[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Stray Demon is eigenlijk helemaal niet zo lastig. De eerste keer had ik er ook mee gewacht totdat ik level 60 ofzo was en ging ik nog steeds constant dood, maar ik heb een nieuwe karakter gemaakt en daarmee heb ik hem op level 25 ofzo verslagen. Je moet gewoon al zijn aanvallen snappen, zodat je weet wanneer je moet aanvallen, wanneer je afstand van hem moet nemen en hoeveel afstand je moet nemen. Maar ik denk dat dit bij de meeste bazen zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door Walance op 31-10-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Mja, misschien dat ik het maar eens ga proberen. Bonfire is dichtbij gelukkig. :)

Heb nu helaas wel veel problemen met die Black Knight in de cel waar het spel begint. Na een stuk of 5 tries nog niet gelukt. Het is daar zo smal dat ik geen backstabs kan doen en ik ben geen held in een aanval parrien.

Heb wel wat items uit de Asylum kunnen pakken (shield, ring en doll).

Nu maar Heavy Soul Arrows kopen en wat souls farmen om Int te levelen en dan maar van een afstand proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
iemand een tip voor de Centerpide Demon als Sorcerer/pyro ik heb het Crystal Ring shield +5 en doe tussen de 800-1000 damage per shot
maar op een gegeven moment pakt hij me en begint te kauwen ik heb dan Iron flesh maar het wil maar niet lukken.
het zou handig zijn als ik nu all de Lava ring had want je heb maar een heel klein stukje om te bewegen.

[ Voor 17% gewijzigd door FreakGIB op 31-10-2011 20:55 ]

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Die Black night is ook wel te doen:
spoiler:
Wat ik deed is gewoon kijken wat voor aanvallen hij doet en hoe lang hij steeds erover doet om weer opnieuw aan te kunnen vallen. Toen kwam ik erachter dat het beste moment om hem aan te vallen is, wanneer hij met zijn schild naar jou slaat en vervolgens zo'n lange steek met mijn zwaard doet. Als je ziet dat hij met z'n schild gaat slaan, loop dan (rustig) naar achteren en tegen de tijd dat hij met z'n zwaard gaat steken ben je buiten zijn berijk. Daarna kun je snel teruglopen en hem aanvallen voordat hij iets kan doen.

Nadat hij dat heeft gedaan, duurt het best lang voordat hij weer z'n schild omhoog doet om te verdedigen en voordat hij weer gaat aanvallen. Je hebt dan altijd zeker genoeg tijd om een R1 aanval te doen en soms, als je heel snel bent, twee maal een R1 aanval of éénmaal een R2 aanval.

De truuk is dus gewoon om geduld te hebben en hem niet gehaast willen doden, gewoon steeds het juiste moment afwachten, één keer aanvallen en dan weer opnieuw wachten met je schild omhoog totdat je weer een keer kunt toeslaan. Op deze manier duurt het redelijk lang voordat je hem dood hebt, maar zo heb je zelf minimaal risico.
FreakGIB schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:53:
iemand een tip voor de Centerpide Demon als Sorcerer/pyro ik heb het Crystal Ring shield +5 en doe tussen de 800-1000 damage per shot
maar op een gegeven moment pakt hij me en begint te kauwen ik heb dan Iron flesh maar het wil maar niet lukken.
het zou handig zijn als ik nu all de Lava ring had want je heb maar een heel klein stukje om te bewegen.
spoiler:
Je moet niet bij de ingang vechten tegen hem. Een stuk verderop heb je veel meer plaats om tegen hem te vechten. Lok hem zo dicht mogelijk naar het stukje land toe waar je op kunt lopen en zorg daarna dat je altijd zo dicht mogelijk bij zijn benen/voeten bent zodat hij je niet zo makkelijk kan raken.

Daarna is het gewoon een kwestie van zijn benen/voeten aanvallen. Als hij in de lucht springt, zorg dan dat je uit zijn buurt bent en ren daarna weer zo snel mogelijk terug naar zijn benen/voeten. Hetzelfde geld voor wanneer hij zijn grijp aanval doet of wanneer hij met zijn voeten gaat stampen, als je goed oplet kun je het altijd van te voren zien aankomen en heb je genoeg tijd om weg te rollen/rennen.

Zie ook de wiki, waar ongeveer dezelfde uitleg op staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Walance op 31-10-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Pfft, gisteren iets stoms gedaan. Ik was bij de eerste blacksmith een beetje aan het klooien met wapens om te zien welk wapen ik wilde gaan upgraden maar van een van de wapens heb ik het bereik verkeerd ingeschat. Ik raakte de smith dus en ik wist nog niets van absolution dus toen ik door hem aangevallen werd heb ik maar teruggehakt. Nu kan ik dus geen wapens meer naar +10 tillen :( Gelukkig had ik Quelaags zwaard al gemaakt, maar aan de souls van andere bosses heb ik deze playthrough niets meer.

Ben net voor het eerst bij Gwyn geweest, dat ging nog even niet zoals het moet. Het irritante is dat je vrijwel geen tijd krijgt om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
KneoK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:41:
Pfft, gisteren iets stoms gedaan. Ik was bij de eerste blacksmith een beetje aan het klooien met wapens om te zien welk wapen ik wilde gaan upgraden maar van een van de wapens heb ik het bereik verkeerd ingeschat. Ik raakte de smith dus en ik wist nog niets van absolution dus toen ik door hem aangevallen werd heb ik maar teruggehakt. Nu kan ik dus geen wapens meer naar +10 tillen :( Gelukkig had ik Quelaags zwaard al gemaakt, maar aan de souls van andere bosses heb ik deze playthrough niets meer.
Sucks -O-
Ik ben tegenwoordig super voorzichtig als ik met NPC's praat, na dit soort ervaringen van andere spelers. Dat is ook weer Dark Souls, dood = dood. :o

@ Wallance
Zal proberen wat voorzichtiger te zijn. Gevecht duurt wel een stuk langer dan, maar je speelt iig wel op safe. Ik moet mezelf er ook steeds aan herinneren om niet te gaan button mashen, die neiging heb ik nog weleens als ik low hp ben en het spannend wordt. :P

Ohja, die lach van Oswald of Carim is zo vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Je kunt natuurlijk ook eerst zn staart afhakken voor de ring en dan het gevecht nogmaals doen met ring ;)

Of heel snel de ring aan doen, maar dat kost meestal te veel tijd.

Ik deed de eerste keer een suicide run voor de staart/ring en vervolgens viel die wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Als ik via Oswald (in de eerste bell tower) een covenant verlaat, wat is dan de penalty?
Ik ben namelijk die Forest covenant gejoined zodat ik er een merchant (Shiva) bij krijg in Blighttown. Probleem is dat ik nu geen gebruik meer kan maken van m'n souls farm plekje omdat de enemies mij niet meer aanvallen. ;(

En als ik leave, kan ik dan later nog eens rejoinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Als je uit die covenant gaat, wordt die kat heel boos op je volgens mij en dan verdwijnt hij/zij. Maar je kunt dan nog absolution aanvragen en dan kun je weer joinen. Absolution is wel heel erg duur, dat is 2000 keer je eigen level in souls.

En over Gwynn:
spoiler:
In de muren zitten een soort van pilaren. Je kunt daar schuilen voor de meeste van zijn aanvallen, alleen sommige magische aanvallen komen er soms doorheen, maar zijn pijlen in ieder geval niet. Dus als hij pijlen gaat schieten kun je snel naar de zijkant gaan, achter zo'n pilaar schuilen en dan heb je genoeg tijd om te healen, zelf met miracles.

