Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
CoiLive schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:23:
Het enige wat ik graag gezien zou hebben is een groter scherm met mooiere aansluiting (nu heb je bij de iPhone 4 redelijk dikke balken aan de boven en onderkant; waar de speaker en homeknop zitten) en dan daarbij een iets hogere resolutie (maar vanwege de uniformiteit van de apps kan ik de huidige resolutie wel waarderen).
Die balken zitten er omdat je dan de telefoon kan vasthouden in landscape mode zonder het scherm aan te raken. Anders zitten er de hele tijd teveel letters Q A Z en P L M in je berichtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
muhda schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:27:
[...]

Ha ha, moet zeggen dat ik zelf geen iPhone in mijn bezit heb maar een simple & cheap Android toestel.
Werkt prima voor mij. Alleen doe ik veel aan portable gaming en was het mijn plan om een iPhone te halen als gametoestel.

[...]

Jammer dat ze alsnog niet hebben gekozen voor een edge to edge screen.
De iPhone 4S is juist ideaal voor portable gaming. Even krachtig als de iPad 2 alleen een veel kleinere scherm.

Edge to Edge screen zou ik ook prima vinden. Maar alsnog word dat nog 1 jaar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:24:
[...]

Daar heb je een punt. Maar waarom een 4.3" scherm ipv een 3.5" die de iPhone 4 nu heeft?
Werkt gewoon veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13

World Citizen

FreeReef.nl

Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

De iPhone 4S is juist ideaal voor portable gaming. Even krachtig als de iPad 2 alleen een veel kleinere scherm.

Edge to Edge screen zou ik ook prima vinden. Maar alsnog word dat nog 1 jaar wachten
EN hij ondersteund nu Fullscreen-out....

Ofwel draadloos je game streamen naar je TV en op je TV verder gamen.... Bij racen word dan je TV je voorruit, en je GSM het dashboard...

IDEAAL om te gamen. (je controller als host)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Hmm volgens mij is de 4S niet even krachtig als de iPad 2 als ik het goed heb maar de snelheid is niet zo erg van belang als de games maar zonder stotter draaien. (en het zijn toch portable games)

Een 4" scherm vind ik gewoon beter omdat je meer ruimt hebt, ook is het wat leuker om films der op te kijken tijdens het reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
World Citizen schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:33:
[...]

Ofwel draadloos je game streamen naar je TV en op je TV verder gamen.... Bij racen word dan je TV je voorruit, en je GSM het dashboard...

Weer iets geleerd, hartelijk dank. Dan ga ik de juiste speelgoed kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

[...]

Het is een leuke optie, maar ik denk dat weinig mensen het zullen gebruiken. Als je toch gaat gamen op de tv dan is een console toch handiger.

Edit:
hmm my bad, lees nu pas dat het ook draadloos kan, lekker geen kabels. (je hebt wel een apple tv nodig toch?)

[ Voor 10% gewijzigd door muhda op 05-10-2011 09:40 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
haha, iemand anders ook iets opgevallen aan de nieuwe iphone site,

Lijkt net of ik naar een goedkope chinese knockoff zit te kijken :P

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Ba9shMkUIac/TowQfRZj6jI/AAAAAAAABzM/0ILd_y8rLn0/s1024/Naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
muhda schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

Hmm volgens mij is de 4S niet even krachtig als de iPad 2 als ik het goed heb maar de snelheid is niet zo erg van belang als de games maar zonder stotter draaien. (en het zijn toch portable games)
Euh, waarom niet? A5 is een A5. En ik verwacht ook dat als i-fixit het ding uit elkaar haalt, er gewoon 1GB RAM in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
K.Rotteveel87 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:10:
haha, iemand anders ook iets opgevallen aan de nieuwe iphone site,

Lijkt net of ik naar een goedkope chinese knockoff zit te kijken :P

[afbeelding]
Is het voor jou belangrijker dat het er mooi uit ziet op de website? Of dat het prachtig eruit ziet wanneer je het koopt? Voor mij de 2e dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:13:
[...]

