[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

Denoiser schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:58:
Stray Demon nog niet geprobeerd! Moonlight Butterfly is inderdaad easy.

Ben inmiddels door The Catacombs heen, eigenlijk ook een vrij simpel level, en de boss viel nauwelijks aan en was in 1 poging neer. Maar Tomb of Giants ziet eruit als andere koek, of beter gezegd, voelt aan als andere koek, want ik zie geen hand voor ogen :o
Tomb of Giants is een van de lastigste areas. Niets zien, veel afgronden, archers, black knight, ander gespuis.. Een groot feest. :D

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denoiser
  • Registratie: September 2021
snmght schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:07:
Tomb of Giants is een van de lastigste areas. Niets zien, veel afgronden, archers, black knight, ander gespuis.. Een groot feest. :D
Hmmm, misschien is het dan beter om deze nog even te bewaren voor later? Ik kan ook nog naar New Londo Ruins en in het bos naast Anor Londo was ook een poort geopend. Aan de andere kant ben ik nu al vlakbij Tomb of Giants, dus misschien moet ik de uitdaging gewoon aangaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Denoiser schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Hmmm, misschien is het dan beter om deze nog even te bewaren voor later? Ik kan ook nog naar New Londo Ruins en in het bos naast Anor Londo was ook een poort geopend. Aan de andere kant ben ik nu al vlakbij Tomb of Giants, dus misschien moet ik de uitdaging gewoon aangaan...
Give it a go, je bent snel genoeg weer weg natuurlijk. Wat de een vreselijk vindt vindt de ander meevallen in deze games. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zo, megahond (wolf?) Sif is ook down sinds gisteravond, stelde niet veel voor, als je maar tussen z'n poten blijft. Nu in Sen's Fortress.... wat een ramp zeg..En élke keer weer van voren af aan.. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-10-2021 09:21 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Zo, tijd voor weer een update. Weer een stuk verder! Een stukje van Dragons Valley verkend, en hier het Astoras sword gevonden onder de neus van een megadraak. De draak kreeg ik helaas met mêlee niet down, dus die leeft nog.
Daarna kwam ik er achter dat het sword divine dmg doet, maar mijn Faith was helaas 5 lvls te laat. Even flink gefarmd bij de mobs/hunters achter de deur in het bos bij Darkroot Basin. Als je eenmaal de route door het bos bij die hunters weet, zijn ze eigenlijk heel eenvoudig 1 voor 1 te bevechten. Dat ze dan af en toe de afgrond inrollen maakt het zelfs nog makkelijker. Of ze bewust die kant oplokken }) .
Toen weer ff een poging gedaan (met Pharis’ boog die zo’n Hunter dropte) in Sens Fortress. Met een lading poison pijlen (had ik een tip van gelezen) en veel frustratie en pogingen (die traps, guillotines en rollende ballen :'( ) later ben ik eindelijk bij een (dé?) bonfire in Sens Fortress aangekomen! *O*
Binnenkort verder! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-10-2021 09:54 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble ha als je de bonfire gehaald hebt in Sen's dan heb je het ergste ('platformwise') achter de rug. Behoorlijk lastig level inderdaad!

De area na Sen's Fortress is alle struggle wel waard, zeker als je daar de eerste keer komt is het werkelijk een prachtige ervaring imho. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

snmght schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:26:
@Thrace Grumble ha als je de bonfire gehaald hebt in Sen's dan heb je het ergste ('platformwise') achter de rug. Behoorlijk lastig level inderdaad!

De area na Sen's Fortress is alle struggle wel waard, zeker als je daar de eerste keer komt is het werkelijk een prachtige ervaring imho. :)
Yup! Anor Londo, ik ben er! :D

------------------------------------

Update: Painted World, gaat lekker. Even lastig met die toxic spugende gasten die ook nog eens met toxic exploderen als ze 0 HP bereiken, maar een goede speer (lightning spear) doet wonderen :). Nu zit ik daar in een put (letterlijk en figuurlijk), even kijken hoe ik die rollende wielen het beste kan aanpakken. Blokken is niet zo'n goede optie, merk ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Thrace Grumble op 19-10-2021 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 08:48
Thrace Grumble schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:18:
[...]

Yup! Anor Londo, ik ben er! :D

------------------------------------

Update: Painted World, gaat lekker. Even lastig met die toxic spugende gasten die ook nog eens met toxic exploderen als ze 0 HP bereiken, maar een goede speer (lightning spear) doet wonderen :). Nu zit ik daar in een put (letterlijk en figuurlijk), even kijken hoe ik die rollende wielen het beste kan aanpakken. Blokken is niet zo'n goede optie, merk ik.
Anor Londo is geweldig _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denoiser
Je schiet zo wel lekker op @Thrace Grumble! Painted World ben ik zelf niet geweest, en Anor Londo is inderdaad prachtig. Heerlijke boss fight op het eind ;)
snmght schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:05:
[...]

Give it a go, je bent snel genoeg weer weg natuurlijk. Wat de een vreselijk vindt vindt de ander meevallen in deze games. :)
Heb na een game-pauze van twee weken een poging gewaagd! En daarna weer opgegeven... Ga er toch liever heen als ik ergens een lampje heb bemachtigd. Ik ben nu terechtgekomen in The Duke's Archives. Boars zijn neer. Toch wel leuk om te merken dat ik de eerste boar in Undead Parish destijds echt intimiderend en lastig vond (had hem uiteindelijk met pijlen vanaf de brug neergehaald), en dat ik ze nu toch best prima kan hebben.

Veel archers in de archieven. Hmm... Wel heel goed te backstabben, dat scheelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Hier ook even een update:
Inmiddels depths gecleard, sif down, sens fortress doorheen gegaan (alleen de onderverdieping niet), anor londo done. (Het is en blijft een :X , zelfs op remastered, ongeveer 6x gefaald daar) 8)7

Vervolgens de diepte in gegaan, four kings down, convenant gejoined >:) , ceaseless down, centipede met wat moeite (Nooit geweten dat je een open plek rechts ervan hebt wat het 10x makkelijker maakt!). demon firesage down, en onze geliefde sunbro ook.. ;w Toch wel een gevoel van spijt daar..

Inmiddels voor de deur van de Bed of Chaos.. De bedoeling is om hierna op weg te gaan naar Gravelord Nito en uiteindelijke Seath, en Painted world natuurlijk nog.

(Ligt het aan mijn geluk, of is de droprate flink increased voor rare weapons, heb het idee dat ik ze allemaal vind)

[ Voor 7% gewijzigd door Rann op 21-10-2021 12:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denoiser
Weer wat meer gespeeld de afgelopen weken en een hoop vette gebieden gecleared. The Duke's Archive was groots, de Crystal Cave vrij irritant, en baas Seath nog best een uitdaging. Daarna vertrokken richting New Londo Ruins. Aan het begin van het spel was ik daar per ongeluk al een keer binnengerend en enigszins geïntimideerd weer heel hard weggerend :). Nu was het niet zo'n probleem. Four Kings waren easy peasy. Las dat ook al eerder in dit topic bij het verhaal van @ArnoldSmiley, en ik vermoed dat dat zo is als deze baas toevallig bij jouw speelstijl past. Als je gewend bent wat meer op afstand te blijven dan is het waarschijnlijk een heftige opgave. Mijn speelstijl, met dex build, is juist zo dichtbij mogelijk komen, snel zijn, veel om een vijand heen draaien en rollen, en dat sloot precies aan op de zwaktes van de koningen.

Ben ook terug geweest naar Undead Asylum. Gaaf om weer op de plek te zijn waar het hele avontuur begon. M'n Iaito staat nu op +15, niet vervelend! Furysword doet wat minder damage (nog steeds op +4, meestal geen humanity) maar is wel een stukje sneller. Beiden prettig.

Heb ook The Painted World inmiddels uit, maar de baas in leven gelaten. Mijn regel is: wie of wat mij niet aanvalt, val ik ook niet aan. Dus zodoende. Ceaseless Discharge is inmiddels ook down, de rest van de Demon Ruins staan nu op het programma voor de komende week. To be continued...

Hoe vergaat het jullie @Thrace Grumble en @Rann?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Laatste tijd niet meer heel veel aan spelen toegekomen, maar de huidige stand van zaken is dat ik Painted World (incl. bazin) klaar heb en nu bij de volgende bonfire in Anor Londo ben, ik heb de archers gelukkig achter de rug. Alle horrorverhalen aangehoord over die beruchte archers, maar t viel mij erg mee! Gewoon met een schild er op af sprinten, ze meppen dan als je dichtbij bent wel tegen het schild aan. Elke keer schuiven ze dan een klein stukje verder richting de afgrond }) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rann
Afgelopen week even iets minder gespeeld, maar loop te rommelen in de tombs of giants, inmiddels bij de 1e bonfire.. blijf er een hekel aan hebben..haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denoiser
Thrace Grumble schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:35:
Laatste tijd niet meer heel veel aan spelen toegekomen, maar de huidige stand van zaken is dat ik Painted World (incl. bazin) klaar heb en nu bij de volgende bonfire in Anor Londo ben, ik heb de archers gelukkig achter de rug. Alle horrorverhalen aangehoord over die beruchte archers, maar t viel mij erg mee! Gewoon met een schild er op af sprinten, ze meppen dan als je dichtbij bent wel tegen het schild aan. Elke keer schuiven ze dan een klein stukje verder richting de afgrond }) .
Haha, dan heb je het makkelijker weten op te lossen dan ik. Had behoorlijk wat moeite om langs de archers te komen, maar een goed getimede rol en een parry deden het uiteindelijk (de linker heb ik maar gelaten voor wat het was).
Rann schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:45:
Afgelopen week even iets minder gespeeld, maar loop te rommelen in de tombs of giants, inmiddels bij de 1e bonfire.. blijf er een hekel aan hebben..haha :+
De paar passen die ik tot nu toe in Tomb of Giants heb gezet waren idd geen feest! Ik heb deze area nog even uitgesteld voor later :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rann
Volgens mij ben ik.. zelfs als ervaren DS-er, daar een stuk of 5x doodgegaan bij die (..)archers.. :-)

1e keer: Geen idee waarom, maar liep kennelijk te traag, van de ramp omhoog af geschoten.
2e: Er naar toe lopen met shield up, word nog net in de rug geraakt.. (te vroeg shield up, die achter me stond nog net in range)
3e: Verder doorgelopen, archer schiet, eraf geknocked.. Herinner me weer dat je daar gewoon geen shield moet gebruiken :-P
4e: Dichtbij de archer gekomen, wachten dat hij slaat zodat ik kan parry-en, ik faal de parry gruwelijk en stap achteruit, de afgrond in..
5e: Dacht, ik parry nu niet maar sla gewoon (Black knight sword), hij blokt en ik 'schuif' iets er door opzij, de afgrond in.
6e: toch maar parry, success!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ondertussen bij Ornstein en z’n vriend aangekomen..vanavond even proberen maar denk ik. Ik vrees het ergste, we gaan het zien of het me zonder summons lukt!

Update: nee, het is me nog niet gelukt. Ik zit op 5 pogingen nu, de eerste fase gaat steeds beter :)

[ Voor 24% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-11-2021 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denoiser
@Rann haha, heel herkenbaar ja, zo ging het bij mij ook ongeveer :)

Is het je al gelukt @Thrace Grumble? Ik heb toch zeker een uur of 5, 6 over O&S gedaan, met momenten waarop ik echt even het gevoel kreeg dat het misschien nooit zou lukken... maar deze baas heeft me wel een betere speler gemaakt, en die skills komen goed van pas!

Ben zelf nog niet verder gegaan met Demon Ruins, moest de afgelopen twee weken even voorrang geven aan andere dingen, maar kan vanaf zondag weer verder. Ben ook van plan de DLC te gaan spelen, duurt toch nog even voordat Elden Ring uitkomt dus er is nog genoeg tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:01:
@Rann haha, heel herkenbaar ja, zo ging het bij mij ook ongeveer :)

Is het je al gelukt @Thrace Grumble? Ik heb toch zeker een uur of 5, 6 over O&S gedaan, met momenten waarop ik echt even het gevoel kreeg dat het misschien nooit zou lukken... maar deze baas heeft me wel een betere speler gemaakt, en die skills komen goed van pas!

Ben zelf nog niet verder gegaan met Demon Ruins, moest de afgelopen twee weken even voorrang geven aan andere dingen, maar kan vanaf zondag weer verder. Ben ook van plan de DLC te gaan spelen, duurt toch nog even voordat Elden Ring uitkomt dus er is nog genoeg tijd.
Helaas nog geen tijd weer gehad :( DS1-3 wordt zo wel lastig vóór Elden Ring voor mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble ik spreek voor mezelf wellicht maar het zijn wel erg tijdloze games imho. Dus als je DS1 nog redt voor Elden Ring kun je 2 & 3 zonder problemen later nog eens oppakken. :)

Succes met Ornstein & Smough, geen feestje deze! Houd er overigens rekening mee dat je per playthrough alleen de armor kunt krijgen van degene die je als laatste doodt. De Smough armor is megazwaar en estethisch nogal apart zullen we maar zeggen (je krijgt de vetrandjes er bij). Die van Ornstein is medium maar wel met epic looks.

Geldt overigens ook voor de Soul die gedropt wordt (en dus het boss weapon) en daarnaast krijg je als je Super Ornstein als laatste neer haalt ook nog eens een extra ring.

Super Ornstein wordt over het algemeen wel als lastiger gezien, ik sluit me daar bij aan.

• Rann
Kleine update, eeeeeeindelijke de nachtmerrie van tomb of giants door geweest. (die mini skeletons droppen geen humanity meer?) en begonnen aan mn run door de library van Seath, so far so good!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

snmght schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:03:
@Thrace Grumble ik spreek voor mezelf wellicht maar het zijn wel erg tijdloze games imho. Dus als je DS1 nog redt voor Elden Ring kun je 2 & 3 zonder problemen later nog eens oppakken. :)

Succes met Ornstein & Smough, geen feestje deze! Houd er overigens rekening mee dat je per playthrough alleen de armor kunt krijgen van degene die je als laatste doodt. De Smough armor is megazwaar en estethisch nogal apart zullen we maar zeggen (je krijgt de vetrandjes er bij). Die van Ornstein is medium maar wel met epic looks.

Geldt overigens ook voor de Soul die gedropt wordt (en dus het boss weapon) en daarnaast krijg je als je Super Ornstein als laatste neer haalt ook nog eens een extra ring.

Super Ornstein wordt over het algemeen wel als lastiger gezien, ik sluit me daar bij aan.
Tijdloos zijn ze zeker! Anders speelde ik nu niet DS1 denk ik. Gameplay is geniaal, graphics zijn hier echt aan ondergeschikt.

Eerst maar eens focussen op Smough dan, die doet sowieso meer damage dan Ornstein, houd ik in fase 1 toch al meer in de gaten dan Ornstein om deze reden.

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-11-2021 11:06 ]

• Denoiser
Rann schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:27:
Kleine update, eeeeeeindelijke de nachtmerrie van tomb of giants door geweest. (die mini skeletons droppen geen humanity meer?) en begonnen aan mn run door de library van Seath, so far so good!
Ik ben inmiddels ook door Tomb of Giants heen, by far m'n minst favoriete level.. De mini skeletons droppen wel humanity, misschien helpt het om de gold serpent ring om te doen om de kans te vergroten, mocht je die hebben (geen idee meer waar ik die zelf heb gevonden).

@Thrace Grumble succes!

Ik geloof dat ik nu wel zo'n beetje alles heb gedaan in de basegame, behalve de eindbaas. Demon Ruins was epic. Lost Izalith wat minder, maar de lore-video van Vaatividya vertelt het prachtige verhaal erachter. The Great Hollow was ronduit vervelend, maar het adembenemende uitzicht op Ash Lake maakte dat meer dan goed. Ik ben inmiddels gestart met Artorias of the Abyss. Almost there...

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Smough was neer, Ornstein maakte het me moeilijk daarna… wel fijn dat fase 1 nu in ieder geval een keer gelukt is. Binnenkort weer verder met de pogingen! (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denoiser
Uitgespeeld! Wat een episch avontuur, en ook Artorias of the Abyss was erg gaaf. De vier bosses in de DLC waren stuk voor stuk erg pittig en hadden een veel dynamischer pallet aan aanvallen dan de Lord bosses in de basegame, die naar mijn idee allemaal net te makkelijk waren. Vooral Manus was echt heel erg lastig, en die heb ik dan ook alleen kunnen verslaan omdat ik de bonfire had gekindled en
spoiler:
hulp kreeg van puppy Sif O+
Eigenlijk zou ik die nog een keer willen doen maar dan zonder zijwieltjes, zeg maar. Ik merk dat ik toch nog steeds moet leren om scherper te observeren, om zo precies te zien (of horen) wanneer een bepaalde aanval komt. Nu dodge ik nog te vaak maar als een wilde in het rond :)

Gwyn leek even een taaie, tot het moment dat ik de parry-timing te pakken had. Toen was hij kansloos.

Wat ik erg jammer vond was dat ik totaal onwetend was over het feit dat je na het verslaan van Gwyn een keuze hebt in hoe je het spel wil laten eindigen. In pure extase na de overwinning heb ik gedaan wat ik dacht dat de enige optie was. Zonder iets te willen spoilen voor mensen die de game nog niet hebben uitgespeeld, je hóeft dus niet per sé de laatste actie te voltooien die de game je aanbiedt...

M'n dex build pakte goed uit, het beviel me heel goed om met lichte armor lekker snel te kunnen bewegen, rollen en aanvallen. Ik had uiteindelijk voorkeur voor de +15 Iaito boven de +5 Furysword (vooral vanwege de grotere range van de Iaito, hoewel ik nooit met meer dan 1 humanity heb gespeeld en ik de snelheid van de Furysword prefereerde). Magic/miracles heb ik in z'n geheel niet aangeraakt, maar dat is iets dat ik overweeg voor volgende games. Vraag me wel af of dat een beetje leuk is, want het lijkt mij vrij saai om alles maar op afstand te moeten doen. Ben meer van de intieme dans met de tegenstander, en pak alleen afstand om Estus te drinken of combo-aanvallen & buttsmacks te ontwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:28:
Uitgespeeld! Wat een episch avontuur, en ook Artorias of the Abyss was erg gaaf. De vier bosses in de DLC waren stuk voor stuk erg pittig en hadden een veel dynamischer pallet aan aanvallen dan de Lord bosses in de basegame, die naar mijn idee allemaal net te makkelijk waren. Vooral Manus was echt heel erg lastig, en die heb ik dan ook alleen kunnen verslaan omdat ik de bonfire had gekindled en
spoiler:
hulp kreeg van puppy Sif O+
Eigenlijk zou ik die nog een keer willen doen maar dan zonder zijwieltjes, zeg maar. Ik merk dat ik toch nog steeds moet leren om scherper te observeren, om zo precies te zien (of horen) wanneer een bepaalde aanval komt. Nu dodge ik nog te vaak maar als een wilde in het rond :)

Gwyn leek even een taaie, tot het moment dat ik de parry-timing te pakken had. Toen was hij kansloos.
[....]
Top! Gefeliciteerd! Op naar DS2? :D Op een of andere manier komt het nooit in mij op om bosses te parryen. Kan dit bij elke boss?

[ Voor 78% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-11-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denoiser
Dankje! DS2 ligt al klaar maar ik neem even pauze en ga dan eind februari eerst met Elden Ring aan de slag.

De tip om Gwyn te parryen had ik van een vriend gekregen, anders had ik er ook niet aan gedacht. In de regel kun je tegenstanders met een menselijk postuur parryen, maar voor bosses gaat dat niet per sé op. Ornstein is bijvoorbeeld niet te parryen. Zou ook zo gauw geen andere boss kunnen bedenken waarbij dat wel kan (misschien Artorias?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Grrr!! Nog steeds loop ik vast op O&S. Nu probeer ik het ook niet heel intensief, ivm tijd. Maar ik ben nu in totaal van de 20 pogingen ofzo drie keer tot fase twee gekomen. Daar gaat het dan mis, ivm het stressniveau vermoed ik ;). De grote tussenpauzes tussen de speelsessies helpt ook niet echt mee.

1x met een summon van Solaire geprobeerd, maar toen kwam ik niet eens door de foggate, ivm een invade vlak voor de deur.
Het is altijd zo'n roteind lopen vanaf de eerste bonfire, gelukkig kan je alles wel sprinten. Volgens mij zijn er wel betere bonfires om de route naar O&S te doen, maar dit is denk ik wel de minst risicovolle. We blijven gewoon stug proberen, dit punt staat wel bekend om een punt van afhaken of doorgaan volgens mij. Dus het vooruitzicht belooft veel goeds!

[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-12-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denoiser
You can do it!

20 pogingen is nog niets, ik had er een stuk of 50 nodig :)
Overzicht houden, je rolls goed timen, en de pilaren gebruiken om de directe lijn tussen jou en O/S te doorbreken zijn belangrijk. En geduld hebben, niet teveel damage direct na elkaar willen doen, maar steeds genoegen nemen met één à twee goed getimede klappen, en dan weer even afstand nemen.

• snmght

snmght

imho dan he

Denoiser schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:29:
You can do it!

Overzicht houden, je rolls goed timen, en de pilaren gebruiken om de directe lijn tussen jou en O/S te doorbreken zijn belangrijk. En geduld hebben, niet teveel damage direct na elkaar willen doen, maar steeds genoegen nemen met één à twee goed getimede klappen, en dan weer even afstand nemen.
Dit vat het wel samen!

@Thrace Grumble mocht je in fase 2 Super Ornstein bevechten dan is het weer beter om héél dichtbij hem te blijven. Dan zijn alleen zijn grab en buttslam gevaarlijk maar die hebben redelijk zichtbare tells.

Juist als je Super Ornstein op grote afstand houdt is hij erg dodelijk, wil nog wel eens dwars door een pilaar heen meppen ook.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:29:
You can do it!

snmght schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:01:
[...]

Dit vat het wel samen!

@Thrace Grumble mocht je in fase 2 Super Ornstein bevechten dan is het weer beter om héél dichtbij hem te blijven. Dan zijn alleen zijn grab en buttslam gevaarlijk maar die hebben redelijk zichtbare tells.

Juist als je Super Ornstein op grote afstand houdt is hij erg dodelijk, wil nog wel eens dwars door een pilaar heen meppen ook.
Dat vermoedde ik al. Probleem is echter dat ze vlak bij elkaar staan de hele tijd, en dat als ik de opening zie om Smaug een klap te verkopen, dat ik Ornstein op m'n dak krijg. Dat kom je eigenlijk automatisch in een stun-lock uit, met 0 HP tot gevolg.
Misschien gebruik ik uit gewoonte ook wel teveel de heavy attack van m'n Balder Sword +10. Leuk die reach, maar t is wel een flinke stamina drain elke keer.

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble wil je deze fight een beetje clean doen dan ben je tamelijk veel aan het rennen. Het feit dat Ornstein sneller is werkt dan in je voordeel. Speel met het sprinten en de pilaren en zorg dat je niet target want dan verlies je het overzicht. Geduld is de sleutel want er komen echt wel windows waarin je één van de twee een klap toe kunt dienen. Zeker in fase 1 zou ik het bij maximaal 2 light attacks houden want met 2 stevige tegenstanders moet je niet te greedy worden en onnodig risico nemen. :)

Als je drie keer de arena rond moet rennen tot je een window krijgt, so be it.. Maar dat window gaat komen. Het helpt wel om echt geen deadline/stress te hebben dus wellicht helpt het mentally gezien ook om echt goed de tijd te hebben voor je sessie zodat je niet onbewust gaat haasten.

Ik zou vanwege de stamina drain maar (als het goed is, tijd geleden dat ik de BSS swingde :) ) ook vanwege de langere windup/animatie proberen alleen de light attack te gebruiken. Is je reach onvoldoende kijk dan of je kunt switchen naar een alternatief wapen.

Speel ook eens met de rest van je uitrusting. Ik vond het in deze fight prettig om op de laagste equip load te zitten (<25%?) en zonder schild. Binnen die parameters dan weer zo veel mogelijk armor natuurlijk maar de snelheid en verre rol zijn goud waard. Blokken is niet zo nuttig want het kost veel stamina en uiteindelijk chipt de lightning damage ook health weg.

Succes! Said it before maar deze staat erg hoog in mijn lijst met moeilijkste fights in de serie. Maar het is zeker te doen. :)

Edit; grass crest shield equipen kan om evidente redenen natuurlijk wel nuttig zijn!!

[ Voor 24% gewijzigd door snmght op 16-12-2021 15:09 ]

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble en, nog progressie gemaakt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Haha, helaas nog geen tijd weer gehad. Ga ik zeker wel doen, maar wil er ff rustig voor gaan zitten. Elke avond de laatste tijd druk helaas, en ik wil het nu heel rustig aanpakken qua fight, zoals je voorstelde.

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble helder, dat is ook wel een must voor deze fight.

Een offline modus mét pauzefunctie zou deze game speelbaarder maken zonder hem per se makkelijker te maken. Had ik graag gewild met een slecht slapende baby. Toch alweer bijna 9 jaar geleden.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

snmght schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:48:
@Thrace Grumble helder, dat is ook wel een must voor deze fight.

Een offline modus mét pauzefunctie zou deze game speelbaarder maken zonder hem per se makkelijker te maken. Had ik graag gewild met een slecht slapende baby. Toch alweer bijna 9 jaar geleden.. :D
Ik heb gefaald/‘gecheat’: zojuist de fight gehaald, maar met behulp van Solaire. De pogingen ervoor heb ik het echt rustig aan gedaan en paar keer bijna gehaald. De tijd ontbreekt me nu ff en ik wil gewoon verder. Vandaar ff met een summon, in 1 poging neer nu. Ik had me eigenlijk als doel gesteld om alles zonder summons te doen, maar misschien maak ik het me daarmee wel te moeilijk. Nou ja, dan maar ff zo een keer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Thrace Grumble begrijpelijk, ook wel vaker gedaan als het geduld op is. Was het met Solaire een walk in the park of viel dat nog steeds tegen? Wie hebben jullie als laatste neer gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

snmght schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:37:
@Thrace Grumble begrijpelijk, ook wel vaker gedaan als het geduld op is. Was het met Solaire een walk in the park of viel dat nog steeds tegen? Wie hebben jullie als laatste neer gehaald?
Was idd een walk on the park met twee. Had de volgorde wel verkeerd om voor de items, maar ja, het zij zo. Solaire ging full in op Smaug, en ik dus op Ornstein. Smaug dus als t laatst neer helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Eindelijk na jaren dan eindelijk zojuist Dark Souls remastered uitgespeeld. Kwam altijd wel een andere game tussen en heb een aantal malen lekker vastgezeten. Blijft na al die jaren een goede game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Henkje.doc schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:49:
Eindelijk na jaren dan eindelijk zojuist Dark Souls remastered uitgespeeld. Kwam altijd wel een andere game tussen en heb een aantal malen lekker vastgezeten. Blijft na al die jaren een goede game :)
Gefeliciteerd, na het uitspelen is er nog genoeg te doen als je voor platinum gaat. Alle DLC bazen ook al verslagen?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Greatsword schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:24:
[...]

Gefeliciteerd, na het uitspelen is er nog genoeg te doen als je voor platinum gaat. Alle DLC bazen ook al verslagen?
Dank. Nee geen dlc. Dat ga ik een volgende keer oppakken. Nu eerst weer eens DS2 oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Greatsword schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:24:
[...]

DLC moet je doen voordat je de final boss verslaat in DS? Dan moet ik de DLC ook nog ff inplannen.

Edit: hop, hydra down. Tegelijkertijd ook maar even Havel aangepakt, dat was nu echt een eitje. Wel ff oppassen, want 1 flinke mep van hem en het is toch wel YOU DIED.
Nu ben ik New Londo Ruins aan het verkennen, die spoken/ghosts? zijn irritant met al die ambushes. Ook hier geldt maar: elke keer een stukje verder :)

Edit2: hop, het water laten zakken :)

[ Voor 33% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-01-2022 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denoiser
Thrace Grumble schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:02:
DLC moet je doen voordat je de final boss verslaat in DS? Dan moet ik de DLC ook nog ff inplannen.
Ja, na het eindfilmpje start er namelijk meteen een NG+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Aangekomen bij de Four Kings, wat is dat een roteind lopen steeds vanaf Firelink Shrine. Gelukkig kan je met een sprintje langs alle vijanden. M'n Balder Side Sword op +15, maar helaas de eerste paar keer niet voorbij de tweede boss gekomen.

Het is door de omgeving erg lastig in te schatten hoe dicht je op een van de vier kings staat, waardoor je regelmatig misslaat en dan zelf een klap om de oren krijgt.
Ik heb t volste vertrouwen dat de 4Ks snel neer gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denoiser
Heb je de shortcut gevonden? Hoewel het dan nog steeds vrij ver lopen is..

De afstand tot de kings is inderdaad moeilijk te zien, dus zelf liep ik gewoon recht op ze af totdat ik er tegenaan liep, en draaide/rolde er dan alleen nog een beetje omheen. Gaat je zeker lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:32:

De afstand tot de kings is inderdaad moeilijk te zien, dus zelf liep ik gewoon recht op ze af totdat ik er tegenaan liep, en draaide/rolde er dan alleen nog een beetje omheen. Gaat je zeker lukken!
De je-laten-vallen-bij-de-eerste-ghosts in New Londo bedoel je? Yep, die heb ik gevonden :) Daarna is het nog maar een klein eindje naar de Four Kings, maar voordat je bij die shortcut bent moet je vanaf Firelink Shrine naar beneden lopen, daar de lift pakken, dan de bruggen over, bij de ghosts laten vallen, langs een aantal andere mobs sprinten, de fog gate door (daar met een beetje pech nog een klap opvangen van een ghost) en dan de trap gedeeltelijk af en je laten vallen. *phew* Dat is al met al wel een eindje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:32:

Four Kings down :)
En ik heb mijn boar helm eindelijk.

Edit: zo, bij Seath aangekomen. Ff kijken hoe we dit gaan aanpakken, t was net instant dood door curse buildup/damage.

[ Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-01-2022 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Seath down. Was met curse resist gear een eitje. Rondom meedraaien en poken.

Ceaseless Discharge down. :)

Edit: Demon Firesage down, deze was wel heeel makkelijk, 1 poging.
Edit 2: Centipede Demon ook down, 2 pogingen. Ligt het aan mij, of wordt het hier alleen maar makkelijker? :?

[ Voor 47% gewijzigd door Thrace Grumble op 21-01-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denoiser
Lekker bezig!

Ja, als je eenmaal voorbij O&S bent valt de rest behoorlijk mee. Totdat je aan de DLC begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:31:
Lekker bezig!

Ja, als je eenmaal voorbij O&S bent valt de rest behoorlijk mee. Totdat je aan de DLC begint :)
Haha, ik ben benieuwd. Nog 1 Lord Soul volgens mij, heb nu ook Bed of Chaos neer. :) Dat was wel ff tricky, de juiste timing uitzoeken tussen de swipes door, zodat je sprong op die wortels belandt. Wel tof trouwens zo’n boss, heel anders dan de rest!

Een poging of 5 voor mn succcesvolle poging was ik ook al zover dat ik pal voor haar ‘hart?’ stond. Dacht ff nog op mn gemakje de signs op de grond te kunnen lezen, totdat ze besloot nog zo’n lave eruptie spell te gebruiken…. YOU DIED. Ik had letterlijk nog maar 1 hit nodig... 8)7 :+

Edit: Pinwheel down. Was dat echt een boss? Ik had welteverstaan 3 hits nodig om hem om te leggen…
Nu ff Tomb of Giants verkennen, lekker donker daar. Lang leve mn Maggot Helm _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-01-2022 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ok, Nito ook neer.
Denoiser schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:31:
Lekker bezig!

Yup, ik zie het. Dit is wel andere koek zeg. Ik loop direct al tegen die Sanctuary Guardian aan. Lastig, maar de aanhouder gaat winnen!

Edit: down! :) Gewoon lekker weer op rust spelen, enkele slagen met mn zwaard ipv combo’s. Tijd nemen voor openingen dus.

Edit2: zoooo… Artorias maakt het me ff moeilijk. Tips?

[ Voor 66% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-01-2022 09:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Nog steeds moeite met Artorias. Die buff maakt hem zo overpowered. Kwestie van op tijd op hem inslaan als hij de buff opbouwt of een snelle headshot met een boog. En dan maar hopen dat je er elke keer zo op tijd bij bent om hem te stoppen. We blijven stug volhouden!

Edit: ik heb hem!! Mn hart zit mega hoog in m’n keel en klamme handjes, maar we zijn weer verder! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 28-01-2022 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:43
Congrats! Ik vind het gevecht met Artorias echt tot de absolute top van de Souls-serie horen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Froooooom schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:44:
Congrats! Ik vind het gevecht met Artorias echt tot de absolute top van de Souls-serie horen!
Thanks! Nu sta ik voor Kalameet, ik ben benieuwd. Hierna nog ‘ff’ Manus (schijnt lastiger te zijn dan Artorias…) en dan uiteindelijk de eindbaas van de base game. Daarna direct door met DS2! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froooooom
Ik vond Manus en Kalameet lastiger, maar geen leuker gevecht dan tegen Artorias. Dat is echt een dans die je opvoert, heerlijk! Kalameet vond ik vooral irritant eigenlijk..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Froooooom schreef op zondag 30 januari 2022 @ 00:14:
Ik vond Manus en Kalameet lastiger, maar geen leuker gevecht dan tegen Artorias. Dat is echt een dans die je opvoert, heerlijk! Kalameet vond ik vooral irritant eigenlijk..
Kalameet ook neer, solo :). 5 pogingen, was eigenlijk best goed te doen! Geen tailcut, maar toch wel blij zo!
Ik denk dat mijn Monster Hunter ervaring met Dragons wel heeft geholpen misschien ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-01-2022 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denoiser
Ik zou sowieso de tweede bonfire kindlen (na Artorias), dat is pure noodzaak voor Manus :)
Iemand had mij hier deze tip gegeven (had er zelf niet aangedacht) een paar maanden geleden, en dat scheelde een hoop. En er zijn meer tips voor Manus, weet niet of je die wil weten. Succes, je bent er bijna!

[ Voor 140% gewijzigd door Denoiser op 31-01-2022 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:09:
Ik zou sowieso de tweede bonfire kindlen (na Artorias), dat is pure noodzaak voor Manus :)
Iemand had mij hier deze tip gegeven (had er zelf niet aangedacht) een paar maanden geleden, en dat scheelde een hoop. En er zijn meer tips voor Manus, weet niet of je die wil weten. Succes, je bent er bijna!
Dat kindlen had ik al heel snel gedaan tot 20. Direct na Artorias al, gaf lekker de mogelijkheid tot verkennen in die zone zonder elke keer terug te moeten.

spoiler:
Qua tips bedoel je Sif en Pendant? Is me beide bekend. Sif skip ik nog ff (zelf ontdekt door Alvina te volgen), pendant is handig inderdaad in fase twee.

Gelukkig is de weg naar Manus lekker kort en snel af te leggen door de lift. Eindelijk een boss waarbij dat het geval is!

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 31-01-2022 19:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Yeeey! Manus down, grappig hoe t kan lopen: in de winnende poging heb ik maar twee hits opgelopen. Je leert echt de timings langzaam maar zeker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froooooom
Nice! Succes met de eindbaas, let wel op dat je daarna meteen doorgaat naar NG+, dus je kan niet erna nog andere zaken doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Froooooom schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:12:
Nice! Succes met de eindbaas, let wel op dat je daarna meteen doorgaat naar NG+, dus je kan niet erna nog andere zaken doen!
Gelukt! Wat een ervaring, echt ongekend deze game! De setting, de muziek, de gameplay, echt alles is zooo tof! En inderdaad, als je eenmaal dit kent qua genre, wil je niet anders. Ik ga niet voor een 100% GS, maar lekker direct door naar DS2! Tot daar allemaal! _/-\o_

In totaal heb ik een playtime van 67,5 uur. Is best gemiddeld toch voor een DS playthrough, incl. alle bosses (muv Dark Sun Gwyndolin) en DLC?

[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-02-2022 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denoiser
Te gek, gefeliciteerd! Ik had inderdaad datzelfde gevoel na het uitspelen. Meer meer meer! :)

Zelf deed ik er ongeveer 75 uur over, maar ik had nog weleens de neiging om te grinden wanneer ik bang was om souls te verliezen.

Ik ga je DS2 avontuur met interesse volgen. Ik ben zelf per ongeluk in DS3 gerold, maar denk dat ik die op pauze ga zetten voor Elden Ring. En Sekiro ziet er ook gaaf uit. Maar oké, alles op z'n tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Denoiser schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:57:
Te gek, gefeliciteerd! Ik had inderdaad datzelfde gevoel na het uitspelen. Meer meer meer! :)

Zelf deed ik er ongeveer 75 uur over, maar ik had nog weleens de neiging om te grinden wanneer ik bang was om souls te verliezen.

Ik ga je DS2 avontuur met interesse volgen. Ik ben zelf per ongeluk in DS3 gerold, maar denk dat ik die op pauze ga zetten voor Elden Ring. En Sekiro ziet er ook gaaf uit. Maar oké, alles op z'n tijd.
Thnx! Ik ga het op volgorde proberen: eerst DS1-3, dan Sekiro en dan Elden Ring. Nogal een commitment, ik ben wel een paar jaar bezig ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Allemaal stuk voor stuk topgames .

Hier ook al de platinums gepakt van :
Demon Souls, Bloodborne, sekiro, ds 1 , ds3 uitgespeeld maar geen PL .. komt nog wel .

Dark Souls 2 ben ik nu aan bezig op einde van 2de playthrough .. moet juist nog de spells hebben van Chancellor Wellager in New game++

Topgames stuk voor stuk .
Mijne favoriet blijft wel Sekiro ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:45
Maar eens ter afwisseling van Elden ring hier mee begonnen, al gelijk een aardig doolhof waar je naartoe kan.

Wel grappig dat je als knight al direct begint met fat roll, maar even rondlopen zonder helm.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WAAOzce3ua07tXd-0_Ud4SwAZYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5LgraNjh9llejl4ViRkWIbxy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:45
Eerste boss is denk ik ook neer met dank aan de vuurbommen, onderaan die toren trouwens iemand gevonden die heel hard kan slaan. Nu nog uitvogelen hoe je die trap omlaag krijgt bij de bonfire, en dan de weg vervolgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCd7fLX_8zksE1yaLOrehIz2SnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgu86R6i8tLPe9AuLhcEDMG0.jpg?f=fotoalbum_large

Tis wel spannend terug lopen naar die bonfire met 5000 souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Lang geleden dat ik ds1 gespeeld heb... Destijds wel Gwyn met moeite verslagen maar zeker niet alles gezien. Laatste tijd heeft YouTube me wat dark souls content voorgeschoteld (challenge videos van gamersweekend) waardoor ik er weer zin in kreeg, dus de remastered aangeschaft. Kan ik ook eens de dlc proberen, als ik zo ver kom en het aan durf :+

Ik ga wel voor de easy road en heb met wat tips van Reddit nou een black Knight halberd... Wat een wapen!

Maar dark souls blijft toch echt een geweldige game. Gisteren 3 uur gespeeld terwijl ik eigenlijk nog maar 1,5 had en vanavond keek ik ook eens op de klok en dacht "shit! Wat!? Half elf!?" Zeker al zo'n 4 uur zitten spelen weer. Lang geleden dat een game me zo de tijd kon doen vergeten, helemaal geweldig als een oude game dat kan :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Aaand it's done!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IkFXVsV1EmKjLfLb9gcBNBxjzTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WAXQzJCeb75Z3pKdFJyEDamx.jpg?f=fotoalbum_large
Terwijl mijn hond mij afkeurend aankijkt over hoe vaak ik daarvoor Sif geslacht geaaid heb :+
Nog steeds een geweldige game, en draait perfect op de steam deck... Blij met deze completion, maar nu al zin in andere builds proberen en misschien meer focus op magic of archery...
En dan misschien toch DS2 nog eens proberen, die heb ik helemaal nooit uitgespeeld.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Finraziel schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 23:49:
Aaand it's done!
[Afbeelding]
Terwijl mijn hond mij afkeurend aankijkt over hoe vaak ik daarvoor Sif geslacht geaaid heb :+
Nog steeds een geweldige game, en draait perfect op de steam deck... Blij met deze completion, maar nu al zin in andere builds proberen en misschien meer focus op magic of archery...
En dan misschien toch DS2 nog eens proberen, die heb ik helemaal nooit uitgespeeld.
Gefeliciteerd, Dark Souls 2 was altijd mijn favoriet dus wat mij betreft zeker aan te raden.

Grafisch inmiddels wat gedateerd met games als Demons Souls remake en Elden Ring maar qua hoeveelheid gameplay echt fantastisch en de DLC was ook helemaal geweldig.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 08:48
In 2022 volgens mij heb ik in 2 jaar tijd de alles van FromSoftware erdoorheen geknald (DS 1/2/3, BB, DS, ER).

Na Elden RIng uitgespeeld te hebben stond mijn PS5 stof te happen. Jonge kids, weinig tijd, veel werk.

Mijn kids zijn inmiddels 6 en 7. Ik overweeg een console aan te schaffen voor ze, daarbij jeukt het ook weer bij mij om DS1/3 te gaan spelen.

Een PS4 Pro heb je voor 100 Euro. Spelletjes voor de kids goedkoper als de 5, op die leeftijd spelen ze veel verschillende.

En ik zou DS1/3 weer kunnen oppakken.

Hoe speelt DS 1/3 op de PS4? Wellicht dat sommigen mij nog herkennen uit die periode, maar ik ging best wel vaak dood. Zijn de laadtijden op de 4 erg lang?
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste