Zit een beetje te browsen en kom langs Laravel, een PHP framework. Maar als ik dan die landingspagina lees dan krijg ik de kriebels. Het is zo geforceerd 'hip' dat ik ze gewoon niet meer serieus kan nemen.
Mijn persoonlijke favoriet:
Probeer anders even niet de leukste thuis uit te hangen.
En de sneuste is nog wel
Het is ongetwijfeld een prima framework, maar zo schrik je mij dus echt af en klinkt het als een hoop gebakken lucht. Maar blijkbaar trek je er toch heel veel users mee aan, want overal duiken de termen 'Wonderful Web Applications' tegenwoordig op.
Sinds wanneer definieer je met een framework een hele nieuwe syntax?Laravel is a clean and classy framework for PHP web development. Freeing you from spaghetti code, Laravel helps you create wonderful applications using simple, expressive syntax. Development should be a creative experience that you enjoy, not something that is painful. Enjoy the fresh air.
En dan kijk je in de documentatie en staat er bij requirements: Apache, nginx, or another compatible web server.. Wat is 'another compatible web server' dan? Zou er dan geen lijst moeten zijn in diezelfde documentatie waar het wel duidelijk is. Voor de rest is de documentatie wel zo enorm summier....INCREDIBLY WELL DOCUMENTED [....] you'll love it.
Mijn persoonlijke favoriet:
Now GIT to work <- See what we did there

En de sneuste is nog wel
met daaronder quotes die schijnbaar van verschillende mensen zijn. Maar na enkele keren refreshen zijn het maar twee quotes en wel van ene Dayle Rees, welke een enorme contributor is van Laravel en ene Phil Sparks, waarvan ik niet kan achterhalen waarom hij een zogenaamde 'cool kid' is.All the cool kids are doing it
A Framework For Web Artisans

Het is ongetwijfeld een prima framework, maar zo schrik je mij dus echt af en klinkt het als een hoop gebakken lucht. Maar blijkbaar trek je er toch heel veel users mee aan, want overal duiken de termen 'Wonderful Web Applications' tegenwoordig op.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.