De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 208 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:36:
Toch wel netjes, op dit brakke Dell toetsenbordje. :D

[...]
Zeker netjes! Ik heb tot nu toe 70 WPM met 5 onjuiste woorden, op een Logitech Media Keyboard. Eens thuis kijken wat ik op m'n G15v2 voor elkaar krijg.

Ben motorisch niet zo heul handig :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheNephilim op 06-11-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Jammer dat het voor Windows is, als het iets van een Android hackaton was geweest was ik er naartoe gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:49
Sh4wn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:54:
[...]

Jammer dat het voor Windows is, als het iets van een Android hackaton was geweest was ik er naartoe gegaan :+
Scheer je weg, vlegel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Pff, drukke dag. Nog geen tijd gehad m'n comics te checken :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:10
Sh4wn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:54:
[...]

Hoe sta jij eigenlijk met je MDP en RL AI course huiswerk ? :P

* D-Raven is eindelijk gewend aan die bellman equations.
Ik heb nog tot zondag om 3 theorie vragen en 11 (!!) practica vragen in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 12:23
Stop maar guys..

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/128_639_0_0_117_0_100_1_1473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 16:09
daar ga ik idd ook niet overheen :(

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/102_514_0_0_93_2_92.29_116_1504
GateKeaper schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:36:
Toch wel netjes, op dit brakke Dell toetsenbordje. :D

[...]
Die dell toetsenbordjes zitten dan toch nog wel dicht bij elkaar ;)

[ Voor 105% gewijzigd door nickko op 06-11-2012 16:28 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

D-Raven schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:00:
[...]

Hoe sta jij eigenlijk met je MDP en RL AI course huiswerk ? :P

* D-Raven is eindelijk gewend aan die bellman equations.
Ik heb nog tot zondag om 3 theorie vragen en 11 (!!) practica vragen in te vullen
Ik heb gisteren de eerste lectures van reinforcement learning bekeken, vanavond even de rest bekijken, en het huiswerk afmaken (woensdag hockeytraining, dus dan heb ik geen tijd :+ ). Van het weekend beginnen met het derde project. Zoals je ziet loopt mijn planning zeer goed. :P

Maar 11 opdrachten voor het project?! Hopelijk kost het niet al teveel programmeerwerk.

Edit: Ah je doet zeker ook nog andere courses, want ik zie er maar 9 bij project 3?

[ Voor 5% gewijzigd door Sh4wn op 06-11-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
var $words = $("span[wordnr]");
var $input = $("#inputfield");
var i=0;
$input.keydown(function() {
  var $word = $($words[i++]);
  $input.val($word.text());
});

*spatie spatie spatie spatie spatie*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CnmAZ.png

Ik win :D

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 06-11-2012 16:41 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:44
Inmiddels 3 colleges gevolgd van Stanford's iOS development course. Ik denk dat ik er maar mee ophou, want ik word gestoord van die syntax van Objective-C. En interfaces met optionele methods? 8)7

Ik ga maar eens spelen met Mono Touch van Xamarin :p

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Gamebuster schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:40:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
var i=0;
});

[afbeelding]

Pff. Prutser. :+

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/362_1808_0_0_337_0_100_1_1606

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
De test duurt 60 seconden... (=1 minuut) Waarom is het totaal over "correct words" en "wrong words" niet gelijk aan de WPM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:54:
De test duurt 60 seconden... (=1 minuut) Waarom is het totaal over "correct words" en "wrong words" niet gelijk aan de WPM?
wat ook raar is, dat als met elke spatie hit er een woord gesubmit wordt, je zou verwachten dat het aantal keystrokes gelijk is aan het aantal correcte woorden. Lijkt wel meer mis te gaan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 02-10 08:01

Priet

To boldly do what no one has..

Ik háát browsers :(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gamebuster schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:54:
Doel je op de eerste vraag van de FAQ? http://10fastfingers.com/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

You may ask: "Why is there no highscore older than 1 day?" There are a few cheaters who use the typing test to satisfy some weird sense of accomplishment by cheating. Even though I try to make it harder for cheaters, its not impossible (and probably not really difficult if you know a little bit about scripts, etc.). If there were an all time highscore, it would just be populated by those individuals and thats why I decided against such a list, sorry!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
var i=0;
});

[afbeelding]

Net als in echte games verpesten de cheaters het weer. Je bent een echte Game Buster :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Kijk mam, zonder handen!

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/400_0_0_0_400_0_100_1_8088

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
var i=0;
});

[afbeelding]

Cheater.. maak dan gelijk een bot. :+

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

$space = $.Event('keyup');
$space.which = 32;

$.each($words, function(e) {
  $input.val($($words[e]).text());
  $input.trigger($space);
});

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
You may ask: "Why is there no highscore older than 1 day?" There are a few cheaters who use the typing test to satisfy some weird sense of accomplishment by cheating. Even though I try to make it harder for cheaters, its not impossible (and probably not really difficult if you know a little bit about scripts, etc.). If there were an all time highscore, it would just be populated by those individuals and thats why I decided against such a list, sorry!
Een echte developer schrijft niet zulke teksten. Een echte developer snapt wat de lol is van het automatiseren van dat soort dingen. JMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
GateKeaper schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:10:
[...]

Cheater.. maak dan gelijk een bot. :+

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

$space = $.Event('keyup');
$space.which = 32;

$.each($words, function(e) {
  $input.val($($words[e]).text());
  $input.trigger($space);
});
Ik had geen zin om uit te zoeken hoe je events maakte in jQuery :P
Ik triggerde "keyup", maar toen zag ik inderdaad de check op de spatie, en toen dacht ik: Ik ram wel lekker op mijn spatie-balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Moar typing speeds! Zo snel dat het resultaat niet eens in het plaatje past!

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/234927221_12937981_0_0_234927221_0_100_-1_8088

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
Zo goed zelfs dat je position 'm screwed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:14
Yay, LINQ all the stuff!! :)

Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dim packageContentData As DataRow() = FormData.Tables("PackageContentData") _
                                      .Select(String.Format("PCD_ManualInd = 0 AND PCC_PackageContentId = {0}", packageContentId)) _
                                      .Where(Function(pcdRow)
                                                 Dim metadataTypeId As Integer = pcdRow.Field(Of Integer)("MDT_MetadataTypeId")
                                                 Return requiredMetadataFields.Any(Function(mdtRow)
                                                                                       Return mdtRow.Field(Of Integer)("MDT_MetadataTypeId") = metadataTypeId
                                                                                   End Function)
                                             End Function).ToArray()

En dat is dan nog een van de mindere complexe queries :). Ach ja, het is nog steeds korter (en op zich niet veel onduidelijker) dan zelf loops schrijven. (Ik moest wel spontaan denken aan die LINQ afbeelding die hier een tijdje geleden voorbij gekomen is. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het kan allemaal nog makkelijker ...

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/1_1_0_0_1_0_999_1_999999999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zo, computer staat in Polen en is donderdag in huis *O*

Nu nog een monitor kiezen, de Acer G245HQBID of de Samsung S22B150NS wordt het. Allebei ~100 euro maar die Acer is groter (24" vs 21.5"), gezien de krappe ruimte een nadeel ...

Na het eten recensies lezen, hongerrrrr

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:33:
En het kan allemaal nog makkelijker ...

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/-1_-1_0_0_-1_0_100_-1_999999999
Ha! Ik ben zelfs beter dan de nummer 1!!! :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 09:20
Zo is het niet moeilijk meer :X

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/-1_-2_0_1_1_0_101_1_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Sh4wn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:21:
[...]

Ik heb gisteren de eerste lectures van reinforcement learning bekeken, vanavond even de rest bekijken, en het huiswerk afmaken (woensdag hockeytraining, dus dan heb ik geen tijd :+ ). Van het weekend beginnen met het derde project. Zoals je ziet loopt mijn planning zeer goed. :P

Maar 11 opdrachten voor het project?! Hopelijk kost het niet al teveel programmeerwerk.

Edit: Ah je doet zeker ook nog andere courses, want ik zie er maar 9 bij project 3?
Ah je hebt gelijk, het zijn 11 tabs, maar "gelukkig" maar 9 vragen. Maar reken maar dat je even wat tijd kwijt bent met die theorie vragen, vooral die eerste.
Ben tot nu toe hard op weg om 80% met gemak te halen. Zou super zijn. Maar ik vrees voor t examen :P Er zijn zoveel dingen die ze kunnen vragen welke echt kut zijn :P
Styxxy schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:26:
Yay, LINQ all the stuff!! :)

Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dim packageContentData As DataRow() = FormData.Tables("PackageContentData") _
                                      .Select(String.Format("PCD_ManualInd = 0 AND PCC_PackageContentId = {0}", packageContentId)) _
                                      .Where(Function(pcdRow)
                                                 Dim metadataTypeId As Integer = pcdRow.Field(Of Integer)("MDT_MetadataTypeId")
                                                 Return requiredMetadataFields.Any(Function(mdtRow)
                                                                                       Return mdtRow.Field(Of Integer)("MDT_MetadataTypeId") = metadataTypeId
                                                                                   End Function)
                                             End Function).ToArray()

En dat is dan nog een van de mindere complexe queries :). Ach ja, het is nog steeds korter (en op zich niet veel onduidelijker) dan zelf loops schrijven. (Ik moest wel spontaan denken aan die LINQ afbeelding die hier een tijdje geleden voorbij gekomen is. :+ )
* D-Raven gaat in een hoekje staan te kotsen :r

Die syntax... bleeeergh :P Lijkt wel de gehandicapte versie van lamda expressies. :+

[ Voor 38% gewijzigd door D-Raven op 06-11-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:41:
[...]

Ah je hebt gelijk, het zijn 11 tabs, maar "gelukkig" maar 9 vragen. Maar reken maar dat je even wat tijd kwijt bent met die theorie vragen, vooral die eerste.
Ik vond de RL het makkelijkste. Ik heb die praktisch in 1 avond gemaakt. Dat er geen contest was waar ik 2 hele dagen mee bezig was helpt ook flink.

Bij HW1 heb ik 0 punten. Bij P1 heb ik 19/20 punten. waardoor ik op 62% van de maximale (op dit moment) 70% uit kom. Voor wie het niet volgt:
If you earn more than 50% of the points in the course, you will receive a certificate stating that you completed the course. If you complete the course with more than 80% of the points, you will get a certificate stating that you completed the course with distinction.
Dat gaat vast wel lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
OVER NINETHOUSAND!!!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/9000000000_9000000000_0_0_9000000000_0_100_1_8088

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:42
Makkelijk hoor, de URL aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Laatst online: 01-10 13:48
deze kan niet meer ontbreken
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/1337_31337_0_0_654_0_100_1_9001

EDIT: Holy shit, ik heb zonet de heilige graal van visualiseren van data in JS gevonden :D

https://github.com/mbostock/d3/wiki/Gallery

[ Voor 33% gewijzigd door Struikrover op 06-11-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
* D-Raven vermaakt zich vanavond kostelijk in het /14 forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 16:14
D-Raven schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:41:
* D-Raven gaat in een hoekje staan te kotsen :r

Die syntax... bleeeergh :P Lijkt wel de gehandicapte versie van lamda expressies. :+
Klopt, C# syntax is leuker :); VB.NET heeft wat meer clutter bij lamda's. (Maar wij programmeren binnen het bedrijf in VB.NET, historisch zo gegroeid ;).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Laatst een iPhone app gemaakt en naar Apple geupped. Blijkt ie vanacht te zijn afgewezen omdat bij het starten alleen maar een throbber getoond word. Nou, op onze iPhone werkt ie prima en op de emulators van xCode ook.

Blijkbaar is een archive die geupload wordt blijkbaar nog iets strikter en heb die getest (wist ik niet, ben nog vrij nieuw wat betreft iPhone development, another lesson learned) door ad-hoc dat ding op de phone te zetten en inderdaad werkt niet. Blijkbaar een dingetje in Cordova wat dwars zat -O-

Helaas is die app nu nutteloos, want het moest vandaag live vanwege een event. Natuurlijk was het al op het randje maar de problemen in mijn ogen:
- te laat begonnen
- met (voor ons) onbekende technologie
- zonder spec (zo en zo moet het ongeveer worden, begin maar alvast ;( )
- door iemand die nog helemaal geen ervaring had met app development die het in zijn overloop uren moest doen (ineens was er weer ander werk, dus ik heb het over moeten nemen)

De managers natuulijk teleurgesteld...*mok mok mok*. Ik had ze 3 weken geleden al verteld dat het op die manier niet ging werken en dat we tijd tekort hadden. Maar ja, toch doordouwen he... Als ze het maar uit hun hoofd laten om dit op mij af te gaan schuiven.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Acid_Burn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:25:
Blijkbaar is een archive die geupload wordt blijkbaar nog iets strikter en heb die getest (wist ik niet, ben nog vrij nieuw wat betreft iPhone development, another lesson learned) door ad-hoc dat ding op de phone te zetten en inderdaad werkt niet. Blijkbaar een dingetje in Cordova wat dwars zat -O-
Wat moet je nog meer checken dan de emulator en met een live iPhone?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Nou, als je het debugged op je iPhone is de binary toch net ff anders dan de binary die naar de store gestuurd wordt. Logisch natuurlijk omdat de debug info er niet inzit. Daarnaast worden er blijkbaar nog enkele optimalisaties gedaan. Die optimalisaties zorgden er blijkbaar voor dat de app niet meer werkte.

Wat je dus kan (of moet) doen is een archive maken en dan deze publishen. Niet naar de store maar als ad-hoc versie die je dan naar de development iPhone kan synchen via iTunes. De binary is dan hetzelfde als die naar de store wordt gestuurd (m.u.v. de signing).

Op zich zou het afwijzen van Apple nog niet zo'n ramp zijn, alleen doen ze er een fucking week over om een app te controleren :| Wat dat betreft is het bij Android makkelijker, dat is zowat direct.

[ Voor 14% gewijzigd door Acid_Burn op 06-11-2012 22:04 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 10:15
Struikrover schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:40:
EDIT: Holy shit, ik heb zonet de heilige graal van visualiseren van data in JS gevonden :D
Ja cool he!
Ik kwam er vandaag achter dat de New York Times het ook gebruikt, erg gaaf.

Nog wel 2 problemen:
- het is nog best ingewikkeld om iets moois te maken met D3
- ik zoek nog data waarvoor zo'n grafiek nuttig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 05:47

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Acid_Burn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:02:
Nou, als je het debugged op je iPhone is de binary toch net ff anders dan de binary die naar de store gestuurd wordt. Logisch natuurlijk omdat de debug info er niet inzit. Daarnaast worden er blijkbaar nog enkele optimalisaties gedaan. Die optimalisaties zorgden er blijkbaar voor dat de app niet meer werkte.

Wat je dus kan (of moet) doen is een archive maken en dan deze publishen. Niet naar de store maar als ad-hoc versie die je dan naar de development iPhone kan synchen via iTunes. De binary is dan hetzelfde als die naar de store wordt gestuurd (m.u.v. de signing).

Op zich zou het afwijzen van Apple nog niet zo'n ramp zijn, alleen doen ze er een fucking week over om een app te controleren :| Wat dat betreft is het bij Android makkelijker, dat is zowat direct.
Heb dat ook gehad, toen heb ik één van m'n tickets gebruikt om in direct contact met een Apple-engineer te komen. Die heeft me toen ook geadviseerd om een adhoc-build te maken en via iTunes te installeren. Dat komt het dichtst bij een App Store-build. Nog steeds niet 100% overigens, dus 't wordt lastig als je adhoc-build werkt als verwacht en je App Store-build niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Voor iedereen die wil stemmen op een nieuwe layout:
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Stem- en uitslagtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 10:05
Yup, ongeveer 10 man van het ROC hier... waaronder ik. Misschien tot dan!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
Struikrover schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:40:
deze kan niet meer ontbreken
[afbeelding]

Haha, ja die kwam ik ook laatst tegen. Als je nu nog geen passende visualisatie kunt vinden voor je data vraag je gewoon om problemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:43

Haan

dotnetter

Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:08:
[...]
Haha, ja die kwam ik ook laatst tegen. Als je nu nog geen passende visualisatie kunt vinden voor je data vraag je gewoon om problemen >:)
Omgedraaide wereld: je gaat nu op zoek naar data zodat je die kan visualeren :9

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De frontpage geeft hier een 504 terug. Is dat ook zo bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 10:05
Nope... Gewoon netjes de frontpage...

EDIT: Zie net dat je jarig bent, bij deze ook gefeliciteerd! :9

[ Voor 47% gewijzigd door hiekikowan op 07-11-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Haan schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:17:
[...]

Omgedraaide wereld: je gaat nu op zoek naar data zodat je die kan visualeren :9
Is het dan datavisualisatie of visualisatiedata? :Y)
bdalenoord schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:20:
Nope... Gewoon netjes de frontpage...

EDIT: Zie net dat je jarig bent, bij deze ook gefeliciteerd! :9
TAAART :)F

[ Voor 32% gewijzigd door Kayr op 07-11-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu laadt hij hier ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:21:
[...]

Is het dan datavisualisatie of visualisatiedata? :Y)
Kan die Zweed van die Ted-speeches weer een mooie presentatie over geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Davio schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:22:
[...]

Kan die Zweed van die Ted-speeches weer een mooie presentatie over geven. :)
Hmm, die ken ik zo niet. Heb je een linkje? Ben altijd wel geinteressseerd in data dingetjes B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Sommige zijn echt TE lelijk om op te mogen voten :X

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:23:
[...]

Hmm, die ken ik zo niet. Heb je een linkje? Ben altijd wel geinteressseerd in data dingetjes B)
Zoek op YouTube naar: Hans Rosling

Vooral deze is mooi: YouTube: Hans Rosling's 200 Countries, 200 Years, 4 Minutes - The Joy of Stats - BBC Four
:)

[ Voor 26% gewijzigd door Davio op 07-11-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

*O* Rubinski, waar blijft die taart!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Gefeliciteerd Rubinski!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Laatst online: 01-10 13:48
alwinuzz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:16:
[...]

Ja cool he!
Ik kwam er vandaag achter dat de New York Times het ook gebruikt, erg gaaf.

Nog wel 2 problemen:
- het is nog best ingewikkeld om iets moois te maken met D3
- ik zoek nog data waarvoor zo'n grafiek nuttig is!
Ik ga het gebruiken om een real-time histogram te laten zien van data uit een model van de cochlea, om de invloed van diverse componenten in een signaal te kunnen visualiseren. Nu al zin om aan de slag te gaan :D

EDIT: Gefeli Rubinski :). Wel veel mensen jarig deze maanden. Zeker de kou van de winter die 9 maanden en X jaar geleden je ouders bij elkaar bracht :+

[ Voor 11% gewijzigd door Struikrover op 07-11-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There you go mate:
Afbeeldingslocatie: http://media.onehumor.com/pictures/Geek-Cake-picture216.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik dacht :before en :after te gebruiken om met CSS een hexagon te maken, die door gebruik van [/mono]em[/]s in verschillende formaten gebruikt kon worden. Dat wordt helaas nooit echt mooi in alle browsers. Gebruik van pixels maakt het iets beter, maar uiteindelijk blijft het gebruiken van images toch de simpelste (en mooiste) oplossing. Jammer.

-- edit --

Hah, epic taart. :9

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 07-11-2012 09:43 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik had zojuist een nerdgasm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:56
Hydra schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:43:
[...]

Ik had zojuist een nerdgasm :D
Nog meer glazuur over de taart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

_/-\o_
(Alleen jammer dat er staat dat het Tim's verjaardag is, de datums kan ik niet goed lezen)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin537 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:44:
[...]

Nog meer glazuur over de taart!
_/-\o_
You sir, made my day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Die van _eXistenz_ en Zartok zijn de enige die er IMO goed uit zien.

@Rubinski Gefeliciteerd! Ik geloof dat ik de taart op dit moment even oversla :+

[ Voor 11% gewijzigd door Sh4wn op 07-11-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik zeg het niet graag maar: LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Beetje jammer dat ie de suffix ook bepaalt als het niet eens z'n verjaardag is. Niet echt efficient. :/

* .oisyn rent :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gratz Rubinski! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
:D die taart. Gefeliciteerd Rubinski !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Beetje jammer alleen dat hij als output
It's not your birthday...

zal geven -O-

Maar alsnog gefeliciteerd *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Woy op 07-11-2012 10:29 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Gisteren ben ik geslaagd voor mijn opleiding. Tijd om me klaar te maken voor het "kosten noch moeite gespaard" verhuizings pakket van EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

PrisonerOfPain schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:35:
Gisteren ben ik geslaagd voor mijn opleiding. Tijd om me klaar te maken voor het "kosten noch moeite gespaard" verhuizings pakket van EA :)
Ga je bij Electronic Arts werken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Nice, gefeliciteerd :) Ik neem aan (Technische) informatica? Welke studio ga je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
Arg, de corporate file server barst uit zijn voegen. Er is nog 30GB vrij en ik moet nu even 10GB naar een collega in Duitsland sturen. Dat gaat lekker lang duren met een upload van 90kb/s...

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
TheNephilim schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:38:
[...]

Ga je bij Electronic Arts werken? :o
In de DICE studio :)
Sh4wn schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:39:
[...]

Nice, gefeliciteerd :) Ik neem aan (Technische) informatica? Welke studio ga je?
International Game Architecture and Design op de NHTV.

[ Voor 41% gewijzigd door PrisonerOfPain op 07-11-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Awsome, gefeliciteerd! ^^

offtopic:
Doe es 8-player squad competitive matches a la StarCraft 2 toevoegen aan Battlefield :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Evilbee schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:39:
Arg, de corporate file server barst uit zijn voegen. Er is nog 30GB vrij en ik moet nu even 10GB naar een collega in Duitsland sturen. Dat gaat lekker lang duren met een upload van 90kb/s...
Ag, gewoon even de all famous tmp of 2all dir leeg gooien en je hebt er weer honderden gbs vrij >:)
PrisonerOfPain schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:39:
[...]

In de DICE studio :)

[...]

International Game Architecture and Design op de NHTV.
Cool. Das wel een erg mooie start van je carrieren als je net van school komt :Y

[ Voor 27% gewijzigd door Kayr op 07-11-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
TheNephilim schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:41:
[...]

Awsome, gefeliciteerd! ^^

offtopic:
Doe es 8-player squad competitive matches a la StarCraft 2 toevoegen aan Battlefield :+
Ik verwacht dat ik daar geen inbreng over zal hebben. Ik ga maar het Frostbite team, niet naar een game team ;). (En ik ben geen game designer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

PrisonerOfPain schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:43:
[...]

Ik verwacht dat ik daar geen inbreng over zal hebben. Ik ga maar het Frostbite team, niet naar een game team ;). (En ik ben geen game designer).
Nee dat snap ik :p Maar ik moest het toch even kwijt :X

Maar waar moet je heen, ik neem aan dat DICE niet een vestiging in Nederland heeft of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:42:
[...]

Cool. Das wel een erg mooie start van je carrieren als je net van school komt :Y
Ik heb een aantal hele leuke stages gehad (ook al bij DICE & .oisyn/Nixxes) die dat mogelijk gemaakt hebben.
TheNephilim schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
[...]

Nee dat snap ik :p Maar ik moest het toch even kwijt :X

Maar waar moet je heen, ik neem aan dat DICE niet een vestiging in Nederland heeft of wel?
Stockholm, zweden. De verhuizing is redelijk decadent, ze regelen alles inclusief huis, zweedse cursus, verhuizing en paspoort voor me :-)

Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
PrisonerOfPain schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:52:

Stockholm, zweden. De verhuizing is redelijk decadent, ze regelen alles inclusief huis, zweedse cursus, verhuizing en paspoort voor me :-)

Thanks iig!
Ontzettend veel plezier en succes! Erg tof dat alles allemaal geregeld wordt voor je. Het is erg interessant om te zien dat de game-industrie echt booming is in tegenstelling tot veel andere sectoren (niet alleen technische sectoren, maar meer in de globale economie).

Tof man. Heb je nog een afstudeerwerkje gedaan oid? :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat! Dat heb je mooi voor elkaar als je pas afgestudeerd bent! Hoe staan je vrienden en familie tegenover het feit dat je naar Zweden verhuist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oef, waarom wil het nooit eens makkelijk zijn.

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div id="page">
    <h4>Titel 1</h4>
    <div class="archive">
        <h4>Titel 2</h4>
    </div>
</div>

Het zou dan logisch zijn dat .archive h4 boven #page h4 gaat toch? Omdat .archive dichter bij de laatste h4 ligt dan #page.

Bah... het is altijd gezeur hier met overerven. Toch maar eens gaan uitzoeken hoe ik dat beter kan regelen wat betreft div/css structuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
armageddon_2k1 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:00:
[...]

Ontzettend veel plezier en succes! Erg tof dat alles allemaal geregeld wordt voor je. Het is erg interessant om te zien dat de game-industrie echt booming is in tegenstelling tot veel andere sectoren (niet alleen technische sectoren, maar meer in de globale economie).

Tof man. Heb je nog een afstudeerwerkje gedaan oid? :)
Gamedev is op 't moment een enorm mooie sector om in te zitten, al denk ik dat 't dat altijd al geweest is. Mijn afstudeerproject was "Software occlusion culling on the Playstation 3" maar daar publiceer ik waarschijnlijk komende maand nog wat over op AltDevBlogADay.
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:06:
[...]

Proficiat! Dat heb je mooi voor elkaar als je pas afgestudeerd bent! Hoe staan je vrienden en familie tegenover het feit dat je naar Zweden verhuist?
Niemand is er echt blij mee maar ze hebben zich er al bij neer gelegt. Vriendin kijkt nog of ze mee kan maar anders komt ze waarschijnlijk later in het jaar pas (na haar stage). De oma's vonden het toch wel erg ver, dus die moet ik over zien te halen om een keer langs te komen. Voor de rest is 't E40/2 uur vliegen dus zo'n ramp is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:21

alienfruit

the alien you never expected

Derde sollicitatieronde bij een gamebedrijf in Duitsland :) Nu vliegen ze me over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:49
bdalenoord schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:07:
[...]

Yup, ongeveer 10 man van het ROC hier... waaronder ik. Misschien tot dan!? ;)
Ik ben er sowieso aanwezig als Microsoftpartner :)

@PrisonerOfPain: gefeliciteerd! Goed voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

PrisonerOfPain schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:17:
Niemand is er echt blij mee maar ze hebben zich er al bij neer gelegt. Vriendin kijkt nog of ze mee kan maar anders komt ze waarschijnlijk later in het jaar pas (na haar stage). De oma's vonden het toch wel erg ver, dus die moet ik over zien te halen om een keer langs te komen. Voor de rest is 't E40/2 uur vliegen dus zo'n ramp is het niet.
Oef, dus je laat zelfs de vriendin ervoor thuis? :+ Maarja, zo'n kans krijg je natuurlijk niet altijd, dus ik neem aan dat fam./vrienden/etc. wel begrip hebben voor je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:56
TheNephilim schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:16:

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div id="page">
    <h4>Titel 1</h4>
    <div class="archive">
        <h4>Titel 2</h4>
    </div>
</div>

Het zou dan logisch zijn dat .archive h4 boven #page h4 gaat toch? Omdat .archive dichter bij de laatste h4 ligt dan #page.

Bah... het is altijd gezeur hier met overerven. Toch maar eens gaan uitzoeken hoe ik dat beter kan regelen wat betreft div/css structuur.
Voor overerving heb je prachtige kaarten in starwars thema en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Avalaxy schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:20:
[...]

Ik ben er sowieso aanwezig als Microsoftpartner :)

@PrisonerOfPain: gefeliciteerd! Goed voor elkaar :)
Thanks!
TheNephilim schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:20:
[...]

Oef, dus je laat zelfs de vriendin ervoor thuis? :+ Maarja, zo'n kans krijg je natuurlijk niet altijd, dus ik neem aan dat fam./vrienden/etc. wel begrip hebben voor je keuze.
Die gaat een half jaartje in het buitenland stage lopen. Ze heeft gekeken of ze in Zweden iets kon vinden maar dat was voor haar best moeilijk. Nu maar hopen dat ze naar een warm land gaat. Iedereen begrijpt het wel, maar wil liever dat im thuis blijf (natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div id="page">
    <h4>Titel 1</h4>
    <div class="archive">
        <h4>Titel 2</h4>
    </div>
</div>

Ik zou zeggen dat een id een hogere specificity heeft dan een class ...

Maar ik ben niet bepaald een CSS-goeroe ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div id="page">
    <h4>Titel 1</h4>
    <div class="archive">
        <h4>Titel 2</h4>
    </div>
</div>

Nee, de afstand in de DOM-tree heeft er niks mee te maken. Het erven van styles heeft in dit geval te maken met de specificity van je selectors. Een id-selector is specifieker dan een class-selector, dus die krijgt voorrang. Het is vrij belangrijk om dit principe te doorgronden bij het gebruiken van CSS.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

kenneth schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:27:
[...]
Ik zou zeggen dat een id een hogere specificity heeft dan een class ...

Maar ik ben niet bepaald een CSS-goeroe ...
Klopt, dat vond ik al in het linkje van Erwin537 in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2" (thnx btw).

Nouja... fundamenteel probleem hier denk ik dus. Blijft vreselijk lastig, een goede structuur voor website wat betreft je divs/etc. en daarbovenop de css.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Get smacked! http://smacss.com/ ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:42:
[...]

Ag, gewoon even de all famous tmp of 2all dir leeg gooien en je hebt er weer honderden gbs vrij >:)

[...]
Die is afgelopen maand al een keer leeggegooid.

Nu maar bestanden over aan het zenden via YouSendIt.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 09:20
Rubinski: gelukkige verjaardag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Koffie? iemand..?

Suggestie: lopende discussie over developer vs. klant afsplitsen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Kayr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:23:
Koffie? iemand..?

Suggestie: lopende discussie over developer vs. klant afsplitsen :Y
Nou, ik zet net een bakje Senseo Lungo Expresivo, maar dat is echt niet te drinken :F Die Delicate (oid), is toch echt de beste van het stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:44
Ik ga voor een bakje DE pleur :/

In mijn queeste naar kennis ben ik eens aan het kijken naar andere DBMS'en. Vanuit .NET ken ik SQL Server redelijk goed. Ik zie hier MongoDB nog wel eens voorbij komen. Is het werkelijk interessant, of is het meer een novelty? (eventjes gechargeerd :p)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ben zo'n impulsaankoop-hoer :X "Ach, 15CAD ≈ €12". *Klik*. Betaald :| En vervolgens een zoveelste e-book dat ik waarschijnlijk never-ever ga lezen (en waar waarschijnlijk niet heul veel nieuws voor me in staat) :X

Ach; ook toegang tot wat screencasts (2 om precies te zijn :+ )
Geachte Rob Janssen,
U heeft $15,00 CAD overgemaakt naar Jonathan Snook
[...]
Van bedrag......€12,20 EUR
Naar bedrag.....$15,00 CAD
Wisselkoers: 1 euro = 1,22950 Canadese dollars

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 07-11-2012 13:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:57
RobIII schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:37:
[...]

Ik ben zo'n impulsaankoop-hoer :X "Ach, 15CAD ≈ €12". *Klik*. Betaald :| En vervolgens een zoveelste e-book dat ik waarschijnlijk never-ever ga lezen (en waar waarschijnlijk niet heul veel nieuws voor me in staat) :X
Herkenbaar, hier nog eentje ;) 7(8)7

Ben een lijstje aan het maken wat ik nog moet lezen, iets teveel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
GoTCoast schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:38:
Ben een lijstje aan het maken wat ik nog moet lezen, iets teveel :F
Ik gebruik ReadItLater (inmiddels Pocket gedoopt). Ik heb "nog maar" 1169 te lezen items en toch al 447 items gelezen :X (Ik bookmark veel van Reddit; als het er in-a-glance interessant uit ziet gaat 't op de "RIL", maar misschien moet ik de lat maar eens wat hoger leggen :P )

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1 ... 208 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.