[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
marigo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:36:
Weet iemand hoe je de PTZ besturing kan uitzetten van de ESCAM QD500. Deze camera heeft dit natuurlijk niet, maar zodra ik de cam open in DSCAM op mijn Android komt die besturing naar voren.

Niet erg hinderlijk, maar het zou mooi zijn als je dit uit kan zetten. Ik ben het iig nog niet tegengekomen.
Volgens mij gewoon bij device.cfg in IE. Daar heb je toegang tot alle instellingen van de camera. Ik gebruik dan wel de QD 520, maar ik ga ervan uit dat die het zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
tokko1 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:09:
Weer een positieve shopervaring met Aurabuy gehad.
Een Google cardboard gekocht, hij is nu nog goedkoper overall te koop.. daar even over geklaagd en kreeg meteen een coupon code. Alleen maar geldig voor cardboard, die heb ik dus al. Maar voor jullie misschien wel handig, dus hierbij:

Members only: Coupon code Aurabuy Cardboard
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En een review van de cardboard:

[...]
Bedankt. Ben benieuwd. Heb je het ook gewoon laten verzenden zonder tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
marigo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:36:
Weet iemand hoe je de PTZ besturing kan uitzetten van de ESCAM QD500. Deze camera heeft dit natuurlijk niet, maar zodra ik de cam open in DSCAM op mijn Android komt die besturing naar voren.

Niet erg hinderlijk, maar het zou mooi zijn als je dit uit kan zetten. Ik ben het iig nog niet tegengekomen.
Ligt dit probleem niet bij de app? Al is een andere app geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Ik heb de Xiaomi Powerbank via Miniinthebox binnen.

Conclusie: Hartstikke nep.

Paypal dispute is geopend.

Tevens Xiaomi Powerbank via eforchina binnen, deze is wel echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Net mijn 2e Xiaomi 10400 powerbank besteld, dit keer via Banggood, met de coupon code. Ik ga me weer melden als hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Henk schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:16:
Net mijn 2e Xiaomi 10400 powerbank besteld, dit keer via Banggood, met de coupon code. Ik ga me weer melden als hij binnen is :)
Ik heb op 13 augustus besteld en heb ze dan ook gisteren mogen ontvangen. Alleen had ik een paar dagen eerder een bestelling geplaatst bij BG, 2 Xiaomi kabels - deze heb ik nog altijd niet ontvangen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03
Ik heb een redelijke tijd terug bij Focalprice twee USB micro kabels besteld: Niet doen. De micro usb connectors passen for some reason in geen één van mijn devices. Heb geprobeerd een dispute te openen maar dat lukte niet (server errors enzo), dus laat het denk ik maar zitten. Kost me teveel moeite om 2 euro terug te krijgen :(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
EN-IS schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb op 13 augustus besteld en heb ze dan ook gisteren mogen ontvangen. Alleen had ik een paar dagen eerder een bestelling geplaatst bij BG, 2 Xiaomi kabels - deze heb ik nog altijd niet ontvangen :z
Dat is vlot :) Ik zit er niet om verlegen, maar merk toch dat ik die powerbank meer gebruik dan ik in de eerste instantie had gedacht... Dus een tweede erbij is best prettig :)

Wel apart dat die kabels blijven hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Laatst online: 15:51
anandus schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
Supertof, code gebruikt!
Ben benieuwd :)
Uiteraard, daar heb je helemaal niets aan bij dit soort low-cost items ;)
Als je 'm toch niet binnen krijgt kan je altijd nog claimen of een berichtje sturen naar hun helpdesk dan resenden ze 'm sowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Een Google cardboard gekocht, hij is nu nog goedkoper overall te koop.. daar even over geklaagd en kreeg meteen een coupon code. Alleen maar geldig voor cardboard, die heb ik dus al. Maar voor jullie misschien wel handig, dus hierbij:

[...]
Bedankt voor de code, ook maar besteld. Voor dat geld kun je het niet laten liggen.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023

[...]
Thanks, ook besteld.
Wel leuk als cadeautje.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
64 GB microSDHC class kaartje voor US $9.40 (74% off) nog een kleine 18 uur verkrijgbaar
http://www.aliexpress.com...sd/415488_1926574341.html

Gezien mijn eerdere ervaring gedurende die Seven Seals Sale zal het wel af te raden zijn maar ik kom toch weer in de verleiding met Buyer Protection ..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/euSSNHB.jpg
heeft DX in promo staan atm voor €4,81 :)

* dodge_911 getest en goed bevonden heeft 8)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
linkje? en zijn ze beter dan die andere meters die je getest hebt? welke heeft de voorkeur?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:36:
linkje? en zijn ze beter dan die andere meters die je getest hebt? welke heeft de voorkeur?
DX SKU : 315314

Review
Antwoord op je vraag :
dodge_911 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:20:
LCD vs OLED USB Tester Ultimate shootout!

And the winner is :
KCX-017.

Waarom?
Geeft weer wat belangrijk is, voltage, amperage en capaciteit. Heeft daarbovenop 10 geheugenplekken.
En is last but not least niet duur. Ik heb 'm zelf ook. 5 8 keer :F

[ Voor 71% gewijzigd door dodge_911 op 23-08-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
dodge_911 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:39:
[...]

DX SKU : 315314
En deze zijn imho de beste bang-for-the-buck.
KCX-017 DX.com
Wat mij wel opvalt is dat deze duurder is geworden bij DX. Vorige week eentje besteld aan $6,38 zonder korting en nu met korting $6,44. Duurder dus! Lijkt net Media Markt wel. :/

[ Voor 21% gewijzigd door walterworld op 23-08-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
walterworld schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:43:
KCX-017 DX.com
Wat mij wel opvalt is dat deze duurder is geworden bij DX. Vorige week eentje besteld aan $6,38 zonder korting en nu met korting $6,44. Duurder dus! Lijkt net Media Markt wel. :/
Klopt, het stond voor $6.40 op 14 augustus - Ik had toen gekeken en de prijs genoteerd namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Is er toevallig nog een couponcode voor als je dat KCX-017 geval wilt bestellen bij DX?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Xiaomi powerbank van eforchina gekocht. Is de echte en 11 dagen onderweg geweest. Ligt nu op te laden. Prijs was toen €15,31.

1 Xiaomi powerbank van Aliexpress gekocht voor de prijs van €10,61. Linkje. Helaas vals en 7 dagen onderweg geweest. Dispute geopend en dezelfde avond nog geld teruggestort gekregen. Verkoper zal het dus wel geweten hebben dat hij namaak verkoopt. Helaas... :(
Ga ze alsnog gebruiken als ik iets moet bijladen buiten. Ga het mij niet riskeren om binnen te gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
walterworld schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:43:
KCX-017 DX.com
EN-IS schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:01:
Klopt, het stond voor $6.40 op 14 augustus - Ik had toen gekeken en de prijs genoteerd namelijk. :)
Kan ook wel met de dollarkoers te maken hebben. Ik koop al enkele maanden 4 trekkersloten per maand, telkens voor dezelfde dollarprijs, maar ik heb nog nooit 2 keer hetzelfde bedrag in euro's afgerekend. Toegegeven, dat is eBay en Paypal plus koerswijziging, maar ik keek toevallig de afgelopen week elke dag naar een nu kopen die van 9.99 naar 10.01 naar 10.03 terug naar 9.98 is gegaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:11:
1 Xiaomi powerbank van eforchina gekocht. Is de echte en 11 dagen onderweg geweest. Ligt nu op te laden. Prijs was toen €15,31.

1 Xiaomi powerbank van Aliexpress gekocht voor de prijs van €10,61. Linkje. Helaas vals en 7 dagen onderweg geweest. Dispute geopend en dezelfde avond nog geld teruggestort gekregen. Verkoper zal het dus wel geweten hebben dat hij namaak verkoopt. Helaas... :(
Ga ze alsnog gebruiken als ik iets moet bijladen buiten. Ga het mij niet riskeren om binnen te gebruiken :X
Good luck, mijn fakert haalt niet eens 3000mAh uit terwijl'ie wel lekker 9000+ in slikt ;)

[ Voor 40% gewijzigd door dodge_911 op 23-08-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
dodge_911 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:33:
[afbeelding]
heeft DX in promo staan atm voor €4,81 :)

* dodge_911 getest en goed bevonden heeft 8)
Thnx. Ik heb er meteen een besteld met tracking nummer.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:06:
Is er toevallig nog een couponcode voor als je dat KCX-017 geval wilt bestellen bij DX?
Helaas is er op dit moment geen coupon code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:06:
Hmm nee, je kan m nog wel 7 cent goedkoper krijgen bij EFC.
http://www.eforchina.com/...pacity-Tester-White-.html
coupon EFCAD
€4.74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:17
11 juni een powerbank van xiomi besteld bij DX, op 11 juli een nieuw trackingnummer gekregen ivm de batterij. Status is nu:
2014-08-11 18:05, Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES
2014-07-22 16:01, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-19 09:08, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-18 17:52, Posting of item, PHILIPPINES

Iemand de XPB al binnen van DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig recent een Xiaomi 10400 mAh geleverd met plastic case (ipv kartonnen doos)?
Weer eentje van EFC binnen, maar kartonnen doos helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pistolebob, ik heb al een paar keer op je DM gereageerd, zou je even willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:47:
Iemand toevallig recent een Xiaomi 10400 mAh geleverd met plastic case (ipv kartonnen doos)?
Heb mijn XPB en Pistons V2 net binnen via de officiele tmall store van Xiaomi. XPB in wit kartonnen doosje, Pistons V2 netjes in het zwarte plastic doosje. Alle 2 origineel ofc.

Overigens wel erg traag met leveren, van Shanghai naar Shenzhen 5 dagen. :/ Dat kan veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Laatst online: 29-08 12:55
Zie hier op vakantie wat mensen met een GoPro rondlopen dus wil ook maar een SJ4000 bestellen :)

Nu zie ik alleen dat er een nieuwe versie met WiFi is, kan iemand mij vertellen of deze de meerprijs waard is? En waar ik 'm het beste kan bestellen? Ik zie de gewone op Aliexpress voorbij komen voor zo'n 75$, maar weet dan natuurlijk niet of het de echte is. Zijn geloof ik ook al namaakvarianten van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Llewy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:17:
Zie hier op vakantie wat mensen met een GoPro rondlopen dus wil ook maar een SJ4000 bestellen :)

Nu zie ik alleen dat er een nieuwe versie met WiFi is, kan iemand mij vertellen of deze de meerprijs waard is? En waar ik 'm het beste kan bestellen? Ik zie de gewone op Aliexpress voorbij komen voor zo'n 75$, maar weet dan natuurlijk niet of het de echte is. Zijn geloof ik ook al namaakvarianten van?
Op dit moment zijn er twee versies;
1. SJCam SJ4000 Wifi (nieuw)
2. Viofo SJ4000

Beiden komen van dezelfde fabrikant alleen de nieuwe versie komt met Wifi. De beelden die je maakt kun je hiermee live op een Smartphone/Tablet/PC via Wifi bekijken - dat is de meerwaarde. Alle opties en functies die de normale SJ4000 heeft, heeft de nieuwe natuurlijk ook en waarschijnlijk hebben ze een en ander verbeterd aan de kwaliteit van dat ding en de firmware :)

Op dit moment raad ik je Banggood aan, snelle levering, lage prijs icm een coupon code. De SJCam Wifi is pas over een week of twee beschikbaar bij Banggood, deze daar dan ook op dit moment het goedkoopst (ivm tijdelijke $10 coupon code - de coupon code werkt pas wanneer de cam op vorraad is).

Als je de SJ4000 niet direct nodig hebt, dan raad ik je de nieuwe Wifi versie aan, deze ga ik zelf ook bestellen namelijk :) En op AE zijn er tig namaak SJ4000 camera's, let hier mee op.

OFFTOPIC:
Ik ben bezig met een nieuwe OP, zijn er nog suggesties? :) Waar moet ik op letten en wat moet er echt in de OP zitten volgens jullie?

Tips/Feedback? Ik hoor het graag via DM!

[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 23-08-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:31:
64 GB microSDHC class kaartje voor US $9.40 (74% off) nog een kleine 18 uur verkrijgbaar
http://www.aliexpress.com...sd/415488_1926574341.html
Niemand anders hier die ook de behoefte voelt om het in elk geval te proberen met zo'n 64 GB kaartje voor nog geen $10 zo overtuigd zijn jullie dat het niks kan zijn?
Je loopt toch nul risico met die Aliexpress Buyers garantie of is dat toch niet zo?

Gevonden op de superdeals van vandaag:

http://activities.aliexpress.com/superdeals.php

[ Voor 7% gewijzigd door melk0r op 23-08-2014 17:56 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:26:
[...]

Niemand anders hier die ook de behoefte voelt om het in elk geval te proberen met zo'n 64 GB kaartje voor nog geen $10 zo overtuigd zijn jullie dat het niks kan zijn?
Je loopt toch nul risico met die Aliexpress Buyers garantie of is dat toch niet zo?

Gezien de prijzen hier in China is dat 99% kans op nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik snap de zin niet dan van zo'n superdeal als de kaartjes vervolgens nep blijken te zijn..de seller heeft er dan toch ook veel werk en kosten van? Het zal het geld toch moeten refunden.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat veel mensen met PayPal die gok wel durven te nemen maar anders is het mogelijk veel meer moeite om een refund te krijgen. En bij aliexpress kun je helaas niet betalen met PayPal dus dat is denk ik de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
melk0r schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:03:
Ik snap de zin niet dan van zo'n superdeal als de kaartjes vervolgens nep blijken te zijn..de seller heeft er dan toch ook veel werk en kosten van? Het zal het geld toch moeten refunden.
Hij hoopt waarschijnlijk dat mensen meer orders zullen plaatsen van producten die wel goed zijn, maar niet perse goedkoper dan bij andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 14-09 20:44
[...]

Om eerlijk te zijn gewoon geen risico nemen, Reden is dat je er data opzet die je meestal niet kwijt wil.
Op het werk heb ik een no-brand name kaartje liggen van 16GB waar mensen hun huwelijksreis foto's opstaan en die er nooit meer af gaan geraken. Sinds die tijd alleen sandisk, Samsung etc van een erkende verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
De goedkoopste KCX-017 die ik kon vinden was bij AliExpress voor $5,80
http://www.aliexpress.com...ter-Meter/1956384103.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn neppe kwam aan in een plastic case. Als ik eerlijk mag zijn kies ik liever voor de doos dan de case. Ziet er gewoon veel beter uit. Wel geen idee of de neppe case dezelfde is als de originele.
dodge_911 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:17:
[...]

Good luck, mijn fakert haalt niet eens 3000mAh uit terwijl'ie wel lekker 9000+ in slikt ;)
Dat beloofd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

M'n 5200mAh PB van Xiaomi via BG vandaag binnen gekregen, mooi formaatje. Zo eentje steek je nog eens makkelijk in je binnenzak als je weet dat je telefoon 't niet de hele tijd gaat uithouden :Y

De grote versie is mooi voor de nog langere "dagen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansketwee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-04-2024
Weet er iemand hoe het met de BTW en inklaringskosten zit in volgende situatie?
Ik heb op banggood een product gezien voor $33,59 (€26,07). In Belgie moet je vanaf €22,- BTW betalen.
Nu heb ik bij banggood genoeg punten om in te wisselen voor een korting van $5,-. De omgerekende dollarprijs komt dan net onder de €22,- uit. Als ik het product in euro zou bestellen kom ik er net boven.

Geld voor de BTW berekening de prijs min de korting of kijken ze naar de originele prijs van het product? Tot nu toe heb ik nog maar één keer documentatie moeten opsturen voor een order, maar als ik dan bijvoorbeeld een link naar het product mee stuur zien ze de originele prijs en dan zou ik wel BTW en kosten moeten betalen waardoor het product eigenlijk ook twee keer zo duur wordt en het dus voor mij niet echt zinvol is om het te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Banggood geeft nooit de correcte waarde aan. In realiteit gaan ze er 15usd op zetten.

Als je natuurlijk pech hebt (weinig kans), zal je eindbedrag meetellen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Ik heb gister een Xiaomi 10400 mAh binnen gekregen met plastic case, via miniinthebox voor €9,95. Deze was fake. Meteen een paypal dispute geopend.

Tevens op dezelfde dag ook via EForChina deze powerbank in kartonnen doosje binnen gekregen, deze was wel echt.

Ik denk dat alle fakes in plastic cases komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:06
hansketwee schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:43:
Weet er iemand hoe het met de BTW en inklaringskosten zit in volgende situatie?
Ik heb op banggood een product gezien voor $33,59 (€26,07). In Belgie moet je vanaf €22,- BTW betalen.
Nu heb ik bij banggood genoeg punten om in te wisselen voor een korting van $5,-. De omgerekende dollarprijs komt dan net onder de €22,- uit. Als ik het product in euro zou bestellen kom ik er net boven.

Geld voor de BTW berekening de prijs min de korting of kijken ze naar de originele prijs van het product? Tot nu toe heb ik nog maar één keer documentatie moeten opsturen voor een order, maar als ik dan bijvoorbeeld een link naar het product mee stuur zien ze de originele prijs en dan zou ik wel BTW en kosten moeten betalen waardoor het product eigenlijk ook twee keer zo duur wordt en het dus voor mij niet echt zinvol is om het te bestellen.
Wat ik meestal doe als ik een brief krijg van PostNL is een afschrijving van Paypal meesturen een eentje met de orderbevestiging van de webshop (meestal staat daar ook iets op van couponwaarde). Natuurlijk wel de uiteindelijke prijs in euros of dollars (zoals afgeschreven van paypal) als waarde opgeven.

Bij mij heeft de Nederlandse douane gewoon de uiteindelijke prijs als waarde genomen (of de waarde die ik heb aangegeven in de brief). Was oorspronkelijk 50 dollar, 15 dollar korting en opgegeven/gedeclareerde waarde was 35 dollar, waarover ik BTW moest afdragen. Ik weet niet of de Belgische ook zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansketwee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-04-2024
Dima_2005 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:53:
Banggood geeft nooit de correcte waarde aan. In realiteit gaan ze er 15usd op zetten.

Als je natuurlijk pech hebt (weinig kans), zal je eindbedrag meetellen.
Exor schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:56:
[...]

Wat ik meestal doe als ik een brief krijg van PostNL is een afschrijving van Paypal meesturen een eentje met de orderbevestiging van de webshop (meestal staat daar ook iets op van couponwaarde). Natuurlijk wel de uiteindelijke prijs in euros of dollars (zoals afgeschreven van paypal) als waarde opgeven.

Bij mij heeft de Nederlandse douane gewoon de uiteindelijke prijs als waarde genomen (of de waarde die ik heb aangegeven in de brief). Was oorspronkelijk 50 dollar, 15 dollar korting en opgegeven/gedeclareerde waarde was 35 dollar, waarover ik BTW moest afdragen. Ik weet niet of de Belgische ook zo werken.
Bedankt voor jullie snelle antwoord.
Als ik dan mijn bestelling in dollar doe zou ik er normaal onder zitten en mag het dus geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
ReinTheMan schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:53:
[...]

Ik heb gister een Xiaomi 10400 mAh binnen gekregen met plastic case, via miniinthebox voor €9,95. Deze was fake. Meteen een paypal dispute geopend.

Tevens op dezelfde dag ook via EForChina deze powerbank in kartonnen doosje binnen gekregen, deze was wel echt.

Ik denk dat alle fakes in plastic cases komen.
Nee hoor. Afgelopen week één van Banggood binnen gekregen in plastic. Met een 'werkende' krascode en verdere kenmerken zoals netjes logo, goede kleur usb-poortjes en natuurlijk pass-through charging.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
verkeerd

[ Voor 93% gewijzigd door Aggressor op 23-08-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een plastic case betekent niet automatisch een fake one. Heb ook een originele in plastic case.
Maar lijkt er meer op dat ze tegenwoordig vaker in kartonnen doosjes leveren vanwege vervoersgemak. Vond die case altijd wel handig.

@hyp hyper, welke kleur was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:44:
Een plastic case betekent niet automatisch een fake one. Heb ook een originele in plastic case.
Maar lijkt er meer op dat ze tegenwoordig vaker in kartonnen doosjes leveren vanwege vervoersgemak. Vond die case altijd wel handig.

Silver

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
[...]

Ik heb er 2 besteld :P
De reviews op AliExpress zijn echt (alle reviews worden getoond), en volgens de reviews zijn ze echt 64GB, alleen is het een Class 4 kaart en geen Class 10.

[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 23-08-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks besteld!
Mastermind schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:35:
[...]

De reviews op AliExpress zijn echt (alle reviews worden getoond), en volgens de reviews zijn ze echt 64GB, alleen is het een Class 4 kaart en geen Class 10.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:42

RobertowNL

For your gear!

Mastermind schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:35:
[...]

Gelukkig kan je na een dispuut geen feedback achterlaten ;). Dus hoe objectief is het echt?

1 van de feedbacks vertaald vanuit russisch:
DISSATISFIED real speed reads zero real 7.6 GB TESTED FOR ALL POSSIBLE PROGRAM TOTAL T ... BUT NO WORDS

[ Voor 17% gewijzigd door RobertowNL op 23-08-2014 21:50 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Eachbuyer coupons gespot :
http://ow.ly/i/5xhZJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:57
starcopy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:59:
[...]

Volgens mij gewoon bij device.cfg in IE. Daar heb je toegang tot alle instellingen van de camera. Ik gebruik dan wel de QD 520, maar ik ga ervan uit dat die het zelfde is.
Helaas, daar kan je dit niet uitzetten. Ik dat dat het een standaard firmware is die ESCAM voor meedere camera's gebruikt.

Starcopy... Klinkt bekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
jspr360 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:16:
[...]

Ligt dit probleem niet bij de app? Al is een andere app geprobeerd?
Heb het ook met onviffer geprobeerd; deze laat ook een PTZ bediening zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
marigo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:06:
[...]

Heb het ook met onviffer geprobeerd; deze laat ook een PTZ bediening zien. :(
Bij TinyCam monitor heb je gewoon linksonder 4 rondjes en als je daarop drukt dan pas komen de extra opties (PTZ, Preset, zoom en led) te voorschijn.

Anders heb je IP cam viewer waarbij de "extra"instellingen na 5 seconden verdwijnen, als je het scherm niet aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Het gaat mij ook meer om het feit dat de ESCAM QD500 een (softwarematige) PTZ bediening heeft terwijl deze IP camera dit niet ondersteund. Ik heb de camera aan mijn Synology hangen en wil maak graag gebruik van DSCAM.

De PTZ verdwijnt ook als ik ergens in de live stream op het scherm tik. 't Is iets cosmetisch. :)

Iemand al firmware voor dit apparaat gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Dan kan je het beste contact opnemen met de ontwikkelaar van DSCAM om 'PTZ weer te geven' als optie in de instellingen op te nemen. Ben helaas niet bekend met de DSCAM app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Weet iemand een goede, felle zaklamp voor 10-15 Euro van dx of miniinthebox of een dergelijke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:44:

De originele doos volgens Xiaomi. Op deze site staan nog meer afbeeldingen om aan de verpakking te zien of ie echt is.
Afbeeldingslocatie: http://img04.taobaocdn.com/imgextra/i4/1714128138/TB2PyCeaXXXXXc3XXXXXXXXXXXX-1714128138.jpg_.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet teveel op de verpakking afgaan.
De originele doos kan ook een plastic case zijn met een niet te scheuren velletje omheen. Sterker nog, een paar maanden geleden waren het alleen maar plastic cases. Dit is steeds meer een kartonnen doos geworden aangezien de case nogal vaak gebarsten aankomt door vervoer.
Er staat ook steeds vaker "mi.com" achterop i.p.v. "xiaomi.com", dat hoeft niet een nepperd te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat ik niet snap. Als ze door al die moeite gaan om namaak te maken. Waarom niet gewoon een klein beetje moeite steken in de verpakking en juist dezelfde dingen op de verpakking zetten. Je leest constant dat het gemakkelijkst te herkennen is dmv bv. een vermelding van x of y...
Dit maakt het leven voor ons gemakkelijker, maar toch.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:59
Iemand ervaring met een goedkope DAC ?
http://www.dx.com/p/usb-2...ilver-270469#.U_msxmPHiLA

Zal dit wat wezen? Ik hoef natuurlijk voor die prijs geen studio kwaliteit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Hyp Hyper schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:36:
[...]

Nee hoor. Afgelopen week één van Banggood binnen gekregen in plastic. Met een 'werkende' krascode en verdere kenmerken zoals netjes logo, goede kleur usb-poortjes en natuurlijk pass-through charging.
Hoe controleren jullie die krascode ? Heb ook een xpb binnen gehad. Lijkt de echte, maar de krascode heb ik nog niet kunnen controleren. Die Chinese website kan ik via translate nog wel uitvogelen maar als ik die code in voer krijg ik een pop up die ik niet kan vertalen.

Mijn xpb kwam in een plastic doosje en lijkt verder origineel. Gekocht via dx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:58

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:02:
Ik zou niet teveel op de verpakking afgaan.
De originele doos kan ook een plastic case zijn met een niet te scheuren velletje omheen. Sterker nog, een paar maanden geleden waren het alleen maar plastic cases. Dit is steeds meer een kartonnen doos geworden aangezien de case nogal vaak gebarsten aankomt door vervoer.
Er staat ook steeds vaker "mi.com" achterop i.p.v. "xiaomi.com", dat hoeft niet een nepperd te zijn.
Zoals eerder gemeld Xiaomi is overgegaan van de plastic case naar doosjes vanwege klachten dat het plastic krassen kan maken op de aluminium behuizing. Heb je er één met een plastic behuizing dan is die nog uit een oudere serie (tenzij een fake) nu komen ze alleen nog in kartonnen doosjes met S code sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Noppesnada schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:23:
[...]

Hoe controleren jullie die krascode ? Heb ook een xpb binnen gehad. Lijkt de echte, maar de krascode heb ik nog niet kunnen controleren. Die Chinese website kan ik via translate nog wel uitvogelen maar als ik die code in voer krijg ik een pop up die ik niet kan vertalen.

Mijn xpb kwam in een plastic doosje en lijkt verder origineel. Gekocht via dx
Hoelang geleden had je de xpb besteld bij dx, ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 11 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Besteld op 7 augustus, 21 augustus in huis. Vond ik snel voor DX.

Het ook een mini keyboard in bestelling staan voor mijn RPI sinds 11 juni en die is nog onderweg. Er is geen peil op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dit filmpje heeft nog een paar tips om een echte te spotten. Die truc van knop indrukken om te kijken of de ledjes uitgaan, en die 'shortcircuit' truc kende ik nog niet.

Mijn xpb (van xiaomi store) onderworpen aan de test.
Pass-through ... oh nooes, doet het niet :'( ow wacht, dat is voor de 10.400 en ik heb een 5200mah :+
De rest, geslaagd ;) Alhoewel hij na een aantal uur chargen 4 ledjes gaf en daarna mijn telefoon van 9% tot 67% laadde (Lenovo P780, 4000mah, wifi aan, voor de rest telefoon op het buro niet aangekomen)
Had gehoopt op iets meer juice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb zelf een LG G2 en zou nu graag een Xiaomi Power Bank 10400mAh willen kopen hiervoor.

Misschien een domme vraag, maar als ik dus een Xiaomi Power Bank 10400mAh wil bestellen, zie ik overal staan dat deze alleen geschikt is voor Apple en Samsung producten? Maar dit is toch gewoon een externe (universele) accu? Die kan je toch overal gewoon op aansluiten?
Of is dit vanwege de kabeltjes die er bij zitten? Of de voltages/amperes die het apparaat doorgeeft? Of zit er misschien speciale software op deze Power Bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:40
Kenzi schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:26:
..............................Alhoewel hij na een aantal uur chargen 4 ledjes gaf en daarna mijn telefoon van 9% tot 67% laadde (Lenovo P780, 4000mah, wifi aan, voor de rest telefoon op het buro niet aangekomen)
Had gehoopt op iets meer juice.
De 4 ledjes op de XPB geven de laadconditie van de Xiaomi aan, niet van de telefoon. Dus even langer eraan laten hangen zou 100% moeten worden.

Edit: Oh ik had de opmerking verkeerd opgevat. Nu zie ik dat je eerst de 5200MhA XPB volledig vol hebt geladen (4 ledjes) en vervolgens je 4000mhA P780 tot 67% kon laden.
Dat is inderdaad wat weinig, maar ik weet niet wat de tolerantie is van de 4 ledjes tav volledige lading van de XPB. Het is wel zo dat je natuurlijk ook ea verbruikt tijdens opladen. Hoeveel is onbekend.
Laden met je toestel in vliegtuigmode of helemaal uit zal dan merkbaar beter moeten zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door elinx op 24-08-2014 12:48 . Reden: opmerking verkeerd opgevat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
silmaril8 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:35:
Ik heb zelf een LG G2 en zou nu graag een Xiaomi Power Bank 10400mAh willen kopen hiervoor.

Misschien een domme vraag, maar als ik dus een Xiaomi Power Bank 10400mAh wil bestellen, zie ik overal staan dat deze alleen geschikt is voor Apple en Samsung producten? Maar dit is toch gewoon een externe (universele) accu? Die kan je toch overal gewoon op aansluiten?
Of is dit vanwege de kabeltjes die er bij zitten? Of de voltages/amperes die het apparaat doorgeeft? Of zit er misschien speciale software op deze Power Bank?
De output is 2,5mah, 5V. Alles met een USB stekker is dus gewoon op te laden.

Dat samsung en apple verhaal is om hoger in de hits te komen, veel mensen zoeken op meuk als 'apple charger' en 'samsung battery pack'.

Om je gerust te stellen, HTC One, Gopro en Nintendo 3Ds laden er allemaal prima mee op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Henk op 24-08-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:40
Henk schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

De output is 2,5mah, 5V. Alles met een USB stekker is dus gewoon op te laden.
.......
De output wordt niet in mah aangegeven. mAh geeft de capaciteit aan van de Powerbank (10400mAh)
de Xiaomi heeft een stroombegrenzing van ca 2A.tot 2,5A.
Dat betekent dat de laadstroom ongeveer 2000 mA zal bedragen. eea afhankelijk van de lading van de te laden accu. Dit is ongeveer gelijk aan een gewone lader.

mbt Apple en Samsung. Bij usb laders zijn er 2 contacten van de usb verbinding geschikt gemaakt voor het "herkennen" van een lader (de zgn. sense contacts). Bij bv Apple devices betreft het een kleine spanning die op de desbetreffende contacten moet staan. Bij andere toestellen betreft dat een kortsluiting (0V). Op deze manier wordt voorkomen dat bv een Iphone met een willekeurige lader/kabel geladen kan worden. Een soortgelijk verhaal zal opgaan voor de Samsung die waarschijnlijk ook wat kieskeuriger is mbt de laders.
Hoe Xiaomi dit intern geregeld heeft weet ik niet, maar daarom wordt dit waarschijnlijk gemeld.

[ Voor 7% gewijzigd door elinx op 24-08-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
llpineapple schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Hoelang geleden had je de xpb besteld bij dx, ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 11 juni!
Als je hem verwacht via MY, dan kun je nog wel ff wachten. Daar wordt zo langzaam gewerkt, dat ze stilstaan of achteruit lopen. Mijn laatste info was dat een zending via MY makkelijk 3 maand of langer duurt, en pakketten soms gewoon verdwijnen. Info heb ik via Ibuygou, naar aanleiding van een pakket welke daar verdwenen is.

[ Voor 45% gewijzigd door starcopy op 24-08-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
llpineapple schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Dan ben je dus te laat voor een Paypal claim???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Pistolebob schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:56:
[...]

Dan ben je dus te laat voor een Paypal claim???
11 juni + 45 dagen is ongeveer een maand te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:34:
[...]

Zoals eerder gemeld Xiaomi is overgegaan van de plastic case naar doosjes vanwege klachten dat het plastic krassen kan maken op de aluminium behuizing. Heb je er één met een plastic behuizing dan is die nog uit een oudere serie (tenzij een fake) nu komen ze alleen nog in kartonnen doosjes met S code sticker.
Kijk even een paar posts boven je. Via banggood komen ze nog in plastic case, die zoek ik dus :P
Hopelijk niet te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

Kijk even een paar posts boven je. Via banggood komen ze nog in plastic case, die zoek ik dus :P
Hopelijk niet te laat.
Wat is precies het voordeel van een plastic case? Zeker als xiaomi ze zelf vervangen heeft door karton omdat plastic krassen veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:33:
[...]

Wat is precies het voordeel van een plastic case? Zeker als xiaomi ze zelf vervangen heeft door karton omdat plastic krassen veroorzaakte.
Je ziet 't verkeerd...
De plastic case hebben ze nu vervangen door een siliconen jasje, omdat ze dat apart kunnen verkopen, ipv gratis meeleveren, plus volgens mij is het kartonnen doosje ook een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Dat is persoonlijk he. Ik vind het wel handig als vervoerscase met aparte ruimte voor je oplaadkabel. Dat krassenverhaal heb ik eerlijk gezegd geen last van. Al paar maandjes in gebruik, net even gekeken, maar nog helemaal feilloos as new 8)
Ik heb de plastic uitsparing binnenin wat groter geslepen dat ruimte schept om de usb kabel in te pluggen, dan kan de powerbank mooi in de case blijven. Maar dat gaat teveel off-topic.
dodge_911 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:44:
[...]

Je ziet 't verkeerd...
De plastic case hebben ze nu vervangen door een siliconen jasje, omdat ze dat apart kunnen verkopen, ipv gratis meeleveren, plus volgens mij is het kartonnen doosje ook een stuk goedkoper.
Wat hij zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 12:58

Chocoball

瞧好吧!

dodge_911 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:44:
[...]

Je ziet 't verkeerd...
Met weer als nadeel dat met het siliconen jasje aan de power bank niet meer in plastic case past.

Keuzes...keuzes.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:41:
[...]

Met weer als nadeel dat met het siliconen jasje aan de power bank niet meer in plastic case past.

Keuzes...keuzes.. ;)
Maar, BUBM heeft daar dan vast wel weer een oplossing voor :D
Snuffelke en ik zijn er ondertussen achter gekomen dat mijn favoriete ebayer onder 2 namen opereert op eBay, en dat het eigenlijk gewoon BUBM Cases zelf is.
We zitten daar dus aan de bron :D

On another note, dit weekend werkelijk de meest relaxe customer service call uit mijn China-shopping-carriëre gehad met BuyinCoins...
Betreft 'n bestelling van in de tijd voordat ik alles netjes ging bijhouden in een Numbers doc.
Eerlijk gezegd was ik die vergeten 8)7
Ik check voor de gein mijn orders even bij BiC, en zie daar 3 orders staan en in mijn Numbers doc staan er toch echt maar 2 :? Tracking ervan even gechecked en blijkt al 'n keer of 4 keer 'verzonden' te zijn vanuit China. BiC kon er zelf ook geen hout van maken, maar bood me, na een negatief antwoord op nog even wachten, gelijk coins aan, voor hetzelfde bedrag als de order. Dat vind ik zelf niet zo'n goed idee, en ik vroeg om een refund op m'n paypal-account. Bleek geen probleem te zijn, en zou in de volgende 48 uur uitgevoerd worden ;) Zo kan 't dus ook _/-\o_

Verder heb ik nog wat LED-strips en accessoirespul ervoor onderweg. Dat led-gedoe is trouwens een werled op zich qua Chinashoppen ;)

Maar ik begin zo 'n beetje het gevoel te krijgen dat ik klaar ben met het Chinashoppen.
Ik heb alles gevonden waar ik naar op zoek was. Hebben jullie dat ook?

[ Voor 57% gewijzigd door dodge_911 op 24-08-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Tja, op een gegeven moment houd het natuurlijk op. De spullen uit china zijn eigenlijk al jaren hetzelfde. Zit weinig vernieuwend aanbod in zullen we maar zeggen. Je hebt om de zoveel weken wel een nieuw "hip" product maar dat is in veel gevallen ook niet echt iets waar je heel veel aan hebt.

Steeds vaker bestel ik iets en blijkt later dat de kwaliteit echt ondermaats is. Laatst nog voor 2 euro zo'n klick 3,5mm knopje gekocht dat bijzonder moeilijk werkt. Natuurlijk wel te verwachten maar daar denk je bij het bestellen natuurlijk niet bij na. Want het is toch allemaal zo goedkoop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
lasharor schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:11:
...

Steeds vaker bestel ik iets en blijkt later dat de kwaliteit echt ondermaats is. Laatst nog voor 2 euro zo'n klick 3,5mm knopje gekocht dat bijzonder moeilijk werkt. Natuurlijk wel te verwachten maar daar denk je bij het bestellen natuurlijk niet bij na. Want het is toch allemaal zo goedkoop. :'(
Ik heb zo'n klikding gekocht voor €0,28 en hier werkt het echt prima. Welke problemen heb je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

user001 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:09:
[...]

Ik heb zo'n klikding gekocht voor €0,28 en hier werkt het echt prima. Welke problemen heb je ermee?
Hebben We het hier over de MiKey? Bij mijn xiaomi mi3 werkt deze ook niet echt soepel.. Of ik doe wat verkeerd...

Mijne is besteld bij banggood, en wil hem met name gebruiken om de zaklamp functie te gebruiken alleen als ik hem indruk gaat het geluid harder, heb ik een fake?

[ Voor 19% gewijzigd door freestyler2 op 24-08-2014 23:52 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Laatst online: 22-06 14:02
Iemand die weet hoe het komt dat ik volgende 2 trackingcodes niet kan tracken?

code:
1
2
RS134252876NL
UK10540831215

De eerste zou van postNL zijn maar de website herkent de code niet en de tweede zou verzonden zijn met MMEXPRESS ofziets, maar ook op hun website wordt de code niet herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Travolter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 04:59:
Iemand die weet hoe het komt dat ik volgende 2 trackingcodes niet kan tracken?

code:
1
2
RS134252876NL
UK10540831215

De eerste zou van postNL zijn maar de website herkent de code niet en de tweede zou verzonden zijn met MMEXPRESS ofziets, maar ook op hun website wordt de code niet herkent.
Zie de let op: RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij deze PostNL website tracken: http://postnl.post/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:35
Amdwarrior schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:17:
Iemand ervaring met een goedkope DAC ?
http://www.dx.com/p/usb-2...ilver-270469#.U_msxmPHiLA

Zal dit wat wezen? Ik hoef natuurlijk voor die prijs geen studio kwaliteit .
hmm. ... ik koop eigenlijk alleen DAS / digitale versterker spulletjes van het merk SMSL.
Heb meerdere merken gehad, apparatuur van SMSL is duidelijk het beste in kwaliteit (helemaal voor die prijs)

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v6/504803035_2/SMSL-2014-NEW-version-Sanskrit-24Bit-192Khz-Coaxial-Optical-Input-USB-DAC-.jpg
http://www.aliexpress.com...al-coaxial/461061738.html

of
Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/619646259_5/SMSL-SAD-25-Digital-Amplifier-USB-DAC-Headphone-Amp-SMSL-Power-Supply-Sliver-Freeshipping.jpg
http://www.aliexpress.com...Amp-Power/1807608696.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
freestyler2 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:00:
[...]

Hebben We het hier over de MiKey? Bij mijn xiaomi mi3 werkt deze ook niet echt soepel.. Of ik doe wat verkeerd...

Mijne is besteld bij banggood, en wil hem met name gebruiken om de zaklamp functie te gebruiken alleen als ik hem indruk gaat het geluid harder, heb ik een fake?
Ik heb inderdaad niet de MiKey, maar wel een ding dat er exact hetzelfde uitziet en hetzelfde werkt. Hier heb ik de iKey app geïnstalleerd, misschien moet je die eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

dodge_911 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

Maar, BUBM heeft daar dan vast wel weer een oplossing voor :D
Snuffelke en ik zijn er ondertussen achter gekomen dat mijn favoriete ebayer onder 2 namen opereert op eBay, en dat het eigenlijk gewoon BUBM Cases zelf is.
We zitten daar dus aan de bron :D
Heb je toevallig een link voor die eBay seller ik wil namelijk zo'n grote BUMB Case bestellen met plaats voor hdd's en usb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dusche schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:08:
[...]

Heb je toevallig een link voor die eBay seller ik wil namelijk zo'n grote BUMB Case bestellen met plaats voor hdd's en usb's.
worthbest of worth2trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:11:
Er stonden al genoeg reviews onder dat hij fake is. Welliswaar tussen een hoop 5 sterren rieviews, maar toch...

Blijkbaar is het voor de seller toch nog rendabel, als 10-20 % zijn geld terug eist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
maartend schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:03:
[...]

11 juni + 45 dagen is ongeveer een maand te laat
Klopt, ik zat er wel aan te denken om een claim in te dienen, ik had echter net een nieuwe trackingscode gekregen. Vond het dus niet helemaal netjes...

Nu verstuurd via de de philippijnen (code RP103128030PH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Laatst online: 22-06 14:02
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 07:44:
[...]

Zie de let op: RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij deze PostNL website tracken: http://postnl.post/
Wel, zoals ik aangaf heb ik dat geprobeerd en geeft PostNL aan deze niet te kennen.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/b75f9/618e511383.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Wil graag een spiegel met led verlichting en radio voor in de badkamer, iemand ervaring
met deze uit china halen?

Zoek uiteraard zo goed mogelijk en betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:02
Travolter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Wel, zoals ik aangaf heb ik dat geprobeerd en geeft PostNL aan deze niet te kennen.

[afbeelding]
Wanneer heb je die codes dan gekregen?
Als het nog nieuw is dan eerst drie dagen wachten dan ligt het pakketje met het trackingnummer nog in hun magazijn en moet het eerst opgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
diederick89 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:53:
Wil graag een spiegel met led verlichting en radio voor in de badkamer, iemand ervaring
met deze uit china halen?

Zoek uiteraard zo goed mogelijk en betrouwbaar
Ik ben bang dat een (grote) (badkamer)spiegel vanuit China verstuurd nooit heelhuids hier raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van eachbuyer heb ik een bluetooth speaker gekregen om te reviewen.
Het gaat hier om de volgende speaker: http://www.eachbuyer.com/...le-phone-red-p182241.html
Een vrij compacte, merkloze speaker.
Op het moment van schrijven van deze review kost deze speaker 17.99$ bij eachbuyer.

Het pakketje:

Het pakketje is met swisspost verstuurd, had een declaratiewaarde van 12.99USD en werd na 2 weken bezorgd.

In de doos zit: De speaker, handleiding, miniusb naar usb/3.5mm jack stereo aansluiting.
De speaker is rond, heeft een doorsnede van 6cm, is 5cm hoog en claimt een 520mAh accu te hebben.

De beloofde functies:

Volgens de fabrikant heeft deze bluetooth speaker de volgende mogelijkheden:
Bluetooth speaker
Handsfree
AUX ingang
Radio
Muziek afspelen van een microsd kaartje

Bediening:

Er zit een schakelaar op deze speaker waarmee gekozen kan worden voor bluetooth, uit of aux/radio/mp3. Verder zit er een knopje op voor: play/pauze, vooruit/achteruit, harder/zachter, opnemen/ophangen, wisselen van radiostation
Verbonden met je telefoon start hij automatisch je muziekspeler als je 1x drukt en belt hij naar het laatstgekozen nummer bij 2x

Verder zit er een mini usb aansluiting op om de speaker op te laden en om gebruik te maken van aux input.

Gebruikservaring en geluidskwaliteit:

Na het uitpakken heb ik de speaker meteen geprobeerd. Het pairen met mijn telefoon (galaxy s4) ging zonder problemen, ik hoefde geen pincode in te voeren.
Een grappige functie: de speaker meld in het engels in welke modus hij staat:
Enkele dingen die te horen zijn: Enter to bluetooth, bluetooth connected, bluetooth cancelled, enter radio in playing, enter aux in playing, enter tf card in playing.

Na de speaker gepaired te hebben heb ik eerst de handsfree functie getest. Dit werkt zoals je van een handsfree set mag verwachten. Het geluid is helder, de spraak is goed verstaanbaar. Als je gebeld word hoor je het telefoonnummer van de beller in het engels, je kan dan ook met een druk op de knop opnemen.

Hierna ben ik muziek gaan afspelen. Ik heb al een earson 151 bluetooth speaker en hier kan ik hem dan ook mee vergelijken.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, de earson heeft een veel beter geluid. Niet verwonderlijk, want de earson is groter, heeft een grotere klankkast en heeft 2 speakers en dus stereo.
Toch is het geluid van deze speaker niet verkeerd. Gezien het formaat en de compactheid komt er best nog redelijk geluid uit. Zeker normale stemmen en zang en rustige muziek komen prima tot hun recht op deze speaker. Helaas geld dat niet voor nummers met veel zware bass, zoals rock of metal. Waar de earson hier redelijk mee overweg kan, begint deze bluetooth speaker bij een matig volume hier al erg te kraken en mist hij gewoon een stukje in het muzikale bereik. Een popnummer heeft hij veel minder last mee en hier kan het volume dan ook redelijk omhoog zonder al te veel vervorming.

Dan hebben we nog de functies van de radio, aux en direct van een microsd kaartje.

Een microsd kaartje werkt prima. Zet de schakelaar op mp3, stop het kaartje erin en hij begint te spelen. Haal je het kaartje eruit en stop je hem er later weer in gaat hij verder waar hij gebleven was.
Het geluid is hier hetzelfde als over de bluetooth.

De radio is wat lastiger te bedienen. Hiervoor plug je de bijgeleverde usbkabel erin welke dan als antenne dient. Je kan zelf geen frequentie afstemmen, maar moet hem automatisch laten zoeken. Hij zoekt steeds een kanaal, laat hem even horen en gaat dan weer naar de volgende. Je moet hem dus zelf stopzetten zodra je denkt op de zender te zijn die je wil. Het geluid is matig en de ontvangst is vrij snel verstoord.

Druk lang op de playknop om over te schakelen naar aux en je kan een apparaat via de koptelefoonuitgang afspelen over deze speaker.
In principe werkt dit al zit er wel een ruis doorheen. Ook deed hij het niet via mijn telefoon. Laptop speelde meteen muziek af over dit apparaat maar bij mijn telefoon bleef het stil. Normale koptelefoons werken wel op mijn telefoon.
In ieder geval werkt het dus niet vlekkeloos!

Conclusie:

Al bij al is het zeker een leuk speakertje, afhankelijk van welke muziekgenre je veel luistert. Hij bied wat extra functies t.o.v. de earson151. Toch zou ik voor deze prijs aanraden om iets meer uit te geven en voor een earson151 te gaan. Deze schijnt er tegenwoordig ook te zijn met een ingebouwde microfoon. Verder is de earson waterbestendig en shockproof.
Mocht je op zoek zijn naar wat compacters of direct van een geheugenkaartje willen afspelen, en luister je voornamelijk naar wat lichtere muziek is hij verder wel prima geschikt.
Wel zou ik eachbuyer dan aanraden om de prijs te laten zakken. Met een lagere prijs stijgt de prijs/kwaliteit verhouding.

sidenote: Heb hem aan mijn moeder gegeven en die is er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Zojuist mijn 2e xiaomi mi3 ontvangen welke is besteld bij buyincoins.
Helaas komt deze niet door de test van http://order.mi.com/service/imei
betekend dit per definitie dat de telefoon een fake is?

Mijn eerste mi3 geeft duidelijk aan waar, wanneer en hoelaat deze verkocht is. Alhoewel mijn chinees niet al te best is ;-)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
freestyler2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:29:
Zojuist mijn 2e xiaomi mi3 ontvangen welke is besteld bij buyincoins.
Helaas komt deze niet door de test van http://order.mi.com/service/imei
betekend dit per definitie dat de telefoon een fake is?

Mijn eerste mi3 geeft duidelijk aan waar, wanneer en hoelaat deze verkocht is. Alhoewel mijn chinees niet al te best is ;-)
In het Xiaomi Redmi 1s topic staat ergens een link waar je een app kunt downloaden. Deze kijkt ook of je een fake hebt, en is in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Laatst online: 15:51
starcopy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

In het Xiaomi Redmi 1s topic staat ergens een link waar je een app kunt downloaden. Deze kijkt ook of je een fake hebt, en is in het Engels.
Volgens mij deze link: http://en.miui.com/thread-29652-1-1.html
(en deze tweakers post Chocoball in "[Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Yup, die is het. En dit is de rechtstreekse link naar de Engelse versie.

http://chinamobiles.org/a...e_10022-signed-rar.50856/
Pagina: 1 ... 115 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]