De iPhone 5 is er al, dat is de iPhone 4S.diotav schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:37:
Ik denk dat je nog steeds doelt op een iPhone 5.
Apple iPhone (1e generatie) = iPhone 1
iPhone 3G = iPhone 2
iPhone 3GS = iPhone 3
iPhone 4 = iPhone 4
iPhone 4S = iPhone 5
iPhone 6/4G/LTE = iPhone 6
Noem dat ding gewoon de "volgende iPhone", dat veroorzaakt niet steeds weer die eeuwige verwarring.
Die troep kregen wij van een accountmanager. Dat werkt echt niet.Anoniem: 256912 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:06:
[...]
Mijn theorie is dat je tijdens 't filmen veel minder tijd per frame hebt waardoor je video onderbelicht zou raken of veel ruis zou vertonen door een hogere isowaarde en wellicht dat ze dat proberen te compenseren door een groter deel van de sensor te gebruiken alhoewel een mobiele lens wss niet zo geavanceerd is.
Als je vaak in kleine ruimtes filmt zou je eventueel zo'n fancy lens kunnen aanschaffen:
YouTube: Fish-Eye Lens for iPhone & Pocket Cameras
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
De originele gewone lader is 1000mA (als ik het goed heb)
Ik lees verschillende meningen over het gebruik van autoladers. Zo las ik dat laden met 2100mA schade geeft aan de accu, maar een andere mening van iemand was dat het onzin is.
Zijn deze laders compatible en geschikt voor de 4s?
Games die volledig gebruik maken van de gyroscoop en Retina Display? Multiplayer shooters? Racegames?
Vanochtend had de iphone geen wifi connectie meer. Ik wou dus weer verbinden maar ik kreeg de melding ''Unable to join the network''. Dit is inmiddels weer vanzelf weg gegaan.
Nu heb ik alleen een nieuw probleem(kan ook dat het aan mij ligt). Op het moment zit ik in de woonkamer op circa 5-10 meter afstand van de router. Met de laptop kan ik nu nog gewoon op internet surfen met 2 bars. Met de iphone is dit niet meer mogelijk. De iphone wisselt van 1bar / disconnect. Iets op internet / appstore doen is niet mogelijk of erg traag. Soms vind de iphone het wifi ook niet meer en moet ik airplane mode in en weer uit voordat ik het wifi weer zie.
Ik heb al op google gezocht en al een netwerk reset gedaan zonder effect.
Zijn er nog meer mensen met soortgelijke problemen?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
@slasherSlasher schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:41:
[...]
Ik heb ook problemen met de microfoon, als ik een nummer kies gebeurt het heel vaak dat ik geen geluid hoor als de telefoon overgaat.
De telefoon waar ik naar bel gaat wel over en als hij opneemt horen we elkaar niet.
wat moet ik doen? Terugsturen naar Apple?
edit: Apple forum staat er vol mee....
ik denk dat ik een soortgelijk probleem heb. Het geluid dat is hoor is dof en ik heb het idee dat 'de ander kant' niet altijd hoort wat ik zeg (terwijl ik verstaanbaar spreek...)
ben je meer te weten gekomen over jouw/dit probleem
tot welke oplossing ben je gekomen (idd teruggestuurd naar Apple?)
eigenlijk hoop ik dat het zo'n vaart niet zal lopen
Kan niet schadelijk zijn, de stroom loopt die de batterij trekt. Het is dus niet zo dat een batterij volgepompt wordt.honey schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:45:
Ik heb een Iphone 4s. Ik heb een Belkin Micro Car Charger 2100mA gekregen.
De originele gewone lader is 1000mA (als ik het goed heb)
Ik lees verschillende meningen over het gebruik van autoladers. Zo las ik dat laden met 2100mA schade geeft aan de accu, maar een andere mening van iemand was dat het onzin is.
Zijn deze laders compatible en geschikt voor de 4s?
Je zult merken als je bv navigatie in je auto gebruikt met een slechte lader (bv 500mA). Bij Android was het vaak zo dat dan de telefoon meer stroom verbruikt dan de lader kan leveren, en de telefoon alsnog leegloopt. 2,1A in de auto kan dus wel erg handig zijn.
Overigens is het volgens mij wel zo dat een iPhone maar maximaal 1A bij 5 volt vraagt, dus echt heel veel sneller zal het niet gaan.
Volgens mij is andersom eerder gevaarlijk, dus een te lichte lader op een apparaat wat veel stroom vraagt. De lader kan dan behoorlijk heet worden. De iPad kijkt daar volgens mij ook naar, kan de lader niet genoeg vermogen leveren, laadt ie niet op.
[ Voor 20% gewijzigd door rinkel op 21-11-2011 01:18 ]
Anoniem: 289850
heb al geprobeerd de telefoon anders vast te houden, ik druk ook niet per ongeluk op het scherm of iets dergelijks, als ik de telefoon op luidspreker zet gebeurd hetzelfde.
groeten!
verder dus een perfecte telefoon!
Anoniem: 215072
Weet niet helemaal zeker of het hier thuishoort, maar Modern Combat 3 is echt gruwelijk goed. Kost wel wat (ik dacht EUR 5.49), maar is het dubbel en dwars waard!Suren01 schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:45:
Wie kan me nog wat leuke games aanraden voor de iPhone 4 trouwens?
Games die volledig gebruik maken van de gyroscoop en Retina Display? Multiplayer shooters? Racegames?
Is het ook mogelijk je iPhone simlockvrij te maken zonder andere simkaart? Het is (nog steeds) lastig mensen met micro simkaarten te vinden die van een andere provider zijn dan t-mobile...
[ Voor 46% gewijzigd door BillSpaarbank op 22-11-2011 13:26 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Geen last nee. Ik hoor enkel ruis als ik héél goed luister tijdens bijvoorbeeld een Speedtest, maar tijdens het bellen hoor ik absoluut niets.BillSpaarbank schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:34:
Zijn er ook gebruikers die geen last hebben van static / ruis bij het bellen of betreft het alle toestellen en is het gewoon de manier waarop de antennes werken?
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Fijn om te horen, ik heb er net een besteld op basis van de goeie reviews, maar schrok een beetje van de hoeveelheid reacties over dit issueRam0n schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:35:
[...]
Geen last nee. Ik hoor enkel ruis als ik héél goed luister tijdens bijvoorbeeld een Speedtest, maar tijdens het bellen hoor ik absoluut niets.
Weet je zeker dat je iPhone nog een simlock heeft? Vanaf ergens januari dit jaar werden ze al standaard zonder lock geleverd door TMobile. Die van mij heb ik gekocht in augustus 2010 en bleek ook geen simlock te hebben, kwam ik onlangs achter toen ik voor dat doel even een simkaartje op maat had gekniptMag schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:35:
http://www.iphoneclub.nl/...-maken-officiele-methode/
Is het ook mogelijk je iPhone simlockvrij te maken zonder andere simkaart? Het is (nog steeds) lastig mensen met micro simkaarten te vinden die van een andere provider zijn dan t-mobile...
Ik had deze niet direct bij TMobile gekocht maar via smartphonestunts en die bleken standaard zonder lock uit te leveren
Maar anders kan je dus of even een micro kaartje met beltegoed van een andere provider kopen, of een prepaid simkaartje gebruiken en zelf op maat knippen.
Anoniem: 135383
Het is me al 3x voorgevallen dat mijn 3G verbinding ermee ophoudt. Het tekentje is weg en helemaal geen dataverkeer meer. Vliegtuig aan, vliegtuig uit en we kunnen weer.
Vreemd, maar wel onhandig i.v.m. Whats App e.d.
Collega van me, idem dito.
Anoniem: 150104
Hij is trouwens gelocked door t-mobile duitsland
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 150104 op 22-11-2011 19:32 ]
Matthijs, ik zie dat je op het Apple Support forum op het topic gereageerd hebt met de stelling "some people don't hear it, some don't care, some don't want to admit it and look stupid cause they paid $700 for a phone that has static and some are just Apple groupies in denial..."
Maarre, je hebt mijne toch gehoord, ik heb er speciaal een opname voor gemaakt. Die klonk toch goed of niet? Dus tot welke categorie behoor ik binnen jouw stelling
[ Voor 40% gewijzigd door Cap op 23-11-2011 00:36 ]
In dat geval gaan die punten die ik noemde op. Het moet op een of andere manier aan het netwerk/ontvangst/storing liggen, dus ik geloof dat er ook een categorie is die geen last heeft, zoals jij, maar denk dat jij waarschijnlijk op een plek waar iemand anders geruis hoort ook wel geruis zult horen.
Het is op zich wel apart dat er dus ook genoeg zijn die eerst niks horen maar nadat ze erop gewezen zijn het probleem onderkennen. NB: hiermee heb ik het niet over jou, maar de voorbeelden op de Apple forums.
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 23-11-2011 07:02 ]

Zijn zulke kabeltjes voor elke versie van de iphone gelijk of is dat niet het geval?
Het kan via iCloud, dan syncen zowel je iPhone en iMac via internet. Dat gaat helemaal vanzelf, ze hoeven dan niet bij elkaar in de buurt te zijn. Je kunt ook kiezen om dat niet in te schakelen, dan syncen ze alleen wanneer je de iPhone aan de iMac hangt (tegelijk met je foto's, muziek, films en wat je nog op de iPhone wilt zetten).RoyK schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:39:
Nu ik sinds een paar maanden over ben naar een iMac is een iPhone 4S in 2012 een overweging. Ik vroeg mij af hoe het syncen van adresbook en iCal in zijn werking gaat. Gebeurd dit vanzelf zodra de iPhone in de buurt is van de iMac of moet je de iPhone aan de iMac hangen of met de hand een opdracht geven?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Of draadloos wanneer ze met hetzelfde wifi netwerk verbonden zijn...vooghel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:51:
[...]
Het kan via iCloud, dan syncen zowel je iPhone en iMac via internet. Dat gaat helemaal vanzelf, ze hoeven dan niet bij elkaar in de buurt te zijn. Je kunt ook kiezen om dat niet in te schakelen, dan syncen ze alleen wanneer je de iPhone aan de iMac hangt (tegelijk met je foto's, muziek, films en wat je nog op de iPhone wilt zetten).
Persoonlijk vind ik icloud de meest ideale oplossing. 1 agenda voor 2 MBP's, 2 iPads en 2 iPhones zonder dat ik er rekening mee hoeft te houden wat ik waar toevoeg, verwijder of wijzig. En dat is ook van toepassing op andere functionaliteiten naast de agenda.
Dat wijst er vooral op dat het geen serieus probleem is. Als iemand anders je erop moet wijzen en je vervolgens moeite moet doen om het te horen, wat is dan het probleem?matthijst schreef op woensdag 23 november 2011 @ 06:49:
Het is op zich wel apart dat er dus ook genoeg zijn die eerst niks horen maar nadat ze erop gewezen zijn het probleem onderkennen. NB: hiermee heb ik het niet over jou, maar de voorbeelden op de Apple forums.
Anoniem: 409686
En niet geheel onbelangrijk: gelijk een scherm van dezelfde helderheid en tint als mijn oude iPhone 4. Drie keer is dus idd scheepsrecht.
Tsja, voor sommige slechthorenden dan schijnbaar nietRam0n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:04:
Dat wijst er vooral op dat het geen serieus probleem is. Als iemand anders je erop moet wijzen en je vervolgens moeite moet doen om het te horen, wat is dan het probleem?

Ik heb een aantal maanden geleden ook twee van die kabels (verschillend volgens de beschrijving) besteld.walkthisworld schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:22:
Ik wil graag een kabeltje kopen om m'n iphone op m'n receiver aan te sluiten. Op ebay staan veel goedkope kabeltjes, maar daar staat niet bij dat deze geschikt zijn voor de iphone 4, wel voor de iphone 3.
[afbeelding]
Zijn zulke kabeltjes voor elke versie van de iphone gelijk of is dat niet het geval?
Maar bij beide krijg ik de melding dat het een 'onbekend apparaat' is dat is aangesloten nog voordat ik de kabel in de receiver heb geplugd
Denk dat de iPhone 4 toch anders is dan de 3G(s) wat dock-connector uitgang betreft
[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 23-11-2011 19:09 ]
De dock-connector is hetzelfde, maar dit is softwarematig bepaald in iOS / de iPhone volgens mij. Net als dat de iPhone 4 geen mirroring ondersteund en de 4S wel.catt4u schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:06:
[...]
Ik heb een aantal maanden geleden ook twee van die kabels (verschillend volgens de beschrijving) besteld.
Maar bij beide krijg ik de melding dat het een 'onbekend apparaat' is dat is aangesloten nog voordat ik de kabel in de receiver heb geplugd![]()
Denk dat de iPhone 4 toch anders is dan de 3G(s) wat dock-connector uitgang betreft
Gekocht bij BCC een monster kabeltje ik geloof 17,95
Wel erg prijzig vergeleken met Ebay maar wel mooi design kabeltje ;-)
Voor audio heb ik ook een goed werkende kabel vanaf de headphone plug.robert22nh schreef op donderdag 24 november 2011 @ 03:50:
Ik heb ook zo'n kabeltje gekocht van 3,5mm naar 2xRCA.
Gekocht bij BCC een monster kabeltje ik geloof 17,95
Wel erg prijzig vergeleken met Ebay maar wel mooi design kabeltje ;-)
Maar het gaat mij om video-out vanaf je docking connector
Gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte van de batterijduur met je nieuwe iPhone.Anoniem: 409686 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:24:
Zo...gisteren 3e iPhone 4s ontvangen en die lijkt gewoon te doen wat ie moet doen: niet binnen 5 uur leeg zijn, niet om de anderhalf uur een invalid sim-error geven, en niet ingedeukt te kunnen worden op plekken waar ie dat niet hoort te doen.
En niet geheel onbelangrijk: gelijk een scherm van dezelfde helderheid en tint als mijn oude iPhone 4. Drie keer is dus idd scheepsrecht.
En heb je nog een screenshotje van de schermkleur in vergelijk tot je vorige toestel?
Ik heb overal gekeken, ook in de gebruiksaanwijzing, maar kon niks vinden over het tonen van een foto. ???
Moet je koppelen aan een contact.honey schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:25:
Is het mogelijk een foto te zien van wie er belt op de 4s?
Ik heb overal gekeken, ook in de gebruiksaanwijzing, maar kon niks vinden over het tonen van een foto. ???
Elect a clown, expect a circus.
Inderdaad. In je Contacten wijzigen, en vervolgens linksbovenin te klikken op 'voeg foto toe'
Ik gebruik zelf de app Fasync om foto's van Facebook te koppelen aan m'n contacten.
Datzelfde programma zou ook de verjaardagen moeten syncen, maar dat doet 'ie niet helemaal volledig.
Iemand nog tips qua synchronisatie apps wbt verjaardagen?
[ Voor 7% gewijzigd door Cheesy op 24-11-2011 21:41 ]
Ga naar de evenementen pagina op FB, onderaan zie je exporteer verjaardagen. Dan de stappen volgen en ze staan automatisch in je iPhone calender.Cheesy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:40:
[...]
Inderdaad. In je Contacten wijzigen, en vervolgens linksbovenin te klikken op 'voeg foto toe'
Ik gebruik zelf de app Fasync om foto's van Facebook te koppelen aan m'n contacten.
Datzelfde programma zou ook de verjaardagen moeten syncen, maar dat doet 'ie niet helemaal volledig.
Iemand nog tips qua synchronisatie apps wbt verjaardagen?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die is crappy ja, ik heb er zelf ook last van. De ene keer krijg ik meldingen over bepaalde dingen, soms krijg ik helemaal niets (ook niet van wallposts).Caneezy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:13:
Ok mensen heel wat raars, weet niet of dit al bekend is. In de Facebook app kan je instellingen voor push meldingen, ik vink ze bijvoorbeeld allemaal aan en sla het op, als ik dan weer open is alles weg en niks opgeslagen. Ik krijg niet altijd een pushmelding terwijl dit wel staat ingesteld. Enig idee of is Facebook App crappy?
Ervaar hier zware performance degradatie de laatste weken. Laden, sluiten, openen en switchen tussen apps duurt erg lang.
Ah daardoor, bleef maar alles aanvinken en op slaan. Hopelijk komt hier een fix voor. hartelijk dank!RnB schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:59:
[...]
Die is crappy ja, ik heb er zelf ook last van. De ene keer krijg ik meldingen over bepaalde dingen, soms krijg ik helemaal niets (ook niet van wallposts).

Je doelt op de laadtijden van elke tab/page? Op de laadtijden na ondervind ik zelf weinig negatieve punten. Hoor wel veel vrienden over posts die bij verkeerde foto's komen, maar ook dit zelf nooit meegemaakt.UltraSub schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:31:
Man man man, die Facebook app is dra-ma-tisch zeg... Niet te filmen hoe zo'n groot bedrijf zo'n ontzettend slechte app kan bouwen..![]()
Ik zit nu bij T-Mobile op een sim-only abbonnement met een normale sim, maar ik wil niet gebonden worden aan een micro-sim. Nu las ik dat je bij T-Mobile een Duo-SIM kunt bestellen, maar zit daar ook een micro-sim bij of zijn dit twee normale SIMs? Zou dit werken met een iPhone 4S? Of kan ik beter micro-sim cutter kopen bij de Duo-SIM?
volgens mij kan je een micro sim krijgen met een "hoesje" zodat deze ook weer in een grote SIM houder past.l1m1t schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:45:
Ik wil binnenkort m'n eerste iPhone kopen, maar ik heb wel een vraagje voordat ik in het diepe spring.
Ik zit nu bij T-Mobile op een sim-only abbonnement met een normale sim, maar ik wil niet gebonden worden aan een micro-sim. Nu las ik dat je bij T-Mobile een Duo-SIM kunt bestellen, maar zit daar ook een micro-sim bij of zijn dit twee normale SIMs? Zou dit werken met een iPhone 4S? Of kan ik beter micro-sim cutter kopen bij de Duo-SIM?
maar dat kan T-Mobile je beter zelf vertellen.
volgens mij is " duo" sim, 2 sim kaarten met beide hetzelfde abbo er op.
de duo sims die ik gebruik zijn bevoorbeeld: 1 voor in de auto en 1 voor in het toestel, zodra je in je auto stapt kan je met je eigen nummer hetzlfde maar dan met het apparaat wat in de auto zit.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb wel regelmatig dat een klik op een notificatie (binnen de app, niet iOS-notificaties) de verkeerde foto of discussie laat zien. Bij foto's dan altijd wel uit hetzelfde album, maar een totaal andere afbeelding inclusief commentaren e.d.Magiciano schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:
[...]
Je doelt op de laadtijden van elke tab/page? Op de laadtijden na ondervind ik zelf weinig negatieve punten. Hoor wel veel vrienden over posts die bij verkeerde foto's komen, maar ook dit zelf nooit meegemaakt.
Verder vind ik het wel een prettige app, qua navigatie een stuk fijner dan de browserversie.
Gewoon verrotte app
De receiver waar ik 'm op moet aansluiten is nog van de vorige generatie met coax/optical en tulp stekkersloeberce schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:14:
Ik heb een kabeltje dock-connector - HDMI, werkt perfect voor de ipad. Zou ook moeten werken voor de 4 en 4S. Is dat niet iets wat je zoekt, of zoek je specifiek de gele tulp?
Nog geen hdmi waarmee ik kan verbinden.
Of ik zou de phone direct op de tv aan kunnen sluiten via hdmi en dan met minder instellingen tevreden zijn
Zie ik hier ook heel vaak hoor. Overigens niet alleen op mn 4s maar op mn Nokia E72 was dit ook het geval....Magiciano schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:
[...]
Je doelt op de laadtijden van elke tab/page? Op de laadtijden na ondervind ik zelf weinig negatieve punten. Hoor wel veel vrienden over posts die bij verkeerde foto's komen, maar ook dit zelf nooit meegemaakt.
Quod licet lovi, non licet bovi
Anoniem: 195854
Ja dat kan samen met het glas verwijderenECiftci schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:41:
Ik heb hier een iPhone 4 met een ondiep maar bijna 2 cm lange kras op het scherm. Bijna alleen zichtbaar met het scherm uit. Toch irriteert het me onzettend. Via google kan ik het niet echt vinden. Kan ik zo'n kras eraf halen?
Wow...Anoniem: 195854 schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:23:
[...]
Ja dat kan samen met het glas verwijderen, nee zonder flauwe kul je moet het scherm vervangen het beste met lcd scherm tegelijk.
Dat laat ik maar even zitten dan
Anoniem: 195854
Zo moeilijk is het vervangen van de voorkant niet als je het lcd erbij vervangt, voorbeelden op youtube genoeg te vinden, het moeilijkste is wanneer je alleen het glas wilt vervangen, aangezien deze geplakt is op de lcd scherm.
De prijs varieerd van 50 tot 99 euro voor de voorkant, maar of je dan retina scherm krijgt of gewone lcd ??
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 28-11-2011 15:15 ]
Misschien hier even proberenilovetechno schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:45:
Weet iemand een 64GB black icm Vodafone op voorraad te liggen? Zoek en bel me rot maar kan niets vinden.
[iPhone] Levertijden - Deel 3
Vandaag even opnieuw uitgerekend. Itunes was +/- 1:46 bezig met het kopieren van 1 cd. Cd was 140 Mb groot in Mp3 formaat en daar is hij 106 seconden mee bezig. Dat is 1,32 mbyte per seconden, ofwel de snelheid die wordt gehaald met USB 1.1. Blijkbaar haalt mijn iphone 4 alleen maar USB 1.1 snelheden en niet usb 2.0 snelheden. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Dingen die ik al heb geprobeerd:
- Kabel direct aangesloten ipv via de docking.
- usb verlengkabel er tussen uit gehaald.
- Andere usb poort gebruikt (op het moederbord zijn allemaal 2.0, dus zou geen verschil mogen geven).
- Andere usb kabel gebruikt.
Geen van die bovenstaande oplossingen werkte, dus nu ben ik een beetje door mijn ideeën heen...
Tethering schijnt te werken, volgens Macrumors.
there's no tweak without the tweaker
Ik heb hem zojuist, n.a.v. jouw posting, even gekocht en ben nu deze posting aan het typen en posten via Theter.Anoniem: 409686 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:17:
Iemand iTether al geprobeerd? Mac software is gratis, de iPhone software ( iTunes link ) is 12 euro.
Tethering schijnt te werken, volgens Macrumors.
En zoals je ziet werkt het prima!!
Edit: het werkt zelfs erg snel!!
[ Voor 3% gewijzigd door funske op 29-11-2011 11:51 ]
Have Fun Funske
Mooi. Ga ik straks even een poging wagen. Eenmaal 12 euro betalen vs. elke maand 20 euro aan Vodafone geven voor een tether plan. Keuze is snel gemaaktfunske schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:50:
[...]
Ik heb hem zojuist, n.a.v. jouw posting, even gekocht en ben nu deze posting aan het typen en posten via Theter.
En zoals je ziet werkt het prima!!
Edit: het werkt zelfs erg snel!!
En?? Heb je hem nog gekocht?? Of heb je toch nog te lang gewacht?Anoniem: 409686 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:58:
And...iTether is gone!

Have Fun Funske
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Anoniem: 403748
Je moet hem alleen wel eerst zelf terugsturen. Klantenservice bellen en dan komt het allemaal goed.
Daar kunnen andere bedrijven nog een puntje aan zuigen; een gigantisch vriendelijke en behulpzame klantenservice!!
Have Fun Funske
Ik weet niet of voor de 'niet tevreden retourprocedure' hetzelfde geldt, maar toen ik mijn 4S omruilde voor een ander ivm scheve homebutton kon ik gewoon wachten tot ik een nieuwe had voordat ik de oude terugstuurde. Ik heb toen de koerier belde (voor ophalen oude toestel) aangegeven dat ik nog aan het wachten was op een nieuwe en toen zeiden die doodleuk dat ik ze dan maar even terug moest bellen als ik mijn nieuwe in huis hadfunske schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:06:
Je moet hem alleen wel eerst zelf terugsturen.
Ik was op tijd! En hij deed het vanmiddag nog steeds.funske schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:47:
[...]
En?? Heb je hem nog gekocht?? Of heb je toch nog te lang gewacht?
Hier idem. Ik heb zelfs een paar dagen drie iPhones 4S in mijn bezit gehadjelle. schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:05:
[...]
Ik weet niet of voor de 'niet tevreden retourprocedure' hetzelfde geldt, maar toen ik mijn 4S omruilde voor een ander ivm scheve homebutton kon ik gewoon wachten tot ik een nieuwe had voordat ik de oude terugstuurde. Ik heb toen de koerier belde (voor ophalen oude toestel) aangegeven dat ik nog aan het wachten was op een nieuwe en toen zeiden die doodleuk dat ik ze dan maar even terug moest bellen als ik mijn nieuwe in huis hadWas geen enkel probleem, ook niet bij Apple.
14 dagen ondertussenfunske schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:06:
Als je iets koopt bij Apple, heb je 7 dagen de tijd om het om te ruilen. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.
Je moet hem alleen wel eerst zelf terugsturen. Klantenservice bellen en dan komt het allemaal goed.
Daar kunnen andere bedrijven nog een puntje aan zuigen; een gigantisch vriendelijke en behulpzame klantenservice!!
Elect a clown, expect a circus.
Ook via DFU restore krijg ik deze foutmelding. Ik heb inmiddels de firmware al drie keer gedownload, maar elke keer dezelfde foutmelding.this device isn't eligible for the requested build
Kan ik vanaf 5.0.1. dus niet meer terug naar 5.0?
Screenhot maakt hij als je homebutton en de lockknop bovenop tegelijk indrukt. Dat is in ieder geval niet raarBillSpaarbank schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:34:
Toch af en toe wel iets raars met de iPhone 4S. Af en toe wil het toestel niet lekker ontwaken. Je ziet de ontgrenden slider na het indrukken van de aan/uitknop. soms reageert de slider dan helemaal niet op aanrakingen. Even locken en unlocken lost het probleem op. Als dit gebeurt en je drukt op de home-button, dan maakt het toestel een screenshot.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Nee volgens mij niet. Met SHSH blobs schijnt het in 5.X ook niet meer te werken.Anoniem: 409686 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:44:
Ik merk toch dat 5.0.1 mijn batterijtijd meer verknald dat 5.0. Ik wil dus teruggaan naar 5.0, maar als ik de 4S firmware download ( klik ) download, krijg ik bij Alt+herstel de melding
[...]
Ook via DFU restore krijg ik deze foutmelding. Ik heb inmiddels de firmware al drie keer gedownload, maar elke keer dezelfde foutmelding.
Kan ik vanaf 5.0.1. dus niet meer terug naar 5.0?
Nope, Apple heeft het helemaal dichtgetimmerd. Waar je vroeger nog terugkon naar oudere versies van iOS als je de blobs had opgeslagen, kan dat niet meer met iOS 5. Althans, niet naar oudere iOS 5-versies. Je kunt nog wel, mits je de blobs hebt, naar 4.x.stormfly schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:28:
[...]
Nee volgens mij niet. Met SHSH blobs schijnt het in 5.X ook niet meer te werken.
Dat klopt. Maar de grap is dat ik ze helemaal niet tegelijk indruk. Ik heb de sleep wake button al lang losgelaten, maar de software lijkt te denken dat deze nog ingedrukt is.timwijn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:28:
[...]
Screenhot maakt hij als je homebutton en de lockknop bovenop tegelijk indrukt. Dat is in ieder geval niet raar
Maar ben inmiddels wel verder. Het probleem lijkt uit het berichtencentrum te komen. Ik heb een aantal nutteloze apps uit het BC verwijderd zoals weatherpro, hipstamatic en herinneringen en sindsdien geen last meer gehad.
Uiteraard kan ik dat één voor één overzenden, maar het zijn er nogal wat dus dat duurt me te lang.
Nu heb ik al wat gegoogled en zie ik dat je via de Ovi Suite je contacten kan backuppen en kan exporteren naar Outlookformaat (sorry, ben geen pc held dus weet niet exact wat dit voor bestandsformaat is). Vervolgens kan je dat weer importeren op de telefoon.
Maar nu het probleem. Dit zou betekenen dat ik m'n iPhone aan de computer moet hangen die Outlook heeft. Ik heb welgeteld nog één oude PC die dat heeft, maar daar wil ik m'n iPhone 't liefst niet mee syncen, want anders zit ik eraan "vast" (toch)? Het liefst sync/beheer ik hem vanaf m'n Mac.
Heb ik het verkeerd begrepen? Of zijn er misschien andere mogelijkheden om m'n contacten van Symbian naar m'n iPhone te krijgen?
--
Ik heb nog even verder gezocht en er blijkt gewoon een app voor te zijn: iNoki...
http://www.technolism.com/inoki-nokia-iphone-app.html
[ Voor 7% gewijzigd door Gitarist op 01-12-2011 11:08 . Reden: Toevoeging op bericht ]
Ik zou het op de Nokia synchen met Gmail en op de iPhone ook synchen met Gmail. Probleem opgelost.Gitarist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:55:
Ik heb vanaf a.s. zaterdag een iPhone 4S en wil graag de contacten van m'n oude telefoon (Nokia E71, Symbian dus) op m'n iPhone hebben.
http://www.e71fanatics.co...ntacts-with-your-e71.html
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat is een goede tip, bedankt! Ik ga ermee aan de slagNitai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:12:
[...]
Ik zou het op de Nokia synchen met Gmail en op de iPhone ook synchen met Gmail. Probleem opgelost.
http://www.e71fanatics.co...ntacts-with-your-e71.html
2e tip (hoe ik het gedaan heb)Gitarist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:22:
[...]
Dat is een goede tip, bedankt! Ik ga ermee aan de slag
Als je geen outlook geïnstalleerd hebt staan, exporteer ze vanaf je Nokia naar je PC en dan als contacten opslaan op je PC ( In Windows7 contacts onder je my documents).
Deze kun je syncen via Itunes met je Iphone.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 261479
First impression na mn android: voelt solide aan, werkt prettig.
Nadelen: geen widgets, terug-knop linksboven is ook erg ongelukkig gekozen.
Linksboven??Anoniem: 261479 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:35:
Ook ik heb nu mn eerste iPhone binnen :)! (4S 16Gb Zwart)
First impression na mn android: voelt solide aan, werkt prettig.
Nadelen: geen widgets, terug-knop linksboven is ook erg ongelukkig gekozen.
Kan je trouwens bluetooth aan/uit knop op je homescreen krijgen?
[ Voor 9% gewijzigd door el-jorge op 01-12-2011 18:47 ]
Spielerei...
stormfly schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:28:
[...]
Nee volgens mij niet. Met SHSH blobs schijnt het in 5.X ook niet meer te werken.
Well, that sucks.Scott schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:32:
[...]
Nope, Apple heeft het helemaal dichtgetimmerd. Waar je vroeger nog terugkon naar oudere versies van iOS als je de blobs had opgeslagen, kan dat niet meer met iOS 5. Althans, niet naar oudere iOS 5-versies. Je kunt nog wel, mits je de blobs hebt, naar 4.x.

Kom maar op met 5.0.2 dan.
Alle contacten van je Nokia op je sim-opslaan, vervolgens sim-kaart in iPhone stoppen en contacten importeren.Gitarist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:22:
[...]
Dat is een goede tip, bedankt! Ik ga ermee aan de slag
Tot nu toe is er maar een site die beweert dat die update komt, alle andere sites kopieren dat.
Vandaag weer een met nieuws van diezelfde duiste Macerkopf gekopieerd
heeft er iemand info dat niet van die duitser komt?
Snap niet zo goed waarom iedereen die ene site klakkeloos kopieert, terwijl zn reputatie nu niet echt enorm goed is.
[ Voor 14% gewijzigd door rinkel op 01-12-2011 19:18 ]
http://appletips.nl/ios-s...oorkeuren-met-een-webapp/el-jorge schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:46:
[...]
Linksboven??
Kan je trouwens bluetooth aan/uit knop op je homescreen krijgen?
Anoniem: 403748
Nu realiseer ik me dat ik bij een nummerportering het simkaartnummer nodig heb.
Is dat het ICCID wat onder Algemeen - Info staat?
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.