[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:49:
[...]

subsidie heeft er niks mee te maken. De prijzen zijn hier gewoon stukken lager voor het verzenden van parcels, of je nou verzend met China Post, Hong Kong Post of elke andere Chinese verzender (zo'n beetje elke wijk heeft zijn eigen parcelservice), maar ook EMS, Fedex of UPS. Door de enorme hoeveelheid export, en trucjes zoals het gebruiken van "rest" ruimte in vracht / passagiersvluchten kunnen de prijzen laag blijven.
Stja maar als jij met je post stuk bij China post aan komt zetten dan betaal je veel meer aan verzendkosten dan als je iets online koopt via Mistertao bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:03
Kenzi schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:49:
[...]

subsidie heeft er niks mee te maken. De prijzen zijn hier gewoon stukken lager voor het verzenden van parcels, of je nou verzend met China Post, Hong Kong Post of elke andere Chinese verzender (zo'n beetje elke wijk heeft zijn eigen parcelservice), maar ook EMS, Fedex of UPS. Door de enorme hoeveelheid export, en trucjes zoals het gebruiken van "rest" ruimte in vracht / passagiersvluchten kunnen de prijzen laag blijven.
Dat denk ik nu echt niet. Dit word keihard gesubsidieerd. Denk je dat PostNL geen geld vraagt voor het afleveren van deze producten? Het is niet dat het daar allemaal in de marges zit hé.

Ze worden daar zeker wel gesubsidieerd door de overheid, en nog goed ook nog. Ik kan het hen ook niet echt kwalijk nemen, maar als je economisch dit bekijkt, is het wel een ramp voor de lokale winkels. Zij moeten wel verzendkosten, inklaring en BTW betalen... Daarom dat er iets als distrbutie is, die dit probeert te doen voor hen, maar die willen hun marge ook weer.

Wat ze daar doen in china is eigenlijk oneerlijk voor alle andere handelaars. Maar toch koop ik er... vind het zelf een beetje dubbel van mijn eigen...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Weer een topzending binnen. Vorige week op maandagavond een setje xenonlampen besteld op ebay, en gisteren (woensdag) binnen gekomen. Zo snel heb ik 't nog nooit meegemaakt!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Toch geen xentec hoop ik voor je...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand een idee of dit soort webcams voor buiten (besturing via app) op Chinese sites te krijgen is? Uiteraard zie ik vele van dit soort dingen staan, maar ik kan er geen eentje vinden die via een app te besturen is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 14:13
pven schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:23:
Iemand een idee of dit soort webcams voor buiten (besturing via app) op Chinese sites te krijgen is? Uiteraard zie ik vele van dit soort dingen staan, maar ik kan er geen eentje vinden die via een app te besturen is.
Volgens mij kan dat met veel ip camera's. Deze bijvoorbeeld. Ik zie in de comments staan dat hij te bedienen is met de 'Foscam App', voor iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8-3-2013 een Syma 107G besteld voor USD$19,99 / €15,50 op banggood en gisteren 14-3-2013 binnen gekregen (terwijl er een weekend tussen zit!). Ik kreeg tegelijk ook mijn andere spullen van eind februari binnen van dx.com. De Syma helicopter is een ontzettend leuk ding, de kwaliteit is erg goed alleen is de verpakking niet erg westers, hij zat in een piepschuim "doos" met verder geen karton oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 21:21
Volgens mij doen ze dat met opzet, stevigere verpakking dan het origineel. Heb dat vaker gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mutatie
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, de originele verpakking heeft een see-through window, niet erg stevig als je t mij vraagt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
is het niet heerlijk?
6 a 7 dingen besteld en nooit aangekomen..
Hoe dat komt?

*knip* van rant

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
  • Laatst online: 26-05-2024
*toch maar niet*

Mijn pakketje van Focalprice heeft status:
XXXXXXXXXXXXXXXX 2013 The total export packages Mutual sealed be opened Beijing International Netherlands

( Vertaald met google translate ), weet iemand wat dit inhoud?

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dravikje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:26:
*knip*

Mijn pakketje van Focalprice heeft status:
XXXXXXXXXXXXXXXX 2013 The total export packages Mutual sealed be opened Beijing International Netherlands

( Vertaald met google translate ), weet iemand wat dit inhoud?
*knip*

Je status betekent volgens mij dat de douane je pakketje open gemaakt heeft en het weer verpakt. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:29:
[...]

Dat is een hele goeie opmerking over die baksteen, ga ik maar eens doen. :')

Je status betekent volgens mij dat de douane je pakketje open gemaakt heeft en het weer verpakt. ;)
Dat dacht ik ook, maar tegenstrijdig met de status die hij een dag ervoor had: The total export package straight seal sealing of.

Wat mij deed denken dat hij al onderweg was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dravikje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:30:
[...]

Dat dacht ik ook, maar tegenstrijdig met de status die hij een dag ervoor had: The total export package straight seal sealing of.

Wat mij deed denken dat hij al onderweg was...
als ik die zin google dan staat er op een pagina van DX dat het pakketje China verlaten heeft ;w
Goed teken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:33:
[...]

als ik die zin google dan staat er op een pagina van DX dat het pakketje China verlaten heeft ;w
Goed teken toch? :)
Ja maar uit de status van een dag later blijkt dat die nog bij de duane van china is...

Hoe groot is tegenwoordig eigenlijk de kans dat je bij moet betalen op een product van ongeveer 60 euro? Via China air mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
*snip* adem in...... adem uit....

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:42:
*snip* adem in...... adem uit....
*snip* niet op reageren aub

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
*snip* niet op reageren aub

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Vandaag voor het eerst van PostNL een brief gekregen voor inklaringskosten. Ik moet een formulier invullen en aangeven wat het is (PostNL kan namelijk de waarde niet inschatten)

Het probleem is dat ik twee pakketjes heb besteld van Dealextreme en ik dus niet weet wat ze precies bedoelen. Kan je hier achterkomen? Ik heb twee pastic cases voor mijn vriendin haar Samsung Galaxy S3, en een Tripod voor mijn camera.

Nu ga ik er van uit dat het niet om de twee hoesjes van in totaal $ 4,30 gaat maar de tripod (welke ik voor $ 22,57 heb gekocht)

Nu valt dit bedrag onder de 22 euro (ongeveer €17,90).

DIt moet geen extra kosten opleveren toch? Zolang ik maar onder de € 22,- euro blijf.

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 15-03-2013 22:22 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43

Wildfire

Joy to the world!

DealExtreme heeft voor de verandering eens heel snel geleverd, tenminste voor mijn doen. Normaliter toch altijd zes tot acht weken tussen verzending en aankomst, nu amper twee weken.

Op 27 februari besteld, 4 maart verzonden, vandaag gearriveerd. Vanaf moment van bestellen dus 2.5 week, vanaf moment van versturen dus net iets meer dan 1.5 week.

Wat ik besteld had?

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_56621_1.jpg

:P

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 15-03-2013 22:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Wildfire schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:17:
DealExtreme heeft voor de verandering eens heel snel geleverd, tenminste voor mijn doen. Normaliter toch altijd zes tot acht weken tussen verzending en aankomst, nu amper twee weken.

Op 27 februari besteld, 4 maart verzonden, vandaag gearriveerd. Vanaf moment van bestellen dus 2.5 week, vanaf moment van versturen dus net iets meer dan 1.5 week.

Wat ik besteld had?

[afbeelding]

:P
kweek voor mij wat garnalen hahaha
werkt op USB toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

zeg_ik_niet schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:28:

[...]

kweek voor mij wat garnalen hahaha
werkt op USB toch? :)
Pompje en LED-verlichting werken via USB ja (display gaat echter via 3 penlites). Pompje is echter alleen dat, een pompje, het is geen filter. Moet nog kijken voor wat dun gaas om bij het pompje te bevestigen, ik ga hier Sea Monkeys in doen namelijk en ik wil niet dat ze worden opgezogen door het pompje :P

Het pompje ga ik namelijk gebruiken om elke dag even het water van verse zuurstof te voorzien. Gaat leuk via dat kraantje wat erboven zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
Wildfire schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:42:
[...]

Pompje en LED-verlichting werken via USB ja (display gaat echter via 3 penlites). Pompje is echter alleen dat, een pompje, het is geen filter. Moet nog kijken voor wat dun gaas om bij het pompje te bevestigen, ik ga hier Sea Monkeys in doen namelijk en ik wil niet dat ze worden opgezogen door het pompje :P

Het pompje ga ik namelijk gebruiken om elke dag even het water van verse zuurstof te voorzien. Gaat leuk via dat kraantje wat erboven zit :)
Heb je sea monkeys ooit eerder geprobeerd?

Na 3 pogingen krijg ik nog steeds alleen nog maar een soort schimmel in het water. Geen beestjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

dravikje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:47:
[...]

Heb je sea monkeys ooit eerder geprobeerd?

Na 3 pogingen krijg ik nog steeds alleen nog maar een soort schimmel in het water. Geen beestjes!
We gaan off-topic dus bij deze reactie hou ik het wat het mini-aquariumpje en de Sea Monkeys betreft.

Heb ze twee keer eerder gehad, ging best redelijk zolang je maar niet teveel voert, dan wordt het water namelijk nogal snel vuil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 21:21
Hoezo snel? De 11e wat onderdeeltjes besteld bij bangood, net binnen gekregen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
11 maart besteld bij Banggood, kwam gisteren binnen. Snelheid! *O*

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gewoon geluk dat je nog net als laatste in een volle container bent gegooid. Is natuurlijk altijd een aangename verrassing als iets uit China met 'free shipping' binnen een week in huis is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Is inderdaad van allerlei factoren afhankelijk of je iets snel in huis hebt of niet. Ik heb een aantal hoesje die al ruim een maand in backorder staan. Het kan natuurlijk ook zijn dat artikelen uit een ander warehouse van Banggood komen.
quote: Banggood
4.Warehouses and Offices
Banggood warehouses are located in Dalang Guangzhou, UK and USA, and reach up to ten thousand square meters.Our company reserves adequate inventory of resources to ensure the goods can be delivered on time. Banggood is dedicated to providing quality products to customers and all products must go through at least two tests by our professional warehouse test team, before they can be shipped.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 10:38
Ik ben momenteel aan het kijken voor zonnebrillen. Heb paar jaar terug enkele Rays besteld bij dealextreme maar die kan ik daar niet meer op terug vinden. Nu zag ik zojuist mkhiphop.com voorbij komen, heeft iemand ervaringen met deze webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:26
Freakster86 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:03:
Gewoon geluk dat je nog net als laatste in een volle container bent gegooid. Is natuurlijk altijd een aangename verrassing als iets uit China met 'free shipping' binnen een week in huis is. :)
Verbaas me nog steeds weleens hoe dit kan. Wel mooi natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
rnark schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Verbaas me nog steeds weleens hoe dit kan. Wel mooi natuurlijk :)
Verbazen over snelle leveringen?
Ze stoppen tegenwoordig een handjevol chinezen in het vliegtuig mee en die sorteren de post vast :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu deze Awei ES-Q3 oordopjes besteld, ik had weer wat te goed te besteden bij mistertao en ik ben benieuwd of deze oordopjes beter zijn dan de Kanen KM92.

Deze zijn namelijk ook erg populair bij focalprice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:17

Quad

Doof

Ik heb deze notebook koeler besteld.

140MM fan die in te stellen is van 700 - 1400RPM. Ik krijg mijn laptop met geen mogelijkheid meer op een laag temperatuurtje (< 50 graden) zit constant onder idle rond de 65 graden en onder load tegen de 80 aan, hopelijk hiermee wat lager.
Ook besteld omdat volgens de reviews hier nu Banggood lekker snel shipped.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:08

thof

FP ProMod
Quad schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:46:
Ik heb deze notebook koeler besteld.

140MM fan die in te stellen is van 700 - 1400RPM. Ik krijg mijn laptop met geen mogelijkheid meer op een laag temperatuurtje (< 50 graden) zit constant onder idle rond de 65 graden en onder load tegen de 80 aan, hopelijk hiermee wat lager.
Ook besteld omdat volgens de reviews hier nu Banggood lekker snel shipped.
Wel even oppassen met de koeling van je laptop zelf, het kan zijn dat de fans in tegengestelde richting van elkaar draaien, waardoor er meer weerstand onstaat. Heb je je laptop al eens flink van binnen ontdaan van stof met bijvoorbeeld een busje perslucht? Product ziet er wel netjes uit, vraag mij altijd af hoe goet die dingen werken. Wel mooi namaak logo van Cooler Master :+

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Uhu, ofcourse :)
Wilde juist dit soort model, want de fan blaast dan tegen de CPU/GPU en niet tegen de fan in mijn notebook.
En ofcourse ;), three months rule, oftewel een keer per drie maanden gaan alle apparaten hier door het stof :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde verzendtijd bij BangGood is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
JuliandeB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:59:
Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde verzendtijd bij BangGood is?
2-3 dagen tijd om alles bij elkaar te halen en te verzenden.
Daarna ben je overgeleverd aan China Post en PostNL.

*knip*. Hou nou maar op over die postbode...

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 18-03-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
zeg_ik_niet schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:33:
2-3 dagen tijd om alles bij elkaar te halen en te verzenden.
Daarna ben je overgeleverd aan China Post en PostNL.
mijn order is namelijk gisteren verstuurd en was benieuwd hoe lang het duurt

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 18-03-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat weet je nooit, het kan binnen een week zijn, het kan tot 3 weken of zelfs langer duren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, blijf svp on-topic, discussies over postbodes zijn hier off-topic :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste keer dat ik ook in de tracking kan zien dat het pakket in Amsterdam is aangekomen :)

2013 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20130315 1310

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hier niet, maar heb wel een PostNL code ontvangen inmiddels van een besteld toetsenbord voor de Lenovo B560.
Let erop dat @PostNLWebcare niet meer doet, @PostNL handelt alle vragen inmiddels af via Twitter.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Vorige week 13-3 een bestelling gedaan voor een RC helikopter en een lader voor me telefoon bij Banggood, dus nu maar hopen dat het zo snel binnenkomt als bij de andere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:04

FreakNL

Well do ya punk?

Leo1010 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:57:
11 maart besteld bij Banggood, kwam gisteren binnen. Snelheid! *O*
11 maart scheermesjes besteld bij DX, 13 maart shipped, vandaag in de post.. Zo snel heb ik nog nooit iets binnen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
FreakNL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:15:
[...]

11 maart scheermesjes besteld bij DX, 13 maart shipped, vandaag in de post.. Zo snel heb ik nog nooit iets binnen gehad :)
20 maart in de prullenbak. Zo snel heb je ook nog nooit iets weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
FreakNL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:15:
[...]

Laat even weten hoe het bevalt:p

Bij de Aldi hebben ze hier ook scheermesjes, 4 netjes op een rij en werkt uitstekend!
Moet morgen maar weer wat halen om een voorraad te hebben.
Ik heb me 6 á 7x geschoren met mesje:)

Scheermesje + 4 scheerkoppen komen uit Taiwan.
5x scheerkoppen komen uit China.
(logisch)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
http://www.miniinthebox.c...-14500-zwart_p187670.html

Deze net binnen, ik kan hem aanraden als je een klein maar heel fel zaklampje nodig hebt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:49:
http://dx.com/p/augreener...mpaign=home-security-tips

Een draadloze deurbel waar geen batterij in hoeft !? 8)7 Iemand een idee of dit echt kan werken?
Hij is binnen! Hij is twee weken onderweg geweest, de douane heeft hem er niet tussenuit geplukt. :)

De bel werkt prima, maar er zit wel een heel scherp toontje doorheen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:34:
[...]

Bij de Aldi hebben ze hier ook scheermesjes, 4 netjes op een rij en werkt uitstekend!
Moet morgen maar weer wat halen om een voorraad te hebben.
Ik heb me 6 á 7x geschoren met mesje:)

Scheermesje + 4 scheerkoppen komen uit Taiwan.
5x scheerkoppen komen uit China.
(logisch)? :?
Koop gewoon DE mesjes en klaar.

Het Scheertopic - deel I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:04

FreakNL

Well do ya punk?

maartend schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:21:
[...]

20 maart in de prullenbak. Zo snel heb je ook nog nooit iets weggegooid.
Eeum, ik heb ze nog niet opengemaakt, maar het lijkt de real-deal. Sensor Excel, 5,20 dollar per vijf. Niet goedkoop, maar altijd nog goedkoper dan in Nederland, mede vanwege de gunstige dollarkoers...

http://dx.com/p/gillette-...idges-5-piece-pack-126919
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:34:
[...]

..
Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Leo1010 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:15:
http://www.miniinthebox.c...-14500-zwart_p187670.html

Deze net binnen, ik kan hem aanraden als je een klein maar heel fel zaklampje nodig hebt.
Hij lijkt verdacht veel op deze zaklamp die ik nu een paar weken heb (voor wat minder geld ;) )
Het is inderdaad een fijn zaklampje met een behoorlijke lichtbundel die je kleiner en groter kunt maken. Ik ga er misschien nog wel 1 bestellen voor in de auto of meterkast.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
En bestelling is binnen!, Heeft een week gekost, inclusief Chinese douane (volgens order tracking). Besteld bij Focalprice en werkt tot nu toe top, accu gaat alleen een beetje kort mee. Eventueel grotere accu bestelbaar.

http://www.focalprice.com...16GHz_Tablet_PC_with.html

Overigens kortingscode OFF7OFF geeft 7 procent korting op bestellingen boven de 50 dollar. IK kwam op 60 dollar uit voor een tablet met vrij hoge resolutie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dravikje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:
En bestelling is binnen!, Heeft een week gekost, inclusief Chinese douane (volgens order tracking). Besteld bij Focalprice en werkt tot nu toe top, accu gaat alleen een beetje kort mee. Eventueel grotere accu bestelbaar.

http://www.focalprice.com...16GHz_Tablet_PC_with.html

Overigens kortingscode OFF7OFF geeft 7 procent korting op bestellingen boven de 50 dollar. IK kwam op 60 dollar uit voor een tablet met vrij hoge resolutie..
werkt deze ook snel enzo?

en heb jij nog belasting moeten betalen?
46 euries kun je niks van zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:40:
[...]

werkt deze ook snel enzo?

en heb jij nog belasting moeten betalen?
46 euries kun je niks van zeggen :+
Ik had deze ook al op taobao net gevonden en hij kost 395 yuan, inderdaad goedkoop. Maar volgens mij bedoeld hij € 60, want 7% korting op 83 dollar is geen 60 dollar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
janvanduschoten schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:03:
[...]
Hij lijkt verdacht veel op deze zaklamp die ik nu een paar weken heb (voor wat minder geld ;) )
Het is inderdaad een fijn zaklampje met een behoorlijke lichtbundel die je kleiner en groter kunt maken. Ik ga er misschien nog wel 1 bestellen voor in de auto of meterkast.
Lijkt er idd verdacht veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 15:01

r_kluft

Hmmmmmm

[...]

En ook op deze die nog net effe goedkoper is ($5.60) http://www.aliexpress.com...-Lamp-free/498490548.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:49:
[...]

Ik had deze ook al op taobao net gevonden en hij kost 395 yuan, inderdaad goedkoop. Maar volgens mij bedoeld hij € 60, want 7% korting op 83 dollar is geen 60 dollar.
vanavond maar eens bestellen :-) hopelijk geen goedkoop-duur-koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Laatste tijd gaat verzenden best snel. Aantal W5W lampjes besteld en die zijn keurig op tijd binnen gekomen. Nu grotere W5W LED plaatje besteld, ben benieuwd wanneer die binnen komt. Hoop lekker snel, is auto weer mooi verlicht :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
Inderdaad was het 60 euro. De batterij is wel matig! Word meer over geklaagd. De snelheid is prima. Het scherm heeft niet een hele brede kijkhoek maar ik vindt het goed genoeg. Ik heb twee dagen gezocht en geen goedkopere gevonden die 1G ram heeft, en niet zo een slechte resolutie als de meeste goedkope tablets.

Ik heb niet bij hoeven betalen voor de douane, op de achterkant van het pakketje stond "Present, 10 dollar." mag dat eigenlijk als dat niet het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dravikje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:24:
Inderdaad was het 60 euro. De batterij is wel matig! Word meer over geklaagd. De snelheid is prima. Het scherm heeft niet een hele brede kijkhoek maar ik vindt het goed genoeg. Ik heb twee dagen gezocht en geen goedkopere gevonden die 1G ram heeft, en niet zo een slechte resolutie als de meeste goedkope tablets.

Ik heb niet bij hoeven betalen voor de douane, op de achterkant van het pakketje stond "Present, 10 dollar." mag dat eigenlijk als dat niet het geval is?
dat is een goeie... heb zelf wel eens meegemaakt dat er 10$ opstond, maar ze het alsnog hebben opengemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Focalprice
14 maart een UV-lamp besteld
15 maart shipped
20 maart ontvangen (Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Lijkt me dat ze goedkoper niet te krijgen zijn?
http://www.tinydeal.com/r...-63577.html?sk=54441952t4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Zouden jullie me kunnen helpen met het kopen van deze printplaten: http://item.taobao.com/it...305&spm=2014.12168493.1.0 ?

Wat is de beste optie?

Contact op nemen met zo'n agent of is er iemand hier op tweakers die dat tegen een kleine betaling voor me zou willen doen?

Het gaat om zo iets kleins en goedkoop, dat me bij zo'n agent aanmelden misschien wat teveel van het goede is? Doen die wel zulke kleine transacties?

Alvast bedankt met wie me hierbij kan helpen :)

Bochtjes zijn Kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
[...]
Zelfde behuizing dan, maar een Cree Q3 is niet hetzelfde als een Cree Q5 (Q5 efficienter), daarnaast heeft die Q3 zo te zien twee standen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:33

ManiacsHouse

Scheisse!

http://www.nu.nl/economie...-innen-invoerrechten.html
Oh ja en hier word ik blij van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Even een mazzeltje dat je geen invoerrechten moet betalen en daarna een verontwaardiging dat er weer een nieuwe belasting bedacht is. Heerlijk land is Nederland :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zxcvb schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:37:
[...]

Volgens mij kan dat met veel ip camera's. Deze bijvoorbeeld. Ik zie in de comments staan dat hij te bedienen is met de 'Foscam App', voor iphone.
Ik heb zelf de onderstaande (draadloos) in onze woonkamer hangen.

Het is even een kwestie van configuren, poortje op je router openzetten en dan kan je woonkamer zelf met pan/ tilt bedienen.
bv. Android Play: TinyCam Monitor of zelfs op afstand een soort remote control on/off voor motion detection: 'Ipcam alarm' als ik voor langere tijd wegga van huis hoef ik alleen even via app de cam + motion sensor aan te zetten.

Dan stuurt hij bij beweging een mail naar het adres die je hebt ingesteld. Super!

Het is een FOSCAM FI8908W die bieden ook nederlandse aanbieders aan.

Ze downgraden bij verzending vanuit China in het algemeen het bedrag met een factor tien. Wat me wel opvalt de laatste tijd, is dat er minder controle lijkt te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door dr.nld op 21-03-2013 15:25 ]

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bochtje

Bochtje

Bochtje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:40:
Zouden jullie me kunnen helpen met het kopen van deze printplaten: http://item.taobao.com/it...305&spm=2014.12168493.1.0 ?

Wat is de beste optie?

Contact op nemen met zo'n agent of is er iemand hier op tweakers die dat tegen een kleine betaling voor me zou willen doen?

Het gaat om zo iets kleins en goedkoop, dat me bij zo'n agent aanmelden misschien wat teveel van het goede is? Doen die wel zulke kleine transacties?

Iemand die me kan en wil adviseren / helpen :) ?

Ik heb de FAQ hier gelezen, maar het gaat om zo'n klein en goedkoop ding, dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft met van die TaoBao agents en of ze ook voor 1 zo'n klein goedkoop ding in actie gaan :?

Ik heb nog geen andere koopplannen namelijk ...

Bochtjes zijn Kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Hoe kan ik nou geld overmaken naar mijn mistertao rekening?
Er is toch ook zoiets als Zamar ofzo?
Hoeveel procent vragen hun en daar kan ik wel met paypal betalen toch?

Dat mistertao maar 4% fee(als ik een recommender opgeef) vraagt vindt ik erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Credit card, stja zarmark kun je natuurlijk ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:01:
Credit card, stja zarmark kun je natuurlijk ook gebruiken.
zarmark, hoeveel fee vragen hun dan?
Je komt over alsof ik beter naar mistertao kan gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:33

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik krijg een of andere 'token error' op moment dat ik mijn cart wil openen. Geen idee wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 09:27
Weet iemand hier of Buyincoins twee losse bestelling alsnog in 1 pakketje stopt?

Wil wat spullen importeren, maar wel in 2 losse pakketjes om zo onder de beruchte 22 euro te blijven :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
DrJamez schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:24:
Weet iemand hier of Buyincoins twee losse bestelling alsnog in 1 pakketje stopt?

Wil wat spullen importeren, maar wel in 2 losse pakketjes om zo onder de beruchte 22 euro te blijven :P
Gewoon een paar uur achter elkaar bestellen. Dan is de eerste al lang weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

DrJamez schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:24:

Maak je daar maar niet te druk om. Ik heb vaak zat spullen van ruim over de 22 euro besteld, en het komt er gewoon doorheen. Die Chinezen zetten er vaak maar een paar dollar aan waarde op.
Bij mij is er nog nooit iets uitgepikt door de douane

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Mijn bestelling bij DealExtreme is net binnen 2 maanden binnengekomen. Omdat ik na 6 weken ongeduldig werd had ik dezelfde spullen ook banggood.com besteld en die levering kwam na 2 weken binnen.
Het kan zijn dat ik gewoon pech gehad heb bij DX, maar volgende keer kijk ik eerst bij banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bochtje

Bochtje

Die doen ook eenmalige kleine orders, zonder al teveel rompslomp?

Bedankt, ik zal er zo eens naar gaan kijken :)

Bochtjes zijn Kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 22:15
Bochtje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:40:

Wat is de beste optie?

Chinezen gebruiken het chatprogramma QQ.
Installeer het programma QQ en zoek op de artikelpagina naar het QQ nummer (CTRL+F, QQ).

Voeg het nummer toe aan je contacten en je zult direct contact krijgen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chrizzly schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:33:
Mijn bestelling bij DealExtreme is net binnen 2 maanden binnengekomen. Omdat ik na 6 weken ongeduldig werd had ik dezelfde spullen ook banggood.com besteld en die levering kwam na 2 weken binnen.
Het kan zijn dat ik gewoon pech gehad heb bij DX, maar volgende keer kijk ik eerst bij banggood.
Laatste serie bestellingen bij DX waren bij mij erg snel binnen, soms zit het mee, soms zit het tegen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Aaargh stomme webshops, die kosten mij handenvol geld. Ik kan er maar niet afblijven en bestellen. Wederom wat zaken besteld :

- PS3 Bluetooth setje
http://www.aliexpress.com/snapshot/222613328.html
- Apple Earphones, wou eens weten hoe dat deze zitten :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222569205.html
- Horloge, vond ik wel mooi op foto :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222616456.html
- Nieuwe Portefeuille :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222614380.html
- Halloween outfit haar :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222614353.html

Deze had ik al eens besteld daar en was ik zeer tevreden over :
- Vestje : http://www.aliexpress.com/snapshot/212852280.html
- Jurkje voor mijn vrouw : http://www.aliexpress.com/snapshot/212852694.html

Allebei van goede kwaliteit voor het geld dat je betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bochtje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Die doen ook eenmalige kleine orders, zonder al teveel rompslomp?

Bedankt, ik zal er zo eens naar gaan kijken :)
Ja doen ze ook.
Antje14 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:04:
[...]

Chinezen gebruiken het chatprogramma QQ.
Installeer het programma QQ en zoek op de artikelpagina naar het QQ nummer (CTRL+F, QQ).

Voeg het nummer toe aan je contacten en je zult direct contact krijgen met de verkoper.
Mauw die communicatie zal niet erg vloeiend lopen, in taobao communiceer ik ook wel eens via Google translate.

Overigens gebruik ik al heel lang QQ, erg fijn chat programma.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14
tc982 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:25:
Aaargh stomme webshops, die kosten mij handenvol geld. Ik kan er maar niet afblijven en bestellen. Wederom wat zaken besteld :

....

mag ik vragen wat voor maat vest je hebt besteld? ik zou een europese/neerlandsche L moeten hebben.. wat bestel je dan in china?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

XXL moet je dan bestellen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Sibrand schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:53:
[...]

mag ik vragen wat voor maat vest je hebt besteld? ik zou een europese/neerlandsche L moeten hebben.. wat bestel je dan in china?
Als je naar beneden scrolt dan zie je toch de chest, shoulder en length? Gewoon een eigen vest nemen en meten, zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Net ook maar een rekening geopend bij Neteller. Zag een voor mij perfect apparaatje: een behuizing waarin zowel een slim dvd writer als een harddisk in gaat. En met usb poorten/cardreader!

http://www.aliexpress.com...all-in-one/761453105.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
poema schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:40:
Net ook maar een rekening geopend bij Neteller. Zag een voor mij perfect apparaatje: een behuizing waarin zowel een slim dvd writer als een harddisk in gaat. En met usb poorten/cardreader!

http://www.aliexpress.com...all-in-one/761453105.html
Ik gebruik al jaren deze:

pricewatch: Zalman ZM-VE200 (Zilver)

Zet een mapje genaamd _ISO op de harde schijf. Aan de zijkant van de behuizing zit een scrollwieltje waarmee je de gewenste ISO kunt selecteren. Plug 'm vervolgens in een computer en die ziet een harde schijf en een virtuele DVD met daarin de ISO die je net geselecteerd hebt.

Van die virtuele DVD kan je booten en de hele mikmak. Ik zou verder echt niet meer weten waarom ik nog DVD's zou willen branden. Alles speelt tegenwoordig video's af via het netwerk. Alleen voor het installeren van een nieuw OS is een DVD soms wel handig, maar met deze oplossing is dat dus ook overbodig.

@Quad (hieronder)

De VE200 heeft dan weer eSATA die ik zelf nooit gebruik. Verder waren er wat reviews die minder tevreden waren over de VE300 t.o.v. de VE200. Maar de VE300 is zeker het afwegen waard als je USB3 wilt gaan gebruiken.

Edit 2: Heeft USB 3 niet juist weer problemen met booten? Of geldt dat alleen voor USB3 harde schijven?

[ Voor 12% gewijzigd door f.v.b op 24-03-2013 15:02 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
@Quad & @f.v.b

Zalman heeft ondertussen een nieuwere versie met hardware encryptie
http://www.zalman.com/glo.../Product_Read.php?Idx=750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Mijn Nissan Micra K12 (2006) heeft af fabriek een Blaupunkt radio met alleen een cd-speler (geen mp3). Na gekloot met fm-transmitters laatst een XCarlink usb/sd "wisselaar" gekocht. Om er achter te komen dat dat dus niet werkt ("source" alleen "radio" of "cd"). Dus maar weer ouderwets cd'tjes branden :(. Wel gaaf die Zalman behuizingen, wist niet eens dat dat bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:27:
[...]

Ja doen ze ook.

[...]

Mauw die communicatie zal niet erg vloeiend lopen, in taobao communiceer ik ook wel eens via Google translate.

Overigens gebruik ik al heel lang QQ, erg fijn chat programma.
Op Taobao gebruiken ze vooral Aliwangwang, geen QQ. er staan directe chatlinks bij de verkoper op de productpage.
http://wangwang.taobao.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 25 maart 2013 @ 05:16:
[...]

Op Taobao gebruiken ze vooral Aliwangwang, geen QQ. er staan directe chatlinks bij de verkoper op de productpage.
http://wangwang.taobao.com/
Uhja dat is gewoon een chat in taobao, die gebruik ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Zo, eerste aankoop gedaan. Gaat best wel relaxed met Neteller. Heb ook nog een een account bij Bhiner voor Taobao dmv Paypal maar vind Aliexpress op deze manier makkelijker en duidelijker. En je weet meteen wat het gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
poema schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:45:
Zo, eerste aankoop gedaan. Gaat best wel relaxed met Neteller. Heb ook nog een een account bij Bhiner voor Taobao dmv Paypal maar vind Aliexpress op deze manier makkelijker en duidelijker. En je weet meteen wat het gaat kosten
Ik moet zeggen dat ik liever gewoon met iDeal betaalde op aliexpress, nu moet je eerst een tegoed opladen en blijft er telkens net wat op staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:00
Op een 1 of andere vage russische site (http://mysku.ru/blog/coupons/14603.html) kwam ik net de volgende lijst tegen met kortingscoupons voor buyincoins voor de komende dagen (niet alle code's zullen op alle groepen werken):

На 25 марта:
KNYIWZQHG — 7.00%
ESVSRJEIN — 8.00%
WOBNEYALO — 7.00%
QULDZZEEA — 8.00%
JBRTHAMJE — 8.00%
ELALAKXPB — 7.00%
HOLICHRPG — 7.00%
GRJYUKZVI — 7.00%
LLNSXQREI — 7.00%
OJHFANPBQ — 10.00%
WIYGIUTLD — 12.00%
DNQTILLJT — 7.00%
URIXTIFZQ — 6.00%
VSCTQGEUS — 7.00%
MXAAROGTE — 7.00%
RREPSGTPB — 8.00%
BFTFMZAUY — 6.00%
IVHHCEKEN — 7.00%
YGEGPZYXJ — 8.00%

На 26 марта:

SVVNRLLLB — 7.00%
SZXAAUNAN — 8.00%
WSNALKEPL — 7.00%
VITRIAYXF — 8.00%
KECFHMFRQ — 8.00%
LSMUAFBQO — 7.00%
FJBJKNVSV — 7.00%
CDFQWISIN — 7.00%
TYVIAOHFH — 7.00%
OBLMCMLWI — 10.00%
NTJXZEPYH — 12.00%
MEELMPYTH — 7.00%
YTNZSYDWV — 6.00%
ZUEWXFRWX — 7.00%
YDLGVMGWI — 7.00%
BBJYYXUZD — 8.00%
ERYPNJWHP — 6.00%
JJZAJYHFM — 7.00%
DTJMLHRQE — 8.00%

На 27 марта:

LUYGVYJZY — 7.00%
SNNLYQCEF — 8.00%
RRPWJASPU — 7.00%
XKSKYDEOC — 8.00%
YEUTIJHWH — 8.00%
QMUJNDUTN — 7.00%
ARUWFCQKS — 7.00%
NUVESMXLA — 7.00%
RJAFKGCXL — 7.00%
CKIAJMVQC — 10.00%
MIJAPHPNZ — 12.00%
QYIWMDPYF — 7.00%
ORBDGSURE — 6.00%
TCSAGOAGS — 7.00%
UUYBUKNWD — 7.00%
QHGROWJCZ — 8.00%
VHFRUXUDU — 6.00%
FNVLUTXGU — 7.00%
IICITPTLY — 8.00%

На 28 марта:

WZTACCCQQ — 7.00%
XDCTTBUVF — 8.00%
OPBMRQAGR — 7.00%
BEMTHJOGH — 8.00%
ZENQJRNUN — 8.00%
SDSACJAHO — 7.00%
WJSTNJQCJ — 7.00%
QJEUPXHDD — 7.00%
RRNMSKDLE — 7.00%
NFJKSKEND — 10.00%
OVVZJXRGO — 12.00%
SJOXARISQ — 7.00%
PDGJWLSEK — 6.00%
NOMZQKZVV — 7.00%
AHQLQKPWY — 7.00%
WVIQYKUZL — 8.00%
TYVJTJDJJ — 6.00%
FLWDSIXFO — 7.00%
IINRHGAVT — 8.00%

На 29 марта:

IINRHGAVT — 8.00%
PRVDDISDK — 7.00%
EXKQXPMEM — 8.00%
QEVPTGDBD — 7.00%
FNNSXSFDW — 8.00%
CJZQUWNFH — 8.00%
LSUUGNNAI — 7.00%
XMFOQMAFP — 7.00%
LQGCKHEWR — 7.00%
QECUHZWVW — 7.00%
MVPGQBGUO — 10.00%
LQGYSINJG — 12.00%
ZEXFPBZCE — 7.00%
SJHJJFXEH — 6.00%
WVNPTUJBH — 7.00%
FARCIYLGB — 7.00%
GMAAXKKIF — 8.00%
CBSXFQZCJ — 6.00%
SAYXFLAUU — 7.00%
PNQXGPJNX — 8.00%

На 30 марта:

NJFTDOGWT — 7.00%
XNSCZNXRM — 8.00%
OBLTOBGZQ — 7.00%
LGWYWVQXF — 8.00%
JOFVZOKQH — 8.00%
BDKWQHMPT — 7.00%
TLNAHWYAG — 7.00%
XRYOFNDRD — 7.00%
HSJYTJALJ — 7.00%
QKMLOQFNH — 10.00%
IUTDMIBSY — 12.00%
SLRVUANIX — 7.00%
BWWGASMSO — 6.00%
ZIYKKAQSG — 7.00%
BEZWJCWOM — 7.00%
LTPPLZWYN — 8.00%
IZPIEJVER — 6.00%
UBXVBCUWA — 7.00%

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 21:22
mnielsm schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:23:
Op een 1 of andere vage russische site (http://mysku.ru/blog/coupons/14603.html) kwam ik net de volgende lijst tegen met kortingscoupons voor buyincoins voor de komende dagen (niet alle code's zullen op alle groepen werken):
Dankje! toch weer 30 cent korting op mijn alcohol testers! meteen maar twee verschillende gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
tc982 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:25:

- PS3 Bluetooth setje
http://www.aliexpress.com/snapshot/222613328.html
- Apple Earphones, wou eens weten hoe dat deze zitten :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222569205.html
- Horloge, vond ik wel mooi op foto :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222616456.html
- Nieuwe Portefeuille :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222614380.html
- Halloween outfit haar :
http://www.aliexpress.com/snapshot/222614353.html

De horloge, is dat de blauwe kleur of de zwarte waar je uit kan kiezen?Als ik naar beneden scroll zie ik een hele felle blauwe en deze op de foto van jou, maar kan niet zien welke het is precies :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14
Musta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:16:
[...]

De horloge, is dat de blauwe kleur of de zwarte waar je uit kan kiezen?Als ik naar beneden scroll zie ik een hele felle blauwe en deze op de foto van jou, maar kan niet zien welke het is precies :p
Je kan zelf uit vier kleuren kiezen, waaronder dus die felblauwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf terecht gekomen op de Marktplaats van China , Alibaba.com
Ik zou daar graag een RC Helicopter willen bestellen, de vorige heb ik besteld bij Banggood, op Alibaba zijn ze een stuk goedkoper omdat ze bijna direct van de fabrikant komen.
Het gaat om de Syma S107G-iCopter , deze is bestuurbaar met een iPad of iPhone.
Toch vind ik het moeilijk om te bepalen of het betrouwbaar is, ik kan deze hellicopter voor $19.69 kopen direct van een "fabrikant", deze prijs / quotation heb ik per mail ontvangen.

Het betreft : http://lightpoint-tech.en.alibaba.com/company_profile.html

Product :
http://lightpoint-tech.en...e_control_helicopter.html

Geen klachten in de afgelopen 90 dagen, een gold logo (wat op zich niet erg veel zeg)

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf / deze persoon?
Graag zou ik wat feedback willen. Ik ga betalen met Paypal, en kan het via EMS laten versturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Sibrand schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:50:
[...]

Je kan zelf uit vier kleuren kiezen, waaronder dus die felblauwe
Ja, maar kom er alleen niet uit welke kleur dat op het plaatje is? Dat lijkt op donkerblauw/paars? Maar je kunt alleen uit blauw kiezen (neem aan dat dat die fel blauwe is onderaan de pagina) en de zwarte (en de andere 2 kleuren hoef ik niet :P) Zou die zwarte dan degene uit het plaatje zijn?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Pagina: 1 ... 42 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]