Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste
Acties:
  • 1.027.165 views

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
Kenzi schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:21:
[...]

De mijne komt van de officiele Xiaomi shop en heeft ook een GB/T code. ;)

@paulus_01 daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Er is namaak en er is namaak. Grote kans dat er een stel batterijen in zit zonder protectie met elcheapo bordje en soldeerwerk. Niet veilig dus. :+
Niet veilig als in de batterij kan ontploffen, of als in, geeft schade aan het op te laden apparaat? ;)

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 22:41
Kenzi schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:21:
[...]

De mijne komt van de officiele Xiaomi shop en heeft ook een GB/T code. ;)

@paulus_01 daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Er is namaak en er is namaak. Grote kans dat er een stel batterijen in zit zonder protectie met elcheapo bordje en soldeerwerk. Niet veilig dus. :+
Eerlijk gezegd zie ik soms geen toegevoegde waarde van een protector bordje in de batterijen. Goede powerbanks hebben een beveiliging tegen overladen en te ver ontladen op de main pcb.

Er zijn nog meer factoren die leiden tot zelfontbranding, want het woord zelfontbranding zegt het zelf al. Het niet te nauw nemen met toleranties, mechanische issues etc leiden tot een chemische reaktie.

Net weer een AAA batt gehad die in een veiligheidslamp zat. Zo'n ding dat automatisch aangaat als de spanning uitvalt. Die 600mAh cel, merk onbekend, stond na 24 uur nog tegen 200mAh te laden en stond gloeiend warm.
Ik kan het niet genoeg herhalen, opladen en eigenlijk .... altijd uit het direct warm zonlicht en opladen buiten als het niet regent of uit een omgeving dat brandbaar kan zijn.

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 07:10
Bingo, weer een 1ct deal:

http://www.aurabuy.com/1m...-4-4s-assorted-color.html

Morgen hebben ze er ook nog een met een ander artikel (een telefoonhouder) en weer n paar dagen later nog wat fingerlights:
http://www.aurabuy.com/topic/specialdeal.html

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 13:42
ook lekker, bestel je iets, wordt het afgeleverd op het verkeerde adres, terwijl ik gewoon thuis was... iemand heeft er voor getekend volgens de mijn pakket app met een handtekening die ik natuurlijk niet ken... hoe moet je er dan ooit achter komen wie het wel heeft ontvangen?

Als het kwijt is, is het geen ramp gelukkig, het heeft een waarde van 11 euro... maar ik vermoed dat het ook slordig is van Tinydeal, want volgens de 3Sxxx code staat alleen het adres vermeld, maar niet mijn naam. Of iemand heeft zich voorgedaan als mij.

Heb postnl al gebeld en die gaan nu een onderzoek doen, ofwel aan de postbezorger vragen, ben benieuwd :P

Anoniem: 516869

FunFair schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:41:
ook lekker, bestel je iets, wordt het afgeleverd op het verkeerde adres, terwijl ik gewoon thuis was... iemand heeft er voor getekend volgens de mijn pakket app met een handtekening die ik natuurlijk niet ken... hoe moet je er dan ooit achter komen wie het wel heeft ontvangen?

Als het kwijt is, is het geen ramp gelukkig, het heeft een waarde van 11 euro... maar ik vermoed dat het ook slordig is van Tinydeal, want volgens de 3Sxxx code staat alleen het adres vermeld, maar niet mijn naam. Of iemand heeft zich voorgedaan als mij.

Heb postnl al gebeld en die gaan nu een onderzoek doen, ofwel aan de postbezorger vragen, ben benieuwd :P
Als het in de mijn pakket app verschijnt, staat het pakket toch op jouw adres? Blijkbaar heeft de postbezorger het bij het verkeerde adres afgeleverd, gebeurt weleens. Beetje triest dat diegene gewoon tekent :')
Ik begrijp je punt niet dat Tinydeal slordig zou zijn, het probleem ligt bij PostNL. Ze leveren op adres, naam doet er weinig toe volgens mij. Ik heb de bij koerier in ieder geval nooit mijn ID hoeven tonen. Je kan de postbezorger bij de volgende ronde even vragen waar die het pakketje heeft afgeleverd, meestal weten ze dat nog wel.

• FunFair
Hebben jullie trouwens door dat er bij dx.com een leuke deal gaande is?
Als je een MVP product besteld kun je mee doen met een loterij, waarbij je kans hebt op producten of op gift cards zonder minimum bedrag.

Ik heb inmiddels 51 dollar aan gift cards gehad, waaronder 3x $5,80 en 3x$8,80
Deze codes gebruik ik vervolgens weer om andere MVP producten te kopen, waarbij je weer mee kan doen aan die loterij. Werkt wel aardig, van alle $1,8 codes koop ik balonnen met ledjes, altijd leuk voor een feestje en die kosten dan 80 dollarcent. Vervolgens krijg je weer een code en heb je kans op iets duurders, wat ook wat nuttiger is.

http://www.dx.com/event/mvpluckydraw

actie loopt tot 30 augustus.

