Volgens mij is alleen die cirkel die die trekt niet blockable, maar makkelijk te dogden. Heb je wel een 100% phys block shield? Anders block je het nog niet op level 100
Alles is te blocken van hem.Bosmonster schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:45:
Volgens mij is alleen die cirkel die die trekt niet blockable, maar makkelijk te dogden. Heb je wel een 100% phys block shield? Anders block je het nog niet op level 100
Alleen moet je even opnieuw targeten als hij weg springt, anders slaat ie je inderdaad in je rug
Helaas, net een uur in the painted world die harpys zitten te killen om souvenirs of reprisal te bemachtigen, maar heb er geen 1
. Ik vind het helemaal niet erg om een beetje te grinden, maar grinden omdat een onlinefunctie van het spel zo beroerd is gaat me toch irriteren...
Nu maar eens proberen om 30 humanity bij elkaar te halen... Had er 16. Met 30 krijg je een hogere droprate...
Nu maar eens proberen om 30 humanity bij elkaar te halen... Had er 16. Met 30 krijg je een hogere droprate...
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2011 16:03 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
heb je ook die ring die je een hogere droprate geeft (Covetous Gold Serpent Ring )vind je in Sens Fortressuchiha tijntje schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:59:
Helaas, net een uur in the painted world die harpys zitten te killen om souvenirs of reprisal te bemachtigen, maar heb er geen 1. Ik vind het helemaal niet erg om een beetje te grinden, maar grinden omdat een onlinefunctie van het spel zo beroerd is gaat me toch irriteren...
ik heb trouwens geen probleem om gesummond te worden (PS3) alleen met iemand afspreken op een bepaalde plek en dan proberen met die gene samen te spelen is me nog niet gelukt
ik zit op level 35 nu
alle bossen waar ik ben geweest zijn dood alleen
Sif nog daarna naar Anor Londo en Catacombs en nog een aantal plekken volgens mij
Haat Sif btw
PSN: FreakGIB
Thanks for the tip! Ik heb wel een shield met 100% phys block. Toch lukt het me elke keer niet om alles perfect te timen, volgende optie word toch maar wat firebombs gaan inslaan. Ondertussen heb ik ook een miracle geleerd, healing uiteraard, dit zijn ook de enigste punten die ik in Faith of Attunement ga stoppen.Bosmonster schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:45:
Verder ga ik denk ik vooral voor een vit / strenght build. Als ik uberhaupt het spel uitspeel met dit character ga ik een hybrid maken in een nieuwe speelsessie!
Verder ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar dit spel is echt elke cent dubbel en dwars waard! Ik heb BF3 ook besteld maar of ik daar aan toe kom volgende week? Tussen het werk en Dark souls door word dat hem niet denk ik.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Verwijderd
Pff, ik heb mijn nieuwe moeilijkste eindbaas gevonden. Na dat beest in de vulkaan is het nu het duo Smough en Ornstein. Bij elke taktiek die ik probeer, doen ze precies die ene aanval die dan even niet goed uitkomt. Ik heb al gehoord dat je moet proberen om ze bij elkaar weg te halen, maar dat lukt dus echt zelden.....
Ornstein kan ik wel killen, dat is het probleem niet. Maar daarna voert Smough iedere keer dat ik dichtbij kom zijn sprongaanval uit waarbij hij bliksem over de vloer schiet. Die kan ik dus niet blokken en doet giga veel schade. Als ik probeer hem vanaf een afstandje om zeep te helpen, voert hij non-stop zijn charge-aanval uit, dus dat werkt ook niet zo best. Naja, vanavond nog maar eens proberen.
Ornstein kan ik wel killen, dat is het probleem niet. Maar daarna voert Smough iedere keer dat ik dichtbij kom zijn sprongaanval uit waarbij hij bliksem over de vloer schiet. Die kan ik dus niet blokken en doet giga veel schade. Als ik probeer hem vanaf een afstandje om zeep te helpen, voert hij non-stop zijn charge-aanval uit, dus dat werkt ook niet zo best. Naja, vanavond nog maar eens proberen.
Tip: als je ornstein neer hebt. Hou Smough achter een van de pilaren en ga er om heen dansen. Zolang er een pilaar tussen Julie zit kan hij je nooit raken. (Wel een paar meter afstand houden natuurlijk). Daarna kun je hem met magische of met longrange melee wapens vrij makkelijk neerhalen. Kost wel wat tijd. Maar op deze manier had ik hem zonder dat ik echte damage kreeg.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:04:
Pff, ik heb mijn nieuwe moeilijkste eindbaas gevonden. Na dat beest in de vulkaan is het nu het duo Smough en Ornstein. Bij elke taktiek die ik probeer, doen ze precies die ene aanval die dan even niet goed uitkomt. Ik heb al gehoord dat je moet proberen om ze bij elkaar weg te halen, maar dat lukt dus echt zelden.....
Verwijderd
Yes, gelukt. Eindelijk zeg. Inderdaad gewoon om zo'n pilaar heen bewegen en die pilaar tussen jezelf en hem houden, dan is het te doen. Ik heb geen goede magic aanvallen. Ik vecht vrijwel geheel melee in combinatie met boog, dus dat maakt het er niet makkelijker op
Vlak na dat gevecht krijg je overigens een item die verdomd handig is zeg!
Vlak na dat gevecht krijg je overigens een item die verdomd handig is zeg!
spoiler: Item na gevecht
Een ding (geen idee wat het moet voorstellen, het lijkt wel een kom) waarmee je kunt teleporteren van de ene naar de andere bonfire. Dat maakt het reizen een behoorlijk stuk makkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 21:56 ]
Zo, vruchtbaar avondje geweest. Ben nu level 29, heb de Hydra en de Undead Dragon aangepakt en blijkbaar was 1 pijl genoeg om ook die draak die de brug steeds in de fik steekt om te leggen. Van de twee Dragon Scales m'n Drake Sword maar naar +2 gesmeed.
Ook drie Pyromancer spells en de Healing Miracle gekocht, morgen nog maar eens wat gaan grinden om m'n Faith wat te verhogen (nog 4 levels voor de healing, nog 6 om Astoria's Sword te kunnen gebruiken, al denk ik dat de Drake Sword op het moment nog beter werkt), daarna Endurance en Vitality en dan de Gaping Dragon nog maar eens gaan opzoeken.
Ook drie Pyromancer spells en de Healing Miracle gekocht, morgen nog maar eens wat gaan grinden om m'n Faith wat te verhogen (nog 4 levels voor de healing, nog 6 om Astoria's Sword te kunnen gebruiken, al denk ik dat de Drake Sword op het moment nog beter werkt), daarna Endurance en Vitality en dan de Gaping Dragon nog maar eens gaan opzoeken.
Gister eindelijk de bell gargoyles verslagen. Had in het begin wat moeite, maar met de shield up circle around, strong attack, normal attack van de drake sword ging het allemaal best. Zelfs nog de gargoyle tail axe ook
Alleen jammer dat ik m'n 5 humanity en human form kwijt was, gezien ik een keer dood ging voordat ik weer bij de boss fight was
Maar ach, me eigen fout en ik grind dat wel weer terug. Daarna lower undead burg in geweest. 1 keer verast door wat thiefs, maar daarna ging het goed. Mezelf nog even weerhouden van die boss deur. Ik denk dat dit de gevreesde capri demon is waar ik mensen over hoor en dat wilde ik even nog niet doen. Vanavond maar weer verder. Stapje voor Stapje..
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Die Capri demon valt best mee als je z'n honden dood hebt, en op tijd dodge't
Die sewers eronder, omg. Ik was al een beetje bang gemaakt voor die cursekikkers met hun plop-ogen, flikker ik op een gegeven moment een gat in, en zit ik er midden tussen
met 10K souls op zak, human, en geen idee meer waar ik ben. Maar, allemaal gehaald gelukkig
Nu een lvl 30+ knight, langzaamaan aan het levellen naar een soort cleric/pala tank. Heb hard green titanite nodig zodat ik m'n claymore kan uppen naar devine.
Die sewers eronder, omg. Ik was al een beetje bang gemaakt voor die cursekikkers met hun plop-ogen, flikker ik op een gegeven moment een gat in, en zit ik er midden tussen

Nu een lvl 30+ knight, langzaamaan aan het levellen naar een soort cleric/pala tank. Heb hard green titanite nodig zodat ik m'n claymore kan uppen naar devine.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Dat overkomt volgens mij iedereenClay schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:14:
Die sewers eronder, omg. Ik was al een beetje bang gemaakt voor die cursekikkers met hun plop-ogen, flikker ik op een gegeven moment een gat in, en zit ik er midden tussenmet 10K souls op zak, human, en geen idee meer waar ik ben. Maar, allemaal gehaald gelukkig
Ja vreemd is dat, he! Had ik dit weekend ook. Ik dacht, schiet voor de grap eens 1 pijl op 'm, kijken hoeveel damage ik hem kan doen. Vliegt ie weg, en een minuut later krijg ik 10.000 souls...KneoK schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 01:35:
blijkbaar was 1 pijl genoeg om ook die draak die de brug steeds in de fik steekt om te leggen.
Bug in het spel, of hoort dat zo?
This is a Rapture reminder..
volgens mij in Sens Fortresss heb je een vendor die ook Green Titanite verkoopt volgens mij voor rond de 5000 souls weet alleeen niet hoeveel hij er heeft ik heb het zelf ook nodig.Clay schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:14:
Die Capri demon valt best mee als je z'n honden dood hebt, en op tijd dodge't![]()
Die sewers eronder, omg. Ik was al een beetje bang gemaakt voor die cursekikkers met hun plop-ogen, flikker ik op een gegeven moment een gat in, en zit ik er midden tussenmet 10K souls op zak, human, en geen idee meer waar ik ben. Maar, allemaal gehaald gelukkig
![]()
Green tinanite kun je ook erg makkelijk farmen in Blighttown. Heb er 30 geloof ik, terwijl ik eigenlijk voor large titanite ging (die droppen van dezelfde mobs -> leeches).
Aanrader is wel de ring uit de Asylum, zodat je makkelijker door het water kunt lopen.
Aanrader is wel de ring uit de Asylum, zodat je makkelijker door het water kunt lopen.
Zijn er mensen die de Future Press Dark Souls Strategy Guide bij GameStop besteld hebben?
Daar is 'ie nu voor 15 dollar te krijgen + 19 dollar verzendkosten. Zou dan omgerekend iets van 25 euro zijn. Lijkt me een aardige deal.
Of is 'ie ook ergens dichterbij te bestellen?
Daar is 'ie nu voor 15 dollar te krijgen + 19 dollar verzendkosten. Zou dan omgerekend iets van 25 euro zijn. Lijkt me een aardige deal.
Heeft iemand een tip voor de Capra Demon? Ik heb al geprobeerd om het trappetje op te lopen, maar dan springt hij zo op mij
Resultaat is dat ik zo dood ben.
Ik heb de Drake Sword wel gehaald door vrij vaak op zijn staart te schieten, maar dat je hem met 1 pijl kan laten wegvliegen heb ik nog niet gezien... Ook niet geprobeerd trouwens moet ik zeggen. Waar raak je em dan, en vanaf waar schiet je? Misschien dat anderen weten of het een bug is?Sssquirrel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
Ja vreemd is dat, he! Had ik dit weekend ook. Ik dacht, schiet voor de grap eens 1 pijl op 'm, kijken hoeveel damage ik hem kan doen. Vliegt ie weg, en een minuut later krijg ik 10.000 souls...
Bug in het spel, of hoort dat zo?
Verwijderd
Er is een bug in het spel dat de draak soms door de vloer zakt en doodgaat, zonder dat je deze uberhaupt geraakt hebt.Tarz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
Ik heb de Drake Sword wel gehaald door vrij vaak op zijn staart te schieten, maar dat je hem met 1 pijl kan laten wegvliegen heb ik nog niet gezien... Ook niet geprobeerd trouwens moet ik zeggen. Waar raak je em dan, en vanaf waar schiet je? Misschien dat anderen weten of het een bug is?
Er is een andere bug, dat als je vanaf de toren waar zo'n black knight opzit, de draak kan schieten. Hierdoor kan hij wel in 1x door de grond zakken en dan doodvallen. Op deze manier is het wel niet mogelijk om de drake sword te krijgen (als het goed is).
Heb de draak geprobeerd om zo te buggen want ik had geen zin om 6k souls te farmen voor anti-curse item maar dat is niet gelukt

Ik heb net de 2e bell geringed en ik zit op dit moment in The Great Hollow. Ziet er goed uit en er zit veel loot, maar het is erg makkelijk om zo dood tevallen

ik heb hem hier besteld voor 12,81 euro inc verzendkosten hardcover 300+ pagina's erg mooi staat echt alles in.superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:53:
Zijn er mensen die de Future Press Dark Souls Strategy Guide bij GameStop besteld hebben?
http://www.bookdepository...uture-Press/9783869930480
zie alleen dat hij nu niet op voorraad is en er staat ook geen prijs meer bij .
Zhalix schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:57:
Heeft iemand een tip voor de Capra Demon? Ik heb al geprobeerd om het trappetje op te lopen, maar dan springt hij zo op mijResultaat is dat ik zo dood ben.
spoiler:
boven op die trap als je dat red kan je naar rechts lopen en daar in de hoek staan, hij kan er dan niet bij en valt meestal weer naar beneden als je dan range attack heb kan je hem op die manier hitten
Dat is niet duur! Jammer dat 'ie niet meer op voorraad is.FreakGIB schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:19:
[...]
ik heb hem hier besteld voor 12,81 euro inc verzendkosten hardcover 300+ pagina's erg mooi staat echt alles in.
http://www.bookdepository...uture-Press/9783869930480
zie alleen dat hij nu niet op voorraad is en er staat ook geen prijs meer bij .
Ik heb een PDF versie van de guide en er staat idd zeer veel handige info in, maar ik heb dit soort boeken altijd liever in het echt.
waar heb je die PDF vandaan als ik vragen mag ik vind namelijk een PDF ook handig omdat je dan even snel naar de correcte pagina kan gaan.superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:30:
[...]
Dat is niet duur! Jammer dat 'ie niet meer op voorraad is.
Ik heb een PDF versie van de guide en er staat idd zeer veel handige info in, maar ik heb dit soort boeken altijd liever in het echt.
Ik stuur je een DM want ik denk dat de mods het niet zullen waarderen als ik de link hier plaats.
coolsuperbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:50:
Ik stuur je een DM want ik denk dat de mods het niet zullen waarderen als ik de link hier plaats.
Moet je wel ff 'Direct messages' aanvinken op je 'Voorkeuren' pagina. Kan je nu niets sturen.
gedaansuperbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:53:
Moet je wel ff 'Direct messages' aanvinken op je 'Voorkeuren' pagina. Kan je nu niets sturen.
Als je wilt mag je mij die link ook wel even DMen
Of is dat de pdf met de eerste paar paginas die je bij de collectors edition krijgt?
[ Voor 44% gewijzigd door Xiliath op 24-10-2011 14:02 ]
Denk het, is op zich niet bijzonder meer verhelderend dan de wiki pagina of het advies dat je hier al kan krijgen van mensen die de game op normal mode af hebben, alleen met wat artwork en plaatjes erbij.Xiliath schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:02:
Als je wilt mag je mij die link ook wel even DMenOf is dat de pdf met de eerste paar paginas die je bij de collectors edition krijgt?
De pdf guide heeft 383 pagina's. Volledig dus.Xiliath schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:02:
Als je wilt mag je mij die link ook wel even DMenOf is dat de pdf met de eerste paar paginas die je bij de collectors edition krijgt?
Het is natuurlijk leuker om zonder guide te beginnen, maar als je echt vast zit is het toch wel handig. Zeker de maps!
De Drake Sword kun je makkelijk krijgen door onder de brug waar die draak zit z'n staart er af te schieten. Kost wat pijlen en tijd maar zeker de moeite waard. Daarna heb ik inderdaad vanaf die toren waar die Black Knight zat geschoten om te zien wat er zou gebeuren. De draak vliegt weg, ik wacht heel even om te zien wat er gaat gebeuren en ineens was ik 10k souls rijker.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
Er is een bug in het spel dat de draak soms door de vloer zakt en doodgaat, zonder dat je deze uberhaupt geraakt hebt.
Er is een andere bug, dat als je vanaf de toren waar zo'n black knight opzit, de draak kan schieten. Hierdoor kan hij wel in 1x door de grond zakken en dan doodvallen. Op deze manier is het wel niet mogelijk om de drake sword te krijgen (als het goed is).
Heb de draak geprobeerd om zo te buggen want ik had geen zin om 6k souls te farmen voor anti-curse item maar dat is niet gelukt
Ik heb net de 2e bell geringed en ik zit op dit moment in The Great Hollow. Ziet er goed uit en er zit veel loot, maar het is erg makkelijk om zo dood tevallen
383? Dat is wel uitgebreider dan de "manual" die je kan downloaden via de official site... Ik houd me dan ook aanbevolen mocht je deze willen delen.superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
De pdf guide heeft 383 pagina's. Volledig dus.![]()
Het is natuurlijk leuker om zonder guide te beginnen, maar als je echt vast zit is het toch wel handig. Zeker de maps!
Verwijderd
Dat weet ik, zo heb ik dat ook gedaan. Maar aangezien die draak zich kan healen en ik die niet kan killen met mijn 12dex knight, had ik deze geprobeerd te buggen voor de 10k souls. Aan de ene kant ben ik wel blij dat het niet gelukt is, want nu kan ik de draak nog op een fatsoenlijke manier afzeikenKneoK schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
De Drake Sword kun je makkelijk krijgen door onder de brug waar die draak zit z'n staart er af te schieten. Kost wat pijlen en tijd maar zeker de moeite waard. Daarna heb ik inderdaad vanaf die toren waar die Black Knight zat geschoten om te zien wat er zou gebeuren. De draak vliegt weg, ik wacht heel even om te zien wat er gaat gebeuren en ineens was ik 10k souls rijker.

De opzet van de hele wereld is wel een leuke afwisseling vergeleken met Demon Souls, maar dit maakt het ook meteen een stuk ingewikkelder.
Tot zover,
Dit had ik inderdaad gedaan, niet wetende dat ie dan meteen dood ging uiteraard. Kan ik dan nu de drake-sword niet meer halen?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
This is a Rapture reminder..
Oh dat herrinerd me, ik moet die black knight nog een keer terug pakken. ik was lekker onderlangs gelopen voorbij die ratjes. En ik dacht, oh leuk, een trap. Ik circel dat ding omhoog en had even een OH SHI- moment. Ik dacht even naar beneden te rennen om wat meer ruimte te hebben voor het gevecht. Maar ik ging toch best hard doodKneoK schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
De Drake Sword kun je makkelijk krijgen door onder de brug waar die draak zit z'n staart er af te schieten. Kost wat pijlen en tijd maar zeker de moeite waard. Daarna heb ik inderdaad vanaf die toren waar die Black Knight zat geschoten om te zien wat er zou gebeuren. De draak vliegt weg, ik wacht heel even om te zien wat er gaat gebeuren en ineens was ik 10k souls rijker.
Oh en was het nou die capra demon die me de key voor het asylum gaf?
ye-roon schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:43:
[...]
Oh dat herrinerd me, ik moet die black knight nog een keer terug pakken. ik was lekker onderlangs gelopen voorbij die ratjes. En ik dacht, oh leuk, een trap. Ik circel dat ding omhoog en had even een OH SHI- moment. Ik dacht even naar beneden te rennen om wat meer ruimte te hebben voor het gevecht. Maar ik ging toch best hard doodToch maar is gaan verslaan vanavond
Oh en was het nou die capra demon die me de key voor het asylum gaf?
spoiler:
de key voor als je weer terug wil naar het Asylum ligt als je in firelink naar de lift gaat en dan meteen waar die muur open gaat uitstapt stukje rechtdoor dan naar rechts en dan kan je al springend/rollend op een afgebroken mur komen waar naar je omhoog kan lopen als je eemaal bij het nest bent en dan richting de bonfire kijkt en dan naar links zie je dat gebouw waar dat water in staat op dat dak ligt een lijk die heeft de sleutel die sleutel is alleen nodig voor in die kamer boven waar je voor het eerst door die mist deur ging en die makelijke Demon kilde ga ook even terug naar je cell waar je het spel begon daar vind je een pop die je geloof ik nodig heb om in de painted world te kunnen komen.
Ik hou mijzelf ook aanbevolen voor de PDF guide
Ook ik zou graag eigenaar willen worden van die PDF
Nou, mijn avontuur mag ook beginnen, heb de game eindelijk binnen. De soundtrack van de trailer is echt vet. En na het zien van de intro moest ik er een wallpaper van maken. Definitely my style.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Klopt niet. Ten eerste kan hij je raken als je daar staat. Ten tweede kun je hem niet raken met ranged als die praktisch onder je zitFreakGIB schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:23:
[...]
spoiler:boven op die trap als je dat red kan je naar rechts lopen en daar in de hoek staan, hij kan er dan niet bij en valt meestal weer naar beneden als je dan range attack heb kan je hem op die manier hitten
De truc is om naar boven de lopen zo ver mogelijk. Hij komt achter je aan dan en geeft een mep. Als je die ene mep blockt, valt ie naar beneden. Dat is het moment om snel naar beneden te vallen met R1. Rince and repeat 3-5x.
Lastigste aan die hele boss is om die hondjes dood te krijgen zonder zelf het loodje te leggen als je binnen komt..
Drake Sword is wel zonde, want is leuk wapen in het begin. Maar maak je er niet te druk over, je komt vanzelf beter tegen. Je kunt vrij makkelijk een +10 wapen fabriceren dat wel schaalt met je stats bijvoorbeeld. Of de lightning spear of Quelaag's Furysword.Sssquirrel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Dit had ik inderdaad gedaan, niet wetende dat ie dan meteen dood ging uiteraard. Kan ik dan nu de drake-sword niet meer halen?Dat zou wel balen zijn!
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2011 17:23 ]
Belachelijk dat we moeten betalen voor een guide, er stond overal dat we een guide kregen met de preorder. Toen was het een PDF en ik dacht van: nouja goed dan.
En toen was het opeens een mini-guide. What the hell...
En toen was het opeens een mini-guide. What the hell...
Gisteren de capra demon gedaan. Eerste keer was het ff WTH gebeurt hier. En toen ging ik dood. Maar de 2de keer had ik die hondjes snel neer en toen was het gewoon volhouden en afmaken. Daarna toch maar even terug naar Undead Asylum en daar wat langer gedaan over de stray demon, maar als je weet hoe je niet geraakt moet worden maar je hem wel kan raken was het ook daar een kwestie van volhouden en afmaken. Wel lekker 20k souls
Ook die knight van het begin afgemaakt, dat was ook een pussy. Die plek is trouwens best goed om te farmen. Die zombies geven 100 souls en liggen snel neer en er zijn er toch een stuk of 10. Misschien maar is wat rondjes lopen daar.
Ik heb ook een black knight zien staan bij de ingang van m'n cell. Maar die heb ik nog even laten staan. Ik was wat concentratie kwijt na die stray demon, dus dat komt vanavond wel
Ik heb ook een black knight zien staan bij de ingang van m'n cell. Maar die heb ik nog even laten staan. Ik was wat concentratie kwijt na die stray demon, dus dat komt vanavond wel
Af en toe denk ik wel eens dat ik echt TE slecht ben voor dit spel... toch al menig spel uitgespeeld op zowel de PC als Xbox, maar iedere keer als ik een stuk of wat keer mijn tanden stuk bijt op een Bell Gargoyle, Black Knight, of zoals gisteravond de Capra demon dan denk ik..... nouja, jullie kennen het gevoel 
Ik heb gisteren een stuk of 5 pogingen gedaan op deze baas, en op zich is de tactiek niet te lastig (kill hondjes, ren trap op, val eraf, paar keer slaan en rinse-repeat) maar iedere keer gaat er wel iets mis. Of hij springt direct bovenop me, of de honden blokkeren mijn pad naar de trap, of....
Ik ben nu een lvl 21 (geloof ik) Cleric, met de Astora sword +1, Knight shield en Black leather armor set, maar volgens mij kan je net zo goed lvl 10 zijn en in je blote kont die bosses proberen
Ik heb gisteren een stuk of 5 pogingen gedaan op deze baas, en op zich is de tactiek niet te lastig (kill hondjes, ren trap op, val eraf, paar keer slaan en rinse-repeat) maar iedere keer gaat er wel iets mis. Of hij springt direct bovenop me, of de honden blokkeren mijn pad naar de trap, of....
Ik ben nu een lvl 21 (geloof ik) Cleric, met de Astora sword +1, Knight shield en Black leather armor set, maar volgens mij kan je net zo goed lvl 10 zijn en in je blote kont die bosses proberen
idd er is een gast op het wiki forum die op level 7 het spel rond speeld wat ook nog te doen is volgens hem.Tarz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:48:
Af en toe denk ik wel eens dat ik echt TE slecht ben voor dit spel... toch al menig spel uitgespeeld op zowel de PC als Xbox, maar iedere keer als ik een stuk of wat keer mijn tanden stuk bijt op een Bell Gargoyle, Black Knight, of zoals gisteravond de Capra demon dan denk ik..... nouja, jullie kennen het gevoel
Ik gebruik zelf zo'n hollow soldier shield en de drake sword. Ik ben begonnen als pyromancer en gebruik dat standaard armor nog. Wat ik bij capra gemerkt heb is dat LB vast houden het best werkt en af en toe wat stamina terug laten komen. En pas attacken als hij een aanval doet met beide armen.Tarz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:48:
Volgens mij is dat wel een leuke uitdaging, maar lukt dat nooit van zijn leven. Dat betekent dat je bij elk skeleton voorbij undead burg ge 1shot zou worden. En instant poisoned van rats.... Vraag me af hoe je dat voor je ziet. Je kan ook geen wapens gebruiken (requirements anyone?).FreakGIB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:59:
[...]
idd er is een gast op het wiki forum die op level 7 het spel rond speeld wat ook nog te doen is volgens hem.
Ik zag gisteren op Youtube een ultimate glitch, unlimited souls video... lolz @ dat. Kerel ging ergens in het spel staan, nam wat potions ofzo, en vervolgens zie je zijn souls oplopen met 10.000 per keer ofzo. Haha.
capra demon
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb een covenant afgesloten met die kat in Darkwoord Forest. Gevolg is nu dat ik om de 5 minuten steeds een melding krijg van 'invading world' met als gevolg dat je ergens naar toe wordt gewarpt. Wat is hier de bedoeling van? Ik kom steeds characters/enemies tegen die volgens mij 50 levels hoger zijn. In ieder geval ben ik steeds met 1 klap dood. Kun je dat verzoek cancelen? want als je dood gaat begin je weer bij je bonfire. Ik kan nu dus nergens meer naar toe omdat ik steeds in zo'n andere wereld kom en dan dood ga. Ik werd zelfs ge-onshot door een ventje wat zijn 'schild' naar mij gooide .
spoiler:
Bij mij mislukte ook steeds dat trap trucjes. Ik heb hem eigenlijk op een normale manier verslagen.
East armour of de elite knight amour set. Grass shield of hollow shield met Drake sword.
Als je binnenkomt meteen shield up en boss targetten. Vervolgens er rechtsom heen draaien. (dus niet naar de trap) Als het goed is mist hij je en mocht hij je raken blok je zijn aanval. Idem mochten hondjes je raken zou dit geen schade moeten geven. Vervolgens naar achteren lopen en rustig de hondjes doden. Deze komen sneller op je af. En dan even zijn aanvals patroon zien door te krijgen. Ik gebruikte de trap steeds als vluchtroute om snel een hp potion te nemen. (dit was met lvl 27)
East armour of de elite knight amour set. Grass shield of hollow shield met Drake sword.
Als je binnenkomt meteen shield up en boss targetten. Vervolgens er rechtsom heen draaien. (dus niet naar de trap) Als het goed is mist hij je en mocht hij je raken blok je zijn aanval. Idem mochten hondjes je raken zou dit geen schade moeten geven. Vervolgens naar achteren lopen en rustig de hondjes doden. Deze komen sneller op je af. En dan even zijn aanvals patroon zien door te krijgen. Ik gebruikte de trap steeds als vluchtroute om snel een hp potion te nemen. (dit was met lvl 27)
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb een covenant afgesloten met die kat in Darkwoord Forest. Gevolg is nu dat ik om de 5 minuten steeds een melding krijg van 'invading world' met als gevolg dat je ergens naar toe wordt gewarpt. Wat is hier de bedoeling van? Ik kom steeds characters/enemies tegen die volgens mij 50 levels hoger zijn. In ieder geval ben ik steeds met 1 klap dood. Kun je dat verzoek cancelen? want als je dood gaat begin je weer bij je bonfire. Ik kan nu dus nergens meer naar toe omdat ik steeds in zo'n andere wereld kom en dan dood ga. Ik werd zelfs ge-onshot door een ventje wat zijn 'schild' naar mij gooide .
afgelopen weekend Sens Fortress doorgelopen en de Iron Golem verslagen die is niet zo lastig trouwens voor een Sorcerer/pyro.
daarna dacht ik bij me zelf heb nu wel het meeste gezien moet alleen nog naar de Catacombs en Ondo ruins
Totdat ik die glinsterende Ring aanraakte die bij de Iron Golem lag.
daarna dacht ik bij me zelf heb nu wel het meeste gezien moet alleen nog naar de Catacombs en Ondo ruins
spoiler:
word je meegenomen door en soort van Vleermuismensen naar het Anor Londo kasteel.
man wat is dat groot en mooi waar ik gewend ben aan oud en vervallen gebouwen is hier alles als nieuw.
ik moet zeggen vind de afwisseling in omgevingen erg goed gedaan in Dark souls vind het een stuk mooier dan Demon Souls wat ik ook al erg mooi vond.
zit me nu alleen af te vragen hoe ik hier weer uit kom ik heb een Bonfire gebruikt en weet nog niet hoe ik terug moet.
heb all wel gisteren samen met gasten rond gelopen ik ben level 42 en heb totaal geen problemen om gesummond te worden of mensen te vinden om mij te helpen op de PS3.
ik weet wel als ik alleen was rond gegaan dat het behoorlijk zwaar is zeker voor een Magic Caracter.
er lopen zoveel sterke gasten rond dat je al snel geen ammo meer heb.
we kwamen op een gegeven moment bij Ornstein & Smough aan en ik texte die gast die me met me samen speelde wacht even ik heb geen flask meer en low on ammo ik kan je niet meer healen en me zelf ook niet meer.
heb zelf wel een Lighning spear +4.
dus we besloten Today is a Good day To die
en het lukte ook nog bijna om Ornstein & Smough te verslaan maar helaas nog 1 schot en die dikke was dood maar toen sprong die ander op mijn nek en was het over.
man wat is dat groot en mooi waar ik gewend ben aan oud en vervallen gebouwen is hier alles als nieuw.
ik moet zeggen vind de afwisseling in omgevingen erg goed gedaan in Dark souls vind het een stuk mooier dan Demon Souls wat ik ook al erg mooi vond.
zit me nu alleen af te vragen hoe ik hier weer uit kom ik heb een Bonfire gebruikt en weet nog niet hoe ik terug moet.
heb all wel gisteren samen met gasten rond gelopen ik ben level 42 en heb totaal geen problemen om gesummond te worden of mensen te vinden om mij te helpen op de PS3.
ik weet wel als ik alleen was rond gegaan dat het behoorlijk zwaar is zeker voor een Magic Caracter.
er lopen zoveel sterke gasten rond dat je al snel geen ammo meer heb.
we kwamen op een gegeven moment bij Ornstein & Smough aan en ik texte die gast die me met me samen speelde wacht even ik heb geen flask meer en low on ammo ik kan je niet meer healen en me zelf ook niet meer.
heb zelf wel een Lighning spear +4.
dus we besloten Today is a Good day To die
en het lukte ook nog bijna om Ornstein & Smough te verslaan maar helaas nog 1 schot en die dikke was dood maar toen sprong die ander op mijn nek en was het over.
je heb een ring gekregen van die Kat en die Covernant vraagt van jou om het bos te beschermen en dat is het eenigste gebied waar geen regels zijn kwa level cap dus je kan tegen iemand moeten vechten die een paar 100 levels hoger is dan jou of veel lager.VTB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:19:
capra demon
spoiler:Bij mij mislukte ook steeds dat trap trucjes. Ik heb hem eigenlijk op een normale manier verslagen.
maar als je die ring afdoet zou je volgens mij niet gesummond kunnen worden er gebeurd verder niks je blijft gewoon member van die Covernant.
ik denk dat het wel mogelijk is als je bv als pyromanger begint ben je maar level 1 dus heb je 6 levels om bepaalde stats te verhogen misschin net genoeg voor Lighning spear.Tarz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:05:
[...]
Volgens mij is dat wel een leuke uitdaging, maar lukt dat nooit van zijn leven. Dat betekent dat je bij elk skeleton voorbij undead burg ge 1shot zou worden. En instant poisoned van rats.... Vraag me af hoe je dat voor je ziet. Je kan ook geen wapens gebruiken (requirements anyone?).
Ik zag gisteren op Youtube een ultimate glitch, unlimited souls video... lolz @ dat. Kerel ging ergens in het spel staan, nam wat potions ofzo, en vervolgens zie je zijn souls oplopen met 10.000 per keer ofzo. Haha.
en volgens mij hoef je ook niet elke boss in het spell te killen om het uit te spelen
voor de skeletons heb je een Devine weapon nodig maar alleen maar voor de uiteindelijke doodslag dus wat ik ook deed je hit ze met fireball tot ze bijna dood zijn en dan een klein tikje met je Devine zwaard /melee wapen en ze blijven dood en veel skeletons kan je ook de afgrond intrappen.en probeer eerst die mage's die daar rond lopen te killen die zorgen er voor dat de skeletons elke keer respawnen.
ik zelf ben nu level 42 en heb my Pyro flame op Max geupgrade maar dat kan ook als je level 1 bent je doet dan heeeel veel damage ik had met rond de 4 schoten de Iron Golem dood Pyro flame is niet gekoppeld aan je stats maar aan hoe je ver je het upgrade.
Sorcery zit aan Intel en Miracels aan Faith dus daar voor moet je wel levelen om die sterk te krijgen.
Ja.. beetje nare exploit. Zeker als je geinvade wordt door zo iemand..Tarz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:05:
[...]
Is wel erg simpel om te doen en werkt ook met humanity e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-10-2011 13:10 ]
Verwijderd
Boeit ook niet echt, met dit soort 'cheats' haal je al het plezier uit de game voor jezelf.
Ik ga liever 10x dood en kill daarna een boss, dan dat ik tijd spendeer aan cheaten en er zo voorbij wandel.
Ik ga liever 10x dood en kill daarna een boss, dan dat ik tijd spendeer aan cheaten en er zo voorbij wandel.
TrueVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:33:
Boeit ook niet echt, met dit soort 'cheats' haal je al het plezier uit de game voor jezelf.
FreakGIB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:20:
afgelopen weekend Sens Fortress doorgelopen en de Iron Golem verslagen die is niet zo lastig trouwens voor een Sorcerer/pyro.
spoiler:
Als je teruggaat naar de plak waar ze je hebben losgelaten en omhoog kijkt, dan zie je zo'n beest op de muur zitten. Je kunt daarmee praten en dan word je weer teruggebracht naar de toren van de Golem.
thxWalance schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:39:
[...]
spoiler:Als je teruggaat naar de plak waar ze je hebben losgelaten en omhoog kijkt, dan zie je zo'n beest op de muur zitten. Je kunt daarmee praten en dan word je weer teruggebracht naar de toren van de Golem.
Ken het gevoel, bakte er ook weinig van tegen Bell Gargoyles en Capra. Vooral die laatste heb ik echt 100x moeten doen. Uiteindelijk gehaald, toen ie eindelijk neer ging voelde ik me echt de koningTarz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:48:

Nu in The Depths wandel ik weer overal langs met gemak...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Mmmm vandaar ik zit bij de Chaos Covernant en daar moet je dus Humanity's inleveren maar ik verspeel ze geregeld als ik te vaak dood ga dus ik ging eens kijken hoe hoog ik in de ranking sta bij de Covernant.Bosmonster schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:10:
[...]
Ja.. beetje nare exploit. Zeker als je geinvade wordt door zo iemand..
Is wel erg simpel om te doen en werkt ook met humanity e.d.
je kan zo'n item kopen bij de Vendor dat je kan zien hoeveel Humanity's iemand heeft gegeven.
en op nummer 1 staat iemand met ruim 10000 Humanity en dan nog honderden die er dicht bij zitten dus ik scrollen naar beneden nou ik kom niet eens in de lijst voor want als je in de buurt komt van ranking 80000
dan gaat die niet verder en heeft nog steeds iedereen 30 Humanity's ingeleverd.
volgens mij klopt dit nooit er zouden dus al meer dan 80000 mensen zich hebben aangesloten bij de chaos Covernant en de bovenste rankingen hebben meer dan 10000 humanity's ingeleverd.
alleen al zoveel humanity's aan je covernant geven kost je dagen want het gaat 1 per keer en kost toch een aantal sec voordat je de volgende kan aanbieden.
en wat als je iemand tegen komt die rond loopt met 99 humanity en en chaos wapen heeft (die Scalen op Humanity) volgens mij doet die dan behoorlijk veel damage.
en ook het vinden van items heeft invloed op hoeveel humanity je hebt.
ik hoop dat ze dit fixen.
[ Voor 9% gewijzigd door FreakGIB op 25-10-2011 14:33 ]
Dat de game moeilijk was had ik begrepen, maar dit is toch echt "the next step" Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er op een gegeven moment geen zin meer in hebben.
Ik was zoveel keer dood gegaan bij de baas Taurus Demon dat mijn recovered souls op die plek waren opgelopen tot 6000 ! Uiteindelijk noodgedwongen op zoek gegaan naar een strategie. ( Zijn er werkelijk mensen die dit soort bazen zonder tips en dergelijke kunnen verslaan ? )
Kan iemand 2 dingen toelichten.
Miracles; ik ben een Sorcerer, begeef mezelf op Undead Burg en heb Seek Guidance en Force kunnen bemachtigen. Weet echter niet hoe ik ze moet gebruiken. Er gebeurt helemaal niets en de iconen zijn niet opgelicht. ( Mijn faith is 12 )
Online:Mis ik iets? Ik heb helemaal geen online / multiplayer achtige opties gezien in het (start)menu.
Ik was zoveel keer dood gegaan bij de baas Taurus Demon dat mijn recovered souls op die plek waren opgelopen tot 6000 ! Uiteindelijk noodgedwongen op zoek gegaan naar een strategie. ( Zijn er werkelijk mensen die dit soort bazen zonder tips en dergelijke kunnen verslaan ? )
Miracles; ik ben een Sorcerer, begeef mezelf op Undead Burg en heb Seek Guidance en Force kunnen bemachtigen. Weet echter niet hoe ik ze moet gebruiken. Er gebeurt helemaal niets en de iconen zijn niet opgelicht. ( Mijn faith is 12 )
Online:Mis ik iets? Ik heb helemaal geen online / multiplayer achtige opties gezien in het (start)menu.
Het spel is standaard online, je ziet van die vage grijzige / doorzichtige schimmen. Dit zijn andere spelers die rondhuppelen ook aan het spelen zijn maar dan in hun eigen wereld. Jij kan mensen summonen en ook gesummond worden en invaded worden. Hier moet je wel levend voor zijn.Destianto schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:
[ Voor 6% gewijzigd door sbmuc op 25-10-2011 14:48 ]
Miracles zijn magics, die je moet toewijzen aan Attunement slots (waar je weer andere stats voor nodig hebt om dit te verhogen, zie uitleg character screen). Dit kun je doen bij een bonfire (attune magic zo uit mijn hoofd). Daar kan je ze kiezen/equippenDestianto schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:
Online play werkt door players te summonen om je te helpen bij het killen van bosses, door je sign op de grond te plaatsen. Ik weet niet op welke console je speelt, maar ik heb bijvoorbeeld geen Xbox Live gold, waarbij ik een msg krijg dat online play is disabled... "Game will start in offline mode". Dit betekent geen summons en geen invading (lekker rustig
Destianto is uit FF en in Dark Souls gedoken zie ik 
Je kan Miracles alleen gebruiken met een Talisman equiped.
Voor sorceries heb je een catalyst nodig en voor pyromancy een pyromancy flame.
Je kunt ook een kijkje nemen op http://darksouls.wikidot.com/miracles
In het menu staan ook sorceries en pyromancy genoemd en natuurlijk heel veel andere info.
Have fun dieing!
Je kan Miracles alleen gebruiken met een Talisman equiped.
Voor sorceries heb je een catalyst nodig en voor pyromancy een pyromancy flame.
Je kunt ook een kijkje nemen op http://darksouls.wikidot.com/miracles
In het menu staan ook sorceries en pyromancy genoemd en natuurlijk heel veel andere info.
Have fun dieing!
Miracles cast je niet met je Catalyst maar met een TalismanDestianto schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:
...net een paar seconden te laat...
Eigenlijk alle bosses te nu toe verslagen zonder guide (laatste was de Gaping Dragon) dus het is wel te doen.
spoiler:
Alleen die falling attack was ik vergeten en die tip had ik nodig om verder te komen bij die Taurus Demon
[ Voor 24% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-10-2011 15:14 ]
als je voor sorcerer heb gekozen bij het maken van een caracter maak je gebruikt van een Catalist die vind je al vrij snel in het begin en zou je ook al een Soul arrow tot je beschikken moeten hebbenDestianto schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:
Dat de game moeilijk was had ik begrepen, maar dit is toch echt "the next step" Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er op een gegeven moment geen zin meer in hebben.
maar je heb het over miracles dan denk ik dat je gekozen heb voor een Cleric
die maken gebruik van een Talisman (lijkt op een soort van doekje die houd je in je hand als je dan bij een bonfire bent kan je de govonden/ gekochte spells in een slot zetten volgens mij heb je er standaard 3
je moet er wel voor zorgen dat je Faith voor Mircacles of Intel voor Sorcery hoog genoeg zijn voor de gekozen spell te kunnen gebruiken
Bedankt, ik vroeg me al af wat die geesten / schimmen waren
@ Xillath, altijd leuk om bekende tegen te komen. Ja inderdaad Die Hard FF, maar het duurt nog even voor XIII-2 uitkomt dus moet mezelf bezig houden.
Ik heb best wel moeite met de overgang van de controls en menu's. Ik vindt het helemaal niet prettig navigeren en stats zijn niet overzichtelijk. Onder andere bij het kopen van nieuwe weapons wil ik direct kunnen zien hoeveel ik erop vooruit ga bij de aankoop. Met toggle menu/stats heb ik het tot dusver niet kunnen achterhalen.
Thnx voor de tip, zit nu zelf de official strategy guide door te lezen.
@ Xillath, altijd leuk om bekende tegen te komen. Ja inderdaad Die Hard FF, maar het duurt nog even voor XIII-2 uitkomt dus moet mezelf bezig houden.
Ik heb best wel moeite met de overgang van de controls en menu's. Ik vindt het helemaal niet prettig navigeren en stats zijn niet overzichtelijk. Onder andere bij het kopen van nieuwe weapons wil ik direct kunnen zien hoeveel ik erop vooruit ga bij de aankoop. Met toggle menu/stats heb ik het tot dusver niet kunnen achterhalen.
Thnx voor de tip, zit nu zelf de official strategy guide door te lezen.
Vind ik zelf ook een nadeel. Als ik een wapen wil requipen dan kan ik met toggle wel het verschil in stats zien maar als ik in een aanschafmenu zit niet. Gemiste kans lijkt me.
Maar ja, ook die dingen dragen bij aan de moeilijkheidsgraad van DS
Ik vind het juist heerlijk dat alles zo complex en niet duidelijk is
brengt juist een hoop uitdaging met zich mee, ik vind de vercarebearing van de RPG scene echt jammer, pijltjes op je map die zeggen waar je heen moet gaan voor quest X, voorgekauwde stats, aan je handje gehouden worden door heel de game heen.
De interface laat hier en daar wat steekjes vallen inderdaad, zoals hier. Maar de rest van het spel maakt het ruimschoots goedXiliath schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:23:
Vind ik zelf ook een nadeel. Als ik een wapen wil requipen dan kan ik met toggle wel het verschil in stats zien maar als ik in een aanschafmenu zit niet. Gemiste kans lijkt me.
Kwam op YT een Dark Souls speedrun tegen van (uiteraard) een Japanner.
Echt WTF...wat lijkt het allemaal simpel zoals die gasten kunnen spelen.
Echt WTF...wat lijkt het allemaal simpel zoals die gasten kunnen spelen.
Zo, eindelijk de Gaping Dragon neer met hulp van een andere speler en een npc. M'n eerste stappen in Blighttown waren duidelijk niet succesvol, eerst maar eens flink wat anti toxin/poison spul inslaan voordat ik me daar weer aan ga wagen.
Ook m'n eerste invasion overleefd, m'n tegenstander spawnde precies voor m'n neus dus ik rende direct achter hem en had 'm met een paar klappen neer
Het is lang geleden dat ik zo'n uitdagend en verslavend spel heb gespeeld.
Ook m'n eerste invasion overleefd, m'n tegenstander spawnde precies voor m'n neus dus ik rende direct achter hem en had 'm met een paar klappen neer
Het is lang geleden dat ik zo'n uitdagend en verslavend spel heb gespeeld.
Gisteren alleen even terug gegaan naar de undead asylum om de 2 black knights te verslaan en wat dingen te ruilen met snuggly. En toen ik eindelijk de eerste BK dood had (rusted iron ring en in het water strategie werkt best goed), en door naar de 2de. En na weer een paar keer kutten had ik em bijna neer. PLOING please reconnect your controller..... en aangezien die game geen pauze functie heeft ging ik dood.
Maja daarna er wel achter gekomen dat backstabben alleen werkt als je niet je shield in defense mode hebt en toen had ik em in 3 of 4 hits dood.
Maja daarna er wel achter gekomen dat backstabben alleen werkt als je niet je shield in defense mode hebt en toen had ik em in 3 of 4 hits dood.
Niet gelijk de Stray Demon geprobeerd?
Ik ben gisteren helemaal de catacombs doorgeploeterd, om vervolgens voor een oranje gate te staan
Was vergeten de Lord Vessel te plaatsen in Firelink Altar... *zucht*
Ik ben gisteren helemaal de catacombs doorgeploeterd, om vervolgens voor een oranje gate te staan
[ Voor 69% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2011 08:23 ]
stray demon had ik eergister al neerBosmonster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:23:
Ik ben gisteren helemaal de catacombs doorgeploeterd, om vervolgens voor een oranje gate te staanWas vergeten de Lord Vessel te plaatsen in Firelink Altar... *zucht*
Vraagje als je die lord Vessel plaatst in de Firelink AltarBosmonster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:23:
Ik ben gisteren helemaal de catacombs doorgeploeterd, om vervolgens voor een oranje gate te staanWas vergeten de Lord Vessel te plaatsen in Firelink Altar... *zucht*
kan je dan nog steeds Warpen naar verschillende Bonfires ?
ik ben nog helemaal niet de Catacombs in geweest maar kwam wel een gele Gate tegen in anor londo
waar ik nog niet doorheen kon.
Verwijderd
Yes, dat kan. Gelukkig maar, want het zou anders wel een beetje treurig zijn; kom je net zo'n superhandig item tegen, ben je hem even later alweer kwijtFreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:13:
[...]
Vraagje als je die lord Vessel plaatst in de Firelink Altar
kan je dan nog steeds Warpen naar verschillende Bonfires ?
ik ben nog helemaal niet de Catacombs in geweest maar kwam wel een gele Gate tegen in anor londo
waar ik nog niet doorheen kon.
Pfff gelukkig vanavond maar eens met de Langnek gaan pratenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:55:
[...]
Yes, dat kan. Gelukkig maar, want het zou anders wel een beetje treurig zijn; kom je net zo'n superhandig item tegen, ben je hem even later alweer kwijt
Ik ga binnenkort maar eens op een killingspree voor alle NPC's
Heb ze toch niet meer nodig denk ik. Ben benieuwd wat ze droppen
Zo, na eergisteren wat niet echt vruchtbare pogingen op de Capra demon ging meneer gisteren netjes in 1 poging liggen. Als het klikt een heel simpel gevecht inderdaad, maar het moet wel ff klikken (geldt voor alle gevechten uiteraard).
Hierna doorgelopen naar de Depths, en deze tot het einde toe gespeeld. NPC uit die barrel bevrijd, Spider Shield gevonden, en wat humanities van die ratten. Verder de Bottemless box van de Merchant gekocht, en de bonfire voor de Gaping dragon gepakt, dus vanavond maar eens wat pogingen op dat opengescheurde monster doen. Bij mijn 1e poging gisteren merkte ik een channeler op die vanaf bovenaan op me staat te schieten met soul arrows of iets dergelijks, maar hij bufft de boss ook... Ik zag ff niet zo snel waar ik die channeler kon killen, iemand die het toevallig zo weet?
Hierna doorgelopen naar de Depths, en deze tot het einde toe gespeeld. NPC uit die barrel bevrijd, Spider Shield gevonden, en wat humanities van die ratten. Verder de Bottemless box van de Merchant gekocht, en de bonfire voor de Gaping dragon gepakt, dus vanavond maar eens wat pogingen op dat opengescheurde monster doen. Bij mijn 1e poging gisteren merkte ik een channeler op die vanaf bovenaan op me staat te schieten met soul arrows of iets dergelijks, maar hij bufft de boss ook... Ik zag ff niet zo snel waar ik die channeler kon killen, iemand die het toevallig zo weet?
[ Voor 9% gewijzigd door Tarz op 26-10-2011 10:21 ]
ik had ook weer wat stoms gedaan gisteren in anor londo
spoiler:
kwam bij die Covernant Gwyn's daughter, Gwynevere en ik dacht dat als ik haar dood maak dat ik een Soul zou krijgen om mijn Catalist te kunnen upgraden naar Tin Darkmoon Catalyst.
maar als ik haar dood maak zou de Zon verdwijnen in anor Londo dus ik dacht Mmmm ik wil de ultime power dus een sterkere Catalist oke ik doe het.
Fout zij gaf geen Souls ik moest Gwyndolin's Soul hebben namen lijken een beetje op elkaar
.
nu is dus anor londo vrij donker meeste enemies zijn er niet meer en de eerste Bonfire met Firekeeper was boos op mij en moest hem ook killen .
die bonfire kan ik niet meer gebruiken maar kom er wel elke keer terecht als je dood gaat in anor londo?
heb ondetussen Gwyndolin's Soul te pakken gekregen en bij de Giant smith laten smeden naar de Tin Darkmoon Catalyst.
waar ik uiteindelijk nog niks aan heb omdat hij nu scaled op Faith inplaats van Intel
.
dus heb ik weer maar goed heb wel de Lord Vessel
.
ben ook in het schilderij geweest ook daar heb ik de boss verslagen maar had misschien beter haar gewoon kunnen laten leven.
moet daar nog wel terug want ik geloof dat er nog leuke kleding upgrades zijn voor Magic Caracters.
maar als ik haar dood maak zou de Zon verdwijnen in anor Londo dus ik dacht Mmmm ik wil de ultime power dus een sterkere Catalist oke ik doe het.
Fout zij gaf geen Souls ik moest Gwyndolin's Soul hebben namen lijken een beetje op elkaar

nu is dus anor londo vrij donker meeste enemies zijn er niet meer en de eerste Bonfire met Firekeeper was boos op mij en moest hem ook killen .
die bonfire kan ik niet meer gebruiken maar kom er wel elke keer terecht als je dood gaat in anor londo?
heb ondetussen Gwyndolin's Soul te pakken gekregen en bij de Giant smith laten smeden naar de Tin Darkmoon Catalyst.
waar ik uiteindelijk nog niks aan heb omdat hij nu scaled op Faith inplaats van Intel

dus heb ik weer maar goed heb wel de Lord Vessel

ben ook in het schilderij geweest ook daar heb ik de boss verslagen maar had misschien beter haar gewoon kunnen laten leven.
moet daar nog wel terug want ik geloof dat er nog leuke kleding upgrades zijn voor Magic Caracters.
Wacht even! Als je alle achievements wilt halen voor de covenants, moet je juist niet met de langnek gaan praten, maar moet je de four kings verslaan en dan kun je in the abyss een covenant joinen. Mocht je echter al met de langnek gesproken hebben nadat je de lordvessel hebt gekregen, dan is het joinen van die covenant niet meer mogelijk.FreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:59:
[...]
Pfff gelukkig vanavond maar eens met de Langnek gaan praten
Mogelijke spoilers voor covenants en itemlocaties
Ik heb gisteren eindelijk na een uurtje of 2.5 grinden de rest van de souvenirs of reprisal gevonden... Ik moest er 8 hebben.. Je kunt ze vinden in de painting world door het killen van die 'rare vogels'

In NG++ moet ik dan nog het volgende doen:
- een +15 standard weapon en een +5 chaos weapon maken. Deze zijn redelijk makkelijk te doen volgens mij. De returnboss killen in undead asylum voor de titanite slab en naar lost izilith voor de red titanite slab (dit probeer ik dan wel via de shortcut... want denk dat die 2 eindbazen en al die dino's een beetje te irritant worden op NG++)
- 2 silverlight medals en de soul van gwyndolin verzamelen verzamelen voor het verkrijgen van alle miracles
- Sif verslaan voor zijn soul en een rare weapon maken
- Moonlight butterfly verslaan voor haar soul en een rare weapon maken
Je kunt die channeler killen door vanuit de bonfire naar rechts te gaan. Daarna niet naar beneden, maar gewoon rechtdoor, dan naar links. Aan het einde van de gang komt er een rat uit een doos, je kunt dan alleen naar links. Trapje af, 180 graden draaien, aan het einde van die gang kun je alleen naar rechts, daar zitten 3 grotere ratten en de channeler als ik het goed heb.Tarz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:11:
Zo, na eergisteren wat niet echt vruchtbare pogingen op de Capra demon ging meneer gistere netjes in 1 poging liggen. Als het klikt een heel simpel gevecht inderdaad, maar het moet wel ff klikken (geldt voor alle gevechten uiteraard).
Hierna doorgelopen naar de Depths, en deze tot het einde toe gespeeld. Bonfire voor de Gaping dragon gepakt, dus vanavond maar eens wat pogingen op dat openscheurde monster doen. Bij mijn 1e poging gisteren merkte ik een channeler op die vanaf bovenaan op me staat te schieten met soul arrows of iets dergelijks, maar hij bufft de boss ook... Ik zag ff niet zo snel waar ik die channeler kon killen, iemand die het toevallig zo weet?
Ok, zal vanavond eens gaan kijken. Heb echter het idee dat je vanuit de bonfire een gang moet doorlopen (rechtdoor), en dan rechtsaf gelijk naar beneden gaat, heb je geen keus in. Dan kom ik in het stukje achter de tralies waar die GIANT rat zat, en kan ik met ladder naar beneden of rechtdoor.....uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
Je kunt die channeler killen door vanuit de bonfire naar rechts te gaan. Daarna niet naar beneden, maar gewoon rechtdoor, dan naar links. Aan het einde van de gang komt er een rat uit een doos, je kunt dan alleen naar links. Trapje af, 180 graden draaien, aan het einde van die gang kun je alleen naar rechts, daar zitten 3 grotere ratten en de channeler als ik het goed heb.
Maar ik zal nog eens goed zoeken, was ook al wat later op de avond gisteren.
Thnx iig
Oh dat bedoel ik. Als je bij de bonfire bent, moet je even rechtdoor. Dan kom je bij een zombie met een fakkel, daarna moet je naar rechts. Dan kom je idd bij de giant rat. Dan kun je naar beneden of rechtdoor. Dan moet je rechtdoor. En daarna linksaf. En dan weer linksaf, daarna trapje af, 180 graden draaien, daarna door dat tunneltje, dan rechtsaf, dan kom je bij die drie grotere ratten en de channeler.Tarz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
Ok, zal vanavond eens gaan kijken. Heb echter het idee dat je vanuit de bonfire een gang moet doorlopen (rechtdoor), en dan rechtsaf gelijk naar beneden gaat, heb je geen keus in. Dan kom ik in het stukje achter de tralies waar die GIANT rat zat, en kan ik met ladder naar beneden of rechtdoor.....
Maar ik zal nog eens goed zoeken, was ook al wat later op de avond gisteren.
Thnx iig
Shit, Dark Souls lag op de deurmat...time to die.
Veel pleziersuperbassie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:31:
Shit, Dark Souls lag op de deurmat...time to die.
Het is trouwens verbazingwekkend hoe goed je de wereld eigenlijk gaat kennen. Ik kan volgens mij echt alle routes en shortcuts volledig uittekenen (mits ik goed kon tekenen...). Echt een heel bijzondere wereld. Hopelijk vanavond naar NG++. Ben maandag goed gevallen,
heel mijn voet dik en heup blauw, dus sporten zit er vanavond niet in, maarja, dan kan ik lekker gamen.
Ik denk dat ik eerst een serie ga kijken terwijl ik mijn summon sign bij een van de bazen heb gelegd, zodat ik die idiote grens van 50 faith (nu 45 faith...) kan verlagen naar 40 of zelfs 35. Ben nu 33. Echter hoe hoger ik faith level, hoe meer damage mijn favoriete wapen doet, namelijk een divine halbred+10. De range en damage is ideaal.
Mijn standaard equipment ziet er dan ook als volgt uit.
Complete gold hemmed black armor set
Black knight shield +3 met als secondary Crystal ring shield+2
Divine Halbred+10 met als secondary fireflame+5 (volledig geupgrade naar +15 en daarna naar +5)
Voor wat betreft de ringen. 1 ring waardoor je 20% meer health en endurance krijgt, maar als je hem afdoet dan breekt die, dus heb hem ook nog nooit afgedaan en 1 ring waardoor je endurance sneller volloopt.
Ik denk dat ik eerst een serie ga kijken terwijl ik mijn summon sign bij een van de bazen heb gelegd, zodat ik die idiote grens van 50 faith (nu 45 faith...) kan verlagen naar 40 of zelfs 35. Ben nu 33. Echter hoe hoger ik faith level, hoe meer damage mijn favoriete wapen doet, namelijk een divine halbred+10. De range en damage is ideaal.
Divine Halbred+10 met als secondary fireflame+5 (volledig geupgrade naar +15 en daarna naar +5)
Voor wat betreft de ringen. 1 ring waardoor je 20% meer health en endurance krijgt, maar als je hem afdoet dan breekt die, dus heb hem ook nog nooit afgedaan en 1 ring waardoor je endurance sneller volloopt.
Word het dan niet beter om er een occult wapen van te maken? gezien die meer scaled met faith dan? En kan je met dat wapen ook ghosts slaan?uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe goed je de wereld eigenlijk gaat kennen. Ik kan volgens mij echt alle routes en shortcuts volledig uittekenen (mits ik goed kon tekenen...). Echt een heel bijzondere wereld. Hopelijk vanavond naar NG++. Ben maandag goed gevallen,heel mijn voet dik en heup blauw, dus sporten zit er vanavond niet in, maarja, dan kan ik lekker gamen.
Weet ik eigenlijk niet. Heb een occult sword, maar die mist de longrange attack. Moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel erg verdiept heb in het hele scaling verhaal. Merk sinds gisteren nu ik faith wat level dat ik daar wel wat van merk in de damage die ik doe. Je kunt wel heel makkelijk de skeletons killen, maar ghosts kun je volgens mij niet killen met divine wapens.ye-roon schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:20:
[...]
Word het dan niet beter om er een occult wapen van te maken? gezien die meer scaled met faith dan? En kan je met dat wapen ook ghosts slaan?
voor ghost moet je of zelf cursed zijn dat kan op 2 manieren je bent cursed and nog maar de helft van je HP of minder of je gebruikt die consumebles die je een X aantal min cursed status geven.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:06:
[...]
Weet ik eigenlijk niet. Heb een occult sword, maar die mist de longrange attack. Moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel erg verdiept heb in het hele scaling verhaal. Merk sinds gisteren nu ik faith wat level dat ik daar wel wat van merk in de damage die ik doe. Je kunt wel heel makkelijk de skeletons killen, maar ghosts kun je volgens mij niet killen met divine wapens.
of je heb een cursed wapen.
Hoe je die ghosts moet killen weet ik wel, maar of dat standaard met de devine wapens gaat durf ik niet te zeggen. Ik gebruik altijd standaard die consumables, en heb met mijn divine halberd nog nooit geprobeerd om zonder die consumables die ghosts te attacken.. wel met mijn drakesword in het begin... Dat ging niet goedFreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
voor ghost moet je of zelf cursed zijn dat kan op 2 manieren je bent cursed and nog maar de helft van je HP of minder of je gebruikt die consumebles die je een X aantal min cursed status geven.
Ik loop zelf ook met een Halberd (+5 pas, en niet divine), maar idd een heerlijk wapen. Gisteren dropte die Black Knight in Darkroot Basin de Black Knight Halberd, dus nu ga ik mijn strength maar eens naar 32 levelen (en dex naar 18) om hem te kunnen gebruiken.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:
Echter hoe hoger ik faith level, hoe meer damage mijn favoriete wapen doet, namelijk een divine halbred+10. De range en damage is ideaal.
Maar hoe kom je aan een cursed wapen? Die transcient curses (sp) zijn op een gegeven moment gewoon op namelijk...FreakGIB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
voor ghost moet je of zelf cursed zijn dat kan op 2 manieren je bent cursed and nog maar de helft van je HP of minder of je gebruikt die consumebles die je een X aantal min cursed status geven.
zover ik begreep maar moet het nog testen droppen die Ghost ook soms een Wapen volgens mij heb ik een rapier gevonden die zou dan cursed moeten zijn en zou je moeten kunnen gebruiken tegen hun.Bosmonster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Maar hoe kom je aan een cursed wapen? Die transcient curses (sp) zijn op een gegeven moment gewoon op namelijk...
Lucky bastardSeamusXanthus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:25:
[...]
Ik loop zelf ook met een Halberd (+5 pas, en niet divine), maar idd een heerlijk wapen. Gisteren dropte die Black Knight in Darkroot Basin de Black Knight Halberd, dus nu ga ik mijn strength maar eens naar 32 levelen (en dex naar 18) om hem te kunnen gebruiken.
Maar dan heb je toch een probleem als hij niet dropt, aangezien die Black Knights niet respawnen?
Ik zal niet te veel spoilen,SeamusXanthus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:04:
Maar dan heb je toch een probleem als hij niet dropt, aangezien die Black Knights niet respawnen?
spoiler:
maar er is gelukkig een plek waar ze wel respawnen. Dus daar moet ik maar heen om ze te farmen met 410 item discovery.. Ring + 30 humanity.
hoe krijg je een hoge item discovery ik weet van de ring en humanity wat is er nog meer/.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
[...]
Ik zal niet te veel spoilen,spoiler:maar er is gelukkig een plek waar ze wel respawnen. Dus daar moet ik maar heen om ze te farmen met 410 item discovery.. Ring + 30 humanity.
Kan iemand me vertellen of die speciale weapon effecten (thunder, fire, magic, devine etc) nog extra effecten hebben op bepaalde type mobs?
ik gebruikte in het begin dat bekende Dragon Swordye-roon schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:21:
Kan iemand me vertellen of die speciale weapon effecten (thunder, fire, magic, devine etc) nog extra effecten hebben op bepaalde type mobs?
maar nu ik de Lighning Spear heb en die heb geupgrade naar+4 wil ik niet meer anders
probeer nog de Laatste +1 te krijgen maar daar heb ik een Titanite slug of hoe het ook heet voor nodig en die kan ik niet vinden.
moet geloof ik die black cursed kikkers gaan farmen om het te vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door FreakGIB op 26-10-2011 15:32 ]
Sommige mobs zijn wel gevoeliger voor een bepaald type dmg volgens mij. Ik lees in die guides in ieder geval dat undead niet gek zijn op vuur, ghosts op cursed/divine wapens... verder weet ik het zo niet