Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, I stand corrected. Zou mooi zijn als de pre-orders via webshops ook vroegtijdig worden opgestuurd dan :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:22:
In België is-ie wel bij Gamemania op de 10e te krijgen in ieder geval.

Edit:
Hey, ik zie bij de Nederlandse Gamemania dat-ie ook de 10e verkrijgbaar is!
NICE! Nu ga ik het in ieder geval proberen. Is idd toch koopavond, dus lekker met goede moed de stad in en kijken of we de vóór de vrije dag, nog een late avond kunnen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:34:
[...]

NICE! Nu ga ik het in ieder geval proberen. Is idd toch koopavond, dus lekker met goede moed de stad in en kijken of we de vóór de vrije dag, nog een late avond kunnen hebben :D
Ik baalde ook flink dat ze in Zeeland geen CE binnen krijgen, was ideaal geweest om 11 nov meteen te kunnen gaan spelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat-ie voor de PC-versie pas op de 11e unlockt (mocht iemand de PC-versie halen, that is :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:19:
Dag van tevoren in verkoop is leuk bij multi-player-spellen (kun je vast installeren, je kunt toch nog niet spelen zolang de servers niet toegankelijk zijn dus who cares) maar bij single player zal men dat toch niet doen? Als ik zie hoeveel moeite Bethesda doet om niet voor 11-11 vanalles gelekt te zien...
Kan je ook niet doen. Steamworks. Lock gaat er pas vanaf om 0:00 lokale tijd op 11-11-11. Voor die tijd kan je hem zelfs geen eens installeren. Dus iedereen die hem legaal op 10-11-11 wil spelen, helaas!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:15:
[...]

Kan je ook niet doen. Steamworks. Lock gaat er pas vanaf om 0:00 lokale tijd op 11-11-11. Voor die tijd kan je hem zelfs geen eens installeren. Dus iedereen die hem legaal op 10-11-11 wil spelen, helaas!
Khoop dat ze de pre-orders bij steam van te voren laten pre-loaden.
Ik wil echt zo snel mogelijk aan de slag ermee gaan. :X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik dacht nog niet eens aan spelen maar alleen aan installeren. M'goed, zoveel haast heb ik niet en kans dat ik sowieso pas in de week erna eens tijd heb te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Lock gaat er pas vanaf om 0:00 lokale tijd op 11-11-11.
Ja, dat had ik ook gelezen, maar ik kan me niet herinneren dat Steam dat zo doet? (maar dat kan best aan mij liggen)
Bij alle releases die ik meegemaakt heb ging de lock er pas op steamtijd eraf.
Daarom ben ik skeptisch, en vrees ik dat het pas 7 uur 's avonds wordt, al hoop ik dat ik het fout heb.

Komt dit vaker voor?
Thasquealer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:17:
[...]

Khoop dat ze de pre-orders bij steam van te voren laten pre-loaden.
Ik wil echt zo snel mogelijk aan de slag ermee gaan. :X
Bij Steam gekochte order zullen inderdaad gepreload worden, alleen weet niemand wanneer dat gebeurt.

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 19:49
Kan je hem trouwens pre-loaden op steam?

Ik kan me nog herinneren dat ik toen Civilization 5 kwam ik op een US proxy ging om te zorgen dat ik de game die ik had gepre-load kon unlocken om het te spelen, een dag of een paar dagen voor de EU unlock. Misschien dat men dit ook kan doen met een Japanse Proxy of Aus proxy? Mits je kan pre-loaden natuurlijk want downloaden via een proxy is geen pretje

[ Voor 5% gewijzigd door badbadpresident op 02-11-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:18:
[...]
Ja, dat had ik ook gelezen, maar ik kan me niet herinneren dat Steam dat zo doet? (maar dat kan best aan mij liggen)
Bij alle releases die ik meegemaakt heb ging de lock er pas op steamtijd eraf.
Daarom ben ik skeptisch, en vrees ik dat het pas 7 uur 's avonds wordt, al hoop ik dat ik het fout heb.

Komt dit vaker voor?

[...]
Bij Steam gekochte roder zullen inderdaad gepreload worden, alleen weet niemand wanneer dat gebeurt.
Ik ben ook sceptisch. Bij de release van Mafia II destijds kon ik em pas om 01:00 installeren en de code activeren, niet 0:00.

Ja. Het komt altijd voor bij Steamwork games waarbij de winkelier zich niet houd aan de afspraken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand trouwens ervaringen met preorderen bij Bol.com? Versturen die je pre-order een dag van tevoren zodat je 'm op launchday binnen hebt of kan ik 'm sowieso zaterdag pas verwachten?

Denk er nu pas aan dat ik misschien voor Jan met de korte achternaam een vrije dag heb geregeld :p.

@hieronder:
Ik heb de Collectors Edition gepreordered, een pre-order voor dat ding is wel nuttig omdat het echt een limited editie is waarvan ik geruchten heb gehoord dat ze ook hard op aan het raken zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door XyritZz op 02-11-2011 16:27 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 19:49
Is het echt zinvol om te pre-orderen in dit geval? Ik denk niet dat het echt op raakt? Bijv. Battlefield 3 kon ik ook gewoon halen op de release dag, nouja ik liep er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
^Ik heb nog nooit gezien dat er te weinig voorraad is. Daarom snap ik ook niet waarom mensen een pre-order plaatsen. Voor dat 5/10tje korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoffen kaart kan een reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Saturn Tilburg gaat hem al verkopen tijdens de nacht launch van Modern Warfare 3! :) Dus in de nacht van maandag 7-11 naar 8-11 tussen 0:00 en 1:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Interesting. Saturn Venlo toevallig ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heb al een tweet gestuurd naar die in groningen met dezelfde vraag. Hopelijk is dat voor iedere saturn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Fl0yd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:35:
Saturn Tilburg gaat hem al verkopen tijdens de nacht launch van Modern Warfare 3! :) Dus in de nacht van maandag 7-11 naar 8-11 tussen 0:00 en 1:00.
Ik hoop dat ze daar een flinke boete of weet ik veel wat voor gaan krijgen, want dit houdt sowieso in dat de PC-versie zeer waarschijnlijk voor 11 september al gekraakt is.

Bethesda doet er in ieder geval heel veel aan om niet teveel footage voor 11 september te laten leaken. Natuurlijk is het lastig om het spel niet uit te laten lekken doordat een paar mensen het toevallig eerder weten te krijgen, maar als een winkel gewoon drie dagen eerder dat spel gaat zitten verkopen, dan wordt het echt dwijlen met de kraan open voor Bethesda. En zoals ik al zei: het geeft min of meer al garantie dat het spel vroeg te downloaden zal zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 02-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Kunnen spellen die op Steam komen eigenlijk gekraakt worden? Ik download nooit spellen, dus heb eigenlijk geen flauw idee of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:59:
offtopic:
Kunnen spellen die op Steam komen eigenlijk gekraakt worden? Ik download nooit spellen, dus heb eigenlijk geen flauw idee of dat mogelijk is?
Ja het kan, gehackte steam client ofzo maakt het mogelijk. Heb het bij Steam games zelf ook nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:20
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:59:
offtopic:
Ja dat is zeker mogelijk, ze geven er gewoon een crack bij die verwijst naar zogenaamde nep steam bestanden. Waardoor je het spel laat denken dat het via steam word gespeelt.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Gropah schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:48:
Heb al een tweet gestuurd naar die in groningen met dezelfde vraag. Hopelijk is dat voor iedere saturn :)
Het is helaas niet zo bij iedere Saturn, hoewel je het idd altijd kunt vragen. :P
danielkraak schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:57:
[...]

Ik hoop dat ze daar een flinke boete of weet ik veel wat voor gaan krijgen, want dit houdt sowieso in dat de PC-versie zeer waarschijnlijk voor 11 september al gekraakt is.

Bethesda doet er in ieder geval heel veel aan om niet teveel footage voor 11 september te laten leaken. Natuurlijk is het lastig om het spel niet uit te laten lekken doordat een paar mensen het toevallig eerder weten te krijgen, maar als een winkel gewoon drie dagen eerder dat spel gaat zitten verkopen, dan wordt het echt dwijlen met de kraan open voor Bethesda. En zoals ik al zei: het geeft min of meer al garantie dat het spel vroeg te downloaden zal zijn.
Saturn zelf zal er iig geen boete voor krijgen, Saturn Tilburg heeft de afspraak hierover gemaakt met de leverancier, dus die is er verantwoordelijk voor. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om eventueel aan de muur te hangen, maar ik zit mijzelf af te vragen of ik het niet zoals altijd gewoon in het doosje laat zitten en het uiteindelijk weggegooid geld blijkt.

Het voelt nu als een hebbeding dat je wel echt moet hebben, maar hebbedingen zijn zo vaak een slechte besteding.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Pete Hines unlockt-ie niet per tijdzone, maar zijn er verschillende 'tijdzones'.
Zo heeft UK/Europa een zone, Amerika een zone, etc.

Dus er is kans dat het inderdaad pas om 1 uur 's nachts unlockt, bijv.
Remy!!!! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:01:
[...]

Ja dat is zeker mogelijk, ze geven er gewoon een crack bij die verwijst naar zogenaamde nep steam bestanden. Waardoor je het spel laat denken dat het via steam word gespeelt.
XyritZz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:00:
[...]
Ja het kan, gehackte steam client ofzo maakt het mogelijk. Heb het bij Steam games zelf ook nog nooit geprobeerd.
offtopic:
Zonde zeg :( Had eigenlijk gehoopt dat door Steam de diefstal die piraterij heet een beetje ingedamd zou worden.

[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Fl0yd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:02:
Saturn zelf zal er iig geen boete voor krijgen, Saturn Tilburg heeft de afspraak hierover gemaakt met de leverancier, dus die is er verantwoordelijk voor. :p
Het levert ze natuurlijk ook wel een leuke smak geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:17:
Volgens Pete Hines unlockt-ie niet per tijdzone, maar zijn er verschillende 'tijdzones'.
Zo heeft UK/Europa een zone, Amerika een zone, etc.

Dus er is kans dat het inderdaad pas om 1 uur 's nachts unlockt, bijv.

[...]

[...]
offtopic:
Zonde zeg :( Had eigenlijk gehoopt dat door Steam de diefstal die piraterij heet een beetje ingedamd zou worden.
Inderdaad erg zonde, maar volgens mij is het nog nooit gelukt om met een gehackte steam game online te kunnen spelen. Met Skyrim heb je daar alleen niet veel aan :).

Daarnaast ken ik genoeg mensen die het niet aandurven om met een gehackte steam game te spelen omdat ze bang zijn van hun 'echte' Steam account af gegooid te worden. Er zit dus nog wel een soort afschrikkende werking in.

Helemaal waterdicht zullen ze het nooit krijgen, en de game industrie moet ook oppassen dat niet dezelfde fout als de muziekindustrie wordt gemaakt. Een legaal gekochte muziek CD kon je vanwege beveiligingen soms minder goed gebruiken dan een download, en met SecuROM heeft de gameindustrie op dezelfde drempel gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Gisteren een hele zure mail van de Gamemania ontvangen dat ze, ondanks dat ik ruim 4 maanden geleden ofzo de CE voor de PC in een preorder heb gedaan, ze die alsnog niet kunnen leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

XyritZz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:50:
[...]

Inderdaad erg zonde, maar volgens mij is het nog nooit gelukt om met een gehackte steam game online te kunnen spelen. Met Skyrim heb je daar alleen niet veel aan :).

Daarnaast ken ik genoeg mensen die het niet aandurven om met een gehackte steam game te spelen omdat ze bang zijn van hun 'echte' Steam account af gegooid te worden. Er zit dus nog wel een soort afschrikkende werking in.
Je hoeft niet bang te zijn dat je echte steam account geblokkeerd wordt, want met de normale anti-steam cracks laat je Steam helemaal niet. Zoals iemand hierboven ookal zei, laten de cracks het spel denken dat het steam bestanden gebruikt terwijl dat helemaal niet het geval is. Uit mijn zondaarstijd kan ik persoonlijk bevestigen dat je makkelijk steam games kunt spelen die gehacked zijn. Bij een spel zonder multiplayer is daar dus geen risico, echter ik wil graag respect tonen voor de makers van TES dus ik heb het wel gewoon ge-preordered.

De andere versies van TES heb ik nooit gekocht, maar zal dat nog wel eens doen om mijn geweten te sussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop al tijden al mijn spellen legaal, maar moest onlangs toch met hacks en torrents in de weer op mijn zuurbetaalde spelleke aan de praat te krijgen :') Het is dat ik er ondertussen een principekwestie van maak, maar anders wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we oppassen dat we hier op Tweakers niet per ongeluk tips geven tot het hacken van een steam-spel. Ik denk dat het antwoord nu voldoende gegeven is.

Ik betaal graag voor een spel als Skyrim. Ik betaal niet graag dubbel voor m'n DLC (mocht ik daar uberhaubt voor willen betalen) als ik een nieuwe pc krijg en vergeet m'n DLC over te zetten, maar daarom ben ik op zich blij met Steam, want dan hoef ik me daar niet zo druk over te maken (dat deed ik al niet, maar daarom vergeet ik het ook te back-uppen / over te zetten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Legale steam gebruikers hebben ook een groot voordeel, dat foutjes in de radiant quest kunnen worden opgelost via steam. Dat kunnen andere gebruikers niet doen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
jmk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:05:
Legale steam gebruikers hebben ook een groot voordeel, dat foutjes in de radiant quest kunnen worden opgelost via steam. Dat kunnen andere gebruikers niet doen.
Natuurlijk wel, (radiant)quests kan je ook gewoon fixxen/aanpassen/modden met de Skyrim Construction Set. :)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Als het goed is is het een Steamworks game, dus een decrypt van de bestanden is een must, Dit betekent dat een crack onmogelijk is vóór de releasedate sinds de bestanden crypted zullen zijn. Maak je dus geen zorgen dat een illegale versie er eerder zal zijn dan de legale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
jmk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:05:
Waarom zou een patch op een illegale kopie niet werkend te krijgen zijn?

Zeker de laatste jaren zijn zowel Razor1911 en Skidrow gewoon prima bezig met patches en dergelijk.

Niet dat ik aanmoedig om illegaal te downloaden, en al helemaal een Bethesda game niet, maar wat je zegt is gewoon dikke onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:29:
[...]
Zeker de laatste jaren zijn zowel Razor1911 en Skidrow gewoon prima bezig met patches en dergelijk.
'prima' :'( Ondertussen verneuken ze de game-industrie :-(

MAARRRR....
Zullen we weer ontopic gaan en het wel-of-niet kraken van Steam en dergelijke achter ons laten?

We tellen gewoon nog vrolijk door. 8 dagen en een onbekend aantal uur te gaan \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

jpiwf

licenced pepernootaddict

om precies te zijn nog zoveel uur

op moment van schrijven nog 8 dagen en 34 minuten, +9 uur omdat de winkels nou eenmaal niet open zijn 's nachts

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Als het met tijdzones unlockt kunnen we ook gewoon allemaal proxy + tijdzone verranderen.
Ik meen dat dat bij andere spellen het ook gelukt was op Steam :D
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:33:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Zo heeft Razor1911 onlangs nog een crack gereleased die mensen die het spel gekocht hebben instaat zettten om BF3 zonder Origin te spelen (http://pastebin.com/ycF4YqcT)
Deze crack is dus alleen voor legale BF3 te gebruiken, ik zie daar persoonlijks niets verkeerd in ?
En er zijn nog zat andere voorbeelden van handige DRM verwijderaars etc.

[ Voor 64% gewijzigd door Cornelisjuh op 03-11-2011 06:15 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Laten we ontopic blijven.

De vier-minuten-versie van de main theme staat nu online:
The Elder Scrolls 5: Skyrim Theme Song

Hij klikt erg goed.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:22:
In België is-ie wel bij Gamemania op de 10e te krijgen in ieder geval.

Edit:
Hey, ik zie bij de Nederlandse Gamemania dat-ie ook de 10e verkrijgbaar is!
Is dat niet net als bij andere games dat hij dan de 10 verstuurd word zodat je hem de 11e in huis hebt? Ik ga zo in elk geval effe bellen naar een winkel. Anders haal ik hem donderdag al op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:57:
[...]

Is dat niet net als bij andere games dat hij dan de 10 verstuurd word zodat je hem de 11e in huis hebt? Ik ga zo in elk geval effe bellen naar een winkel. Anders haal ik hem donderdag al op...
Let us know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:48
Me net laten overhalen en hem ook gepreorderd. Dit is toch wel een van de weinige games waar ik de volle mep voor wil betalen. Alleen al als je telt hoeveel uur je erin kan steken is het (de prijs per uur dan) me toch meer dan ward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Gamemania in arnhem snapt niet goed waarom de game op de site op de 10e staat. Hoofdkantoor is aan het overleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Occupy Gamemania :+

Edit:
Ik heb ook even gebeld naar de Gamemania hier in Amsterdam.
Volgens deze medewerker klopt het inderdaad (ik was blijkbaar niet de enige die hierover gebeld had :P ) dat het eerder te krijgen is.
Volgens hem, in onvervalst Amsterdams accent, is-ie inderdaad 'paar daagjes eerder te krijgen' en 'kwam het door verschillende data in de Europese en de Amerikaanse markt'.
Lol, duidelijk geen flauw idee waar hij het over had, maarja :P Hij wist in ieder geval wel zeker dat het eerder te krijgen was :)

[ Voor 98% gewijzigd door anandus op 03-11-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Pre-ordered! :D

http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1037

voor € 34,82 hopelijk op 11-11-11 een enveloppe in de bus. Anders zaterdag/dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n geduld is nu echt op voor deze game, ik wil spelen... verdwaald raken in de wereld, door een reus platgestampt worden en 10 levels later met Umbra z'n kop eraf hakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:33:
[...]

MAARRRR....
Zullen we weer ontopic gaan en het wel-of-niet kraken van Steam en dergelijke achter ons laten?

We tellen gewoon nog vrolijk door. 8 dagen en een onbekend aantal uur te gaan \o/
Er wordt niks verneukt. Ik koop de Oblivion GOTY editie en moet elke keer bij het starten de CD erin doen. Dat is ronduit vervelend. De patch die ik gebruik om dit te verhelpen zou eigenlijk door Bethesda zelf gemaakt moeten worden.

Voor Skyrim heb ik uiteindelijk de dure 150 euro versie besteld. Dan heb ik alle recht om vervolgens alle Steam, CD checks, internet checks en DRM eruit te slopen om mijn duurbetaalde game te spelen zoals ik zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:15:
[...]

Er wordt niks verneukt. Ik koop de Oblivion GOTY editie en moet elke keer bij het starten de CD erin doen. Dat is ronduit vervelend. De patch die ik gebruik om dit te verhelpen zou eigenlijk door Bethesda zelf gemaakt moeten worden.

Voor Skyrim heb ik uiteindelijk de dure 150 euro versie besteld. Dan heb ik alle recht om vervolgens alle Steam, CD checks, internet checks en DRM eruit te slopen om mijn duurbetaalde game te spelen zoals ik zelf wil.
Je koopt het spel niet, je koopt het gebruiksrecht op het spel onder hun voorwaarden. Het spel zelf kopen kost je enkele miljarden en dan mag je er uit slopen wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb een xbox360 en een redelijk krachtige pc, zouden er redenen zijn waarom ik de pc versie boven de xbox360 versie zou verkiezen? Mods hoeven voor mij niet aangezien ik alles best wel origineel wil spelen zoals het bedoeld is en het spel wss groot genoeg is om mijn weinige tijd er mee te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:33:
Ik heb een xbox360 en een redelijk krachtige pc, zouden er redenen zijn waarom ik de pc versie boven de xbox360 versie zou verkiezen? Mods hoeven voor mij niet aangezien ik alles best wel origineel wil spelen zoals het bedoeld is en het spel wss groot genoeg is om mijn weinige tijd er mee te vullen.
Hogere resolutie, scherpere textures, meer sneltoetsen vanwege toetsenbordgebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan alleen de betere graphics (maar hoeveel beter weet niemand nog) en andere controls.
Hét verschil zou zijn mods, maar als je daar niets mee doet is het om het even volgens mij.
Het is een persoonlijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Heb hem voor 33.50 op gamereservering.nl besteld voor de PC. Scheelt toch weer 10 euro inplaats van de console versie en de kwaliteit is voor mij niet anders. Wanneer je een goede PC hebt maakt het niet zoveel uit denk ik. Wel speel ik veel spellen met een controller op de PC. Zo vind ik bijvoorbeeld FIFA prettiger spelen met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
Zie net dat de Collector's Edition €112,50 bij de Wehkamp is geweest. En natuurlijk alweer uitverkocht :+

Edit:
Alleen de PC uitverkocht, voor de consoles zijn ze d'r nog, €114,50!
Xbox
PS3

[ Voor 65% gewijzigd door Melkunie op 03-11-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt wel zeggen dat je geen mods hoeft, maar als je een dikke PC hebt (ik weet niet precies wat je verstaat onder redelijk krachtig) en er komt een mod om de graphics op te poetsen dan is het toch leuk om die te installeren.

Als je puur qua gameplay twijfelt voor welke versie je moet gaan; kies de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
En Bij gamemania is hij te koop omdat het op vrijdag een feestdag is in België en de boel gesloten is. En gamemania is een Belgische bedrijf dus volgt Nederland het hoofdkantoor :) Tenminste dat is wat een medewerker mij heeft verteld. Dus ik gaat donderdag uit mijn werk even langs en anders haal ik hem vrijdag gewoon op. Ik kan toch niet spelen maar het is wel fijn om alvast de installatie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Bericht gehad van Wehkamp over m'n bestelling daar.
U wenst te weten wanneer u uw bestelling ontvangt.
Uit onze gegevens blijkt dat de bestelling de eerst volgende bezorgdag na de releasedatum geleverd voor u zal worden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kan ik nog vlug ergens anders bestellen waarbij ik em wel op tijd binnen krijg MET stoffen map? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet vergeten dat er duizenden bugs zijn verholpen in onofficiele patches bij de vorige ES delen. Daarvoor heb je de PC nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:56:
[...]

Niet vergeten dat er duizenden bugs zijn verholpen in onofficiele patches bij de vorige ES delen. Daarvoor heb je de PC nodig
Maar Bethesda heeft nu beloofd dat ze bugs die in de code zitten nu gaan bijhouden via vele kleine patches die doorgepushed worden. Dat kan dus ook prima op de consoles met verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:04:
[...]

Maar Bethesda heeft nu beloofd dat ze bugs die in de code zitten nu gaan bijhouden via vele kleine patches die doorgepushed worden. Dat kan dus ook prima op de consoles met verbinding.
Ik hoop het, maar ik heb er een hard hoofd in, bij eerdere spellen heeft Bethesda ook al laten blijken niet zo patcherig te zijn.

voor de liefhebbers van de soundtrack, deze is nu ook los te bestellen op 4 cd's á $29,99
Binnenkort zal-ie ook op iTunes te vinden zijn.

Afbeeldingslocatie: http://cdnstatic.bethsoft.com/bethblog.com/wp-content/uploads/2011/11/skyrimmusicsetgatefoldinside.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

als ze die nu standaard in die grote collectors edition hadden gedaan, dan was de collectors edition tenminste zijn geld waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Goed nieuws die soundtrack! :)
Ga em alleen niet meteen halen. Eerst maar het spelletje spelen en daar betoverd raken door alle muziek. Vind de herkenbaarheid van gamesituaties altijd het leukste als ik een soundtrack luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Laatst online: 09-09 17:49
Melkunie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:52:
Bericht gehad van Wehkamp over m'n bestelling daar.

[...]

Kan ik nog vlug ergens anders bestellen waarbij ik em wel op tijd binnen krijg MET stoffen map? :9
Hoe kom je aan die informatie? Op de pagina van de pc versie staat duidelijk dat je hem op de dag van release thuis hebt. Mocht dat niet zo zijn dan bestel ik hem liever ook ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeteloes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
SOON! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taghorn
  • Laatst online: 14-09 08:25
Verklaar me voor gek, maar ik wacht tot de kersvakantie met kopen en installeren. Meestal heeft Bethesda tegen die tijd wel een patch uitgerold om de ergste bugs te verhelpen.

(dat het dan vakantie is helpt ook best wel, meer tijd voor non stop gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Manu_ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:58:
Hoe kom je aan die informatie? Op de pagina van de pc versie staat duidelijk dat je hem op de dag van release thuis hebt. Mocht dat niet zo zijn dan bestel ik hem liever ook ergens anders.
Ik heb ze gemaild met de vraag. Op de pagina bij Wehkamp staat 'Releasedatum: 11 november 2011'.
Ik kijk nou even bij de commentaren en daar zie ik nu pas dat iemand dezelfde vraag heeft gesteld, bedoel je die toevallig? Hij kreeg alleen als antwoord 'Ja, je ontvangt de game op de dag van de release thuis.' Vreemd... :/

Letterlijke mailwisseling van mij ging trouwens als volgt:

Vraag:
Hallo, Ik heb het spel Skyrim voor de PC besteld. Dit spel staat op de site met releasedatum 11 november. Wanneer kan ik het spel thuis verwachten? Betekend dit dat het 10 november al verzonden wordt zodat ik het de 11e kan spelen? Alvast bedankt!

Antwoord:
Geachte heer, mevrouw
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uit onze gegevens blijkt dat de bestelling de eerst volgende bezorgdag na de releasedatum geleverd voor u zal worden.

Vreemd dat ze zichzelf zo tegenspreken. Zal nog eens vragen nav hun reactie op de productpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Laatst online: 09-09 17:49
Melkunie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:15:
[...]

Ik heb ze gemaild met de vraag. Op de pagina bij Wehkamp staat 'Releasedatum: 11 november 2011'.
Ik kijk nou even bij de commentaren en daar zie ik nu pas dat iemand dezelfde vraag heeft gesteld, bedoel je die toevallig? Hij kreeg alleen als antwoord 'Ja, je ontvangt de game op de dag van de release thuis.' Vreemd... :/

Letterlijke mailwisseling van mij ging trouwens als volgt:

Vraag:
Hallo, Ik heb het spel Skyrim voor de PC besteld. Dit spel staat op de site met releasedatum 11 november. Wanneer kan ik het spel thuis verwachten? Betekend dit dat het 10 november al verzonden wordt zodat ik het de 11e kan spelen? Alvast bedankt!

Antwoord:
Geachte heer, mevrouw
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Vreemd dat ze zichzelf zo tegenspreken. Zal nog eens vragen nav hun reactie op de productpagina.
Bedankt voor de info, ik zal ook eens een mailtje sturen, kijken of ik hetzelfde antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Making of Skyrim sound(track):

Misschien spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Wat is dat wat ik daar zie ....PC footage !

Om toch maar even kritiek te geven:
Hopelijk kan je de resolutie van de shadowmaps omhoog gooien, want die zien er echt niet uit. :>

Euh, ik bedoelde specifiek de schaduwen op 3:28, maar na wat betere inspectie, is dat dus SSAO. Kan je aan de "aura" zien. Dat die SSAO dan weer op een lage precisie werkt is wel jammer.
Hopelijk zijn zulke settings ook tweakbaar. :)

[ Voor 39% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 15:55 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hoe kom je er bij dat dat PC footage is? Voor zover ik kan zien wordt dat nergens vermeldt toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:18:
Hoe kom je er bij dat dat PC footage is? Voor zover ik kan zien wordt dat nergens vermeldt toch? :?
Omdat het een 1080p filmpje is? Console gaat maar tot 640x480?

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSa2nSOmtvTfhaEEwxCiXIblOMXJerpGjdc0sPrO5kOqT8FVcpP_Wh0V6Rv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Die CE is echt een lachertje. 120 euro voor de game plus een draak van kut kwaliteit.
Ik heb de game nu zelf voor 37€, CE Guide voor 25€ en als ik die OST voor 22€ zou kopen heb ik een pakket van 84€ wat echt veel meer value is. Mis ik alleen het artbook en die zou ik gewoon nog kunnen scoren op eBay. Daar kan geen CE tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Juist, en het kan ook geen geupscaled-Xbox footage zijn gezien je pixels kan zien knipperen (aliasing :X ) welke kleiner zijn dan '720p' pixels.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Wow, deze dag komt uit op de dag dat mijn schoolvakantie begint : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Nieuwe reactie van Wehkamp:
De releasedatum van het door u bestelde spel Skyrim is inderdaad 11
november.
Dat betekent dat we indien mogelijk het artikel op 11 november zullen
bezorgen met een uitloop van 1 dag.

Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl raadpleegt u de actuele
gegevens van uw bestelling.
Als daar de melding "geleverd"staat dan wordt het de volgensde dag
bezorgd.
Oftewel, bidden tot de Nine Divines dat ie op de elfde komt :9

@SirNobax, ken je het plaatje wat hij onder dat bericht post niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Voor mij was het al snel duidelijk, ik wilde mods en bovendien kan ik nu spelen als ik aan het reizen ben :D
PC voor mij dus.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:31
Voor de mensen die nog zitten te zoeken naar een 360 pre-order. Ik heb net ook ge-preordered bij Wehkamp. Kost momenteel 42 euro excl verz kosten (1.95), omdat ze een 10% korting actie hebben lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Melkunie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:57:
@SirNobax, ken je het plaatje wat hij onder dat bericht post niet?
Hmm? Ik geef Snoeikoei enkel gelijk, en benadruk dat het geen console-footage is.

Dat zekere plaatje lijkt mij bedoeld voor de console-boys die eventueel dit thread binnen kunnen vallen, om Melkunie erop te wijzen dat consoles natuurlijk niet in 640x480 renderen, maar vol trots, dat het een of andere, andere sub-720p resolutie zal zijn. :>

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:41:
[...]

Hmm? Ik geef Snoeikoei enkel gelijk, en benadruk dat het geen console-footage is.

Dat zekere plaatje lijkt mij bedoeld voor de console-boys die eventueel dit thread binnen kunnen vallen, om Melkunie erop te wijzen dat consoles natuurlijk niet in 640x480 renderen, maar vol trots, dat het een of andere, andere sub-720p resolutie zal zijn. :>
volgens mij is dat plaatje meer voor mensen (zoals jij) die denken dat hij die 640x480 serieus bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trololololol welcome to the internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:46:
[...]
volgens mij is dat plaatje meer voor mensen die denken dat hij die 640x480 serieus bedoeld.
Not sure if serious... :F

Wat je daar typt, schetste ik dus in die gehele alinea.

Maargoed, genoeg offtopic geneuzel.

Ik wil meer PC-Footage
Dit maal screenshots astublief!

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 18:24 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

[ Voor 65% gewijzigd door Kenny_026 op 03-11-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Misschien wel makkelijk om er bij te zetten wat het is, kbloem. Als het iets iets met spoilers is wil je niet dat mensen er zomaar op gaan klikken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik heb geklikt en de titel is "Leaked footage", dus ik ga het filmpje mooi niet kijken ivm spoilers.

[ Voor 6% gewijzigd door Gwildor op 03-11-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

is denk ik de eerste 15 minuten aan gameplay die al eerder was gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
anandus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:23:

Misschien spoilers!
[video]
Beetje jammer van die vogel op 0:24 die ineens scherp van richting verandert :P Heb al meer van dat soort animatiefouten gezien, wel jammer dat daar sinds Oblivion geen aandacht aan is besteed.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

D4NG3R schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

150 euro vind ik nou niet echt een No Brainer :X .

Maargoed ik heb Skyrim al preordered voor 34 euro, mocht de mooie kaart er niet bij zitten ga ik wel achter de webshop aan :) .

Ikzelf heb hem trouwens besteld bij http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1037. Gamesync kreeg nogal slechte reviews.
offtopic:Is jouw bestelstatus "In behandeling!" na bestellen met ideal? Ik heb meteen even gevraagd aan de webshop wanneer ze denken dat ik het in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Beetje jammer van die vogel op 0:24 die ineens scherp van richting verandert :P Heb al meer van dat soort animatiefouten gezien, wel jammer dat daar sinds Oblivion geen aandacht aan is besteed.
Dat snap ik ook niet echt. Zelfde als die giant die door die draak de lucht in wordt geslingerd, die valt ook naar beneden of er niets aan de hand is.

Eigenlijk kan zoiets anno 2011 niet meer, maargoed het is een Elder Scrolls game en dan mogen zulke dingen er wmb wel gewoon in zitten; ik stoor me er waarschijnlijk toch niet aan :)

Overigens ben ik in de tussentijd nog even gestart met een tweede playthrough van The Witcher 2.
Met een nieuwe i5 2500K en 8GB geheugen en mn videokaart die ik al had (ATi 6870) draait het subliem op 1920x1200 met alles vol open (muv ubersampling). Voorheen had ik nog een oude E8400 met 4GB ram en dan moest ik toch een hoop op medium zetten of op high ipv nu alles op ultra.

Zelf had ik niet verwacht dat mijn oude processor zo een grote bottleneck was. Mijn videokaart stond voorheen geen bal te doen volgens mij.

Maargoed, dat is allemaal offtopic gelul wat niets met Skyrim te maken heeft, maar ik weet nu dus wel 100% zeker dat ik Skyrim gewoon prima kan draaien op 1920x1200 met alles aan en dat stemt me wel erg vrolijk.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
anandus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:23:

Misschien spoilers!
[video]
Interessante video. Het is duidelijk dat ze echt meer moeite doen om de stemmen meer verschillend te maken en dus geloofwaardiger. 8)

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Ik ben op zoek naar de hardcover strategy guide en wil hem graag op de release dag hebben, maar kan hem alleen vinden op amazon.com en de slamfm shop.

Weten jullie andere online winkels waar deze te koop is? Graag bekende die snel leveren? Ik koop hem het liefst bij bijvoorbeeld bol.com, maar daar kan ik hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
The book depository heb ik hem besteld, moment, ik zoek ff de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
http://www.bookdepository...vid-Hodgson/9780307891402

Oeps, ik zie dat ze die niet meer in stock hebben. Ik heb hem daar een paar weken geleden besteld.

Misschien dat je wat hebt aan deze nummers?
ISBN 13: 9780307891402 ISBN 10: 0307891402

Volgens mij is 1 de soft- en de ander de hardcover :)

[ Voor 26% gewijzigd door vosss op 03-11-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik nou online bestel dat ik hem om 12:00 kan verwacten in de brievenbus en het voor 47.- koop.

Of ik ga na de winkel om 10:00 en weet zeker dat ik hem op de release krijg voor 55,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ik zou die 8 euro in m'n zak stoppen als ik jou was. Wat maken die paar uurtjes nou uit? Plezier ga je toch wel beleven aan de game als je 'm zo graag wil hebben

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
werewolf gameplay:

[ Voor 9% gewijzigd door Raxious op 04-11-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:28:
Ik zit te twijfelen of ik nou online bestel dat ik hem om 12:00 kan verwacten in de brievenbus en het voor 47.- koop.

Of ik ga na de winkel om 10:00 en weet zeker dat ik hem op de release krijg voor 55,-
Hehe, ik ga voor optie twee, neem een dag vrij dus dan wil ik niet eerst de halve dag voor de deur liggen wachten tot hij eindelijk komt (en dan een dag later komt). }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
gister was er een speler die in contact kwam met de Dark Brotherhood:

spoiler:
De speler's naam is Mike, en hij kwam een Assassin tegen, na hem te hebben afgemaakt doorzocht hij het lichaam, hier 2 afbeeldingen met wat hij vond:

http://i302.photobucket.com/albums/nn113/Tulat/dbnote2.png
http://i302.photobucket.com/albums/nn113/Tulat/dbnote.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spoilers, gaarne :(
Zoiets mag wel onbekend blijven, lijkt me júist een van de verrassingen in het spel.
(Is ook niet voor niets nooit bevestigd)

[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 04-11-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47

Aw yeah!

[ Voor 13% gewijzigd door SemperFidelis op 04-11-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Zit niet in een spoiler tag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
er is al meerdere malen ter sprake gekomen dat ze erin zitten, alleen zijn alle afbeeldingen en dergelijke in spoilers, als je wilt kan ik de link dan ook in spoilers zetten.

overigens, hier nog 3 uur aan gameplay:
http://188.165.209.105/~wootbiz/test/skyrim2.html
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.