Inmiddels zijn er al 14 enveloppen onderweg 8)7

spoiler: title
Overigens zit er een bugje in het systeem, want als je een order cancelled blijft de gift card werken. Ik weet niet wat er gebeurd als je toch die code gebruikt, maar als je b.v. een telefoon wint checken ze het staat erbij.

[Voor 14% gewijzigd door FunFair op 27-08-2014 21:59]

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 19:13

Basho

Sample Text

Heb mijn Elephone P2000 binnen! :) Review volgt binnenkort.

[Voor 3% gewijzigd door Basho op 27-08-2014 21:46]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• KennyPlox
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

FunFair schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Als je een MVP product besteld kun je mee doen met een loterij, waarbij je kans hebt op producten of op gift cards zonder minimum bedrag.

Ik heb inmiddels 51 dollar aan gift cards gehad, waaronder 3x $5,80 en 3x$8,80
Deze codes gebruik ik vervolgens weer om andere MVP producten te kopen, waarbij je weer mee kan doen aan die loterij. Werkt wel aardig, van alle $1,8 codes koop ik balonnen met ledjes, altijd leuk voor een feestje en die kosten dan 80 dollarcent. Vervolgens krijg je weer een code en heb je kans op iets duurders, wat ook wat nuttiger is.

http://www.dx.com/event/mvpluckydraw

actie loopt tot 30 augustus.

Inmiddels zijn er al 14 enveloppen onderweg 8)7

spoiler: title
Overigens zit er een bugje in het systeem, want als je een order cancelled blijft de gift card werken. Ik weet niet wat er gebeurd als je toch die code gebruikt, maar als je b.v. een telefoon wint checken ze het staat erbij.
Wat meer info: elk ordernummer is 3x te gebruiken en je kan max 1x winnen per ordernummer

Paar goedkope items:
http://www.dx.com/p/novelty-syringe-style-ballpoint-pen-yellow-red-blue-green-4-pcs-181305
http://www.dx.com/p/stylish-nylon-cable-ties-7-8-pack-11561

Zelf heb ik al een coupon van $5.8 te pakken

[Voor 0% gewijzigd door gambieter op 28-08-2014 00:55. Reden: geen referrals svp]

denk ik dan...

• FunFair
KennyPlox schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:12:
[...]

Wat meer info: elk ordernummer is 3x te gebruiken en je kan max 1x winnen per ordernummer

Paar goedkope items:

Zelf heb ik al een coupon van $5.8 te pakken
Pas wel op, want het werkt verslavend. Door deze actie heb ik inmiddels $33 uitgegeven, waarbij ik voor $51 giftcards heb gebruikt. Toch wel een flinke korting, maar in principe veel zooi die je eigenlijk niet nodig hebt haha. Er zitten een paar dingen tussen die ik wel wilde hebben waaronder:

IPEGA PG-9025 Multimedia Bluetooth Controller - Black van $25,55 naar $16,75
Sunding Electronic Bicycle Computer/Speedometer van 5,36 naar gratis
Car Windshield Mini Holder Swivel Mount for Cell Phone (5.0~7.5cm) van $4,43 naar gratis

er zijn ook 6x5 LED ballonnen onderweg 8)7 hopelijk zijn de batterijen nog goed met oud&nieuw

Merk overigens dat er meer producten zijn die MVP zijn dan in de lijst met MVP staan. Ofwel als je iets wilt hebben, even goed zoeken.

[Voor 12% gewijzigd door gambieter op 28-08-2014 00:56. Reden: referralcodes verwijderd in quote]

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:03
Dealxtreme werkt heeeel sloom,
zo te zien een goeie actie van dx

• paulus_01
FunFair schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Thx:)
Congratulations!
You have won aGift Card!
$8.8

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 23:50
paulus_01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:10:
[...]

Congratulations!
You have won aGift Card!
$8.8
Meh. Slechts $1.8... Order ook meteen maar gecancelled :+

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 20:43
paulus_01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:10:
[...]

Congratulations!
You have won aGift Card!
$8.8
Was dat de eerste bestelling?
Ik heb minder geluk, nu 3x $1,80.

xbl: superlucky luke

• paulus_01
Annoying-Orange schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:23:
[...]

Was dat de eerste bestelling?
Ik heb minder geluk, nu 3x $1,80.
Ja

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:42
Twee orders gecancelled en nu al 2 x 5.80 USD

Edit: de website lijkt nu wel heel erg stuk te gaan.

[Voor 38% gewijzigd door hansieb112 op 27-08-2014 23:30]

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-05 22:39
Hmm.. net een order gecanceled en nu geeft dx aan dat de gift al gebruikt is...

Meer mensen?

• paulus_01
Nee, wel weer 8.8$ card gewonnen :P

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
En binnenkort weer allemaal netjes een refund :p
Net als bij mitb paar weken geleden ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dodge_911 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:06:
En binnenkort weer allemaal netjes een refund :p
Net als bij mitb paar weken geleden ;)
Refund? Wat bedoel je?

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:20
Hmmm, ik heb naar aanleiding van deze actie eindelijk de KCX-017 besteld :) ik heb dan ook eerst een gift card gewonnen en die heb ik al besteed.

Een tweede gift card van $5.80 kan ik niet besteden, helaas krijg ik de melding dat de gift card ongeldig is.

Ik moet er wel bij zeggen, ik annuleer niets en heb ook niets geannuleerd, alles wat ik bestel wil ik ook en heb ik ook voor bij moeten betalen, niets is gratis of 1 cent :Y)

//EDIT, ik ben er achter wat het was, tijdens het kopiëren van de gift card zat er een fout, er werd een hele mee gekopieerd, coupon code op de MVP Lucky Draw pagina terug gevonden en gebruikt.

[Voor 44% gewijzigd door EN-IS op 28-08-2014 00:25]

• paulus_01
Ik heb nu al een hele zwik besteld :)
bluetooth odb2 scanner (gratis met 8.8$ code), boel ballonnen ;) wat onzichtbare pen dingen, 3.5 mm click ding, 2.5" hdd casing, oplaadkabel.
Meeste voor niks.

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 16:20
EN-IS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:09:
Hmmm, ik heb naar aanleiding van deze actie eindelijk de KCX-017 besteld :) ik heb dan ook eerst een gift card gewonnen en die heb ik al besteed.

Een tweede gift card van $5.80 kan ik niet besteden, helaas krijg ik de melding dat de gift card ongeldig is.

Ik moet er wel bij zeggen, ik annuleer niets en heb ook niets geannuleerd, alles wat ik bestel wil ik ook en heb ik ook voor bij moeten betalen, niets is gratis of 1 cent :Y)
Ik wil je tweede gift card anders wel eens proberen ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Omdat er geknoeid wordt met cancellen van orders enzo ;)

• EN-IS
Snuffelke schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:15:
Ik wil je tweede gift card anders wel eens proberen ;)
Haha, dat is nou een reactie die ik niet had verwacht :P

Het vreemde is dat ik de eerste gift card wel in de mailbox heb ontvangen, tweede niet, maar goed, zal wel met iets te maken hebben, ik laat het nu voor wat het is.

• paulus_01
dodge_911 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:18:
[...]

Ik cancel niks btw....tot nu toe is dat beetje betalen het nog wel waard ;)

• EN-IS
paulus_01 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:19:
Ik cancel niks btw....tot nu toe is dat beetje betalen het nog wel waard ;)
Idem, en een beetje flauw. Het is een leuke actie en voor een keer win je echt een gift card/coupon/kado. Straks sluiten ze de actie alweer omdat er misbruik van wordt gemaakt, maar goed ontopic weer.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dodge_911 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:18:
[...]

Maar bij Miniinthebox was dit toch niet zo? Van de 11 bestellingen die ik daar heb geplaatst (voor een paar cent) heb ik er 6 al binnen en 5 zijn onderweg en komen als het goed is eind deze week binnen ;)

• KennyPlox
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

silmaril8 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:24:
[...]

Maar bij Miniinthebox was dit toch niet zo? Van de 11 bestellingen die ik daar heb geplaatst (voor een paar cent) heb ik er 6 al binnen en 5 zijn onderweg en komen als het goed is eind deze week binnen ;)
Geen van mijn orders waren cancelled, volgensmij werd de couponcode na één dag gewoon ongeldig verklaard om verder misbruik te voorkomen. Ik heb in ieder geval mijn orders allemaal binnen.

Hoop wel dat DX het allemaal shipped, ik heb namelijk alles netjes betaald O-)

denk ik dan...

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Stiekem vind ik deze best wel cool :) Als ik nou niet zoveel XPB's had, hé >:)

BangGood heeft 'm ook...

Specswise is 'ie wel minder dan de XPB...

[Voor 72% gewijzigd door dodge_911 op 28-08-2014 01:29]

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 21:57

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Lukt dat DX truukje bij jullie nog?

Bij mijn eerste order had ik gelijk een $5.80 bon, daarna nog 3 orders geprobeerd maar iedere keer niets.

Edit: de 5e keer was het wel raak, $1.80 dit keer

[Voor 15% gewijzigd door WhatTheFuck op 28-08-2014 01:50]

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 09:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Volgens China Post tracking zitten mijn Xiaomi Pistons vast bij "Opening", al voor een week blijft dat op Opening.
Andere dingen die ik besteld had (en zelfde dag verzonden) heeft max. 1 dag op opening gestaan.

Iemand idee waraom? Gewoon tracking die achterloopt? Of export-douane die het niet wilt vrijgeven?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05 13:23
Maar van die 1.80 codes, wat bestellen jullie nu dan?
Want ik wil natuurlijk zo min mogelijk bij betalen, dus ik heb steeds deze besteld:
http://www.dx.com/p/mini-...te-3-lr1130-included-1138

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Whoohoo! Eindelijk is m'n order bij EachBuyer verzonden...
Die 'Shipping in 18 hours' is imho quatsch...

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 14:17
jovael schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:13:
Maar van die 1.80 codes, wat bestellen jullie nu dan?
Want ik wil natuurlijk zo min mogelijk bij betalen, dus ik heb steeds deze besteld:
http://www.dx.com/p/mini-...te-3-lr1130-included-1138
Ik heb een autolader en een paar kabeltjes besteld. Stuff die ik kan gebruiken :)

• jovael
Ja, ik wilde even doorgaan totdat ik een code had van 8.80 of meer en dan een horloge kopen wat ik graag wilde.
En dat is inmiddels gelukt :P

• EN-IS
dodge_911 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 01:20:
Stiekem vind ik deze best wel cool :) Als ik nou niet zoveel XPB's had, hé >:)
[afbeelding]

BangGood heeft 'm ook...

Specswise is 'ie wel minder dan de XPB...
Stiekem ik ook, het is ook nog eens van Carger :) Mooi ding voor een mooi prijs!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
WhatTheFuck schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 01:41:
Lukt dat DX truukje bij jullie nog?

Bij mijn eerste order had ik gelijk een $5.80 bon, daarna nog 3 orders geprobeerd maar iedere keer niets.

Edit: de 5e keer was het wel raak, $1.80 dit keer
Wat voor DX truukje?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• jovael
blader even 1 pagina terug

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:48
Laatste 6 orders geen geluk meer gehad. Denk dat de winkans nu minimaal is..

In totaal toch een leuke deal aan gehad.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• bottom line
  • Laatst online: 00:26
Deze persoon heeft nog een ander truukje gevonden, ofwel gewoon heel veel geluk :p

• unrealbe
  • Laatst online: 24-05 14:17
Geluk denk ik :) En mss heel veel orders. Ik win ook niks meer dus stop maar met bestellen. Een drietal coupons gekregen toch.

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 16:20
Ik heb mijn Xiaomi powerbank van Banggood nog steeds niet ontvangen.
Ik heb met hen contact opgenomen en heb onderstaand antwoord van ze ontvangen.

Here we are going to reship or refund the order if you do not get it in 45 days since from the day we shipped it.Hope you can understand , so really hope you can wait for another week.

Mijn 45dagen lopen dit weekend ten einde, gewoon een dispute openen bij Paypal? Dit is al de 2de dispute deze week, altijd problemen met batterijen die niet aankomen.

• FunFair
Ik vraag me af of het te maken heeft met dat er al bijna 50k mensen mee hebben gedaan en ze op beginnen te raken, of dat het ook te maken heeft met de hoogte van je bestelling of je meer of minder kans hebt om te winnen.

• jovael
FunFair schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:12:
Ik vraag me af of het te maken heeft met dat er al bijna 50k mensen mee hebben gedaan en ze op beginnen te raken, of dat het ook te maken heeft met de hoogte van je bestelling of je meer of minder kans hebt om te winnen.
Dat laatste lijkt mij niet, want toen ik een horloge kocht van 20 dollar kreeg ik 1.80 en toen ik een usb ontvangertje kocht van 1.50 dollar kreeg ik 8.80.

• diederick89
  • Laatst online: 04-12-2021
Heb nu 5 dollar uitgegeven en een totaal van 35 dollar besteld, toch mooi 30 dollar gratis door die gift cards.

Zoals FunFair zegt het werkt verslavend 8)7 !

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:23
Ik heb nu:

1x code 8.80
2x code 5.80
1x code 1.80

Verdeeld over 5 orders, totaal nog steeds minder dan een tientje kwijt :).

7A Dikke usb lader gekocht om thuis meerdere apparaten op te laden (geen geouwehoer meer met meerdere adapters). Verder een leuk setje in-ears, kabelbinders, micro-usb kabel, led balonnen, zonnebril rijker :+

Terrz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:40:

7A Dikke usb lader gekocht om thuis meerdere apparaten op te laden (geen geouwehoer meer met meerdere adapters).
Maar wel geouwehoer met de brandweer :+

• remcoboy1479
Iemand ook nog bonnen in het laatste uur?
Mij niet meer gelukt..

• mathy_
  • Laatst online: 02-06 21:34
Sorry, you didn't win anything this time!

Helaas te laat mee gedaan dus :('

Edit,

Later wel wat codes gelukkig :9

[Voor 52% gewijzigd door mathy_ op 28-08-2014 15:21]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:34
remcoboy1479 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:43:
Iemand ook nog bonnen in het laatste uur?
Mij niet meer gelukt..
Yup. Ook één van $8,80

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:23
Anoniem: 516869 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:43:
[...]

Maar wel geouwehoer met de brandweer :+
Heeft welgoede reviews, niet alle laders zijn van louche kwaliteit toch? (behalve die echt goedkope meuk).

Betreft deze:
http://www.dx.com/p/5v-7a-6-port-usb-power-adapter-eu-plug-adapter-set-for-iphone-5-ipad-mini-white-263191

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Terrz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Heeft welgoede reviews, niet alle laders zijn van louche kwaliteit toch? (behalve die echt goedkope meuk).

Betreft deze:
http://www.dx.com/p/5v-7a-6-port-usb-power-adapter-eu-plug-adapter-set-for-iphone-5-ipad-mini-white-263191
Heb ik ook gehad, werd onstabiel mbt voltage bij meerdere apparaten laden.
Ging op een gegeven moment stinken naar kortsluiting, meteen richting prullenbak gegaan

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-06 16:48

Ttje

"We shall never surrender"

Net een pakketje (vuilniszak) ontvangen van MITB.
OTG kabeltje, card reader en 2 hoesjes voor mobiel.

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05 08:20
Betekent dit dat we vanaf nu goedkope goederen sneller kunnen krijgen?

http://eud.dx.com/

• Damocles.NL
  • Laatst online: 11-07-2022
Mattehh schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:30:
Betekent dit dat we vanaf nu goedkope goederen sneller kunnen krijgen?

http://eud.dx.com/
Lees dit even door

http://e.dx.com/collectio...ct_description/index.html

[Voor 5% gewijzigd door gambieter op 28-08-2014 13:12. Reden: affiliate link]

• remcoboy1479
Wat bestellen jullie zoal bij DX? Heb geen ideeën meer haa

• Damocles.NL
remcoboy1479 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:00:
Wat bestellen jullie zoal bij DX? Heb geen ideeën meer haa
http://www.dx.com/nl/p/lc...acity-tester-white-315314

Maar is nu goedkoper bij BG te krijgen. Daarnaast zijn de koptelefoontjes, zaklampen en powerbanks altijd leuk om te bestellen.

Ik bestel vrijwel alleen nog maar dingen waarvan ik echt verwacht dat het iets toevoegt of voor een verjaardag een leuk cadeau is.

[Voor 1% gewijzigd door gambieter op 28-08-2014 13:12]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Modbreak:Mensen, we zien erg veel affiliate links/referrals. Nu kan dit soms onschuldig zijn, maar svp de links zelf even reinigen :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:51

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik kap er mee met bestellen in China. Mijn creditcard word om onverklaarbare reden geweigerd bij AliExpress.
Nu sinds 2 dagen begint Paypal ineens te nuilen dat mijn betalingen 'uitgestelde bankbetalingen' zijn. In eerste instantie werd de verkoper direct betaald. Nu gaat Paypal doodleuk 7 dagen zitten wachten met het afschrijven van mijn rekening. Als ze dat gedaan hebben wordt de verkoper pas betaald. En die gaat dan pas verzenden. Normaal had ik als ik iets per express deed het binnen 1 week binnen. Nu al 1 week wachten voordat de betaling rond is. Bah.

• mathy_
Iemand nog een tip voor goede QI draadloze lader op DX?

• EN-IS
mathy_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:36:
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar onze eigen Foritain had een gave review geschreven :D
productreview: Super Thin Mini Qi Wireless Charging Transmitter review door Foritain
ManiacsHouse schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:35:
Ik kap er mee met bestellen in China. Mijn creditcard word om onverklaarbare reden geweigerd bij AliExpress.
Nu sinds 2 dagen begint Paypal ineens te nuilen dat mijn betalingen 'uitgestelde bankbetalingen' zijn. In eerste instantie werd de verkoper direct betaald. Nu gaat Paypal doodleuk 7 dagen zitten wachten met het afschrijven van mijn rekening. Als ze dat gedaan hebben wordt de verkoper pas betaald. En die gaat dan pas verzenden. Normaal had ik als ik iets per express deed het binnen 1 week binnen. Nu al 1 week wachten voordat de betaling rond is. Bah.
Kan het misschien te maken hebben met IBAN en SEPA? Ik heb het er een tijd terug over gehad, hier heb je de berichten;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

[Voor 46% gewijzigd door EN-IS op 28-08-2014 13:45]

• paulus_01
paulus_01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:54:
[...]

Ik heb vandaag mijn powerbank van 10400mAh ook binnengekregen en net als jij en een aantal anderen, zo nep als het maar zijn kan.
Het ziet er wel goed uit op zich, maar de tests uit het filmpje zakt ie dik voor (behalve het blurry zijn van de tekst en het slechte Mi logo - die zien er op zich redelijk goed uit).
Ga ook zo een klacht indienen en dan zien we het wel.

Mijn vraag tav dit product, het is dan wel nep, maar is deze veilig te gebruiken? Iemand ervaring mee?
Klacht ingediend gisteren via paypal, dispute nu gesloten, want terugbetaling is gedaan :)
Dat is dan wel weer vlot en dus weten ze ook heel goed hoe nep het is ;)

paulus_01 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:51:
[...]

Klacht ingediend gisteren via paypal, dispute nu gesloten, want terugbetaling is gedaan :)
Dat is dan wel weer vlot en dus weten ze ook heel goed hoe nep het is ;)
Dat het nep was wisten we hier bij voorbaat al ;)

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06-2022
mathy_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:36:
Dit is misschien ook nog handig voor het vinden van een QI-lader.
Ik kan ook zeker de bekabelde lader aanraden die ze gebruiken om de QI-lader van stroom te voorzien. Heb die zelf ook twee keer gekocht

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:22
Oh oh.... MN pa heeft eBay ook gevonden. Meteen zo'n goedkope Silicon en horloge besteld. Onder de mom van: " kost toch bijna niks".

Dus hij kan binnenkort ook eigen PayPal account aanmaken haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 23:23
Op 13 augustus deze HDDCaddy besteld voor in de laptop. [Prijs: € 6,20] Gisteren heb ik hem binnen gekregen en even getest, hij voldoet aan mijn eisen en ziet er stevig uit. binnenkort maar een SSD in mijn laptop stoppen.

Fotos:

Redelijk snelle verzending (13 dagen) en een leuke prijs, soortgelijke caddys heb ik voor 25 euro gezien in Nederland.

• mathy_
InsertFunnyText schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:53:
[...]

Dit is misschien ook nog handig voor het vinden van een QI-lader.
Ik kan ook zeker de bekabelde lader aanraden die ze gebruiken om de QI-lader van stroom te voorzien. Heb die zelf ook twee keer gekocht
Dankje, Die BB lader heb ik hier al liggen.
Had ook een QI lader besteld via een ebay koper in het forum van XDA alleen is deze helaas nooit aangekomen.
Nu ik een code heb van DX.com zit er aan te denken om er daar 1 te bestellen. vandaar.

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 22:49
Net nog meegedaan.

Score tot nu toe:

2x 5,8 dollar
5x 1,8 dollar

:( geluk is op :P

[Voor 13% gewijzigd door Jacco Swart op 28-08-2014 14:34]

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

• Damocles.NL
gambieter schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:14:
[modbreak]
Mensen, we zien erg veel affiliate links/referrals. Nu kan dit soms onschuldig zijn, maar svp de links zelf even reinigen :) [/]
Ik zie bij mijn link ook affiliate erachter staan, maar is gewoon een Google resultaat rechstreeks van DX. Vreemd.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Damocles.NL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:31:
Ik zie bij mijn link ook affiliate erachter staan, maar is gewoon een Google resultaat rechstreeks van DX. Vreemd.
Daarom zeg ik ook dat het onschuldig kan zijn, maar dat is voor ons eigenlijk niet te controleren. Better safe than sorry, vandaar het verzoek het er zelf af te halen :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:02
Vandaag de xiaomi pistons v2 binnen gekregen (Ibuygou). Kreeg er een gratis knopje voor de headjacket erbij. Het geluid is geweldig voor deze prijs. Klinkt zeer helder.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• paulus_01
Anoniem: 516869 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:53:
[...]

Dat het nep was wisten we hier bij voorbaat al ;)
Zoiets heb je inderdaad al een paar keer laten doorschemeren........

Bij aanschaf naar gekeken, maar niet 1-2-3 hier gevonden (wel mbt ali en zo).
Toch besteld op de gok - aftersales prima dus, aangezien het direct is opgelost.

[Voor 34% gewijzigd door paulus_01 op 28-08-2014 15:14]

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:11
THL voorziet blijkbaar de nationale Belgische voetbalploeg van hun "88° wide-angle camera" THL5000:

http://www.antelife.com/thl5000-octacorekiller.html (halverwege pagina)

:)B

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Supertip schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Heb ik ook gehad, werd onstabiel mbt voltage bij meerdere apparaten laden.
Ging op een gegeven moment stinken naar kortsluiting, meteen richting prullenbak gegaan
Same here... Toen maar iets meer uitgegeven voor m'n Anker's :D

[Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 28-08-2014 15:23]

paulus_01 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

Zoiets heb je inderdaad al een paar keer laten doorschemeren........
Niet door mij overigens. Er had iemand hier al het nuttige voorwerk gedaan door een cache te posten met (gedelete) recente reviews dat het fake troep is. Onbegrijpelijk dat er dan nog steeds mensen bestellen onder het mom van geld krijg ik toch wel terug. De prijs was ook ongeloofwaardig veel lager dan de 5200 mAh versie op dezelfde site. Wellicht is die wel genuine.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-05 20:25
ManiacsHouse schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:35:
Ik kap er mee met bestellen in China.
...
Je kunt via Money2.nl met I-Deal geld overmaken naar je Paypal account, ipv Paypal machtigen om het van je bankrekening af te schrijven. Dat gaat heel snel, dus je kunt het zelfs vlak voor elke aankoop doen. En je bankrekening wordt niet leeggetrokken als iemand je paypal hackt :)

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-11-2022
Niet helemaal on topic, maar toch

En hij maar lachen om al die mensen die coupons zoeken en gebruiken, en dan toch weer daar bestellen.... (wat ik ook doe overigens)

http://www.telegraaf.nl/d...kste_man_van_China__.html

• krissie100
  • Laatst online: 10:30
winnen bij dx.com is onmogelijk geworden????
gister scoorde ik haast elke keer ;(

• mathy_
krissie100 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:05:
winnen bij dx.com is onmogelijk geworden????
gister scoorde ik haast elke keer ;(
Bij mij gaat het nog wel lekker.
4 x $ 8.8
1 x $ 5.8
2 x $ 1.8

Het mooie is natuurlijk van die $1.8 een MVP product kopen en daar weer $8.8 mee te winnen _/-\o_

• Annoying-Orange
mathy_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Bij mij gaat het nog wel lekker.
4 x $ 8.8
1 x $ 5.8
2 x $ 1.8

Het mooie is natuurlijk van die $1.8 een MVP product kopen en daar weer $8.8 mee te winnen _/-\o_
Ik was blij toen ik de $5.8 had :)

5 x $1,80
2 x $5,80

• krissie100
  • Laatst online: 10:30
nah, tis hier niks meer, misschien een maximum win per account ofzo??

