[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49
Je hebt gelijk, hij werkt wel. Alleen deze pagina werkt niet (meer).

Zojuist deze besteld, OBD-II Bluetooth Car ELM 327 Reader Diagnostic Scanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
Deze is toch het zelfde, maar dan veel goedkoper?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:55
Ga dan voor de laatste versie Mini ELM327 Car Bluetooth V1.5:
http://www.ebay.com/itm/M...3cc529a781#ht_3024wt_1189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Napsju schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:54:
Deze is toch het zelfde, maar dan veel goedkoper?
Blijkbaar heb ik toch niet goed gezocht. Bedank, maar helaas.
Ben benieuwd waar die voor weg gaat. Weet ook niet wat daar beter aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 dollar... Heb er nog op geboden.. Dacht voor een paar euro maar 16,- vond ik t niet waard om 1 keer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 19-09 18:32
US $13.47. Toch vreemd dat er dan andere mensen zijn die bieden tot US $16.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Napsju schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:14:
US $13.47. Toch vreemd dat er dan andere mensen zijn die bieden tot US $16.
Zojuist besteld. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:47:
@Hertog6 & @Kenzi dank je wel voor jullie antwoord, ik zal afwachten.

Aan alle anderen die zo snel zijn met kritiek en verwijten, waarschijnlijk zijn jullie steeds pérfect, voortdurend oplettende, zich absoluut nooit vergissende personen, die zéker nog nooit een stommiteit hebben begaan!!

De volgende keer zal ik inderdaad beter opletten. Had zelfs niet eens gelet op de onzin en verkeerde vertalingen enz dat er allemaal geschreven stond op die site, achteraf gezien is het idd stom... Maar ja, zal mij geen tweede keer overkomen... dit is een wijze les voor de toekomst ;-)
Wij zijn niet perfect, maar 1 keer met je ogen knipperen en je weet dat het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Let bij die OBD2 dingen goed op welke standaarden ze ondersteunen, ik heb er nu 2 hier liggen (waaronder die ELM327) die dus geen ondersteuning hebben voor mijn Subaru, naast dat ik continue problemen had met het verbinden met BT. Ga nu maar weer verder zoeken naar een USB versie, die van Evoscan zijn mij iets te duur (en support erg matig).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik heb ook wisselende ervaringen met de chinese OBD2 dingetjes.
Ik vind persoonlijk dat www.auteltech.com wel de betere spulletjes heeft. Deze scanners kun je o.a. op ebay kopen voor de beste prijs en dan natuurlijk uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Weten jullie wat het verschil is tussen bijvoorbeeld v1.4 en 1.5?
Ik weet dat ik minimaal 1.3 nodig heb voor mijn Fiat Stilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:46
Heb al enige tijd contact in China en vorige week woensdag 11/04 betaald.
Omdat ze enkele dagen dicht waren toch vandaag mijn trace nummer ontvangen via de mail.

Het gaat via DHL, maar hoelang zou het nu nog duren voordat ik het binnen heb? Heb zelf ook nog eens 20 dollar meer betaald, zodat het binnen een maand binnen is.

5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:58

4.Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:43

3. Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:41

2. Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:28

1. Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 18:22

[ Voor 6% gewijzigd door pLabel op 19-04-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
DHL en gisteren verstuurd?
Dan heb je het morgen of maandag binnen (spreek uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
Mastermind schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:48:
DHL en gisteren verstuurd?
Dan heb je het morgen of maandag binnen (spreek uit ervaring).
Hij staat al sinds gisteravond op:

8 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:38

En DHL levert niet in het weekend he? Zal maandag dan pas worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees4
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08-2019
Vergeet al die directe winkels zoals DH-gate e.d..
Probeer eens rechtstreeks op TaobBao te kopen, is veel goedkoper
via een taobao-agent is het een fluitje van een cent.
Kijk maar eens op : www.taobaoring.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kees4 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:27:
Vergeet al die directe winkels zoals DH-gate e.d..
Probeer eens rechtstreeks op TaobBao te kopen, is veel goedkoper
via een taobao-agent is het een fluitje van een cent.
Kijk maar eens op : www.taobaoring.com
Is al meerdere keren in dit topic naar voren gekomen. En als je rechtstreeks wil kopen moet je niet een agent gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 10:29
na slechte ervaring met DX, nu eens wat bij BIC gekocht.

2012-04-08 22:45:39 Pending
2012-04-08 22:45:43 Processing-1
2012-04-09 08:46:02 Processing-3
2012-04-09 09:19:08 Processing-5
2012-04-09 17:18:55 Dispatched

vandaag bezorgd, heel netjes in totaal 13 dagen van bestelling tot in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
Hij staat nu op: Vertrokken van DHL vestiging in Leipzig

Bestelling is nu dus onderweg naar Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:43
en het is binnen :)
binnen een maand, dus niet zo heel lang onderweg.

[ Voor 68% gewijzigd door saveljos op 21-04-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Nieuwe laptop accu voor 20€ gekocht. Ik dacht, ik kan beter het gewoon een keer proberen i.p.v. 100€ uitgeven voor een nieuwe in Nederland. 20 Maart gekocht, 21 april binnen uit Hong Kong. Super dus! Echter zit er maar 4400mAH in i.p.v. 5200mAH, dus nu hopen dat de aftersales nog positief uitpakken. Anders heb ik voor 20€ een kleinere accu gekregen :(

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Waar heb je die accu besteld?

Ik heb er laatst ook 1 voor mijn zusje gekocht. Specificaties klopte precies. Werkt nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister 3 pakketjes brief gekregen van postnl :( pakketjes onderschept. dit is mijn eerste keer. staat mijn naam nou in de computer bij de duane? want heb geen zin dat in de toekomst al mijn pakketjes worden gepakt...

en hoe kan het dat mijn vorige pakketjes niet werden gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 14:57
Risico van het bestellen.

Maar het is redelijk normaal en bekend dat je nog belasting over jouw bestelling moet betalen Beste tips staan gewoon op douane.nl. Wil je niet onderschept worden dan bestel je onder de 22 euro. Bestel je meer dan 22 euro, dan kan je al vanuit gaan dat je moet bijbetalen. Kan het alleen maar meevallen, mocht het niet gecontroleerd worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exor schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:44:
Risico van het bestellen.

Maar het is redelijk normaal en bekend dat je nog belasting over jouw bestelling moet betalen Beste tips staan gewoon op douane.nl. Wil je niet onderschept worden dan bestel je onder de 22 euro. Bestel je meer dan 22 euro, dan kan je al vanuit gaan dat je moet bijbetalen. Kan het alleen maar meevallen, mocht het niet gecontroleerd worden :).
aah oke.. het betreft hier een bedrag van 44.95 het word als gift opgestuurd... maar ik heb gister op 2 van de 3 formulieren in gevult dat het een internetkoop was ofzo.. hoeveel moet ik dan uiteindelijk betalen?
en heb bij een gift in gevult die was gelukkig wat goedkoper 42 euro.. en heb bij gezet dat ik die heb gewonnen bij een chineze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als er namaak in zit kan het ook vernietigd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is gewoon normaal dat je belasting moet betalen idd, daar kun je bij TNTPost niet onderuit komen omdat die als "service" zelf die pakketjes inleveren bij de duane (verdienen ze immers geld mee). En namaak kan vernietigd worden of opgestuurd naar de eigenaar van het merk/label. Dingen die hier niet tegestaan zijn zullen ook worden tegengehouden (sterke lazers en dergelijk).

Enige wat je kan doen om het te onlopen is inderdaad op het bedrag letten en grote bestellingen opsplitsen. Soms gaan duurdere bestellingen er ook wel doorheen, maar daar zou ik niet op rekenen (kan het alleen maar tegenvallen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:03:
Het is gewoon normaal dat je belasting moet betalen idd, daar kun je bij TNTPost niet onderuit komen omdat die als "service" zelf die pakketjes inleveren bij de duane (verdienen ze immers geld mee). En namaak kan vernietigd worden of opgestuurd naar de eigenaar van het merk/label. Dingen die hier niet tegestaan zijn zullen ook worden tegengehouden (sterke lazers en dergelijk).

Enige wat je kan doen om het te onlopen is inderdaad op het bedrag letten en grote bestellingen opsplitsen. Soms gaan duurdere bestellingen er ook wel doorheen, maar daar zou ik niet op rekenen (kan het alleen maar tegenvallen)
oohoke, naja.. ik heb dit al eens eerder besteld en die zijn gewoon open gemaakt bij postnl (kun je zien aan tape) en die zijn niet tegen gehouden haha.. naja. ik wacht af... BEDANKT! nu hopen dat de andere paar niet worden tegen gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maar hoe weten zij dan hoe duur het is? Ik heb echt nog nooit het goede bedrag op een factuur gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikoe schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:42:
Maar hoe weten zij dan hoe duur het is? Ik heb echt nog nooit het goede bedrag op een factuur gezien.
ik kreeg een brief van postNL

ze konden de waarde niet schatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Kenzi schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:42:
[...]

Is al meerdere keren in dit topic naar voren gekomen. En als je rechtstreeks wil kopen moet je niet een agent gebruiken. 8)7
En wat raad jij dan aan om te bestellen bij taboao?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xaero schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:33:
[...]

En wat raad jij dan aan om te bestellen bij taboao?
Wat niet? Taobao is een Chinese versie van marktplaats / ebay. (Taobao = particulieren / Tmall = retail)
Niet iedereen die op taobao verkoopt zal naar NL willen leveren maar vragen kan je ze altijd.
Een agent shipped het voor je maar dan wordt het vaak wel een stuk duurder.
Maak er vrij vaak gebruik van nu ik in China zit, vooral dingen waar ik geen zin heb om mee te sjouwen zoals 20kg kattenvoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:55

Rincewind

Take me in your arms tonight

Kenzi schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:23:
[...]

