Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
6:55 stond ik ernaast
7:05 liep ik de voordeur uit
7:25 in de trein
Té vroeg
We are shaping the future
7:00 stond de wekkerAlex) schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:29:
6:40 ging de wekker
6:55 stond ik ernaast
7:05 liep ik de voordeur uit
7:25 in de trein
Té vroeg
6:00 stond ik ernaast
6:25 liep ik de voordeur uit
6:26 in de auto
7:25 op het werk
Vroeger!
Wel lekker om eens een uur eerder dan gepland uit bed te komen, i.p.v. andersom. Nog redelijk fit ook!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
8:32 bij de voordeur van m'n huidige opdrachtgever. 8:35 aan m'n bureau. En collega's zijn er nog niet.
7:40 PC losgekoppeld en verhuisd
9:00 PC eindelijk goed aangesloten met goede scherm en aan het werk
Lokaal waar ik als externe zit wordt vandaag omgebouwd zodat er tijdelijk dubbel zo veel mensen kunnen werken. Vandaag dus moeilijk werken, en vanaf morgen wordt het pas echt lekker druk
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
7.50 begint de telefoon te blèren
7.55 opstaan
8.15 de deur uit
8.22 op het werk
8.35 aan de koffie
Gotta love korte reistijden.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Verwijderd
6u45: wekker
????: ?????
7u45: opgestaan
8u45: werk
7:30 opstaan
7:55 de deur uit
8:10 gaat de wekker (werd uit mezelf eerder wakker, dus eerder naar werk gegaan)
8:11 in de trein
8:52 aangekomen op station
9:05 aangekomen op werk
en dan in middag korte pauze houden om 15 minuten eraf te snoepen. Ik gan dan 17:15~17:20 richting huis en dan kom ik ongeveer 7 uur thuis aan met *iets* te eten.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
7u30: 2e wekker
7u45: gsm
9u: opgestaan
Zalig om toch nog als student 3 maanden "niks" te moeten doen
7:00 De kleine heeft honger en m'n vriendin geeft haar een flesje, ik tuk lekker door
7:30 De kleine gaat d'r bedje weer in
8:00 Ik kom m'n bed uit, douche + ontbijt
8:30 Uurtje werken
9:30 kleine naar KDV en naar kantoor
10:00 op kantoor
https://niels.nu
Als ik op de zaak zit dan ziet het er ongeveer zo uit:
7:45 wekker voor de 2de keer wegdrukken om dan toch maar op te staan
8:00 De deur uit
8:25 Aangekomen op werk
17:00 (maar varieert) weer nach hause
7:35 opgestaanBleeeee Brrrrrr
Bup bup bup bup brrrrrrr bup
Hmmmpfffffgggrrrrr wawawawawawa
brrrbebebebebuuuuubebe
8:30 dochter naar m'n ouders gebracht, daar nog even een kopje thee gedronken
9:30 weer thuis
9:45 op kantoor
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
5:55 Wekker
6:10 Joggen
6:30 Douchen
6:45 Ontbijten en chillen
7:30 Gereedmaken voor vertrek
7:40 Aanlopen
8:00 Trein
8:20 Bus
8:45 Werk
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
9:10 wakker
9:20 douche
10:00 uit douche
10:20 aan het werk aan keukentafel
???
ergens in de middag op kantoor
5:08 in de auto (wassen + tanden poetsen)
5:58 op het werk.
Damn, dat is pas hardcore. Waar werk je in godsnaam dat je zo vroeg op je werk (moet?) zijn?Snake schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:25:
5:00 wekker (zo'n wakeup light, anders geraak ik niet wakker)
5:08 in de auto (wassen + tanden poetsen)
5:58 op het werk.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Helaas moet ik ver rijden. En als ik goed vroeg vertrek heb ik geen file, en kan ik op tijd hier vertrekken (al moet ik eerlijk zijn, de laatste tijd zit ik hier 12 uur / dag...)Korben schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:26:
[...]
Damn, dat is pas hardcore. Waar werk je in godsnaam dat je zo vroeg op je werk (moet?) zijn?
9.15 wakker
9.30 gedouched
10.00 op kantoor.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
creator1988 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:24:
9:00 wekker
9:10 wakker
9:20 douche
10:00 uit douche
???
Dat waren mijn streeftijden toen ik nog geen kind had
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
06:15 onderweg naar zwembad
07:00 werk
18:30 terug naar huis
Prutser, je kan niet hotlinken vanaf funnyjunk
Plaatje doet niet.D-Raven schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:31:
[...]
hang jij 40 minuten onder de douche?
[afbeelding]
10.25 wakker worden
10.30 niks doen de hele dag
7:39 wekker
7:48 wekker
7:57 wekker
8:06 wekker
8:15 wekker
8:24 wekker
8:33 opgestaan
8:45 gedoucht en ondertussen is de havermout klaar
9:00 gegeten
9:10 aangekleed
9:15 op de fiets
9:20 op kantoor
Slowstarter
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Lunch je dan om 9 uur?Snake schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:27:
[...]
Helaas moet ik ver rijden. En als ik goed vroeg vertrek heb ik geen file, en kan ik op tijd hier vertrekken (al moet ik eerlijk zijn, de laatste tijd zit ik hier 12 uur / dag...)
Overigens
7:20 wekker
7:45 gedoucht en aangekleed
7:50 kommetje ontbijtgranen gegeten en kopje thee dat mijn vrouw elke dag zet (aangelengd met koud water om hem drinkklaar te maken) gedronken
8:00 na 10 min. fietsen op kantoor aankomen
Gek genoeg zit ik nu gedetacheerd bij een bedrijf dat dichter bij mijn huis is dan ons eigen kantoor, wat zo'n 25 min. met de auto is. Meestal is het andersom, de vorige klant was 45 - 60 min. rijden. Maar via VPN icm. Remote Desktop kan ik overal vandaan werken, ideaal is dat toch. Ik ben ook de enige die dit werk doet, dus ik hoef niet dagelijks met collega's in conclaaf.
[ Voor 49% gewijzigd door Davio op 02-07-2012 10:37 ]
Snooze met 9 minuten, hehekenneth schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:33:
7:30 wekker
7:39 wekker
7:48 wekker
7:57 wekker
8:06 wekker
8:15 wekker
8:24 wekker
8:33 opgestaan
Je kan ook je wekker op 8:15 zetten, kan je alsnog een kwartiertje wakker worden en kost het iets minder moeite. Doe ik tegenwoordig ook, werkt meestal wel. Wel na wekker meteen iets doen om wakker te blijven, zoals met je mobiel 'ff een website checken ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Gamebuster op 02-07-2012 10:38 ]
lol... daarnet werkte ie nog, maar was natuurlijk cache. Ok ik pleur m ergens anders wel. moment.oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Prutser, je kan niet hotlinken vanaf funnyjunk
Ah gamebuster is me al voor. Dan laat ik t maar zo
[ Voor 9% gewijzigd door D-Raven op 02-07-2012 10:39 ]
Hehe, ja ik kalk altijd de hele glazen douchewand vol met mijn hersenspinsels. Ideaal ook om talks te bedenken
Idem. Met het verschil dat ik maar 10-15 minuten van kantoor af woon..oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:31:
Dat waren mijn streeftijden toen ik nog geen kind had
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 02-07-2012 10:42 ]
lol, volkalken waarmee? is het water bij jou zo hard dan dat je na 5 min. al kunt gaan tekenen op de muur?creator1988 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:40:
[...]
Hehe, ja ik kalk altijd de hele glazen douchewand vol met mijn hersenspinsels. Ideaal ook om talks te bedenken
Maar herkenbaar, ik heb dat als ik in de auto zit onderweg naar x, wat ik overigens echt moet afleren aangezien het mijn rijvaardigheid niet ten goede komt
Heb al een paar keer gehad dat ik thuiskwam en gewoon niks meer van de reis naar huis kon herinneren. Mental auto-pilot ftw.
Golden shower?
Dat herken ik, ook met de trein.D-Raven schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:44:
[...]
Heb al een paar keer gehad dat ik thuiskwam en gewoon niks meer van de reis naar huis kon herinneren. Mental auto-pilot ftw.![]()
Ik heb een tijd bij een klant in Amsterdam gezeten, en dat was nog voordat de Fyra reed. Vanuit Breda deed je er dan ongeveer 1u45 over om in Amsterdam te komen. Ik heb het echt een aantal keer gehad dat ik zoiets had van "Oh verhip, ik ben alweer bij Breda". Vooral omdat ik dan net lekker bezig was op mijn netbook
Niet geheel onverwacht verstookte ik toen dus ook 2,5 GB aan mobiel dataverkeer per maand
Doe mij zo'n schema!creator1988 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:24:
???
Van die mensen die niet reageren op bugreports.
De site van de lokale woningbouw doet het al een paar maanden niet in Chrome, vanwege een redirect loop, terwijl IE en Firefox prima werken. Verder zitten er een aantal hinderlijke bugs in de site. Af en toe verandert er nog iets aan de functionaliteit van de site, dus er wordt nog aan gewerkt. Heb ik de sitebouwer gemaild, geen respons. Dezelfde mail iets uitgebreid met Jip en Janneke-taal en naar de woningbouw zelf gemaild, weer geen antwoord.
Ook de maker van USB Webserver (portable xampp-installatie) heb ik al een behoorlijke tijd geleden een tweetal storende, maar gemakkelijk te verhelpen bugs gestuurd. En niet eens een "bedankt" of "gaan we naar kijken", nee, de bugs zitten er tig versies later nog steeds in. Ook de incidentele Firefox-, Android- en Thunderbird-bug die ik report wordt genegeerd.
Stoppen met reporten dan maar, of minder futiele issues zoeken en alleen echt grote lekken reporten?
Of ik sta natuurlijk gewoon ergens op een Global Internet Ignore List. Kan iemand deze post wel zien?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 02-07-2012 10:52 ]
6:10 Opstaan
6:12 Douchen
6:25 Aankleden
6:30 Ontbijt met tv
7:05 vertrek naar werk
7:25 Op Werk achter het bureau
5:45 opstaan
6:04 auto
7:45 werk
Gelukkig is dit niet standaard, maar wel soort van maandagritueel.
Je post is echt ontzettend onsamenhangend, waar heb je het nou over?CodeCaster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:50:
[...]
Doe mij zo'n schema!Ik mag nu rond 8:00 uur uit bed, douchen, 8:22 de deur uit met ontbijt in de hand, 8:23 in de trein, 9:00 op werk. Alsnog prima te doen, maar ik wil ook wel weer eens thuiswerken en/of uitslapen (jaja, acht uur is ook uitslapen volgens sommigen).
Van die mensen die niet reageren op bugreports.![]()
Of ik sta natuurlijk gewoon ergens op een. Kan iemand deze post wel zien?
Op wie reageer jij nu ook al weer (http://puu.sh/FfiB)?Korben schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:58:
[...]
Je post is echt ontzettend onsamenhangend, waar heb je het nou over?
Stop je zoveel werk in een game maar spendeer je totaal geen aandacht aan keyboard controls
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Oef, dat is echt belabberd slecht... breng dan gewoon geen game voor de PC uit!.oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:08:
[video]
Stop je zoveel werk in een game maar spendeer je totaal geen aandacht aan keyboard controls
Consoles zijn nergens goed voor zie ik al wel weer, ze hebben in ieder geval gezorgd voor een boel slechte ports XD
Nouja, eigenlijk heeft Davio gewoon gelijk:Gamebuster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:37:
[...]
Snooze met 9 minuten, hehe![]()
Je kan ook je wekker op 8:15 zetten, kan je alsnog een kwartiertje wakker worden en kost het iets minder moeite. Doe ik tegenwoordig ook, werkt meestal wel. Wel na wekker meteen iets doen om wakker te blijven, zoals met je mobiel 'ff een website checken ofzo.
Ik weet niet wat het is, normaal kom ik van maart-oktober vrij makkelijk mijn bed uit, alleen van november tot en met februari is het een ramp. Tijd om keihard HTFU te schreeuwen in de spiegel.Davio schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:38:
Of gewoon als een vent gelijk opstaan.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dev's zijn uiteraard de schuldigen, maar laten we zeggen dat consoles aan de wieg stonden van het gebeuren. Zonder consoles waren er immers geen ports..oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:19:
Typisch hoe PC gamers altijd de schuld leggen bij de consoles en niet bij de developers
Is het ontwikkelen voor Xbox bijna gelijk aan PC, op de besturing na? De PS3 is weer totaal iets anders heb ik altijd begrepen, maar werkt Xbox ook gewoon met DirectX en x86 en dergelijke?
Zonder PC's waren er ook geen PC-ports. Het komt door de PC dat er slechte PC ports worden uitgebracht!TheNephilim schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:22:
[...]
Dev's zijn uiteraard de schuldigen, maar laten we zeggen dat consoles aan de wieg stonden van het gebeuren. Zonder consoles waren er immers geen ports.
Zonder PC gamers werden er ook geen PC-ports gemaakt. Het komt door de PC gamers zelf dat er slechte PC ports worden uitgebracht!
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 02-07-2012 11:42 ]
(lees: alle shooters)
[ Voor 75% gewijzigd door alienfruit op 02-07-2012 12:15 ]
Wat valt er te snappen aan dat een spel vanwege slechte controls onspeelbaar is dan?alienfruit schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:12:
Nog steeds clueless.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Neem het dan maar gewoon aan van iemand die wel spelletjes speelt; het is /facepalm waardig
Doet me beetje denken aan QWOPOkkE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:25:
Nu net pas het filmpje bekeken. Oh my god, dat is wel echt een enorme epic fail, die controls.
Qwop had de controls op logische plaatsen zitten
Die 'idiote lettercombinaties' (WASD) zijn anders een stuk logischer om te gebruiken als je met rechts muist. In de buurt van WASD zitten een heleboel toetsen voor andere functionaliteit die je makkelijk moet kunnen aanspreken. Om maar even Skyrim als voorbeeld te nemen: Q is je favorites, E is 'use', R is sheathe/unsheathe, F is camera wisselen, T is wachten, Tab is menu. Die kun je allemaal bereiken zonder je hand van WASD af te halen, en bij pijltjes is dat veel lastiger.alienfruit schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:12:
Nog steeds clueless. Is het net zoiets als die spelletjes waar je altijd die idiote lettercombinaties moet gebruiken ipv. de pijltjestoetsen?
Ook kun je met WASD gewoon met je duim de spatiebalk bedienen ipv. Insert ofzo.
Ook is het inderdaad zo dat er rond WASD meer toetsen zitten. Zo kan je in sommige spellen met Q en E strafen of om een hoekje kijken.
Ja oisyn, het is de schuld van de devvers die er niet genoeg aandacht aan besteden, maar ondertussen is het zo common place geworden dat ik gewoon een hekel aan ports in het algemeen. Net alsof de PC versie altijd een afterthought is.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Druk op 'A'. A? Speler drukt op A op toetsenbord, er gebeurt niks. Speler drukt dan maar Enter. Aha, Enter = A.
De UI vind ik persoonlijk wel meevallen, behalve het skills-menu, dat is echt bagger. Maar dat er geen high-res-graphics waren ten tijde van release vond ik inderdaad complete onzin. Het past niet op een DVD. So the fuck what? Het is toch gekoppeld aan Steam? Lever dan op de DVD alleen een installer die Steam installeert, een account voor je aanmaakt en het spel toevoegt aan Steam, en de content die download je maar.MueR schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:02:
Ik heb een hekel aan console ports. Voornamelijk omdat ze vrijwel altijd slecht uitgevoerd worden. Skyrim bijvoorbeeld: omdat de consoles het niet aankunnen zijn er geen hi-res graphics beschikbaar bij release, de UI werkt niet lekker op de PC want deze is duidelijk opgezet voor de beperkte besturing van de console en meer van dat. En Skyrim was dan nog "redelijk" geport, hoewel die echt beter hun best hadden moeten doen gezien de enorme modding community die de Elder Scrolls games al jaren steunt.
Ja oisyn, het is de schuld van de devvers die er niet genoeg aandacht aan besteden, maar ondertussen is het zo common place geworden dat ik gewoon een hekel aan ports in het algemeen. Net alsof de PC versie altijd een afterthought is.
En dat is je goed recht. En ik snap het ook wel, er wordt té vaak té weinig aandacht aan besteed. Maar waar ik tegen ageerde was het feit dat de consoles daar vaak de schuld van krijgen, wat gewoon kortzichtig boerenvolkretoriek is. "Ik zit in kamp X, maar in kamp Y zitten meer mensen dus dat krijgt meer aandacht. Kamp Y is dus stom!"MueR schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:02:
* .oisyn gamet overigens op zowel console als PC, afhankelijk van het type game en of z'n vrouw TV wil kijken
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 02-07-2012 13:20 ]
Ik ben toch ook niet boos op mijn tosti-ijzer als die mijn tosti laat aanbranden.
Het is trouwens niet zo dat ik letterlijk de console de schuld geef, maar meer het idee erachter. Consoles en PC's zijn gewoon 2 verschillende dingen, die in mijn ogen niet (altijd) geschikt zijn voor dezelfde games. Shooters (zoals al genoemd) kun je gewoon nooit zo goed spelen op een console, als dat het kan op een PC. Aan de andere kant leent de controller van een console zich weer beter voor andere spellen.
Ah Prometheus lijkt mij ook erg vet! Nog niet gezien overig, misschien een bezoekje bioscoop waard als hij draait XDalienfruit schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:26:
Grr, nog weken wachten tot Prometheus én de nieuwe Batman film in de bioscoop komen hier in Zwitserland
Al is dat probleem met een gamepad uiteraard snel opgelost.
Ik heb de Tony Hawk serie redelijk plat gespeeld op de PC met mijn trouwe gamepad.
Met dat specifieke voorbeeld ben ik het niet eens. Er zit weldegelijk behoorlijk wat progressie in games als Fifa en Pro Evolution Soccer (en dan heb ik het niet over de spelersdatabase en transfers)Hydra schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:42:
Net zoals dat er ieder jaar weer een nieuwe FIFA uitkomt die ook eigenlijk weinig toevoegt.
[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 02-07-2012 14:08 ]
En als ze een "Road to World Cup" editie uitbrengen waarbij je dus niet eens het WK zelf kan spelen, wordt het helemaal erg.
Om de een of andere reden wilde mijn hippe convertible tablet geen handschrift meer herkennen. Na een tijdje prutsen bleek dat te komen omdat de taal op Nederlands stond maar windows alleen handschriften wil herkennen in {systeemtaal} of Engels. Laat {systeemtaal} nu net óók Engels zijn omdat ik dat bij het installeren heb gekozen... omdat ik altijd een Engelstalige windows gebruik.
Nouja, restore to factory state dan maar en dit keer wél Nederlands kiezen. Gelukkig ben ik er op tijd achtergekomen...
Zucht. Duurtlang, zelfs met SSD.
Hangt dat dit ook niet af van de Windows versie?ValHallASW schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:26:
[...]maar windows alleen handschriften wil herkennen in {systeemtaal} of Engels.
* RayNbow heeft met Win7 Ultimate volgens mij handschriftondersteuning voor meerdere talen...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heb ook maar ff gekekeken. 222% cpu :x Nu dus gefixt. BedanktHipska schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:21:
Halve voormiddag zitten zoeken in allerhande log files waarom een java proces zo veel cpu verbruikte en de system load zo hoog was, bleek het de schrikkelseconde bug te zijn en op te lossen door gewoon even date -s "`date`" uit te voeren.
Klopt, maar er zat Win7 Pro bij, en een upgrade naar Ultimate voor zoiets gaat natuurlijk helemaal nergens over.RayNbow schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:32:
* RayNbow heeft met Win7 Ultimate volgens mij handschriftondersteuning voor meerdere talen...
Enfin, "Bureaublad voorbereiden...." - ik kon 'm iig op Nederlands zetten.
Heb nog geen servers gevonden die er last van hebben. Allemaal CentOS machines trouwens, misschien hebben die er geen last van.Hipska schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:21:
Halve voormiddag zitten zoeken in allerhande log files waarom een java proces zo veel cpu verbruikte en de system load zo hoog was, bleek het de schrikkelseconde bug te zijn en op te lossen door gewoon even date -s "`date`" uit te voeren.
Graag gedaanPhoenix1337 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:33:
Heb ook maar ff gekekeken. 222% cpu :x Nu dus gefixt. Bedankt
Was ook op CentOS hierTheNephilim schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:36:
Heb nog geen servers gevonden die er last van hebben. Allemaal CentOS machines trouwens, misschien hebben die er geen last van.
Je hebt juist een seconde langer kunnen slapenDavio schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:23:
Ah ja, de schrikkelseconde, daarom kon ik zo moeilijk uit bed komen vanochtend.
Maar vast niet zo erg als die van André Kuipers.
Haha, nee die kon niet eens meer lopen bij terugkeer op aardeDavio schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:05:
Toch een jetlag!
Maar vast niet zo erg als die van André Kuipers.

Een plaatje van een slotje en zeggen dat je gegevens veilig zijn. Dat niemand dat eerder heeft bedacht!
Hmmm, meteen maar even die 6 J&C boxers besteld!kenneth schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:17:
Na al dat gezeik met beveiligingsproblemen en de bijbehorende vertrouwensbreuken heeft dagaanbiedingen.nl eindelijk de oplossing gevonden:
[afbeelding]
Een plaatje van een slotje en zeggen dat je gegevens veilig zijn. Dat niemand dat eerder heeft bedacht!
Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen... sorry..oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:52:
re-re-re-re-re-re-REPOST!!!!11
[ Voor 52% gewijzigd door OkkE op 02-07-2012 15:55 ]
Ik heb niet veel ervaring in UX, maar zou een groene button niet eerder tot aanmelden uitnodigen? Dat is mij verteld :-)kenneth schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:17:
Na al dat gezeik met beveiligingsproblemen en de bijbehorende vertrouwensbreuken heeft dagaanbiedingen.nl eindelijk de oplossing gevonden:
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Z-Dragon op 02-07-2012 15:58 ]
^ Wat hij zegt.
In Utrechtse stadsbussen zie je vaak een sticker op het raam in de trant van:
Dus eerst 3x 1e persoon, en daarna ineens 2e persoonHeeft u een geldig vervoersbewijs?
Ja, ik heb een gestempelde strippenkaart
Ja, ik heb een kaartje gekocht bij de chauffeur
Ja, ik heb een abonnement
Nee, bij controle ontvangt u een boete van €60,-
Interessant om te lezen!OkkE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:44:
Leuke (vind ik) rant over PHP: http://me.veekun.com/blog...-a-fractal-of-bad-design/
[...]
Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen... sorry.![]()
![]()
Die boete is dan voor de controleur?.oisyn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:10:
Daar kan ik ook niet tegen.
In Utrechtse stadsbussen zie je vaak een sticker op het raam in de trant van:
[...]
Dus eerst 3x 1e persoon, en daarna ineens 2e persoon
Ik er ook niks .Korben schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:58:
[...]
Je post is echt ontzettend onsamenhangend, waar heb je het nou over?
Zo subtiel, die updates aan Chrome. De bookmarkbalk heeft zijn derde restyle binnen een maand ondergaan, nu heb je weer Windows 95-schaduwen onder de knoppen:

Daarnaast lijkt de tekst op de knoppen nu wéér een andere tint blauw dan de afgelopen drie keer. Ik weet nog niet of ik die constante wijzigingen nou leuk of lastig vind.
CodeCaster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:46:
[...]
Zo subtiel, die updates aan Chrome. De bookmarkbalk heeft zijn derde restyle binnen een maand ondergaan, nu heb je weer Windows 95-schaduwen onder de knoppen:
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Well, you can undo itRobIII schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Thanks for pointing that out. Now I can't unsee it...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.