Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
De Buyincoins bestelling is trouwens de deur uit.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
http://forums.focalprice.com/showtopic-41029.aspx
Ik heb bijv. een tablet in bestelling die op 15 maart verstuurd is volgens FP. Ik heb er ook een trackingnummer van, maar dat is na drie weken nog steeds niet zichtbaar op de tracking site van China Post
Heb precies hetzelfde gehad met een tablet besteld bij Focalprice op 23-2, verzonden "25-2 Congratulations, your FocalPrice order FPTEN53296CZ has been shipped" heb het binnen gekregen op 28-3 maar volgens het poststempel gepost op 16-3-2012.Mr Magic schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:29:
Focal Price heeft trouwens wel problemen met het versturen via China Post. Zie ook dit topic op hun forum:
http://forums.focalprice.com/showtopic-41029.aspx
Ik heb bijv. een tablet in bestelling die op 15 maart verstuurd is volgens FP. Ik heb er ook een trackingnummer van, maar dat is na drie weken nog steeds niet zichtbaar op de tracking site van China Post
Dus het heeft er van het magazijn van FP naar de post een 3 weken over gedaan?
Het gaat langzaam maar het komt lijkt me de schuld van FP anders moeten andere bedrijven hetzelfde probleem hebben met China Post.
[ Voor 12% gewijzigd door saveljos op 08-04-2012 15:42 ]
Mee eens. Ik heb zelf een aantal weken terug wat besteld bij DealExtreme, en het is nog steeds niet verzonden.Mastermind schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:00:
Inderdaad, zou de TS aangepast kunnen worden dat DealExtreme NIET meer aanbevolen wordt door Tweakers? Want hun hele model is veranderd: In plaats van dat ze het op voorraad hebben, bestellen ze jouw bestelling en sturen het dan door. En voor zij jouw bestelling binnen hebben ben je soms al 4 weken verder, en dan moet het nog verpakt worden en gaat het richting Nederland.
Mijn bestellingen bij andere chinese shops zijn meestal binnen 2 weken verzonden.
DealExtreme blijkt dus helaas erg veranderd te zijn de laatste tijd en raad ik eigenlijk ook niemand meer aan..
Ik raad ze nog steeds aan, mijn bestellingen zijn redelijk snel binnen gekomen, laatste komt deze week denk ik (is verzonden, bestelling van 27-03). Je moet alleen keuze maken als je er besteld, bestel daar niet als je het echt nodig hebt, maar als je er niet op zit te wachten.isNull schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:09:
[...]
Mee eens. Ik heb zelf een aantal weken terug wat besteld bij DealExtreme, en het is nog steeds niet verzonden.
Mijn bestellingen bij andere chinese shops zijn meestal binnen 2 weken verzonden.
DealExtreme blijkt dus helaas erg veranderd te zijn de laatste tijd en raad ik eigenlijk ook niemand meer aan..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb negen bestellingen gedaan op beide sites en zo goed als alles was binnen 5 dagen verstuurd. Behalve een paar prulletjes die mijn vriendin wou hebben, die staan nog op processing bij pandawill.
Begrijp ik, en ik weet dat het soms weken kan duren maar in ieder geval vergeleken met andere chinese shops zijn ze over het algemeen een stuk trager. Toevallig kreeg ik vanochtend een mailtje van PayPal en DX dat mijn order gecanceld is. Er staat verder geen reden bij, dus voor mij maar weer een punt om ze niet meer aan te raden.SinergyX schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:58:
[...]
Ik raad ze nog steeds aan, mijn bestellingen zijn redelijk snel binnen gekomen, laatste komt deze week denk ik (is verzonden, bestelling van 27-03). Je moet alleen keuze maken als je er besteld, bestel daar niet als je het echt nodig hebt, maar als je er niet op zit te wachten.

Zelfs een paar verre kennissen die echt niets van internet weten wisten al van het bestaan van DX af
Verwijderd
Ze moeten daar gewoon de boel omgooien want zo werkt het blijkbaar niet. Ze zijn qua bestellingen/bekendheid heel erg gegroeid maar volgens mij hebben ze nog steeds hetzelfde (te weinig) medewerkers daar.Nikeo schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:16:
Ik denk dat ze ten onder gaan aan hun succes.
Zelfs een paar verre kennissen die echt niets van internet weten wisten al van het bestaan van DX af
Welk gedeelte van de topicwaarschuwing over namaakproducten begrijp je niet?
[ Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 09-04-2012 18:55 ]
Welk gedeelte van de topicwaarschuwing over namaakproducten begrijp je niet?
[ Voor 86% gewijzigd door Orion84 op 09-04-2012 18:55 ]
Verwijderd
precies 2 weken na bestellen dus.
2x"USB 2.0 Male A to Micro B 5-Pin Data Cable 2M MP3 DC"
Deze lijken van wat betere kwaliteit als dat ik eerder (vorig jaar oid) binnen heb gekregen van DealExtreme.
Bestelling geplaats op 21 maart, dus net iets meer dan 3 weken onderweg geweest.
Via het ticketsysteem geprobeerd?H92! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:18:
Ik had twee weken geleden een pakketje van Buyincoins ontvangen, echter er was iets kapot (CD met drivers). Ik heb via BIC een mail verstuurd, echter geen reactie op ontvangen. Weet iemand hoe BIC met kapotte spullen omgaat?
Tijdje geleden ook een aantal keer gehad, binnen een dag reactie.
Gewoon op contact geklikt bij de betreffende order. Vorige week maandag verstuurd (was feestdag toen ofzo), maar nog geen reactie. Misschien effe opnieuw proberenremcoboy1479 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:24:
[...]
Via het ticketsysteem geprobeerd?
Tijdje geleden ook een aantal keer gehad, binnen een dag reactie.
Verwijderd
Zo dacht ik er over, en ik had nog batterijtjes nodig voor mijn zaklamp (zie volgende reviews), dus ja ik zoek eens even rond op de website en daar zie ik een 4-pack oplaadbare tripel-A’tjes voor geen geld.
Je kan ze kopen op: http://dx.com/soshine-rechargeable-aaa-900mah-batteries-4-battery-488?item=1 voor 4,40 euro.
Verzending: Ongeveer 15 dagen, pakje pastte in de brievenbus.

Pakje
Verpakking: De verpakking was zeker ok, qua bescherming top. Je zou de verpakking kunnen vergelijken met een pakje Energizer in de winkel. Helemaal in plastiek, in fris groen. Er stond een merknaam op en de gebruikelijke veiligheidsvoorschriften (achterkant).

Verpakking voorkant
Inhoud: Onder het plastiekje zag je de 4 batterijtjes en een groen doosje om ze in te bewaren, dit was niet vermeld op de website en was zeker een leuke extra. Kortom, alles wat je nodig hebt.

Batterijtjes

Extra Doosje
Gebruik: Bij aankomst heb ik ze direct in de zaklamp gestoken, wonder boven wonder werkte deze. Ik kon dus vaststellen dat ze “precharged” waren, dus al opgeladen in de fabriek. Nog zo’n leuke extra moest je ze dringend nodig hebben (niet waarschijnlijk als je ze eerst in Hong-Kong bestelt). Vervolgens heb ik ze +-4 u opgeladen, dit is een standaardtijd voor batterijtjes van 900-1000 mAh. Daarna heb ik ze nagekeken met een batterijtester, en ja hoor ze waren volledig opgeladen. Specifieke apparatuur om het voltage of de mAh capaciteit te testen heb ik niet, maar ik heb wel het volgende ondervonden: -4 batterijtjes werken +-3 uur bij een digitaal fototoestel, ongeveer 4 uur bij een LED zaklamp en enkele weken (bij matig gebruik) in een Wii-Remote.
In vergelijking met merkproducten scoren ze evenhoog of zelfs beter, met alkaline batterijtjes krijg ik juist 5 uur bij dezelfde zaklamp en 3,5 uur bij een digitaal fototoestel, oordeel zelf maar.
Ikzelf ben zeker tevreden over de capaciteit en het gebruik.
Uitzicht: Ja, wat kan ik hierover zeggen? Zoals de batterijen uit de winkel zeker? Ze zijn niet lelijk, en ze wegen evenveel als gemerkte batterijtjes. Stevig zijn ze zeker, dus je moet geen schrik hebben dat ze je duur fototoestel zullen kapot maken door een lek.

Uitzicht
Besluit: Ze zijn goedkoop, werken goed en iedereen kan ze wel gebruiken. Als je voor om het even wat AAA’tjes nodig hebt, kopen met die handel!
(dit geldt waarschijnlijk trouwens ook voor de AA batterijen van Soshine).
Koop er een 3-tal en je geniet bulkkorting!
Pluspunten:
-Goedkoop
-Oplaadbaar
-Extra hoesje
-Goede capaciteit
Minpunten:
-GEEN!
Score: 9/10 (Alles werkt naar toebehoren, maar niets echt speciaals)
Nogmaals, je kan ze kopen op: http://dx.com/soshine-rechargeable-aaa-900mah-batteries-4-battery-488?item=1 voor 4,40 euro.
tripple A, 850mAh, Aldi. 4,99 euro. Scheelt dus niet zo veel, direct leverbaar, en garantie.
Verder weer een net review.
Bij DX heb je kans dat je >4 weken moet wachten op je producten.
Voor een snellere levering (4 tot 14 dagen) kun je ze ook bij
Focalprice.com bestellen voor €4,74
[ Voor 5% gewijzigd door Mastermind op 10-04-2012 22:24 ]
Soshine mag dan wel een echt merk zijn, ook deze kunnen gewoon nepperds zijn. Heb zelf Soshine AA-batterijen maar de helft is na ruim anderhalf jaar onregelmatig gebruikt te zijn al defect. En de twee anderen zijn flink in capaciteit gedaald. En ja, ook van DealExtreme.
Dat lijkt me héél erg sterk, 1350mAh voor oplaadbare AAA...
De prijs: €4,- (set van 4 stuks)
[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 10-04-2012 22:30 ]
Of bij 30$+ coupon; RMN8A gebruiken voor 8%. Alle beetjes helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door DutchMan op 10-04-2012 23:05 ]
Goed advies. Een tip voor batterijen, bestel ze bij nkon. Lijkt misschien wat duur, maar het zijn wel Eneloops, dus LSD (lopen nauwelijks leeg). Bewezen kwaliteit en daardoor meer dan dubbel (incl. verzenden) dat geld waard, heb je veel langer plezier van.Wildfire schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:25:
Over het algemeen kun je batterijen beter niet in China bestellen. Het merendeel van de batterijen die je daar kunt halen is namelijk vervalst en/of overdrijven schromelijk de capaciteit.
Verwijderd
Aldi batterijen zijn misschien goedkoper maar na 1 maand zijn deze dan ook weer kapot...
Deze batterijen zijn bijna zeker van Soshine, als je kijkt naar de andere reviews op dx...
Focalprice is natuurlijk ook een optie, maar ik heb slechte ervaringen met de klantenservice daar, en er staan veel fake reviews op hun site.
BTY is sowieso een slecht merk, ze zijn meestal slechts een kwart van de aangegeven capaciteit... dus niet kopen.
Heb ik toch echt wel andere ervaringen mee. Ik gebruik van hun enkel de AAA, maar die gaan altijd goed.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:38:
Aldi batterijen zijn misschien goedkoper maar na 1 maand zijn deze dan ook weer kapot...
Verwijderd
Stuurt DX jou ook wel eens producten waar je niet tevreden over bent?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:38:
Ja, ik moet mijn adres eens blurren... maar ja, als ze mijn naam opzoeken op de gouden gids of een ander telefoonboek kunnen ze m'n adres ook zo vinden, echt moeilijk is dat ook neit.
Deze batterijen zijn bijna zeker van Soshine, als je kijkt naar de andere reviews op dx...
Focalprice is natuurlijk ook een optie, maar ik heb slechte ervaringen met de klantenservice daar, en er staan veel fake reviews op hun site.
BTY is sowieso een slecht merk, ze zijn meestal slechts een kwart van de aangegeven capaciteit... dus niet kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door HuRRaCaNe op 11-04-2012 12:25 ]
Verwijderd
Oja, me kabeltje voor 1cent is ook binnen...
Mijne ook net vandaag. Een zwarte.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:41:
Oja, me kabeltje voor 1cent is ook binnen...
Inclusief een coupon voor een volgende aankoop
Nee hoor, verkopen van alles en nog wat. Net zoveel naamak als op DX, mag dus gerust over de shop worden gesproken.H92! schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:32:
@Hierboven, duidelijk namaak producten, dus niet over praten.
Verwijderd
Mijn reviews zijn overwegend positief omdat ik de producten zelf mag uitkiezen, hierna stuur ik de links naar dealextreme en daarvoor krijg ik coupons.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:48:
[...]
Stuurt DX jou ook wel eens producten waar je niet tevreden over bent?
Het geeft mij geen voordeel om positief te zijn, want de mensen bij dealextreme verstaan toch geen nederlands.
En zelfs als ze het wel zouden verstaan krijg ik mijn coupons toch nog.
Er werken ook nederlanders bij DXVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:39:
[...]
Mijn reviews zijn overwegend positief omdat ik de producten zelf mag uitkiezen, hierna stuur ik de links naar dealextreme en daarvoor krijg ik coupons.
Het geeft mij geen voordeel om positief te zijn, want de mensen bij dealextreme verstaan toch geen nederlands.
En zelfs als ze het wel zouden verstaan krijg ik mijn coupons toch nog.
En google translate werkt ook voor nederlands dus zelfs dan kunnen ze nog wel lezen wat je schrijft.
Verwijderd
totale score is een 6,5/10.
Maar er staan ook video's tussen, en dat zou normaal gezien de waarde mijn coupons moeten onhoog helpen.
We zullen eens zien hoe ze daar op reageren.
Stagiaires bedoel je.
"When you grow up your heart dies"
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Edit:
Wow dit ding ziet er goed uit voor die prijs,
http://www.pandawill.com/...ck-ultra-thin-p60844.html
[ Voor 94% gewijzigd door Shamalamadindon op 11-04-2012 21:41 ]
Ik heb een paar weken geleden een Teclast A10t ontvangen en die werkt prima.
ziet er idd leuk uit maar bij welke shop heb je besteld hoe lang duurde het en hoeveel moest je aan de postbode betalen??DutchMan schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:51:
Bah.. 7". Dan kan ik beter mijn tel. van 4.3" gebruiken.
Ik heb een paar weken geleden een Teclast A10t ontvangen en die werkt prima.
http://www.pandawill.com/...-shell-camera-p56376.html
wow dat valt idd mee ga ook maar eens kijken is als nog goedkoper dan de tomtec hierDutchMan schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:48:
Had er 2 gekocht + 2 leather cases voor 450$ via Aliexpress. Met DHL was het hier in 3 dagen en ik moest aan de deur 22 euro betalen. Er stond een lager bedrag op de factuur.
bedankt
Dat is de winkel waar ik hem gekocht heb. Je kan alleen niet via paypal betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 12-04-2012 00:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Afblijven zou ik zeggen, ik heb nu een geroote Samsung Galaxy Tab 8.9, en daar ben ik HEEL tevreden mee
Verwijderd
http://www.pandawill.com/happy-hour
Kan je er tientallen kopen op verschillende accounts voor minder als een dollar, en doorverkopen met winst
Die agent ken ik niet maar de verkoper zelf is betrouwbaar, en goedkoper (scheelt bijna 3 euro)Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:19:
Ik ben van plan een T-shirt te kopen: http://www.smalltao.com/product/9896248193/taobao, Maar niet betrouwbaar? Werd gekocht op deze site? De kwaliteit van deze site?
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 10:28 . Reden: dacht dat het iets anders was ]
Cheapass shitVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:05:
Happy Hour op Pandawill !
http://www.pandawill.com/happy-hour
Kan je er tientallen kopen op verschillende accounts voor minder als een dollar, en doorverkopen met winst
5 per account zelfs haha.
EDIT: FAIL, het is countdown to START
[ Voor 30% gewijzigd door Dima_2005 op 12-04-2012 11:21 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Verwijderd
wou het juist zeggenDima_2005 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:19:
Alleen kan ik het niet aan het cart toevoegen...
EDIT: FAIL, het is countdown to START
Weer eens wat anders als de DX van de laatste tijd.
(alhoewel ik de aftersales van DX wel chill vind, doen tegen mij nooit moeilijk met opnieuw opsturen of geld terug)
http://www.spemall.com/Ai...0-Xburst-Processor_g.html
Leuk speelgoed en niet heel duur. Wel 20,60 euro bij moeten betalen aan de Nederlandse staat
Meer als leuk speelgoed is het ook niet
Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:58:
[...]
Cheapass shitLove it!
5 per account zelfs haha.
Bij mijn beste weten verkopen ze 5 van die armbandjes voor 1 dollarcent en mag je er maar 1 per klant bestellen.Total 5 Limited to 1 per customer
Die happy-hour van PandaWill is daardoor doorgaans niet erg interessant...
Edit:
Daarbij gaat het om de eerste 5 die afrekenen. Als je dus niet goed oplet ben je de 6e die afrekent en betaal je gewoon de volle mep.
[ Voor 14% gewijzigd door Twisted-D op 12-04-2012 14:52 ]
Een Samsung Galaxy tab is idd wel een leuke tablet alleen kost die nu ongeveer 350 euro. Mijn teclast heeft mij in totaal 180 euro gekost. Battery gaat bij zwaar gebruik 4 uur mee. (full brightness, wifi etc.). Standby tijd is ongeveer een week.
"Sunglasses", "Iphone case", ze lijken wel een beetje op elkaarRobinS.Buisman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:23:
Ik heb een aanvraag naar DX gestuurd of ze misschien een beetje vaart achter mijn zonnebril konden zetten. Dat kon wel! Vlak na het ontvangen van de mail van support al een verzendbevestiging gekregen. Klinkt prima toch? Nee. Ze hebben het verkeerde ordernummer opgestuurd, terwijl uitdrukkelijk werd vermeld om wat het ging. Om een zonnebril, en niet om iPhone hoesjes... Maar weer een mail terug gestuurd.
Komt daarbij de vraag of hij echt verstuurd is. Ik heb hetzelfde ook eens geprobeerd, binnen no-time stond de bestellings als verzonden. Helaas kwam het Track&Trace nummer pas 2 weken later beschikbaar op de DX siteRobinS.Buisman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:23:
Ik heb een aanvraag naar DX gestuurd of ze misschien een beetje vaart achter mijn zonnebril konden zetten. Dat kon wel! Vlak na het ontvangen van de mail van support al een verzendbevestiging gekregen. Klinkt prima toch? Nee. Ze hebben het verkeerde ordernummer opgestuurd, terwijl uitdrukkelijk werd vermeld om wat het ging. Om een zonnebril, en niet om iPhone hoesjes... Maar weer een mail terug gestuurd.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verder nog 2 dingen via Ebay;
- Scart splitter > Niet goed. Met alle apparaten aangesloten krijg je storing in beeld.
- AC adapter > Gebruikt voor deurbel. Werkt perfect
Totaal 15 dagen later.
best netjes dus.
Het track & trace nummer is al beschikbaar, stond al in de ontvangen mail.Taigu schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:23:
[...]
Komt daarbij de vraag of hij echt verstuurd is. Ik heb hetzelfde ook eens geprobeerd, binnen no-time stond de bestellings als verzonden. Helaas kwam het Track&Trace nummer pas 2 weken later beschikbaar op de DX siteIk zou er dus niet 100% vanuit gaan dat de (verkeerde) bestelling is verzonden.
Het juiste pakket is inmiddels ook verzonden!
Verwijderd
Verwijderd
Vertaling: kappen met het plaatsen van berichten om belasting te omzeilen. Zie douane website om te zien welke kosten je krijgt bij de invoer van producten en wees gewoon mans genoeg om die bij je aankoop op te tellen. Als je dat niet wilt, dan moet je gewoon lekker in eigen land shoppen.
RF012345678SG is het format van mijn trackingnummer, mocht dat iets zeggen.
-
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mijn ervaringen zijn 10 dagen tot een maand valt echt vrij weinig over te zeggen.XBOXCenturion schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:24:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een pakketje met Singapore post in NL aankomt?
Als de HD2 en Desire HD er in passen, moet het geen probleem zijn! Nylon is best flexibel hoor!pven schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:46:
Ik ben op zoek naar een sport-armband om mijn HTC Desire Z in mee te nemen tijdens het lopen (dat is handig ivm tracking en muziek). Iemand een idee of mijn Z goed in deze armband van DX past? De standaard Desire is 12mm dik, mijn Z is 14mm dik (lengte en breedte zijn hetzelfde). Ik heb geen idee hoeveel speling er in zo'n armband aanwezig is.
Meestal een dag of 10, maar soms ook veel sneller. Heb wel eens op zondag een aangetekende brief naar het SingPost postkantoor aan de Killiney Road gebracht die al op dinsdag in Amersfoort werd aangeboden.XBOXCenturion schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:24:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een pakketje met Singapore post in NL aankomt?
Lekker!
[ Voor 28% gewijzigd door Paperbag24 op 15-04-2012 11:48 ]
Heb paar dagen terug bij DealExtreme 8 kabels besteld voor de iPhone, 2 van 3 meter voor neef en 6 voor mezelf en alle 6 in verschillende kleuren;Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:17:
een actie bij everbuying.. http://www.everbuying.com/product30720.html
die koste toen 0.01 cent:D
- geel
- rood
- blauw
- groen
- paars
- oranje
Had al eerder kabels besteld (stuk of 4 in 1 jaar tijd), maar goed, waar ze zijn gebleven, wie weet
of zou dat niet mogelijk zijn omdat ik het speciaal voor ziggo moet hebben iod?
Je denkt toch niet echt dat ze in China ci modules voor Ziggo aanbieden er zijn tientallen coderingen en evenzoveel ci modules en een mini land als Nederland met een provider die daar 1/3 van heeft als kabelaar.kuiken schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:01:
is er al iemand die een De Digitale Televisie Module (CAM CI+) heeft gevonden? zo'n ding die je in de zijkant van de tv kan doen met digitale tv kaart er in.
Zelfs als je hem in Duitsland bestelt werkt hij niet die gebruiken als codering iets anders HD+ Nagra.
Gewoon zoeken op Markplaats worden er genoeg aangeboden.
ik heb hem toen hier gekocht goedkoopste die ik kon vinden snelle levering doet het goedkuiken schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:01:
is er al iemand die een De Digitale Televisie Module (CAM CI+) heeft gevonden? zo'n ding die je in de zijkant van de tv kan doen met digitale tv kaart er in.
http://www.foka.nl/site/ziggo-ci-cam-module-p-17582.html
Verwijderd
Een 4 tal weken geleden bestelde ik 2 truien via de Site: http://www.abercrombieandfitchoutletbe.com
Ik heb ondertussen nog steeds niet ontvangen. Na enkele mails kreeg ik als antwoord:
""Dear xxxxx,
The items have been dispatched,the tracking number is xxxxxxxxx,please go to the website http://www.ems.com.cn/mailtracking/e_you_jian_cha_xun.html to search where your goods have been.If the tracking number doesn't work, please don't worry, because the transport company is too late to update the status. If you have any question, please contact us.""""
Dit trackingnummer werkt dus niet, en na nog een (boze mail) kreeg ik als antwoord:
"""I can see that the package has been stopped in customs – please be kind to make sure the that the right person take contact to USPS to clarify the consignment for import.""""
Heeft iemand hierervaring mee aub?? Ik weet niet wat te doen...
Alvast bedankt
mvg
Verwijderd
Het is helemaal nepKenzi schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:52:
Abercrombie and Fitch Brussel Outlet, maar ze versturen uit China? En die prijzenDat word wachten op de brief van de douane dat het gaat om namaak vrees ik.
Maar goed, namaak mag hier niet besproken worden!
@Anke1 voortaan toch maar weer je kleding in de winkel kopen
/edit
Sorry hoor maar hoe dom moet je wel niet zijn om op die site iets te bestellen? In plaats van shipping staat er 'scheepvaart'
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 16:38 ]
Homepage :Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:40:
[...]
Het is helemaal nepzie ook de taalfouten (google translate waarschijnlijk) op de site.
Maar goed, namaak mag hier niet besproken worden!
@Anke1 voortaan toch maar weer je kleding in de winkel kopen
/edit
Sorry hoor maar hoe dom moet je wel niet zijn om op die site iets te bestellen? In plaats van shipping staat er 'scheepvaart'
Join us krijg je €3 cupon
En mensen in het bijzonder de jonge de hele wereld zijn gek op goedkope abercrombie truien voor deze dag, zelfs in hun dromen. In feite is de Mens Abercrombie stijlen zijn van klassiek tot modern, en er moet een type zijn om u te passen.
Veel jonge mensen dol op dit merk, omdat zij geloven het dragen van abercrombie kleding zal hen helpen op de markt de hele tijd. 2012 nieuwe mode, waarom niet komen?
Man, man, in dit geval zou ik zeggen: je verdiend het.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Gewoon netjes naar waarheid invullen en grote kans dat je je gewoon je spullen krijgt.
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Verwijderd
Aan alle anderen die zo snel zijn met kritiek en verwijten, waarschijnlijk zijn jullie steeds pérfect, voortdurend oplettende, zich absoluut nooit vergissende personen, die zéker nog nooit een stommiteit hebben begaan!!
De volgende keer zal ik inderdaad beter opletten. Had zelfs niet eens gelet op de onzin en verkeerde vertalingen enz dat er allemaal geschreven stond op die site, achteraf gezien is het idd stom... Maar ja, zal mij geen tweede keer overkomen... dit is een wijze les voor de toekomst ;-)
Ze zijn er lang mee bezig, op de website staat nog steeds een balk met:
Net nu ik een ODB kabel voor m'n auto wilde bestellen.Notice: we are proud of offering the best value for money, however, as side effect unknown hacker(s) are trying to attack us again. If you cannot browse buyincoins.com, please try again later.
In de tussentijd heb ik wel wat dingen kunnen bestellen.My-life schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:42:
[...]
Ze zijn er lang mee bezig, op de website staat nog steeds een balk met:
[...]
Net nu ik een ODB kabel voor m'n auto wilde bestellen.
Dus af en toe weer proberen helpt wel
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]