Heb hem maar gewoon bij DX besteld. Eenmaal gezien en kon geen andere vonden die ik mooi vond.
Verwijderd
Nu maar hopen dat er eind september nog zon isVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:46:
Heb hem maar gewoon bij DX besteld. Eenmaal gezien en kon geen andere vonden die ik mooi vond.
Welke is het geworden?Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:46:
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Vandaag de tablet binnengekregen. Moest 43,85 afrekenen met de postbode.Mr Magic schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:09:
Omdat ze de waarde niet kunnen bepalen moet ik nu een formulier invullen en opsturen, inclusief een kopie van de factuur.
Voor de volledigheid nog even mijn bestelproces:
02 mrt: Sysbay S-MP99 besteld bij Pandawill (eerst gevraagd of 'ie op voorraad was)
05 mrt: Bestelling verstuurd en tracking nummer gekregen
11 mrt: Pakket werd zichtbaar op website China Post, land van bestemming niet ingevuld
27 mrt: Brief ontvangen van PostNL (gedateerd 22 maart) met formulier voor waardebepaling
28 mrt: Formulier verstuurd per post
31 mrt: Pakketje afgeleverd
Totale kosten: US$ 231,99 - 5% korting = US $ 220,39 = € 172,25 (Paypal) + € 43,85 = € 216,10
Kwa specs is hij zelfs minder als de TomTec10 Ultimate , beetje dure koopMr Magic schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:33:
[...]
Vandaag de tablet binnengekregen. Moest 43,85 afrekenen met de postbode.
02 mrt: Sysbay S-MP99 besteld bij Pandawill (eerst gevraagd of 'ie op voorraad was)
11 mrt: Pakket werd zichtbaar op website China Post, land van bestemming niet ingevuld
27 mrt: Brief ontvangen van PostNL (gedateerd 22 maart) met formulier voor waardebepaling
Totale kosten: US$ 231,99 - 5% korting = US $ 220,39 = € 172,25 (Paypal) + € 43,85 = € 216,10
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
heb je ook een link van de gekochte tablet??Mr Magic schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:33:
[...]
Vandaag de tablet binnengekregen. Moest 43,85 afrekenen met de postbode.
Jawel, deze: http://www.pandawill.com/...p-hdmi-coffee-p59245.htmlPaperbag24 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:16:
[...]
heb je ook een link van de gekochte tablet??
Ik heb zelf al vaak wat besteld bij DX. Ik weet niet of het hier al genoemd is, (vast), maar toch wil ik nog even 'Fara' aanraden, ideaal om je pakketje mee te tracken: http://www.faranow.com/
Maak een account, forward je DX shipping mails, hij extract dan zelf het trackingnummer en informeert je per email over updates op dat nummer. Ideaal, en veel duidelijker dan die web 1.0 tracking sites uit china, die om de haverklap overbelast zijn.
Maak een account, forward je DX shipping mails, hij extract dan zelf het trackingnummer en informeert je per email over updates op dat nummer. Ideaal, en veel duidelijker dan die web 1.0 tracking sites uit china, die om de haverklap overbelast zijn.
Verwijderd
Pandawill heeft de paasactie weer.. als je op de eieren klikt kan je een .gifje krijgen of een coupon
heb al $4 korting
8% gehad net.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:00:
Pandawill heeft de paasactie weer.. als je op de eieren klikt kan je een .gifje krijgen of een couponheb al $4 korting
Vreemde humor trouwens, die chinezen:
Congratulations!
You get:
Today, I was standing in the bathroom and farted. It felt like someone stabbed me in the butt. I jumped out of shock, and my head slammed into the mirror. My glasses fell onto the floor and broke. I now need new glasses, a new mirror, and an ice pack for my head. All because I farted.
Verwijderd
InderdaadTorrentus schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:04:
[...]
8% gehad net.
Vreemde humor trouwens, die chinezen:
[...]
Congratulations!
You get
Today, I totaled my car, because I mistook the leaves blowing across the road for a child. I swerved and hit a tree. The home owner wants to sue for "harming his tree" and hospital wants to test my mental stability.
Congratulations!
You get
Today, trying to pocket a little extra cash for himself, my dad responded to multiple babysitting ads on Craigslist, accepting them all on my behalf. I despise children with all my heart.
You get
Today, I totaled my car, because I mistook the leaves blowing across the road for a child. I swerved and hit a tree. The home owner wants to sue for "harming his tree" and hospital wants to test my mental stability.
Congratulations!
You get
Today, trying to pocket a little extra cash for himself, my dad responded to multiple babysitting ads on Craigslist, accepting them all on my behalf. I despise children with all my heart.
[ Voor 31% gewijzigd door Freakster86 op 01-04-2012 13:18 ]
Misschien handig om te vermelden: Je kan per dag maar één coupon winnen. In de rest van de eieren zit dan van die onzin. ;-)
Easter8off-3 is voor 8% off, maar ik weet niet of die ook werkt zonder dat je hem zelf gevonden hebt.
Easter8off-3 is voor 8% off, maar ik weet niet of die ook werkt zonder dat je hem zelf gevonden hebt.
Torrentus schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:18:
Misschien handig om te vermelden: Je kan per dag maar één coupon winnen. In de rest van de eieren zit dan van die onzin. ;-)

Sorry, You shall have no right to use the coupon!Torrentus schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:18:
je moet hem echt zelf vinden.
Verwijderd
Klopt want de codes staan ook bij je account info.YbonG schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:22:
[...]
Sorry, You shall have no right to use the coupon!
je moet hem echt zelf vinden.
Het lijkt er op dat je per dag 2 coupons kan krijgen. Ik heb gisteren 2x 7$ coupon gekregen en gelijk op gemaakt;
http://www.pandawill.com/...mory-disk-8gb-p60542.html
+
http://www.pandawill.com/...-with-antenna-p41668.html
5.68$ i.p.v. 19.86$.
Het leuke is dat als je via een ander IP opnieuw eieren gaat openen zonder dat je bent ingelogt je weer 2 coupons kan krijgen. Heb je een leuke gevonden dan effe inloggen en hij staat er bij op je account.
http://www.pandawill.com/...mory-disk-8gb-p60542.html
+
http://www.pandawill.com/...-with-antenna-p41668.html
5.68$ i.p.v. 19.86$.
Het leuke is dat als je via een ander IP opnieuw eieren gaat openen zonder dat je bent ingelogt je weer 2 coupons kan krijgen. Heb je een leuke gevonden dan effe inloggen en hij staat er bij op je account.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Zojuist pakketje ontvangen van DHL (met drie dagen incl weekend) afkomstig van TaoBao :-) Lekker vlot met DHL, maar de prijs van het verzenden lag ook wel redelijk hoog.
Heren,. ben een tijdje afwezig geweest i.v.m. andere activiteiten.
Heb het form niet echt up to date doorzocht. Is nogal veel "HEEL VEEL"
informatie.
Dus mijn brandende vraag of iemand ervaringen heeft opgedaan met:
www.chinaecarts.com.
Uiteraard met google kom je wel wat "Fraud" voor maar in het algemeen word er wel geleverd.
GOOD,.. wie oH wie.
Heb het form niet echt up to date doorzocht. Is nogal veel "HEEL VEEL"
informatie.
Dus mijn brandende vraag of iemand ervaringen heeft opgedaan met:
www.chinaecarts.com.
Uiteraard met google kom je wel wat "Fraud" voor maar in het algemeen word er wel geleverd.
GOOD,.. wie oH wie.
Verwijderd
Ik bestel al lange tijd uit china maar nog nooit is een pakketje van mij tegengehouden. Nu had ik 2 pakketjes van taobao besteld met DHL. Wat meer dan normaal omdat het dan goedkoper was en ik wou ze gewoon graag snel hebben. Nu zijn ze allebei tegengehouden door de douane ik denk dat het te maken heeft met de omschrijving, dat de chinees daar wat te gemakkelijk mee om is gesprongen. Dat hij er bijvoorbeeld maar 20$ op heeft gezet of iets. Hij is nu al een weekje bij de douane. Maar als het goed is krijg ik toch een brief waarin ik de waarde moet aangeven en dan moet ik daar belasting en alles over betalen? Is het praten over neppe beats hier nu verboden of nog niet? Want ik had daar namelijk ook nog een vraagje over.
Het kan verschillende oorzaken hebben, die kun je nu nog niet weten.
- Douane heeft het druk; pakketjes liggen daar gewoon te wachten. Een DHL-pakketje met een tablet uit HK heeft 8 dagen de status van het wachten bij de Douane gehad.
- De Douane heeft je pakketje er tussenuit gepikt, vermoed dat de vermelde waarde niet overeenkomt met de inhoud en gaat jou nu een verzoek sturen om de factuur aan hen te overleggen. Overschrijd de factuur de vrijgestelde-invoer, dan ontvang je een importaanslag.
- De Douane heeft het pakketje er tussenuit gepikt en vermoed dat de inhoud namaakspul betreft. Of de Douane trekt zelf die conclusie of ze informeren bij de "echte" producent om uitsluitsel te krijgen. Kan even duren, maar je ontvangt hier bericht over van de Douane als ze meer weten.
En ja, zie de waarschuwing aan de onderzijde van dit topic; praten over fake-producten is verboden. Puur om Tweakers te beschermen; het importeren van namaak-producten is niet toegestaan.
- Douane heeft het druk; pakketjes liggen daar gewoon te wachten. Een DHL-pakketje met een tablet uit HK heeft 8 dagen de status van het wachten bij de Douane gehad.
- De Douane heeft je pakketje er tussenuit gepikt, vermoed dat de vermelde waarde niet overeenkomt met de inhoud en gaat jou nu een verzoek sturen om de factuur aan hen te overleggen. Overschrijd de factuur de vrijgestelde-invoer, dan ontvang je een importaanslag.
- De Douane heeft het pakketje er tussenuit gepikt en vermoed dat de inhoud namaakspul betreft. Of de Douane trekt zelf die conclusie of ze informeren bij de "echte" producent om uitsluitsel te krijgen. Kan even duren, maar je ontvangt hier bericht over van de Douane als ze meer weten.
En ja, zie de waarschuwing aan de onderzijde van dit topic; praten over fake-producten is verboden. Puur om Tweakers te beschermen; het importeren van namaak-producten is niet toegestaan.
Voor diegene die een tablet poogt te orderen in China.
Focus je eerst eens op de aanbieding van Kruidvat die vanaf morgen van start gaat:
Voor 7" klik hier
Voor 10" klik hier
.
Focus je eerst eens op de aanbieding van Kruidvat die vanaf morgen van start gaat:
Voor 7" klik hier
Voor 10" klik hier
Minder geld én 2 jaar garantie meer dan de gemiddelde Chinese product- 10 inch capacitive multi touch HD scherm (25.4 cm).
OF
- 7 inch capacitive multi touch HD scherm (17,5 cm)
- 1.2 GHZ Cortex A8 processor.
- 3D accelerator voor snelle games, 512 MB DD3 geheugen.
- 4 GB opslag ( uitbreidbaar met micro SD ).
- 1.3 MP camera, speakers en microfoon.
- USB + HDMI full HD aansluiting.
- Draadloos Wi-Fi b/g/n.
- Extra sterke accu.
- 2 jaar garantie.
⏩ PVOutput☀️
je vroeg dit ook op fok ofniet? maar is dus allemaal nepVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
wie heeft ervaring met http://www.aihia.com/?
en hoe kan je er bestellen?
dat is duidelijk nep.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
bij www.s.cn staan ook goedkoop (echte) schoenen alleen vraag ik me af of dat ook nog steeds is nadat je de verzendkosten betaald.
Verwijderd
Let even op de topic waarschuwingVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
Enig idee wat je hier van kan verwachten qua prestaties?Quad schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:30:
Voor diegene die een tablet poogt te orderen in China.
Voor 7" klik hier
Voor 10" klik hier
[...]
Minder geld én 2 jaar garantie meer dan de gemiddelde Chinese product.
Verwijderd
Ellow people,
Ik heb sinds donderdag een tab besteld weet iemand misschien hoelang hij er nog over gaat doen voordat de tab aankomt bij mij thuis?? Het gaat via DHL en hier zijn de track gegevens....
maandag, April 02, 2012
7 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:19
6 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:55
zondag, April 01, 2012
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:33
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:17
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:18
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 17:58
Ik hoop graag van jullie te horen!
Greetz
Ik heb sinds donderdag een tab besteld weet iemand misschien hoelang hij er nog over gaat doen voordat de tab aankomt bij mij thuis?? Het gaat via DHL en hier zijn de track gegevens....
maandag, April 02, 2012
7 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:19
zondag, April 01, 2012
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:17
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
Ik hoop graag van jullie te horen!

Greetz
Tussen morgen en 8 weken
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Mijn ervaring ongeveer 5 werkdagen! Dus zaterdag of zondag kan je ze niet verwachten...Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:00:
Ellow people,
maandag, April 02, 2012
zondag, April 01, 2012
Ik hoop graag van jullie te horen!![]()
Greetz
En dan maar hopen dat je geen BTW hoeft te betalen bij aflevering....
DHL vaak actueel, je kan ook een status activeren met mail. Zelfs bij aflevering krijg je binnen 5 min. een mail dat het pakket bij je thuis of werk is geleverd.
Chinees nationale holiday op 2, 3, 4 april.
Hongkong nationale holiday op 6, 7 april.
Dingen zouden dus wat vertraging kunnen oplopen.
(Niet dat het veel uit maakt, maar dacht post het toch.)
Hongkong nationale holiday op 6, 7 april.
Dingen zouden dus wat vertraging kunnen oplopen.
(Niet dat het veel uit maakt, maar dacht post het toch.)
Ziezo. Even een bestelling gedaan.
Bij Dealextreme,
https://www.dealextreme.c...uv400-uv-protection-13033 Voor de aankomende zomer
En deze, https://www.dealextreme.c...-phone-camera-black-48529 om te gebruiken in combinatie met deze die ik bij Buyincoins heb gekocht, http://www.buyincoins.com...travel-product-10822.html
Bij Dealextreme,
https://www.dealextreme.c...uv400-uv-protection-13033 Voor de aankomende zomer
En deze, https://www.dealextreme.c...-phone-camera-black-48529 om te gebruiken in combinatie met deze die ik bij Buyincoins heb gekocht, http://www.buyincoins.com...travel-product-10822.html
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Ik lees dat mensen ook bestellingen doen bij .taobao. maarhoe in godsnaam kan je chinees lezen?!
Google vertaling is ook niet echt lekker....
Verwijderd
taobao agent gebruiken zoals mistertaoVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:52:
Ik lees dat mensen ook bestellingen doen bij .taobao. maarhoe in godsnaam kan je chinees lezen?!
Mooi ding! Hoop dat je 'm voor de zomer binnenhebtLeo1010 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:43:
Ziezo. Even een bestelling gedaan.
Bij Dealextreme,
https://www.dealextreme.c...uv400-uv-protection-13033 Voor de aankomende zomer![]()
Kun je hem ook ergens op engels instellen?saveljos schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:35:
[...]
dat is duidelijk nep.
bij www.s.cn staan ook goedkoop (echte) schoenen alleen vraag ik me af of dat ook nog steeds is nadat je de verzendkosten betaald.
Ik zou er graag iets willen bestellen, ik zie schoenen van 299 Yen (EUR 2,70
Verwijderd
De indeling is vaak net zo als bij normale sites. Je moet alleen even de zoekterm vertalen en ik denk dat je dan je weg wel vindt op de site.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:52:
volgens mij is dat 30 euro +.Painore schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:05:
[...]
Kun je hem ook ergens op engels instellen?
Ik zou er graag iets willen bestellen, ik zie schoenen van 299 Yen (EUR 2,70). Ik ben tot op de bestel pagina gekomen, echter vragen ze om een ontvangst gebied met een drop down menu waarin Beijing, Hong Kong ed. tussen staan. Kun je ergens Nederland selecteren?
japanse yen is wel 100 per 1 euro volgens mij.
maargoed als je daar wilt bestellen zul je wss taobao agent moeten gebruiken die ook andere sites doet.
http://www.bhiner.com/nontaobao
hier kun je de site bekijken in het engels. site zelf heeft geen engelse versie nee..
http://translate.google.nl/#en|nl|s.cn%0A
[ Voor 5% gewijzigd door saveljos op 04-04-2012 13:41 ]
Site van BuyinCoins.com is down zo te zien 
Ik heb daar op 23 maart besteld:
Gisteren werd het al geleverd
[Edit]
Eerste keer dat ik hier besteld heb.
Tot nu toe alleen bij DX besteld, maar dit bevalt wel goed
(Of heb ik gewoon geluk dat het nu zo snel ging?)
Ik heb daar op 23 maart besteld:
- 100 Pieces 8P8C RJ45 Modular Plug for Network CAT5 LAN
- 100 Boots Cap Plug for RJ45 Cat5 Cat6 Modular Connector
Gisteren werd het al geleverd
[Edit]
Eerste keer dat ik hier besteld heb.
Tot nu toe alleen bij DX besteld, maar dit bevalt wel goed
(Of heb ik gewoon geluk dat het nu zo snel ging?)
[ Voor 22% gewijzigd door frankivo op 04-04-2012 16:00 ]
Verwijderd
Mijn bestelling bij BIC duurde iets langer, maar dt boeit niet want het is vandaag aangekomen:-) een 3 meter lange kabel voor me iPhone op te laden.. Zouden ze eigenlijk standaard bij alle apple producten moeten leveren... Dat is gewoon Ideaal! Oja, en een dock voor me iPhone.
En me prijs van everbuying(luckywheel) is ook binnen gekomen., best snel nog :-) alleen kan ik er echt helemaal niks mee.. Maar goed:p
En me prijs van everbuying(luckywheel) is ook binnen gekomen., best snel nog :-) alleen kan ik er echt helemaal niks mee.. Maar goed:p
Had een bestelling geplaatst op http://www.mcbub.com/ maar kwam een betere aanbieding tegen dus aangegeven dat ik die wil cancelen, zou binnen 24 uur antwoord krijgen maar nu meer dan 48 uur verder helaas nog niets. Wil er niet aan denken maar als er niet op gereageerd word en ze versturen het product alsnog hoe kan ik dan aangeven dat ik het product gecancelled heb? Ze hebben alleen maar een soort contact formuliertje dus heb geen verzonden mail als bewijs.
HOI.
Wow, binnen 9 dagen mijn Focalprice pakket binnen, dat ga ik nog eens proberen, DX pakket duurt doorgaans nog steeds +/- 1 maand.
Een tijd geleden heb ik best wel veel besteld bij dealextreme.com maar de laatste tijd gaat het daar niet zo goed. Het duurt heel lang voordat ze je bestelling in behandeling nemen en als ze het in behandeling nemen duurt het weer lang voordat het eindelijk geschipped word.
Ik heb de afgelopen week best wel veel spullen besteld bij pandawill.com i.v.m. die paaseieren actie. Hiermee heb ik veel coupons gekregen van 5,7 en 9 dollar.
Lijkt er wel op dat ze die coupons nu niet zo snel meer uitgeven.
Groot deel van mijn bestellingen zijn al geshipped en de rest staat op processing.
Focalprice ziet er ook wel interessant uit en heeft ook veel spullen. Ook de reviews en foto's van mensen die het al gekocht hebben is wel handig.
Ik heb de afgelopen week best wel veel spullen besteld bij pandawill.com i.v.m. die paaseieren actie. Hiermee heb ik veel coupons gekregen van 5,7 en 9 dollar.
Focalprice ziet er ook wel interessant uit en heeft ook veel spullen. Ook de reviews en foto's van mensen die het al gekocht hebben is wel handig.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchMan op 04-04-2012 18:57 ]
Als je het via Paypall heb betaald moet je een Paypall dispute openen. Dan zijn ze meestal een stuk sneller met terug betalen.Bananenspin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:54:
Had een bestelling geplaatst op http://www.mcbub.com/ maar kwam een betere aanbieding tegen dus aangegeven dat ik die wil cancelen, zou binnen 24 uur antwoord krijgen maar nu meer dan 48 uur verder helaas nog niets. Wil er niet aan denken maar als er niet op gereageerd word en ze versturen het product alsnog hoe kan ik dan aangeven dat ik het product gecancelled heb? Ze hebben alleen maar een soort contact formuliertje dus heb geen verzonden mail als bewijs.
Verwijderd
Daar zijn disputes natuurlijk niet voor beetje onzin om daar meteen een dispute voor aan te maken.DutchMan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:59:
[...]
Als je het via Paypall heb betaald moet je een Paypall dispute openen. Dan zijn ze meestal een stuk sneller met terug betalen.
Als je een mail stuurt en aangeeft dat je je geld terug wilt en na 48 uur heb je nog steeds geen reactie terwijl er op de website staat dat dat binnen 24 uur zou moeten gebeuren dan is dat al reden genoeg om een dispute te openen.
Het gebeurd wel vaker dat ze je geld niet terug betalen en dan een paar dagen later je de tablet opsturen die je niet meer wou hebben. En als je daar dan een mail over stuurt zeggen ze dat ze de cancel mail niet hebben ontvangen.
Het gebeurd wel vaker dat ze je geld niet terug betalen en dan een paar dagen later je de tablet opsturen die je niet meer wou hebben. En als je daar dan een mail over stuurt zeggen ze dat ze de cancel mail niet hebben ontvangen.
Zat er ook aan te denken om dit gelijk via Paypal te doen om inderdaad wat je zegt, ze het item misschien gaan opsturen. Moet ik dan via dit dispute aangeven dat ze niet reageren op cancel?
HOI.
Heb de tablet van de kruidvat binnen gekregen vandaag, en ik denk niet dat er een chinese 10" tab daar tegen op kan voor 140,-.
Leuk dingetje heeft alles wat je wilt voor een prima prijs!
⏩ PVOutput☀️
idd en bevalt die een beetje?? ze hebben er niet veel meer van want nu al 4 weken levertijdQuad schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:29:
Heb de tablet van de kruidvat binnen gekregen vandaag, en ik denk niet dat er een chinese 10" tab daar tegen op kan voor 140,-.
mja voor zon prijs en goede specs
Focalprice is echt extreem snel dat je het thuis hebt (als het groene "in stock" icoontje erbij staat).
De laatste tijd 4 pakketjes besteld, allemaal binnen 10 dagen (geen werkdagen) in huis met een record van slechts 4 dagen!
De laatste tijd 4 pakketjes besteld, allemaal binnen 10 dagen (geen werkdagen) in huis met een record van slechts 4 dagen!
Dat is goed te horen, bij mij is het 9 dagen geleden dat ik het heb besteld.
Hoeft pas over een maand binnen te zijn, maar toch altijd leuk als het eerder is.
Hoeft pas over een maand binnen te zijn, maar toch altijd leuk als het eerder is.
Ik heb weer een wat minder goede ervaring met Focalprice.
Zo heb ik 2 maand geleden een tablet besteld met 512 mb ram geheugen en Nederlandse taal voor 106 dollar.
Was snel verzonden na 24 uur al, enkel heb ik nooit mijn pakketje kunnen volgen door een fout van China Post.
Heb er helaas wel 5 week op moeten wachten.
Eenmaal pakketje binnen bleek dat er geen Nederlandse taal aanwezig was.
Voor mij geen groot probleem maar enkel zit er maar 256 mb geheugen in ipv 512 mb.
Dus ik contact met ze opzoeken boden ze mij een coupon van 30 dollar.
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan vervolgens kreeg ik een coupon van 54 dollar aangeboden.
Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen aangezien ik niet het product heb gekregen wat bij de beschrijving stond.
Moet ik akkoord gaan met 54 dollar of ...
Hoor graag van jullie.
Zo heb ik 2 maand geleden een tablet besteld met 512 mb ram geheugen en Nederlandse taal voor 106 dollar.
Was snel verzonden na 24 uur al, enkel heb ik nooit mijn pakketje kunnen volgen door een fout van China Post.
Heb er helaas wel 5 week op moeten wachten.
Eenmaal pakketje binnen bleek dat er geen Nederlandse taal aanwezig was.
Voor mij geen groot probleem maar enkel zit er maar 256 mb geheugen in ipv 512 mb.
Dus ik contact met ze opzoeken boden ze mij een coupon van 30 dollar.
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan vervolgens kreeg ik een coupon van 54 dollar aangeboden.
Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen aangezien ik niet het product heb gekregen wat bij de beschrijving stond.
Moet ik akkoord gaan met 54 dollar of ...
Hoor graag van jullie.
jezusislief
Zijn ze nog coulant, bij Lightake geven ze naar eigen ervaring helemaal niks als het niet aan de specs voldoet.
Betreft de Nederlandse taal: Probeer de app morelocal2 eens te installeren, wellicht dat deze Nederlands kan unlocken.
Betreft de Nederlandse taal: Probeer de app morelocal2 eens te installeren, wellicht dat deze Nederlands kan unlocken.
Ik vind een coupon van 54 dollar best wel netjes. Bij een groot aantal andere china sites ben je eerst een week aan het heen en weer emailen. Ik zou het gewoon aannemen en kijken of de tablet die je nu hebt wat is. Vind je het niks, zet het dan op marktplaats en koop opnieuw een tablet met die 54 dollar korting.
Welke tablet is het? Mischien zijn er firmwares/roms met de nederlandse taal?
Welke tablet is het? Mischien zijn er firmwares/roms met de nederlandse taal?
Dank voor de reacties ! Ik zal vanavond morelocal2 eens proberen bedankt voor de tip !
Het is een Ainol Novo 7 Paladin.
jezusislief
Het blijft natuurlijk zo, je krijgt waar je voor betaald.
Het veiligste blijft gewoon om niet al te ingewikkelde dingen te kopen en producten zoals tablets gewoon hier in Nederland te kopen.
Het veiligste blijft gewoon om niet al te ingewikkelde dingen te kopen en producten zoals tablets gewoon hier in Nederland te kopen.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Vind je hem 54 dollar (dus 40 euro) waard?
zo ja, dan accepteren, anders moeilijk gaan doen.
zo ja, dan accepteren, anders moeilijk gaan doen.
Verwijderd
Wel vreemd, ik dacht dat de paladin 512MB had.
De taal kan je zelf nog aanpassen met een app.. maar 256 mb verschil kan toch het verschil uitmaken tussen het wel spelen of niet spelen van bepaalde spellen/videos. Dus dat klopt gewoon niet, maar terugsturen naar china is wel duur
misschien kan je regelen dat zij de verzendkosten betalen?
De taal kan je zelf nog aanpassen met een app.. maar 256 mb verschil kan toch het verschil uitmaken tussen het wel spelen of niet spelen van bepaalde spellen/videos. Dus dat klopt gewoon niet, maar terugsturen naar china is wel duur
Verwijderd
Dealextreme gaat ook lekker.. Duurt wel extreme lang voordat ze iets gaan shippen. Heb op de 13e wat besteld, was niet op voorraad, dus back order. 10 dagen later prepare for shipment.. Nu staat dat er nog steeds... Een andere order staat ook al sinds de 30e op payment confirmed. Ook nog niks veranderd.
Let op dat de Novo paladin een ander soort processor (Xburst) heeft dan de meeste tablets. Deze heeft een andere instructieset en dit levert vaak problemen op met verschillende apps. Het kan zijn dat niet alle apps die je graag wilt gebruiken werken op de tablet.welkenaamnuweer schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:56:
Dank voor de reacties ! Ik zal vanavond morelocal2 eens proberen bedankt voor de tip !
Verder heeft de Novo 7 paladin standaard 512 MB RAM, ze hebben er blijkbaar wat uitgehaald.
Verwijderd
Je moet eigenlijk alsvolgt bij DX bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:24:
Dealextreme gaat ook lekker.. Duurt wel extreme lang voordat ze iets gaan shippen. Heb op de 13e wat besteld, was niet op voorraad, dus back order. 10 dagen later prepare for shipment.. Nu staat dat er nog steeds... Een andere order staat ook al sinds de 30e op payment confirmed. Ook nog niks veranderd.
1) Kies iets wat je niet (snel) nodig hebt.
2) Wacht 8 weken
3) Laat je verassen als de postbode ineens voor de deur staat
Voor dingen die je wel snel nodig hebt of graag wilt hebben: BIC, Focalprice, DHgate.
En ik heb hem al binnen ook! Terwijl mijn nagelschaar er nog steeds niet isVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
Voor de liefhebbers: USB data kabel voor iPhone iPod en iPad en alle andere apparaten waar die oppast.
http://www.everbuying.com/product30720.html
Nu slecht €0,01!!
Hier een tablet welke misschien binnenkort in de catalogus van de winkels in de OP gaat verschijnen:
De Eken T01
http://www.eken.com/t01/
Video van tablet
Kan opgeladen worden doormiddel van de USB aansluiting.
(geen poweradapter meer nodig, alleen je USB kabel!)
Prijzen tot zover bekend:
75 dollar per stuk bij afname 35 stuks.
De Eken T01
http://www.eken.com/t01/
Video van tablet
- Processor: Allwinner A10
- Werkgeheugen:512 MB
- Opslag: 4 GB
- Scherm: 7" 800*480
- Android versie: 4.0.3
Kan opgeladen worden doormiddel van de USB aansluiting.
(geen poweradapter meer nodig, alleen je USB kabel!)
Prijzen tot zover bekend:
75 dollar per stuk bij afname 35 stuks.
Die is nou interessant om in de gaten te houden!
HOI.
Verwijderd
Hoezo dan? Is dat niet zo'n standaard intertoys ding?Bananenspin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:48:
Die is nou interessant om in de gaten te houden!
Prijstechnisch is deze toch wat leuker, verwacht dat de 10 inch niet veel duurder zal zijn, itt een intertoys ding.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:16:
[...]
Hoezo dan? Is dat niet zo'n standaard intertoys ding?
HOI.
Verwijderd
Tja 75 dollar bij afname van 35 zou wel 100 dollar worden. De 10 inch vergelijkbare tablets kosten nu 139 euro bij kruidvatBananenspin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:27:
[...]
Prijstechnisch is deze toch wat leuker, verwacht dat de 10 inch niet veel duurder zal zijn, itt een intertoys ding.
Dealextreme is niet snel, maar er wordt wel gewerkt :Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:24:
29-02 : Order geplaatst
29-02 : Payment confirmed
08-03 : Prepare shipment
30-03 : Backorder
01-04 : Prepare shipment
04-04 : Partial shipment
05-04 : Prepare shipment
Intussen contact gezocht met de helpdesk, zij kunnen je order wel versnellen
Ik ben benieuwd hoe lang de post er over gaat doen
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Inmiddels weer twee maal iets besteld bij http://www.dhgate.com
Een 9 cell accu voor een thinkpad laptop voor 38 inc verzenden en een thinkpad sleeve voor 8 euro inc verzenden.
Beide zijn tussen de 3 en 4 weken geleverd en voldoen kwalitatief aan de verwachtingen.
Verzonden via hongkongpost en singaporepost.
Een 9 cell accu voor een thinkpad laptop voor 38 inc verzenden en een thinkpad sleeve voor 8 euro inc verzenden.
Beide zijn tussen de 3 en 4 weken geleverd en voldoen kwalitatief aan de verwachtingen.
Verzonden via hongkongpost en singaporepost.
Verwijderd
Mijn hond heeft wederom mijn oordopjes opgegeten... Wordt je helemaal lijp van! Maar goed, wat os een goede headphone? Eerder had ik altijd inears, maar wil nu eigenlijk wel een headphone hebben, maar geen idee welke ik moet hebben. Heb die post al een paar keer voorbij zien komen wat goed is etc. maar weet nog niet precies hoe en wat...?
/edit: zo iets dus: http://lightake.com/detai...rophone_Black___Red-50208
/edit: zo iets dus: http://lightake.com/detai...rophone_Black___Red-50208
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 20:21 ]
bij Dealextreme heb je van die Kanen headsets, zijn best goed van kwaliteit. Heb laatst een set (SKU 113492) voor m'n neefje besteld, voor 10 euro ben je klaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Den_S85 op 05-04-2012 20:24 ]
Ik zou zeggen ga gelijk wireless, de Nokia BH-503 word bij verschillende webwinkels verkocht voor rond de 20$
Deze hopelijk niet vergeten?
http://www.buyincoins.com...-adapter-product-786.html
De adapter die bij de BH-503 zit is namelijk een US.
http://www.buyincoins.com...-adapter-product-786.html
De adapter die bij de BH-503 zit is namelijk een US.
Oh ok
Verwijderd
Date Status Notes
6-4-2012 6:02:10 BackOrder One or more of your items are temporarily out of stock.
23-3-2012 11:23:10 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
22-3-2012 5:17:58 BackOrder One or more of your items are temporarily out of stock.
16-3-2012 14:06:47 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
13-3-2012 1:32:04 PaymentConfirmed Payment Change PaymentStatus. PaymentStatus : PartialPayment To PaymentConfirmed
13-3-2012 1:32:01 PartialPayment Payment Change PaymentStatus. PaymentStatus : PendingPayment To PartialPayment
13-3-2012 1:31:57 PendingPayment Order received, payment waiting
Schiet echt niet op.. Wat een bagger bedrijf dat DX
6-4-2012 6:02:10 BackOrder One or more of your items are temporarily out of stock.
23-3-2012 11:23:10 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
22-3-2012 5:17:58 BackOrder One or more of your items are temporarily out of stock.
16-3-2012 14:06:47 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
13-3-2012 1:32:04 PaymentConfirmed Payment Change PaymentStatus. PaymentStatus : PartialPayment To PaymentConfirmed
13-3-2012 1:32:01 PartialPayment Payment Change PaymentStatus. PaymentStatus : PendingPayment To PartialPayment
13-3-2012 1:31:57 PendingPayment Order received, payment waiting
Schiet echt niet op.. Wat een bagger bedrijf dat DX
Geduld, uiteindelijk komt het wel aan.
Zoals al eerder gezegd, bestel iets en vergeet het verder voor een maandje of 2
Zoals al eerder gezegd, bestel iets en vergeet het verder voor een maandje of 2
Ik ben voorlopig even klaar met Dealextreme. In het verleden heb ik daar al best wel veel besteld maar de laatste tijd schiet het echt niet op daar. Het kan soms weken duren voordat wat je besteld hebt eindelijk de deur uit gaat.
Ik heb nu een aantal bestellingen lopen bij Focalprice en Pandawill. Deze hebben alles wat op voorraad was verstuurd binnen 2 dagen na betalen.
Ik heb nu een aantal bestellingen lopen bij Focalprice en Pandawill. Deze hebben alles wat op voorraad was verstuurd binnen 2 dagen na betalen.
18 maart voor het eerst iets besteld bij DX. kleine connector voor USD 2,6.
Redelijk snelle shipping want vandaag kreeg ik een enveloppe uit china.
Helaas is hij ergens onderweg opengemaakt (klein scheurtje erin) en moet ik het doen met lege inhoud...
leuk experiment, maar dat doen we dus nooit meer
Redelijk snelle shipping want vandaag kreeg ik een enveloppe uit china.
Helaas is hij ergens onderweg opengemaakt (klein scheurtje erin) en moet ik het doen met lege inhoud...
leuk experiment, maar dat doen we dus nooit meer
Inderdaad, zou de TS aangepast kunnen worden dat DealExtreme NIET meer aanbevolen wordt door Tweakers? Want hun hele model is veranderd: In plaats van dat ze het op voorraad hebben, bestellen ze jouw bestelling en sturen het dan door. En voor zij jouw bestelling binnen hebben ben je soms al 4 weken verder, en dan moet het nog verpakt worden en gaat het richting Nederland.
Na een hele goede ervaring met DealExtreme nu de laatste paar maanden wat minder. Ik had 6 januari een tripod besteld. Deze bleef een dikke 2 maanden op "waiting for supplier" staan. Toen maar de order gecanceld, 1 maand later nog steeds geen geld terug gestort.
27 maart een zonnebril besteld, betaling weer succesvol. 10 dagen later staat hij nog steeds op dezelfde status.. dat duurt me ook wel lang, terwijl het met eerdere ervaringen echt wel binnen 3-5 dagen op "shipped" stond. Ik hoop dat deze alsnog snel verzonden wordt anders ben ik er een beetje klaar mee.
27 maart een zonnebril besteld, betaling weer succesvol. 10 dagen later staat hij nog steeds op dezelfde status.. dat duurt me ook wel lang, terwijl het met eerdere ervaringen echt wel binnen 3-5 dagen op "shipped" stond. Ik hoop dat deze alsnog snel verzonden wordt anders ben ik er een beetje klaar mee.
17 Maart iets besteld bij DX, staat nog steeds op "payment confirmed" (niet shipped o.i.d.). Vroeger wel vaker dingen exact 14 dagen na bestelling aangekregen, nu ben ik er wel wat minder tevreden van.
Zeg mensen post dit voortaan voordat ik iets bestel

Verwijderd
Hele topic staat vol met klachten over DX..Leo1010 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:58:
Verwijderd
quote ;Voor dingen die je wel snel nodig hebt of graag wilt hebben: BIC, Focalprice, DHgate.
haal focalprice maar uit het lijstje want die maakt er op dit moment een potje van !
haal focalprice maar uit het lijstje want die maakt er op dit moment een potje van !
Hoezo?Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:30:
quote ;Voor dingen die je wel snel nodig hebt of graag wilt hebben: BIC, Focalprice, DHgate.
Ik ontvang netjes mijn spullen, en een is nooit aangekomen maar daar heb ik netjes een paypal refund van gehad.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
omdat er op dit moment veel klachten zijn over focalprice , maar het lijkt er op dat die chinezen steeds meer
het geld innen en als ze genoeg bestellingen hebben bij de fabriek gaan bestellen ,
ik ben nu bezig met het proberen te kopen van een 9.7 tablet voor de 4e keer !!!! focalprice , priceangels merimobiles , pandawill allemaal flikken ze hetzelfde trucje !! nu één besteld bij mcbub en hopenlijk gaat dit wel goed ....
het geld innen en als ze genoeg bestellingen hebben bij de fabriek gaan bestellen ,
ik ben nu bezig met het proberen te kopen van een 9.7 tablet voor de 4e keer !!!! focalprice , priceangels merimobiles , pandawill allemaal flikken ze hetzelfde trucje !! nu één besteld bij mcbub en hopenlijk gaat dit wel goed ....
Verwijderd
Bestel dan bij DHgate.. heb je hem binnen een week of koop er gewoon één in nederland en bespaar je de ellendeVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:43:
omdat er op dit moment veel klachten zijn over focalprice , maar het lijkt er op dat die chinezen steeds meer
Daarom heb ik ook gezegd: Pas de TS aan (openingspost) waar DX wordt aangeraden. Dit moet daar echt weg want het is dikke bagger geworden daar!Leo1010 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:58:
Ja dat het wat langer duurt, niet dat ik blijkbaar met pensioen kan voordat de boel ook maar verstuurd word... als dat al gebeurt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:29:
[...]
Hele topic staat vol met klachten over DX..
[ Voor 3% gewijzigd door Shamalamadindon op 07-04-2012 19:25 ]
Hier iets wel héél goedkoops:
http://www.ebay.com/itm/F...&var=&hash=item4601e17d74
Laaddock + usb kabel + doorzichtig hoesje voor Samsung Galaxy note voor maar $0,99
Zou dat waar zijn?
Laaddock + usb kabel + doorzichtig hoesje voor Samsung Galaxy note voor maar $0,99
Zou dat waar zijn?
Bij mij zijn de spullen die ik heb besteld bij focalprice gelijk verstuurd.
Tablets heb ik tot nu toe op aliexpress besteld. Laatste levering was echt goed. voor 450dollar 2x teclast a10t met beschermhoes verstuurd via DHL. En moest maar 22 euro tax betalen aan de deur.
Tablets heb ik tot nu toe op aliexpress besteld. Laatste levering was echt goed. voor 450dollar 2x teclast a10t met beschermhoes verstuurd via DHL. En moest maar 22 euro tax betalen aan de deur.
Selecteer de opties bovenin maar, dan gaat de prijs snel omhoogMastermind schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:04:
Hier iets wel héél goedkoops:
Zou dat waar zijn?
Wat zijn op dit moment eigenlijk de beste webwinkels?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]