[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.039.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 12:41
EN-IS schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:09:
Krijg net een e-mail van Focalprice dat mijn bestelling niet door de douane is gekomen (ik ga er vanuit dat ze hun eigen grens controle / douane bedoelen).

Lekker is dat :(

[...]

Ik kom er nu ook achter welke twee items dat zijn (tjee waarom verkoop je het dan ook);
- http://www.focalprice.com...en_Blue.html#.UJpAx8VmJNI
- http://www.focalprice.com...Pen_Red.html#.UJpAycVmJNI

Pas dus op met deze twee pennen. Nu effe een bericht sturen naar die lui.
Mijn huisgenoot heeft deze toevallig ook besteld (verzonden op 25 oktober).
Nog geen mail gehad van FocalPrice, maar zal het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07-2023
Bij mij zijn deze gewoon binnengekomen.
Vriendin is arts... dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Guultje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:10:
Bij mij zijn deze gewoon binnengekomen.
Vriendin is arts... dus tja...
Ha! Ben ik toch niet de enige die dezelfde gedachte had :D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
RobertowNL schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:46:
[...]

Nee, nouja niet via Lightake.

Op FOK! was er iemand die hem wel binnen heeft gekregen afgelopen week, maar die had er aardig meer voor betaald.
Lightake kan je vergeten. $205,00 met Singapore Airmail via Aliexpress. DHL $35,00 duurder.
Mijn MK802+ van Geekbuying was SingPost binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 15:25

Rincewind

Take me in your arms tonight

EN-IS schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:09:
Ik kom er nu ook achter welke twee items dat zijn (tjee waarom verkoop je het dan ook);
- http://www.focalprice.com...en_Blue.html#.UJpAx8VmJNI
- http://www.focalprice.com...Pen_Red.html#.UJpAycVmJNI

Pas dus op met deze twee pennen. Nu effe een bericht sturen naar die lui.
Hmmm. Die pennen heb ik ook besteld. Ik heb wel bericht van FC dat ze verstuurd zijn. Ben benieuwd of die van mij er wel doorheen komen (in totaal 8 stuks :) )

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Maar waarom zou je geen injectiespuiten of wat daarop lijkt mogen invoeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Sponz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:08:
Maar waarom zou je geen injectiespuiten of wat daarop lijkt mogen invoeren :?
Denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat het op een injectiespuit lijkt :9 :P

Nee effe serieus, denk dat het te maken heeft met hygiëne, drugs (inhoud), medische materiaal enzv. dat daar bepaalde regels aan zijn verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
EN-IS schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:52:
[...]

Denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat het op een injectiespuit lijkt :9 :P

Nee effe serieus, denk dat het te maken heeft met hygiëne, drugs (inhoud), medische materiaal enzv. dat daar bepaalde regels aan zijn verbonden.
Voornamelijk dat er vloeistoffen inzitten, wordt meestal niet zo gewaardeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 14:26
Zooo nu begint het wel heel lang te duren ...
Op 9 september werd mijn tablet via Focalprice (Registered Airmail) verzonden ... niet aangekomen.
Op 10 september werd het hoesje voor de tablet via Alibaba (Aliexpress - China Post Air Mail) verzonden ... niet aangekomen...

Nu zeggen de verzenders mij dat dit komt door de strengere douaneregels, en dat ik altijd even met de lokale post (BPost voor mij) contact kan opnemen.
Net met BPost gebeld, zij vinden niets terug wanneer ik hen de tracking codes doorgeef ...

Zelf vind ik wel gegevens terug via 17track.net, maar de status ervan is niet recent aangepast.

Hebben jullie dezelfde ervaring dat de verzending nu echt heel lang duurt, of is hier meer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Ja mijn zaklamp is al 3 maanden geleden besteld ofzo. was nirt aangekomen. Precies twee weken geleden is hij opnieuw verzonden door dx. Die heb ik nog niet binnen maar dat is niks raars. De laptop cooler van een vriend is ook twee weken geleden verzonden en die is er al wel.

Het kan dus goed gaan maar ik hoor veel slechte dingen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 22:48
Heilige Kaas schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:19:
Ja mijn zaklamp is al 3 maanden geleden besteld ofzo. was nirt aangekomen. Precies twee weken geleden is hij opnieuw verzonden door dx. Die heb ik nog niet binnen maar dat is niks raars. De laptop cooler van een vriend is ook twee weken geleden verzonden en die is er al wel.

Het kan dus goed gaan maar ik hoor veel slechte dingen de laatste tijd.
Idd vreemd.
Ik mis nog een paar spullen die ik in September heb besteld. Gisteren is er een pak met de gewone HK post toegekomen die net een week ervoor verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Ik wacht ook al vanaf begin september op 2 verschillende zendingen van DX.
Paar oplaadbare AAA batterijen en fietslampjes, niets bijzonders dus.

Heb al contact met ze opgenomen, meerdere malen inmiddels, en echt meewerkend zijn ze niet echt. Maar, ze zeggen inmiddels dat ze het door de post daar laten uitzoeken.
Zo lang heb ik het nog nooit meegemaakt, 2-3 weken normaal, 5-6 weken max, maar daar zit ik nu toch al ruim overheen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101397

Ik heb twee zendingen vanuit china, eentje is een maand onderweg, de andere 3 weken. Voorgaande pakketjes waren altijd binnen 2 weken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07 08:02
Ja maar het ligt ook niet altijd aan China post heb ongeveer gelijk 3 dingen besteld in China 1 was er met briefpost in 6 dagen de rest nog niet.
Zijn beide verzonden op 11-10 de ene met trackingnummer die is op 1-11 in Amsterdam om 16.07 aangekomen en gescand en ik heb het 3S nummer en ligt sinds die tijd bij de douane niets vreemds geen laser maar gewoon een Keyboard case voor een 7 inch tablet waarde 10 euro.
Staat gewoon in "Mijn pakket" aflevering onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik wil graag een simpele muis bestellen maar zie door al die muizen het bos niet meer. Iemand een muis via een chinese webshop besteld waar hij/zij tevreden mee is en zou kunnen aanraden?

[ Voor 6% gewijzigd door beat op 10-11-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:26

-tom-562

Oliesjeik

Waarom zou je een simpele muis helemaal uit China laten overkomen? Voor een paar euro heb je bij de mediamarkt o.i.d. ook al een muis

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tijd, geld, gemak. Liefde is grenzeloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Luke-san schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:41:
[...]

Idd vreemd.
Ik mis nog een paar spullen die ik in September heb besteld. Gisteren is er een pak met de gewone HK post toegekomen die net een week ervoor verstuurd was.
Om dit soort dingen te voorkomen laat ik tegenwoordig alles door DHL vervoeren vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07 01:53

sjaool

Every life should have 9 cats

beat schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:46:
Ik wil graag een simpele muis bestellen maar zie door al die muizen het bos niet meer. Iemand een muis via een chinese webshop besteld waar hij/zij tevreden mee is en zou kunnen aanraden?
Ik kan je de Microsoft Explorer Touch Mouse aanraden. Kost in Nederland ongeveer €25,00 en doet het op een setje AA batterijen bij dagelijks gebruik een paar maanden. Dat gaat je met een goedkope Chinese muis echt niet lukken.

Het bedienen is in het begin wel wennen omdat je geen scrollwiel meer hebt maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer. Scrollen gaat dan ook vliegensvlug als je een swieper geeft of nauwkeurig als je langzaam met je vinger schuift. Er zit zelfs force feedback op de touchstrip, waaronder trouwens ook 3 drukknoppen zijn weggewerkt.

Hij is dus wel duurder dan een Chinese muis maar dat vergeet je meteen door het bedieningsgemak en de lange levensduur van de batterijen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 10-11-2012 20:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-11-2023
*Knip*

[ Voor 97% gewijzigd door allesvooriphone op 10-11-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
allesvooriphone schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:46:
Ik wil wat spullen uit china laten komen wat kans heeft op inbeslag namen (Kleren)

Welke verzendmethode levert het minste risico ?
Ik zie zo snel de report knop niet via mijn iPhone, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling..

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DX heeft een actie lopen, kreeg ik net een email over :)
http://e.dx.com/albums/201211/black-friday/index.html

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Op op op op oppan Gangnam Style! _O-

http://www.everbuying.com/product240219.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Synthale schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:13:
[...]
Lightake kan je vergeten. $205,00 met Singapore Airmail via Aliexpress. DHL $35,00 duurder.
Mijn MK802+ van Geekbuying was SingPost binnen een week binnen.
Hoe bedoelt u? Lightake kan je vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat de prijs niet interesant is denk ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anoniem: 307788 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:00:
[...]
Hoe bedoelt u? Lightake kan je vergeten?
Nou.. Lightake kan je schudden nu want 1) valt niet meer te bestellen i.v.m. sold out en 2) als je al in september bijv. een bestelling had gedaan, dan ben je nu nog aan het wachten tot Lightake exemplaren binnen gaat krijgen. Kortom: je kunt wachten tot je een ons weegt, anderen kunnen i.t.t. Lightake wel leveren. Dus tja, de prijs bij Lightake was wel leuk, maar als je vervolgens x maanden mag gaan wachten bestel ik wel ergens anders hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
Marzman schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:31:
Dat de prijs niet interesant is denk ik.
Juist wel daar hebben ze de JiaYu G3 telefoon besteld in pre order maar die kan niet leveren.
Anderen die meer betaald hebben op andere sites krijgen hem wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
wie kan mij helpen aan paypal emailadres van Lightake?

@joosie200...Wat levering betreft heb je gelijk dat Lightake als je voor gratis optie kiest minimaal 1 maand verder bent...dus je moet geen haast hebben als je voor deze optie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 14:26
Net (nog eens) een reactie ontvangen van FocalPrice, nu wel met nieuwe informatie:

After checking, the bad weather and a strike affected the shipping of all the orders (include your country), and the customs pay more attention to the Electronic products, all of whcih will affect the shipping time .so sorry for that. It means that your order still on the way , would you pls wait until Nov 30th ? for the long time waiting, we can give you a coupon discount 5% as compensdation , you can order the items you love in the next time , ok?

After the time Nov 30th , if you still receive nothing, we will contact you and full refund or resend , ok? pls trust us.

Ik vind op de site van FocalPrice (bij FAQ) terug dat een zending tot 60 dagen mag onderweg zijn nà de verwachte leverdatum ...
Dus heb ik nu nog niet de mogelijkheid om een refund te eisen?
Ik heb er in mijn reacties naar FocalPrice al herhaaldelijk om gevraagd, maar dat negeren ze altijd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
BeArt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:32:
Net (nog eens) een reactie ontvangen van FocalPrice, nu wel met nieuwe informatie:

After checking, the bad weather and a strike affected the shipping of all the orders (include your country), and the customs pay more attention to the Electronic products, all of whcih will affect the shipping time .so sorry for that. It means that your order still on the way , would you pls wait until Nov 30th ? for the long time waiting, we can give you a coupon discount 5% as compensdation , you can order the items you love in the next time , ok?

After the time Nov 30th , if you still receive nothing, we will contact you and full refund or resend , ok? pls trust us.

Ik vind op de site van FocalPrice (bij FAQ) terug dat een zending tot 60 dagen mag onderweg zijn nà de verwachte leverdatum ...
Dus heb ik nu nog niet de mogelijkheid om een refund te eisen?
Ik heb er in mijn reacties naar FocalPrice al herhaaldelijk om gevraagd, maar dat negeren ze altijd ...
Ik vind dit altijd zo triest..
Komop, het ligt aan China Post, niet aan Focalprice. Je weet dat Hey lang kan duren wanneer je iets uit China koopt, heb je geen geduld koop het dan in Nederland. Je wilt nu je Focalprice op kosten jagen terwijl het product gewoon onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:32

Quad

Doof

Gewoon wachten. Mijn ervaring is dat je bij FocalPrice echt geen claim hoeft te openen, als de datum echt verstreken is doen ze wel een refund of resent.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 12-07 20:59
Bestel tegenwoordig nooit meer wat via webshops maar altijd via ebay,
"bespaard" echt een hoop geld en vaak binnen 9 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:43
Heb je het dan over de nederlandse ebay of laat je het dan alsnog uit china komen, maar dan via ebay?

[ Voor 43% gewijzigd door Untouchablezz20 op 13-11-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 12-07 20:59
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:10:
Heb je het dan over de nederlandse ebay of laat je het dan alsnog uit china komen, maar dan via ebay?
Het komt nog steeds uit china/hong kong. Via ebay.com.

Is natuurlijk niet voor alle producten het geval.

[ Voor 23% gewijzigd door mathy_ op 13-11-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482787

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 14-11-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

De laatste 2 maanden doen mn pakketjes er weer een eeuwigheid over om uit china te komen, 4 weken is geen uitzondering meer :/
En dan heb ik het over kleine frusteldingen van hooguit 20 dollar die door de brievenbus passen.

[ Voor 27% gewijzigd door Sponz op 14-11-2012 11:51 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:11

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Mocht je je reactie missen: discussie over namaakspul is hier niet toegestaan, zie ook de topic waarschuwing. Ik heb daarom wat berichten verwijderd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

Nikeo

Jawelles

De laatste tijd heb ik ook last van de wat 'grotere' dingetjes die niet aankomen.

Een batterijtester bijvoorbeeld, een motorrijbril en een laptoptoetsenbord.

Intussen ook heel veel losse kabeltjes en dergelijke besteld. Deze komen gewoon binnen want die passen in een normaal envelopje. De grotere dingetjes komen maar niet aan, het is nu al 38 dagen geleden....

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-07 14:17
Mooi deal voor de donderdag avond! 1 cent! :)

http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:12

RobertowNL

For your gear!

Sponz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:31:
De laatste 2 maanden doen mn pakketjes er weer een eeuwigheid over om uit china te komen, 4 weken is geen uitzondering meer :/
En dan heb ik het over kleine frusteldingen van hooguit 20 dollar die door de brievenbus passen.
Hier de laatste 10-15 pakketjes allemaal zeer snel binnen (Tussen de 6 en 14 dagen) met en zonder tracking.

Laatste anderhalve week wordt het wat trager maar dat is normaal voor de tijd van het jaar.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:08
Vandaag per ongeluk op de button geklikt dat ik het pakketje al ontvangen heb (terwijl ik dat nog niet heb). Ik heb bij dealextreme besteld, is dit erg?

Daarnaast lukt het me niet om mijn pakketje te tracken. Welk nummer moet ik dan gebruiken? heb ordernummer geprobeerd ect, maar alsnog lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
2boris schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:37:
Vandaag per ongeluk op de button geklikt dat ik het pakketje al ontvangen heb (terwijl ik dat nog niet heb). Ik heb bij dealextreme besteld, is dit erg?

Daarnaast lukt het me niet om mijn pakketje te tracken. Welk nummer moet ik dan gebruiken? heb ordernummer geprobeerd ect, maar alsnog lukt het niet.
Tracking moet je via dx.com inloggen met ordernummer en je email-adres.

Niet echt handig dat hebt aangegeven dat je het al hebt gehad, misschien even een bericht sturen dat je daar per ongeluk op drukte. Maar het zou in principe niets hoeven uit te maken. Het is niet alsof hij dan weer terug wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Grrr
We couldn't verify that you have liked us with the username above. Do you have multiple Facebook accounts?
Iemand anders ook dit probleem?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leo1010 schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:38:
[...]

Grrr

[...]

Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb ondertussen stuk of 5 keer die dingen op facebook geplaatst en mijn facebook URL daar neer gedumpt. Krijg zelfde melding.

Vind het wel goed als het moeilijk doet... dan niet!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier ging het gelijk goed. Dit is echt de enige reden waarom ik een facebook account heb :9
Ingelogd, fasttech gezocht, geliked, bij stap 2 mijn mailadres ingetypt en de zaklamp zat in mijn mandje. Was in 3 minuten gedaan ;) Altijd tof die 1 cent deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023
2boris schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:37:
Dit heb ik ook gedaan, heb ze gemailt en ze zeiden dat het geen kwaad kon.
Ik heb mijn pakketje trouwens nog niet ontvangen, inmiddels al 6 weken onderweg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:08
Inderdaad ik heb even met ze gechat en die mevrouw zei ook dat het niet erg is, maar dat het handig is als ik dat in het vervolg niet meer doe. Het checken van de verzending wil echter nog niet lukken. Ik weet dat het pakketje verzonden is, maar waar het zich bevind is een raadsel. Als ik op deze site mijn order wil checken lukt het niet (ik klik dan op de dealextreme site op het trackingnummer): http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

Alleen geen idee wat ik hier moet invullen, maar niks werkt... Iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Haha geniaal, net besteld :) werkte allemaal perfect

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eindelijk gelukt, heb wel Google Chrome moeten gebruiken ipv IE 10.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
2boris schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:55:
Inderdaad ik heb even met ze gechat en die mevrouw zei ook dat het niet erg is, maar dat het handig is als ik dat in het vervolg niet meer doe. Het checken van de verzending wil echter nog niet lukken. Ik weet dat het pakketje verzonden is, maar waar het zich bevind is een raadsel. Als ik op deze site mijn order wil checken lukt het niet (ik klik dan op de dealextreme site op het trackingnummer): http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

Alleen geen idee wat ik hier moet invullen, maar niks werkt... Iemand hulp?
http://intmail.183.com.cn/item/trace/itemTrace.jsp
bovenaan iets met RB3434545654CN of RA456456546CN onderaan de verificatie code. Het kan een paar dagen duren voordat hij daar in verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Danku! Ook besteld :).

Heb er meteen ook maar twee micro-usb kabels en een stopcontact usb-lader bij gedaan, komt altijd wel van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
heeft iemand ervaring met 1 cent deals? heb laatst een fluitje(met kompas en temperatuurmeter) besteld, dat was een 1 cent deal. Staat nu al bijna 2 weken op "paid" dus ik heb er weinig vertrouwen in dat het verzonden word.

heeft er iemand ervaring met pakketjes die niet bezorgd worden van deal extreme? Zit nu namelijk al 6 weken te wachten op pakketje! Als hij binnenkort niet komt, is er dan een reële kans dat ze het geld terugstorten?

Mochten jullie iets weten dan alvast bedankt voor de antwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Nimitzz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:02:
is er dan een reële kans dat ze het geld terugstorten?
Grapje zeker? 1 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
Zeker niet, ik ben geen grappenmaker ;)
Zie bijv dit: http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
Oh wacht, ik heb het verkeerd begrepen.
Dat pakketje van Deal Extreme heeft een waarde van 8.5 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
via ebay een plugje besteld voor de oordopjes te kunnen gebruiken in het vliegtuig. Zaterdag de 10e besteld, maandag op de post (12e). Vandaag ontvangen (enveloppe zat stempel op van de 15e). Redelijk snel dus. Andere bestelling (cloon oral b's) zelfde dag besteld, nog geen signaal.. maar zal denk ik nog een week kunnen duren. Beide als het goed is uit HKG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 14:14

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand al eerdere ervaringen met Fasttech? Niet dat het een slimme scam is om paypal accounts afhandig te maken ofzo :X

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb die zaklamp besteld, en het is gewoon allemaal officieel paypal enzo

Vaak bu'j te bang!

• Untouchablezz20
Heb bij focalprice een aantal produten besteld en verzenddatum staat op 26-10-2012. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat via air mail het niet mogelijk was en dat ze het nu via DHL gaan opsturen. Dit kreeg ik op 5 november. Sindsdien als ik mijn pakket track zie ik dat die sinds 5 november confirm submitted als status heeft in Singapore. In totaal nu 27 dagen onderweg. Wat kan ik het beste doen? Het lijkt erop dat mijn pakket in Singapore blijft liggen.

Anoniem: 16328

Kent iemand een toko met echt goedkope tablets?
Ik ken Aliexpress en Pandawill al.

• Quad

Quad

Doof

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:52:
Kent iemand een toko met echt goedkope tablets?
Ik ken Aliexpress en Pandawill al.
Kruidvat, Bart Smit, Intertoys. :+

PVOutput☀️

Quad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:53:
[...]

Kruidvat, Bart Smit, Intertoys. :+
Die ken ik ook al ;). Ik zoek eigenlijk een tablet voor rond de 30 euro.

• Untouchablezz20
Iemand evaring met eforchina? Je kan daar kiezen uit verschillende verzenders zoals swiss post.

NVM simpele zoekactie leverde de nodige resultaten op.

[ Voor 25% gewijzigd door Untouchablezz20 op 22-11-2012 15:33 ]

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:55:
[...]

Die ken ik ook al ;). Ik zoek eigenlijk een tablet voor rond de 30 euro.
Dat is wel heel goedkoop, tenzij je hem afstandsbediening gaat gebruiken ofzo maar anders koop je alsnog binnen een halfjaar een duurdere.

• kanem0chi
Untouchablezz20 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:17:
Iemand evaring met eforchina? Je kan daar kiezen uit verschillende verzenders zoals swiss post.

NVM simpele zoekactie leverde de nodige resultaten op.
Ervaring mee, net als het moeder bedrijf Sunsky-Online. Beide goede partijen waar je veel leuke dingen kan kopen. Swiss post is inderdaad sneller als de standaard manieren. ( gisteren pakketjes nog van sunsky gehad)

Mr_gadget schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:17:
[...]

Dat is wel heel goedkoop, tenzij je hem afstandsbediening gaat gebruiken ofzo maar anders koop je alsnog binnen een halfjaar een duurdere.
Het is bedoeld als sinterklaas cadeau voor jongere kinderen om kennis te laten maken met een tablet en gewoon leuke en educatieve apps te kunnen gebruiken. Ik vond de YeahPad A13 (Allwinner A13, capacitief en Android 4.0) voor 39 dollar alleen daar komt dan 25 dollar verzendkosten bij :/. Misschien is het inderdaad ook wel een te laag bedrag alhoewel de specs best lager mogen zijn dan dit Android 2.3, capacitief en een mindere processor kan ook nog prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 22-11-2012 17:22 ]

• aart44
Een maandje geleden had de Phonehouse de Archos 7 inch Home Tablet V2 voor 35 euro heb er één gekocht en andere software opgezet en ook aan een kind gegeven.
Je zou eens bij een vestiging binnen kunnen lopen of ze die nog hebben hij was toen in de reclame dus werd opgeruimd.
Op internet checken bij Phonehouse levert niets op.

• hanzer
  • Niet online
En daar nog inklaringskosten bij... Zou zonde zijn van de deal... :)

• kanem0chi
hanzer schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:42:
[...]

Dan reageer ik niet op de brief en word mijn product of vernietigd of terug gezonden. daarnaast is het zo klein dat dit echt niet ertussen uitgehaald word. Heb schoenen en andere grote dozen bende uit china gehaald, slechts 1 maal de sjaak geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Weet iemand of er nog Couponcodes zijn voor LighTake, FocalPrice of DealeXtreme?

Ben op zoek naar een microsimknipper. Heb een normale T-Mobile SIM en bij de T-Mobile Shop wouden ze dat ik effe €10,- neer ging leggen voor een micro SIM.

Als ik 't zelf kan hoef ik iig niet van T-Mobile afhankelijk te zijn.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

In het aanbiedingen topic stond een paar dagen geleden een code voor 5$ of 10$ korting met een minimale besteding van 30$.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hanzer schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:42:
[...]

Niet onder de 22 euro, dat is btw/invoerrechtenvrij importeren :) En dit betreft een $0,01 artikel zonder verzendkosten. Dus don't worry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

En al zetten ze de echte prijs op de verpakking, het gaat zo te zien om http://www.fasttech.com/p...-pocket-3w-led-flashlight dus $1.99.
Ruim onder de 22 euro dus :)

Nu afwachten of hij ook aankomt.
Zit ook nog steeds sinds begin september te wachten op 2 DX pakketjes :| Ik acht de kans redelijk klein dat ik die nog zie.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
GS88 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:20:
Weet iemand of er nog Couponcodes zijn voor LighTake, FocalPrice of DealeXtreme?

Ben op zoek naar een microsimknipper. Heb een normale T-Mobile SIM en bij de T-Mobile Shop wouden ze dat ik effe €10,- neer ging leggen voor een micro SIM.

Als ik 't zelf kan hoef ik iig niet van T-Mobile afhankelijk te zijn.
Lightake: retailmenot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geloof het of niet, ik heb deze week een bestelling binnen gekregen van dx die maarliefst 4 maanden geleden besteld was. Ik was ondertussen bang dat hij niet aan zou komen dus na contact met dx hebben ze hem 3-4 weken geleden opnieuw verzonden en dat pakketje kwam twee dagen erna in de bus...
Maarja een levertijd van 4+ maanden is blijkbaar niks geks meer.
Dat eerste pakketje zag er wel uit alsof die twee keer de wereld rond was geweest.

Oh en ik houd ze gewoon allebij, ik heb dx aangeboden om het bedrag opnieuw over te maken als ik het pakketje twee keer zou aankomen maar ze wouden alsnog het pakketje niet opnieuw sturen. Het duurde heel lang voordat dat gebeurde. Vreselijke service :o en dat was ik niet gewend.

Edit: 15 audustus was het verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik heb het gehad met Focalprice, ik heb tot nu toe maar 1 bestelling geplaatst (door de positieve ervaringen hier) en het enige wat ik heb is spijt. :(

Mijn bestelling lukt niet om door de douane te komen (niet de nederlandse douane maar die van hun). Twee keer toe is mijn bestelling opnieuw verzonden, en komt telkens bij ze terug, ook nadat ze de items die niet mochten eruit hadden gehaald. Vervolgens melden ze dat niet even, toevallig bericht ik ze met de vraag waar mijn bestelling, weer een aardige mail terug maar ineens blijkt dus mijn bestelling daar bij hun te liggen, we zijn al anderhalve maand verder. :|

Ik wil mijn geld terug, heb het gehad met Focalprice, kan ik ook bij Paypal een ticket openen? :?

En wie heeft een goed alternatief voor Focal? DX of?

[ Voor 8% gewijzigd door EN-IS op 23-11-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:33

FreakNL

Well do ya punk?

DX kun je ook geen peil op trekken volgens mij;

Begin november op dezelfde avond twee aparte bestellingen gedaan, zeg maar pakketje X en pakketje Y

Op dinsdag 6-11 wordt pakketje X opgestuurd
Op maandag 12-11 krijg ik een mail dat een aantal onderdelen van pakketje Y niet voorradig zijn
Op maandag 12-11 krijg ik een mail dat pakketje Y shipped is ( :? )

Okay, dat is dus al vaag. Maar nog vreemder is dat dus woensdag (21-11) pakketje Y in de brievenbus ligt.

Ik vraag me af wat er dan in 's hemelsnaam met pakketje X is gebeurt? Het irritante is ook dat pakketje X onderdelen bevat voor mijn nieuwe iPad (die ik sinds gisteren heb) en pakketje Y (wat ik dus al binnen heb) onderdelen bevat voor de iPhone 5 die ik pas over anderhalve maand ga kopen.. Had dus beter andersom kunnen zijn :D

Ik wacht het maar weer even af, maar ik denk dat X niet meer komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Nounou, het is net pas onderweg. Ik denk dat het nog wel aankomt hoor, je moet minimaal uitgaan van een maand. Daarna word het pas echt vreemd. Bij mij is het gemiddelde 3 weken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
ebay een hoesje voor mijn Galaxy Note gekocht.
Gekozen voor een bepaalde aanbieder omdat deze binnen 1 dag zou verzenden.

Inmiddels zijn we 4 dagen verder, heb ik 2 mailtjes gestuurd (geen reactie) en heeft de aanvrager nog niets laten horen.
Eigenlijk wil ik mijn geld terug en bestellen bij een andere aanbieder die wel snel verstuurd.
Wat is wijsheid? Nu een geschil openen op paypal (maar het is nog vrij korte termijn met bestellen) en ik vind het een beetje overdreven aangezien er nog niet echt een geschil is.
Of zijn er andere manieren?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

madmaus schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:24:
ebay een hoesje voor mijn Galaxy Note gekocht.
Gekozen voor een bepaalde aanbieder omdat deze binnen 1 dag zou verzenden.

Inmiddels zijn we 4 dagen verder, heb ik 2 mailtjes gestuurd (geen reactie) en heeft de aanvrager nog niets laten horen.
Eigenlijk wil ik mijn geld terug en bestellen bij een andere aanbieder die wel snel verstuurd.
Wat is wijsheid? Nu een geschil openen op paypal (maar het is nog vrij korte termijn met bestellen) en ik vind het een beetje overdreven aangezien er nog niet echt een geschil is.
Of zijn er andere manieren?
Wat geeft de verkoper als verzendtermijn aan? Als het een Chinese verkoper is dat zal het wel via China post gaan en dan kan je wel een week of drie wachten. Binnen een dag verzenden is niet binnen een dag ontvangen, dat is een groot verschil :P Of heb je geen nog geen verzendmelding gehad?
Als je hem snel had willen hebben had je er een in de winkel moeten kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Heilige Kaas schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:23:
Nounou, het is net pas onderweg. Ik denk dat het nog wel aankomt hoor, je moet minimaal uitgaan van een maand. Daarna word het pas echt vreemd. Bij mij is het gemiddelde 3 weken ofzo.
Eens, ik ga ook zeker nog niet klagen bij DX, wacht het nog wel een maand af. Maar mijn punt is meer dat het andere pakketje (wat dus later verstuurd is) er WEL al is... Dat vind ik het vreemde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Mr_gadget schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:34:
[...]

Wat geeft de verkoper als verzendtermijn aan? Als het een Chinese verkoper is dat zal het wel via China post gaan en dan kan je wel een week of drie wachten. Binnen een dag verzenden is niet binnen een dag ontvangen, dat is een groot verschil :P Of heb je geen nog geen verzendmelding gehad?
Als je hem snel had willen hebben had je er een in de winkel moeten kopen :X
Nee klopt, ik weet het.
Verkoper geeft 1 dag verzend termijn aan, en uiteraard is ontvangsttermijn langer, 2 weken ongeveer.
Maar het ging mij erom dat hij aangeeft binnen 1 dag te verzenden, maar het niet voor elkaar krijgt om na 4 dagen te verzenden, en email staat binnen 24 uur reactie, en we zijn inmiddels ruim 2 dagen verder.

Ik heb inderdaad nog geen verzeldmelding gehad, daar ging het mij om. En omdat de aanvrager niet reageert op mijn email.
Maar wellicht moet ik nog even wachten, chinezen zijn ook drukke mensen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik ben afgelopen week flink aan het shoppen geweest online voor diverse dingen die ik niet direct nodig heb maar wel in de toekomst. Het is ook gewoon de kick van het koopjesjagen die het leuk maakt natuurlijk. Het is ook wel een mooie testcase bedenk ik me nu, qua levertijden;

- DX1, iPad 4 accessoires, besteld op 4-11, nog niet binnen
- DX2, iPhone 5 hoezen/cases/etc, besteld op 4-11, binnen op 21-11
- Fasttech, Ledlight deal, besteld op 19-11, nog niet binnen
- EforChina, 2x toslink, besteld op 22-11, nog niet binnen
- Ebay (UK Seller), 3m YPbPr kabel, besteld op 23-11, nog niet binnen
- Ebay (Honkong Seller), 2x apple lightning kabel (gokje), besteld op 23-11, nog niet binnen.

Zal dit lijstje in de loop der tijd updaten in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434551

Hallo daar, het is al weer even geleden sinds mijn laatste review, maar hier is de nieuwe!
Trouwens, DealExtreme is ondertussen van naam veranderd, het is nu dx.com, dit ging gepaard met een verfrissing van het site-uiterlijk, maar het blijft even intuïtief en leuk om er op te surfen.
Deze keer ga ik AA batterijtjes van Soshine reviewen, de batterijen hebben geadverteerde capaciteit van 2500 mAh.
Je kan ze hier (http://dx.com/p/soshine-aa-2500mah-batteries-4-pack-487) kopen.

De reden dat ik ze kocht, was omdat ik er nodig had voor mijn Fujifilm bridge camera’s, fotoreflex camera’s verbruiken nogal veel batterijen, dus ik wou er niet te veel geld aan besteden.
Desalniettemin, moeten ze wel van degelijke kwaliteit zijn, dus ik koos voor Soshine, een merk uit het verre China, dat daar bijna net zo belangrijk is als Duracell hier is. Één klein verschil, ze blijken wel 1/3 van de prijs van een “Duracell Supreme Rechargeable AA 4-pack”. Duracell is een merk dat door zijn reputatie veel kopers lokt, zelfs met hun (relatief) er hoge prijzen.
Dus mijn taak is om met deze review te zien of de prijs/kwaliteit - verhouding bij de Soshine batterijtjes wel snor zit.

Verpakking: Ik heb een groot aantal gadgets gekocht van DX, dus ik had een grote verpakking die afgetekend moest worden. Ik vermoed dat als je slechts één of twee pakjes batterijen besteld, het pakje makkelijk door de bus zal passen, er moet dus niemand thuis zijn.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-HJl36D3-SP4/UK--eKJxUPI/AAAAAAAAHik/6HDeaKE9NtA/s1095/DSCF1737.JPG

Wachttijd: Ik heb deze keer (en dat is niet uitzonderlijk voor dealextreme), erg lang moeten wachten (+-2 maanden). Dus de boodschap is zoals altijd: “Bestellen en vergeten”

Uitzicht: Dit is normaal gezien geen aspect waar je als koper op let bij de aankoop van batterijen, maar voor de retail is het misschien wel handig. De verpakking is groen en zwart, het ziet er strak en modern uit, in mijn ogen veel steviger en aantrekkelijker dan bv. de verpakking bij Duracell batterijen (kartonnetje. De batterijen zelf zien er even strak en zijn ook niet slecht voor het oog.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Q8ZOgWM580Q/UK--gWEv7oI/AAAAAAAAHjU/eBzq2LBKPS8/s1095/DSCF1752.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-4IZnutTE_Kg/UK--gS6wg1I/AAAAAAAAHjY/KlpiriHvNQ8/s1095/DSCF1751.JPG

Inhoud: Op de verpakking stond een korte handleiding die voornamelijk waarschuwingen en voorschriften bevat over bv. de ideale opladingstemperatuur voor de batterijen enz. Voor de rest krijg je ook nog een matté batterijkistje, dit vind ik persoonlijk ook erg belangrijk. Het is makkelijk weg te steken, en alle batterijen blijven bij elkaar. Dit is iets dat ik nog niet heb gezien bij populaire Westerse batterijmerken.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-cYjXz7N0DWo/UK--i-d6NGI/AAAAAAAAHkE/RRRnb1mUFxg/s1095/DSCF1762.JPG

Gebruik:Ik heb ze net over een maand, en ik stelde vast, dat ik er met mijn camera (af en toe een foto, constant op standby met manuele zoom) +-3,5 uur mee rondkwam. Gelukkig heb ik er twee gekocht, dus als het ene paar op is heb ik altijd nog een backup.
Ter vergelijking, met mijn Memorex 2300 mAh kom ik juist geen 3 uur toe, maar die zijn ondertussen ook al wel 1,5 jaar oud, en ik gebruik ze continu.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-fRY7iP-2a1Q/UK--g_KMHOI/AAAAAAAAHjg/BYRF-u1kI6w/s1095/DSCF1757.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-ceJVo-eZn7E/UK--htWTWJI/AAAAAAAAHjo/2RHzoyT9JLw/s1095/DSCF1759.JPG

Een milliAmpère tester heb ik niet, maar één van de andere dx-reviewers (Xandu) had dit wel (van het merk MaHa), en heeft de resultaten met de rest gedeeld:
B1: 1989 mAh
B2: 2069 mAh
B3: 2326 mAh
B4: 2482 mAh
Dit ziet er niet erg goed uit voor de twee eerste batterijen, maar de test was wel na de eerste oplaadbeurt gedaan, en meestal moet je de batterijen een paar keer op- en afladen voor ze hun volle capaciteit hebben. Een verschil van 10% tussen de geadverteerde en echte mAh-waarde is dan normaal (zelfs bij de grote merken).

Opmerking: Voor de langst mogelijke levensduur voor gelijk welke batterijen, is het altijd het best om ze na aankoop aan één stuk door te laten opladen. En ze altijd volledig op te gebruiken voor je ze terug oplaadt. Zo gaat er het minst energie verloren, en zullen de batterijen het langst werken.

Conclusie:

Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, voor mij werken ze goed.
Zo goed zelfs dat ik er nog een paar heb besteld!
Score: 8,5/10 (komt door de teleurstellende mAh-test)
Nogmaals: je kan ze hier (http://dx.com/p/soshine-aa-2500mah-batteries-4-pack-487) kopen.

Pluspunten:
*Spotgoedkoop voor oplaadbare batterijen
*Zien er goed uit
*Bijgeleverd batterijdoosje(!)
*Gaan (in mijn geval), lang genoeg mee

Minpunten:
*Heel lange wachttijd
*Teleurstellende mAh resultaten bij andere gebruikers (eerste oplaadcyclus)

Aansluitend graag ook nog een korte review/vermelding over extra batterijdoosjes (voor AA batterijen, 3-stuks).

Ik heb deze samengekocht met de batterijen (daar zaten al doosjes bij), voor mijn ander Memorex batterijen. Hierdoor zijn ze veel makkelijker weg te steken, en je weet ook hoelang/hoeveel keer een bepaald aantal batterijen al is gebruikt.

De drie doosjes zaten verpakt in een simpel plastieken zakje, met geen extra protectie (waarschijnlijk ook niet nodig). Er was ook geen merknaam voorzien, dus het is niet zo evident om ze in een winkel door te verkopen.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-14pH1pD6avY/UK--fB_LK4I/AAAAAAAAHi0/f8qH8nJxMH0/s1095/DSCF1745.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-P7RPqMk_nA0/UK--f-55GeI/AAAAAAAAHjM/1AU6KVnD2Fs/s1095/DSCF1749.JPG

Als dat je niet kan schelen; Ze werken prima, en nemen weinig plek in. het plastieken sluitmechanisme werkt overigens ook zeer goed. Ik zie ze nog wel even meegaan.
Een minpuntje vond ik wel de kleuren (groen, wit, roos), ik had ze liever in één kleur gehad.
Los van dat => een echte aanrader 8/10.
Je kan ze kopen op http://dx.com/p/4-x-aa-battery-case-holder-3-pack-3558

Suggesties of toevoegingen aan deze review zijn altijd welkom, evenals constructieve kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

_/-\o_ Top review
Ga ze ook maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Indien er nog mensen opzoek zijn nar een tablet,

http://www.buyincoins.com...fi-ips-product-20750.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gebruik XMASTCRAZYEN voor nog eens 10% extra korting! 8)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Als ik dat ding zo zie denk ik wel dat die en soortgelijke binnenkort bij de Kruidvat en Intertoys te koop zullen zijn. De huidige generatie gaat de laatste tijd in sneltreinvaart met korting weg.

Edit:
Kom toevallig net dit tegen,
http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html

Tijdelijk $49.99 incl verzending voor het laatste model Android usb stick.

[ Voor 38% gewijzigd door Shamalamadindon op 24-11-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:12:
[...]

Gebruik XMASTCRAZYEN voor nog eens 10% extra korting! 8)
Helaas :)
Sorry, coupon cannot be used together with recommender, but you can use it within your next order.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

arjants schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:43:
[...]

Helaas :)
Sorry, coupon cannot be used together with recommender, but you can use it within your next order.
Je moet het niet als recommender maar als coupon code invoeren! :+

Het werkt wel natuurlijk 8)7
Het werkt alleen niet in combinatie met een recommender korting.

zie:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/rbmhhd.jpg

Korting rechts á 20 dollar extra. 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 24-11-2012 01:24 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Vandaag van swiss post een tracking number ontvangen, hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat ik pakket kan tracen? Via china airmail kan dit weleens tot 5 dagen duren. Ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:27
Ennuh... nog een 0.02 cent deal gespot bij TinyDeal
Voor al onzen koopjes jagers...

http://www.tinydeal.com/enjoy-99-off-px144yj-si-245.html
(wel opniuew registeren enzo.. maar 't is bijna gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
tokko1 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:27:
Ennuh... nog een 0.02 cent deal gespot bij TinyDeal
Voor al onzen koopjes jagers...

http://www.tinydeal.com/enjoy-99-off-px144yj-si-245.html
(wel opniuew registeren enzo.. maar 't is bijna gratis)
Gaat niks van af als ik registreer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Idem...

Eerst Wehkamp en nu dit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Leo1010 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:24:
[...]

Idem...

Eerst Wehkamp en nu dit |:(
_O- Same here :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bij mij wel, kreeg gewoon een emailtje met daarin de code. Maaja, ik heb geeneens een iPhone. Dus dat hoesje kan me wat.. maar ach, had nog een paar cent op Paypal staan die op moest :+ Dus mocht een tweaker hier zo'n hoesje willen? Voor de symbolische euro kun je hem krijgen (incl. verzenden) :)

edit: nevermind, is uniek en ik heb die code al gebruikt. Probeer het anders via een ander emailadres + nieuw account?

[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 24-11-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Sinds wanneer vraagt dx om bevestiging van ontvangen goederen? (Of is het alleen boven een bepaald bedrag?)

Ik heb de ontvangst maar bevestigd op de site, aangezien ik een mail kreeg. Nu krijg ik weer een verzoek om een review plaatsen etc.

Wat een gespam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
170074 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:54:
Sinds wanneer vraagt dx om bevestiging van ontvangen goederen? (Of is het alleen boven een bepaald bedrag?)

Ik heb de ontvangst maar bevestigd op de site, aangezien ik een mail kreeg. Nu krijg ik weer een verzoek om een review plaatsen etc.

Wat een gespam!
Verbetering van zijn dienstverlening? Betrouwbaarheid van de post peilen? Klanttevredenheid in de gaten houden? Feedback op zijn diensten/producten/levering? ... en ik kan 100 extra redenen bedenken ;)

Ze doen het in ieder geval beter als een aantal jaren terug, vind DX nog altijd een van de betere shops! Alleen zoek ik soms wel eens naar wat nieuws (producten) :)

Vraag ik het hier nogmaals; iemand suggesties voor zeer/goede shops, die vergelijkbaar zijn met DX of zelfs beter zijn? (focalprice ken ik al en heb ik wat mindere ervaringen mee!)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Buyincoins vind ik zelf ook een goede.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:19
Heeft er iemand hier ervaring met SATA kabels van de Chinese groothandelaren? Van die dingen kan je er namelijk niet genoeg hebben!
Pagina: 1 ... 33 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]