[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Heb gisteravond een half uurtje Basilisks en Rats lopen farmen en heb een hele mooie en snelle route gevonden. Binnen een paar minuutjes heb je dan 2500 tot 2700 souls en kans op Eyes of Death en Humanity. Had in totaal iets meer dan 24.000 souls, 2 Eyes en 4 Humanity te pakken, volgens mij best aardig op mijn level (32).

Als je vanaf de Bonfire richting de plek waar de Butcher zat loopt en daar naar beneden dondert dan kom je tussen de Basilisks terecht. In dat gebied alle kikkers afmaken en dan richting de Merchant gaat en de shortcut pakt kom je weer bij de Bonfire terecht en kun je het hele rondje direct weer opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

FreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
hoe krijg je een hoge item discovery ik weet van de ring en humanity wat is er nog meer/.
Er is volgens mij niet meer. De ring geeft je 300. En dan als je 30 humanity verzamelt komt je op 410.

De eerste 10 humanities geven veel discovery-punten. De volgende 10 wat minder en de laatste 10 of 5 humanities geven slechts 2 discoverypunten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

ik gebruikte in het begin dat bekende Dragon Sword
maar nu ik de Lighning Spear heb en die heb geupgrade naar+4 wil ik niet meer anders
probeer nog de Laatste +1 te krijgen maar daar heb ik een Titanite slug of hoe het ook heet voor nodig en die kan ik niet vinden.
moet geloof ik die black cursed kikkers gaan farmen om het te vinden.
Als je wilt weten waar je de titanite slab kunt vinden moet je de spoiler lezen:
spoiler:
De titanite slab kun je vinden door terug te keren naar de undead asylum. Dit doe je door vanuit firelink shrine met de lift naar undead church te gaan, echter nadat de lift 10 meter omhoog is gegaan ofzo, kun je eruit springen en kom je op een platform terecht. Via dat platform moet je wat naar rechts lopen en dan kom je op een groen stuk uit dacht ik. Van daaruit kun je springen/rollen op een deel van dat ruinebouwwerk waar die grote vogel op zit. Daarna kun je met wat trappen omhoog naar een nest van de vogel. Daar druk je op A (xbox) en dan wacht je even en dan word je meegenomen naar undead asylum. Pas op, de vijanden zijn daar een stukje sterker dan voorheen. Als je het gebouw in undead asylum binnen gaat, loop dan eerst via de zijkant naar de bonfire, zorg dat je daar je checkpoint creert. Loop daarna terug het gebouw in via het midden. Pas op voor 2 undead persoontjes, 1 aan de linkerzijde en 1 aan de rechterzijde. Je valt door de vloer om tegen een eindbaas te vechten. Die is vrij lastig vanwege zijn AoE attacks. Probeer achter hem te blijven, maar niet te dicht achter hem.. En sla je slag. Nadat je hem hebt verslagen krijg je de slab :).

Edit: sorry voor de dubbele post... dacht dat ik had geedit ipv een nieuwe post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:15:
[...]

Als je wilt weten waar je de titanite slab kunt vinden moet je de spoiler lezen:
spoiler:
De titanite slab kun je vinden door terug te keren naar de undead asylum. Dit doe je door vanuit firelink shrine met de lift naar undead church te gaan, echter nadat de lift 10 meter omhoog is gegaan ofzo, kun je eruit springen en kom je op een platform terecht. Via dat platform moet je wat naar rechts lopen en dan kom je op een groen stuk uit dacht ik. Van daaruit kun je springen/rollen op een deel van dat ruinebouwwerk waar die grote vogel op zit. Daarna kun je met wat trappen omhoog naar een nest van de vogel. Daar druk je op A (xbox) en dan wacht je even en dan word je meegenomen naar undead asylum. Pas op, de vijanden zijn daar een stukje sterker dan voorheen. Als je het gebouw in undead asylum binnen gaat, loop dan eerst via de zijkant naar de bonfire, zorg dat je daar je checkpoint creert. Loop daarna terug het gebouw in via het midden. Pas op voor 2 undead persoontjes, 1 aan de linkerzijde en 1 aan de rechterzijde. Je valt door de vloer om tegen een eindbaas te vechten. Die is vrij lastig vanwege zijn AoE attacks. Probeer achter hem te blijven, maar niet te dicht achter hem.. En sla je slag. Nadat je hem hebt verslagen krijg je de slab :).

Edit: sorry voor de dubbele post... dacht dat ik had geedit ipv een nieuwe post.
thx maar die heb ik all ik dacht dat je die Titanite slab ook kan krijgen in de The Great Hollow.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zo, mijn eerste Dark Souls uurtjes zijn een feit! Ben begonnen als Pyromancer.
De tutorial boss gemakkelijk neer gekregen dmv die plunging attack en een paar Fireballs. :*)
Mja, daarna begint het pas echt.

Heb iig al geleerd dat je je zelfs op de ogenschijnlijke simpele enemies niet moet verkijken...die hebben me al de nodige deaths opgeleverd omdat ik onvoorzichtig was.

Moet nog wat wennen aan de besturing aangezien het geen God of War button smashing game is. Timing is belangrijk en dat vergt bij mij wel de nodige oefening. Zeker een aanval parrien of backstabben valt nog niet mee.

Nu maar eens kijken waar ik van Firelink Shrine het beste naar toe kan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Damn wat is pyromancy sterk :X

Vooral het feit dat je er verder geen stats voor nodig hebt, alleen een goede Flame (=hoop souls) en de juiste spells.

Mijn stats voor melee waren aardig op orde, dus ben me nu aan het focussen op pyro. Nito was neer in een paar great (chaos) fireballs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:56:
Damn wat is pyromancy sterk :X

Vooral het feit dat je er verder geen stats voor nodig hebt, alleen een goede Flame (=hoop souls) en de juiste spells.

Mijn stats voor melee waren aardig op orde, dus ben me nu aan het focussen op pyro. Nito was neer in een paar great (chaos) fireballs..
het is inderdaad erg sterk alleen ook vrij traag en short range.
en ook de hoeveelheid fireballs en andere fire spels is beperkt
vergeleken met Sorcery.
Ik gebruik het zelf ook maar ook Sorcery en een beetje miracels.
en volgens mij zijn de hogere miracels spells ook erg sterk en heeel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik had gistermiddag een overzichtje gemaakt wat ik nog moest doen om alle achievements te halen. Gisteren nog even gespeeld (ik zag dat mensen al battlefield 3 aan het spelen waren.. Ik moet me nog even inhouden, want ben echt bijna klaar :)

Ik heb de black knight halberd gevonden. Daarna maar Gwynn verslagen. Was toch nog even pittig, maar lang leve iron flesh... In NG++ heb ik snel Sif en Moonlight Butterfly verslagen voor hun souls. Heb nu ook de rare weapon achievement gehaald. Daarnaast de titanite slab gevonden.

Mijn faith level is nu 40. Moet naar de 45. Dus vanavond even souls farmen. Ben nu level 135 ofzo, dus dat zal in totaal circa 600.000 souls moeten worden... Denk dat ik dat in een goed uurtje wel bij elkaar kan sprokkelen. Dan kan ik de covenant of sunlight joinen en alle miracles verzamelen.

Daarna nog de red titanite slab en chaos flame ember vinden en dan ben ik klaar!

Mensen die net begonnen zijn met het spel. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik ben nu level 33 ongeveer, en ben wat aan het levellen, maar hoeveel strength heb ik ongeveer nodig? Ik heb nu 24 strength namelijk, en daar kan ik de zweihandler (ofzoiets) mee gebruiken. Ik heb nog een ander groot zwaard en schild die 40 strength nodig hebben... Of is het handiger andere stats te levellen?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

FreakGIB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:22:
[...]

het is inderdaad erg sterk alleen ook vrij traag en short range.
en ook de hoeveelheid fireballs en andere fire spels is beperkt
vergeleken met Sorcery.
Ik gebruik het zelf ook maar ook Sorcery en een beetje miracels.
en volgens mij zijn de hogere miracels spells ook erg sterk en heeel snel.
De fireballs zijn juist erg rap in vergelijking met sorceries. De hoeveelheid boeit niet zo, als je bosses in normal neerhaalt met 4 chaos fireballs :P Die deden 7-800 damage op Nito.
Sssquirrel schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:29:
Ik ben nu level 33 ongeveer, en ben wat aan het levellen, maar hoeveel strength heb ik ongeveer nodig? Ik heb nu 24 strength namelijk, en daar kan ik de zweihandler (ofzoiets) mee gebruiken. Ik heb nog een ander groot zwaard en schild die 40 strength nodig hebben... Of is het handiger andere stats te levellen?
Hangt er vanaf of je van snelle of langzame wapens houdt. Anders zou ik niet verder gaan dan 16 strength in het begin voor de drake sword, die je later kunt vervangen met de lightning spear (die ook niet scaled).

