Je hebt gelijk, hij werkt wel. Alleen deze pagina werkt niet (meer).
Zojuist deze besteld, OBD-II Bluetooth Car ELM 327 Reader Diagnostic Scanner
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lekker!
Blijkbaar heb ik toch niet goed gezocht. Bedank, maar helaas.
Ben benieuwd waar die voor weg gaat. Weet ook niet wat daar beter aan is.Gelukszak schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:56:
Ga dan voor de laatste versie Mini ELM327 Car Bluetooth V1.5:
http://www.ebay.com/itm/M...3cc529a781#ht_3024wt_1189
Verwijderd
Lekker!
Zojuist besteld.Napsju schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:14:
US $13.47. Toch vreemd dat er dan andere mensen zijn die bieden tot US $16.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Wij zijn niet perfect, maar 1 keer met je ogen knipperen en je weet dat het niks is.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:47:
@Hertog6 & @Kenzi dank je wel voor jullie antwoord, ik zal afwachten.
Aan alle anderen die zo snel zijn met kritiek en verwijten, waarschijnlijk zijn jullie steeds pérfect, voortdurend oplettende, zich absoluut nooit vergissende personen, die zéker nog nooit een stommiteit hebben begaan!!
De volgende keer zal ik inderdaad beter opletten. Had zelfs niet eens gelet op de onzin en verkeerde vertalingen enz dat er allemaal geschreven stond op die site, achteraf gezien is het idd stom... Maar ja, zal mij geen tweede keer overkomen... dit is een wijze les voor de toekomst ;-)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 6% gewijzigd door pLabel op 19-04-2012 20:12 ]
Hij staat al sinds gisteravond op:Mastermind schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:48:
DHL en gisteren verstuurd?
Dan heb je het morgen of maandag binnen (spreek uit ervaring).
Is al meerdere keren in dit topic naar voren gekomen. En als je rechtstreeks wil kopen moet je niet een agent gebruiken.kees4 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:27:
Vergeet al die directe winkels zoals DH-gate e.d..
Probeer eens rechtstreeks op TaobBao te kopen, is veel goedkoper
via een taobao-agent is het een fluitje van een cent.
Kijk maar eens op : www.taobaoring.com
en het is binnenVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:42:
Nog een cent deal.. :-) wel ff opletten met shipping etc.
http://www.maniacool.com/...t-Message-Magic-Beans.htm
[ Voor 68% gewijzigd door saveljos op 21-04-2012 15:43 ]
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Verwijderd
Verwijderd
aah oke.. het betreft hier een bedrag van 44.95 het word als gift opgestuurd... maar ik heb gister op 2 van de 3 formulieren in gevult dat het een internetkoop was ofzo.. hoeveel moet ik dan uiteindelijk betalen?Exor schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:44:
Risico van het bestellen.
Maar het is redelijk normaal en bekend dat je nog belasting over jouw bestelling moet betalen Beste tips staan gewoon op douane.nl. Wil je niet onderschept worden dan bestel je onder de 22 euro. Bestel je meer dan 22 euro, dan kan je al vanuit gaan dat je moet bijbetalen. Kan het alleen maar meevallen, mocht het niet gecontroleerd worden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
oohoke, naja.. ik heb dit al eens eerder besteld en die zijn gewoon open gemaakt bij postnl (kun je zien aan tape) en die zijn niet tegen gehouden haha.. naja. ik wacht af... BEDANKT! nu hopen dat de andere paar niet worden tegen gehoudenMarzman schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:03:
Het is gewoon normaal dat je belasting moet betalen idd, daar kun je bij TNTPost niet onderuit komen omdat die als "service" zelf die pakketjes inleveren bij de duane (verdienen ze immers geld mee). En namaak kan vernietigd worden of opgestuurd naar de eigenaar van het merk/label. Dingen die hier niet tegestaan zijn zullen ook worden tegengehouden (sterke lazers en dergelijk).
Enige wat je kan doen om het te onlopen is inderdaad op het bedrag letten en grote bestellingen opsplitsen. Soms gaan duurdere bestellingen er ook wel doorheen, maar daar zou ik niet op rekenen (kan het alleen maar tegenvallen)
Verwijderd
ik kreeg een brief van postNLPikoe schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:42:
Maar hoe weten zij dan hoe duur het is? Ik heb echt nog nooit het goede bedrag op een factuur gezien.
En wat raad jij dan aan om te bestellen bij taboao?Kenzi schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:42:
[...]
Is al meerdere keren in dit topic naar voren gekomen. En als je rechtstreeks wil kopen moet je niet een agent gebruiken.
Wat niet? Taobao is een Chinese versie van marktplaats / ebay. (Taobao = particulieren / Tmall = retail)Xaero schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:33:
[...]
En wat raad jij dan aan om te bestellen bij taboao?
Dat je in China zit maakt het al een stuk makkelijker om via taobao te bestellen.. Probeer als NL-er maar eens aan zo'n verkoper te vragen of hij naar NL shipt. Een paar keer geprobeerd zonder al te veel succes. Dan is zo'n agent wel makkelijk.Kenzi schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:23:
[...]
Wat niet? Taobao is een Chinese versie van marktplaats / ebay. (Taobao = particulieren / Tmall = retail)
Niet iedereen die op taobao verkoopt zal naar NL willen leveren maar vragen kan je ze altijd.
Een agent shipped het voor je maar dan wordt het vaak wel een stuk duurder.
Maak er vrij vaak gebruik van nu ik in China zit, vooral dingen waar ik geen zin heb om mee te sjouwen zoals 20kg kattenvoer
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Gewoon bij een random shop van EbayFreakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:10:
Waar heb je die accu besteld?
Ik heb er laatst ook 1 voor mijn zusje gekocht. Specificaties klopte precies. Werkt nog steeds perfect.
Verwijderd
Gelukkig kan je wel makkelijk geld terugvragen bij Ebay.. Er is gewoon simpelweg een product aan je geleverd, die je niet besteld hebt.Neodymium schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:30:
[...]
Gewoon bij een random shop van EbayAchteraf misschien niet de beste keuze, maar hij had meer dan 4000 feedback sterretjes o.i.d.
ALTIJD een mail sturen als je niet tevreden bent met het ontvangen product. Ik heb dit ook al meerdere keren gedaan en elke keer of mijn geld terug gekregen of een vervangend product.Neodymium schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:30:
[...]
Gewoon bij een random shop van EbayAchteraf misschien niet de beste keuze, maar hij had meer dan 4000 feedback sterretjes o.i.d.
Ja ok, dat versta ik onder postbodetroftnom schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
Over de invoerrechten kan je hier lezen: http://www.belastingdiens...der_belasting_te_betalen/
Wie je betaald is afhankelijk van de vervoerder, als je pakje (uiteindelijk) via de postbode aangeboden wordt betaal je daaraan. Anders UPS/Fedex etc..
[ Voor 6% gewijzigd door jfversluis op 23-04-2012 11:45 ]
zo gek is dit niet hoor.... Wat denk jij, dat ze de chauffeur kunnen laten komen als iedereen in zijn ronde dat wil?pLabel schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:57:
Kom ik net thuis, ligt er briefje van DHL dat ze langs zijn geweest.. helaas niemand thuis.
Ik bel dus op voor een afspraak voor een nieuwe levering en vroeg of ze vandaag niet nog langs zouden kunnen komen, omdat ik nu niet meer hoef te werken.
Blijkt dat ze morgen pas weer willen leveren, omdat de chauffeur anders niet uitkomt met ze uren..
Morgen dus vrij moeten nemen van 2 tot 6..
Had al aangegeven dat ze het bij de buren mogen afleveren, maar klantenservice zei dat de chauffeur het niet wou doen..
Hele slechte zaak dit van DHL..
Bovendien kun je het ook alsnog op je werk laten bezorgen. Heb ik onlangs ook gedaan. FF bellen naar het nummer en klaar is kees.418O2 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:41:
[...]
zo gek is dit niet hoor.... Wat denk jij, dat ze de chauffeur kunnen laten komen als iedereen in zijn ronde dat wil?
Verwijderd
Lekker sneu om meteen een claim in te dienen bij ebay/paypalVerwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:33:
[...]
Gelukkig kan je wel makkelijk geld terugvragen bij Ebay.. Er is gewoon simpelweg een product aan je geleverd, die je niet besteld hebt.
Verwijderd
Ik vind het echt een pré, hoor. Ik heb het woord: ''paypal'' voor zover ik weet niet in mijn mond gehad. Op ebay kan je makkelijk een mail naar de verkoper sturen dat het product niet deugt.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:56:
[...]
Lekker sneu om meteen een claim in te dienen bij ebay/paypal
Verwijderd
De eerste mail is de deur uit. Meneer de Chinees vindt het bijzonder vervelend voor me dat ik niet het geleverde product heb mogen ontvangen. Ik diende een aantal screenshots en foto's te maken voor meneer's administratie. Vervolgens moest ik nogmaals even verifiëren dat de accu goed in mijn laptop zat en 'm een hele nacht laten opladen.Freakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:42:
[...]
ALTIJD een mail sturen als je niet tevreden bent met het ontvangen product. Ik heb dit ook al meerdere keren gedaan en elke keer of mijn geld terug gekregen of een vervangend product.
Al tig aankopen op Ebay gedaan en nog nooit! problemen gehad met aftersales. Petje af voor die chinezen
Verwijderd
Nu heb je het weer over totaal iets anders, eerst heb je het over geld terugvragen en nu over een mailtje sturen naar een verkoperVerwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:03:
[...]
Ik vind het echt een pré, hoor. Ik heb het woord: ''paypal'' voor zover ik weet niet in mijn mond gehad. Op ebay kan je makkelijk een mail naar de verkoper sturen dat het product niet deugt.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Zojuist een reactie van de Chinees mogen ontvangen:Neodymium schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:29:
[...]
De eerste mail is de deur uit. Meneer de Chinees vindt het bijzonder vervelend voor me dat ik niet het geleverde product heb mogen ontvangen. Ik diende een aantal screenshots en foto's te maken voor meneer's administratie. Vervolgens moest ik nogmaals even verifiëren dat de accu goed in mijn laptop zat en 'm een hele nacht laten opladen.
Ik heb meneer vriendelijk laten weten dat te gaan doen en heb gisterenochtend nogmaals contact opgenomen, aangezien een capaciteit van een accu niet ineens van 4400 naar 5200 mAH zal gaan. Tot op heden nog niets terugvernomen. Ik houd jullie op de hoogte!Hoewel de accu maar 20€ was en ik wel redelijk uit de voeten kan met een batterijduur van 2½ uur, heb ik liever die extra 25% om de 3 uur en 12 minuten te halen
Iemand tips hiervoor? Ik wilde gewoon een 5200 accu, daar wil ik dan best nog extra voor betalen, maar nu heb ik voor 20€ - 4$ dus een 4400 accu gekregen. Yuckthank you for your reply
this kind of battery are source from our new supplier, we will send
them for further testing
as for the problem, how about we refund $4 as compensation,is it ok?
i am really sorry for the inconvenience
look forward to hear from you
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 23:39 ]
Verwijderd
op de brief die ik moet invullen, staat en tent nummer, als ik die nummer volg staat er dit,Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
[mbr]*snip* de werkelijke waarde van het pakket[/]
Is wel de verwachtte leverdatum.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:32:
[...]
wo 25 apr 2012
12:15 - 14:45
dus hij komt morgen?
maar moet ik die brief nog sturen dan?
Het is al positief dat hij met een aanbod komt. Ik zou even de prijzen van die 4400 accu's opzoeken als ik jou was. Het verschil kun je dan als tegenbod doen. Terug sturen kost jou alleen maar geld en extra moeite.Neodymium schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:08:
[...]
Zojuist een reactie van de Chinees mogen ontvangen:
[...]
Iemand tips hiervoor? Ik wilde gewoon een 5200 accu, daar wil ik dan best nog extra voor betalen, maar nu heb ik voor 20€ - 4$ dus een 4400 accu gekregen. YuckMoet ik gewoon mailtje terugsturen dat ik het defecte product voor 16€ (TNT kosten) terugstuur naar China en een nieuw product wil hebben, of hebben jullie een andere betere oplossing?
Dus ik betaal iets extra's om het sneller in huis te hebben, maar daarna blijkt het out-of-stock te zijn en komt er minstens twee weken bij !?Dear customer,
We apologize for this inconvenience that we have brought you. Your package has not been ready for shipment is because item is out of stock at this time. However, our staffs are working hard right now to find appropriate suppliers for you.Would you mind waiting 14 more days?
Thank you for your patience.
Waneta
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:16 ]
Telefoonnummers op pakketjes is vrij standaard in China. Meeste bezorgers hier bellen je van te voren op of je wel thuis bentVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:
Mijn 2 pakketjes van Pandawill zijn ook binnen. Heb ze op 01-04 en 03-04 besteld en kwamen op 23-04 binnen.
Wat ik wel raar vond is dat ze op beide pakketjes mijn telefoonnummer hebben gezet
Doen ze wel vaker hoor. Ook bij verzending via DHL. Werd laatst gebeld door DHL wanneer ze het pakket konden afleveren. TNT zal er niet veel mee doen.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:
Mijn 2 pakketjes van Pandawill zijn ook binnen. Heb ze op 01-04 en 03-04 besteld en kwamen op 23-04 binnen.
Wat ik wel raar vond is dat ze op beide pakketjes mijn telefoonnummer hebben gezet
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Verwijderd
bij mij ook... dacht ik... de volgende dag kwam de rest..Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:13:
Net pakketje ontvangen van DX.com.. Ging al met al best snel! Maar is helaas niet compleet:-( de rest zal volgens de site later komen.
Ong. 3,5 weken over gedaan.. Valt nog mee
Verwijderd
ik heb de 13e een order bij dx gecanceld maar nog steeds geen geld...Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:01:
Laatste keer dat ik bij Dealextreme koop, wat een waardeloos bedrijf. Verzending komt pas een maand na bestelling aan en dan zit er verdomme een of ander waardeloos powerknopje in waar ik niks aan heb in plaats van mijn SATA pci controller. Dat je een traag bedrijf bent oke, maar om dan nog het verkeerde op te sturen? Meer dan de helft van mijn orders is wel wat mis mee gegaan. Bestel je op eBay gaat het vele malen sneller en doen ze daadwerkelijk moeite voor je.
Ben benieuwd hoe snel ik m'n geld terug krijg, anders maar een Paypal claim.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Stel je niet zo vreselijk aan man. Het gaat hier al maanden over de slechte service van DX als je vervolgens iets besteld wat laat aankomt moet je ook niet zeuren want dat had je makkelijk kunnen weten.Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:52:
Mensen op eBay zijn gedreven om service te leveren want met enkele slechte ratings koopt niemand daar meer aangezien er concurrentie genoeg zijn. Bij Dealextreme zijn ze gedreven om Europeanen en Amerikanen geld uit te zak te kloppen met walgelijke service.
Dat het laat aankomt is nog niet eens zo erg, dat ze m'n adres niet volledig hebben ingevuld en dan ook nog iets waardeloos opsturen wat ik nooit besteld heb vind ik erg. Dan zou je er dus twee maanden over doen om te krijgen wat je wilt doordat zij grove fouten maken.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:56:
Stel je niet zo vreselijk aan man. Het gaat hier al maanden over de slechte service van DX als je vervolgens iets besteld wat laat aankomt moet je ook niet zeuren want dat had je makkelijk kunnen weten.
"When you grow up your heart dies"
Beter omschreven, kopen in het buitenland (ebay, dx of soortgelijke) hebben mij al 10x betere ervaringen opgeleverd dan alles wat ik in nederland heb gekocht. (uitzondering daargelaten). Van DVD-drives los in een (veel te) grote doos tot een envelop met losse onderdelen dat 1 geheel had moeten zijn.sjaool schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:15:
Verder niks dan lof voor alle verkopers die ik heb meegemaakt op eBay en Focal Price, Buyincoins, Lightinthebox, DX etc. etc. Altijd alles netjes verpakt, bubble envelopen zijn standaard voor pakketjes uit het verre oosten, gratis bij mij aan de deur bezorgd gekregen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je wilt dus iets kopen voor een paar cent, free shipping hebben vanuit china EN klantenservice? Je doet het verkeerd... Heb ook een beetje respect voor deze firma"s / mensen. DX heet duidelijk problemen met de enrome groei. In het algemeen genomen ben je veel goedkoper uit en doen ze toch redelijk wat. Of weet jij nog een webshop in NL waar je +100.000 items kan bestellen voor een derde van de normale retail prijs en deze gratis verzenden?Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:52:
Mensen op eBay zijn gedreven om service te leveren want met enkele slechte ratings koopt niemand daar meer aangezien er concurrentie genoeg zijn. Bij Dealextreme zijn ze gedreven om Europeanen en Amerikanen geld uit te zak te kloppen met walgelijke service.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
De prijzen bij DX zijn de afgelopen tijd ook aardig gestegen. Tuurlijk, de "meuk" usb gadgets enzo zijn nog steeds enorm goedkoop (totdat je weet dat de inkoop prijs nog geen 10% is van hun verkoopprijs). Maar kijk bijvoorbeeld naar de prijzen van de PS Vita of sommige HTC telefoons, zelfs met sommige NL webshops zijn ze duur.tc982 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:02:
[...]
Je wilt dus iets kopen voor een paar cent, free shipping hebben vanuit china EN klantenservice? Je doet het verkeerd... Heb ook een beetje respect voor deze firma"s / mensen. DX heet duidelijk problemen met de enrome groei. In het algemeen genomen ben je veel goedkoper uit en doen ze toch redelijk wat. Of weet jij nog een webshop in NL waar je +100.000 items kan bestellen voor een derde van de normale retail prijs en deze gratis verzenden?
Een beetje coulance mag wel, en ik zal DX niet express overslagen en blij zijn met de service die ik in het verleden heb gehad.
Ja dat wil ik. Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.tc982 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:02:
Je wilt dus iets kopen voor een paar cent, free shipping hebben vanuit china EN klantenservice? Je doet het verkeerd... Heb ook een beetje respect voor deze firma"s / mensen. DX heet duidelijk problemen met de enrome groei. In het algemeen genomen ben je veel goedkoper uit en doen ze toch redelijk wat. Of weet jij nog een webshop in NL waar je +100.000 items kan bestellen voor een derde van de normale retail prijs en deze gratis verzenden?
Een beetje coulance mag wel, en ik zal DX niet express overslagen en blij zijn met de service die ik in het verleden heb gehad.
Verwijderd
Dat is echt appels met peren vergelijken.. dat is net alsof je een email stuurt naar Albert Heijn en als je dan binnen een uur geen reactie krijgt gaat klagen "Ja bij jantje jansen via marktplaats kreeg ik meteen antwoord!"Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:44:
[...]
Ja dat wil ik. Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.
Het gaat er dan ook niet om of ik hetzelfde in Nederland kan krijgen maar of ik hetzelfde ergens anders kan krijgen. En dat is dus zo.
Mijn laatste ervaringen bij Dx zijn gewoon slecht, die via eBay niet.
Vergeet ook niet dat een groot aantal van dat soort verkopers gewoon dropshippers zijn van artikelen van DX, Focalprice, BIC, AliExpress etc.. Dan koop je via een omweg toch bij de grootgrutters in ChinaTsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:44:
[...]Dat kan ik op eBay ook krijgen voor een lagere prijs met snellere verzending en meer aandacht.
Het gaat er dan ook niet om of ik hetzelfde in Nederland kan krijgen maar of ik hetzelfde ergens anders kan krijgen. En dat is dus zo. Mijn laatste ervaringen bij Dx zijn gewoon slecht, die via eBay niet.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Zojuist dit pakketje binnen gekregen. Anderhalve week tijd, heel netjes IMHO.My-life schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:34:
Je hebt gelijk, hij werkt wel. Alleen deze pagina werkt niet (meer).
Verwijderd
Zo dat is inderdaad netjes! Toch wel fijn om dit te horen, BIC is altijd de snelste geweest volgens mij alleen de vorige keer dat ik er iets gekocht heb duurde het 5 weken.My-life schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:16:
[...]
Zojuist dit pakketje binnen gekregen. Anderhalve week tijd, heel netjes IMHO.
Helemaal niet. Jij kijkt enkel naar de reactie snelheid van de e-mail maar wat als Jantje Jansen mij precies hetzelfde kan leveren als de Albert Heijn tegen een lagere prijs en waarbij ik het sneller in huis heb? Ga je dan nog naar de Albert Heijn?Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 06:42:
[...]
Dat is echt appels met peren vergelijken.. dat is net alsof je een email stuurt naar Albert Heijn en als je dan binnen een uur geen reactie krijgt gaat klagen "Ja bij jantje jansen via marktplaats kreeg ik meteen antwoord!"
Maakt mij niet uit hoe het werkt, mij gaat het enkel om het resultaat.Rincewind schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:44:
[...]
Vergeet ook niet dat een groot aantal van dat soort verkopers gewoon dropshippers zijn van artikelen van DX, Focalprice, BIC, AliExpress etc.. Dan koop je via een omweg toch bij de grootgrutters in China
Dat is wel erg kort door de bocht. Als ik een iPad voor 100euro weet te scoren dan is het een goed deal maar als ik voor dezelfde iPad 1000 euro moet neertellen dan ben ik afgezet. Een slechte deal dus maar het resultaat ( iPad) is hetzelfde. De hele procedure voorafgaand aan de koop is natuurlijk ook belangrijk.Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:
[...]
Maakt mij niet uit hoe het werkt, mij gaat het enkel om het resultaat.
Klap klap. handjes klappen... Niet klagen over een paar jaar dat er geen winkels meer in je buurt zijn, en dat er geen service meer bestaat hé. Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor...Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:
[...]
Helemaal niet. Jij kijkt enkel naar de reactie snelheid van de e-mail maar wat als Jantje Jansen mij precies hetzelfde kan leveren als de Albert Heijn tegen een lagere prijs en waarbij ik het sneller in huis heb? Ga je dan nog naar de Albert Heijn?
[...]
Maakt mij niet uit hoe het werkt, mij gaat het enkel om het resultaat.
Je weet toch wel in welk topic je nu zit he?tc982 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:08:
Klap klap. handjes klappen... Niet klagen over een paar jaar dat er geen winkels meer in je buurt zijn, en dat er geen service meer bestaat hé. Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor...
Zeker, en ik koop ook nog in Winkels als ik service wil. Maar het gaat hier over iemand die de laagste prijs wilt, en dan nog eens een snelle service verwacht. Dat gaat niet samen ...Tsurany schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:10:
[...]
Je weet toch wel in welk topic je nu zit he?
en al getestMy-life schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:16:
[...]
Zojuist dit pakketje binnen gekregen. Anderhalve week tijd, heel netjes IMHO.
Dat gaat prima. Op eBay krijg ik niks anders dan snelle service voor de laagste prijs. Meer service dan wanneer ik naar de lokale winkel toe ga en daar voor een viervoud van de prijs dingen koop.tc982 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:39:
Zeker, en ik koop ook nog in Winkels als ik service wil. Maar het gaat hier over iemand die de laagste prijs wilt, en dan nog eens een snelle service verwacht. Dat gaat niet samen ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq