• ReVision
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08-2018
Mensen kunnen we nu eens ophouden met dat gezeur. Iedereen heeft zijn voorkeur en vind een bepaalde besturing beter dan een andere. Elkaar blijven afzeiken heeft ook geen zin en schiet niemand wat mee op. Dit topic is inmiddels de laatste 2 pagina's al volledig nutteloos geworden.

Ontopic:

Wat gaan de meeste mensen doen, eerst direct de Main Quest, of toch de wereld verkennen en aan Side Missions beginnen. Of misschien wel een beetje door elkaar heen? Vind ik wel interessant om te weten.

Zelf begin ik waarschijnlijk met een stukje Main Quest, waarna ik overga op verkenning en wat side missies ga doen. Later maak ik denk ik de Main Quest weer af.

| Discogs | Flickr |

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
bierkwadraat schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:27:
Dusss...

Is er al wat bekend over Ma'aiq the Liar?
Jup, hij zt er weer in.

En @ hierboven, ik zocht toevallig net de startpost ervan op, die was op pagina 38. 7 pagina's dus.

[Voor 20% gewijzigd door Gwildor op 04-11-2011 18:29]

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik zit te wachten tot we elkaar gaan dood schreeuwen met capslock :+
Maar even serieus, het zou fijn zijn als we allemaal de gezellige sfeer kunnen behouden.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-05 10:09
Ik weet dan wel wat ik als eerste ga doen: Ma'aiq zoeken.
Bij Oblivion deed ik meteen de main quest, maar als ik de filmpjes zo bekijk wil ik alles wel doen; de grootste berg op, draken zoeken, kleine quests doen...

Zal allemaal wel wat minder makkelijk gaan door het levelingsysteem :p

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-03-2019
Ik ga ook gewoon de main quest doen totdat ik ergens een andere quest tegenkom die mij leuk lijkt.. En mijzelf kennende zal ik dan uiteindelijke pas een 50tal uren later verder gaan met de main quest.

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 18:56
Ik ga naar het dichtstbijzijnde dorp om een beetje alles in me op te nemen. Als de main quest daar is zal ik dat wel doen, maar anders komt het vanzelf wel.
de main quest heeft wel de laagste prioriteit bij mij. Als je het tegenkomt, leuk. Maar ik ga er echt niet achteraan.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:30

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik ga denk ik net als in Oblivion de main quest spelen totdat ik vrij ben om zelf rond te gaan lopen en dan gewoon eerst maar even voor een paar uur verkenner spelen en random dingen doen.

Aangezien ik niet kon wachten heb ik Oblivion maar weer even herinstalleerd, heb er alweer 25 uur opzitten en ben nog steeds niet in Kvatch geweest, haha!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Anoniem: 119304 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:11:
[...]

Jij bent slim! En zonder lock-on val je ze natuurlijk alledrie op het zelfde moment aan want je hebt immers 3 of controllers muizen tot je beschikking! :+
Zonder lock-on slacht ik ze alle 3 in 1 keer, ja! >:)

• Semmy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
ik zal doen wat ik altijd in elder scrolls heb gedaan.

Ergens beginnen.
Daar alle quests harken die er zijn ze allemaal doen en vervolgens het volgende dorp in...
Om zo overal iets gedaan te krijgen.

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 11:45
Ik wil aan deze discussie nog 1 posting aanvullen.

Gezien de filmpjes op internet vallen me een aantal zaken op:
1. De finishing moves zijn slechter dan die van Mortal Combat 2 en dat spel is al heel oud
2. Ik heb in de Tekkenserie betere, realistischer en uitgebreidere vechtbewegingen gezien
3. Reproductie in Leisure Suit Larry was beter uitgewerkt
4. Als ik spring, dan is het prettiger om een zij-aanzicht te hebben zoals in Mario
5. De gemiddelde horrorfilm heeft realistischer gore dan Skyrim
6. Ik vond de tunes van Knightmare (MSX) vermakelijker dan die dure soundtracks in Skyrim
7. De textures die ik in Zwitserland heb aangetroffen gaven een realistischer beeld van een berglandschap dan Skyrim en dat land bestaat al eeuwen.
8. Maya, Blender en zelfs het oude Bryce renderen beter dan Skyrim
9. Het shooting gedeelte is beter uitgewerkt in Duck Hunt
10. Draken bestaan niet. Dat zijn legendes die in het leven zijn geroepen om de dino-skeletten te verklaren
11. Harry Potter kan beter toveren
12. Pixar is beter in de gezichtsanimaties
13. Waarom zitten er geen aliens in? Die bestaan ook al heel lang hoor...
14. Lord of the Rings heeft een beter uitgewerkt verhaal
15. Ik kan geen mijnen graven zoals in Wurm Online
16. Bij the Sims kon je mooiere huizen bouwen voor jezelf
17. World of Warcraft heeft meer items
18. In Golden Axe waren de skeletten veel cooler
19. Als het nou echt roleplaying is, waarom kan ik dan niet loodgieter zijn?
20. Het spel kan niet goed zijn, want Battlefield 3 heeft een grotere footprint qua bytes

En zo kan ik nog wel wat punten opnoemen. Ik denk dat ik mijn pre-order maar cancel.
Ze hebben tijdens de ontwikkeling van het spel prioriteiten moeten kiezen. Een spel kan niet alles perfect doen. Ik vind niet dat ze verkeerd hebben gekozen, maar als jij vindt dat ze prioriteiten verkeerd hebben gelegd, moet je het spel vooral niet kopen.

offtopic:
200 posts op één dag. Zo kan ik toch nooit op tijd een nieuw deeltje maken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:07
CoolGamer schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:01:
Ze hebben tijdens de ontwikkeling van het spel prioriteiten moeten kiezen. Een spel kan niet alles perfect doen. Ik vind niet dat ze verkeerd hebben gekozen, maar als jij vindt dat ze prioriteiten verkeerd hebben gelegd, moet je het spel vooral niet kopen.

offtopic:
200 posts op één dag. Zo kan ik toch nooit op tijd een nieuw deeltje maken.
Inderdaad, sommigen verwachten ofzo dat het spel op alle fronten het beste spel is.

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 11:45
Precies mijn mening... Ik zag een posting over individuele beginstats. Mijn probleem is dat ik een sneakende mage het leukst vind om te spelen, maar dat de rassen die deze stats boosten me totaal niet aantrekken. Getal of het gevoel? Ik ga voor het laatste denk ik...
Ander nieuws:
Skyrim gone gold, oftewel ze hebben nu alle, ruim 20, versies af.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Logisch, ik denk nog steeds aan Morrowind. Die game was zijn tijd ver, echt ver vooruit tegenover zijn concurrenten. Met Oblivion was dat nauwelijks, en nu lijkt Skyrim gewoon weer nog minder vooruitstrevend.

En ja, dit geldt tegenwoordig voor alle pc-games. Ik heb met mezelf afgesproken dat als Skyrim mij tegenvalt, ik mijn videokaart in de verkoop gooi. Dit is grotendeels te danken aan het feit dat games voor consoles worden gemaakt, waardoor de kracht van de pc gewoon ongebruikt blijft. :(

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee