[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:49:
[...]

Geen idee, wat zei het bedrijf waar je je bestelling geplaatst heb?
Dat het heel druk is enzo wegens vakanties??
Heb met escrow service betaald dus kan altijd mn geld terugkrijgen.
Heb het besteld via Aliexpress en hij heb nog 19 dagen om het bij mij thuis te krijgen maar heb er eerlijk gezegd een hadden hoofd in. Had al een keer eerder iets besteld en was er helemaal niks aan de hand.
Hij zij mocht de track en tracé het nog niet doen deze week dan doet die het opnieuw verzenden.
Maar het is een fietsframe dus hoe wil die dat gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:08:
Help help help het is vandaag al 3 weken dat mijn track en trace het niet doet bij Hong Kong post.
Hoe kan dit?
Help help help er is niks aan de hand. T&T doet het zo vaak niet. Gewoon geduld hebben.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:02:
[...]

Help help help er is niks aan de hand. T&T doet het zo vaak niet. Gewoon geduld hebben.
Kan het dan ook zijn dat het al onderweg is ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 20:34

-tom-562

Oliesjeik

ja

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Ik heb me rot gezocht op Banggood.com :(

Ik zocht een lader voor een led strip, moet voldoen aan 12v en 1.2a, of ze hebben het niet of ik kan het maar niet vinden, op DX.com vond ik er 1 alles was deze erg prijzig, iets van $11, bijna net zoveel als de led strip :)

Iemand tips, of weet iemand of zo iets hier bij de action misschien te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Hey,

Mensen ervaring met Volumerate.com van dealextreme?
Ik wil namelijk een 50tal USB Car Chargers bestellen.
Ik vraag me af hoe dat hun service is en de betaling.
Je kan niet met paypal betalen. Wel met visa, is voor mij geen probleem maar vraag me een beetje af hoe dat jullie daar bij bestellen. Ik heb al meermaals bij dx.com besteld.

Groeten
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik had een hoesje voor mijn Google Nexus 7 gekocht op de dealextreme, waar ik niet helemaal tevreden over ben. Dus ik heb een zeer matige review geplaatst met zeer terechte opmerkingen.
Nu zie ik dat die review verwijderd is, geeft je toch te denken over dealextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ossi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:21:
Ik had een hoesje voor mijn Google Nexus 7 gekocht op de dealextreme, waar ik niet helemaal tevreden over ben. Dus ik heb een zeer matige review geplaatst met zeer terechte opmerkingen.
Nu zie ik dat die review verwijderd is, geeft je toch te denken over dealextreme.
Volgens mij moeten ze elke review juist goedkeuren voor hij op de site komt. Als je hem toevoegt zie je hem staan maar is hij er eigenlijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:53
Pikoe schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:22:
[...]
Volgens mij moeten ze elke review juist goedkeuren voor hij op de site komt. Als je hem toevoegt zie je hem staan maar is hij er eigenlijk nog niet.
Dan nog zou het een vorm van 'censuur' zijn toch? Al mijn meningen waren onderbouwd, het was geen rant naar het product. Gewoon op een nette manier verteld dat het product niet is wat het pretendeert te zijn.
Ik had de review geplaatst, de dag daarna stond hij er nog op en nu een paar dagen later niet meer. Ook in mijn account is het nergens terug te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08-2020
Mijn zending vanuit china geeft het volgende aan:

Status Location Destination Country Date
NULL 35004900 NL 20130110 0932

Enig idee wat dit betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Laatst online: 17-09 12:38
Waarschijnlijk dat ie op 10-01-2013 om 09.32u in NL is ingeklaard? ligt eraan wanneer je hebt besteld natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
Ik heb 25-11 besteld via Sunsky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Waarschijnlijk is hij ergens anders in europa. Als je bij tracking kijkt ipv status krijg je wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
DX.com kan me echt de pot op. Vandaag maar een refund aangevraagd na 3 maand lang geouwehoer via ticketmail en nog steeds niks. Elke keer weer 'just wait one more week' en nog steeds niks binnen. WAARDELOOS.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Just wait one mole week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hilarisch. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:42
lutkeveld schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:28:
DX.com kan me echt de pot op. Vandaag maar een refund aangevraagd na 3 maand lang geouwehoer via ticketmail en nog steeds niks. Elke keer weer 'just wait one more week' en nog steeds niks binnen. WAARDELOOS.
Inderdaad!! DX is echt WAARDELOOS! Ben nu ook al 1,5 maand aan het vechten met hun over een order van $ 56,21! Nooit gekregen, volgens T&T is hij afgeleverd... Wat kan ik anders nog doen? PayPal inschakelen voor refund? Of nog langer wachten?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
BaZnGaNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:12:
[...]

Inderdaad!! DX is echt WAARDELOOS! Ben nu ook al 1,5 maand aan het vechten met hun over een order van $ 56,21! Nooit gekregen, volgens T&T is hij afgeleverd... Wat kan ik anders nog doen? PayPal inschakelen voor refund? Of nog langer wachten?
De fout ligt dan bij TNT , echt niet bij DX.
Weer zo iemand die de verkeerde uitscheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
sinds wanneer levert DX via tnt? Hoe kunnen ze trouwens gratis verzenden?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
maartend schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:19:
[...]

De fout ligt dan bij TNT , echt niet bij DX.
Weer zo iemand die de verkeerde uitscheld.
TNT doet er ook niks aan die geeft DX(afzender) de schuld.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
BaZnGaNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:23:
[...]

TNT doet er ook niks aan die geeft DX(afzender) de schuld.
Nee hoor. Zij geven aan te hebben geleverd. Jij laat je afzeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Heb je postnl al gemaild met de vraag of ze het Chinese tnt nummer kunnen zoeken in hun systeem, en zien welke S3 nummer hier aan vast gekoppeld zit? Aan de hand daarvan kan jij zien of ie eigenlijk wel in NL aangekomen is.
Wat is je laatste status dan in je TnT bij Chinapost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
XenoMorpH schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:50:
Heb je postnl al gemaild met de vraag of ze het Chinese tnt nummer kunnen zoeken in hun systeem, en zien welke S3 nummer hier aan vast gekoppeld zit? Aan de hand daarvan kan jij zien of ie eigenlijk wel in NL aangekomen is.
Wat is je laatste status dan in je TnT bij Chinapost?
Laatste status was: 20121128 Final delivery, 妥投, 荷兰, NL.

Dus PostNL bellen en vragen over de T&T van ChinaPost en dan welke 3S nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag schroefjes besteld voor de iphone 4 op DX.com. Ik kan de order niet tracken op
http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp
Ik heb meerdere "Item NO" in proberen te vullen(Tracking number, SKU nummer, order nummer). Wat zou ik fout kunnen doen?
Ook vraag ik me af waar men in kan zien wat allemaal verboden is om te bestellen uit China of andere landen. Mag ik bijvoorbeeld iPhone spullen kopen , die namaak zijn? Telefoonhoesjes, schroefjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:35:
Ik heb vrijdag schroefjes besteld voor de iphone 4 op DX.com. Wat zou ik fout kunnen doen?
Wat je fout doet is dat je te ongeduldig bent als je een tracking nummer hebt wacht dan minimaal 3 dagen voor je gaat checken het moet eerst verwerkt worden door China post en dat gaat niet zo snel.
Als je pakket te checken is daarna kan het nog wel 3-4 weken duren voor je het hebt alles wat minder is is meegenomen.

Denk niet dat er een lijstje is wat allemaal niet mag maar schroefjes vallen daar vast niet onder verder alles wat duidelijk namaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb al een hele poos niets meer besteld bij DX.com. De laatste twee orders die ik heb geplaatst, als test, duurde veel te langs voordat ze er uberhaupt er iets mee gingen doen maar verzenden mooi niet. Ik weet niet wat er bij dx gebeurd is maar het is niet meer zoals het in het verleden was.

Ik heb nu een aantal shops waar ik bestel, met als favoriet banggood welke tot nu to alles binnen max 2 dagen verstuurd. Soms plaats ik een order op Aliexpress sinds het nu ook daar mogelijk is om de free shipping optie te kiezen en ook dit gaat gewoon lekker snel.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchMan op 14-01-2013 22:52 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 13:03
Ik denk dat het veel uitmaakt wat je besteld. De laatste drie bestellingen die ik deed bestonden uit veel verkochte spullen (stonden in het "top sellers" lijstje). Deze werden binnen 48 uur verzonden en ik had ze na ongeveer een week of 5/6 in huis. Niet ontevreden over DX dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutchman. Mijn schroefjes zijn vrijdag besteld, ingepakt, verzonden, en staan nu ook beschikbaar om te kunnen tracken (Sinds maandag 14:11). DX.com is natuurlijk ook afhankelijk van leveranciers neem ik aan.

Ik heb nog een vraagje over het tracken, als location staat er "51810302" wat moet ik me daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:03
Nu heb ik eindelijk eens goedkope glow sticks kunnen vinden : http://www.buyincoins.com...rty-fun-product-2706.html

100 stuks voor 1,18$ goedkoper dan dat komt het niet! Heb er nu 20x besteld! Deze worden door onze scouts verkocht op feestjes voor 20cent. 2000 x 20cent = 400euro! Dat is 380 euro winst.

Gebruik dan ineens ook 7ALLSITE = 7% Off voor alle items bij buyincoins.com

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Hopelijk gelooft de douane ook dat ze zo goedkoop zijn, want de laatste tijd komt het nog wel eens voor dat ze zomaar de Nederlandse waarde eraan toe kennen.

