[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, gaaf. Een Dark Souls thread.

Ik heb de game sinds releasedag en ben volledig verslaafd. Bijna iedere dag wel een paar uurtjes in de game gestopt tot nu toe. Ik zit nu rond level 42 en ben net aangekomen bij Ash Lake. Ik ben ook al in Londo Ruins geweest, maar ben terug gegaan omdat er nog te veel te doen is in de eerdere delen van de game.

Ik had niet zo veel moeite met de Capra Demon, maar ik vocht er dan ook pas redelijk laat tegen. Ook Gaping Dragon was relatief makkelijk omdat de aanvallen van dat beest zo voorspelbaar zijn :p Dat beest in die vulkaan (niet Queelagg, maar daarna) lukt me echter nog niet om te verslaan. Die doodt me gewoon met een of twee klappen die moeilijk te ontwijken zijn en hij heeft zelf gigantisch veel health.

Ik heb hier ook de Dark Souls Official Guide liggen. Niet dat ik de game aan de hand daarvan speel, maar is wel leuk om door te bladeren en straks als ik klaar ben te kijken wat ik misschien gemist heb. Ik kan hem iedereen aanbevelen. Ook nog eens mooi hardcover.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:05:
Hey, gaaf. Een Dark Souls thread.

Ik heb de game sinds releasedag en ben volledig verslaafd. Bijna iedere dag wel een paar uurtjes in de game gestopt tot nu toe. Ik zit nu rond level 42 en ben net aangekomen bij Ash Lake. Ik ben ook al in Londo Ruins geweest, maar ben terug gegaan omdat er nog te veel te doen is in de eerdere delen van de game.

Ik had niet zo veel moeite met de Capra Demon, maar ik vocht er dan ook pas redelijk laat tegen. Ook Gaping Dragon was relatief makkelijk omdat de aanvallen van dat beest zo voorspelbaar zijn :p Dat beest in die vulkaan (niet Queelagg, maar daarna) lukt me echter nog niet om te verslaan. Die doodt me gewoon met een of twee klappen die moeilijk te ontwijken zijn en hij heeft zelf gigantisch veel health.

Ik heb hier ook de Dark Souls Official Guide liggen. Niet dat ik de game aan de hand daarvan speel, maar is wel leuk om door te bladeren en straks als ik klaar ben te kijken wat ik misschien gemist heb. Ik kan hem iedereen aanbevelen. Ook nog eens mooi hardcover.
ik heb hem ook besteld en zou volgens de site de 12de verstuurd moeten zijn uit de UK hopelijk komt die binnen een dezer dagen :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:05:
Hey, gaaf. Een Dark Souls thread. Dat beest in die vulkaan (niet Queelagg, maar daarna) lukt me echter nog niet om te verslaan. Die doodt me gewoon met een of twee klappen die moeilijk te ontwijken zijn en hij heeft zelf gigantisch veel health.
Agro'en en terugrennen naar de portal/fog. Dan slaat ie en komt ie vast te zitten met zn hand tussen twee stenen en gaat ie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Agro'en en terugrennen naar de portal/fog. Dan slaat ie en komt ie vast te zitten met zn hand tussen twee stenen en gaat ie dood.
spoiler:
of je gaat naar het einde waar je op een gegeven moment rechts af een soort van omloop pad heb
daar ga je achterin staan dan loop je weer naar links en wacht je tot hij je ziet dan zie je dat hij achterover hangt om met zijn arm te slaan op dat moment ren je weer naar achteren in het midden van de omloop pad en als hij met zijn arm slaat loop je terug naar links om op zijn arm te slaan .
daarna gaat zijn arm weer omhoog en hangt hij weer achterover om opnieuw te slaan en je repeat dit tot hij dood is.
ik had trouwens die armor gepakt daaroor word hij wakker en zal hij meteen naar je toe komen ook als je dood gaat en je gaat opnieue door de Fog muur hij komt meteen naar je toe daardoor moest ik heel snel rennen naar achteren en dat lukte alleen als ik alle kleren uit trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

En dat waren de Capra Demon en de Gaping Dragon. Gaat echt rap. Zo op naar Blighttown... Daar zie ik wel tegenop zeg :(... Denk dat ik de shortcut neem via
spoiler:
vally of drakes
.

Verder maar eens men titanite demon shards opmaken. Iemand tips voor welk wapen ik die zal in zetten?
Men stats zijn voornamelijk gericht op strength en endurance.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blighttown vond ik echt verschrikkelijk toen ik er begon, maar achteraf vond ik het eigenlijk wel een coole plek. Heb er ook best wel een tijdje large titanites gefarmed uit de bloedzuigertjes.

Wel grappig eigenlijk. Eerst raak je nog met een teen het water en denk je kut poison ik ga dood waar moet ik heen!!??!111

En een uur later loop je gewoon continu door die rommel heen alsof niks is :+

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 19-10-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:37:
Blighttown vond ik echt verschrikkelijk toen ik er begon, maar achteraf vond ik het eigenlijk wel een coole plek. Heb er ook best wel een tijdje large titanites gefarmed uit de bloedzuigertjes.

Wel grappig eigenlijk. Eerst raak je nog met een teen het water en denk je kut poison ik ga dood waar moet ik heen!!??!111

En een uur later loop je gewoon continu door die rommel heen alsof niks is :+
Uhu, dat heet progressie maken inderdaad :P Zo maar eens een poging wagen om blighttown in te gaan. Eerst nog even een wat makkelijkere boss proberen :P

Jeetje, waar kan ik die bottomless box ook alweer kopen/vinden.. Mijn inventory puilt echt te veel uit... pak alles op wat ik zie :+

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Mijn god, wat is dit spel soms achterlijk moeilijk. Zit letterlijk met m'n handen in het haar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PcManiaxx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:53:
Mijn god, wat is dit spel soms achterlijk moeilijk. Zit letterlijk met m'n handen in het haar :P
Waar ben je? :) Misschien heb ik wel een goede tip. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

Mensen, bedankt voor de goede tips. Carpa is eindelijk DOOD!!!! *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

westergas schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:06:
Mensen, bedankt voor de goede tips. Carpa is eindelijk DOOD!!!! *O*
Gefeliciteerd! :) Op naar The Depths! Die eindbaas is een stuk beter te doen :).

Heb zojuist de Stone Golem verslagen op NG+ zonder 1 keer geraakt te worden. Dat zijn de leuke gevechten 8) Hij is ook vrij traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik was nog een beetje aan het opruimen vandaag. Heb Hydra en Sif gekilled. Hydra in 2x (sprong een keer het diepe in :X) en Sif in 1x.

Moet eigenlijk nu naar Sen's Fortress, al zijn er nog wel wat open dingetjes zo verspreid. Zoals Catacombs, Dat stuk met die draken waar ik nog niet voorbij ben (zal wel dragon boss zitten?) en die geesten in new londo.

Zijn dat nog dingen die ik beter kan verkennen voor Sen?

Ben nu level 61 geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-10-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:23:
Ik was nog een beetje aan het opruimen vandaag. Heb Hydra en Sif gekilled. Hydra in 2x (sprong een keer het diepe in :X) en Sif in 1x.

Moet eigenlijk nu naar Sen's Fortress, al zijn er nog wel wat open dingetjes zo verspreid. Zoals Catacombs, Dat stuk met die draken waar ik nog niet voorbij ben (zal wel dragon boss zitten?) en die geesten in new londo.

Zijn dat nog dingen die ik beter kan verkennen voor Sen?

Ben nu level 61 geloof ik.
Ik zou lekker gewoon naar sen's fortress gaan. Dat is een beetje de volgorde ook van het spel in mijn beleving. Catacombs is een vrij irritante locatie en kun je beter wat later bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tips! Die ga ik maar eens proberen. Ik ben nu in de Tomb of Giants. De Catacombs ben ik doorheen. Gisteravond ook weer eens aangevallen door een andere speler. Voor de derde keer. Tot nu toe heb ik ze telkens verslagen. Twee van hen waren echt easy, want die bleven alleen maar op de aanvalsknop rammen zonder veel te verdedigen :p

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok goed, dus ik heb nu een paar avonden een beetje gefarmed. Ik wilde bepaalde stats hebben en bepaalde items. Waar ik weer stats voor nodig had. Ik ben begonnen als pyromancer en ik loop nu met een battle axe en een hollow soldier shield. (die was beter dan heater shield). Kheb nu de talisman en Heal. (dus 12 faith). Kheb een boog met wat pijlen want ik heb gemerkt dat je gewoon kan pullen als in een mmo. En 1 vs 1 is beter dan swarmed worden. Ik ben inmiddels dus lvl 19 en het verst dat ik gekomen ben is de fire in Undead burg net na de merchant :p Komt ook omdat ik redelijk wat gefarmed heb steeds en toen geen zin meer had om "echt" door te gaan. Maar daar gaat vanavond verandering in komen. Geen idee wat me te wachten staat en dat is toch best scary.

Wel nog een vraagje. Ik ben nu een vooral wat HP en stamina aan het verkrijgen. En daarna is de vraag of ik voor str of dex moet gaan? Int heeft blijkbaar geen invloed op pyromancy spells dus dat heeft niet erg veel zin. En voor faith, tja, ik heb heal, ik koop die thorolund talisman wel, die scaled niet met faith maar zou wel voor veel meer healen als ik de description mag geloven. Oh en mij pyro glove heeft een melee damage component, maar hoe melee ik met dat ding?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Zo, inmiddels in NG+ alweer in Sen's Fortress. Depths, Blighttown en Forest alweer cleared aswell. Ik vind NG+ eigenlijk makkelijker als in Demon's Souls ... niet 1x doodgegaan door een boss ... (of ben ik nou zo goed? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:09:
Zo, inmiddels in NG+ alweer in Sen's Fortress. Depths, Blighttown en Forest alweer cleared aswell. Ik vind NG+ eigenlijk makkelijker als in Demon's Souls ... niet 1x doodgegaan door een boss ... (of ben ik nou zo goed? :P)
Ben ongeveer net zo ver als jou. :) Ben volgens mij 1 keer doodgegaan bij de Capra Demon, maar dat was meer omdat ik klem zat achter een pilaar en twee honden :P. Ben ook 1 keer doodgegaan bij de Stone Golem omdat ik een slag blokte net bij het randje van het level. :P

Ga nu naar Anor Lando. Dat zal wellicht wat trickier worden met die boss daar. Zeker omdat
spoiler:
ik nu voor het wapen eerst de grote trage enemy moet killen, en als laatste pas de kleine snelle...

Iemand al een paar goede tips om mensen online te kunnen joinen? Dat systeem is echt een ramp. Ik snap best dat ze er geen normaal coopsysteem van hebben gemaakt om toch meer een gevoel van eenzaamheid en zelfredzaamheid te creëren. Maar dit werkt voor geen meter. Ben 1 keer gesummoned. Verder mijn summon neergelegd bij een aantal bazen en soms gewoon 20 minuten gewacht (handig dat tv series circa 20 minuten duren..) maar het is geen 1 keer gelukt. Het is dus amper mogelijk om alle achievements te halen, aangezien je daarvoor ook een aantal zaken PvP voor nodig hebt (of je wilt 15 playthroughs gaan doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:16:
[...]
Iemand al een paar goede tips om mensen online te kunnen joinen? Dat systeem is echt een ramp. Ik snap best dat ze er geen normaal coopsysteem van hebben gemaakt om toch meer een gevoel van eenzaamheid en zelfredzaamheid te creëren. Maar dit werkt voor geen meter. Ben 1 keer gesummoned. Verder mijn summon neergelegd bij een aantal bazen en soms gewoon 20 minuten gewacht (handig dat tv series circa 20 minuten duren..) maar het is geen 1 keer gelukt. Het is dus amper mogelijk om alle achievements te halen, aangezien je daarvoor ook een aantal zaken PvP voor nodig hebt (of je wilt 15 playthroughs gaan doen...)
Ik ben bang dat er gewoon een patch moet komen, ik heb nog meer summons failed als in Demon's Souls + ik wordt nauwelijks meer gesummoned zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ye-roon schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:02:

Wel nog een vraagje. Ik ben nu een vooral wat HP en stamina aan het verkrijgen. En daarna is de vraag of ik voor str of dex moet gaan? Int heeft blijkbaar geen invloed op pyromancy spells dus dat heeft niet erg veel zin. En voor faith, tja, ik heb heal, ik koop die thorolund talisman wel, die scaled niet met faith maar zou wel voor veel meer healen als ik de description mag geloven. Oh en mij pyro glove heeft een melee damage component, maar hoe melee ik met dat ding?
Mijn ervaring na 3x opnieuw begonnen te zijn was dat het in het begin veruit het makkelijkste is om voor de Drake Sword te gaan. Die heeft 16 str/10 dex nodig, wat je vrij snel kunt halen. Hij schaalt niet, dus vervolgens kun je je volledig vrij focussen op vit/end/etc.

Zodra dat op orde is kun je eens kijken naar andere upgraded scaling wapens, maar dat duurt heel lang. Ben nu level 61 en zelfs met 30 dex en een +10 dex-scaling speer doet de Drake Sword +3 nog bijna evenveel damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:34:
[...]

Ik ben bang dat er gewoon een patch moet komen, ik heb nog meer summons failed als in Demon's Souls + ik wordt nauwelijks meer gesummoned zelf.
ik heb zelf weinig problemen om gesummond te worden zeker in blighttown bij de Bonfire in the swamp heb al tig x mensen gehlpen met die Spider witch Boss
gisteren ook in de woods bij die hidden Bonfire vlak bij die 20k deur daar heb ik ook een sign neer gelegd en werd gesummond door iemand die daar werd geinvade door 2 mensen en ondertussen ook 3 npc die daar rond lopen moest verslaan we hebben alles gekilled op 1 invader na toen was mijn host dood en werd ik weer terug gestuurd.
ik ben zelf level 29 heb mijn stats kwa strengt en en vit/end net genoeg zodat ik het dragon sword kon gebruiken verder intel op 26 geloof ik nu en faith op 12 voor heal.
en mijn Pyro flame op +15 en nu op Pyro1 dit ga ik vanavond nov verhogen naar Pyro5 max settings
doe nu al op standaard skeletons tussen de 1100 en 1600 damage met great fireball :)
settings voor de Pyro flame zijn nu -/-/s/s/ dus hij scaled ook nog max op intel en faith als ik het goed begrijp.
later als mijn pyro max out is ga ik misschien verde op intel zodat mijn Souls spells sterker worden.
verder ben ik wel heel zwak maar goed dat vind ik nu minder belangrijk gewoon niet geraakt worden en heel veel damage doen werk ook goed.
eenigste ik moet nog wel een ander melee wapen vinden/ maken zodat ik de skeletons in de catacombs kan dood maken.
zit te denken aan het atoria's sword die is volgens mij all devine kijken of dat een beetje lekker mept.
iemand anders een idee wat een goed melee wapen is voor een Magie Caracter die niet veel strenght heeft.
probeer mijn level een beetje laag te houden zodat ik wat meer gesummond kan worden en eventueel kan invaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Zo, gisteravond dik zitten grinden in de Undead Burg, lvl 19, Dragon Sword gehaald en geporbeerd die Black Knight te killen die in dat gangetje onder aan de trap naar de Tauren staat, na 2x dood gaan had ik m'n tactiek goed en toen ging die redelijk snel neer :) ring gevonden daar die m'n def boost wanneer mn HP laag is, lijkt me best handig :)

Nu een beetje aan het rond dwalen, ben de cemetry op gegaan om die skeletons te doen en die loot te scoren, ging eigelijk zonder problemen, zelfs die grote skeletons gaan snel neer met die Dragon Sword! Catacombs was een vergissing though ;)

Ik denk dat ik vanavond maar die Boar ga proberen, klopt het trouwens dat er in de buurt van die draak geen Bonfire is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

ik heb zelf weinig problemen om gesummond te worden zeker in blighttown bij de Bonfire in the swamp heb al tig x mensen gehlpen met die Spider witch Boss
gisteren ook in de woods bij die hidden Bonfire vlak bij die 20k deur daar heb ik ook een sign neer gelegd en werd gesummond door iemand die daar werd geinvade door 2 mensen en ondertussen ook 3 npc die daar rond lopen moest verslaan we hebben alles gekilled op 1 invader na toen was mijn host dood en werd ik weer terug gestuurd.
Vanavond maar eens proberen dan.. Wat ik jammer vind is dat je maar een range van 10% hebt tav het level van degene waarbij je kunt joinen. Doe dan gewoon 10% boven het level en 20 % onder het level, of 15% boven en 25 onder. Dan maakt men veel meer kans om te helpen.

Ik kom er nu ook achter dat pyro echt mega damage doet. Heb nu +15. Die ga ik vanavond ook naar +5 brengen. Moet alleen even uitzoeken hoe ik dat moet doen. Alleen ben nu in de level 80 en jij hebt al een hogere intel dan mij :+ Heb me daar totaal niet op gefocust.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

roodbwoy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:05:
Ik denk dat ik vanavond maar die Boar ga proberen, klopt het trouwens dat er in de buurt van die draak geen Bonfire is?
Je bedoelt die rode draak aan het einde van de brug? Je kunt heel makkelijk een shortcut openen naar de bonfire in undead burg.
spoiler:
Als je de brug oploopt (moet je wel snel doen...) heb je aan de rechterzijde een trap naar beneden. Daarna kom je in een kamer met 2 gangen. De ene gang geeft toegang tot de onderkant van de brug, met twee vijanden. De andere gang gaf volgens mij een shortcut naar een bonfire.

Edit: hmz dacht dat ik hem had geedit, maar heb een nieuwe post gemaakt. sorry.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik ben nog niet zo heel ver (net anderhalf uur speeltijd, en gisteren bij 2e campfire aangekomen in het 1e level), maar ik heb toch al aardig wat goodies verzameld (waaronder een enorm two-handed-sword waarvoor je strength 24 nodig hebt :-S maar ook items waaronder staat "no value").

Anyways, is er ook ergens een plek waar ik al mijn shizzle kan stashen, zoals bij Stockpile Thomas in Demon's Souls? Of kun je nu unlimited spullen meeslepen?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

Je bedoelt die rode draak aan het einde van de brug? Je kunt heel makkelijk een shortcut openen naar de bonfire in undead burg.
spoiler:
Als je de brug oploopt (moet je wel snel doen...) heb je aan de rechterzijde een trap naar beneden. Daarna kom je in een kamer met 2 gangen. De ene gang geeft toegang tot de onderkant van de brug, met twee vijanden. De andere gang gaf volgens mij een shortcut naar een bonfire.

Edit: hmz dacht dat ik hem had geedit, maar heb een nieuwe post gemaakt. sorry.
Yes dat klopt maar is one-way only, kan wel terug naar de Undead Burg maar niet snel terug naar de brug met de draak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

roodbwoy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Yes dat klopt maar is one-way only, kan wel terug naar de Undead Burg maar niet snel terug naar de brug met de draak :)
Hmz, wel toch? Je kunt een trap naar beneden schoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Vanavond maar eens proberen dan.. Wat ik jammer vind is dat je maar een range van 10% hebt tav het level van degene waarbij je kunt joinen. Doe dan gewoon 10% boven het level en 20 % onder het level, of 15% boven en 25 onder. Dan maakt men veel meer kans om te helpen.

Ik kom er nu ook achter dat pyro echt mega damage doet. Heb nu +15. Die ga ik vanavond ook naar +5 brengen. Moet alleen even uitzoeken hoe ik dat moet doen. Alleen ben nu in de level 80 en jij hebt al een hogere intel dan mij :+ Heb me daar totaal niet op gefocust.
ik weet niet precies maar wat ik nu las op de wiki page is het 10 levels verschil + 10% hoger of lager volgens de meesten het zelfde als bij Demon souls

spoiler:
maar als je bv. je zelf aansluit bij de Forest hunter Covenant dan krijg je een ring met het doel om de Forest te beschermen voor indringers als je die om doet dan heb je een kans om gesummond te worden en kan het zijn dat je tegen anderen PvP'd die misschien wel 100 levels hoger zijn dan jij
maar de loot is zo ver ik weet souls er zijn gasten die wel over de 100k souls kregen bij het verslaan van iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

roodbwoy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Er zijn twee routes. De ene is op de brug de trap naar beneden (daar de trap naar beneden schoppen voor toegang tot je oude bonfire) en dan onder de brug door via de ratten naar boven. Dit is best een kutstukje in het begin om elke keer te doen voor de boss.

Tweede route is gewoon bovenlangs. Als je links gaat staan komt op een gegeven moment de draak naar je toe ipv vuur te spuwen. Dit is het moment dat je tussen zn benen door kunt rennen naar het einde van de brug. Hier is een tweede bonfire die je direct bij de Boar brengt.

Trouwens, iemand de speedrun al gezien? Dark Souls van begin tot eind in 1 uur en 26 minuten :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bosmonster schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Er zijn twee routes. De ene is op de brug de trap naar beneden (daar de trap naar beneden schoppen voor toegang tot je oude bonfire) en dan onder de brug door via de ratten naar boven. Dit is best een kutstukje in het begin om elke keer te doen voor de boss.

Tweede route is gewoon bovenlangs. Als je links gaat staan komt op een gegeven moment de draak naar je toe ipv vuur te spuwen. Dit is het moment dat je tussen zn benen door kunt rennen naar het einde van de brug. Hier is een tweede bonfire die je direct bij de Boar brengt.

Trouwens, iemand de speedrun al gezien? Dark Souls van begin tot eind in 1 uur en 26 minuten :+
Das wel snel :P, maar als ik kijk hoe snel ik nu voorbij alle eindbazen kom. Het is echt goed te merken dat de moeilijkheidsgraad voornamelijk is gelegen in het onbekende. Dus het niet kennen van de vijand, het bang zijn dat als je een hoekje omloopt er een enorme knight voor je staat :P In de eerste playthrough heb ik in elk nieuw gebied echt stapje voor stapje met men schild omhoog gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Bosmonster schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Ah mijn dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

Das wel snel :P, maar als ik kijk hoe snel ik nu voorbij alle eindbazen kom. Het is echt goed te merken dat de moeilijkheidsgraad voornamelijk is gelegen in het onbekende. Dus het niet kennen van de vijand, het bang zijn dat als je een hoekje omloopt er een enorme knight voor je staat :P In de eerste playthrough heb ik in elk nieuw gebied echt stapje voor stapje met men schild omhoog gelopen :P
Zelfde hier, wat mij het meeste tijd heeft gekost de tweede keer was Blighttown uitlopen...ik raak zo snel verdwaald daar. Kon de shortcut niet vinden dus ik ben via de normale eruit gelopen...dat was lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Ben nu als Knight begonnen en dit is toch wel knap lastig. Zit nu in Undead Burg beetje te farmen voor meer endurance.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

coolz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:55:
Ben nu als Knight begonnen en dit is toch wel knap lastig. Zit nu in Undead Burg beetje te farmen voor meer endurance.
Je zou een paar armor stukken eerst uit kunnen laten zodat je wel snel kunt rollen. Of wat lichtere armor aandoen van mobs die ze droppen. (de goedkope hollow armor etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

ik ben begonen als Sorcerer daar is intel belangrijk vandaar dat die hoger is en als je de Pyro flame upgrade word hij op een gegeven moment scaleble met intel en faith als ik het goed begrijp
verder als je hem wil verhogen boven de +15 moet je Quelana of Izalith vinden die kan het verder upgraden naar Pyro5 kost wel een berg maar dan heb je ook iets

spoiler:
je kan haar vinden hier http://darksoulswiki.wikispaces.com/Quelana+of+Izalith
als je meteen rechts gaat vanuit die bonfire beneden in de swamp dan krijg je op een gegeven moment rechts die houten lift (shortcut naar firelink)
daar loop je voorbij tot de volgende muur dan heb je links een groot stenen blok in dat water waar ook een lijk lag met ik geloof een soul daar aan de andere kant van dat blok zit ze misschien dat je er all een keer bent langs gelopen ze ziet er namelijk een beetje lijkerig uit maar volgens mij moet je eerst aan een paar dingen voldoen voordat ze daar is je Pyro flame moet zowiezo +10 of hoger zijn
als je rond de 90k aan souls bij je hebt kan je ook alle spells bij haar kopen :)
en dan van Pyro +15 naar Pyro1 kost 25k Pyro1 naar Pyro2 27k verder ben ik ook nog niet
ik zit zelf trouwens bij de Chaos Servant Covenant en dan krijg je meteen all de Chaos Great Fireball
die doet erg au is een Fireball die eenmaal de grond raakt ook een lava plas neer legt voor een aantal sec
mocht je haar quest volbrengen dat is 30 humanity inleveren bij haar dan krijg je ook nog de Chaos Firestorm en open je de shortcut naar Izalith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
FreakGIB schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

Ik ben begonen als Sorcerer daar is intel belangrijk vandaar dat die hoger is en als je de Pyro flame upgrade word hij op een gegeven moment scaleble met intel en faith als ik het goed begrijp
verder als je hem wil verhogen boven de +15 moet je Quelana of Izalith vinden die kan het verder upgraden naar Pyro5 kost wel een berg maar dan heb je ook iets
Jammergenoeg geldt dat scalen van de damage op Pyro flame alleen voor de melee attack die je ermee kan doen. Het upgraden naar +15(en vervolgens naar de betere versie) zorgt er alleen voor dat de magic attacks meer damage doen.

Als Pyro zal je dus in principe nooit souls aan intel/faith hoeven te verspillen. Tenzij je hard wilt slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Savageone schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Jammergenoeg geldt dat scalen van de damage op Pyro flame alleen voor de melee attack die je ermee kan doen. Het upgraden naar +15(en vervolgens naar de betere versie) zorgt er alleen voor dat de magic attacks meer damage doen.

Als Pyro zal je dus in principe nooit souls aan intel/faith hoeven te verspillen. Tenzij je hard wilt slaan.
oke dat wist ik niet
maar hoe werkt dat dan bv met de Catalist die scaled wel met Intel kwa soul arrow damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zo te zien is de game nog niet echt voor een leuke prijs mee te nemen, zie hem vanaf € 49 staan in de pricewatch (PS3)

Mocht iemand hem al beu zijn of te moeilijk vinden, contact me ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Destianto schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:02:
Zo te zien is de game nog niet echt voor een leuke prijs mee te nemen, zie hem vanaf € 49 staan in de pricewatch (PS3)

ik wilde pas Demon Souls kopen nieuw bij de reguliere winkel voor iemand zijn verjaardag
en de prijs was rond de 60 euro heb ik dus niet gedaan maar dit laat wel zien dat deze Game reeks een beetje een cult status heeft denk ik ik had zelf Demon Souls gekocht via een aanbieding op internet voor rond de 40 euro US versie
en Dark Souls met Geluk gewonnen via Tweakers / Namco Bandai :)
dus de eenigste manier is denk ik idd tweedehands van iemand die het spel of uit heeft of totaal niks vind.

[ Voor 7% gewijzigd door FreakGIB op 20-10-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Savageone schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Maar hoe sla je met dan ding dan? kheb het al paar keer geprobeerd maar het wil niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Destianto schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:02:

Deze game is z'n full price meer dan waard (en je kan hem met een beetje zoeken voor ~43 euro vinden)! Zelfs Demons Souls zou ik nu nog wel voor full price willen kopen :) (sowieso een aanrader voor degene die Dark leuk vinden, maar Demons nooit gespeeld hebben. Hij is nu wel voor 15-20 euro te vinden)

Ook weer een typisch Demons/Dark Souls momentje hier: 20k souls weggooien omdat ik vers uit het kraaiennest val in Firelink en daarna terug in de Asylum als een n00b doodga bij de vuurzombies. Gelukkig ben ik het gewend van Demons Souls want anders was het controller-door-kamer/tv-rage-time! :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:53
Oooh my fucking god! Ik had de ingang van darkroot garden gevonden, aaah fijn direct 2 bosses kunnen omleggen! Op gegeven ogenblik heb ik dus 16k souls. Ik zal al bij mijzelf te denken huppa 3 levels omhoog straks. Kom ik via een shortcut bij een 3 tal ents! Wat doen ze ze bijten me in m'n hoofd! Dood en weer bij de bonfire van Undead Parish, vlakbij de blacksmith, afijn even snel mijn souls weer recoveren. Wat gebeurt er in het begin? Ik swing net iets te hard met mijn zwaard tegen een ent en val in de afgrond!

Ik kon mezelf wel opvreten! 16k souls weg! Daar gingen m'n levels! Nu heb ik gelukkig ook de bonfire in Darkroot garden gevonden, maar my god wat zijn die ents irriterend, wel moet ik zeggen dat ik het een leuk stukje vind om souls te grinden, de giants en de ents leveren zo'n 1400 souls per keer op. Ik denk dat ik maar een tijdje daar souls ga grinden en dan mijn geluk eens probeer in Lower undead burg aangezien ik de basement key heb. Pfff echt af en toe raakt mijn geduld helemaal op want dan wil ik alles te snel! Terwijl ik juist rustig moet spelen. Wie oooh wie kent dit gevoel ook!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ikke :p

Die grabattack van die ents zijn idd irritant.

Zit nu voor het eerst vast in ng +. Bij het duo in anor lando. Moet helaas eerst smough killen, maar dat gaat niet echt goed.. en dan moet het moeilijkste nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bij die Ents komt de range van een speer weer erg goed van pas. En dat je kunt aanvallen met je schield up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Bosmonster schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:52:
Bij die Ents komt de range van een speer weer erg goed van pas. En dat je kunt aanvallen met je schield up :)
Moet zeggen dat ik bijna altijd zo speel. Lightning Spear +5 is te goed :/

Argh! Ik wordt helemaal gek van de Iron Golem op NG+. Zelfs als ik achter 'm sta grabbed ie me soms en ben ik in 1 klap dood.

[ Voor 31% gewijzigd door TheAshcat op 20-10-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:53:
[...]

Moet zeggen dat ik bijna altijd zo speel. Lightning Spear +5 is te goed :/

Argh! Ik wordt helemaal gek van de Iron Golem op NG+. Zelfs als ik achter 'm sta grabbed ie me soms en ben ik in 1 klap dood.
Ik sta nu in Sens Fortress boven in met mijn sign in het laatste kamertje net na de boogschutter. Echt rampzalig dat er van die verschillende servers zijn waardoor je niet eens goed kunt joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Niets...zie je nog steeds niet. Godver ga wel weer alleen verder >.<

Nu zelfs geen soul signs meer op deze server. Gewoon diep triest dit.

[ Voor 34% gewijzigd door TheAshcat op 20-10-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:49:
Niets...zie je nog steeds niet. Godver ga wel weer alleen verder >.<

Nu zelfs geen soul signs meer op deze server. Gewoon diep triest dit.
Jammer :(. dan ga ik maar hopen dat iemand anders me summoned...

Welk level ben je? Ben nu level 90, dus als je tussen 81 of 99 bent dan zouden we elkaar moeten kunnen zien als we op dezelfde server zaten volgens mij :S

Heb je een geweldig systeem dat xbox live heet en dan doen ze het zo :+

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

ARGHHH hij had nog 1 hit over! > vloog ie naar achteren en nokte die me over de rand. Ik wou dat ze de online functies eens fixen.

Dit spel wordt volgens mij meer gespeeld als Demon's Souls maar daar had ik veel meer summons op de grond. En werdt ik ook daadwerkelijk gesummoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:54:
ARGHHH hij had nog 1 hit over! > vloog ie naar achteren en nokte die me over de rand. Ik wou dat ze de online functies eens fixen.

Dit spel wordt volgens mij meer gespeeld als Demon's Souls maar daar had ik veel meer summons op de grond. En werdt ik ook daadwerkelijk gesummoned.
Succes :). We proberen het wel weer bij Ornstein en Smough ;) Ik moet daar voorbij komen... enige manier om weer te kunnen
spoiler:
warpen..

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Net gehaald, inmiddels iets verder in Anor Londo, 2x summoning failed al. Dit verpest gewoon mijn experience nu :< ik wil die covenant ook nog joinen zonder al te veel faith...gaat wel onmogelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:35:
Net gehaald, inmiddels iets verder in Anor Londo, 2x summoning failed al. Dit verpest gewoon mijn experience nu :< ik wil die covenant ook nog joinen zonder al te veel faith...gaat wel onmogelijk worden.
)

Net bijna 3 keer de tweeling in anor. Lando verslagen met behulp van summons, maar iedere keer faal ik op het einde. Echt nog maar 10 procent van zen health..ik denk dat ik die quelaag furysword maar moet ontwikkelen en upgraden... zo kom ik echt geen steek verder. Wilde dit klaar hebben voordat alle andere leuke spellen uitkomen, maar dat zie ik niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren eindelijk verder gegaan. Voorzichtig lopen en dingen dood maken. En toen stond daar zo'n dude in het zwart met ze rug naar me toe. Dus ik denk die kan ik wel aan. BAM! dood :s Ik had me pyromancy niet equipped en dat was toch best nice. Uiteindelijk nog 2 keer dood gegaan en toen had ik em dood. Dank u Fireball en firebombs :) Hellaas alleen een titanite chunk drop.

Daarna de taurus demon en damn, wat een pussy. Daarna me drake sword gehaald en naar bed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm zit nu in Sen's Fortress en heb het al zo goed als cleared op de boss na. Alleen zitten er in de kelder 4 van die lightning mini-bosses die ik dood wil hebben. Heb er 2 dood, maar die laatste kamer heeft er 2 en dat is toch iets teveel van het goede :(

Helaas nu Blizzcon, dus dat ga ik het weekend voornamelijk kijken (Dark Souls was eigenlijk als zoethoudertje tot Diablo 3). Zal wel niet zo heel veel tijd overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vandaag moet die ornstein en smough dood. Als dat niet lukt dan zal ik hem maar op de makkelijkere manier proberen te halen. Want ornstein als eerste verslaan en smough als 2e is een eitje, met name omdat je hem vast kan zetten achter een pilaar als hij in zijn eentje is. Wel jammer dat ik dan niet de 1000 gs ga halen. Dan probeer ik nog de twee covenants te joinen en alle firespells / miracles te halen en het andere einde :)

Ik vond het nog leuk om in NG+ verder te spelen voor alle achievements. Maar als ik deze baas niet op de juiste manier kan verslaan dan houdt het op voor de rare weapon collection helaas. In NG++ zal het helemaal onmogelijk zijn :P

Weet iemand trouwens waar ik makkelijk humanity kan farmen? Die heb ik nodig voor zowel de covenants, alswel om de NPC en wellicht een real life speler te summonen voor de bossfight. Tips worden erg gewaardeerd :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:58:
Weet iemand trouwens waar ik makkelijk humanity kan farmen? Die heb ik nodig voor zowel de covenants, alswel om de NPC en wellicht een real life speler te summonen voor de bossfight. Tips worden erg gewaardeerd :P
Je laten summonen bij de moonlight butterfly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Ratten droppen het vaakst humanity. Je zou dus in de Depths kunnen farmen. Verder krijg je als je iemand helpt met de boss ook humanity(geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Darkwand3r3r schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:59:
Ratten droppen het vaakst humanity. Je zou dus in de Depths kunnen farmen. Verder krijg je als je iemand helpt met de boss ook humanity(geloof ik).
Uhu, maar dan moet het online systeem goed werken ;)
westergas schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:20:
[...]

Je laten summonen bij de moonlight butterfly?
Ik zou geen humanity opofferen om iemand te kunnen summonen bij de moonlight butterfly :P. Die boss is echt een eitje. Paar van zijn missiles ontwijken en hij legt zen hoofdje op de brug waarna je hem lekker rustig in de pan kunt hakken :)

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Uhu, maar dan moet het online systeem goed werken ;)
Tja...meestal als ik mijn sign drop ben ik binnen no time gesummoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

westergas schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:01:
[...]

PS3 of Xbox? Ik zal het zo eens proberen. Krijg je dan 1 humanity, of krijg je er dan een stuk meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

PS3 of Xbox? Ik zal het zo eens proberen. Krijg je dan 1 humanity, of krijg je er dan een stuk meer?
1 en de souls die zo'n boss normaal geeft
en volgens mij als je wil joinen bij de warrior of sunlight waar je normaal gesproken 50 faith voor nodig hebt
gaat die requirement omlaag als je anderen helpt met hun boss te verslaan
en kan je later joinen daar als je genoeg geholpen hebt
dus voor elke boss fight die je helpt gaat de requirement met 5 omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

westergas schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:01:
[...]

Ik sta nu ook voor de duo boss en inmiddels ben ik daar geinvade, hij dood natuurlijk :P

Maar wel al 3x een summoning failed gehad, ik kan gewoon geen mensen in mijn wereld summonen meer? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

PS3. Moonlight butterfly dropt 1 humanity en 1500 souls. Die had ik gisteren dus in nog geen 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Het feit dat alles nu P2P is zorgt echt voor veel minder online interactie in vergelijking met demon souls. Demon souls had je zelfs afentoe dat je al gesummoned was voordat je de summoning animatie af had gemaakt :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Ik zou geen humanity opofferen om iemand te kunnen summonen bij de moonlight butterfly :P. Die boss is echt een eitje. Paar van zijn missiles ontwijken en hij legt zen hoofdje op de brug waarna je hem lekker rustig in de pan kunt hakken :)
Je hebt gelijk natuurlijk, al maak ik me niet zo druk om humanity. Die farm je in notime bij elkaar in the Depth, waar je een stuk of tien ratten hebt vlakbij een bonfire.

Ik kindle ook iedere bonfire die ik tegenkom tot nu toe en heb er nog een stuk of 10 :P

(nu ben ik wel een redelijke farmer, maar dat komt doordat ik vaak weinig tijd heb om te spelen en dan maar kies om even een half uurtje ratten te killen ofzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Ik sta nu ook voor de duo boss en inmiddels ben ik daar geinvade, hij dood natuurlijk :P

Maar wel al 3x een summoning failed gehad, ik kan gewoon geen mensen in mijn wereld summonen meer? :S
Ik werd gisteren geinvade... Ik stond voor de deur van de boss om te wachten tot ik een aantal summonsigns zag... maar werd ineens geinvade en kreeg die achterlijke spel van traag lopen om de oren... Mja, als je juist alles hebt geequipped voor de bossfight hou je daar eigenlijk geen rekening mee... Dus daar ging weer 1 humanity..

Hoe gaat het met jou en die boss? Wie moet jij nu als eerste killen voor de juiste soul?

Ik baal ervan dat ik nog niet tot 15 flasks kan kindlen.. :S Of kan dit wel zonder dat je de lordvessel hebt, maar ik dus niet weet hoe het moet? Edit: ah moet dus Pinwheel in de catacombs killen om hoger te kunnen kindlen... Daar maar ook eens een keer naar toe gaan dan.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Eindelijk ook Ornsteins soul!

Crystal Ring Shield gebruikt, doet standaard 495 dmg op NG+

Nu had ik nog die NPC + een extra summon die me helpte. Nu kan ik straks eindelijk de achievement halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:47:
Eindelijk ook Ornsteins soul!

Crystal Ring Shield gebruikt, doet standaard 495 dmg op NG+

Nu had ik nog die NPC + een extra summon die me helpte. Nu kan ik straks eindelijk de achievement halen :P
Hhmzz. Hoe bedoel je crystal ring shield icm 495 damage?

Edit: feli! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

Hhmzz. Hoe bedoel je crystal ring shield icm 495 damage?

Edit: feli! :)
De L2 (normaal parry of smash) van het schild doet een magic attack. Deze doet belachelijk veel dmg op sommige enemies :P

Hier een filmpje van iemand die hem tegen Nito gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

De L2 (normaal parry of smash) van het schild doet een magic attack. Deze doet belachelijk veel dmg op sommige enemies :P

[video]
OK, nice. zo eens proberen. Ben je nog in de buurt? ;). Kun je dat schild wel repareren? Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:03:
[...]

OK, nice. zo eens proberen. Ben je nog in de buurt? ;). Kun je dat schild wel repareren? Ja dus.
Je kunt hem godzijdank repareren. :)

Ik kan je straks wel helpen maar ga echt eerst ff de dark sun killen, had 'm helemaal overgeslagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:16:
[...]

Je kunt hem godzijdank repareren. :)

Ik kan je straks wel helpen maar ga echt eerst ff de dark sun killen, had 'm helemaal overgeslagen :D
Neeeeee. niet doen. Ehm dan kiun je een bepaalde magic niet halen! Eerst even de covenant completen!

Level

Required Souvenir of Reprisal 10X

Reward
Miracle: Darkmoon Blade, Equipment: Darkmoon Talisman

Alhoewel ik nog maar 2 souvenirs heb...

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je kunt trouwens ook humanity halen door veel berichten op de grond te plaatsen. Als iemand een + rating geeft aan een bericht dat je hebt geplaatst, krijg je humanity geloof ik (had ik gelezen op de wiki volgens mij). Het is natuurlijk niet echt een betrouwbare of snelle manier, maar het kans je soms wat extra humanity geven op onverwachte momenten.

[ Voor 23% gewijzigd door Walance op 21-10-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zit nu te wachten totdat ik een summon sign zie... Heb de NPC al gesummoned... En men equipment ready. Wat hoop ik dat ik hem haal..

Pffff, had hem met enkel de NPC summon bijna verslagen met die crystal ring shield. Deed 860 damage per keer.

Nu op zoek naar humanity :D Ff farmen in the depths. Tnx voor het advies The Ashcat. Jammer dat we niet samen kunnen spelen :)

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

[video]
Weet je welk zwaard hij gebruikt? het ziet er redelijk snel uit en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

ye-roon schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

Weet je welk zwaard hij gebruikt? het ziet er redelijk snel uit en zo :)
Volgens mij is dat gewoon een Black Knight Sword, ben er niet zo'n fan van imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die heavy weapons ben ik ook geen fan van. Veel te traag. Je blijft ook vrij lang onbeschermd en is lastig streaks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Gister de 1e bel af laten gaan :) battle was redelijk easy met Dragon Sword en zelf lvl 20 zijnde ;-) daarna die een-potige magic monster achtig ding gewhacked, ook zonder problemen. Bos in, ook zonder problemen, uiteindelijk swarmed door 2 van die grote stenen dudes die je slowen + 2 van die boompjes op me... *dood*, 15k souls gedropped... dan maar terug souls halen, lopen, lopen, lopen, *SCHRIK* druk op dodge en rol zo het ravijn in... dag souls.

ik hou van dit spel :'-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
roodbwoy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:49:
Gister de 1e bel af laten gaan :) battle was redelijk easy met Dragon Sword en zelf lvl 20 zijnde ;-) daarna die een-potige magic monster achtig ding gewhacked, ook zonder problemen. Bos in, ook zonder problemen, uiteindelijk swarmed door 2 van die grote stenen dudes die je slowen + 2 van die boompjes op me... *dood*, 15k souls gedropped... dan maar terug souls halen, lopen, lopen, lopen, *SCHRIK* druk op dodge en rol zo het ravijn in... dag souls.

ik hou van dit spel :'-)
Hahahaha zo herkenbaar
ik had ook een keer zoiets Valley of drakes aan de kant of the woods heb je een lift en een bonfire heel dicht bij dit was mijn oude farming plek.
dus ik met de lift naar beneden uit de lift richting de draakjes 2 gekilled en toen werd ik gekilled.
oke niks aan de hand Bonfire is dicht bij dus vanuit de bonfire richting de lift loop de hoek om om in de lift te stappen alleen die was nog benedennnnnnnnn Dood dag souls.
haastig spoed is zelden goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Haha, dan moet ik elke keer denken aan die playthrough op Youtube van een gast. Die killde per ongeluk een NPC in Anar Londo waardoor de bonfire niet te gebruiken was. En dat was voor het meest irritante stuk in het spel, namelijk met die archers.

In het filmpje laat ie zien wat ie elke keer moet doorlopen, maar dan versneld. Vervolgens is die eindelijk weer daar en rolt ie zo de afgrond in :+
FreakGIB schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Hahahaha zo herkenbaar
ik had ook een keer zoiets Valley of drakes aan de kant of the woods heb je een lift en een bonfire heel dicht bij dit was mijn oude farming plek.
dus ik met de lift naar beneden uit de lift richting de draakjes 2 gekilled en toen werd ik gekilled.
oke niks aan de hand Bonfire is dicht bij dus vanuit de bonfire richting de lift loop de hoek om om in de lift te stappen alleen die was nog benedennnnnnnnn Dood dag souls.
Maar dat is naaierig. Dat had ik laatst ook. Altijd reset die lift was mijn ervaring. Dus ik ging dood beneden, ren de lift in.. lift... lift?!??? AAaahhhh.. *FLATS*

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FreakGIB schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
Zoooo herkenbaar :D Wat was ik toch chagrijnig op mezelf toen ik dat deed :D Voordat ik feitelijk viel, zag ik het gat al en toen een seconde later lag ik beneden.

Verdomme. Heb ik eindelijk veel humanity... zie ik niet eens 1 tekstsing in het hele level... laat staan een summonsign...

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Eindelijk gehaald. Men NPC ging 1 sec nadat ik in fase 2 zat dood, dus heel ornstein in men uppie gedaan. Tnx to TheAshcat, Wat is dat schild fijn en ga ik vaak gebruiken :D

LOL. heb echt hardop gelachen :D Als je de lordvessel krijgt, ligt er een hele grote vrouw mooi te wezen. Ik zag zo'n tekstsign met... amazing chest ahead. _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Speel al een paar uur niet meer maar toch even nog iets kwijt: Zijn STR weapons nu zo underrated? Ik heb nu 50STR voor Hazels Shield maar bleek achteraf een giant waste of points aangezien Greatshield of Artorias net zo goed bleef en 10pts lichter.

Alle 'grote sterke' STR weapons zoals de Stone Greatsword zijn een stuk trager en doen evenveel of soms minder dmg als mijn Lightning Spear of Quelaag's Furysword.

Heb een beetje het gevoel dat ik veel meer had kunnen krijgen met INT te upgraden en gewoon een magic weapon. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:39:
Speel al een paar uur niet meer maar toch even nog iets kwijt: Zijn STR weapons nu zo underrated? Ik heb nu 50STR voor Hazels Shield maar bleek achteraf een giant waste of points aangezien Greatshield of Artorias net zo goed bleef en 10pts lichter.

Alle 'grote sterke' STR weapons zoals de Stone Greatsword zijn een stuk trager en doen evenveel of soms minder dmg als mijn Lightning Spear of Quelaag's Furysword.

Heb een beetje het gevoel dat ik veel meer had kunnen krijgen met INT te upgraden en gewoon een magic weapon. :<
Hey, dat gevoel heb ik ook. Heb 36 STR. ten opzichte van 21 en 20 aan faith en intel... Gebruik nu vooral mijn halbert divine+9 en mijn fire+5 en lightning spear+5. Af en toe gebruik ik mijn black knight sword +5 om hele trage enemies hard twohanded te hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fantastisch spel.

Maar net iets gedaan waarvan ik me afvraag of het wel netjes is. Was een paar uur aan het spelen, en net in human vorm een boss verslagen. Vervolgens loop ik voor het eerst langs de boss-locatie. Verderop kom ik een mini-boss tegen. Ik probeer te vechten, maar hij doet veel pijn, dus ik besluit terug te gaan. Mijn bedoeling is terug te wandelen naar de laatste bonfire, souls uit te geven en een einde aan het avondje gamen te breien.

Bijna ben ik het gebied uit, de uitgang al vol in zicht. Ongeveer 2 seconden voordat ik dat punt bereik, wordt de uitgang opeens wit. Invasion. Notabene m'n eerste 'echte' PvP invasion. Bah, zo zit ik vast tussen de geblokkeerde uitgang en de mini-boss die ik niet wil pakken. Wat nu? Ik ga niet naar die mini-boss, heb al besloten dat ik die nu niet wil bevechten.
Dus rest mij om te wachten waar ik ben. Mooie kijklijn, schild in aanslag, zo verrast de invader me in elk geval niet.....
.....
(een paar minuten verstrijken)
.....
Kennelijk ligt de invader in een hinderlaag. Waar ik nooit in zal komen, want ik ga niet naar die mini-boss. Verstopt ben ik nou ook niet, sta duidelijk in het zicht. Kortom, een pad-stelling.
.....
Bah, ik ben het zat, dus trek de netwerkkabel er uit. Dark Souls klapt er dan meteen uit omdat hij je PSN-aanmelding mist. Ik ben even drinken gaan halen en heb toen weer geladen, en m'n plan alsnog uitgevoerd.

Wat denken jullie? Is dit onsportief? Of gewoon pragmatisch? Hoort een invader initiatief te nemen? Of moet je als host hem de invader opzoeken, zelfs als je helemaal die kant niet op wil/kan? En waren er misschien andere oplossingen?

(spoiler bevat de details van boss/locatie)
spoiler:
Dit was net na de Hydra te in Darkroot Basin, waarna ik de ladders langs de waterval ben opgegaan. Die enorme 'rat' daarboven deed zoveel pijn met onvoorspelbare aanvallen dat ik ben omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die poesjes? Die zijn toch niet zo erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Bosmonster schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:21:
Die poesjes? Die zijn toch niet zo erg :P
Die poesjes niet, de baas erna wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:19:

Wat denken jullie? Is dit onsportief? Of gewoon pragmatisch? Hoort een invader initiatief te nemen? Of moet je als host hem de invader opzoeken, zelfs als je helemaal die kant niet op wil/kan? En waren er misschien andere oplossingen?
Ik snap je wel, zeker als de invader geen initiatief neemt. Het is gewoon inherent aan het systeem van random invaders. Je stelt je in om een bepaald doel te bereiken in de SP en dan ineens word je verstoord door een invader :) Dat kan best irritant zijn.. Als je naar de boss van Anor Lando wilt dan moet je een drietal silver knights killen en een tweetal zeer grote knights.. Dus ik had die vijanden gekilled... wil ik wat mensen proberen te summonen... wordt je ineens geinvade en uiteindelijk gekilled... Toen baalde ik wel, zeker omdat ik door zo'n lame slow motion spell werd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kan iemand die een PS3 versie heeft aangeven wat er precies in de doos zit. Een PSN voucher voor themes / unlockables o.i.d ?

[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 22-10-2011 14:52 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Zooo zeg vandaag weer een productieve dag gehad, The Dephts zijn compleet gecleared! Op dit moment level 36, de levels gaan echt vliegensvlug nu! Ik ben nu weer terug gegaan naar Darkroot Garden, tijd om Sif de wolf even in de pan te hakken.

Ik vind Sif op dit moment nog wel 1 van de challenging bosses, puur omdat je je roll goed moet timen om onder hem te komen. Verder moet ik maar even kijken waar ik hierna naartoe ga, ik denk blighttown?

Ook hoop ik in 1 van de nieuwe gebieden een nieuw mooi wapen of shield tegen te komen, ik loop nog steeds met een upgraded black knight shield en uiteraard Drake's sword. Ik heb wel een Halbert die een Black Knight heeft gedropped, maar daar heb ik minimaal 34 strenght voor nodig. Ik ben benieuwd wat er nog komen gaat. Ik heb zelf het gevoel dat ik nog maar net op een kwart van het spel zit!

Er is ook voor de eerste keer iemand in mijn word geinvade, volgens mij had iemand anders het al gezegd, maar het geeft een compleet andere dimensie aan het spel, waar je voornamelijk op de SP bent gefocust kan er zo even iemand jou world invaden en huppa bam.

Af en toe vrij frustrerend maar op het eind is het het allemaal wel weer waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Wat is nu eigenlijk een goede farmplek? Forest met die eerste 3 forest covenants kun je nu niet echt een goede farm plek noemen ... ik mis 4-2 - 4-4 in Demon's Souls :P :<

Ohja, als je bijvoorbeeld een spear hebt, en je wilt hem upgraden naar fire, heeft het nog zin hem eerst naar +10 up te graden ivm stats of maakt dat niets uit?

[ Voor 32% gewijzigd door TheAshcat op 22-10-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheAshcat schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:23:
Wat is nu eigenlijk een goede farmplek? Forest met die eerste 3 forest covenants kun je nu niet echt een goede farm plek noemen ... ik mis 4-2 - 4-4 in Demon's Souls :P :<

Ohja, als je bijvoorbeeld een spear hebt, en je wilt hem upgraden naar fire, heeft het nog zin hem eerst naar +10 up te graden ivm stats of maakt dat niets uit?
Ehm, ik farm toch wel in die forest. Met NG+ en die ring voor 20% souls haal je in een half uurtje toch wel ruim 400.000 souls. Das redelijk vond ik. Ken 4-2 - 4-4 in demon souls niet :).

Trouwens. Als je de kans krijgt... pak alsteblief de update Crystal Ring Shield. Wat een uberwapen is dat zeg :D Echt niet normaal. Net de Centipede Demon in 1 keer verslagen op NG+. Lekker met Iron Flesh en kachelen met die handel :D Deed rond de 1.100 damage per hit.

Argh, nu bij de
spoiler:
dinos... Dat is gewoon tijdrovend ipv leuk :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-10-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Easymode farming in 4-4 :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Speel het spel sinds gisteren maar wauw, dit is wel even andere koek dan alles wat ik de afgelopen jaren gespeeld heb.

Na wat classes te hebben geprobeerd ben ik uiteindelijk bij de Sorcerer blijven hangen. Ben nu level 22, heb de Drake Sword, ring met +def bij low hp en een ring die hp geeft bij kills. Ben net voorbij de Capri Demon en faalde daarna hard bij de Gaping Dragon. Op weg naar m'n tweede poging iets te enthousiast wat kikkers geprobeerd af te maken en nu ben ik cursed :( Dat wordt dus 6k souls gaan farmen om daar van af te komen waar best wat tijd in gaat zitten omdat er nog maar weinig echt te farmen is in de 'starters' areas.

Vind het spel tot nu toe echt fantastisch. Ik heb nog wel vaak de indruk dat ik nog echt geen idee heb wat ik aan het doen ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Ik raad je aan om naar Darkroot Garden / Darkroot Basin te gaan. De blacksmith in Undead parish heb je vast al gevonden? Hier kun je ook door een doorgang waar je een baas tegenkomt, deze hoef je niet speciaal te verslaan om in Darkroot Garden te komen, maar voor een level 22 is hij niet moeilijk, hier kun je best wat souls farmen aangezien 2 bazen, Hydra en Moonlight butterfly aardig makkelijk zijn, vooral voor een casting class.

Succes alvast die draak in the Dephts is inderdaad a hard nut to crack! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Die Blacksmith heb ik inderdaad gevonden. Die boss daarna ga ik met half hp nog even niet proberen, op zich gaat het wel redelijk snel als ik een rondje ren vanaf de starter bonfire naar de church, maar bedankt voor de tip! Als ik van m'n curse af ben dan ga ik daar eens kijken en wat souls verzamelen om te levellen en wat meer anti curse spul mee naar de sewers te kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

KneoK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:31:
Die Blacksmith heb ik inderdaad gevonden. Die boss daarna ga ik met half hp nog even niet proberen, op zich gaat het wel redelijk snel als ik een rondje ren vanaf de starter bonfire naar de church, maar bedankt voor de tip! Als ik van m'n curse af ben dan ga ik daar eens kijken en wat souls verzamelen om te levellen en wat meer anti curse spul mee naar de sewers te kunnen nemen.
Tip voor die kikkers met curse... Long range melee wapen, zoals een speer of een halberd is ideaal. Slaan, naar achteren rollen en herhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dark Master schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:26:
[...]

Die poesjes niet, de baas erna wel. ;)
Sif is ook een pussy. Een van de makkelijkste bosses in het spel.
KneoK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:46:
Speel het spel sinds gisteren maar wauw, dit is wel even andere koek dan alles wat ik de afgelopen jaren gespeeld heb.

Na wat classes te hebben geprobeerd ben ik uiteindelijk bij de Sorcerer blijven hangen. Ben nu level 22, heb de Drake Sword, ring met +def bij low hp en een ring die hp geeft bij kills. Ben net voorbij de Capri Demon en faalde daarna hard bij de Gaping Dragon. Op weg naar m'n tweede poging iets te enthousiast wat kikkers geprobeerd af te maken en nu ben ik cursed :( Dat wordt dus 6k souls gaan farmen om daar van af te komen waar best wat tijd in gaat zitten omdat er nog maar weinig echt te farmen is in de 'starters' areas.

Vind het spel tot nu toe echt fantastisch. Ik heb nog wel vaak de indruk dat ik nog echt geen idee heb wat ik aan het doen ben :D
Je kunt gratis 2 Purging Stones krijgen als je teruggaat naar de Asylum en zo'n rooie orb bij Snuggly the Crow dropt.

edit: invasions worden overigens wel een beetje vervelend nu met oneindige souls cheat.. Vanavond 2x door gasten die niet te raken zijn en level weet ik veel hoeveel zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb nu nog 3 bazen te gaan in NG+. Nito, Gwyndolyn en Gwyn. Vandaag Nito maar eens aanpakken. Tevens mijn divine wapen naar +10 brengen.

Daarnaast even de volgende wapens proberen te krijgen:

Channelers Trident
Ghost Blade - Found in the New Londo Ruins, dropped by the female ghosts.
Grant - Dropped by the red phantom Divine Knight Leeroy, in the Tom of the Giants.
Jagged Ghost Blade - Found in the New Londo Ruins, dropped by the male ghosts.
Stone Greatshield - dropped by the Great Stone Knights in Darkroot Garden.
Titanite Catch Pole - Dropped by the Prowling Demons/Titanite Demons.

Mensen die tips hebben voor de titanite catch pole? Heb volgens mij alle Titanite Demons gekiled, behalve in Lost Izilith..

Ik moet verder even kijken hoe ik in een korte termijn de requirement voor de covenant Warrior of Sunlight omlaag kan krijgen... Ik word maar niet gesummoned :(. Ik blijf het een rampzalig online systeem vinden. :)

Daarnaast moet ik ook nog 10 souvenirs of reprisal... Maar daar heb ik er op dit moment maar 2 van. Dus ook ff kijken of ik kan worden gesummoned... en anders maar farmen van de harpies in de painted world... Lees dat je in 3 uur ongeveer 8 souvenirs kunt farmen... Dat zou mooi zijn... Zeker nu ik de spells heb om ze in 1 keer te kunnen killen.

Zodra ik alle miracles en de hierboven genoemde rare weapons heb, kan ik NG++ gaan spelen voor de twee soul overige wapens.. en dit spel goed afronden :P

--------------------------------

Na een half uurtje mijn summon achter te hebben gelaten en tevens de darkmoon blade covenant ring te hebben gedragen ben ik nog steeds niet gesummoned. Echt jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bosmonster schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 01:15:
[...]

Sif is ook een pussy. Een van de makkelijkste bosses in het spel.

[...]

Je kunt gratis 2 Purging Stones krijgen als je teruggaat naar de Asylum en zo'n rooie orb bij Snuggly the Crow dropt.

edit: invasions worden overigens wel een beetje vervelend nu met oneindige souls cheat.. Vanavond 2x door gasten die niet te raken zijn en level weet ik veel hoeveel zijn...
nou ik heb veel moeite met Sif ik weet dat ik moet proberen onder hem te blijven maar met mijn Fire attack doe ik veel damage dat hij bijna meteen wegspringt en daarna mij afslacht.
moet nog een goede manier vinden.
Iron Golem daarintegen vond ik weer heel makelijk was binnen 2 min dood.
denk dat ieder type Caracter wel een voor en naadeel heeft tegen sommige Bossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt niet onder hem blijven, hij zal altijd wegspringen. Zorg dat je genoeg damage doet en ga weer onder hem staan.

Z'n attacks zijn blockable, dus dat is meestal niks anders dan met schild up naar hem toe lopen :P

Ik had tot nu toe de meeste moeite met de Stray Demon en Ornstein&Smough. Maar voor die laatste heb ik nu mn Quelaag's Furysword + 5 gemaakt, dus eens kijken of dat nu beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Dan had je waarschijnlijk al te goede equipment of een te hoog level, op lvl 41 zijn de Attacks nog niet blockable? Misschien 1 slag maar daarna kun je het wel vergeten. Ondertussen heb ik hem op 1/3 hp gekregen. Nog even doorzetten, het juiste moment van timing is alles in dit gevecht.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste