Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 267 Laatste
Acties:
  • 998.082 views

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Ah, heb geen ervaring met Borderlands, maar wie weet! Op het moment vooral druk met Guild Wars 2 en Battlefield 3.
Battlefield 3 speel ik ook al een beste tijd (ps3). Close quarters is wel erg gaaf, maar ik zocht dus juist weer afwisseling voor dat spel. Zo kwam ik gister dus thuis met Borderlands II, en R.U.S.E. De laatst genoemde moet ik nog maar even goed bekijken. Ik ben er nog niet echt zeker van of het nu een mooi spel is, of toch een miskoop.

Wat ik enorm mis is een echte Need for Speed game. Op de pc heb ik most wanted echt grijs gespeeld. GTA op de pc was natuurlijk ook fantastisch, maar op de ps3 lijk ik mijn draai er niet in te kunnen vinden. Need for Speed Shift heb ik wel op de ps3 gespeeld, maar dat was toch anders als die "goede oude".

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Christus, ik de hele tijd afvragen waarom ik tijdens het laden en runnen van een Matlab 'MEX' file (een Matlab functie geschreven in C/C++), de error kreeg van 'Undefined symbol _ZTV16MijnClass', was ik de destructor van die class vergeten. 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sh4wn op 04-10-2012 11:52 ]

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:46:
Wat ik enorm mis is een echte Need for Speed game. Op de pc heb ik most wanted echt grijs gespeeld. GTA op de pc was natuurlijk ook fantastisch, maar op de ps3 lijk ik mijn draai er niet in te kunnen vinden. Need for Speed Shift heb ik wel op de ps3 gespeeld, maar dat was toch anders als die "goede oude".
Ik heb vorige week NFS Hot Persuit voor de PS3 gehaald (voor 2 tientjes kon ik hem niet laten liggen) en moet zeggen dat ik daar behoorlijk wat plezier aan heb. NFS HP heb ik vroeger op de PC helemaal kapot gespeeld en heb nu weer dat fijne gevoel terug. Ook geeft het spel me een beetje een Burnout Takedown gevoel (wat ik absoluut mis bij Burnout Paradise) :)
Afgelopen weekend de versterker goed open en dan met die politie auto's racen :9

Tijdje geleden had ik bij mijn broertje NFS Undercover geleend, maar dat is echt een gruwelijk slecht spel. Zelfs tijdens het racen presteert hij het om te moeten laden. Daarnaast had ik het idee dat het spel gruwelijk lagde :-( en toen hij begon te buggen heb ik hem terug gegeven
(op een gegeven moment waren er geen politieauto's meer in een bepaalde race waarbij ik er een x aantal moest uitschakelen, zelfs bij herhaalde pogingen verdwenen na een paar minuten alle politieautos :/ )

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Verwijderd

Die NFS-reeks wordt slechter en slechter. De laatste goede versie die ik heb gespeeld was de Most Wanted, daarna ging het bergafwaarts. Een beetje jammer natuurlijk.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bosmonster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:13:
maar die komt niet meer uit je longen.
Lekkere bold statement weer. Je beweert dus dat de rooklucht op willekeurige plekken blijft hangen, maar in je longen is het onmogelijk? Onzin natuurlijk. En om dezelfde reden smaakt de bek van een roker naar asbak nadat er een peuk gerookt is. Die deeltjes blijven gewoon hangen en komen langzamerhand weer los, óók in je longen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
kenneth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:21:
[...]
En dan stinkt het niet meer? Want dat was het punt ;)
Inderdaad. We hebben hier ook een paar collega's die vaak roken, als ze langs lopen ruik je het al. Vieze rook lucht >.>

Nothing to see here!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

.oisyn schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
... smaakt de bek van een roker naar asbak ...
Hoe komt het dat jij weet hoe een asbak smaakt? :P

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Verwijderd

roeleboel schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Hoe komt het dat jij weet hoe een asbak smaakt? :P
Een kannibaal die rokers eet, misschien? :o
Sorry, slappe humor :(.

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:12:
[...]

Een kannibaal die rokers eet, misschien? :o
Sorry, slappe humor :(.
asbak != roker :Y

(sorry... is het al bijna vrijdag oOo ?)

Verwijderd

Kayr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

asbak != roker :Y

(sorry... is het al bijna vrijdag oOo ?)
Ik hoop het, leesvermogen gaat in ieder geval al drastisch achteruit blijkt maar weer :'(

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

[...]
Battlefield 3 speel ik ook al een beste tijd (ps3). Close quarters is wel erg gaaf, maar ik zocht dus juist weer afwisseling voor dat spel.
Armored Kill? Oh nee, dat is niet fatsoenlijk te spelen op een console. >:)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Inderdaad, wel jammer heur Battlefield 3 op een console :o

w00t, even potje tafeltennis :D

Verwijderd

TheNephilim schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:43:
Inderdaad, wel jammer heur Battlefield 3 op een console :o

w00t, even potje tafeltennis :D
w00t, even uit het raam staren bij het gebrek aan een tafeltennistafel o.i.d...
serieus, heb ik het echt zo slecht? :/

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

.oisyn schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Lekkere bold statement weer. Je beweert dus dat de rooklucht op willekeurige plekken blijft hangen, maar in je longen is het onmogelijk? Onzin natuurlijk. En om dezelfde reden smaakt de bek van een roker naar asbak nadat er een peuk gerookt is. Die deeltjes blijven gewoon hangen en komen langzamerhand weer los, óók in je longen.
Ik vind dat mensen die niet roken er altijd verdomd veel verstand van hebben.

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Zelfs geen ramen hier op kantoor, zo meteen maar even naar de supermarkt gaan. Dan heb ik in ieder geval nog wat anders te zien dan witte muren.

Verwijderd

Xato schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Zelfs geen ramen hier op kantoor, zo meteen maar even naar de supermarkt gaan. Dan heb ik in ieder geval nog wat anders te zien dan witte muren.
Zit je in een bunker ofzo? Ik voel met je mee :N

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:32

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Bosmonster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Sommige mensen zijn er hypergevoelig voor ofzo :z

Ik heb er eigenlijk alleen last van als rokers ook nog eens dichtbijpraters zijn. Maar als dichtbijpraters ook maar een beetje stinken ruik je het al snel vrij erg, dat heeft verder weinig met rook te maken..

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 04-10-2012 12:57 ]

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Verbouwde woonboerderij, developers zitten op de eerste verdieping aan de zijkant waar geen ramen zijn. In ieder bevindt het koffieapparaat op 2 meter loopafstand :9

[ Voor 184% gewijzigd door Xato op 04-10-2012 13:22 ]

Verwijderd

Xato schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Verbouwde woonboerderij, developers zitten op de eerste verdieping aan de zijkant waar geen ramen zijn. In ieder bevindt het koffieapparaat op 2 meter loopafstand :9
Over koffie gesproken... :o brb

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Tja, het is nogal logisch dat je het als roker gewoon niet meer ruikt na een tijdje, da's gewoon gewenning. Ik heb in m'n pubertijd een keer gezoend met een meisje dat sjek rookte en die smaak hing de volgende dag nog in m'n bek (en toen was ik niet meer dronken en had er wel last van). En die krijg je er met tandenpoetsen e.d. ook gewoon niet uit.

https://niels.nu

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Inderdaad, in tegenstelling tot rokers die die ongelofelijke kankerverwekkende stinklucht continu verspreiden.

Je zou denken dat het andersom is.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
[...]

Battlefield 3 speel ik ook al een beste tijd (ps3). Close quarters is wel erg gaaf, maar ik zocht dus juist weer afwisseling voor dat spel. Zo kwam ik gister dus thuis met Borderlands II, en R.U.S.E. De laatst genoemde moet ik nog maar even goed bekijken. Ik ben er nog niet echt zeker van of het nu een mooi spel is, of toch een miskoop.
RUSE is echt een geweldig spel. Als je van strategy's houd dan is dit een aanrader. Ik vermaak me er nog steeds prima mee. De campaign is ook erg sterk.
Hydra schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Tja, het is nogal logisch dat je het als roker gewoon niet meer ruikt na een tijdje, da's gewoon gewenning. Ik heb in m'n pubertijd een keer gezoend met een meisje dat sjek rookte en die smaak hing de volgende dag nog in m'n bek (en toen was ik niet meer dronken en had er wel last van). En die krijg je er met tandenpoetsen e.d. ook gewoon niet uit.
_O-

[ Voor 28% gewijzigd door D-Raven op 04-10-2012 13:04 ]

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
*there is no post*

[ Voor 94% gewijzigd door D-Raven op 04-10-2012 13:04 ]

Verwijderd

kenneth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Inderdaad, in tegenstelling tot rokers die die ongelofelijke kankerverwekkende stinklucht continu verspreiden.

Je zou denken dat het andersom is.
Lijkt me niet dat "stinkende lucht" kankerverwekkend is..
Snap ook niet echt waarom er een discussie wordt gevoerd over de levensstijl van iemand anders dan jezelf.
Live and let live ofzo?

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:48
Alleen beetje jammer als je last hebt van andermans levensstijl. Af en toe je frustratie ventileren over die rokersstank moet kunnen toch?

• Rutix
[...]

Dat komt vooral omdat rokers die lucht bijna niet meer ruiken en niet rokers wel. Als ik in een huis kom waar word gerookt altijd de ga ik bijna over me nek omdat het zo stinkt daar maar de mensen die er wonen zijn er aan gewend. Dat moeten ze zelf weten maar dat betekent nog niet dat het niet stinkt.

Nothing to see here!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

Rutix schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
Dat komt vooral omdat rokers die lucht bijna niet meer ruiken en niet rokers wel. Als ik in een huis kom waar word gerookt altijd de ga ik bijna over me nek omdat het zo stinkt daar maar de mensen die er wonen zijn er aan gewend. Dat moeten ze zelf weten maar dat betekent nog niet dat het niet stinkt.
Och, hetzelfde kan worden gezegd over mensen die Red Bull drinken, maar alleen over rokers mag je iets zeggen, want dat is ongezond. |:(

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Verwijderd

alwinuzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:08:
Alleen beetje jammer als je last hebt van andermans levensstijl. Af en toe je frustratie ventileren over die rokersstank moet kunnen toch?
I guess... het is alleen altijd zo jammer dat het vaak verandert in een gigantische discussie :')

• alwinuzz
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

I guess... het is alleen altijd zo jammer dat het vaak verandert in een gigantische discussie :')
Laatst ook die drugsdiscussie, niets mis mee toch? Maar als het over roken gaat vinden mensen het ineens een zinloze discussie (dat zullen dan wel vaak de rokers zijn).

Verwijderd

alwinuzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Laatst ook die drugsdiscussie, niets mis mee toch? Maar als het over roken gaat vinden mensen het ineens een zinloze discussie (dat zullen dan wel vaak de rokers zijn).
Een discussie die geen verandering teweeg brengt is imo zinloos, denk niet dat mensen uit de devschuur nu massaal stoppen met roken hoor ;)

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

D-Raven schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

RUSE is echt een geweldig spel. Als je van strategy's houd dan is dit een aanrader. Ik vermaak me er nog steeds prima mee. De campaign is ook erg sterk.
Strategie is de reden dat ik 'm gekocht heb. Maar kreeg gisteren tijdens een stukje campain alleen maar het gevoel van pionnetjes verschuiven. Zal vast goed komen als ik wat verder in de campains ben :)
alwinuzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Ontkenning :+ Heb een paar jaar terug een meid gedate die rookte, man... echt ranzig hoor. Maar zo wou zij weer geen zoen wanneer ik koffie had gedronken. Zelf dronk ze dat niet, en vond 't ook echt een ranzige smaak hebben. Tjah, zo ieder z'n ding.. maar een beetje zelfkennis / bewustzijn is wel fijn. :)

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-10 22:11
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
class Roker extends Schoorsteen {
    var $stinklucht = 0;

public function trekkie() {
        $this->stinklucht++;
        $this->adem();
    }

public function adem() {
        return $this->stinklucht;
    }
}

Ofzo ^^

Verwijderd

Flowmo schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:17:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
class Roker extends Schoorsteen {
    var $stinklucht = 0;

$this->stinklucht++;
        $this->adem();
    }

public function adem() {
    }
}

Ofzo ^^
Ieeeeeeeeeew OOPHP

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Flowmo schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:17:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
class Roker extends Schoorsteen implements iTabak {
    var $stinklucht = 0;

$this->stinklucht++;
        $this->adem();
    }

public function adem() {
    }
}

Ofzo ^^
Fixed :)

/me GateKeaper loopt nog wel eens door de fabriek van Imperial Tobacco, als je daar weg komt joh! Eerste wat je doet is douchen en je kleding in de wasmachine. Dan stink je niet naar de rook, maar damn wat een tabak's lucht.

[ Voor 25% gewijzigd door GateKeaper op 04-10-2012 13:21 ]

• Flowmo
Rokers zijn ieeeewer :P

Verwijderd

Rooklucht is idd smerig, maar dat weerhoudt me er niet van om toch een sigaret te roken :o
Ik zal het niet ontkennen hoor ! :p

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Rooklucht is idd smerig, maar dat weerhoudt me er niet van om toch een sigaret te roken :o
De Devschuur rokersruimte - hijs 1 :7

[ Voor 0% gewijzigd door Kayr op 04-10-2012 13:29 . Reden: het > de ]

Verwijderd

Broodje hete kip anyone?

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-10 13:21
met of zonder rook?

• Flowmo
Hot Chicks? Anytime!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Rutix schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Ben je nu gewoon zo'n aansteller, of ga je dan echt bijna over je nek?

Ik snap het klagen over roken wel, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die stond te kokhalzen toen ze bij iemand binnen kwamen die thuis rookte. Ik heb er zelf ook lang niet zoveel last van. Ik ga niet in het rookhok staan, maar verder heb ik er niet zoveel moeite mee als er bijv. in mijn buurt gerookt wordt.

Verwijderd

Wat jij lekker vindt ;)

Verwijderd

Patriot schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Ik snap het klagen over roken wel, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die stond te kokhalzen toen ze bij iemand binnen kwamen die thuis rookte. Ik heb er zelf ook lang niet zoveel last van. Ik ga niet in het rookhok staan, maar verder heb ik er niet zoveel moeite mee als er bijv. in mijn buurt gerookt wordt.
Jij hebt een rookhok? :(

- Of je dubbelpost ff alsof het niks is...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 13:46 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nee, maar de kroegen waar ik kom vaak wel, of er mag gewoon binnen gerookt worden.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:59

alienfruit

the alien you never expected

Het is Güggelitag :D

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

In huizen die echt blauw staan, benauwd het mij wel, maar misselijk word ik er niet van. In auto's echter, ik kan echt gewoon niet in een auto zitten waarin gerookt is! Er hoeft niet eens op dat moment gerookt te worden, al is het een dag eerder. Een kwartiertje hou ik nog uit, maar ritten van een half uur of meer is echt niet mogelijk zonder letterlijk over mijn nek te gaan.

Eerst dachten we dat ik gewoon wagenziek was, echter was het opvallend dat ik er nooit last van had bij bijvoorbeeld mijn grootouders in de auto (heb 't al van jongs af aan). Later er dus proefondervindelijk achter gekomen dat het enkel auto's betrof waarin gerookt wordt/is.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Lijkt me niet dat "stinkende lucht" kankerverwekkend is..
Snap ook niet echt waarom er een discussie wordt gevoerd over de levensstijl van iemand anders dan jezelf.
Live and let live ofzo?
Het stinkt én is kankerverwekkend.

Ik laat rokers graag leven maar rokers laten mij niet leven. Ik houd van frisse lucht, sue me.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Flowmo
kenneth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Ik laat rokers graag leven maar rokers laten mij niet leven. Ik houd van frisse lucht, sue me.
+1

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 22:34
[...]

Om ergens niet tegen te kunnen hoef je geen aansteller te zijn hoor. Sommige mensen zijn gewoon wat gevoeliger.
Hoe dan ook, ik snap de discussie ook niet. Iemand zegt: "Bah, wat een stinklucht van die mensen in de trein net zeg!" en direct vliegen er discussies op van mensen die zeggen "JA IDD!!one1oneone!" of "Nee, je miept, valt best mee, niet zeiken, je bent een aansteller, je kan er niet van over je nek gaan.... etc"

Ik vind de geur van sigaretten en rook niet storend. Of iig... Niet heel storend, het is net zoals een radio die ergens speelt, dat vind ik ook een "aanwezigheid" maar niet dat ik er echt last van heb (houd van rust en stilte :P )
Maar ik kan best begrijpen dat sommige mensen er gevoelig voor zijn, of wanneer ze een zwakke maag (kom op, zo noem je het ook als mensen over hun nek gaan van de geur van geslachte dieren enzo) hebben er last van kunnen hebben en misschien zelfs zo ver kunnen gaan als over hun nek gaan.

Ben wel van mening dat als mensen gaan schelden op rokers of rook ofzo, ze te ver gaan. Het is iets wat mensen hobbymatig of verslavingsmatig (of gewoon vanuit gewoonte) doen.
Mensen die gamen kunnen ook lastig zijn, bijvoorbeeld door hun geluid te hard te hebben staan of door mensen op 't internet uit te schelden (terwijl jij net zelf een potje aan't spelen bent).

Live and let live is een goeie regeling en zouden we allemaal maar eens moeten doen :-(

Verwijderd

kenneth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Is vast een hel voor je in een land met zoveel auto's...

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:22
Woy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Ook daar zullen naar alle waarschijnlijkheid gewoon upgrade examens voor komen. De Azure MCPD blijft overigens gewoon bestaan, maar die verloopt nu sowieso na 2 jaar.
Upgrade pad is al bekend, zag het vorige week op de site.
Vervelende is dat je van MCPD 4 naar MCSD Web weer 2 examens moet doen.
1 voor HTML5 en CSS3 en 1 voor .NET stuff.

Als je dus van 3.5 af komt kun je dus beter/sneller gewoon weer opnieuw beginnen lijkt me.

[thread refresh]
Hmm, vraag me af wanneer er een PHP vs Roken discussie ontstaat :+

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Jan_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Upgrade pad is al bekend, zag het vorige week op de site.
Vervelende is dat je van MCPD 4 naar MCSD Web weer 2 examens moet doen.
1 voor HTML5 en CSS3 en 1 voor .NET stuff.

Als je dus van 3.5 af komt kun je dus beter/sneller gewoon weer opnieuw beginnen lijkt me.

[thread refresh]
Hmm, vraag me af wanneer er een PHP vs Roken discussie ontstaat :+
PHP en roken kan sterk gerelateerd zijn op sommige momenten, lethal combination denk ik.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Sliders in de volledige breedte van de browser... dat blijft lastig :o

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Mag het nu weer even over iets anders gaan? Die hele discussie over roken wordt in De (on)terechte verkettering van rokers... al gevoerd, hoeft hier niet nog een keer

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:06:
Is vast een hel voor je in een land met zoveel auto's...
Grappig dat je in iedere discussie door rokers weer dezelfde drogredenaties gebruikt worden.

Ik heb niks tegen rokers, maar heb dan gewoon de ballen te zeggen "ja, het stinkt inderdaad en het is ongezond, maar ik kan gewoon niet zonder".

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Grappig dat je in iedere discussie door rokers weer dezelfde drogredenaties gebruikt worden.

Ik heb niks tegen rokers, maar heb dan gewoon de ballen te zeggen "ja, het stinkt inderdaad en het is ongezond, maar ik kan gewoon niet zonder".
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

En nu klaar mee...?

• Merethil
Het ging niet om jou specifiek, maar om de drogredenering die je neerzette. Die komt heeeeeeel vaak voor.
Hoe dan ook: Auto's vallen best mee. Net zoals mensen. Je moet er niet te dicht naast gaan staan. Nou zou ik dat sowieso niet doen bij een auto die veel uitstoot, want meestal is ie dan oud of rijdt ie vrij rap (en dan moet je er natuurlijk niet heel dichtbij staan :P )

Even een thread-change:

Magento is een kutpakket! Vet log en traag!
Heb ik het eindelijk een beetje onder de knie, werkt m'n footer niet mee omdat ie constant de default versie weer aanvinkt in de configuration en m'n eigen phtml files niet uitleest (ofzo, kan niets anders bedenken).
Heel freaky.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Magento ;(

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 23:40
.Gertjan. schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Hoewel veel detacheerders hun pas afgestudeerden naar dit soort trainingen stuurt staat Microsoft daar niet om te springen.
Onzin, Microsoft biedt mij als student partner JUIST dit soort cursussen aan, ik mag er 3 volgen op hun kosten (met eventueel herexamen). In ieder geval de mensen die ik heb gesproken binnen Microsoft vinden juist dat er in het onderwijs te weinig aandacht aan wordt besteed.

• Hydra
Merethil schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:17:
Het ging niet om jou specifiek, maar om de drogredenering die je neerzette.
Precies. En nu klaar.

Ander onderwerp: we hebben echt te weinig vrouwen op kantoor. Op dit moment hebben we er eigenlijk maar eentje die echt lekker is, maar ik kan moeilijk daar de hele dag achteraan hobbelen en bovendien heeft onze marketing manager al dibs. Hoe's de ratio bij jullie? Net zo dramatisch?

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Precies. En nu klaar.

Ander onderwerp: we hebben echt te weinig vrouwen op kantoor. Op dit moment hebben we er eigenlijk maar eentje die echt lekker is, maar ik kan moeilijk daar de hele dag achteraan hobbelen en bovendien heeft onze marketing manager al dibs. Hoe's de ratio bij jullie? Net zo dramatisch?
Ongeveer 5:40 geloof ik :'(

Verwijderd

Ik heb 1 meisje bij mij in de klas zitten maar ik heb nog niet het geluk van ze lekker te mogen noemen. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk :'(

• Kips
wij hebben 1:3 denk ik als ik alle afdelingen meetel... weinig te klagen hier :)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Euh, geen vrouwen hier :+ Maar ik heb een vriendin, dus mag niet klagen O-)

• Merethil
Dat was mijn idee toen ik de opdracht kreeg. Helaas zit het gekoppeld met Byte (onze host) en Clang (ESP) waardoor het "perfect is om webshops te maken voor klanten!".

AAAAAARGH. Dus... Dit pakket gaan we probably niet gebruiken :P
Ik zit nog liever die hele webshop én de CMS voor ALLE klanten te typen dan dat ik Magento misbruik.
[...]

Mijn afdeling? 6 : 0 mannen:vrouwen...
Hele bedrijf? 4:1 mannen:vrouwen ongeveer. Wat zoek je voor type? We hebben pakweg 1000 man dus zeker 250 vrouwen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Merethil op 04-10-2012 14:26 ]

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Wij hebben alleen maar 3 mannen op dit kleine kantoortje, dus de ratio is 0, oneindig of error, zo u wilt.

• Hydra
TheNephilim schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:25:
Euh, geen vrouwen hier :+ Maar ik heb een vriendin, dus mag niet klagen O-)
Ik heb ook een vriendin maar vind dat ik weldegelijk mag klagen hierover! Wij mannen zijn op aarde gezet met maar 1 doel! ;)

We hadden hier eerst nog 2 chicks die echt lekker waren (1 was de PA van de CEO, iets ouder (36) maar echt bizar goed figuur. Maar die zijn helaas weg. Dus nu is de balans ongeveer 1:34 ofzo :(
Merethil schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:25:
Mijn afdeling? 6 : 0 mannen:vrouwen...
Hele bedrijf? 4:1 mannen:vrouwen ongeveer. Wat zoek je voor type? We hebben pakweg 1000 man dus zeker 250 vrouwen :P
Lange benen, lekker kontje, goeie tieten een pre. Een IQ van boven de 100 ook ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 04-10-2012 14:28 ]

Verwijderd

Merethil schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

Dat was mijn idee toen ik de opdracht kreeg. Helaas zit het gekoppeld met Byte (onze host) en Clang (ESP) waardoor het "perfect is om webshops te maken voor klanten!".

AAAAAARGH. Dus... Dit pakket gaan we probably niet gebruiken :P
Ik zit nog liever die hele webshop én de CMS voor ALLE klanten te typen dan dat ik Magento misbruik.
Magento lijkt mij nou niet het pakket waarbij je met de hand in al je templates wil gaan zitten kutten; ook slechte ervaringen mee :(.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010

Firesphere

Yoshis before Hoshis

<body bgcolor="chucknorris">
WTF! _O-

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• alwinuzz
Kips schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:23:
wij hebben 1:3 denk ik als ik alle afdelingen meetel... weinig te klagen hier :)
Hier op de studie ook 1:3...

... maar dan dus 3x zoveel vrouwen >:)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Why does HTML think “chucknorris” is a color? :*)

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 04-10-2012 14:29 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Hydra
alwinuzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:28:

Een middebare-schoolvriend van me wist echt niet welke vervolgopleiding hij wou doen. Hij's dus maar toerisme gaan doen, in Groningen. Ra ra waarom.

Verwijderd

alwinuzz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Ik zit op een campus waar enkel technologie-gedreven studies worden gegeven. Denk maar aan studies zoals Toegepaste Informatica, Electronica-ICT, Bouwkunde, Electromechanica en nog een paar van dat soort zaken.
Ik mag blij zijn als hier op school 10 vrouwelijke studentes rondlopen.

• Merethil
Hydra schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:27:
[...]

Ik heb ook een vriendin maar vind dat ik weldegelijk mag klagen hierover! Wij mannen zijn op aarde gezet met maar 1 doel! ;)

We hadden hier eerst nog 2 chicks die echt lekker waren (1 was de PA van de CEO, iets ouder (36) maar echt bizar goed figuur. Maar die zijn helaas weg. Dus nu is de balans ongeveer 1:34 ofzo :(

[...]

Lange benen, lekker kontje, goeie tieten een pre. Een IQ van boven de 100 ook ;)
Het IQ lukt niet. Daarvoor in de plaats rijdt ze ongeveer 120 op binnenweggetjes en 180 op de snelweg. Ook goed? :P

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Vrouwen? Wat zijn dat?

We hebben plusminus 100 werknemers hier in NL waarvan een handjevol vrouwen, allen in de niet-technische takken van sport (office management, finance, training). Op kantoor bij m'n opdrachtgever zitten een handjevol niet-technische vrouwen, waarvan (raar genoeg) het meerendeel van euh. midden-oosterse en/of noord-afrikaanse afkomst is (moeilijk te raden). Of middelbare / oudere leeftijd, :+.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Inclusief stagiaires: 7 man / 4 vrouw.
Reclame / communicatie / webdevelopment

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Zijn er dan echt helemaal geen vrouwen die dit lezen en denken: Wat een stel varkens!?

Verwijderd

NSFW
Op Reddit kwam ik laatst deze dame tegen.
Diegene die kan raden hoe oud ze is krijgt een (virtueel) koekje.

• alwinuzz
Ik ben een kerel en zelfs ik denk dat al :P

@Rubinski: damn echt oud, zou je niet denken nee. Hoeveel photoshop zou er gebruikt zijn?
Koekje is voor de volgende, ik heb vals gespeeld.

[ Voor 62% gewijzigd door alwinuzz op 04-10-2012 14:40 ]

• Kips
Davio schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:37:
Zijn er dan echt helemaal geen vrouwen die dit lezen en denken: Wat een stel varkens!?
die drinken thee...

• Kips
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:38:
NSFW
41

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

No way, ze is toch veel jonger dan dat?

Verwijderd

Ben ik de enigste die vandaag al een bak of 7 op heeft en nog steeds vermoeid is of hoe zit het?

Verwijderd

Patriot schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Nop, als ik me niet vergis is ze zelfs nog wat ouder dan 41.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Haan

dotnetter

Patriot schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Kom op, een beetje tweaker heeft toch direct gevonden wie het is ;)?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:42:
Ben ik de enigste die vandaag al een bak of 7 op heeft en nog steeds vermoeid is of hoe zit het?
En je bent zeker dat je geen decafeïne aan het drinken bent? ;)

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:38:
NSFW
Dat is Marie-Louise Parker van Weeds, toch? http://www.imdb.com/name/nm0000571/
If so dan is ze 48

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Kom op, een beetje tweaker heeft toch direct gevonden wie het is ;)?
Heilige poep... :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

En je bent zeker dat je geen decafeïne aan het drinken bent? ;)
Voor zover ik weet hebben we niet eens decaf hier ;o

Verwijderd

Inderdaad, dat is de dame in kwestie. 48 jaar.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Code completion doet het ineens niet meer... wat moet ik daar nou weer mee :+ (NetBeans IDE)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Haan

dotnetter

Did you try turning it OFF and ON again? :+

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

TheNephilim schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:48:
Code completion doet het ineens niet meer... wat moet ik daar nou weer mee :+ (NetBeans IDE)
Restart geprobeerd? Lijkt erop dat de lookup in netbeans soms kapoet gaat om welke rede dan ook ;(.

• BM
  • Laatst online: 13:34

BM

Moderator Spielerij
Bij ons in het bedrijf: 5:1, dat is meteen ook het hele personeel, 6 man in dienst :+

Kantoorpand waar we nu (tijdelijk) zitten lopen wel een aantal heeeeele leuke dames rond, niet vervelend om die af en toe voorbij te zien dartelen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:42:
Sinds ik minder koffie ben gaan drinken voel ik me 's middags een stuk fitter. 8)7 oOo

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Rutix
[...]

Ookal wilde MueR dat we de discussie stoppen wil ik toch even reageren. Het was meer een beeldspraak al hoe wel ik wel in huizen ben geweest waar er zo erg werd gerookt dat ik wel bijna over me nek ging ja. Ik vind het gewoon heel erg smerig en kan er ook niet zo tegen. Ik ben dan niet meteen een aansteller en als ik dat wel ben volgens jou dan call ik dips om jou voor alles wat jij negatief beschouwt aansteller te noemen O-)

Nothing to see here!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Bij ons is het 1:3.

1:2 bij sales/office-/projectmanagement en 1:2 bij design, geen bij development.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haan schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:49:
Did you try turning it OFF and ON again? :+
en
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

Restart geprobeerd? Lijkt erop dat de lookup in netbeans soms kapoet gaat om welke rede dan ook ;(.
Ah, ik probeerde opacity: 0.5; in te voeren, opacity kent ie blijkbaar nog niet :+

Verwijderd

TheNephilim schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

en

[...]

Ah, ik probeerde opacity: 0.5; in te voeren, opacity kent ie blijkbaar nog niet :+
Ik geloof dat je attributes zelf toe kan voegen voor auto-completion; weet alleen ff niet meer hoe
Pagina: 1 ... 180 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.