[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 14:57
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:23:
[...]

Ik heb de Havel set niet en ook geen fire defense ring. Hoeft ook niet want het ontwijken gaat op zich prima. Het is puur dat ie na de dive niet die staart slam doet maar een soort staart sweep waarbij hij meteen weer tegenover me staat. Dat is toch de enige methode om uberhaupt vlakbij zijn staart te komen?
Vandaag weer 10x geprobeerd en weer 10dood.

En ondanks dat blijft Dark souls toch een topspel.
Tip: Er is een aanval dat ie op je af komt vliegen over de grond. Als je met een gelockte camera deze dodget door te rollen en dan meteen nog een keer dezelfde kant op rolt, kom je onder zijn staart terecht. Dus twee keer dezelfde kant op rollen zodat je een halve circel om hem heen maakt. Meer dan de helft van de tijd zal hij zijn staart slam doen.

Hiervoor moet je wel snel kunnen rollen. Check ook eens Kalameet tail op youtube, daar zie je iemand exact de dubbele rol doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Voor de PC is het wachten tot eind van de maand waarschijnlijk.. :( niet eerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
NoFearz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:27:
Ik twijfel nog voor welk platform ik hem wil halen. Deel 1 heb ik op de pc.

EDIT:

Ik zit momenteel vast voor/bij de boss in de Tomb of the Giants. Er zijn nergens summon signs te bekennen...
Nito?

1.) GEEN lightsource gebruiken! Dan wordt je gespammed door 1 attack
2.) Skeleton adds kunnen dood alleen door Divine weapons, maar waste of time, 90% van zn attacks maken ze al af
3.) aan zijn linkerkant (Dus voor hem links!) is het voor Nito een stuk lastiger om je te raken. Echter, zn attacks raken wel vaak de skellies.

Ik ga tegenwoordig: Nito -> Havel -> Minotaur -> Capra als ik een nieuwe game begin. Anders wordt het zo saai :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
lanerios schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:55:
[...]

Nito?

1.) GEEN lightsource gebruiken! Dan wordt je gespammed door 1 attack
2.) Skeleton adds kunnen dood alleen door Divine weapons, maar waste of time, 90% van zn attacks maken ze al af
3.) aan zijn linkerkant (Dus voor hem links!) is het voor Nito een stuk lastiger om je te raken. Echter, zn attacks raken wel vaak de skellies.

Ik ga tegenwoordig: Nito -> Havel -> Minotaur -> Capra als ik een nieuwe game begin. Anders wordt het zo saai :P
Bedankt voor de tip.

Bij de eerste poging had hij nog maar een kwart hp over, maar de weg ernaartoe is erg vervelend. Ik heb een claymore+15. Ik heb een aantal Gold Pine Resin en ik kan een Charcoal Pine Resin halen voor de fire damage. Misschien dat dat gaat helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 04-03-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Fire damage werkt zeker goed op hem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ben nu ook weer eens verder gegaan, met het doel voor ogen om dark souls uit te spelen voordat dark souls 2 op de PC uitkomt :P Heb echt heel lang vastgezeten bij O&S. En nu ik daar eindelijk voorbij ben zit ik alweer vast bij de volgende boss: Seath :( Ben al meerdere malen cursed geworden, dus mag dan telkens weer terug voor purging stones. Misschien dat ik eerst maar voor een andere boss soul ga of mn claymore/zweihander + 15 maak. Maar dan moet ik eerst de very large ember proberen te pakken. Keuzes genoeg, dus blijf niet uitgespeeld :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik twijfel nog zwaar tussen een ps3 en pc versie van Dark Souls 2.

- De pc versie is goedkoper, maar komt later uit.
- Ik speel het eerste deel met een controller op de pc met 30 fps. Ik hoef niet per se 60 fps.
- Ik weet niet of de ps3 community groter zal worden.

Wat denken jullie dat de beste keuze zal zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Nfear op 04-03-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
PC.. ;-)

Waarom? Geen idee, maar als je kijkt naar de fixes die er nog voor de PC zijn uitgekomen (connection fix etc.) dan heeft dat al mijn voorkeur, de mogelijkheid is er in ieder geval.

[ Voor 92% gewijzigd door Rann op 05-03-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ehm, op de PS3 EN Xbox versies worden ook patches uitgerold hoor...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Uiteraard... maar daar zie ik geen dsfix op uitkomen waarmee je op een hogere resolutie kon spelen, of waarmee de muisbug werd opgelost, of de dscfix waarbij je als je wou summonen de game eerst in je vriendenlijst ging kijken voor een match om samen te spelen ;-)
Of zelfs de 60 fps unlock _/-\o_

Ik HOOP uiteraard dat ze dit allemaal verbeterd hebben in DS2..

[ Voor 16% gewijzigd door Rann op 05-03-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1.) Hogere resolutie.. yaay! het ziet er wat mooier uit -> Niet belangrijk
2.) Muisbug -> Niet op PS3
3.) DSCfix -> nutteloos, op de PS3 summon ik al vaak genoeg vrienden als ik ze nodig heb. Nog nooit issues mee gehad
4.) 60 fps unlock.. behalve Blight Town (wat echt goed te doen was) Was er geen FPS issue op de PS3

Ik ga voor de PS3 versie zelf, gewoon omdat ik het spel een stuk leuker vind spelen op de bank met controller :P (en jaja, dat kan ook op de PC,. dat weet ik)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ik speel ook heerlijk op de bank ja, maar die hogere resolutie maakt het toch wel een flink stuk vetter ;-)

DSCfix, nutteloos is het zeker niet voor de PC, hij gaf je eigen vrienden prioriteit ten opzichte van ieder ander online, dus ideaal als je beetje wilt co-oppen. Ik zit vaak met een vriend naast me dit spel te doen, dus kunnen we steeds samenwerken.

Dit spel met 60 fps in plaats van 30 heeft zo'n enorm chill speel effect.. ;)
Hiernaast had DSfix nog veel meer tweaks, maar dit zijn de paar voornaamste (elke 10 minuten een backup van je savegame, grafische tweaks, geen intro logo's meer) lang niet alles is relevant voor de PS3 speler of elke desktop speler, maar ik het wel fijn dat de PC de mogelijkheid in ieder geval wel heeft om dingen aan te passen ;)

Ik heb ook een Xbox360 staan, maar ik speel het toch liever op de PC via Steam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:10
Ik ga ook voor de ps3 versie.
Resolutie en fps interesseren me geen bal, zolang het maar speelbaar is en qua laadtijden zal deel twee denk ik hetzeldfe zijn (lees: nagenoeg geen loadingscreens) dus dat kan de pret op consoles ook niet bederven.

Ik laat de pc-versie wel even uitzieken (wie weet) en dan koop ik t.z.t. wel een mooie "Prepare to Die II" edition met DLC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad Elzavo.. ik snap de nerdgasms over iets mooiere graphics/fps echt nooit.

Heb zelf Dark Souls voor de PC (complete versie voor 5 euro met DLC) en de PS3, maar speel het toch een stuk liever op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voor mij wordt het ook ps3. Moet er alleen nog een ps3 (weer) bijkopen. Weet nog steeds niet of de 12gb genoeg is of dat ik een 500gb moet halen. Iemand?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
12gb nemen, kan je zelf er altijd een grotere HDD inschroeven, en dan bespaar je ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
25 april dark souls 2, nu te preorderen op steam, en staat zelfs op tweakers frontpage ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:42

Tweakjur

Redacteur
Rann schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:25:
25 april dark souls 2, nu te preorderen op steam, en staat zelfs op tweakers frontpage ;D
En weet je wat er binnenkort ook op de frontpage staat? De review. Ben sinds een paar dagen aan de slag. En mensenkinderen, wat is dit een spel zeg. Ik word er, als Demon/Dark Souls-n00b, wel echt gillend gek van, en qua productieschema is het ook niet heuujjl handig om een game te hebben waar je rustig urenlang hetzelfde stukje aan het spelen bent... maar de voldoening is er des te grote om telkens als iets wél lukt.

Review trouwens op PS3. Pc-versie (logischerwijs) nog niet beschikbaar. Planning is vooralsnog dat ie dinsdag online komt.. maar dan moet ik wel snel eens gaan stoppen dood gaan. 8)7

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Pre-purchase bonussen zijn vijf wapens en vijf schilden. Ik denk dat ik het spel liever 20 euro goedkoper heb en het niet ga pre-orderen. Wellicht dat het ooit nog eens in een dlc pakketje wordt aangeboden. Zal vast wel goedkoper zijn om het los te kopen.

EDIT:

Ik lees dat deze wapens en schilden ook gewoon te vinden zijn en de bonus is dan dat je ze gewoon vanaf het begin in je inventaris krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door Nfear op 06-03-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

JJJur schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:53:
[...]

En weet je wat er binnenkort ook op de frontpage staat? De review. Ben sinds een paar dagen aan de slag. En mensenkinderen, wat is dit een spel zeg. Ik word er, als Demon/Dark Souls-n00b, wel echt gillend gek van, en qua productieschema is het ook niet heuujjl handig om een game te hebben waar je rustig urenlang hetzelfde stukje aan het spelen bent... maar de voldoening is er des te grote om telkens als iets wél lukt.

Review trouwens op PS3. Pc-versie (logischerwijs) nog niet beschikbaar. Planning is vooralsnog dat ie dinsdag online komt.. maar dan moet ik wel snel eens gaan stoppen dood gaan. 8)7
Oh lekker! Mooie teaser, dit bericht. Kan niet wachten. Heb vanmiddag ps3 gekocht. Morgen toch maar ff cheapo harddiskje kopen en dan wachten op de 14e.

Denk je dat het genoeg is als ik 3 dagen vrij neem van werk om een eindje te komen? (ja het is ziek, maar ik wacht al 2 jaar met smart op ds2) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
spaceboy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:35:
[...]

Oh lekker! Mooie teaser, dit bericht. Kan niet wachten. Heb vanmiddag ps3 gekocht. Morgen toch maar ff cheapo harddiskje kopen en dan wachten op de 14e.

Denk je dat het genoeg is als ik 3 dagen vrij neem van werk om een eindje te komen? (ja het is ziek, maar ik wacht al 2 jaar met smart op ds2) ;-)
Als je een beetje ervaren bent in Dark Souls 1, dan vast wel ja. Met de ervaring (tactics) die ik nu heb zou ik binnen een pakweg 2 uur naar het punt kunnen komen waar ik nu ben.. alleen ben ik nu al 12-15 uur bezig. 8)7 ...YOU DIED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

JJJur schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:30:
[...]

Als je een beetje ervaren bent in Dark Souls 1, dan vast wel ja. Met de ervaring (tactics) die ik nu heb zou ik binnen een pakweg 2 uur naar het punt kunnen komen waar ik nu ben.. alleen ben ik nu al 12-15 uur bezig. 8)7 ...YOU DIED...
Mijn doel is zeker niet het zo snel mogelijk uitspelen. Wil er gewoon maximaal van genieten. Heb Demon Souls 2x en Dark Souls 3x uitgespeeld, maar ik voel me geen expert. Daarvoor ga ik ook te vaak dood. ;-)

Schiet op met die review man! :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het nog even duurt voor dat DS2 uit is heb ik vandaag maar de Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition gekocht. Deze game lijkt me echt gaaf en wil niets missen vandaar dat ik nu maar begin aan het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:20:
Omdat het nog even duurt voor dat DS2 uit is heb ik vandaag maar de Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition gekocht. Deze game lijkt me echt gaaf en wil niets missen vandaar dat ik nu maar begin aan het eerste deel.
Ja, want voor het verhaal is het wel handig dat je eerst DS speelt voordat je aan DS2 begint!!! :P

(sowieso geen slechte keus trouwens: DS is wat mij betreft nog steeds het beste spel ooit) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 07-03-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
spaceboy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:20:
[...]

Mijn doel is zeker niet het zo snel mogelijk uitspelen. Wil er gewoon maximaal van genieten. Heb Demon Souls 2x en Dark Souls 3x uitgespeeld, maar ik voel me geen expert. Daarvoor ga ik ook te vaak dood. ;-)

Schiet op met die review man! :-P
Review gaat iets langer duren helaas. Er wordt verbouwd op kantoor, en daardoor is de studio beperkt beschikbaar. Hierdoor kunnen we de review pas woensdag opnemen. Komt me niet slecht uit gezien de trage voortgang. Meer tijd, meer Dark Souls 2!

Nancy, hold all my calls and cancel all my meetings for the rest of the afternoon please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

JJJur schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Review gaat iets langer duren helaas. Er wordt verbouwd op kantoor, en daardoor is de studio beperkt beschikbaar. Hierdoor kunnen we de review pas woensdag opnemen. Komt me niet slecht uit gezien de trage voortgang. Meer tijd, meer Dark Souls 2!

Nancy, hold all my calls and cancel all my meetings for the rest of the afternoon please...
Hmm... tja, als hij woensdag pas komt, dan ben ik al bijna een week aan het spelen. Maar: als ik jou zo hoor, wordt het wel een voldoende dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
spaceboy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:35:
[...]

Hmm... tja, als hij woensdag pas komt, dan ben ik al bijna een week aan het spelen. Maar: als ik jou zo hoor, wordt het wel een voldoende dus? ;)
Dat lijkt me wel ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 13:27
Ik heb de CE van DS2 besteld voor de ps3 bij bol.com maar nou krijg ik vandaag een mail dat hij is uitgesteld tot 22 maart (volgens de mail komt het uitstel door de uitgever...). Hebben meer mensen dit mailtje ontvangen? Als het alleen geldt voor de CE dan annuleer ik die bestelling en neem ik de Black Armour edition.

Dit is niet de eerste keer dat zoiets fout gaat bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm heb vandaag ook zitten kijken om ergens de CE te bestellen, maar ik durf het niet aan om vervolgens op de release date geen post te krijgen ofzoiets sufs. Ik fiets wel naar de lokale Intertoys. Dan maar een normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2021
even tekenen mensen :D Hielp immers bij deeltje 1 ook voor pc
https://www.change.org/pe...utm_source=share_petition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Voor de mensen die het nog niet weten. Hij is bij de mediamarkt in de aanbieding voor 44 euro. Vrijdag gelijk even halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Ik heb hem nu een dag of vier gespeeld en ik ben lyrisch! Het is wel je weg zoeken maar het is ook mogelijk bij een paar personen te vragen waar je naartoe moet. Het centrale punt vind ik erg mooi vorm gegeven. Allemaal ook wat lichter dan DS1. Bossfights weer ouderwets lastig. Wat ook leuk is dat ze elementen uit Demon's Souls in DS2 hebben geintegreerd.
Ik kijk er weer naar uit dat ik verder kan. Ik ben op geen enkele manier teleurgesteld. Wel kan ik niets zien van een visuele verbetering waarover gesproken werd (nieuwe engine). Voor mij is het beeld exact gelijk aan deel 1. Maakt mij verder niets uit want ik vond en vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
P. vd Loo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:24:
Ik heb hem nu een dag of vier gespeeld en ik ben lyrisch! Het is wel je weg zoeken maar het is ook mogelijk bij een paar personen te vragen waar je naartoe moet. Het centrale punt vind ik erg mooi vorm gegeven. Allemaal ook wat lichter dan DS1. Bossfights weer ouderwets lastig. Wat ook leuk is dat ze elementen uit Demon's Souls in DS2 hebben geintegreerd.
Ik kijk er weer naar uit dat ik verder kan. Ik ben op geen enkele manier teleurgesteld. Wel kan ik niets zien van een visuele verbetering waarover gesproken werd (nieuwe engine). Voor mij is het beeld exact gelijk aan deel 1. Maakt mij verder niets uit want ik vond en vind het prima.
De BOSS fights is eigenlijk het enige dat ik niet leuk vind in de reeks.

Hierdoor het spel een 9.9 IMO. 0.1 aftrek voor de Boss fights. :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

P. vd Loo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:24:
Oh oh oh. Klinkt lekker. Waarom heb jij het spel al?? Ik ben in elk geval dit weekend plus ma tm woensdag vrij... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
goed gepland. Ja ik heb gewoon mazzel, laten we het daar op houden. Maar weet nu dus al dat als je 1 goed vond dit ook weer prima speelt. En het is geen directe 1 op 1 kopie, wat ook wel fijn is. Ben nog wel benieuwd of dat ingewikkelde upgraden nog terug gaat komen. Tot op heden nog niet gezien namelijk, tot op heden enkel die Titanite Shards gezien, maar geen speciale Embers. Ben benieuwd hoe ver ik nu ben, ik heb geen idee. Geen walkthrough niets...maar dat maakt het ook eigenlijk het leukst: zelf de eerste keer je weg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Dat is 1 van de beste eigenschappen van Dark Souls, als je er blind mee begint dan is de ervaring echt zoveel gaver! Je hebt geen idee dat je ineens ergens een boss tegen kan komen of een plek waar je eigenlijk nog helemaal niet naar toe moet. Ben zelf nog steeds bezig om het spel uit te spelen voordat deel 2 op de PC uitkomt. Heb momenteel Bed of Chaos en Seath al verslagen, dus nog 2 lordsouls en dan nog de DLC eens doorlopen. Benieuwd of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Misschien even een attentie: Let op met spoilers!! Mensen die hem op de PC halen moeten nog een maandje wachten, dus gebruik die spoiler tag! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik ben met de dlc begonnen. Ik hoef alleen de laatste areaboss nog. Ik heb ook al de helft van de Lordsouls. Gaat lekker met de Ornsteins en Artorias armor sets. Ik heb daarbij een claymore en zweihander beide +15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Ik heb al heel wat pogingen gedaan om Kalameet's staart af te hakken in NG+, maar meer dan 2x een klap geven voor ik zelf het loodje leg is me nog niet gelukt. Het aantal kansen dat je krijgt om z'n staart te raken is heel klein en de schade die hij bij jou aanricht is heel groot.

En de staart af hakken van 1 van de 2 sanctuary guardians heb ik al helemaal opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik had het geluk dat een magic user zich daar op ging focussen. Ik dacht waarom doet die niks, maar hij wachtte zijn kansen af om de staart te raken met magic.

EDIT: Mijn build.

[ Voor 47% gewijzigd door Nfear op 10-03-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

P. vd Loo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:43:
goed gepland. Ja ik heb gewoon mazzel, laten we het daar op houden. Maar weet nu dus al dat als je 1 goed vond dit ook weer prima speelt. En het is geen directe 1 op 1 kopie, wat ook wel fijn is. Ben nog wel benieuwd of dat ingewikkelde upgraden nog terug gaat komen. Tot op heden nog niet gezien namelijk, tot op heden enkel die Titanite Shards gezien, maar geen speciale Embers. Ben benieuwd hoe ver ik nu ben, ik heb geen idee. Geen walkthrough niets...maar dat maakt het ook eigenlijk het leukst: zelf de eerste keer je weg vinden.
Kun jij mij vertellen hoeveel HD-ruimte op de PS3 je nodig hebt voor Dark Souls 2? Ik kan dat nergens op internet vinden en ik ben wel benieuwd of m'n PS3 met 12gb geheugen het aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Denk dat ie wel moet passen. Ik speel hem op de Xbox. daar past hij op een DVD, max groote dus 8,5

DS1 scheelde ook niet veel in grootte tussen xbox en ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nog een paar dagen >< zit nu echt mn youtube subscriptions te ontwijken, allemaal DS2 let's plays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
spaceboy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:02:
[...]

Kun jij mij vertellen hoeveel HD-ruimte op de PS3 je nodig hebt voor Dark Souls 2? Ik kan dat nergens op internet vinden en ik ben wel benieuwd of m'n PS3 met 12gb geheugen het aankan...
5,x GB, weet niet precies.

PC versie heeft trouwens 14GB nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

P. vd Loo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:30:
Denk dat ie wel moet passen. Ik speel hem op de Xbox. daar past hij op een DVD, max groote dus 8,5

DS1 scheelde ook niet veel in grootte tussen xbox en ps3.
Dat er op een dvd maximaal 8,5GB past, betekent niet dat de installatie niet groter kan zijn. Dat staat allemaal gecomprimeerd op de dvd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Raxious schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:37:
[...]

5,x GB, weet niet precies.

PC versie heeft trouwens 14GB nodig.
Ik zie ondertussen ook op PSN dat hij 5,1gb is. Valt mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

spaceboy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:01:
[...]

Ik zie ondertussen ook op PSN dat hij 5,1gb is. Valt mee dus.
Hou er wel rekening mee dat als je iets op PSN koopt je dubbele schijfruimte nodig hebt ivm uitpakken.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Chaos-Zero schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:20:
[...]

Hou er wel rekening mee dat als je iets op PSN koopt je dubbele schijfruimte nodig hebt ivm uitpakken.
Oh, goeie tip!
Heb ondertussen toch wel bedacht dat ik 'm op schijf ga halen. 44 euro hier bij de Mediamarkt. 60 euro online. Tja... Ben er helemaal klaar voor. Thema al gedownload. Laat maar komen!

Enige dingetje: als je online (PSN) pre order plaatst, krijg je 10 wapens / dingen kado. Zijn dat wapens die je uiteindelijk toch ook wel vrij kan spelen, of blijven die unique?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Die wapens vind je alsnog in de game ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik krijg net de volgende e-mail van Bol.com :(
Beste ...,

Je kan natuurlijk niet wachten totdat je Dark Souls II in huis hebt. Helaas heeft de uitgever de release van dit artikel uitgesteld.

De nieuwe releasedatum is 22 maart 2014.

Als wij het artikel verzenden ontvang je daarvan nog een aparte e-mail.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Weet iemand hier meer van? Ik kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Welke versie heb je besteld? De consoleversie komt gewoon deze week uit. De pc-versie verschijnt op 25 maart.

22 maart is sowieso raar, want dat is een zaterdag. No way dat de uitgever de release op die dag heeft neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Zoals ik een aantal posts hierboven al schreef heb ik dezelfde mail ontvangen betreffende de CE. En ik had de strategy guide ook besteld en die blijkt ook pas op de 22e uit te komen (was oorspronkelijk de 11e). Inmiddels heb ik alles bij Bol.com geannuleerd en heb ik de black armour edition voor 15 euro minder bij mediamarkt besteld. Bol.com is als het om dit soort bestellingen gaat enorm onbetrouwbaar. En duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Sorry, ik had jouw bericht over het hoofd gezien, GreatKingRat666. Ik heb inderdaad ook de CE voor ps3 besteld en het lijkt inderdaad dat alleen de CE versies uitgesteld zijn.

Maar hoezo is Bol.com onbetrouwbaar? Als ik nu op de officiele site van Dark Souls 2 kijk, zie ik daar nu ook staan dat de CE pas op 22 maart uit komt, dus daar kan Bol.com niets aan doen. Ik bestel bijna altijd bij bol.com en heb daar nog nooit problemen gehad.

Ik heb ook dat boek besteld en ik blijd wel gewoon wachten tot de 22e, want ik wil heel graag die CE hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het is gewoon makkelijker om de winkel de schuld te geven voor veel mensen. Helaas heeft bol hier om precies te zijn (wetenschappelijk berekend): Fuck all mee te maken.

Heb zelf gister nog de Black Armor bij de media markt gepre ordered.. proberen ze hem nog voor 55 aan me te verkopen. >_> na enig praten toch voor 44 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Walance schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:15:
Als ik nu op de officiele site van Dark Souls 2 kijk, zie ik daar nu ook staan dat de CE pas op 22 maart uit komt
Heb je daar een linkje van want ik zie nog steeds 14 maart staan op de DSII site, maar misschien kijk ik er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

lanerios schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:53:
Het is gewoon makkelijker om de winkel de schuld te geven voor veel mensen. Helaas heeft bol hier om precies te zijn (wetenschappelijk berekend): Fuck all mee te maken.

Heb zelf gister nog de Black Armor bij de media markt gepre ordered.. proberen ze hem nog voor 55 aan me te verkopen. >_> na enig praten toch voor 44 gekregen
Welk verhaal heb je hierbij opgehangen? Heb je via online gepre-orderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop. Gewoon aangegeven dat hij op de site voor 44 staat, en ik hem daarvoor dus wil hebben. Niet voor 55. En dus kreeg ik hem mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

lanerios schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:36:
Nop. Gewoon aangegeven dat hij op de site voor 44 staat, en ik hem daarvoor dus wil hebben. Niet voor 55. En dus kreeg ik hem mee
Staat die er nog steeds op? Als ik zoek op mediamarkt.nl vind ik die Black Armor editie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
lawl, is er af gehaald zie ik. Heb hem gister besteld via de winkel. En daar konden ze hem wel vinden op de site :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Heb hem binnen!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/206j4ur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Saturn Tilburg had de game net binnen gekregen, geen embargo.
Eerst nog even aan mijn master thesis werken en dan vanavond een begin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fuk hee. Oneerlijke shit. :)
Game'ze. Ik mag vrijdag. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endwillem
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-08 18:56
Dan ga ik zo even langs Tilburg! Bedankt voor het delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Ik zou nog eens terug gaan en het verschil terugvragen. Hij staat op de site voor 44 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Hopelijk dat ik hem vrijdag in mijn brievenbus krijg (of eerder natuurlijk). Je weet het maar nooit met die postorderbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hopppaaaaa! Hij ligt gewoon bij de Mediamarkt. Ga NU voor 44 eurootjes de BA editie scoren! Hell yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Fuck, ik ga dus gelijk even kijken denk ik!!

En zoetermeer nog niet. Het zal ook een keer meezitten

Nog mooier. Ze zijn niet binnen gekomen, mag 2 weken wachten.

[ Voor 63% gewijzigd door corset op 12-03-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nee. Meen je niet. Sorry to hear...
Spel is wel briljant. Wat een sfeer...

Alleen kan ik kennelijk nog niet online.

[ Voor 34% gewijzigd door spaceboy op 12-03-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Damn hopelijk krijg ik de Black Armour edition van bol.com vrijdag anders rijd ik ook even naar de MediaMarkt ik moet die game hebben vrijdag hele weekend DS 2 spelen ingeplanned :D

EDIT:
WTF ik zie net dat de Black Armour edition op Bol.com nu opeens 74,99 kost terwijl ik hem voor 59,99 besteld heb voor de PS3 :o

[ Voor 29% gewijzigd door Tripwire999 op 12-03-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Rennen naar Mediamarkt dus! Voordat ze er daar ook achterkomen dat ze te goedkoop zijn. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
YES! DSII is er zowaar! :D Helaas moet ik nog een paar weekjes wachten omdat ik in een té drukke studie periode zit... Ach, kan ik nog even bepalen of ik voor PS3 of PC (zoals ik deed met DS1) ga... Maar ik móet dit hebben :D

DS1 was de verassing van de afgelopen paar jaar voor mij. Werkelijk een meestwerwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Ik zal ook nog even moeten wachten, gelukkig kan ik me lekker bezig houden met DS1. Wordt het niet tijd dat iemand een DS2 thread maakt voordat deze alleen nog maar over DS2 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Blade_Reaver schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:12:
Ik zal ook nog even moeten wachten, gelukkig kan ik me lekker bezig houden met DS1. Wordt het niet tijd dat iemand een DS2 thread maakt voordat deze alleen nog maar over DS2 gaat?
Dit. Een dedicated DS2 thread zou handig zijn. Ik weet vrijwel zeker dat de Tweakers community die deze game speelt snel zal groeien als de positieve reviews verder binnenstromen _/-\o_ :9~ Incl lijstje met wie op welk platform speelt etc. Ik heb er geen verstand van dus ik kan het helaas niet doen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 13-03-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, DS2 thread zou wel heel praktisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ook met het oog op spoilers en dergelijke... anders moet ik dit topic een maand gaan vermijden.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Joepie! Update van Media Markt..

"Meneer, het spel komt morgen uit. De Black armor edition gaat 59 euro kosten" "Waarom staat hij dan op de site voor 44, en heb ik een pre order van 44 euro?" "Dat kan wel zo zijn, maar dit is de huidige prijs. Als u het niks vind, dan gaat u toch naar de Game Mania?" En ja, letterlijke quotes <3

Media Markt zoetermeer, drama na drama

Blijkbaar zijn alle Media Markt fillialen Franchisers, dus ik ga vanmiddag wel even naar Den Haag. Moet er toch zijn lol.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 13-03-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Gisteren bij de Saturn Spijkenisse hem meegekregen voor 44 euro de BA editie. Vind het soms maar een raar systeem hoor die online prijs en dan notabene niet willen meegaan met je 'eigen' site. Ik wandel gisteren de MM binnen op de lijnbaan rotterdam. Ik heb darksouls in mijn hand en ik had hem online besteld met als optie ophalen bij de mediamarkt. Kreeg ik hem alsnog niet mee, omdat het schijnbaar verschillende bv's zijn het online gedeelte en de winkel. Terwijl er echt tig op voorraad lagen..... Tot overmaat van ramp konden ze mijn bestelling ook niet vinden in het systeem en ik zou binnen 2(!) dagen gebeld worden door een leidinggevende. Snap het systeem, maar een beetje service mag ook wel. Heel gedoe voor een product van 44 euro, waar gaat het over. 8)7 Daarna alsnog naar Spijkenisse gereden hem opgehaald voor 44 euro en mijn preorder gecanceld.

[ Voor 5% gewijzigd door Cryostorm op 13-03-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb ze maar een tweet gestuurd.. op mail wordt niet gereageerd (al eerdere ervaringen mee), telefoon wordt niet opgenomen, en de service in de winkel is gewoon asociaal. >_> We hebben een goede gamestore nodig, een die niet insanely overpriced is met alles (game mania, Nedgame, gameshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
Saturn spijkenisse liggen ze in de winkel. Nog 4/5 BA editions a 44,- en stuk of 8 normale ook 44,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
vergeet ondertussen niet even te tekenen :p
https://www.change.org/pe...n-4-and-xbox-one-consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Bij Mediamarkt zojuist de BA editie besteld voor 44 euro, hopelijk morgen binnen

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nee de petitie teken ik niet. Sorry, maar ze hebben ook naar de PC petition geluisterd, en je ziet wat voor drama dat spel is geworden (zonder de mods bedoel ik!). Als je nu dit ook gaat krijgen op de PS4, heeft de franchise al helemaal een k*t naam. Liever niet.

Reactie op tweet, morgen worden ze verkocht. Dus nu weer verhaal #3 van ze. Maar ik hou goede hoop ><

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 13-03-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Ik heb de BA editie online via de MM besteld (44 euro). Vanmorgen heb ik een mail gestuurd met de vraag of hij morgen bezorgd wordt, toen kreeg ik een bericht terug dat hij morgen "geleverd" wordt en dan verstuurd wordt met excuus voor de vertraging. Dus ik ging er van uit dat hij zaterdag pas bezorgd wordt, maar zojuist kreeg ik toch een automatische e-mail met het bericht dat hij verzonden is. Zou jofel zijn als hij toch morgen aan komt, heb ik niet voor niks vrij genomen :)

En DSII naar next-gen? Nee, flauwekul. Het spel draait uitstekend op PS3. Een eventuele DS3 kan tegen die tijd gemaakt worden voor de next-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
lanerios schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:57:
Nee de petitie teken ik niet. Sorry, maar ze hebben ook naar de PC petition geluisterd, en je ziet wat voor drama dat spel is geworden (zonder de mods bedoel ik!).
Met een beetje modden en een controller was hij echter wel goed te pruimen, als hij niet voor de PC was uitgekomen had ik hem nooit gespeeld en dat zou zonde zijn geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door pica op 13-03-2014 13:13 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Geen idee of iemand interesse heeft, maar ik heb een CE gereserveerd klaar liggen bij Nedgame Apeldoorn. Ik hoef hem niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Heb DS2 vandaag binnen gekregen maar kan niet online gaan. Alleen de offline mode werkt. Zijn de europese servers nog gesloten tot de officiële release ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Lrod schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:19:
Heb DS2 vandaag binnen gekregen maar kan niet online gaan. Alleen de offline mode werkt. Zijn de europese servers nog gesloten tot de officiële release ofzo?
Same here. Ook de code van de Black Armor edition werkt nog niet. Geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Lrod schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:19:
Ze zijn morgen (14de) online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
pica schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Met een beetje modden en een controller was hij echter wel goed te pruimen, als hij niet voor de PC was uitgekomen had ik hem nooit gespeeld en dat zou zonde zijn geweest.
Dus precies wat ik zeg. De standaard pc versie is een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? Ik merk (qua engine) heel weinig verschil met Dark Souls tov DS2. Wat ik overigens totaal geen probleem vind, het is een heerlijke sfeer en je hebt zoals altijd geen clue en je gaat (heel) vaak dood. Heb er nu 5 uur game-tijd opzitten (waarbij YOU DIED wel 50x langs is gekomen) en ik voorspel dat ik er minstens 200 in ga stoppen voordat ik aan NG+ begin. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik hoop zelf dat er weer een painted world achtige locatie in zit. Wat was dat een geweldige plek Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa collectors edition via Bol is onderweg! Wel bizar dat de prijs nu ruim 50 euro meer is dan tijdens de pre-order.

Vanavond lekker raggen. Prepare to die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

lanerios schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:55:
Ik hoop zelf dat er weer een painted world achtige locatie in zit. Wat was dat een geweldige plek Oo
Ja, Aramis! Geweldig! En dat je er ook gewoon niet uitkon voordat je die witte prinses voorbij was. :) Eigenlijk waren alle plekken van DS wel legendarisch nu ik er over nadenk. Ga bijna twijfelen om nu weer eerst DS te gaan spelen... Nah... eerst deze ff... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Mijn doel om Dark Souls uit te spelen voordat die op de PC uitkomt lijkt goed te komen. Gister de tomb of giant helemaal doorgelopen om daarna Nito in 1x te killen. Nu nog maar 1 Lord soul te gaan, de 4 Kings. Vrees dat die nog wel een beetje lastig kunnen worden maar moet de very large ember maar eerst vinden dan. Met een +15 Zweihander moet dat wel goed gaan komen.
Toch wel leuk, had zelf eerst niet gedacht dat ik dit spel kon uitspelen, maar kom toch telkens wat verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Mijn dark souls 2 CE voor ps3 is nu ook verstuurd. Misschien was die e-mail alleen voor het boek van dark souls 2, want die staat nu wel op 22-03 en is dus ook niet verstuurd.

Wat wel raar is, is dat er staat dat dit pakket in de brievenbus bezorgd wordt (dus niet als pakketje), maar de CE gaat nooit in de brievenbus passen, lijkt me.

[ Voor 31% gewijzigd door Walance op 14-03-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad.

Trouwens wel grappige review van tweakers.. grafisch matig... jammer dat zelfs tweakers nu zo graphicsgeil is geworden dat wat verouderde (en zeker niet slechte) graphics gelijk een minpunt zijn. Ben dan wel nieuwsgierig wat ze van games als Quake, Doom, Wolfenstein 3d etc vinden :p

Ik kan hem hopelijk! om 10.00 gaan halen bij de media markt hier.. heb er weinig vertrouwen in, maar kan weinig anders. Ga niet 15 duurder zijn bij Game Mania.

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 14-03-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
ik snap jullie punt mbt het tekenen van de petitie. heb echter nu positieve hoop, aangezien ze nu de pc versie ook officieel releasen. Als deze goed blijkt te zijn, dan zie ik wel potentie voor een next gen versie. Ik zou zeggen, wacht even af tot de pc versie. Als die een stuk beter is, dan kan je altijd nog tekeken ;) (grapje hoor, als je wilt hoeft het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

spaceboy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:45:
Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? Ik merk (qua engine) heel weinig verschil met Dark Souls tov DS2. Wat ik overigens totaal geen probleem vind, het is een heerlijke sfeer en je hebt zoals altijd geen clue en je gaat (heel) vaak dood. Heb er nu 5 uur game-tijd opzitten (waarbij YOU DIED wel 50x langs is gekomen) en ik voorspel dat ik er minstens 200 in ga stoppen voordat ik aan NG+ begin. ;-)
Ik vind het warpen om te levelen irritant. In DS kostte je dat geen laadtijd (gewoon @ bonfire), nu warpen naar Majula en terugwarpen. Voor mij persoonlijk extra irritant omdat ik geen dagen meer achter de Xbox kan hangen tegenwoordig, elk uurtje is meegenomen en elk extra laadscherm daarmee bloedirritant.

Verder lijkt alles wat sneller te gaan, weet niet of dat ook werkelijk zo is of dat het komt doordat ik de Dual Swordsman heb en al wat extra punten in Adaptability heb gestopt. Is wel wennen trouwens, mijn meestgebruikte build was toch met een zwaar bepantserde / bewapende knight met strength / endurance build en nu probeer ik het zonder schild te redden.

Ben na Majula rechtstreeks naar Heide's Tower gegaan, die 2e dude vond ik erg lastig. De boss verderop ook. Daar zit ik nu nog. Maar ik heb de Forest overgeslagen misschien dat ik die toch eerst even ga doen omdat dat volgens mij de 'logische' volgorde is. Nu ging ik van die 20 / 30 (?) souls per enemy voor Majula gelijk naar de 400 souls in de Tower. Misschien dat er ook nog wat leuke items te scoren zijn in de Forest. En ik zit te twijfelen of ik de Ring of the Evil Eye ga kopen, gezien healing items zo spaarzaam zijn lijkt me dat geen slecht idee.

Die penalty waarbij je health bar korter wordt is wel een bitch trouwens. Ik loop al een tijdje met 50% rond, heb nu 2 HE en twijfel of ik die snel ga gebruiken, ligt een beetje aan hoe makkelijk ze te vinden zijn. Alleen vrees ik dat als je op een punt komt waar je het lastig hebt je in no-time weer op 50% zit. :-(

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die pit.. in tutorial area.. fuck die pit

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste