[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.255 views

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
Kasj schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Balen zeg. Dat ging ook over topmall zeker? Dan ga ik hetzelfde bericht krijgen.
Ja klopt...belachelijk dat dit zo maar kan.
Kan Aliexpress nu ook niet meer serieus nemen bij dat soort actiedagen.
Dit bleek trouwens in mijn spambox te zitten en dit had ik al vóór het aanmaken van mijn complaint.

[ Voor 13% gewijzigd door melk0r op 21-08-2014 09:47 ]

Laat maar..

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de xiaomi steel gun gisteren ook binnengekregen van BG, iemand een idee hoe je een indicatie kan krijgen hoe vol de batterij nog is?

Bass is in vergelijking met Bose soundlink mini wel een stuk minder. Maar de Bose staat er ook om bekend. De bass is wat onzuiver en klinkt "rauw" en is duidelijk minder "warm" dan de bass van de Bose.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Je moet ook niet met BOSE vergelijken. Wat een crap-speakers. Precies hetzelfde brol als Beats... Er zit een ton nabewerking op, waardoor je niet meer hoort wat eigenlijk de bedoeling was om te horen.
Wat bedoel je met "rauw"? Dat het gewoon hard klinkt ipv zacht? Of dat het echt trilgeluiden maakt ipv bas?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Eastman
  • Niet online
Ik heb geen problemen met nabewerking, als ik het maar prettig vind. En dat je niet precies het zelfde hoort als hoe het is bedoeld, maakt me voor 99% procent van de gevallen niet uit. Het is overigens bijna onmogelijk om precies dat te horen wat de producer ook heeft gehoord. Dan moet je dezelfde opstelling hebben als in de studio. Dat verwacht ik niet van een mini bluetooth speaker. Met "rauw" bedoel ik inderdaad meer een trilgeluid ipv bas.

Ik heb ook de Parrot Zik, daar zit een geavanceerde audio processor is om verschillende ruimtes en opstellingen na te bootsen. Heerlijk om mee te spelen of een profiel te kiezen die getuned is door Lou Reed.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Iemand enig idee waar ik de volgende trackingnummers (FWR14082100021) (RS143896874NL) kan invoeren, om mijn pakketten te volgen?

[ Voor 8% gewijzigd door yassiro op 21-08-2014 10:23 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
yassiro schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:21:
Iemand enig idee waar ik de volgende trackingnummers (FWR14082100021) (RS143896874NL) kan invoeren, om mijn pakketten te volgen?
Op die RS*********NL moet je ff wachten, kan je na een week ofzo pas tracken...
Die andere zou ik niet weten.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

Bijna gratis powerbank van miniinthebox is binnen. :) nu nog op de tweede bijna gratis bestelling aan het wachten die zal ook wel binnen enkele dagen binnen komen.

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Een vraagje, zijn er ook anderen hier die problemen ondervinden met dx.com op dit moment? Ik krijg de helft van de goederen toegestuurd en als ik een ticket aanmaak met een vraag hierover, krijg ik steeds een standaardmailtje van ze dat ik nog 2 weken moet wachten. Ondertussen bestel ik daar niks meer totdat ik de betaalde gadgets heb ontvangen, maar dat terzijde. Heb ik dit probleem als enige of zijn er meer van jullie? Het gaat trouwens om een paar kabeltjes en niet om batterijen of accu's of zo.

[ Voor 8% gewijzigd door kwelbast op 21-08-2014 11:28 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
melk0r schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:46:
[...]

Ja klopt...belachelijk dat dit zo maar kan.
Kan Aliexpress nu ook niet meer serieus nemen bij dat soort actiedagen.
Dit bleek trouwens in mijn spambox te zitten en dit had ik al vóór het aanmaken van mijn complaint.
Heb nog niks binnen. Ik zit er wel over te denken om een goedkoop productje by topmall te bestellen zodat ik alsnog wat feedback kan achterlaten.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
kwelbast schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:26:
Een vraagje, zijn er ook anderen hier die problemen ondervinden met dx.com op dit moment? Ik krijg de helft van de goederen toegestuurd en als ik een ticket aanmaak met een vraag hierover, krijg ik steeds een standaardmailtje van ze dat ik nog 2 weken moet wachten. Ondertussen bestel ik daar niks meer totdat ik de betaalde gadgets heb ontvangen, maar dat terzijde. Heb ik dit probleem als enige of zijn er meer van jullie? Het gaat trouwens om een paar kabeltjes en niet om batterijen of accu's of zo.
Als in 'je orders van meerdere artikelen in één keer zijn niet compleet' of als in 'ik bestel elk artikel afzonderlijk en sommige dingen zijn gewoonweg nog niet aangekomen'. Dat eerste zou merkwaardig zijn zonder verdere uitleg ja.

Dat laatste kan gebeuren, en tenzij het echt weken duurt, niks om je zorgen over te maken. Gewoon een Paypal geschil aanmaken als iets dreigt niet binnen de 45 dagen na bestelling binnen te komen.

Verwijderd

Tweede pakketje van miniinthebox is zojuist door de brievenbus gegooid. Het eerste moest ik voor tekenen dus werd door de pakketpost geleverd. :P

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:14:
Tweede pakketje van miniinthebox is zojuist door de brievenbus gegooid. Het eerste moest ik voor tekenen dus werd door de pakketpost geleverd. :P
Naar aanleiding van jou PB heb ik de zelfde besteld, maar nu al binnen? dat is best snel dan. :)
Wilde eigenlijk wat spullen dumpen op de stort vandaag, misschien maar rondom huis blijven.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Chocoball schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:38:
Voor de goede orde ik heb geen Earson en kan dus ook niet vergelijken.

Heb even diverse muziekstijlen afgespeeld. De midden en hoge tonen vind ik helder klinken, hoor zelfs de ruis die in de opname zit. Vocalen klinken ook goed. Van de bas wordt ik evenmin warm. Even voor de gein Decaf - White Clouds geprobeerd om te kijken naar de "subwoofer kwaliteiten" van deze speaker ;) en explosies in een YT BF4 trailer geprobeerd. Ook nog met de equalizer gespeeld maar de bas is een probleem met deze speaker.

Bouwkwaliteit is verder prima in orde hoewel de metalen behuizing een vingerafdrukmagneet is. Zit geen S code sticker op om de echtheid te kunnen controleren maar twijfel niet aan de echtheid.
Dank je. Gezien de prijs van de Xiaomi Steel Gun had ik wel wat beters verwacht en het lijkt erop dat veel te wijten is aan dat er maar 1 speaker zit. Er is ook een andere, duurdere en grotere bluetooth speaker van Xiaomi, deze is dat;
Afbeeldingslocatie: http://www.xiaomiworld.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/110x110/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/0/2013426105112585_1.jpg

Alleen lijkt deze niet meer te worden geproduceerd (overal out of stock link) en ook niet te bestellen bij de Chinese Webshops.
soulcrusher schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:58:
Klopt, die T1000 (terminator reference? lol) had ik inderdaad van je post hier en chinakorting, samen met die SJ4000.
Verzenden vanuit china lijkt de laatste tijd best vlot te gaan. Weet alleen niet meer bij welke order ik NL direct of standaard free shipping gekozen heb. :9
Haha T1000, Ik betwijfel het :)

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Hier ook de 1e bestelling van miniinthebox binnen. Een mooie USB hub :p

Nu wachten op de andere 3 bestellingen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Wisten jullie al dat je hier Chinese tracking nummers kan omzetten naar 3S-codes (als ze in NL zijn)?
http://parcels-uk.tntpost.com/

• EN-IS
Pistolebob schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:21:
Wisten jullie al dat je hier Chinese tracking nummers kan omzetten naar 3S-codes (als ze in NL zijn)?
Dank voor de tip, ik was hier niet van op de hoogte. Ik neem dit op in de nieuwe OP die ik aan het maken/schrijven ben :)

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:42

RobertowNL

For your gear!

Wel jammer dat hij ook al aan je PC gekoppeld moet zijn. Als dat niet het geval was zou het helemaal geweldig zijn. Dan is hij direct als hij in NL is te traceren (nu pas na douane).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• Pistolebob
RobertowNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Wel jammer dat hij ook al aan je PC gekoppeld moet zijn. Als dat niet het geval was zou het helemaal geweldig zijn. Dan is hij direct als hij in NL is te traceren (nu pas na douane).
Hmm, ik weet niet of je iets bij mini in the box hebt besteld laatst?
Om een of andere reden kan ik die PostNL-codes tracken terwijl ze nog in China zijn :o
Maarja, als je al zo'n PostNL code hebt is een 3S-code misschien niet zo nuttig

[ Voor 7% gewijzigd door Pistolebob op 21-08-2014 14:41 ]

• Eastman
  • Niet online
Thanks, voor NL pakketten wordt het doorgelinkt naar https://www.internationalparceltracking.com/

Tot nu toe stuurde ik altijd tweets naar postnl om de NL code op te vragen.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Zo, mijn miniinthebox 1.99$ kostende (na kortingscode) CREE Q5 led lamp is ook al binnen, behoorlijk snel en zo op het eerste gezicht prima kwaliteit.

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Ik heb hier ook de eerste bestelling al binnen. Nu nog wachten op 3 anderen.

denk ik dan...

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
FF wat zitten stoeien met RAW, datavisualisatie iets spullement...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kROxoOn.png
Gemiddelde tijd per shop of shipper :) YMMV

• MrMilco
2 identieke bestellingen geplaatst bij miniinthebox. Beiden via een ander account ($5 coupon) en ook allebei free shipping. Komt de ene met de briefpost mee. En de ander met pakket

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:26
musicfreak schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:16:
Ik heb de Romoss powerbank 20.000 mAh nu zo'n 3 weekjes in huis en ik moet zeggen dat ik het een mooi degelijk apparaat vind. Hij werkt ook goed, heb 'm overigens niet doorgemeten. Ga 'm dit weekend testen op Llowlands... :-) De powerbank is nu overigens 10 dollar duurder bij Tmart, hij kostte eerder 29,99.
Graag wil ik nog een Romoss powerbank bestellen. Omdat 'ie bij Tmart duurder is geworden heb ik naar alternatieve aanbieders gekeken.

Deze is niet origineel, dat kan ik zo aan de opdruk zien. Maar hoe zit het met deze van DX.com denken jullie?

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
shit een pakketje van miniinthebox in naar brazilië onderweg

[ Voor 11% gewijzigd door lennardd21 op 21-08-2014 19:09 ]

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
lennardd21 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:09:
shit een pakketje van miniinthebox in naar brazilië onderweg
Last minute boeken en je pakketje ophalen. :)

• kwelbast
  • Laatst online: 25-04 16:07
Het gaat erom dat orders van meerdere artikelen niet in één keer compleet zijn en ik dan de helft van de spullen wel krijg zonder enig bericht, en de helft is ongeveer een maand geleden binnengekomen. Vorige keer kwam een deel ook niet en toen moest ik reclameren. Na nóg een maand kreeg ik eindelijk restitutie. Nu moet ik voor de tweede keer weer 2 weken wachten.

Nog nooit gehad bij dx.com maar sinds een maand of 3 dus wel.
ebia schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

Als in 'je orders van meerdere artikelen in één keer zijn niet compleet' of als in 'ik bestel elk artikel afzonderlijk en sommige dingen zijn gewoonweg nog niet aangekomen'. Dat eerste zou merkwaardig zijn zonder verdere uitleg ja.

Dat laatste kan gebeuren, en tenzij het echt weken duurt, niks om je zorgen over te maken. Gewoon een Paypal geschil aanmaken als iets dreigt niet binnen de 45 dagen na bestelling binnen te komen.

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

dodge_911 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:05:
Ik heb maar gebruik gemaakt van zijn chinashoppingfrenzy om het volgende mee te laten bestellen :
[afbeelding]
Voor nog geen 7 euro mijn wapenkast-ledstrips via wifi aansturen :D
Dat is een mi.light LED controller. Hetzelfde product is ook wel bekend onder applamp of limitlessled. Leuk spul om mee te spelen inderdaad.

De dimmer modules zelf gebruiken inderdaad een 2.4Ghz signaal, maar alleen omdat dit een vrije band is, deze heeft geen relatie met WiFi verder dan zat de dus op dezelfde band communiceren.

Er is echter een Wifi module te koop die micro-usb in accepteert als power (en niets anders) en de dimmer modules kunnen aan sturen over 2.4Ghz EN connectie met je WiFi kunnen maken over 2.4Ghz. Een soort brug tussen de 2 standaarden dus.

Hiermee zijn de controllers vervolgens via je (W)LAN aan te sturen zoals een app op je smartphone, maar ook een app op je PC. Zelf gebruik ik Domoticz om de controllers aan te sturen.

Zeker leuk spul, en via de toegankelijke API via een json commando gemakkelijk aan te sturen! Helaas vind ik de modules zelf net wat te beperkt en ben ik bezig met een projectje middels een arduino met daarop een wifi connectie en een gekoppelde mosfet om zo de LED strips aan te sturen. Dat is echter wel een wat hoger 'tweakers' gehalte om te bouwen en te programmeren. Maar dat is dan ook wel weer leuk. ;) _/-\o_ en als je het spul via china koopt, spot goedkoop! :D

En als laatste wat meer ontopic.... Die sale van eergisteren... :o :9~ :D :D Buy all the thingz. Veel korting en ook nog 1x de 20$ korting mee gepakt. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Quindor op 21-08-2014 20:15 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quindor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:11:
[...]

Dat is een mi.light LED controller. Hetzelfde product is ook wel bekend onder applamp of limitlessled. Leuk spul om mee te spelen inderdaad.

De dimmer modules zelf gebruiken inderdaad een 2.4Ghz signaal, maar alleen omdat dit een vrije band is, deze heeft geen relatie met WiFi verder dan zat de dus op dezelfde band communiceren.

Er is echter een Wifi module te koop die micro-usb in accepteert als power (en niets anders) en de dimmer modules kunnen aan sturen over 2.4Ghz EN connectie met je WiFi kunnen maken over 2.4Ghz. Een soort brug tussen de 2 standaarden dus.
Over 9,5u loopt m'n veiling voor zo 'n usb-ding af... Heb ik 'm daar niet, haal ik 'm van Chinabuye voor 16€ of scoor ik op ebay 'n setje met wifi-module, single-color-led module en remote voor 28$, want ik heb toch alleen warm wit, en gebruik ik die warm/koud witte voor wat anders :)

• BasPH
  • Laatst online: 14-09 10:10
Ik heb al zo'n tien bestellingen bij Dealextreme gedaan en heb deze keer bij EUD DX besteld. Ik begreep dat er dan vanaf een locatie in Europa wordt verstuurd, wat de levertijd zou moeten verkorten. Via de Chinese DX heb ik levertijden van anderhalve week tot 4 maanden gehad, dus ik hoopte dat via EUD DX de levertijd wat sneller zou zijn.

- 10 augustus bestelling geplaatst (2 producten). Beide op 2-4 werkdagen verwerkingstijd en 5-7 dagen levertijd.
- 17 augustus status 1e product op Partial Shipment
- 19 augustus status op Full Shipment

Voor elk product is er 1 track & trace code te zijn. Eén daarvan werkt, en zegt dat mijn pakket 19 augustus is verzonden uit China(!) en 20 augustus "in transit" is.

Ik weet dat je niets moet verwachten van Dealextreme maar had door het "EUD" label toch verwacht dat de levertijd wat beter zou zijn... :|

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snelheid is imho nooit een troef van DX geweest...

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
De chinese DX was beter, maar de laatste tijd valt het mij ook wat tegen. Soms doen ze er een week over voordat het verzonden wordt. Meestal duurt het 3-4 dagen. Echter was het een half jaar geleden vaak dezelfde dag nog geregeld.

Gemiddeld duurt de verzending bij mij 19 dagen (geen werkdagen). Dit komt voornamelijk door 1 bestelling met een accu, waarbij er problemen waren om deze te verzenden. Als ik deze laat negeren is de gemiddelde verzendtijd 16 dagen.

De track&trace codes doen het ook niet altijd, ze updaten heel traag. Duurt een week voordat er informatie verschijnt en soms pas als het pakketje al binnen is gekomen.

Al met al komt het meestal binnen een maand binnen.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
De SD-kaartjes van 32GB van BangGood zijn ECHT (volgens h2testw) en ze kosten maar 10 euro per stuk!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
kwelbast schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:46:
Het gaat erom dat orders van meerdere artikelen niet in één keer compleet zijn en ik dan de helft van de spullen wel krijg zonder enig bericht, en de helft is ongeveer een maand geleden binnengekomen. Vorige keer kwam een deel ook niet en toen moest ik reclameren. Na nóg een maand kreeg ik eindelijk restitutie. Nu moet ik voor de tweede keer weer 2 weken wachten.

Nog nooit gehad bij dx.com maar sinds een maand of 3 dus wel.

[...]
Ik ken ze al ruim 10 jaar, en dit is niet nieuw hoor. Als er 1 shop is waar je absoluut geen peil op de levertijden kunt trekken, dan is het DX wel. Leuk voor kleine dingen waar je geen haast mee hebt, maar voor de rest kun je beter bij een andere, vaak ook goedkopere, shop kijken.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
bambinodekat schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:35:
De SD-kaartjes van 32GB van BangGood zijn ECHT (volgens h2testw) en ze kosten maar 10 euro per stuk!
Halen ze de beloofde 10mb/sec (class 10)?

• MrMilco
Linkje?

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
paulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:39:
Zo, mijn miniinthebox 1.99$ kostende (na kortingscode) CREE Q5 led lamp is ook al binnen, behoorlijk snel en zo op het eerste gezicht prima kwaliteit.
Hoe kan dat zo snel?
Mijn eerste bestelling heb ik nog niet en de tweede is nog niet eens verzonden!?

Of had je voor de snelle verzend methode gekozen?

Valt me wel op dat ik nu langer moet wachten op post van Ebay uit China
Vroeger was het tussen de twee a drie weken binnen nu de laatste tijd duurd het iets van vier weken.
Is dat bij jullie ook zo?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• paulus_01
michael3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:08:
[...]

Hoe kan dat zo snel?
Mijn eerste bestelling heb ik nog niet en de tweede is nog niet eens verzonden!?

Of had je voor de snelle verzend methode gekozen?

Valt me wel op dat ik nu langer moet wachten op post van Ebay uit China
Vroeger was het tussen de twee a drie weken binnen nu de laatste tijd duurd het iets van vier weken.
Is dat bij jullie ook zo?
Geen idee, zo snel had ik ook nog helemaal niet besteld...(ik hoorde bij de micro sd kaart bestellers die de code die generiek bleek, nog gemaild kregen, dus had niet zo'n haast in het begin ;))

13 augustus besteld en gewoon gratis shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:22

Chocoball

瞧好吧!

BasPH schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:35:
Ik heb al zo'n tien bestellingen bij Dealextreme gedaan en heb deze keer bij EUD DX besteld. Ik begreep dat er dan vanaf een locatie in Europa wordt verstuurd, wat de levertijd zou moeten verkorten. Via de Chinese DX heb ik levertijden van anderhalve week tot 4 maanden gehad, dus ik hoopte dat via EUD DX de levertijd wat sneller zou zijn.

- 10 augustus bestelling geplaatst (2 producten). Beide op 2-4 werkdagen verwerkingstijd en 5-7 dagen levertijd.
- 17 augustus status 1e product op Partial Shipment
- 19 augustus status op Full Shipment

Voor elk product is er 1 track & trace code te zijn. Eén daarvan werkt, en zegt dat mijn pakket 19 augustus is verzonden uit China(!) en 20 augustus "in transit" is.

Ik weet dat je niets moet verwachten van Dealextreme maar had door het "EUD" label toch verwacht dat de levertijd wat beter zou zijn... :|
DX heeft geen magazijn in Europa, het komt gewoon uit China via hun partner Postnl maar dan versneld. Als je bestelling meer dan $30 kost delen ze de zending op in stukken zodat de waarde altijd minder is dan 22 Euro. Verder als je MVP artikelen (verzending binnen 24 uur) en gewone artikelen besteld hebt verdelen ze die ook in een MVP zending en een gewone zending.

Je kan er een melding van maken maar het zal wel eindigen in excuses voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Chocoball schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:02:
[...]

DX heeft geen magazijn in Europa, het komt gewoon uit China via hun partner Postnl maar dan versneld. Als je bestelling meer dan $30 kost delen ze de zending op in stukken zodat de waarde altijd minder is dan 22 Euro. Verder als je MVP artikelen (verzending binnen 24 uur) en gewone artikelen besteld hebt verdelen ze die ook in een MVP zending en een gewone zending.

Je kan er een melding van maken maar het zal wel eindigen in excuses voor de vertraging.
Ik kan me voorstellen dat mensen smartphones bij DX' 'EU magazijn' en vervolgens toch BTW moeten betalen?
Beetje raar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
paulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:12:
[...]

Geen idee, zo snel had ik ook nog helemaal niet besteld...(ik hoorde bij de micro sd kaart bestellers die de code die generiek bleek, nog gemaild kregen, dus had niet zo'n haast in het begin ;))

13 augustus besteld en gewoon gratis shipping.
Oke, blijf het vreemd vinden.
Er er lijkt geen touw aan vast te knopen zijn.

Ik heb de eerste bestelling dan ook hopelijk deze week binnen, als dat zo is dan zou dat wel heel erg fijn zijn.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Zijn ze volledig 32GB of is 10% al gemarkeerd als bad sector en volgt de andere 90% niet veel later.
Vaak worden voor goedkope kaartjes door A-merk-fabrikanten afgekeurde chips gebruikt.

Ik heb bij BIC wel eens 8gb kaartjes gehaald en die zijn ook maar 7.5 GB terwijl in NL gekochte kaartjes wel volledig 8GB zijn. Om wat te prutsen met videocamera's zijn ze prima, maar ik ga er bijv. geen hele vakantie mijn foto's op opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Chocoball schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:02:
[...]

EU warehouse is al een tijdje gesloten. Je hebt nu EU direct. Dit wordt vanuit China verzonden en DX zorgt voor de BTW en douanekosten. Dat zit in de prijs verwerkt. Dit staat ook uitgelegd op de site.

Wat betreft het in delen verzenden bij een waarde boven de $30 is volgens mij niet waar. Het enige wat je kan doen is aangeven dat beschikbare items eerst mogen worden verzonden. Mocht een item niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben dan versturen ze eerst de items die op voorraad zijn.

De MVP products hebben een 24 uurs verzending garantie. Dat houdt in dat ze binnen 24 uur verzonden worden. Als andere niet-MVP producten op voorraad zijn zullen ze gewoon met de MVP producten mee verzonden worden. Mocht dat bij jou niet het geval zijn geweest dan houdt dat in dat de niet-MVP producten niet op voorraad waren in hun eigen magazijn en is het dus toeval.

Maar er is geen regel dat MVP producten niet samen met niet-MVP producten verzonden worden en orders opgedeeld worden vanwege het orderbedrag. (voor zover ik weet)

Orderwaarde boven de $30 is gratis verzending. Daarnaast heb je twee weken bedenktijd en mag je het product naar de UK retourneren als je niet tevreden bent. Hoe ze daar verder precies mee omgaan weet ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Damocles.NL op 22-08-2014 09:53 . Reden: edit mbt eu direct shipping ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitano schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

Zijn ze volledig 32GB of is 10% al gemarkeerd als bad sector en volgt de andere 90% niet veel later.
Vaak worden voor goedkope kaartjes door A-merk-fabrikanten afgekeurde chips gebruikt.

Ik heb bij BIC wel eens 8gb kaartjes gehaald en die zijn ook maar 7.5 GB terwijl in NL gekochte kaartjes wel volledig 8GB zijn. Om wat te prutsen met videocamera's zijn ze prima, maar ik ga er bijv. geen hele vakantie mijn foto's op opslaan.
Als ik jou was zou ik gewoon eentje hier halen, ze zijn best vaak in de aanbieding, voor 15 euro heb je tegenwoordig al een 32 gb.
Zoals je zelf al zegt, zijn vaak afgekeurde chips, misschien had diegene net geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Yay!
Weer 3 witte testers binnen!
Dealextreme order, dus 21 dagen onderweg, waarvan 11 liggen te wachten op verzending.
Werd verzonden via PostNL, dat dan weer wel. Daarmee heb ik de snelste verzendingen.
Daar is DX echt slecht in, imho, dingen snel verzenden. Spul ligt soms weken te wachten op shipment.

Verder de veiling voor de Mi-Light gewonnen, voor €11,66 heb ik nu ook zo 'n ding ;)

Iemand hier een Chinees adresje voor led-mounting profielen? (en dan niet 15€ per meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Moet dat per se uit China komen eigenlijk?

Ik heb recent voor een vriend alu-profielen gehaald aan zo'n 3€/meter. Ze zijn niet specifiek voor LED's, maar een 5050 LED strip past er perfect in :) En een stukje mat plastiek gehaald en op maat zelf gesneden :)
Het was een lokale bouwmarkt. Gewoon met de LED strip ernaartoe gegaan en gekeken waar het het beste in pastte. 8)7

In Duitsland zijn er ook talloze LED profielen aan 5€/meter te vinden. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Dima_2005 op 22-08-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Ik heb mijn Xiaomi Pistons van Pandawill binnen en ze zijn genuine. Precies 2 weken met China Post zonder tracking. Maar inmiddels zijn ze daar weer $22 ipv $17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
Bedankt voor het delen van de ervaringen van de xiaomi steel gun. Scheelt me weer wat centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
http://www.eglobalcentral.eu/shipping-and-insurance-eu.html

Iemand ervaring met bovenstaande toko? Ik wil namelijk erg graag de zenfone 5 van asus kopen, en het lijkt erop dat zij het snelst kunnen leveren. Heb m voor 5 september nodig, en ze bieden priority shipping voor 17,99 euro, dat is shipping binnen 3 tot 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Is er ook zoiets voor "Singapore post" tracking nummers?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
freestyler2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:08:
[...]

http://www.17track.net/
http://www.91track.com/
tracken wel maar zetten niet om...

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 22-08-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
[...]

Dat moet ook werken via dezelfde site.
Swedish post werkt hier bijv. ook, ik heb even geen SG-nummer om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
[...]

Let er we op dat bij priority shipping er vaak BTW en inklaringskosten bijkomen. De kans is in ieder geval groter dan wanneer je met de trage variant laat verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:04:
http://www.eglobalcentral.eu/shipping-and-insurance-eu.html

Iemand ervaring met bovenstaande toko? Ik wil namelijk erg graag de zenfone 5 van asus kopen, en het lijkt erop dat zij het snelst kunnen leveren. Heb m voor 5 september nodig, en ze bieden priority shipping voor 17,99 euro, dat is shipping binnen 3 tot 5 werkdagen.
Heb ik best goede ervaringen mee, maar het is altijd hopen dat er geen extra kosten bijkomen.
Ik heb al 2x standard shipping genomen: dat gaat gewoon met DHL in 2 dagen. (Laatste order: maandag besteld, dinsdag verzonden, donderdag geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Laatst online: 14-09 17:46
Hier ook 1 goede ervaring. Snel ontvangen en er stond een waarde van 20 euro (of dollar) op het pakketje terwijl het product over de 100 euro kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
user001 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:01:
[...]

Heb ik best goede ervaringen mee, maar het is altijd hopen dat er geen extra kosten bijkomen.
Ik heb al 2x standard shipping genomen: dat gaat gewoon met DHL in 2 dagen. (Laatste order: maandag besteld, dinsdag verzonden, donderdag geleverd)
Pamelala schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:32:
Hier ook 1 goede ervaring. Snel ontvangen en er stond een waarde van 20 euro (of dollar) op het pakketje terwijl het product over de 100 euro kostte.
Bedankt voor jullie reacties. Het lijkt er idd op dat deze shop snel levert zoals ze zeggen, mensen op andere fora zijn ook positief. Vanavond thuis maar even bestellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20kcaj5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/14w8z8m.jpg

Miniinthebox pakketjes binnen

[ Voor 24% gewijzigd door lennardd21 op 22-08-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@lennardd21: hoe lang deden ze er over? Wanneer kreeg je je eerste verzendbevestiging?
Kan jij trouwens je Chineze tracking code ook op de tntpost website (hier) invoeren en krijg jij dan een Nederlandse Postnl tracking code?

Voor de mensen die trouwens hun Miniinthebox verzending (met trackingnummer BLVS....) willen volgen, kan je hier je tracking code checken:
http://www.bpostinternational.com/en/nl/businesszone (rechtsonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Worldwide schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:47:
Besteld ;) Zal je laten weten wat ik er van vind.
Volgens mijn 'berekeningen' zou je 'm al binnen kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb gisteren mijn eerste MiniInTheBox pakketjes binnen gekregen met 2 HMDI-kabels 3m en 2 SK68 zaklampjes. Mooi spul :). Vandaag helaas geen, maar wel mijn XPB van eForChina :)
Meteen even gecontroleerd en zoals verwacht heb ik de originele.

Volgens mij begin ik besmet te raken...

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Nou baal ik dat ik maar 2 bestellingen heb gedaan, dit omdat ik niet kon kiezen 8)7. Achteraf zat ik te denken wat had ik eigenlijk nog willen bestellen. Nog een x aantal powerbanks en van die houten puzzeltjes, die je uit elkaar haalt maar niet meer in elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb een LTJS en SWP code. Iemand idee hoe die te tracken? (ook bij MIITB)

[ Voor 18% gewijzigd door Dima_2005 op 22-08-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
silmaril8 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:02:
@lennardd21: hoe lang deden ze er over? Wanneer kreeg je je eerste verzendbevestiging?
Kan jij trouwens je Chineze tracking code ook op de tntpost website (hier) invoeren en krijg jij dan een Nederlandse Postnl tracking code?

Voor de mensen die trouwens hun Miniinthebox verzending (met trackingnummer BLVS....) willen volgen, kan je hier je tracking code checken:
http://www.bpostinternational.com/en/nl/businesszone (rechtsonder)
ze zijn 16 a 17 Augustus verzonden. Kan ook me chinezen tracking omzetten via tntpost en dan krijg ik een 3s code :) Nu wachten op de volgende 6 van mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Dima_2005 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:40:
Ik heb een LTJS en SWP code. Iemand idee hoe die te tracken? (ook bij MIITB)
je zult ze snel binnen krijgen want de LTJS code betekend volgens mij dat ie uit polen komt al mijn pakketjes van vandaag kwamen namelijk uit polen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Vandaag hier mijn 2e bestelling van Miniinthebox ontvangen. 14e besteld en nu binnen.

Nog 2 te gaan...

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:42
KennyPlox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:59:
Vandaag hier mijn 2e bestelling van Miniinthebox ontvangen. 14e besteld en nu binnen.

Nog 2 te gaan...
Ik heb alles de 15e besteld, maar het ligt volgens die tracking nog op de luchthaven in China :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Heb totaal 12 bestellingen voor me zelf. hoeveel bestellingen hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
walterworld schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:29:
[...]

Nou baal ik dat ik maar 2 bestellingen heb gedaan, dit omdat ik niet kon kiezen 8)7. Achteraf zat ik te denken wat had ik eigenlijk nog willen bestellen. Nog een x aantal powerbanks en van die houten puzzeltjes, die je uit elkaar haalt maar niet meer in elkaar krijgt.
Houten puzzeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:31

ManiacsHouse

Scheisse!

Wat is het voor geneuzel met AliExpress? Ik plaats 3 bestellingen. Worden netjes betaald d.m.v. een Skrill-card en krijg een bevestigingsmail dat het betaald is. Prompt worden ze alle 3 voor 'security reasons' gesloten... Mag ik volgens AliExpress kopieën gaan opsturen van mijn ID en creditcard. En als die dan geverifieerd is kan ik mijn order opnieuw plaatsen. Heel fijn... Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Die zijn nog aardig aan de prijs, in Nederland heb ik ooit een stuk of 20 van die puzzels gekocht voor vergelijkbare bedragen of minder. Wel al een hele tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
Lekker... M'n Hubsan x4 blijkt afgeleverd te zijn op het verkeerde adres, banggood had twee nummers van de postcode omgedraaid... Afgeleverd op een adres 40km hiervandaan. Getekend en al. Postnl kan/wil niets doen. Gelukkig wil banggood meewerken en gaat een nieuwe sturen! Topservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:20
Sommigen hadden toch ook nog een LITB code ontvangen? Misschien is die vaker bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Lucky0wn schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:20:
Lekker... M'n Hubsan x4 blijkt afgeleverd te zijn op het verkeerde adres, banggood had twee nummers van de postcode omgedraaid... Afgeleverd op een adres 40km hiervandaan. Getekend en al. Postnl kan/wil niets doen. Gelukkig wil banggood meewerken en gaat een nieuwe sturen! Topservice!
Pff, dat lijkt me echt kut, wel goede service van Banggood!

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
KennyPlox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

Pff, dat lijkt me echt kut, wel goede service van Banggood!
idd nette service van Banggood. :)
Als hier een pakketje zou worden afgeleverd zou ik ook gewoon tekenen met de gedachten zal wel voor familielid zijn. Als er getekend is kunnen PostNL en Banggood dit niet omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:03

thijsco19

KTM 990 SMT

Maar kijk je niet eerst effe of het adres en dergelijke klopt? Vooral de naam die erop staat is belangrijk.

Trouwens kan je geen contact opnemen met diegene die het pakketje heeft? Of is dit niet bekend?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
thijsco19 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:13:
Maar kijk je niet eerst effe of het adres en dergelijke klopt? Vooral de naam die erop staat is belangrijk.

Trouwens kan je geen contact opnemen met diegene die het pakketje heeft? Of is dit niet bekend?
Ik heb het nummer proberen op te zoeken, in de mijnpakket app staat namelijk precies op welk adres afgeleverd is, alleen is dit niet geregistreerd in de telefoongids. Overigens wel de fout van Banggood, had met Paypal betaald en ook adresgegevens komen rechtstreeks van Paypal. Ook op de orderpage staat gewoon het goede adres. Toch raar dat alleen door verkeerde postcode het meteen op een andere plaats/straat komt te staan (6083BA de goede vs 6038BA de foute) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:06
Lucky0wn schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:20:
Postcode fout, maar straatnaam en plaats kloppen wel? Kijkt hedendaags de pakketbezorger niet meer naar de straatnaam of woonplaats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

remcoboy1479 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:27:
Sommigen hadden toch ook nog een LITB code ontvangen? Misschien is die vaker bruikbaar :)
Ik had geklaagd dat de code niet werkte bij mij, heb toen een nieuwe ontvangen. Die is helaas maar 1 keer bruikbaar volgens het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Exor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:29:
[...]

Postcode fout, maar straatnaam en plaats kloppen wel? Kijkt hedendaags de pakketbezorger niet meer naar de straatnaam of woonplaats....
Ja inderdaad, alleen de PC was fout. Ik snap er zelf totaal niets van. Toevallig vandaag de postbode kunnen spreken toen die een ander pakket kwam afleveren en hij vertelde me al dat er met die straat en mijn straat vaker pakketten gewisseld werden en dat het nogal een aso straat bleek |:( Jammer dat Banggood nu kosten moet maken voor me :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Lucky0wn schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Ja inderdaad, alleen de PC was fout. Ik snap er zelf totaal niets van. Toevallig vandaag de postbode kunnen spreken toen die een ander pakket kwam afleveren en hij vertelde me al dat er met die straat en mijn straat vaker pakketten gewisseld werden en dat het nogal een aso straat bleek |:( Jammer dat Banggood nu kosten moet maken voor me :|
Maar ik kan je garanderen, als je m in huis hebt, dan ben je blij dat je m hebt haha. Heb er hier ook 1. Veel plezier van. Wel van zo ongeveer alles een reserve onderdeel bijgekocht bij banggood haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVulture
  • Laatst online: 31-05-2024
MrMilco schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

Maar ik kan je garanderen, als je m in huis hebt, dan ben je blij dat je m hebt haha. Heb er hier ook 1. Veel plezier van. Wel van zo ongeveer alles een reserve onderdeel bijgekocht bij banggood haha
Die met of zonder camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:35
MrMilco schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

Stop met zo'n uitspraken! |:( |:( |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Met de 2.0mp camera uiteraard voor 720p beelden :) als je t doet. Moet je t in een keer goed doen.
Haha. FF MN ervaring delen he haha.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMilco op 22-08-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
EN-IS schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:02:
[...]
Let wel op, dat de foto's niet overeenkomen met de product foto's van Banggood en DX. Ik heb van beiden de Earson en ik zie genoeg verschillen om te zeggen (bijvoorbeeld de logo/merk ontbreekt), bestel deze gewoon bij BG of DX voor het geval dat het een namaak van een namaak is.
Heb de Earson van Eforchina binnen.
Goedkoper dan banggood dankzij price match, 10% coupon en gunstigere Euro-prijs en geleverd in de doos met handleiding :).
Heb hier ook de Earson van Banggood om mee te vergelijken.
Precies hetzelfde, maar Eforchina levert een OEM-versie waar geen Earson op staat.
Op de doos staat Speedlink, en staan woorden in het Frans, Duits en Engels.

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 22-08-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Welke Hubsan raden jullie aan? Ik zie bij Banggood wel tientallen verschillende staan.
http://www.banggood.com/H...p-87282.html?currency=EUR

Deze aanrader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Amdwarrior schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:28:
Welke Hubsan raden jullie aan? Ik zie bij Banggood wel tientallen verschillende staan.

Deze aanrader ?
Dat is em ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Amdwarrior schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:28:

Deze aanrader ?
Wel mode 2 nemen, tenzij je links bent ;) ik heb m ook, ik kan je wel Aanraden om extra propellors en batterijen erbij te bestellen. En ook een cover voor om de propellors heen, zodat als je ergens tegenaan vliegt dat de propellors niet meteen kapot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
MrMilco schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:37:
[...]

Wel mode 2 nemen, tenzij je links bent ;) ik heb m ook, ik kan je wel Aanraden om extra propellors en batterijen erbij te bestellen. En ook een cover voor om de propellors heen, zodat als je ergens tegenaan vliegt dat de propellors niet meteen kapot zijn
Hahaha deze bedoel je ?
http://www.banggood.com/H...ck-H107C-a20-p-89721.html

http://www.banggood.com/U...ts-Blade-Set-p-81701.html

http://www.banggood.com/5...-V252-JXD385-p-88119.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 15-09 18:35
Ok, ik ga overstag. Ik koop de Hubsan, juist nog genoeg geld op mijn paypal erop staan |:( O-)
Heeft toch een maand geduurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Dat heeft hij vast niet met een Hubsan X4 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:57
Weet iemand hoe je de PTZ besturing kan uitzetten van de ESCAM QD500. Deze camera heeft dit natuurlijk niet, maar zodra ik de cam open in DSCAM op mijn Android komt die besturing naar voren.

Niet erg hinderlijk, maar het zou mooi zijn als je dit uit kan zetten. Ik ben het iig nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:51
Weer een positieve shopervaring met Aurabuy gehad.
Een Google cardboard gekocht, hij is nu nog goedkoper overall te koop.. daar even over geklaagd en kreeg meteen een coupon code. Alleen maar geldig voor cardboard, die heb ik dus al. Maar voor jullie misschien wel handig, dus hierbij:

Members only: Coupon code Aurabuy Cardboard
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En een review van de cardboard:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RCrzfGX.png
Het opensource project Google cardboad is een knipoog van Google naar alle opkomende Virtual Reality brillen. Met deze budget variant bestaande zoals de naam al zegt voornamelijk uit 'cardboard' karton. Omdat het een opensource iets is hebben inmiddels veel chinese bedrijven het gekopieerd en is het dus beschikbaar van Chinese webshops. En ik kon het niet laten om deze nutteloze gadget dan toch ook maar te kopen :P en hierbij mijn review.

De kit komt als een opgevouwen stuk karton. Alle gaten en contouren zijn uitgesneden maar nog niet er uit gehaald. Dus je bent eerst even bezig met alle kleine rest-stukjes uit je cardboard te verwijderen. Dan kan je de cardboard in elkaar gaan knutselen en omdat er niet echt een handleiding bij zit moet je hiervoor even googlen naar een youtube filmpje/handleiding. Opzich kan je het zelf ook wel uitvogelen aangezien alles maar op een manier echt in elkaar past.
Afbeeldingslocatie: http://static.electronicsweekly.com/eyes-on-android/wp-content/uploads/sites/8/2014/07/Google-Cardboard-1.jpg

Als je de kit in elkaar hebt zitten kan je het klepje open doen en je telefoon er in plaatsen en dan met de klittenband sluiting weer dicht doen. Ik heb het met mijn Jiayu G3 gedaan. Officiëel ondersteund de cardboard maar een paar telefoons maar oficieus kan je met elke telefoon die een scherm groter dan 4.5" en kleiner dan 5.5" inch heeft de Virtual Reality experience ondergaan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sSvHhuT.png

De app(s) die je gebruikt icm met cardboad zijn veelal gratis te downloaden van de google play store (zie link onderaan de review). De apps geven voor je linker en rechter oog een verschillend beeld, en door de twee lensjes die je in de kit zet lijkt het zo voor je ogen een 'in dept' ervaring te geven die helemaal om je heen zit. je kan door de bewegingssensors in je telefoon vrij van links naar rechts en boven onder bewegen waar het beeld aangepast wordt. Je lijkt dus "in" de wereld te zitten.
[cimg=300]http://fs203.jpe.ru/000e/3654484_52165d59.jpg[/img]
De gemaakte ervaring is voor de budget prijs die je betaald al best wel goed. In ieder geval goed om je een eerste kijk te geven in het "virtual reality' gebeuren. Wel merkte ik dat ik en anderen die de Cardboard gebruikt hebben een beetje dizzy worden van het gebruik.. al went het wel een beetje bij meer gebruik.
Omdat ik niet een telefoon met NFC en de andere 'vereiste' fancy features heb die google aanraad kan ik niet alle functies direct gebruiken. Maar als je de cardboard op hebt kan je via de grote neusopening met je vinger snel even het scherm bedienen zonder problemen.

Dus heb je een redelijk grote telefoon en wil je wel eens virtual reality proberen? Dan is de Cardboard kit uit china een prima optie voor jou ^O^

Mijn cardboard kit heb ik weg van Aurabuy. Ik zie dat hij nu nog een dollar goedkoper is dan wat ik er voor betaald heb :P Voor nog geen €5 euro heb je 'm dus al in huis, koopje voor de echte china-gadget addict! :7 met de coupon code $4.68 usd dus ongeveer 3,50 euro!

Als je 'm binnen hebt kan je hem dus gebruiken met de officiële Google Cardboard Demo app:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zHY3E7Gs.jpg Download de Google cardboard app van GooglePlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
ikdedinges schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:06:
Dat heeft hij vast niet met een Hubsan X4 gedaan :)
Haha nee. Vast een Phantom oid.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
tokko1 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:09:
Een Google cardboard gekocht, hij is nu nog goedkoper overall te koop.. daar even over geklaagd en kreeg meteen een coupon code. Alleen maar geldig voor cardboard, die heb ik dus al. Maar voor jullie misschien wel handig, dus hierbij:

En een review van de cardboard:

[...]
Thnx gebruikt, denk dat ie niet uniek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tokko1 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:09:

Supertof, code gebruikt!
Ben benieuwd :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1 ... 114 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]