* Mastermind moest laatst meer douanekosten voor een product betalen dan het product zelf kostte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:11
tc982 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:48:
Nu heb ik eindelijk eens goedkope glow sticks kunnen vinden : http://www.buyincoins.com...rty-fun-product-2706.html

100 stuks voor 1,18$ goedkoper dan dat komt het niet! Heb er nu 20x besteld! Deze worden door onze scouts verkocht op feestjes voor 20cent. 2000 x 20cent = 400euro! Dat is 380 euro winst.
Lijkt me een foutje. (prijs per stuk?) Zie ook bij discussie op de betreffende website:

evan_batkeTuesday,January 18 PRC:08:14 AM#1
I bought and paid for 5 100pcs packs (total 500pcs). I received only 5 pcs total (for $50!) and they were all broken before arrive due to poor packaging. These items are fragile and if they break the light is used up before arriving. I hope you can resolve this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Dat is de prijs per stuk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
ago schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Dat is de prijs per stuk 8)7
Er zijn er al 400 binnen, dus neen dat is niet de prijs per stuk. Ze waren verpakt in ronde kartonnen containers met een blad er rond. Dus neen, dat is niet de prijs per stuk! Ze hebben dan ook alles verstuurd in 8! verschillende zendingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik heb er ook 2xmisschien100 besteld en ben benieuwd! Damn you impulsaankopen. Meteen een multimeter meebesteld omdat die misschien ooit wel van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Heilige Kaas schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:08:
Ik heb er ook 2xmisschien100 besteld en ben benieuwd! Damn you impulsaankopen. Meteen een multimeter meebesteld omdat die misschien ooit wel van pas komt.
Ik heb ze in ieder geval nog nooit zo goedkoop gevonden. Vanavond mogen de kindjes er elks 10 kapot maken voor de sneeuwman. Ik laat je dan nog wel weten hoe ze werken.

Jaja, de pics van de kokers komen nog als bewijs :)

EDIT : Ze werken perfect, ik heb zelfs het gevoel dat ze meer licht geven dan die van de action

[ Voor 9% gewijzigd door tc982 op 15-01-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 18:48

Nikeo

Jawelles

De bracelets is een fout op de website want op hun ebay account kost het dik 7 dollar voor hetzelfde product. Maar profiteer er van zolang het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Damn you, weer een paar euro lichter (haha)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

ManiacsHouse

Scheisse!

tc982 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:01:
[...]

Er zijn er al 400 binnen, dus neen dat is niet de prijs per stuk. Ze waren verpakt in ronde kartonnen containers met een blad er rond. Dus neen, dat is niet de prijs per stuk! Ze hebben dan ook alles verstuurd in 8! verschillende zendingen!
Lol voor die paar dollar heb ik ook de gok gewaagd. Komen van pas de komende maanden met allerlei kinderfeestjes *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Mijn vrouw is er vandaag nog een 500 tal gaan ophalen op het post kantoor! 5 kokers met 100 erin. Dit gaat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Weer een dikke pluim voor DX. 31-12 besteld, 15-1 binnen. Half december iets via eBay besteld, en nog niet binnen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zit te twijfelen om die licht dingen te bestellen. Alleen nog een doel voor vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Even een positieve ervaring (als dat OK is, had nog niks gelezen hier over deze winkel) ; had voor m'n dochters CD's besteld bij yesasia.com op 21/12. Gewoon met de standaard post, geen track&trace.
Kwam gisteren binnen, keurig verpakt, sealed CD+booklets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 20:17
Heb net 1000 van die lichtjes besteld en nog een keer 1000 omdat een vriend ze ook wel wou.
In totaal zo'n 17 euro kwijt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Haha zelf ook 500 gekocht, ben benieuwd. Geen idee wat ik er mee moet doen maar boeie :+
Sowieso 100 stuks in de auto voor noodgevallen, altijd handig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 07:21

RobertowNL

For your gear!

2.000 onderweg :') had nog wat tegoed bij BIC meteen maar op gemaakt :D

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hahahaha jongens jongens... :P Ik zit er zelf ook nog over na te denken om bij te bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:08
Heb die dingen totaal niet nodig, maar gewoon eens benieuwd of die zooi daadwerkelijk aan gaat komen, toch maar besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Eerste keer dat je in China besteld?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk doet mijn tracking het dus.
Na goed contact te hebben gehad met de verkoper heb hij een nieuwe gestuurd en die tracking deed het meteen!
Nu staat er dat het vliegtuig vanuit Hong Kong 17 januari vertrekt, dus voor ons vannacht.
Wanneer kan ik hem ongeveer verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Tweakers, vandaag review ik een SD kaartje van Transcend. Het kaartje kan 16GB aan gegevens vasthouden en heeft een klasse 10 snelheidswaardering.

Ik heb dit kaartje samen met nog wat andere gadgets gekocht voor mijn bridge camera. Professionele camera’s vragen nogal wat geheugen (RAW, HD-filmen, resolutie, ...) en ik wou iets krachtiger als mijn oude 4GB SanDisk kaartje. Mijn vereisten waren grote opslagcapaciteit, snelheid en betrouwbaarheid. Dus ik vond dit kaartje van het toen voor mij nog onbekende merk “Transcend”. Het had al aardig wat positieve reviews, dus het duurde voor mij niet erg lang om de knoop door te hakken.
Je kan het kaartje hier kopen: http://dx.com/p/transcend-16gb-sdhc-sd-mega-memory-card-class-10-high-speed-11299
Ok, we zullen er eens aan beginnen…

Pakje: Samen verzonden met oa. mijn Soshine AA’s (zie andere review), dus het was een vrij groot pakje. Het paste niet door de brievenbus, en moest afgetekend worden. Maar ik ben er zeker van dat, als je enkel het kaartje bestelt, het gewoon in je bus zal zitten.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-08n5P5OB05Y/UPbgCGfIWJI/AAAAAAAAIA4/auaAVSWtp8Y/s1095/DSCF1735.JPG

Verzending: Heel lang (niet uitzonderlijk voor DealExtreme), +-2 maanden.

Verpakking: Mooi ingepakt, er moet al serieus met gegooid worden opdat er iets kapot zou zijn. Het kaartje was omgeven met plastiek, en zat in een kartonnen huls. Het pakje zelf (met standaard bubbelfolie vanbinnen) zorgde voor nog een extra laag bescherming. (Detail: Het was ook een handig openingsmechanisme. Ipv. heel het pakje open te knippen, kon je gewoon aan het plastieken chipje rond het kaartje trekken, hierdoor kwam het kaartje bloot te liggen zodat je het er zo uit kon schudden.)
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ln-GqN5jjU4/UPba32yCz4I/AAAAAAAAH94/CWdh4OkF0EA/s1095/DSCF1694.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-U9S-n1rHZ0Y/UPba6UFTrbI/AAAAAAAAH-o/Un6Y7ChE-wI/s1095/DSCF1700.jpg

Inhoud: Enkel het kaartje en zijn kartonnetje, waar wat snelheidsindexen en toepassingsmogelijkheden op stonden. Ik miste hier geen extra instructie bij. Als je niet weet hoe je zo’n kaartje moet gebruiken koop je er meestal ook geen.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-4wQIV08o4I4/UPba5rIE_GI/AAAAAAAAH-c/A9SKyHci-VU/s1095/DSCF1698.jpg

Gebruik: Zoals eerder al gezegd is het kaartje vooral voor mijn camera, dus dat was hoe ik het heb getest. En dat viel heel goed mee, ik kreeg er met gemak 4 uur HD-film (gefilmd met Fujifilm Finepix HS20) en een paar duizend foto’s op. Voor mij is het ook belangrijk dat het kaartje snel is, want de beelden moeten snel van mijn camera naar het geheugenkaartje worden geschreven. Daarom koos ik ook voor een snelheidsklasse 10. Ook dat heb ik getest.
Zoals je kan zien is dat ook in orde.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-lBxZi_RwX_8/UPbfm4yFVFI/AAAAAAAAIAg/Jtppl8o8OCU/s418/Testresultaten.png
De benchmark, gemaakt met CrystalDiskMark
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-q7jhp7pChTU/UPba7DclE2I/AAAAAAAAH-0/z7XCFwhK-mI/s1095/DSCF1701.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-bJDsLyh5O8I/UPba7vqTUtI/AAAAAAAAH_I/6IcgaIguZyU/s1095/DSCF1702.jpg

Conclusie: Ik kan dus enkel zeggen dat het een goed kaartje is voor de prijs, het is erg snel, en kan heel wat bestanden bewaren.

Score: 9,5/10

Pluspunten:
*Heel Snel
*Groot geheugen
*Professionele verpakking
*Lijkt Betrouwbaar
*Te koop voor amper 10 euro!

Minpunten:
*Geen
(*De regenboogkleuren op het kaartje en zijn verpakking zijn een beetje overdreven en niet erg aantrekkelijk)

Nogmaals, je kan het kaartje hier kopen: http://dx.com/p/transcend-16gb-sdhc-sd-mega-memory-card-class-10-high-speed-11299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Waarom in vredesnaam zo'n kaartje uit china halen? 14 dollar... 2 maanden verzendtijd...

pricewatch: Transcend microSDHC 16GB Class 10 + Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, inderdaad.
Maar voor mij is het sowieso goedkoper, omdat ik geregeld coupons krijg voor mijn reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Weet iemand waar ik in China Orginele OEM Smart Covers voor de New iPad kan kopen? Ik gebruik nu al een aantal neppe, maar deze gaan na een tijd (2 weken) af rafelen.. Iemand een idee? Heb zelf al gekeken op DX, FP, Lightinthebox & BuyinCoins. Misschien heb ik er wel overheen gekeken, zo ja, mijn excuus!

Zelf vind ik € 40,00 een beetje duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024

Hoelang hebben ze erover gedaan om tot in belgie te geraken?

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
tim007 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:06:
[...]

Hoelang hebben ze erover gedaan om tot in belgie te geraken?
De eerste heb ik besteld op 1 januari en waren er op 8 januari en 12 januari binnengekomen. Ik heb er dan nog 1000 besteld verleden week ( 09 januari ), en deze zullen wel volgende week binnenkomen. Het gaat hard daar tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
tc982 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:06:
[...]

De eerste heb ik besteld op 1 januari en waren er op 8 januari en 12 januari binnengekomen. Ik heb er dan nog 1000 besteld verleden week ( 09 januari ), en deze zullen wel volgende week binnenkomen. Het gaat hard daar tegenwoordig.
raar, ik heb op 21 december ook iets op BIC besteld, maar tot op vandaag nog steeds niet ontvangen :(
zenden ze daar makkelijk het product opnieuw als het niet toekomt?

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07 09:35
Ik heb zelf in november besteld.
En het pakket is nog steeds niet binnen.
Wordt hier echt gek van.
Staat sinds 30-11-2012 op OPENING!

What to Do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
tim007 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:36:
[...]

raar, ik heb op 21 december ook iets op BIC besteld, maar tot op vandaag nog steeds niet ontvangen :(
zenden ze daar makkelijk het product opnieuw als het niet toekomt?
Ik denk dat je dit gewoon verkeerd zie. Net zoals vele shops bestellen zij zaken bij de leverancier wanneer er vraag achter is. En andere hebben ze gewoon op stock en word dan ook verzonden in minder dan 2 dagen.

Dus ja, gewoon afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

:+

Dammm de korting vergeten :+

vanavond nog een keer bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

pvdmost schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:25:
Ik heb zelf in november besteld.
En het pakket is nog steeds niet binnen.
Wordt hier echt gek van.
Staat sinds 30-11-2012 op OPENING!

What to Do?
Zeuren bij de seller wantzo'n lange tijd is n.l niet normaal. Je zit buiten de 45 dagen dus tenzij je met je CC hebt betaald (via paypal) kan je niks meer beginnen.

Het kan best eens een keer langer duren, maar toch adviseer ik iedereen om op dag 45 te claimen. Je kan het eerlijk vinden of niet, maar ik zit uiteindelijk liever aan de goede kant van de lijn.

Bestel al geruime tijd uit China en het lijkt gewoon afhankelijk van de agent die ze gebruiken, de ene betaald 3 cent minder verzendkosten maar daar is het lang onderweg en de ander betaald het ''normale'' tarief en daar is hij binnen een week binnen.

Mocht een pakketje na 2 maand nog een keer binnen vallen dan maak ik het geld nog wel een keer over, maar dat is tot op heden nog maar een keer of 3 voorgekomen (1 keer geld her overgemaakt, ging om een dollar of 10).

Pakketje wat er het langste ooit over gedaan heeft was 3.5 mnd, die zou ik (omdat het om 3 dollar ging) voor de grap ook nog overmaken maar de seller was gekicked van Tradetang :+

[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 18-01-2013 10:02 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Dit is de reactie die buyincoins geeft:

Thanks for you message.
Don't worry, we have contacted the post office.
If you still can not receive it within 10 days,please contact us.
Hope to get good news from you.
Best regards,
Shawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Heb je extra betaald voor een Tracking code? Kost maar een euro ofzo, maar je ontvangt het product dan 2x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Een pc gamecontroller besteld bij DX en die kreeg ik deze week binnen één week in huis. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, meestal was het minimaal twee weken tot één extreem geval van bijna twee maanden.

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 18-01-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Aliexpress accepteerd vanaf vandaag ook geen moneybookers meer... Dus nu echt alleen maar creditcards. Echt jammer.
Daar stonden toch vaak producten op die nergens anders op de vinden waren voor kleinere hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 21:38
hars73 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:52:
Een pc gamecontroller besteld bij DX en die kreeg ik deze week binnen één week in huis. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, meestal was het minimaal twee weken tot één extreem geval van bijna twee maanden.
Heb er toevallig een bij Banggood besteld, twee weken terug al op de post gedaan maar nog niks ontvangen, welke heb jij destijds besteld? Ik deze;
http://www.banggood.com/W...oft-Xbox-360-p-20741.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Is het normaal dat DX sinds: 1/8/2013 1:54:49 PM HKT (UTC+8) en nog steeds niet hebben gereageerd op een ticket? Heb al meerdere malen via de "live chat" gevraagd wanneer maar die gasten kunnen alleen maar zeggen: "Binnen 12 uur heeft u een antwoord". (Uiteraard in het Engels;)).

Status is ook als sinds 8 januari: "Staff assigned - waiting for processing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Voor de eerste keer eens wat kleren besteld. Voor een klein 15 euro heb je dan een trui, twee kleedjes voor de vrouw. Ben benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 18:28
Heb wat besteld bij banggood.com en dit tracking nummer gekregen RXxxxxxxxxDE, waar kan ik deze checken ?. heb 17track.net geprobeerd maar die vind niks.

hier ook niks, wacht het wel een week of wat af.

[ Voor 24% gewijzigd door dirk38 op 19-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Mastermind schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:13:
Heb je extra betaald voor een Tracking code? Kost maar een euro ofzo, maar je ontvangt het product dan 2x zo snel.
Verschilt volgens mij ook wel eens. Heb op dezelfde dag 2 bestellingen gedaan om kosten te spreiden (lager dan 22 euro houden ivm invoeren etc). Het 2e pakje heb ik laten verzenden met tracking code en de eerste was ik het vergeten. Eerste pakje (had een Bxxxxx nummer en geen RAxxxx nummer) heeft er 1 week over gedaan en het 2e pakje ligt volgens de tracking nog lekker bij oompje douane in China.
Ligt er gedeeltelijk aan of je pakje wordt tegen gehouden denk ik.

EDIT:
dirk38 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:02:
Heb wat besteld bij banggood.com en dit tracking nummer gekregen RXxxxxxxxxDE, waar kan ik deze checken ?. heb 17track.net geprobeerd maar die vind niks.

[ Voor 18% gewijzigd door XenoMorpH op 19-01-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik heb een vraagje over DX.
Heb er 6 januari iets besteld en meteen betaald, kreeg echter vorige week een mailtje dat enkele items die ik besteld had niet op voorraad waren en ik kon kiezen deze te annuleren of te wachten.
Echter waar kan ik in godsnaam zien om welke items het gaat :S heb me al suf liggen te zoeken op hun site maar kan het ergens vinden :S

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
BaZnGaNL schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:53:
Is het normaal dat DX sinds: 1/8/2013 1:54:49 PM HKT (UTC+8) en nog steeds niet hebben gereageerd op een ticket? Heb al meerdere malen via de "live chat" gevraagd wanneer maar die gasten kunnen alleen maar zeggen: "Binnen 12 uur heeft u een antwoord". (Uiteraard in het Engels;)).

Zet dat eens op het DX forum met het ticketnummer bij. Gegarandeerd dat je dan binnen de dag antwoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

pvdmost schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:53:
Dit is de reactie die buyincoins geeft:

Thanks for you message.
Don't worry, we have contacted the post office.
If you still can not receive it within 10 days,please contact us.
Hope to get good news from you.
Best regards,
Shawn
Ok, over een dag of wat even contact opnemen en dan zeggen dat je contact hebt gehad met PostNL. Bic geeft je dan vast een refund (in points).
Dat is niet mijn persoonlijke ervaring :P. Vaak genoeg is zonder tracking sneller. (record: 4 dagen).
hars73 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:52:
Niet vanuit UK verzonden :D? Anders is het inderdaad zeer netjes voor DX begrippen.
Pikoe schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:31:
Aliexpress accepteerd vanaf vandaag ook geen moneybookers meer... Dus nu echt alleen maar creditcards. Echt jammer.
Daar stonden toch vaak producten op die nergens anders op de vinden waren voor kleinere hoeveelheden.
Dacht dat dat tijdelijk was? of heb ik het verkeerd begrepen?
BaZnGaNL schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:53:

Maak even een topic op het forum. Irritant maar het werkt vaak wel.
dirk38 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:02:

hier ook niks, wacht het wel een week of wat af.
https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQueryResult.html
Gewoon even een aantal data proberen ;)!
Fanatic_FS schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:18:
Ik heb een vraagje over DX.
Heb er 6 januari iets besteld en meteen betaald, kreeg echter vorige week een mailtje dat enkele items die ik besteld had niet op voorraad waren en ik kon kiezen deze te annuleren of te wachten.
Echter waar kan ik in godsnaam zien om welke items het gaat :S heb me al suf liggen te zoeken op hun site maar kan het ergens vinden :S
Even vragen in de livechat of een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
RobertowNL schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:29:

[...]
Dacht dat dat tijdelijk was? of heb ik het verkeerd begrepen?
Hi customers,
AliExpress.com and Skrill (Moneybookers) have decided to terminate their partnership agreement regarding Skrill processing payments for AliExpress.com orders. Both companies remain dedicated to serving their users and will finalize payments currently being processed as well as honor funds in the Skrill Digital Wallet. For details on how to use the funds in your Skrill Digital Wallet, please see details on the Skrill FAQ page:http://tinyurl.com/2t95u5. For alternative payment methods at AliExpress.com, please visit the AliExpress.com payment center:http://tinyurl.com/at7damo.
Dus helaas geen iDeal meer op AliExpress. En ze hadden paypal ook al de deur uit gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Pikoe schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:42:
[...]

[...]
Dus helaas geen iDeal meer op AliExpress. En ze hadden paypal ook al de deur uit gedaan...
Ah, helaas. Overige opties was laatst ook al ineens weg, ach ik heb een prepaid CC dus maak me niet te veel zorgen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
RobertowNL schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:49:
[...]

Ah, helaas. Overige opties was laatst ook al ineens weg, ach ik heb een prepaid CC dus maak me niet te veel zorgen ;)!
Ik heb het inmiddels verholpen met een virtuele creditcard van NETELLER. Het is voor mij als student zonder studentenrekening niet mogelijk een creditcard aan te vragen zonder een inkomen van 1200/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een heleboel liquids in te kopen voor mijn e-sigaret met 3 vrienden, had alles al uitgezocht op DX, maar toen vond ik PriceAngels waar je de prijs door 3 mag snijden!
Nu zat ik te kijken, er zijn echt een héleboel negatieve reviews over! Heeft iemand persoonlijk ervaring met deze shop? Zullen natuurlijk veel meer klanten zijn die negatieve reviews schrijven, omdat klanten die positieve ervaringen hebben niet snel een review zullen schrijven...

Hiervoor liquids op DX gekocht en helemaal tevreden mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:23

Maar goed dat ik deze nog zag :O
gelijk fftjes 4 besteld 2 voor mij en 2 voor mijn vriendin :D

Wil ze ook wel door verkopen maar ik denk niet dat ik de tijd en geduld heb om 2000 sticks te verkopen ><

Wel mooie winstmarge die je erop maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Luke-san schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Zet dat eens op het DX forum met het ticketnummer bij. Gegarandeerd dat je dan binnen de dag antwoord hebt.
Gedaan! Eens even kijken of ik morgen avond / maandag avond een antwoord heb... Bedankt in ieder geval voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:10:
Ik ben van plan om een heleboel liquids in te kopen voor mijn e-sigaret met 3 vrienden, had alles al uitgezocht op DX, maar toen vond ik PriceAngels waar je de prijs door 3 mag snijden!
Nu zat ik te kijken, er zijn echt een héleboel negatieve reviews over! Heeft iemand persoonlijk ervaring met deze shop? Zullen natuurlijk veel meer klanten zijn die negatieve reviews schrijven, omdat klanten die positieve ervaringen hebben niet snel een review zullen schrijven...

China is China, kwaliteit is bijna altijd mager en je moet prodcucten uitzoeken waar dit geen kwaad kan.
Persoonlijk bestel ik enkel "kleine" zaken zoals iPhone Kabels, hoesjes, en wat kinder rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tc982 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:32:
[...]

China is China, kwaliteit is bijna altijd mager en je moet prodcucten uitzoeken waar dit geen kwaad kan.
Persoonlijk bestel ik enkel "kleine" zaken zoals iPhone Kabels, hoesjes, en wat kinder rommel.
In dit geval is niet zo'n probleem, want al die zooi word toch uit China geïmporteerd, omdat het in Europa nog niet erg populair is. (Op het verhaal van de o zo geweldige Supersmoker na. En inderdaad, je word genaaid waar je bij staat, want deze apparatuur komt uit 2007 en word nog steeds verkocht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:10:

Ik heb al bij PriceAngels besteld, geen klachten van. Is wel al weer een jaartje geleden wel (was iets van electronica)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Ja er is een tracking maar de tracking geeft sinds 30-11-2012 aan dat hij op OPENING staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 18:48

Nikeo

Jawelles

Ik heb zo'n messenslijper gekocht. Voor 1.75. Zo'n ding is precies het zelfde als die Samurai Shark die altijd op telsell was. Werkt als een tiet, ik heb me al weer gesneden aan een geslepen mes.

http://www.ebay.nl/itm/29..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Oeii bedankt voor de tip! Gelijk voor €1.81 eentje besteld :p

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Waha...bedankt Nikeo voor de tip, ook gelijk maar 1 besteld...mooi voor de tuinschaar!!

[ Voor 4% gewijzigd door XenoMorpH op 20-01-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

ManiacsHouse

Scheisse!

Nu heb ik 2 track-codes ontvangen, 1 via Hongkongpost en nog 1 die begint met S. Hongkongpost is niet te traceren (weet ik uit ervaring maar wat is dat toch voor onzin?). Die met S******* heb ik geen idee van waar die van is. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nikeo schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:25:
Ik heb zo'n messenslijper gekocht. Voor 1.75. Zo'n ding is precies het zelfde als die Samurai Shark die altijd op telsell was. Werkt als een tiet, ik heb me al weer gesneden aan een geslepen mes.

http://www.ebay.nl/itm/29..._trksid=p3984.m1497.l2649
Perfect voor op vakantie. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
ManiacsHouse schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:46:
Nu heb ik 2 track-codes ontvangen, 1 via Hongkongpost en nog 1 die begint met S. Hongkongpost is niet te traceren (weet ik uit ervaring maar wat is dat toch voor onzin?). Die met S******* heb ik geen idee van waar die van is. Suggesties?
Ik dacht Swiss post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Meestal te herkennen aan de laatste twee letters: CN HK CH FR etc

edit: of bedoel je de s12345678? Dat is volgens mij gewoon niet te tracken post.

[ Voor 39% gewijzigd door Pikoe op 21-01-2013 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Bestel altijd op dx.com, ebay etc
Altijd alles nog ontvangen en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Echter beland 90% van die stuff meteen in de kast, maar is toch wel van die 'must have' items.

Kent iemand nog goede 'must-haves' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

8-1-2013 voor $5,- besteld op DX.com, 19-01-2013 is het al binnen.

