Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaha ja die zin is inderdaad op 2 manieren te interperteren :P Maar het slaat op de huidge scores van de SGS2 die niet veel beter gaan worden dan de SGS2 met ICS ;) (het is dus ook te interperteren alsof de Nexus niet veel beter zal zijn, maar dus wel beter :P...)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
watercoolertje schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:31:
[...]
Whaha ja die zin is inderdaad op 2 manieren te interperteren :P Maar het slaat op de huidge scores van de SGS2 die niet veel beter gaan worden dan de SGS2 met ICS ;) (het is dus ook te interperteren alsof de Nexus niet veel beter zal zijn, maar dus wel beter :P...)
Haha, ja, maar ik bedoelde inderdaad dat de Nexus waarschijnlijk lager gaat scoren. Hij moet meer pixels aansturen met een iets minder krachtige GPU. Voordeel is dan wellicht dat hij verder geen bloatprocessen draait, dus in de praktijk misschien juist wel sneller is, al vind ik de S2 echt heel rap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Cyleo schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:55:
[...]

Haha, ja, maar ik bedoelde inderdaad dat de Nexus waarschijnlijk lager gaat scoren. Hij moet meer pixels aansturen met een iets minder krachtige GPU. Voordeel is dan wellicht dat hij verder geen bloatprocessen draait, dus in de praktijk misschien juist wel sneller is, al vind ik de S2 echt heel rap :P
Ik zit net de review van de Motorola RAZR te bekijken (mooi O+ ) en die heeft ook de OMAP4460, en wat blijkt? De OMAP4460 kan op 1.2GHz redelijk meekomen met de Exynos 4210 op de gelijke kloksnelheid. Af-en-toe moet de OMAP4460 de Exynos voor laten gaan, maar ze gaan over het algemeen gelijk op.
Nou kan dat ook iets zeggen over Touchwiz 4 vs Motoblur (of hoe Motorola dat tegenwoordig ook noemt, Motocrap is een veelgehoorde naam...) maar op grafische benchmarks heeft de software meestal niet zoveel invloed.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:52:
[...]

Ik zit net de review van de Motorola RAZR te bekijken (mooi O+ ) en die heeft ook de OMAP4460, en wat blijkt? De OMAP4460 kan op 1.2GHz redelijk meekomen met de Exynos 4210 op de gelijke kloksnelheid. Af-en-toe moet de OMAP4460 de Exynos voor laten gaan, maar ze gaan over het algemeen gelijk op.
Nou kan dat ook iets zeggen over Touchwiz 4 vs Motoblur (of hoe Motorola dat tegenwoordig ook noemt, Motocrap is een veelgehoorde naam...) maar op grafische benchmarks heeft de software meestal niet zoveel invloed.
Op engadget zeker ;) Maar die heeft maar een TI OMAP 4430 ;) Dus de TI OMAP 4460 zal op GPU gebied nog 20 tot 25% sneller zijn. Dat kan de nexus ook wel gebruiken want die heeft alsnog een hogere resolutie als 960*540 wat de RAZR heeft...

Gaat lijkt wel wat beter met 2 cores om dan de SGS (linpack 1 core= lager 2 cores is hoger)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Een video review tussen de Nexus en de Galaxy 2,

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
thijsje66 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:52:
[...]

Daarbij komt dat ICS geoptimaliseerd is voor een OMAP soc, dus zou best kunnen dat de Nexus de SGS2 alsnog voorblijft. Ook al heeft de SGS2 ook ICS en een hogere kloksnelheid.. oopz SGS2 heeft ook gewoon 1,2 GHz

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Nog een filmpje die duidelijk de notificatie LED laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Hmmm hoop wel dat het een fullcolour led is! Dat is zo geniaal aan de N1; lekker al je notificaties verschillende kleuren geven en dan achter elkaar zien oplichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
quartex schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:10:

[video]
Ik hoop dat het tempo in te stellen is, anders moet je een kwartier naar dat ledje staren voordat je weet of er een notificatie is. Kun je hem net zo goed aandrukken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Regelt Cyanogen altijd wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
quartex schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:10:

[video]
Vind het er chique uit zien. Sowieso dat complete zwarte voorkant is erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Is het wel echt een LED of zit het gewoon in het scherm en zijn het pixels die oplichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
wessel99 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:50:
Hmmm hoop wel dat het een fullcolour led is! Dat is zo geniaal aan de N1; lekker al je notificaties verschillende kleuren geven en dan achter elkaar zien oplichten!
Dat is volgens mij bij alle Android telefoons met een LED zo...
Ik denk, hoop en weet bijna zeker dat het een LED is. Ik bedoel, waarom moeilijk doen met pixels, die in mijn mening ook een minder resultaat geven, als je ook een simpele LED erin kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
laserboy schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:32:
Is het wel echt een LED of zit het gewoon in het scherm en zijn het pixels die oplichten?
Als ik het zo zie zit het onder het scherm, dus dan moet het wel een LED zijn. Ik denk ook niet dat het pixels van het scherm zijn die oplichten, lijkt me een veel meer ingewikkelde oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

thijsje66 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:42:
[...]

Dat is volgens mij bij alle Android telefoons met een LED zo...
Niet bij mijn Hero ;) Rood en groen kan 'ie, en dan heb je het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoppenSneller schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:26:
[...]

Niet bij mijn Hero ;) Rood en groen kan 'ie, en dan heb je het wel gehad.
Welnee :P IIg mijn hero kon bijna alle kleuren vna de regenboog, de Motorola mileston ehad enkel rood of groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
De Milestone had ook gewoon alle kleuren

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Valt me op hoe weinig aandacht er is voor dit toestel, ook op dit forum. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Er zijn anders al bijna 850 posts over geplaatst, terwijl 'ie nog niet eens gereleased is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
KoppenSneller schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:14:
Er zijn anders al bijna 850 posts over geplaatst, terwijl 'ie nog niet eens gereleased is :)
Dan valt het nog mee;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zal, maar ik stel voor dat we nu weer gewoon ontopic gaan. :)

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Vraag me af wanneer de source code nu eens released wordt. Galaxy Nexus is op sommige plaatsen "verkrijgbaar" toch? Zie steeds meer video's op youtube verschijnen.

Als dat zo is en de source code niet gereleased, vraag ik me af waarom er nog steeds geen system dumps op XDA staan of op andere websites? Schieten de devs een heel stuk mee op volgens mij :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, de Galaxy Nexus is nog niet uit. Meer daarover graag in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

• TomTom1990
  • Laatst online: 10-09 10:30
Volgens mij is de galaxy nexus nog nergens beschikbaar? op de review/preview toestellen na?

Edit: wat hierboven staat dus.

[ Voor 15% gewijzigd door TomTom1990 op 10-11-2011 00:56 . Reden: post tegelijk. ]

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Cobesz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:49:
Als dat zo is en de source code niet gereleased, vraag ik me af waarom er nog steeds geen system dumps op XDA staan of op andere websites? Schieten de devs een heel stuk mee op volgens mij :)
De eerste dump is trouwens al een week of zo uit, zie xda & google (of MoDaCo) ;) Maar er kan blijkbaar nog weinig mee gedaan worden.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• Maardiweb
Ik las net hier dat er al een MIUI ROM is met ICS, omdat ze inderdaad ICS uit de SDK hebben weten te compilen oid..

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Lees net een nieuwtje op xda over een dump, toevallig :-)

• alex3305
  • Laatst online: 11-09 22:33
Maardiweb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:08:
Ik las net hier dat er al een MIUI ROM is met ICS, omdat ze inderdaad ICS uit de SDK hebben weten te compilen oid..
Niets wordt eruit gecompiled, maar de binaries worden gewoonweg uit de SDK getrokken. Dit zorgt er dus voor dat de binaries totaal niet geoptimaliseerd zijn. En alhoewel er wel al goede resultaten worden aangegeven door gebruikers, ben ik er zelf nog zeer sceptisch over. Onofficiele Honeycomb roms draaiden namelijk ook niet supergoed op tablets waar oorspronkelijk alleen 2.x op draaide.

Maar goed, dit is eigenlijk voor een ander topic :X.

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
quartex schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:23:
Een video review tussen de Nexus en de Galaxy 2,

[video]
Ik zal inderdaad wel de "snel instellingen" missen via de notificatie bar.

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
disturbedmind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:48:
[...]

Ik zal inderdaad wel de "snel instellingen" missen via de notificatie bar.
Inderdaad. Maar, ik denk dat CM dat binnen de kortste keren erin heeft gezet. Tot die tijd maar gebruik maken van de energie widget...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Er staat trouwens een review op de FP van de Archos 101 G9, die heeft een OMAP4430 op 1Ghz met een PowerVR SGX540@304 Mhz en een scherm op 1280x800. Benches zullen dus waarschijnlijk niet heel ver uit elkaar liggen, ziet er in ieder geval wel prima uit, zeker als je bedenkt dat de GN hopelijk nog wel zo'n 20% beter presteert.

• thijsje66
Rubu schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:53:
Er staat trouwens een review op de FP van de Archos 101 G9, die heeft een OMAP4430 op 1Ghz met een PowerVR SGX540@304 Mhz en een scherm op 1280x800. Benches zullen dus waarschijnlijk niet heel ver uit elkaar liggen, ziet er in ieder geval wel prima uit, zeker als je bedenkt dat de GN hopelijk nog wel zo'n 20% beter presteert.
Bij het Benchmark tabje:
Prestaties: snelle cpu, matige gpu

Van de goede gameprestaties in SmartBench blijft bij GLBenchmark weinig over. De onderlinge verschillen zijn niet heel groot, maar toch is de voorlaatste plek teleurstellend.

Bij de Pro-test van GLBenchmark loopt de 101 G9 nog verder achter op de tablets met een Tegra 2. Het verschil met de nummer een is bijna dertig procent.

• Rubu
thijsje66 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:14:
[...]

Bij het Benchmark tabje:

[...]
Juist. Dat is de onscreen test. Bij de offscreen 720p test, haalt de Archos volgens de site van GLBenchmark 27.3 Fps. De Galaxy S2 haalt daar 37.3 Fps.
De CPU van de GN is 20% sneller geklokt, en de GPU is ook ongeveer 20% sneller geklokt, als je dat zo doorrekent (GN heeft ook meer geheugen, weet niet of dat uitmaakt) dan kom je uit rond de 32 fps tegen 37 van de S2. Vind ik niet zo slecht. Uiteraard heb je wel wat meer pixels aan te sturen, maar ik wilde toch even onderbouwen waarom ik het er wel prima uit vond zien.

edit: Bovendien word hij in de review (logischerwijs) alleen maar met tablets vergeleken.

[ Voor 6% gewijzigd door Rubu op 10-11-2011 22:21 ]

• Chris7
  • Niet online
Rubu schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:53:
Daarnaast moet natuurlijk ook even opgemerkt worden dat het hier een tablet betreft en dat daar dus andere apps op draaien, en dat daarnaast het scherm groter is waardoor er meer gerenderd moet worden.
De SOC in de GN is al beter, en de GPU is dezelfde als de iPhone 4, en daar heb ik genoeg van gezien om te zeggen dat deze prima werkt. Dus ik maak me daar geen zorgen over, de GPU is wel wat verouderd maar kan zeker nog meekomen.

Edit: Net wat je hierboven zegt, had je post niet gezien....

[ Voor 3% gewijzigd door Chris7 op 10-11-2011 19:36 ]

• alwaysleft
Mooie column over de Galaxy Nexus: http://www.theverge.com/2...s-is-my-next-galaxy-nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Rubu schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:31:
[...]

Juist. Dat is de onscreen test. Bij de offscreen 720p test, haalt de Archos volgens de site van GLBenchmark 27.3 Fps. De Galaxy S2 haalt daar 37.3 Fps.
De CPU van de GN is 20% sneller geklokt, en de GPU is ook ongeveer 20% sneller geklokt, als je dat zo doorrekent (GN heeft ook meer geheugen, weet niet of dat uitmaakt) dan kom je uit rond de 32 fps tegen 37 van de S2. Vind ik niet zo slecht. Uiteraard heb je wel wat meer pixels aan te sturen, maar ik wilde toch even onderbouwen waarom ik het er wel prima uit vond zien.

edit: Bovendien word hij in de review (logischerwijs) alleen maar met tablets vergeleken.
Niet te vergeten dat drivers ook wat uitmaken, en ik hoop/ga er vanuit dat die in ICS wat beter zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Timelapse geschoten met de Galaxy Nexus. Leuk om te zien :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZhlL-ys5iOA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De SOC in de GN is al beter, en de GPU is dezelfde als de iPhone 4
Nee hoor iPhone 4 (en 3GS) heeft een SGX535 en de SGN een SGX540 :)

@ROD, ik vind die timelapsen anders enorm tegenvallen, een filmpje met 2x speed afspelen geeft hetzelfde. Een timelapse van een tijdsspan van 2 minuten in 1 minuut stoppen is ook helemaal geen echte timelapse vind ik... Een timelaps is juist over een grote tijdsspan (uren of zelfs dagen en in extreme gevallen weken) gepropt in een hele kleine tijdspan...

ik mag dus hopen dat de timelapse interval dan ook in te stellen is (en goed hoog ook) en dat het scherm uit gaat zodat ik me telefoon gewoon een uur op 1 plek kan laten staan en ik dan met 6 frames per minuut dus 360 frames heb verzameld die ik dan met 30FPS afspeel zodat ik 1 uur in 12 sec heb gepropt :) Als dat niet kan kan ik net zo goed een filmpje maken, en die op de computer met 2x versnellen en dan heb ik een timelapse zoals ik het youtube-filmpje :)

[ Voor 73% gewijzigd door watercoolertje op 11-11-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
watercoolertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:48:
[...]

@ROD, ik vind die timelapsen anders enorm tegenvallen, een filmpje met 2x speed afspelen geeft hetzelfde. Een timelapse van een tijdsspan van 2 minuten in 1 minuut stoppen is ook helemaal geen echte timelapse vind ik... Een timelaps is juist over een grote tijdsspan (uren of zelfs dagen en in extreme gevallen weken) gepropt in een hele kleine tijdspan...

ik mag dus hopen dat de timelapse interval dan ook in te stellen is (en goed hoog ook) en dat het scherm uit gaat zodat ik me telefoon gewoon een uur op 1 plek kan laten staan en ik dan met 6 frames per minuut dus 360 frames heb verzameld die ik dan met 30FPS afspeel zodat ik 1 uur in 12 sec heb gepropt :) Als dat niet kan kan ik net zo goed een filmpje maken, en die op de computer met 2x versnellen en dan heb ik een timelapse zoals ik het youtube-filmpje :)
Het gaat om het idee, het is een leuke feature en je moet er wel rekening mee houden dat het een telefoon is en geen professioneel film camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
disturbedmind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:01:
[...]

Het gaat om het idee, het is een leuke feature en je moet er wel rekening mee houden dat het een telefoon is en geen professioneel film camera ;)
Snap ik maar als die feature neerkomt op iets wat elke telefoon al kan vind ik het dus geen nieuwe of speciale feature ;) Maar dat hangt dus alles af van de mogelijkheden, de getoonde filmpjes doen me iig meer denken aan een doorgespoeld filmpje dan een timelapse. Het kan zijn dat het uiteindelijke product veel instellingen kent zoals de interval met factoor 10 verhogen van wat ze in het filmpje gebruiken :) Het kan dus prima een top-mogelijkheid zijn alleen wat ik er nu van zie valt me tegen...

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 11-11-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
watercoolertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:48:
[...]

[...]
Je hebt gelijk, ik dacht dat de A4 ook een SGX540 had. Alleen maar mooier, want dat betekent dat de GPU in de GN dus zelfs iets beter is dan in de iPhone 4. En in combinatie met het 720p scherm is de GN gewoon een fantastische multimediadevice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chris7 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:20:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht dat de A4 ook een SGX540 had. Alleen maar mooier, want dat betekent dat de GPU in de GN dus zelfs iets beter is dan in de iPhone 4. En in combinatie met het 720p scherm is de GN gewoon een fantastische multimediadevice!
Nou, het is een fantastisch multimediadevice, maar laten we niet vergeten dat de iPhone 4 al een jaartje oud is en de GPU in de 4s echt een flink stuk rapper gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Cyleo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
[...]

Nou, het is een fantastisch multimediadevice, maar laten we niet vergeten dat de iPhone 4 al een jaartje oud is en de GPU in de 4s echt een flink stuk rapper gaat ;)
De GPU in de iPhone 4S en de iPad 2 is een SGX 544MP2, de crème de la crème op dit moment. Alleen de Mali 400 komt hier op dit moment in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

thijsje66 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:32:
[...]

De GPU in de iPhone 4S en de iPad 2 is een SGX 544MP2, de crème de la crème op dit moment. Alleen de Mali 400 komt hier op dit moment in de buurt.
Is peren met appels vergelijken zolang je het niet op een Externscherm draait. de laatste gen mobile-GPUs lopen bij de meeste spellen/apps tegen de FPS cap aan door de "geringe" resolutie op de apparaten, pas op de 720P en hoger is het verschil merkbaar.

Ik verwacht dat de GGN wel behoorlijk strak zal presteren op alle vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
[...]

Nee, dat weet ik wel, maar veel mensen klaagden over de 'verouderde' en 'slechte' GPU. Het viel me daarom op dat het wel meevalt me hoe slecht deze is, en aangezien de GN minder op gaming is gericht, vind ik het een prima GPU. Ik snap dan nu ook niet helemaal waarom er zoveel ophef over was (maar goed, die discussie is hier een tijd geleden al gevoerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chris7 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:
[...]

Nee, dat weet ik wel, maar veel mensen klaagden over de 'verouderde' en 'slechte' GPU. Het viel me daarom op dat het wel meevalt me hoe slecht deze is, en aangezien de GN minder op gaming is gericht, vind ik het een prima GPU. Ik snap dan nu ook niet helemaal waarom er zoveel ophef over was (maar goed, die discussie is hier een tijd geleden al gevoerd).
Ah, op zo'n manier. Tja, hij zou voor mij inderdaad prima voldoen. Mijn HTC Desire voldoet voor mij nog steeds prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Chris7 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:34:
[...]

Daarnaast moet natuurlijk ook even opgemerkt worden dat het hier een tablet betreft en dat daar dus andere apps op draaien, en dat daarnaast het scherm groter is waardoor er meer gerenderd moet worden.
De SOC in de GN is al beter, en de GPU is dezelfde als de iPhone 4, en daar heb ik genoeg van gezien om te zeggen dat deze prima werkt. Dus ik maak me daar geen zorgen over, de GPU is wel wat verouderd maar kan zeker nog meekomen.

Edit: Net wat je hierboven zegt, had je post niet gezien....
Ik wil hier nog even deze link aan toevoegen, dit is een comparrison van de 4430 uit die review en de 4460 uit de GN, hier zitten toch nog wel een hoop extra's aan features in....
http://focus.ti.com/gener...nId=12843&templateId=6123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Chris7 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:
[...]

Wie gebruikt zo'n high end GPU nou helemaal? Als de UI het gewoon smooth doet en als ie (bijvoorbeeld) 1080P soepel af kan spelen ben ik tevreden. Een spelletje is leuk maar om nou "serieus" te gaan gamen op je mobiel...niets voor mij. Ik heb er niet eens tijd voor.

Heb nu een Desire en ook al mag het soms wat sneller, in principe voldoet ie nog steeds prima.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
westergas schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:00:
[...]

Wie gebruikt zo'n high end GPU nou helemaal? Als de UI het gewoon smooth doet en als ie (bijvoorbeeld) 1080P soepel af kan spelen ben ik tevreden. Een spelletje is leuk maar om nou "serieus" te gaan gamen op je mobiel...niets voor mij. Ik heb er niet eens tijd voor.

Heb nu een Desire en ook al mag het soms wat sneller, in principe voldoet ie nog steeds prima.
Amen. De OMAP 4460 is gewoon heel belangrijk qua CPU en die is gewoon anno eind 2011 top notch. Dus zal dit ding samen met Android 4.0 voor een ontzettend smooth UI zorgen. Jammer alleen dat dit telefoontje niet de Iphone 4S/S2 killer is geworden....door die bagger GPU. Dat is jammer.

Maar over een half jaar komt de Samsung Galaxy S3 uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bagger-gpu? Nou dat valt ook best wel mee. Dat het niet de beste gpu op de markt is, dat staat wel vast, maar het verdient nog steeds het label high-end imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoD schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:05:
Bagger-gpu? Nou dat valt ook best wel mee. Dat het niet de beste gpu op de markt is, dat staat wel vast, maar het verdient nog steeds het label high-end imo.
Het is een gpu module wat ook in de nexus s zit. Die is al een jaar oud. Geeft al genoeg aan imho hoe gedateerd de GPU is in de Galaxy Nexus

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 12-11-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:19:
[...]

Het is een gpu module wat ook in de nexus s zit. Die is al een jaar oud. Geeft al genoeg aan imho hoe gedateerd de GPU is in de Galaxy Nexus
Ik vind dat het om de prestaties gaat. De GPU is zeker goed genoeg waar hij voor bedoelt is, en meer hoeft 'ie ook niet te doen, vind ik. De GPU is zeker niet 'bagger', hij voldoet prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chris7 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:43:
[...]

Ik vind dat het om de prestaties gaat. De GPU is zeker goed genoeg waar hij voor bedoelt is, en meer hoeft 'ie ook niet te doen, vind ik. De GPU is zeker niet 'bagger', hij voldoet prima.
Daarnaast is de Nexus een developers phone, niet een state-of-the-art telefoon. Hij hoeft dus geen bizarre gpu te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48
Cyleo schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:02:
[...]

Daarnaast is de Nexus een developers phone, niet een state-of-the-art telefoon. Hij hoeft dus geen bizarre gpu te hebben.
Juist wel, omdat het ontwikkelaars kan helpen bij het testen en dan heb je weinig aan testen met dezelfde GPU als de vorige Nexus..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Chris7 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:43:
[...]

Ze hadden ook de Mali erin kunnen doen van de s2. Dan had niemand geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:58:
[...]

Ze hadden ook de Mali erin kunnen doen van de s2. Dan had niemand geklaagd.
Eigenlijk niet, de GPU is verbonden met het SOC-design, in dit geval de TI Omap 4460. De GS2 heeft een Exynos SOC, waarop dus een Mali 400 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Laguna schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:19:
[...]
Juist wel, omdat het ontwikkelaars kan helpen bij het testen en dan heb je weinig aan testen met dezelfde GPU als de vorige Nexus..
Meest verkochte android phones hebben een zwakkere GPU dan de PowerVR SGX540@384 Mhz hoor...

Ik ben trouwens best wel excited over MHL. De berichten zijn er niet geheel eenduidig over maar volgens mij wordt het wel ondersteund. Lijkt me wel makkelijk of zo af en toe een filmpje op die manier mee af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:04
waar staat MHL hierbij voor :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Multimedia HD link, om HDMI aan te sluiten aan je microUSB poort. Maar ik heb me zojuist even ingelezen, en ondanks dat het een HDMI connector is voldoet het niet aan de HDMI standaard, dus je TV moet ook MHL ondersteunen, helaas is dat nog niet zo gemeengoed, dus op dit moment heb je er helaas niet zo veel aan :(.
Jammer jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubu schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:55:
[...]

Multimedia HD link, om HDMI aan te sluiten aan je microUSB poort. Maar ik heb me zojuist even ingelezen, en ondanks dat het een HDMI connector is voldoet het niet aan de HDMI standaard, dus je TV moet ook MHL ondersteunen, helaas is dat nog niet zo gemeengoed, dus op dit moment heb je er helaas niet zo veel aan :(.
Jammer jammer...
Volgens mij is dat niet zo. Mits je een MHL --> HDMI connector kan vinden (werd bij een enkele telefoon bijgevoegd), kan elke HDMI TV aangesloten worden, echter kun je niet de specifieke MHL features gebruiken (zoals je toestel opladen, door de content bladeren met je TV afstandbediening, etc).

maar voor zover ik las, kan je wel content afspelen vanaf je toestel, via een MHL --> HDMI omzetter op elke TV (met HDMI).
While we wait for MHL-supporting TVs, the group expects these mobile devices to ship with a dongle that alllows you to connect simultaneously to both any TV's HDMI slot (for the content sharing)
http://www.whathifi.com/n...k-between-mobiles-and-TV/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Fly-guy schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:43:
[...]

Volgens mij is dat niet zo. Mits je een MHL --> HDMI connector kan vinden (werd bij een enkele telefoon bijgevoegd), kan elke HDMI TV aangesloten worden, echter kun je niet de specifieke MHL features gebruiken (zoals je toestel opladen, door de content bladeren met je TV afstandbediening, etc).

maar voor zover ik las, kan je wel content afspelen vanaf je toestel, via een MHL --> HDMI omzetter op elke TV (met HDMI).

[...]

http://www.whathifi.com/n...k-between-mobiles-and-TV/
Dat dacht ik dus ook, maar op de wikipedia pagina MHL staat duidelijk: "Other than the connectors being used, no USB nor HDMI technology is being used. It is exclusively MHL signalling through the connectors and over the cable." Verder kan ik er niet zoveel eenduidige informatie over vinden dus ik was een beetje in de war. Heeft iemand hier misschien ervaring met MHL op bv de Samsung GS II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

wessel99 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:50:
Yes!

[ Voor 9% gewijzigd door Koppensneller op 12-11-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Awesome :)

Die animatie als het scherm uitgaat blijf ik ook briljant vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Laatst online: 02-07 23:11
Deze phone is nu ook te winnen! moet je het volgende twitter account volgen en antwoorden:
https://twitter.com/#!/googlenexus

edit: is behoorlijk lastig!

[ Voor 10% gewijzigd door anoniem1 op 12-11-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Ik heb al wat zitten rondzoeken waar ik hem zal bestellen, maar vele (zowel Belgische als Nederlandse) (web)shops hebben slechts de 16GB-versie op hun site. Mijn excuses als deze vraag al eens is gepasseerd, maar 35 pagina's afschuimen naar het antwoord is me wat te tijdrovend: Zal de 32GB versie (in tegenstelling tot in de UK) ook in "onze" contreien te koop zijn?

edit: blijkbaar wel (o.a typhone biedt de 32GB aan). Hoe komt het dan dat niet overal deze versie te koop staat?

Misschien maar afwachten, hij komt er perhaps nog aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Tokkes op 12-11-2011 20:22 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Maardiweb schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:26:
Die animatie als het scherm uitgaat blijf ik ook briljant vinden!
Zit al een tijdje in CyanogenMod

Overigens een zeer mooie telefoon, ik mag echter pas in mei verlengen dus ik verwacht dat er tegen die tijd wel een nieuwere (lees betere) telefoon uit is. Mag ook wel, mijn Desire is aan het overlijden :P

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sand0rf schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:22:
[...]

Zit al een tijdje in CyanogenMod
heeft niets met CM te maken, maar is een standaard ding van gingerbread. Alle 2.3.x telefoons kunnen, mits aangezet, die animatie laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ah ja dat zal allemaal wel.. Dit gaat mn 1e androidfoon worden dus zoveel verstand heb ik er nog niet van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tokkes schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:12:
Ik heb al wat zitten rondzoeken waar ik hem zal bestellen, maar vele (zowel Belgische als Nederlandse) (web)shops hebben slechts de 16GB-versie op hun site. Mijn excuses als deze vraag al eens is gepasseerd, maar 35 pagina's afschuimen naar het antwoord is me wat te tijdrovend: Zal de 32GB versie (in tegenstelling tot in de UK) ook in "onze" contreien te koop zijn?

edit: blijkbaar wel (o.a typhone biedt de 32GB aan). Hoe komt het dan dat niet overal deze versie te koop staat?

Misschien maar afwachten, hij komt er perhaps nog aan.
Geen SD kaart vind ik tot nu toe nog het grootste nadeel aan deze telefoon. De 32 GB is behoorlijk wat duurder, maar in principe zouden beide hier te koop moeten zijn. Waarschijnlijk is de 16GB alleen meer in trek,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Als je dit filmpje ziet, wil je gewoon dit toestel. Wow!

YouTube: Galaxy Nexus video review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:27
even een kort vraagje;

moet er een micro sim in de GN?

op veel andere sites staat van wel, maar daar hebben ze het ook alleen over de LTE versie.
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1319108078.jpeg
uit die afbeelding lijkt mij dat er een normale sim-kaart in past.

is er iemand die dit kan bevestigen? dan kan ik eventueel alvast een micro-sim bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Denniz0229 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:56:
even een kort vraagje;

moet er een micro sim in de GN?

op veel andere sites staat van wel, maar daar hebben ze het ook alleen over de LTE versie.
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1319108078.jpeg
uit die afbeelding lijkt mij dat er een normale sim-kaart in past.

is er iemand die dit kan bevestigen? dan kan ik eventueel alvast een micro-sim bestellen :P
Volgens mij niet hoor. In ieder geval, mocht er toch een microsim in moeten, dan kan je die bij de meeste telefoonwinkels wel laten verknippen hoor, dat gebeurt met zo'n fancy apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ow dat valt weer mee dan, was al bang dat ik de GN straks in me handen heb en alleen kan wifi-en -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
thijsje66 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:35:
[...]

Volgens mij niet hoor. In ieder geval, mocht er toch een microsim in moeten, dan kan je die bij de meeste telefoonwinkels wel laten verknippen hoor, dat gebeurt met zo'n fancy apparaatje.
T-Mobile geeft je gewoon gratis een nieuwe micro sim.. Zou niet zo'n louche belwinkel in gaan ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bij Vodafone kan je ook gewoon gratis een micro-sim krijgen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Cyleo schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:06:
[...]

Geen SD kaart vind ik tot nu toe nog het grootste nadeel aan deze telefoon. De 32 GB is behoorlijk wat duurder, maar in principe zouden beide hier te koop moeten zijn. Waarschijnlijk is de 16GB alleen meer in trek,
Hier ook, dan zou ik eerder de RAZR nemen, waarbij ik de mindere CPU wel voor lief neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:16:
[...]

Hier ook, dan zou ik eerder de RAZR nemen, waarbij ik de mindere CPU wel voor lief neem.
En de resolutie, android experience, motoblur.....

Niet om te zeggen dat de razr niet zou voldoen, maar bedenk je wel dat er meer verschil is dan alleen de CPU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Fly-guy schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:37:
[...]

En de resolutie, android experience, motoblur.....

Niet om te zeggen dat de razr niet zou voldoen, maar bedenk je wel dat er meer verschil is dan alleen de CPU...
Het verschil in resolutie zie ik toch niet. Met betrekking tot de Android experience / Motoblur, ik mod mijn roms toch altijd totdat ze precies doen en niet doen wat ik wil. Fabrikant-software vind ik maar een heel klein, negatief puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
alex3305 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:45:
[...]

Het verschil in resolutie zie ik toch niet. Met betrekking tot de Android experience / Motoblur, ik mod mijn roms toch altijd totdat ze precies doen en niet doen wat ik wil. Fabrikant-software vind ik maar een heel klein, negatief puntje.
Ik heb hem ook in overweging genomen, maar wil eerst zien of die Motorola die boatloader gaat vrijgeven. Daarnaast vind ik die resolutie juist wel weer een belangrijk punt. Ze hebben beide zo heen voor- en nadelen ;) Nog een extra puntje voor de Razr is waarschijnlijk de camera, die van de GN heeft mij nog niet weten te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
localjoost.nl schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:39:
[...]

T-Mobile geeft je gewoon gratis een nieuwe micro sim.. Zou niet zo'n louche belwinkel in gaan ;)
die krijg ik bij KPN ook wel, feit is alleen dat die weer ergens anders vandaan moet komen (hoofdkantoor of iets) en ik dus niet wil wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Is de GN met 1,2 GHz niet onderclocked btw? Op de website van TI waar ze de 4430 met de 4460 vergelijken geeft men aan dat de 4460 een kloksnelheid heeft van 1,5 GHz? http://focus.ti.com/gener...nId=12843&templateId=6123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Maardiweb schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
Is de GN met 1,2 GHz niet onderclocked btw? Op de website van TI waar ze de 4430 met de 4460 vergelijken geeft men aan dat de 4460 een kloksnelheid heeft van 1,5 GHz? http://focus.ti.com/gener...nId=12843&templateId=6123
Jawel, dat is geloof ik al een aantal keer langsgekomen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Maardiweb schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
Vanaf jou link:
OMAP™ 4 Key Benefits
Designed to drive smartphones, tablets and other multimedia-rich mobile devices
IVA 3 hardware accelerators enable full HD 1080p, multi-standard video encode/decode
Faster, higher-quality image and video capture with digital SLR-like imaging up to 20 megapixels
Dual-core ARM® Cortex™-A9 MPCore™ with Symmetric Multiprocessing (SMP)
Integrated POWERVR™ SGX540 graphics accelerator drives 3D gaming and 3D user interfaces
Highly optimized mobile applications platform
OMAP4430 operates at up to 1 GHz
OMAP4460 operates at up to 1.5 GHz
Oftewel, maximaal 1,5GHz. Echter zal de 1.2GHz wel afdoende zijn en een wat gunstigere batterijtijd opleveren. Zolang je Roottoegang hebt kan je toch de 1.5GHz benutten dus ik zie het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach het maakt allemaal niet bijster veel uit denk ik zo =) Omap 4430 gaat tot 1GHz..
M'n Motorola Razr met Omap 4430 draait toch echt op 1,2GHz, dus tsjaa specs zijn leuk, maar niet bindend.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

CLB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:30:
Ach het maakt allemaal niet bijster veel uit denk ik zo =) Omap 4430 gaat tot 1GHz..
M'n Motorola Razr met Omap 4430 draait toch echt op 1,2GHz, dus tsjaa specs zijn leuk, maar niet bindend.
Mocht je iets willen overclocken ligt het toch aan geluk hebben doorgaans... Ik lig in ieder geval niet wakker van die 0,3ghz verschil... Heb liever dat de telefoon als die de kracht niet nodig heeft op een fatsoenlijke manier met de accu om gaat en op zn minst een dag (24u) of meer meegaat op een lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Pat-Juh schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:54:
[...]

Mocht je iets willen overclocken ligt het toch aan geluk hebben doorgaans... Ik lig in ieder geval niet wakker van die 0,3ghz verschil... Heb liever dat de telefoon als die de kracht niet nodig heeft op een fatsoenlijke manier met de accu om gaat en op zn minst een dag (24u) of meer meegaat op een lading.
De RAZR draait out-of-the-box op 1.2GHz. Daarnaast zit er natuurlijk CPU throtteling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36

NSG

Je weet niks!

De Galaxy Nexus is naar mijn mening gewoon te groot en de 4e Nexus zal nog groter worden als ze op dezelfde manier verder ontwikkelen. Zie op deze site de afmetingen van de 3 Nexus toestellen en voeg desnoods je eigen mobiel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
tot de 23ste in londen. kijken of ik er hier niet een voor een mooi prijsje mee kan nemen/bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 18:04
Enes_81 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:36:
De Galaxy Nexus is naar mijn mening gewoon te groot en de 4e Nexus zal nog groter worden als ze op dezelfde manier verder ontwikkelen. Zie op deze site de afmetingen van de 3 Nexus toestellen en voeg desnoods je eigen mobiel toe.
bedankt voor de tip, makkelijk telefoon groottes vergelijken zo, ze zijn idd op ware grote. Mijn mening is dat de GN echt het maximum is. Die Samsung Note gaat er gewoon helemaal over.

[ Voor 0% gewijzigd door rgeerolf op 15-11-2011 19:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:56:
De RAZR draait out-of-the-box op 1.2GHz. Daarnaast zit er natuurlijk CPU throtteling in.
Inderdaad =) En als je ziet hoe snel dat is... pffjew:
Zie op deze site de afmetingen van de 3 Nexus toestellen en voeg desnoods je eigen mobiel toe.
Helaas staat de Motorola Razr er nog niet bij, had ik het verschil met de Galaxy Nexus goed kunnen zien =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

En de maker is nog een tweaker ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 05-09 11:21
Tjemig als ik mijn desire ernaast zet dan is de GN echt huge, maar dat zal denk ik ook wel weer heel snel wennen.
Als ik de razr en note of sensation xl erbij zet dan valt het toch wel weer mee.
Vind het nog steeds een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

CLB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:10:
[...]

Inderdaad =) En als je ziet hoe snel dat is... pffjew:
[video]

[...]

Helaas staat de Motorola Razr er nog niet bij, had ik het verschil met de Galaxy Nexus goed kunnen zien =)
http://phone-size.com/?s=3%2C22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:04
Scheelt zoveel niet. Vooral het enorme verschil in het aantal pixels valt me op.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
GrandPuba schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
Tjemig als ik mijn desire ernaast zet dan is de GN echt huge, maar dat zal denk ik ook wel weer heel snel wennen.
Als ik de razr en note of sensation xl erbij zet dan valt het toch wel weer mee.
Precies, dat had ik ook. De Galaxy Note is nog een stuk groter, en je ziet dat je Galaxy S II ongeveer even groot is. Die heeft nog een acceptabele grootte. Ben nu alleen maar meer enthousiast geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm Amerikaanse naam werd gebruik 'DROID Razr' stupid me >:)
Maverick schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:06:
Scheelt zoveel niet. Vooral het enorme verschil in het aantal pixels valt me op.
Had wel zo leuk en handig geweest als er ook een document geshowed kon worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

En de eerste 'easter egg' op de Nexus is gevonden.. Nyan Android.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uKU7c2Qk-l0]

Begint bij 27seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
GrandPuba schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
Vind het juist wel meevallen, maar een klein beetje breder. Wel een flink stuk langer. De RAZR is wel veel groter dan ik had verwacht, en zo recht van de voorkant vind ik het ook niet echt een schoonheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
CLB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:11:
[...]

Hmm Amerikaanse naam werd gebruik 'DROID Razr' stupid me >:)

[...]

Had wel zo leuk en handig geweest als er ook een document geshowed kon worden..
Moet je eens even op de knop 'toggle screens' klikken, dan zie pas wat voor een geweldige winnaar de GN is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maardiweb schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:21:
Moet je eens even op de knop 'toggle screens' klikken,
dan zie pas wat voor een geweldige winnaar de GN is :)
Geweldig :s Ik zeg toch dat ik ook graag een tekstplaatje had gezien in plaats van snoep =)

Pagina: 1 ... 9 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.