Wat niet? Taobao is een Chinese versie van marktplaats / ebay. (Taobao = particulieren / Tmall = retail)
Niet iedereen die op taobao verkoopt zal naar NL willen leveren maar vragen kan je ze altijd.
Een agent shipped het voor je maar dan wordt het vaak wel een stuk duurder.
Maak er vrij vaak gebruik van nu ik in China zit, vooral dingen waar ik geen zin heb om mee te sjouwen zoals 20kg kattenvoer :P
Dat je in China zit maakt het al een stuk makkelijker om via taobao te bestellen.. Probeer als NL-er maar eens aan zo'n verkoper te vragen of hij naar NL shipt. Een paar keer geprobeerd zonder al te veel succes. Dan is zo'n agent wel makkelijk.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
Op DHL staat bij track/trace: Verwerkt in Amsterdam 16:30 21/04,
Maar wordt hij morgen dan nog eerst ergens anders heen gebracht, of kan ik hem morgen ontvangen?

En leveren ze het ook bij de buren als er iemand niet thuis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Freakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:10:
Waar heb je die accu besteld?

Ik heb er laatst ook 1 voor mijn zusje gekocht. Specificaties klopte precies. Werkt nog steeds perfect.
Gewoon bij een random shop van Ebay :) Achteraf misschien niet de beste keuze, maar hij had meer dan 4000 feedback sterretjes o.i.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neodymium schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:30:
[...]

Gewoon bij een random shop van Ebay :) Achteraf misschien niet de beste keuze, maar hij had meer dan 4000 feedback sterretjes o.i.d. :P
Gelukkig kan je wel makkelijk geld terugvragen bij Ebay.. Er is gewoon simpelweg een product aan je geleverd, die je niet besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Neodymium schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:30:
[...]

ALTIJD een mail sturen als je niet tevreden bent met het ontvangen product. Ik heb dit ook al meerdere keren gedaan en elke keer of mijn geld terug gekregen of een vervangend product.

Al tig aankopen op Ebay gedaan en nog nooit! problemen gehad met aftersales. Petje af voor die chinezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Voor het eerst wat gekocht vanuit China! Althans, iets van een beetje waarde. Een tablet! :)
Bij mcbub.com, heb al beetje gezocht, maar kan niet gek veel vinden.. Heeft iemand ervaring met deze shop?

Hoe zit het met het betalen van eventuele invoerrechten etc.? Die moeten aan de deur bij de postbode betaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Over de invoerrechten kan je hier lezen: http://www.belastingdiens...der_belasting_te_betalen/

Wie je betaald is afhankelijk van de vervoerder, als je pakje (uiteindelijk) via de postbode aangeboden wordt betaal je daaraan. Anders UPS/Fedex etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
troftnom schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
Over de invoerrechten kan je hier lezen: http://www.belastingdiens...der_belasting_te_betalen/

Wie je betaald is afhankelijk van de vervoerder, als je pakje (uiteindelijk) via de postbode aangeboden wordt betaal je daaraan. Anders UPS/Fedex etc..
Ja ok, dat versta ik onder postbode ;) Sorry, ik bedoelde meer; moet je dat gewoon direct aan de deur betalen?
Bedankt voor de link! :)

[ Voor 6% gewijzigd door jfversluis op 23-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
Kom ik net thuis, ligt er briefje van DHL dat ze langs zijn geweest.. helaas niemand thuis.
Ik bel dus op voor een afspraak voor een nieuwe levering en vroeg of ze vandaag niet nog langs zouden kunnen komen, omdat ik nu niet meer hoef te werken.

Blijkt dat ze morgen pas weer willen leveren, omdat de chauffeur anders niet uitkomt met ze uren..
Morgen dus vrij moeten nemen van 2 tot 6..

Had al aangegeven dat ze het bij de buren mogen afleveren, maar klantenservice zei dat de chauffeur het niet wou doen..

Hele slechte zaak dit van DHL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Offtopic,

Vraag me wel een beetje af wat er nu zo slecht is. Ze hebben een afleveringspoging gedaan, en ze komen nog een keer terug. Je zou graag zien dat ze wat flexibeler zijn, dat kan ik begrijpen, maar ik zie hier toch niets wat "slecht" is.

Persoonlijk verbaas ik me er vaak over dat bezorgers zo makkelijk pakjes achterlaten bij buren terwijl er juist op staat dat dit niet de bedoeling is. Vraag me af wie er dan verantwoordelijk is in het geval van een probleem..

Enfin, wat ik vaak doe in dit soort gevallen is laten bezorgen op werk als dat beter uit komt, daar doet men meestal niet zo moeilijk over. En bij DHL heb ik het ook nog wel eens zelf opgehaald bij hun depot (in mijn geval ergens in de buurt van Amsterdam Sloterdijk), daar waren ze juist wel makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:29
pLabel schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:57:
Kom ik net thuis, ligt er briefje van DHL dat ze langs zijn geweest.. helaas niemand thuis.
Ik bel dus op voor een afspraak voor een nieuwe levering en vroeg of ze vandaag niet nog langs zouden kunnen komen, omdat ik nu niet meer hoef te werken.

Blijkt dat ze morgen pas weer willen leveren, omdat de chauffeur anders niet uitkomt met ze uren..
Morgen dus vrij moeten nemen van 2 tot 6..

Had al aangegeven dat ze het bij de buren mogen afleveren, maar klantenservice zei dat de chauffeur het niet wou doen..

Hele slechte zaak dit van DHL..
zo gek is dit niet hoor.... Wat denk jij, dat ze de chauffeur kunnen laten komen als iedereen in zijn ronde dat wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
418O2 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:41:
[...]

zo gek is dit niet hoor.... Wat denk jij, dat ze de chauffeur kunnen laten komen als iedereen in zijn ronde dat wil?
Bovendien kun je het ook alsnog op je werk laten bezorgen. Heb ik onlangs ook gedaan. FF bellen naar het nummer en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:33:
[...]

Gelukkig kan je wel makkelijk geld terugvragen bij Ebay.. Er is gewoon simpelweg een product aan je geleverd, die je niet besteld hebt.
Lekker sneu om meteen een claim in te dienen bij ebay/paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:56:
[...]

Lekker sneu om meteen een claim in te dienen bij ebay/paypal
Ik vind het echt een pré, hoor. Ik heb het woord: ''paypal'' voor zover ik weet niet in mijn mond gehad. Op ebay kan je makkelijk een mail naar de verkoper sturen dat het product niet deugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh.. Wees dan zo slim om het inderdaad op je werk te laten bezorgen.. Vrij nemen om een pakketje aan te nemen.. Doe je dat ook als je wilt winkelen ofzo? Je moet gewoon 2 adressen in paypal zetten.. Kan je zo kiezen waar je het heen wilt laten sturen. Moeilijk hè? Onee, DHL doet moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Freakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:42:
[...]

ALTIJD een mail sturen als je niet tevreden bent met het ontvangen product. Ik heb dit ook al meerdere keren gedaan en elke keer of mijn geld terug gekregen of een vervangend product.

Al tig aankopen op Ebay gedaan en nog nooit! problemen gehad met aftersales. Petje af voor die chinezen ;)
De eerste mail is de deur uit. Meneer de Chinees vindt het bijzonder vervelend voor me dat ik niet het geleverde product heb mogen ontvangen. Ik diende een aantal screenshots en foto's te maken voor meneer's administratie. Vervolgens moest ik nogmaals even verifiëren dat de accu goed in mijn laptop zat en 'm een hele nacht laten opladen.

Ik heb meneer vriendelijk laten weten dat te gaan doen en heb gisterenochtend nogmaals contact opgenomen, aangezien een capaciteit van een accu niet ineens van 4400 naar 5200 mAH zal gaan. Tot op heden nog niets terugvernomen. Ik houd jullie op de hoogte! :) Hoewel de accu maar 20€ was en ik wel redelijk uit de voeten kan met een batterijduur van 2½ uur, heb ik liever die extra 25% om de 3 uur en 12 minuten te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:03:
[...]

Ik vind het echt een pré, hoor. Ik heb het woord: ''paypal'' voor zover ik weet niet in mijn mond gehad. Op ebay kan je makkelijk een mail naar de verkoper sturen dat het product niet deugt.
Nu heb je het weer over totaal iets anders, eerst heb je het over geld terugvragen en nu over een mailtje sturen naar een verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Weer eens wat besteld bij dealextreme op 30 maart.
8 april was het volgens dealextreme verstuurd en
vandaag 25 dagen later kwam het door de brievenbus.

Niet zo snel als andere sites maar nog wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Deze was ook mooi. ik had besteld bij Hotmid en adresgegevens gecontroleerd en zou 1 februari verstuurd worden en ok prima en eerst met DHL maar dat kon niet vanwege de batterij dus dan maar EMS. Ok pakket was bij de douane. Ik was aan het wachten en plots stond er aangeboden en geweigerd en retour. 14 dagen was dat. Dus kon eerst wachten totdat die retour ging en bij nader onderzoek bleek dat iemand even een 0 bij mijn adres was vergeten bij te zetten dus het pakket was gewoon 50 meter van mij vandaan en dan weer een maand wachten voordat het terug was en weer retour. Gelukkig 2de keer goed gegaan.

Ben echt blij met mijn Lenovo A65. Leuk dat Chinees en die progs. Begrijp er geen barst van maar kan bellen en gebeld worden. Je merkt wel dat die goedkoper is maar boeiend voor € 130 totaal maak je daar toch geen probleem van.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Neodymium schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:29:
[...]
De eerste mail is de deur uit. Meneer de Chinees vindt het bijzonder vervelend voor me dat ik niet het geleverde product heb mogen ontvangen. Ik diende een aantal screenshots en foto's te maken voor meneer's administratie. Vervolgens moest ik nogmaals even verifiëren dat de accu goed in mijn laptop zat en 'm een hele nacht laten opladen.

Ik heb meneer vriendelijk laten weten dat te gaan doen en heb gisterenochtend nogmaals contact opgenomen, aangezien een capaciteit van een accu niet ineens van 4400 naar 5200 mAH zal gaan. Tot op heden nog niets terugvernomen. Ik houd jullie op de hoogte! :) Hoewel de accu maar 20€ was en ik wel redelijk uit de voeten kan met een batterijduur van 2½ uur, heb ik liever die extra 25% om de 3 uur en 12 minuten te halen :)
Zojuist een reactie van de Chinees mogen ontvangen:
thank you for your reply
this kind of battery are source from our new supplier, we will send
them for further testing
as for the problem, how about we refund $4 as compensation,is it ok?
i am really sorry for the inconvenience
look forward to hear from you
Iemand tips hiervoor? Ik wilde gewoon een 5200 accu, daar wil ik dan best nog extra voor betalen, maar nu heb ik voor 20€ - 4$ dus een 4400 accu gekregen. Yuck :P Moet ik gewoon mailtje terugsturen dat ik het defecte product voor 16€ (TNT kosten) terugstuur naar China en een nieuw product wil hebben, of hebben jullie een andere betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een brief van postnl gekregen dat ik een formulier moet invullen met wat er in het pakket zit en de waarde. moet ik de waarde invullen van de aanschafprijs van de schoenen of de waarde + verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* de werkelijke waarde van het pakket

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* weer even wat discussie mogen verplaatsen.... mensen, mensen, mensen wat is het moeilijk om de topic waarschuwing te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* irrelevant en is de duane wat anders dan postnl invoerheffingen?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
[mbr]*snip* de werkelijke waarde van het pakket[/]
op de brief die ik moet invullen, staat en tent nummer, als ik die nummer volg staat er dit,
SORTEERCENTRUM INTERNATIONALE PAKKE
1 NVT

MICHEL
LANGELOBRINK xx
7544MA ENSCHEDE
(Thuis)
wo 25 apr 2012
12:15 - 14:45

dus hij komt morgen?
maar moet ik die brief nog sturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:32:
[...]
wo 25 apr 2012
12:15 - 14:45

dus hij komt morgen?
maar moet ik die brief nog sturen dan?
Is wel de verwachtte leverdatum.
Gewoon sturen, als je het pakketje morgen al hebt is het mooi. Kans is groot dat hij morgen niet komt, en ze op de brief wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Neodymium schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:08:
[...]

Zojuist een reactie van de Chinees mogen ontvangen:

[...]

Iemand tips hiervoor? Ik wilde gewoon een 5200 accu, daar wil ik dan best nog extra voor betalen, maar nu heb ik voor 20€ - 4$ dus een 4400 accu gekregen. Yuck :P Moet ik gewoon mailtje terugsturen dat ik het defecte product voor 16€ (TNT kosten) terugstuur naar China en een nieuw product wil hebben, of hebben jullie een andere betere oplossing?
Het is al positief dat hij met een aanbod komt. Ik zou even de prijzen van die 4400 accu's opzoeken als ik jou was. Het verschil kun je dan als tegenbod doen. Terug sturen kost jou alleen maar geld en extra moeite.

Als je tot een goede oplossing komt, altijd positieve feedback geven. Had ik een tijd terug gedaan, nadat een product niet in orde was, maar ik wel mijn geld terug kreeg. Volgende bestelling (maanden later) kreeg ik een extra cadeau erbij + een excuus briefje :D Gewoon prachtig!

Zelf een nieuwe adapter voor m'n laptop ontvangen. Echt goede kwaliteit. Mooie afwerking en werkt perfect.
Via Ebay voor 6 euro gekocht. Heerlijk die koopjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Ik wil geen geld terug. Ik wil mijn bestelde product!! Ik bestel een 5200 mAH accu, en krijg gewoon iets anders! Ik ga het denk ik spelen op een kleine extra bijbetaling aan mijn kant. Ik heb nog 7 euro ongebruikt tegoed op paypal, dus misschien dat 10$ deze meneer doet besluiten om een echte 5200 te sturen. Ik gebruik paypal verder nooit, dus dan ben ik er mooi vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb bij DX wat CR2032-batterijen besteld, bewust bij het Europese warenhuis want dat was sneller. Na vijf werkdagen is het er nog niet, dus ik mail en zie hier het antwoord:
Dear customer,

We apologize for this inconvenience that we have brought you. Your package has not been ready for shipment is because item is out of stock at this time. However, our staffs are working hard right now to find appropriate suppliers for you.Would you mind waiting 14 more days?

Thank you for your patience.

Waneta
Dus ik betaal iets extra's om het sneller in huis te hebben, maar daarna blijkt het out-of-stock te zijn en komt er minstens twee weken bij !? 8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:20
Iemand ervaring met sunsky-online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien even een mailtje naar China sturen dat we hier in Nederland toch wel enig nut hebben voor huisnummers.

Net gebeld door de een postbezorger dat hij een pakketje voor me had uit China, alleen zonder huisnummer er op. M'n telefoonnummer stond er wel op dus hij kon me wel bellen, dat scheelt. Maar huisnummer op de pakketjes is geen overbodige luxe :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet er iemand misschien een betrouwbare zonnebril webshop? Hoeft niet in China te zitten zolang zonnebrillen maar niet 100 euro kosten :)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net pakketje ontvangen van DX.com.. Ging al met al best snel! Maar is helaas niet compleet:-( de rest zal volgens de site later komen.

Ong. 3,5 weken over gedaan.. Valt nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijne was ook niet compleet maar ze hadden een enkele bestelling als twee losse verpakt. Die zou ik dezelfde dag nog krijgen maar miste een huisnummer dus die komt morgen denk ik. Kabeltjes gingen met de postbode, de andere zal wel een pakketje zijn denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2 pakketjes van Pandawill zijn ook binnen. Heb ze op 01-04 en 03-04 besteld en kwamen op 23-04 binnen.

Wat ik wel raar vond is dat ze op beide pakketjes mijn telefoonnummer hebben gezet :{

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Focalprice bestelling is gisteren ook aangekomen.
12 april besteld,
12 april verzonden,
25 april ontvangen.
Voor mij een recordsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:
Mijn 2 pakketjes van Pandawill zijn ook binnen. Heb ze op 01-04 en 03-04 besteld en kwamen op 23-04 binnen.

Wat ik wel raar vond is dat ze op beide pakketjes mijn telefoonnummer hebben gezet :{
Telefoonnummers op pakketjes is vrij standaard in China. Meeste bezorgers hier bellen je van te voren op of je wel thuis bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ideaal als ze je huisnummer vergeten. Vind het geen slecht plan, kunnen bezorgers je tenminste bereiken. Zou wellicht in Nederland ook prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:

Doen ze wel vaker hoor. Ook bij verzending via DHL. Werd laatst gebeld door DHL wanneer ze het pakket konden afleveren. TNT zal er niet veel mee doen. :)

Even als aanvulling op de ervaringen met chinese webshops. Ik heb op 31 maart, 1 en 2 april in totaal 7 bestellingen gedaan bij Pandawill. Alles was binnen 3 weken binnen waarvan zelfs 1 pakket zonder trackingnummer in 8 dagen. Ik heb nu een bestellingen openstaan van een telefoon, de zopo zp100. Maarja.. Dan is een levertijd van 8 dagen natuurlijk veels te lang. :P

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:13:
Net pakketje ontvangen van DX.com.. Ging al met al best snel! Maar is helaas niet compleet:-( de rest zal volgens de site later komen.

Ong. 3,5 weken over gedaan.. Valt nog mee
bij mij ook... dacht ik... de volgende dag kwam de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Laatste keer dat ik bij Dealextreme koop, wat een waardeloos bedrijf. Verzending komt pas een maand na bestelling aan en dan zit er verdomme een of ander waardeloos powerknopje in waar ik niks aan heb in plaats van mijn SATA pci controller. Dat je een traag bedrijf bent oke, maar om dan nog het verkeerde op te sturen? Meer dan de helft van mijn orders is wel wat mis mee gegaan. Bestel je op eBay gaat het vele malen sneller en doen ze daadwerkelijk moeite voor je.
Ben benieuwd hoe snel ik m'n geld terug krijg, anders maar een Paypal claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:01:
Laatste keer dat ik bij Dealextreme koop, wat een waardeloos bedrijf. Verzending komt pas een maand na bestelling aan en dan zit er verdomme een of ander waardeloos powerknopje in waar ik niks aan heb in plaats van mijn SATA pci controller. Dat je een traag bedrijf bent oke, maar om dan nog het verkeerde op te sturen? Meer dan de helft van mijn orders is wel wat mis mee gegaan. Bestel je op eBay gaat het vele malen sneller en doen ze daadwerkelijk moeite voor je.
Ben benieuwd hoe snel ik m'n geld terug krijg, anders maar een Paypal claim.
ik heb de 13e een order bij dx gecanceld maar nog steeds geen geld... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Blijft vreemd, ik had een dag later m'n geld terug 8)7

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 15:49
DX is de XS4All van China....

waar ze vroeger gewoon 'de' tent waren, is de klantenservice en snelheid allang niet meer wat het ooit was. En ze moeten t nog hebben van de naam uit-de-goede-tijd.

Tegenwoordig ben je op ebay sneller/goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mensen op eBay zijn gedreven om service te leveren want met enkele slechte ratings koopt niemand daar meer aangezien er concurrentie genoeg zijn. Bij Dealextreme zijn ze gedreven om Europeanen en Amerikanen geld uit te zak te kloppen met walgelijke service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:52:
Mensen op eBay zijn gedreven om service te leveren want met enkele slechte ratings koopt niemand daar meer aangezien er concurrentie genoeg zijn. Bij Dealextreme zijn ze gedreven om Europeanen en Amerikanen geld uit te zak te kloppen met walgelijke service.
Stel je niet zo vreselijk aan man. Het gaat hier al maanden over de slechte service van DX als je vervolgens iets besteld wat laat aankomt moet je ook niet zeuren want dat had je makkelijk kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:56:
Stel je niet zo vreselijk aan man. Het gaat hier al maanden over de slechte service van DX als je vervolgens iets besteld wat laat aankomt moet je ook niet zeuren want dat had je makkelijk kunnen weten.
Dat het laat aankomt is nog niet eens zo erg, dat ze m'n adres niet volledig hebben ingevuld en dan ook nog iets waardeloos opsturen wat ik nooit besteld heb vind ik erg. Dan zou je er dus twee maanden over doen om te krijgen wat je wilt doordat zij grove fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Hier totaal geen klachten over DX, o.k. het duurt wat lang voordat je het hebt maar het komt, bij mij tenminste, altijd aan.

Als ik contact opneem met ze wordt dit altijd goed en vriendelijk behandeld/ Je moet er alleen rekening mee houden dat je je vragen in simpel Engels stelt aangezien dat voor hen, net als voor ons, niet de moedertaal is.

Verder niks dan lof voor alle verkopers die ik heb meegemaakt op eBay en Focal Price, Buyincoins, Lightinthebox, DX etc. etc. Altijd alles netjes verpakt, bubble envelopen zijn standaard voor pakketjes uit het verre oosten, gratis bij mij aan de deur bezorgd gekregen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:15:
Verder niks dan lof voor alle verkopers die ik heb meegemaakt op eBay en Focal Price, Buyincoins, Lightinthebox, DX etc. etc. Altijd alles netjes verpakt, bubble envelopen zijn standaard voor pakketjes uit het verre oosten, gratis bij mij aan de deur bezorgd gekregen. :D
Beter omschreven, kopen in het buitenland (ebay, dx of soortgelijke) hebben mij al 10x betere ervaringen opgeleverd dan alles wat ik in nederland heb gekocht. (uitzondering daargelaten). Van DVD-drives los in een (veel te) grote doos tot een envelop met losse onderdelen dat 1 geheel had moeten zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 22:19
Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:52:
Je wilt dus iets kopen voor een paar cent, free shipping hebben vanuit china EN klantenservice? Je doet het verkeerd... Heb ook een beetje respect voor deze firma"s / mensen. DX heet duidelijk problemen met de enrome groei. In het algemeen genomen ben je veel goedkoper uit en doen ze toch redelijk wat. Of weet jij nog een webshop in NL waar je +100.000 items kan bestellen voor een derde van de normale retail prijs en deze gratis verzenden?

Een beetje coulance mag wel, en ik zal DX niet express overslagen en blij zijn met de service die ik in het verleden heb gehad.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:02:
[...]

Je wilt dus iets kopen voor een paar cent, free shipping hebben vanuit china EN klantenservice? Je doet het verkeerd... Heb ook een beetje respect voor deze firma"s / mensen. DX heet duidelijk problemen met de enrome groei. In het algemeen genomen ben je veel goedkoper uit en doen ze toch redelijk wat. Of weet jij nog een webshop in NL waar je +100.000 items kan bestellen voor een derde van de normale retail prijs en deze gratis verzenden?

Een beetje coulance mag wel, en ik zal DX niet express overslagen en blij zijn met de service die ik in het verleden heb gehad.
De prijzen bij DX zijn de afgelopen tijd ook aardig gestegen. Tuurlijk, de "meuk" usb gadgets enzo zijn nog steeds enorm goedkoop (totdat je weet dat de inkoop prijs nog geen 10% is van hun verkoopprijs). Maar kijk bijvoorbeeld naar de prijzen van de PS Vita of sommige HTC telefoons, zelfs met sommige NL webshops zijn ze duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tc982 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:02:

Ja dat wil ik. Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.
Het gaat er dan ook niet om of ik hetzelfde in Nederland kan krijgen maar of ik hetzelfde ergens anders kan krijgen. En dat is dus zo.
Mijn laatste ervaringen bij Dx zijn gewoon slecht, die via eBay niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Werkt bij jullie de china post tracking ook niet ? Krijg een error pagina. Zijn er misschien nog andere tracking mogelijkheden voor china post ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:44:
[...]

Ja dat wil ik. Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.
Het gaat er dan ook niet om of ik hetzelfde in Nederland kan krijgen maar of ik hetzelfde ergens anders kan krijgen. En dat is dus zo.
Mijn laatste ervaringen bij Dx zijn gewoon slecht, die via eBay niet.
Dat is echt appels met peren vergelijken.. dat is net alsof je een email stuurt naar Albert Heijn en als je dan binnen een uur geen reactie krijgt gaat klagen "Ja bij jantje jansen via marktplaats kreeg ik meteen antwoord!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:55

Rincewind

Take me in your arms tonight

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:44:
[...]Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.
Het gaat er dan ook niet om of ik hetzelfde in Nederland kan krijgen maar of ik hetzelfde ergens anders kan krijgen. En dat is dus zo. Mijn laatste ervaringen bij Dx zijn gewoon slecht, die via eBay niet.
Vergeet ook niet dat een groot aantal van dat soort verkopers gewoon dropshippers zijn van artikelen van DX, Focalprice, BIC, AliExpress etc.. Dan koop je via een omweg toch bij de grootgrutters in China ;)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
My-life schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:34:
Je hebt gelijk, hij werkt wel. Alleen deze pagina werkt niet (meer).

Zojuist deze besteld, OBD-II Bluetooth Car ELM 327 Reader Diagnostic Scanner
Zojuist dit pakketje binnen gekregen. Anderhalve week tijd, heel netjes IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:16:
[...]

Zo dat is inderdaad netjes! Toch wel fijn om dit te horen, BIC is altijd de snelste geweest volgens mij alleen de vorige keer dat ik er iets gekocht heb duurde het 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 06:42:
[...]

Dat is echt appels met peren vergelijken.. dat is net alsof je een email stuurt naar Albert Heijn en als je dan binnen een uur geen reactie krijgt gaat klagen "Ja bij jantje jansen via marktplaats kreeg ik meteen antwoord!"
Helemaal niet. Jij kijkt enkel naar de reactie snelheid van de e-mail maar wat als Jantje Jansen mij precies hetzelfde kan leveren als de Albert Heijn tegen een lagere prijs en waarbij ik het sneller in huis heb? Ga je dan nog naar de Albert Heijn?
Rincewind schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:44:
[...]
Vergeet ook niet dat een groot aantal van dat soort verkopers gewoon dropshippers zijn van artikelen van DX, Focalprice, BIC, AliExpress etc.. Dan koop je via een omweg toch bij de grootgrutters in China ;)
Maakt mij niet uit hoe het werkt, mij gaat het enkel om het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht. Als ik een iPad voor 100euro weet te scoren dan is het een goed deal maar als ik voor dezelfde iPad 1000 euro moet neertellen dan ben ik afgezet. Een slechte deal dus maar het resultaat ( iPad) is hetzelfde. De hele procedure voorafgaand aan de koop is natuurlijk ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nu ben jij echter kort door de bocht door te stellen dat enkel het product het resultaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:
[...]

Helemaal niet. Jij kijkt enkel naar de reactie snelheid van de e-mail maar wat als Jantje Jansen mij precies hetzelfde kan leveren als de Albert Heijn tegen een lagere prijs en waarbij ik het sneller in huis heb? Ga je dan nog naar de Albert Heijn?

[...]

Klap klap. handjes klappen... Niet klagen over een paar jaar dat er geen winkels meer in je buurt zijn, en dat er geen service meer bestaat hé. Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tc982 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:08:
Klap klap. handjes klappen... Niet klagen over een paar jaar dat er geen winkels meer in je buurt zijn, en dat er geen service meer bestaat hé. Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor...
Je weet toch wel in welk topic je nu zit he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Zo pakketje binnen van Everbuying. 5 maanden geleden besteld, had ook al lang een vervanger gehad. Komt het alsnog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:10:
[...]

Je weet toch wel in welk topic je nu zit he?
Zeker, en ik koop ook nog in Winkels als ik service wil. Maar het gaat hier over iemand die de laagste prijs wilt, en dan nog eens een snelle service verwacht. Dat gaat niet samen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
My-life schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:16:
[...]

en al getest :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tc982 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:39:
Zeker, en ik koop ook nog in Winkels als ik service wil. Maar het gaat hier over iemand die de laagste prijs wilt, en dan nog eens een snelle service verwacht. Dat gaat niet samen ...
Dat gaat prima. Op eBay krijg ik niks anders dan snelle service voor de laagste prijs. Meer service dan wanneer ik naar de lokale winkel toe ga en daar voor een viervoud van de prijs dingen koop.

Pagina: 1 ... 23 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]