De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.001.468 views

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 15:07
Haha, er wordt best wel veel gesproken over mijn toetsenbord.
Het is een Keytronic Ergoforce KT2001 (PS2 :(), volgens mij worden ze niet meer verkocht.
Ik gebruik hem nog steeds omdat ik hem superfijn vind tikken, als je een toets hebt aangeslagen veert hij op een of andere manier fijn terug. Als ik op een ander toetsenbord tik, dan merk ik het verschil wel.

Ohh, heb even op eBay gekeken en daar is wel iemand die ze nieuw verkoopt (zwart met USB): http://www.ebay.com/itm/N...m41670c4838#ht_879wt_1139

En over koffie:
Thuis heb ik Beukenhorst espresso bonen (wel prijzig), op het werk drinken we Oke Koffie (Bonen uit België).

[ Voor 9% gewijzigd door Solopher op 29-06-2012 10:56 ]

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 10:53
Tja, een bonenmachine voor mij alleen vind ik wel een beetje prijzig. Vandaar maar gewoon DE aroma rood voor mij.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:32

alienfruit

the alien you never expected

Ik kwam net het DAS toetsenbord tegen: http://www.daskeyboard.com/model-s-professional/
Maar deze zou ik wel willen hebben: http://pckeyboard.com/page/IBMKBD/IBMxxxx

[ Voor 31% gewijzigd door alienfruit op 29-06-2012 11:57 ]

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01-2025
Moet je wel de versie zonder opdruk op de toetsen nemen.

• alienfruit

alienfruit

Waarom?

• Davio
Leer je beter van typen. :9

Verwijderd

Lol. Wie kijkt er dan naar z'n toetsenbord tijdens het typen..? :N

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik niet, heb een Franse MBP met Azerty toetsenbord, maar natuurlijk gewoon op Qwerty ingesteld. Als ik dan naar de toetsen kijk raak ik van slag :P

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19
Solopher schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:55:
Haha, er wordt best wel veel gesproken over mijn toetsenbord.
Het is een Keytronic Ergoforce KT2001 (PS2 :(), volgens mij worden ze niet meer verkocht.
Heb er 5 aangeschaft voor €5 per stuk toen ik vernam dat ze uit de handel genomen werden. :P

Eerste is al EOL door een bak koffie met als gevolg permanente stickykeys. door de suiker :/

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
Manuel schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:38:
[...]

Ik had laatst hier een topic op GoT gezien en het ging over namaak capsules. Ik ga straks eens kijken of ik het kan weer vinden.

Update:
Heb even lopen te zoeken en ik kwam uit op de volgende link:
Espresso XO
http://www.espressokopen....esso-en-dolce-gusto-cups/
Zijn die ook (net zo) lekker?
Wil naast m'n koffiemachine ook nog wel een Dolce Gusto of ander Nespresso apparaat, maar die cups zijn zo enorm duur, zeker als je een speciale wilt.
Als de namaak ongeveer net zo goed is, wordt het al een stuk aantrekkelijker.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

farlane schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:44:
Eerste is al EOL door een bak koffie met als gevolg permanente stickykeys. door de suiker :/
Langdurig spoelen met heet water.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2012 12:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 16:33

TheNephilim

Wtfuzzle

farlane schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Heb er 5 aangeschaft voor €5 per stuk toen ik vernam dat ze uit de handel genomen werden. :P

Koffie met suiker? :o Ja dat kan ook niet natuurlijk :p Koffie straft meteen... (a)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt. Daarom drink ik mijn suiker met thee :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

In de thee gooi ik wel suiker, maar koffie drink ik gewoon zwart en zonder suiker XD

Zonde van de koffie, terwijl ik suiker bij thee een smaakversterker vind.

[ Voor 31% gewijzigd door TheNephilim op 29-06-2012 12:49 ]

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

TheNephilim schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:48:
In de thee gooi ik wel suiker, maar koffie drink ik gewoon zwart en zonder suiker XD

Als je alleen van die saaie English Blend troep van DE drinkt wel, ja. Als je de wat betere theeën drinkt, daar heb je echt geen suiker meer bij nodig.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Verwijderd

TheNephilim schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:48:

Ligt wel een beetje aan de koffie natuurlijk. Bij sommige koffie moet je gewoon melk en suiker hebben om het enigszins drinkbaar te maken.

• Phoenix1337
  • Laatst online: 07-05 10:53
Nee, als koffie niet te drinken is zonder melk en suiker dan moet je het gewoon niet drinken:)

Verwijderd

Phoenix1337 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:54:
Nee, als koffie niet te drinken is zonder melk en suiker dan moet je het gewoon niet drinken:)
1 woord: Cafeïne. ;)

• farlane
Korben schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:53:
Als je alleen van die saaie English Blend troep van DE drinkt wel, ja. Als je de wat betere theeën drinkt, daar heb je echt geen suiker meer bij nodig.
Heb in Saudi Arabie wel eens thee gehad die zo'n sterke smaak had dat het wel wat suiker kon gebruiken :P

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Mwah, als ik ergens melk en suiker in gooi, is het slappe koffie en daar zit toch geen cafeïne in :+

• Korben

Korben

() => {};

farlane schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Heb in Saudi Arabie wel eens thee gehad die zo'n sterke smaak had dat het wel wat suiker kon gebruiken :P
Dat is dan weer het andere uiterste. Ik heb het over 'Westerse' thee van redelijke kwaliteit, zoals FTGFOP Darjeeling of Lady Grey van Kaldi. Jasmijnthee is ook heerlijk.

voor de kenners: Uncle Iroh, anyone?
Make Tea, Not War

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Darjeeling heb ik hier ook staan, van Pelikaan. Goede thee inderdaad! :o

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 15:07
College naast mij op 't werk drinkt zijn koffie: Melk en suiker, dan zeg ik altijd maar: "Het is geen cocktail".
Ik heb jarenlang koffie met suiker gedronken, maar op een gegeven moment gewoon overgestapt en dat bevalt me toch stukken beter :).

• Davio
Werken met een oudere collega... :X

We gebruiken SVN, maar hij wil uiteraard niet dat ik in zijn sources ga rommelen. Dit terwijl zijn klasse geen Dispose had voor een COM-poort verbinding (waardoor die niet netjes gesloten werd) en pin- en puk-codes als reguliere strings verwachtte ipv SecureStrings.

Ook had hij het idee dat hij de code altijd "uitgecheckt" had en snapt hij het idee van Update en Commit nog niet echt.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Korben schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Dat is dan weer het andere uiterste. Ik heb het over 'Westerse' thee van redelijke kwaliteit, zoals FTGFOP Darjeeling of Lady Grey van Kaldi. Jasmijnthee is ook heerlijk.
Een theeliefhebber O+

Sinds een maand weer de Darjeeling first flush :9

/me vaste klant van Lévelt

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

/me feliciteert kenneth *O*

• Korben

Korben

() => {};

kenneth schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:47:
[...]
Een theeliefhebber O+

Sinds een maand weer de Darjeeling first flush :9

/me vaste klant van Lévelt
Was nooit echt wild van thee, totdat we een keer een assortimentsverpakking van Kaldi kregen. Godverdomme, dat was wat anders dan dat ondergepiste bocht van DE, zeg. Sindsdien maandelijks naar de Kaldi-winkel om nieuwe smaken te scouten.

• ZpAz
  • Nu online
Ongeloofelijk, wat een taal is het ook. (Volgens mij enkel vanaf php 5.3?)

PHP:
1
2
3
$first = array('cookie' => 'monster');
$second = array('sesame' => 'street');
$merged = $first + $second; //Werkt gewoon, een gecombineerde array van $first en $second

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dank 8)
Korben schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Was nooit echt wild van thee, totdat we een keer een assortimentsverpakking van Kaldi kregen. Godverdomme, dat was wat anders dan dat ondergepiste bocht van DE, zeg. Sindsdien maandelijks naar de Kaldi-winkel om nieuwe smaken te scouten.
Kaldi ben ik nog niet geweest, zit wel hier in Den Haag. Keertje proberen dan maar. Eerst mijn spaarkaart van Simon Lévelt vullen :)

Als je ooit bij Simon Lévelt komt: ze hebben groene rooibos met citroengras, sinaasappel en cranberry. Heerlijk mildzoete kruidenthee, aanrader als je een keer iets anders wilt.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
ZpAz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:56:

PHP:
1
2
3
$merged = $first + $second; //Werkt gewoon, een gecombineerde array van $first en $second
Ik vind het niet zo heel vreemd hoor, in Python kan dit ook. Waarom vind je dit niet goed/mooi/fijn? En wat vind je van strings samenvoegen met + ?

• ZpAz
  • Nu online
Nee het kon eerst niet, en toen zei iemand hier dat Ruby dat wel kon. En toen kwam ik er later achter dat het ook in php kon :) Iets wat ik niet wist, vind het wel grappig.

Met php 5.3 vind ik PHP een stuk vooruitgegaan imho.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

Dat is wel net iets anders dan mergen hè! ;)

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 12:28

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Davio
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:24:
Dat is wel net iets anders dan mergen hè! ;)
Wel als de keys hetzelfde zijn, dan pakt hij gewoon de values van de linker-array.
Een soort merge met "keep mine". :9

• Korben

Korben

() => {};

Korra is fucking vet, man. Wel mooi dat de verhaallijn maar heel losjes aan die van Avatar gekoppeld is, dan kan ik daar ook nog tussendoor van genieten. :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Sommige klanten... :') Totale inhoud van de klant z'n e-mail reactie op een toegestuurd ontwerp:
Hier word ik totaal niet vrolijk van!!!!
{naam}

--- Originele bericht ---
Met zo'n houding zijn wij inderdaad ook wel geneigd er veel extra tijd in te steken... :z

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:30
Haha daar wordt jíj dan weer niet vrolijk van.
En dan post je het hier om ons op te vrolijken :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

alwinuzz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:47:
Haha daar wordt jíj dan weer niet vrolijk van.
En dan post je het hier om ons op te vrolijken :)
Inderdaad.

Ach; bijna bier-tijd, waar ik wel vrolijk van word. :Y)
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:01:
Ik heb al bier gedronken tijdens de lunch vandaag :Y)
Deugniet! :+

[ Voor 29% gewijzigd door OkkE op 29-06-2012 16:02 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

• Korben

Korben

() => {};

OkkE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:46:
Sommige klanten... :') Totale inhoud van de klant z'n e-mail reactie op een toegestuurd ontwerp:

[...]

Met zo'n houding zijn wij inderdaad ook wel geneigd er veel extra tijd in te steken... :z
Herkenbaar, zo'n klant hebben wij nu ook.
Dit gaat niet goed zo. <screenshot> <naam klant>

Verwijderd

ZpAz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:56:

PHP:
1
2
3
Ik begrijp het punt niet? De '+' operator is gewoon overloaded voor deze context?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Overigens doet array(1, 2, 3) + array(4, 5, 6) niet wat je wellicht dacht (geeft array(1, 2, 3) terug)

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2012 16:21 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:01:
Nederlands bier? :')

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee Belgisch. Hoegaarden :). En NL kent best fatsoenlijk bier hoor.

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2012 16:22 ]

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:21:
Nee Belgisch. Hoegaarden :). En NL kent best fatsoenlijk bier hoor.
Geen fan van, doe mij maar een Jupiler!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nooit Gulpener, Alfa of Brand gedronken? Of is Nederlands bier kut omdat het Nederlands is?

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen Nederlands bier is kut omdat het op Duits bier lijkt. Gelijk dat Maes kut is, en Stella kut is :P

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ok, komen we verder mee :P

Wel eens gedronken trouwens? Of alleen de "grote" merken als Heineken, Amstel, Bavaria, Grolsch enzo?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Grolsch vind ik anders best fatsoenlijk voor een groot biermerk. Hertog Jan is ook te pruimen.
Snake schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Geen fan van, doe mij maar een Jupiler!
In van die kleine kutflesjes.

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2012 16:42 ]

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04 15:09
Zo, www.martinbeentjes.nl is online. Nu mijn design proberen te verbeteren en daarna content toevoegen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het heeft natuurlijk niet heel veel nut om in de tekst van je emailadres de @ te vervangen door een [at], terwijl je in de daadwerelijke mailto: link wel een @ gebruikt 8)7

• Martindo
Ja, weet ik. Ik ben nu bezig een PHP scriptje te maken waarmee ik een mail verstuur, en daarbij ook het IP-adres mee ga sturen.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 13:33

DeluxZ

Livin' the good life

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:42:
Grolsch vind ik anders best fatsoenlijk voor een groot biermerk. Hertog Jan is ook te pruimen.

[...]

In van die kleine kutflesjes.
Dat verschil in flesjes is door de alchohol % in Jupiler ;-)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb het zo gedaan:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
    <script type="text/javascript">
function decrypt(encrypted)
{
    var decrypted = "";

for (var i = 0; i < encrypted.length; i++)
        decrypted += String.fromCharCode(encrypted.charCodeAt(i) ^ 0x17 ^ i);

return decrypted;
}
    </script>

<!-- ... -->

<noscript>Please enable javascript to view my e-mail address, for privacy reasons</noscript>
        <script type="text/javascript">document.write('<a href="mailto:' + decrypt('d8}q`bQcfrkyhn|jocvt-lm') + '">' + decrypt('d8}q`bQcfrkyhn|jocvt-lm') + '</a>');</script>

:)

DeluxZ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Dat verschil in flesjes is door de alchohol % in Jupiler ;-)
Jupiler: 25cl, 5,2% alcohol => 1,3cl alcohol
Grolsch: 33cl, 5% alcohol => 1,65cl alcohol
Doe mij maar Grolsch :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2012 16:59 ]

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:40
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:51:
Het heeft natuurlijk niet heel veel nut om in de tekst van je emailadres de @ te vervangen door een [at], terwijl je in de daadwerelijke mailto: link wel een @ gebruikt 8)7
En sowieso... Een info@ komt in spamlijsten terecht, proberen ze altijd wel (net zoals webmaster@ e.d.)...

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
Geinig, ik ga misschien over 2 weken naar Australië om een aantal Workshops te leiden in een brouwerij. Kom ik er net achter dat de visum aanvraag minstens een maand duurt :)

Ach, niet mijn probleem.

LinkedIn - Collega worden?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik denk dat het toch echt wel jouw probleem is. In Australië zijn ze best streng, en ze sturen je zonder pardon terug.

• Evilbee
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:00:
Ik denk dat het toch echt wel jouw probleem is. In Australië zijn ze best streng, en ze sturen je zonder pardon terug.
Ik bedoel dat het dus het probleem van mijn werkgever is ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En ik maar denken dat het je wel leuk leek om dat te doen...

• Evilbee
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:02:
En ik maar denken dat het je wel leuk leek om dat te doen...
Dat zeker, maar ik probeer het eigenlijk uit te stellen tot eind september, dan kunnen we daarvoor een huwelijksreis in Australië maken.

En anders moet ik er maar alleen heen,

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan zou ik je werkgever niet vertellen dat je ook een spoedaanvraag kan doen (wellicht valt ie dan willen binnen het termijn :))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Korben

Korben

() => {};

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:55:
Ik heb het zo gedaan:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
{
    var decrypted = "";

return decrypted;
}
    </script>

<!-- ... -->

<noscript>Please enable javascript to view my e-mail address, for privacy reasons</noscript>
        <script type="text/javascript">document.write('<a href="mailto:' + decrypt('d8}q`bQcfrkyhn|jocvt-lm') + '">' + decrypt('d8}q`bQcfrkyhn|jocvt-lm') + '</a>');</script>
Wij doen het zo:
HTML:
1
<script type="text/javascript" language="javascript">document.write(String.fromCharCode((4 + 56), (13 + 84), (6 + 26), (8 + 96), (33 + 81), (6 + 95), (11 + 91), (3 + 58), (9 + 25), (18 + 91), (22 + 75), (26 + 79), (29 + 79), (33 + 83), (5 + 106), (6 + 52), (5 + 94), (26 + 85), (3 + 111), (10 + 102), (26 + 85), (4 + 110), (27 + 70), (7 + 109), (30 + 71), (14 + 50), (2 + 103), (6 + 104), (33 + 83), (10 + 91), (18 + 85), (1 + 113), (12 + 85), (10 + 89), (28 + 73), (1 + 45), (25 + 85), (20 + 88), (2 + 32), (11 + 51), (43 + 117), (7 + 92), (32 + 79), (25 + 89), (4 + 108), (30 + 81), (25 + 89), (6 + 91), (16 + 100), (23 + 78), (2 + 62), (10 + 95), (8 + 102), (32 + 84), (16 + 85), (4 + 99), (21 + 93), (15 + 82), (10 + 89), (7 + 94), (2 + 44), (6 + 104), (9 + 99), (12 + 48), (14 + 33), (21 + 76), (8 + 54)));</script>

Verwijderd

Waarom zou je in godsnaam de info@.. "verbergen"? :+

• Korben

Korben

() => {};

Omdat het niet info@... is, en we willen het spammers niet té gemakkelijk maken.

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Korben schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:39:
Omdat het niet info@... is, en we willen het spammers niet té gemakkelijk maken.
Wat is het dan wel? :+

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:55:
Ik heb het zo gedaan:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
{
    var decrypted = "";

return decrypted;
}
    </script>

<!-- ... -->

Niet heel erg nuttig lijkt me. Google ziet het gewoon, spambots ook? :9

• Korben

Korben

() => {};

upyourass@godriveintoatree.net

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Korben schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:58:
[...]

Leugenaar!
Delivery to the following recipient failed permanently:

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Domain name not found
:(

• Gamebuster
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:48:
[...]

Niet heel erg nuttig lijkt me. Google ziet het gewoon, spambots ook? :9
E-mail adres crawlers gaan echt geen javascript interpreter inschakelen tijdens het crawlen voor die 0.01% die javascript encoding gebruikt bij e-mail adressen, kost veel te veel resources.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 15:06

.Gertjan.

Owl!

Gamebuster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:26:
[...]

E-mail adres crawlers gaan echt geen javascript interpreter inschakelen tijdens het crawlen voor die 0.01% die javascript encoding gebruikt bij e-mail adressen, kost veel te veel resources.
Ook leuk om gewoon standaard een bogus adresje te plaatsen en deze te laten vervangen door JS :P Dan denken ze een adres ze hebben, blijkt dat mooi nep te zijn _O-

Of naar een echt adres te laten wijzen welke de spam adressen verzamelt en deze vervolgens gebruikt als bogus adres op sites (voor het bovenstaande voorbeeld), gaan ze elkaar lastig vallen _O-

Damn, die 2 glazen wijn tikken erin met dit warme weer :+ Zeker als je ze drinkt alsof het ranja is :9

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:15

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Mooie gmaps ding gemaakt met mooie JS e.d.
Had ik zin in na FB-gedoe :P
http://rooster.fwest98.nl/maps.php

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Gamebuster
.Gertjan. schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:42:
[...]
Of naar een echt adres te laten wijzen welke de spam adressen verzamelt en deze vervolgens gebruikt als bogus adres op sites (voor het bovenstaande voorbeeld), gaan ze elkaar lastig vallen _O-
maar een crawler laat zijn eigen e-mail adres toch niet achter :P

• Martindo
Zo, een beveiligd contact formulier gemaakt op me site. Nu alleen nog een IP-adres meesturen zodat ik ook kan werken met een blacklist. :)

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:40
Blacklist is redelijk waardeloos. Meestal zijn het toch altijd andere IP adressen. Een anti-spam beveiliging (ik laat in het midden wat precies) volstaat normaal al :)

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 10:25
Martindo schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:25:
Zo, een beveiligd contact formulier gemaakt op me site. Nu alleen nog een IP-adres meesturen zodat ik ook kan werken met een blacklist. :)
Afhankelijk van je publiek kun je alles uit Rusland, China e.d. gelijk al blokkeren. Als je publiek alleen uit NL, Belgie e.d. komt kun je nog restrictiever zijn en alleen die IP ranges toestaan.

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Evilbee schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:00:
Geinig, ik ga misschien over 2 weken naar Australië om een aantal Workshops te leiden in een brouwerij. Kom ik er net achter dat de visum aanvraag minstens een maand duurt :)

Ach, niet mijn probleem.
Mijn eVisitor For Business Purposes was binnen een dag geregeld. Waarom duurt het bij jou zo lang?

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 15:06

.Gertjan.

Owl!

Gamebuster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:10:
[...]

maar een crawler laat zijn eigen e-mail adres toch niet achter :P
Daarom zet je ook een eigen spam honey-pot op in het begin. Kun je daar mooi alvast wat adressen verzamelen. Maar inderdaad die stap had ik nog niet uitgedacht :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• ZpAz
  • Nu online
Zow, maar een nieuwe ventilator gehaald voor de warmere dev-dagen. Mijn huidige is er mee opgehouden. Ben benieuwd. Nu is het nog wel uit te houden (lekker weer :) ) zonder ventilator.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/big_pictures/11/honeywell_hy108_600.png

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:20
Zojuist een alienware m17x bestelt als nieuw devbakje. Nu 3 weekjes wachten... (hopelijk niet meer...)

• Martindo
Ziet er goed uit, maar als devbakje?

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hoezo niet? Is juist ideaal, een krachtpatser voor dev. Compilen wil nog wel eens een paar minuutjes duren, dus een beetje powerhouse is dan geen overbodige luxe ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Ik heb mijn Alienware juist de deur uitgedaan. Geweldige machine, alleen zwaar irritant als je veel mobiel bent, hele tijd 5kg meesjouwen en die kabels hele tijd.
Aangezien ik toch geen games meer speel heb ik hem verkocht en een Macbook Air gekocht, zeer fijn, heb geen muis meer nodig en hoef hem nauwelijks op te laden.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 18:07

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:42:
Amstel Bier :9

• Martindo
Amstel is de beste, al krijg je er wel hoofdpijn van :P

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als je geen hoofdpijn krijgt van een bepaald soort bier, dan drink je te weinig :+

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:20
Martindo schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:47:
Ziet er goed uit, maar als devbakje?
Als devbakje ja, Ik wil volgend jaar (dan begin ik aan mijn studie), ook wat zwaardere applicaties kunnen ontwikkelen op de laptop. Ook applicaties die opengl gebruiken en dan kom je bijna niet onderuit een gamebak ;)

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Kwam net een linkje tegen op twitter "worst C++ tutorial ever" http://www.functionx.com/cpp/examples/returnpointer.htm moest even drie keer nadenken maar toen begreep ik pas wat er mis wat met de stukjes code. :)

~ Mijn prog blog!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:21
roy-t schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:48:
Kwam net een linkje tegen op twitter "worst C++ tutorial ever" http://www.functionx.com/cpp/examples/returnpointer.htm moest even drie keer nadenken maar toen begreep ik pas wat er mis wat met de stukjes code. :)
Hmm.. ik zie het volgens mij niet? Maar ik ben ook niet echt C++ kenner, zit altijd zelf nog te vloeken op die pointers

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
spoiler:
Waarschijnlijk heb je geen garantie dat dat stukje geheugen eeuwig enkel voor die lokale var gebruikt wordt.
Tijdje geleden dat ik met C bezig was, maar de fout zit vast in deze hoek.

{signature}

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
En naast de pointers naar stack variablelen, ook nog een hoop moeite voor iets wat gewoon zo kan:

C:
1
2
3
4
double get_whatever()
{
  return 123.12;
}

* Ik bedoel dus dat ze niet laten zien wat je met pointers zou kunnen wat je zonder pointers niet zou kunnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeebonk op 01-07-2012 14:30 ]

• farlane
Voutloos schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:12:
spoiler:
Waarschijnlijk heb je geen garantie dat dat stukje geheugen eeuwig enkel voor die lokale var gebruikt wordt.
Tijdje geleden dat ik met C bezig was, maar de fout zit vast in deze hoek.
Niet alleen niet eeuwig, maar zelfs niet als de variabele uit scope gaat. ( tenzij de variabele static is )

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
F.West98 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:01:
Fijn dat iedereen nu weet waar je woont ;) .

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Haha, helaas is dat niet bij mij in de buurt, anders kwam ik even langs :+

Rare vogel in spe

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:15

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Aloys schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Fijn dat iedereen nu weet waar je woont ;) .
Hmmm inderdaad heel slim bedacht :P
Maar na enig zoekwerk, ook in het raad de locatie topic had je het al kunnen weten :P

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 19:30
Ik zie de laatste tijd wat positieve blogs voorbij komen over het PHP Framework Laravel (http://laravel.com/docs) Heeft daar iemand hier al ervaring mee?

• ZpAz
  • Nu online
Nope, Lithium ftw! :P

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Moet zeggen dat ik dat erg op CakePHP vind lijken.

• ZpAz
  • Nu online
Patriot schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:54:
[...]

Moet zeggen dat ik dat erg op CakePHP vind lijken.
Volgens mij is het een spinoff van Cake3. Maar dan met namespaces, closures e.d. Ow en Sinatra style routing, geen idee of Cake dat heeft, kom zelf van ZF, maar al mijn nieuwe projecten maak ik met Lithium.

[ Voor 20% gewijzigd door ZpAz op 01-07-2012 22:58 ]

• afraca
  • Laatst online: 13-05 10:41

afraca

Open Source!

F.West98 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:01:
Ey, geboortegemeente.
-------------------

Blij dat ik deze tegenkwam. Had het onlangs met zwager over wat bijleren over low-level, hij hardware, ik software. Maar met een spec van 650 pagina's moedigt dat nou niet aan. Blijft het alsnog een misschien wat groot hobbyproject.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• alienfruit

alienfruit

Sjonguh, zul je net zien vijf minuten op de fiets en zeiknat op het werk aankomen ;(
Pagina: 1 ... 119 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.