Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:11:
[...]

Om een of andere reden kies ik bij zulke quests altijd de 'eerlijke' optie, terwijl ik er totaal geen moeite mee heb om in de Dark Brotherhood de halve provincie uit te moorden :P
Ik zou zowel die bard als die darkelf hun schedel in slaan met een grote hamer en er vervolgens zelf met dat grietje vandoor gaan 8)

Gotta love TES games O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:32:
Ik zou zowel die bard als die darkelf hun schedel in slaan met een grote hamer en er vervolgens zelf met dat grietje vandoor gaan 8)

Gotta love TES games O+
Daar valt het juist een beetje om bij TES games. Je kunt overal heen gaan waar je maar wilt, quests voor allerlei facties in wat voor volgorde ook maar doen, maar de quests zelf zijn puur lineair. Als je mazzel hebt, kun je ze op twee in plaats van één manier oplossen, maar meestal heb je zelfs die vrijheid niet.

Je kunt rustig die twee personen de hersenen inslaan, maar dit heeft totaal geen effect op de spel wereld, afgezien van dat je misschien een paar guards achter je aan krijgt.

Daarom is het ook niet terecht om DA:O lineair te noemen, want in principe heb je daar qua quests ongeveer dezelfde vrijheid in. Misschien zelfs nog wat meer omdat je meer quests op meer dan één manier op kunt lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

henkie196 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:44:
[...]

Daar valt het juist een beetje om bij TES games. Je kunt overal heen gaan waar je maar wilt, quests voor allerlei facties in wat voor volgorde ook maar doen, maar de quests zelf zijn puur lineair. Als je mazzel hebt, kun je ze op twee in plaats van één manier oplossen, maar meestal heb je zelfs die vrijheid niet.

Je kunt rustig die twee personen de hersenen inslaan, maar dit heeft totaal geen effect op de spel wereld, afgezien van dat je misschien een paar guards achter je aan krijgt.

Daarom is het ook niet terecht om DA:O lineair te noemen, want in principe heb je daar qua quests ongeveer dezelfde vrijheid in. Misschien zelfs nog wat meer omdat je meer quests op meer dan één manier op kunt lossen.
Dus eigenlijk had je in de Fable serie meer vrijheid mbt het volbrengen van quests en de manier waarop je dat deed? Daar hoop ik dan in Skyrim dus tevergeefs op. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:15:
[...]

Dit was in Oblivion al "verbeterd" (tussen quotes omdat dat subjectief is en er ook erg veel tegenstanders zijn). Ze hebben namelijk een lijst met open quests toegevoegd waarvan je er één als active kunt markeren. De volgende actie in die quest krijgt dan een markering op de map. Zo weet je altijd waar je naartoe moet voor een quest.

Ik vermoed dat dit in Skyrim exact hetzelfde zal werken.
Ok, dat is mooi :)
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:11:
Om een of andere reden kies ik bij zulke quests altijd de 'eerlijke' optie, terwijl ik er totaal geen moeite mee heb om in de Dark Brotherhood de halve provincie uit te moorden :P
Hmm ja dat heb ik ook vaak, ik heb dan toch het idee dat ik een quest of reward mis als ik hem tegen me krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:02

Aganim

I have a cunning plan..

Dit was zelfs in de uitbreidingen van Morrowind al verholpen door de quests pagina in je journal die alleen onvoltooide quests liet zien met een link naar alle info daarover.
Waar, maar helaas gebeurde het ook regelmatig dat een quest na afronding niet als voltooid werd beschouwd door het logboek. Dus zat je op een gegeven moment alsnog met een nutteloos logboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe wallpaper op facebook:

http://www.facebook.com/m...43552.131368351403&type=1

Straalt wildernis uit :D

http://i16.photobucket.com/albums/b33/Bosbouwer/skyrim.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk, niks te zien zonder Feisbewk. :/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:12:
[...]

Leuk, niks te zien zonder Feisbewk. :/
Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/3985/39097810150346195346404.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door McPoowl op 01-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 25-08 21:24
(TomAtTweakers wordt ook een beetje moe van bedrijven die denken dat iedereen Facebook gebruikt)

Ontopic: quests waren in Oblivion inderdaad redelijk lineair maar omdat je verder zo enorm veel vrijheid had (waar ga ik heen, welke quest neem ik aan, welke speelstijl hanteer ik) viel mij dat eigenlijk nooit op. Sterker nog: pas nu ik erover nadenk begin ik dat te beseffen. Van mij hoeft het ook niet zo nodig: niet-lineaire quests zijn leuk maar alleen als ze echt goed afgewerkt zijn. Ik zeg niet dat Bethesda dat niet kan maar ik heb het pas in weinig games echt goed uitgewerkt gezien. Bovendien vind ik het ook niet leuk om te veel keuzes te moeten maken want als ik dan voor A kies, vind ik het jammer om B te missen.

Nog anderhalve week te gaan! Van mij had de game wel twee weken eerder uit mogen komen want ik heb juist deze week herfstvakantie, alle tijd van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Nice, nieuwe wallpaper voor mijn slideshow (Skyrim ofc):D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is deze game tof voor iemand die Fallout en Mass Effect niet trekt, en nog nooit een Elder Scrolls game gespeeld heeft?

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Nee.
Je houdt niet van RPG elementen.
Of je houdt niet van geweren en dan zit je wel weer goed.
Wat vondt je dan zo erg aan die games ? Zitten denk wel in de top 10 bij iedereen die ze gespeeld heeft.

[ Voor 68% gewijzigd door Cornelisjuh op 01-11-2011 13:39 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Cornelisjuh schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:38:
Nee.
Je houdt niet van RPG elementen.
Of je houdt niet van geweren en dan zit je wel weer goed.
Wat vondt je dan zo erg aan die games ? Zitten denk wel in de top 10 bij iedereen die ze gespeeld heeft.
Ik hou er wel van, mits niet te ver doorgevoerd. Een systeem als in Rage vind ik wel okay, maar in Mass Effect en Fallout was ik langer aan het praten en zinnetjes aan het aanklikken, dan dat ik echt aan het spelen was. Ik was op beide games dan ook binnen een paar uur uitgekeken, en kon de zin ook niet meer terug vinden om verder te spelen.

Ik vind Skyrim er daarnaast erg interessant uitzien, vandaar mijn vraag. :)

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik zou het gewoon proberen en anders lekker doorverkopen.
Al klink je niet echt als een RPG man, maar dat ben ik zelf ook totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
bram1984 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:43:
[...]

Ik hou er wel van, mits niet te ver doorgevoerd. Een systeem als in Rage vind ik wel okay, maar in Mass Effect en Fallout was ik langer aan het praten en zinnetjes aan het aanklikken, dan dat ik echt aan het spelen was. Ik was op beide games dan ook binnen een paar uur uitgekeken, en kon de zin ook niet meer terug vinden om verder te spelen.

Ik vind Skyrim er daarnaast erg interessant uitzien, vandaar mijn vraag. :)
Als je op Fallout niet uitgekeken was vanwege het schietelement in het spel, dan is Skyrim niets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Nouja de elder scrolls zijn nog meer dialogen dan die 2 games bij elkaar opgeteld.
Mischien niet gelijk kopen op de 11e maar wachten op gameplay beelden ? Of mischien kan je het dan bij iemand anders uit proberen ofziets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:02:
Nouja de elder scrolls zijn nog meer dialogen dan die 2 games bij elkaar opgeteld.
Mischien niet gelijk kopen op de 11e maar wachten op gameplay beelden ? Of mischien kan je het dan bij iemand anders uit proberen ofziets ?
Ligt er ook aan of je alle boeken gaat lezen, ik heb die overgeslagen in Oblivion en dat scheelt al een boel tekst :). De quests heb ik me nooit aan gestoord dat er een introductie gesprek bij zit, vond de hoeveelheid ook wel meevallen om eerlijk te zijn.

In Skyrim is het wel zo dat je niet meer 'vast' zit in een gesprek, je kunt gewoon rond blijven lopen en dus ook weglopen van een gesprek. Ik weet alleen niet wat voor gevolgen dat heeft; kan me voorstellen dat sommige quests niet worden gegeven als je midden in het gesprek wegloopt ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:12:
[...]

Ligt er ook aan of je alle boeken gaat lezen, ik heb die overgeslagen in Oblivion en dat scheelt al een boel tekst :). De quests heb ik me nooit aan gestoord dat er een introductie gesprek bij zit, vond de hoeveelheid ook wel meevallen om eerlijk te zijn.

In Skyrim is het wel zo dat je niet meer 'vast' zit in een gesprek, je kunt gewoon rond blijven lopen en dus ook weglopen van een gesprek. Ik weet alleen niet wat voor gevolgen dat heeft; kan me voorstellen dat sommige quests niet worden gegeven als je midden in het gesprek wegloopt ;).
Zover ik het tot nu toe gehoord en gelezen heb zit het zo:

-Je zoemt niet meer in op het gezicht, in plaats daarvan zie je wat je ook al ongeveer in beeld zag toen je het gesprek startte.
-De wereld eromheen gaat live door, dus wat je in Oblivion nog kon doen als je iedereen even snel wou spreken als ze liepen kan niet meer omdat de rest nu gewoon doorloopt.
-De mensen waarmee je spreekt gaan half door met wat ze aan het doen zijn, zo kunnen ze een beetje rondlopen of nog wat op hun aambeeld doortimmeren.
-Je zit wel gelocked op je conversatie, dus je kunt niet automatisch bewegen terwijl hij praat, maar je kunt op een knop drukken om daaruit te ontsnappen. Als je dit doet kun je wel rondkijken en rondbewegen en praat je conversatiepartner gewoon door. Als je weer locked op de persoon (ik gok door gewoon weer zelfde knop in te drukken als voor het aanspreken) voordat diegene is uitgesproken komen weer al je gespreksopties terug en gaat de conversatie gewoon door waar hij gebleven was.

Echt gemakkelijk rondlopen/kijken terwijl je praat is het dus niet, je moet wel je "losrukken" van het gesprek, maar je kunt het daarna wel weer hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:17:
[...]

Zover ik het tot nu toe gehoord en gelezen heb zit het zo:

-Je zoemt niet meer in op het gezicht, in plaats daarvan zie je wat je ook al ongeveer in beeld zag toen je het gesprek startte.
-De wereld eromheen gaat live door, dus wat je in Oblivion nog kon doen als je iedereen even snel wou spreken als ze liepen kan niet meer omdat de rest nu gewoon doorloopt.
-De mensen waarmee je spreekt gaan half door met wat ze aan het doen zijn, zo kunnen ze een beetje rondlopen of nog wat op hun aambeeld doortimmeren.
-Je zit wel gelocked op je conversatie, dus je kunt niet automatisch bewegen terwijl hij praat, maar je kunt op een knop drukken om daaruit te ontsnappen. Als je dit doet kun je wel rondkijken en rondbewegen en praat je conversatiepartner gewoon door. Als je weer locked op de persoon (ik gok door gewoon weer zelfde knop in te drukken als voor het aanspreken) voordat diegene is uitgesproken komen weer al je gespreksopties terug en gaat de conversatie gewoon door waar hij gebleven was.

Echt gemakkelijk rondlopen/kijken terwijl je praat is het dus niet, je moet wel je "losrukken" van het gesprek, maar je kunt het daarna wel weer hervatten.
Ah oke, zo diep had ik er nog niet naar gekeken maar klinkt wel als een verbetering. Hoe zat dat trouwens in Oblivion? Kon je een gesprek beginnen als alle guards van de stad achter je aan zaten of niet?

Zou wel grappig zijn als ze gewoon door gaan met je kop eraf hakken als je plots een gesprek begint :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
SemperFidelis schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:50:
Ik zou het gewoon proberen en anders lekker doorverkopen.
Al klink je niet echt als een RPG man, maar dat ben ik zelf ook totaal niet.
Pas op daar mee hè ;)
Tenminste, als je de PC versie zou willen doen dan. Consoles weet ik niet hoe het zit, maar op de PC moet je het spel bij Steam registreren, dus doorverkopen gaat em niet worden voor zover ik weet.

Edit:
Nieuw filmpje!

http://www.bethblog.com/i...making-of-skyrim-trailer/

Edit2:
Hoe gaat dat insluiten eigenlijk van filmpjes?

[ Voor 21% gewijzigd door Melkunie op 01-11-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Laatst online: 19:02

Aganim

I have a cunning plan..

Hoe zat dat trouwens in Oblivion? Kon je een gesprek beginnen als alle guards van de stad achter je aan zaten of niet?
Je kan gewoon een gesprek beginnen, de guards wachten vervolgens netjes tot je klaar bent met babbelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Link naar making of skyrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
OP 1:20 de ALLEREERSTE BEWEGENDE PC BEELDEN! :o :o

Sort of ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net te horen dat ik ik op 11.11.11 vrij ben! En dus vrijdag sochtends vroeg tot zondag avond non stop kan spelen! :D

Denk da ik de richting in ga van de beste class ever Arcane Warior!
Dan is de vraag nog dual blades of 1 sword 1 hand magic.

Maar nu hard werken voor de laatste twee weken weken school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kennen jullie deze al? De eerste 23minuten gameplay
http://kotaku.com/5854660...yrim-right-here/gallery/1.

Ziet er naar uit dat je met een redeljike mid range wel op high kan spelen

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 01-11-2011 15:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat zelf ook te denken aan een spellsword maar dan met 2 zwaarden en de magic vooral voor support, maar hiervoor moet ik wel eerst een kijken of er goed support magic is voor hoe ik wil vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:58:
zat zelf ook te denken aan een spellsword maar dan met 2 zwaarden en de magic vooral voor support, maar hiervoor moet ik wel eerst een kijken of er goed support magic is voor hoe ik wil vechten.
Je moet niet vergeten dat je in Skyrim altijd een soort 'extra hand' vrijhebt voor je magic: Dragon shouts.
Dus je kan in principe dual wielden én magic gebruiken tegelijk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee klopt maar ik pakte even de dragon shouts er niet bij die lijken gewoon altijd mogelijk en niet afhankelijk van wat voor class type je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:04:
[...]
Je moet niet vergeten dat je in Skyrim altijd een soort 'extra hand' vrijhebt voor je magic: Dragon shouts.
Dus je kan in principe dual wielden én magic gebruiken tegelijk.
Daar ben ik wel erg benieuwd naar ja, ik denk dat ik net als in Oblivion als sneaky assassin ga spelen (Veel punten in sneak, de beste detect life spells/items en van afstand boog gebruiken voor damage en close combat een zwaardje). Zou gaaf zijn om een shout te hebben waarmee alle vijanden in een straal x worden teruggeworpen waardoor je weer opnieuw 'onzichtbaar' kunt worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:24:
[...]

Daar ben ik wel erg benieuwd naar ja, ik denk dat ik net als in Oblivion als sneaky assassin ga spelen (Veel punten in sneak, de beste detect life spells/items en van afstand boog gebruiken voor damage en close combat een zwaardje). Zou gaaf zijn om een shout te hebben waarmee alle vijanden in een straal x worden teruggeworpen waardoor je weer opnieuw 'onzichtbaar' kunt worden :).
spoiler:
Je hebt natuurlijk wel iets van Push, maar ik neem aan dat je in combat blijft, waardoor ze gewoon weer op je af komen rennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten gaan dat de Xbox versie gelekt is :(

Zit zelf nog te twijfelen tussen de standaard en deluxe versie met beeldje. Blijft een moeilijke keuze en een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McPoowl schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:31:
[...]

spoiler:
Je hebt natuurlijk wel iets van Push, maar ik neem aan dat je in combat blijft, waardoor ze gewoon weer op je af komen rennen :+
Klopt zoiets zou ik dan voor meerdere vijanden willen. Ik heb wel begrepen dat voor de sneaky basterds onder ons het terug onzichtbaar worden nadat je bent gedetecteerd makkelijker gaat dan in Oblivion waar je soms wel erg snel werd gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:36:

Zit zelf nog te twijfelen tussen de standaard en deluxe versie met beeldje. Blijft een moeilijke keuze en een hoop geld.
Dus snel op zoek naar een XBox-emulator voor PC! :+
XyritZz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:37:
[...]

Klopt zoiets zou ik dan voor meerdere vijanden willen. Ik heb wel begrepen dat voor de sneaky basterds onder ons het terug onzichtbaar worden nadat je bent gedetecteerd makkelijker gaat dan in Oblivion waar je soms wel erg snel werd gevonden.
Seriously, onzichtbaarheid was in Oblivion volstrekt overpowered. Je kon met 4 sigil stones of 5 enchantments al meer dan 100% chameleon op je gear zetten en dan kon je mensen met een claymore in het gezicht hoeken zonder dat ze je zagen.

[ Voor 47% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-11-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is al geleaked, maar Skyrim wil je sowieso op PC spelen :) Ik hoop echt dat de gameplay nog wat in orde is, ik heb echt heel erg mijn twijfels.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Het zat er dik in dat die versie zou uitlekken. Die versie is namelijk verstuurd naar een groot aantal journalisten. De pc-versie is niet aangeboden als reviewversie, dus die zal voorlopig niet uitlekken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De allereerste trailer was schijnbaar de PC-versie :)
@Micknator did you watch the initial trailer? There you go. PC footage.
Edit:

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 01-11-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom versturen ze eigenlijk een volledige versie naar reviewers? Net alsof die het spel van voor tot achter uitspelen... dat duurt veel te lang bij een game als Skyrim. Haal 30% van de sidequests weg en je hebt een prima game om te reviewen, gecombineerd met genoeg motivatie voor de meeste spelers om het spel toch echt in de winkel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het instellen van hotkeys om bvb spells te casten? Ik vond dit in oblivion nogal omslachtig omdat het numpad niet kon gebruikt worden daarvoor. Een mod loste dit deels op voor mij, maar ik zou het liefst kunnen casten zoals bvb in WOW, met de toetsen die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:10:
Hoe zit het met het instellen van hotkeys om bvb spells te casten? Ik vond dit in oblivion nogal omslachtig omdat het numpad niet kon gebruikt worden daarvoor. Een mod loste dit deels op voor mij, maar ik zou het liefst kunnen casten zoals bvb in WOW, met de toetsen die ik wil.
Kon het met Logitech G11 of ander uitgebreider toetsenbord wel?
Hoe dan ook, zou fijn zijn als dit nu wel zou kunnen!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik de combat gameplay gezien heb denk ik wel dat het mogelijk is deze op een manier te hotkeyen maar casten zoals in wow zal niet gaan zover ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Zit er naar mijn weten ook niet in. Wat ik uit de demo video heb opgemaakt: elke keer wanneer je van item (wapen, schild, spreuk) wil wisselen, moet je het spel pauzeren en je item naar keuze selecteren. Op de consoles is dat zo omdat er een gebrek is aan hotkeys, bij de pc-versie omdat het een console port is. Bethesda heeft al meerdere keren geroepen dat niet voor de pc aan te willen passen. Wat mij betreft wel een misser.

Correct me if i'm wrong.

[ Voor 7% gewijzigd door TomAtTweakers op 01-11-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Er is een snelmenu waar je je keuzes snel kan benaderen. Bij de PC zouden er hotkeys komen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomAtTweakers schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:07:
Zit er naar mijn weten ook niet in. Wat ik uit de demo video heb opgemaakt: elke keer wanneer je van item (wapen, schild, spreuk) wil wisselen, moet je het spel pauzeren en je item naar keuze selecteren. Op de consoles is dat zo omdat er een gebrek is aan hotkeys, bij de pc-versie omdat het een console port is. Bethesda heeft al meerdere keren geroepen dat niet voor de pc aan te willen passen. Wat mij betreft wel een misser.

Correct me if i'm wrong.
You're wrong :P
Hotkeys zitten er gewoon in, de PC-versie is juist wat uitgebreider omdat ze er juist niet 'zomaar een console-port' van willen maken ;)
As far as UI, it visually looks the same across the platforms, but the controls are entirely different. There’s also a lot of “power user” stuff we do with the keyboard from how favorites work, to quick saves, and more that is similar to what we’ve done before in that area.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 01-11-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ah, je hebt gelijk, nu weet ik het weer: "As far as UI, it visually looks the same across the platforms, but the controls are entirely different.". Ik kon me alleen dat eerste deel nog herinneren, vandaar dat ik dacht dat naast de UI ook de controls hetzelfde zouden zijn. Niet dus. Gelukkig maar, persoonlijk zou ik er niet vrolijk van worden om voor elke switch weer een menu in te moeten duiken.

De pc-versie is trouwens uitverkocht bij GameSync, waar ik een pre-order heb staan. Je weet natuurlijk niet hoeveel exemplaren zo'n webshop ingekocht heeft maar toch geeft het wel aan dat er meer mensen zitten te wachten op deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Is natuurlijk ook wel een van dé releases van het jaar natuurlijk hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Verdorie er zijn toch al weer een aantal livestreams in de lucht. Ik ga voetbal kijken :z

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q4uZzm.png
Rare mensen bij bethesda hoor.
(2:07 op de making of-trailer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

DonPr0n schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:03:
[afbeelding]
Rare mensen bij bethesda hoor.
(2:07 op de making of-trailer.)
Haha heb ik ook gezien ja.
Ik krijg het gevoel bij de trailer van de making of dat ze wel veel dingen uit A game of thrones hebben gehaald. Zo ook de titel van de making of skyrim. Deze heet Behind the Wall. Mensen die AGOT een beetje weten dat The Wall een belangrijk deel vormt van deze boekenserie. Misschien dat skyrim daar een beetje op gebaseerd is, of juist andersom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twammo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:11:
[...]

Haha heb ik ook gezien ja.
Ik krijg het gevoel bij de trailer van de making of dat ze wel veel dingen uit A game of thrones hebben gehaald. Zo ook de titel van de making of skyrim. Deze heet Behind the Wall. Mensen die AGOT een beetje weten dat The Wall een belangrijk deel vormt van deze boekenserie. Misschien dat skyrim daar een beetje op gebaseerd is, of juist andersom natuurlijk.
Ik vind de vergelijking tussen Skyrim en AGOT niet verkeerd. Volgens mij is er geen enkel spel waar je zo makkelijk een mod mee kan maken om er een AGOT-rpg van te maken, zelfs de textures kun je hergebruiken.

Enorme spoiler voor zowel Skyrim als Game of Thrones:
spoiler:
Als je een Ned Stark-character maakt in Skyrim speel je vanaf de intro een alternatief einde van S1 van AGOT: een einde waarin Ned zijn executie ontloopt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over AGOT gesproken (sorry voor het off-topic gaan), ik heb net de eerste serie in een ruk uitgekeken omdat ik hem zo tof vond en ik kan echt niet wachten tot seizoen 2 begint (in april toch?). Nu zit ik er over te denken om de boeken gewoon te gaan lezen van een song about ice and fire, zijn deze boeken ook goed in het nederlands of kan ik beter voor engels gaan? (mijn engels is wel okee, iets bovengemiddeld) en als ik de boeken ga lezen, moet ik dan deel 1 ook opnieuw lezen of is er weinig verschil met de serie en kan ik bij het tweede boek verdergaan overstappend van de serie naar het boek?

Erg leuk trouwens hoe skyrim overeen komt met de serie, zonder skyrim was ik er namelijk ook nooit op gekomen om het te gaan kijken. Heb in een gamekings item er namelijk over gehoord en het beviel me wel. De setting spreekt me ook erg aan, ben dan ook van plan om in skyrim ook voor een nord te gaan. Nords waren in oblivion ook al gewoon m'n favoriete characters, gewoon omdat ze zo bruut, simpel en op zichzelf zijn en toch iets van rechtvaardigheid lijken te hebben, alsof ze altijd bij "de goede" horen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:14

jpiwf

licenced pepernootaddict

offtopic:
AGOT (of eigenlijk a song of ice and fire) is in het engels prima te volgen. Het is niet heel moeilijk geschreven. verder volgt de serie het boek vrij precies, maar zijn er wat details die niet meegenomen zijn. Je kunt dus prima bij deel 2 beginnen, al is het lezen van het boek en dan de serie nog een keer kijken om de vergelijken natuurlijk ook heel leuk :)

nog maar 10 nachtjes slapen :D

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpiwf schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:38:
offtopic:
AGOT (of eigenlijk a song of ice and fire) is in het engels prima te volgen. Het is niet heel moeilijk geschreven. verder volgt de serie het boek vrij precies, maar zijn er wat details die niet meegenomen zijn. Je kunt dus prima bij deel 2 beginnen, al is het lezen van het boek en dan de serie nog een keer kijken om de vergelijken natuurlijk ook heel leuk :)

nog maar 10 nachtjes slapen :D
offtopic:
Okee, bedankt. Ik heb namelijk totaal geen zin om een boek te lezen waar ik de clue al van weet haha.

En kan idd. niet wachten op skyrim, word wel nog even kijken of ik geld over houd deze maand en anders moet ik me verder vermaken met battlefield/school/m'n nieuwe boek?/fantaseren over m'n toekomstige character in skyrim. Zit ook nogsteeds te twijfelen tussen pc en ps3, Heb nu het idee om hem zelfs eerst op alternatieve manier te testen op de pc zodat ik wat performance kan testen en de keuze tussen pc en ps3 makkelijker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dat is geen gerucht hoor, helaas.

Wat betreft keuze tussen Preorder Edition en Collectors Edition: als je geen hardcore Bethesda fan bent dan is het volgens mij de moeite niet waard... de Making of komt uiteindelijk toch wel in een GOTY (of god forbid DLC) terecht, en dan houd je alleen het beeld (hopelijk geen goedkope plastic crap) en het Art Book (datgene wat wellicht wél helemaal de moeite waard lijkt te zijn) over.

Bovendien zijn de PC versies van de CE vrijwel op (wellicht hebben ze er nog een paar bij FRS) en gaat het met de consoleversies ook erg hard, dus mocht je alsnog beslissen dat Bethesda die 150 euro verdiend dan zou ik maar heel snel die keuze maken, om teleurstellingen te voorkomen :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

De echte maintheme, geript uit de geleakte release blijkbaar. Meesterlijk stukje muziek vind ik!

[ Voor 7% gewijzigd door DonPr0n op 02-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:49:
Wat betreft keuze tussen Preorder Edition en Collectors Edition: als je geen hardcore Bethesda fan bent dan is het volgens mij de moeite niet waard... de Making of komt uiteindelijk toch wel in een GOTY (of god forbid DLC) terecht, en dan houd je alleen het beeld (hopelijk geen goedkope plastic crap) en het Art Book (datgene wat wellicht wél helemaal de moeite waard lijkt te zijn) over.
Weet iemand trouwens waar je voor een redelijke prijs de Preorder edition voor de PC kan bestellen? Ik heb al even zitten zoeken, maar het is vaak totaal onduidelijk welke versie het nu is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
DonPr0n schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:26:
[video]
De echte maintheme, geript uit de geleakte release blijkbaar. Meesterlijk stukje muziek vind ik!
Bombastisch afgewisseld met de iets dat verdomd veel lijkt op de soundtrack van voorganger Oblivion. Het heeft wel wat! Al moet ik wel zeggen dat de soundtrack van Oblivion me meer aansprak, maar dat geldt eigenlijk voor de gehele setting wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:14

jpiwf

licenced pepernootaddict

TomAtTweakers schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:41:
[...]

Bombastisch afgewisseld met de iets dat verdomd veel lijkt op de soundtrack van voorganger Oblivion. Het heeft wel wat! Al moet ik wel zeggen dat de soundtrack van Oblivion me meer aansprak, maar dat geldt eigenlijk voor de gehele setting wel...
Ik vind het zelf meer op de track van Morrowind lijken dan op die van Oblivion, al zit er daar ook duidelijk iets van in.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind deze persoonlijk wat interessanter:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XFMkDYVe4l8&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:00
Neurd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:16:
Als ik de screenshots zo zie dan lijkt het me een leuke game. ik weet alleen niet of ik geschikt ben voor een RPG game. Ik heb jarenlang WoW gespeeld met veel plezier, maar dat gaat op een gegeven moment wringen met het sociale leven :p
Heb net vorige maand Dragon Age: Origin gekocht en vond ik bij de gevechten wel leuk spelen. Alleen zat er te weinig vaart achter al die dialogen :s
Op het eerste gezicht ziet het er erg strak uit en ik hoop dat ik geschikt ben voor het speltype :)
Heb hem toch maar besteld. Met DAO kon ik me prima vermaken en heb oblivion even gedownload om de sfeer te proeven. €46,70 voor de PS3 bij amazon en dan krijg je er nog een kwaliteitskaart bij.

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flyby_Wire schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:52:
Verdorie er zijn toch al weer een aantal livestreams in de lucht.
Ik heb gisteravond/vannacht zo'n livestream bekeken.
Dacht eerst: "even spieken", en toen bleek diegene precies het stuk uit de demo en previews te spelen (dus Golden Claw, etc), dus toen mocht ik dat van mezelf even kijken :P
Ziet er allemaal prima uit, een lichtgepimpte Oblivion (maar van wat ik zag, al kan dat ook aan de stream liggen, zag het er minder uit dan Oblivion met de juiste mods).
De levels zijn echt heel erg mooi ontworpen, stukken beter dan Oblivion. De puzzels zijn wel heel makkelijk, maar het is gewoon leuk dat er puzzels zijn, dat wel.
De laadschermen zijn ook prachtig.

Al met al zag het eruit als een prima spel, kan niet wachten tot de elfde! :)

Verder heb ik wel al een wishlist van mods die ik noodzakelijk acht :P maarja, zo hoort dat bij Bethesda-games ;)

Er zat overigens ook een chatbox bij met de meest onnozele comments (Youtube-niveau), al vond ik er eentje geweldig en die wil ik jullie niet onthouden:
"It looks like Fallout with swords" :D _o-

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Ik vind de enemies in Skyrim nu al beter dan Oblivion. Ik zet mij favorieten wel in de spoiler:
spoiler: Epic enemies!!!!
Draken, reuzen, mammoet, grote Spin, weerwolf. (kun je eigenlijk ook een weerwolf worden?)

[ Voor 3% gewijzigd door jeka op 02-11-2011 08:57 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn review copy voor de xbox ontvangen :) Tot nu toe valt het spel grafisch wel héél erg tegen, onder de maat zelfs.

De engine is natuurlijk die van fallout en dan merk je ook aan alles eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig gaat het niet om de graphics :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had Skyrim niet een heel nieuwe engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:23:
Had Skyrim niet een heel nieuwe engine?
Nee (edit: Okee, een klein beetje nieuw :P ), de Creation Engine (zoals-ie heet) is in principe een gepimpte Gamebryo engine, al hebben ze het wel proberen te marketen als 'nieuwe engine' natuurlijk. Maar het is overduidelijk gewoon gebaseerd op de Gamebryo engine.

Edit:
When development for Skyrim commenced, the team wanted to start over and build their own technology for the game. The resulting game engine was dubbed the Creation Engine, which was based on the Gamebryo engine used for Oblivion and Fallout 3, and will be utilized in the production of at least one of Bethesda's projects beyond Skyrim.

[ Voor 67% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:22:
Gelukkig gaat het niet om de graphics :Y)
Voor mij iig niet. Als ze Oblivion opnieuw hadden gemaakt met dezelfde graphics maar dan zonder Oblivion gates, met dual wield en beter levelende enemies had ik het zo weer gekocht!
Ik zal even kijken waar ik het beste Skyrim kan pre-orderen voor de ps3.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:20:
Gisteren mijn review copy voor de xbox ontvangen :) Tot nu toe valt het spel grafisch wel héél erg tegen, onder de maat zelfs.

De engine is natuurlijk die van fallout en dan merk je ook aan alles eigenlijk.
Ik weet niet waarom jij een review copy ontvangt, maar hopelijk niet om een daadwerkelijk review te schrijven/geven. Dit zegt namelijk (vrijwel) niets natuurlijk. Bovendien geloof ik je niet. Zoals eerder besproken zijn de graphics niet baanbrekend, maar we hebben allemaal kunnen zien dat het voor een console spel niet onder de maat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:29:
[...]
Ik weet niet waarom jij een review copy ontvangt, maar hopelijk niet om een daadwerkelijk review te schrijven/geven.
Ik vermoed dat-ie bedoelt "Ik heb heb de gelekte versie gedownload", dat is namelijk de review copy. (al ga ik ervanuit dat dat dezelfde versie is als de retail copy?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb jij dat gezien dan? Heb je hem al gespeeld? Nee dus, kun je dus niet weten. Mijn setup is een 40 inch led tv en de graphics zijn gewoon storend. Textures die compleet vervaagd zijn, meubels en objecten die gewoon textures missen. Sorry, maar voor een van de knallers van 2011 kun je niet blijven zeggen dat het niet om de graphics draait, dat is pure onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is die gelekte versie gewoon wat brak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:32:
Hoe heb jij dat gezien dan? Heb je hem al gespeeld? Nee dus, kun je dus niet weten. Mijn setup is een 40 inch led tv en de graphics zijn gewoon storend. Textures die compleet vervaagd zijn, meubels en objecten die gewoon textures missen. Sorry, maar voor een van de knallers van 2011 kun je niet blijven zeggen dat het niet om de graphics draait, dat is pure onzin.
8)7
Dát is pure onzin, bij sommige spellen zijn graphics belangrijk, maar bij genoeg spellen is het secundair, zoals Skyrim, Minecraft of wat dan ook :)

Overigens zijn de dingen die je opnoemt niet te zien in de livestreams die ik gezien heb, vooral dat van die missende textures vind ik vreemd.
Misschien moet je even contact opnement met je contactpersoon bij Bethesda (of via wie je die reviewcopy hebt gekregen)?
SirNobax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:37:
[...]

Jaja, want het is doodnormaal dat je versies met brakke graphics naar (kritische) reviewers stuur. 8)7
Dat-ie een echte reviewer is moet je volgens mij met een korrel zout nemen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:33:
Misschien is die gelekte versie gewoon wat brak.
Jaja, want het is doodnormaal dat je versies met brakke graphics naar (kritische) reviewers stuur. 8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:30:
[...]
Ik vermoed dat-ie bedoelt "Ik heb heb de gelekte versie gedownload", dat is namelijk de review copy. (al ga ik ervanuit dat dat dezelfde versie is als de retail copy?)
Tsja, zal wel download zijn inderdaad.
[...]

Slechte crack/upload/whatever kan ook. Dit lijkt mij iig geen kritische reviewer.

[ Voor 32% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 02-11-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:03
Het is een download, de versie voor xbox 360 staat reeds op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten mensen trouwens een livestream willen volgen, ik ben er eentje aan het volgen, speler zit nu ongeveer 2 uur in het spel (ben nu half uurtje aan het kijken).
Spoileralert en alles, maar mocht je nieuwsgierig zijn om even vijf minuten (of langer ;) ) te willen kijken dan kan je hier een livestream zien.
Compressie is niet heel goed, maarja, daar doe je weinig aan.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Neenee het is doodnormaal dat het zo snel mogelijk cracken van een review-exemplaar (om maar de eerste te zijn die hem op internet zet, jeweettoch) tot borked gameplay leidt. Misschien snapt deze versie wel alleen de low-res textures ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Ik heb even de livestream bekeken en dit is naar ik aanneem de xbox versie. Ik vind de textures daar wel meevallen. Ikzelf ga voor de pc versie en die zal nog wel een klein tikkeltje mooier worden. Al met al maak ik me niet teveel zorgen. Het wordt geen Battlefield 3 of The Witcher 2 waarschijnlijk maar ach, de gameplay maakt dit weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twammo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:23:
Ik heb even de livestream bekeken en dit is naar ik aanneem de xbox versie. Ik vind de textures daar wel meevallen.
Bij de evenementen waar mensen zelf even Skyrim konden spelen heb ik ook niemand zien klagen over vage of ontbrekende textures. Daar werd ook met de XBox-versie gespeeld. Ik vermoed echt dat het een non-issue is dat samenhangt met de gelekte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:55:
[...]
Neenee het is doodnormaal dat het zo snel mogelijk cracken van een review-exemplaar tot borked gameplay leidt. Misschien snapt deze versie wel alleen de low-res textures ofzo.
"Misschien snapt deze versie enkel low-res textures ofzo" Ja, natuurlijk. Klinkt als klinkklare onzin, maargoed. 8)7
Bij pc spellen gebeuren slechte cracks inderdaad regelmatig (Titan Quest, Mass Effect, Assasin's Creed), dat komt omdat de developers er halverwege het spel er 'traps' in programmeer die de integriteit van het spel controlleer, die om die reden bij een vluchtig gecrackte release de mist in gaat. Dat ze dat bij xbox spellen doen zou (voor mij) nieuw zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 02-11-2011 10:41 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirNobax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:38:
[...]

"Misschien snapt deze versie enkel low-res textures ofzo" Ja, natuurlijk. Klinkt als klinkklare onzin, maargoed. 8)7
Wat jij wil joh. Het statement dat de textures zuigen en een grote domper zijn is ook klinkklare onzin in ieder geval. :) Aan mijn verklaring waarom die gelekte versie brak is hoef je van mij geen waarde te hechten.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-11-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:17
Heeft iemand trouwens een idee bij welke winkels de 5 euro voucher die bij de Anniversary editie van Oblivion zit, verzilverd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:18:
Heeft iemand trouwens een idee bij welke winkels de 5 euro voucher die bij de Anniversary editie van Oblivion zit, verzilverd kan worden?
Volgens mij moet je deze inleveren bij dezelfde winkel waar je Oblivion hebt gekocht. Dat is tenminste wel zo bij de Amerikaanse bonnetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:42:
Mochten mensen trouwens een livestream willen volgen, ik ben er eentje aan het volgen, speler zit nu ongeveer 2 uur in het spel (ben nu half uurtje aan het kijken).
Spoileralert en alles, maar mocht je nieuwsgierig zijn om even vijf minuten (of langer ;) ) te willen kijken dan kan je hier een livestream zien.
Compressie is niet heel goed, maarja, daar doe je weinig aan.
Thanks! Ik was die nog niet tegengekomen, maar de sfeer ziet er wel goed uit, het lijkt op het eerste gezicht natuurlijk wel erg op oblivion, maar daar heb ik me wel zeer veel uurtjes mee vermaakt..
En denk dat dat met Skyrim ook zeker het geval gaat worden als ik het zo zie :)
Toch maar weer als battlemage denk ik. Beviel me altijd wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kreeg een uur geleden het volgende mailtje van Amazon UK :)

Hello,

As you've pre-ordered The Elder Scrolls V: Skyrim, we wanted to let you know that Bethesda, the game's manufacturer, have been in touch with us.

They've confirmed that all customers who pre-order The Elder Scrolls V: Skyrim from Amazon.co.uk will receive a 'Premium Quality World Map' included in the game box.

For more information, visit: http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&docId=1000592243

We hope to see you again soon.

Warmest regards,

Amazon.co.uk Video Games Team

Jeej! :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:43:
[...]

Wat jij wil joh. Het statement dat de textures zuigen en een grote domper zijn is ook klinkklare onzin in ieder geval. :) Aan mijn verklaring waarom die gelekte versie brak is hoef je van mij geen waarde te hechten.
Ach weet je, op een forum met enthousiastelingen melden dat je de 'review copy' hebt, en dat de graphics zuigen (met een uiterst karige onderbouwing) garandeerd natuurlijk (negatieve) aandacht.

Fallout 3 had ook geen wazige textures, en is ook op de consoles uitgekomen.

Over 9 a 10 dagen ga ik zelf zien op mijn pc hoe het eruit ziet.

Negeer a.u.b. dat geblaat van mensen die een gelekte versie spelen, en ga er zelf lekker voor zitten straks :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
* D4NG3R heeft het er maar lastig mee om geen spoilers te bekijken op YT/Review sites :| .

Skyrim wil ik echt geheel geheim voor mezelf houden, behalve de trailers en de E2 video's heb ik nog geen materiaal bekeken. Zeker de introvideo en de eerste paar minuten van het spel wil ik gewoonweg nog NIET zien.

Het laatste spel wat ik pre-ordered had (Portal 2) kende ik eigenlijk al helemaal voordat ik hem ook maar speelde :/ dit wil ik voorkomen met Skyrim :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 10:31
Dat het grafische misschien niet helemaal een topspel wordt zou mij niet veel uitmaken. het gaat mij om de gameplay en sfeer, en dat zit goed! Alleen als ik de (semi) livestream zie schrik ik toch wel van de frame drop op sommige momenten, hier zou ik persoonlijk wel gek van worden. Dus voor mij wordt het de PC variant, nu maar hopen dat de engine stabiel is en dat de drops aan de m'n PC ligt en niet aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Miel71 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:47:
Dat het grafische misschien niet helemaal een topspel wordt zou mij niet veel uitmaken. het gaat mij om de gameplay en sfeer, en dat zit goed! Alleen als ik de (semi) livestream zie schrik ik toch wel van de frame drop op sommige momenten, hier zou ik persoonlijk wel gek van worden. Dus voor mij wordt het de PC variant, nu maar hopen dat de engine stabiel is en dat de drops aan de m'n PC ligt en niet aan het spel.
Lijkt me dat dat eerder aan de livestream ligt dan aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
anandus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:37:
Dát is pure onzin, bij sommige spellen zijn graphics belangrijk, maar bij genoeg spellen is het secundair, zoals Skyrim, Minecraft of wat dan ook :)
Ik ben het deels met je eens dat gameplay bij een spel als Skyrim belangrijker is dan graphics maar er zijn ook mensen die de TES games spelen vanwege de sfeer en goede graphics dragen in mijn ogen wel bij aan die sfeer. Ik hoop en verwacht echt geen The Witcher 2 taferelen maar een beetje fatsoenlijke graphics zouden voor mij zeker wel bijdragen aan de beleving.

Verder ben ik trouwens in de schoolperiode september - januari welgeteld één vrijdag niet vrij en dat is uitgerekend 11-11. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:12
morm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:18:
In de "Anniversary Editie" zit in de handleiding een bon die je uit moet knippen. Deze kun je bij het kopen van Skyrim inleveren voor de 5 euro korting. De bon geld alleen in de Benelux en alleen bij een fysieke winkel (lees: geen webshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomAtTweakers schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:37:
[...]

Ik ben het deels met je eens dat gameplay bij een spel als Skyrim belangrijker is dan graphics maar er zijn ook mensen die de TES games spelen vanwege de sfeer en goede graphics dragen in mijn ogen wel bij aan die sfeer. Ik hoop en verwacht echt geen The Witcher 2 taferelen maar een beetje fatsoenlijke graphics zouden voor mij zeker wel bijdragen aan de beleving.

Verder ben ik trouwens in de schoolperiode september - januari welgeteld één vrijdag niet vrij en dat is uitgerekend 11-11. 8)7
Dan neem je toch vrij ;).

Ik heb 11/11 vrij genomen, hoop echt wel dat de bezorging vroeg in de ochtend is en dat ze niet net als vorige keer te lui zijn om aan te bellen in een flatgebouw en zonder poging te doen een 'U was niet thuis'-briefje in de brievenbus te gooien.

[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 02-11-2011 13:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Delibel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:51:
[...]

In de "Anniversary Editie" zit in de handleiding een bon die je uit moet knippen. Deze kun je bij het kopen van Skyrim inleveren voor de 5 euro korting. De bon geld alleen in de Benelux en alleen bij een fysieke winkel (lees: geen webshop).
En laat je nou net bij de gemiddelde fysieke winkel 49,99 - 54,99 ervoor betalen. Waardoor je dus zelfs met die bon 10 euro duurder uit bent 8)7 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
XyritZz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:51:
[...]

Dan neem je toch vrij ;).

Ik heb 11/11 vrij genomen, hoop echt wel dat de bezorging vroeg in de ochtend is en dat ze niet net als vorige keer te lui zijn om aan te bellen in een flatgebouw en zonder poging te doen een 'U was niet thuis'-briefje in de brievenbus te gooien.
Daarom heb ik gepreordered bij GameMania; kan ik lekker vroeg opstaan en een exemplaar afhalen wanneer de winkel net open is. Heb geen zin om de hele dag op de bel te gaan wachten (heb ook vrij genomen) want zou zonde zijn als hij dan pas om 16.00u komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:10:
[...]

Daarom heb ik gepreordered bij GameMania; kan ik lekker vroeg opstaan en een exemplaar afhalen wanneer de winkel net open is. Heb geen zin om de hele dag op de bel te gaan wachten (heb ook vrij genomen) want zou zonde zijn als hij dan pas om 16.00u komt.
Heb ik ook geprobeerd (zeker ook omdat GameMania het spel waarschijnlijk de 10e in de verkoop doet, wat zou betekenen dat ik het op koopavond op zou kunnen halen om vrijdag meteen te kunnen gaan spelen), maar ik wilde de Collectors Edition. Eén telefoontje naar de lokale GameMania boer, en een sago verkoper verder was in ieder geval duidelijk dat ze geen CE binnen zouden krijgen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
XyritZz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:14:
[...]

...zeker ook omdat GameMania het spel waarschijnlijk de 10e in de verkoop doet...
/me NoUseWhatsoever is very interested

Waar heb je dat gelezen/gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dag van tevoren in verkoop is leuk bij multi-player-spellen (kun je vast installeren, je kunt toch nog niet spelen zolang de servers niet toegankelijk zijn dus who cares) maar bij single player zal men dat toch niet doen? Als ik zie hoeveel moeite Bethesda doet om niet voor 11-11 vanalles gelekt te zien...

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-11-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:17:
[...]

/me NoUseWhatsoever is very interested

Waar heb je dat gelezen/gehoord?
Eerder in dit topic. 11 November is een feestdag in België, dus in België doen ze Skyrim de 10e in de verkoop, ik meende me te herinneren dat een aantal Nederlandse GameMania winkels dat in NL ook gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In België is-ie wel bij Gamemania op de 10e te krijgen in ieder geval.

Edit:
Hey, ik zie bij de Nederlandse Gamemania dat-ie ook de 10e verkrijgbaar is!

[ Voor 57% gewijzigd door anandus op 02-11-2011 15:23 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.