[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Bender schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 03:35:
Net voor het eerst iets besteld op Banggood.com. Pas na 9 dagen krijg ik nu een email dat ze hem hebben verzonden, dus dat duurt wel eens langer :o
DX is dit keer ook traag... donderdag wat dingen besteld, het is nog steeds niet verstuurd.
Ik heb geen haast, anders had ik het ook niet in China besteld.
Met kerstspul moet je het inderdaad niet te laat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
2 dassen besteld op Ebay de 5e en die zijn gisteren zowaar al bezorgd. En ik maakte me zorgen of ik ze wel voor 10 januari binnen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:24
Ik heb ook op de 30 -11-12 en op 2-12-12 wat besteld.

informatie:

m No. Year Status Location Destination Country Date
RA61CN 2012 Collection 10061400 NL 20121129 1533
RA61CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121130 1051
RA61CN 2012 Opening 10010200 NL 20121130 1523
RA61CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121216 1454

waarom staat er pas na departure from outward office of exchange opening en staat er nu na 16 dagen opeens weer departure?

Hoelang duur dat in het vliegtuig overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Geduld is een schone zaak, zoals hier wel vaker gepost.

RA codes (China/Hongkong) doen er vanaf verzenden ongeveer een week over tot douane en daarna nog de Nederlandse post.
RQ codes (Singapore) doen er ongeveer 2 weken over tot douane en daarna nog Nederlandse post

De optie EMS bij DX kan soms ook voor extra vertraging zorgen. Ook al is het duurder, het gaat soms trager.
Douane zelf kan ook nog even duren.

Ik heb zaterdag mijn pakketje binnengekregen die ik 10 oktober besteld had bij DX. De gehele bestelling is uiteindelijk in 3 delen bezorgt tussen 20 november en afgelopen zaterdag.

Gewoon vertrouwen hebben dat het wel komt, het duurt soms wat langer, maar onthou dat het lage prioriteit post is (daarom ook gratis verzenden :) ). In drukke tijden kan het dus wat langer duren dan aangegeven tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Vandaag was het weer feest op de deur met.
2 pakketjes die ik 27 november via ebay had besteld.
Net binnen de 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pakje heeft nu deze status:

2012 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20121215 1137

dus aangekomen bij douane als het goed is, maar hoelang blijft een normale pakket daar als die niet word vastgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 17:48
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:39:
mijn pakje heeft nu deze status:

2012 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20121215 1137

dus aangekomen bij douane als het goed is, maar hoelang blijft een normale pakket daar als die niet word vastgehouden?
Ik krijg hem dan nog meestal dezelfde dag nog binnen, aangezien de scans niet real time zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Nakebod

Nope.

Ook voorlopig de laatste keer dat ik bij DX heb besteld.
Probeer al 2 maanden via support mijn geld terug te krijgen van 2 orders uit september die nooit aangekomen zijn. Iedere keer is het weer in 1-5 working days, one more week, we will check. Kut support, totaal niet meewerkend.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Nakebod schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:57:
Ook voorlopig de laatste keer dat ik bij DX heb besteld.
Probeer al 2 maanden via support mijn geld terug te krijgen van 2 orders uit september die nooit aangekomen zijn. Iedere keer is het weer in 1-5 working days, one more week, we will check. Kut support, totaal niet meewerkend.
Dat heb ik dan weer niet gehad, ik kreeg binnen een week het geld op mijn dx account gestort eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat is normaal ook mijn ervaring, maar op dit moment heb ik het helemaal gehad met die gasten.
Bestel je eens een keer voor 50 euro, komen beide bestellingen niet aan, en gewoon niet meewerken aan een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
JK schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:05:
[...]

DX is dit keer ook traag... donderdag wat dingen besteld, het is nog steeds niet verstuurd.
Ik heb geen haast, anders had ik het ook niet in China besteld.
Met kerstspul moet je het inderdaad niet te laat bestellen.
Ik heb ook geen haast er mee, sterker nog ik heb eigenlijk geen idee wat ik ook alweer besteld had.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bender schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:02:
[...]

Dat heb ik dan weer niet gehad, ik kreeg binnen een week het geld op mijn dx account gestort eigenlijk?
Waar kun je dat tegoeg wat je op je dx account hebt staan inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

FreakNL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:49:
Update van mijn levertijden:
- Fasttech, Ledlight deal, besteld op 19-11, nog niet binnen

Zal dit lijstje in de loop der tijd updaten in dit topic :)
Heb je je Fasttech lampje inmiddels al binnen? Ik nog niet maar het is natuurlijk pas maar een maand geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Ik had hem bij mijn ouders laten bezorgen omdat ik er zelf toch niets aan heb en mijn vader het misschien wel een handig lampje voor op de boot zou vinden (of iets dergelijks).. En ik kreeg van-de-week een sms wat dat nou weer voor een zaklamp was en waarom ik hem besteld had en vooral hoe duur dat dat kreng was :+

Dus ja, binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:59
FreakNL schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:21:
Ik had hem bij mijn ouders laten bezorgen omdat ik er zelf toch niets aan heb en mijn vader het misschien wel een handig lampje voor op de boot zou vinden (of iets dergelijks).. En ik kreeg van-de-week een sms wat dat nou weer voor een zaklamp was en waarom ik hem besteld had en vooral hoe duur dat dat kreng was :+

Dus ja, binnen :)
Hier ook al een weeke binnen. zat voor dat geld niet eens een batteri bi :) verder goed en handig ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Ai, eerste negatieve China/eBay ervaring hiero. Ik had 2 paar (4 stuks totaal dus) LED-knipperlichten gekocht (BA15 fitting met ieder 20 LED's ofzo), in het oranje. Gisteren kwam het pakketje aan, blijken het rode te zijn 8)7 Ik heb wat foto's gemaakt van de lampen die branden, en verstuurd naar de eBay verkoper. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Nu was het niet zo heel duur (volgens mij 8 dollar in totaal), dus terugsturen lijkt mij niet echt een optie, en opzich kan ik ze ook wel gebruiken, maar ik moest eigenlijk oranje hebben.
Hopelijk stuur de eBay verkoper mij kosteloos een nieuw setje op :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:49:
[...]

Waar kun je dat tegoeg wat je op je dx account hebt staan inleveren?
Bij dx zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07 09:35
Beste mede tweakers,

Kennen jullie deze tracking?
item No. Year Status Location Destination Country Date
RA62CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121127 0902
RA62CN 2012 Collection 10061400 NL 20121127 1351
RA62CN 2012 Opening 10010200 NL 20121130 1404

Wat kan hier aan de hand zijn aangezien de traceer code sinds 30 november op dat staat en het pakket nog niet aangekomen is.

Tevens PostNL zegt ook dat het Nederland nog niet binnen is.

Bedankt.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

1) We zijn geen fokkers
2) Ik denk dat je pakket kwijt is, en je het nooit meer krijgt, ohnoooes! (Let op, sarcasme! Gewoon geduld hebben, komt vanzelf binnnen, als je haast hebt moet je niks in China bestellen)
-tom-562 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:08:
Ai, eerste negatieve China/eBay ervaring hiero. Ik had 2 paar (4 stuks totaal dus) LED-knipperlichten gekocht (BA15 fitting met ieder 20 LED's ofzo), in het oranje. Gisteren kwam het pakketje aan, blijken het rode te zijn 8)7 Ik heb wat foto's gemaakt van de lampen die branden, en verstuurd naar de eBay verkoper. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Nu was het niet zo heel duur (volgens mij 8 dollar in totaal), dus terugsturen lijkt mij niet echt een optie, en opzich kan ik ze ook wel gebruiken, maar ik moest eigenlijk oranje hebben.
Hopelijk stuur de eBay verkoper mij kosteloos een nieuw setje op :+
Update: Het lijkt er op dat de eBay verkoper 2 nieuwe setjes gaat sturen :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
@pvdmost. Mijn pakketje had de zelfde status als die van jou. Hij is sinds gisteren in nederland! Dus geen zorgen en gewoon afwachten! Zeker in de drukke dagen als deze , loopt alles een beetje vertraging op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
@Pluimpje9. Sinds wanneer stond jou status zo? En hoelang heeft dit geduurd voordat deze nederland binnen kwam?

Graag hoor ik van je.

Ik ben bang dat mijn pakket bij de douane ligt in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
Dit was mijn status:m
No. Year Status Location Destination Country Date
RA61CN 2012 Collection 10061400 NL 20121129 1533
RA61CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121130 1051
RA61CN 2012 Opening 10010200 NL 20121130 1523
RA61CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121216 1454

eerst departure en dan opening en dan weer departure. Hij heef dus 16 dagen bij de douane gelegen.
Hij is inmiddels dinsds gisteren(dus in twee dagen) in nl.

Het zijn erg drukke dagen dus alles verloopt vertraging op. Kijk maar naar deze laatste pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Vind het gewoon erg vreemd dat mijn pakket sinds 30 november op opening staat er hier blijkbaar nog niks mee gedaan is.
19 december is het nu dat is ondertussen al 19 dagen dat deze op opening staat.
Bij jou Pluimpje9 stond deze 16 dagen daar blijkbaar.
Vind het beetje belachelijk dat het zo lang moet duren.

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
pvdmost schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:38:
Vind het gewoon erg vreemd dat mijn pakket sinds 30 november op opening staat er hier blijkbaar nog niks mee gedaan is.
19 december is het nu dat is ondertussen al 19 dagen dat deze op opening staat.
Bij jou Pluimpje9 stond deze 16 dagen daar blijkbaar.
Vind het beetje belachelijk dat het zo lang moet duren.

Met vriendelijke groet
Zoals al jaar in jaar uit wordt aangegeven, als je snel iets wilt hebben, dan moet je het niet daar halen. En zeer zeker niet tijdens alle feestdagen, dan kun je er van uitgaan dat iets ergens weken kan blijven liggen.
Alles wat eerder binnen is dan 6 weken is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluimpje9
Gewoon geduld hebben. De tracking is overigens niet helemaal water dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
@maartend *snip* doe eens lief
Ik heb begin november besteld dus ga niet zeggen dat het met de feestdagen te maken heeft dit.
Mijn pakket is rond de 18e november de deur uit gegaan bij het bedrijf dus met de feestdagen heeft dit lang niks te maken. Ben ruim op tijd geweest!

Ik heb diverse malen in china besteld normaal 2/3 weken duurt dit voor dat het er is nu duurt het meer als een maand voordat het er is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:07:
Dat is normaal ook mijn ervaring, maar op dit moment heb ik het helemaal gehad met die gasten.
Bestel je eens een keer voor 50 euro, komen beide bestellingen niet aan, en gewoon niet meewerken aan een oplossing.
Zouden ze hier meelezen ofzo?
Er is zowaar een oplossing gekomen. Niet de oplossing die ik zelf had gehoopt, maar goed, het is een oplossing. Gewoon binen 1 dag een reactie, en daarna was het een soort slowchat via het support ticket, maar het is gewoon geregeld. Geld terug gekregen als store credit, want PayPal zou gewoon nog een maand gaan duren om wat voor een reden dan ook :|
Ja nu zijn ze ervan verzekerd dat ik al het geld nog een keer bij DX moet besteden, dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat snap ik, maar ik zie nergens in de winkel wagen ofzo om dat tegoed eraf tehalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
pvdmost schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:50:
@maartend *snip* doe eens lief
Ik heb begin november besteld dus ga niet zeggen dat het met de feestdagen te maken heeft dit.
Mijn pakket is rond de 18e november de deur uit gegaan bij het bedrijf dus met de feestdagen heeft dit lang niks te maken. Ben ruim op tijd geweest!

Ik heb diverse malen in china besteld normaal 2/3 weken duurt dit voor dat het er is nu duurt het meer als een maand voordat het er is.
Als je het topic door leest zie je dat het bij meer mensen waaronder ik zelf langer duurt.
Het is nou eenmaal een risico bestellen uit China.

Een paar jaar geleden was het meer de kick die hier heerste in het topic.
Nu verwachten mensen er net zo veel van als van een westerse webshop (waar de meeste shops ook dicht bij in de buurt komen)

En natuurlijk heeft het alles met de feestdagen te maken, het is natuurlijk veel drukker dan in de andere maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Natuurlijk probeert iedereen 'op tijd' te bestellen, dus in november heb je er ook al last van.
Gewoon even wachten, en anders de volgende keer gewoon op de pricewatch kijken als je iets dringend nodig hebt in deze tijd van het jaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Pistolebob op 19-12-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
@Pluimpje9 heb jij je pakket al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:19

RobertowNL

For your gear!

Nakebod schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:58:
[...]

Zouden ze hier meelezen ofzo?
Er is zowaar een oplossing gekomen. Niet de oplossing die ik zelf had gehoopt, maar goed, het is een oplossing. Gewoon binen 1 dag een reactie, en daarna was het een soort slowchat via het support ticket, maar het is gewoon geregeld. Geld terug gekregen als store credit, want PayPal zou gewoon nog een maand gaan duren om wat voor een reden dan ook :|
Ja nu zijn ze ervan verzekerd dat ik al het geld nog een keer bij DX moet besteden, dat wel...
Precies de reden dat ik daar niet meer bestel. Het kan eeuwen duren voordat ze een oplossing voor je vinden of willen vinden.

Bij de meeste andere shops heb ik binnen 2-4 tickets toch wel een goede oplossing maar bij Dealextreme staat mijn record (DX bags) op 20 tickets :X . Uiteindelijk maar geclaimed.

Favo shops op dit moment:
Buyincoins
Banggood
Geekbuying
Focalprice

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Mijn 1 eurocent zaklampje van FastTech is binnen :)
Prima lampje voor in de auto.
Mastermind schreef op maandag 24 december 2012 @ 22:27:
[...]

Da's niet duur, een honderdste van een eurocent :P
Ouch! |:( :9

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 24-12-2012 22:55 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Quad schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:46:
Mijn 0.01 eurocent zaklampje van FastTech is binnen :)
Da's niet duur, een honderdste van een eurocent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Nakebod schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:07:
Hier ook weer van hetzelfde. Batterijen opgestuurd op 30 oktober en nog steeds niet aangekomen.
Elke keer is het weer ... please wait a couple of days.

En dan krijgen we nu dit. Let op het is niet aangetekend opgestuurd.

'We apologize for this long delay in the delivery process. We have requested Post to track this package via offline methods. It's very common to see packages not scanned by destination Post Offices while packages are still normally en-route and delivered. We will get back to you as soon as further confirmation from received post office (around one to two weeks).'

Deze email is van 14 december.
ondertussen dezelfde batt via ebay voor 1 euro meer vanuit Duitsland op 3 werkdagen thuis.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Zijn er hier mensen met een ervaring bij Hongkongeek? Ik vind ze in verhouding met andere webshops en eBay best goedkoop (in dit geval een Pipo S1 voor 73 euro). En je zou eventuele douanekosten kunnen declareren en terugkrijgen??

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vandaag de gok gewaagd en een MK808B + tobo besteld bij Geekbuying. Gezien de prijs maar voor verzending via DHL gekozen.

We zullen zien over een weekje!

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Pikoe
  • Niet online
hars73 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:19:
Zijn er hier mensen met een ervaring bij Hongkongeek? Ik vind ze in verhouding met andere webshops en eBay best goedkoop (in dit geval een Pipo S1 voor 73 euro). En je zou eventuele douanekosten kunnen declareren en terugkrijgen??
Volgens mij ka je douanekosten zo meenemen op de resultatenrekening als kosten en invoerrechten werken gewoon als BTW.

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Pikoe schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:07:
[...]

Volgens mij ka je douanekosten zo meenemen op de resultatenrekening als kosten en invoerrechten werken gewoon als BTW.
Dat is bedrijfsmatig ja ;)

Maar HK-geek heeft een service dat ze de kosten die je maakt teruggestort krijgt. Zelf nog nooit wat gekocht (wel eens wat negatiefs gelezen maar er zal vast ook wel wat positiefs te vinden zijn :P)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Quad schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:46:
Mijn 1 eurocent zaklampje van FastTech is binnen :)

[...]

Ouch! |:( :9
Heuj, ik heb 'm ook binnen :P op de foto leek 'ie groter, maar aan de andere kant, prima voor in de auto o.i.d. :)

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Vrolijke freunden, bij Lightake een telefoon besteld, alles in orde en netjes trackingnummer erbij maar die wordt niet herkend. RX000000000DE. Nullen zijn natuurlijk andere cijfers. Welke postmaatschappij is dit? :?
18-12 hebben ze dit nummer aan de order gehangen dus redelijkerwijs zou deze dan toch bekend moeten zijn bij 17track bijv.?

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:56:
Vrolijke freunden, bij Lightake een telefoon besteld, alles in orde en netjes trackingnummer erbij maar die wordt niet herkend. RX000000000DE. Nullen zijn natuurlijk andere cijfers. Welke postmaatschappij is dit? :?
18-12 hebben ze dit nummer aan de order gehangen dus redelijkerwijs zou deze dan toch bekend moeten zijn bij 17track bijv.?
Duitse post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQueryResult.html

Verwijderd

Thanks! _/-\o_
Dit is alleen wel nieuw voor me. :D
Nou ja goed, status is nu:

Die Sendung wurde am 24.12.2012 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.

Zal nog wel dit jaar worden gok ik maar zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vrij nieuw in het importeren van spullen van China naar Nederland en dus heb ik een vraag over het volgende.
Mijn order is verzonden met Hong Kong post en heb al 1,5 week deze status:

To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:

Kan iemand mij hierover meer vertellen?
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:06:
Ik ben vrij nieuw in het importeren van spullen van China naar Nederland en dus heb ik een vraag over het volgende.
Mijn order is verzonden met Hong Kong post en heb al 1,5 week deze status:

To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:

Kan iemand mij hierover meer vertellen?
Alvast bedankt!!
Het kan soms lang duren in China, voor de tracking in gaat moet het bij een postkantoor aankomen en als je een product hebt besteld in Mainland China kan dat soms 2 weken duren (met de kerst vooral).
Als je zekerheid wilt hebben zal je je verkoper moeten mailen, want het zou ook kunnen dat je pakketje niet aan de eisen voldeed en weet terug is gestuurd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor het eerst heb ik ook eens wat in China besteld, maar nu vraag ik mij toch af hoelang dit nog gaat duren?

item No. Year Status Location Destination Country Date
RB154214361CN 2012 Opening 10010200 NL 20121207 1057

Dit het ik via deze tracking gekregen:http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp

Kan ik de TNT al lastig gaan vallen met vragen over het pakketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Houd rekening met 6 tot 8 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het pakketje was op 1 december bestelt via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
brilsmurfffje schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:07:
Ik had zo'n zaklampje voor 1 cent besteld bij fasttech en is op 17-11 verzonden. Lag vandaag in de brievenbus.
Gewoon nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
10010200 is Beijing, dus je kan nog wel even wachten vrees ik.
Nog wat locatie codes die in China zijn voor mensen die dit topic wellicht gaan doorzoeken (van ver naar dichterbij, naar geringe ervaring): 31005300 31800012 31002400 10005518 10061400 10010200 20110600
In nederland heb je geen cijfers meer haar heet het gewoon NLAMSA

via de tracking krijg je trouwens iets meer info dan via de status.

[ Voor 41% gewijzigd door Pikoe op 26-01-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt!
Hij verteld mij dat die het wel al op het postkantoor heb gebracht etc.
Ik hoop dat het niet heel lang meer duurt. Donderdag word het 2 weken dat ik die status al heb.
Kan iemand iets lezen uit mijn track en tracé nummer CP861921003HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
De 1 cent deals van Fasttech zijn hier inmiddels ook binnengekomen.

Het fluitje/kompas/tempmeter is echt iets wat je gelijk de la in gooit en nooit meer aanraakt :P
Het lampje daar in tegen ziet er best goed uit en geeft veel licht. Erg handig voor in de auto/op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Freakster86 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:29:
De 1 cent deals van Fasttech zijn hier inmiddels ook binnengekomen.

Het fluitje/kompas/tempmeter is echt iets wat je gelijk de la in gooit en nooit meer aanraakt :P
Het lampje daar in tegen ziet er best goed uit en geeft veel licht. Erg handig voor in de auto/op vakantie
Ja hier ook binnen. was hem helemaal vergeten.
Misschien komt hij een keer van pas, maar ligt idd al in de la.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb het lampje en het fluitje nog niet binnen. Fluitje werd dan ook pas na 2 maanden op 'paid' te hebben gestaan verzonden haha.

Maar even een vraag, ik ben wat spul aan het kopen voor mijn telefoon. Is het niet gek om dan bij 5 verschillende ebay kopers te kopen? Ik bedoel, kan het kwaad als er bij wijze van spreken elke dag een iets voor mij Nederland binnen komt (met een waarde van 0 tot 3 dollar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nee? Waarom zou dat kwaad kunnen? Ik doe dat zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kan inderdaad geen kwaad, beter dat dan een keer een waarde van €50,- waar je nog belasting over moet betalen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023
Ok bedankt voor de info. Ga meteen weer zoeken op ebay voor hebbe-dingetjes. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heeft iemand een idee waar je goedkoop n-connectors kunt krijgen via china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Je kunt beter voor elk item dat je bestelt bij Chinese webwinkels een nieuwe order aanmaken, dan alles in 1 order doen.
De items die wel op voorraad zijn worden dan meteen verstuurd, en het bedrag per pakketje blijft beneden de invoerwaardegrens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastermind schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:10:
Je kunt beter voor elk item dat je bestelt bij Chinese webwinkels een nieuwe order aanmaken, dan alles in 1 order doet.
De items die wel op voorraad zijn worden dan meteen verstuurd, en het bedrag per pakketje blijft beneden de invoerwaardegrens.
Klopt helemaal! Heb vandaag pakketje ontvangen met 3 items er in, met totaal waarde van €24 euro.. (€2 boven gratis invoer) over dat bedrag heb ik gewoon 17.75 moeten betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Net voor het eerst iets besteld bij Buyincoins, ben benieuwd.
Banggood net binnen, 15e verstuurd, 3e binnen. Is acceptabel vind ik zo gezien de feestdagen enzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bender schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:45:
Net voor het eerst iets besteld bij Buyincoins, ben benieuwd.
Banggood net binnen, 15e verstuurd, 3e binnen. Is acceptabel vind ik zo gezien de feestdagen enzo :o
Feestdagen beginnen in China pas over een maand, nu bestellen is nog optijd binnen, over 3/4 weken niet meer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Online shoppen doe ik soms op alibaba...
Nu moest ik onlangs een betaling doen via overschrijving naar deze bank:
SHENZHEN DEVELOPMENT BANK CO.,LTD.,H.O.,OFFSHORE BANKING CENTRE

Maar er zou een fout geslopen zijn in de naam van de begunstigde. Nu, heeft iemand ervaring ermee om zo dingen recht te zetten?

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Beste,

Na paar weken geleden gereageerd te hebben dat mijn pakket nog steeds op OPENING staat..
Deze status staat nog steeds op OPENING.
30-11-2012 is dit op OPENING komen te staan.
27-11-2012 is het pakket verstuurd.

Nu 04-01-2013 staat het pakket nog steeds op OPENING.
Dit duurt dus al meer dan een maand.
Dus reken er op dat dit niet meer komt.
die 6 weken heb ik nu al gewacht..

Geld terug gekregen van buyincoins.

Wie o wie kan mij bevestigen dat dit pakket uberhaupt nog komt?

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik heb al eens een pakket gehad dat drie maanden onderweg was :P
Na heel veel gemail met dx hebben ze het opnieuw verzonden en binnen twee dagen kreeg ik twee keer hetzelfde pakket. De tweede duurde maar iets van twee weken totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Zat wat te zoeken over ervaringen van Banggoods, gisteren wat besteld, maar nog niets gehoord over verzending.
Lees ik hier, en jawel hoor, mail van Banggoods, verzonden.
Laat weten wanneer mijn 2 RC heli's binnenkomen. Normaal bestel ik vooral via ebay. Maandag nog wat bij DX besteld, ook altijd zeer snelle levering tov Ebayers.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Laatst online: 20-09 18:54
Ik heb op 4 dec bij Banggood besteld. Prima ervaring, snelle respons op email.

Verzending leek vlot te gaan. 5 dec 'shipped', 15 dec aangekomen in Duitsland (dhl global mail), 17 dec in Nederland. Waar het nu al een tijd ligt. Ik neem aan bij de inklaring maar TNT kan mij nog steeds niets vertellen. Aan Banggood ligt het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Als het met DHL verstuurd is gaat dit niet bij TNT binnen komen.

Het zal wel bij douane liggen.

Zal je binnenkort wel bericht van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
Dat dacht ik eerst ook. Maar DHL Global mail is weer een andere tak. In Nederland doet DHL alleen maar de express verzendigen. Van wat ik kan opmaken, gaat het pakket via Deutsche post en TNT.

Maar ik ben neem ik aan niet de eerste die bij Banggood besteld heeft en de goedkoopste verzendoptie heeft gekozen? De trackingcode begint met RX en eindigt met DE.

[ Voor 38% gewijzigd door Pierre Sec op 04-01-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
Daar kan ik helaas niet tracken. Alleen met een link van banggood zelf, naar een global mail pagina, kan ik de status zien. O, en op de site van Deutsche post zie ik dat het pakket op 15 december is overgedragen:

The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Dec 15, 2012 to be forwarded to Netherlands.

Deutsche post zegt dat het op 17 december in Nederland is aangekomen. En adviseert mij nog een week geduld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt43
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-07 11:40
Ik ben aan het overwegen om een JiaYu G3 (of G4) smartphone te laten importeren van China. Echter nog geen ervaring hiermee. Kan iemand mij zeggen hoeveel ik in het ergste geval moet bijbetalen van extra kosten zoals douane etc...? Is het veilig om via airmail te verzenden, of beter via DHL of dergelijke?...
Heb al een en ander gelezen op internet, maar hierover graag nog wat meer info en ervaringen.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Matt43 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:05:
Ik ben aan het overwegen om een JiaYu G3 (of G4) smartphone te laten importeren van China. Echter nog geen ervaring hiermee. Kan iemand mij zeggen hoeveel ik in het ergste geval moet bijbetalen van extra kosten zoals douane etc...? Is het veilig om via airmail te verzenden, of beter via DHL of dergelijke?...
Heb al een en ander gelezen op internet, maar hierover graag nog wat meer info en ervaringen.
Bedankt.
Minimaal 21% BTW (over prijs+verzendkosten) en ~17.50€ inklaringskosten. Of je dan ook nog invoerrechten over smartphones moet betalen moet je even zelf uit zoeken, was vroeger in ieder geval niet zo. Als je via DHL besteld is de kans 99% dat je extra mag dokken. Maar ik zou er sowieso van uit gaan dat je extra mag betalen.
Of het veilig is moet je laten afhangen van je verkoper. Denk je dat hij een nieuwe stuurt als jij zegt dat het kapot is/niet aangekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Matt43 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:05:
Bedankt.
Als je via DHL laat bezorgen is er een redelijke kans op bijbetalen (maar zeker geen 99%). Reken op ongeveer 30 euro extra bij DHL.
Via airmail is er ook een kans maar een stuk lager. Als je geen haast zou ik via airmail bestellen. Dat kan ook met tracking code.
Moet je anders dit maar een lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Iemand die mij kan vertellen wat het volgende nu betekend:

RA62CN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20121127 0902
RA62CN 2012 Collection 10061400 NL 20121127 1351
RA62CN 2012 Opening 10010200 NL 20121130 1404

Aangezien hij al sinds 30-11-2012 op opening staat.

Ik wil graag wetne of idt nog uberhaupt komt.

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Stel ik haal een hoesje uit China voor €5,- betaal ik dan ook echt alleen €5,- of moet ik nog belasting of iets anders betalen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
TweakerRecordzz schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:55:
Stel ik haal een hoesje uit China voor €5,- betaal ik dan ook echt alleen €5,- of moet ik nog belasting of iets anders betalen in Nederland?
Als het totaalbedrag onder 22 euro is betaal je sowieso geen invoerrechten en belasting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 12:38
pvdmost schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:55:
Beste,

Na paar weken geleden gereageerd te hebben dat mijn pakket nog steeds op OPENING staat..
Deze status staat nog steeds op OPENING.
30-11-2012 is dit op OPENING komen te staan.
27-11-2012 is het pakket verstuurd.

Nu 04-01-2013 staat het pakket nog steeds op OPENING.
Dit duurt dus al meer dan een maand.
Dus reken er op dat dit niet meer komt.
die 6 weken heb ik nu al gewacht..

Geld terug gekregen van buyincoins.

Wie o wie kan mij bevestigen dat dit pakket uberhaupt nog komt?

Grt
Zat op een pakketje te wachten welke op 3-11 was besteld. nu no niet binnen, met wat navraag bij buyinoins.com erachter gekomen via een andere tracking code (van een pakje bij everbuying.com dat op 20-12 was verzonden en 3-01 binnen kwam) dat het pakketje nooit het vliegveld heeft verlaten...
hier blijkbaar het geld van terug gekregen vandaag.

Bij een aankoop op 3-01 was het pakje al onderweg, totdat ik de volgende mail kreeg:

We are writing to you for the parcel returned to us. Due to the 18th
National Congress of the Communist Party of China (CPC), the Customs is
strictly during this time in China.

There are too many international parcels are blocked. Your goods are
returned to us until now for holding in Customs.

We are full refunding you now. Would you please check your paypal account
about the refund within next 48 hours?

If you still need it, you could buy it again later. Sorry for the trouble.
Your kindly understanding on the matter and if any need ,please feel free to
contact us .

Best wishes,
Buyincoins Customer Service

Dus hier ook het geld terug van gehad.
Meer mensen die dit hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt43
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-07 11:40
Pikoe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:37:
[...]
Minimaal 21% BTW (over prijs+verzendkosten) en ~17.50€ inklaringskosten. Of je dan ook nog invoerrechten over smartphones moet betalen moet je even zelf uit zoeken, was vroeger in ieder geval niet zo. Als je via DHL besteld is de kans 99% dat je extra mag dokken. Maar ik zou er sowieso van uit gaan dat je extra mag betalen.
Of het veilig is moet je laten afhangen van je verkoper. Denk je dat hij een nieuwe stuurt als jij zegt dat het kapot is/niet aangekomen is?
Bedankt voor de reactie(s). Ik wou het eerst via Lightake kopen, maar mits er nog wat extra kosten zijn denk ik er aan om gewoon via ebay een te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Ze kunnen mij niks vertellen bij buyincoins.
Alleen dat ik me geld terug heb gehad.
En zodra het pakket nog aankomt of ik het terug wil betalen.
Alleen de vraag is is het pakket uberhaupt wel china verlaten.
(ik denk het niet aangezien hij op opening staat.)

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Mijn 8" tablet pc voor 35 euro die ik besteld had ligt ook bij customs in China :(
Inderdaad komt er op het moment niks het land uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 12:38
Dank je wel National Congress of the Communist Party of China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Mastermind schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:06:
Mijn 8" tablet pc voor 35 euro die ik besteld had ligt ook bij customs in China :(
Inderdaad komt er op het moment niks het land uit.
8 inch tablet, 35 euro?

wat mis ik :P? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:19
XenoMorpH schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:54:
[...]

Zat op een pakketje te wachten welke op 3-11 was besteld. nu no niet binnen, met wat navraag bij buyinoins.com erachter gekomen via een andere tracking code (van een pakje bij everbuying.com dat op 20-12 was verzonden en 3-01 binnen kwam) dat het pakketje nooit het vliegveld heeft verlaten...
hier blijkbaar het geld van terug gekregen vandaag.

Bij een aankoop op 3-01 was het pakje al onderweg, totdat ik de volgende mail kreeg:

There are too many international parcels are blocked. Your goods are
returned to us until now for holding in Customs.

We are full refunding you now. Would you please check your paypal account
about the refund within next 48 hours?

If you still need it, you could buy it again later. Sorry for the trouble.
Your kindly understanding on the matter and if any need ,please feel free to
contact us .

Best wishes,
Buyincoins Customer Service

Dus hier ook het geld terug van gehad.
Meer mensen die dit hebben gehad?
Bij mij komen er sommige producten de laatste tijd ook zo goed als niet binnen.
Sommige binnen een week. Anderen 2 mnd. ... op 1 order wacht ik sinds 21-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zo'n mooie ervaring met mixeshop.

Had een Ainol Novo Hero10 besteld. Na veel gedoe uiteindelijk via DHL verzonden. Hebben die knakkers het niet goed ingepakt (tablet doos in een kartonnetje, niks er tussen) gevolg is dat het scherm gebroken is en er een barst in de case zit. Tablet deed het eerst wel, maar na een paar uur viel ie uit en ging niet meer aan (ook niet na lang opladen) CWM deed het wel, maar nieuwe firmware doet helemaal niks. Daarnaast ook een pixel die niet lekker mee werkt..

Dus ik mail Mixeshop om hem terug te sturen. Krijg ik na veel eromheen gedraai eindelijk antwoord, maar ik moet het wel zelf betalen (de retour zending). Niet mee eens, maar toch maar gedaan, want anders heb ik niets.
Dus zaterdag pakketje op de bus gedaan. Mailen ze vanochtend doodleuk dat ze gaan proberen het te repareren en die kosten plus het opnieuw verzenden wel betalen (dus dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren). Maar dat als de tablet niet gerepareerd kan worden, ik met korting een nieuwe kan kopen. WTF?!

Na een nieuwe boze mail van mijn kant geven ze nu toch aan een nieuwe op te sturen als deze niet gerepareerd kan worden.

Het zal mij benieuwen... Maar daar zal ik dus nooit meer wat bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 01:44
Downstar2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:04:
[...]

8 inch tablet, 35 euro?

wat mis ik :P? linkje?
Haha idd linkje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Wat kunnen wij hier aan doen dat de pakketjes niet binnen komen?

Kunnen wij deze alsnog binnen krijgen of kunnen we dit het beste als verloren beschouwen.

Graag hoor ik jullie..

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

pvdmost schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:03:
Wat kunnen wij hier aan doen dat de pakketjes niet binnen komen?

Kunnen wij deze alsnog binnen krijgen of kunnen we dit het beste als verloren beschouwen.

Graag hoor ik jullie..

grt
Klagen bij post.nl, die staan erom bekend pakketen te jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
Naja dit kunnen wij niet doen want de pakketten zijn nederland nog niet eens binnen gekomen.
Hoe moeten we dan claimen bij postnl?
pakket staat gewoon nog in china maar wat er gedaan wordt geen idee.

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

pvdmost schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:06:
Naja dit kunnen wij niet doen want de pakketten zijn nederland nog niet eens binnen gekomen.
Hoe moeten we dan claimen bij postnl?
pakket staat gewoon nog in china maar wat er gedaan wordt geen idee.

grt
Gewoon geduld hebben over het algemeen. Ik heb wel eens wat binnen 1.5 week in huis gehad, maar heb ook wel eens 2 maanden op iets moeten wachten. En waardoor dat verschil komt? Heb geen idee. Blijkbaar is er nu iets aan de hand in China, waardoor de customs in China wat strenger is.

Ben dan benieuwd wanneer al mijn kabeltjes, hoesjes en screenprotectors binnenkomen voor de nieuwe Galaxy Tab 2 van m'n dochtertje. Misschien valt het qua verzendtijd mee met enveloppenpost.

[ Voor 21% gewijzigd door hars73 op 07-01-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Bij mij is een vracht na 2 weken op 'opening' te hebben gestaan aangekomen in Nederland. Ik vraag me overigens zeer af wat die "opening" in houdt aangezien ik niet denk dat ze het pakket daadwerkelijk openen. Het was toen namelijk al de tweede keer dat het op de status opening stond en de keer daarvoor was het maar voor 1 dag. Ik heb zo het vermoeden dat het de nieuwe vertaling is van 'arrival at inward office of exchange', die normaal bij elke aankomst in china ook werd gegeven en nu alleen in het land van bestemming.

[ Voor 10% gewijzigd door Pikoe op 08-01-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar N connctors tekoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

hars73 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:54:
[...]
Blijkbaar is er nu iets aan de hand in China, waardoor de customs in China wat strenger is.
Ik las het in een eerdere post :

hopelijk komt het binnenkort weer los ...
Zit te wachten op wat K-pop spul (voor m'n dochters) van YesAsia.com uit Hong Kong ; iemand daar ervaring mee ??
(post is sowieso traag tijdens/na feest/vakantie periode lijkt het, magazine uit UK van 19/12 kwam gisteren binnen)

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 09-01-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn lampje is vandaag binnen gekomen, samen met een usb wifi n ontvanger.
Het lampje geeft een nogal blauw/paarse kleur. Bouwkwaliteit is best ok voor 1cent. :)
De ontvanger is echt niet goed, straks wat beter testen.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:44:
Weet iemand waar N connctors tekoop zijn?
Offropic:
Als je belg bent, bij mij, ik heb er nog over van een cantenna project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:40:
Ook zo'n mooie ervaring met mixeshop.

Had een Ainol Novo Hero10 besteld. Na veel gedoe uiteindelijk via DHL verzonden. Hebben die knakkers het niet goed ingepakt (tablet doos in een kartonnetje, niks er tussen) gevolg is dat het scherm gebroken is en er een barst in de case zit. Tablet deed het eerst wel, maar na een paar uur viel ie uit en ging niet meer aan (ook niet na lang opladen) CWM deed het wel, maar nieuwe firmware doet helemaal niks. Daarnaast ook een pixel die niet lekker mee werkt..

Dus ik mail Mixeshop om hem terug te sturen. Krijg ik na veel eromheen gedraai eindelijk antwoord, maar ik moet het wel zelf betalen (de retour zending). Niet mee eens, maar toch maar gedaan, want anders heb ik niets.
Dus zaterdag pakketje op de bus gedaan. Mailen ze vanochtend doodleuk dat ze gaan proberen het te repareren en die kosten plus het opnieuw verzenden wel betalen (dus dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren). Maar dat als de tablet niet gerepareerd kan worden, ik met korting een nieuwe kan kopen. WTF?!

Na een nieuwe boze mail van mijn kant geven ze nu toch aan een nieuwe op te sturen als deze niet gerepareerd kan worden.

Het zal mij benieuwen... Maar daar zal ik dus nooit meer wat bestellen..
Niet te lang laten door gaan, als er binnen nu en een week niets gebeurt een Paypal dispute openen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:49
Leo1010 schreef op zondag 09 december 2012 @ 02:38:
Ziezo, op Ebay wat NFC meuk besteld voor m'n nieuwe S3

Weet er iemand wat er met http://www.chinapricefinder.com/ aan de hand is?
Zoals eerder vermeld was de server gecrasht.

Ondertussen draait de server weer als vanouds en is ook de website dus ook weer online.

Daarnaast staat er ook weer een 1ct deal op everbuying:

http://www.everbuying.com/product48333.html

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
mnielsm schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:16:
[...]

Daarnaast staat er ook weer een 1ct deal op everbuying:

http://www.everbuying.com/product48333.html
thnx
Leuk voor me vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

brilsmurfffje schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:07:
[...]

En het is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help help help het is vandaag al 3 weken dat mijn track en trace het niet doet bij Hong Kong post.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:08:
Help help help het is vandaag al 3 weken dat mijn track en trace het niet doet bij Hong Kong post.
Hoe kan dit?
Geen idee, wat zei het bedrijf waar je je bestelling geplaatst heb?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 35 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]