had de lord vessel geplaatst en daardoor gingen de gele Fog doors open.
dus ik ga naar de The Duke's Archives ben aan het azen op Big Hat logan zijn spullen en hij zit daar dus ik moet daar ook heen

.
maar bij de ingang staat er all een Full armor bearin een lange smalle gang waar je eigenlijk niet om hem heen kan.
dus Iron Flesh en Go Go nou dat lukte volgend hoe nog een zelfde geintje en dat ging ook goed.
maar toen vrij snel all een Bonfire en dan kom je in de Archives ziet er erg mooi uit maar het is wel weer een puzzel. eerste stuk is nog vrij simpel je kan maar 1 kant op omhoog en komt uiteindelijk in een crystal room waar je voor het eerst de Boss Seath the Scaleless tegen in een sudden Dead hij kan niet dood en jij heb maar 1 optie en dat is wel Dood.
daarna in de gevangenis leuke Farming plek daar trouwens beneden heb je een groepje Octopus-Headed Snakes
die geven humanity

en daar achter zit Big Hot Logan alleen ik heb geen Key om hem te bevrijden

dus dan maar de andere kant op naar boven.
daar kom je van die kleine erg irritante crystal warriors en Archers tegen en Channelers.
maar goed naar heel lang daar rondgelopen te hebben trapen laten draaien en heel veel dood gaan kwam ik in een ruimte met een handle en daar achter een ruimte met Kistjes

ik hou van kistjes maar ik ben ook bang van kistjes omdat dat soms enge monsters zijn

.
Mmmm oke ik wacht even met die handle omzetten en ga naar die kistjes .
ik gebruik wel de zwakste Firebom ok eerste kist niks open leuk coole armor.
2de kist ook niks en een goede souls.
3de kist Fire Bom niks oke open maken Neeee toch een monster hij pakt me beet stop me hoofd tussen de kist /Bek slam slam slam slam Dood Grrr $&@% terug bij de Bonfire.
en kan de hele roete weer opzoeken om in die ruimte te komen ik Haat dit LEVEL
maar toch houd ik er ook van maar het is all 1 uur snachts dus toch maar gaan slapen.
vraagje aan wie dit leest waar vind je de Key voor Big Hat Logan of kom je via een omweg in die ruimte achter hem ?.
ik ben ook nog opzoek naar die Sorcerer hoed die lijkt op die hoed in Demon souls van de Old monk krijg je die ook via Big Hat Logan?