Trouwens, iemand maakt steeds videos van zijn Dark Souls playthrough en geeft dan allerlei tips enzo tussendoor. Ik heb daar veel nuttige dingen uitgehaald:
YouTube: Kanaal van EpicNameBro

[ Voor 16% gewijzigd door Walance op 01-11-2011 07:51 . Reden: Link toegevoegd naar youtube channel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Oh oh oh, hoeveel beter kan Dark Souls worden? Ik ben net in die stad met al die kathedralen en silver knights enzo. Echt super! En die painted world... AWESOME! :-) Weet iemand toevallig of je op die brug op het einde van de painted world dat "2e ding" (ik wil niets verklappen) kan verslaan of uberhaupt bevechten? Ik kan er wel op hakken, maar er gebeurd niets, maar het lijkt wel te bewegen en te slapen... :-)

Ik heb ook het idee dat het aantal verschillende soorten armor / outfits echt enorm uitgebreid is t.o.v. Demon's Souls. Heel tof.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat is een bugje en is een deel van de dragon die je verslagen hebt. Even een strong leap-attack doen (R2) en hij staat op en je kan er onder door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:20
ik ben erg aan het dubben om deze game ook te gaan halen. Heb zelf de PS3, ben zelf niet echt een diehard gamer maar heb voorheen me erg vermaakt in WoW. Speel nu tegenwoordig veel liever op de PS3 en ben al lange tijd op zoek naar een leuke RPG! Nu schrikt mij de moeilijkheidsgraad mij gedeeltelijk af.

Ik zou dan zowiezo de limited edition kopen. Hier zit een een guide boekje bij zag ik?

Iemand die mij de doorslag kan geven waarom wel of waarom niet te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
De guide is digitaal en stelt helaas niets voor aangezien het maar een klein deel is van de volledige guide.
Maar mocht je de game kopen dan heb ik de volledige digitale guide wel voor je. :)

En ik ben ook geen hardcore gamer maar zolang je rustig en voorzichtig speelt valt het opzich best mee. Snel door een gebied gaan, of gaan button mashen wordt in DS wel direct afgestraft. Dat leer je gauw af. :P

Soms even wat op internet opzoeken, of in de guide kan btw ook een hoop frustraties schelen. Zeker aangezien er niet veel uitgelegd wordt in het spel zelf.

Verder kan ik de game zeker aanraden als je van RPG's houdt. :Y
Het eindelijk verslaan van die ene boss geeft zo veel voldoening. En dan nog al die soorten armor en wapens + het upgraden ervan. Op en top een RPG!

[ Voor 10% gewijzigd door superbassie op 01-11-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Ik heb je ge-dm't over je guide. Mijn handjes kriebelen aanzienlijk om deze game gewoon te halen.

Heb al wat review gelezen. Min punten schijnen toch wel frame rate drops te zijn. Maar hierop word gerageerd dat het nogal meevalt.

En hoe zijn de graffics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Graphics zijn redelijk, maar sfeervol wel.
Framerate is soms wat minder, maar niet heel storend

De limited edition kan je links laten liggen imo, het is dat ik hem heb gewonnen, als ik er voor had moeten betalen was ik teleurgesteld geweest. Je betaalt dan voor een preview van de officiele guide, ook wel reclame genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De framedrops zijn soms best heftig (er is 1 punt in het spel waar het echt naar 1 fps gaat), maar doen verder niet veel af aan de game.

De graphics zijn prima. Vooral de verschillende omgevingen zijn erg sfeervol en afwisselend. De spelwereld zit ook erg goed en slim in elkaar en dat vind ik een van de sterkere punten. Vaak ga je door een moeilijk gebied en vind je shortcuts om daar weer sneller terug te komen en dan zie je hoe seamless de wereld in elkaar zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 07:57:
De framedrops zijn soms best heftig (er is 1 punt in het spel waar het echt naar 1 fps gaat), maar doen verder niet veel af aan de game.

De graphics zijn prima. Vooral de verschillende omgevingen zijn erg sfeervol en afwisselend. De spelwereld zit ook erg goed en slim in elkaar en dat vind ik een van de sterkere punten. Vaak ga je door een moeilijk gebied en vind je shortcuts om daar weer sneller terug te komen en dan zie je hoe seamless de wereld in elkaar zit..
framedrop ik vind het ook niet storend maar er is 1 plek waar het even zo erg werd dat ik maar het spel opnieuw gestart heb en toen was het over ?

spoiler:
Lost Izalith bij de laatste toren in de lava waar ook de Bonfire zit daar ging de PS3 over zijn nek en kreeg het niet meer goed ik heb op die plek even gequit en weer gestart en toen was het over ?
waarschijnlijk een bug daar zal wel komen door de hoeveelheid Grote monster en all het bewegende lava wat die omgeving een lage framedrop geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 12-09 22:19

westergas

rikkie_pc

Lees hier weinig over wapens/armor. Zit nu (vast) in Anor Londo en speel met Elite Knight Set (icm Havel's Ring) en het Black Knight sword. Wat denken jullie, zal ik deze upgraden of kom ik nog veel beter tegen?

Volgens mij is de Elite set een goede mix tussen defence en weight maar ik twijfel nog aan het BKS.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren geprobeerd de Bed of Chaos te killen wat nog niet wil lukken :(

toen maar wat anders gaan doen ik wilde nog de Ring of Fog hebben en dat kan via de Forest hunter Covernant alleen die had ik all een keer boos gemaakt dus moest ik eerst opbiechten bij die gast in de First Bell Tower dat ik dat nooit meer zou doen kost 102000 souls ( level x 2000 souls).
oke gedaan en idd kon weer met die Cat praten.
en zit nu bij die covernant de ring van die cat om gedaan zodat hij me can summonen om te helpen in de Woods.
en dat gebeurd idd vrij snel.
alleen de tegenstanders Pfff soms heb je het geluk dat je waarschijnlijk tegenover een low level tegenstanders staat.
maar meestal zijn het Hi levels Backstabbing Experts .
ik ben zelf heel slecht in PvP maar uiteindelijk heb ik 3 keer gewonnen.en kreeg de Ring of Fog :)
merkte trouwens dat als je Great Magic shield spell gebruikt en ze doen een backstab dat ik geen damage kreeg.
beetje raar ik had mijn schield niet eens in de block houding.
vraag me ook af of de ring ook helpt tegen PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

FreakGIB schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:10:
toen maar wat anders gaan doen ik wilde nog de Ring of Fog hebben en dat kan via de Forest hunter Covernant
spoiler: ring of fog
Waarom trade je geen skull lantarn voor de Ring of Fog in de undead asylum?

Edit laat maar, je hebt hem al. Het is nog te vroeg om goed te lezen denk ik :z

[ Voor 11% gewijzigd door westergas op 02-11-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Nu ook zo af en toe bezig met Dark Souls... Als zelfgenoemde hardcore gamer (shooters/strategy/mmo) is dit toch wel ERG PITTIG :)

Nu eindelijk voor die 1e taurus demon, die zwarte knight / stenen dude die ook in het 'begin' zitten maar gelaten voor wat het is.. Te vaak dood door gegaan..

Ook zo leuk als je die brug op rent nadat je die tarus hebt afgemaakt... FFS! :)

Ik snap alleen het wapensysteem nog niet echt, hoe je requirements e.d. af kan lezen..

[ Voor 10% gewijzigd door Rann op 02-11-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

FreakGIB schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:51:
[...]

framedrop ik vind het ook niet storend maar er is 1 plek waar het even zo erg werd dat ik maar het spel opnieuw gestart heb en toen was het over ?
Blighttown en Lost Izalith zijn inderdaad plekken met framedrops.

De plek die ik bedoelde was bij de katten voor Sif. Als die op je afstormen loopt mn PS3 bijna vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
westergas schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:18:
[...]

spoiler: ring of fog
Waarom trade je geen skull lantarn voor de Ring of Fog in de undead asylum?

Edit laat maar, je hebt hem al. Het is nog te vroeg om goed te lezen denk ik :z
omdat ik die nog niet heb en ik moet nog heel de Catacomb doorlopen en zover ik weet in de Tombs of Giants kan je die skull lantern vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Trouwens heeft iemand een idee wat een goed Devine Hand wapen is voor een Zwak fragiel Sorcerer/Pyro/Miracle ventje zodat in de Catacombs die Q#$^ Skeletons dood blijven.
Ik gebruik nu de Lighning Spear +5 maar die heeft geen Devine.
ik heb wel het Astoria sword die is devine doet die een beetje redelijk damage als je hem upgrade zodat die Skeletons blijven liggen.
of kan ik bv ook een standaard Spear Devine maken vind een Spear wel makelijk vanwege de Range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wat zijn je stats?

(En het is Divine, niet Devine ;))
ik heb wel het Astoria sword die is devine doet die een beetje redelijk damage als je hem upgrade zodat die Skeletons blijven liggen.
En waarom gebruik je die dan niet?
of kan ik bv ook een standaard Spear Devine maken vind een Spear wel makelijk vanwege de Range.
Ja natuurlijk kan dat. De Silver Knight Spear is overigens standaard al Divine en dropt van de Silver Knights in Anor Londo.

[ Voor 95% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:16:
Wat zijn je stats?

(En het is Divine, niet Devine ;))

[...]

En waarom gebruik je die dan niet?

[...]

Ja natuurlijk kan dat. De Silver Knight Spear is overigens standaard al Divine en dropt van de Silver Knights in Anor Londo.
Sorry voor het slechte nederlands :)
ik ben slecht met zwaarden ik word altijd geblocked en dan gespieced en persoonlijk en smalle gangen vind ik een Spear lekkerder werken.
en die silver knight Spear ik weet niet zeker of ik hem al heb maar nu is Anor Londo Donker en heel stil :)
mijn stats Mmm attun op 19 Intel op 44 Faith op 16 rest weet ik niet
STR en vit net hoog genoeg zodat ik astoria sword/Spear kan gebruiken ik zou moeten kijken naar die stats
ik doe bijna alles killen op Magie en Crystal Magic Shield maar die is zover ik las bij de patch generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zelfgemaakte Divine weapons scalen met Faith, dus waarschijnlijk ben je het beste af met die Astora's Straight Sword met zoveel int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:54:
Zelfgemaakte Divine weapons scalen met Faith, dus waarschijnlijk ben je het beste af met die Astora's Straight Sword met zoveel int.
ben nu Faith aan het verhogen tot 20 zodat ik Karmic Justice kan gebruiken
daarna gaat Intel eerst naar 50 en kan ik White Dragon Breath gebruiken.
en daarna weer verder met Faith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Komt een pets aan; http://www.reddit.com/r/d...ark_souls_104_patchnotes/
From what I cam make out:
- Changes to the Magic Shield Spells.
- Changes to Ring of Fog
- Changes to TwoP
- Blacksmiths sell arrows and more shards (perhaps twinkling, but let's not get too hasty)
- Merchants sell arrows, Xeno sells the Master Key
- Changes to Weapon Scaling
- The guy who gives you the Key in New Londo Ruins sells Transient Curse
- Sunbros Faith Requirement halved to 25 at base, with -5 for each successful co-op
- Bug fixes
Ik hoop iig dat ze +10 (of de ge'ascende +5) items nu gewoon standaard laten A scalen op hun main stat. Beetje raar dat dat niet zo is. Ik geloof dat mn Blessed Claymore +10 straks maar een C zou hebben op faith, :? in Demon's Souls werden dat zelfs standaard S'en ( > A)

Zit inmiddels bij de sunlight covenant, en word nu idd gesummoned als golden phantom :D lol

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Enige uitleg over die stats ? A/B/C/ ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat is de scaling met je stats, van niks (-), E (laagste) tot A (hoogste). S is "special" en nog hoger dan A, maar niet gestandaardiseerd (volgens mij).

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:56
Zo, gisteravond een paar pogingen op Quelaag gedaan, maar helaas was ik zo vaak in Blighttown naar beneden gedonderd dat ik geen humanities had om te summonen, dus moest het solo doen. Viel me toch een beetje tegen, physical attacks geen probleem, maar dat vuur/lava :s Ik heb het idee dat ik met Astora´s Straight Sword nog geen deuk in een pak boter sla tegenwoordig. Heb wel even pyromancy gehaald en geleveld naar +4 maar dat heeft bij dit gevecht geen nut, ze is immers fire immune.

Misschien toch maar eens op zoek naar een ander wapen... dit is niet echt handig. Ik ging er vanuit dat dit wapen scaled met Faith, maar heb niet het idee dat ik wat raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Vind het zo vreemd dat STR/DEX weapons nooit beter dan B lijken te zijn, terwijl INT/FAITH weapons wel S/A kunnen zijn. Betekent dit dan niet dat theoretisch faith users meer damage doen met hoge faith stat? Ik zou dit wel fout vinden.

In Demon's Souls scaleden je wapen steeds verder mee. Dus een Sword + 1 had bijv. C, en een Sword + 5 had dan A. Nu blijft dat Sword een C. Behalve dan als je hem aan faith koppelt dan kan het ineens wel een A worden. Vreemd, en dit lijkt het nut van STR/DEX flink te doen verkleinen.

@Tarz, die boss had ik in één keer neer (de enige waarbij dit lukte dus niet denken dat ik heel goed ben ;) ). Gewoon een beetje hakken met mijn Black Knight Halberd + 4 en om haar heen circelen (eigenlijk had ik geen taktiek dus)

Ben nu bij de Iron Golem, wordt er steeds afgegooid of afgeblazen. Maar ik heb nog niet extreem vaak geprobeerd, dus zit nog niet vast of zo. De weg er naar toe was wel HORROR.

[ Voor 28% gewijzigd door SeamusXanthus op 02-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:06:
Vind het zo vreemd dat STR/DEX weapons nooit beter dan B lijken te zijn, terwijl INT/FAITH weapons wel S/A kunnen zijn. Betekent dit dan niet dat theoretisch faith users meer damage doen met hoge faith stat? Ik zou dit wel fout vinden.

In Demon's Souls scaleden je wapen steeds verder mee. Dus een Sword + 1 had bijv. C, en een Sword + 5 had dan A. Nu blijft dat Sword een C. Behalve dan als je hem aan faith koppelt dan kan het ineens wel een A worden. Vreemd, en dit lijkt het nut van STR/DEX flink te doen verkleinen.

@Tarz, die boss had ik in één keer neer (de enige waarbij dit lukte dus niet denken dat ik heel goed ben ;) ). Gewoon een beetje hakken met mijn Black Knight Halberd + 4 en om haar heen circelen (eigenlijk had ik geen taktiek dus)

Ben nu bij de Iron Golem, wordt er steeds afgegooid of afgeblazen. Maar ik heb nog niet extreem vaak geprobeerd, dus zit nog niet vast of zo. De weg er naar toe was wel HORROR.
Lol Iron Golem had ik dus in 1 keer maar idd de weg daar naar toe was HELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Gisteren had ik voor het eerst een moment van gadverdamme wat een k*tspel is het ook. Moet zeggen dat ik Quelaags domain ook een minder gebiedje vind. Stomme poison en die irritante vliegjes. Geef mij maar hordes skeletten :p

Het ergste is dat je jezelf bij een x tal mislukte pogingen op bosses echt afvraagt "wat heb ik verkeerd gedaan dat dit niet lukt, dat dit wapen geen dmg doet, dat ik geen gear heb, dat mijn wapen niet geupgrade is" etc etc. Echt te erg haha.

Ik heb die Astora sword +1, en doe iets van 200 dmg (volgens character sheet), dus duurt echt eeuwen voordat ik er uberhaupt wat dmg mee doe. Een slag tegen een boss doet tussen de 75 en 100 punten dmg.

[ Voor 50% gewijzigd door Tarz op 02-11-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bosmonster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:39:
[...]

Blighttown en Lost Izalith zijn inderdaad plekken met framedrops.
Gister had ik in Blighttown idd flinke framedrops!

Ik ging er via de achteringang in om Shiva op te zoeken. Dat was een goed idee want dan heb je alleen maar met vuurspuwende insecten te maken en wat irritante vliegjes.
Bij Shiva de Uchigatana gekocht en toen weer terug. Alleen op de weg naar boven werd ik gespot door die dart kereltjes en viel ik ergens naar beneden...en daar vond ik, bij toeval, naast wat hondjes ook een Fire Keeper Soul om m'n Estus Flasks naar +3 te brengen. *O*
Daarna nog wat van die Blowdart Snipers gekilled (die vallen dankzij de Spider Shield wel mee). En ze respawnen niet volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:35:
Gisteren had ik voor het eerst een moment van gadverdamme wat een k*tspel is het ook. Moet zeggen dat ik Quelaags domain ook een minder gebiedje vind. Stomme poison en die irritante vliegjes. Geef mij maar hordes skeletten :p

Het ergste is dat je jezelf bij een x tal mislukte pogingen op bosses echt afvraagt "wat heb ik verkeerd gedaan dat dit niet lukt, dat dit wapen geen dmg doet, dat ik geen gear heb, dat mijn wapen niet geupgrade is" etc etc. Echt te erg haha.

Ik heb die Astora sword +1, en doe iets van 200 dmg (volgens character sheet), dus duurt echt eeuwen voordat ik er uberhaupt wat dmg mee doe. Een slag tegen een boss doet tussen de 75 en 100 punten dmg.
ik heb heel wat uurtjes daar beneden rondgebracht die poison valt erg mee en in het midden van dat velt zit een Bonfire dan is je poisen meteen weer weg.
heb daar rond SL 35 tientalen keren geholpen met de Quelaag Boss.
en de weg er naartoe via Valley of the drakes is super simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Tarz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:35:
Mijn Black Knight Halberd doet volgens mij een stuk meer damage. Dus wellicht gaat het dan wat sneller.

Jij hebt een soort van Mage build? Demon's Souls heb ik als Mage gespeeld, nu speel ik Warrior STR 32 / DEX 18 / INT 14 / FAITH 8 en ik moet zeggen dat dit wel een stuk leuker is. Bij Demon's Souls was ik altijd een bangerik die van afstand moet schieten, nu heb ik meer het gevoel in controle te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:59:
[...]

Mijn Black Knight Halberd doet volgens mij een stuk meer damage. Dus wellicht gaat het dan wat sneller.

Jij hebt een soort van Mage build? Demon's Souls heb ik als Mage gespeeld, nu speel ik Warrior STR 32 / DEX 18 / INT 14 / FAITH 8 en ik moet zeggen dat dit wel een stuk leuker is. Bij Demon's Souls was ik altijd een bangerik die van afstand moet schieten, nu heb ik meer het gevoel in controle te zijn.
Ik heb maar 14 STR, 16 Faith, wellicht is dat het probleem. Pyromancy kost alleen souls om te upgraden, dus die heb ik "erbij" gepakt voor wat snelle fire dmg. Heb je ook geen requirements voor nodig. Ik denk dat ik maar wat souls moet gaan farmen en wat sterker moet worden. Ben nu lvl 31, meeste punten zitten in endurance voor de equipment load en wat vitality voor de HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Bosmonster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:53:
Dat is de scaling met je stats, van niks (-), E (laagste) tot A (hoogste). S is "special" en nog hoger dan A, maar niet gestandaardiseerd (volgens mij).
Om maar een voorbeeld te noemen.. Ik had die merchant in het begin afgemaakt en kreeg zijn zwaard, je krijgt dan even zo'n melding van met je huidige stats kun je hem niet gebruiken, hoe weet je dan hoeveel je nodig hebt, of is dat gewoon trial & error (zoals de rest van het spel ? :))

en ik neem aan voor het 'sorteren' van wapens, dat het grotendeels om het '+ attack' gedeelte draait ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
@Tarz Wel goed voor ogen hebben waar je naar toe wil. Zo heeft het geen zin om iets in STR te stoppen als je een Faith weapon wil gebruiken. Ter info die 32 STR en 18 DEX heb je ook precies nog om die halberd met 1 hand te mogen gebruiken (ik wil mijn schild niet opgeven). Dus toen ik met een lucky drop dit wapen kreeg heb ik alle soul levels in STR / DEX gestopt. Nu loop ik weer alles in END te stoppen omdat ik onder de helft van de equipment load wil blijven. Die halberd is alleen al iets van 14 kilo geloof ik, dus dan gaat het hard. Grappig genoeg loop ik met mijn beginner Pyromancer kleding rond en dan zo'n gruwelijk zwaar wapen. Nu ben ik aan het sparen zodat ik ook een Tower Shield (10+ kilo) erbij kan dragen zonder penalty, zodat mijn blocks minder endurance kosten.

Dat equipment systeem is echt heel goed uitgewerkt, je moet echt keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Rann schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:13:
[...]

Om maar een voorbeeld te noemen.. Ik had die merchant in het begin afgemaakt en kreeg zijn zwaard, je krijgt dan even zo'n melding van met je huidige stats kun je hem niet gebruiken, hoe weet je dan hoeveel je nodig hebt, of is dat gewoon trial & error (zoals de rest van het spel ? :))

en ik neem aan voor het 'sorteren' van wapens, dat het grotendeels om het '+ attack' gedeelte draait ?
In je menu naar het wapen gaan en dan op vierkantje drukken (Toggle Display). Daar kan je zien welke stats je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:17:
@Tarz Wel goed voor ogen hebben waar je naar toe wil. Zo heeft het geen zin om iets in STR te stoppen als je een Faith weapon wil gebruiken. Ter info die 32 STR en 18 DEX heb je ook precies nog om die halberd met 1 hand te mogen gebruiken (ik wil mijn schild niet opgeven). Dus toen ik met een lucky drop dit wapen kreeg heb ik alle soul levels in STR / DEX gestopt. Nu loop ik weer alles in END te stoppen omdat ik onder de helft van de equipment load wil blijven. Die halberd is alleen al iets van 14 kilo geloof ik, dus dan gaat het hard. Grappig genoeg loop ik met mijn beginner Pyromancer kleding rond en dan zo'n gruwelijk zwaar wapen. Nu ben ik aan het sparen zodat ik ook een Tower Shield (10+ kilo) erbij kan dragen zonder penalty, zodat mijn blocks minder endurance kosten.

Dat equipment systeem is echt heel goed uitgewerkt, je moet echt keuzes maken.
Wat ik merk als ik souls in een lvl STR stop, levert net zoveel extra dmg van de Astoria Sword op dat wanneer ik een lvl in Faith stop. Beetje vaag dus, of ik zie iets over het hoofd (dat idee krijg ik dus, omdat mobs tov mij steeds sterker worden heb ik het idee) en dat kan nooit de bedoeling zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Rann schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:13:
[...]

Nee, die requirements zie je gewoon staan ergens. Eerste symbool is STR, dan DEX, dan INT, dan FAITH . Dat zwaard heeft 14 STR / 14 DEX requirements zo uit mijn hooft, je zult het wel terug vinden nu.
Die '+ attack' waarde wordt dus bepaald door de waarde van je skills in combinatie met het nivo van het wapen. Bijvoorbeeld als je B/C/-/- op een wapen hebt betekent dat je een damage bonus krijgt op je STR en DEX stats, maar dat het niet uit maakt hoeveel INT/FAITH je hebt. Waarbij B beter is als C, dus relatief helpt STR je meer dan DEX om de base damage te verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ik snap hem ;)

Ik zal al te zoeken naar bepaalde waardes, maar ik gok dat ik ze steeds over het hoofd zie dan..

Ik ga nog eens kijken ;)

Zelf speel ik nu een pyromancer, nog geen idee wat alles inhoud (convenants etc.) Ik ben nu net voorbij de bonfire waar de draak op die brug zit.. Misschien nog maar voor drake sword proberen te gaan ;)

Souls heb ik tot nu toe in END + STR + beetje VIT gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Tarz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:23:
[...]

Wat ik merk als ik souls in een lvl STR stop, levert net zoveel extra dmg van de Astoria Sword op dat wanneer ik een lvl in Faith stop. Beetje vaag dus, of ik zie iets over het hoofd (dat idee krijg ik dus, omdat mobs tov mij steeds sterker worden heb ik het idee) en dat kan nooit de bedoeling zijn :p
even opgezocht:
Astora's Straight Sword is C/C/-/C dat betekent inderdaad dat het geen biet uitmaakt of je je STR of FAITH verhoogt.

Om te verduidelijken
Heb je een Longsword (C/C/-/-) dan heb je NIETS aan faith voor dit wapen.
Heb je een Occult Longsword (E/D/-/B) dan heb je bijna niets aan STR, maar juist veel aan FAITH, en een beetje aan DEX
Heb je een Enchanted Longsword + 5 (E/E/A/-) heb je weer niets aan faith, maar veel aan INT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Rann schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:24:
Ook zo leuk als je die brug op rent nadat je die tarus hebt afgemaakt... FFS! :)
Hehehe :)
dit verteld mij dat je Demon Souls nooit gespeeld hebt.
als je een grote open plek ziet met in de verte ventjes en delen van de brug zijn verbrand dan kan je wat verwachten.
Maar goed mij gebeurde het zelfde hehe ik liep eerst een stukje naar het verbrande gedeelte gebeurde nog niks toen nog iets verder en BURN baby BURN met nog een klein streepje health over kroop ik terug .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Klinkt bekend... Ik zag het en had echt zoiets van...hm... Dit MOET verkeerd gaan. Klaar om gelijk terug te rennen ging ik de brug op, helaas mocht dat niet baten, van schrik stil blijven staan ^^

Ik had al veel over demon souls gehoord qua moeilijkheidsgraad, ik dacht ik probeer het gewoon als vervent gamer..

De game is wel erg pittig.. Maar wel awesome! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:30:
[...]

even opgezocht:
Astora's Straight Sword is C/C/-/C dat betekent inderdaad dat het geen biet uitmaakt of je je STR of FAITH verhoogt.
Precies, vandaar ook dat ik in dubio zit om wat ik moet doen. Miracles scalen met Faith, maar als ik niks in STR stop, dan is de kans dat ik de hele game met dit wapen hobbel vrij groot... en dat gaat niet opschieten. Vandaar dat ik het nu een beetje 40-60 heb gedaan om van beiden wat te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:30:
[...]

even opgezocht:

Om te verduidelijken
Heb je een Longsword (C/C/-/-) dan heb je NIETS aan faith voor dit wapen.
Heb je een Occult Longsword (E/D/-/B) dan heb je bijna niets aan STR, maar juist veel aan FAITH, en een beetje aan DEX
Heb je een Enchanted Longsword + 5 (E/E/A/-) heb je weer niets aan faith, maar veel aan INT
Mmmm dacht dat Astora's straight sword met Intel werkte wilde dit gebruiken in de Catacombs
word dus zoeken naar iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:51:
[...]

Mmmm dacht dat Astora's straight sword met Intel werkte wilde dit gebruiken in de Catacombs
word dus zoeken naar iets anders
Moonlight Great Sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Mmmm jammer die heb ik niet kreeg het niet voor elkaar om de staart door te hakken bij die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zonde, voor zover ik kan zien het best scalende wapen met Intel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zijn niet zoveel int-wapens, dus meestal zul je aangewezen zijn op non-scaling wapens, zoals de Drake Sword of Lightning Spear. Die doen overigens prima damage, zeker op +5 :)

Verder heb je ergens een occult club liggen, die is prima tegen skeletten als je niks anders hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Rann schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:29:
Ik snap hem ;)

Ik zal al te zoeken naar bepaalde waardes, maar ik gok dat ik ze steeds over het hoofd zie dan..

Ik ga nog eens kijken ;)

Zelf speel ik nu een pyromancer, nog geen idee wat alles inhoud (convenants etc.) Ik ben nu net voorbij de bonfire waar de draak op die brug zit.. Misschien nog maar voor drake sword proberen te gaan ;)

Souls heb ik tot nu toe in END + STR + beetje VIT gedaan.
Zou zeker de Drake Sword halen als je daar toch bent. Is erg simpel om te doen en je hebt veel plezier van dat wapen.

Ik heb tot nu toe (lvl 43) bijna al m'n souls in VIT en END zitten, plus een beetje in STR voor de Drake Sword. Zit nog te dubben voor welk wapen ik wil gaan. De Lightning Spear schijnt wel populair te zijn maar een Lightning Uchigatana lijkt me ook wel vet. Of ik stop m'n souls vanaf nu in DEX en upgrade de Uchigatana naar +15. Eerst maar eens kijken wat uiteindelijk het meeste damage gaat doen en wat het makkelijkst/goedkoopst te halen is.
Keuzes zat iig. :)

Zijn er btw meer mensen die in Blighttown steeds van die boomstammen (vlakbij het rad) af donderen? Ben d'r al twee keer vanaf gegleden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:42:
[...]

[knippie]

Zijn er btw meer mensen die in Blighttown steeds van die boomstammen (vlakbij het rad) af donderen? Ben d'r al twee keer vanaf gegleden. :(
Zekers. Het lijkt alsof er een soort 'onzichtbare drempel' halverwege zit. Daardoor kun je wel van de ene naar de andere kant, maar donder je er vanaf zodra je terug probeert te gaan. Heel vervelend. Heeft me al een paar keer het leven gekost. Er overheen springen lukt soms wel en soms niet. Bugje ofzo denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:55:
[...]

Zekers. Het lijkt alsof er een soort 'onzichtbare drempel' halverwege zit. Daardoor kun je wel van de ene naar de andere kant, maar donder je er vanaf zodra je terug probeert te gaan. Heel vervelend. Heeft me al een paar keer het leven gekost. Er overheen springen lukt soms wel en soms niet. Bugje ofzo denk ik :p
ik denk dat jullie iets verkeerd doen
spoiler:
als je via Valley of the Drakes naar brighttown gaat en eenmaal helemaal beneden bij dat houten rad moet je aan de rechterkant van het rad zijn die kant gaat naar beneden dan spring je of roll je op zo'n platau en kijk je goed naar beneden wanneer je er weer af kan springen /rollen.
de eerste keer toen ik daar kwam zat ik aan de linkerkant te kijken maar daar draait het dichtsbijzijnde rad omhoog en dacht ik ik moet er snel opspringen en doorspringen naar het volgende rad wat naar beneden draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ja ik weet hoe het rad werkt, maar om bij die Crimson armor te komen moest ik toch echt over die boomstammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tears....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
volgens mij heb ik een bug ontdekt.
ik heb de crossbow Avelyn bemachtigd.
en geupgrade naar Divine Avelyn +5
ga ik naar de Catacomb om de skeletons te killen staan ze gewoon weer op
terwijl Astora's Straight Sword wel werkt
bij de specs staan bij beide wapens bij Aux een nummer bij het derde vakje dat is een witte ronde circle.
heb ik iets verkeerd gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat lijkt me idd een bugje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Zo, het lijkt wel of ze bij de helft van Dark Souls de Demons Souls graphics hebben hergebruikt en dan vervolgens Andor Londo vanuit scratch hebben opgebouwd. Grafisch is het dan ineens een stukje indrukwekkender.

Nu in de Painted World bezig, net in die centrale toren gekomen voor ik moest uitloggen. Vind Andor Londo en Painted World tot nu toe vrij makkelijk (ook wel eens lekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Zit nog in mn eerste playthrough, maar gister werd ik blijkbaar in iemand z'n NG+ gesummoned; kreeg 45K souls van Smoug helpen beaten :)

Nog een paar keer helpen, en ik lvl up in de sunlight covenant \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Mijn character is inmiddels ergens in de lvl 70, maar ik gebruik nog steeds de Lightning Spear +5... Ik ben nog geen wapen tegengekomen dat in de buurt komt van het aantal damage dat deze doet (+/- 200 normal + 250 lightning)... Is die Lightning Spear +5 nu zo goed, of mis ik iets?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Die spear is goed, maar hij scalet niet op stats. Als je zelf een wapen maakt dat scalet op een stat die je hoog hebt, sla je veel harder. Maar zomaar iets - vinden - zal je niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SeamusXanthus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:15:
Zo, het lijkt wel of ze bij de helft van Dark Souls de Demons Souls graphics hebben hergebruikt en dan vervolgens Andor Londo vanuit scratch hebben opgebouwd. Grafisch is het dan ineens een stukje indrukwekkender.

Nu in de Painted World bezig, net in die centrale toren gekomen voor ik moest uitloggen. Vind Andor Londo en Painted World tot nu toe vrij makkelijk (ook wel eens lekker).
Pas op de vogels :P Die hebben een aanval die in mijn 1e playthrough een instant kill was. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
uchiha tijntje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:50:
[...]

Pas op de vogels :P Die hebben een aanval die in mijn 1e playthrough een instant kill was. :)
Ja ik merkte het gisteren, de enige keer dat ik dood ging na de Iron Golem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Clay schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:31:
Die spear is goed, maar hij scalet niet op stats. Als je zelf een wapen maakt dat scalet op een stat die je hoog hebt, sla je veel harder. Maar zomaar iets - vinden - zal je niet nee :P
Lightning spear blijft wel belachelijk goed in verhouding tot andere wapens met dezelfde snelheid (dus even niet vergeleken met heavy weapons).

Scaling werkt maar beperkt in Dark Souls helaas. Met 50 Faith doet mijn Divine Iaito+10 nog steeds maar marginaal beter dan de lightning spear.

Wat wel lekker schaalt overigens, zijn Chaos Weapons, zoals Furysword. Met een flinke bak humanity doen die redelijk ziek veel damage, dus als je meerdere playthroughs doet winnen chaos-weapons het vrij snel. Nadeel is wel dat je met tientallen humanities rondloopt en je dus nog even extra baalt als je doodgaat en ze verliest ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 03-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
SeamusXanthus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:10:
[...]

Ja ik merkte het gisteren, de enige keer dat ik dood ging na de Iron Golem.
In tegenstelling tot de meeste andere vijanden moet je als ze die attack doen naar voren rollen. Naar achteren pakken ze je alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist voor de eerste keer Dark Souls uitgespeeld. En dat viel nog niet mee.

spoiler: Laatste baasgevecht
Gwyn leek in eerste instantie onmogelijk te verslaan. Hij bleef gewoon de hele tijd oneindig combo's spammen waardoor ik geen enkele tijd had om te reageren, laat staan te healen. Na een paar keer oefenen blijkt echter dat hij best te verslaan is als je gewoon heel veel parry gebruikt. Je moet dan echter wel precies op het juiste moment zijn aanval breken. Zit je er net een fractie van een seconde naast, dan is de kans groot dat je het niet overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

spoiler: Laatste baasgevecht
In het midden van het gebied staan een viertal pilaren. Gwynn is ook makkelijk(er) te verslaan als je zorgt dat je altijd een pilaar tussen hem en jou hebt wanneer hij aanvalt. Heel vaak mist hij zijn aanvallen dan en je kunt veel makkelijker blokkeren omdat hij minder schade doet wanneer hij jou en de pilaar tegelijk raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Nou, na lang nadenken toch maar de game aangeschaft. Nog geen moment spijt. Maar inderdaad, you will die, A lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens opnieuw gestart (had de merchant in het eerste deel gekilled, wat alles 1000x moeilijker maakt). Ben inmiddels bij de blacksmith. :)

Nog een paar minuten en ik kan met de gargoyles spelen, en dan ben ik precies waar de Dark Souls speelsessie bij Bandai destijds zich afspeelde.

Hebben jullie ook allemaal de Drake Sword in het begin gebruikt. :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik gebruik hem nóg.
Tot morgen hopelijk, want dan ga ik op zoek naar de Lightning Spear..

Ben btw eindelijk uit Blight Town, na Quelaag en Ceaseless Discharge omgelegd te hebben. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
superbassie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:50:
Ik gebruik hem nóg.
Tot morgen hopelijk, want dan ga ik op zoek naar de Lightning Spear..

Ben btw eindelijk uit Blight Town, na Quelaag en Ceaseless Discharge omgelegd te hebben. *O*
Veel Plezier in Sen's Fortress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ben inmiddels op NG+ weer een aardig eindje op weg. Heb beide bellen laten rinkelen en alweer aardig wat extra bossfights gehad (Sif, Gaping Dragon, Stray Demon, Ceaseless Discharge, Moonlight Butterfly dinges, Hellkite) en heb Anor Londo alvast vrijgespeeld.

Speel nu over het algemeen met mijn +9 Divine Demonic Halberd (redelijk snel, enorme reach, hoge damage) en voor het snellere werk nog steeds de +5 Quelaags Sword en +5 Lightning Spear. Hoewel veel dingen nu een stuk makkelijker gaan door het hoge level (87 ofzo) en de goeie wapens zijn er toch stukken waar ik flink de mist in ga. Zo dacht ik alvast even de Four Knights te vellen, mooi niet dus.

Ben me op het moment maar even bezig aan het houden met Titanite Slabs verzamelen, ik moet volgens mij in ieder geval nog een rooie, groene en witte maar die zitten veelal nog ver weg ten opzichte van waar ik nu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je toch je divine halberd al hebt, kun je wel de catacombs alvast doen voor de witte toch? Kan die gelijk naar +10 :)

Catacombs is ook weer niet zo heel moeilijk als je weet hoe je er doorheen moet (das het lastigste de eerste keer)

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2011 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik heb gisteren de Catacombs doorgelopen en uiteindelijk ook Nito verslagen.
maar ik zit met een vraagje.

spoiler:
in de ruimte waar je Nito verslaat is ook een Bonfire volgens mij is er geen andere weg uit die ruimte.
en je moet dus de lord vessel hebben om er uit te kunnen.
maar wat is het nu het nut om in de lijst van lord vessel locaties deze plek ook toe te voegen je kan er verder niks ?
of moet je hier heen als je je zelf heb aangesloten bij de Gravlord Covernant dan zou ik het begrijpen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:57:
Vandaag maar eens opnieuw gestart (had de merchant in het eerste deel gekilled, wat alles 1000x moeilijker maakt). Ben inmiddels bij de blacksmith. :)
Die undead merchant? Nee hoor, die kan je missen als kiespijn, ik had hem ook per ongeluk gekilled. Alleen duurt het dan heel lang voor je goedkope arrows kan kopen.

Gisteren die Painted World doorgekomen (lekker veel souls), inclusief eindbaas (heel irritante), nu weer verder met Andor Londo. Zo komen we elke dag een stukje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakGIB schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:28:
ik heb gisteren de Catacombs doorgelopen en uiteindelijk ook Nito verslagen.
maar ik zit met een vraagje.

spoiler:
in de ruimte waar je Nito verslaat is ook een Bonfire volgens mij is er geen andere weg uit die ruimte.
en je moet dus de lord vessel hebben om er uit te kunnen.
maar wat is het nu het nut om in de lijst van lord vessel locaties deze plek ook toe te voegen je kan er verder niks ?
of moet je hier heen als je je zelf heb aangesloten bij de Gravlord Covernant dan zou ik het begrijpen .
spoiler:
Die bonfire heeft volgens mij inderdaad alleen zin as je bij de Gravelord Covenant bent gegaan. Heb je je daar niet bij aangesloten, dan zul je nooit terug hoeven naar die bonfire. Zo zijn er wel meerdere bonfires in de game waar je naartoe kunt teleporteren maar die compleet waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:02:
[...]

spoiler:
Die bonfire heeft volgens mij inderdaad alleen zin as je bij de Gravelord Covenant bent gegaan. Heb je je daar niet bij aangesloten, dan zul je nooit terug hoeven naar die bonfire. Zo zijn er wel meerdere bonfires in de game waar je naartoe kunt teleporteren maar die compleet waardeloos zijn.
Trouwens werkt de Gravelord Covernant nu wel of niet als het wel werkt lijkt me het wel een leuk om bij te ziten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bosmonster schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:46:
Als je toch je divine halberd al hebt, kun je wel de catacombs alvast doen voor de witte toch? Kan die gelijk naar +10 :)

Catacombs is ook weer niet zo heel moeilijk als je weet hoe je er doorheen moet (das het lastigste de eerste keer)
Het stomme is dat ik de Catacombs al gehad heb om de Ember op te halen maar ben die Slab gewoon vergeten. Nu eerst Smough en z'n maatje omleggen om wat mobieler te worden.

spoiler:
teleport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:29
iemand die weet wanneer de patch in nl uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
FreakGIB schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:52:
[...]

Veel Plezier in Sen's Fortress :)
Was leuk! :P M'n Lightning Spear opgehaald, is nu +3 en doet echt veeel meer damage dan die goede ouwe Drake Sword.

Na een paar tries ook Iron Golem neergekregen (donderde een paar keer naar beneden) dus de weg naar Anor Londo is vrijgemaakt. :)

Maar voordat ik daar heen ga moet ik nog met een paar bosses af rekenen, Stray Demon, Sif en Hydra. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

superbassie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:06:
[...]

Was leuk! :P M'n Lightning Spear opgehaald, is nu +3 en doet echt veeel meer damage dan die goede ouwe Drake Sword.

Na een paar tries ook Iron Golem neergekregen (donderde een paar keer naar beneden) dus de weg naar Anor Londo is vrijgemaakt. :)

Maar voordat ik daar heen ga moet ik nog met een paar bosses af rekenen, Stray Demon, Sif en Hydra. >:)
Succes met de Stray Demon. Is even aftasten hoe je zo weinig mogelijk damage krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hij is al down. :)
Eerste keer probeerde ik direct te healen toen ik naar beneden viel, en toen had 'ie me in één klap.
Ronde twee liep ik direct onder hem door, snel healen, en toen was het een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar was toch maar weer even opnieuw begonnen met een andere character. Mijn eerste character was 90% melee en 10% divine (healing).

Nu ben ik opnieuw begonnen als een sorcerer. Het spel is dan toch wel heel anders. Sommige stukken worden ineens wel heel makkelijk, gewoon met ranged soul arrows de boel op afstand slopen. Zojuist de gaping demon verslagen, op level 17. :D

Was me wel een partij zweten, ik ben al een kwartier klaar en zit nog te shaken. Met 2 buddies heb ik hem verslagen. zonder die twee bliksemafleiders was dat een stuk lastiger geweest. Die magic deed toch weinig damage op deze demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ai, Sif wil niet echt meewerken. :'(
Had net nog wat tijd dus ik ging Sif een bezoekje brengen, maar 10 seconden later stond ik weer bij de bonfire. In ronde twee hield ik het een minuutje uit. :9
Ik heb 1100 HP ofso, maar twee klappen en ik ben dood. En onder hem blijven is zo lastig vanwege de camera, je hebt geen flauw idee wat je aan het doen bent.
Misschien dan toch maar van een afstand magic gebruiken, al vind ik dat wat lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

superbassie schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:51:
Ai, Sif wil niet echt meewerken. :'(
Had net nog wat tijd dus ik ging Sif een bezoekje brengen, maar 10 seconden later stond ik weer bij de bonfire. In ronde twee hield ik het een minuutje uit. :9
Ik heb 1100 HP ofso, maar twee klappen en ik ben dood. En onder hem blijven is zo lastig vanwege de camera, je hebt geen flauw idee wat je aan het doen bent.
Misschien dan toch maar van een afstand magic gebruiken, al vind ik dat wat lame.
Ik heb 3 keer Sif verslagen, maar vond dat juist wel een ideale baas voor mijn character. Volgens mij moet je gewoon lekker lichte armor hebben, een stevig shield met 100% physical defense en een firebased wapen. En dan inderdaad onder hem komen en hack en slash :P. Met name zijn zwaaiaanvallen kun je of redelijk makkelijk blokken, mits je genoeg endurance hebt, of lekker doorheen rollen, mits je dus light armor hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren eindelijk Rond gespeeld ben nu level 70 Intel op 50 en Faith op 26 de rest op wat ik nodig had om bepaalde zwaarden en speren net te kunnen gebruiken

maar ik had een heel Lame einde ik had zelf een paar keer die Gwyn, Lord of Cinder geprobeerd en zover ik kon zien deed ik veel damage 1 shot of Homing Crystal Soulmass deed all 1/4 damage ruim.
maar hij beweegd zo snel dat meerdere shoten miss waren.
en ik dood was mijn health is ergens rond de 600 a 700 volgens mij.
toen maar hulp gezocht en ik had 2 Bruut uitziende helpers 1 droeg een Dragon Tooth sword en die andere ik denk de zweihander.
maar onder weg er heen kregen we een invader die behoorlijk veel health had maar uiteindelijk toch neer ging.
toen kwamen we in de buurt van de Fog deur en ging Gwyn, Lord of Cinder ineens dood voordat we naar binnen gingen?
misshien had die ons gevecht gezien met die invader en dacht dat lukt me nooit ik pleeg zelfmoord.
ik kreeg wel netjes de Souls en de anderen ook en toen de aftiteling en NG+
was wel jammer want nu kon ik geen keuze maken goed einde of evil einde weet ook niet precies het verschil

daarna meteen weer even verdergegaan
ik moet zeggen omdat mijn health vrij laag is doen de skeletons bijna 2 shot kill op mij
maar die eerste boss in de undead Asylym was een lachertje 1 shot Homing souls mass hij was nog niet eens geland of hij was all dood.
daarna Taurus Demon ik stond op die toren met Crystal Soul Mass en sprong naar beneden met mijn Divine Winged spear+8 gecharded Dood.
toen over de brug de draak ontweken die ook even geprobeerd maar die is nu behoorlijk sterk !
naar de Toren gegaan en de Gargyole's de eerste had 3 shoten nodig die ander 2 klaar
meteen naar beneden gegaan via Valley of the drakes via die grot naar Brighttown en die 3 Big guys in die grot zijn nu ook een heel stuk sterker.
maar Quelaag was ook een lachertje 4 schoten met Homing Soul mass en ik was klaar
dus kan wel zeggen de bossen zijn over het algemeen niet moeilijker terwijl de normale enemies veel zwaarder zijn geworden dus dat maakt het een stuk lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:48:
Gisteren eindelijk Rond gespeeld ben nu level 70 Intel op 50 en Faith op 26 de rest op wat ik nodig had om bepaalde zwaarden en speren net te kunnen gebruiken

maar ik had een heel Lame einde ik had zelf een paar keer die Gwyn, Lord of Cinder geprobeerd en zover ik kon zien deed ik veel damage 1 shot of Homing Crystal Soulmass deed all 1/4 damage ruim.
maar hij beweegd zo snel dat meerdere shoten miss waren.
en ik dood was mijn health is ergens rond de 600 a 700 volgens mij.
toen maar hulp gezocht en ik had 2 Bruut uitziende helpers 1 droeg een Dragon Tooth sword en die andere ik denk de zweihander.
maar onder weg er heen kregen we een invader die behoorlijk veel health had maar uiteindelijk toch neer ging.
toen kwamen we in de buurt van de Fog deur en ging Gwyn, Lord of Cinder ineens dood voordat we naar binnen gingen?
misshien had die ons gevecht gezien met die invader en dacht dat lukt me nooit ik pleeg zelfmoord.
ik kreeg wel netjes de Souls en de anderen ook en toen de aftiteling en NG+
was wel jammer want nu kon ik geen keuze maken goed einde of evil einde weet ook niet precies het verschil

daarna meteen weer even verdergegaan
ik moet zeggen omdat mijn health vrij laag is doen de skeletons bijna 2 shot kill op mij
maar die eerste boss in de undead Asylym was een lachertje 1 shot Homing souls mass hij was nog niet eens geland of hij was all dood.
daarna Taurus Demon ik stond op die toren met Crystal Soul Mass en sprong naar beneden met mijn Divine Winged spear+8 gecharded Dood.
toen over de brug de draak ontweken die ook even geprobeerd maar die is nu behoorlijk sterk !
naar de Toren gegaan en de Gargyole's de eerste had 3 shoten nodig die ander 2 klaar
meteen naar beneden gegaan via Valley of the drakes via die grot naar Brighttown en die 3 Big guys in die grot zijn nu ook een heel stuk sterker.
maar Quelaag was ook een lachertje 4 schoten met Homing Soul mass en ik was klaar
dus kan wel zeggen de bossen zijn over het algemeen niet moeilijker terwijl de normale enemies veel zwaarder zijn geworden dus dat maakt het een stuk lastiger
Jij hebt dan echt een compleet andere speelstijl dan mij :) Heb in de drie playthroughs met mijn character volgens mij niet meer dan 10 keer een sorcery spel gebruikt :P En dat waren dan de eerste spells die ik kreeg, dus niet eens de homing soul mass en dergelijke :P Ik was echt van de close combat. Maar zoals ik het nu lees, is een range fighter erg sterk. Echter is het wel zo dat je nu moet gaan levelen in endurance en in vitality, anders ga je het echt afleggen in bepaalde stukken. Dan word je ze ge-one-hit door bepaalde normale vijanden die iedere keer respawnen :). Zeker in the archives en dergelijke gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:25:
[...]

Jij hebt dan echt een compleet andere speelstijl dan mij :) Heb in de drie playthroughs met mijn character volgens mij niet meer dan 10 keer een sorcery spel gebruikt :P En dat waren dan de eerste spells die ik kreeg, dus niet eens de homing soul mass en dergelijke :P Ik was echt van de close combat. Maar zoals ik het nu lees, is een range fighter erg sterk. Echter is het wel zo dat je nu moet gaan levelen in endurance en in vitality, anders ga je het echt afleggen in bepaalde stukken. Dan word je ze ge-one-hit door bepaalde normale vijanden die iedere keer respawnen :). Zeker in the archives en dergelijke gebieden.
Idd maar moet wel zeggen de archives waren in de eerste ronde ook al een hell voor mij.
heb net gekeken heb 637 HP en 105 Stamina including de ring of Favor and Protection
net ook even gekeken die fat guys in die grot met Homing soul mass doe ik 1716 damage met Intel op 50
Logans Catalyst Crown of duskde ring Bellowing Dragoncrest Ring droeg ik toen niet
ook kan ik nog switchen naar de Tin Crystallization Catalyst alleen houd ik dan maar de helft van de Spells over gebruik ik alleen soms als ik invaded word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
Pffff weer een heel weekend opgegaan aan Dark Souls... en ik had me nog zo voorgenomen om te gaan sporten dit weekend! :D |:(

Maar ik heb wel Sen's Fortress ge-owned, op level 32 en ik heb intussen al de soul spear mogen aanschaffen. Nu hoop ik dat die nog een beetje nuttig is anders heb ik heul veul souls verkwanseld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
PHiXioN schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:05:
Pffff weer een heel weekend opgegaan aan Dark Souls... en ik had me nog zo voorgenomen om te gaan sporten dit weekend! :D |:(

Maar ik heb wel Sen's Fortress ge-owned, op level 32 en ik heb intussen al de soul spear mogen aanschaffen. Nu hoop ik dat die nog een beetje nuttig is anders heb ik heul veul souls verkwanseld..
Je bedoeld zeker de lighning spear die in Sen's Fortress
die is erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
FreakGIB schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:16:
[...]

Je bedoeld zeker de lighning spear die in Sen's Fortress
die is erg goed
Nee, deze... http://darksouls.wikidot.com/soul-spear

Dus nog even levellen voordat ik hem kan gebruiken. Ik kan niet wachten op de eerst volgende invader die ik 4 van deze projectielen in zijn bek flikker. Ik heb deze magic nog niet gezien, maar aan de omschrijving te zien kan het wel een handige surprise attack zijn. Eerst een paar wimpy soul arrows, en daarna een spear er achteraan.

Maar de lightning spear heb ik intussen ook. Ik vind dat wapen eigenlijk wel een beetje jammer, soort van noob cannon. Zit je zoveel effort te steken in het upgraden van je wapen en dan vind je er gewoon eentje die ruim 2x zo sterk is en dat voorlopig ook zal blijven. Door dat wapen lijkt het ineens alsof het spel van de 'hard' modus naar 'medium' gaat. Dragon sword heb ik nog nooit gehad omdat ik die draak niet neer kreeg, maar eigenlijk vind ik het wel prima. Geweldige duels gehad met een lullige longsword, wat anders 1 hit kills waren. Alleen jammer als je dan een invader treft die dat wapen wel heeft....

[ Voor 34% gewijzigd door PHiXioN op 07-11-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

De Lightning Spear is op zich best aardig en doet zeker wel lekkere damage maar het heeft absoluut z'n tekortkomingen. Het bereik is heel beperkt dus grotere vijanden die je met aanvallen naar achter knallen zijn heel lastig, bazen zijn heel lastig, in The Catacombs is het wapen vrijwel nutteloos etc.

Goeie geüpgraded wapens die lekker mee schalen met je stats zijn uiteindelijk veel beter. M'n +10 Divine Gargoyle Tail Halberd doet bijvoorbeeld op de meeste vijanden ruim tweemaal zoveel damage, is niet zo heel veel trager en heeft een veel groter bereik dus zelfs bij een knock back kan ik nog counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
PHiXioN schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:39:
[...]

Dus nog even levellen voordat ik hem kan gebruiken. Ik kan niet wachten op de eerst volgende invader die ik 4 van deze projectielen in zijn bek flikker. Ik heb deze magic nog niet gezien, maar aan de omschrijving te zien kan het wel een handige surprise attack zijn. Eerst een paar wimpy soul arrows, en daarna een spear er achteraan.

Maar de lightning spear heb ik intussen ook. Ik vind dat wapen eigenlijk wel een beetje jammer, soort van noob cannon. Zit je zoveel effort te steken in het upgraden van je wapen en dan vind je er gewoon eentje die ruim 2x zo sterk is en dat voorlopig ook zal blijven. Door dat wapen lijkt het ineens alsof het spel van de 'hard' modus naar 'medium' gaat. Dragon sword heb ik nog nooit gehad omdat ik die draak niet neer kreeg, maar eigenlijk vind ik het wel prima. Geweldige duels gehad met een lullige longsword, wat anders 1 hit kills waren. Alleen jammer als je dan een invader treft die dat wapen wel heeft....
Sorry las het eerst verkeerd dacht dat je een Spear had gevonden werkend op Souls en dacht dat zal hij wel niet bedoelen.
maar je heb de Souls Spear :9 leesblind ik hehe.
wacht maar tot je de Crystal Soul Spear krijgt of de Homing Crystal Soulmass.
eenigste nadeel goede invaders kunnen ze over het algemeen ontwijken maar je moet zelf een beetje de plek uitzoeken als jij soul spear wil gebruiken probeer er dan voor te zorgen dat je bv op een small pad staat zodat hij niet kan weg rollen eenigste wat hij dan kan doen is blokken of er onderdoor rollen.
en als je invaders heb met de Ring of Fog word het hel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
PHiXioN schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:39:
[...]

btw dat dragon sword daar hoef je de draak niet voor te killen je moet net onder de brug soort tussen laag daar ken je de staart van de draak zien en moet je een beetje mikken op het uiteinde met een boog en dan naar 20 x 30 keer schieten is die zijn staart kwijt en heb je meteen je sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, dit weekend de Stray demon en Quelaag gekilled. Daarvoor ook maar even een stapje terug gedaan en Havel the Rock, die draak in valley of drakes die poison spuugt & een paar Black Knights gekilled die nog wat van me tegoed hadden (muahaha evil laugh). Verder mijn Astoria Sword geupdragde naar +4 (en nu moet ik 4 twinkling titanite hebben voor +5) en mijn Pyromancy geupdrage naar +11. Intel zit nu ook boven de 14 dus ook sorceries kan ik nu gebruiken (Iron flash/heavy soul arrows gehaald).

Nu maar richting Ceaseless Discharge volgens mij...
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste