[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:33
Deze is volgens mij op dit moment goedkoper in de officiële shop van Ainol :
http://www.ainolstore.com...oth-v2-1-dual-camera.html
(Heeft ook geen 3g, enkel support voor dongle)

[ Voor 4% gewijzigd door L7LYNX op 24-11-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Quad schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:21:
Buyincoins vind ik zelf ook een goede.
Dank, ga die ook eens proberen :*)

Heb er nu 3:
- DX (al klant)
- Banggood (al klant)
- Buyincoins (nog niet)

Heb gisteren ook mijn bestelling bij DX met 12 iPhone kabels 3 laders ontvangen, heeft nog geen 8/9 dagen geduurd (16e besteld, 24ste ontvangen), ben er zeer content mee en vooral verrast omdat ik verschillende kabels (kleuren/maten) had besteld, had verwacht dat het hierdoor sowieso langer zou duren, top van dx _/-\o_

//EDIT, wat ik al eerder ben tegengekomen, en dit vind echt een gemis, is dat je niet kan sorteren (bij bijvoorbeeld buyincoins) op het meest beoordelingen dat een product heeft, dus "sort by popularity/reviews"

[ Voor 24% gewijzigd door EN-IS op 25-11-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
EN-IS schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:00:
[...]

Verbetering van zijn dienstverlening? Betrouwbaarheid van de post peilen? Klanttevredenheid in de gaten houden? Feedback op zijn diensten/producten/levering? ... en ik kan 100 extra redenen bedenken ;)

Ze doen het in ieder geval beter als een aantal jaren terug, vind DX nog altijd een van de betere shops! Alleen zoek ik soms wel eens naar wat nieuws (producten) :)

Vraag ik het hier nogmaals; iemand suggesties voor zeer/goede shops, die vergelijkbaar zijn met DX of zelfs beter zijn? (focalprice ken ik al en heb ik wat mindere ervaringen mee!)....
Pandawill.com, tinydeal.com, buyincoins.com, Lightake.com, priceangles.com, everbuying.com, ...

Om zo goedkoop mogelijk iets te vinden altijd even chinaprices.us bezoeken, ook altijd even Ebay nakijken.
Aliexpress.com is ook vaak voordelig, zeker als je grotere aantallen koopt (zoals iPhone kabels).

Verder kun je voor wat specifiekere spullen goedkoop uit zijn op Taobao, ik gebruik altijd agent mistertao.com.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTimX
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 12:26
Leo1010 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:37:
Als ik dat ding zo zie denk ik wel dat die en soortgelijke binnenkort bij de Kruidvat en Intertoys te koop zullen zijn. De huidige generatie gaat de laatste tijd in sneltreinvaart met korting weg.

Edit:
Kom toevallig net dit tegen,
http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html

Tijdelijk $49.99 incl verzending voor het laatste model Android usb stick.
Er zijn er inmiddels ook een aantal met dezelfde SoC op 1.6GHz. Toch weer een tikkie sneller ;) Weliswaar niet voor dezelfde prijs, maar rond de "gewone" $69.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Painore schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:42:
Pandawill.com, tinydeal.com, buyincoins.com, Lightake.com, priceangles.com, everbuying.com, ... ....
Thanx! d:)b

Zal ze allemaal eens een keer checken, heb voor nu niets meer nodig, wil nog altijd wel zo'n quadrocopter quadcopter kopen op banggood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Zocht laatst informatie over het tracken van een pakket afkomstig van www.dx.com, heb vervolgens de gehele topic door gespitst, zag een aantal url's langskomen. Heb er drie goede gevonden en gebruik deze zelf nu ook, ik noem ze even omdat ze niet in de OP staan ( :z );
- http://www.17track.net/ (beste!)
- http://www.packagetrackr.com/track/china-post
- http://intmail.183.com.cn/item/trace/itemTrace.jsp

Zag ook een nummer langskomen voor het opvragen van een 3S code en het omzetten van een code (china pakket) naar een 3S, dit was een alternatief nummer voor de 0900-0570 nummer, deze functioneert niet meer.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=0900-0570

Ik had twee bestellingen geplaatst bij DX.com, een is vorige week al bezorgd (zie mijn post over iphone kabels :)), ander nog niet, vond dit wel vreemd, omdat ze beiden op dezelfde dag zijn verstuurd. Dus ik bel met PostNL, blijkt dat deze bij de douane ligt, medewerkster van de klantenservice wist alleen niet waarom deze daar lag, de douane mag het 30dagen bewaren. Ze gaf aan dat ik of een brief krijg of het deze week alsnog wordt bezorgd, anders na een week bellen.

Ik kreeg ook meteen een 3S code, alleen deze lijkt?/is korter als een standaard 3S code en begint met 3SRG000000.

Nu maar afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede ervaring bij Mixeshop! heb een telefoon besteld (Donderdag middag) is vandaag binnen gekomen met DHL! Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die de Jiayu G3 met de couponcode van FOK op lightake.com hebben besteld.
Ik heb zojuist een volledige refund gekregen van ze op mijn paypal, enig andere die hetzelfde hebben?

Op fastcardtech is deze wel op voorraad, maar uiteraard duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:10:
Mensen die de Jiayu G3 met de couponcode van FOK op lightake.com hebben besteld.
Ik heb zojuist een volledige refund gekregen van ze op mijn paypal, enig andere die hetzelfde hebben?

dus heb je de tel gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 21:18
EN-IS schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:07:
Zocht laatst informatie over het tracken van een pakket afkomstig van www.dx.com, heb vervolgens de gehele topic door gespitst, zag een aantal url's langskomen. Heb er drie goede gevonden en gebruik deze zelf nu ook, ik noem ze even omdat ze niet in de OP staan ( :z );
- http://www.17track.net/ (beste!)
Ik gebruik ook altijd 17track om de status van mijn zendingen na te kijken, maar vandaag komt er alleen maar "Tracking error " Unavailable", komt dat bij jullie ook?
Of is er iets aan de hand met mijn zendingen |:( (zijn 2,5 maand onderweg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BeArt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:41:
Ik gebruik ook altijd 17track om de status van mijn zendingen na te kijken, maar vandaag komt er alleen maar "Tracking error " Unavailable", komt dat bij jullie ook?
Of is er iets aan de hand met mijn zendingen |:( (zijn 2,5 maand onderweg)
Dat is sinds gisteren/zondag, ik heb daar nu ook last van :) Ligt dus niet aan je zendingen maar aan 17track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:39
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:10:

Klopt. Hier ook het volledige bedrag op mijn paypal rekening gekregen. Ik had er niet om gevraagd maar blijkbaar zien ze zelf in dat ze niet geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
Is er iemand die ervaring heeft met discoverybuying.com?

Ik wacht inmiddels al 2 maanden op het door mij bestelde artikel.
Na 5 weken stuurde ik een mail dat ik mijn bestelling nog niet had ontvangen.
Ik kreeg redelijk snel antwoord van de "service" desk dat het niet lang meer kon duren.
En dat ik naar alle waarschijnlijkheid mijn bestelling binnen een paar dagen zou ontvangen.
Na 7 weken weer een mail gestuurd van waar blijft mijn bestelling, toen werd er ineens verteld dat het 60 dagen kon duren vanaf verzending.

Na de 60 dagen wederom een email gestuurd dat ik een oplossing wil, ik krijg als reactie: wees geduldig?
Iemand vergelijkbare ervaring?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven Megapaul,

Ik bestel daar regelmatig horloges voor de doorhandel.
Voordat ze het versturen duurt het meestal wel 4 werkdagen, daarna normale levertijd, min. 2 weken.
Het is echter wel zo dat ze soms producten aanbieden die ze helemaal niet op voorraad hebben.
Klantenservice is echter ZEER goed, nog nooit zoiets meegemaakt.
Ze reageren normaliter ook binnen 2 dagen, service@discoverybuying.com - contactpersoon: Momo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Megapaul schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:07:
Is er iemand die ervaring heeft met discoverybuying.com?
Als je 1,25 betaalt voor Registered Airmail heb je het binnen 3 weken binnen.
Kies je gratis verzending via Unregistered Airmail dan duurt het 8 - 10 weken (raakt vaak zoek onderweg).
Twee horloges kwamen vorige week binnen die ik in augustus besteld had.

Dus betaal die 1,25 en je hebt het veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
Met de bestelling kon ik kiezen tussen regisertered airmail of ups (wou dat ik voor dat laatste gekozen had....) Desondanks kloppen de leveringstijden (in mijn geval) niet Er wordt namelijk gesproken over 15 tot 20 werkdagen. En dat blijkt niet zo te zijn.
Klantenservice geeft idd snel antwoord maar volgende keer sla ik deze shop over of ik kies voor ups.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:37:
Met de bestelling kon ik kiezen tussen regisertered airmail of ups (wou dat ik voor dat laatste gekozen had....) Desondanks kloppen de leveringstijden (in mijn geval) niet Er wordt namelijk gesproken over 15 tot 20 werkdagen. En dat blijkt niet zo te zijn.
Klantenservice geeft idd snel antwoord maar volgende keer sla ik deze shop over of ik kies voor ups.
Mail hem even, ik heb namelijk ook altijd vertraging met UPS, 1 dag te laat vraag ik refund van de verzendkosten.
Refund staat er ALTIJD binnen 24 uur op (paypal).
Komtie alsnog 5 dagen later aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Vrijdag een blackfridaydeal op mp4nation besteld (met gratis FedEx shipping), kwam vanmiddag binnen :)

Brainwavz M2, fijne dingetjes!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Heb de laatste 2 weken weer lekker wat besteld op Ebay,

Mapje voor me Samsung Galaxy Note II 2
Flipcover voor me Note II 2
MHL adapter voor me note 2
Micro usb auto lader
Dames horloge
Heren horloge

En dat alles voor nog geen 30 euro:D

Wat ik voor het eerst mee heb gemaakt is dat ik een foto plus track en trace code kreeg via de mail van het pakketje met de MHL adapter Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-3LvF-Iv6ruE/ULdqxDIUsyI/AAAAAAAAEec/hOqddUFPTNo/s720/2012-11-29%252015.00.35.png

Verwijderd

Ik zat maar weer eens op DX te kijken maar wat hebben ze daar toch ook veel rotzooi.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

mathy_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:07:
Heb de laatste 2 weken weer lekker wat besteld op Ebay,

Mapje voor me Samsung Galaxy Note II 2
Flipcover voor me Note II 2
MHL adapter voor me note 2
Micro usb auto lader
Dames horloge
Heren horloge

En dat alles voor nog geen 30 euro:D

Wat ik voor het eerst mee heb gemaakt is dat ik een foto plus track en trace code kreeg via de mail van het pakketje met de MHL adapter [afbeelding]
Dit heb ik ook gehad toen ik wat spullen voor m'n motor kocht op Ebay (accessoires, China spul). Netjes een foto van de doos met mijn naam en adres, en een trackingnummer erbij. Dat was volgens mij mijn snelste Ebay zending ooit, binnen 1,5 week was het binnen

Vaak bu'j te bang!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Mastermind schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:25:
[...]

Als je 1,25 betaalt voor Registered Airmail heb je het binnen 3 weken binnen.
Kies je gratis verzending via Unregistered Airmail dan duurt het 8 - 10 weken (raakt vaak zoek onderweg).
Twee horloges kwamen vorige week binnen die ik in augustus besteld had.

Dus betaal die 1,25 en je hebt het veel sneller.
Unregistered mail heb ik over het algemeen binnen 4 weken binnen na bestellen. Er zijn uitzonderingen, maar dat kan ook komen door het niet op voorraad zijn bij de shop. Registered merk ik niet onwijs veel verschil, maar het zou kunnen dat ze iets sneller zijn.

Maar stellen dat unregistered tussen 8-10 weken is ben ik het niet mee eens. :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:09:
Ik zat maar weer eens op DX te kijken maar wat hebben ze daar toch ook veel rotzooi.
Is dat positief of negatief? :P
Toegegeven, het aantal nuttig bruikbare dingen is waarschijnlijk kleiner dan het aantal nutteloze frutsels :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:35:
[...]

Is dat positief of negatief? :P
Toegegeven, het aantal nuttig bruikbare dingen is waarschijnlijk kleiner dan het aantal nutteloze frutsels :D
Lichtelijk negatief. Heel veel frutsels inderdaad en de dingen die me dan wel wat lijken zijn weer erg duur bijv 10 of 20 dollar dat ik denk dat moet toch goedkoper kunnen voor China spul :). Misschien moet ik dit topic gewoon eens even doorbladeren opzoek naar leuke ideeën :).

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 17:48
Weet iemand of het legaal is om een flesje parfum uit china te halen ?

Verwijderd

allesvooriphone schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:37:
Ligt eraan of het namaak is.. en je kan beter geen parfum halen uit China, mijn ervaring is dat de geuren snel wegtrekken en dat het niet lang goed blijft. (Ben van de zomer in China geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
allesvooriphone schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:37:
beter haal je gewoon echte parfum (eventueel in de aanbieding, of bijvoorbeeld via erkende grote sites als fragencex.com, met coupon FREE krijg je ook nogeens gratis verzending.) en geen namaak shit uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Downstar2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:15:
[...]

beter haal je gewoon echte parfum (eventueel in de aanbieding, of bijvoorbeeld via erkende grote sites als fragencex.com, met coupon FREE krijg je ook nogeens gratis verzending.) en geen namaak shit uit china.
Ik heb het niet over namaak... Ik bedoelde meer of je iets vloeibaars mocht halen uit het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang dat het geen bom is, denk ik dat dat geen probleem zou moeten vormen...

Even iets totaal anders;
Kan er iemand mij een goed bluetooth toetsenbord aanbevelen voor men tablet?
En eventueel toetsenbord-stickers om Qwerty om te zetten naar Azerty (ben een vlaming).

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
allesvooriphone schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:48:
Ik heb het niet over namaak... Ik bedoelde meer of je iets vloeibaars mocht halen uit het buitenland
Ik heb laatst twee pennen (in de vorm van een injectienaald) bij focal besteld waarvan de inhoud (inkt) heel erg vloeibaar is,. Deze zijn teruggestuurd door de Chinese douane naar afzender, omdat het dus om vloeibare spul ging, vervolgens het bij banggood besteld, 1tje maar, deze heb ik wel ontvangen.

Dus je hebt een kans dat het teruggestuurd kan worden, ik acht de kans klein maar je bent in ieder geval geïnformeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

sphere

Debian abuser

Iemand nog een suggestie waar je krimpstekkers kan kopen het spul op DX ziet er niet geweldig uit en weinig keus in geïsoleerde variant kabelschoenen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
http://www.buyincoins.com...cat5-lan-product-708.html

1000 stuks, $24 dollar.

Levenslange voorraad ;)

Edit:
Oh... geisoleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Shamalamadindon op 02-12-2012 14:39 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buyincoins manier van reclame voeren :P

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/11561887/img/11561887.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Painore schreef op donderdag 01 november 2012 @ 07:14:
[...]

Paypal claim? Dit probleem ligt volledig uit handen van de winkel, het is de overheid en de verzender die het process vertragen. Overigens gaat Paypal je geld niet terug geven wanneer hij gewoon verstuurd, en volgens de tracking code onderweg is.
Heb je er het geduld niet voor, koop dan gewoon iets in Nederland of betaal extra voor verzending met DHL.
Bij deze een paypal claim een paar weken geleden ingediend en mijn geld nu teruggekregen.
Het verhaal (en de tracking) van Focalprice aan mij en paypal raakte kant nog wal.

Het ding zou dan met dhl verstuurd geweest zijn eind oktober. In de trackingcode van DHL staat de code op 6 november en zelfs vandaag nog steeds op pending in het verre Oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Pffff, speciaal voor hongkongpost gekozen omdat ik dacht dat het sneller was blijkbaar niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

Diverse coupons van Buyincoins, onderstaande coupons zijn alleen vandaag/morgen geldig!
Kan je winnen op de site van BIC, er zijn ook coins en cadeau's te winnen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
8% korting telfoons:                        KEGEFS , LSYGRF
7% korting electronica                    HZWISQ
8% korting video & audio                    UGOYJI
8% korting op tablets /ereader            RELZRH
7% korting op car accessoires               OIXWMP  
7% korting op video games                   SAKUUV
7% korting op home & garden                 EQNUBS 
7% korting op Apple accessoires             KIYXYL

Maximaal 2x te gebruiken.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisks
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 16:46
Hier nog wat werkende coupons/kortingscodes van een Russische blogsite :

Chinaprices.ru (Google-translated)

Toegepast bij BuyInCoins ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

10% korting bij tomtop.com (Chinese webshop, heb er goede ervaringen mee), geldig t/m 30-12-2012.
Couponcode: TT10DEC30

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Heb twee weken geleden iets besteld op DHGate, is verzonden met DHL. Via de trackingfunctie op DHGate gaat alles goed, en is het pakket gisteren bezorgd. Alleen wel hopeloos op het verkeerde adres.

Nu het vreemde; ondanks dat de trackingfunctie op DHGate gewoon trackinginfo weergeeft, is het (10-cijferige) trackingnummer bij DHL onbekend. Ook op www.packagetrackr.com/ wordt hij niet herkend. De plaatsnaam + "signed for by" naam waar hij volgens DHGate Tracking bezorgd zou zijn geven geen hits in Google/Telefoongids.

Het vreemde vind ik dat DHGate wél gewoon trackinginfo geeft. Is iemand bekend met een soortgelijke situatie?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Z
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:09
...fragencex.com, met coupon FREE krijg je ook nogeens gratis verzending.) en geen namaak shit uit china.
fix fragrancex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Update van mijn levertijden:

- DX1, iPad 4 accessoires, besteld op 4-11, binnen op 29-11
- DX2, iPhone 5 hoezen/cases/etc, besteld op 4-11, binnen op 21-11
- Fasttech, Ledlight deal, besteld op 19-11, nog niet binnen
- EforChina, 2x toslink, besteld op 22-11, nog niet binnen
- Ebay (UK Seller), 3m YPbPr kabel, besteld op 23-11, binnen op 4-11
- Ebay (Honkong Seller), 2x apple lightning kabel (gokje), besteld op 23-11, nog niet binnen.

Zal dit lijstje in de loop der tijd updaten in dit topic :)

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Let op: het betreft VS

FREE69 is alleen van toepassing op bedragen groter dan 69Dollar (wereldwijd) of FREE binnen VS

Bij bedragen groter dan 21 euro, zul je in iedergeval ook aan de deur moeten betalen: btw
Bovende 150 euro ook heffingen.
Bij betalen aan de deur komt daardoor ook nog een een afhandelingskosten van de bezorger erbij, meestal 10 euro.

http://www.belastingdiens...edrijven/rekenvoorbeelden

Aangezien meerdere mensen dat al is overkomen bij FragranceX, moet je hier goed rekening mee houden.
Als je onder de 21 euro blijft is er niks aan de hand. Zelf ook al besteld, en dat gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Get!em schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:24:
[...]
~
Bij bedragen groter dan 21 euro, zul je in iedergeval ook aan de deur moeten betalen: btw
Bovende 150 euro ook heffingen.
~
Aangezien meerdere mensen dat al is overkomen bij FragranceX, moet je hier goed rekening mee houden.
Als je onder de 21 euro blijft is er niks aan de hand. Zelf ook al besteld, en dat gaat goed.
Betreft dat de prijs inclusief verzendkosten?? Zo worden samples al heel snel een dure grap als ik de site mag geloven met de vermelde verzendkosten:
"Ships via USPS International Express for $14.95 + $0.99 per item"

[ Voor 14% gewijzigd door NYzE op 05-12-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ik heb op 19 november een dualband portofoon laten versturen door DX.
Hierbij kreeg ik een RA-trackingnr wat slecht te tracken is, nu zie ik opeens vandaag dat dit een RQ-nr geworden is, waar ik in elk geval zie dat het richting Nederland komt. Is dat jullie wel eens gebeurd, dat het trackingnr ineens anders is? Of is dat gewoon een trackingcode van het 'volgende' postbedrijf in de weg hier naartoe? Ik verwacht wel dat het bij de douane komt te liggen, maar geen probleem om wat invoerkosten te moeten betalen. Ben benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
NYzE schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:02:
[...]
Betreft dat de prijs inclusief verzendkosten?? Zo worden samples al heel snel een dure grap als ik de site mag geloven met de vermelde verzendkosten:
"Ships via USPS International Express for $14.95 + $0.99 per item"
Voor die 21 euro is het exclusief verzendkosten, staat ook netjes uitgelegd bij de douane site. (Als je er boven komt worden de verzendkosten wel meegenomen in het bedrag waarover belasting betaald moet worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Even wat reacties verwijderd. Zoals duidelijk vermeld staat is het bespreken van namaakproducten hier nadrukkelijk niet toegestaan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
vandaag 2 x box accus ontvangen van bc 1 week in huis in december nog wel 3 dollar stuk
3600 mah werkt goed :)

http://www.buyincoins.com...x-360-02-product-361.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik hoop dat ik dit mag doen, ik heb mijn ervaring met LighTake om mijn eigen blog gedeeld: http://chinareview.nl/lightake-com-ervaring/

Misschien interessant voor mensen die nog geen ervaring met het kopen in China hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Paperbag24 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:15:
vandaag 2 x box accus ontvangen van bc 1 week in huis in december nog wel 3 dollar stuk
3600 mah werkt goed :)

http://www.buyincoins.com...x-360-02-product-361.html
Dat is wel heeeeel erg goedkoop. Ontploffingsgevaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Leo1010 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:36:
[...]

Dat is wel heeeeel erg goedkoop. Ontploffingsgevaar?
laat ik het niet hopen maar ze doen het goed voor hoelang is maar de vraag maar voor zon prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Paperbag24 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:58:
[...]

laat ik het niet hopen maar ze doen het goed voor hoelang is maar de vraag maar voor zon prijs :)
Zitten vast 8650 cellen in en voor die prijs zijn ze vast niet protected. Tip van de week: Alleen opladen als je er zelf bij bent :P.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
RobertowNL schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:10:
[...]

Zitten vast 8650 cellen in en voor die prijs zijn ze vast niet protected. Tip van de week: Alleen opladen als je er zelf bij bent :P.
bedankt voor de tip dit voorgevoel had ik ook al een beetje voor die prijs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
ik vertrouw dat soort dingen uit China echt niet. Goedkope USB aansluitingen. Er moeten toch allerlij transformaties van het voltage worden uitgevoerd en als bijvoorbeeld je telefoon langdurig aan 6 volt wordt blootgesteld kan dat nooit goed zijn.
Ik heb ook een de binnenkant van een stopcontact->USB ding de binnenkant bekeken (tjah, Chinese bouwkwaliteit) en dat zag er maar eng uit. Microscopische transformator, alles zit er maar een beetje.

Een transformator werkt door de verhouding van het aantal windingen op een spoel. 200:100 betekend dus een conversie van 230 naar 115 volt. 200:20 = 23 Volt.

Stel dat er wat doorbrand en er ipv 200 in een keer maar 100 windingen worden benut. Dan wordt het voltage dus verdubbeld! Byebye phone :P

Ik heb ook een draagbare oplader, verstelbare voltages. Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar aangezien deze 45 euro was vertrouw ik het wel. Maar die dingetjes van 2 euro, ik weet t nog net zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Heilige Kaas schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:07:
ik vertrouw dat soort dingen uit China echt niet. Goedkope USB aansluitingen. Er moeten toch allerlij transformaties van het voltage worden uitgevoerd en als bijvoorbeeld je telefoon langdurig aan 6 volt wordt blootgesteld kan dat nooit goed zijn.
Ik heb ook een de binnenkant van een stopcontact->USB ding de binnenkant bekeken (tjah, Chinese bouwkwaliteit) en dat zag er maar eng uit. Microscopische transformator, alles zit er maar een beetje.

Een transformator werkt door de verhouding van het aantal windingen op een spoel. 200:100 betekend dus een conversie van 230 naar 115 volt. 200:20 = 23 Volt.

Stel dat er wat doorbrand en er ipv 200 in een keer maar 100 windingen worden benut. Dan wordt het voltage dus verdubbeld! Byebye phone :P

Ik heb ook een draagbare oplader, verstelbare voltages. Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar aangezien deze 45 euro was vertrouw ik het wel. Maar die dingetjes van 2 euro, ik weet t nog net zo niet.
Eens, zo heb ik al meermaals horror verhalen over deze chager gehoord.

De chargers die iets duurder zijn zitten vaak wel beter/goed in elkaar. Vaak bestel ik er 2 en haal ik er even één open zodat ik kan checken hoe de kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
En die horrorverhalen zijn?.... Want heb er vorige maand 3 besteld.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Tremio schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:45:
En die horrorverhalen zijn?.... Want heb er vorige maand 3 besteld.... :(
Brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Telefoons en opladers die worden opgeblazen ;)
Ik haal graag dingen uit China maar een telefoon is me toch wat te kostbaar. Dan investeer ik liever 3 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertowNL schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:43:
[...]

Eens, zo heb ik al meermaals horror verhalen over deze chager gehoord.

De chargers die iets duurder zijn zitten vaak wel beter/goed in elkaar. Vaak bestel ik er 2 en haal ik er even één open zodat ik kan checken hoe de kwaliteit is.
Jep! Die heb ik eens voor mijn collega gekocht en die werd op een gegeven moment wakker van een brandlucht bleek dit ding helemaal doorgebrand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Oei, iemand ook horrorverhalen over deze plug? Hij is wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
m19 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 08:49:
Oei, iemand ook horrorverhalen over deze plug? Hij is wat duurder.
het verschilt maar ik heb wel eens een lader gehad die na 2 minuten de stoppen lieten springen ongeveer de zelfde lader :) maar ik heb er ook een bij mn china phone en die is wel goed dus kan je niks van op aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:10:
[...]

Geen horrorverhalen. :+
Misschien niet helemaal toevallig ligt er as-we-speak zo'n ding hier opengezaagd onder m'n monitor.
Op de behuizing is met meerdere mm's dik kunststof in ieder geval niet bezuinigd.
Rocksolid en kan alleen destructief worden geopend.

De lader hield er ineens mee op, gelukkig had ik een bak vol. 8)
Opengewerkt ziet het er niet eens zo slecht uit en ik moet nog checken waarom de lader er mee ophield.
Klopt die OEM HTC laders zitten echt prima in elkaar :) (Solderingen etc lijken prima te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
RobertowNL schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:17:
[...]

Klopt die OEM HTC laders zitten echt prima in elkaar :) (Solderingen etc lijken prima te zijn).
Is die van LighTake een OEM HTC lader? Lijkt me haast wel, aangezien ik 3,17$ best nog wel wat vind voor Chinese normen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:11
Ik heb vandaag bij BuyInCoins een Mini-DP naar VGA adapter gekocht. Vast vooruit besteld voor m'n nieuwe PC die voor januari op de planning staat, zal wel even duren voordat alles uit China er is wegens kerst etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat natuurlijk niet alleen om het plastic eromheen maar vooral ook over het elektrische gedeelte en daarmee de brandveiligheid. Zie hier wat resultaten van fake/ China USB opladers: http://www.arcfn.com/2012...gers-in-lab-apple-is.html en http://www.arcfn.com/2012...-charger-and-why-you.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ziezo, op Ebay wat NFC meuk besteld voor m'n nieuwe S3

Weet er iemand wat er met http://www.chinapricefinder.com/ aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 14-09 20:44
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:30:
Het gaat natuurlijk niet alleen om het plastic eromheen maar vooral ook over het elektrische gedeelte en daarmee de brandveiligheid. Zie hier wat resultaten van fake/ China USB opladers: http://www.arcfn.com/2012...gers-in-lab-apple-is.html en http://www.arcfn.com/2012...-charger-and-why-you.html
Ik heb ook al eens wat Soshine spul gehad dat spontaan begon te smelten door de warmte.

Nu neem ik het zekere voor het onzekere en kocht ik lokaal een hoop Eneloops (die het na 3 jaar nog perfect doen) en een goede lader zoals de Maha lader die dan wel even een beetje meer geld kost (maar gaat dan misschien 20 jaar mee) en veel safer is.

Van die 18650 etc vind ik lokaal geen bekende merken dus moet ik het met het goedkopere spul doen.
Nu na die Soshine lader en een ontplofte 9V rechargable accu laad ik nooit geen accu's meer op als ik niet meer thuis ben. (youtube maar eens op exploderende batterijen)
De lader gaat bij mij op een betegelde vloer en dan nog liefst uit de buurt van brandbaar spul. Eigenlijk zou je een metalen tonnetje moeten hebben waar nog goed lucht aankan en de lader daarin steken. Als je ooit eens het resultaat van een ontplofte batterij hebt gezien weet je welke schade je kan aanrichten.
Als het een beetje beter weer is, lees droog, worden mijn Lipo batterijen buiten op het terras in de schaduw opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op zondag 09 december 2012 @ 02:38:
Ziezo, op Ebay wat NFC meuk besteld voor m'n nieuwe S3

Weet er iemand wat er met http://www.chinapricefinder.com/ aan de hand is?
bedoel jij die nfc tags??

en kun je die ook bijvoorbeeld bij dx of focalprice krijgen?
en bij wie heeft u ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:31
2 pakketjes rond dezelfde datum verstuurd (1 dag verschil) en de ene is er al en die andere is er nog steeds niet. Dit is ongeveer 4 weken geleden... Jammer die andere was er lekker snel. Het ergste is nog dat die track and trace nummer het niet altijd doen...

EDIT: besteld bij DX

[ Voor 20% gewijzigd door conara op 10-12-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
2boris schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:27:
2 pakketjes rond dezelfde datum verstuurd (1 dag verschil) en de ene is er al en die andere is er nog steeds niet. Dit is ongeveer 4 weken geleden... Jammer die andere was er lekker snel. Het ergste is nog dat die track and trace nummer het niet altijd doen...

EDIT: besteld bij DX
Hier het zelfde maar dan via ebay.
Zou wel met de periode van het jaar te maken hebben.

Heb 2 dezelfde dingen besteld bij de zelfde leverancier, het ene was na 9 dagen binnen en het andere pakketje wat 2 dagen later werd verzonden is er na 4 weken nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:59:
bedoel jij die nfc tags??
en kun je die ook bijvoorbeeld bij dx of focalprice krijgen?
en bij wie heeft u ze besteld?
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

By DX of Focal heb ik ze nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Met de nfc enabled smartphone waarmee je ze wil gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:55:
Met de nfc enabled smartphone waarmee je ze wil gebruiken?
Ja, bv met de galaxy s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Vraag het aan de maker: mnielsm
Denk dat het te maken heeft met het feit dat custom spiders steeds meer geweerd worden. Zo is nu ook buyincoins.com sinds dinsdag nu alleen te benaderen met een browser, en werkt het niet meer via .NET HTTPWebRequest, zelfs niet als je de complete headerinfo, user-agent, cookiecontainer etc. meestuurt om een browser te simuleren.

Kudo's voor degene die me getest kan tonen hoe hij met HTTPWebRequest de HTML-source van een productpagina van www.buyincoins.com kan ophalen (PM me). (8>

[ Voor 12% gewijzigd door Mastermind op 11-12-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Retorische vraag, ik bedoelde dus dat je ze programeerd met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Weet iemand een site waar je goedkoop een blauwe laser kan vinden waar je de straal ook van kan zien?
Ik had eens een groene laser waar de straal zichtbaar van was maar ik ben de site kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mastermind schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:42:
[...]

Kudo's voor degene die me getest kan tonen hoe hij met HTTPWebRequest de HTML-source van een productpagina van www.buyincoins.com kan ophalen (PM me). (8>
Kleine workaround

set tmpfile=C:\Temp\bic.html
curl -A "Mozilla/4.0" -s -e --URL "http://www.buyincoins.com/new_en/details/red-blue-cyan-plastic-framed-3-d-dimensional-3d-glasses-product-1637.html" > "%tmpfile%"

In combinatie met http://sourceforge.net/projects/libcurl-net/
De rest snap je wel denk ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 11-12-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:12:
[...]

Retorische vraag, ik bedoelde dus dat je ze programeerd met je telefoon.
Sorry voor vage vraag.

Je hebt van samsung zelf ook van die nfc tags, deze kun je instellen middels een app, van samsung zelf instellen..
Maar omdat deze niet van samsung zelf is, weet ik niet of je dat ook kan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zou gewoon moeten werken. NFC is NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:26:
Zou gewoon moeten werken. NFC is NFC
klopt, maar de bedoel met die nfc tags is bv als je in je auto een sticker hebt geplaatst, en in de auto stapt en gps aangaat wifi uit en 3g aan gaat... om dit in die nfc tag in tezetten heb je een app nodig... snapje??

en welke app kun je daar voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Portofoon bij DX op 19 november verstuurd, vandaag aangeboden aan de deur (alleen was ik er niet, dus morgen ophalen bij het postkantoor). Dus ongeveer 3 weken onderweg geweest. Netjes! Geluk gehad dat het de douane passeerde zonder extra kosten.

Leuk spul, Baofeng UV5R, 5 watt TX/RX 136-174MHz en 400-480MHz en is te tweaken zodat je nog eens flink buiten deze frequenties kan komen. Uiteraard heb je wel je zendlicentie(s) nodig om te mogen zenden op bepaalde frequenties en op andere moet je wegblijven en zonder licenties is het een veredelde scanner. Sinds de opkomst van ATF, later GSM en uiteraard internet is de analoge band met zendamateurs een beetje aan het sterven, dus heel veel valt er ook weer niet te beleven met deze porto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:49:
[...]

klopt, maar de bedoel met die nfc tags is bv als je in je auto een sticker hebt geplaatst, en in de auto stapt en gps aangaat wifi uit en 3g aan gaat... om dit in die nfc tag in tezetten heb je een app nodig... snapje??

en welke app kun je daar voor gebruiken?
Samsung heeft standaard erbij zitten, LG ook, en anders levert je een zoektocht in de playstore op NFC genoeg hits op.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:07:
[...]

Samsung heeft standaard erbij zitten, LG ook, en anders levert je een zoektocht in de playstore op NFC genoeg hits op.
Aah oke, thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Quad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:07:
Had eigenlijk gehoopt dat ie zelf zo slim zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ha! Mijn tweede bestelling van Focalprice heb ik nu wel, ik was niet thuis dus ik heb deze moeten ophalen, wat mij opviel;
- ik moest mij identificeren en een idnummer werd genoteerd
- ik diende een handtekening te zetten voor ontvangst

Vond het opvallend, en toen ik er naar vroeg, zei de medewerkster dat de verzender er om vraagt.

In ieder geval, ik had een kado gekocht voor de hond van een kennis;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zIvEE.jpg?1

De hond is nu duidelijk zichtbaar in het donker met zijn blauwe led licht :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Zo afgelopen weken weer wat leuke spulletjes binnen gekregen :)

- Autoraam houder voor mijn galaxy S3, omgerekend 5 euro. Goede kwaliteit en verstelbaar: superding!

- Anti glare screen protector (galaxy s3), past prima en doet zijn werk. Maar heb het idee dat mijn scherm er wat onscherp van word. Maar ach, wat wil je voor 80 cent.

- "genuine" flipcase (galaxy s3): immitatie, slechte kwaliteit: meteen maar op marktplaats voor de kostprijs :+

- Replacement battery voor mijn inmiddels meer dan 4 jaar oude Toshiba laptop: voor minder dan twee tientjes kan ik weer 2,5 uur draaien :).

Eerste drie dingen had ik in 2-3 weken binnen, de accu heeft er bijna 6 weken over gedaan (kwam gister pas binnen, 26 oktober besteld)

EDIT:
nog wat china-shopping kortingcodes:

8% korting op www.everbuying.com, code: Dec10d

Te gebruiken tot: 18 december

10% korting op www.ahappydeal.com, code: Sorry1

Te gebruiken tot: 20 december

[ Voor 16% gewijzigd door Terrz op 12-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:36:
Ha! Mijn tweede bestelling van Focalprice heb ik nu wel, ik was niet thuis dus ik heb deze moeten ophalen, wat mij opviel;

Vond het opvallend, en toen ik er naar vroeg, zei de medewerkster dat de verzender er om vraagt.

[afbeelding]

Standaard procedure bij aangetekende verzendingen heeft verder niks met China te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Terrz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:55:
Zo afgelopen weken weer wat leuke spulletjes binnen gekregen :)

- Autoraam houder voor mijn galaxy S3, omgerekend 5 euro. Goede kwaliteit en verstelbaar: superding!

- Anti glare screen protector (galaxy s3), past prima en doet zijn werk. Maar heb het idee dat mijn scherm er wat onscherp van word. Maar ach, wat wil je voor 80 cent.

- "genuine" flipcase (galaxy s3): immitatie, slechte kwaliteit: meteen maar op marktplaats voor de kostprijs :+

- Replacement battery voor mijn inmiddels meer dan 4 jaar oude Toshiba laptop: voor minder dan twee tientjes kan ik weer 2,5 uur draaien :).

Eerste drie dingen had ik in 2-3 weken binnen, de accu heeft er bijna 6 weken over gedaan (kwam gister pas binnen, 26 oktober besteld)

EDIT:
nog wat china-shopping kortingcodes:

8% korting op www.everbuying.com, code: Dec10d

Te gebruiken tot: 18 december

10% korting op www.ahappydeal.com, code: Sorry1

Te gebruiken tot: 20 december
Heb je een link naar die autoraam houder voor S3? Ik kan er uiteraard zelf zat vinden, maar als iemand er een heeft en tevreden is koop ik die liever :)

• mathy_

[afbeelding]

Dit is puur voor PostNL zodat ze weten wie het pakketje heeft opgehaald, als er later een klacht over komt dat het pakketje niet is afgeleverd.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[afbeelding]

:D die heb ik in het rood gekocht voor de hond van m'n ouders. Volgens mij als ik er 20 had besteld hadden ze die allemaal in de buurt aan andere hondeneigenaren kunnen verkopen. Dikke handel :P

Overigens weer een positieve ervaring met Tomtop, vorige week dinsdagavond wat spulletjes besteld, gisteren (!) was het binnen. 8 dagen dus!

Vaak bu'j te bang!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Damocles.NL schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:50:
[...]

Heb je een link naar die autoraam houder voor S3? Ik kan er uiteraard zelf zat vinden, maar als iemand er een heeft en tevreden is koop ik die liever :)
http://www.ebay.com/itm/390444181965?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Deze is het :)

• EN-IS
-tom-562 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:11:
:D die heb ik in het rood gekocht voor de hond van m'n ouders. Volgens mij als ik er 20 had besteld hadden ze die allemaal in de buurt aan andere hondeneigenaren kunnen verkopen. Dikke handel :P
Heheh >:) Ik zei het al tegen de kennis, als iemand er ook 1 of 10 wil, is dat mogelijk :P

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:49
Mastermind schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:42:
[...]

Vraag het aan de maker: mnielsm
Denk dat het te maken heeft met het feit dat custom spiders steeds meer geweerd worden. Zo is nu ook buyincoins.com sinds dinsdag nu alleen te benaderen met een browser, en werkt het niet meer via .NET HTTPWebRequest, zelfs niet als je de complete headerinfo, user-agent, cookiecontainer etc. meestuurt om een browser te simuleren.

De server waarop de website draaide is gecrasht.
Hierdoor is alle data verloren gegaan.
Ik ben bezig om alles weer online te krijgen maar dat duurt nog wel even.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Net voor het eerst iets besteld op Banggood.com. Pas na 9 dagen krijg ik nu een email dat ze hem hebben verzonden, dus dat duurt wel eens langer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bender schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 03:35:
Net voor het eerst iets besteld op Banggood.com. Pas na 9 dagen krijg ik nu een email dat ze hem hebben verzonden, dus dat duurt wel eens langer :o
Rond de feestdagen duurt alles 2 keer zo lang is mijn ervaring, wel vreemd verder, want als je nu besteld heb je het natuurlijk nooit voor kerst binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Pikoe schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:22:
[...]

Rond de feestdagen duurt alles 2 keer zo lang is mijn ervaring, wel vreemd verder, want als je nu besteld heb je het natuurlijk nooit voor kerst binnen..
Dus moet je ook een maand eerder bestellen als je het als kertskado wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
mathy_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:47:
[...]

Hier het zelfde maar dan via ebay.
Zou wel met de periode van het jaar te maken hebben.

Heb 2 dezelfde dingen besteld bij de zelfde leverancier, het ene was na 9 dagen binnen en het andere pakketje wat 2 dagen later werd verzonden is er na 4 weken nog niet.
En daar is het dan eindelijk:D
Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]