[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Nazanir schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:11:

Kleine edit/vraag: Ik ben inmiddels in Anor Londo, ben het schilderij al in geweest en heb Crossbreed Priscilla verslagen. Tot nu toe vind ik het wel "meevallen" qua moeilijkheid. Het is vooral analyseren, rustig aandoen, nooit blind ergens inrennen. Beetje gezond verstand en geduld. Ja ik ben wel vaak doodgegaan, maar vaak doordat ik overmoedig was of iets te gehaast. Blijft dat nog zo, of zijn er nog echt zware uitdagingen?
Als je al zover bent zal de rest ook wel te doen zijn. Zoals hier ergens ook staat: het lastigste stuk van het spel is voor de meesten (incl. myself) toch wel de 2 knights op de ledge. Alle eindbazen vond ik prima te doen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Die boogschieters die zwaarden als pijlen schieten? Vond ik eigenlijk wel meevallen, omhoog rennen, rechtse aanvallen met 2x great chaos fireball en gewoon doorlopen. Misschien had ik mazzel, maar die andere negeerde ik gewoon, geen zin in overbodige risico's.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Haha spaceboy :) ik ben daar precies ook. Eerste keer was ik boven, blokte ik de pijl. En me character besloot vooruit te vallen ipv achteruit :S, 2de keer, target, right trigger attack, mis en ik lig er naast :S En toen maar gestopt :) had er al een lange sessie op zitten en dit frustreerde me teveel :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Kleine update (of naja, redelijk groot eigenlijk):

Anor Londo ben ik nu doorheen, eerlijk is eerlijk, Smoug en Ornstein was de pittigste bossfight to nu toe, maar na een keer of 6-7 proberen toch gelukt. Ornstein neer gehaald, daarna eigenlijk Smough met een boog bewerkt, misschien niet de beste methode, maar het werkte voor mij. Ik heb in Anor Londo ook nog een kamer gevonden, die ik eerst niet zag. Hier kwam ik tegenover Dark Sun Gwyndolin, dit was echt een gegevecht van niets om eerlijk te zijn. Het concept is wel leuk, maar de moeilijkheid mwa. Zeker met de Crestshield was het niet echt lastig.

Daarna nog even terug gegaan naar de Darkroot Garden/Forrest, tegen die zwarte katten gevochten waar ik eerst best wel moeite mee had, daarna doorgelopen en blijkbaar bij Great Grey Wolf Sif uitgekomen, die ik evenals Gwyndolin in 1 poging wist te verslaan. Oh en ook Lautrec(?) dacht ik, bevochten (in ieder geval die gozert die de Firekeeper van Firelink Shrine omlegt) bevochten. Leuke ring overigens. Terug de Catacombs in, best irritant de skelletjes daar, maar daar ook wel langs weten te komen. Pinwheel verslagen, dus lekker verder kindlen. Tomb of the Giants ben ik nog niet verder ingegaan, maar ik ging terug naar de Demon Ruins.

Hier tegen de Demon Firesage gevochten (de eerste echt teleurstellende boss fight, het is gewoon een vuurvaste Stray Demon, geen andere taktieken nodig om te winnen) en daarna tegen de Demon Centipede ofzo, deze is alleen wat lastig omdat er zoveel lava ligt, maar ook hier weer, als je weet hoe je moet vechten wordt het vanzelf simpel.

Ik krijg echter wel het gevoel dat ik dicht tegen het einde aan zit nu, kan dat kloppen? Ondanks dat ik de moeilijkheid wel mee vind vallen, blijf ik het wel echt een fantastisch spel vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak je de poort bij sen's fortress open ik heb die sleutel bij de blacksmith 20k souls gekocht maar de poort gaat nog steeds niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 02:29:
hoe maak je de poort bij sen's fortress open ik heb die sleutel bij de blacksmith 20k souls gekocht maar de poort gaat nog steeds niet open
Hij gaat maar van 1 kant open... Jij probeert kennelijk de verkeerde kant.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sen's Fortress is een totaal andere poort Saha, die gaat pas open als je de bells na Twin Gargoyles en de spiderqueen hebt verslagen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Hier kwam ik tegenover Dark Sun Gwyndolin, dit was echt een gegevecht van niets om eerlijk te zijn. Het concept is wel leuk, maar de moeilijkheid mwa. Zeker met de Crestshield was het niet echt lastig.
Je had ook die covenant kunnen joinen ipv die gast doodslaan :P maar nu heb je wel de brass armor natuurlijk :) IMO een van de mooiste armors.
Ik krijg echter wel het gevoel dat ik dicht tegen het einde aan zit nu, kan dat kloppen?
Volgens mij nog niet hoor :P Ik heb je nog flink wat areas niet horen hoemen. Maar dat zijn story areas, dus daar kom je vanzelf :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Clay schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:36:
[...]

Je had ook die covenant kunnen joinen ipv die gast doodslaan :P maar nu heb je wel de brass armor natuurlijk :) IMO een van de mooiste armors.

[...]

Volgens mij nog niet hoor :P Ik heb je nog flink wat areas niet horen hoemen. Maar dat zijn story areas, dus daar kom je vanzelf :)
Enige armour dat meetelt in dat spel is die van Havel toch? :*)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Havel is echt crappy, stat/weight wise, geef mij maar de armor bij Ceaseless in de buurt daar

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
lanerios schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:28:
Havel is echt crappy, stat/weight wise, geef mij maar de armor bij Ceaseless in de buurt daar
Boeiend, ik zei eruit als een stuk rots. Winner. Stat min maxen is zo 1992.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, vind jij. Ik vind het juist geweldig om in Dark Souls (en Demon Souls) de juiste armor sets te vinden om het meest optimale setje te vinden tegen boss X of Y. Looks boeien me niet, functie eerst, dan de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Eh armour let ik vooral op laag gewicht en hoge magic/poison/bleed/curse/etc resistances. M'n schild heb ik om schade te blokken en light roll/darkwood grain ring om om ze heen te dansen en backstabben. Als ik klappen krijg is dat mijn eigen schuld en dan maakt de sterkte van je armour ook niet zo spannend veel meer uit.

Spel net uitgespeeld. Van de 4 lords, vond ik Nito nog wel het lastigste. Bed of Chaos was echt geen drol aan, Seath was meh als je ook maar een beetje curse resist hebt en The Four Kings moest ik echt wachten tot de volgende kwan. Gwyn was ook niet de uitdaging die ik had gehoopt, bij mijn 3e poging ging hij al neer. Dark Souls is zeker mijn favo current gen game, maar wel minder moeilijk dan verwacht. Eens kijken wat NG+ te bieden heeft.

P.S. Light Armour met Wolf Ring werkt ook heel erg netjes, zo heb je toch poise en mobiliteit. Ik ga nu vooral puzzelen hoe ik mijn character verder uit ga bouwen. De stats waar ik het meeste op heb gefocussed in mijn eerste playthrough zijn Dexterity (deze is nu 35), Endurance (30) en Vitality 25. Ik maak gebruik van Pyromancies, Fury Sword +4 een een Lightning Uchi +5 (voor alles wat niet tegen vuur kan eigenlijk), een boog (die extra range heeft, naam even kwijt) op +11 en switch voornamelijk tussen Dragon Crest en Crest Shield voor resitances (fire en magic) en armour dan wat me goede resists geeft en licht is. Ik weet dat ik wat overgeslagen heb in mijn eerste playthrough (ik mis volgens de achievements nog 2 convenants) dus ik ga weer lekker aan de slag.

[ Voor 37% gewijzigd door Nazanir op 03-02-2013 18:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:06
Ga maar Newgame + spelen, dan zijn ze wel een stukje lastiger... :-) Vooral de four kings... vreselijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Naja tot nu toe vind ik NG+ erg makkelijk, ik blaas overal doorheen. het enige waar ik even rekening mee moest houden toen ik begon, was dat ik nu meer stamina per block kwijt ben, maar mijn DWGR laat me zo makkelijk om iedereen heen dansen en slagen ontwijken + backstabben dat dit eigenlijk al een non issue is. Ik ben in Anor Londo, kan nu rechtstreeks naar Smough en Ornstein, daarvoor doe ik eerst nog wel even Lautrec. Alle bosses + optionele bosses heb ik al gedaan (Sif, Butterfly, Gwyndolyn, Ceasless) en heb tot dusver nog nergens moeite mee gehad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja ach, veel mensen roepen vaak dat dit soort spellen dan te makkelijk zijn. Niet rekening hoeveel uur ze het gedaan hebben en hoeveel ze hebben moeten opzoeken om het te kunnen spelen.

Het spel is zelf erg moeilijk en blijft dat ook, ook NG+. Fijn dat jij ondertussen zo ervaren bent, en misschien met normaal blaas ej er doorheen. Maar vergeleken met andere games is het nog steeds niet vooruit te branden. Hiernaast kom je niet echt over als iemand die alles zelf heeft uitgevonden maar gewoon een hele zooi walkthroughs heeft gelezen en vervolgens een guide aan gehouden om zo sterk mogelijk te zijn. Ja dan wordt het vanzelf makkelijk, tis ook maar hoe je het zelf wilt doen natuurlijk.

Maar dan nog blijft het spel vrij lastig door zijn hele opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het spel is zeker niet makkelijk, maar ik heb veel dingen wel op de moeilijke manier geleerd. Seath ging ik de eerste keer bijv. heel hard dood, maar ik merkte dat dat kwam omdat hij veel curse gebruikt in zijn aanvallen. Logisch om dan een Cursebite ring te equippen, of verschillende wapens proberen op verschillende vijanden om te zien wat het meeste damage doet. Mijn eerst character heb ik ruim 30 uur ingestoekn, ben toen gestopt met deze en opnieuw begonnen met een dex build. Ik had toen ook veel beter een idee hoe ik mijn character moest uitbouwen en hoe mijn stats te levelen. Ik wist toen ook waar ik bepaalde items kon halen en een paar suicide runs gedaan om deze te bemachtigen.

Je hoeft echt niet een walkthrough door te lezen om dit spel te kunnen spelen met wat gezond verstand kom je heel ver. Ik liep zo ook perongelijk tegen Sif aan. Als je dan eerst even wacht en kijkt wat hij doet, zie je al snel dat je onder hem (wat met meerdere grote vijanden het geval is in dit spel overigens), redelijk veilig bent. Ik vind het spel dan ook zeker niet te makkelijk, want ik merk dat ik nog best wel vaak doodga, maar omdat je voornamelijk bossfights al gedaan hebt, weet je welke tactieken werken en waar ze zwak tegen zijn, dan kan je op NG+ deze tactieken toch gewoon weer toepassen, of mis ik iets?

Ik hou geen guide aan, ik speel hoe ik wil, maar als je een beetje voorzichtig bent en eerst even kijkt waar je tegen vecht voor je er op in rent, komt je best wel ver hoor.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Even een schopje met 2 vragen.

Vraag 1: is je level van invloed op NG+? Met andere woorden, hoe hoger mijn level als ik het spel uitspeel, hoe moeilijker NG+?

Vraag 2: Ik ben nu met 2 characters op NG+ bij Smough en Ornstein en ik merk dat het toch er moeilijk word als ik Smough eerst wil doden voor hyper Ornstein. Tips iemand?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1.) Nop
2.) Blijven proberen, Zorg dat Ornstein de lunge attack doet,d an kan je 1 a 2 hits op smough krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb eingenlijk 2 gevechten tegen Hyper Ornstein gehad. 1 om hem ünerhaupt te krijgen 2 om hem te verslaan. De eerste poging was voornamelijk kijken wat voor aanvallen hij heeft, recovertijd van die aanvallen en de range. Natuurlijk probeerde ik wel te winnen, maar daar ik nog nooit tegen Hyper Orn had gevochten was het voornamelijk gewoon vallen en opstaan. Poging 2 ging hij dan ook gewoon neer en kan ik lekker verder met die achievement voor alle rare/soul weapons.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Voor de fans... ben zéér benieuwd!

http://uk.ign.com/article...-2-gameplay-reveal-coming

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die titanite shards, het lijkt wel alsof het niet werkt. Wanneer ik het selecteer en probeer mijn wapen up te graden, werkt het niet.

Ben net begonnen met dit spel, maar heb ik iets gemist?

Verder kom ik echt totaal niet voorbij de rode draak op de brug. Bow gekocht, staart targetten en repeaten, maar 2 damage op zo een beest gaat ook niet werken :'(

[ Voor 30% gewijzigd door PcManiaxx op 24-04-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:45
Halverwege die brug heb je aan de rechterkant een trap naar beneden. Vanaf daar kun je een shortcut naar de bonfire bij undead parish maken (trap laten zakken) en je kunt dan onder de brug door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Dank je, maar dat punt ben ik al gepasseerd :P Ik loop onder de brug door, kill die 3 ratten in de donkere kamer en baan mij een weg naar beneden. Op dat punt kom ik inderdaad uit bij de Parish. Maar van daaruit kom ik echt weer geen steek verder en die boss in het midden surrounded door al die undeads maken ook niet echt dat ik daar lang wil blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Boss surrounded by undead, ik ga er gemakshalve even van uit dat je de Boar bedoelt?

http://www.gamestm.co.uk/wp-content/uploads/2011/10/boar.jpg

Zo ja, voordat je dat pleintje oploopt kan je gelijk rechts een trappetje op naar een paar archers. Die afslachten, mensen boven de boar ook, en je krijgt dan Skulls als item.
Gooi deze naar het vuur als je kan richten. Boar aggro'd vuur, en gaat dood.

Als je niet kan richten, spring naar beneden, gooi skull, ren om hem heen en backstab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:06:
Boss surrounded by undead, ik ga er gemakshalve even van uit dat je de Boar bedoelt?

http://www.gamestm.co.uk/wp-content/uploads/2011/10/boar.jpg

Zo ja, voordat je dat pleintje oploopt kan je gelijk rechts een trappetje op naar een paar archers. Die afslachten, mensen boven de boar ook, en je krijgt dan Skulls als item.
Gooi deze naar het vuur als je kan richten. Boar aggro'd vuur, en gaat dood.

Als je niet kan richten, spring naar beneden, gooi skull, ren om hem heen en backstab.
Andere optie is om een Plunge Attack te gebruiken (zoals je deed bij de Asylum Demon en wellicht de Taurus Demon), dit maakt hele korte metten met hem. Misschien heb je nog wat Black Fire Bombs die je hebt gevonden bij Firelink Shrine, een stuk of 4 zou genoeg moeten zijn, daarnaast is hij heel zwak tegen sorceries/pyromancies en if all else fails, hij heeft 1 zwakke plek bij zijn staart waar je hem kan backstabben als je om hem heen draait.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Lanerios en nazanir, beiden harstikke bedankt! Al weer een heel stuk verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1 ding, mocht je de Capra demon tegenkomen. Ja je mag in paniek raken, ragen, en schelden. Dat is echt een kl*te boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:00:
1 ding, mocht je de Capra demon tegenkomen. Ja je mag in paniek raken, ragen, en schelden. Dat is echt een kl*te boss.
Hehe, nu je het zegt, zit regelmatig met m'n handen in het haar hoor :P

Zit nu op het punt dat je achter de gate kunt komen. Maar jezus, die ''upgraded'' undeads hitten wel hard zeg. Verder zag ik nog helemaal achterin weer zo een grote knight staan.... Dat zal ook wel weer een miniboss zijn neem ik aan? Ik knijp hem nu al ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
PcManiaxx schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:57:
[...]

Hehe, nu je het zegt, zit regelmatig met m'n handen in het haar hoor :P

Zit nu op het punt dat je achter de gate kunt komen. Maar jezus, die ''upgraded'' undeads hitten wel hard zeg. Verder zag ik nog helemaal achterin weer zo een grote knight staan.... Dat zal ook wel weer een miniboss zijn neem ik aan? Ik knijp hem nu al ;w
Tip bij de grote knight, hij kan je niet al te snel volgen als je rondjes om hem loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Arnlith schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:02:
[...]

Tip bij de grote knight, hij kan je niet al te snel volgen als je rondjes om hem loopt :P
Got it, zoveel mogelijk backstabben dus. Thnx! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

westergas

rikkie_pc

lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:00:
Die Capra heb ik wel 100x ge-ragequit :')

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Paar tips voor de Capra:

Zorg dat je gold pine resins hebt en dat je een +5 wapen hebt. Die honden die hij bij heeft kun je dan oneshotten en je doet makkelijk 300-400 damage per hit.

Zorg dat je een Knight of Balder shield op +5 hebt, zo kun je makkelijker hun aanvallen blocken zonder dat je al je stamina kwijt raakt als je je probeert te verdedigen.

En als laatste, lees zijn aanvallen. Hij doet er best lang over om van het starten van een aanval naar de daadwerkelijke aanval te komen, ontwijk zijn aanval en val aan als hij aan het recoveren is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat ik meestal doe daar:

Balder set farmen, heb ik genoeg titanite om alles te upgraden, en dan gewoon erin gaan en hakken. Blijft wel op 1 boss na de moeilijkste boss in het spel voor de plek waar je hem tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Nu je het toch over die 5+ weapon had; ik heb nog steeds een simpele broadsword icm een 100% block shield. Nu snap ik dat je met titanite shards je wapens kan upgraden, maar die optie is doorgestreept wanneer ik het probeer. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je moet eerst de blacksmith vinden. hij is in de buurt van de giant knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Die vendor op undead burg is ook een blacksmith of niet? De undead op het balkon. Of is het bij hem niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

PcManiaxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:26:
Die vendor op undead burg is ook een blacksmith of niet? De undead op het balkon. Of is het bij hem niet mogelijk?
Nee, dat is echt een vendor, je weet dat je een smith hebt gevonden als er in het menu opties staan zoals: Repair Equipment, Modify Equipment, Upgrade Armor/Weapon. Er is 1 smith die direcht toegankelijk is vanaf de Firelink Shrine, als je naar beneden gaat waar de Firekeeper zit, kom je bij een lift uit, deze brengt je naar New Londo Ruins, enigzins aan de klif waar je nu op uit kijkt, zit een trap naar beneden, achter tralies vind je de eerste smith.

Als je gewoon het normale spel verloop volgt, kom je na die Boar bij een kerk uit, als je rechts gaat, ipv links de kerk in, kom je bij een bonfire en daaronder zit een nieuwe smith. Voordeel is dat hij ook shards verkoopt voor een redelijk prijsje, dus je hoeft niet perse alleen maar te farmen. Ook kan je van hem een repair box en upgrade boxen voor wapens en armor kopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Goede info zeg, toppie, daar heb ik wat aan! Maareuhm, moet ik die knight zien te verslaan in de kerk, wil ik naar rechts gaan? :p Hij hit echt als een motherfucker en kreeg hem na 10x nog niet neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

PcManiaxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:15:
Goede info zeg, toppie, daar heb ik wat aan! Maareuhm, moet ik die knight zien te verslaan in de kerk, wil ik naar rechts gaan? :p Hij hit echt als een motherfucker en kreeg hem na 10x nog niet neer :(
Ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar met een beetje geduld kom je al een heel eind.

Hij deelt inderdaad zware klappen uit, echter hebben al zijn aanvallen een redelijk lange start animatie. Wacht to hij aanvalt, loop naar achteren (tenzij je de fast roll hebt, dit is alleen bij <25% equip load) neem je wapen in 2 handen, en als zijn aanval mist, gewoon lekker op hem inhakken. Dit werkt het makkelijkst als hij zijn overhead aanval gebruikt en zijn mace plat op de grond land. Als hij horizontaal gaat aanvallen, doet hij soms 2 aanvallen achter elkaar, dus let een beetje op (je kan het timen/zien aan zijn aanvals patroon, maar deze is helaas wat lastiger te omschrijven dan zijn overhead aanval).

Oh, en om het helemaal leuk te maken, hij heeft ook een Estus Flask, die zal hij gebruiken bij <50% HP, dus als je hem zijn wapen weg ziet doen, 2 handen en gewoon helemaal los gaan.

En nee, die Knight aggro'd pas als je in zijn blikveld komt, als je rechts gaat voor je dus de kerk ingaat, is er niets aan de hand, maar voor de progressie van het spel zul je wel het gevecht met hem aan moeten gaan (maar hij bewaakt ook een leuke goodie voor je) dus het zal wel de moeite waard zijn. (En hij heeft een gegarandeerde titanite shard drop).

[ Voor 12% gewijzigd door Nazanir op 25-04-2013 18:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Gelukt! En de knight verslagen! Helmaal happy! :D Nu krijg ik een andere leuke boss haha, daar waar je naar beneden gaat bij de blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

PcManiaxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:51:
Gelukt! En de knight verslagen! Helmaal happy! :D Nu krijg ik een andere leuke boss haha, daar waar je naar beneden gaat bij de blacksmith.
Aangezien ik toch niet veel te doen heb vanavond:

Dit is een Titanite Demon, eigenlijk de enige vijand die Demonic Titanite dropd (gegarandeerd), het gebruik hiervan wordt later nog wel duidelijk. Ook deze heeft weer een aanvals patroon die je moet leren lezen, om het gevecht doenbaar te maken. Ik neem aan dat je ook weer gaat melee-en, dus hier een kleine toelichting:

Hij heeft een "blind" spot als je hem van links achter aanvalt, bij zijn staart, let wel dat je echt dicht tegen hem aangeplakt staat, anders kan zijn staart jou nog wel raken!. Hij doet vaak 2 - 3 sweeps achter elkaar, deze hebben een erg lange range en zullen aardig wat stamina drainen. Dus in deze sweet spot komen is erg handig. Ook zul je hem ineens zijn wapen boven zijn hoofd houden en na een seconde ofzo weer naar beneden halen, dit is zijn grab aanval, als je deze niet anticipeert, ben je waarschijnlijk dood. Echter is deze heel makkelijk te ontwijken en af te straffen. Als je te ver weg blijft van hem, gaat hij met lightning schieten, maar dit is ook weer makkelijk te ontwijken, maar kan nuttig zijn om wat ademruimte te krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PC, 1 tip, dat zijn geen bosses :P dat zijn standaard mobs en ga je nog heel vaak tegenkomen :)

Titanite Demon -> Wat ik doe, bij legs blijven, roll onder eerste swipe, roll 2e swipe, en dan kan ik meestal 3e blocken.

Tip van de dag:

Als je de Knight dood hebt gemaakt, pak de item op. Dit is een Fire Keepers Soul. Ga hierna naar links (als je kijkt naar waar de Knight stond). Dan zie je 2 liften. Pak er 1 naar beneden en je hebt de shortcut naar Firelink Shrine. Als je daar de trap afgaat kan je de Fire Keeper Soul inleveren voor Estus Flask +1 (hierdoor healen ze meer).
Doe dit voordat je de echte Boss afslacht in de kerk, anders is ze volgens mij er niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

lanerios schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:26:
PC, 1 tip, dat zijn geen bosses :P dat zijn standaard mobs en ga je nog heel vaak tegenkomen :)

Titanite Demon -> Wat ik doe, bij legs blijven, roll onder eerste swipe, roll 2e swipe, en dan kan ik meestal 3e blocken.

Tip van de dag:

Als je de Knight dood hebt gemaakt, pak de item op. Dit is een Fire Keepers Soul. Ga hierna naar links (als je kijkt naar waar de Knight stond). Dan zie je 2 liften. Pak er 1 naar beneden en je hebt de shortcut naar Firelink Shrine. Als je daar de trap afgaat kan je de Fire Keeper Soul inleveren voor Estus Flask +1 (hierdoor healen ze meer).
Doe dit voordat je de echte Boss afslacht in de kerk, anders is ze volgens mij er niet meer?
Te laat, had ik dit maar eerder geweten haha :o

Anyway, af en toe denk ik dat ik debiel ben en in dit geval is dat zeker waar.

10k souls en wat doe ik? Juist, ik traverse the white light naar de Bell Gargoyle, toedeloe souls....

Had nog 2 levels kunnen upgraden for fuck sake 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klinkt zo bekend, dat doe ik nog steeds hoor. Heb al het spel met No death runs etc uitgespeeld, en ik blijf alsnog domme fouten maken. Maar dat hoort erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ah leuk, weer wat leven in dit forum :) Ik speel ook nog regelmatig dark souls, heb mezelf voorgenomen dit spel zeker 1x uit te moeten spelen. Vraag me nog wel af waar ik aan ben begonnen haha, maar zit nu in Sen's fortress, dus heb al mooi stuk achter de rug. Heb elite knight set, en m'n claymore +5 slaat lekker hard :D Wel echt geweldig spel, dat gevoel als je zo'n boss neerhaald is heel goed!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Inderdaad leuk om te zien dat er weer wat activiteit is, zo lang speel ik hem zelf nog niet hoor, maar ik heb al een aardige feel voor de game, dus vraag wat je wilt vragen als je vast zit. Ik kan alleen niet helpen (speel op XobX en zit zonder gold op het moment), dus ik kan alleen maar wijsheid bieden :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
PcManiaxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:10:
[...]

Te laat, had ik dit maar eerder geweten haha :o

Anyway, af en toe denk ik dat ik debiel ben en in dit geval is dat zeker waar.

10k souls en wat doe ik? Juist, ik traverse the white light naar de Bell Gargoyle, toedeloe souls....

Had nog 2 levels kunnen upgraden for fuck sake 8)7
Had je de Drake Sword niet gehaald? Die Gargoyles waren echt een makkie hiermee. En aangezien ik toch in human form liep ook maar meteen die Knight Solaire opgeroepen. Dat was wel handig want dan gaat de aandacht naar hem uit. :)

Heb deze game zelf laatst ergens voor een prikkie weten te halen en ik moet zeggen: Wat een belevenis! Frustrerend maar ook ontzettend lekker als je na 10 x die ene boss wel weet te halen.

Kan iemand trouwens een tip geven waar je het beste heen kunt gaan als je de eerste klok hebt geluid? Zit te twijfelen tussen de Capra demon, Darkroot Garden (geen idee wat ik daar moet.. al heb ik daar wel een armor set gevonden tussen die stenen Knights. Hierna snel weer weg gegaan :) ) of toch eerst even Havel verslaan voor zn ring.

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Drake Sword niet halen, dat raad ik echt iedereen af. Je gaat er teveel op bouwen, en bij Sen's Fortress ga je gruwelijk dood. (Serpent Guards krijgen nauwelijks damage van het ding)

Capra is te skippen, maar levert wel wat leuke side areas op.
Darkroot Garden is ook een side area, maar levert een upgrade ember op
Havel is te doen als je snel kan bewegen, 1 hit en je bent dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Is het niet zo dat je Havel naar buiten kunt lokken? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij die toren niet uit kan en dat hij dan een wat makkelijker slachtoffer vormt als hij bij de deur blijft hangen...?

De beperkingen van de Drake Sword had ik ook al eens begrepen ja. Maar het maakt je leven in het begin wel een stukje "makkelijker" voor zover dat gaat. Maar ik denk dat ik de claymore maar eens ga upgraden. Ik wil ook niet te afhankelijk worden van de Drake sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

henri.77 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:38:
Is het niet zo dat je Havel naar buiten kunt lokken? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij die toren niet uit kan en dat hij dan een wat makkelijker slachtoffer vormt als hij bij de deur blijft hangen...?
Correct, zo heb ik hem al heel vroeg in de game destijds verlagen. Hij zet 1 a 2 stappen naar buiten, bestoken met vuurballen, en zodra hij weer naar binnen de trap afloopt snel achteraan en teruglopen naar buiten om van vooraf aan te beginnen.

Duurt misschien een paar keer voor je de timing onder de knie hebt, maar zeker goed te doen.
Geduld is wel een schone zaak, aangezien je in het begin bijna geen damage doet met je spreuken.

Denk nog met veel plezier terug aan mijn eigen prestaties ;)

Destianto in "[Multi] Dark Souls"

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 02-05-2013 19:33 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, zo kan je het doen. En dan later in de game compleet afgeslacht worden omdat je totaal niet voorbereid bent. Zelfde met de Drake Sword, je maakt het jezelf zo makkelijk dat je later dus totaal niks meer aankan.

Zo moeilijk is Havel niet eens, gewoon dodge, roll to back -> Backstab -> repeat. Of met de Stone Knight set, zijn hits tanken en aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb Havel de laffe manier gedaan: hem lokken, wachten tot hij vlak bij je is, van zo hoog mogelijk van de trap afvallen en hij springt achter je aan. 5x doen en hij is dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
spaceboy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:46:
Ik heb Havel de laffe manier gedaan: hem lokken, wachten tot hij vlak bij je is, van zo hoog mogelijk van de trap afvallen en hij springt achter je aan. 5x doen en hij is dood. :)
Klinkt "simpel"... ;) Dat ga ik ook maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Capra kan je inderdaad skippen, ik raad het echter niet aan. in The Depths zijn een aantal leuke goodies en gevechten (met drops te krijgen), zorg wel dat je in human form daar bent, anders mis je een paar leuke extra's. Daarnaast, als je Capra niet verslaat, krijg je ook The Key to the Depths niet, en kan je ook niet bij de Large Ember die daar verstopt ligt, zodat je kan upgraden naar +10 normal. Ook zit de Gaping Dragon verstopt hier, die 25.000 souls oplevert en eigenlijk een heel makkelijk gevecht zal zijn. Als je ook voor de achievements wilt gaan, zijn staart kan je afhakken.

Havel kan je parry-en en backstabben. Wat wel echt een must is, is een schild met 100% block een het liefst 55+ stability, zodat je veilig een hit kan blocken als het echt nodig is. Je kan hem natuurlijk op verschillende manieren cheapshotten, maar als je hem echt wilt bevechten, is dit echt een must. Probeer niet te vechten tijdens zijn recovery, want zijn poise is te hoog, dat je hem niet uit balans kan brengen en hij zal dan dwars door jouw aanval heen gaan en je in 1 keer pletten.

Darkroot Garden/Basin (Darkroot Forrest echter, is verplicht) is inderdaad een compleet optionele area in het spel, maar wel 1 waar leuke spulletjes te vinden zijn. The Moonlight Butterfly levert een leuk aantal souls op en bewaakt een Divine Ember, deze soul kan je ook gebruiken om een leuk wapen mee te maken (ook weer voor de achievement). Ook vind je een armor set hier, Wolf Ring, Grass Crest Shield (deze geeft een boost aan stamina recovery) en een Crystal Basilisk.

Wat je ook kan "doen" als je vertrouwen in je skills hebt een een wapen dat sterk genoeg is om de vijanden daar in 1 of 2 hits te doden, is naar New Londo Ruins gaan. Hier kan je namelijk de Very Large Ember pakken, die je laat upgraden naar +15.

Ook een mogelijkheid, die wat meer in de "volgorde" van het spel ligt qua moeilijkheid, is terug te gaan naar het Asylum waar je vandaan komt. Je moet wel even zoeken naar een sleutel die verstopt ligt bij Firelink, maar hier kan je ook een optionele boss daar die een Titanite Slab dropt (nodig voor upgrade van +14 naar +15). dropt en je vind daar ook een ander nuttig item vinden, maar daar wil ik nog niet te veel over verklappen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Terug gaan naar asylum is niet aan te raden voor een beginner :P redelijk gevaarlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Mwa de Asylum Demon is goed te doen, zolang je hem maar niet locked, je kan dan kinderlijk eenvoudig om hem heen rennen. Als je locked, kan je namelijk nauwelijks meer om hem heen rennen en wordt het ontwijken van zijn aanvallen ook veel lastiger.

Edit: Vanwege gratis gold weekend ben ik zondag middag en avond wel beschikbaar om mensen te helpen of voor wie zin heeft in co-op. Ik heb ook nog een level 17 die ik zo laag mogelijk wil houden voor een low level run, maar die is wel inzetbaar voor wie wil. Ik speel op xbox, mijn gt is Nazanir.

[ Voor 37% gewijzigd door Nazanir op 04-05-2013 13:28 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ben trouwens weer een paar nieuwe characters begonnen, het is best grappig als je al wat dingen weet van het spel.

Zo wil ik een Dex/Int build maken met een Great Scythe, dus ben ik meteen van Firelink Shrine de Catacombs ingerend, de Scythe gehaald en de death express (gewoon doodgaan), terug genomen. Ik had voor ogen dat ik een soort magere hein/grim reaper wilde maken, dus ben ik vrij snel naar Quelaag gegaan en daarna naar Ceasless voor de Gold Hemmed set, dus nu zie ik er best gaaf uit.

Daarna gewoon het gewone vervolg van het spel, hier en daar wel wat shortcuts genomen. Ik moet nog enkele achievements voor 100% (alle miracles, sorceries en pyromancies) dus wil ik op deze manier proberen deze binnen te slepen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Het is wel handig als je het spel al eens rond hebt gespeeld. Ik zit me af en toe suf te zoeken waar ik nu weer heen moet :P

Helaas al even niet meer kunnen spelen maar dit weekend heb ik toch wel één en ander gepland staan: Undead Asylum voor de rusted iron ring & crest shield, Laurentius uit the Depths halen, Hydra in Darkroot Basin en dan de Gaping Dragon er even achteraan plakken. Daarna naar Blighttown denk ik.

Als ik de weerapp moet geloven krijgen we een regenachtig weekend = Bankhangen en gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nazanir schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:46:
Mwa de Asylum Demon is goed te doen, zolang je hem maar niet locked, je kan dan kinderlijk eenvoudig om hem heen rennen. Als je locked, kan je namelijk nauwelijks meer om hem heen rennen en wordt het ontwijken van zijn aanvallen ook veel lastiger.

Edit: Vanwege gratis gold weekend ben ik zondag middag en avond wel beschikbaar om mensen te helpen of voor wie zin heeft in co-op. Ik heb ook nog een level 17 die ik zo laag mogelijk wil houden voor een low level run, maar die is wel inzetbaar voor wie wil. Ik speel op xbox, mijn gt is Nazanir.
Die is echt niet het probleem. De Black Knights in smalle gangen echter? Dat is wel een probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Ik speel dit spel nu sinds enkele weken op de pc.
Ben inmiddels een level 25 thief en heb voornamelijk geïnvesteerd in dexterity en endurance.
Vindt het redelijk goed gaan tot nu toe, ik heb net de gaping dragon gedood.
Voor ik verder ga in blighttown wilde ik nog wat optionele vijanden doden. Ook dat lukt goed behalve Havel. Ik heb het spidershield voor 100% block en de wolf ring voor extra poise.
Ik probeer hem te parryen maar heb moeite met de timing. Dit wordt niet geholpen door de framedrops waar ik maar niet vanaf kom.

Het heeft sowieso een tijdje geduurd voor ik het spel goed aan het lopen had. Ik draai windows 8 en gebruik een PS3 controller icm DS3 tool. Het heeft even geduurd maar het werkt nu goed. Het enige waar ik niet vanaf kom is dat elke 20 seconden ongeveer de framerate gigantisch inzakt. Dit gaat direct weg als ik even met de muis beweeg, maar komt vervolgend ook weer terug na een 20 seconden. Dit maakt gevechten waarbij timing een rol speelt bijna onmogelijk.

Ik heb ongeveer alle tips op internet geprobeerd om dit te verhelpen. Heb alleen nog niets gevonden dat voor mij ook echt werkt. Ik dacht eerst dat mijn videokaart naar 2D modus gaat, maar na het monitoren op de achtergrond met MSI afterburner blijkt dit niet het geval te zijn.

Ook heb ik in windows bij energiebeheer de processorstatus op minimaal 100% gezet. Verder heb ik geprobeerd zowel met als zonder DSFix. Ook fullscreen of windowed maakt geen verschil.

Ik hoop dat ik nog een oplossing ga vinden, wat ik ben bang dat dit voor mij het spel gaat verpesten omdat het ontzettend hinderlijk is bij alles wat timing vereist.

Ik zou het wel jammer vinden. Het is een van de weinige moderne spellen waarbij het doorstaan van een moeilijk stuk ook echt voldoening oplevert. Waar het bij veel spellen zo is dat ik bij frustrerende delen het spel bijna naast me neer leg is het bij dit spel zo dat je juist verder wil komen en juist opnieuw wilt proberen.
Het mooie is namelijk dat als je dood gaat, je eigenlijk zelf altijd heel goed weet waardoor en wat je fout gedaan hebt. En niet zoals in veel spellen het vaak als geluk of pech aanvoelt als je ergens wel of niet doorheen komt. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door -db- op 10-05-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Alle Black Knights zijn goed te backstabben, hun aanvallen zijn doorgaands traag, dus block een aanval, cirkel om ze heen en backstab ze. Of als je meer vertrouwen in je eigen kunnen hebt, parry + riposte.

Als je terug naar de Asylum gaat kun je hier een ring vinden, die je helpt je door het moeras te lopen (niet dat dit onmogelijk is, maar het is heel erg aan te raden als je hier voor de eerste keer komt, want de kans dat je verdwaalt is redelijk groot). Tweede tip, sloop wat boompjes in de Darkroot Garden voor Purple Moss, deze kunnen poison genezen, die ga je hard nodig hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Havel heb ik ook neer. :*)
Ik heb het parryen opgegeven en ben voor de backstabs gegaan.
De truc was om niet te rollen. Ik ging elke keer dood doordat ik te vroeg rolde en hij zijn aanval nog kon draaien naar de plek waar ik naartoe rolde.
Nu ik alleen om hem heen gelopen heb en niet gerold, had ik altijd het schild omhoog als hij me raakte. Ik heb nu geen enkele heal nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag verwacht ik mijn Windows PC Controller binnen te krijgen, uiteraard moet die eens flink uitgetest worden op Dark Souls.

Eerste keer dat ik dit spel ga spelen, is er iets waar ik op moet letten of rekening mee moet houden in het bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Het belangrijkste wat ik heb geleerd is dat het geen traditionele hack & slash game is. Daar ga ik nog steeds wel eens de fout mee in door te wild op een groep vijanden af te stormen. Beste tactiek is eigenlijk om vijanden, waar mogelijk, één voor één naar je toe te lokken zodat je niet ineens wordt omringd door 4 of 5 vijanden. Daarnaast is mijn schild één van mn beste vrienden :) Veel blocken en wachten op het juiste moment om uit te halen/backstabben.

Daarnaast raden heel veel mensen de Drake Sword af maar ik moet zeggen dat ik hier in het begin best profijt van heb gehad. In de Undead Burg zou ik je dan ook aan willen raden om even flink wat pijlen te kopen bij de undead merchant. Op youtube kan je wel terug vinden hoe je dit zwaard kan bemachtigen.

Na de eerste bazen zou ik wel aan willen raden om wat andere wapens te gaan proberen en te gaan levelen. De Claymore en de Uchigatana zijn mijn persoonlijke favorieten tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De reden om Drake Sword niet te gebruiken, is omdat hij in het begin erg sterk is, maar hij schaalt met geen enkele stat. Hierdoor is hij ineens vrij snel nutteloos te noemen, omdat het upgraden een kostbare zaak is ( veel souls en het materiaal is erg zeldzaam). Beter neem je dan een wapen die schaalt en makkelijker te upgraden is (via standard reinforcement bijv.). Deze worden namelijk sterker naarmate jij sterker wordt (uitgaande van punten in Str of Dex bijv).

Ik ben overigens een groot fan van een tweetal Black Knight wapens: BK Great Sword (BKGS) en Great Axe (BKGA), ze zijn heerlijk lomp, geweldige moveset en zijn heerlijk sterk. Ik had een nieuwe Pyromancer gemaakt, kreeg de BKGS met heel veel mazzel bij de Undead Burg, dus heb ik mijn build erop aangepast. Het is zo leuk om te vissen met 2H RT om zo'n lomp mogelijke hit te landen.

In het lijstje "normale" wapens, vind ik de Lucerne een fantastisch wapen, maar de Balder Side Sword is zonder twijfel een van de beste wapens in het spel. Goede schaling, geweldige moveset, en hij gebruikt erg weinig stamina per swing. Maar ook heb ik enorm veel lol met een build die de Demon Great Axe gebruikt. Traag, lomp maar alles is in 1-2 hits dood.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nazanir schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:03:
De reden om Drake Sword niet te gebruiken, is omdat hij in het begin erg sterk is, maar hij schaalt met geen enkele stat. Hierdoor is hij ineens vrij snel nutteloos te noemen, omdat het upgraden een kostbare zaak is ( veel souls en het materiaal is erg zeldzaam). Beter neem je dan een wapen die schaalt en makkelijker te upgraden is (via standard reinforcement bijv.). Deze worden namelijk sterker naarmate jij sterker wordt (uitgaande van punten in Str of Dex bijv).

Ik ben overigens een groot fan van een tweetal Black Knight wapens: BK Great Sword (BKGS) en Great Axe (BKGA), ze zijn heerlijk lomp, geweldige moveset en zijn heerlijk sterk. Ik had een nieuwe Pyromancer gemaakt, kreeg de BKGS met heel veel mazzel bij de Undead Burg, dus heb ik mijn build erop aangepast. Het is zo leuk om te vissen met 2H RT om zo'n lomp mogelijke hit te landen.

In het lijstje "normale" wapens, vind ik de Lucerne een fantastisch wapen, maar de Balder Side Sword is zonder twijfel een van de beste wapens in het spel. Goede schaling, geweldige moveset, en hij gebruikt erg weinig stamina per swing. Maar ook heb ik enorm veel lol met een build die de Demon Great Axe gebruikt. Traag, lomp maar alles is in 1-2 hits dood.
Ik heb met dat drake sword heel lang rondgelopen, ging best fijn. Probleem is dat je geen skills krijgt in andere wapens. Maar Sen's si wel te doen hoor en daarna heb je die lighting spear. Ik had voor Sen's ook al een Claymore/ietsvaneenblackknight van +zoveel waar ik toen al meer mee speelde. Ik zou het niet kunnen aanraden maar ook niet afraden, tis een prima zwaard en maakt het begin een stuk beter. Tegen de tijd dat je bij Sen's komt het je al zoveel souls en shit verzameld dat je al alternatieven hebt kunnen leven. Je moet alleen dat ding (drake sword) never nooit niet levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik loop als noob ook nog rond met de Drake Sword (knight). Ben nu bij de bonfire in Blight Town. Ik heb inderdaad vernomen dat de Lightning Spear een beetje de opvolger is van de Drake Sword waar je de rest van het spel wel mee door kan kachelen. Dat is dat ook mijn plan.

Ik wil echter wel een nieuw schild. Ik gebruik nu de Gargoyle Shield. Las veel dingen over de Eagle Shield, maar die schijnt erg generfed te zijn. Weet iemand me een leuk schild aan te raden voor een Knight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

yinx84 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:18:
Ik loop als noob ook nog rond met de Drake Sword (knight). Ben nu bij de bonfire in Blight Town. Ik heb inderdaad vernomen dat de Lightning Spear een beetje de opvolger is van de Drake Sword waar je de rest van het spel wel mee door kan kachelen. Dat is dat ook mijn plan.

Ik wil echter wel een nieuw schild. Ik gebruik nu de Gargoyle Shield. Las veel dingen over de Eagle Shield, maar die schijnt erg generfed te zijn. Weet iemand me een leuk schild aan te raden voor een Knight?
Beste wat je kan doen, wederom, is een standaard wapen naar +15 brengen. Lightning schaalt namelijk ook niet met stats (hij is wel erg goed, voor een low level build bijv. als je de base stats hebt om hem te gebruiken), maar als jij je str/dex weer levelt, zal deze niet sterker gaan worden. Dit geldt voor alles wat met Lightning, Chaos, Fire ge-enchant wordt. Voor je eerste playthrough, zal dit niet rampzalig zijn, maar er zullen zeker sterkere opties beschikbaar izjn, die beter aansluiten bij je build. Enchanted, Magic, Divine en Occult schalen met Intelligence en Faith. De str/dex scaling gaat dan iets achteruit, maar je krijgt er dus scaling in int/faith voor terug, wat heel erg nuttig en zelfs heel sterk kan zijn, voor pure int/faith builds (ik doe een pure faith build met een Lucrence die nu +5 holy is) en ondanks dat mijn str/dex erg laag zijn, doe ik toch erg veel damage hierdoor.

Ik zeg niet dat je niet voor de Drakesword/Lightning Spear mag gaan, begrijp me niet verkeerd, maar er zijn echt betere alternatieven te krijgen, als je een beetje moeite doet. Deze zullen namelijk sterker worden naar mate jij sterker wordt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nazanir schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:19:
[...]

Beste wat je kan doen, wederom, is een standaard wapen naar +15 brengen. Lightning schaalt namelijk ook niet met stats (hij is wel erg goed, voor een low level build bijv. als je de base stats hebt om hem te gebruiken), maar als jij je str/dex weer levelt, zal deze niet sterker gaan worden. Dit geldt voor alles wat met Lightning, Chaos, Fire ge-enchant wordt. Voor je eerste playthrough, zal dit niet rampzalig zijn, maar er zullen zeker sterkere opties beschikbaar izjn, die beter aansluiten bij je build. Enchanted, Magic, Divine en Occult schalen met Intelligence en Faith. De str/dex scaling gaat dan iets achteruit, maar je krijgt er dus scaling in int/faith voor terug, wat heel erg nuttig en zelfs heel sterk kan zijn, voor pure int/faith builds (ik doe een pure faith build met een Lucrence die nu +5 holy is) en ondanks dat mijn str/dex erg laag zijn, doe ik toch erg veel damage hierdoor.

Ik zeg niet dat je niet voor de Drakesword/Lightning Spear mag gaan, begrijp me niet verkeerd, maar er zijn echt betere alternatieven te krijgen, als je een beetje moeite doet. Deze zullen namelijk sterker worden naar mate jij sterker wordt.
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar kan ik volgens jou dus beter bijv. een Claymore levelen i.p.v. een Lightning Spear? Ik kan niet helemaal opmaken uit je stukje of de gehele Lightning Spear niet scaled, of alleen het Lightning gedeelte van die spear.

Ik heb een mooie claymore in m'n bottomless box liggen en de materials om hem naar +~5 te pushen. Misschien dat maar eens overwegen. Welk pad raden jullie aan om in te slaan als strength build?

-edit:

Ben een beetje aan het lezen over armor sets, met name voor knights. Het mooie is dat men het nergens met elkaar eens is over wat de beste set is... als iemand z'n favo set noemt is er _ALTIJD_ iemand die roept 'maar deze set heeft dit!'. Giant heeft gimped stam regeneration, Elite Knight heeft te weinig poise, Havel's kun je niet upgraden... ga zo maar door. Er is dus geen beste set. Eigenlijk hetzelfde verhaal met shield en wapen.

Ik ga zelf nu m'n Elite Knight upgraden. Mooie balans. Ga de Wolf Ring (+40 poise) gebruiken ter compensatie voor de lage poise.

[ Voor 15% gewijzigd door yinx84 op 21-05-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De Lightning spear schaalt met geen enkele stat die je hebt, dus het maakt niet uit hoeveel dex, str of welke stat je hebt, hij gaat er niet meer damage doen. Je kan deze wel upgraden naar +5, waardoor hij meer schade gaat doen, maar als je bijv met een Claymore, je str of dex bijv omhoog brengt. Dus zelfs als je Claymore +15 is, kan je nog steeds meer schade gaan doen, door je str en dex omhoog te brengen.

Daarnaast, alles wat geupgrade is tot +15, kan je nog steeds enchanten met bijv. Resins (Gold Pine Resin bijv.) of Magic weapon.

Maar Fire, Lightning word niet sterker als jij sterker wordt, daarom is het jammer, omdat vijanden wel sterker worden, jij sterker wordt, maar je wapen niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nazanir schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:10:
De Lightning spear schaalt met geen enkele stat die je hebt, dus het maakt niet uit hoeveel dex, str of welke stat je hebt, hij gaat er niet meer damage doen. Je kan deze wel upgraden naar +5, waardoor hij meer schade gaat doen, maar als je bijv met een Claymore, je str of dex bijv omhoog brengt. Dus zelfs als je Claymore +15 is, kan je nog steeds meer schade gaan doen, door je str en dex omhoog te brengen.

Daarnaast, alles wat geupgrade is tot +15, kan je nog steeds enchanten met bijv. Resins (Gold Pine Resin bijv.) of Magic weapon.

Maar Fire, Lightning word niet sterker als jij sterker wordt, daarom is het jammer, omdat vijanden wel sterker worden, jij sterker wordt, maar je wapen niet.
Ik las ook dat sommige enchants de stat scaling weg halen bij wapens, waar je magic damage voor terug krijgt. Lijkt me ook niet wenselijk... voor +15 gaan is dus wel een goede valide optie nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk wel, maar aangezien je nog in het begin van het spel zit is het voor jou waarschijnlijk nog even niet mogelijk een wapen naar +15 te krijgen. Om in de tussentijd een wapen met enchantment of de drake sword te gebruiken pakt voor jou waarschijnlijk beter uit. Als je in de buurt komt van de 30 dex/str (afhankelijk van je build) is het beter om wapens die normaal tot iets van +10 geupgrade zijn te gebruiken omdat het dan beter scaled dan wapens met een enchantment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:00:
Uiteindelijk wel, maar aangezien je nog in het begin van het spel zit is het voor jou waarschijnlijk nog even niet mogelijk een wapen naar +15 te krijgen. Om in de tussentijd een wapen met enchantment of de drake sword te gebruiken pakt voor jou waarschijnlijk beter uit. Als je in de buurt komt van de 30 dex/str (afhankelijk van je build) is het beter om wapens die normaal tot iets van +10 geupgrade zijn te gebruiken omdat het dan beter scaled dan wapens met een enchantment.
Ik heb voordat ik je comment heb gelezen m'n Claymore geupgrade naar +7, eagle shield naar +3 en m'n hele Elite Knight set naar alles +3. Ik heb nu 21 str. Ik weet niet of het slim is wat ik doe, maar na alle discussies gelezen te hebben is er dus inderdaad geen beste set/wapen/shield... een beetje extra skill doet meer wonderen.

Man man man wat speelt dat heerlijk, een greatsword i.c.m. het dikste armor wat ik nu kan krijgen en een greatshield :9~ Heb net Pavel's Ring gekregen, die ik samen met een andere ring draag die m'n load omhoog gooit (naam vergeten)... en ik zit onder de 50% load... dus ben nog snel ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ring of Favor and Protection? Ik vind het jammer dat deze ring zo vreselijk goed is, want in principe wil je deze op echt elke mogelijke build gaan gebruiken (equioload, hp EN stamina +20%) Als hij niet brak als je hem afdeed, zou dat al enorm schelen denk ik, want dan kan je gewoon een beetje experimenteren met ringen tot je vind wat lekker werkt, of situationeel aanpassingen doen. Nu is dat er gewoon een heel stuk minder bij, omdat die ring zo goed is, dat je hem niet permanent kwijt wilt raken (ook al -kan- je er 2 per playthrough krijgen, blijft het zonde).

En je hebt gelijk, er is geen beste wapen/schild, omdat het afhankelijk is van hoe je je stats gebruikt. Hooguit dat jij persoonlijk een wapen het fijnst vind, door de moveset, maar verder is het niet zo dat je perse een bepaald wapen MOET hebben, omdat deze het sterkste is (WoW, Diablo, hier moet je endgame wapens e.d. farmen, terwijl je ze in DkS gewoon zelf maakt).

Die vrijheid maakt dit een geweldig spel, omdat je niet perse onder beperkingen van gear gebukt gaat (tenzij je hier voor kiest natuurlijk). Want in principe zijn de begin wapens, ook prima te gebruiken tegen het einde van het spel, mits ze je upgrade en je speelstijl passen, maar in principe kan je met de Longsword van de Warrior start klasse prima blijven behouden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nazanir schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:32:
Ring of Favor and Protection? Ik vind het jammer dat deze ring zo vreselijk goed is, want in principe wil je deze op echt elke mogelijke build gaan gebruiken (equioload, hp EN stamina +20%) Als hij niet brak als je hem afdeed, zou dat al enorm schelen denk ik, want dan kan je gewoon een beetje experimenteren met ringen tot je vind wat lekker werkt, of situationeel aanpassingen doen. Nu is dat er gewoon een heel stuk minder bij, omdat die ring zo goed is, dat je hem niet permanent kwijt wilt raken (ook al -kan- je er 2 per playthrough krijgen, blijft het zonde).

En je hebt gelijk, er is geen beste wapen/schild, omdat het afhankelijk is van hoe je je stats gebruikt. Hooguit dat jij persoonlijk een wapen het fijnst vind, door de moveset, maar verder is het niet zo dat je perse een bepaald wapen MOET hebben, omdat deze het sterkste is (WoW, Diablo, hier moet je endgame wapens e.d. farmen, terwijl je ze in DkS gewoon zelf maakt).

Die vrijheid maakt dit een geweldig spel, omdat je niet perse onder beperkingen van gear gebukt gaat (tenzij je hier voor kiest natuurlijk). Want in principe zijn de begin wapens, ook prima te gebruiken tegen het einde van het spel, mits ze je upgrade en je speelstijl passen, maar in principe kan je met de Longsword van de Warrior start klasse prima blijven behouden.
Die ja :) Ik ga hem in ieder geval niet meer afdoen!

Ik kom inderdaad uit WoW en Diablo... het gearsysteem druist tegen je gevoel in, maar als je het éénmaal door hebt is het echt een verademing :) Wat ik ook fijn vind is dat je niet gelimiteerd bent aan backpack slots/weight. Zo kun je makkelijk voor verschillende situaties swappen van set of pieces zonder penalty. Voor grote bosses die veel phyiscal damage doen switch ik graag naar een zwaarder setje, terwijl ik liever explore met m'n Elite Knight set voor mooiere balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb Ascension net besteld. Eindelijk kwam hij fatsoenlijk onder mijn 25 euro norm. Dus hopelijk overmorgen weer lekker raggen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik had dit spel al een tijdje op de radar. Wilde em net gaan kopen in de winkel en toen was hij opeens in de aanbieding op Xbox Live! Dat ik hier niet eerder aan begonnen ben!

Ik heb alleen een vraag: Ik heb nu 2 chars (warrior en pyro) waarmee ik voor dezelfde keuze sta. Zal ik mn pyro glove gaan verbeteren en volledig voor dex/str gaan? Of zal ik pyro standaard laten en voor dex/int gaan?

Ik ben me wat aan t inlezen maar kan geen goed beeld krijgen van het verschil in speelstijl. Advies?

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

-Timmehhh- schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:18:
Ik had dit spel al een tijdje op de radar. Wilde em net gaan kopen in de winkel en toen was hij opeens in de aanbieding op Xbox Live! Dat ik hier niet eerder aan begonnen ben!

Ik heb alleen een vraag: Ik heb nu 2 chars (warrior en pyro) waarmee ik voor dezelfde keuze sta. Zal ik mn pyro glove gaan verbeteren en volledig voor dex/str gaan? Of zal ik pyro standaard laten en voor dex/int gaan?

Ik ben me wat aan t inlezen maar kan geen goed beeld krijgen van het verschil in speelstijl. Advies?
Volgens mij maakt het geen klap uit en is het net wat jij leuk vindt spelen. Persoonlijk vond ik die pyro niet echt tof en had ik het meest plezier in melee hakken/dodgen. Maar goed, misschien stoot ik nu een paar magic-lovers voor het hoofd. ;) Ik heb het idee dat je met dit spel niet "fout kunt kiezen", het ligt gewoon aan je eigen skills (en geduld).

Wanneer komt de opvolger van Dark Souls? Ben er wel weer klaar voor. Desnoods koop ik er een PS4 voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
spaceboy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:10:
[...]

Volgens mij maakt het geen klap uit en is het net wat jij leuk vindt spelen. Persoonlijk vond ik die pyro niet echt tof en had ik het meest plezier in melee hakken/dodgen. Maar goed, misschien stoot ik nu een paar magic-lovers voor het hoofd. ;) Ik heb het idee dat je met dit spel niet "fout kunt kiezen", het ligt gewoon aan je eigen skills (en geduld).

Wanneer komt de opvolger van Dark Souls? Ben er wel weer klaar voor. Desnoods koop ik er een PS4 voor. :P
Er schijnt een spandoek bij de E3 te hangen met 23 Maart 2014 er op.

Ik heb gister avond net de Gaping Dragon verslagen, wat een extreem vet ontwerp heeft die draak.
Als klap op de vuurpijl dropte ook nog eens de Balder Side Sword!
Was al zeer happy met met m'n Uchigatana en Estoc, nu heb ik 3 fijne zwaardjes >:)
Allemaal een ander enchantje geven denk ik maar. +15 / magic / divine ofzo.

[ Voor 35% gewijzigd door -Timmehhh- op 07-06-2013 13:43 ]

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

-Timmehhh- schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:18:

Pry Glove kan je in principe altijd upgrade, vergeleken met het levelen van stats, zijn de required souls lager en Pryo Gloves werken met echt iedere build, omdat ze niet schalen met een stat, maar met het level van de Glove zelf (van +1 tot +15 en tot max +5 ascended). Ook als je kiest om voor een dex/int build te gaan, weet dat dex de cast tijd van alle spells versnelt (Miracles, Pryomancies en Sorceries), en dat er zeker hele nuttige spells tussen zitten, ook als je een int build voor ogen hebt.

Enig nadeel is, dat je wel wat meer attunement slots nodig hebt (de attunement stat) om al deze spels te huizen. Wat betreft de Dex/Str build, heb je al voor ogen wat voor wapen je wilt gebruiken? Dit namelijk in verband met het schalen van de wapens en je toch ook zeker Endurace en Vitality nodig, dus zorg dat je niet alles in dex/str pompt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 05:26:
hoe ik ben begonnen aan dark souls ik had ps3 gekocht met pes verder geen andere spellen toen had ik CoD BO en dark souls gekregen ik dacht wtf voor spel is dark souls nou weer dus heb ik dark souls niet gespeeld alleen maar cod toen ik cod zat was, dacht ik ga dark souls proberen en nu speel ik het nog steeds best game ps3.
Interpunctie,hoofdletters, leesbaarheid, dank! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, van het slechte Nederlands.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:14:
Sorry, van het slechte Nederlands.
Een paar puntjes er tussen, leest wat makkelijker ;-)

Mijn Dark Soul kriebels beginnen ook weer als ik dit allemaal lees, oorspronkelijk op de xbox uitgespeeld, en in de volgende playtrough kon ik niet verder komen dan de 4 kings..

En die kut rode draak elke keer..irritant!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Hmm. Dit spel is een beetje aan mijn aandacht ontglipt toen hij uitkwam; maar staat zeker op mijn "to-play" lijst!

De grote vraag is nu wat beter is aan te raden: de PS3 of PC versie? Ik heb beide, mijn PC zou e.e.a. wel goed moeten kunnen draaien (Phenom II, 8GB en een 6950). Meestal zijn de graphics op de PC variant beter, maar ik begrijp dat het hier om een (pure) console game gaat met een port naar PC (oftewel niet al te veel added value qua graphics?).

Bij b.v. Skyrim ben ik uiteindelijk voor de PS3 versie gegaan, maar daar toch wat spijt van gekregen gezien de vele mooie mods die voor de PC beschikbaar zijn, en (puur op gevoel) het idee dat de user interface op de PC wat prettiger loopt.

Iemand adviezen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PS3 is goed te doen, Blight Town heeft wat framerate issues, maar totaal niet onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik weet niet hoe het ondertussen is met de multiplayer, maar in NG+ op de PS3 merkte ik een paar maanden geleden al dat er niet heel veel mensen online speelden. Als je dat wél leuk vindt, kun je misschien beter voor de PC versie gaan (al weet ik niet hoeveel er dáár online spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voor online spelen is niet of je in NG+ (of meerdere +) zit, maar je level. Normaliter voor coop, als je wilt summonen/gesummoned worden is dat meestal 10 levels boven en onder jouw level qua bereik. Veel mensen stoppen met levelen bij 125 omdat dit de onofficiele levelcap is voor forrest pvp. Zit je daar boven, zal het lastiger worden mensen te vinden. Daarnaast is het ook mogelijk dat je te hoog level bent voor het gebied waar je zit. Maw mensen die in hetzelfde gebied zitten, zijn gemiddeld lager geleveled.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nazanir schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:14:
Voor online spelen is niet of je in NG+ (of meerdere +) zit, maar je level. Normaliter voor coop, als je wilt summonen/gesummoned worden is dat meestal 10 levels boven en onder jouw level qua bereik. Veel mensen stoppen met levelen bij 125 omdat dit de onofficiele levelcap is voor forrest pvp. Zit je daar boven, zal het lastiger worden mensen te vinden. Daarnaast is het ook mogelijk dat je te hoog level bent voor het gebied waar je zit. Maw mensen die in hetzelfde gebied zitten, zijn gemiddeld lager geleveled.
Ah ok, dat wist ik niet. Weet wel dat ik kennelijk dus een te hoog level heb. :) Maar goed, ik ga pas weer spelen als de nieuwe ... Souls uitkomt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bazenspel is dit. Heb al drie weken niets anders gespeeld. Vandaag uitgespeeld en inmiddela alweer bij de Basin. Gaat de 2e keer wat sneller als je weet waar je heen moet en wat gear hebt. :)

Is er wat te halen in pvp behalve eeuwige roem? Tot nu toe ben ik een paar keer geinvade en heb ik vruchteloos bij een wit teken gewacht. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Holy shit ik ben het ook net aan het spelen, heul vet! Na wat undead in dat kasteel dacht ik even lekker op te schieten, maar nu wordt ik ge-raped door 2 veel sterkere zwarte knights (naar onder of omhoog de toren in).. het is cool :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Dank voor de adviezen mbt PS3 / PC.
Blijft wel een lastige keuze. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:59
PC versie spelen met xbox360 gamepad =)
Deze versie heeft geen last van slowdowns. Je hebt echter wel DSfix nodig als je de graphics beter wil krijgen dan de ps3/xbox 360 versie.

http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix

Met dsfix: http://img853.imageshack..../data2012090919374285.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Frozen-North schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:26:
Deze versie heeft geen last van slowdowns. Je hebt echter wel DSfix nodig als je de graphics beter wil krijgen dan de ps3/xbox 360 versie.

Ben ik ook aan het gebruiken, werkt ideaal, voor in combo met een 360 controller.. ;-)
(zelf zo'n wireless key op dealextreme besteld, erg nice!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Klein schopje voor de 360 spelers onder ons, ik heb weer gold. Dus wie hulp nodig heeft, wilt coopen of pvpen, voeg me toe (gt: Nazanir) en dan schoppen we samen kont.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
het lijkt me met een controller helemal niks.. Ik heb dsfix, dsmfix en die icoonfix gebruikt en speel het nu met muis en keyboard. Even wennen maar het gaat nu prima!

Holy shit ik vind het echt heeeeul erg sfeervol.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Frozen-North schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:26:

Kom op, de slowdown wordt zwaar overdreven. Als je op de 360/PS3 doodgaat in Blight Town, dan is het niet door FPS issues, maar omdat je gewoon slecht bent in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De slowdown in Blighttown (en in New Londo Ruins met meer dan 5 spoken) is echt erg. Ik heb mijn Xbox uit moeten zetten omdat ik er misselijk van werd. Het gaat er niet om dat je goed of slecht bent in het spel. Het gaat erom dat die lage framerate enorm onplezierig speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Onplezierig? Is zeer, zeer persoonlijk. Ik heb er totaal geen last van, mijn vriendin weer wel. Maar mensen moeten stoppen met zeiken dat het spel totaal bagger is en dat de PC versie god is vanwege Blighttown.
Wordt weer het kansloze "PC Is superieus, jij als console speler bent gewoon kansloos" etc

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste