Ik heb nu een vers stomend bakje naast me staan. Overigens krijg ik van mijn vrouw geregeld het verwijt dat ik van koffie druk, opgefokt of juist chagrijnig wordt... Meer mensen daar last van?
En dan bedoel ik eigenlijk beide zaken, dus een klagende vrouw en/of de genoemde symptomen. 
Over Google's resultaten, datum maakt mij niet veel uit, het is zo getest of het werkt.
Nou dat valt soms vies tegen. Ik probeer het altijd
in mijn project (lang leve de undo-checkout functie

)... Dat kan betekenen dat ik behoorlijk wat tijd kwijt ben aan compilen en het scherm benaderen wat het bepaalde stukje code gebruikt. Dat was het probleem gisteren dus ook met het hele WCF verhaal. Code pakken, aanpassen aan situatie, compilen, servicehost starten, console applicatie starten om de WCF te consumeren. Als het niet werkt herhaalt het verhaal zich.
Testen in aparte projecten heeft niet altijd zin, want dan reageert code (en vooral WPF/HTML/CSS) toch anders dan in je eigen project...
Waar ik echter wel een hekel aan heb (net zoals GertJan) : de oplossing hebben gevonden maar niet openbaar maken...
Weet je wat ook irritant is? Mensen die je naam verkeerd spellen

Helaas gebeurt het me ook in het "echte" leven dat mensen mijn naam op de meest creatieve manier weten te spellen. Valt me op dat vooral ICT-ers er een handje van hebben mijn naam PascalCase weten te schrijven
Ook klanten maken er soms een potje van... Staat toch duidelijk onder mijn mailtjes en toch lezen ze er overheen... Ooit zelfs dikgedrukt en met grotere letters afgesloten, kwam er een mailtje terug "Beste Gert-Jan"

Toen ik het deed was het onderdeel van je MCTS (het werd lichtjes aangetipt)

Maar op de een of andere manier is WCF toch iets wat ik steeds heb laten liggen (of in de hoek gooi na verloop van tijd). Ik liep toch altijd wel tegen problemen aan op de een of andere manier. Ik wilde vaak dat mijn WCF zich ging gedragen als webservice, maar sommige dingen gingen niet goed of vroegen veel configuratie. Dan is het voor mij simpel: WCF eruit ASMX erin
Maar gisteren maakte ik wel een vreugdesdansje door het kantoor toen mijn service en servicehost
eindelijk werkte

(gelukkig was ik alleen

)