[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik snap nou waarom mensen eerst Smough killen, en daarna Ornstein; die gast is vreselijk. Helaas was het wel even de bedoeling om zodoende z'n armor te kunnen kopen, maar dat was dus ff afzien zeg :P Enige hulp was Knight Solaire als decoy; kon er niet echt vanuit gaan dat andere mensen Ornstein niet eerst dood zouden slaan (en zelfs die slaat nog best hard).

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Nogsteeds op weg naar de 1e bel... Ik heb nu ook (na Taurus) zo'n ?soap?stone gekregen, kun je die altijd gebruiken of maar 1x ? Ik las dat je daar mensen mee kan summonen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Het blijft apart. Steeds als je denkt het een beetje onder de knie te hebben wordt je weer gigantisch afgeslacht en zit je weer tandenknarsend voor je TV. Maar toch stug door blijven spelen.

Eindelijk gelukt de Depths te doorlopen. Na eerst 2 keer te zijn gecursed en weer helemaal terug te zijn gelopen om de curse ondgedaan te maken. Ben ik aangekomen in Blighttown. Het ging eenvoudig tot het punt waar je vijanden tegenkomt die pijltjes schieten die toxic geven. (is daar ook een ring voor?) Na heel wat pogingen is het toch gelukt onder bij het swamp te komen om vervolgens dood te gaan aan vergiftiging. Toen maar besloten zo’n ring te kopen waardoor je iets minder snel dood gaat.
Swamp gebied verkend en toen naar Quelaag gelopen om vervolgens constant dood te gaan. Ik sla er amper health vanaf en er is een of andere onzichtbare aanval waardoor ik direct dood ben ondanks dat ik vrij ver van haar/het af sta.

Tenslotte dacht ik nog slim te zijn om mijn gevonden fire nogwat soul in te leveren bij dat vrouwtje wat onder de start bonfire zit. Om zo ember flask +2 te krijgen. Is dat vrouwtje ineens dood en de bonfire kan ik niet meer gebruiken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
@VTB:
Spider shield helpt tegen die dart gastjes en andere poison attacks. Maar die darts zijn eenmalig en repoppen niet.
Als je naar human form gaat bij de bonfire onderin de depths en naar buiten loopt, dan wordt je door een npc geinvade. Als je deze verslaat kan je hem daarna summonen bij de foggate naar quelaag, maakt het 100keer makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
Rann schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:55:
Nogsteeds op weg naar de 1e bel... Ik heb nu ook (na Taurus) zo'n ?soap?stone gekregen, kun je die altijd gebruiken of maar 1x ? Ik las dat je daar mensen mee kan summonen ?
Die Soapstone kan je blijvend gebruiken. Je hebt een orange soap stone en een White soap stone. White is om gesummoned te worden door andere spelers, met de Orange kan je messages schrijven voor mensen, die zij in hun spel kunnen zien en volgens mij ook "raten". Daar krijg je dan weer iets voor.. (humanity?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
VTB schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
Tenslotte dacht ik nog slim te zijn om mijn gevonden fire nogwat soul in te leveren bij dat vrouwtje wat onder de start bonfire zit. Om zo ember flask +2 te krijgen. Is dat vrouwtje ineens dood en de bonfire kan ik niet meer gebruiken. :-(
Dat had ik de eerste keer ook, maar heeft te maken met een event dat je "triggert" in de Depths. Niets aan te doen volgens mij, gebeurd iedereen. Lees op de wiki van Darksouls hoe je dit kan oplossen later in het spel. Het heeft de maken met een item "Black Eye Orb". Verder zonder spoiler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:23
VTB schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
spoiler:
Dan heb je Lautrec dus laten leven. Die bevrijdt je in de kerk waar ook de Gargoyles boss zit. Dankzij de Black Eye Orb kan je hem later nog wel killen (maar dan vecht je wel tegen drie man) en dat vrouwtje tot leven wekken, maar dat duurt nog wel even.
Sommige mensen raden aan hem te laten leven zodat je z'n armor kan krijgen. Maar ik ben blij dat ik hem direct in Firelink Shrine gekilled heb. Ik kreeg z'n ring en 5 Humanity. Z'n armor hoef ik niet. En ik kan nu gewoon de bonfire blijven gebruiken.

Als je btw Quelaag verslaat kan je daarachter ook je Estus Flasks reinforcen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Z'n armor is idd niet zo denderend, maar voor de achievements wel noodzakelijk.

Vroeg z'n ring krijgen echter is uber. En natuurlijk dat je firelink kunt blijven gebruiken (want dat is echt rete-irritant dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Zo, gisteren Andor Londo uitgespeeld, wat een irritante duo-baas zeg (Smough en Ornstein) voor een melee character.
Nu in Darkroot Garden bezig. Wat een belachelijk makkelijke 'baas' was die vlinder...

Weet iemand trouwens hoe het EXACT zit met stability en grote/kleine schilden (en poise)?

Als ik het goed begrijp bepaalt stability het vermogen om een shield block to doen zonder dat je uit je balans komt? Is dit het enige bepalende wat betreft shieldblocking? Ik ben gewisseld van normal naar greatshield, en ondanks dat stability volgens mij in stats niet veel scheelde lijkt het enorm uit te maken hoe snel ik uit balans ben. Zijn er nog meer verschillen, behalve dat je geen parry kan doen met greatshields (deed ik toch al niet).

Verder vraag ik me af hoe het dan weer zit met de stat Poise op je armor, want dat lijkt ook een ability die ervoor zorgt dat je minder snel uit balans bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Gisteren was ik in brichttown in de swamp bij de Bonfire en ik dacht laat ik eens kijken of ik iemand kan invaden ik had nog en aantal cracked red skull stones dus ik probeer en idd ik werd gesummond.

Spawn ik in Brighttown dicht bij de ingang naar the Great Hollow.
maar de hele wereld is in Slow Motion Mode ?.
of mijn PS3 had het heel zwaar de hele tijd ik weet het niet maar goed ik loop righting de Bonfire want daar wachten ze meestal
eenmaal daar zie ik dat hij de Ring of Fog gebruikt dus voor mij als sorcerer/Pyro/Miracle word het meteen een stuk lastiger want een Target lock gaat niet.
dus ik maar Crystal Homing Soul mass geactiveerd en die schoot meteen alle kanten op naar onzichtbare vijanden nog een paar keer geprobeerd maar steeds het zelde.
dus laatste optie was Wrath of the Gods die geeft een soort van Forcefield blast die ook damage doet maar je heb er maar 3 uses.
dus die gedaan zo dicht bij mogelijk maar ik deed maar minimale Damage.
en omdat ik zo dicht bij was kon hij me daarna backstabben 3 keer ik kon niks doen door dat alles in Slo Mo ging :( en dood dus.
daarna nog een paar keer geprobeerd te invaden maar dat lukte niet meer maar je raakt wel die Craked stones kwijt ( word gefixed in de Patch 1.04 als die ooit komt)

nog iets ik heb me nu ook aangesloten bij de Gravelord Covernant.
je krijgt dan meteen een Miracle : Gravelord Sword Dance
en een Gravelord Sword.
en je moet Eye of Death item gebruiken waarmee je 3 werelden als het ware cursed door upgraded Black Phantoms
de spelers in die wereld moeten dan die Black Phantoms verslaan als dat niet lukt krijg ik de helft van hun souls.
lukt het wel dan kunnen ze gaan zoeken naar die Sign die ik ergens heb neer gelegd en kunnen ze mij wereld invaden als ze mij dan verslaan zijn alle 3 de werelden verlost van mijn Curse.
wat ik allen niet weet is.
hoe en waar spawnen die Black Phantoms dicht bij die sign die ik plaatste of overall in hun wereld ?
hoe zien die Upgraded Black Phantoms er uit zoals alle anderen of zijn ze misschien Rood ?
ook moet ik in human Form zijn om zo'n sign te kunnen plaatsen.
en je krijgt naar activatie een soort van zwarte gloed om je lichaam.
maar als ik dood ga door mijn eigen stomiteid zijn zij dan weer bevrijd van mijn Curse?
en je kan je Rank upgrade bij die Gravelord door te betalen met Eyes of Death maar die heb je ook nodig om andere werelden te cursen ?vind het een beetje een onduidelijke Covernant.
iemand meer info hier over

