Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
ICS en het scherm zijn voor mij de doorslaggevende factoren om voor de Nexus te gaan. Nu ik dat op phone-size.com (geweldige site, zeg!) heb gezien, weet ik het helemaal zeker!

Haha, die easter-egg in ICS is grappig :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dynamix op 16-11-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:03
phone size is echt een top site.

ik had al 5 tekeningen gemaakt op me buro om te kijken hoe groot die was in vergelijking met de 4s en hd2 en SGS2.

nu is het gewoon lekker printen en klaar.

toch ben ik benieuwd wanneer de eerste andere ICS telefoon verschijnt.
hoop niet te snel, dan is het exclusieve er een beetje van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Eerste telefoons met ICS zullen wel rond Q1 van 2012 komen. Eerste custom ROMS verwacht ik iets eerder.

Die site is inderdaad echt handig. Telefoon ziet er groot uit :P

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Denniz0229 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:47:
phone size is echt een top site.

ik had al 5 tekeningen gemaakt op me buro om te kijken hoe groot die was in vergelijking met de 4s en hd2 en SGS2.

nu is het gewoon lekker printen en klaar.

Ik had wel een WTF momentje toen ik de note even aan de vergelijking toevoegde:
http://phone-size.com/?s=2%2C3%2C1%2C6

Dat ding is groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:49:
[...]

Ik had wel een WTF momentje toen ik de note even aan de vergelijking toevoegde:
http://phone-size.com/?s=2%2C3%2C1%2C6

Dat ding is groot :P
Precies, en in de review van T.net staat dat de Note zelfs nog in je broekzak past, dus nu maak me over de GN geen zorgen meer. Het gewicht valt me ook reuze mee, volgens phone-size.com is de GN zelfs lichter dan de iPhone 4S.

Ben er nu nog meer van overtuigd dat dit dé toptelefoon van het moment is, ik ga 'm zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Denniz0229 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:47:
Dat is natuurlijk niet waar, want met de nexus heb je altijd de meest up to date android die er is, en dat is wel een voordeel t.o.v. andere toestellen, dat blijft hoe je het wend of keert exclusief t.o.v. andere toestellen, en dat je een eventuele opvolgende versie android krijgt ook ( mits binnen die periode en inmiddels weten we ook of het toestel het wel aankan zoals de N1 ), bij htc, samsung zelf, motorola etc. heb je niet die garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
De review van de Note ook gelezen. Maak me nu ook geen zorgen meer over het antwoord op de vraag of het toestel goed in je broekzak past. Het toestel heb ik dan ook zojuist besteld.

Verder vraag ik mij af of bij deze telefoon ook een screenprotector wordt geleverd. Ik kom van de Desire, daar zat deze niet bij. De Desire heb ik het eerste half jaar in een irritant hoesje bewaard, die ervoor zorgde dat de beltoon minder hard was, trilfunctie bijna niet voelde. Dat doe ik dus niet meer. Op mijn Desire heb ik na een jaar zonder hoesje ongeveer twee krasjes op het beeldscherm. Hoe die erop gekomen zijn weet ik niet. Voor de telefoon heb ik geen screenprotector gebruikt.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe het scherm van de GN zich verhoudt t.o.v. het scherm van mijn huidige Desire.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Het mooie van de Nexus vind ik dat hij helemaal niet zo breed is. Heb momenteel een Desire HD en die is zelfs iets breder. En lengte maakt geen verschil, zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
xtreme_lunatic schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:05:
De review van de Note ook gelezen. Maak me nu ook geen zorgen meer over het antwoord op de vraag of het toestel goed in je broekzak past. Het toestel heb ik dan ook zojuist besteld.

Verder vraag ik mij af of bij deze telefoon ook een screenprotector wordt geleverd. Ik kom van de Desire, daar zat deze niet bij. De Desire heb ik het eerste half jaar in een irritant hoesje bewaard, die ervoor zorgde dat de beltoon minder hard was, trilfunctie bijna niet voelde. Dat doe ik dus niet meer. Op mijn Desire heb ik na een jaar zonder hoesje ongeveer twee krasjes op het beeldscherm. Hoe die erop gekomen zijn weet ik niet. Voor de telefoon heb ik geen screenprotector gebruikt.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe het scherm van de GN zich verhoudt t.o.v. het scherm van mijn huidige Desire.
Als je de Amoled hebt verwacht ik in principe dezelfde techniek, een pentile matrix, maar dan met een hogere pixeldichtheid en twee jaar extra evolutie, dus hopelijk accurater kleuren weergeven.

Overigens heb ik op mijn Desire een invisible shield apparaat (ebay, 10 euro) en ik vind het ideaal. Hoesjes maken dingen groter, en iedereen houd dat ding in zijn mond (vies!), en je moet altijd een extra handeling uitvoeren om bij je telefoon te komen. Met zo'n shield kun je hem blijven gebruiken als telefoon, is die goed beschermd en het design blijft voor een groot gedeelte gelijk (hij shined wat meer).

[ Voor 15% gewijzigd door Cyleo op 16-11-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen houdt jouw hoesje in zijn/haar mond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wat een telefoon qua browsing, dit filmpje heb ik met mijn mond open bekeken: YouTube: Samsung Galaxy Nexus focus browser Internet (ita)

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
alwaysleft schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:03:
Wat een telefoon qua browsing, dit filmpje heb ik met mijn mond open bekeken: YouTube: Samsung Galaxy Nexus focus browser Internet (ita)
Idd zeer snappy in vgl met m'n GS. De grootte is het eerste moment een afknapper als ik hem zo bekijk op phone-size.com maar ik denk dat dit vlug went. Alleen hoor ik nu nog soms dat m'n GS gigantisch groot is...

Ik zou hem zèèr graag kopen maar echt nodig heb ik hem niet. Blijft ook een pak geld en ergens zit ik ook onbewust in het achterhoofd met de GS3 denk ik.. Ik verwacht niet dat ie deze phone zal vermorzelen qua specs maar toch...

Ik ga waarschijnlijk eieren voor m'n geld kiezen en nog een half jaartje wachten.. twijfel twijfel ;)

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Offtopic, dus weg. Sowieso zijn posts met slechts 1 woord niet echt een toevoeging.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 17-11-2011 09:10 ]

• alwaysleft
Verwacht dit weekend toch wel de eerste reviews op sites als engadget. Let's hope so

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26
Ik vraag me af of dat gebied onderaan waar de knoppen zichtbaar zijn wel echt onderdeel van het scherm is. Aangezien ik het nog nergens ergens anders voor gebruikt heb zien woorden dan voor de knoppen. Als het echt onderdeel van het scherm is zou het toch ook gebruikt moeten kunnen worden voor fullscreen video's, maar tot nu heb ik dat gedeelte alleen zwart zien worden bij "fullscreen".

EDIT:
@CLB
Dat had ik al gedaan, maar niet gevonden. Link?

EDIT2:
@Prulleman
Thx, het is blijkbaar toch mogelijk. Ik vond het al vreemd, bij bijna alle filmpjes bleven de knoppen ernaast staan namelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Laguna op 17-11-2011 10:49 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Dat kan hoor, bijvoorbeeld met de YouTube-app, Google maar is!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Laguna schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:18:
Ik vraag me af of dat gebied onderaan waar de knoppen zichtbaar zijn wel echt onderdeel van het scherm is. Aangezien ik het nog nergens ergens anders voor gebruikt heb zien woorden dan voor de knoppen. Als het echt onderdeel van het scherm is zou het toch ook gebruikt moeten kunnen worden voor fullscreen video's, maar tot nu heb ik dat gedeelte alleen zwart zien worden bij "fullscreen".

EDIT:
@CLB
Dat had ik al gedaan, maar niet gevonden. Link?
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJfVRSthgO_xMSa05LQZj4xUpXdSTa7yKMCHFBjTkVC3fxXA-L8A

en check dit filmpje op 4:30, dat start er een full screen video van een spelletje:
YouTube: Hands-on 2 Samsung Galaxy Nexus with Android 4.0

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 17-11-2011 10:44 ]

Strava

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Er staan een hoop nieuwe filmpjes op de officiele Google Nexus YouTube channel.

YouTube: Kanaal van googlenexus

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Joost1991
Het loopt overigens wel storm bij Phones4U! /sarcasm

http://www.knowyourmobile...lacks_apple_gravitas.html

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Dat en de eerste 'ontevreden' klant is ook al een feit.

• Laguna
alex3305 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:22:
[...]

Dat en de eerste 'ontevreden' klant is ook al een feit.
Hij had een developer versie ipv een standaard consumenten versie gekregen, is inmiddels al gecorrigeerd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:11:
Iedereen houdt jouw hoesje in zijn/haar mond?
Haha, nee, gelukkig hun eigen hoesje :P Maar het idee is wel duidelijk hopelijk ;)

Overigens iemand al echte reviews kunnen vinden?

• GrandPuba
Nee, nog geen echte reviews van users, maar het zal wel niet zo lang duren nu hij in de shelfs ligt in de uk.
Enige wat ik las op xda ( iemand die geen dev versie had )....

The screen is stunning, it feels light, fits the hand perfectly and ICS is very nice. It’s certainly the best I’ve owned.

The Start Screen:

http://youtu.be/mwS9fC0iAas

Toch wel cool dat er een aantal mensen het echt volgen!
GrandPuba schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:13:
Nee, nog geen echte reviews van users, maar het zal wel niet zo lang duren nu hij in de shelfs ligt in de uk.
Enige wat ik las op xda ( iemand die geen dev versie had )....

The screen is stunning, it feels light, fits the hand perfectly and ICS is very nice. It’s certainly the best I’ve owned.

The Start Screen:

http://youtu.be/mwS9fC0iAas

Toch wel cool dat er een aantal mensen het echt volgen!
Ik zal wel de enige zijn, maar ik erger me toch best wel aan die bootanimatie. Waarom niet een animatie die netjes een echte loop vormt. Nu zie je duidelijk waar de animatie stopt en begint.

Ik weet het, slakken, zout, etc., maar het staat me al sinds 2.1 tegen :D

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:34
Review (The Verge)
http://www.theverge.com/2...68348/galaxy-nexus-review

Preview (Engadget)
http://www.engadget.com/2...-first-impressions-video/

Preview/Hands-on (tech crunch)
http://techcrunch.com/201...dwich-this-is-really-big/

allemaal super positief!

[ Voor 31% gewijzigd door Qoon3x op 17-11-2011 21:11 ]

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Al iets bekend over wanneer de review van tweakers uit gaat komen?

• GrandPuba
Slimme zet opzich om dit te doen.
Staat ook op de frontpage trouwens.
http://techcrunch.com/201...-credit-card-information/

[Q] Only limited USB mass storage support?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1351132

• firefly112
  • Laatst online: 05-09 19:19
partyondude schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:15:
Al iets bekend over wanneer de review van tweakers uit gaat komen?
review kan pas komen wanneer de telefoon uit is. je bedoelt zeker een preview en die is er geloof ik al

• quartex

quartex

Scratch test:

• alwaysleft
TheVerge noemt het in ook zijn video review de beste smartphone ever made. Wow!

YouTube: Galaxy Nexus review

• alex3305
alwaysleft schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:26:
TheVerge noemt het in ook zijn video review de beste smartphone ever made. Wow!

YouTube: Galaxy Nexus review
Ik vind het heel stoer klinken, maar toch twijfel ik nog steeds over het gebruikte materiaal, in dit geval gewoon verstevigd (plexi)glas en plastic. Dan neig ik toch nog steeds stiekem naar de Motorola (RAZR).

• alwaysleft
alex3305 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:35:
[...]

Ik vind het heel stoer klinken, maar toch twijfel ik nog steeds over het gebruikte materiaal, in dit geval gewoon verstevigd (plexi)glas en plastic. Dan neig ik toch nog steeds stiekem naar de Motorola (RAZR).
5 dingen minder aan de razR:

Geen android 4.0 (komt wel nog)
Mindere camera als ik ze vergelijk
Geen HD scherm
Mindere processor.
altijd nieuwste android updates met de nexus

Vooral het scherm, en continue voorzijn zijn van de nieuwste updates zijn voor mij de reden voor de Nexus te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 17-11-2011 22:48 ]

• alex3305
alwaysleft schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:41:
[...]

5 dingen minder aan de razR:

Geen android 4.0 (komt wel nog)
Draai waarschijnlijk toch een custom rom, zoals ik dat nu ook doe.
Mindere camera als ik ze vergelijk
Theoretisch zelfs een betere camera, maar goed, daar moet maar een side-by-side comparison voor komen. De no-shutter lag is wel nice.
Geen HD scherm
Don't really care om eerlijk te zijn. Resolutie van de RAZR is hoog genoeg voor mij.
Mindere processor.
Inderdaad, echter is dat ook maar marginaal.
altijd nieuwste android updates met de nexus
Zie punt 1.
Vooral het scherm, en continue voorzijn zijn van de nieuwste updates zijn voor mij de reden voor de Nexus te gaan.
Ik zeg overigens helemaal niet dat Nexus slechter is dan de RAZR of andersom, ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Daarom wacht ik ook nog even met de aanschaf van een nieuw toestel. Ik vind ze allebei wel enigszins leuk, waarbij ik esthetisch de Motorola wel een stuk beter vind dan de Nexus. Ook, zoals ik al aangaf, spreken de materialen op de RAZR mij meer aan.

• alwaysleft
alex3305 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:29:
[...]

[...]

Theoretisch zelfs een betere camera, maar goed, daar moet maar een side-by-side comparison voor komen. De no-shutter lag is wel nice.

[...]

Don't really care om eerlijk te zijn. Resolutie van de RAZR is hoog genoeg voor mij.

[...]

[...]

Zie punt 1.

[...]

Ik zeg overigens helemaal niet dat Nexus slechter is dan de RAZR of andersom, ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Daarom wacht ik ook nog even met de aanschaf van een nieuw toestel. Ik vind ze allebei wel enigszins leuk, waarbij ik esthetisch de Motorola wel een stuk beter vind dan de Nexus. Ook, zoals ik al aangaf, spreken de materialen op de RAZR mij meer aan.
Je geeft aan dat de camera beter is van de Razr, als je goed kijkt en vergelijkt is er iets mis met je ogen. De Nexus maakt gewoon betere foto's, aantal megapixels zegt niks erover.

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 17-11-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
firefly112 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:05:
[...]

review kan pas komen wanneer de telefoon uit is. je bedoelt zeker een preview en die is er geloof ik al
nee, ik bedoel een review. De hands-on heb ik al gelezen en aangezien het toestel nu los gaat komen, ben ik nieuwsgierig wanneer we een review van tweakers kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Mochten jullie tijd hebben dan is dit wel ( flauw soms ) maar aardig interview met Matias Duarte, Head of user experiance android "The man who made android beautiful" en voorheen webOS designer.
Interview start bij 14:24 van the verge
O.a. over roboto font, galaxy nexus, I can't steel the partners thunder, mbt de release.

YouTube: Kanaal van TheVerge

[ Voor 8% gewijzigd door GrandPuba op 18-11-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
alwaysleft schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:37:
[...]
Je geeft aan dat de camera beter is van de Razr, als je goed kijkt en vergelijkt is er iets mis met je ogen. De Nexus maakt gewoon betere foto's, aantal megapixels zegt niks erover.
Toevallig is er inderdaad iets mis met mijn ogen :). Echter is dat helemaal niet waar het hier over gaat. Ik zei niet dat de camera beter is van de RAZR, ik zei alleen dat die beter op papier is. Echter wil ik een 1 op 1 comparison zien voordat ik pas ga oordelen welke van de twee een betere camera is.

Daarnaast hoeft het allemaal niet zo op de man hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Je heb de topicwaarschuwing over het hoofd gezien denk ik, dus weg.

[ Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 18-11-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Iemand de review van The Verge gekeken (http://www.theverge.com/2...68348/galaxy-nexus-review) daarin zeggen ze dus dat de Europese versie (HSPA+) 16GB is en de US versie (LTE) 32GB.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
didio schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:56:
Iemand de review van The Verge gekeken (http://www.theverge.com/2...68348/galaxy-nexus-review) daarin zeggen ze dus dat de Europese versie (HSPA+) 16GB is en de US versie (LTE) 32GB.
Misschien als launch model? Voor zover ik weet zal er een 32GB versie komen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

alex3305 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:22:
[...]

Misschien als launch model? Voor zover ik weet zal er een 32GB versie komen in Europa.
Ik weet het ook niet, maar waarom zou je niet meteen met de 16GB en 32GB komen.. Dat vraag ik me af.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
didio schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:37:
[...]

Ik weet het ook niet, maar waarom zou je niet meteen met de 16GB en 32GB komen.. Dat vraag ik me af.
Vanwege productiecapaciteit? Introductieprijs? Nee, dat weet ik helaas ook niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21
Misschien omdat de LTE versie wat dikker is en er daardoor ergens in een hoekje wat extra RAM in paste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:53:

Ik hoop maandag de Galaxy Nexus in huis te hebben vanuit Engeland...
Ruil je de RAZR in tegen de nexus? Ik dacht dat je 4.3" al te groot vond namelijk... :?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Afbeeldingslocatie: http://www.howardforums.com/attachment.php?attachmentid=75206&d=1321534995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Whoah! dat ziet er wel mooi uit. Toch een van de voornaamste redenen dat ik voor dit toestel wil gaan, lijkt me inderdaad bij lezen heel erg prettig. Waar heb je dit plaatje gevonden? Is het onderdeel van een review oid?

edit: al gevonden, http://www.howardforums.c...03-My-Galaxy-Nexus-Review

[ Voor 10% gewijzigd door Rubu op 18-11-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Rubu schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:45:
[...]

Whoah! dat ziet er wel mooi uit. Toch een van de voornaamste redenen dat ik voor dit toestel wil gaan, lijkt me inderdaad bij lezen heel erg prettig. Waar heb je dit plaatje gevonden? Is het onderdeel van een review oid?

edit: al gevonden, http://www.howardforums.c...03-My-Galaxy-Nexus-Review
Oops sorry, vergat de source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste video commercial van de Galaxy Nexus gespot door Mashable, http://mashable.com/2011/11/18/galaxy-nexus-ad/ Ook zij hebben in een review aangegeven dat 't het beste Android toestel is, ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Het ziet er allemaal enorm goed uit! Iemand iets tegengekomen of er een gewone sim of micro sim in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
http://www.gsmarena.com/s...hands_on-review-663p2.php

Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijkt niet op micro-sim?
(plaatje onderaan de pagina)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
MindWarp schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:05:
http://www.gsmarena.com/s...hands_on-review-663p2.php

Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijkt niet op micro-sim?
(plaatje onderaan de pagina)
Er gaat een normale (mini-SIM) SIM kaart in de Galaxy Nexus.
Dit is ook te zien op de afbeelding op GSM Arena.

Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-galaxy-nexus/phone/gsmarena_024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Dynamix schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:54:
Het ziet er allemaal enorm goed uit! Iemand iets tegengekomen of er een gewone sim of micro sim in gaat?
Ik heb inmiddels zoveel foto's gezien van deze telefoon, dat ik de foto ff niet kan vinden, maar ik heb foto's gezien van de achterkant met normale sim en een microsim.
Zoek me ff rot maar kan het niet meer vinden, dat was iig een micro in het normale simslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of beide, in de review van een paar posts terug staat dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.howardforums.com/attachment.php?attachmentid=75251&d=1321538357
http://www.howardforums.c...03-My-Galaxy-Nexus-Review
\edit @hierboven, deze bedoelde jij waarschijnlijk ook

[ Voor 19% gewijzigd door Prulleman op 18-11-2011 13:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ja, precies die bedoel ik! thnx! dat is een microsim in een normaal sim slot als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
alex3305 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:29:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Zie punt 1.

[...]

Ik zou dan de RAZR kopen, er zijn gewoon een hoop mensen zoals jij die zich erg storen aan de plastic look. Voor mij is het totaal geen dealbreaker, ik vind het wel mooi en lekker licht, en ik doe er toch altijd een oversized hoes eromheen zodat het net een tank lijkt, op deze manier vindik persoonlijk veel lekkerder in de hand liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Thanks voor de reacties. Mooi om te zien dat beide opties mogelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik begrijp niet waarom de hoofdtelefoon-aansluiting nu weer onderin zit, terwijl het merendeel z'n toestel met de bovenkant naar boven in z'n broekzak heeft zitten. Verder vind ik het jammer dat er geen SD-kaart in kan, vooral met rooten en custom rom's is dat vrij handig voor het maken van back-ups.

De prijs is wel nog te hoog voor wat je krijgt, maar dat zie je altijd bij de Nexus serie. Daarnaast wordt het toestel ook altijd maar bij een beperkt aantal winkels verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Laguna schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:05:
Ik begrijp niet waarom de hoofdtelefoon-aansluiting nu weer onderin zit, terwijl het merendeel z'n toestel met de bovenkant naar boven in z'n broekzak heeft zitten. Verder vind ik het jammer dat er geen SD-kaart in kan, vooral met rooten en custom rom's is dat vrij handig voor het maken van back-ups.

De prijs is wel nog te hoog voor wat je krijgt, maar dat zie je altijd bij de Nexus serie. Daarnaast wordt het toestel ook altijd maar bij een beperkt aantal winkels verkocht.
Ik snap het probleem van die headphone jack niet helemaal, ik vind het persoonlijk juist wel prettig. Als ik muziek luister heb ik mijn telefoon in mijn zak met het scherm naar mijn been toe, als ik hem dan uit mijn zak haal heb ik hem in 1x goed vast, zonder dat ik hem over moet pakken. Als de aansluiting aan de bovenzijde zou zitten zou dit niet kunnen. 't enige nadeel dat ik zo 1-2-3 kan zien is met een dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
lordMocro schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:27:
[...]

Ik zou dan de RAZR kopen, er zijn gewoon een hoop mensen zoals jij die zich erg storen aan de plastic look. Voor mij is het totaal geen dealbreaker, ik vind het wel mooi en lekker licht, en ik doe er toch altijd een oversized hoes eromheen zodat het net een tank lijkt, op deze manier vindik persoonlijk veel lekkerder in de hand liggen. :)
Tja, ik twijfel toch nog steeds :X. Waarschijnlijk ga ik ze gewoon eerst even in real life zien voordat ik een beslissing maak. De winkels met deze toestellen lopen toch niet weg :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees ik het nou goed en kan er geen sd kaart in voor extra geheugen?
16gig intern is echt te weinig voor mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
16gb is ook voor mij veel te weinig. Hoop toch echt dat de 32gb versie hier ook komt, anders ga ik liever voor een S2...

@hieronder; Ja klopt, wist ik. Heb er alleen nog helemaal niets over gehoord wanneer die überhaupt komt, vandaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Cache op 18-11-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:29:
lees ik het nou goed en kan er geen sd kaart in voor extra geheugen?
16gig intern is echt te weinig voor mij. :(
Dan moet je een andere telefoon kopen....

P.s. er komt ook een 32 gb versie

[ Voor 54% gewijzigd door Slaapje op 18-11-2011 14:36 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubu schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:14:
[...]

Ik snap het probleem van die headphone jack niet helemaal, ik vind het persoonlijk juist wel prettig. Als ik muziek luister heb ik mijn telefoon in mijn zak met het scherm naar mijn been toe, als ik hem dan uit mijn zak haal heb ik hem in 1x goed vast, zonder dat ik hem over moet pakken. Als de aansluiting aan de bovenzijde zou zitten zou dit niet kunnen. 't enige nadeel dat ik zo 1-2-3 kan zien is met een dock.
helemaal mee eens, mijn HD2 heeft ook alle aansluitingen aan de onderkant en dat bevalt prima. Ook het uit je zak halen is efficiënter.
Ook in mijn universele autohouder is het makkelijker. Zou je em in een dock door kunnen lussen, of denkt de telefoon dan altijd dat er een jack in zit..?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Ik begrijp niet waarom de hoofdtelefoon-aansluiting nu weer onderin zit, terwijl het merendeel z'n toestel met de bovenkant naar boven in z'n broekzak heeft zitten.
Ik heb mijn telefoon nooit met de bovenkant naar boven in mijn broekzak zitten.
Als ik nu mijn telefoon uit mijn zak pak, heb ik hem meteen goed vast. Dus die jack aan de onderkant vind ik ideaal!
Prulleman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:47:
Zou je em in een dock door kunnen lussen, of denkt de telefoon dan altijd dat er een jack in zit..?
In het officiële dock ligt de telefoon op zijn linker zijkant (met de 3 metalen puntjes) en kun je de jack dus gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Voordeel van toestel rechtop in je broekzak is dat je zonder je toestel helemaal uit je broekzak te halen toch je notificatiebalk even kan bekijken. Bij de wat strakkere spijkerbroeken krijg je sowieso niet je hand en je telefoon tegelijk uit je broekzak. Daarnaast zit je hoofdtelefoon vaak in de weg bij het gebruiken als de aansluiting aan de onderkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
op http://www.theverge.com/2...68348/galaxy-nexus-review hebben ze een live Q&A en vond toch wel een leuk antwoord hier:
Would you recommend the Galaxy Nexus to someone looking to upgrade from an iPhone 4?
by rcfcyl 9:46 PM yesterday

That depends on what you want. ICS is not as simple as iOS to use, especially for the less technically inclined.
by Joshua Topolsky 9:47 PM yesterday
Een schop naar apple, dat het net lijkt dat alleen "domme" mensen een iPhone hebben en dat de slimmere/technische mensen een Android hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
:D @ hierboven, hoop niet dat hierdoor in dit topic een apple vs. android vete uitbreekt. Is redelijke rustig nu.

Ontopic:
Die scratch test stelt mij wel gerust. Het scherm is dus krasvast en geeft geen aanleiding om een screenprotector en/of hoesje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38

Vandaar dat ik zit te overwegen om een Galaxy Note aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:48:
:D @ hierboven, hoop niet dat hierdoor in dit topic een apple vs. android vete uitbreekt. Is redelijke rustig nu.

Ontopic:
Die scratch test stelt mij wel gerust. Het scherm is dus krasvast en geeft geen aanleiding om een screenprotector en/of hoesje te kopen.
Ik koop ook nooit screen protectors maar een leren hoesje vind ik wel altijd fijn voor als je toch per ongeluk sleutels in je zak stopt of wat dan ook, want niet alleen het scherm kan beschadigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:18:
Ruil je de RAZR in tegen de nexus? Ik dacht dat je 4.3" al te groot vond namelijk... :?
Ik ruil niks in, maar ik houd wel van gadgets, testen, reviews ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024

Toestel is bovenaan te dun om aansluitingen te bevatten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:59
Dynamix schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:54:
Gewone sim

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
Alexander6501 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:57:
[...]

Toestel is bovenaan te dun om aansluitingen te bevatten :-)
Waarom hebben mensen hun telefoon dan met de bovenkant boven in hun broek? Ik heb dat niet en vind het persoonlijk ook zwaar onlogisch. Als je je tel uit je zak haalt wil je meteen kunnen tikken toch? Dan moet hij toch juist met zn kop naar beneden? Ik vind het super dat de jackaansluiting onder zit :)

Of ligt dit aan mij omdat ik links ben ofzo? Heb de tel standaard in mn linkerzak iig. Als ik hem dan pak kan ie meteen naar mn linkeroor, zonder dat ik em hoef om te draaien!

[ Voor 7% gewijzigd door Maardiweb op 18-11-2011 19:24 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Maardiweb schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:24:
[...]

Waarom hebben mensen hun telefoon dan met de bovenkant boven in hun broek? Ik heb dat niet en vind het persoonlijk ook zwaar onlogisch. Als je je tel uit je zak haalt wil je meteen kunnen tikken toch? Dan moet hij toch juist met zn kop naar beneden? Ik vind het super dat de jackaansluiting onder zit :)

Of ligt dit aan mij omdat ik links ben ofzo? Heb de tel standaard in mn linkerzak iig. Als ik hem dan pak kan ie meteen naar mn linkeroor, zonder dat ik em hoef om te draaien!
Wat jij zegt kan ik alleen beamen. Ik heb hem ook met de kop naar beneden in mijn broekzak. Met mijn huidige Desire vond ik dat altijd irritant om hem met de kop naar boven in je zak te houden, als je muziek wilde luisteren. Ik vind het dan ook juist een plus punt dat de aansluiting aan de onderkant zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Zelfs Apple 'mede oprichter' Steve Wozniak heeft de Galaxy Nexus. _/-\o_

http://www.androidcentral...-t-shirt-bit-early-google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Ja Woz was net hier, ik heb hem helaas gemist :( Ik hoorde dat hij zei dat hij hiervoor een Nexus S had en daar heel enthousiast over was...surprising :)

Weet trouwens niet of dit hier al gezegd is, maar wees voorzichtig met het orderen van vervangende batterijen voor je Galaxy Nexus. De NFC antenne zit namelijk in de batterij, en zonder die antenne gaat NFC niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:23
Finwe schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:25:
... maar wees voorzichtig met het orderen van vervangende batterijen voor je Galaxy Nexus. De NFC antenne zit namelijk in de batterij, en zonder die antenne gaat NFC niet werken.
bedankt voor de tip, want ik wist dit nog niet. Er zijn er zoiezo altijd die na verlooop van tijd 'elders' een batterij halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@CLB

De tip van Finwe mag zeker wel in de eerste post staan.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Maardiweb schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:24:
[...]

Bij mij persoonlijk gaat het niet zozeer om het uit de broekzak halen, maar eerder het in de broekzak stoppen van de telefoon. Dat gaat automatisch met de bovenkant naar beneden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Voor mensen die twijfelen of hij in een broekzak past
http://youtu.be/8FF1xgC1AAw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

karimski schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:09:
Voor mensen die twijfelen of hij in een broekzak past
http://youtu.be/8FF1xgC1AAw
Op het eind zie je wel een heeeele grote bobbel in zijn broek ;) (note)

ot:leuk die muziek, weer ff een flashback naar mijn vakante

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08 04:52
Ik wacht nu al een tijdje op deze telefoon en vandaag kwam ik twee nieuwtjes tegen die hier volgens mij nog niet gepost zijn.

1. De 32 GB versie is mogelijk geschrapt of voorlopig uitgesteld, de specificaties op de officiële Google pagina's zijn namelijk aangepast en de 32 GB versie staat er nu niet meer tussen.

Bron: Google.com Nexus Specs / Google.co.uk Nexus Specs

2. De Galaxy Nexus heeft op het moment nog geen Flash ondersteuning, Google beweert dat Adobe nog een update moet uitbrengen voor flash. Aangezien Adobe heeft aangekondigd dat ze geen updates meer maken voor mobiele apparaten kan je je afvragen of de Galaxy Nexus wel flash krijgt. Maar in een tweede reactie zegt Google dat er volgens hen nog aan een update word gewerkt.

Bron: SlashGear

Zelf vind ik het niet zo erg dat Flash voorlopig nog niet ondersteund is. Ik gebruik regelmatig mijn iPad en het aantal flash pagina's wat ik bezoek is blijkbaar niet heel hoog. Ik denk sowieso dat Google flash zelf nog wel zal updaten als Adobe geen updates meer uitbrengt.

Wat de 32 GB versie betreft ben ik wel teleurgesteld als hij niet komt. 16 GB zonder SD slot is toch wel erg weinig IMO. Ik hoop dat Samsung of Google snel duidelijk maken wat er aan de hand is. Voordeel is wel dat de 16 GB versie er al bijna is als de 32 GB versie toch niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Shit ik lees nu pas dat er geen micro sd in komt :(
Google doet wel zijn best met deze telefoon...
Ik heb in mijn 16gb Galaxy S gelijk 16gb erbij gestopt en wilde nu eigenlijk een 32gb erbij kopen voor in de Galaxy Nexus, kost maar 30,-
Hoeveel zou 16/32/64 schelen op de productie kosten?

Ook leuk dat apple en google pushen naar cloudstorage voor telefoons en zeggen dat je intern bijna niks meer hoeft te hebben en telecom providers juist strengere datalimieten hanteren.
Ik durf al bijna niet te youtuben en google nav te gebruiken, laat staan dat ik alle muziek online streaming ga luisteren de hele dag.

Zelfs met 1gb per maand is dat 33mb per dag, ik weet niet hoelang dat spotify luisteren is? (nee wifi heb je niet overal)

Echt raar dat de providers en de fabrikanten zo uit elkaar groeien en de consumenten voor hogere kosten op laten draaien terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
Of heb ik het verkeerd begrepen en valt het allemaal wel mee?

Sorry voor 't offtopic maar het zit even hoog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De batterij is bij de officiele specs geupgrade van 1750 Mah naar 1850 mah.

Dat is netjes, misschien handig voor de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 23:08
Vraagje over nfc. Waar kan ik dat nu echt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees dit topic te weinig om alles op te pikken in de trend van 'misschien iets voor de TS', DM me dan ofzo..
De Galaxy Nexus ligt hier voor me, m'n schoonzusje heeft 'm meegenomen vanuit Engeland dit weekend, maar hij wordt om 17.00 alweer opgehaald (verkocht via MP in 10 minuten) Helaas ook m'n eigen Razr niet bij me, dus mooie rechtstreekse vergelijkingen kan ik niet maken. De eerste indrukken zijn redelijk, ik vind het design met zijn flauwe bochten niet je van het en het gebruik van materialen (lees: plastic) is ook niet optimaal. In vergelijking met mijn Razr is de Galaxy Nexus weer een stukje groter, maar het valt qua proporties nog wel mee eerlijk gezegd. Qua snelheid heb ik niks aan te merken op de Galaxy Nexus vs de Razr, dat is nagenoeg hetzelfde, Googles Android ICS is erg fijn, zitten wat mooie features in en alles werkt eigenlijk vlekkeloos.. Het gemis aan een microSDHC-kaart slot vind ik wel jammer als ik het toestel zou kunnen houden. 16GB is leuk, maar expansiemogelijkheden horen wel in een toestel van hedentendage. Dan nog het scherm... dat is gewoon een pracht van een exemplaar, redelijk vibrant qua kleuren, groot en de resolutie is wel echt heell mooi. De Razr heeft een qHD-resolutie van 960x540 pixels wat voor mij persoonlijk al genoeg is, maar het 720P scherm van de Nexus brengt natuurlijk wel z'n voordelen met zich mee qua het weergeven van inhoud / websites / details... Voor de rest kan ik nog wel wat vragen beantwoorden mochten die er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:20:
Ik lees dit topic te weinig om alles op te pikken in de trend van 'misschien iets voor de TS', DM me dan ofzo..
De Galaxy Nexus ligt hier voor me, m'n schoonzusje heeft 'm meegenomen vanuit Engeland dit weekend, maar hij wordt om 17.00 alweer opgehaald (verkocht via MP in 10 minuten) Helaas ook m'n eigen Razr niet bij me, dus mooie rechtstreekse vergelijkingen kan ik niet maken. De eerste indrukken zijn redelijk, ik vind het design met zijn flauwe bochten niet je van het en het gebruik van materialen (lees: plastic) is ook niet optimaal. In vergelijking met mijn Razr is de Galaxy Nexus weer een stukje groter, maar het valt qua proporties nog wel mee eerlijk gezegd. Qua snelheid heb ik niks aan te merken op de Galaxy Nexus vs de Razr, dat is nagenoeg hetzelfde, Googles Android ICS is erg fijn, zitten wat mooie features in en alles werkt eigenlijk vlekkeloos.. Het gemis aan een microSDHC-kaart slot vind ik wel jammer als ik het toestel zou kunnen houden. 16GB is leuk, maar expansiemogelijkheden horen wel in een toestel van hedentendage. Dan nog het scherm... dat is gewoon een pracht van een exemplaar, redelijk vibrant qua kleuren, groot en de resolutie is wel echt heell mooi. De Razr heeft een qHD-resolutie van 960x540 pixels wat voor mij persoonlijk al genoeg is, maar het 720P scherm van de Nexus brengt natuurlijk wel z'n voordelen met zich mee qua het weergeven van inhoud / websites / details... Voor de rest kan ik nog wel wat vragen beantwoorden mochten die er zijn..
Is ICS niet sneller dus ivm Android 2.3 door hardware versnelling? Dat is een redelijke shock voor mij :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

alwaysleft schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:22:
[...]
Is ICS niet sneller dus ivm Android 2.3 door hardware versnelling? Dat is een redelijke shock voor mij :/ :)
Als je android 2.3 al "vloeiend" draait op een 800mhz cpu en vergelijkt op een 1,2ghz DC CPU tegen Android 4 kan ik me voorstellen dat je weinig verschil merkt, ik denk wel dat de GPU minder moeite heeft met het renderen en dergelijke op een lager verbruik dus dat je het vooral aan de accu zal merken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Daar is dit topic niet voor bedoeld, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 20-11-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vraag me af hoeveel dit afhangt van de software. Misschien hebben ze ICS wel flink geoptimaliseerd. We gaan het zien als de Nexus S en de SGSII ICS krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Michie23 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:24:
Vraagje over nfc. Waar kan ik dat nu echt gebruiken?
Aub eerst zelf zoeken voordat je een vraag stelt. Verdiep je eens in de materie. Hier is dit topic niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:15
In mijn huidige telefoon heb ik een 16Gb kaartje zitten, het is nog nooit voorgekomen dat ik te weinig ruimte had. Mijn inziens is de 16Gb voor Galaxy Nexus meer dan genoeg voor dagelijks gebruik. Zeker wanneer je al je muziek in de cloud zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]
Dat merk je niet overal natuurlijk. Verder is de Droid Razr gewoon een ontzettend snel toestel, wat zich met de besten kan meten. Dat je als gebruiker niet meteen het verschil merkt vind ik dus niet opzienbarend. De hierboven genoemde benchmarks van Anandtech (klik) laten zien dat de Razr ook in de top meedraait, maar dat de Galaxy Nexus het net wat beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ICS niet sneller dus ivm Android 2.3 door hardware versnelling?
Als je met de Razr hebt gewerkt heb je denk ik / naar mijn mening wel het snelste Android 2.3 toestel te pakken.
nielsn schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:51:
In mijn huidige telefoon heb ik een 16Gb kaartje zitten, het is nog nooit voorgekomen dat ik te weinig ruimte had. Mijn inziens is de 16Gb voor Galaxy Nexus meer dan genoeg voor dagelijks gebruik.
Zeker wanneer je al je muziek in de cloud zet.
Uiteraard een heel persoonlijke keuze, ik vind het niet van deze tijd.. Clouddiensten zijn leuk, maar minder als je geen / weinig WiFi tot je beschikking hebt of je geen onbeperkt data-abonnement hebt.. Voor de rest heb je met een toestel wat 1080P videomateriaal aankan slechts 2 films nodig om die 16GB vol te pompen, te weinig.. naar mijn mening dan =) Een microsdhc-kaartslot kost weinig ruimte, maar geeft de gebruiker veel gemak terug.. :)

EDIT: En geen flash.. Why not dan? Apple heeft geen flash, iedereen basht, maar dit is ook wel triest.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 20-11-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn mensen hier al op de hoogte van het volume probleem?
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=B6xlZFcgPlo
Ziet er best serieus uit.
Grote vraag blijft voor nu of het een HW of SW probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21
CLB schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:17:
[...]
EDIT: En geen flash.. Why not dan? Apple heeft geen flash, iedereen basht, maar dit is ook wel triest.
Flash komt binnenkort, is altijd een losse app in de market geweest, en Adobe heeft die voor ICS nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Dit soort vragen horen hier niet thuis. Je vraag heeft weinig te maken met de Galaxy Nexus.

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 20-11-2011 21:05 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.