Kan niets naders zeggen dan prima snelheid!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand ervaring met duurdere dingen van Banggood? Ze zeggen op de site dat ze hun best doen om invoerrechten te voorkomen. Heb iets van 27 euro besteld, hoe groot is de kans dat ik nog moet bijbetalen?
Zou mooi zijn als ze gewoon 21 euro op het pakketje zetten als waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Laatst online: 21-09 08:10
Ik heb een vraag over de 'douane kosten'

Als ik iets bestel wat een waarde onder de €22 heeft dan zou ik niets hoeven te betalen aan, btw inklaringskosten etc. Maar wat als de douane nou net dit pakket wel controleerd? ( er staat bijv geen prijs op de doos) Moet ik dan wel iets betalen?

En als ik nou bijvoorbeeld een artikel van €20 koop. Maar ik wil er 10 hebben. Als ik dan 10x dat artikel apart bestel betaal ik dan ook geen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:42
als tnt onterecht belasting vraagt dan is dat terug te vragen, inklarings kosten krijg je niet terug.
als je die 10 dingen apart laat verzenden zit er geen belasting op (onder 22 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Arno90 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:54:
Ik heb een vraag over de 'douane kosten'

Als ik iets bestel wat een waarde onder de €22 heeft dan zou ik niets hoeven te betalen aan, btw inklaringskosten etc. Maar wat als de douane nou net dit pakket wel controleerd? ( er staat bijv geen prijs op de doos) Moet ik dan wel iets betalen?

En als ik nou bijvoorbeeld een artikel van €20 koop. Maar ik wil er 10 hebben. Als ik dan 10x dat artikel apart bestel betaal ik dan ook geen kosten?
Als het vervoersbedrijf controleert omdat er geen goede factuur bij zit moet je daar voor betalen. Dat is bij tnt volgens mij 17.50€. Dit gebeurt alleen zelden.

Als je 10 artikelen van 20€ allemaal apart laat verpakken hoef je daar in principe geen belasting over te betalen.
Mr_gadget schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:02:
Iemand ervaring met duurdere dingen van Banggood? Ze zeggen op de site dat ze hun best doen om invoerrechten te voorkomen. Heb iets van 27 euro besteld, hoe groot is de kans dat ik nog moet bijbetalen?
Zou mooi zijn als ze gewoon 21 euro op het pakketje zetten als waarde :P
Waarschijnlijk sturen ze het als gift en dan mag het maximaal 28€ zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Pikoe op 21-01-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Pikoe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:57:
[...]

Als het vervoersbedrijf controleert omdat er geen goede factuur bij zit moet je daar voor betalen. Dat is bij tnt volgens mij 17.50€. Dit gebeurt alleen zelden.
Moet de factuur dan persé op de doos zitten of erin?

Als de factuur in de doos zit zijn er dan geen inklaringskosten? Op welke manier verzend bijv buyincoins of dealextreme zijn producten?

Heb ik het zo goed begrepen?:D

Ben nieuw met het bestellen in het buitenland, ben het vanplan dus even wat informatie aan het inwinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Arno90 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:05:
[...]

Moet de factuur dan persé op de doos zitten of erin?

Als de factuur in de doos zit zijn er dan geen inklaringskosten? Op welke manier verzend bijv buyincoins of dealextreme zijn producten?

Heb ik het zo goed begrepen?:D

Ben nieuw met het bestellen in het buitenland, ben het vanplan dus even wat informatie aan het inwinnen :)
De factuur moet aan de buitenkant zitten, op het moment dat ze een doos openmaken om de prijs te bepalen mogen ze volgens mij kosten rekenen.
http://www.postnlpakkette...vertraging-voorkomen.aspx

edit:
Mijn ervaring is dat dx vaak de prijs wel ergens op de buitenkant vermeld, bic deed dat de laatste keer in ieder geval niet, en uitgaande van de foto die ze van mijn huidige bestelling hebben gestuurd ook niet. (ja ze maken een foto van je pakket als ze hem opsturen :P )
Meestal wordt er allemaal niet zo moeilijk gedaan met gewone kleine postpakketjes.
Als je via EMS of DHL besteld moet je alleen wel zorgen dat alles klopt aangezien dan de verzendkosten al hoger zijn dat het maximum bedrag.

[ Voor 26% gewijzigd door Pikoe op 21-01-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Pikoe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:12:
[...]
De factuur moet aan de buitenkant zitten, op het moment dat ze een doos openmaken om de prijs te bepalen mogen ze volgens mij kosten rekenen.
http://www.postnlpakkette...vertraging-voorkomen.aspx
Super bedankt, dat stukje had ik niet kunnen vinden.

Verstuurd DealExtreme of BuyInCoins met de factuur op de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Doos? Eerder 3 lagen bubbelplastic met een plastic envelop er omheen.
Ik heb nog nooit een "factuur" er bij gehad maar doorgaans zit er wel een stikker op waar "gift" op aangekruist staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
Pikoe schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:54:
Waarschijnlijk is hij ergens anders in europa. Als je bij tracking kijkt ipv status krijg je wat meer info.
Spijtig genoeg krijg ik nog steeds dezelfde melding (null)
Pagina: 1 ... 36 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]