sapphire schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:54:
[...]
Ik had juist geluiden gehoord van een hi-res topmodel en dan de EOS-R wat naar beneden. Leek mij meer een Canon strategie ook omdat je dan pijnpunten van de EOS-R kunt aanpakken voor een doelgroep die over het algemeen kritischer/veel eisender is.
Maargoed blijven allemaal geruchten. Wel een mooi lijstje lenzen die Canonrumors plaatst

ken genoeg mensen die daar goed mee zouden kunnen werken
Canon kennende zal het ook gewoon goed glas zijn tegen een pittige prijs welliswaar

Op CR willen heel veel mensen vooral graag dat er sneller een high-endmodel komt. En er wordt druk gespeculeerd dat de lens-lineup laat zien dat dat de bedoeling is of was, maar er mogelijk problemen zijn blabla speculatie yadaya

De 'echte' rumors op CR van de afgelopen paar dagen wijzen juist naar een instapper. Financiëel klinkt dat ook veel logischer, er worden immers veel meer xxxD's dan xD's verkocht.
Volgende week gaan we het horen, naar het schijnt

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de R zoals'ie er nu staat ook wel heel interessant vind. Via grijze import rond de 1600€ te krijgen, en qua sensor een 5DIV. Misschien huur ik hem eens een weekendje om te proberen.
Een instapper is misschien nog wel interessant, maar een high-end body ga ik toch niet willen betalen, vrees ik
Dat de nieuwe releases goed glas gaan zijn twijfel ik niet aan. Pittige prijs ook niet. Maargoed, als je het dan weer vergelijkt met Sony, waar de camera op specs wellicht wint, maar de lenzen honderden euro's duurder en kwalitatief minder zijn... Dan draait Canon toch om het hele systeem, in plaats van om de speclijst van een body.
Maargoed, ik ben dan ook een béétje een fanboy
[
Voor 12% gewijzigd door
Wormaap op 05-02-2019 15:04
]