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 15:29

Luppie

www.msxinfo.net

krissie100 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:38:
nah, tis hier niks meer, misschien een maximum win per account ofzo??
Zal me niks verbazen, dat je winkans wordt bepaald op basis van Bestelhistory, MVP Bestelhistory, MVP Order. Gooi daarvan de bedragen in een formule en geef een prijs bij een bepaalde uitkomst.

Gisteren een mooi HDMI LCD panel voor mijn RaspPi besteld t.w.v. $ 79,- en had bij die order een waardebon van $ 18,80 te pakken. Daarnaast nog 1x $ 5,80 en +/- 8x $ 1,80 en 8x niks.

Genoeg bruikbare 'crap' besteld, ben er nu wel weer klaar mee :D

Eindelijk ook eens een haaks HDMI verloopstekkertje besteld, omdat die nu gratis was :D

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Als ik wat bestel bij DX is het vaak ook wel een wat hogere bedrag met inderdaad vaak wel bruikbare prullaria. :-P
Ik denk dat het mede daarom is dat ik ook die $18,80 heb gewonnen. :-)
Vanavond maar eens kijken wat voor leuks ik daar voor kan en wil bestellen. :-P

• remcoboy1479
Inmiddels geen idee meer wat ik met een 5,8 coupon moet :)
Al te veel besteld, totaalbedrag is echter wel gunstig.
Tips blijven welkom :)

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 17:51
Mag ik vragen wat jullie bestellen bij DX met coupon code? Ik heb namelijk zitten kijken wat ik zou willen hebben maar kom eigenlijk niks bruikbaars tegen.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 15:29

Luppie

www.msxinfo.net

Iets duurder dan 5,80 maar wel enorm handig:
2.4GHz 18dBi 2400~2500MHz RP-SMA Vertical Antenna - Black

Deze gaat op mijn FON Router om iets meer bereik te krijgen. Voor de $0,50 die ik er zelf bij moest leggen vond ik het een nuttige besteding. Kreeg op deze order trouwens ook nog een $1,80 coupon, dus nu ook maar een pen met onzichtbare inkt.

[Voor 14% gewijzigd door Luppie op 28-08-2014 18:08]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06-2022
mathy_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

Dankje, Die BB lader heb ik hier al liggen.
Had ook een QI lader besteld via een ebay koper in het forum van XDA alleen is deze helaas nooit aangekomen.
Nu ik een code heb van DX.com zit er aan te denken om er daar 1 te bestellen. vandaar.
Ligt er aan hoe hoog de waarde van die code is, anders is dit misschien iets. ;)

Heeft de mede-tweaker die dit product gekocht heeft al een review hiervan geplaats?

Heb zelf nog een paar keer geprobeerd met de MVP-orders. Dacht ook dat ik niets meer kon winnen, maar toch nog de gok gewaagd op een order van $2,42. Kreeg hierbij een code voor $1,80, 'gratis' product gekocht, weer $1,80, daarna 2 keer $5,80 en ene van $1,80 om het af te sluiten. :D

Eindresultaat:
Uitgave: $17,33
Giftcard: $30,23

Binnenkort krijg ik dus weer een hoop pakketjes binnen. :+ :')

Over pakketjes gesproken, kreeg vandaag weer het bekende vuilniszak-pakketje van de postbode. Met dit als inhoud. Bleek mijn batterij voor de SJ4000 te zijn. Hopelijk komt de camera zelf deze week ook nog binnen.

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11-2021
Hier is het resultaat na 18 euro te hebben besteed:
2x 8.8
2x 5.8
6x 1.8

Echter lijken verdere bestellingen niks meer op te leveren, zal indd wel een max aan zitten.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-03 13:37
sven666pwnd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:04:
Hier is het resultaat na 18 euro te hebben besteed:
2x 8.8
2x 5.8
6x 1.8

Echter lijken verdere bestellingen niks meer op te leveren, zal indd wel een max aan zitten.
Volgens mij hebben ze niet zoveel gift cards meer, het aantal winnaars gaat ook heeeel langzaam nu

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb net vandaag de actie kunnen uitproberen, maar na 12 keer heb ik nog steeds niets. Morgen beter...

• KennyPlox
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

Heeft iemand ook de Google Cardboard bij Aurabuy besteld? Iemand had hier een kortingscode ervoor gepost en die heb ik gebruik. Echter staat hij sinds de 23e nog steeds op Processing, meer mensen hetzelfde?

denk ik dan...

• Damocles.NL
user001 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:03:
Ik heb net vandaag de actie kunnen uitproberen, maar na 12 keer heb ik nog steeds niets. Morgen beter...
Wat doe je precies? Je besteld een product, kijkt of je een voucher wint en cancelled dan je order?

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Damocles.NL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:16:
[...]

Wat doe je precies? Je besteld een product, kijkt of je een voucher wint en cancelled dan je order?
Ja, inderdaad. Die refund krijg je trouwens in enkele seconden via PayPal.
Wel telkens een slecht gevoel bij dat orderen-annuleren, maar ik zal echt niet telkens betalen hoor.

• Annoying-Orange
KennyPlox schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:15:
Heeft iemand ook de Google Cardboard bij Aurabuy besteld? Iemand had hier een kortingscode ervoor gepost en die heb ik gebruik. Echter staat hij sinds de 23e nog steeds op Processing, meer mensen hetzelfde?
Ja, heb ik ook.
Betekent dat hij wacht op verzending, kan tot 7 dagen duren.
5. What does my order status mean?
Pending: you paid for the order by credit card, but unsuccessfully.
You can reorder and try to pay for it by PayPal again.
Processing: you have paid for the order successfully; we are processing your order.
Complete: your order has shipped.
http://www.aurabuy.com/order-faqs/

• KennyPlox
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

Annoying-Orange schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Ja, heb ik ook.
Betekent dat hij wacht op verzending, kan tot 7 dagen duren.

[...]

http://www.aurabuy.com/order-faqs/
Ah, thanks. Vond het namelijk al lang duren.

denk ik dan...

• mathy_
Vandaag 15 euro uitgegeven en het volgende kunnen bestellen

Xiaomi powerbank 10400mAh ($8.80 korting, 11 euro voor betaald)
QI Wireless Charger
Xiaomi oplaadkabel van 20 cm
Dual-USB auto lader
Universal Magnetic Wide Angle + Fish Eye + Macro Lens Set
Sportarmband voor m'n Nexus 5
2x USB Charging kabel (puur omdat daar een $8.80 code uit kwam)
(Red Laser Pointer Pen (ook een 2 codes van $8.80)

Nu hopen dat alles verzonden wordt.
Achter elke zit wel een echte MVP order, zei het niet betaald met een gewonnen bedrag :D

[Voor 13% gewijzigd door mathy_ op 28-08-2014 20:51]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
eerste XPB binnen, het krasstickertje is voor de helft eraf gescheurd waardoor ik geen kras test kan doen :( verder komt het wel door de uiterlijke testen van het Youtube filmpje maar ik heb de XPB niet uit elkaar gehaald.
Ff opladen en de mAh ondertussen meten + de test doen met telefoon opladen (direct laden bij de echte vs. eerst knop indrukken bij de neppe).

EDIT:
Is het aan te raden met een 500mA adapter op te laden? Of juist zoveel mogelijk?
Ik gebruik nu de lader van Motorola Moto X, die is 1150mA, 2 usb poorten. Tot mijn verbazing trekt die nu de XPB erop zit zo 1.22A volgens de meter.
Kenzi schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:26:
Dit filmpje heeft nog een paar tips om een echte te spotten. Die truc van knop indrukken om te kijken of de ledjes uitgaan, en die 'shortcircuit' truc kende ik nog niet.

[video]

Mijn xpb (van xiaomi store) onderworpen aan de test.
Pass-through ... oh nooes, doet het niet :'( ow wacht, dat is voor de 10.400 en ik heb een 5200mah :+
De rest, geslaagd ;) Alhoewel hij na een aantal uur chargen 4 ledjes gaf en daarna mijn telefoon van 9% tot 67% laadde (Lenovo P780, 4000mah, wifi aan, voor de rest telefoon op het buro niet aangekomen)
Had gehoopt op iets meer juice.

[Voor 9% gewijzigd door Jazco2nd op 28-08-2014 20:55]

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 07:45

zerocool82

Ignorance causes chaos

mathy_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:48:
Vandaag 15 euro uitgegeven en het volgende kunnen bestellen

Xiaomi powerbank 10400mAh ($8.80 korting, 11 euro voor betaald)
QI Wireless Charger
Xiaomi oplaadkabel van 20 cm
Dual-USB auto lader
Universal Magnetic Wide Angle + Fish Eye + Macro Lens Set
Sportarmband voor m'n Nexus 5
2x USB Charging kabel (puur omdat daar een $8.80 code uit kwam)
(Red Laser Pointer Pen (ook een 2 codes van $8.80)
Waar heb je de Xiaomi besteld? Bij dx.com is deze ruim 17 euro, met 8.80 dollar korting kom je niet uit op 11 euro. Begin deze week besteld bij banggood voor 15,20 euro (met kortingscode acc75a, $3 dollar korting).

Goedkoopste MVP product is trouwens: http://www.dx.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529 (0.75 euro).

[Voor 7% gewijzigd door zerocool82 op 28-08-2014 20:59]

• mathy_
zerocool82 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:53:
[...]

Waar heb je de Xiaomi besteld? Bij dx.com is deze ruim 17 euro, met 8.80 dollar korting kom je niet uit op 11 euro. Begin deze week besteld bij banggood voor 15,20 euro (met kortingscode acc75a, $3 dollar korting).
$22.86 - $8.80 = $14.06
Omgerekend door paypal naar euro's is €10.99
Helaas vergeten of een kortings code nog had gewerkt :'(

*Edit oh lees dat die kortings code voor BG was

[Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 28-08-2014 21:00]

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee