[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:10
Ik snap je ff niet, maar dat ligt aan mij. Ik heb die Mimic gekilled in Sen´s fortress en die dropt een wapen dat Lightning spear heet (ik equip em als wapen in ieder geval).Ik upgrade het wapen ook gewoon als weapon upgrade bij de blacksmith naar +1, +2 etc met zelfde materials als een ander wapen. Maar als ik de wiki erbij pak, zie ik dat hij bij de Miracles staat.... vaag of ligt het aan mij? Misschien dat iemand dat mij kan verklaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Great Lightning Spear is (ook) een miracle; http://darksoulswiki.wikispaces.com/Great+Lightning+Spear

is idd verwarrend eigenlijk :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Clay schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:19:
Great Lightning Spear is (ook) een miracle; http://darksoulswiki.wikispaces.com/Great+Lightning+Spear

is idd verwarrend eigenlijk :P
Ah k, zijn dus 2 aparte dingen begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
[quote]Clay schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:10:
[...]

Haha, ja da's een leuke area als je de weg nog niet weet :P En mocht je onverhoopt op de eerste walkway al naar beneden donderen, zit er een fijne catchpole demon op je te wachten :+ Ben er in NG gelukkig in 1 keer (en human) heelhuids doorheen gekomen ... om in Anor Londo uiteraard dood te gaan aan de 2 ledge archers, mijn grootste vrienden *&%#!
[quote]

er zitten 4 van die gasten daar beneden en ik heb er behoorlijk veel moeite mee op NG+

[quote]
De sun spear miracle vind ik trouwens wel een tegenvaller; 2 slots voor 5 spears, tegenover 10 greater lightning spears in 1 slot; getalsmatig zou die sunspear 4 keer de damage van een lightning spear moeten doen om de moeite waard te zijn (ok 3 keer zou ik ook accepteren), maar hij doet mss 130% :\ Dan vul ik nog liever 2 slots met wrath of gods.
[quote]

Die sunspear werkt toch alleen maar als je ook nog bij die Covernant zit ?
verder gebruikt ik die niet vind de casting time een beetje lang gebruik wel veel de Wrath of God :)
en Crystal Homing Mass

[quote]
Kan je een covenant reward eigenlijk vaker krijgen als je leaved en weer joined? Je returns halveren dan immers.
[quote]

weet ik ook niet
De forest achter de crest is wel een flinke pvp area zeg, amper binnen wordt de deur wit, en word je keer op keer geinvade :P Sloeg er achter elkaar een stuk of 6 dood, zelfs gasten met die lame untargetable ring om :+ tranquil walk, paar keer force om te staggeren, en dan maaien met mn claymore en insane stamina bar >:) moet je mij maar niet invaden
je bedoeld toch dat gebied waar je eerst een sleutel moet hebben voor die deur met die Bonfire om de hoek.
ik zit daar ook vaak maar heb wel een vraag als ik als human die trap afloop word die doorgang ook een Fog deur hoe kom je er weer uit of moet je misschien eerst Sif killen daar .
want ik heb meerdere invaders gekilled maar die doorgang blijft dicht en als sorcerer is het toch wel fijn als ik even mijn spells kan resetten bij de Bonfire

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Als ik als human die trap afloop wordt die doorgang ook een Fog deur, hoe kom je er weer uit?
Het is daar dus zo druk dat die deur zelden open gaat, kwestie van geduld. Je kan idd Sif killen, maar dan heb je de area boss gedaan, en kan er ueberhaupt niet meer geinvade worden. Als je dan nog wil pvp'en daar moet je zelf mensen gaan invaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

FreakGIB schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:05:

er zitten 4 van die gasten daar beneden en ik heb er behoorlijk veel moeite mee op NG+
2 van de vier zijn goed te doen, want die kun je lostrekken van de rest. Maar die laatste kamer met 2 was op mn eerste run al een drama.. Twee tegelijk is toch net teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Clay schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
[...]

Het is daar dus zo druk dat die deur zelden open gaat, kwestie van geduld. Je kan idd Sif killen, maar dan heb je de area boss gedaan, en kan er ueberhaupt niet meer geinvade worden. Als je dan nog wil pvp'en daar moet je zelf mensen gaan invaden :)
oke is het niet zo dat je altijd geinvade kan worden daar als je human bent omdat je dan word aangevallen door de Forest hunter Covernant players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Gisteren had ik een 'leuke' bug bij die reuze vlinder. Die komt altijd van rechts-boven aanvliegen/zweven boven/langs een gebouw. Gisteren bij mij, bleef ze achter dat gebouw vastzitten. Ik kon toen met pijl en boog haar net raken, maar deed steeds maar 5 schade ofzo.

Na een tijdje ging ze opeens gewoon dwars door dat gebouw heen, maar ze ging niet mij aanvallen, ze bleef constant in dezelfde richting vliegen/zweven totdat ze uiteindelijk helemaal buiten beeld verdween en ik dus geen mogelijkheid had om haar nog aan te vallen.

Ik had nog even gewacht, misschien dat ze door de grond zou vallen ofzo, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk heb ik het spel maar afgesloten dmv de PS knop (Quit game werkt niet bij eindbaasgevechten). Gelukkig had ik vlak voor de baas nog van schild veranderd, toen werd het spel ook automatisch opgeslagen en hoefde ik niets opnieuw te doen, behalve door de 'fog gate' te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Da's wel weird idd. Zoveel bugs heb ik niet kunnen ontdekken in DS namelijk. (In tegenstelling tot Skyrim :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

oke is het niet zo dat je altijd geinvade kan worden daar als je human bent omdat je dan word aangevallen door de Forest hunter Covernant players.
Hmz dat weet ik niet. De wiki zegt daar ook niet specifiek iets over; wel dat je automatisch gesummoned wordt als een non covenant human speler de area betreedt, en jij die covenant ring zou dragen. Beetje ala de darkmoon covenant, waarbij je automatisch naar dark anor londo spelers gesummoned wordt.

Denk dat ik maar van sunbros naar darkmoon ga btw, die sunspear suckt toch, en ipv invaders af te wachten kan ik dan actief righteous ass kicken for the lord :P
Zoveel bugs heb ik niet kunnen ontdekken in DS namelijk. (In tegenstelling tot Skyrim :+)
Keek heel erg uit naar skyrim, maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik moet nog haast gaan maken met Dark Souls, het laatste deel van AC staat alweer voor de deur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Clay schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:29:
[...]

Keek heel erg uit naar skyrim, maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in :P
Ben er nu al weer een tijdje mee bezig en het is wel weer prima te doen. De bugs zijn echter wel vervelend en het combat-systeem is wel heel beperkt als je Dark Souls gewend bent.

Maar goed, de enorme wereld maakt een hoop goed bij die papieren van de ouderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Tarz schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:35:
Ik moet nog haast gaan maken met Dark Souls, het laatste deel van AC staat alweer voor de deur....
Ik heb Dark Souls daarom even in de koelkast gezet. Blijft voor mij één van de beste games van het jaar, maar ik wil toch ook graag de nieuwe AC spelen. Daarnaast doe ik ook nog wat MW3 multiplayer.
En dan Skyrim nog. :9
Maar ik ga zeker nog weleens verder met DS.
Bosmonster schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:09:
(...) en het combat-systeem is wel heel beperkt als je Dark Souls gewend bent.
Dat valt idd wel tegen!

[ Voor 18% gewijzigd door superbassie op 14-11-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:35:
AC is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Zou dit spel niet voor eind oktober gepatched worden ivm de online functies?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Online werkt prima, ik ben al flink aan het inhakken geweest in PvP in het bos met al die forest covenant lui.

Dus ik kan niet op je locken, hè. Meet my crystal soul mass. :-)

[ Voor 24% gewijzigd door PHiXioN op 14-11-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
PHiXioN schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:57:
Online werkt prima, ik ben al flink aan het inhakken geweest in PvP in het bos met al die forest covenant lui.

Ik heb problemen met Crystal Soul Mass tegen tegenstanders die de Ring of Fog gebruiken
geen lock geen reactie van mijn Soul Mass
eenigste wat ik voor elkaar kreeg is als ik Wrath of God gebruik en ik hit ze dan vallen ze op de grond en heb ik heel even een lock als ik dan ook Crystal Soul Mass had dan schiet die wel op het target
maar moet het nog even verder testen.

wat me wel opvalt is dat er opzich wel eerlijke spelers zijn ik loop door die 20k deur de trap af en wacht daar beneden in human form en geen ROF.
als ik dan geinvade word en de invader gebruikt ROF dan gebruik ik hem ook.
over het algemeen gaat het redelijk goed alleen weet je niet wat voor level speler je tegenover je krijgt in de woods.
ik ben nu zelf 217 en zit bij de Darkmoon Covernant

[ Voor 23% gewijzigd door FreakGIB op 15-11-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Gister de sunbros verlaten en opnieuw gejoined; Als je weer +1 wordt krijg je helaas niet opnieuw de reward (miracle) :( naja. Nu bij Darkmoon gegaan :) lvl 119 nu.

Ben met een nieuwe char begonnen die meer dex/int wordt, maar damn wat ben je idd weer slap in het begin zeg :P ff niet meer gewend met al die uren in die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

PHiXioN schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:57:

Ja op zich werkt het wel, maar niet hoe het zou moeten werken. Ik krijg toch regelmatig summoning failed of dat ik stenen niet zie liggen of dat mensen mijne niet zien. Dit zou gepatched worden in versie 1.04 eind oktober, maar is er nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Hier vorig weekend eindelijk nog eens verder kunnen spelen. Nadat ik al veel had vrij gespeeld tot aan enkele bazen, er vorig weekend me eens achter gezet om ze te verslagen.

Capra Demon vond ik bij ver het moeilijkste, altijd veel langer wandelen dan het gevecht zelf duurde. Meestal was ik nog maar net binnen en "you died". Eindelijk zijn honden neer gekregen, had ik gehoord, och, dan is het gemakkelijk. Niet dus :p, het een stuk of 3 keren voor gehad dat ik de honden neer kreeg, en dan nog niet gelukt om hem te verslaan :( .

Voor de rest waren de bazen zeer simpel, gargoyles mooi van de eerste keer. Butterfly van de 2e keer. Hierna de Depths verkent, gigantische rat verslagen, maar toen cursed, en geen zin meer om souls te farmen voor dat anti-curse item.

Heeft er trouwens iemand een idee of er nog Estoc-achtige wapens zijn, waarmee je kan blijven blokken zelfs als je aanvalt? Want dat is wel een winning combo voor mij. Alleen jammer van de beperktere damage.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
4bit schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:30:
Heeft er trouwens iemand een idee of er nog Estoc-achtige wapens zijn, waarmee je kan blijven blokken zelfs als je aanvalt? Want dat is wel een winning combo voor mij. Alleen jammer van de beperktere damage.
(Lightning) Spear :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Als je de Lighning Spear gebruikt dan block je op dat moment niet met je shield in tegen stelling tot een Estoc.
daar blijf je je verschuilen achter je schield en prik je toch naar de tegenstanders.
wel prik je met je spear vaak door een block van een tegenstander.
ik gebruik zelf de Winged Divine Spear voor in de Catacombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
?
Ik kan anders prima blocken en aanvallen met mn lightning spear. Ook als ik tegelijk wordt aangevallen krijg ik dan geen damage hoor ;)

Net de lord vessel gehaald en in dubio wat ik eerst ga doen nu.
Denk dat ik Sif en de Hydra eerst maar eens ga pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Xiliath schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:23:
?
Ik kan anders prima blocken en aanvallen met mn lightning spear. Ook als ik tegelijk wordt aangevallen krijg ik dan geen damage hoor ;)
Precies. Dit is ook mijn ervaring

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sssquirrel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:30:
[...]

Precies. Dit is ook mijn ervaring
maar wat doet je Shield op het moment dat je attacked met he spear volgens mij blok je op dat moment niet
en met een estoc wel maar weet het ook niet 100% zeker
ik bedoel op het moment als je je attack uitvoerd gaat je shield opzij
en bij een Estoc blij je je zelf achter je shield verschuilen.

[ Voor 17% gewijzigd door FreakGIB op 15-11-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xiliath schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:23:
?

Net de lord vessel gehaald en in dubio wat ik eerst ga doen nu.
Denk dat ik Sif en de Hydra eerst maar eens ga pesten.
houd er rekening mee als je je wil aansluiten bij de Darkwraith Covernant dat je nu niet mag praten met Frampt nu je de lord vessel hebt doe je dat wel dan moet je wachten tot de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Was ik ook al achter gekomen inderdaad. Darkwraith maar in NG+ doen.

En ja, je shield blijft up en blocked nog steeds zodra je aanvalt met je lightning spear.
Daarom krijg je ook geen dmg als je gelijktijdig allebei aanvalt en blocked met een 100% phys. dmg red. shield ;)
Probeer maar uit op een firelink shrine noobje :)

edit:
Het staat ook op de wiki: http://darksouls.wikidot.com/spear
General Information

Spears are precision long-range weapons that are for thrusting attacks.
They allow you to attack while holding a shield up to guard, giving you simultaneous offense and defense.
Spears do not do well against a shield. They glance off the shield and do not stagger shielded enemies as easily as other weapon attack types.

edit2:
Volgens mij kun je niet gelijktijdig aanvallen en je shield up houden met een estoc, zal t vanavond eens testen.

[ Voor 46% gewijzigd door Xiliath op 15-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xiliath schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:19:
Was ik ook al achter gekomen inderdaad. Darkwraith maar in NG+ doen.

En ja, je shield blijft up en blocked nog steeds zodra je aanvalt met je lightning spear.
Daarom krijg je ook geen dmg als je gelijktijdig allebei aanvalt en blocked met een 100% phys. dmg red. shield ;)
Probeer maar uit op een firelink shrine noobje :)

edit:
Het staat ook op de wiki: http://darksouls.wikidot.com/spear
General Information

Spears are precision long-range weapons that are for thrusting attacks.
They allow you to attack while holding a shield up to guard, giving you simultaneous offense and defense.
Spears do not do well against a shield. They glance off the shield and do not stagger shielded enemies as easily as other weapon attack types.

edit2:
Volgens mij kun je niet gelijktijdig aanvallen en je shield up houden met een estoc, zal t vanavond eens testen.
zal het eens testen
ik draag meestal het Magic Ring Shield en die heeft geen 100% blok dus misschien vandaar
jammer dat Lighning niet Scaled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Xiliath schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:19:

edit2:
Gaat zeer zeker, is mijn vast wapen sinds ik het gevonden heb, mijn trouwe lans waarbij menige bazen zijn gesneuveld waaronder, butterfly, gargoyles, en mijn arch-nemesis Capra Demon.

Maar ik dacht dat ik onder andere Rapier en Mail Breaker geprobeerd had, omdat deze onder dezelfde categorie staan als Estoc. Maar deze niet konden blocken en aanvallen. Daarom was ik in de war, dacht dat het misschien een unieke eigenschap was.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

jammer dat Lighning niet Scaled
Het is al zwaar overpowered :P als het ook nog zou scalen ... 8)7 Nu moet je 40 punten in een stat stoppen voordat wapens die wel scalen qua damage ouput in de buurt komen van lightning; die punten bespaar je dan dus.

Van mij zou dat wat dichter bij elkaar mogen liggen, zodat je ook wat meer variatie krijgt in het type wapens dat mensen gebruiken.

Wat slaat nou uiteindelijk het hardst eigenlijk, gewoon +15 wapens met magic weapon / darkmoon blade erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Alles dat nog enigszins schaalt. Chaos Weapons met veel humanity bleken bij mij nog wel de hardste hitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren even getest met mijn lightning Spear en inderdaad je shield blijft gebloked.
maar alleen als je de R1 attack doet met R2 gaat het schield wel opzij.
ook meteen maar een aantal Boss soul wapens gemaakt van de butterfly boss de Moonlight Butterfly Horn.
dit is ook een spear met een groot berijk.
moet hem alleen nog goed testen om te kijken of hij het waard is om te upgraden naar +5
en het Greatsword of Artorias die doet redelijke Damage maar vind hem wel vrij traag zeker de R2 attack.

heb ook nog een Claw naar Lighning Claw +4 (de +5 heb ik net geen materiaal meer voor)
maar dit is best wel een leuk wapen doet redelijke damage je kan gewoon achter elkaar doorslaan. tot je stamina op is, ga hier goed mee oevenen. kwam er ook achter dat in de Woods waar een paar van die onzichtbare ventjes rond lopen dat als ik Homing Soul arrow aan heb staan en dan op zo'n ventje sta in te hakken met die Claw dat de homing Souls ook targeten.
zal het eens testen met PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Met de eerder gekregen tips van jullie Quelaag verslagen. Vervolgens ook naar Sen’s Fortress gegaan. Het grootste probleem was het niet kunnen vinden van de bonfire en de Iron Giant op het einde. Ik ben daar volgens mij wel 10 keer in de afgrond gerold/gerend. Oorzaak was het beeld wat ging tollen als je de baas target en onder hem door rent. Lighting spear is inderdaad een verademing gezien drake sword al niet meer zo veel damage deed.

Vervolgens in Arno Londo aangekomen… en alles vervloekt toen ik bij de 2 knight archers aan kwam. De overige monsters zijn allemaal appeltje, eitje. Maar steeds door de terugslag van zo’n pijl van het dak te vallen gaat irriteren. Uiteindelijk er toch voorbij weten te komen. Nu ben ik nog op zoek naar de Giant blacksmith die hier ergens moet zitten voordat ik door de fog ga lopen voor het baas gevecht. Daarnaast heb ik nu 50k souls op zak die ik niet wil verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
VTB schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:03:
Met de eerder gekregen tips van jullie Quelaag verslagen. Vervolgens ook naar Sen’s Fortress gegaan. Het grootste probleem was het niet kunnen vinden van de bonfire en de Iron Giant op het einde. Ik ben daar volgens mij wel 10 keer in de afgrond gerold/gerend. Oorzaak was het beeld wat ging tollen als je de baas target en onder hem door rent. Lighting spear is inderdaad een verademing gezien drake sword al niet meer zo veel damage deed.

Vervolgens in Arno Londo aangekomen… en alles vervloekt toen ik bij de 2 knight archers aan kwam. De overige monsters zijn allemaal appeltje, eitje. Maar steeds door de terugslag van zo’n pijl van het dak te vallen gaat irriteren. Uiteindelijk er toch voorbij weten te komen. Nu ben ik nog op zoek naar de Giant blacksmith die hier ergens moet zitten voordat ik door de fog ga lopen voor het baas gevecht. Daarnaast heb ik nu 50k souls op zak die ik niet wil verliezen.
hier info waar je die giant Smith kan vinden.
spoiler:
als je voor de fog deur staat naar (Ornstein and Smough) in die grote ruimte waar 2 giant knight staan.
en je staat met je rug naar die fog deur moet je rechts naar boven gaan op de trap je komt daar nog een archer tegen daar voorbij kan je op een gegeven moment naar rechts weer naar beneden daar beneden zit de Giant smit.

en met een beetje zoeken ergens aan de buitenkant van het kasteel vind je zelf ook zo'n Zware Boog
kan je ze de volgende keer zelf van het dak schieten :).

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 16-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

offtopic:
Sorry, maar dit is wel heel erg, buitenkant met een d? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Walance schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:47:
offtopic:
Sorry, maar dit is wel heel erg, buitenkant met een d? :')
hersteld
sorry ben heel slecht met d/dt g sch en dergelijke dingen kan er niks aan doen
leesblind en vroeger opgegroeid in duitseland en daar op een crappy school nedelands geleerd en ondertussen alleen maar duitse vriendjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay ook, maar is er juist grammarnazi van geworden ;)
offtopic:
Uit interesse, wanneer & waar was dat?

On topic :P Vanavond maar weer verder met m'n nieuwe sorc. Hoop dat ik met een beetje vaart d'r doorheen kan sjeezen. Qua wapen wil ik Velka's eigenlijk proberen, maar als dat tegenvalt gewoon een enchanted winged spear oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik zelf ben erg benieuwd wat er allemaal gaat veranderen met de Patch 1.05
van horen zeggen word Lightning wat minder Pyro ook maar Scaling zou beter werken
Ring Shield word ook aangepast ( dan zal waarschijnlijk niemand dat schield nog gebruiken).
verder zou Coop en PVP beter moeten werken heb een aantal screenshots en filmpjes gezien waarbij je duidelijk kon zien dat er Veeel signs op de grond liggen.
ook word het unlimited Souls en Humanity glitch aangpakt.
Ring of Fog word wel lockable
TWOP word nog maar 10 sec inplaatst van 20.
en nog legio andere dingen
ben alleen bang dat ze Mage's misschien te veel aanpakken.
die doen misschien wel veel damage maar moeten ook geregeld naar een Bonfire om te verversen.
ik zelf ben een Mage en in PVP heb ik soms het geluk om iemand te 1 shot killen.maar meestal is het wel 3 a 4 shoten daarna moet ik weer naar een bonfire terwijl een Melee ventje dat niet hoeft te doen.
ik heb bv in de woods bij die PVP plek een probleem als je daar naar toe gaat, gaat de doorgang naar de Bonfire dicht Fog.
en ik heb nog niet mee gemaakt dat ik er weer doorheen kon lopen maar naar 2 max 3 ventjes te hebben verslagen ben ik leeg kwa spells?.

• Clay

Clay

cookie erbij?

... en ik heb nog niet mee gemaakt dat ik er weer doorheen kon lopen maar naar 2 max 3 ventjes te hebben verslagen ben ik leeg kwa spells?
Via de forest covenant worden spelers automatisch als phantom naar human players gesummoned die niet bij die covenant zitten; het is daar gewoon superdruk :)

Verder zou ik een mage ook gewoon een goeie melee backup geven. Misschien moet je qua combat style wat meer rollen en backstabben in plaats van er plompverloren voor te blijven staan, maar 't is niet alsof int based wapens niet goed scalen ofzo ;)

• FreakGIB
Clay schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:16:
[...]

Via de forest covenant worden spelers automatisch als phantom naar human players gesummoned die niet bij die covenant zitten; het is daar gewoon superdruk :)

Verder zou ik een mage ook gewoon een goeie melee backup geven. Misschien moet je qua combat style wat meer rollen en backstabben in plaats van er plompverloren voor te blijven staan, maar 't is niet alsof int based wapens niet goed scalen ofzo ;)
ja ben ook bezig om een geschikt melee wapen te vinden alleen ben ik gewoon niet zo goed in melee.
maar over de Woods er moet toch een manier zijn om daar weer uit te komen of moet je gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, gisteren maar eens goed doorgehaald met DS. Anor Londo gecleared en mijn crystal ring shield opgehaald. Ormstein en Smoug in 1 keer gekilled, met nog wat flasks over, niet slecht. Vond ze niet geweldig moeilijk, maar gezellig is anders. Verder de Hydra in Darkroot Basin gekilled en Sif omgelegd.
Met de Lordvessel wordt het spel wel een stuk sneller zeg. Demon Ruins had nog iets van me tegoed, dus ook daar huis gehouden door de Firesage demon en centipede demon te killen.

De spoeling wordt nu wat dunner, en weet niet zo goed waar ik nu heen moet. Ben maar naar de Duke´s archives gegaan vanuit Anor Londo en daar al wat huis gehouden totaan de eerste ontmoeting met Seath... Die staat nu dus op het menu... naked dragon anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:51:
Zo, gisteren maar eens goed doorgehaald met DS. Anor Londo gecleared en mijn crystal ring shield opgehaald. Ormstein en Smoug in 1 keer gekilled, met nog wat flasks over, niet slecht. Vond ze niet geweldig moeilijk, maar gezellig is anders. Verder de Hydra in Darkroot Basin gekilled en Sif omgelegd.
Met de Lordvessel wordt het spel wel een stuk sneller zeg. Demon Ruins had nog iets van me tegoed, dus ook daar huis gehouden door de Firesage demon en centipede demon te killen.

De spoeling wordt nu wat dunner, en weet niet zo goed waar ik nu heen moet. Ben maar naar de Duke´s archives gegaan vanuit Anor Londo en daar al wat huis gehouden totaan de eerste ontmoeting met Seath... Die staat nu dus op het menu... naked dragon anyone?
The Bed of Chaos nog 4 kings en als laatste Gwyn Lord of Cinder
misschien heb je de 4 kings al gedaan om je te kunnen aansluiten bij die Covernant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren trouwens wat raars mee gemaakt.
ik was aan het PvPen in de Darkwoods
ik human en wacht daar beneden bij de trap bij de 20k deur om te worden geinvaded.
zie ik een white sign op de grond dus ik summon die gast altijd makelijk iemand extra
en daarna worden we geinvade.
dit gaat een tijdje goed.
we hadden ons ondertussen verplaatst dicht bij de ingang waar je kan praten met die Cat Forest hunter covernant.
op een gegeven moment worden we weer geinvade en die invader is nog redelijk ver van ons verdaan.
en ik zie dat hij TWOP cast (Tranquil Walk of Peace) die zorgt er normaal voor dat iedereen in bereik van die cast heel traag word maar wat gebeurd er mijn joystick begint te trillen en elke keer raak ik ongeveer 1/5 van mijn health kwijt tot dat ik dus dood ging ?
blijkt dus dat er een Glitch in het spel zit.
ik weet niet precies hoe ze het doen maar sommige great weapons hebben een Secondary Area attack
als je dan eerst dat wapen cast met Crystal Magic Weapon dan heb je een Area Attack die heel ver komt en alles killed erg lame en je kan er volgens mij weinig tegen doen.
eenigste wat misschien werkt als je optijd bent is zelf Great Magic shield casten dan kan je voor een bepaalde tijd geen damage krijgen is ook een beetje lame maar toch minder erg dan die Glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:05:
Gisteren trouwens wat raars mee gemaakt.
ik was aan het PvPen in de Darkwoods
ik human en wacht daar beneden bij de trap bij de 20k deur om te worden geinvaded.
zie ik een white sign op de grond dus ik summon die gast altijd makelijk iemand extra
en daarna worden we geinvade.
dit gaat een tijdje goed.
we hadden ons ondertussen verplaatst dicht bij de ingang waar je kan praten met die Cat Forest hunter covernant.
op een gegeven moment worden we weer geinvade en die invader is nog redelijk ver van ons verdaan.
en ik zie dat hij TWOP cast (Tranquil Walk of Peace) die zorgt er normaal voor dat iedereen in bereik van die cast heel traag word maar wat gebeurd er mijn joystick begint te trillen en elke keer raak ik ongeveer 1/5 van mijn health kwijt tot dat ik dus dood ging ?
blijkt dus dat er een Glitch in het spel zit.
ik weet niet precies hoe ze het doen maar sommige great weapons hebben een Secondary Area attack
als je dan eerst dat wapen cast met Crystal Magic Weapon dan heb je een Area Attack die heel ver komt en alles killed erg lame en je kan er volgens mij weinig tegen doen.
eenigste wat misschien werkt als je optijd bent is zelf Great Magic shield casten dan kan je voor een bepaalde tijd geen damage krijgen is ook een beetje lame maar toch minder erg dan die Glitch.
PvP-en met glitches blijft zo ontzettend lame. Ik heb in DS volgens mij 4 keer PvP gedaan. Daarna had ik dat ook wel gezien. Vind het systeem (als het uiteindelijk goed werkte) voor Coop om samen eindbazen te verslaan wel erg leuk. Maar voor mij blijft het een SP-spel. Ben ook bijna nooit human geworden om PvP geneuzel te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sterker nog, ik speel meestal helemaal offline. Coop vind ik niet in de spirit van spel passen en van pvp hou ik niet (in geen enkel spel). Enige nadeel is dat je de veelal secret bonfires niet kan vinden dan zonder guide, waardoor je eigenlijk verplicht bent een guide te gebruiken

Gisteren door een glitch door de spelwereld gevallen terwijl ik op een trap stond te vechten (daggerfall flashbacks). Dus ik snel mijn ps3 uitgezet om te verkomen dat mijn locatie werd gesaved. Dan had ik opnieuw kunnen beginnen waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

SeamusXanthus schreef op zondag 20 november 2011 @ 08:54:
Sterker nog, ik speel meestal helemaal offline. Coop vind ik niet in de spirit van spel passen en van pvp hou ik niet (in geen enkel spel). Enige nadeel is dat je de veelal secret bonfires niet kan vinden dan zonder guide, waardoor je eigenlijk verplicht bent een guide te gebruiken

Gisteren door een glitch door de spelwereld gevallen terwijl ik op een trap stond te vechten (daggerfall flashbacks). Dus ik snel mijn ps3 uitgezet om te verkomen dat mijn locatie werd gesaved. Dan had ik opnieuw kunnen beginnen waarschijnlijk
Heb je geluk bij gehad. Als je vast komt te zitten kun je wellicht de potion nog gebruiken om naar je laatste bonfire te returen, maar dat is natuurlijk ook niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

PSN ligt er uit, net nu ik een middagje DS heb ingepland :/

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

westergas schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:11:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

PSN ligt er uit, net nu ik een middagje DS heb ingepland :/
Jij houdt dus wel van de PvP mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:20:
[...]

op welk tijdstip was dat dan ik heb tegen de avond zonder problemen kunnen spelen Coop en PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, dit weekend de Archives gecleared en Seath verslagen (te makkelijk in verhouding met andere bosses naar mijn mening). Helaas niet zijn staart te pakken gekregen. Vervolgens dacht ik "even" naar New Londo Ruins te gaan.

spoiler:
Had gelezen dat je de geesten daar niet kan aanvallen tenzij je een Transient Curse item hebt of een cursed weapon. Nou, een cursed weapon heb ik niet, dus maar met transient curse geprobeerd. Helaas een paar keer dom dood gegaan (o.a. omdat de curse was uitgewerkt in gevecht met 4 banshees/wraiths... grrr).
Nu heb ik dus geen transient curses meer en geen cursed weapon

... en nu?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:06
Pff.. Gister voor het eerst zonder dood te gaan in 1 ruk tot aan de armored boar gespeeld, zelfs drake sword opgepikt. Natuurlijk bij de boar een stom foutje gemaakt en dood gegaan... Doh!

2e keer netjes lijk opgehaald, boar afgemaakt. Heel stel van die knights met zo'n degen afgemaakt, vervolgens bij de gate geopend, wordt ik gespiest door zo'n vent..WTF!

Daarna weer terug, let ik heel even niet op en pleur ik van de brug... Toen direct de xbox uitgezet... wtf :) Weer 2 Humanity kwijt..

Heeft het nog enig zin om dat te bewaren als ik toch niet online speel trouwens ? (Afgezien van de chaos weapons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Rann schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:20:
Heeft het nog enig zin om dat te bewaren als ik toch niet online speel trouwens ? (Afgezien van de chaos weapons)
Als je niet online speelt hebben Humanities een aantal nuttigheden:

Reverse hollowing (om human te worden)
Kindlen van fires voor meer flasks (nadat je reverse hollowing gedaan hebt dus)
summon signs van NPCs gebruiken in offline play (hulp van een NPC bij bosses)

Verder idd voor dmg van Chaos weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Heeft Human worden nog verder zin voor mij dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Rann schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
Heeft Human worden nog verder zin voor mij dan ? :)
Voor mij tot nu toe in ieder geval niet gehad. Ik speel het spel offline en gebruik humanities alleen om een NPC te summonen voor een bossfight als ik weet dat dat kan (Bell Gargoyles, Quelaag, Ormstein & die andere knakker) en om een bonfire te kunnen kindlen. Verder eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:19:
Zo, dit weekend de Archives gecleared en Seath verslagen (te makkelijk in verhouding met andere bosses naar mijn mening). Helaas niet zijn staart te pakken gekregen. Vervolgens dacht ik "even" naar New Londo Ruins te gaan.

spoiler:
Had gelezen dat je de geesten daar niet kan aanvallen tenzij je een Transient Curse item hebt of een cursed weapon. Nou, een cursed weapon heb ik niet, dus maar met transient curse geprobeerd. Helaas een paar keer dom dood gegaan (o.a. omdat de curse was uitgewerkt in gevecht met 4 banshees/wraiths... grrr).
Nu heb ik dus geen transient curses meer en geen cursed weapon

... en nu?!
je kan Transient Curse Items kopen bij die vrouwelijke Hollow Vendor die in die gang zit tussen firelink shine en undead burg je weet wel die stenen brug als je halvewege die deur vanuit de andere kant een keer heb open gemaakt.
of als je bij de Capra Demon ingang recht naar beneden gaat daar heb je 2 ventjes daar voorbij kan je links weer een trap omhoog waar je in een ronde toren naar boven boven een archer tegen komt en daar de doorgang / shortkut naar firelink shine daar heb je meteen die vendor zitten.
ik dacht dat zij dus die Transient Curse Items verkoopt.

de 2 lastigste plekken vind ik New Ondo ruins en Duke's Archieves en ook wel de Catacomben.

[ Voor 3% gewijzigd door FreakGIB op 21-11-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:58:
[...]

je kan Transient Curse Items kopen bij die vrouwelijke Hollow Vendor die in die gang zit tussen firelink shine en undead burg je weet wel die stenen brug als je halvewege die deur vanuit de andere kant een keer heb open gemaakt.
of als je bij de Capra Demon ingang recht naar beneden gaat daar heb je 2 ventjes daar voorbij kan je links weer een trap omhoog waar je in een ronde toren naar boven boven een archer tegen komt en daar de doorgang / shortkut naar firelink shine daar heb je meteen die vendor zitten.
ik dacht dat zij dus die Transient Curse Items verkoopt.

de 2 lastigste plekken vind ik New Ondo ruins en Duke's Archieves en ook wel de Catacomben.
Ik dacht dat deze vendor maar 2 stuks van die Transient curse verkocht, maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen/gelezen. Als ik ze daar "onbeperkt" kan inslaan dan kan ik voorlopig wel even vooruit :)

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:30:
[...]

Ik dacht dat deze vendor maar 2 stuks van die Transient curse verkocht, maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen/gelezen. Als ik ze daar "onbeperkt" kan inslaan dan kan ik voorlopig wel even vooruit :)

Bedankt voor de tip!
ik weet het niet zeker misschien heb je gelijk maar
die Transient Curse werkt ongeveer 5 min als je dan gaat hunten op de Ghost's
en je verhoogd je Vind items dan heb je zo een redelijke lading Transient Curse gevonden
ze droppen ze redelijk vaak en meestal krijg je er 2 tegerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:51:
[...]

ik weet het niet zeker misschien heb je gelijk maar
die Transient Curse werkt ongeveer 5 min als je dan gaat hunten op de Ghost's
en je verhoogd je Vind items dan heb je zo een redelijke lading Transient Curse gevonden
ze droppen ze redelijk vaak en meestal krijg je er 2 tegerlijk.
Met die golden blah blah serpent ring ofzo bedoel je? Zal ik eens proberen. Moet ik alleen Havel´s armor uitdoen! Dat tankt net zo lekker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:53:
[...]

Met die golden blah blah serpent ring ofzo bedoel je? Zal ik eens proberen. Moet ik alleen Havel´s armor uitdoen! Dat tankt net zo lekker ^^
ze droppen ook soms een Ghost Blade of de Rare Jagged Ghost Blade daarmee kan je ze wel raken maar je armor werkt nog steeds niet ook eventueel gebruikte Magic spells doen dan nog steeds niks.
je kan er trouwens ook heen als je GeCursed bent door een van die kikkers in de swamps.
maar dan loop je maar met de helft van je health rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:59:
[...]

ze droppen ook soms een Ghost Blade of de Rare Jagged Ghost Blade daarmee kan je ze wel raken maar je armor werkt nog steeds niet ook eventueel gebruikte Magic spells doen dan nog steeds niks.
je kan er trouwens ook heen als je GeCursed bent door een van die kikkers in de swamps.
maar dan loop je maar met de helft van je health rond.
Ja dat wist ik idd van die Ghost blade en Curse status. Maar dat wil ik eigenlijk wel graag voorkomen haha. Trouwens, magic dmg kan je wel doen hoor, ook als je niet gecursed ben door zo´n transient curse. Pyromancy werkt iig wel, sorceries gebruik ik eigenlijk niet (met een intel van 18 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Tarz schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:53:
[...]

Ook zonder die ring droppen die genoeg.

Ik had mezelf gecursed door die kikkers, en toen een tijdje daar met halve health rond te lopen had ik snel een stuk of 10 van die temp-curse items. Toen mezelf van de curse gehealed, en op die items overgestapt.

Ben nu zelf klaar met New Londo Ruins (alleen die boss krijg ik niet neer, dus daar wacht ik even mee), en gisteren ook Catacombs afgerond. Nu die Dukes Archives ingegaan, dus het einde begint in zicht te raken

[ Voor 40% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-11-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SeamusXanthus schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:04:
[...]

Ook zonder die ring droppen die genoeg.
Nou, zonder die ring ben ik er 6 transient curses aan kwijt geraakt (allemaal 5 minuten opgemaakt) en 0 items gedropt tot nu toe. gotta love rng droprates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rann schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:20:
Pff.. Gister voor het eerst zonder dood te gaan in 1 ruk tot aan de armored boar gespeeld, zelfs drake sword opgepikt. Natuurlijk bij de boar een stom foutje gemaakt en dood gegaan... Doh!

2e keer netjes lijk opgehaald, boar afgemaakt. Heel stel van die knights met zo'n degen afgemaakt, vervolgens bij de gate geopend, wordt ik gespiest door zo'n vent..WTF!

Daarna weer terug, let ik heel even niet op en pleur ik van de brug... Toen direct de xbox uitgezet... wtf :) Weer 2 Humanity kwijt..

Gezien je nog 'pas' bij de 1e boar bent ben je nog redelijk bij het begin. Je moet je er maar op instellen dat je een stuk vaker doodgaat en ook een stuk vaker je souls/humanity verliest :). Mijn tip is daarom ook je humanity in nieuwe gebieden direct in te zetten voor het kindlen van je bonfires (waardoor je je vaker kunt healen) en je souls direct in te zetten voor het levelen van je character. Ik heb vaak gehad dat ik in nieuwe gebieden meteen redelijk ver kwam, echter uiteindelijk toch dood ging voordat ik een nieuwe bonfire ontdekte. Echter ging ik er ten onrechte vanuit dat ik in een redelijk tempo mijn lichaam kon bereiken, maar dat ging dus regelmatig fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Klinkt bekend.. Inmiddels misschien wel 30x dood gegaan met alle characters.. :P
Dan maar humanity besteden, maarja, ik heb nog geen extra bonfires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

uchiha tijntje schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:20:
[...]

Haha nee hoor daar bak ik echt helemaal niets van, ik denk dat mijn level te hoog is voor waar ik ben in het spel.
Ik mis de echt brute gear om me te kunnen meten met mijn tegenstanders. Ben nu +/- lvl 65 en ik heb net de dukes archives/crystal caves uit, dat is het 1e gebied wat ik heb uitgemoord na het verkrijgen van de lordvessel.

Als ik iemand invade heeft ie ook steeds een fantom bij zich dus is het 2 tegen één. Dat is misschien vette pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

In de trend van ervaring, aanpak & discussie...

Ik was een paar weken terug begonnen met de game, en nog nooit eerder in mijn game verleden zo'n moeilijkheidsgraad mogen ondervinden. ( let ik ben een FF RPG gewend )

Mijn eerste keus was Sorcerer maar na enkel uren realiseerde ik me dat dit voor mij niet de juiste keus was. Het casten van spells duurt werkelijk te lang, en close combat werd ik werkelijk talloze keren afgemaakt. Nadat ik de game even in de kast heb laten liggen, en van de frustratie was bijgekomen, een nieuwe kans gewaagt.

Dit maal gekozen voor Pyromancer, die werkelijk een stuk sterker aanvoelde. Al snel stuitte ik weer op plaatsen waar ik niet verder kwam, terwijl het tamelijk vroeg in de game was en al aardig wat uurtjes had besteed in levelen. Ik las dat het het verkrijgen van het Drake Sword een must was door middel van het afhakken/schieten van de staart van HellKite Dragon. Op deze lokatie heb ik werkelijk uren lang vast gezeten omdat ik geen idee had over de shortcut naar Undead Burg main section / bonfire. ( Gevoelsmatig vind ik de manier waarop je dit exemplaar kunt bemachtigen niet echt eerlijk -- de schietende versie dan )

Het spelen van deze game zonder guide, tips of walktrough vindt ik dan ook werkelijk bewonderenswaardig. Uiteindelijk ben ik het stadium gepasseerd en in handen gekomen van het Drake Sword. In Combinatie met de Short Bow is het me gelukt om hem te verslaan.

De volgende bazen Gargoyles hebben me niet echt veel problemen opgeleverd met het twee handig vasthoudend Drake Sword. Echter de weg ernaar toe wel ( verwijzend naar de storm van skeletons die op je afkomen ) Alhoewel ik op dat moment één van de krachtigste zwaarden had vond ik mijn charachter gevoelsmatig nog steeds teleurstellend zwak.

Kortom veel gemixte gevoelens, is het uitdagend moeilijk, Ja ! Vindt je het nog leuk ? En hier komt het een beetje op aan. Normaliter speel ik een RPG, kom ik niet verder farm / level ik een beetje en na een uurtje zie je meestal al wel resultaat. Dit gaat echter niet op in Dark Souls ( althans vooralsnog ) Ik denk dat ik zeker al 15 uur er op had zitten voordat ik de eerste bel had geluid en nog steeds waren er momenten van irritatie en zwakte. Mijn souls had ik voornamelijk toegewijd aan Strength ( 16 ) Faith / Intelligence ( 12 ) en het kopen van Large Arrows.

Na het verslaan van de Gargoyles volgen de meeste waarschijnlijk het pad naar The Depts Echter omdat mijn game progress zo langzaam verliep heb ik hier en daar wat gespiekt en alternatieven bekeken.
in plaats van links te gaan ben ik rechts gegaan richting Darkroot Garden nadat ik 20K aan Souls had gefarmed van de Big Skeletons á 500 p/s naast de bonfire / Firelink Shrine om mijzelf de Crest of Astorias te kunnen bemachtigen.
spoiler:
Ik had het lef niet om hem aan te vallen en te lokken naar de Prowling Demon zodat hij het werk voor me zou doen en dit item laat vallen

Iedereen die de game heeft gespeeld weet natuurlijk wat zich afspeelt in Darkroot Garden ( Dé Farmplek )
ik heb mijn stats aanzienlijk kunnen verhogen ( Lv 56 - Vitality 25 / Attunement 14 / Endurance 20 / Strength 16 / Dexterity 15 / Resistance 13 / Intelligence 15 / Faith 20 ) - ( Pyromance Flame + 10 )

Is het eerlijk ? Valt natuurlijk over te discussiëren ik moet toegeven dat ik liever een echte farmplek had gevonden als in de traditionele zin, maar nu heb ik pas het gevoel dat de game een beetje leuk begin te worden
in de vorm van nu ben ik stabieler ( en zeker niet overpowered er zijn nog steeds momenten dat het mijn charachter te veel word ( gelukkig hebben we dan Karmic Justice 40K ! well spend ;) )

Ik heb nu net Gaping Dragon verslagen en ben van plan om richting Blighttown te gaan. Ik besef me nu echter dat ik helemaal nog niets heb geïnvesteerd in Armor of Equipment upgrades. Een paar vraagjes:

*Vanaf welk moment beginnen jullie met het veranderen van gear en levelen van deze attributen ? (Ik heb het gevoel dat ik al eeuwig rondloop met de Pyromancer Set en Drake Sword aangezien qua statistieken dit voor mij de beste uitrusting is. Ik ben ook een beetje gierig om mijn 4 Titanite Shards te gebruiken omdat ik er maar weinig heb.)

*Kan iemand toelichten wat de magie "Magic Weapon" precies is of doet, en hoe ik het aan de praat krijg.

*Het aspect Humanity heb ik eigenlijk links laten liggen omdat ik in het begin te vaak dood ging, als ik het goed begrijp is het wel degelijk van belang i.v.m de droprate van items. ( Als ik niet bewust aan het item farmen ben i.v.m weapon upgrades, neem ik aan dat dit niet bezwaarlijk is? )

*Zijn er nog mensen die de guide over hebben, en er eventueel van af willen ? Zo'n boek leest altijd toch een stuk fijner dan een PDF. En ze zijn niet echt makkelijk te bemachtigen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Destianto schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:30:
Het spelen van deze game zonder guide, tips of walktrough vindt ik dan ook werkelijk bewonderenswaardig
Idd! Pak bij elke area de wiki erbij anders mis ik te veel of vind ik het niet leuk meer. Slap? Misschien wel...
*Vanaf welk moment beginnen jullie met het veranderen van gear en levelen van deze attributen ?
Ik ben bezig het complete elite armor +10 te brengen. Je hebt wel wat endurance nodig en (hangt ook van de rest van je gear/endurance af) Havel's ring. Verder lijkt me dit een goede balans van weight, poise en defence. Let op je encumbrance, die zou ik zo veel mogelijk onder de 50% houden, anders worden je bewegingen erg sloom.
*Het aspect Humanity heb ik eigenlijk links laten liggen omdat ik in het begin te vaak dood ging, als ik het goed begrijp is het wel degelijk van belang i.v.m de droprate van items. ( Als ik niet bewust aan het item farmen ben i.v.m weapon upgrades, neem ik aan dat dit niet bezwaarlijk is? )
Voor de droprate heb je ook een ring, weet ff niet meer welke. Ook word je pas geinvade als je human bent. Niet echt boeiend als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

*Vanaf welk moment beginnen jullie met het veranderen van gear en levelen van deze attributen ? (Ik heb het gevoel dat ik al eeuwig rondloop met de Pyromancer Set en Drake Sword aangezien qua statistieken dit voor mij de beste uitrusting is. Ik ben ook een beetje gierig om mijn 4 Titanite Shards te gebruiken omdat ik er maar weinig heb.)
Vanaf het moment dat ik in Blighttown kwam ben ik echt gaan nadenken over m'n armor omdat ik daar continu binnen drie stappen al poisoned++ was :D De merchant voor de ingang van Blighttown in The Depths verkoopt leuke armor met aardige poison resistance wat een aardig begin is.

Nog een tipje voor Blighttown, gebruik die Rusted Iron Ring die ervoor zorgt dat je sneller door water kunt lopen.

Mijn Drake Sword heb ik pas ingeruild toen ik de Lightning Spear gevonden had. Daarna ben ik me pas meer met andere wapens bezig gaan houden en ook gaan upgraden. Als je eenmaal wat meer verschillende shards hebt dan kun je wat gaan experimenteren en dan zul je zien dat sommige upgraded wapens meer damage doen dan bijvoorbeeld een Drake Sword of Lightning Spear.
*Kan iemand toelichten wat de magie "Magic Weapon" precies is of doet, en hoe ik het aan de praat krijg.
De spell Magic Weapon zorgt ervoor dat het wapen in je rechterhand naast de normale damage ook magic damage doet. Voorwaarde is wel dat het een normaal wapen is en geen 'epic' zoals een Drake Sword. Je hebt overigens een toverstokje nodig om spells te casten maar dat weet je vast nog van je sorcerer.
Naast een verhoogde droprate zorgt je humanity er ook voor dat sommige wapens (Zoals Quelaag's Fury Sword en Chaos weapons) meer damage doen. Verder is humanity vooral handig voor het upgraden van je bonfires. Het is, zeker voor een tweede playthrough, erg handig om ze op z'n minst allemaal op één keer te upgraden en tegen het einde van het spel zelfs een tweede en derde keer zodat je in je tweede playthrough meteen overal 20 flasks kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het spelen van deze game zonder guide, tips of walktrough vindt ik dan ook werkelijk bewonderenswaardig.
Dit is naar mijn mening ook het grootste minpunt uit het spel. Door bijvoorbeeld zelfs de bonfires achter secret doors te zetten 'verplicht' je bijna iedereen de guides op te zoeken
Ik heb echt geprobeerd om zonder guide te spelen, maar het spel heeft zoveel onduidelijkheden ('difficulty through obscurity') dat ik toch naar de guides heb gegrepen. Het spel motiveert je ook niet om te experimenteren met weapon/armor upgrades omdat de materialen te beperkt aanwezig zijn.

Ik speel liefst offline dus krijg ook geen hints op de grond, wat ook zo tegenstrijdig is. Want waarom maak je de bonfires op een secret plek als je vervolgens de hints online wel krijgt, maar offline niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SeamusXanthus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:22:
[...]

Dit is naar mijn mening ook het grootste minpunt uit het spel. Door bijvoorbeeld zelfs de bonfires achter secret doors te zetten 'verplicht' je bijna iedereen de guides op te zoeken
Ik heb echt geprobeerd om zonder guide te spelen, maar het spel heeft zoveel onduidelijkheden ('difficulty through obscurity') dat ik toch naar de guides heb gegrepen. Het spel motiveert je ook niet om te experimenteren met weapon/armor upgrades omdat de materialen te beperkt aanwezig zijn.

Ik speel liefst offline dus krijg ook geen hints op de grond, wat ook zo tegenstrijdig is. Want waarom maak je de bonfires op een secret plek als je vervolgens de hints online wel krijgt, maar offline niet?
je zou online maar in Hollow mode kunnen spelen dan zie je wel de sign's op de grond.
maar je kan niet worden geinvade en je heb de mogelijkeid om anderen te helpen op die manier kan je ook zien hoe je bv een Boss moet aanpakken.
ik heb dat in het begin met de Capra Demon gedaan ik ging steeds dood en dacht nu ga ik eerst en keer met iemand anders mee kijken hoe die dat doet.
en die sign's kom je op veel plekken tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Yess update 1.05 is er :)
zijn we hopelijk van een aantal irritante dingen af vooral die cheating glitches

dit is voor de PS3 btw voor de Xbox weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Met Twinkling Titanite als sellable item wordt het upgraden van special armor naar +5 ineens wel heel erg haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

SeamusXanthus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:59:
Met Twinkling Titanite als sellable item wordt het upgraden van special armor naar +5 ineens wel heel erg haalbaar.
Waar kan je die nu kopen dan? Dan word het wel wat makkelijker idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
"Can now be purchased from Giant Blacksmith for 8000 Souls"

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Kun je met deze patch wel eindelijk makkelijk met vrienden online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
En zojuist uitgespeeld :)
Lekker hoor, nu verder met ac , uc en skyrim

Ik was echt een tank met smoughs armor, black knight halberd +5, en artorias greatshield (onder 50% equip, dus nog snel ook). Zelfs veel einbazen konden mij niet doen staggeren, zo hoog was mijn stability en poise.
Alleen fire , magic en grab attacks deden een beetje pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Chaos-Zero schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:18:
Kun je met deze patch wel eindelijk makkelijk met vrienden online spelen?
De game is niet bedoeld om met vrienden te spelen.
From software zal de game er ook nooit voor gaan optimaliseren.
Je kan afspreken om op een achteraf/verborgen plekje je sign neer te leggen en dan hopen dat je op dezelfde server zit. Kan wel, maar kost veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
SeamusXanthus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:12:
En zojuist uitgespeeld :)
Lekker hoor, nu verder met ac , uc en skyrim

Ik was echt een tank met smoughs armor, black knight halberd +5, en artorias greatshield (onder 50% equip, dus nog snel ook). Zelfs veel einbazen konden mij niet doen staggeren, zo hoog was mijn stability en poise.
Alleen fire , magic en grab attacks deden een beetje pijn.
Grats!
Nu begint het pas, NG+ is veel moeilijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xiliath schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:33:
[...]

De game is niet bedoeld om met vrienden te spelen.
From software zal de game er ook nooit voor gaan optimaliseren.
Je kan afspreken om op een achteraf/verborgen plekje je sign neer te leggen en dan hopen dat je op dezelfde server zit. Kan wel, maar kost veel moeite.
Opzich is het vrij goed te doen je moet wel rond het zelfde level zitten +- 10%
2de de host moet nog een Boss hebben in het gebied waar hij wil coopen.
dan moet de gene die gesummoned wil worden zijn White sign op de grond leggen op een afgeproken plek.
en elke 20 sec opnieuw refreshen.
ik doe het geregeld ik ben level 219 en het is vrij lastig om anderen te vinden rond dat level dus die paar die ik nu heb gevonden vraag ik soms om hulp.
meeste Bossen zijn wel te doen maar zelfs op level 200+ zijn sommige bossen nog irritant zeker de 4kings.
Zit nu in NG++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Xiliath schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:34:
[...]

Grats!
Nu begint het pas, NG+ is veel moeilijker ;)
Ik speel veel te veel verschillende games om aan ng+ te denken, maar het zou denk ik leuk genoeg zijn. Liever kies ik toch voor iets nieuws dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SeamusXanthus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:03:
[...]

Ik speel veel te veel verschillende games om aan ng+ te denken, maar het zou denk ik leuk genoeg zijn. Liever kies ik toch voor iets nieuws dan.
Het is naartuurlijk wel leuk om te zien hoe makelijk sommige bossen zijn.
zoals de eerste Boss die jou ass kickde toen je met je afgebroken zwaardje tegen hem vocht.
en nu jij met een beetje geluk een 1 shot kill op hem doet hehe.
maar er ook achter komen dat jou ass nog steeds gekicked word.
en naartuurlijk sommige wapens bemachtigen.
ik zit nu op 75 % trophy's
ook op het Dark Souls Forum zitten we te speculeren over een item de Pendant waar nog een Secret achter zit waar tot nu toe nog niemand achter is gekomen.
er gaan ook geruchten dat er nog verborgen levels zijn bv.. lower undead burg daar waar je righting Capre demon gaat heb je een doorgang die is afgedicht met hout maar je ziet er achter nog een ruimte en er gaan dus geruchten dat er een speciaal wapen is waarmee je die doorgang/en mee open zou kunnen maken.
er is namelijk ook een Secret Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

SeamusXanthus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:59:
westergas schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:02:
Waar kan je die nu kopen dan? Dan word het wel wat makkelijker idd...
SeamusXanthus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:26:
"Can now be purchased from Giant Blacksmith for 8000 Souls"
Op deze manier kan je er ook een aantal al wat eerder krijgen.

spoiler:
Nadat je de Depths hebt bezocht heb je een shortcut via het riool bij de Firelink Shrine met daar een Undead Merchant die onder andere de Blooming Purple Moss Clump verkoopt voor 1000 p/s.

Zodra je in de Firelink Shrine de lift aan de praat hebt gekregen naar de Undead Parish, heb je de mogelijkheid om eruit te springen voordat hij de bestemming heeft bereikt, hiermee bereik je het dak gedeelte van de Firelink Shrine, waar je terug kan keren naar Undead Asylum ( revisit ) op de bestemming aangekomen kan je kennis maken met Hawk Girl die items transformeert.

1 Blooming Purple Moss Clump = 2 Twinkling Titanites
1 Bloodred Moss Clump = 1 Twinkling Titanite
1 Blooming Purple = 1 Twinkling Titanite

( Makkelijkste manier is eerst daar de bonfire aan te steken pas op voor de inzakkende vloer ! Eenmaal het item gedropt, spring je daar van de klif af waardoor je dood bent en terug kan keren om het item én je souls op te pikken. )

Ash Lake: Man Eater Shell farming ( Serpent ring is aan te raden - rare drop )

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 27-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:45:
[...]

zoals de eerste Boss die jou ass kickde toen je met je afgebroken zwaardje tegen hem vocht.
ook op het Dark Souls Forum zitten we te speculeren over een item de Pendant waar nog een Secret achter zit waar tot nu toe nog niemand achter is gekomen.
er gaan ook geruchten dat er nog verborgen levels zijn bv.. lower undead burg daar waar je righting Capre demon gaat heb je een doorgang die is afgedicht met hout maar je ziet er achter nog een ruimte en er gaan dus geruchten dat er een speciaal wapen is waarmee je die doorgang/en mee open zou kunnen maken.
Een secret trophy? Wat bedoel je daarmee?

spoiler:
Ik heb 1000 gs op de 360. De trophys en achievements zijn volgens mij hetzelfde, ik ben echter niet in een dergelijke ruimte geweest. :)

Verder is Dark Souls echt een van de beste games die ik gespeeld heb de afgelopen paar jaar. Het heeft in ieder geval de meeste impact gehad op mijn gemoedstoestand in real life :P. Nu bezig met Skyrim, maar das toch echt een heel ander spel en kun je niet vergelijken. Het is echter zeker niet zo verslavend als Dark Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FreakGIB schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:45:
[...]

Als je die stenen trap afloopt waar je bij die brandende kar uitkomt dan kun je vlak voor de laatste paar treden een stukje de verte in kijken. Dan kijk je uit op een heel klein rond pleintje en zie je dat het verder niet toegankelijk is en doodloopt. Als je door die houten planken kijkt zie je datzelfde ronde pleintje dus ik denk dat het gewoon een mindfuck is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
KneoK schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:38:
[...]

Als je die stenen trap afloopt waar je bij die brandende kar uitkomt dan kun je vlak voor de laatste paar treden een stukje de verte in kijken. Dan kijk je uit op een heel klein rond pleintje en zie je dat het verder niet toegankelijk is en doodloopt. Als je door die houten planken kijkt zie je datzelfde ronde pleintje dus ik denk dat het gewoon een mindfuck is.
dat zou kunnen maar er zijn meerdere plekkern waar je denkt wat raar hier een hele loopbrug naar toe en dan een muur.
er was ook een interview met een van de Creators van het spel en hij deed heel geheimzinnig over de pendant.
waarschijnlijk is het niks maar altijd leuk om over te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb er nu ruim 100 uur opzitten en ik zit ook nog in elk hoekje te kijken of er toevallig nog ergens een weggestopt plekje is waar ik nog niet geweest ben. Dat is ook een van de dingen die dit spel zo verslavend maakt, al die geheimzinnigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Destianto schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:00:
Op deze manier kan je er ook een aantal al wat eerder krijgen.

spoiler:
( Makkelijkste manier is eerst daar de bonfire aan te steken pas op voor de inzakkende vloer ! Eenmaal het item gedropt, spring je daar van de klif af waardoor je dood bent en terug kan keren om het item én je souls op te pikken. )

Ash Lake: Man Eater Shell farming ( Serpent ring is aan te raden - rare drop )
spoiler:
Of je doet gewoon "Quit game" en gaat daarna weer terug, dan ligt je nieuwe item er ook. Dan hoef je niet steeds te lopen, kun je gewoon op één plek blijven staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Walance op 28-11-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, daar staan we nu voor de laatste baas... alle souls zijn verzameld en ingeleverd, alle bosses zijn dood (4 kings 2shot, pinwheel & Nito 1shot, bed of chaos 3shot (viel door de vloer -_-). Shield en lightning spear volledig geupgrade (+4 spear & +10 shield, meer mats heb ik niet), Havels armor aan, pyromancy volledig maxed en alle spells gekocht voor zover ik ze kon vinden....

Here we go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:32:
Zo, daar staan we nu voor de laatste baas... alle souls zijn verzameld en ingeleverd, alle bosses zijn dood (4 kings 2shot, pinwheel & Nito 1shot, bed of chaos 3shot (viel door de vloer -_-). Shield en lightning spear volledig geupgrade (+4 spear & +10 shield, meer mats heb ik niet), Havels armor aan, pyromancy volledig maxed en alle spells gekocht voor zover ik ze kon vinden....

Here we go :)
Lol ik las 4kings 2 shot met 2 schoten dood maar je bedoelde dus 2 pogingen.
de laatste boss Mmm ja eerste keer kwam ik redelijk ver maar maakte een verkeerde beweging.
2de poging had ik ook 2 helpers bij me maar toen we in de buurt van zijn fog deur kwamen hoorde we een raar geluid en was hij al dood voordat we naar binnen gingen?.
2de ronde 1ste poging meteen dood Crystal Homing Soul Mass doet wonderen.
maar veel plezier en hopelijk word het een beetje een Epic gevecht.

Btw ik gebruik nu zelf inplaats van de Ligtning Spear de Gargoyle Tail Axe +5 met Ligtning erg fijn wapen.
hij gebruikt vrij weinig Stamina en je kan als je eenmaal aan het inhakken bent achter elkaar doorslaan zonder dat de tegenstander iets terug kan doen Met R1 stuk of 5 -6 keer doe je ver over de 1200 Damage totaal.
Heb ook een Enchanted versie die doet een heel klein beetje minder damage behalve 2 handed dan doet hij net een beetje meer omdat hij Beter scaled met Magic (Lightning scaled helemaal niet ).
En je krijgt ook nog Poisen en Bleed resistance als je dit wapen draagt.

[ Voor 22% gewijzigd door FreakGIB op 28-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste playtrough, ik neem rustig mijn tijd. Probeer zoveel mogelijk aan trofeeën de eerste keer te halen. Weet iemand of er onherstelbare fouten zijn i.v.m Platinum ?.
Verkoop enkel wapens en armor als ik ze dubbel heb.

Persoonlijk vindt ik dat mijn charachter al aardig is gevorderd en kom nu net aan op Anor Londo, mijn souls en items heb ik besteed aan:

Drake Sword+5 ( Dragon scales gefarmed op Valley of the Drakes )
Pyromance Flame + 15 > Flame +5 ( FB = 280 dmg - Big FB = 480 dmg )
Latio + 10 ( Direct klaar voor Quelaags Fury Sword )

Armor vooralsnog de Crimson Robe set alles op +5 enkel gloves Tattered Cloth + 7 )
Is naar mijn mening 1 van de beste armor sets rond de 20 kg. ( 33% of eq load ) Stamina 20.

Ik heb eventueel interesse in het Dark Armor set, qua statistieken ziet het er interessant uit, maar als ik het goed begrijp kan ik daarna dus geen items meer verkopen aan Frampt naast de Firelink Shrine omdat hij een probleem heeft met Darkstalker Kaathe. ( Uhmm keuzes )

Kan iemand bevestigen of je de LordVessel nu wel of niet in je bezit mag hebben ? Anders moet ik dus nu Anor Londo verlaten en richting Londo Ruins gaan ( ik heb nog geen Jagged Ghost blade maar neem aan dat als ik mezelf tijdelijk curse ook zo'n ghost met mn Drake Sword kan aanvallen en dat zwaard farm ?, Sif is ook al verslagen en heb ruim 30 Twinkling Titanites over om dat zwaard gelijk up te graden naar +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik vond tattered cloth super toen ik alleen light armor droeg vanwege zwaar schild en wapen. Dit vanwege de resistances.

Toen ik eenmaal havels ring + favor en protection had kon ik met inmiddels rond de 40 stamina ook volledig smoughs armor en bijna volledig havels armor. Voordeel is dat je dan geen enkele upgrade hoeft te doen op je armor. Uiteindelijk had ik alleen twinklings nodig voor mijn trouwe black knight halberd en alle andere type titaniums niet hoeven gebruiken. Ik was zeer tevreden met deze build omdat je dan vrijwel onkwetsbaar bent tegen common enemies en strong enemies ook gewoon rustig op je stamina en poise kan tegenhouden. Ik kan die 2 ringen + hoge stamina + hoog stability greatshield iedereen aanraden. De route ernaar toe duurt lang maar dan heb je ook wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Destianto schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:26:
Kan iemand bevestigen of je de LordVessel nu wel of niet in je bezit mag hebben ? Anders moet ik dus nu Anor Londo verlaten en richting Londo Ruins gaan ( ik heb nog geen Jagged Ghost blade maar neem aan dat als ik mezelf tijdelijk curse ook zo'n ghost met mn Drake Sword kan aanvallen en dat zwaard farm ?, Sif is ook al verslagen en heb ruim 30 Twinkling Titanites over om dat zwaard gelijk up te graden naar +5
Ja, de Lord Vessel mag je in je bezit hebben, maar je mag niet meer met Frampt praten als je die hebt, want dan word je gedwongen om de Lord Vessel te gebruiken en als je dat hebt gedaan met Frampt, gaat die andere gast weg en komt ie nooit meer terug.

Voor Londo Ruins zou ik gewoon altijd die curse items gebruiken, als je zo'n cursed wapen hebt kun je die vijanden wel aanvallen, maar je kunt je niet verdedigen tegen hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:59:
[...]

Ja, de Lord Vessel mag je in je bezit hebben, maar je mag niet meer met Frampt praten als je die hebt, want dan word je gedwongen om de Lord Vessel te gebruiken en als je dat hebt gedaan met Frampt, gaat die andere gast weg en komt ie nooit meer terug.

Voor Londo Ruins zou ik gewoon altijd die curse items gebruiken, als je zo'n cursed wapen hebt kun je die vijanden wel aanvallen, maar je kunt je niet verdedigen tegen hen.
Dit is een van die keuzes waar je zonder over te lezen op bv.. een Dark Souls Wiki nooit achter komt.

spoiler:
Als je de lordvessel in je bezit heb heb je 2 optie's optie 1 meest naartuurlijke je praat met Frampt en hij brengt je naar de Firelink Altar (ruimte onder de Firelink) waar je de lordvessel op dat altar plaatst.
als je dit doet dan krijg je niet meer de optie om met Darkstalker Kaathe te praten.
Darkstalker Kaathe kom je tegen als je optie 2 gebruikt.
inplaatst om met Framt te praten ga je naar New Londo Ruins en verslaat de 4Kings eenmaal verslagen verschijnt Kaathe en hij brengt je ook naar de Firelink Altar maar geeft je ook de optie om je bij zijn Convernant aan te sluiten Darkwraith Convernant je krijgt als reward bij die Convernant the DARK HAND.
dit fist weapon is in je rechterhand met R1 gewoon een Damage attack maar met R2 steel je Humanity's van NPC's en van PVP tegenstanders je moet R2 ingedrukt blijven houden normaal gesproken worden NPC's niet ge argo'd als je dit doet behalve als je het een aantal keren achter elkaar doet.
in je linkerhand is het een Shield als je L1 indrukt ziet er uit als een soort van Black Hole Shield (cool effect)
Als je uiteindelijk 10 Humanity heb geofferd aan de Convernant stijg je in rang en krijg je de Red Eye Orb
hiermee kan je ongelimiteerd bij anderen Invaden.
bij 30 humanity stijg je naar rang 2 en krijg je de Dark Sword en Darkwraith Armor Set.
Dark Sword is een Miracle Spell die je rechter hand wapen tijdelijk een Boost geeft dit werkt alleen met standaard non magic of ander Soort van effect wapen.
op het moment dat je de LordVessel heb geplaatst krijg je ook toegang tot de
Demon Firesage Boss Duke's Archive en Lost Izalith.
en je krijgt de optie om te Warpen tussen Sommige Bonfire's erg handig.
Mocht je toch al hebben gepraat met Frampt en je had toch met Kaathe willen praten dan moet je wachten tot de volgende Ronde NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Nou, die lord of cinder is ook nie meer dan een klein vonkje.... 2 pogingen nodig gehad om de moves en tactics te zien, en 1 voor de kill... Viel me een beetje tegen als "big bad eindbaas". Maar goed, de voldoening om het spel eindelijk af te ronden was groot! Uiteindelijk het einde bereikt op Soul level 71, en gelijk (duh) begonnen met NG+, waarbij de eerste bel alweer heeft geklonken! "Bosses" tot nu toe zijn een lachertje. Asylum demon, black knights, taurus demon, armored boar, gargoyles, catchpole demon, allemaal te makkelijk tot nu toe. Hopelijk scaled de moeilijkheid sneller dan het levelen :p Gezien het spel denk ik dat wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tarz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:59:
Nou, die lord of cinder is ook nie meer dan een klein vonkje.... 2 pogingen nodig gehad om de moves en tactics te zien, en 1 voor de kill... Viel me een beetje tegen als "big bad eindbaas". Maar goed, de voldoening om het spel eindelijk af te ronden was groot! Uiteindelijk het einde bereikt op Soul level 71, en gelijk (duh) begonnen met NG+, waarbij de eerste bel alweer heeft geklonken! "Bosses" tot nu toe zijn een lachertje. Asylum demon, black knights, taurus demon, armored boar, gargoyles, catchpole demon, allemaal te makkelijk tot nu toe. Hopelijk scaled de moeilijkheid sneller dan het levelen :p Gezien het spel denk ik dat wel ^^
Nou dat denk ik niet. Je bent natuurlijk een stuk sneller dood, maar de echte moeilijkheid in Dark Souls is de onbekendheid met de vijand en de tactieken. Als je die eenmaal door hebt is het gewoon concentratie behouden en aanvallen wanneer je kan :P. Ik heb na de laatste patch niet meer gespeeld, dus weet niet of het nu een stuk moeilijker is geworden, aangezien de crystal ring shield en iron flesh wat generfed zijn dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:38:
[...]
aangezien de crystal ring shield en iron flesh wat generfed zijn dacht ik.
*kuch* understatement *kuch*... crystal ring shield doet nog 200 - 250 dmg (vaste waarde) dus is eigenlijk geen optie meer (vooral niet in NG+) Iron Flesh is niet meer "he ik kan niet geraakt worden" volgens mij zoals eerder, maar niet echt goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:38:
[...]

Nou dat denk ik niet. Je bent natuurlijk een stuk sneller dood, maar de echte moeilijkheid in Dark Souls is de onbekendheid met de vijand en de tactieken. Als je die eenmaal door hebt is het gewoon concentratie behouden en aanvallen wanneer je kan :P. Ik heb na de laatste patch niet meer gespeeld, dus weet niet of het nu een stuk moeilijker is geworden, aangezien de crystal ring shield en iron flesh wat generfed zijn dacht ik.
De meeste Bossen zijn inderdaad een makkie op NG+ behalve 4 kings daar had ik wat problemem mee
maar het meeste ga ik nog dood door de normale ventjes in het spel.
Crystal Ring Shield gebruik ik niet meer maar is misschien ook wel beter nu moet ik het op een andere manier doen.
als Magic caracter was ik benieuwd wat er generft zou worden maar het valt wel mee Crystal Homing soul mass doet nog steeds redelijk veel damage en nu in NG++ heb ik er 30 bij me dus knappe Boss die dan nog leeft.
ben nu bezig met het testen van verschillende wapens voorkeur gaat nog steeds naar Spear wapens en als 2de Axe/Great Axe wapens .
vind de Dragon tail Axe ( lightning upgrade) wel lekker spelen je kan met R1 als je genoeg stamina heb achter elkaar doorslaan en je interupt de tegenstander tot dat je Stamina op is of hij dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Mja, ik heb de eerste playthrough vooral souls besteed aan stamina/endurance en pyromancy (naast upgrades aan wat wapens) en heb besloten deze playthrough maar mijn strength en vitality wat te lvlen zodat ik meer keuze aan wapens/schilden heb naast de spear en normal shield.

Doel is eigenlijk om naast Pyromancy een greatshield en lekker wapen te kunnen equippen. Dan komt het vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:57:
Mja, ik heb de eerste playthrough vooral souls besteed aan stamina/endurance en pyromancy (naast upgrades aan wat wapens) en heb besloten deze playthrough maar mijn strength en vitality wat te lvlen zodat ik meer keuze aan wapens/schilden heb naast de spear en normal shield.

Doel is eigenlijk om naast Pyromancy een greatshield en lekker wapen te kunnen equippen. Dan komt het vast goed :)
Heb ik ook gedaan eerste ronde was ik puur Mage en nu op Soul Level 219 kan ik bijna elk wapen dragen /gebruiken.
ben me een beetje aan het instellen op PVP wat toch best wel leuk is om te doen.
zit nu bij de Gravelord Servant en had met mijn stomme kop alle Eye's of Death weg gegeven aan de Covernant maar kon daardoor niet meer andere players hun wereld Cursen maar dankzij de laatste Patch is het vrij makelijk om ze te farmen had in 30 min al 6 Eyes verzameld.
en werd dus naardat ik ruimt een uur lang Rondliep met een soort van zwarte schaduw om me heen aangevallen door iemand waar ik zijn wereld had ge cursed met geupgrade black phantom monsters.
alleen was ik net op dat moment bezig in New Londo ruins en had verkeerde wapens gequiped.
en hij versloeg mij ook vrij snel :( vanavond nog een keer proberen dit maakt het wel lekker spannend.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste