Laatst een iPhone app gemaakt en naar Apple geupped. Blijkt ie vanacht te zijn afgewezen omdat bij het starten alleen maar een throbber getoond word. Nou, op onze iPhone werkt ie prima en op de emulators van xCode ook.
Blijkbaar is een archive die geupload wordt blijkbaar nog iets strikter en heb die getest (wist ik niet, ben nog vrij nieuw wat betreft iPhone development, another lesson learned) door ad-hoc dat ding op de phone te zetten en inderdaad werkt niet. Blijkbaar een dingetje in Cordova wat dwars zat
Helaas is die app nu nutteloos, want het moest vandaag live vanwege een event. Natuurlijk was het al op het randje maar de problemen in mijn ogen:
- te laat begonnen
- met (voor ons) onbekende technologie
- zonder spec (zo en zo moet het ongeveer worden, begin maar alvast

)
- door iemand die nog helemaal geen ervaring had met app development die het in zijn overloop uren moest doen (ineens was er weer ander werk, dus ik heb het over moeten nemen)
De managers natuulijk teleurgesteld...*mok mok mok*. Ik had ze 3 weken geleden al verteld dat het op die manier niet ging werken en dat we tijd tekort hadden. Maar ja, toch doordouwen he... Als ze het maar uit hun hoofd laten om dit op mij af te gaan schuiven.