Het is veel belangrijker punten te stoppen in endurance en een beetje vitality.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 27-10-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:37:
[...]
Het is veel belangrijker punten te stoppen in endurance en een beetje vitality.
Ben ik het volledig mee eens. Endurance is zo belangrijk. Je kunt met een goed schild en hoge endurance zoveel blokken. Zeker omdat sommige bosses een bepaalde aanvalspatroon hebben van een aantal slagen. Als je die allemaal kunt blokken met je endurance en je nog wat overhoudt, dan kun je ze echt pijn doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Wat zien jullie dan als een goede build? Ik probeer nu een character te maken gericht op Vit, End en ook Str, waarbij ik de eerste twee hoop richting de 40 te tillen en daarna alles in Str te pompen. Is dat misschien niet zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

hoadje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:22:
Wat zien jullie dan als een goede build? Ik probeer nu een character te maken gericht op Vit, End en ook Str, waarbij ik de eerste twee hoop richting de 40 te tillen en daarna alles in Str te pompen. Is dat misschien niet zo slim?
ik zou de eerste twee inderdaad richting 40 tillen, daarna wel een beetje strength (die is bij mij nu rond de 35), maar ook veel in faith of intel. afhankelijk van het wapen wat je fijn vindt en de daaraan verbonden scaling. Ik gebruik vooral divine Halberd +10. Die scaled op faith, dus ben nu mijn faith wat aan het levelen. Resistance zou ik niet levelen. Die is bij mij nog steeds rond de 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik ben uiteindelijk meer het dex-pad gegaan met de Furysword+5. Daarnaast een Divine Iaito +10. Wil eigenlijk nog een Lightning Spear +10 maken (eentje die wel scaled dus), al weet ik niet zeker of dat de moeite is.

Vond de snelle advanced weapons (dex) toch fijner dan de tragere heavy weapons (str).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 27-10-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:48:
Ik ben uiteindelijk meer het dex-pad gegaan met de Furysword+5. Daarnaast een Divine Iaito +10. Wil eigenlijk nog een Lightning Spear +10 maken (eentje die wel scaled dus), al weet ik niet zeker of dat de moeite is.

Vond de snelle advanced weapons (dex) toch fijner dan de tragere heavy weapons (str).
ik gebruik zelf de Lighning spear als Sorcerer werkt het goed mijn Intel is nu 36
alleen hij is nu +4 en voor +5 moet ik een Titanite Slab hebben maar daar had ik er maar 1 van en die heb ik in kleinere stukken laten bijten voor de +4 upgrade
maar hoe krijg je hem dan van +5 naar +10 ?
dacht dat die niet verder ging dan +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

ik gebruik zelf de Lighning spear als Sorcerer werkt het goed mijn Intel is nu 36
alleen hij is nu +4 en voor +5 moet ik een Titanite Slab hebben maar daar had ik er maar 1 van en die heb ik in kleinere stukken laten bijten voor de +4 upgrade
maar hoe krijg je hem dan van +5 naar +10 ?
dacht dat die niet verder ging dan +5
Lightning gaat max tot +5 dacht ik. 1 tip.. Laat nooit je 'slabs' in stukken bijten voor andere chunks... Die kun je namelijk erg makkelijk farmen op een gegeven moment. De slabs komen per playthrough zelden voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Lightning gaat max tot +5 dacht ik. 1 tip.. Laat nooit je 'slabs' in stukken bijten voor andere chunks... Die kun je namelijk erg makkelijk farmen op een gegeven moment. De slabs komen per playthrough zelden voor. :)
idd is er nog een plek waar ik ergens die Titanite slab kan krijgen volgens mij heb ik er 1 gehad van de stray Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Wat een spel _O_

Ik zit nu wel op een punt waar ik me een beetje afvraag welke kant ik uit moet, voor de zekerheid ff in spoiler:

spoiler:
Ik heb de bells boven en beneden gesound, en heb daarmee Sen's Fortress' poort geopend, echter als ik daar even naar binnen loop valt het (@ lvl 42) niet bepaald mee. Ik heb een knight die an sich aardig kan tanken, en faith based (nu met een blessed claymore +5) ook al best hard slaat.

Wat is een handig(er) tussendoortje om wat te levellen zodat Sen's wat makkelijker wordt? bv de Demon Ruins, of die 20K poort openen in de Garden, de Valley of Drakes, of moet ik gewoon niet miepen en harder mn best doen? :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

idd is er nog een plek waar ik ergens die Titanite slab kan krijgen volgens mij heb ik er 1 gehad van de stray Demon
Volgens dark souls wiki laat een crystal lizard in the hollow nog een titanite slab vallen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Clay schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:20:
Wat een spel _O_

Ik zit nu wel op een punt waar ik me een beetje afvraag welke kant ik uit moet, voor de zekerheid ff in spoiler:

spoiler:
Ik heb de bells boven en beneden gesound, en heb daarmee Sen's Fortress' poort geopend, echter als ik daar even naar binnen loop valt het (@ lvl 42) niet bepaald mee. Ik heb een knight die an sich aardig kan tanken, en faith based (nu met een blessed claymore +5) ook al best hard slaat.

Wat is een handig(er) tussendoortje om wat te levellen zodat Sen's wat makkelijker wordt? bv de Demon Ruins, of die 20K poort openen in de Garden, de Valley of Drakes, of moet ik gewoon niet miepen en harder mn best doen? :P
Het beste om te levelen is de 20K poort openen en daar die vier vijanden continue killen :). Op de juiste manier haal je daar in 1á2 minuten 7.000 souls. In NG+ loopt dit op tot 21.000.

Dit vind ik een stuk beter dan die unlimited souls glitch..:p Dat is echt jammer, want dan ben je zo level 500 ofzo :S en is er totaal geen uitdaging meer.

[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:17:
Ben ik het volledig mee eens. Endurance is zo belangrijk. Je kunt met een goed schild en hoge endurance zoveel blokken. Zeker omdat sommige bosses een bepaalde aanvalspatroon hebben van een aantal slagen. Als je die allemaal kunt blokken met je endurance en je nog wat overhoudt, dan kun je ze echt pijn doen. :)
Ik speel met een winged-spear + 5, en dan raw + 2 inmiddels, en met grass-shield + 5. Mijn outfit is de hele combinatie van die knakker met die gouden hoorn-helm en brilletje, onderin de Depths, vlak voor de ingang van Blight Town.

Wat betreft Endurance, ik heb een ring die de max. equipment load al opkrikt tot 75 :) Dat is wel relaxt (voor een lvl 33 character).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Het beste om te levelen is de 20K poort openen en daar die vier vijanden continue killen :). Op de juiste manier haal je daar in 1á2 minuten 7.000 souls. In NG+ loopt dit op tot 21.000.
En een makkelijke (*kuch*) manier om 20K souls te krijgen is de Stray Demon. Daar moet je rond die tijd toch wel een keer heen.

Zo heb ik voor Sen's Fortress ook wat leveltjes gepakt. Stray Demon -> Seal open -> gastjes farmen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 27-10-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Stray Demon en Seal it is then :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Clay schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:00:
Succes met de stray demon. Vond hem zelf behoorlijk lastig toen ik hem voor de 1e keer tegenkwam :P Hij heeft echt een paar nasty attacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het vereist wel wat geduld ja en vond het een van de lastigere bosses in het spel.

Als je er niet uitkomt raad ik je aan een youtube filmpje te kijken voor plaatsing/timing, dat heeft mij enorm geholpen. Maar zelfs toen bleef geduld een schone zaak :P

Gelukkig is er een bonfire naast dus hoef je nooit lang te reizen.

