Dit ga ik ook niet meer opgelost krijgen he?ArnoldSmiley schreef op maandag 21 juni 2021 @ 00:33:
Fok. Mijn Pyromance Flame is +7.
Laurentius is hollow, en Egghead is dood.
Hoe kan ik Qulana alsnog laten verschijnen? 🤨🤨🤨🤨

Dit ga ik ook niet meer opgelost krijgen he?ArnoldSmiley schreef op maandag 21 juni 2021 @ 00:33:
Fok. Mijn Pyromance Flame is +7.
Laurentius is hollow, en Egghead is dood.
Hoe kan ik Qulana alsnog laten verschijnen? 🤨🤨🤨🤨
Het is heel simpel; Hoe meer humanity je actief hebt, hoe meer schade dat zwaard doet. Maar ook zonder humanity vond ik dat zwaard goed.ArnoldSmiley schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:07:
[...]
Kan je mij in Jip&Janneke taal uitleggen hoe ik zie dat Humanities invloed hebben op de stats van dit wapen?
Bij Ornstein & Smoug al mijn humanities (22 stuk + 4 twins) verziekt omdat ik dacht dat ik Solaire zonodig had. Uiteindelijk alleen gedaan. Daarbij leg ik nog steeds zo vaak het loodje dat ik eigenlijk niet met humanties wil rondwandelen.
Is dat Fury Sword dan wel zinvol? Hij is overigens inmiddels +5, na hoop geklooi met die Titanite Demons
Capiche. Dank uWalance schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:40:
[...]
Het is heel simpel; Hoe meer humanity je actief hebt, hoe meer schade dat zwaard doet. Maar ook zonder humanity vond ik dat zwaard goed.
[ Voor 29% gewijzigd door ArnoldSmiley op 24-06-2021 21:46 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Huh, welke Channeler is dat dan? Die in Undead Parish, na de draak?snmght schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:43:
Ik ben zelf niet heel veel opgeschoten; Quelaag gedood en de Gaping Dragon. Ik nam nu een andere route door de Depths waardoor ik die Channeler niet tegenkwam op weg naar de draak. Nog nooit meegemaakt maar dan staat die Channeler je dus buiten je bereik te beschieten en die draak te buffen. Ik heb me maar dood laten gaan en ben hem alsnog gaan slachten. Wel een WTF momentje.
Heb mijn Balder Side Sword wat kunnen uppen omdat die bloedzuigers onderin Blighttown ook large shards droppen, hij is nu +9, prima damage. Zal later mijn stats ook eens posten. Heb voorheen nooit in RES geinvesteerd, nu wel een klein beetje en ik vond Blighttown wel beter te doen er mee volgens mij.
Ik twijfel of ik nu eerst Catacombs ga doen zodat ik +20 kan kindlen of meteen richting Sen's Fortress. Ik heb wel al een Divine Longsword +5. Diezelfde bloedzuigers droppen ook green titanite shards maar dan gelijk 5 per keer!
Ah er zit daar in Darkroot sowieso nog een bossfight en zo een beetje de sterkste vijand die je vinden kunt die officieel geen boss is (geen naam/health bar in beeld) maar in de praktijk pittiger is dan veel officiële bazen.ArnoldSmiley schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Huh, welke Channeler is dat dan? Die in Undead Parish, na de draak?
Maar goed, fijn te horen dat ik een aardig eind gevorderd ben. Moet wel zeggen dat zowel Darkroot Garden als Darkroot Basin zo goed als links zijn blijven liggen. Wel die 8K per run een paar keer gefarmd in Garden. Is overigens niet echt een glitch moet ik zeggen. Ik kan al die figuurtjes ook wel aan, als je 3 minuten in dat bos loopt zijn ze ook kapot.
Wat houden die Devine weapons in?
Ik moet trouwens op zoek naar een Cursed Weapen for New London. Die Darkwraith zijn echt k*t, en in backstabben ben ik echt heel slecht.
[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 25-06-2021 18:22 ]
Make lovecraft not warcraft.
Neem aan dat je Hydra bedoeld. Die is fokked up ja.snmght schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Ah er zit daar in Darkroot sowieso nog een bossfight en zo een beetje de sterkste vijand die je vinden kunt die officieel geen boss is (geen naam/health bar in beeld) maar in de praktijk pittiger is dan veel officiële bazen.
Besides, voorbij die bewuste vijand zit ook de toegang tot de DLC als je daarover beschikt!
Een divine weapon zorgt dat skeletten in de catacombs meteen dood blijven als je ze doodt. Heb je geen divine wapen dan worden ze steeds gerevived (op afstand) door necromancers, volgens mij een stuk of 5 in het level. Als je de necromancers dood hebt respawnen ze ook niet maar de weg er naar toe is wat makkelijker met een divine wapen dus.
Lees het Demon Souls topic dan maar eens. Lach je je helemaal kapot. Iemand speelde daar als casual AC/HZD/GOW op standje very easy gamertje na 2 maanden wikken en wegen zijn 1ste FS game. Dat was ik dus.Sméagol schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 17:41:
Leuk al die verhalen van nieuwe spelers! Op een ander forum lees ik ook mee met iemand die 't voor het eerst speelt.
Humanities: gebruik ze gewoon. Ze verhogen ook een beetje je stats, en wat ik belangrijk vond, ze verhogen ook je item discovery. Ik probeerde er minstens 3 te hebben.
Om dan New Londo aan te halen: dit was voor mij één van de plekken waar ik soms zat te grinden voor items, in dit geval volgens mij.. titan slabs? Maar met een paar humanities vind je ook meer van die transient curses dan dat je verbruikt, dus consumables zijn geen probleem dan. Voor de spoken gebruikte ik vaak de crossbow.
De darkwraiths.. gewoon backstabben inderdaad, of anders parryen, maar kijk uit voor de grab. En inderdaad, ga co-oppen voor meer humanities
Ehm nou, dat ga ik niet doen nee! Ben niet bekend met de game, en als ik ooit een PS5 koop, zal dat één van de games zijn die ik ga spelen. En dan post ik m'n eigen verhaal wel in dat topic.ArnoldSmiley schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:13:
Lees het Demon Souls topic dan maar eens. Lach je je helemaal kapot.
Zie je verhalen graag tegemoet. Topgame.Sméagol schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:11:
[...]
Ehm nou, dat ga ik niet doen nee! Ben niet bekend met de game, en als ik ooit een PS5 koop, zal dat één van de games zijn die ik ga spelen. En dan post ik m'n eigen verhaal wel in dat topic.
ik beschouw mijzelf niet als een matige gamer, maar zeker ook niet hardcore en zeker niet in Souls games. Maar als je die weet uit te spelen ben je imho geen matige gamer!ArnoldSmiley schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:13:
[...]
Ik ben nog steeds echt een hele matige gamer, maar doe mijn best om 'git gud' te worden 😉😉
GamiQ, de game notes app met game maps!
🙌 mooi gezegd. Zit wat in ja-SaveMe- schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:30:
[...]
ik beschouw mijzelf niet als een matige gamer, maar zeker ook niet hardcore en zeker niet in Souls games. Maar als je die weet uit te spelen ben je imho geen matige gamer!
[ Voor 4% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-06-2021 16:08 ]
[ Voor 46% gewijzigd door ArnoldSmiley op 27-06-2021 00:44 ]
Welke bedoel je, Hydra?snmght schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Ah er zit daar in Darkroot sowieso nog een bossfight en zo een beetje de sterkste vijand die je vinden kunt die officieel geen boss is (geen naam/health bar in beeld) maar in de praktijk pittiger is dan veel officiële bazen.
[ Voor 3% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-06-2021 23:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-06-2021 23:46 ]
Snap er ook weinig van. Ik leg net Sif en Four Kings binnen 10 minuten neer. FK in 1 poging.-SaveMe- schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:54:
@ArnoldSmiley Wel grappig onze speel verschillen bij Souls like games. Ik heb echt nada trouble met de normal gameplay en levels, maar alleen bij de bosses. Voornamelijk omdat ik er voor in mijn broek schijt
Bij jou lijkt het precies andersom.
[ Voor 11% gewijzigd door ArnoldSmiley op 27-06-2021 00:46 ]
👍👍snmght schreef op zondag 27 juni 2021 @ 00:08:
Nee die Hydra, ook zeker niet de moeilijkste vijand als je bazen wel mee telt maar onder alles wat geen baas is vind ik de Hydra denk ik wel het sterkste.
Tom of Giants is verder het lastigste met gewone vijanden, zeker een bepaalde pit daar.
Mijn buildplan is helemaal naar zijn grootje. Gestart als Pyromancer, met idee hybride range/melee te doen. Melee op basis van DEX, geen STR.Sméagol schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:40:
Ik had anders behoorlijk moeite met Sif en 4 Kings! Maar ik had een andere build waarschijnlijk. Door Sif stopte ik aanvankelijk een tijdje met spelen. Ik deed erg weinig fysieke damage, maar soms leidde dat tot uitgerekete gevechten, wat lastig was. Bij Sif was er een bepaalde aanval die ik niet kon blocken, dus ik moest heel voorzichtig doen. Bij 4 Kings kon ik de eerste 2 snel wegwerken met fireballs, maar dan waren ze op, en kon ik de 3de niet snel genoeg wegwerken voordat de 4de er aan kwam.
Daarentegen, had ik voor m'n gevoel niet zo veel moeite met Ornstein en Smaug. Ging nog steeds wel een aantal keer dood, daar niet van.
Maar de moeilijkste eindbazen waren de DLC bazen voor mij. Dat gezegd, als een extra uitdaging stopte ik ook met levelen toen, dus heb alles eindbazen gedaan met level 48 of minder.
Overigens van de "non" eindbazen, is volgens mij de red drake juist het moeilijkst.. Zeker met NG+. Op NG had ik al moeite, ik had wat mazzsel nodig met de juiste pattern.Maar geen idee hoe je 'm op NG+ zou moeten doen zonder te cheesen. Mjah, flink levelen misschien en fire resistance.
[ Voor 60% gewijzigd door ArnoldSmiley op 28-06-2021 12:48 ]
[ Voor 15% gewijzigd door ArnoldSmiley op 28-06-2021 20:29 ]
Divine Falchion +5, met DEX 50.snmght schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Een divine weapon zorgt dat skeletten in de catacombs meteen dood blijven als je ze doodt. Heb je geen divine wapen dan worden ze steeds gerevived (op afstand) door necromancers, volgens mij een stuk of 5 in het level. Als je de necromancers dood hebt respawnen ze ook niet maar de weg er naar toe is wat makkelijker met een divine wapen dus.
Lekker bezig Arnold, keep up the good work!ArnoldSmiley schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:27:
Het gaat wel heeeeel hard nu opeens.
Bed of Chaos ook neer.
Met Sif, Four Kings, Centipede Demon, Demon Firesage is dit nr 5 in nog geen 24 uur 😲
Op naar Catacombs en Tomb of Giants, laatste loodjes.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Zeker ze zijn niet zo idioot sterk verder als je ze maar dood krijgt ipv dat ze reviven.ArnoldSmiley schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:18:
[...]
Divine Falchion +5, met DEX 50.
Is dat toereikend voor die skellies?
Die Titanite's in Sen's heb ik ook allemaal gepakt. Vond die echt lastig man.snmght schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Zeker ze zijn niet zo idioot sterk verder als je ze maar dood krijgt ipv dat ze reviven.
Zelf amper tijd gehad om te spelen, toevallig vanavond wel. Catacombs gedaan en het grootste gedeelte van Sen's Fortress. Titanite Demon's ook allemaal gedood en ben inmiddels bij de bonfire op het dak dus volgende sessie zal de Golem neer gaan.
Die kuil heb ik gehad ja 😒 Maar idd, Tombs waren niet best. Maar goed. Heb Nito al neer. Gisteren Gwyn ontmoet, zwaar ontmoedigend zeg 😅😅😅 Ga hem zo weer oppakken en uitspelen.snmght schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:09:
@ArnoldSmiley ga je ook nog de DLC doen?
En ja Tomb of Giants, veel kutter wordt het niet. Stevige, grote vijanden die je zonder pardon de diepte in slingeren in een duistere, krappe omgeving waarbij je van tijd tot tijd ook nog beschoten wordt met pijlen.
Ben je ook in die ruimte geweest waar je 3 of 4 reuzeskeletten mag bevechten in een soort van kuil? Echt vreselijk.
De DLC in deze game reeks zijn voor mij juist de kers op de taartArnoldSmiley schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:12:
V.w.b. de DLC's....motivatie is er niet echt nog. Vind DLC's sowieso altijd beetje mosterd na de maaltijd.
Mijn drive is vooral om de game te kunnen finishen, terwijl ik bij DLCs beetje een doel mis
[ Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 01-07-2021 19:40 ]
[ Voor 63% gewijzigd door ArnoldSmiley op 01-07-2021 21:00 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sméagol op 01-07-2021 21:14 ]
GiTS
Neuh, plat is toch wel een stapje verder nogreaL_G schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:39:
@ArnoldSmiley nice. Geen plat?
Ik zou je toch aanraden Coop ( een boss) te proberen, is toch een mooie ervaring.
Help je mede souls player ook deze struggle door.
Zoals jij ook ervaren hebt.
Dank usnmght schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:24:
@ArnoldSmiley Nice man gefeliciteerd! De replay value is immens juist ook door die verkeerde keuzes en de vele mogelijke builds. Die DLC komt wel weer als je DS2 en DS3 ook gehad hebt.
Zal je in de andere topics ook proberen door de hel te leiden maar er gloort altijd licht aan het einde van de tunnel!
Zelf vandaag Ornstein en Smough gedood. Ik heb onderweg de Silver Knight Spear opgepikt en dat is ook een zeer aangenaam DEX wapen.
[ Voor 30% gewijzigd door snmght op 02-07-2021 08:52 ]
Super Ornstein is gewoon een bitch eerste klas. Jammer, dan maar geen Ornstein Armor. Sowieso, heb enkel dat Elite Knight Armor gebruikt met een paar upgrade. Kreeg later nog die Black Knight Armor, goeie stats, maar wel erg zwaar. Overigens wel dapper, met een speer los gaan (Y)snmght schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:51:
@ArnoldSmiley ik had gehoopt O&S bij de eerste poging neer te halen en had m'n capture aangezet. Helaas, tegen de beide heren ging het alleszins redelijk maar tegen Super Ornstein heb ik compleet verprutst bij poging 1. Poging 3 waren de rollen omgedraaid.
YouTube: snmght
In deze fight is die spear nog +2, heb hem daarna met de souls en het kopen van Twinkling Titanite naar +5 kunnen halen. Massive wapen, had ik nog niet eerder mee gespeeld. I love it. Relatief snel en grote range.
Weet je al welke game de volgende wordt? Trek je nu de DS reeks even door wellicht?
DS2 is mijn persoonlijke favoriet, vooral vanwege de DLC.ArnoldSmiley schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:45:
ben heeeeel even verzadigd dus wellicht eerst Bloodborne al denk ik eerder het chronologisch op volgorde van release datum te gaan spelen. Dus eerst DS2
In welke zin?-SaveMe- schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:59:
Als je eerst Bloodborne gaat spelen dan zijn de DS games wel ineens een stap terug ...
Grappig. Ik las juist dat de tendens was dat DS2 de minste van de trilogie is.Greatsword schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:17:
[...]
DS2 is mijn persoonlijke favoriet, vooral vanwege de DLC.
Ben benieuwd wat jou favoriet straks gaat worden
Ik speel maar weinig games dus gelukkig nooit haast om aan de volgende game te beginnen.-SaveMe- schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:55:
Ook geen enkele Souls game de DLCs gespeeld btw ...
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-08-2021 07:36 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Heb een claymore. Maar ik wil en zal ‘em nu al neer krijgen!Elvisdehamster schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:18:
Die knight kan je beter links laten liggen tot je wat sneller en sterker bent en een zwaarder wapen hebt. Veel plezier ermee.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-08-2021 10:14 ]
Voor of na de kerk?Thrace Grumble schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 00:44:
Aarggh!! Die horde hollows/undead in de kerk in Undead Parish maakt me gefrustreerd…
In de kerk. Bij die tovenaar, in die ruimte boven staat blij die hele horde undead te buffen met een spell. Die spell maakt die undead een flink stuk agressiever en krachtiger. En die komen dan allemaal in dat smalle gangetje op je af. Mss kan ik dan t beste naar een snel maar lang ranged wapen switchen.ArnoldSmiley schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:38:
[...]
Voor of na de kerk?
Die knights in de kerk pakte ik via achteringang nadat ik di3 tovenaar neer had.
Leuk je posts te lezen. Beetje dezelfde ervaring als mijne 😅😅
Ow die, ja dat was dikke fun de eerste keren 😅Thrace Grumble schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
In de kerk. Bij die tovenaar, in die ruimte boven staat blij die hele horde undead te buffen met een spell. Die spell maakt die undead een flink stuk agressiever en krachtiger. En die komen dan allemaal in dat smalle gangetje op je af. Mss kan ik dan t beste naar een snel maar lang ranged wapen switchen.
[ Voor 5% gewijzigd door ArnoldSmiley op 29-08-2021 21:52 ]
Gelukt, gangetje als chokepoint gebruikt, meute undead verzameld en een horizontale slash met een greatsword (claymore) werkte effectiefArnoldSmiley schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Ow die, ja dat was dikke fun de eerste keren 😅
Die tovenaar eerst slopen, die kan je pakken voor die horde ranged dacht ik.
Die horde altijd met schild op en zwaard gedaan, in dat gangentje zodat ze niet allemaal om je heen kunne zwermen
[ Voor 39% gewijzigd door Thrace Grumble op 31-08-2021 22:06 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Thrace Grumble op 07-09-2021 12:52 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ben geëindigd met Smough. Ik weet dat men deze als makkelijker beschouwt, maar eerlijk gezegd heb ik ze beiden geprobeerd en vond ik Super Ornstein niet moeilijker dan Super Smough. Wel vond ik het lastiger om Smough als eerste neer te halen, simpelweg omdat hij zo dik is dat ik Ornstein er niet achter zag staan. Ornstein stak dan steeds doodleuk met zijn zwaard dwars door Smough heen en raakte mij vanuit het niets. Beetje flauw. Dus Ornstein eerst neergehaald. Sowieso vond ik het eerste deel van het gevecht een stuk moeilijker dan de tweede helft. Één tegen één gaat me vrij goed af, maar tegen twee tegenstanders gaat het nog niet al te best (maar inmiddels wel beter!).snmght schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:31:
@Denoiser welke van de twee heb je als laatste gehad? Maar nice job, O&S scoort toch wel hoog op lijstjes met de lastigste baas in DS1. Bij mij persoonlijk denk ik wel op 1 zelfs, zeker met Super Ornstein in fase 2.
Kun je er des te langer van genietenThrace Grumble schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:37:
Goed bezig! Ik heb zelf weinig tijd kunnen vinden voor gaming de laatste week helaas. Ondertussen net aangekomen in de onderste delen van Blight Town, nadat ik gisteren een uurtje heb kunnen spelen. Gaat lang duren zo, de gehele trilogy
[ Voor 138% gewijzigd door jori040 op 02-10-2021 11:36 ]
Kijk dat is een lekkere start. Greatsword lijkt me nog wat te zwaar qua requirements nu? Verder natuurlijk ook trager. De Sword is op dit punt ook een uitstekend wapen om mee rond te rennen.Rann schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:10:
Afgelopen weekend ook maar weer eens begonnen met DS1 (voor de zoveelste maal), alleen voor het eerst de remastered editie (op Nintendo Switch). Begon al lekker (Strength/pyro build), met een leuke drop van beide black knights, heb nu de black knight sword, en greatsword al te pakken..
Nu nog kijken welke ik ga bruiken.. beiden erg leuk.
Inmiddels alles in de Burg gecleared, bij Andre op bezoek geweest, en dan naar de Gargoyles (met Solaire uiteraard!)
Ben benieuwd! Heb tot nu toe nog geen bonfires gekindled, moet ik dan misschien maar eens gaan doen.snmght schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:16:
Sterkte in de Catacombs, ik vind het een afschuwelijk level to be honest. Wel een makkelijke baas, dat scheelt. Om daarna in een nog vreselijkere area terecht te komen.![]()
Wel levert het verslaan van de baas in de Catacombs je de Rite of Kindling op waarmee je bonfires naar +20 Estus Flasks kunt kindlen. Zeer welkom natuurlijk.
Nice van die BSS! Ik heb tot nu toe een stuk of 50 van die Balder Knights gesloopt, maar helaas geen side sword. Heb nu wel een ring die de kans op een drop vergroot, maar heb inmiddels mijn hoop gevestigd op de Iaito en Quelaag's Furysword.Thrace Grumble schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:37:
Wel 1 hele Balder Knight later, was ik al direct een BSS rijker!. Wat een geluk! Deze is dus nu +10! Op naar de boss in Blighttown.
Ik dacht stiekem tijdens de run naar André ook mn Estus naar +2 te brengen, maar de Firekeeper in Firelink Shrine is dood… dan maar ff verder met Estus +1.
Yep, heb ik opgepakt! Ben benieuwd!Denoiser schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Ben benieuwd! Heb tot nu toe nog geen bonfires gekindled, moet ik dan misschien maar eens gaan doen.
[...]
Nice van die BSS! Ik heb tot nu toe een stuk of 50 van die Balder Knights gesloopt, maar helaas geen side sword. Heb nu wel een ring die de kans op een drop vergroot, maar heb inmiddels mijn hoop gevestigd op de Iaito en Quelaag's Furysword.
Heb je wel de overgebleven spullen van de overleden firekeeper opgepakt? Daarmee kun je haar later weer reviven. Estus +2 kun je ook in de area na de baas in Blighttown krijgen. Wil het niet spoilen, maar bij mij gaf een tekstbericht van een andere speler op de vloer aan waar ik heen moest.
Had m'n +10 Scimitar al ingeruild voor de Furysword, dus die is al in gebruikThrace Grumble schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:22:
Over die furysword: kan je de Iaito wel upgraden naar een furysword? Als in: is het wel het geschikt type wapen? In dit topic staat een eerdere post van iemand die ook het verkeerde type wilde upgraden. De moeite van het checken even waard
Zo, Quelaag neer in 3 pogingen. Altijd ff zoeken hoe je zo’n gevecht t beste kunt aanpakken. Estus ook op +2.Denoiser schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Ben benieuwd! Heb tot nu toe nog geen bonfires gekindled, moet ik dan misschien maar eens gaan doen.
[...]
Nice van die BSS! Ik heb tot nu toe een stuk of 50 van die Balder Knights gesloopt, maar helaas geen side sword. Heb nu wel een ring die de kans op een drop vergroot, maar heb inmiddels mijn hoop gevestigd op de Iaito en Quelaag's Furysword.
Heb je wel de overgebleven spullen van de overleden firekeeper opgepakt? Daarmee kun je haar later weer reviven. Estus +2 kun je ook in de area na de baas in Blighttown krijgen. Wil het niet spoilen, maar bij mij gaf een tekstbericht van een andere speler op de vloer aan waar ik heen moest.
[ Voor 26% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-10-2021 09:52 ]
Jij welRann schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:18:
Zo we zijn weer een eindje het bos in gegaan, de titanite demon afgemaakt, Havel afgemaakt, en de grass crest shield opgehaald.. En wat dropt daar, de black knight halbert.
Heb volgens mij nu het hele setje wel compleet..haha!
Nu op weg naar de altijd irritante Capra demon... Eerste attempt is al gefaald (er zat een hond gebugged in de muur...)
[ Voor 112% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-10-2021 08:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq