GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Net 35k zielen verloren in totaal in blight town. Ben nu level 28/29 ofzo. Ik heb 1 bonfire in blighttown gehad en ben daarna verder gelopen (willekeurig welke richting) maar ik ging al vrij snel verder naar beneden en door een witte mist "deur". Ik zit nu in 1 of ander half swamp. Ik heb het al voor een gedeelte uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik een groot stuk van blight town gemist. Is het de moeite waard om helemaal terug te gaan naar het andere bonfire of is er verder niet zoveel in blighttown? Anders loop ik wel gewoon verder. Loop nog steeds rond in mn pyromancer begin armour. Heb wel superveel andere armour sets gevonden maar ik vind alle stats nogal matig. Of het is een hoge phys def. of veel magic(met die andere elementen). Die pyromancer gear zit er tussen in dus nog niks gevonden wat beter is. Loop ook nog met een heathershield van +5. Al heb ik nu net mijn eerste tower shield gevonden die ook wel sterk is. Voordeel van dat heathershield is dat die small is maar ik kan toch voor geen ene moer pareren dus dat zal ik ook niet missen.
(gaping dragon was een mietje overigens)
Heb net DSFix 0.6 geinstalleerd ben benieuwd

Hoe zijn jullie stats ingedeeld? Ik ben niet echt blij met hoe ik het nu gedaan heb had liever extremere keuzes gemaakt ipv van beetje dex/str/vit/endu of is dit niet heel gek? :

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dat schild geeft toch geen 100% physical block ? Is zeker wel een aanrader namelijk!
Tot nog toe blocked mijn schild alle attacks? Alleen als ik dual handed mijn wapen equip en daarmee block gaat er wat leven vanaf als ik geraakt word maar dat is normaal denk ik. Of is 100% physical block wat anders?Rann schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:09:
Volgens mij is dat niet zo gek hoor..Wel belangrijk om nu endurance/ vit te gaan levelen.
Dat schild geeft toch geen 100% physical block ? Is zeker wel een aanrader namelijk!
Verwijderd
DIY Ambilight? Moar details ploxTiwazz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:45:
35k souls, auw dat doet pijn.
Heb net DSFix 0.6 geinstalleerd ben benieuwd. Sinds deze versie doet mijn DIY Ambilight het ook
.
Heb speciaal voor dit game op pc een cyborg v3 rumble pad gekocht
Men oude sidewinder had te weinig knoppen en geen thumbsticks dus daar ging het niet met lukken, en mouse/keyboard trekt em totaal niet in Dark Souls, terwijl in andere games die wel deftig op pc zijn gericht het zonder problemen werkt (witcher en dergelijke).
Ben nog maar level 8 en nog maar net uit het Asylum. Mis ik iets als ik niet voor de Masters key gekozen heb als gift?
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Je mist niks zonder masterkey, ik heb hem ook niet bij me. Het komt er op neer dat je voor sommige deuren de sleutel zal moeten vinden of kopen. Dat is het enige. Die gifts doen er allemaal niet echt toe, voor de 1ste playthrough wordt de pendant aangeraden (die ene die niks doet) omdat het schijnt dat er wel extra verhaal bij komt etc.
Ik wordt echt gillend gek van die stray demon. Fuckit, ben terug gegaan naar firelink. Echt serieus, de meeste boss battles vond ik goed te doen (als in als je het goed speelt haal je het prima). Die kerel is gewoon te groot en te lomp atm. Zijn aanvallen hebben een te grote radius. En af en toe wordt je als je erachter staat door zijn staart geraakt (minimaal) ook 50% hp...grrrrr...
Overigens, ik loop nog STEEDS met het drake sword. Scaling me reet. Nouja het is ook, dat ik al erg lang niet bij de blacksmith ben geweest. Heb wel een zweihander+5 maar dat aanvallen is zo traag. Ik kan het timen maar de damage is maar iets hoger dan mn drakesword alleen lastiger te timen. Range is wel groter.
Ik ga nu sen's fortress in waar ik gelezen heb dat je een lighting spear krijgt. Ik dacht eraan om gewoon een bastard sword ofzo te kopen en dan ook te enchanten. Drakesword in het begin is wel lame, aan de andere kant als je gewoon een +5 weapon hebt is het ook prima en dat heb je net zo snel. Heb me alleen niet echt verdiept in de verschillende weapon set moves waarop je dus schijnbaar je wapen moet selecteren. Komt wel bij mn volgende playthrough als ik als naked zombie ga.
Ohja, ik heb net een pike gekocht voor de lol. Heb veel str dus dit apparaat leek me wel wat. Alleen die damage is zo sneu(zelfs +5 wapens ben ik nog niet massive van onder de indruk)
[ Voor 60% gewijzigd door Postius op 30-08-2012 20:52 ]
Mn wapen was wat zwak voor sen's. Met die zweihander moet het wel lukken maar nu heb ik dus eerst zin om wat anders te doen. Overigens, wanneer moet je de catacombs doen? (ja ik weet wanneer je wilt in dit spel) maar ik zat er aan te denken deze na Sen's te doen.
Overigens vind ik een goeie newbie tip om eerst naar Darkroot garden te gaan voordat je naar blighttown gaat. Ik had dit per ongeluk gedaan en omdat je daar wat items vindt wordt je leven zoveel makkelijker in blighttown. Zonder die dingen lijkt het me een hell.
Voor de catacombs kan ik alleen maar zeggen, divine of holy
Een tip die mij vaak snel voorbij de slangenmannen heeft gebracht is de volgende:Postius schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:23:
God en nu loop ik mezelf in 1x kapot of Sen's fortress! Die slangenmannen zijn in 1x een stuk sterker dan andere mobs. Krijg ze wel dood maar gaat erg langzaam. Een zooi wapens tot +5 upgradede maar ze blijven maar net even goed of iets beter dan mn drake sword. Kortom nog steeds niet impressed met die upgrades. Al heb ik begrepen dat een elemental wapen erg veel scheelt. Ik kan er verder niks mee. Geen groene titanite gevonden de hele game en al die andere embers (divine en stuff) kan ik pas gebruiken als mn wapen ver genoeg is.
Loop naar binnen en ontwijk de ' trap' en loop door tot ze achter je aankomen. Loop dan rechtdoor, activeer de trap en loop voldoende naar links of rechts om de pijlen te ontwijken. Met een beetje mazzel heb je één slangenman dood of tenminste toch behoort wat damage toegebracht
Nu gaat het prima. Zit nu in Anor Londo, net de eerste Amazing Chest gezien
Overigens, die gargoyles zijn echt hilarisch makkelijk (die bell tower heeft me echt veel grief bezorgd helemaal in het begin totdat Sunbro met lighting begon te gooien. Iig wordt je echt beter in het spel en dat vindt ik toch nog wel het leukste)
Wat ik wel heel erg lastig vond was de Iron Golem. Met 2 handen per slag maar rond de 40 damage doen, is echt een uitdaging.
Als het goed is heb je in Sen's fortress een lighting spear gevonden die redelijk (eigelijk heel erg) goed is. Hiernaast raad ik je aan een normaal wapen te gaan upgraden. De normnale wapens zijn goed genoeg, er zijn geen echte speciale OMFG UBER LASER epics. Het idee is dat je een wapen pakt die je fijn vindt en die upgrade. Fijn in dit geval slaat dan op de movement set van het betreffende wapen. Iig loop ik nu met die lighting spear rond en als 2de wapen die zwei hander. Verder heb ik light armour voor mijn movement speed. Heavy armour is echt te traag voor mij om te kunnen vechten.
Maar ik zou nou die golem ff terug rennen naar de blacksmith. Want Anor Londo met een drake sword wordt rampzalig (wel respect voor dat je die slangen hebt gekilled ermee, mij lukte het ook wel maar ik ben eerst een ander wapen gaan ophalen omdat ik die drake sword te zwak vond).
Overigens raad ik je aan snel een wapen + te krijgen en dan te modifyen naar elemental damage (divine/fire etc).
En in het beste geval 2 verschillende main wapens (1 echt main wapen, bij mij nu die lighting spear. Met die zwiehander als backup. Dit omdat sommige vijanden lighting imuun zijn etc.)
Die golem heb ik hetzelfde gekilled als een paar andere eindbazen. Gewoon door zijn benen heen rennen de hele tijd
Ik heb overigens nog nooit 1 up of downvote voor mijn berichten gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 02-09-2012 15:12 ]
Ik heb ook geprobeerd de Iron Golem te doen met de Lightning Spear, maar omdat je hem alleen kan raken op zijn benen, prikte ik er teveel naast in eerdere pogingen.
Ohja, ik heb die golem met mn zwei-hander gepakt. De hele tijd letterlijk in zijn ballen geslagenBergje360 schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:28:
Ik heb een scimitar +10, maar qua schade doet hij evenveel als mijn standaard drakesword. Maar hij staat klaar om geupgrade te worden zodra ik op de juiste plek ben in Anor Londo.
Ik heb ook geprobeerd de Iron Golem te doen met de Lightning Spear, maar omdat je hem alleen kan raken op zijn benen, prikte ik er teveel naast in eerdere pogingen.
Misschien een spoiler, maar die scimitar is een gecurved zwaard toch? Als je de soul van quelaag heb kan je een +10 kromzwaard omtoveren in qualaag's fury. Geen idee of het goed is maar leuk om te maken.
Dat was mijn plannetje ook. Ik dacht dat ik heb bij de eerste blacksmith al kon aanschaffen, maar ik kwam zwaar bedrogen uit. Dus nog even doorbijten.... (moet nog langs de 'infamous' archers. Maar ik vermaak me prima. Ik heb tot nu toe nog elke boss solo gedaan, kwestie van trots. Hopelijk kan ik dat strakjes ook nog zeggen na Bert en Ernie (Ornstein & Smough).Postius schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:32:
[...]
Misschien een spoiler, maar die scimitar is een gecurved zwaard toch? Als je de soul van quelaag heb kan je een +10 kromzwaard omtoveren in qualaag's fury. Geen idee of het goed is maar leuk om te maken.
wel beetje jammer hoor

(wil niet zeggen dat ik wel is dingen opzoek maar meer welke kant ik opmoest in het begin. Gewoon een nudge. Ik ben vast niet de eerste geweest die de graveyard inliep als eerst kant. En daarna new londo. En pas daarna de brug naar de burg
Maar een +5 wapen is ongeveer net zo goed denk ik als die drake's? Plus je kan van die dingen kopen dat je hem kan enchanten.
[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 03-09-2012 03:51 ]
Hehe ja ik plaag maar een beetje.Postius schreef op maandag 03 september 2012 @ 03:49:
Ik heb geen spoiler gelezen. Ik speelde gewoon niks vermoedende. Draak kilde me. Ik ga daar naar onder en zie allemaal message's van shoot tail. Nouja 1+1 is 2 toch. Als er meer dan 3+ berichten staan zal er wel iets aan de hand zijn denk ik altijd maar.
klopt, ik had dat pad omhoog naar de burg helemaal niet gezien.. heb de eerste paar uur enorm moeilijk lopen doen in new londo en de graveyard (proberen die ghosts te praten met dat item uit de chest van firelink - wat niet werkt blijkbaar),(wil niet zeggen dat ik wel is dingen opzoek maar meer welke kant ik opmoest in het begin. Gewoon een nudge. Ik ben vast niet de eerste geweest die de graveyard inliep als eerst kant. En daarna new londo. En pas daarna de brug naar de burg).
mmh nog niet hoor.. maar komt nog wel, heb nu +6 scimitar inmiddels (weet nog niet wat ik ermee ga doen) een +5 falchion die ik magic sword wil maken als ik green titanite vind es een keer en een +1 divine club (doet niet veel dmg met 10 str en 8 faith, maar dan kan ik tenminste skeletons killen).Maar een +5 wapen is ongeveer net zo goed denk ik als die drake's? Plus je kan van die dingen kopen dat je hem kan enchanten.
1.) Iron Golem -> Summon Tarkus! Dit maakt het echt veel makkelijker
2.) Ornstein & Smough -> Hopen en bidden. Dit is echt een fun gevecht. Ik ga meestal voor Ornstein eerst (Smough is traag, ik kan 1 á 2 hits krijgen op ornstein, weer stuke rennen etc) en dan Smough. Lekker simpel zo. Andersom is een ander verhaal
3.) Do. Not. Kill. Big boob lady! Dat is echt slecht idee!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Overigens heb ik voor mijn gevoel net het rotste stuk gehad van het hele spel (onder voorbehoud). Anor Londo, 2 snipers en een richel. Verreweg het meest frustrerende stuk tot nu toe. De rest is vaak hard but fair, dit was gewoon gruwelijk irritant. Maar de aanhouder wint he!
http://cloud.steampowered...018D9DE30EB9184DABD4E33D/
Check vooral mn awesome lolzor clown's outfit. Bring some colour into the world aye? (dit is atm, imo de afstemming van mn amour voor dit stuk. Zoals eerder gesteld ik kan echt niet vechten met heavy armour. Waarschijnlijk lukt het me wel maar ik heb het hele spel met een vrij lichte equip gespeeld ook al was ik puur melee. Als ik nu naar heavy armour swap kan ik er gewoon niet mee overweg)
[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 03-09-2012 19:42 ]
Maar goed, ik heb de PS3 versie al half kapot gespeeld, ben ondertussen in New Game ++ (bijna platinum, moet nog 1 zo'n wapen maken ofzo). Fan-tas-tisch spel.
Maar om nu he-le-maal opnieuw te gaan spelen... kweenie. Denk dat ik 'm liever op de PS3 nog een keer speel.
Trouwens, het is al te vaak gezegd, maar je MOET 'm met controller spelen. Heb via MotionInJoy gewoon m'n PS3 pad aan USB hangen: gaat perfect. Zelfde game ervaring als PS3.
Ben nog wel benieuwd hoe het zit met de "community"... zijn er een beetje genoeg mensen online om te helpen (of te invaden)? Op m'n PS3 had ik bij NG++ al een stuk minder vaak online interaction.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Start het eerst nog maar is op met die reso fixspaceboy schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:37:
Ah klote. Zit in dubio. Heb net de PC versie effe geprobeerd en die ziet er toch wel mooi strak uit. (2550x1440, zelfs zonder resolution fix, waarom zou ik die willen?) Heb 'm tot de asylum demon gespeeld en hij speelt weer gelijk lekker zeg. Alleen nog niet online geprobeerd (heb geen Windows Live Games ofzo? wat is DAT?)
Maar goed, ik heb de PS3 versie al half kapot gespeeld, ben ondertussen in New Game ++ (bijna platinum, moet nog 1 zo'n wapen maken ofzo). Fan-tas-tisch spel.
Maar om nu he-le-maal opnieuw te gaan spelen... kweenie. Denk dat ik 'm liever op de PS3 nog een keer speel.
Trouwens, het is al te vaak gezegd, maar je MOET 'm met controller spelen. Heb via MotionInJoy gewoon m'n PS3 pad aan USB hangen: gaat perfect. Zelfde game ervaring als PS3.
Ben nog wel benieuwd hoe het zit met de "community"... zijn er een beetje genoeg mensen online om te helpen (of te invaden)? Op m'n PS3 had ik bij NG++ al een stuk minder vaak online interaction.
Dark souls speel je een 2de keer door om het met een andere stats build te doen en andere wapens armour. Daar hangt je ervaring het meest vanaf. En ben je gewoon al als echt undead begonnen (die defiled class ofzo, dat je zonder iets begint).
Heb het ff met fix geprobeerd. Ziet er inderdaad nog iets strakker uit.Postius schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:00:
[...]
Start het eerst nog maar is op met die reso fix.
Dark souls speel je een 2de keer door om het met een andere stats build te doen en andere wapens armour. Daar hangt je ervaring het meest vanaf. En ben je gewoon al als echt undead begonnen (die defiled class ofzo, dat je zonder iets begint).
Je tweede alinea snap ik totaal niet. Ik heb het spel op de PS3 2x uitgespeeld en met 3e play-through bezig, NG++ dus, maar -tenzij ik er zwaar naast zit- je gaat toch door met jezelfde character en dus ook zelfde stats. Dus tenzij jij wat anders bedoelt dan ik denk, is het bullshit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja en DAT heeft dus geen sodemieter met New Game Plus te maken.Tiwazz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:22:
Wat postius bedoelt is dat je opnieuw speelt met een compleet nieuwe build. Dus niet vervolgen op je eerst char. Maar een hele nieuwe save maken en dan andere stats kiezen
Ik speel met keyboard + muis. even wennen maar werkt primaspaceboy schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:37:
Smough and Ornstein down op de eerste try. Zag er echt tegenop omdat zoveel mensen er moeite mee lijken te hebben.
Ik kon vreemd genoeg solaire niet summonen dus probeerde een gewone player. Dat bleek een goeie zet
Naja, ik denk dat de meeste mensen moeite hebben omdat ze het in hun eentje proberenFantomas schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:34:
Wow,
Smough and Ornstein down op de eerste try. Zag er echt tegenop omdat zoveel mensen er moeite mee lijken te hebben.
Ik kon vreemd genoeg solaire niet summonen dus probeerde een gewone player. Dat bleek een goeie zet
Op een gegeven moment heb je ze door, en dan moet je alleen niet overmoedig worden (< -5% hp over en dan dood gaan door hem proberen te snel te killen... ARGH!)
Overigens hoe belangrijk is magie? Ik gebruik het nauwelijks (lees niet) is het de moeite waard wat punten in te steken? Ik heb nu een pure melee build en kill alles in close combat. Fireballs voor als het af en toe lastig wordt of iets (maar vindt het een lastig aanval, lange opbouw).
Ik heb smough en ornstein de eerste keer bij lange na niet gehaald. Toen iemand erbij gesummoned (voor het allereerst) en toen gingen ze zo neer.
Ben uit wanhoop nu zelfs een gravelord servant en heb al eyes of death gebruikt, maar helemaal niks! BOE. ik wil PvP.
[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 10-09-2012 19:04 ]
Ge-invade worden is helemaal niet tof man.Postius schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:03:
40+ uur. 0 keer geinvade. Ik wil het volledige spel ervaren! Ik heb zelf 3 keer iemand geinvade (je vind 4 van die cracked eye orbs in het begin). En 2 duels daarvan won ik. Die laatste was een cheater en insta killde me. Voor de rest heb ik veel in human form rondgelopen maar nog nooit geinvade. Weet ook nie of ik het per se wil maar af en toe zou ik toch leuk vinden!
Overigens hoe belangrijk is magie? Ik gebruik het nauwelijks (lees niet) is het de moeite waard wat punten in te steken? Ik heb nu een pure melee build en kill alles in close combat. Fireballs voor als het af en toe lastig wordt of iets (maar vindt het een lastig aanval, lange opbouw).
Ik heb smough en ornstein de eerste keer bij lange na niet gehaald. Toen iemand erbij gesummoned (voor het allereerst) en toen gingen ze zo neer.
Ben uit wanhoop nu zelfs een gravelord servant en heb al eyes of death gebruikt, maar helemaal niks! BOE. ik wil PvP.
Zelf invaden is veel toffer! Heb 'm dus 2x uitgespeeld op de PS3 en merk nu dat bij NG++ het aantal invaders weer een stuk lager ligt. Wel relaxed. Maar aan de andere kant ook weer minder mensen die zich laten inviten.
Als je echt PvP wilt moet je geen Dark Souls spelen (vind ik).
Ik hoef geen pure PvP ervaring. Maar het hoort wel bij het spel. Helemaal geen invasie's vindt ik gewoon saai. Neemt een hele spanningsboog weg.spaceboy schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:33:
[...]
Ge-invade worden is helemaal niet tof man.![]()
Zelf invaden is veel toffer! Heb 'm dus 2x uitgespeeld op de PS3 en merk nu dat bij NG++ het aantal invaders weer een stuk lager ligt. Wel relaxed. Maar aan de andere kant ook weer minder mensen die zich laten inviten.
Als je echt PvP wilt moet je geen Dark Souls spelen (vind ik).
Ah, Rhae of Thorolund en haar twee bodyguards.
[ Voor 8% gewijzigd door ItMeAedri op 23-09-2012 13:25 ]
Ja hij is moeilijk.. vooral zonder eventuele wikis, maar het loont echt. Heerlijk verfrissend, moeilijk, belonend.. geweldige sfeer (tenminste, meestal), en de gameplay is subliem!
Kijk enorm uit naar een eventuele vervolgtitel!
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Voor de rest speelt het wel het zelfde eigenlijk, dus ik denk niet dat het heel verouderd/anders zal aanvoelen.
Verwijderd
Ik heb al een tijdje dit spel op mijn oog (PC), maar aangezien ik bij een vriend van mij heb gevoeld hoe erg de PC port is (Het kan natuurlijk wennen zijn, maar ik kon echt absoluut niets.), Op een gegeven moment een goedkoop controllertje genomen waar hij ook mee speelt om te kijken hoe dat ging, maar daar kon ik de camera niet mee roteren (Het lijkt wel alsof de 2 draaiwieltjes geen enkel effect hadden, de controller zelf heeft dezelfde layout als een xbox controller).
Het is speelbaar met die controller, maar het niet te kunnen roteren van de camera is een zeer minpunt en ook onhandig als je even niets kan zien, maar wel do-able.
Uiteindelijk een zeer slechte game-ervaring dus, en aangezien ik het spel op mijn ogen had is het zeer jammer om het zelf niet te kunnen beleven.
Heeft iemand misschien suggesties of dit probleem eerder gehad, zodat ik toch de camera kan roteren, misschien een programmatje dat ik moet installeren ofzo.
Ook omdat er twee monitoren zijn (Heb ik zelf ook) gaat juist de muis van het beeldscherm af naar de 2de monitor, is daar een setting voor? Misschien dat het spelen dan plezieriger word. Hebben misschien andere mensen het wel met muis en keyboard gespeeld met een confortabele setting? laat het me a.u.b. weten!
Geef dan in ieder geval de keuze om je stats opnieuw te doen, maar dit vind ik gewoon echt heel erg genaaid
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Mocht je niets meer van me horen dat weet je waar ik ben de komende weken
[ Voor 4% gewijzigd door TheAshcat op 29-10-2012 13:08 ]
Maaruh... nu vraag ik me even af: hoe kom in terecht in de nieuwe wereld? Ik had Dark Souls ook al een tijdje niet aangeraakt en ik zie dat ik (in NG++, level 166) niet kan warpen bij de bonfire waar ik de laatste keer was gebleven. Wie helpt me effe op weg richting de nieuwe content?
Wel balen dat ik er he-le-maal uit ben dus dat word weer heel vaak dood gaan. Ook jammer dat ze greatswords *nog* langzamer hebben gemaakt aangezien ik het hele spel met een BK sword heb gespeeld en dit wapen het enige wapen is wat ik helemaal heb geupgrade.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Voor zover ik heb begrepen moet je naar darkroot basin en dan verder afdalen. Ja kan natuurlijk ook even googlen hoe je bij de Abyss komt. Nu weet ik het verschil niet tussen het orgineel en expansie (PC versie), maar je moet eerst de 4 kings doodslaan en hierna kan je nog arthras bezoeken (pun intendedspaceboy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 06:55:
Ik zag de Artorias of the Abyss expansie liggen in de PSN store, dus ik heb 'm DIRECT (zelfs zonder 1 review te lezen)gekocht.
Maaruh... nu vraag ik me even af: hoe kom in terecht in de nieuwe wereld? Ik had Dark Souls ook al een tijdje niet aangeraakt en ik zie dat ik (in NG++, level 166) niet kan warpen bij de bonfire waar ik de laatste keer was gebleven. Wie helpt me effe op weg richting de nieuwe content?
En over langzame wapens. Het is meer timing dan wat anders.
Motioninjoy.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:27:
Hoi iedereen.
Ik heb al een tijdje dit spel op mijn oog (PC), maar aangezien ik bij een vriend van mij heb gevoeld hoe erg de PC port is (Het kan natuurlijk wennen zijn, maar ik kon echt absoluut niets.), Op een gegeven moment een goedkoop controllertje genomen waar hij ook mee speelt om te kijken hoe dat ging, maar daar kon ik de camera niet mee roteren (Het lijkt wel alsof de 2 draaiwieltjes geen enkel effect hadden, de controller zelf heeft dezelfde layout als een xbox controller).
Het is speelbaar met die controller, maar het niet te kunnen roteren van de camera is een zeer minpunt en ook onhandig als je even niets kan zien, maar wel do-able.
Uiteindelijk een zeer slechte game-ervaring dus, en aangezien ik het spel op mijn ogen had is het zeer jammer om het zelf niet te kunnen beleven.
Heeft iemand misschien suggesties of dit probleem eerder gehad, zodat ik toch de camera kan roteren, misschien een programmatje dat ik moet installeren ofzo.
Ook omdat er twee monitoren zijn (Heb ik zelf ook) gaat juist de muis van het beeldscherm af naar de 2de monitor, is daar een setting voor? Misschien dat het spelen dan plezieriger word. Hebben misschien andere mensen het wel met muis en keyboard gespeeld met een confortabele setting? laat het me a.u.b. weten!
En darksouls is niet normaal te spelen met tobo en muis.; Zelfs onspeelbaar. Ik heb het met een 360 controller op mn PC gedaan. Ging perfect en heerlijk.
[ Voor 45% gewijzigd door Postius op 31-10-2012 12:49 ]
Valt me tot nu toe mee. Heb 't volgens mij ruim een half jaar niet aangeraakt, maar ik ben na 3 uur spelen (ik zit met NG++ vrij aan het begin, nu level 167) nog geen 1x doodgegaan. Misschien ben ik te overpowered (het schijnt dat NG++ makkelijker is dan NG+).westergas schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:36:
Wow een uitbereiding! Wist ik ook niets van.
Wel balen dat ik er he-le-maal uit ben dus dat word weer heel vaak dood gaan.
Ik zit in NG+ NG maar kon me er niet toe zetten om daarmee verder te gaan. Ben benieuwd want ik ga hem zeker spelen!spaceboy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Valt me tot nu toe mee. Heb 't volgens mij ruim een half jaar niet aangeraakt, maar ik ben na 3 uur spelen (ik zit met NG++ vrij aan het begin, nu level 167) nog geen 1x doodgegaan. Misschien ben ik te overpowered (het schijnt dat NG++ makkelijker is dan NG+).
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Muscle memoryspaceboy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Valt me tot nu toe mee. Heb 't volgens mij ruim een half jaar niet aangeraakt, maar ik ben na 3 uur spelen (ik zit met NG++ vrij aan het begin, nu level 167) nog geen 1x doodgegaan. Misschien ben ik te overpowered (het schijnt dat NG++ makkelijker is dan NG+).
Moet zeggen dat ik vanavond wel 5x dood ben gegaan (in 2 uur).Postius schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
Muscle memorybij dit soort rampzalig moeilijke spellen schijn je het altijd beter te onthouden dan bij simpele games. Althans ik dan.
Maar goed, daarvan was wel 4x "dom naar beneden lazeren".
Wel balen dat ik helemaal het begin van het spel zit, dus moet wel weer ongeveer alles doorspelen voordat ik bij de nieuwe content ben. Nou ja. Het is toch rotweer. Dus geen straf.
Ik ben met m'n 3e playthrough nu al wel opgeschoten: net in Anor Londo aangekomen. Maar waar o waar zit die expansion rommel waar ik 13 euro voor heb gelapt?
Je moet naar het water waar je de Hydra hebt verslagen. Daar kun je helemaal naar achteren lopen, waar je op een gegeven moment een Golem tegenkomt. Als je die hebt verslagen bevrijd je een vrouw.spaceboy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:02:
Toch nog effe een post. Ik had het hierboven ook gevraagd, maar ik kom er niet uit: WAAR zit die nieuwe content precies? Moet je daarvoor in The Abyss zijn? (dat doet de naam vermoeden)
Ik ben met m'n 3e playthrough nu al wel opgeschoten: net in Anor Londo aangekomen. Maar waar o waar zit die expansion rommel waar ik 13 euro voor heb gelapt?
Maar om verder niet teveel te spoileren voor degenen die het op eigen houtje willen uitzoeken; hier is het filmpje dat ik heb gebruikt om bij de expansion rommel te komen
Zonder was ik er echter never nooit achter gekomen. Succes!
Top. Die hydra-regio heb ik nog niet uitgekamd, maar ik heb alvast een richting. Zonder het filmpje te bekijken ga ik 's kijken wat er gebeurt als ik die chica achterin dat meer ga redden...Sebastian schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:11:
[...]
Je moet naar het water waar je de Hydra hebt verslagen. Daar kun je helemaal naar achteren lopen, waar je op een gegeven moment een Golem tegenkomt. Als je die hebt verslagen bevrijd je een vrouw.
Maar om verder niet teveel te spoileren voor degenen die het op eigen houtje willen uitzoeken; hier is het filmpje dat ik heb gebruikt om bij de expansion rommel te komen
[video]
Zonder was ik er echter never nooit achter gekomen. Succes!
Thanks.
Heb je al wel de Lordvessel? Anders kun je niet aan de DLC beginnen.spaceboy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:15:
[...]
Top. Die hydra-regio heb ik nog niet uitgekamd, maar ik heb alvast een richting. Zonder het filmpje te bekijken ga ik 's kijken wat er gebeurt als ik die chica achterin dat meer ga redden...
Thanks.
"Ik ben met m'n 3e playthrough nu al wel opgeschoten" Over het hoofd gelezen
[ Voor 10% gewijzigd door Sebastian op 02-11-2012 21:33 ]
Nee. Helaas.Sebastian schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:17:
[...]
Heb je al wel de Lordvessel? Anders kun je niet aan de DLC beginnen.
"Ik ben met m'n 3e playthrough nu al wel opgeschoten" Over het hoofd gelezen
Hierna heb ik vanavond Blighttown en Quelaag gedaan. Nu ga ik richting Valley of Drakes, maar ben ik onderweg naar boven al 2x doodgegaan door die vage lift... lekker 37k souls verloren omdat ik nog niet wou lvlen... Had ik dat maar wel gedaan
Ook wat gespeeld met een twitch stream op te zetten, maar twitch is eigenlijk (nog) zo klein voor dark souls dat ik geen views had op moment van streamen.
Jammer dat ik van het weekend geen tijd ga hebben om verder te spelen, want ik zit er weer helemaal in
Gaaf hoor, die nieuwe content. Ook leuk dat zelfs in NG++ het online (PS3) redelijk druk was. Had gelukkig hulp bij Kalameet.
Maar goed... nu val ik in een gat...
want ik zit er aan te denken om hem te kopen voor multyplay
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zelf dit spel eergister nog gekocht, het aantal notes op de grond wijst er wel op dat er in iedergeval geval gespeeld wordt, genoeg in ieder geval.
Leuk bij effect, de bloedpoelen, zien hoe anderen dood gaan ;D
ja dat laatste is wel leuk verzonnen inderdaadRann schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:09:
Multiplay multiplay... Er is wel een multiplayer maar niet zoals in standaard games, misschien wist je dat al..
Zelf dit spel eergister nog gekocht, het aantal notes op de grond wijst er wel op dat er in iedergeval geval gespeeld wordt, genoeg in ieder geval.
Leuk bij effect, de bloedpoelen, zien hoe anderen dood gaan ;D
Maar hoe kan je iemand mee laten lopen met jou game dan ..want ik blijf op een bepaalde punt steeds vast zitten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
http://darksouls.wikidot.com/multiplayer-items kan helpen ?
ik zit nu net voor de Taurus en ben daar met leven 2 gekomen nu bijna level 22 en nog steeds het zelfde probleem ... steeds als ik dus weer een level hoger gata dan gaan in eens die vijanden dus ook vreemd doen .
zo heb ik zo vaak dat ze me gewoon klem zetten en verder niets kan doen , zo ook met die taurus.
Denk je met 10 heal potjes het te gaan redden, nee hoor de eerste keer geeft hij me 1 klap dan springt die op mij en game over
niet eens tijd om wat te doen
vanaf dag 1 dat het spel uit is heb ik hem al gespeeld maar ik blijf gewoon bij die taurus vast zitten
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 04-01-2013 21:30 ]
Deze frustratie heb ik ook een tijdje mee gemaakt, echter inmiddels kan ik Taurus met GEMAK afmaken. Het draait allemaal om timing, je ziet dat hij gaat aanvallen? Duik onder zijn benen door / ren de andere kant langs hem heen!
Wat een veel gebruikte taktiek op laag level is, (als je tenminste de Master Key hebt is het NOG makkelijker) is om de 'lightning resin' op je wapen te doen vlak voordat je het gevecht begint. (Deze vind je in een kist voordat je de toren binnengaat in een huisje aan de zeikant, hier heb je de MasterKey voor nodig).
Vervolgens ren je terug naar de toren waar je vandaan komt, klim je omhoog, en neem je een duik naar beneden met (LB?) ingedrukt zodat je extra veel damage doet bovenop hem.
Vervolgens sla je hem nog 2 of 3 keer en dan is hij vaak wel hardstikke dood!
Zonder lightning resin werkt het uiteraard ook, en je hebt al een flink stuk van zijn HP weggehaald door de sprong naar beneden. Verder is het duiken tussen zijn benen door, zijn (zeer voorspelbare) klappen ontwijken.
Er zijn genoeg youtube filmpjes van mensen te zien die hem op deze manier afmaken, ik zou zeggen bekijk er eens een paar. Als je hier later terugkomt denk je van 'WTF is hij ineens makkelijk!'

Edit:
Terzijde, volgens mij krijg je die white summoning stone pas vlak NA de Tarusdemon, in de ruimte waarbij je rechtsaf de brug opgaat waar die draak zit, en links een open uitzicht is.
Happy dying
[ Voor 12% gewijzigd door Rann op 04-01-2013 21:55 ]
die master key die moet je kopen tochRann schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:53:
Hehe Ravw, welkom bij Dark Souls ;-)
Deze frustratie heb ik ook een tijdje mee gemaakt, echter inmiddels kan ik Taurus met GEMAK afmaken. Het draait allemaal om timing, je ziet dat hij gaat aanvallen? Duik onder zijn benen door / ren de andere kant langs hem heen!
Wat een veel gebruikte taktiek op laag level is, (als je tenminste de Master Key hebt is het NOG makkelijker) is om de 'lightning resin' op je wapen te doen vlak voordat je het gevecht begint. (Deze vind je in een kist voordat je de toren binnengaat in een huisje aan de zeikant, hier heb je de MasterKey voor nodig).
Vervolgens ren je terug naar de toren waar je vandaan komt, klim je omhoog, en neem je een duik naar beneden met (LB?) ingedrukt zodat je extra veel damage doet bovenop hem.
Vervolgens sla je hem nog 2 of 3 keer en dan is hij vaak wel hardstikke dood!
Zonder lightning resin werkt het uiteraard ook, en je hebt al een flink stuk van zijn HP weggehaald door de sprong naar beneden. Verder is het duiken tussen zijn benen door, zijn (zeer voorspelbare) klappen ontwijken.
Er zijn genoeg youtube filmpjes van mensen te zien die hem op deze manier afmaken, ik zou zeggen bekijk er eens een paar. Als je hier later terugkomt denk je van 'WTF is hij ineens makkelijk!'
Edit:
Terzijde, volgens mij krijg je die white summoning stone pas vlak NA de Tarusdemon, in de ruimte waarbij je rechtsaf de brug opgaat waar die draak zit, en links een open uitzicht is.
Happy dying
Maar ik zie heel veel mensen ook springen met welke toetsen doe je dat ik heb een Xbox controller
En welke Char raden jullie me aan om mee te beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 05-01-2013 13:27 ]
De Master key is zover een item dat je kan kiezen als je een nieuw caracter maakt (of als dief speelt die heeft hem standaard).ravw schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:04:
[...]
die master key die moet je kopen toch
Maar ik zie heel veel mensen ook springen met welke toetsen doe je dat ik heb een Xbox controller
En welke Char raden jullie me aan om mee te beginnen
Wat je ook met de taurus kan proberen is hem naar die toren lokken waar je vandaan komt op hem springen en hem dan weer weg lokken. Vervoglens terug rennen en weer op hem springen. Dit een 4-5 keer doen en hij is om.
springen doe je door te sprinten en dan de sprint knop loslaten en gelijk weer indrukken, alleen ver kom je niet
Blaat...
ja dat had ik al door alleen dan moeten ze je net niet zo als die Taurus je steeds vast zetten , dus meppen en dan voor je nog wat kan doen weer een mep krijgen en voor dat je het weet is je weer DOODRann schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:22:
Meeste red je toch met duiken/rollenZorg er iniedergeval voor dat je mobiel blijft, en niet het allerzwaarste armor draagt zodat je te log wordt
maar wat moet ik trouwens Levellen voor meer leven ..
Ik doe nu
Vi
En
Str
Maar dat wil nog niet echt helen tegen dei taurus ...
ik heb veel filmpjes gekeken en ik ga ook eerste omhoog voor dat ik hem het eerste raak daarna loop ik vaak door naar het einde wacht tot hij komt en dan zouden je weer langs hem moeten om weer in die toren te klimmen maar als ik dat doe om langs hem te gaan geeft hij me een mep en dan is het 2 korte meppen en dan dood ben ik weer .. terwijl je in de meeste filmpjes ziet dat hij veel langzamer is met slaan
@Rav: Die taurus niet al te druk over maken. Gewoon blijven ontwijken je hoeft ook niet naar boven te klimmen. Hij heeft 3 verschillende moves in totaal. Die moet je even herkennen als je dat doet is die taurus echt een eitje.
Maar wat stats helpen wel, maar ga er niet mee overboard. En geen filmpjes kijken.....ik bedoel wat is de lol ervan als stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen? Vervolgens ga je dat precies na spelen. Iedereen mag doen wat hij wilt maar je kan een spel maar 1 keer ervaringloos door spelen, dus dat je er neutraal instaat. Ik zou het zonde vinden om dan meteen al in het begin alles te gaan spoileren. Ja het spel is erg moeilijk maar niet oneerlijk. En voor de meeste problemen bestaan meerdere oplossingen is mijn ervaring.
Ook is je equipment extreem belangrijk. Vooral je rol snelheid en je resistances.
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 06-01-2013 15:51 ]
Dus een aanval van de taurus demon doet 25%, of je nou level 1 of level 22 bent. Enige wat levelen helpt is wellicht je hoeveelheid endurance en hoeveelheid damage.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
nu eens kijken hoe ik die zwijn kan neer leggen ik weet dat het vanachter moet ..
maar komt er nog een koper ergens of is er nog wat ik kan halen want de wapens/armors blijven klote al moet ik zeggen
er wordt haast niets lekkers gedroped in deze game ..
En als je dan al wat heb dan is het vaak leuk voor het level er voor maar niet waar je zit
En die eerste verkopen heeft oook alleen maar troep , ja die bewaarbakken zijn leuk maar voor de rest ..
Ik loop als Warrior
[ Voor 62% gewijzigd door ravw op 06-01-2013 20:51 ]
Je kan in principe elk wapen in dit spel gebruiken, het is vooral wat je prettiger vind qua moveset, veel wapens hebben een unieke moveset die langzaam/snel/groot bereik of zoiets heeft. Je upgrade ze nadat je bij de 1e smid ben geweest met titanite shards, dat is een klein stukje voorbij die Boar waar je nu bent.
Met upgrades worden wapens meteen sterker en sommige scalen dan ook nog eens beter mee met STR of DEX.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Je bent nog helemaal aan het begin!ravw[/message]:
nu eens kijken hoe ik die zwijn kan neer leggen ik weet dat het vanachter moet ..
...
er wordt haast niets lekkers gedroped in deze game ..
De meeste upgrade je met de verschillende kleuren titanite, sommige moet je maken van souls van bosses, en weer andere upgrade je met twinkling of dragon scales. Check anders even de wiki, want 't zou zonde zijn als je uit ongeduld de diepte en complexiteit van deze game mist door het vroegtijdig al op te geven: http://darksoulswiki.wikispaces.com/Upgrades
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Uiteraard kan dodgen/aanvallen ook gewoon.
Zelf had ik er een issue mee, ik werd door de boar doodgemaakt, en vervolgens was hij verdwenen, geen loot, geen helm, geen souls
thx ach opgeven nee hoor Weet dat er veel achter zit had het topic al een beetje gevolgd toen hij voor het eerst uitkwam op de PS3 deel 1 dan van deze game Demons souls en later Dark souls dusClay schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:01:
[...]
Je bent nog helemaal aan het begin!Zodra je de eerste blacksmith vindt kan je zelf je wapens gaan upgraden, dat doe je van materialen die je vindt of koopt. Er liggen een paar wapens in de wereld die al magic zijn, maar dat is echt een handvol.
De meeste upgrade je met de verschillende kleuren titanite, sommige moet je maken van souls van bosses, en weer andere upgrade je met twinkling of dragon scales. Check anders even de wiki, want 't zou zonde zijn als je uit ongeduld de diepte en complexiteit van deze game mist door het vroegtijdig al op te geven: http://darksoulswiki.wikispaces.com/Upgrades
Ik hoop nu ook dat deel 1 nog voor de pc komt want
Uiteindelijk gelukt, ring opgehaald, ga ik vervolgens dood bij die lift... Vervloekt zijt dit spel! ;D
En Blight town is ook niet moeilijk, wordt alleen graag over geklaagd omdat het voor nieuwe spelers de eerste pseudo uitdaging is.
Anor Londo archer ledge, kijk dat is moeilijk
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat vond ik de eerste 2 walkthroughs moeilijk (aantal deaths minstens 100).
De 3e keer ontdekte ik de ring of fog. Dan is zelfs die archer ledge een eitje.
Daar schieten die archers toch op je? Ik blockte de pijlen gewoon, no problem
Block = pleur van rand = dood.
Ach dat is mij al zo vaak overkomen dat ik weer door zo'n morron van een randje afgeslagen wordt ....
al 4 keer gebeurd bij die taurus beest ..:( ik wil op zijn hoofd een zwaard prikken en .. baf daar vlieg ik weer weg ...
-
Of je zou maar een armor set met een gigantische poise gebruiken. Het is alsnog wel een van de meest haaaaat stukjes ooit.lanerios schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:30:
Dat is dan waarschijnlijk andere ledge, of hij heeft gigantische nerf gehad, die dingen zijn/waren niet te blocken.
Block = pleur van rand = dood.
Als je levend bent, kun je vlak daarvoor zowieso hulp inroepen van een 'white knight', verder helpt de staart afhakken, en afstand houden van de tweede, of de eerste erg hard neerslaan ;-)Nazanir schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:58:
Speel sind enkele dagen ook Dark Souls, beste game tot dusver dat ik ooit heb gespeeld. Ik maak eigenlijk al leuk vooruitgang, maar ik loop tegen een enorm obstakel aan: hoe versla je die 2 bell gargoyles? Kijk als het er maar 1 was geweest, zou het me wel lukken, maar als de 2e komt en vuur gaat spugen terwijl die andere op me inhakt, weet ik even niet wat te doen.
Persoonlijk vond ik Demon's Souls moeilijker en leuker dan Dark Souls, maar Dark Souls is zeker een waardige opvolger. Mocht je de kans hebben om Demon's Souls te proberen: doen! :-)Nazanir schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:58:
Speel sind enkele dagen ook Dark Souls, beste game tot dusver dat ik ooit heb gespeeld. Ik maak eigenlijk al leuk vooruitgang, maar ik loop tegen een enorm obstakel aan: hoe versla je die 2 bell gargoyles? Kijk als het er maar 1 was geweest, zou het me wel lukken, maar als de 2e komt en vuur gaat spugen terwijl die andere op me inhakt, weet ik even niet wat te doen.
Wat betreft die 2 beesten: als je al eerder Lautrec bevrijd hebt, kun je hem ook nog summonen naast die knight
This is a Rapture reminder..
Ik dus doorgelopen naar Blighttown, maar wat een rot locatie. Smalle bruggetjes, gifpijlen die je om de oren vliegen, bah.
-
Lekker vooruitgang geboekt de laatste paar dagen. Ik heb eerst de Moonlight Butterfly verslagen, wat eigenlijk geen uitdaging was met bow/pyromancies. Daarna terug gegaan naar The Asylum waar ik me ontdaan heb van de Stray Demon. Die was wel wat lastiger, maar als je hem niet 'locked' wordt hij echt een stuk makkelijker. Hier lag overigens een fantastische ring voor Blight Town. Dus ik terug gegaan, Firekeeper Soul gevonden en door gegaan naar Quelaag, die ook na een paar pogingen neer ging. Nu ben ik wel benieuwd wat voor wapen ik met haar soul kan maken.
Ik ben nu bij The Great Hollow, eens kijken hoe dat gaat.
-
Kleine edit/vraag: Ik ben inmiddels in Anor Londo, ben het schilderij al in geweest en heb Crossbreed Priscilla verslagen. Tot nu toe vind ik het wel "meevallen" qua moeilijkheid. Het is vooral analyseren, rustig aandoen, nooit blind ergens inrennen. Beetje gezond verstand en geduld. Ja ik ben wel vaak doodgegaan, maar vaak doordat ik overmoedig was of iets te gehaast. Blijft dat nog zo, of zijn er nog echt zware uitdagingen?
[ Voor 28% gewijzigd door Nazanir op 20-01-2013 11:58 ]
-
Verwijderd
Ik heb net voor het eerst dark souls uitgespeeld maar vond het ook maar heel gemakkelijk. Je gaat meer dood aan dingen die je niet weet. echt moeilijker wordt het niet meer voor je (dat vond ik dan). hopelijk wordt het bij de NG+ wat beter.Nazanir schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:11:
Absoluut. Je kan zo heel vroeg de Drake Sword krijgen door de staart van de rode draak er af te schieten nadat je de Taurus Demon hebt verslagen. In Sen's Fortress vond ik hem echt onmisbaar tegen die Lazard Wizards die lightning bolts schieten terwijl jij over smalle paadjes loopt en tegen die reuzen die vuurballen gooien. In Anor Lando geweldig om de giants 1 voor 1 te pullen, etc etc. Je moet allen het schakelen tussenboog/melee een beetje oefenen en als tip: boog en schild in je linker hand, melee wapen en magie in je rechter.
Kleine edit/vraag: Ik ben inmiddels in Anor Londo, ben het schilderij al in geweest en heb Crossbreed Priscilla verslagen. Tot nu toe vind ik het wel "meevallen" qua moeilijkheid. Het is vooral analyseren, rustig aandoen, nooit blind ergens inrennen. Beetje gezond verstand en geduld. Ja ik ben wel vaak doodgegaan, maar vaak doordat ik overmoedig was of iets te gehaast. Blijft dat nog zo, of zijn er nog echt zware uitdagingen?