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 12-10 08:33

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Bij schilden, hoe meer stability je hebt, hoe minder stamina het kost om aanvallen te blokkeren. Je kunt dan dus veel meer aanvallen blokkeren voordat je stamina op is. Ikzelf ben erg fan van dat schild dat je kunt maken van de soul van Sif, die heeft 88 stability en blokkeert 100% physical/poison/toxic. Enige nadeel is dat je wel 36 strength nodig hebt om die te gebruiken, maar dat is minder dan de meeste grote schilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Maar het kan het bijna niet alleen maar stamina reduction zijn. Voorbeeld, die Silver Knights (Swords) in Andor Londo ramden door mijn shield heen ondanks 100% physical block. Na het wisselen naar greatshield (ook 100% block) lukt ze dit niet meer. Komt dit alleen door de hogere stability of het feit dat het een greatshield is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SeamusXanthus schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:25:
Maar het kan het bijna niet alleen maar stamina reduction zijn. Voorbeeld, die Silver Knights (Swords) in Andor Londo ramden door mijn shield heen ondanks 100% physical block. Na het wisselen naar greatshield (ook 100% block) lukt ze dit niet meer. Komt dit alleen door de hogere stability of het feit dat het een greatshield is?
Voor zover ik weet heeft het niks te maken met de 100% block, maar met de deflection capability van het schild. Zie hier:

Greatshields
These heavy unrelenting shields resemble more a wall than anything else. Weighing as much as 26.0 units these aren't your regular shield. These shields are too heavy for light characters to even consider wielding without sacrificing mobility or dedicated rings to lighten their load. However any character with a strong endurance who doesn't mind the heavy burden will find the best protection behind these shields. Not only do they give a major damage reduction boost against all types of damage and have the greatest Stability of all shields, they typically have the highest rates of deflection causing even heavy hitters to recoil. Small hits shouldn't even drain your stamina and even large hits and combos can be blocked without your guard being broken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Zoiets had ik ook al gelezen, dus conclusie is dat er verborgen voordelen zitten in greatshields (naast stability) die je niet kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Wat me ook opvalt met schilden is het volgende:
Als ik een simpel schild gebruik en een grote vijand/baas raakt mij, dan word ik achterover gegooid en val ik op de grond neer. Maar als ik dat schild van Sif's soul gebruik, dan word ik nog steeds naar achteren gegooid, maar blijf ik wel rechtop staan en kan ik daarna dus meteen weer opnieuw een aanval blokkeren of terug aanvallen.

Dat stukje van het deflecteren enzo had ik nog niet gelezen, dat is wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:46

KneoK

Not in a million lightyears

Het is volgens mij een combinatie van Poise en Stability dat bepaald hoe ver en hoe lang je staggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
KneoK schreef op maandag 07 november 2011 @ 02:10:
De Lightning Spear is op zich best aardig en doet zeker wel lekkere damage maar het heeft absoluut z'n tekortkomingen. Het bereik is heel beperkt dus grotere vijanden die je met aanvallen naar achter knallen zijn heel lastig, bazen zijn heel lastig, in The Catacombs is het wapen vrijwel nutteloos etc.

Goeie geüpgraded wapens die lekker mee schalen met je stats zijn uiteindelijk veel beter. M'n +10 Divine Gargoyle Tail Halberd doet bijvoorbeeld op de meeste vijanden ruim tweemaal zoveel damage, is niet zo heel veel trager en heeft een veel groter bereik dus zelfs bij een knock back kan ik nog counteren.
Misschien dat ik die Garoyle Tail halbert ook eens probeer je hoeft niet zo supert sterk te zijn volgens mij straks eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Volgens mij (maar dat is een gevoelskwestie) is het idd een combi van poise, stability, type shield, en hoeveelheid stamina die je hebt die bepaalt wat je kan blocken qua aanval. Het type aanval is daarbij ook bepalend. Een sprongaanval doet je makkelijk achteruit vallen/staggeren, en een slag wanneer je weinig stamina hebt zorgt ervoor dat je schildarm achteruit zwaait, waardoor je open staat voor een volgende aanval.

Met een greatshield kan dit niet gebeuren volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Veel grotere vijanden hebben ook speciale attacks die bijvoorbeeld juist zorgen voor staggeren of je schild/armor negeren. Een great shield en redelijke dosis poise is wel een aanrader als je veel melee't :)

Wanneer komt het vervolg trouwens? :P Ik wil meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Weet iemand hier of Skyrm (dat een dezer dagen uitkomt) qua beleving een beetje in de buurt komt van Dark Souls of valt dat tegen? Ik snap dat Skyrm rechtlijniger is qua verhaal, questen heeft etc, maar qua feel en speltype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Skyrim is wat 'vrolijker'. Daar zitten ook dungeons etc in, maar de sfeer in dark souls is veel treuriger. En DS is natuurlijk een stuk moeilijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Morrowind kwam er imo meer in de buurt van dan Oblivion, maar het lijkt erop dat Skyrim weer wat minder "blij" wordt. An sich zijn er verder best veel overeenkomsten, afgezien van de moeilijkheidsgraad ;) Skyrim is ook echt een verhaal natuurlijk, inc quests en journals etc; Dark Souls is zowat puur combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Hmmmmmmmm combat (Homer Simpson style)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Was wel benieuwd naar Skyrim...totdat ik DS speelde. Nu kan het me weinig boeien eigenlijk... :/

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:14:
Weet iemand hier of Skyrm (dat een dezer dagen uitkomt) qua beleving een beetje in de buurt komt van Dark Souls of valt dat tegen? Ik snap dat Skyrm rechtlijniger is qua verhaal, questen heeft etc, maar qua feel en speltype?
Skyrim is een totaal andere game als Dark Souls. Dark Souls draait om lijden, dood gaan en frustratie. Skyrim is een game voor de mainstream. Beiden goed in hun element. Daarnaast is skyrim nog niet released, dus we kunnen nog niet veel conclussies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Elder Scrolls is meer een klassiek RPG, waar Dark Souls echt een action RPG is, puur gericht op combat.

DS heeft geen quests, geen conversaties, geen secondary skills.
westergas schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:43:
Was wel benieuwd naar Skyrim...totdat ik DS speelde. Nu kan het me weinig boeien eigenlijk... :/
Ik heb hetzelfde. Lijkt me ineens nogal saai :P

Ik ga hem wel halen denk ik, maar heb er geen haast mee.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 03:46

KneoK

Not in a million lightyears

Haha, ik heb ook hetzelfde. Ik kijk al heel lang uit naar Skyrim en Dark Souls 'gebeurde' ineens. Ik had ooit ergens wel iets gelezen over de spirituele opvolger van Demons Souls en dat die ook naar de 360 zou komen maar verder weinig aandacht aan besteed. Nu na ruim 90 uur in dit spel te hebben gestoken vraag ik me af of Skyrim dit epische spel kan overtreffen.

Ach, ik weet zeker dat ook Skyrim een steengoed spel gaat worden, kan ook daar niet op wachten.

Edit: aan de andere kant is Skyrim natuurlijk meer for the masses. Dark Souls is zeker geen spel waar iedereen zich aan zal wagen maar overal lees en hoor ik alleen maar positieve verhalen van de mensen die zich er toch aan hebben gewaagd.

[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 08-11-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Haha, Havels Ring + Ring of Favor and Protection is super. Loop nu met Greatshield of Artorias (16 kg) , Great Knight Halberd (13 kg) en Body (19,5 kg) en Head (7,5kg) armor van Havel en loop nog steeds snel (<50% weight). Mijn stamina is 'slechts' 35.

Met die combo kan je als ik het goed heb (0.5 * 1.5 * 1.2 = 0.9) 90% van je stamina inzetten om snel te blijven lopen in plaats van 50%. Tot voor kort kon ik alleen mijn greatshield + halberd gebruiken in combinatie met mage (Pyromancer) armor dus een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zooo, Ceaseless Discharge ligt.
spoiler:
Easy pull en handje afhakken techniek werkte bij mij niet, dus maar de old fashioned way gedaan :) Geeft ook iets meer voldoening.
Daarna die 7 taurus ventjes omgelegd met wat vuurballen, dus daar zijn we ook vanaf. Even door de lava gesjouwd (auw heet!) en richting die Capra demons gegaan. Nu kom ik op het probleem dat ik te weinig vuurballen/attunement slots heb om 7 demons om te leggen... vanavond maar weer eens uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Helaas ben ik 3 weken op zakenreis geweest en heb helamaal niet kunnen spelen :(
Nu ben ik gisteravond weer begonnen en heb die 2 Gargoyle op de toren gekilled.

Maar waar ga ik nu naar toe ?
Via de Prowling demon kom ik in Darkroot Garden en Basin.
Zit ik daar goed ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Als je het aankan zit je overal goed :P

Qua volgorde vind ik dit wel fijn:
spoiler:
Gargoyles, Moth, Gaping, Quelaag (via backdoor bij londo ruins), Golem, en zsm Smough/Ornstein. Daarna heb je tele, dus kan je verder kiezen. Tegen die tijd zijn de catacombs een koekje (of je haalt die voor S&O voor de extra kindling), en de 2 hydra's wsl ook. Sif hoef je an sich pas te doen als je de four kings gaat slaan, maar wat levellen achter die deur kan geen kwaad natuurlijk.

Op deze manier bij een vriend een str char begonnen, binnen een paar uurtjes lvl 30, 2e sessie in ongeveer dezelfde tijd naar lvl 50 :P Duurde alleen zo "lang" omdat we per se Ornstein zn armor wilden, en wat extra detours namen om een lightning zwiehander te maken (lol btw) :)

Ben zelf bijna aan de eindbaas toe met m'n faith knight. Loop nu rond met elite knight armor varierend geupgrade van +7 tot +10, black knight shield +5, en een +10 blessed claymore (what's in a name ;)). Heb er een +9 blessed zweihander bij, maar de claymore bevalt me eigenlijk meer.

Gister werd kreeg ik trouwens een "invading other world" achtige msg ineens :S is dat zo'n lure van iemand? Ik had alleen m'n help sign neergelegd, invaden doe ik niet ... Uiteindelijk failde de connectie, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Bedankt nog voor alle reacties.

Gisteren nog 1 uurtje kunnen spelen. Spider shield gehaald en op de terugweg via Havel gelopen en nu eindelijk weten te verslaan. In de Depths Human geworden en dan wordt je inderdaad geinvade. Dat personage opgeroepen voor Quelaag. Helaas nog niet weten te verslaan maar weet nu waar ik steeds dood door ging. Schijnbaar doet ze een of andere area spell waar als je niet je schild gebruikt meteen dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
VTB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:34:
Bedankt nog voor alle reacties.

Gisteren nog 1 uurtje kunnen spelen. Spider shield gehaald en op de terugweg via Havel gelopen en nu eindelijk weten te verslaan. In de Depths Human geworden en dan wordt je inderdaad geinvade. Dat personage opgeroepen voor Quelaag. Helaas nog niet weten te verslaan maar weet nu waar ik steeds dood door ging. Schijnbaar doet ze een of andere area spell waar als je niet je schild gebruikt meteen dood bent.
Je kan het aan de animatie zien. Als ze haar poten optilt naar 1 kant, dan moet je wegwezen. 1 keer achteruit rollen of lopen als je de tijd hebt zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:03:
Zooo, Ceaseless Discharge ligt.
spoiler:
Easy pull en handje afhakken techniek werkte bij mij niet, dus maar de old fashioned way gedaan :) Geeft ook iets meer voldoening.
Daarna die 7 taurus ventjes omgelegd met wat vuurballen, dus daar zijn we ook vanaf. Even door de lava gesjouwd (auw heet!) en richting die Capra demons gegaan. Nu kom ik op het probleem dat ik te weinig vuurballen/attunement slots heb om 7 demons om te leggen... vanavond maar weer eens uitvogelen.
die 7 ventjes hoef je naartuurlijk niet te killen
spoiler:
als je vanaf die eerste capra demon doorloopt naar beneden zie je dus daar de eerste verdieping waar je all meerdere van die Capra demons ziet staan en daar onder zie je de 2de laag.
als je nu dus naar de eerste laag toe loopt komen er 2 van die ventjes op je af als je die heb verslagen dan kan je net voordat je bij die eerste laag aankomt ook een stukje naar beneden springen. naar de 2de laag daar zie je meteen een Bonfire :) Tadaa en vanaf die Bonfire kan je weer doorlopen naar die Fog deur in de verte met maar 1 Capra demon en een aantal van die vuur spugende stenen ronde monstertjes als tegenstanders en 1 Slang die uit de grond komt en 1 groot harig monster alles was 1 hit voor mijn Crystal ring shield en kon ik mijn spells mooi bewaren voor die Boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:54:
[...]

die 7 ventjes hoef je naartuurlijk niet te killen
spoiler:
als je vanaf die eerste capra demon doorloopt naar beneden zie je dus daar de eerste verdieping waar je all meerdere van die Capra demons ziet staan en daar onder zie je de 2de laag.
als je nu dus naar de eerste laag toe loopt komen er 2 van die ventjes op je af als je die heb verslagen dan kan je net voordat je bij die eerste laag aankomt ook een stukje naar beneden springen. naar de 2de laag daar zie je meteen een Bonfire :) Tadaa en vanaf die Bonfire kan je weer doorlopen naar die Fog deur in de verte met maar 1 Capra demon en een aantal van die vuur spugende stenen ronde monstertjes als tegenstanders en 1 Slang die uit de grond komt en 1 groot harig monster alles was 1 hit voor mijn Crystal ring shield en kon ik mijn spells mooi bewaren voor die Boss
KOM JE NOU MEE! haha, nee thnx for the tip. Ik had gisteravond om 22.30 niet meer de moed om in het diepe te springen haha.

[ Voor 0% gewijzigd door Tarz op 09-11-2011 10:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zit wel een nare worm beneden bij die bonfire overigens. Als zijn zuur je raakt is je wapen stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Bosmonster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:25:
Zit wel een nare worm beneden bij die bonfire overigens. Als zijn zuur je raakt is je wapen stuk.
Ja :F dat overkwam mij daar dus, en met m'n stomme kop ging ik toen resten bij die bonfire ipv terug te lopen. Ik kon toen nml homewarden noch repareren, maar dacht er toen ff niet aan dat ik dan vast zou zitten tussen al die gerespawnde capra demons en safety :P

alles gedodged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik hoop wel dat je je wapen gewoon kan repairen bij de bonfire dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:25:
ik heb een Repair Skill en Bling alles wat je draagt is weer 100%
eenigste naadeel is die skill heeft maar 1 use dus daarna moet je wel naar een Bonfire
wat ik dus doe is als mijn wapens/armor erg beschadigd zijn dan ga ik bij de eerst volgende bonifire die repair skill equipen en alles repairen en uniquip het weer ben ook maar 1 keer geraakt door zo'n worm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

't was voor mij een les om snel die repair box te halen, en altijd een consumable soultje achter de hand te hebben mocht je bij een bonfire even wat moeten repairen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Tarz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:45:
Ik hoop wel dat je je wapen gewoon kan repairen bij de bonfire dan?
Als iets op 0% komt dan is het volgens mij definitief kaput. En voor zover ik weet doet die acid dat, maar heb het niet zelf meegemaakt, aangezien ik voorbereid was :P

Repairen deed ik praktisch iedere keer als ik bij een bonfire was. Was als de dood dat ik halverwege ineens mn favoriete wapen niet meer kon gebruiken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:48:
[...]

Als iets op 0% komt dan is het volgens mij definitief kaput. En voor zover ik weet doet die acid dat, maar heb het niet zelf meegemaakt, aangezien ik voorbereid was :P

Repairen deed ik praktisch iedere keer als ik bij een bonfire was. Was als de dood dat ik halverwege ineens mn favoriete wapen niet meer kon gebruiken ofzo :P
volgens mij kan je het altijd repairen ook als het op 0% is anders zou ik met Acid Surge
wapens voorgoed kunnen slopen in PvP.
eenigste is Crystal shield en Swords die kunnen niet worden gerepaird.
kan me herinneren dat in Demon souls ook wel eens een broken sword had en kon het gewoon nog repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:41:
[...]

volgens mij kan je het altijd repairen ook als het op 0% is anders zou ik met Acid Surge
wapens voorgoed kunnen slopen in PvP.
eenigste is Crystal shield en Swords die kunnen niet worden gerepaird.
kan me herinneren dat in Demon souls ook wel eens een broken sword had en kon het gewoon nog repareren.
Gelukkig heb ik die repair toolbox gekocht bij de eerste merchant, dus dan zou het goed moeten komen.
Ik gebruik Astora Straight Sword, dus die is te repairen in tegenstelling tot de crystal stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:45:
[...]

Gelukkig heb ik die repair toolbox gekocht bij de eerste merchant, dus dan zou het goed moeten komen.
Ik gebruik Astora Straight Sword, dus die is te repairen in tegenstelling tot de crystal stuff :)
met intel op 14 kan je al de Repair Skill gebruiken scheeld een hoop souls
hoewel dat op een gegeven moment ook geen probleem meer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Die wormen moet je ook helemaal niet van dichtbij aanvallen :P Je moet ze gewoon doodschieten met pijl&boog ofzo, dan kunnen ze niets terug doen (ze zitten vast in de grond/plafond/muur). Die wormen hebben namelijk ook een heel gevaarlijke grijp aanval, dan eten ze je op en ben je bijna altijd meteen dood. Ik had 30 vitallity en ring of favor and protection, maar nog steeds ging ik door één zo'n aanval dood.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Poison werkt ook prima op ze. Op een gegeven moment spawnen er 4 om je heen. 2 poison arrows in elk en even een kopje koffie zetten :Y)

• FreakGIB
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 07:58:
Poison werkt ook prima op ze. Op een gegeven moment spawnen er 4 om je heen. 2 poison arrows in elk en even een kopje koffie zetten :Y)
als je vanaf die Bonfire op de 2de laag start en je gaat richting die Fog deur waar een boss zit.
kom je maar 1 worm tegen en een taurus achtig ding die op je afkomt
die hele route is 1 Capra stuk of 6 van die stenen vuur spuggers 1 worm en 1 taurus
vanaf die Bonfire.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

FreakGIB schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:58:
[...]

als je vanaf die Bonfire op de 2de laag start en je gaat richting die Fog deur waar een boss zit.
kom je maar 1 worm tegen en een taurus achtig ding die op je afkomt
die hele route is 1 Capra stuk of 6 van die stenen vuur spuggers 1 worm en 1 taurus
vanaf die Bonfire.
Net voordat je bij de Taurus en Worm komt, kun je naar links. Dan kom je volgens mij nog een Taurus tegen. Daarna kom je in een doodlopende weg waar je een Ember kan pakken dat in een kist zit. Zodra je bij dat kistje bent spawnen er een aantal wormen om je heen. Long range weapons zijn dan een pre :P

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2011 09:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:17:
[...]

Net voordat je bij de Taurus en Worm komt, kun je naar links. Dan kom je volgens mij nog een Taurus tegen. Daarna kom je in een doodlopende weg waar je een Ember kan pakken dat in een kist zit. Zodra je bij dat kistje bent spawnen er een aantal wormen om je heen. Long range weapons zijn dan een pre :P
als je daar naar links gaat kom je daar ook nog een taurus tegen en en amber idd maar ik had het meer over als je zo onbeschadigd mogelijk bij een boss aan wil komen zeker als Mage wil je all je spells over houden voor de Boss.
daarom gebruik ik mijn Crystal Ring shield die krijgt zijn Damage van het wapen in je rechterhand en Magie in je rechterhand
en in mijn rechterhand heb ik de Tin Crystalased Catalyst :)
op die manier doe ik ruim 800 damage per keer met dat schield
werkt erg goed

• Walance

Walance

Vanmorgen zag ik mooi een mailtje dat de Dark souls strategy guide weer beschikbaar is, klik ik erop, blijkt ie alweer uitverkocht te zijn...

Ik heb er al meerdere keren naar gezocht op andere site's, maar de enige die ze nog lijken te hebben, vragen meer verzendkosten dan dat het boek zelf kost....

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

FreakGIB schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:56:
[...]

als je daar naar links gaat kom je daar ook nog een taurus tegen en en amber idd maar ik had het meer over als je zo onbeschadigd mogelijk bij een boss aan wil komen zeker als Mage wil je all je spells over houden voor de Boss.
daarom gebruik ik mijn Crystal Ring shield die krijgt zijn Damage van het wapen in je rechterhand en Magie in je rechterhand
en in mijn rechterhand heb ik de Tin Crystalased Catalyst :)
op die manier doe ik ruim 800 damage per keer met dat schield
werkt erg goed
Dat schild moet ik ook nog eens proberen. Had hem al wel gemaakt.

Tot nu toe gaat alles vrij rap dood met een paar Chaos Fireballs.

• FreakGIB
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:36:
[...]

Dat schild moet ik ook nog eens proberen. Had hem al wel gemaakt.

Tot nu toe gaat alles vrij rap dood met een paar Chaos Fireballs.
eenigste elke keer als je het schild gebruikt gaat dat ten koste van 4 punten durability en durability is 120 standaard dus je kan 30 x schieten.

over Chaos Fireballs kan het kloppen dat Chaos nog meer Damage doet als je Humanity hoger is
want zover ik weet scaled Chaos op Humanity alleen de Chaos Fireballs is ook op Fire gebaseerd?

• FreakGIB
ik heb trouwens iets irritants onder het spelen heeeel vaak als ik mijn schield heb geselecteerd in mijn linker hand en aan het aanvalen ben word mijn schield ineens weg gestopt en heb ik of niks in mijn linker hand of het secondary item meestal is dat de Boog of Talisman
dit is erg irritant want dan krijg je ineens de volle klappen te verduren midden in een gevecht.

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Walance schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:32:
Vanmorgen zag ik mooi een mailtje dat de Dark souls strategy guide weer beschikbaar is, klik ik erop, blijkt ie alweer uitverkocht te zijn...

Ik heb er al meerdere keren naar gezocht op andere site's, maar de enige die ze nog lijken te hebben, vragen meer verzendkosten dan dat het boek zelf kost....
Niet getreurd..... :)

http://www.play.com/Books...ark+souls&urlrefer=search

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
FreakGIB schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:16:
ik heb trouwens iets irritants onder het spelen heeeel vaak als ik mijn schield heb geselecteerd in mijn linker hand en aan het aanvalen ben word mijn schield ineens weg gestopt en heb ik of niks in mijn linker hand of het secondary item meestal is dat de Boog of Talisman
dit is erg irritant want dan krijg je ineens de volle klappen te verduren midden in een gevecht.
Je drukt niet toevallig (per ongeluk) op het driehoekje (op PS3)?

This is a Rapture reminder..

• FreakGIB
Sssquirrel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:43:
[...]

Je drukt niet toevallig (per ongeluk) op het driehoekje (op PS3)?
Niet dat ik weet maar misschien dat die knop wel een eigen leven leid.

• Walance

Walance

Aha, heel erg bedankt, die had ik nog niet gevonden. Vanavond thuis meteen bestellen :)

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

De crystal ring shield is eigenlijk redelijk overpowered vond ik :D Heb daar in mijn 2e en 3e playthrough echt veel bosses, in combinatie met Iron Flesh, mee gekilled. Ik deed circa 1.100 damage per keer. Dus een paar keer casten en ze waren dood :P Ik had ook gelezen dat de crystal ring shield wellicht wat werd generfed, maar weet niet of dat ook al is gebeurd?
FreakGIB schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:56:
[...]

Ah ok, ik begreep de context dan niet goed. Excuus :) In mijn 2e en 3e playthrough killde ik vanuit de Bonfire 1 taurus demon en daarna rushte ik altijd naar de foggate, zonder iemand te killen. Zeker als je het level kent dan kun je echt heel snel door de levels lopen.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2011 12:55 ]

• Tarz
Even een vraag over dat Crystal ring shield. Die is neem ik aan gewoon te repairen bij een bonfire (mits je de toolbox hebt) of via de repair spell toch? Dan is 30 schoten niet mis. Las ik nu goed dat dit schild scaled met je wapen in je rechterhand? Op basis waarvan dan?

Misschien die toch maar eerst gaan halen, klinkt zeer goed, en de butterfly leeft nog bij mij...

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Tarz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:58:
Even een vraag over dat Crystal ring shield. Die is neem ik aan gewoon te repairen bij een bonfire (mits je de toolbox hebt) of via de repair spell toch? Dan is 30 schoten niet mis. Las ik nu goed dat dit schild scaled met je wapen in je rechterhand? Op basis waarvan dan?

Misschien die toch maar eerst gaan halen, klinkt zeer goed, en de butterfly leeft nog bij mij...
Die is gewoon te repareren :)

Ehm volgens mij werkt dat met een soort van multiplier. Ik denk dat het zoiets is als: je wapen dat je in je hand hebt doet zoveel damage op die vijand, nou, dan doe ik x-maal die damage.

Heb jij even geluk, de Butterfly is zelfs 1 van de makkelijkste bosses van het hele spel :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2011 13:36 ]

• Tarz
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:36:
[...]

Die is gewoon te repareren :)

Ehm volgens mij werkt dat met een soort van multiplier. Ik denk dat het zoiets is als: je wapen dat je in je hand hebt doet zoveel damage op die vijand, nou, dan doe ik x-maal die damage.

Heb jij even geluk, de Butterfly is zelfs 1 van de makkelijkste bosses van het hele spel :P
Mja, elke boss is easy als je de tactics weet volgens mij. Ceaseless discharge is echt een pushover, stray demon ook als je weet hoe.... :p
Nadeeltje is dat ik eerst de butterfly dus moet gaan killen maar dat schild pas kan maken als ik een +10 shield heb en bij de giant blacksmith ben... dat betekent een paar uur in de andere richting dus...

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je nog niet kunt porten wel.

Ik denk dat de grootste issue met die shield is dat het maar 4 dura kost. Dat had volgens mij 40 moeten zijn ofzo, aangezien dat zo werkt bij andere shields. Met Havel's shield bijvoorbeeld kost het 400 dura ofzo (En nog geen flauw idee wat het doet :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2011 14:00 ]

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:53:
De crystal ring shield is eigenlijk redelijk overpowered vond ik :D Heb daar in mijn 2e en 3e playthrough echt veel bosses, in combinatie met Iron Flesh, mee gekilled. Ik deed circa 1.100 damage per keer. Dus een paar keer casten en ze waren dood :P Ik had ook gelezen dat de crystal ring shield wellicht wat werd generfed, maar weet niet of dat ook al is gebeurd?

[...]

Ah ok, ik begreep de context dan niet goed. Excuus :) In mijn 2e en 3e playthrough killde ik vanuit de Bonfire 1 taurus demon en daarna rushte ik altijd naar de foggate, zonder iemand te killen. Zeker als je het level kent dan kun je echt heel snel door de levels lopen.
hoe kom je aan ongeveer 1100 damage welk wapen heb je in je rechterhand
want de damage is een combinatie van Damage rechter wapen en Magic rechterwapen dacht ik?
volgens mij zit ik rond de 860 damage zal vanavond eens checken.

• Tarz
Nou, dat wordt vanavond dus een tripje vanuit Demon Ruins terug via blighttown swamp areas naar Firelink Shrine, dan via de shortcut met de lift naar Undead Parish, om vervolgens naar de Darkroot garden de butterfly te vermoorden. Dan terug naar Undead Parish om naar Sens Fortress te gaan en via Sens..... afijn, you get the point :s Dat wordt een lange avond, you gotta love DS or quit it :D

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:02:
[...]

hoe kom je aan ongeveer 1100 damage welk wapen heb je in je rechterhand
want de damage is een combinatie van Damage rechter wapen en Magic rechterwapen dacht ik?
volgens mij zit ik rond de 860 damage zal vanavond eens checken.
Ik had faith op 45 ofzo en had een divine halberd in men rechterhand. Dat deed echt onwijs veel damage :P

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:22:
[...]

Ik had faith op 45 ofzo en had een divine halberd in men rechterhand. Dat deed echt onwijs veel damage :P
Mmm oke ik dacht dat het werkte met de Normale Damage van je wapen in je rechter hand en Magic ( intel)
zal het vanavond eens opnieuw testen heb nu Intel en Faith op 50 staan
ben de laatste paar dagen met BF3 bezig

• FreakGIB
Tarz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:13:
Nou, dat wordt vanavond dus een tripje vanuit Demon Ruins terug via blighttown swamp areas naar Firelink Shrine, dan via de shortcut met de lift naar Undead Parish, om vervolgens naar de Darkroot garden de butterfly te vermoorden. Dan terug naar Undead Parish om naar Sens Fortress te gaan en via Sens..... afijn, you get the point :s Dat wordt een lange avond, you gotta love DS or quit it :D
of verkrijg eerst de Lord Vessel kan je iets sneller heen en weer flitsen.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Of je maakt eerst Demon Ruins ook even af. Das een relatief kleine area. Dat schild gaat daar ook weinig verschil maken denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2011 15:32 ]

• Tarz
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:32:
Of je maakt eerst Demon Ruins ook even af. Das een relatief kleine area. Dat schild gaat daar ook weinig verschil maken denk ik.
Tja, dat al geprobeerd, alleen kom ik echt niet langs die Capra demons zonder al mijn pyromancy te verspillen (8 fireballs & 4 chaos fireballs). Gisteren stond ik beneden bij die worm te hakken, komt er nog een Capra demon bij die worm beneden. Daar heb je ook zo lekker weinig ruimte om te rollen/dodgen...

• FreakGIB
Tarz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:44:
[...]

Tja, dat al geprobeerd, alleen kom ik echt niet langs die Capra demons zonder al mijn pyromancy te verspillen (8 fireballs & 4 chaos fireballs). Gisteren stond ik beneden bij die worm te hakken, komt er nog een Capra demon bij die worm beneden. Daar heb je ook zo lekker weinig ruimte om te rollen/dodgen...
Dan is dat shield idd erg handig 1 shot kill voor die Capra demons (alles daar behalve de Boss).
maar vanuit die Bonfire op de 2de laag heb je maar 1 Capra demon en die Taurus en 1 Worm die andere Stenen vuur supwers kan je ook makelijk skippen tot aan die Fog deur.

• Tarz
Ja, zal het vanavond nog eens proberen. Probleem is alleen dat ik geen ranged attacks over heb op het moment dat ik voorbij de capra´s ben. Die Worm is freaking irri zonder ranged...

• SeamusXanthus
Jee man ik wist niet eens van het bestaan van het schild. Ik ga het gewoon ook niet eens gebruiken, omdat ik het niet in de spirit van het spel vind passen.

update: Ik zie net dat ze het zelf ook wel door hebben dat er iets mis is, zie deze patch note:
Crystal Ring Shield scaling drastically nerfed. Does around ~200 +-50

[ Voor 35% gewijzigd door SeamusXanthus op 10-11-2011 16:17 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

SeamusXanthus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:06:
Jee man ik wist niet eens van het bestaan van het schild. Ik ga het gewoon ook niet eens gebruiken, omdat ik het niet in de spirit van het spel vind passen.

update: Ik zie net dat ze het zelf ook wel door hebben dat er iets mis is, zie deze patch note:
Ik kwam er ook pas achter toen ik in mijn 2e playthrough zat :).

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Tarz schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:43:
[...]

Die Soapstone kan je blijvend gebruiken. Je hebt een orange soap stone en een White soap stone. White is om gesummoned te worden door andere spelers, met de Orange kan je messages schrijven voor mensen, die zij in hun spel kunnen zien en volgens mij ook "raten". Daar krijg je dan weer iets voor.. (humanity?)
Zelf speel ik zonder internet... Dus ik denk dat ik geen andere spelers in m'n game heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SeamusXanthus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:06:

Ach zo goed is het ook weer niet de casting time is nogal lang en geregeld schiet je miss omdat een obstakel op de grond in de weg zit.
en als schield zelf is het niet zo'n best schield doet maar 70% block 70/90/70/40 Phys/Mag/Fire/Ltng
maar je kan wel de Spell Great Magic Shield er op casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
[quote]uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:53:

[...]

oke heb het even getest met Tin Crystal Catalyst in mijn rechter hand Magic Ring voor magic boost en Crown of Dusk voor nog meer Boost kom ik op 1317 Damage op de standaard ventjes die je tegen komt in Firelink shine op dat pad naar boven naar undead burg.
dit is in NG+
die Tin Crystal Catalyst doet trouwens ook nog 240 standaard damage als je het voor melee gebruikt genoeg om de standaard soldaatjes te 1 killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ok, om iedere lezer hier even hardop te laten lachen, dit is wat mij gisteren overkwam:

Ik besloot om in de Demon Ruins toch nog eens een paar pogingen te wagen om bij die bonfire bij de worm te komen. Dus, Attune ik mijn chaos fireball en gewone fireballs (had maar 3 attunement slots) en gaan. Eerste demon doos, langs de rand van de afgrond naar beneden, pull demon 2 en 3, ook dood (samen met 1 chaos fireball & 1 gewone fireball, DOUBLE KILL :P) Worm vermoord, bonfire gepakt. Vervolgens die Capra beneden gesloopt, de vuurspuwers, de taurus demon beneden, de Worm daar rechts, en ik loop naar de deur...... golden fog "Sealed by de Great Lord power" melding!

Toen vloog de controller van de Xdoos toch ff bijna door de kamer, vooral omdat ik toen via de trap weer terug kon via al die demons.... Ik heb toch maar besloten om eerst terug naar Firelink te gaan en via de Butterfly boss en Sens fortress verder te kijken... Demon Ruins komt dan wel als ik de Lordvessel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:04:
Ok, om iedere lezer hier even hardop te laten lachen, dit is wat mij gisteren overkwam:

Ik besloot om in de Demon Ruins toch nog eens een paar pogingen te wagen om bij die bonfire bij de worm te komen. Dus, Attune ik mijn chaos fireball en gewone fireballs (had maar 3 attunement slots) en gaan. Eerste demon doos, langs de rand van de afgrond naar beneden, pull demon 2 en 3, ook dood (samen met 1 chaos fireball & 1 gewone fireball, DOUBLE KILL :P) Worm vermoord, bonfire gepakt. Vervolgens die Capra beneden gesloopt, de vuurspuwers, de taurus demon beneden, de Worm daar rechts, en ik loop naar de deur...... golden fog "Sealed by de Great Lord power" melding!

Toen vloog de controller van de Xdoos toch ff bijna door de kamer, vooral omdat ik toen via de trap weer terug kon via al die demons.... Ik heb toch maar besloten om eerst terug naar Firelink te gaan en via de Butterfly boss en Sens fortress verder te kijken... Demon Ruins komt dan wel als ik de Lordvessel heb...
Hahaha dat wist ik niet ik kwam daar naardat ik de lord vessel al had.
maar ik vind dat ze een rubberen versie van de Joystick moeten maken soort van Stresh ball versie.
ik heb heel vaak sloop neigingen met dit spel zeker in Sen's Fortress en Duke's Archives wat een hell is het daar zeker voor een Mage zoals ik met een lage health
die archers doen bijna een 1 shot kill all die smalle gangen HELL. loop je al half beschadigd naar boven.
kom je een channeler tegen die vroolijk staat te dansen kill je die word je zelf gekilled door een ander die aan de overkant staat met een insane Range Magic attack of een archer die toch nog even een pijl in je rug schiet
en dan moet je ook nog uitvogelen in welke richting die trappen moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Haha, dat belooft nog wat voor mij dan :) Vanavond weer verder. Butterfly moet easy zijn, en dan Sens fortress in. Heb nu 4 attunement slots, dus alle pyromancy mag meedoen :P Ik vind het over het algemeen niet erg om dood te gaan, of dingen meerdere keren te doen, maar als je ergens "vast" zit en gewoon niet uitkomt dan wordt het frustrerend en het ergste van het verhaal is dat je na tig pogingen nonchalant wordt.

Oh ff snel langs die 3 capra demons, en dan naar beneden springen *SPLAT* ow dat was mis. Ok nog een keer ff snel langs die Capra.... 1shot omdat je schild niet up was.... etc etc

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je in de Demon Ruins was voordat je uberhaupt naar Sen was geweest, dan snap ik waarom je er moeite mee had. Demon Ruins is ongeveer de moeilijkste area in het spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Bosmonster schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:53:
Als je in de Demon Ruins was voordat je uberhaupt naar Sen was geweest, dan snap ik waarom je er moeite mee had. Demon Ruins is ongeveer de moeilijkste area in het spel :+
Mwoah, vond het niet super moeilijk, en het leek me een logische stap (maar wat is er logisch aan DS) aangezien je na Quelaag fight gewoon kan doorlopen naar die area. Maar zo zie je maar dat het te linear gedacht is van mij haha. Ik ga nu via de voorgestelde weg het spel verder. Frampt vertelt ook een verhaaltje over dat ik nu naar Sens moet, dus volg ik zijn advies maar :)

Die Taurus Demons in Demon Ruins zijn een kwestie van 2 Chaos Fireballs, die Capra´s kosten me 2 normals en 1 klap met mijn zwaardje. (Pyromancy +11 momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:02:
[...]

Mwoah, vond het niet super moeilijk, en het leek me een logische stap (maar wat is er logisch aan DS) aangezien je na Quelaag fight gewoon kan doorlopen naar die area. Maar zo zie je maar dat het te linear gedacht is van mij haha. Ik ga nu via de voorgestelde weg het spel verder. Frampt vertelt ook een verhaaltje over dat ik nu naar Sens moet, dus volg ik zijn advies maar :)

Die Taurus Demons in Demon Ruins zijn een kwestie van 2 Chaos Fireballs, die Capra´s kosten me 2 normals en 1 klap met mijn zwaardje. (Pyromancy +11 momenteel)
Ben je al in Sen's Fortress geweest Muhahahaha Veel plezier en heel veel sucses.
HELL HELL argh ik kan er niet meer tegen.
ik zou ook even je Pyroman naar +5 brengen dus van +15 naar +1 +2 +3 +4 +5
dan doe je 2 shots met die kleine fireballs volgens mij

[ Voor 27% gewijzigd door FreakGIB op 11-11-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Haha, dat wordt een kort avondje Demon Souls dan vanavond ;) Frustratie loopt hoog op in Sen´s Fortress dus :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:02:
[...]

Pyro is dan ook redelijk overpowered, zeker in het begin. Enige dat je nodig hebt is een goede pyro-glove en dan doe je mega damage met (chaos) fireballs. Je hebt er geen andere stats voor nodig, dus je kunt feitelijk op level 1 al 600+ damage doen als je de juiste glove hebt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
Haha, dat wordt een kort avondje Demon Souls dan vanavond ;) Frustratie loopt hoog op in Sen´s Fortress dus :s
Minst leuke plek vind ik de Catacombes heb ik als laatste gedaan en ik zat altijd tegen New Ondo Ruins op wat uiteindelijk wel mee viel
Sen's Fortress is eigenlijk wel een Coole plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:01:
[...]

Minst leuke plek vind ik de Catacombes heb ik als laatste gedaan en ik zat altijd tegen New Ondo Ruins op wat uiteindelijk wel mee viel
Sen's Fortress is eigenlijk wel een Coole plek.
Dat zullen we (ik) vanavond meemaken dan :) Hoewel die 11 ballenjongens ook moeten spelen tegen Zwitserland... dilemma :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:37:
[...]

Dat zullen we (ik) vanavond meemaken dan :) Hoewel die 11 ballenjongens ook moeten spelen tegen Zwitserland... dilemma :p
Voetball kan je heel goed volgen via de Radio is soms nog spannender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:40:
[...]

Voetball kan je heel goed volgen via de Radio is soms nog spannender :)
Niet als je ondertussen geintrigeerd door Sen´s Fortress aan het sluipen bent... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:45:
[...]

Niet als je ondertussen geintrigeerd door Sen´s Fortress aan het sluipen bent... haha
nee jo is just leuk loop je daar hoor je ineens GOAAAAALL.
jij YES maar door je gejuch val je in de afgrond maar je overleefd het net en denkt Pfff dat ging nog maar net goed wat heb ik toch een geluk

SLAM er land ineens iets groots op je nek
Dood Grrr Console uit en toch maar voetball kijken hehe

kan niet wachten op jou verhaal over Sen's Fortress (Hell) hehe veel plezier

[ Voor 7% gewijzigd door FreakGIB op 11-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:52:
[...]

nee jo is just leuk loop je daar hoor je ineens GOAAAAALL.
jij YES maar door je gejuch val je in de afgrond maar je overleefd het net en denkt Pfff dat ging nog maar net goed wat heb ik toch een geluk

SLAM er land ineens iets groots op je nek
Dood Grrr Console uit en toch maar voetball kijken hehe

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-HOm3EBj94Aw/TpNTaZWPNpI/AAAAAAAAAU8/X6TOjqskCZo/s1600/dark%2Bsouls%2Byou%2Bdied.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:25:
[...]
die archers doen bijna een 1 shot kill all die smalle gangen HELL. loop je al half beschadigd naar boven.
kom je een channeler tegen die vroolijk staat te dansen kill je die word je zelf gekilled door een ander die aan de overkant staat met een insane Range Magic attack
Er staan er nooit 2 vlak bij elkaar ;) Als je zo'n channeler ziet dansen, dan is ie z'n teleportatie skill aan het doen. Je kunt geen schade doen terwijl ie dat aan het doen is, uiteindelijk verdwijnt hij en komt ie een stukje verder (aan de overkant, of bovenaan de trap) weer tevoorschijn. Dan moet je hem snel doden, voordat ie weer gaat teleporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Walance schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:44:
[...]

Er staan er nooit 2 vlak bij elkaar ;) Als je zo'n channeler ziet dansen, dan is ie z'n teleportatie skill aan het doen. Je kunt geen schade doen terwijl ie dat aan het doen is, uiteindelijk verdwijnt hij en komt ie een stukje verder (aan de overkant, of bovenaan de trap) weer tevoorschijn. Dan moet je hem snel doden, voordat ie weer gaat teleporteren.
ik heb ze gewoon gekilled als ze dansen alleen ze staan wel in berijk van elkaar werd dus vaak gekilled door de ander
heb wel de Avelyn Crossbow daar gepakt en ging meteen dood :)
Maar heb hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ja, je hebt gelijk. Ik herinner me nu weer dat er in het begin er inderdaad 2 vlakbij elkaar staan. Maar ik dacht echt dat je ze niet kon doden terwijl ze aan het dansen zijn... moet ik nog eens uitproberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:52:
De crystal ring shield is eigenlijk redelijk overpowered vond ik :D
Eens.

Ik heb die ring pas net en het voelt best wel als cheaten. Het begint al met de manier waarop je dit shield krijgt. Persoonlijk was ik er niet op gekomen om zomaar een shield naar +10 te werken om er een soul aan toe te voegen dus dit heb ik al op moeten zoeken.

Net in mijn 1e playtrough Sif in de 1e poging afgemaakt. Dat is wel erg makkelijk...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sif was voor mijn melee build ook erg makkelijk ja net als die butterfly. Eigenlijk waren beide darkroot levels niet al te moeilijk.

Nu die 4 kings. Grr. Level zelf is niet zo moeilijk maar duurt best lang voor de bij die bossbattle bent. Dus je kan relatief weinig pogingen wagen. En je bent geneigd heel roekeloos te spelen vanwege de tijdsdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

SeamusXanthus schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:22:
Sif was voor mijn melee build ook erg makkelijk ja net als die butterfly. Eigenlijk waren beide darkroot levels niet al te moeilijk.

Nu die 4 kings. Grr. Level zelf is niet zo moeilijk maar duurt best lang voor de bij die bossbattle bent. Dus je kan relatief weinig pogingen wagen. En je bent geneigd heel roekeloos te spelen vanwege de tijdsdruk.
Als je niet bang bent om je souls te verliezen is er wel een shortcut als je maar hard genoeg rent :P. Je bent dan binnen circa 2 a 3 minuten van de firelink shrine bij de 4 kings. Je hoeft niet eens iets te killen als je geluk hebt :P Het vraagt enige oefening/kennis van de juiste weg, daarom de opmerking over de souls.

spoiler:
Als je de eerste loopbrug over rent kom je 2 geesten tegen. Je moet dan rechts aanhouden en dan kun je omlaag springen naar het gebied waar al die knights lopen. Wellicht is het handig om de eerste te killen. Daarna kun je gewoon naar de ingang van de 4 kings rennen. Zorg dat je genoeg stamina hebt en light armor. Eenmaal onderaan in de kerker met de wenteltrap kun je je juiste armor etc weer aandoen.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:18:
[...]

Als je niet bang bent om je souls te verliezen is er wel een shortcut als je maar hard genoeg rent :P. Je bent dan binnen circa 2 a 3 minuten van de firelink shrine bij de 4 kings. Je hoeft niet eens iets te killen als je geluk hebt :P Het vraagt enige oefening/kennis van de juiste weg, daarom de opmerking over de souls.

spoiler:
Als je de eerste loopbrug over rent kom je 2 geesten tegen. Je moet dan rechts aanhouden en dan kun je omlaag springen naar het gebied waar al die knights lopen. Wellicht is het handig om de eerste te killen. Daarna kun je gewoon naar de ingang van de 4 kings rennen. Zorg dat je genoeg stamina hebt en light armor. Eenmaal onderaan in de kerker met de wenteltrap kun je je juiste armor etc weer aandoen.
en vergeet dan zeker niet de correcte Ring om te doen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:33:
[...]

en vergeet dan zeker niet de correcte Ring om te doen hehe :)
Oja, Das niet onbelangrijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:52:
[...]

Zo, na mijn mislukte missie in Demon ruins teruggelopen naar Darkroot Garden, Butterfly ge oneshot (overpowered, 3 vuurballen :p) en de soul geloot. Toen terug gelopen naar Sen´s Fortress

Nou, je hebt geen woord gelogen over Sen´s Fortress haha. Heb denk ik een stuk of 10 keer de welbekende tekst "YOU DIED" in beeld gehad voordat ik wist welke kant ik precies op moest *loopt de hoek om, ow shit BIG ROCK! SPLAT*.... volgende bocht pew pew, pijlen uit de muur *splat* enz enz.

Uiteindelijk had ik de weg door, wist waar de gevaren zaten en bleek het moeilijkste te zijn het balanceren op de dunne walkway bovenin met die zwaaiende bijlen (stuk of 3 x naar beneden geduwd of ff iets te ver gelopen. Oftewel stomme fouten door snelheid (what else is new in DS).

Bovenop die Archer gekilled, die firebomb giant en vervolgens de Iron golem oneshot (lol easy).

Dus nu op weg naar de Giant Smith in Anor Londo!

(tussendoor de elite knight set aangetrokken en de lightning spear geloot en naar +3 gebracht. Heerlijk wapen moet ik zeggen! Vraagje, zodra die +5 is, wat doe je er dan mee?
Verder een willekeurig schild naar +10 gebracht om de crystal ring shield te gaan laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Nou, je hebt geen woord gelogen over Sen´s Fortress haha. Heb denk ik een stuk of 10 keer de welbekende tekst "YOU DIED" in beeld gehad voordat ik wist welke kant ik precies op moest *loopt de hoek om, ow shit BIG ROCK! SPLAT*.... volgende bocht pew pew, pijlen uit de muur *splat* enz enz.
Haha, ja da's een leuke area als je de weg nog niet weet :P En mocht je onverhoopt op de eerste walkway al naar beneden donderen, zit er een fijne catchpole demon op je te wachten :+ Ben er in NG gelukkig in 1 keer (en human) heelhuids doorheen gekomen ... om in Anor Londo uiteraard dood te gaan aan de 2 ledge archers, mijn grootste vrienden *&%#!

De sun spear miracle vind ik trouwens wel een tegenvaller; 2 slots voor 5 spears, tegenover 10 greater lightning spears in 1 slot; getalsmatig zou die sunspear 4 keer de damage van een lightning spear moeten doen om de moeite waard te zijn (ok 3 keer zou ik ook accepteren), maar hij doet mss 130% :\ Dan vul ik nog liever 2 slots met wrath of gods.

Kan je een covenant reward eigenlijk vaker krijgen als je leaved en weer joined? Je returns halveren dan immers.

De forest achter de crest is wel een flinke pvp area zeg, amper binnen wordt de deur wit, en word je keer op keer geinvade :P Sloeg er achter elkaar een stuk of 6 dood, zelfs gasten met die lame untargetable ring om :+ tranquil walk, paar keer force om te staggeren, en dan maaien met mn claymore en insane stamina bar >:) moet je mij maar niet invaden

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste