Anoniem: 119304 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:23:
[...]
Als je in gevecht bent dan ben je 100% gefocussed op je tegenstander. Dat is het hele idee achter een lock-on. Als je dat niet begrijpt dan houd het op he!
Game je überhaupt weleens op een ander platform dan de PC? Het lijkt wel of je nooit een game als Zelda, Dark Souls of God of War hebt gespeeld...
Oh pls doe ff nadenken dan.
Wat ben je in skyrim dan aan het doen? 100% focussen op koekjes bakken?? Dat wat je zelf opoemt is dat realisme waar ik het over heb, in het echt focus je je op een tegenstander net als je je in skyrim focust op een tegenstander.
Je weet wel, realistisch, zoals dat je in beide gevallen zelf moet vechten en focussen zonder dumbing down autofocus.
Gaan we echt opscheppen over hoe lang we gamen??
(ik heb idd alle zelda's gespeeld sinds de NES behalve vanaf de WII elke console gehad sinds de NES behalve de WII en dreamcast en altijd een pc ernaast gehad, alle games gespeeld van mario tot killzone)
Zelda is erg leuk, speelt, lekker, zijn topgames, maar is gewoon iets anders.
Skyrim lijkt me erg gaaf maar ik ga hem waarschijnlijk nieteens aanschaffen, tijdgebrek.
Anoniem: 119304 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:51:
[...]
Niet waar, als je locked dan heb je opeens veel meer moves tot je beschikking (salto achteruit, voorwaartseslag, zijsprong). Bovendien wordt het geheel dan veel tactischer.
Over dat dreamcast spel zullen we het maar niet hebben, zeker weten dat jij die game NIET gespeeld hebt!
Maar ontopic, ik heb er ook genoeg van!
En als je het zelf moet doen kan dat niet? ik kan niet naar voren springen, opzij duiken, achterwaards springen in TES?
[Voor 28% gewijzigd door Mutatie op 04-11-2011 18:07]