Alternatief voor als je dat nog niet gedaan had is Hydra en Sif. Die is wel makkelijker dan de Stray Demon en levert je uiteindelijk ook wel je 20K op.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 27-10-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Gouden tip voor die boss is wat mij betreft: gebruik geen lock
Alleen even tijdelijk als je wilt casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog even grote opruiming gedaan: Ceaseless Discharge, Crossbreed Priscilla, Centipede Demon, Stray Demon en Firesage Demon. Crossbreed Priscilla was een beetje een mietje.... Een paar keer hakken met de Black Knight Sword met beide handen en ik was klaar :p

Nog een vraagje over haar:

spoiler: Over gevecht Priscilla
Krijg je er nog iets voor terug als je haar laat leven? Ze biedt je namelijk de kans om gewoon weg te lopen en uit het schilderij terug te keren naar de 'echte wereld'. Ik heb haar nu om zeep geholpen, maar zou een beetje jammer zijn als ik daardoor iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:40:
Gisteravond nog even grote opruiming gedaan: Ceaseless Discharge, Crossbreed Priscilla, Centipede Demon, Stray Demon en Firesage Demon. Crossbreed Priscilla was een beetje een mietje.... Een paar keer hakken met de Black Knight Sword met beide handen en ik was klaar :p

Nog een vraagje over haar:

spoiler: Over gevecht Priscilla
Krijg je er nog iets voor terug als je haar laat leven? Ze biedt je namelijk de kans om gewoon weg te lopen en uit het schilderij terug te keren naar de 'echte wereld'. Ik heb haar nu om zeep geholpen, maar zou een beetje jammer zijn als ik daardoor iets mis.
Je mist er niets door. Wel kun je haar staart afhakken, zodat je priscillas dagger krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Smooth schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:38:
Gouden tip voor die boss is wat mij betreft: gebruik geen lock
Alleen even tijdelijk als je wilt casten.
Ik vind dat juist helemaal niet goed werken, ik gebruik altijd lock, tenzij ik even ver weg wil rennen of een staart eraf wil hakken voor een wapen. Met lock zorg je ervoor dat je altijd kunt zien wat de baas aan het doen is.Je kunt dan ook er rondjes omheen lopen, achteruit lopen, etc, terwijl je schild altijd naar de richting van de baas wijst zodat je zijn aanvallen kunt blokkeren.

Als je niet lock gebruikt, dan sta je veel te vaak open wanneer je achter de vijand probeert te komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hangt van de boss af. Bij de Stray Demon wil je niet continu gelocked zijn, want dat maakt het een stuk lastiger om achter hem te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik vond het bij Stray Demon juist wel handig om continu gelocked the zijn. Wanneer die zijn spring-aanval doet, springt hij niet hoog genoeg om buiten de lock te komen, dus dan kun je hem mooi blijven volgen en weet je waar hij terecht gaat komen. Ik had ook nooit probleem om achter hem te komen terwijl ik gelocked was op hem, ik kon dan juist steeds blijven zien wat hij aan het doen is, terwijl ik een rondje om hem heen loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Clay schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:00:
Hier hoe ik het deed.

spoiler:
ik had er ook moeite mee als sorcerer maar nu weet ik de als je naar beneden valt meteen naar hem to gaan en target lock dan als je ziet dat hij gaat slaan /sweep roll daar onderdoor/langs en probeer achter hem te blijven want hij draait vrij langszaam.
alleen als je eenmaal achter hem bent probeer dan wat afstand te nemen als je Magic gebruikt.
bij melee naartuurlijk dichtbij blijven maar goed je shield blijven gebruiken
hij doet zo nu en dat een zware slag op de grond die ook een Area effect geeft naar achteren ik als Sorcerer ga er bijna van dood als ik te laat bent met blokken.
let ook op als hij gaat vliegen loop dan achteruit zodat hij niet op je land want dat probeerd hij doet erg au.
verder met hem mee draaien en er lustig op los hakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:42:
Hangt van de boss af. Bij de Stray Demon wil je niet continu gelocked zijn, want dat maakt het een stuk lastiger om achter hem te komen.
Inderdaad, met name de stray demon heeft een AoE attack waarbij je achter hem moet komen om niet geraakt te worden. Als ik voor hem sta en ik ga locken, dan kan ik een stuk minder snel achter hem komen. Je loopt dan in mijn ogen niet echt effectief in een rechte lijn, maar meer in een boog. En dit is wel noodzakelijk, want als je voor hem staat en hij doet zijn AoE attack en je blocked, dan ga je er nog steeds gigantisch aan.. Voor de rest van de Ik ben het met je eens dat bij bijna alle andere vijanden een lock on aan te raden is. Met name de melee based vijanden.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Net m'n eerste PvP experience gehad. :o Was in Undead Parish bezig met die grote Tower Knight (?) toen er dus zo'n uber samurai mijn wereld binnenkwam. Hij wachtte tot ik klaar was met die mini boss en weer full HP was, maakte een buiging en killde me met 1,5 hit lol.
In ieder geval een beschaafde invader. :D

Kan je btw door elk level aangevallen worden?
Ik was dus lvl 21 volgens mij, maar die gast was, aan z'n gear en wapen te zien, duidelijk een hoop leveltjes verder.

En hoe zit dat precies met je gear?
Want ik loop nu nog steeds rond met m'n starters pakketje. Ben btw als Pyromancer begonnen, maar gebruik amper magic. Die Fireballs hebben maar een korte range en het duurt vrij lang om ze te casten. Ik stop nu dus m'n souls in Vitality en Endurance. Heb er ook nog wat in Strenght gedaan om de Drake Sword voluit te kunnen gebruiken. En een paar in Faith voor die Heal miracle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mjah, hoop cheaters tegenwoordig ook. En wat moet je dan met zo'n level 400 char? Anderen invaden natuurlijk...

Fireballs worden overigens later wel heel leuk (als je de souls hebt de Flame te upgraden) en zijn het DE grote boss killers. Had net Seath de Scaleless alweer dood in 6 fireballs... (4x chaos, 2x great)

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:11:
Mjah, hoop cheaters tegenwoordig ook. En wat moet je dan met zo'n level 400 char? Anderen invaden natuurlijk...

Fireballs worden overigens later wel heel leuk (als je de souls hebt de Flame te upgraden) en zijn het DE grote boss killers. Had net Seath de Scaleless alweer dood in 6 fireballs... (4x chaos, 2x great)
Heb zojuist alle achievements gehaald :) Machtig mooi spel. _/-\o_

Maar nu tijd voor wat anders. Ik hou dit topic nog goed in de gaten, dus als er vragen zijn dan zal ik nog proberen te reageren.
En hoe zit dat precies met je gear? Want ik loop nu nog steeds rond met m'n starters pakketje
Je komt onderweg veel armor tegen, echter heb eigenlijk, met uitzondering van het begin slechts 1 armor set gebruikt, en dat is de gold hemmed black set. Die vind je bij
spoiler:
ceaseless discharge
. Echt een geweldig stukje armor, lekker licht en biedt toch veel protection. Enige wat die mist is poise, maar das ook het enige nadeel.

Dus totdat je die set tegen komt moet je gewoon armor pakken die bij je speelstijl past. Ben je een tank, dan wat heavy armor, wil je lekker rollen en springen, dan gewoon lekker licht. :)

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2011 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:53:
[...]

Maar nu tijd voor wat anders. Ik hou dit topic nog goed in de gaten, dus als er vragen zijn dan zal ik nog proberen te reageren.

[...]

Je komt onderweg veel armor tegen, echter heb eigenlijk, met uitzondering van het begin slechts 1 armor set gebruikt, en dat is de gold hemmed black set. Die vind je bij
spoiler:
ceaseless discharge
. Echt een geweldig stukje armor, lekker licht en biedt toch veel protection. Enige wat die mist is poise, maar das ook het enige nadeel.

Dus totdat je die set tegen komt moet je gewoon armor pakken die bij je speelstijl past. Ben je een tank, dan wat heavy armor, wil je lekker rollen en springen, dan gewoon lekker licht. :)
ik gebruik dat setje ook alleen jammer dat het er niet echt mooie armor is.
je heb ook een armor die er op lijkt helemaal in het rood die is erg cool maar ja wel minder protectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:56
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:53:
Respect! Gefeliciteerd met een voldaan gevoel over een superspel!
Nu door naar BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 12-09 22:19

westergas

rikkie_pc

FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:49:
[...]
ik gebruik dat setje ook alleen jammer dat het er niet echt mooie armor is.
je heb ook een armor die er op lijkt helemaal in het rood die is erg cool maar ja wel minder protectie.
Je moet er natuurlijk wel een beetje bruut uitzien voor als je een invader op bezoek hebt ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
westergas schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:01:
[...]

Je moet er natuurlijk wel een beetje bruut uitzien voor als je een invader op bezoek hebt ;)
Lol idd ik ben zelf 1 keer geinvade in anor londo ik was aan het wachten op hulp maar kreeg dus iets anders.
alleen had ik de pech dat die gast die ring droeg waardoor ik hem niet kon locken is toch wel handig met fire spells ik heb hem wel 1 volle lading great fireball gegeven maar hij stond nog en raakte mij 1 keer en ik was Gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren Painted world zo'n beetje alles gevonden wat er te vinden is.
daarna naar The Duke's Archives wat een Hell is het daar voor mijn Sorcerer/pyro level 42

spoiler:
had de lord vessel geplaatst en daardoor gingen de gele Fog doors open.
dus ik ga naar de The Duke's Archives ben aan het azen op Big Hat logan zijn spullen en hij zit daar dus ik moet daar ook heen :).
maar bij de ingang staat er all een Full armor bearin een lange smalle gang waar je eigenlijk niet om hem heen kan.
dus Iron Flesh en Go Go nou dat lukte volgend hoe nog een zelfde geintje en dat ging ook goed.
maar toen vrij snel all een Bonfire en dan kom je in de Archives ziet er erg mooi uit maar het is wel weer een puzzel. eerste stuk is nog vrij simpel je kan maar 1 kant op omhoog en komt uiteindelijk in een crystal room waar je voor het eerst de Boss Seath the Scaleless tegen in een sudden Dead hij kan niet dood en jij heb maar 1 optie en dat is wel Dood.
daarna in de gevangenis leuke Farming plek daar trouwens beneden heb je een groepje Octopus-Headed Snakes
die geven humanity :) en daar achter zit Big Hot Logan alleen ik heb geen Key om hem te bevrijden :(
dus dan maar de andere kant op naar boven.
daar kom je van die kleine erg irritante crystal warriors en Archers tegen en Channelers.
maar goed naar heel lang daar rondgelopen te hebben trapen laten draaien en heel veel dood gaan kwam ik in een ruimte met een handle en daar achter een ruimte met Kistjes :) ik hou van kistjes maar ik ben ook bang van kistjes omdat dat soms enge monsters zijn :(.
Mmmm oke ik wacht even met die handle omzetten en ga naar die kistjes .
ik gebruik wel de zwakste Firebom ok eerste kist niks open leuk coole armor.
2de kist ook niks en een goede souls.
3de kist Fire Bom niks oke open maken Neeee toch een monster hij pakt me beet stop me hoofd tussen de kist /Bek slam slam slam slam Dood Grrr $&@% terug bij de Bonfire.
en kan de hele roete weer opzoeken om in die ruimte te komen ik Haat dit LEVEL :(
maar toch houd ik er ook van maar het is all 1 uur snachts dus toch maar gaan slapen.
vraagje aan wie dit leest waar vind je de Key voor Big Hat Logan of kom je via een omweg in die ruimte achter hem ?.
ik ben ook nog opzoek naar die Sorcerer hoed die lijkt op die hoed in Demon souls van de Old monk krijg je die ook via Big Hat Logan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb Big Hat Logan per ongeluk een mep gegeven door de tralies :X

Toen heb ik hem door de tralies heen ook maar afgemaakt.. en kan ik natuurlijk niet eens oppakken wat is dropte.. *zucht*

Dark Souls blijft onvergefelijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, gisteren Seath the Scaleless geprobeerd, maar dat was geen succes.

spoiler: Seath
Hij verandert gewoon aan het begin van het gevecht de hele vloer in kristallen (helemaal tot aan de deur!) en zodra die beginnen te verdwijnen doet hij het weer. Ik kan dus nergens staan of heen zonder schade op te lopen en ik kan ook niks terugdoen. Zodra ik de deur door ga, word ik afgemaakt zonder dat ik iets terug kan doen omdat ik gevangen kom te zitten in deze aanval die hij gewoon oneindig herhaalt. Sowieso kan ik niet zien hoe ik dichtbij hem moet komen, want overal om hem heen zijn opstaande randen waar je niet overheen kunt. Hoe werkt dit dan in vredesnaam?

Naja, morgen nog maar eens proberen. Vanavond geen tijd jammer genoeg.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:20:

Hij verandert gewoon aan het begin van het gevecht de hele vloer in kristallen (helemaal tot aan de deur!) en zodra die beginnen te verdwijnen doet hij het weer. Ik kan dus nergens staan of heen zonder schade op te lopen en ik kan ook niks terugdoen. Zodra ik de deur door ga, word ik afgemaakt zonder dat ik iets terug kan doen omdat ik gevangen kom te zitten in deze aanval die hij gewoon oneindig herhaalt. Sowieso kan ik niet zien hoe ik dichtbij hem moet komen, want overal om hem heen zijn opstaande randen waar je niet overheen kunt. Hoe werkt dit dan in vredesnaam?

hoe heb je de weg gevonden naar de Crystal Cave ?
spoiler:
ik ben gisteren een keer gesummond om iemand te helpen die had de shortcut wel open (vervloekte handle die ik niet gebruikte) en toen gingen we naar buiten waar je een paar Gaint Crystal Golems tegen komt en dan daal je af in de Crystal Cave alleen die host waar ik mee mee liep had waarschijnlijk gehoopt dat ik de route zou weten want hij wist het ook niet.
naar beneden dan naar rechtst verder naar beneden weer naar rechts en dan kom je op een onzichtbaar pad en loop je onder die Butterfly Bossen door en houd het pad op en wisten we niet meer hoe we verder moesten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:57:
Gisteren Painted world zo'n beetje alles gevonden wat er te vinden is.
daarna naar The Duke's Archives wat een Hell is het daar voor mijn Sorcerer/pyro level 42

spoiler:
vraagje aan wie dit leest waar vind je de Key voor Big Hat Logan of kom je via een omweg in die ruimte achter hem ?.
ik ben ook nog opzoek naar die Sorcerer hoed die lijkt op die hoed in Demon souls van de Old monk krijg je die ook via Big Hat Logan?
Ik voel met je mee. Wat een barbaars level was dat toen ik daar voor de eerste keer kwam. Die crystal vijanden slaan echt zo ontzettend hard. En dan die irritante channelers met hun spells. En dan nog het doolhof aspect. :P

Ik dacht dat de key voor Big hat logan in die room lag waarin je bent dood gegaan. Volgens in 1 van die chests, wellicht via dat chestmonster :P. Maar tip, probeer altijd eerst een shortcut vrij te maken voordat je zaken gaat uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Vraagje
Ik blijf een beetje rond level 42 hangen omdat ik het gevoel heb dat de meeste spelers daar zitten .
want kwa Summonen en zelf iemand summonen is het erg goed te doen.
alleen ik ben een sorcerer/Pyro/Miracle Caracter
en wil eigenlijk Faith verhogen zodat ik ook de zwaardere Miracle spells kan gebruiken.
Intel is op 36 maar Faith nog op 14 voor sommige spells heb je Faith 30 nodig.
ook moet ik Attunement verhogen zodat ik 6 spells kan onthouden nu kan ik er maar 5 onthouden.
dat is 4 levels +Faith van 14 naar 30 is 16 level totaal 20 levels kom ik op 62.
zit ik dan nog goed kwa gesummond worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

Ik voel met je mee. Wat een barbaars level was dat toen ik daar voor de eerste keer kwam. Die crystal vijanden slaan echt zo ontzettend hard. En dan die irritante channelers met hun spells. En dan nog het doolhof aspect. :P

Ik dacht dat de key voor Big hat logan in die room lag waarin je bent dood gegaan. Volgens in 1 van die chests, wellicht via dat chestmonster :P. Maar tip, probeer altijd eerst een shortcut vrij te maken voordat je zaken gaat uitproberen :P
ik haat die chest monsters schik me elke keer Rot als zo'n kist tot leven komt.
maar weet jij waar ik die Hoed kan vinden en wat is er nog meer om mijn sorcery/Miracle/Fire te verstereken.
ik will Uber Damage doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

hoe heb je de weg gevonden naar de Crystal Cave ?
spoiler:
ik ben gisteren een keer gesummond om iemand te helpen die had de shortcut wel open (vervloekte handle die ik niet gebruikte) en toen gingen we naar buiten waar je een paar Gaint Crystal Golems tegen komt en dan daal je af in de Crystal Cave alleen die host waar ik mee mee liep had waarschijnlijk gehoopt dat ik de route zou weten want hij wist het ook niet.
naar beneden dan naar rechtst verder naar beneden weer naar rechts en dan kom je op een onzichtbaar pad en loop je onder die Butterfly Bossen door en houd het pad op en wisten we niet meer hoe we verder moesten ?
Voor als je wilt weten hoe je bij de boss moet komen:

spoiler:
Ik heb dit door heel veel trial and nog meer error uiteindelijk wel gevonden. :X Om bij de boss te komen moet je in principe over 2 lange onzichtbare paden. Deze kun je herkennen aan de sneeuwvlokken die vallen. Sommige sneeuwvlokken vallen namelijk op het pad en die zie je dan ook op een bepaalde hoogte in het luchtledige 'smelten'. Hier moet je goed op letten. Wat ook vaak helpt is dat mensen een tekst sign op deze paden neerleggen zodat je weet dat daar een onzichtbaar pad is :).
Als je dus binnen komt in de cave, moet je omlaag, dan kun je alleen naar rechts, daar staat een grote golem, die moet je even killen, dan draai je naar rechts en ga je weer rechtdoor totdat je niet meer verder kunt, dan is er rechts van je weer een pad naar beneden, dan ga je weer helemaal rechtdoor. Dan zou je eigenlijk naar links moeten maar daar is het 1e lange onzichtbare pad. Hier moet je dus goed opletten op de sneeuwvlokken. Als je die bent overgestoken moet je naar links. Op dat pad staat weer een golem dus goed opletten dat je niet van het pad valt. Als je hem verslagen hebt loop je dat pad helemaal af, en dan moet je een 2e leap of faith nemen en spring je van het platform af op een onzichtbaar pad. Die loop je dan helemaal (voorzichtig) af. Dan kom je in een ruimte waarin je de bossdeur ziet, maar voor die deur ook nog enkele krabachtige wezens. Ik zou er zo snel mogelijk voorbij proberen te rennen, want die beesten zijn erg irritant.. ben daar vaker doodgedaan dan bij de boss :P.

[/spoiler]
FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:07:
[...]
ik haat die chest monsters schik me elke keer Rot als zo'n kist tot leven komt.
maar weet jij waar ik die Hoed kan vinden en wat is er nog meer om mijn sorcery/Miracle/Fire te verstereken.
ik will Uber Damage doen :)
Voor die hoed moet je volgens mij een bepaalde serie activiteiten completen voordat je die kunt krijgen.
spoiler:
Je moet hem eerst bevrijden, daarna zat hij bij mij in 1 van die 2 kamers waarin die hendel zit om de shortcut te openen. Daarna moet je eerst the boss killen. Daarna moet je alle spells van hem kopen en dan zal hij heel vreemd doen. Dan moet je even via warp naar firelink shrine gaan ofzo en dan terug naar the archives. Hij zit dan in de kamer waarin je Seeth voor het eerst tegenkwam. Dat is dus bij de 1e grote ruimte in the archives en dan met de lift (volgens mij op de 2e verdieping) naar boven. Daar kom je hem dan tegen en moet je hem verslaan. Verder zit er dacht ik ook een bijzondere ember in een kist. Hopelijk helpt dit een beetje.

Wellicht krijg je hem ook al als je hem bevrijd en dan meteen killed, maar dat durf ik niet te zeggen. Probeer NPC nooit te killen, alhoewel dat niet altijd lukt :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Voor als je wilt weten hoe je bij de boss moet komen:

spoiler:
Ik heb dit door heel veel trial and nog meer error uiteindelijk wel gevonden. :X Om bij de boss te komen moet je in principe over 2 lange onzichtbare paden. Deze kun je herkennen aan de sneeuwvlokken die vallen. Sommige sneeuwvlokken vallen namelijk op het pad en die zie je dan ook op een bepaalde hoogte in het luchtledige 'smelten'. Hier moet je goed op letten. Wat ook vaak helpt is dat mensen een tekst sign op deze paden neerleggen zodat je weet dat daar een onzichtbaar pad is :).
Als je dus binnen komt in de cave, moet je omlaag, dan kun je alleen naar rechts, daar staat een grote golem, die moet je even killen, dan draai je naar rechts en ga je weer rechtdoor totdat je niet meer verder kunt, dan is er rechts van je weer een pad naar beneden, dan ga je weer helemaal rechtdoor. Dan zou je eigenlijk naar links moeten maar daar is het 1e lange onzichtbare pad. Hier moet je dus goed opletten op de sneeuwvlokken. Als je die bent overgestoken moet je naar links. Op dat pad staat weer een golem dus goed opletten dat je niet van het pad valt. Als je hem verslagen hebt loop je dat pad helemaal af, en dan moet je een 2e leap of faith nemen en spring je van het platform af op een onzichtbaar pad. Die loop je dan helemaal (voorzichtig) af. Dan kom je in een ruimte waarin je de bossdeur ziet, maar voor die deur ook nog enkele krabachtige wezens. Ik zou er zo snel mogelijk voorbij proberen te rennen, want die beesten zijn erg irritant.. ben daar vaker doodgedaan dan bij de boss :P.

[/spoiler]
Thx :)
ik weet nu wel dat de grootse moeilijkheid van Dark Souls niet door de Bossen komt maar door de Weg naar de Bossen over het algemeen zijn de Bossen mietjes als je het trukje weet maar de route naar de bossen is een HELL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:03:
Vraagje
Ik blijf een beetje rond level 42 hangen omdat ik het gevoel heb dat de meeste spelers daar zitten .
want kwa Summonen en zelf iemand summonen is het erg goed te doen.
alleen ik ben een sorcerer/Pyro/Miracle Caracter
en wil eigenlijk Faith verhogen zodat ik ook de zwaardere Miracle spells kan gebruiken.
Intel is op 36 maar Faith nog op 14 voor sommige spells heb je Faith 30 nodig.
ook moet ik Attunement verhogen zodat ik 6 spells kan onthouden nu kan ik er maar 5 onthouden.
dat is 4 levels +Faith van 14 naar 30 is 16 level totaal 20 levels kom ik op 62.
zit ik dan nog goed kwa gesummond worden ?
Ik ben slechts 1 keer gesummoned. Dus daar kan ik weinig van zeggen. Zelf heb ik zelden een sorcery spell gebruikt. Ben voornamelijk een melee fighter met crazy powerfull pyro spells :P Ben uiteindelijk level 140 geworden, maar had slechts 4 of 5 attunement slots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

FreakGIB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

Lol idd ik ben zelf 1 keer geinvade in anor londo ik was aan het wachten op hulp maar kreeg dus iets anders.
alleen had ik de pech dat die gast die ring droeg waardoor ik hem niet kon locken is toch wel handig met fire spells ik heb hem wel 1 volle lading great fireball gegeven maar hij stond nog en raakte mij 1 keer en ik was Gone.
Ja dat niet kunnen locken was wel ff een WTF momentje. Ik had die invasie toen ik zelf nog maar een levertje 30 was, hoe komt iemand aan zo'n ring in zo'n laag level? Dat had ook mega bad-arsch armor aan, dacht eerst dat het een NPC was, hij ownde mij ook volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:20:

Seath kom je twee keer tegen. De eerste keer is het de bedoeling dat je dood gaat :)

Ik kon met wat fireballs nog wel aardig wat damage op hem doen de eerste ronde. Maar dan hit je hem voor 500 en dan regen't die dat direct weer. Seath is de eerste ronde dus niet killbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
westergas schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

Ja dat niet kunnen locken was wel ff een WTF momentje. Ik had die invasie toen ik zelf nog maar een levertje 30 was, hoe komt iemand aan zo'n ring in zo'n laag level? Dat had ook mega bad-arsch armor aan, dacht eerst dat het een NPC was, hij ownde mij ook volledig.
volgens mij is dat die ring die je krijgt als je je aansluit bij de forest hunter Covernant
en daar kan je als je een beetje goed bent met rollen en ontwijken al komen als een heel laag level.

2de optie en die moet ik proberen is
spoiler:
Skull Lantern te pakken krijgen en die inwisselen bij snuggly voor die ring of Fog

trouwens ik las dat er misschien wat aan gedaan word met de 1.04 update maar dat zijn geruchten.

[ Voor 6% gewijzigd door FreakGIB op 28-10-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:51:
[...]

Seath kom je twee keer tegen. De eerste keer is het de bedoeling dat je dood gaat :)

Ik kon met wat fireballs nog wel aardig wat damage op hem doen de eerste ronde. Maar dan hit je hem voor 500 en dan regen't die dat direct weer. Seath is de eerste ronde dus niet killbaar :)
Dat weet ik, maar na de eerste keer doet hij dus precies hetzelfde iedere keer: hele vloer onder de kristallen. Hoe moet ik daar nu tegen vechten?

Edit:
Godallemachtig, ik kijk dus net in de guide omdat ik het zat was om iedere keer bij dat gevecht meteen dood te gaan zonder iets te kunnen doen....

Blijkt dus dat je hem alleen kunt verslaan door eerst naar de Crystal Cave te gaan. Als je tegen hem vecht in die torenkamer en je vecht zonder supersterke magic-aanvallen, dan ben je per definitie ten dode opgeschreven omdat je niet bij hem kunt komen. Dat is echt bullshit....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

Dat weet ik, maar na de eerste keer doet hij dus precies hetzelfde iedere keer: hele vloer onder de kristallen. Hoe moet ik daar nu tegen vechten?
is dat weer in de zelfde ruimte want wat ik op youtube zag is de ruimte waar je hem de 2de keer tegen komt een stuk groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

Edit:
Godallemachtig, ik kijk dus net in de guide omdat ik het zat was om iedere keer bij dat gevecht meteen dood te gaan zonder iets te kunnen doen....

Blijkt dus dat je hem alleen kunt verslaan door eerst naar de Crystal Cave te gaan. Als je tegen hem vecht in die torenkamer en je vecht zonder supersterke magic-aanvallen, dan ben je per definitie ten dode opgeschreven omdat je niet bij hem kunt komen. Dat is echt bullshit....
Nee, na de eerste keer ben je dood en kom je heel ergens anders. Je kunt de eerste encounter volgens mij niet meerdere keren doen (tenzij er iets raars aan de hand is of je terugwarpt). Vervolgens kom je hem een tweede keer tegen waar je hem wel aankunt.

Wat deed jij elke keer nadat je bij die nieuwe bonfire uitkwam dan als je dood ging? Terugwarpen :?

De eerste keer kun je hem wel met ranged raken overigens, maar dan zie je al vrij snel dat er iets raars aan de hand is, aangezien die alle damage direct regenereert :P Als je dan vervolgens nadat je dood bent gegaan ineens bij een compleet andere nieuwe bonfire komt in een gebied waar je nog nooit geweest bent (in een locked cell nota bene), dan moet het toch wel duidelijk zijn dat dat onderdeel is van het spel.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Nee, na de eerste keer ben je dood en kom je heel ergens anders. Je kunt de eerste encounter volgens mij niet meerdere keren doen (tenzij er iets raars aan de hand is of je terugwarpt). Vervolgens kom je hem een tweede keer tegen waar je hem wel aankunt.

Wat deed jij elke keer nadat je bij die nieuwe bonfire uitkwam dan als je dood ging? Terugwarpen :?
ik heb hier ook een vraagje over
spoiler:
ik weet wel dat in de gevangenis Warp niet werkt en ik wilde dit net vragen ik was dus dood door die eerste ontmoeting en cursed .
nu bij het 2de gevecht word ik waarschijnlijk weer gecursed waar kan je die uncurse items halen
en ik zit nu bij een Bonfire in Dukes archives dicht bij de shortcut naar buiten daar kan ik wel warpen maar niet meer terug daar heen stel dat ik warp naar bv the firelink om even in de catacomben te levelen
en ik ga weer terug kom ik dan weer gecursed in de gevangenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Curse:
spoiler:
Om van de curse af te komen heb je purging stones nodig en die kun je kopen voor 6000 souls per stuk bij die merchant vlak voor de sewers.
Je kunt ze ook farmen in crystal cave. Die vijanden die je moet verslaan vlak voor de ingang naar het gevecht met Seath. Als je die ring gebruikt die een boost geeft aan item discovery zul je er best vaak krijgen daar. Ik kreeg er ongeveer 2-3 per keer dat ik alle vijanden daar doodde (met dike ring en 0 humanity).

[ Voor 2% gewijzigd door Walance op 28-10-2011 15:33 . Reden: even maar alles in spoiler gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ging gewoon telkens door die mist-deur waar je ook doorheen gaat als je de eerste keer tegen hem vecht. Als je daarna in de gevangenis komt, dan kun je gewoon weer terug naar The Duke's Archives en weer door die mist-deur. Zo kun je dus telkens opnieuw tegen hem vechten.

Dat je dat niet moet doen en in plaats daarvan naar de Crystal Cave moet, omdat je hem alleen daar kunt verslaan, vind ik alles behalve vanzelfsprekend..., Dat moet je toevallig maar net uitvogelen. En omdat hij die ene aanval maar bleef spammen had ik dus niet eens de tijd om hem aan te vallen en te zien dat aanvallen geen schade aanrichten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:49:
Ja, ik ging gewoon telkens door die mist-deur waar je ook doorheen gaat als je de eerste keer tegen hem vecht. Als je daarna in de gevangenis komt, dan kun je gewoon weer terug naar The Duke's Archives en weer door die mist-deur. Zo kun je dus telkens opnieuw tegen hem vechten.

Dat je dat niet moet doen en in plaats daarvan naar de Crystal Cave moet, omdat je hem alleen daar kunt verslaan, vind ik alles behalve vanzelfsprekend..., Dat moet je toevallig maar net uitvogelen. En omdat hij die ene aanval maar bleef spammen had ik dus niet eens de tijd om hem aan te vallen en te zien dat aanvallen geen schade aanrichten.
Leuk he, Dark Souls :Y)
Heb gister lightning spear gepikt in Sens en direct 2 upgrades gegeven. Heerlijk ding hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xiliath op 28-10-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ja, lightning spear is zeker goed. Ik gebruikte heel lang Queelag's Furysword +5, maar sinds kort (in NG+) heb ik mijn lightning spear naar +5 gemaakt en nu gebruik ik die veel vaker. Doet meer schade en het is erg fijn dat je kunt aanvallen en blocken tegelijk. Ik heb nu 45 endurance, dus veel stamina en dan werkt dat echt goed, zeker tegen bazen.

Maar ik ben nog wel wat andere wapens aan het proberen en upgraden, kijken of ik een nog fijner wapen kan vinden. Iemand nog tips? Ik heb 36 str en 20 dexterity, 16 faith en 8 intelligence, dus ik krijg niet erg veel bonus schade van de meeste wapens. Misschien meatcleaver upgraden naar iets leuks ofzo :P

[ Voor 30% gewijzigd door Walance op 28-10-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiliath schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:10:
[...]

Leuk he, Dark Souls :Y)
Heb gister lightning spear gepikt in Sens en direct 2 upgrades gegeven. Heerlijk ding hoor :)
Geweldig leuke game ;) Toch net nog even Seath omgelegd die redelijk snel tegen de vlakte gaat als je gewoon rondjes om hem heen loopt en af en toe steekt. Ik zag ook net op de timer dat ik al 60 uur in Dark Souls heb zitten. Ik wist niet dat het al zo lang was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:42:
[...]

Geweldig leuke game ;) Toch net nog even Seath omgelegd die redelijk snel tegen de vlakte gaat als je gewoon rondjes om hem heen loopt en af en toe steekt. Ik zag ook net op de timer dat ik al 60 uur in Dark Souls heb zitten. Ik wist niet dat het al zo lang was.....
Time flies when you die a lot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Momenteel 3 wapens die ik veel gebruik

- Divine Iaito +10
- Furysword + 5
- Lightning Spear + 5

Dit is ook de volgorde van meeste damage, dus de Iaito is mijn standaard wapen. Zal wel door de scaling komen. Als je veel INT hebt schijnt overigens de Demon;s Catalyst veruit de meeste melee damage te doen :X

Scaling neemt overigens rap af boven de 40 (endurance geeft ook geen stamina meer boven 40), dus meestal hoef je een stat niet hoger dan dat te brengen, tenzij je ergens anders meer voor nodig hebt.

Verder kwam ik er gister achter dat Smough's Armor beter is dan Havel's en nog lichter ook... Het ziet er alleen niet uit :X

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 29-10-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik gebruik nog steeds de Drake Sword. Voorlopig nog voor mij het beste wapen wat er te krijgen is.

Vandaag weer wat mini bosses gekilled, en vanavond ga ik achter Havel the Rock aan. Ik las dat 'ie met een aantal backstabs wel vrij snel neer te krijgen is.

En daarna nog een keer geraped worden door Capra Demon. :'( De boss zelf is volgens mij niet zo lastig, maar die verdomde hondjes zijn zo irritant...

/edit
Allebei down. :*) Morgen maar eens 'The Depths' exploren.

[ Voor 8% gewijzigd door superbassie op 29-10-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik begin ook weer aan The Depths, maar nu op NG+. Heb eerst alle zij-bosses gedaan (Sif, Butterfly, Stray Demon, etc). Eigenlijk vrij makkelijk vooralsnog nu je al weet hoe het moet.

Ik was alleen een beetje verbaasd bij het uitspelen dat ik geen filmpje kreeg.. Direct aftiteling en ik stond weer in mn cell op NG+.. Volgens mij klopte dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo, The Depths zijn we ook weer doorheen. :*)
De Gaping Dragon was tot nu toe de makkelijkste boss die ik ben tegengekomen. Je hebt gewoon zoveel ruimte dat het haast een kunst is om geraakt te worden.

Ik ga die 20k souls die ik van dat ding kreeg denk ik gebruiken om de deur naar die farm plek te openen. Aangezien de Red Drake op die brug, om de één of andere reden, zelfmoord heeft gepleegd (nadat ik Capra Demon had gekilled) kan ik daar dus niet meer farmen. Die 20k heb je volgens mij wel weer snel terug verdiend.

Daarna maar eens Blighttown verkennen, maar daar heb ik nu nog niet zo'n zin in als ik zie hoe het er daar uitziet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

superbassie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:24:
Ik ga die 20k souls die ik van dat ding kreeg denk ik gebruiken om de deur naar die farm plek te openen. Aangezien de Red Drake op die brug, om de één of andere reden, zelfmoord heeft gepleegd (nadat ik Capra Demon had gekilled) kan ik daar dus niet meer farmen. Die 20k heb je volgens mij wel weer snel terug verdiend.

Daarna maar eens Blighttown verkennen, maar daar heb ik nu nog niet zo'n zin in als ik zie hoe het er daar uitziet. :o
Als je weet hoe heb je het binnen 6 minuten terug ;). Blighttown is gewoon creepy :P Vond het echt nog het meest 'enge' deel van het spel :P Daarmee bedoel ik dat ik in blighttown echt cm voor cm vooruitgang boekte, continue met schild omhoog, en bang dat ik ieder moment gekilled werd. :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Beide bellen gerinkeld op NG+. Maar nu is het even tijd voor Uncharted 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
uchiha tijntje schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:43:
[...]

Als je weet hoe heb je het binnen 6 minuten terug ;). Blighttown is gewoon creepy :P Vond het echt nog het meest 'enge' deel van het spel :P Daarmee bedoel ik dat ik in blighttown echt cm voor cm vooruitgang boekte, continue met schild omhoog, en bang dat ik ieder moment gekilled werd. :)
Ja, ik heb ze al ruimschoots terugverdiend. Kwestie van een rondje lopen en terug naar de ingang. :*)
En Blighttown ziet er idd creepy uit dus dat stel ik nog even uit.

Misschien dat ik eerst nog even langs de Moonlight Butterfly ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Gister bij een vriend ff afwisselend spelend een nieuwe char gemaakt, binnen een paar uurtjes waren we al weer lvl 30 :P en aan blighttown toe. Wel met insane veel risico nemen, zo snel mogelijk naar de volgende area's rennen, en natuurlijk de handigste volgorde al precies weten. 't is ook zwaar komisch om te zien hoe je reposte met een zweihander, of er die grote knights mee tegen de grond te werken :P

Ben zelf lvl 64, net klaar in Anor Londo. 'k heb inmiddels ook zoveel mensen geholpen dat ik die sunlight covenant zou moeten kunnen joinen ongeacht mn faith :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Hmm, gisteren even verder gespeeld op de Cleric, en de Gaping Dragon vermoord. Zolang je blijft cirkelen en weglopen idd een makkelijke boss. Daarna via die merchant doorgelopen naar de gate van blighttown. Daar een behoorlijk stuk (voor mijn gevoel) doorgelopen tot de bonfire. Nu zit ik dus bij de bonfire, en twijfel ik of ik daar goed aan heb gedaan. Monsters daar vragen toch wel een paar klappen om neer te vallen, en die irritante beesten die op je kop springen en je hersenpan leegvreten zijn behoorlijk irritant!

Nu zit in bovenop die stellages van hout en begeef ik mij stukje bij beetje verder, en zie ik onder me een "beest" uit de muur komen met lange tentakels.... Ben benieuwd!

Mijn grootste angst is dat ik de souls van de gaping dragon (heb er iets meer dan 22K over) kwijt raak door dood te gaan, waardoor ik de key van de blacksmith naar die grindspot niet meer kan kopen (of weer lang moet grinden in ieder geval). Hoe kom ik vanuit waar ik nu ben het snelst en veiligst terug... of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Vanuit Blighttown is er helaas geen makkelijke weg terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Tarz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:27:
Nu zit in bovenop die stellages van hout en begeef ik mij stukje bij beetje verder, en zie ik onder me een "beest" uit de muur komen met lange tentakels.... Ben benieuwd!

Mijn grootste angst is dat ik de souls van de gaping dragon (heb er iets meer dan 22K over) kwijt raak door dood te gaan, waardoor ik de key van de blacksmith naar die grindspot niet meer kan kopen (of weer lang moet grinden in ieder geval). Hoe kom ik vanuit waar ik nu ben het snelst en veiligst terug... of heb ik iets gemist?
teruglopen is de enige optie.
Naar boven en door de depths naar lower undead en de shortcut naar firelink shrine nemen.
Daarvandaan kan je met de lift shortcut heel snel bij de blacksmith komen en die seal halen.

Ik zou dat ook zeker doen, want het is zeer lastig om zonder souls te verliezen blighttown + boss te halen en terug te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:27:
Hmm, gisteren even verder gespeeld op de Cleric, en de Gaping Dragon vermoord. Zolang je blijft cirkelen en weglopen idd een makkelijke boss. Daarna via die merchant doorgelopen naar de gate van blighttown. Daar een behoorlijk stuk (voor mijn gevoel) doorgelopen tot de bonfire. Nu zit ik dus bij de bonfire, en twijfel ik of ik daar goed aan heb gedaan. Monsters daar vragen toch wel een paar klappen om neer te vallen, en die irritante beesten die op je kop springen en je hersenpan leegvreten zijn behoorlijk irritant!

spoiler:
probeer idd terug te gaan en als je de volgende keer weer naar brighttown wil gaan kan je beter via de Valley of the Drakes gaan via die Grot daar lopen 3 grote maar trage ventjes rond daarna zit je al in brighttown en kan je bijna recht naar beneden via trappen zonder veel monsters tegen te komen.

eerste trap naar beneden dan zie je in de vloer een gat met een trap die neem je ook dan zie je all onderaan achter de trap/houten muur een spinding die soms vuur spuugt die kill je en die kant ga je op daar ook de trap naar beneden.
dan zie je meteen weer een trap ook nemen dan geloof ik nog een en dan kom je ondertussen 2-3 vliegen tegen die je proberen te prikken gewoon negeren loop vanuit de trap stukje naar beneden dan links daar zie je weer een trap die neem je ook daar onderaan zie je aan de linker kan van de muur een spin maar rechts zie je al meteen weer een trap die neem je ook dan daar beneden moet je even een bochtje nemen en zit je op de hoogte van die grote houten molen/lift.
spring op die lift naar beneden bijna beneden kan je weer op een platau springen of als je health full is gewoon op de grond vallen overleef, je daar beneden moet je naar links doe de rusted ring aan zodat je ook in dat poisend water normal kan lopen als je links aan houd komt je 2 spindingen tegen en dan zie je links een door mensen gemaakte grot/sewer daar is meteen al de Bonfire
dit is ook de makelijste route weer naar boven alle trappen zitten bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ik heb gisteren een ring gevonden die mijn Item Discovery Rate verhoogd tot 300 :-)

Nu heeft het aantal humanity dat ik heb eigenlijk geen functie meer (zo lang ik die ring draag natuurlijk)... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sssquirrel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:22:
Ik heb gisteren een ring gevonden die mijn Item Discovery Rate verhoogd tot 300 :-)

Nu heeft het aantal humanity dat ik heb eigenlijk geen functie meer (zo lang ik die ring draag natuurlijk)... toch?
met die ring en ik geloof humanity op 3 zit je rond de 400 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
"#%$"#&&_"&# wat een leuk spel is het toch.... Heb voor niks mezelf die kwelling laten ondergaan dus!
Ik zat gisteren dichtbij die Parasitic Wallhugger, maar als ik het goed begrijp is het dus beter om terug te gaan, omdat je verder niet zonder de boss te killen (wat dan ineens zou moeten :s) terug naar Firelink/Undead Parrish kan komen? Anyway, thnx for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
FreakGIB schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:23:
met die ring en ik geloof humanity op 3 zit je rond de 400 geloof ik
Ja, okay. Het kan natuurlijk altijd nog hoger. Maar 300 is toch al zeer hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
trouwens ik weet nog een plek waar ik in het begin souls farmden.

de kleine blauwe draken die geven 500 souls
en er zit een Bonfire direct bij hun
spoiler:
makelijkste weg is via Valley of the Drakes over de houten brug dan righting die oude draak daarvoorbij word het pad heel small maar in de verte zie je all een Blauwe draak pas op voor zijn lightning attack als je die heb gekilled zit daar een heel klein grotje waar je een lijk ziet liggen
daarnaar verder doorlopen en zie je all een grote Stenen Brug waar aan onze kan een draak zit die kill je en daar zie een soort van grote ingestorte kasteel deur met een doorgang naar een lift uit die lift kom je in een grot met een Bonfire :) andere kan van die grot komt uit in de Dark Woods basin .
dit is ook de dichtbijzijnse Bonfire voor de Hydra.
maar goed als je dus keer de lift naar beneden neemd kan je al zo vrij snel 2 draken killen dat is 1000 souls lift op Bonfire en wer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sssquirrel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Ja, okay. Het kan natuurlijk altijd nog hoger. Maar 300 is toch al zeer hoog?
jawel maar het rare is ik heb een keer in de sewers een tijdje ratten wezen killen en dan komt het gewoon voor dat je een hele tijd niks krijgt en dan ineens achter elkaar
wat ik ook las is dat waneer je een over kill doet dat je ook meer kans heb op een drop
dus als je bv een rat bijna dood maakt en dan voor de final kill super damage doet dan krijg je vaker een drop.
kort gezecht ik heb soms het gevoel dat die ring helemaal niks doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hebben we eigenlijk DS al massaal genomineerd voor een gouden steeksleutel?
Kan alleen vandaag nog, wat mij betreft is DS met afstand het beste spel van '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
westergas schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:55:
Hebben we eigenlijk DS al massaal genomineerd voor een gouden steeksleutel?
Kan alleen vandaag nog, wat mij betreft is DS met afstand het beste spel van '11
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
En ook gestemd, kan ook niet anders natuurlijk :D
@Tarz:
Het maakt niet uit of je de boss in Blighttown wel/niet killed.
Je moet gewoon helemaal teruglopen, en dat is best irritant.
Zou dus eerst je souls veilig stellen voor je richting de boss gaat.

[ Voor 67% gewijzigd door Xiliath op 31-10-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
FreakGIB schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:49:
kort gezecht ik heb soms het gevoel dat die ring helemaal niks doet.
Ow, voor mijn gevoel werkte hij wel meteen. Er dropte meteen meer zeldzame items, zwaarden, en stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Voor de hogere level players die een leuke farm plek zoeken

spoiler:
Gwyn's daughter, Gwynevere dit is in Anor londo vlak bij haar heb je een Bonfire.
ik heb haar gekilled en nu is alles donker
maar als je terug loopt in die gang waar voorheen 2 grote knights stonden zijn het nu 2 kleintjes
die elke 5000 souls geven als je ze killed ik doe met Homing Crystal Soulmass. 1 shot kill per knight.
daarna terug en opnieuw
of in de Painted World of Ariamis.
als je op een gegeven moment de shortcut heb geopend naar het midden plein daar zitten rond dat standbeeld een soort wezens met speren die heeel traag bewegen en erg slecht tegen fire kunnen.
met een goed gemikte area attack zijn ze bijna allemaal dood.
en heb je als ik het goed heb meer dan 10k souls.
ik heb op deze manier redelijk snel souls verzameld om zo mijn upgrades te kunnen betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Of je cheat jezelf naar 100 miljoen souls :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Bosmonster schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:16:
Of je cheat jezelf naar 100 miljoen souls :+
Dat zou ik alleen doen als ik in een spel heeeel vaak dood zou gaan, de weg niet zou weten en het frustratie op zou leveren... ow wacht...ehm... nee, doe ik absoluut bij dit spel NOOIT

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik ga het wel ff doen denk ik maar heb hem al bijna 2x uitgespeeld en er meer dan 100 uur inzitten.

De enige reden dat ik nu nog speel is om een beetje aan te klooien en wapens te maken en uit te proberen enzo, en daar ga ik niet uren voor zitten farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Bosmonster schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:52:
Ik ga het wel ff doen denk ik maar heb hem al bijna 2x uitgespeeld en er meer dan 100 uur inzitten.

De enige reden dat ik nu nog speel is om een beetje aan te klooien en wapens te maken en uit te proberen enzo, en daar ga ik niet uren voor zitten farmen.
True, daar ik me iets bij voorstellen, ik zit nog voetje voor voetje in Blighttown voor het eerst haha.
Schuiffel schuiffel, schild vooruit.... WTF AAAAH ...splet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blighttown is echt een 3D doolhof. Inmiddels ken ik hem wel een beetje, maar het blijft zoeken naar de uitgang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Yep, en het ergste is, ik hoef er nog niet eens te zijn blijkbaar... of ben in ieder geval via de verkeerde weg gekomen volgens de meesten hier. Nouja, vanavond maar eens voorzichtig aan mijn terugtocht beginnen dan... zul je zien dat ik daar 2 keer achter elkaar dood ga zonder bij mijn bloodstain te kunnen komen.

Dag dag 22k zieltjes :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tarz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:35:
Yep, en het ergste is, ik hoef er nog niet eens te zijn blijkbaar... of ben in ieder geval via de verkeerde weg gekomen volgens de meesten hier. Nouja, vanavond maar eens voorzichtig aan mijn terugtocht beginnen dan... zul je zien dat ik daar 2 keer achter elkaar dood ga zonder bij mijn bloodstain te kunnen komen.

Dag dag 22k zieltjes :s
Je had toch al een bonfire gevonden in blighttown? Waarom pak je niet gewoon een paar leveltjes voor je souls? Die 20k voor de sleutel heb je straks in no time bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
westergas schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:41:
[...]
Je had toch al een bonfire gevonden in blighttown? Waarom pak je niet gewoon een paar leveltjes voor je souls? Die 20k voor de sleutel heb je straks in no time bij elkaar.
Tja, dat zou kunnen maar het leek me nou juist wel leuk om "ff" die sleutel te halen en vervolgens pyromancy erbij te pakken voor wat extra dmg (tot nu toe alles melee gedaan). Maar dat zal dan maar moeten wachten ben ik bang, het is TE zonde om die 22k souls kwijt te raken op dit moment. Dus dan maar een paar lvltjes erbij stoppen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anders kill je de Stray Demon. Das ook 20K en dan ben je zo terug zonder door moeilijke gebieden te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrPieper
  • Laatst online: 24-01-2024
Yes, heb nu net na 30x de eindbaas verslagen door alleen maar te parryen..
Wat is die gast ongelofelijk frustrerend !
Maar nu maar aan me NG+ beginnen.. Mobs zijn wel wat sterker geworden.. Heb gelukkig heel wat humanity kunnen farmen dus kan daar aardig mee door..
Nu de quests uitvoeren die ik niet heb kunnen doen vorige game zoals de armor van Lord Lautec..

Echt een fantastisch spel is het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
De replay value van dit spel is ook enorm volgens mij. Ik ben tot nu toe 3x overnieuw begonnen om te kijken hoe een andere class zou spelen (pyro en knight), en dan nog idd de NG+ en ++ en .....
Dat heb je niet met veel spellen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Tarz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:
De replay value van dit spel is ook enorm volgens mij. Ik ben tot nu toe 3x overnieuw begonnen om te kijken hoe een andere class zou spelen (pyro en knight), en dan nog idd de NG+ en ++ en .....
Dat heb je niet met veel spellen moet ik zeggen.
Pfff jullie gaan hard ik zit nog steeds in de eerste ronde level 44 nu
maar wel zo'n beetje alle sorcery en Pyro spell's
eenigste wat ik nog nodig heb maar niet meer kan krijgen in deze ronde is 1 stuk Titanite Slab and 2 stuks Demon Titanite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
FreakGIB schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Pfff jullie gaan hard ik zit nog steeds in de eerste ronde level 44 nu
maar wel zo'n beetje alle sorcery en Pyro spell's
eenigste wat ik nog nodig heb maar niet meer kan krijgen in deze ronde is 1 stuk Titanite Slab and 2 stuks Demon Titanite
Ehm, ik bedoelde meer dat ik nu 3 characters in de eerste playthrough heb lopen. Het verste dat ik ben gekomen is blighttown :p Ik zou willen dat ik zo ver al was! Helaas heb ik niet teveel tijd om lange periodes te spelen, dus dan duurt het allemaal wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer effe bezig geweest. Nu nog drie eindbazen te gaan alvorens ik de game uit heb.

spoiler: Laatste baasgevechten
Alleen nog Four Kings, Bed of Chaos en Gwyn. Gravelord Nito heb ik gisteren verslagen. Die was nog redelijk makkelijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik na een beetje grinden nu level 75 ben :P

Gisteren ben ik wel nog ergens achter gekomen waar ik niet zo blij mee ben. Ik wilde heel graag het armor hebben van Dragonslayer Ornstein....

spoiler: Ornstein
Blijkt dus dat je dat alleen kunt kopen als je Ornstein als laatste verslaat tijdens het gevecht met hem en Smough. Als je Smough als laatste verslaat, dan kun je alleen zijn armor kopen, maar dat wil ik dus niet hebben. Nu moet ik dus wachten tot ik bij NG+ weer bij dat gevecht ben en dan moet ik dus Ornstein als laatste verslaan. Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik krijg altijd zo'n blij gevoel als ik weer terug ben in Firelink Shrine. :9 Het gevoel dat je na een zwaar en gevaarlijk avontuur weer even 'thuis' bent.

Vanavond ga ik weer eens terug naar de Undead Asylum om de Rusted Iron Ring, Crest Shield en de doll te halen. Stray Demon laat ik nog even in z'n kelder zitten, die lijkt me nog een beetje te lastig...
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste