Toon posts:

[Multi] Dark Souls

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:21

Dark Souls is an action role-playing game from the developers who brought you Demon’s Souls, FromSoftware. Dark Souls will have many familiar features: A dark fantasy universe, tense dungeon crawling, fearsome enemy encounters and unique online interactions. Dark Souls is a spiritual successor to Demon’s, not a sequel. Prepare for a new, despair-inducing world, with a vast, fully-explorable horizon and vertically-oriented landforms. Prepare for a new, mysterious story, centered around the King’s Crowns and the original, now dying flame at the center of the world. But most of all, prepare to die. You will face countless murderous traps, countless darkly grotesque monsters and several gargantuan, supremely powerful demons and dragons. You must learn from death to persist through this unforgiving world. And you aren’t alone. Dark Souls allows the spirits of other players to show up in your world, so you can learn from their deaths and they can learn from yours. New to Dark Souls is Beacon Fire, where you can share the experiences of your adventure with the spirits of other players. Around the Beacon Fire, you may find the only warmth and calm that exists in this dark world. Beware: There is no place in Dark Souls that is truly safe. With days of game play and an even more punishing difficulty level, Dark Souls will be the most deeply challenging game you play this year. Can you live through a million deaths and earn your legacy?

...oftewel :

Dark Souls draait om de wereld van de ondoden die langzaam maar zeker de wereld over willen nemen. Ook jij bent een van de ondoden met de wil om te blijven leven, je ziel te kunnen behouden. De wereld wordt in drie grote thema’s gepresenteerd, namelijk “King and Knight”, “Death and the Abyss” en “Flame of Chaos”. Gedurende het avontuur en het reizen heb je geen landkaarten en zul je alles moeten doen op gevoel en observatie. Met complexe omgevingen waar verschillende misleidingen en vallen aanwezig zijn heeft Dark Souls een (on)aangename moeilijkheidsgraad meegekregen.

Trailers :

YouTube: Dark Souls - PS3 / X360 - Prepare to Die!
YouTube: Dark Souls - X360 / PS3 - Bartholomew Trailer

Websites :

http://www.preparetodie.com/nl/
http://www.fromsoftware.jp/darksouls/contents/index_en.html
Wikipedia: Dark Souls

http://darksoulswiki.wikispaces.com/

reviews: Dark Souls , Tweakers review

Dit is mijn eerste post dus sorry als hij niet zo mooi is als de rest van de topics maar ik vond wel dat deze game een eigen thread verdiende. :P

FUMES et CARNES

• Iusedto
Ik speel nu zelf alle klassen die ik leuk vind naar level 11

Begonnen met warrior en dat is zeer goed te doen, heb hem geleveled tot ik heal spell kon kopen en nu is het nog "makkelijker" . Alleen door punten te pompen in Faith mis ik nu wat STR en END en dat is even lastig.
Misschien dat ik volgende keer direct door level naar 24 STR voor dat Zweihander wapen. Heb nu een Dargon Crest shield plus een blue zwaard maar daarvoor moet ik 14 Faith hebben (12 Faith is voor heal)
http://darksoulswiki.wiki...Astora%27s+Straight+Sword

Daarna begonnen met Pyromancer ( lijkt erg op de Royal in Demon Souls) maar kan het nog niet echt vinden met deze class. Die fireball heeft wel erg weinig range. Je schijnt melee te moeten vechten en dichtbij af en toe te casten. Kan alleen praten over low levels dus misschien gaat die range omhoog.
Wil vanavond deze tot level 11 brengen.
Is wel de enige klasse die op level 1 begint en wordt gepushed als DE newbie klasse met enorm hoge DPS.

Toen de Knight en dat is meer een warrior met een heal en enorm goede armor. Echter vanwege die armor is "dodgen" een ramp voor mij . Is erg traag. Wel goede class maar niet mijn ding.

Ben gisteren begonnen aan mijn 2de cleric en dat is lekker. Doe meer damage dan warrior in low levels . Misschien dat een mace meer damage doet bij de zombies maar dat weet ik niet. Met de grote attack one hit kill ik bijna alles en dat is lekker om te grinden voor souls. Die heal is heerijk en kan zo mijn pots bewaren voor boss fights etc. Ook heeft hij nu Dragon Shield (fire defence) en ben aan het farmen voor een Hollow Shiled (beter melee defence) en hij kan wel meteen dat blue sword gebruiken en grinden is super simpel nu. Ben nu DEX aan het raisen voor een Bow. Denk dat dit mijn main wordt _/-\o_

Veel walkthrough zijn met de Wanderer (Youtubers) naar die heb ik nog niet geprobeerd, hehe

Grrootst tip is bij elke klasse die Masterkey als gift te nemen. Je kan dan met lvl 3 al dat schild en uber zwaard halen
Plus doen een suicide run in the Graveyard in Firelink Shrine, is echt de moeite waard. Heb nu 1 een run een Zweihander, Winged Spear plus heel veel souls.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Ok, gisteren even de prymancer gespeeld tot level12 maar ik weet het niet.
Die fireball is wel enorm sterk maar de casttijd is tricky en laat je open voor attacks omdat je dichtbij staat.
Vind het vaak te risky om te casten. Je wilt hem nl bewaren voor sterke mobs maar die attacks van hun doen echt zeer op je cloth armor :)

Gisteren de Graveyard bij Firelink leeggehaald en vond daar nu ook een verrekijker.
Tot nu toe heb ik daar dat 2handed sword, de speer, veel souls, verrekijker en bij Firelink zelf nog Homewards Bones ( ZEER handig) , cracked red eye orb en een morning star ( redelijke mace)

FUMES et CARNES

• Iusedto
Vond gisteren een soul van een proud knight of zoiets in The valley of the Dragons en die gaf 2000 souls.
Maar 4000 souls verliezen doet zeer ja.

Welke klasse speel jij eigenlijk 4bit ?

FUMES et CARNES

• Iusedto
Wat mij opvalt/tegenvalt is dat je eigenlijk bijna "verplicht" ben om op elke klasse eerst tot 14 Fatith ( voor heal plus blue zwaard) en dan 12 DEX voor een bow te halen. Warrior moet dan nog in ATT stoppen om een slot vrij te krijgen voor de heal en dan 4K souls om de spel te kopen.

Vandaar mijn keuze voor cleric omdat bijna alles al vrij snel kan krijgen. DEX is wel even grinden maar ik wil gewoon een Bow hebben op elke char omdat pulling super handig is.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Volgens mij kan je uiteindelijk gewoon uitbreiden en maakt de klasse niet alles uit.
Met de Pyromancer en iets betere stats kan je weg van cloth. Zag volgens mij laatst een filmpje van een Pyro met iets wat leek op soldier armor.
En volgens mij kan je een soldier gewoon lekker met heal maken of zelfs met Fireball als je dat wilt.

De reden voor mijn keuze van Cleric is dat hij ook laag begint (lvl2) maar wel beter armor en al een heal heeft.
Plus maces doen veel meer damage ( geen idee waarom, hehe). "Wat" DEX erbij en ik kan een bow equipen en met mijn Dragon schild krijg ik geen melee damage bij een block plus heb betere fire resist.
Plus de advanced spells van een Cleric zien er erg leuk uit.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Level 700 ? Is dat niet erg hoog ?

Op de Wikispaces staat wel bij Stats dat je tot level 179 kan gaan

FUMES et CARNES

• Iusedto
Dat zegt ie toch ook niet? Je hebt faith nodig voor de heal-spell en dex voor de bow voor Drake Sword.
Dat bedoelde ik ook ja :+

Maar level 40+ is al vrij ver lijkt me , wow _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 12-10-2011 15:09]

FUMES et CARNES

• Iusedto
Gisteren maar met een nieuwe Cleric begonnen.
Ben gekomen in het Fort na de Taurus demon , nu level 13.
Erg leuke klasse.
Helaas ging ik neer na die Armored Boar en ben nu 2.5K souls kwijt :(

Btw, weet iemand waarom je met een crossbow niet kan richten zoals met een shortbow ?
Op de 360 is dat LB ("inzoomen ') en dan schiet je met RB.
Mijn crossbow schiet ..err...vanaf de heup zogezegd en LB etc werkt niet.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Bosmonster schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:29:
Crossbow is meer de shotgun onder de bows, dus dat is niet gericht knallen vanaf de heup.

2.5K souls kwijtraken zou ik me niet zo druk om maken. Souls kwijtraken hoort erbij. En als het echt zoveel was voor jou op dat moment, dan had je het al lang uitgegeven moeten hebben natuurlijk. Je wilt hier niet met bakken souls rondlopen.
Ik zocht daar een bonfire maar kon hem niet vinden. En die Knights daar zijn tricky.
Zag op de vloer de tekst "Bonfire ahead" maar kwam alleen een knight tegen die me kilde. Was even balen want ik had ook kunnen recallen naar een andere bonfire :(

FUMES et CARNES

• Iusedto
lol

Dat doe ik ook :(

FUMES et CARNES

• Iusedto
Cleric scaled met Faith idd, vandaar dat het zwaard met Faith and str damage zo heerlijk is in de eerste levels. Astoria zwaard of zoiets.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Helaas ben ik 3 weken op zakenreis geweest en heb helamaal niet kunnen spelen :(
Nu ben ik gisteravond weer begonnen en heb die 2 Gargoyle op de toren gekilled.

Maar waar ga ik nu naar toe ?
Via de Prowling demon kom ik in Darkroot Garden en Basin.
Zit ik daar goed ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
Misschien ben ik gek maar na dit spel op de PS3 en Xbox gespeeld te hebben zit ik er nu serieus aan te denken om hem ook op de PC uit te spelen.
Prijs is erg laag en heb volgens mij alleen nog een Xbox controller nodig.

FUMES et CARNES

• Iusedto
Bah, koste vrij veel tijd om game te installeren met W8 en dat beachelijke games for windows live.
Wat een bagger programma.
Kreeg continue "Dark Souls Prepare to Die executable has stopped working"

Uiteindelijk gelukt (lang leve Google , hehe), DSfix er overheen gegooid en nieuwe PC controller gekocht (Logitech F310)

Game ziet er ( na DSfix installatie ) eindelijk mooi uit en speelt heerlijk weg met de controler.
Nu nog een klasse keizen. Denk dat ik ga voor een cleric ( faith build met Astora zwaard etc) of eventueel toch weer een warrior met misschien alleen de heal miracle.

Ook nog nooit pyromancer geprobeerd :)

FUMES et CARNES

• Iusedto
Ook nog weinig nieuws over de PC versie cq PC pre order mogelijkheid.
Wel jammer.

Vanavond weer nieuwe ronde, nieuwe kansen in DS.
Ga voor een warrior of Pyro deze keer. Geen idee welke leuker/beter is.

FUMES et CARNES

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee