FreakGIB schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:48:
Gisteren eindelijk Rond gespeeld ben nu level 70 Intel op 50 en Faith op 26 de rest op wat ik nodig had om bepaalde zwaarden en speren net te kunnen gebruiken
maar ik had een heel Lame einde ik had zelf een paar keer die Gwyn, Lord of Cinder geprobeerd en zover ik kon zien deed ik veel damage 1 shot of Homing Crystal Soulmass deed all 1/4 damage ruim.
maar hij beweegd zo snel dat meerdere shoten miss waren.
en ik dood was mijn health is ergens rond de 600 a 700 volgens mij.
toen maar hulp gezocht en ik had 2 Bruut uitziende helpers 1 droeg een Dragon Tooth sword en die andere ik denk de zweihander.
maar onder weg er heen kregen we een invader die behoorlijk veel health had maar uiteindelijk toch neer ging.
toen kwamen we in de buurt van de Fog deur en ging Gwyn, Lord of Cinder ineens dood voordat we naar binnen gingen?
misshien had die ons gevecht gezien met die invader en dacht dat lukt me nooit ik pleeg zelfmoord.
ik kreeg wel netjes de Souls en de anderen ook en toen de aftiteling en NG+
was wel jammer want nu kon ik geen keuze maken goed einde of evil einde weet ook niet precies het verschil
daarna meteen weer even verdergegaan
ik moet zeggen omdat mijn health vrij laag is doen de skeletons bijna 2 shot kill op mij
maar die eerste boss in de undead Asylym was een lachertje 1 shot Homing souls mass hij was nog niet eens geland of hij was all dood.
daarna Taurus Demon ik stond op die toren met Crystal Soul Mass en sprong naar beneden met mijn Divine Winged spear+8 gecharded Dood.
toen over de brug de draak ontweken die ook even geprobeerd maar die is nu behoorlijk sterk !
naar de Toren gegaan en de Gargyole's de eerste had 3 shoten nodig die ander 2 klaar
meteen naar beneden gegaan via Valley of the drakes via die grot naar Brighttown en die 3 Big guys in die grot zijn nu ook een heel stuk sterker.
maar Quelaag was ook een lachertje 4 schoten met Homing Soul mass en ik was klaar
dus kan wel zeggen de bossen zijn over het algemeen niet moeilijker terwijl de normale enemies veel zwaarder zijn geworden dus dat maakt het een stuk lastiger