>3 Ampere) lukt het namelijk wel. Maar ik wil de telefoon tevens in de auto gebruiken (als navi) icm een 1 Ampere lader, dus da's geen optie.
Ik ben dus op zoek naar een kabel van minimaal 1.5 meter lang. Heeft iemand ervaringen welke kabel geschikt is?
Ik ben dus op zoek naar een kabel van minimaal 1.5 meter lang. Heeft iemand ervaringen welke kabel geschikt is?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
vandaag mn focalprice bestellingen binnen Bluetooth toetsenbord en draadloze muis werkt super met de vis dongle
12 dagen snel dus
werkt onder windows 7 android etcetra
http://www.focalprice.com...e_White.html#.UTc1VxxhXFg
http://www.focalprice.com...S_White.html#.UTc1cxxhXFg
http://www.focalprice.com...p_Black.html#.UTc1jxxhXFg
http://www.focalprice.com...e_White.html#.UTc1VxxhXFg
http://www.focalprice.com...S_White.html#.UTc1cxxhXFg
http://www.focalprice.com...p_Black.html#.UTc1jxxhXFg
http://www.hurryup.nl/Bonkdoos schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:43:
Ik ben op zoek naar een micro USB laadkabel voor mijn Galaxy S3.
Zij hebben er vandaag eentje, maar daar betaal je dan wel de hoofdprijs voor.
9 euro inclusief verzending en dan ook nog eens geen zwarte. Da's wel erg duur. Toch bedankt voor de tip!
Laatste 3 bestellingen van verschillende leveranciers, nu allemaal op 1 a 1,5 week binnengekregen. Het gaat haast wel (te) snel de laatste weken. Het blijft leuk.
Je kan ook een verlengkabel van 2m bij de action kopen en daarop de micro usb kabel van Samsung aansluiten. Ik heb zoiets ook bij mijn oplader van de xperia ray (700mA) gedaan en het werkt.Bonkdoos schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:43:
Ik ben op zoek naar een micro USB laadkabel voor mijn Galaxy S3. ...
Wel raar dat jouw 2m kabel niet werkt. Ik heb hier 2 kabels van 3m bij Buyincoins besteld (te laat achtergekomen dat je ook een verlengkabel kon gebruiken... ipv een 3m kabel te gebruiken

Ik vind het toch wel prettig om één lange kabel te hebben voor dagelijks gebruik, op reis e.d.
Maar dank je voor de tip, ik ga dit zeker (tijdelijk) gebruiken voor in de auto, heb zo'n verlengkabel nog liggen. Helemaal niet aan gedacht
Maar dank je voor de tip, ik ga dit zeker (tijdelijk) gebruiken voor in de auto, heb zo'n verlengkabel nog liggen. Helemaal niet aan gedacht
Die verlengkabels hebben soms wel kuren.
Had eens een webcam erop aangesloten.
Bij geen verlengkabel: Goed beeld
Bij 1 verlengkabel van 2m: Redelijk beeld, slechter dan zonder
Bij 2 verlengkabels van 2m: Alleen nog zwartwit beeld.
Ook bij opladen zal het zn invloed hebben.
Had eens een webcam erop aangesloten.
Bij geen verlengkabel: Goed beeld
Bij 1 verlengkabel van 2m: Redelijk beeld, slechter dan zonder
Bij 2 verlengkabels van 2m: Alleen nog zwartwit beeld.
Ook bij opladen zal het zn invloed hebben.
Klopt, met die 2 meter kabel uit China laadde de telefoon in eerste instantie wel op, maar dat was met een accu >80% vol. Later, toen de accu <10% was en ik hem wilde opladen werkte het niet meer, of een paar seconden wel en dan weer niet. Zal je zien, had net positieve feedback voor de verkoper achtergelaten
.
Na mailcontact wel keurig 'te woord' gestaan, vroegen of ik mijn geld terug wilde. Is zonder gezeur teruggestort en kabel mag ik houden. Wederom topservice van Ebay
Na mailcontact wel keurig 'te woord' gestaan, vroegen of ik mijn geld terug wilde. Is zonder gezeur teruggestort en kabel mag ik houden. Wederom topservice van Ebay
Ach, ik heb ook een 5 meter kabel voor HDMI -->micro usb, om mijn mobiel aan te sluiten op beeld van de TV. Hierbij moet je dus ook een lader aan de TV kant hebben.
Dit werkt dan weer wel, maar alleen met de sterktste (A) lader.
Ligt dus wel aan de kabel.
Deze MHL kabel werkt bij mij prima om te laden en om alles op TV te zien;
http://dx.com/p/1080p-mic...-cable-black-480cm-149161
Dit werkt dan weer wel, maar alleen met de sterktste (A) lader.
Ligt dus wel aan de kabel.
Deze MHL kabel werkt bij mij prima om te laden en om alles op TV te zien;
http://dx.com/p/1080p-mic...-cable-black-480cm-149161
Zal dat iets te maken hebben met de chinese fabrikanten die in plaats van koper in de kabels CCA (Copper Coated Aluminum als ik het goed heb) gebruiken?
Dit was ook een probleem bij netwerkkabels. Zie Pas op voor slechte/inferieure Cat5e/6 netwerkkabels
Dit was ook een probleem bij netwerkkabels. Zie Pas op voor slechte/inferieure Cat5e/6 netwerkkabels
Zou me niet verbazen voor die prijs
Quadcopter bestelling van banggood binnen! Nadat mn pakketje kwijtraakte in de post is het opnieuw verstuurd en duurde het 12 dagen, het kwam tegelijk binnen met een paar extra propellers die ik aantal dagen later had besteld.
Ging dus ondanks een beetje pech verder geweldig.
(zie het rc helicopter topic)
Ging dus ondanks een beetje pech verder geweldig.
(zie het rc helicopter topic)
Nou heb ik weer. Vandaag de doos via DHL van mijn tablet uit China binnen.
Ik kom thuis en denk dat kan het niet zijn die is veel te licht. Zie ik dat ie al open gemaakt is... en de doos bijna leeg is. Iig is het tablet eruit (snik).
Zit er een gele sticker op de doos met:
"Waren, die die Vorraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft nicht erfüllen".
Dus ik neem dat de douane het in beslag genomen heeft? Er stond wel een te laag bedrag op maar ik nam aan dat men dan gaat schatten ofzo wat het kost en dat je dan achteraf bij kon betalen (btw enzo).
Of betekent dit iets ander? Iemand ervaring met dit?
Vast een mail naar Banggood gestuurd en morgen maar eens met DHL bellen wat dit voor onzin is en anders maar eens bellen naar de rechtsbijstand.
Edit: Wat ik er van kan vinden is dat mensen met deze sticker op hun doos het wel gekregen hebben dus ik vermoed dat de inhoud gestolen is onderweg
Zie foto's van de doos:

Ik kom thuis en denk dat kan het niet zijn die is veel te licht. Zie ik dat ie al open gemaakt is... en de doos bijna leeg is. Iig is het tablet eruit (snik).
"Waren, die die Vorraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft nicht erfüllen".
Dus ik neem dat de douane het in beslag genomen heeft? Er stond wel een te laag bedrag op maar ik nam aan dat men dan gaat schatten ofzo wat het kost en dat je dan achteraf bij kon betalen (btw enzo).
Vast een mail naar Banggood gestuurd en morgen maar eens met DHL bellen wat dit voor onzin is en anders maar eens bellen naar de rechtsbijstand.
Edit: Wat ik er van kan vinden is dat mensen met deze sticker op hun doos het wel gekregen hebben dus ik vermoed dat de inhoud gestolen is onderweg

Zie foto's van de doos:

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2013 18:19 ]
Overigens weten we wel gelijk dat Banggood de boel goed verpakt
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Idd stond ook op de site dat de orginele doos te zwak was om te verzenden en dat Banggood daarom een eigen doos gebruikt.Leo1010 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:24:
Overigens weten we wel gelijk dat Banggood de boel goed verpakt
Ook maar via de contact site van de Duitse DHL vast navraag gedaan. Hoop dat ze bijv. het gewicht volgen tijdens de reis.
[ Voor 16% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2013 19:29 ]
Zou het niet zo zijn dat de douane geen CE keurmerk kon vinden en met die sticker bedoelt te zeggen dat ze niet aan de Europese richtlijnen voldoen?luckyjan schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:01:
Nou heb ik weer. Vandaag de doos via DHL van mijn tablet uit China binnen.

Wel rot maar mooi op met je CE keurmerk.
Kan ook nog iets te maken hebben met Kema keur?
Ik weet het verder ook niet hoor.
Heel veel succes met het terugkrijgen of een nieuwe ontvangen en hopelijk doet banggood niet al te moeilijk.
Verwijderd
Dat zoek je toch gewoon op?
http://eur-lex.europa.eu/.../12002E/pdf/12002E_NL.pdf
artikel 9 en 10 gaan over vrij verkeer van goederen binnen Europa. Nou ja, 'gingen'... Artikel 9/10 zijn ondertussen hernummerd naar 23/24 (
)
Sticker betekent zoveel als dat er mogelijk douanerechten verschuldigd zijn; de zending kan alsnog vrijgesteld zijn echter (typisch als de waarde te laag is). Vziw wordt die sticker gebruikt als een zending Europa binnenkomt, en de inklaring niet onmiddellijk gebeurt, maar b.v. doorgezonden wordt naar een andere Europese lidstaat. Dan weet men daar dat de zending nog even door de inklaring moet, ook al lijkt die van binnen Europa (in dit geval Duitsland) te komen.
Heeft verder niets te maken met ontbreken van je tablet.
artikel 9 en 10 gaan over vrij verkeer van goederen binnen Europa. Nou ja, 'gingen'... Artikel 9/10 zijn ondertussen hernummerd naar 23/24 (
Sticker betekent zoveel als dat er mogelijk douanerechten verschuldigd zijn; de zending kan alsnog vrijgesteld zijn echter (typisch als de waarde te laag is). Vziw wordt die sticker gebruikt als een zending Europa binnenkomt, en de inklaring niet onmiddellijk gebeurt, maar b.v. doorgezonden wordt naar een andere Europese lidstaat. Dan weet men daar dat de zending nog even door de inklaring moet, ook al lijkt die van binnen Europa (in dit geval Duitsland) te komen.
Nee dat al ik ook al bedacht. Dus waarschijnlijk gestolen onderweg. Ik wacht nog even wat reactie's af van DHL en Banggood en dan maak ik een nieuw topic in het Shopping Forum.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 02:06:
artikel 9 en 10 gaan over vrij verkeer van goederen binnen Europa. Nou ja, 'gingen'... Artikel 9/10 zijn ondertussen hernummerd naar 23/24 ()
Edit: Hier gaat het verder Inhoud pakket DHL gestolen.
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 08-03-2013 10:47 ]
Zou iemand mij aan het rc helicopter forum kunnen helpen?
Zou graag een rc helicopter uit china willen halen maar weet niet welke!
Ik weet dat er op FOK! iest is, mogelijk kun je daar kijken.Nimitzz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:42:
Verwijderd
Ik weet niet of je onder "General Chat" al toegang hebt tot "stuffis generalis" maar daar staat het tweaker rc helicopter topic. RC HelikopterNimitzz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:42:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 10:49 ]
Bedankt, maartend, ik zal er gaan kijken.
The_DarkAngel, hier heb ik helaas geen toegang, ben al wel 3 jaar geregistreerd maar heb nog geen 50 posts :-) Dus dat word spammen, grapje natuurlijk :-)
Bedankt voor de hulp!
The_DarkAngel, hier heb ik helaas geen toegang, ben al wel 3 jaar geregistreerd maar heb nog geen 50 posts :-) Dus dat word spammen, grapje natuurlijk :-)
Bedankt voor de hulp!
Verwijderd
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden :
http://www.banggood.com/W...ter-Gyro-Rtf-p-38024.html
Het is een licensed Avatar helicopter, al kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit ook écht het geval is. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan controleren?
Zou hem graag willen kopen.
*Edit
Ik heb dus geen toegang tot het RC forum
Het is een licensed Avatar helicopter, al kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit ook écht het geval is. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan controleren?
*Edit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 11:29 ]
Verwijderd
Ziet er mooi uitVerwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:27:
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden :
*Edit
Vraag is of ie ook goed te besturen is
Ik heb ook een heli uit China ontvangen met de eerder genoemde sticker op de doos. Hoefde niks aan btw oid bij te betalen. Betekent het dat er mogelijk alsnog een naheffing kan komen?Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 02:06:
artikel 9 en 10 gaan over vrij verkeer van goederen binnen Europa. Nou ja, 'gingen'... Artikel 9/10 zijn ondertussen hernummerd naar 23/24 ()
Hangt een beetje af van welk type je wil coax, fp of cp, ieder geval kan ik je de wltoys V911 aanraden.Nimitzz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:42:
Poos terug de haarklip van 1 dollaarcent besteld, krijg ik een champignon van Mario binnen.
Vandaag een bestelling van Buyincoins binnen gehad:
Ik ga er vanuit dat het eerder verzonden is dan gister
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2013-02-27 19:46:10 Unpaid
2013-02-27 19:46:11 Processing-1
2013-02-28 09:33:26 Processing-3
2013-02-28 09:48:46 Processing-5
2013-03-07 09:47:24 Dispatched
Ik ga er vanuit dat het eerder verzonden is dan gister
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2013-02-27 19:46:10 Unpaid
2013-02-27 19:46:11 Processing-1
2013-02-28 09:33:26 Processing-3
2013-02-28 09:48:46 Processing-5
2013-03-07 09:47:24 Dispatched
Ik heb altijd beetje random gekocht uit china, deden het meestal wel 'redelijk' (goed, 2 kanaals kan je ook niet zoveel van verwachten). 1 was het pookje van de ontvanger kapot, ticket gemaakt, sturen ze gewoon een nieuwe opMutatie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:15:
Hangt een beetje af van welk type je wil coax, fp of cp, ieder geval kan ik je de wltoys V911 aanraden.
Koop je er dan eentje via ibood, ding komt gewoon kapot aan

Zitten ze de andere kant van de wereld, kunnen ze nog steeds betere service leveren
Lol, ben benieuwd of er wat te wachten ligt thuismaartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:22:
Poos terug de haarklip van 1 dollaarcent besteld, krijg ik een champignon van Mario binnen.
Haha ik dacht dat een chinese toko iets verkeerds had gestuurd, maar dit is het dus haha lachen manmaartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:22:
jezusislief
Dit is het ;welkenaamnuweer schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:34:
[...]
Haha ik dacht dat een chinese toko iets verkeerds had gestuurd, maar dit is het dus haha lachen man
klik
Wij, raad van bestuur zeg_ik_niet spreken van een schande.maartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:22:
U eist gewoon een haarclip van de verkoper zonder enige kosten uiteraard

Verwijderd
Volgens filmpjes op het internet wel redelijk voor beginners. Heb eergisteren een Syma helicopter besteld op banggood om het eens uit te proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:57:
[...]
Ziet er mooi uit![]()
Vraag is of ie ook goed te besturen is
Ahhh daarom had ik die dus ook. Ik had geen idee waarom ik opeens dat figuur kreeg, maar inderdaad ook die haarklip besteld (en niet gekregen).maartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:22:
Super
Verwijderd
Ik heb mijn Nokia BT headsetje vrijdag opgehaald van het postkantoor. Hij lag al een dikke week te wachten, maar ik had zelf geen tijd om hem eerder op te halen.
Uiteindelijk de 17e feb besteld en 1 maart binnen. Ik ben tevreden...
En dat voor 17,50 incl tracked verzending.
Werkt perfect met mijn Ubuntu 12.10 laptop.
Uiteindelijk de 17e feb besteld en 1 maart binnen. Ik ben tevreden...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 13:41 ]
Misschien moet ik deze maar eens halen.
Kijken of ik 'm op marktplaats voor het dubbele kan verkopen.
http://item.taobao.com/it...26fe1592cc3dbd95fa8bab462
Als dat zo is heb ik er zelf een gratis
Edit:
Heb er zelf een van dat merk gehad van 71cm.
Werkte goed alleen kon ik er niet zo goed mee overweg.
De rest kun je al wel raden denk ik
(viel van 30 meter hoogte naar beneden).
Edit:
Dit leek me ook wel wat
http://detail.tmall.com/i...=18975115083&bucket_id=19
Kijken of ik 'm op marktplaats voor het dubbele kan verkopen.
http://item.taobao.com/it...26fe1592cc3dbd95fa8bab462
Als dat zo is heb ik er zelf een gratis
Edit:
Heb er zelf een van dat merk gehad van 71cm.
Werkte goed alleen kon ik er niet zo goed mee overweg.
De rest kun je al wel raden denk ik

(viel van 30 meter hoogte naar beneden).
Edit:
Dit leek me ook wel wat
http://detail.tmall.com/i...=18975115083&bucket_id=19
[ Voor 31% gewijzigd door zeg_ik_niet op 10-03-2013 18:52 ]
Hier precies het zelfde.maartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:22:
Stond wel even raar te kijken.
Maar nu weet ik hoe het komt.
Wel vreemd dat ze dit leveren ipv een haarclip.
Have fun, heb ik al een tijd in gebruik, fantastisch geluid! En dat voor maar inderdaad 16€..Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:38:
Ik heb mijn Nokia BT headsetje vrijdag opgehaald van het postkantoor. Hij lag al een dikke week te wachten, maar ik had zelf geen tijd om hem eerder op te halen.
Uiteindelijk de 17e feb besteld en 1 maart binnen. Ik ben tevreden...En dat voor 17,50 incl tracked verzending.
Hij kan wel maar met een device pairen, maar doet verder prima.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb dezelfde (was 19 euro), maar ik heb ook met het origineel in de winkel gespeeld, de Nokia versie is toch aanzienlijk stuk beter. Zeker wanneer je het volume wat opendraait, gaat de goedkoper variant behoorlijk kraken.
Nog nooit iets van gemerkt. En ik ben er al door 2 heengegaan.SinergyX schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:54:
Ik heb dezelfde (was 19 euro), maar ik heb ook met het origineel in de winkel gespeeld, de Nokia versie is toch aanzienlijk stuk beter. Zeker wanneer je het volume wat opendraait, gaat de goedkoper variant behoorlijk kraken.
Ik dacht trouwens dat de China headset ook echt was? Als het niet zo is is het wel een verdraaid goeie kopie.
Het enige wat gaat kraken zijn mijn oren, het geluid is op hoog en laag volume erg goed. Ook de bass vind ik erg prettig bij deze headset, niet afwezig maar ook niet teveel aanwezig.SinergyX schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:54:
Geen oordopje van mij die hier aan kan tippen, de 30/40 euro dopjes iig.
⏩ PVOutput☀️
Heb ik mischien pech een slecht model te hebben
Met name nummers met aardige bass erin, klinken vrij slecht.
Welke shop aangeschaft? En welk type exact? Ik heb zelf de rood/zwarte editie, via BiC.
Enig nadeel atm is dat de originele oplader het niet meer doet, echter is het Nokia dus hadden wij nog wel een oudje in de la liggen
Enig nadeel atm is dat de originele oplader het niet meer doet, echter is het Nokia dus hadden wij nog wel een oudje in de la liggen
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 11-03-2013 12:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik heb ook de BiC versie.
Hier ook de BIC versie. Nergens aan te zien dat het geen origineel exemplaar is. Zat in een complete Nokia doos. Geluidskwaliteit is prima in orde.
De Creative dopjes die een dag later kwamen waren helaas wel niet origineel.
Ben nu nog op zoek naar een paar goede bluetooth inears. Liefst met een flexibele koppeling tussen li en re.
De BH-505 zijn bij BIC uitverkocht en op eBay krijg je netjes antwoord dat ze made in China zijn als je vraagt of ze origineel zijn.
De Creative dopjes die een dag later kwamen waren helaas wel niet origineel.
Ben nu nog op zoek naar een paar goede bluetooth inears. Liefst met een flexibele koppeling tussen li en re.
De BH-505 zijn bij BIC uitverkocht en op eBay krijg je netjes antwoord dat ze made in China zijn als je vraagt of ze origineel zijn.
⏩ PVOutput☀️
Zelfde als van eBay of wel uit "Finland"?Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:47:
Op FocalPrice zijn ze nog beschikbaar
http://search.focalprice....eyword=BH-505&categoryid=
Mag ik niets over zeggen ivm policy, dus of ze echt of nep zijn houd ik in het midden.
⏩ PVOutput☀️
Moet toch mijn eerdere stelling terugnemen, lag dus niet aan de headset maar aan de telefoon 
Met de lumia 800 heb ik inderdaad kraakgeluid bij bass, de Ascend W1 geen problemen
Met de lumia 800 heb ik inderdaad kraakgeluid bij bass, de Ascend W1 geen problemen
Is er al een Note II of Note III telefoon die 2gb ram geheugen heeft?
Ja, de Samsung Galaxy Note 2.
Of je moet een Chinese kloon bedoelen, die hebben nog maximaal 1GB ram geheugen. De meesten komen niet verder dan 512MB geheugen.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 14-03-2013 00:12 ]
Ik bestel vrij vaak kleine dingen bij DX (kabeltje, hoesje, whatever). Komt er een moment waarop zij melden dat ze de zoveelste bestelling van slechts 2 USD niet willen verzenden omdat ze dat te veel kost?
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 14-03-2013 08:10 ]
Zolang de Chinese regering de verzending blijft subsidiëren niet. Ik verbaas mij al tijden hoe het kan dat je zo goedkoop dingen van de andere kant van de wereld kunt laten komen terwijl de postbode die het hier in Nederland aan de deur komt brengen al duurder is.
subsidie heeft er niks mee te maken. De prijzen zijn hier gewoon stukken lager voor het verzenden van parcels, of je nou verzend met China Post, Hong Kong Post of elke andere Chinese verzender (zo'n beetje elke wijk heeft zijn eigen parcelservice), maar ook EMS, Fedex of UPS. Door de enorme hoeveelheid export, en trucjes zoals het gebruiken van "rest" ruimte in vracht / passagiersvluchten kunnen de prijzen laag blijven.sjaool schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:16:
Zolang de Chinese regering de verzending blijft subsidiëren niet. Ik verbaas mij al tijden hoe het kan dat je zo goedkoop dingen van de andere kant van de wereld kunt laten komen terwijl de postbode die het hier in Nederland aan de deur komt brengen al duurder is.
Daar hebben we V&A voor
[ Voor 172% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 21:25 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]