Computers make very fast, very accurate mistakes.
Hoe doen de glowsticks het? Ik wil misschien bij bestellen. Hoe lang houden ze het ongeveer vol?tc982 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:57:
Voila, het laatste pakketje is binnengekomen. Er liggen nu 2000 glow sticks klaar!
Nu nog wat kleren van AliExpress. Ben benieuwd
Ik kreeg dit mailtje over mijn bestelling van glowsticks:Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:56:
[...]
Hoe doen de glowsticks het? Ik wil misschien bij bestellen. Hoe lang houden ze het ongeveer vol?
Je kan het natuurlijk altijd proberen.Dear Customer,
Thank you for your order on BuyinCoins.com
Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.
We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.
With sincere apology again for the inconvenience caused.
Please don't hesitate to contact us if any need.
Best regards,
Buyincoins Customer Service
Als het tegelijk aankomt mogen ze het vlgns mij wel optellen. Dan is alleen 1 artikel vrij van ... (<22)Pikoe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Als het vervoersbedrijf controleert omdat er geen goede factuur bij zit moet je daar voor betalen. Dat is bij tnt volgens mij 17.50€. Dit gebeurt alleen zelden.
Als je 10 artikelen van 20€ allemaal apart laat verpakken hoef je daar in principe geen belasting over te betalen.
[...]
Waarschijnlijk sturen ze het als gift en dan mag het maximaal 28€ zijn.
Max. waarde van een gift is 45 euro btw.
"Let op!
Is de totale waarde van de zending van twee of meer goederen meer dan € 45? Dan krijgt u vrijstelling van belastingen bij invoer voor 1 of meer artikelen, die niet meer waard zijn dan € 45. Over de waarde de andere artikelen of het andere artikel betaalt u de volledige rechten bij invoer. (De waarde van een artikel mag niet worden gesplitst.)"
... en niet één die het doet

[ Voor 8% gewijzigd door Nikeo op 22-01-2013 17:11 ]
Damn you! 500 sticks voor € 4,40 lagen nét onder mijn impuls-aankoop drempel. Derhalve had ik geen keuze, ik moest ze dus wel bestellentc982 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:48:
Nu heb ik eindelijk eens goedkope glow sticks kunnen vinden : http://www.buyincoins.com...rty-fun-product-2706.html
100 stuks voor 1,18$ goedkoper dan dat komt het niet! Heb er nu 20x besteld! Deze worden door onze scouts verkocht op feestjes voor 20cent. 2000 x 20cent = 400euro! Dat is 380 euro winst.
Gebruik dan ineens ook 7ALLSITE = 7% Off voor alle items bij buyincoins.com
Ik denk dat de kinderen er wel blij mee zullen zijn overigens
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Verwijderd
Na goed contact te hebben gehad met de verkoper heb hij een nieuwe gestuurd en die tracking deed het meteen!
Nu staat er dat het vliegtuig vanuit Hong Kong 17 januari vertrokken is.(woensdagnacht/donderdagochtend)
Wanneer kan ik ongeveer verwachten dat hij land in Nederland en doet de tracking van hk post het ook als het aangekomen is in Nederland?
Verwijderd
Besteld : http://dx.com/p/repair-pa...one-4-40-piece-pack-54247
Besteldatum : 11-1-2013
Ontvangstdatum : 22-1-2013
Mijn eerste bestelling, betaling verliep goed via Paypal.
De order was goed te tracken máár ik moest wel rekening houden met de iets langere activatie van mijn tracking code vergeleken met NL.
Bij het binnenkrijgen was het netjes verpakt in een bubbelenvelop.
4 van deze zakjes waren goed en compleet, 1 zakje is helaas gescheurd, maar deze schroefjes zijn niet te bekennen in de envelop.
Ik heb een ticket gemaakt op hun website, ik zal deze post updaten zodra ik iets heb gehoord.
Toch, erg tevreden over de snelle levering en de manier van inpakken. Het is jammer dat er schroefjes missen, ik hoop dat ze dit op een goede manier op kunnen lossen. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren.
*Update
Gisteravond om 17.30 een ticket gemaakt, vanmorgen om 2:30 in de nacht (Vanmorgen om 2:30 in de nacht, koffie nodig??
Ik heb er geen request of demand in gezet. Het was meer een melding dat er iets mis is gegaan, met verder geen bedoelingen.
In de mail staat dat ze mijn reactie nodig hebben, ze sturen of een nieuw item, of ze geven me DX points.
Prima afhandeling dus, zeer tevreden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 09:25 ]
Gewoon puur afwachten. Hij is op 17 januari waarschijnlijk in de loods gezet op verstuurd te worden, het is geen priority, dus wachten tot het nog ergens bij past. Het vliegtuig zelf doet er zo'n 15 uur over en je krijgt weer een bericht als hij bij tnt is aangekomen. Dan stopt de tracking tot hij is afgeleverd. Je kan via de tnt wel nog een 3s nummer krijgen, maar aangezien hij dan meestal in 2 dagen geleverd is is dat vrij zinloos.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:27:
Eindelijk doet mijn tracking het dus.
Na goed contact te hebben gehad met de verkoper heb hij een nieuwe gestuurd en die tracking deed het meteen!
Nu staat er dat het vliegtuig vanuit Hong Kong 17 januari vertrokken is.(woensdagnacht/donderdagochtend)
Wanneer kan ik ongeveer verwachten dat hij land in Nederland en doet de tracking van hk post het ook als het aangekomen is in Nederland?
eigenlijk zeer goed. Ze gaan net zoals alle andere die ooit al gehad heb een dag mee.Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:56:
[...]
Hoe doen de glowsticks het? Ik wil misschien bij bestellen. Hoe lang houden ze het ongeveer vol?
Verwijderd
Bedankt!Pikoe schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:37:
[...]
Gewoon puur afwachten. Hij is op 17 januari waarschijnlijk in de loods gezet op verstuurd te worden, het is geen priority, dus wachten tot het nog ergens bij past. Het vliegtuig zelf doet er zo'n 15 uur over en je krijgt weer een bericht als hij bij tnt is aangekomen. Dan stopt de tracking tot hij is afgeleverd. Je kan via de tnt wel nog een 3s nummer krijgen, maar aangezien hij dan meestal in 2 dagen geleverd is is dat vrij zinloos.
Er staat het volgende bij mij trackingnummer:
The item left Hong Kong for its destination on 17-Jan-2013
Kan ik dan niet verwachten dat die deze week land in Nederland?
Duurt zeker 6 weken.EN-IS schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:46:
[...]
Heb er toevallig een bij Banggood besteld, twee weken terug al op de post gedaan maar nog niks ontvangen, welke heb jij destijds besteld? Ik deze;
http://www.banggood.com/W...oft-Xbox-360-p-20741.html
Heb iets van 4 bestellingen gedaan, daarvan zijn er twee gecancled omdat ze ineens niet meer leverbaar zijn (na bevestiging van versturen en dan 2 weken later).. Ik bestel er iig niet meer
"popular demand" gaven ze aan, en ze zouden zsm in restock komen.
Zag op de pagina dat er weer 'vooraad' was, dus ga ervan uit dat ik binnenkort wel een foto mag verwachten ( 15 pakketjes
Mooi om te 'doneren' aan de basisschool van mijn kids
Haha dan kun je die basisschool vanuit de ruimte zien straksFreshMaker schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 05:07:
Ik kreeg een mail van BiC dat de glowstick out of stock zijn
Zag op de pagina dat er weer 'vooraad' was, dus ga ervan uit dat ik binnenkort wel een foto mag verwachten ( 15 pakketjes)
Verwijderd
Hoelang duurt het voordat die zonder douane gezeur met de koerier word meegegeven?
edit: Got it. Het was hongkongeek.com
[ Voor 16% gewijzigd door keethar op 23-01-2013 15:57 ]
Particulier -> particulier waar "Gift" dus ook onder valt ook al is het in het echt "bedrijf -> particulier"troftnom schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:15:
Je quote geldt voor aankopen van particulieren en niet van bedrijven als mijn google search klopt. Daar gaat het hier (vrijwel) nooit over. Het optellen van verschillende aankopen heb ik ook nog nooit iets van vernomen. Tenzij je ons een linkje kan geven naar informatie van de douane waarin staat dat ze dat zouden mogen doen zou ik me daar verder geen zorgen over maken.
http://www.belastingdiens...lieren_aan_particulieren/
Maar was (is) waarschijnlijk een misverstand. Herinnerde me dat van een lange tijd geleden uit het invoer topic op eBay .nl
Het zelf nog een keer lezend geldt het idd alleen voor meerdere goederen in 1 zending
Hoef ik dus zelf ook niet meer tussenpozen in te lassen
Brrr... Die site redirect bij mij naar honkongeek.be, en geen mogelijkheid om de taal van het frans aan te passen naar engels of nederlandskeethar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:51:
Ik had een tablet verkoper gevonden die de ev. douanekosten terugbetaald, maar heb die tab in mn browser waarschijnlijk per ongeluk gesloten. Heeft iemand een idee welk site dat kon geweest zijn?
edit: Got it. Het was hongkongeek.com

druk en typefouten voorbehouden
Verwijderd
Hoelang duurt dit gemiddeld?
De statusbalk van mijn track en tracé is nog niet verandert maar er staat wel dat die maandag gepland staat om af te leveren..
Veranderd dit automatisch als hij onderschept is ofzo?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 07:37 ]
Verwijderd
Volgens mij kan het wel een week tot twee weken bij de douane liggen, is ook afhankelijk van drukte. Zal nu wel weer wat minder zijn als tijdens de feestdagen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:34:
Mijn pakket ligt al sinds woensdagochtend bij de douane of moet daar nog komen.
Hoelang duurt dit gemiddeld?
De statusbalk van mijn track en tracé is nog niet verandert maar er staat wel dat die maandag gepland staat om af te leveren..
Veranderd dit automatisch als hij onderschept is ofzo?
Vraag tussendoor,
Chinees nieuwjaar komt er weer aan en dan duurt het altijd een stuk langer om een pakketje hier te krijgen. Is dat ook zo bij DHL bestellingen? Ik weet dat HK/China post er een week uitliggen maar als je iets via DHL laat sturen dan heb je het vaak binnen een week al.
Just to be sure: dat is toch namaak? Hij lijkt heel erg op mijn Galaxy Nexus, maar als ik het goed zie dan wijkt ie iets af, alhoewel ik dus twijfel.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
DX.com kan soms echt gigantische drama zijn qua kwaliteit.lutkeveld schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:58:
Een week geleden een order gemaakt op DX.com, daarna direct betaald. Op de site stond dat alles in orde was en 'payment verified', nou krijg ik vandaag ineens een mailtje binnen dat vandaag pas mijn order is aangemaakt en daarna nog eens een mail dat mijn betaling is ontvangen? is dit normaal?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb altijd mijn twijfels bij alles wat ik bestel op chinese webshops. Kwaliteit, daar hoef je het echt niet voor te doen...pven schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:43:
http://dx.com/p/samsung-g...i-fi-and-gps-black-118551
Just to be sure: dat is toch namaak? Hij lijkt heel erg op mijn Galaxy Nexus, maar als ik het goed zie dan wijkt ie iets af, alhoewel ik dus twijfel.
Zelfs de daarin gebruikte soc's zijn tegenwoordig erg snel.
Wat je natuurlijk niet hoeft te verwachten is dat er een Full-HD SuperAMOLED scherm in zit.
De ebay winkel van "adaptare" is een stuk sneller en erg goedkoop.XenoMorpH schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:50:
Weet iemand toevallig een chinese site (buiten alibaba) waar je connectors kunt kopen voor fan-kabels, psu etc etc?
Verwijderd
15-Jan-2013 Hong Kong Item posted.
15-Jan-2013 Hong Kong In transit.
16-Jan-2013 Hong Kong Processed for departure.
16-Jan-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 17-Jan-2013
23-Jan-2013 Netherlands Arrived and is being processed.
23-Jan-2013 Netherlands Pending customs inspection.
Houd dat in dat het nog op de hoop ligt om ingeklaard te moeten worden?
Verwijderd
Ja, vandaar 'pending'.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:40:
Dit is mijn satus op hongkong post.
15-Jan-2013 Hong Kong Item posted.
15-Jan-2013 Hong Kong In transit.
16-Jan-2013 Hong Kong Processed for departure.
16-Jan-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 17-Jan-2013
23-Jan-2013 Netherlands Arrived and is being processed.
23-Jan-2013 Netherlands Pending customs inspection.
Houd dat in dat het nog op de hoop ligt om ingeklaard te moeten worden?
Elke dag een bericht plaatsen met status vragen heeft niet veel zin, is een kwestie van afwachten.
Verwijderd
Mijn excuus maar het is al sinds midden december onderweg en begin er nu haast mee te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:41:
[...]
Ja, vandaar 'pending'.
Elke dag een bericht plaatsen met status vragen heeft niet veel zin, is een kwestie van afwachten.
Ik heb nog een vraag hierover.
Hoelang duurt het voordat het daadwerkelijk word ingeklaard?
Pakketjes uit China moet je meteen na het bestellen vergeten. De levertijden fluctueren gewoon enorm en er is geen touw aan vast te knopen. Je kunt alleen maar blij zijn als de bezorger aanbelt. Die inklaring hier kan ook verschillen van 1 tot 4 weken. Dat is nu denk ik op iedere pagina in dit forum terug te vinden...Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:57:
[...]
Mijn excuus maar het is al sinds midden december onderweg en begin er nu haast mee te krijgen.
Ik heb nog een vraag hierover.
Je pakketje is trouwens pas half januari verzonden, het is nu al in NL zo te zien dus je mag niet klagen.
Heb zelf trouwens wat Lightning kabeltjes besteld. 2 weken terug besteld, en net binnen. Het kan dus erg snel gaan
[ Voor 6% gewijzigd door BBQ-MAN_ op 25-01-2013 18:05 ]

De glowsticks die niet op voorraad waren zijn vannacht geshipped. Per 200 in aparte pakketjes gedaan ofzo
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Volgens post.nl mag het een maand bij de douane liggen voordat ze er naar gaan kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:57:
[...]
Maar het zal meestal wel meevallen eenmaal in Nederland is het meestal binnen een week bij je thuis.
Prima winkel, de goede prijzen etc. Alleen niet te snel met shipping.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:10:
Ik ben van plan om een heleboel liquids in te kopen voor mijn e-sigaret met 3 vrienden, had alles al uitgezocht op DX, maar toen vond ik PriceAngels waar je de prijs door 3 mag snijden!
Nu zat ik te kijken, er zijn echt een héleboel negatieve reviews over! Heeft iemand persoonlijk ervaring met deze shop? Zullen natuurlijk veel meer klanten zijn die negatieve reviews schrijven, omdat klanten die positieve ervaringen hebben niet snel een review zullen schrijven...
Hiervoor liquids op DX gekocht en helemaal tevreden mee!
Komt wel goed, mijn ervaring is dat vooral dingen van 50 euro plus (vooral die wat zwaarder/groter zijn) een grotere kans op douane maken.Mr_gadget schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:02:
Iemand ervaring met duurdere dingen van Banggood? Ze zeggen op de site dat ze hun best doen om invoerrechten te voorkomen. Heb iets van 27 euro besteld, hoe groot is de kans dat ik nog moet bijbetalen?
Zou mooi zijn als ze gewoon 21 euro op het pakketje zetten als waarde
Vaak rekent PostNL dan gewoon 13 euro (kosten van non-EMS zendingen). 17.50 nog nooit tegen gekomen.Pikoe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Als het vervoersbedrijf controleert omdat er geen goede factuur bij zit moet je daar voor betalen. Dat is bij tnt volgens mij 17.50€. Dit gebeurt alleen zelden.
Als je 10 artikelen van 20€ allemaal apart laat verpakken hoef je daar in principe geen belasting over te betalen.
[...]
Waarschijnlijk sturen ze het als gift en dan mag het maximaal 28€ zijn.
Nog even correctie, vrijstellingen zijn 21 euro (commercieel) en 45 euro (gift)
Haha, nu ze allemaal maar weer kwijtrakentc982 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:57:
Voila, het laatste pakketje is binnengekomen. Er liggen nu 2000 glow sticks klaar!
Nu nog wat kleren van AliExpress. Ben benieuwd
Ik ben dus niet de enige die los is gegaanFreshMaker schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 05:07:
Ik kreeg een mail van BiC dat de glowstick out of stock zijn
Zag op de pagina dat er weer 'vooraad' was, dus ga ervan uit dat ik binnenkort wel een foto mag verwachten ( 15 pakketjes)

Als DX de merknaam gebruikt is 90% v/d tijd echt ivm de strenge controle van paypal. Dealextreme verkoopt wel veel meer merken voor (te) hoge prijzen (vooral voor zuid-Amerikaanse landenpven schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:43:
http://dx.com/p/samsung-g...i-fi-and-gps-black-118551
De Asus nexus 7 is daar ook wel te koop dacht ik. Maar waarom zou je die telefoon daar willen halen
Als je een telefoon uit china zou willen halen ga dan ook voor een mooi Chinees ''klein'' merkje (zoals Neo, Jiayu) of de iets grotere jongens zoals Huawei en ZTE
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Free Shipping Pre-Sale JIAYU G3 MTK6577 Android 4.0 3G Dual core 4.5" QHD Capacitive touch screen-Black
€ 135
http://www.antelife.com/f...n-black.html#.UQMaE2ZgWHu
Pakket van 15-11-2012 > nog steeds niet aangekomen (ebay - china post)
Pakket van 1-12-2012 > nog steeds niet aangekomen (dhgate - Singapore post)
pakket van 14-12-2012 nog niet aangekomen (bic - hong kong post)
Nu hou ik zeker rekening met de feestdagen en Chinees nieuwjaar hopelijk komen de bestellingen van januari toch vlotter binnen zoals vroeger, of ze moet ervoor zorgen dat de terugbetaling van paypal langer dan 45 dagen mogen duren.
Nu om toch iets bij te dragen aan het forum en om aan te tonen dat ze daar toch meer dan 1 pakje moeten inpakken, onderstaand een inside DX filmpje (het wordt pas interessant na 1.55 minuten)
YouTube: Behind the Scenes : Replica China Websites and Packaging Offices for Replica / Cheap Products
http://blog.dx.com/dx-bac...fort-to-ship-your-orders/
Dat filmpje laat een magazijn zien wat orders verzameld en verzend.Black_Rain schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:06:
Nu om toch iets bij te dragen aan het forum en om aan te tonen dat ze daar toch meer dan 1 pakje moeten inpakken, onderstaand een inside DX filmpje (het wordt pas interessant na 1.55 minuten)
YouTube: Behind the Scenes : Replica China Websites and Packaging Offices for Replica / Cheap Products
http://blog.dx.com/dx-bac...fort-to-ship-your-orders/
De manier waarop dat gebeurt, is exact dezelfde als hier in Nederland.
Stellingen met productcode's en locatiecode's
mensen die het verzamelen ( orderpickers ) inpakken, en verzenden.
Niets speciaal eraan, behalve dat het allemaal chinezen zijn, maar verder .... een filmpje van een onwetende persoon, die denkt dat het speciaal is ( oh wow, an iPad, nice productplacement .... terwijl de persoon een clipboard vasthad ... )
Het verzenden en de snelheid ligt aan de instantie, ze hebben verschillende mogelijkheden, maar weten dondersgoed dat "de wereld" free shipping wil, en zoals je weet, "gratis" bestaat niet !
Er worden door de free shippers orders verzameld, en naar een centrale opslag gebracht.
Hier staan containers die ze gezamelijk hebben betaald, en de 'agent' die meer wil betalen heeft voorrang, en gaat dus als eerste de deur uit.
Die kabeltjes, die wij zo goedkoop vinden, zijn in grote getalen daar gekocht voor nog minder ( zelf in Nederland kan je kabels laten maken voor 3ct/st als je er maar genoeg afneemt.
Die chinezen zijn niet dom, er worden miljoenen kabels gemaakt, en ook door de cooperaties besteld en verdeeld ( meer kabels, minder betalen is meer opbrengst ).
Let wel, ik bestel 90% van die dingen via ebay, kabels, accu's en gadgets, maar laat geen zand in de ogen strooien, goedkoop is geen prime stuff, het voldoet.
( net als een Skoda OOK bij Volkswagen vandaan komt, maar geen High End is vergeleken met de Passat )
het zijn gewoon slimme chinezen, die er goed aan verdienen
de bazen dan, want de werknemers zijn/worden net zo goed uitgebuit als die via Foxcon in dienst zijn, alleen meer anoniem
< zou me niet eens verbazen als het dezelfde bazen zouden zijn
edit :
Wat ik echter niet begrijp ( maar dat is mijn europesche instelling ) is dat ze 'gewoon' 7 tot 14 dagen het werk stopleggen, ivm nieuwjaar.
Alle begrip voor feestdagen en traditie, maar als je een backlog laat oplopen, krijg je het vanzelf te druk.
Waarom niet doorwerken ( met bonussen oid ) ipv problemen opzoeken
[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 26-01-2013 15:32 ]
Verwijderd
Heb hier eens een best interessante film over gezien (Last Train Home) wat ze in die film vertelde is dat veel Chinezen die op het platteland wonen gaan werken in de steden om geld te verdienen en dat weer naar de familie op het platteland sturen. Alleen tijdens chinees nieuw jaar keren die mensen allemaal terug naar het platteland en dat schijnt nogal lang te duren. Ik weet niet of dit de exacte reden is maar in die film hebben ze het er wel over dat alles plat ligt hierdoorFreshMaker schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:28:
[...]
Wat ik echter niet begrijp ( maar dat is mijn europesche instelling ) is dat ze 'gewoon' 7 tot 14 dagen het werk stopleggen, ivm nieuwjaar.
Alle begrip voor feestdagen en traditie, maar als je een backlog laat oplopen, krijg je het vanzelf te druk.
Tja, als die feestdagen verplicht worden door de regering dan moet je wel.FreshMaker schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:28:
[...]
O.a. deze bron
Zoals je kunt lezen moeten ze de extra vrije dagen wel inhalen in de vrije weekenden voor en na de feestdagen.
@Hierboven: het gebeurt ook wel dat die mensen die naar het platteland afreizen als ze weer op hun werk terugkomen dat het hele bedrijf verdwenen is. Dit heb ik van Raz van mp4nation die heeft dit wel eens vertelt op zijn forum.
[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 26-01-2013 16:16 ]
"When you grow up your heart dies"
Verder was het geen onbegrip voor die mensen, maar het dubbelzinnige van het land, en hun 'vasthoudendheid' aan de eigen traditie's
Het compleet verdwijnen van bedrijven heb ik ook meegemaakt.
in de waanzin van beleggen en de "timeshare" oplichtingen gewerkt voor zo'n oplichter, op vrijdag nog feestvieren om de behaalde omzet en successen, en maandagmorgen niet eens meer mogen parkeren , omdat het bedrijf zijn huur heeft opgezegd, en geen nieuw adres heeft achtergelaten.
ergo : ik was mijn bonus van 2000euro kwijt, en de klant ( slachtoffer ) een veelvoud daarvan, en met hem nog velen.
achteraf is het allemaal te mooi om waar te zijn, en ga je verder, een illusie armer, en een ervaring rijker.
Die mensen daar gaan naar de volgende deur, en doen hetzelfde opnieuw, omdat ze moeten, geen inkomen anders.
HmmmBender schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:21:
Duurt zeker 6 weken.
Heb iets van 4 bestellingen gedaan, daarvan zijn er twee gecancled omdat ze ineens niet meer leverbaar zijn (na bevestiging van versturen en dan 2 weken later).. Ik bestel er iig niet meer
Idem dito hier. Moelijke communicatie soms, maar er is tenminste communicatie en men wil een oplossing.EN-IS schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:21:
[...]
HmmmIk wacht in ieder geval af, gelukkig maar 1 besteld. Verbaast me ook, Banggood heeft hier een algeheel goede naam (service/website/levering/enzv). Heb zelf ook maar twee keer eerder besteld en nog niets op aan te merken.
Je kan op die verzending echt geen staat op maken. Vrijdag 25/1 werden mijn batterijen geleverd die ik op 4/9 bij DX besteld had en die dezelfde week zouden opgestuurd zijn geweest.
Ik begin meer en meer het verhaal te volgen van Freshmaker want waarom krijg ik spullen van ebay binnen de 2 weken thuis en andere doen er maanden over.
Een goeie hint is ebay.co.uk . Veel van de sellers hebben tegenwoordig een magazijn in de UK, kan je ook selecteren op ebay zelf, en kan je de China spullen tegen bijna dezelfde prijs veel sneller in huis hebben zonder douane- en verzendproblemen..
Is er een trucje om dit alsnog te kunnen doen of ?! Mis het toch eigenlijk best wel.
Kan nog wel, moet je eerst de zoekfunctie gebruiken.Perkouw schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:09:
Even een vraag m.b.t. het shoppen op DealExtreme (dx.com). Ik vraag me nu al geruime tijd af waarom je niet kan sorteren op het aantal reviews, voorheen op de oude website kon dit nog wel. Dit was altijd erg gemakkelijk om de leuke/betere items er tussen uit te halen. Maar nog handiger wanneer je specifiek iets zocht en hier het 'beste' item van wilde.
Is er een trucje om dit alsnog te kunnen doen of ?! Mis het toch eigenlijk best wel.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Ik dank u hartelijk. Als je het zoekt kan het inderdaad wel, was me zelfs nog niet opgevallen.DutchMan schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:12:
[...]
Kan nog wel, moet je eerst de zoekfunctie gebruiken.
Thanks!
Verwijderd
zie je reply nu pas. Ik heb gisteren een melding gemaakt in paypal. Heb ze (te lang denk ik nu) het voordeel van de twijfel gegeven.Leo1010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:28:
[...]
Niet te lang laten door gaan, als er binnen nu en een week niets gebeurt een Paypal dispute openen.
Nu zijn ze aan het zeuren dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Stellen continue de zelfde vragen en kom geen steek verder.
Ga nu een formulier invullen van postnl om uit te laten zoeken wie wat hoe waar.
Maar ben het gewoon helemaal zat! Ik wil gewoon m'n geld terug. Jammer dat je bij paypal niet meer terug kan claimen, dan had ik m'n 25euro verzenden naar china ook terug kunnen krijgen...
Verwijderd
Geen enkel tracking nummer werkt op BIC of op de website van hong kong post??
Ik kijk nooit naar de tracking. They will arrive, have patience my sonVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:41:
De glowsticks die ik bij BIC heb besteld zijn sinds 17-1-2013 dispatched en niet te tracken. Dit zou een paar dagen tot een week kunenn duren voordat ik de orders kan tracken heb ik begrepen. Het zijn 2 bestellingen waarvan 1 gedeeld in 5 pakketjes en de ander in 4 pakketjes met elk een apart tracking nummer.
Gooi ze niet zomaar uit de verpakking want bij mij gingen er spontaan 10 branden, ze zijn best breekbaar.
Dus voor het geld echt een prima aankoop. Kids helemaal blij en kinderen uit de buurt staan ook al aan de deur of ze er eentje mogen hebben.
Kan wel een winkeltje starten
Als je bij BuyInCoins betaald hebt voor tracking, dan kan je op deze pagina (http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp) controleren wat de huidige status is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:41:
De glowsticks die ik bij BIC heb besteld zijn sinds 17-1-2013 dispatched en niet te tracken. Dit zou een paar dagen tot een week kunenn duren voordat ik de orders kan tracken heb ik begrepen. Het zijn 2 bestellingen waarvan 1 gedeeld in 5 pakketjes en de ander in 4 pakketjes met elk een apart tracking nummer.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
''veel plezier er mee''

Hallo AIVD :D:

Als je een smartphone hebt:Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:41:
Google Play: TrackPack - Mail Tracking
Nummer invoeren en een naam geven en klaar
[ Voor 59% gewijzigd door RobertowNL op 29-01-2013 13:01 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik moest ze open wippen met een mes en er plasticjes uithalen. Dit had ik nog nooit gezien en BIC zelf wist ook niet dat het moest. Heb gevraagd of ze het aan gaan passen ^^Nikeo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:11:
Vier van die hele simpele LED fietslampjes besteld. 2 Witte, 2 rode.
... en niet één die het doet(buyincoins via ebay) Maar ff een ticket maken. Het leuke is dat het pakketje bezorgd werd aan de deur door de postbode. Het was extreem onnodig dik ingepakt in noppenfolie. Die lampjes zijn zo groot als een muntstuk
Verwijderd
Ik krijg de glow-sticks dus net binnen, misschien moet ik bij de volgende bestelling maar meteen een vraag stellen, krijg ik ze misschien de dag erop ?
Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar het probleem is dat het afgelopen jaar al meerdere keren een pakketje niet bezorgd is (geen briefje in de bus), maar achteraf wel bij het post-agentschap bleek te liggen. Aangezien die het maar 3 weken vasthouden, is het wel zo handig om te weten wanneer ik het ongeveer kan verwachten. Bovendien kan ik alleen navraag doen bij Post NL als ik een Track 'n Trace nummer heb...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:37:
Echt, verschrikkelijk. Elke keer als ik een vraag stel, krijg ik iets binnen.
Ik krijg de glow-sticks dus net binnen, misschien moet ik bij de volgende bestelling maar meteen een vraag stellen, krijg ik ze misschien de dag erop ?
Ik heb precies hetzelfde met PostNL iedere keer als ik een 3S code aanvraag is het pakketje al bezorgd
Dan is het bij de eerst volgende keer een klacht neer te leggen bij de post ?deepbass909 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:13:
Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar het probleem is dat het afgelopen jaar al meerdere keren een pakketje niet bezorgd is (geen briefje in de bus), maar achteraf wel bij het post-agentschap bleek te liggen. Aangezien die het maar 3 weken vasthouden, is het wel zo handig om te weten wanneer ik het ongeveer kan verwachten. Bovendien kan ik alleen navraag doen bij Post NL als ik een Track 'n Trace nummer heb...
de bezorger is nl. verplicht om dat achter te laten, wat nu als er belangrijke berichten komen, die niet (juist) bezorgd worden ...
Wij hebben gelukkig een bezorger die "the extra mile" gaat, maar met de recente bezuinigingen lopen er ook een stel ongemotiveerde horken rond die het allemaal wel best vinden
Even wat anders. Wie van jullie kent er een goede kwaliteits kabel uit china? Ik ben zelf geen echte high end kabel believer maar ik heb wel al ondervonden dat het een behoorlijk verschil kan maken. De kabel van mijn koptelefoon heeft een behoorlijk hoge weerstand, die wil ik dus vervangen. Ik zoek iets tussen de 1,5 tot 3 meter. Zou dit goed zijn? Of zal deze beter zijn omdat die wat dunner is, en dus handbaarder voor bij mijn koptelefoon?
En ja, dat zijn de goede connectors. Van mij mag een kant ook 6,5mm zijn. Dat heeft misschien ook de voorkeur.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
-
ik heb al meerdere keren gehad dat een pakketje wat ik zou krijgen in https://mijnpakket.postnl.nl staat zonder dat ik de T&T code heb ingevoerd, misschien dat je eens op die site moet kijken / aanmelden.deepbass909 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:13:
Wie weet hoe je het track-n-trace nummer van een bestelling bij DX.com tegenwoordig kan achterhalen? Je krijgt nu leuk een foto te zien van de orderpicker die het inpakt, maar ik wil het nummer weten. Bij de oude site werd je gewoon doorgestuurd naar de site van de Chinese post (die het trouwens vaker niet dan wel deed) en had je tenminste het nummer...
ben benieuwd
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ervaring is hier dat de "dure" ( op feesten en concerten ) vaak even goed / slecht zijn.Centurion schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:28:
Glowsticks gaan wel vrij kort mee, na een uurtje of 2 is hij al erg veel gezakt in felheid.
paar weken terug nog voor de kinders een setje van 3 gekocht ( 5€ ..... ) die na de show al ver héén waren.
Dan wil ik de chinaversie's wel gebruiken, die 5€ is gewoon 63x duurder
mooie prijs, 0,0087 per stuk ( of zelfs 0,0078 ct als je 10 kokers neemt
edit :
Als je kiest voor "not the free gift" gaat er nog eens 10ct (€) van de totaalprijs af
< we blijven hollanders ....
[ Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 30-01-2013 11:17 ]
Hahah, ik ga er hier ook maar eens een feestje mee opluisterenMattie112 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:47:
*proest* 500 glowsticks voor €3,95
ben benieuwd
Ook maar 500 besteld....
Bestel zelf maar eens wat uit china, verzendkosten liggen dan al heel snel op $30+
En China is zelf eigenaar van het postbedrijf, dus het kan het tegen kostprijs doen. Maar dan moet het alsnog steeds vele miljoenen kosten om al deze dingen gratis te verzenden.
Zou je denken, last I heard was dat ál die bedrijfjes ( wat uiteindelijk vaak één en dezelfde eigenaar is ) shippingslots inkopen in de containers.painkill schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:30:
China betaald de verzendkosten voor deze shops, de shops zelf hebben dus niks om door te berekenen.
En China is zelf eigenaar van het postbedrijf, dus het kan het tegen kostprijs doen. Maar dan moet het alsnog steeds vele miljoenen kosten om al deze dingen gratis te verzenden.
vol is vol, dan gaat het eruit, vandaar de wisselende tijden, 7 dagen ( nu vandaag toevallig) tot 6 weken
Maar je kan uiteraard gelijk hebben, het is een staatsbedrijf, en men werkt ( officieel) nog volgens de oude regelgeving
Ja dat kan, duane inspectie is per pakket. Zo deed ik dat bij dx ook vaker. Dan worden producten die op voorraad zijn ook meteen verstuurd ipv. dat je moet wachten op iets wat niet op voorraad is.SaphuA schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:33:
Ik zag een berichtje voorbij komen van onverwachte douane kosten. Nu vroeg ik me af, zou je dit kunnen vermijden door gewoon een bestelling per product te plaatsen?
Het zijn geen onverwachte kosten, de kosten zijn gewoon netjes gebaseerd op wettelijke normenSaphuA schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:33:
Ik zag een berichtje voorbij komen van onverwachte douane kosten. Nu vroeg ik me af, zou je dit kunnen vermijden door gewoon een bestelling per product te plaatsen?
http://www.invoercalculator.nl/
Dat men eronderuit wil komen, dat is een heel ander verhaal !
Zijn die andere sites goedkoper (zijn dat niet dezelfde HK-sellers op die sites ?), of beter, of hebben ze een ander aanbod ?
Ik moet wel zeggen dat ik op ebay niet van die goedkope glow sticks kan vinden, maar voor de rest lijkt het aanbod en de prijzen niet zoveel te verschillen ?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Dat is een handige toolFreshMaker schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:56:
[...]
Het zijn geen onverwachte kosten, de kosten zijn gewoon netjes gebaseerd op wettelijke normen
http://www.invoercalculator.nl/
Dat men eronderuit wil komen, dat is een heel ander verhaal !
Ik bestel eigenlijk veel meer via eBay dan via DX. Op eBay zijn ook een aantal grote Chinese wholesale dingesen actief. Eentje waar ik veel bestel is de ebay store van Tomtop (ook te zien op www.tomtop.com), die is echt héél snel met met leverenu_nix_we_all schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:34:
Ik heb afgelopen maanden wat spullen uit Hong Kong besteld, maar dan vanaf ebay.com. Nu zie ik hier eigenlijk vooral berichten over DX, BIC en Banggood.com en ik vraag mij af waarom er zo weinig over Ebay gepost wordt.
Zijn die andere sites goedkoper (zijn dat niet dezelfde HK-sellers op die sites ?), of beter, of hebben ze een ander aanbod ?
Ik moet wel zeggen dat ik op ebay niet van die goedkope glow sticks kan vinden, maar voor de rest lijkt het aanbod en de prijzen niet zoveel te verschillen ?
Vaak bu'j te bang!
Soms kan het een paar dubbeltjes schelen, al vindt ik het gemak van Ebay wel weer fijner ( alle shops bij elkaar, sorteren op prijs / shipping, en de mogelijkheid om af te dingen
( zo wat digithermometers voor de keuken gekregen 5 voor 8 euro, ipv 3€/st
Ach tegenwoordig heb je ook sites waar je netjes als Ebay producten kan zoeken van alle shops bij elkaar zoals www.extremedealcenter.com, www.chinaprices.ru of www.chinapricefinder.comFreshMaker schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:04:
Soms kan het een paar dubbeltjes schelen, al vindt ik het gemak van Ebay wel weer fijner ( alle shops bij elkaar,
Chinaprices.us is standaard in het EngelsMastermind schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:15:
[...]
Ach tegenwoordig heb je ook sites waar je netjes als Ebay producten kan zoeken van alle shops bij elkaar zoals www.extremedealcenter.com, www.chinaprices.ru of www.chinapricefinder.com
Toevallig eergisteren iets gekocht bij die zaak. Ze waren zo snel met opsturen dat ze pas ná aangeven het product verzonden te hebben, mij een bericht stuurde dat het product niet op voorraad is-tom-562 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:55:
[...]
Ik bestel eigenlijk veel meer via eBay dan via DX. Op eBay zijn ook een aantal grote Chinese wholesale dingesen actief. Eentje waar ik veel bestel is de ebay store van Tomtop (ook te zien op www.tomtop.com), die is echt héél snel met met leveren

Al meerdere keren gedaan. Maar als ze zelfs bij het afhaalpunt er niet meer van opkijken dat de mensen geen briefje hebben gehad, gaat er toch iets goed mis... Ik had al begrepen dat er hier een bezorger ontslagen was vanwege het slechte bezorgen... Maar ook als je wel een briefje krijgt, blijft het een verrassing, want ze zijn vaak compleet onleesbaar ingevuld...FreshMaker schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:14:
[...]
Dan is het bij de eerst volgende keer een klacht neer te leggen bij de post ?
de bezorger is nl. verplicht om dat achter te laten, wat nu als er belangrijke berichten komen, die niet (juist) bezorgd worden ...
Wij hebben gelukkig een bezorger die "the extra mile" gaat, maar met de recente bezuinigingen lopen er ook een stel ongemotiveerde horken rond die het allemaal wel best vinden
*knip*Kenzi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:34:
[...]
ik heb al meerdere keren gehad dat een pakketje wat ik zou krijgen in https://mijnpakket.postnl.nl staat zonder dat ik de T&T code heb ingevoerd, misschien dat je eens op die site moet kijken / aanmelden.
Heb ik, helaas alleen nog nooit iets spontaan erin zien verschijnen... Als ik de site goed begrijp, gebeurd dat ook pas na verificatie van het adres.
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 31-01-2013 08:01 . Reden: linkje naar torrentsite weggehaald ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verkeerde copypaste zeker?
[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 31-01-2013 08:01 . Reden: Moet je 'm vooral gaan quoten ;) ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Ik heb nog niks besteld boven de 20 euro, maar zag wel een douane stikker op mijn pakketjes zitten, moet je eventuele extra kosten bij aflevering betalen of krijg je na verloop van tijd een acceptgiro in de bus?
Bij buyincoins wordt bij mij altijd apart verzonden.SaphuA schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:00:
Ik heb gister 3 kleine bestellingen geplaatst bij buyincoins met hetzelfde account. Zouden ze die los versturen of bundelen in 1?
Ondertussen zijn we 3 weken verder.
RA619318790CN 2013 Collection 52843300 BE 20130124 1717
RA619318790CN 2013 Opening 51003100 BE 20130127 1238
RA619318790CN 2013 Dispatching 51003100 BE 20130127 1635
RA619318790CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 BE 20130130 1139
RA619318790CN 2013 Opening 10010200 BE 20130130 1323
Ik hoop allene maar niet dat er weer Outward office zal staan.
Uit de codes voor Location geraak ik alvast niet wijs, iemand die daar een lijstje van heeft ofzo?
Ik kan hem morgen of overmorgen al binnen verwachten
Overigens, vanuit China.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 31-01-2013 15:48 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hoelang heb jij gewacht?warcow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:55:
Mijn lading van 2.000 glowsticks is ook binnengekomen. Echt goed verpakt ook, niks mis mee.
want de mijne is nog steeds onderweg...
(wel maar besteld op 17 januari, maar goed, altijd interessant om te weten)
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Ik heb hem 16 januari besteld en gister binnen gekregen. Dus joune zal een dezen dagen wel komen lijkt mij.tim007 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:16:
[...]
hoelang heb jij gewacht?
want de mijne is nog steeds onderweg...
(wel maar besteld op 17 januari, maar goed, altijd interessant om te weten)
Vanmiddag me nichtje ermee blij gemaakt!
Nu iets anders heb op 24november 2012 op ebay pakketje besteld
Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121128 0923
dat is de status dus al 2 maand, enig idee of het ooit al zal komen of kan ik het wel vergeten.....
jezusislief
ok, zou leuk zijn, kan er ook kindjes mee blij maken :-)welkenaamnuweer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:20:
[...]
Ik heb hem 16 januari besteld en gister binnen gekregen. Dus joune zal een dezen dagen wel komen lijkt mij.
Vanmiddag me nichtje ermee blij gemaakt!
Nu iets anders heb op 24november 2012 op ebay pakketje besteld
Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121128 0923
dat is de status dus al 2 maand, enig idee of het ooit al zal komen of kan ik het wel vergeten.....
Over je ebay pakketje. Via ebay kan je toch al lang klacht indienen dat je nog niets ontvangen hebt?
Zeker als je via paypal betaalt. Ik hou die dagen in het oog, als ik na 40 dagen niet gehoord/gekregen heb open ik een klacht omdat ik niets ontvangen heb(dit kan tot 45 dagen na betaling dacht ik), en dan kan je je geld nog terug krijgen...
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Klopt maar helemaal vergeten, dat zou ik wel zo rond nieuwjaar/kerst moeten hebben gedaan.tim007 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:23:
[...]
ok, zou leuk zijn, kan er ook kindjes mee blij maken :-)
Over je ebay pakketje. Via ebay kan je toch al lang klacht indienen dat je nog niets ontvangen hebt?
Zeker als je via paypal betaalt. Ik hou die dagen in het oog, als ik na 40 dagen niet gehoord/gekregen heb open ik een klacht omdat ik niets ontvangen heb(dit kan tot 45 dagen na betaling dacht ik), en dan kan je je geld nog terug krijgen...
Is niet heel duur ofzo maar vroeg het gewoon af want heb nog nooit zolang gewacht, en alle andere pakketjes uit China zijn altijd wel aangekomen.
jezusislief
Moet wel zeggen dat dit voor 3 dollar meer per Airmail en tracking code is verzonden en aangetekend thuis. Voor die peer centen meer dus zeer snel (en zeker) in huis
Weet je dat je ook kan tracken op de site van bpost?Destke schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:44:
Heb een paraplu via ebay besteld uit China.
Ondertussen zijn we 3 weken verder.
RA619318790CN 2013 Collection 52843300 BE 20130124 1717
RA619318790CN 2013 Opening 51003100 BE 20130127 1238
RA619318790CN 2013 Dispatching 51003100 BE 20130127 1635
RA619318790CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 BE 20130130 1139
RA619318790CN 2013 Opening 10010200 BE 20130130 1323
Ik hoop allene maar niet dat er weer Outward office zal staan.
Uit de codes voor Location geraak ik alvast niet wijs, iemand die daar een lijstje van heeft ofzo?
Als ik jouw code daar ingeef zie ik dat uw pakket vandaag om 22u plaatselijke tijd uit Bejing is vertrokken.
Ik koop al 3 jaar geregeld via http://www.aliexpress.com. heb inmiddels al wel 40 orders achter de rug,varieerend van nintendo action figures tot led verlichting, van transformers tot tablets.
Mijn ervaringen zijn erg positief, mits je er met de juiste instelling instapt.
- de kwaliteit kan minder zijn als je gewend bent, maar soms valt het reuze mee
- als het mega goedkoop is en wel merk, dan is het nep
- houdt rekening met lange free shipping verzending
- Grote kans op invoerheffing boven de 99 dollar
- garantie e.d. kan je naar fluiten
Wel moet je goed opletten, zo selecteer ik altijd tijdens mijn zoekacties "Top Buyers", je krijgt dan in ieder geval de wat betrouwbare verkopers te zien.
Nog even wat feiten, die 40 orders waren bijna allemaal onder de 99 dollar. Heb er miss. op 5 invoer rechten moeten betalen. De gemiddelde levertijd is 3 weken, behalve rond Chinees nieuwjaar (nu dus tot over een week of 3).
Nu wat recente bestellingen, behalve de bovenste allemaal binnen 2 weken geleverd zonder doane
en free shipping !:
4.3" TFT Screen 8GB Handheld Game Player With Dual Joystick Camera FM TV-Out Game Console MP4 MP5 Player
$ 36.0
iPazzPort 2.4G RF Mini Wireless Handheld Keyboard Touchpad with Smart TV / PC Remote QWERTY LED Light Computer Peripherals
$ 19.0
[FACTORY ]wholesale 6 feet ( 200cm ) USB3.0 Cable 40 pin for Asus Eee Pad Transformer TF101 TF201 SL101
$ 5.88
1Pcs/lot High Speed 0.3m 1.4a HDMI Cable 1.4V 1080P HD w/ Ethernet 3D Ready HDTV [20867|01|01]
$ 2.82
EU USB Wall Home AC Power Charger Adapter For iPhone 3G 3GS 4G 4 Free Shipping Black
$ 3.34
Free Shipping +10pcs/lot Generic Micro USB Cable,Data & Charger USB 2.0 Line,For Nokia HTC Samsung Motorola Blackberry
$ 6.0
E27 9W /5W Remote Control Color Changing LED Light Bulb RGB Color Lamp 100 - 240V Hot Selling
$ 13.1
High Quality New RGB Led Strip Light Waterproof 5M SMD 5050 300 LEDs/Roll + 44 keys IR Remote Controller + 12V 7A Power Adapter
$ 32.3
WE LOVE YOU ALI, WE DO !
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]