Is het voor jou belangrijker dat het er mooi uit ziet op de website? Of dat het prachtig eruit ziet wanneer je het koopt? Voor mij de 2e dus
Sorry hoor, maar een beetje professionaliteit had ik van Apple wel verwacht,

Als grafisch ontwerper vind ik het inderdaad vrij belangrijk hoe een product wordt gecommuniceerd en dit is nou eenmaal een beetje amateuristisch wat niet bij apple past (die hand hebben ze er dan wel weer netjes ingeshopt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
K.Rotteveel87 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Sorry hoor, maar een beetje professionaliteit had ik van Apple wel verwacht,

Als grafisch ontwerper vind ik het inderdaad vrij belangrijk hoe een product wordt gecommuniceerd en dit is nou eenmaal een beetje amateuristisch wat niet bij apple past (die hand hebben ze er dan wel weer netjes ingeshopt :) )
Ik snap dat als je een beroep hebt als grafisch ontwerper je een kritische kijk hebt op de grote bedrijven. Maar het net begonnen en er zal genoeg veranderen. Uiteindelijk gaat het om het product en daar kijk ik naar. Iedereen zijn eigen mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Is er al wat meer bekend over de nieuwe iPod touch, zijn er al details vrijgegeven over een eventuele A5 processor? Ik hoop toch echt dat er meer verandert is dan alleen de prijs en kleur.

Ik vind de iPod line-up wat mager, de iPod nano met een minor firmware-upgrade en de iPod touch in een wit jasje. Eerlijk gezegd had ik ook meer verwacht van de iPhone 4S/5, zeker omdat Apple er dit keer langer over gedaan heeft om met een 'nieuwe' iPhone te komen.

Dit event heet 'Let's talk iPhone', het gebruikelijke multimedia/music event (rond September/Oktober) met de nieuwe iPod's en iTunes snufjes is nu afgeschaft?

[ Voor 15% gewijzigd door donny007 op 05-10-2011 10:23 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Net gebeld met het nummer van de online apple store maar de medewerker die ik sprak wist nog minder te vertellen als ik, die wist niet eens dat hij de 28e uitkomt :S

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:27
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:13:
[...]

Wat is dit nu weer voor dooddoener? Tuurlijk is het product belangrijker dan de website, maar dat betekent niet gelijk dat Apple op dat vlak steken kan gaan laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

UltraSub schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Euh, waarom niet? A5 is een A5. En ik verwacht ook dat als i-fixit het ding uit elkaar haalt, er gewoon 1GB RAM in zit.
Stefe heeft je gemaild wat er in de nieuwe 4S zit toch ? of heeft Tim Cook dat gedaan? het is nog niet bekend op welke snelheid de A5 draait. Er waren nieuws berichten uitgekomen dat de A5 terug geklokt moest worden in de iPhone om verhitting te voorkomen. Daarnaast kunnen ze gekozen hebben om bij 512 ram te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Stoffa schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:23:
[...]

Wat is dit nu weer voor dooddoener? Tuurlijk is het product belangrijker dan de website, maar dat betekent niet gelijk dat Apple op dat vlak steken kan gaan laten vallen...
Iedereen kan steken laten vallen. Waarom opeens een "dooddoener"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

Iedereen kan steken laten vallen. Waarom opeens een "dooddoener"?
Psst: Dooddoener (stijlfiguur), een stijlfiguur, een nietszeggend argument om een discussie stil te leggen. :+
Hij had volgens mij geen onderbouwing meer, niet er opletten gewoon laten passeren.

Ontopic:
Het maakt toch niet uit hoe het eruitziet op de website plus het wordt wel bijgeschaafd.

[ Voor 10% gewijzigd door muhda op 05-10-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als ik na de lancering van de 4s een 4 kan krijgen voor 12 maanden, rond de 30 euro per maand en toestelprijs van 150 euro (krijg nog 120 euro korting bij The Phone House) dan neem ik een 4 en na een jaar de 5. Mocht dit niet mogelijk zijn dan kijk ik naar de concurrent denk ik. Alhoewel de camera van de 4s (op papier) mij erg mooi lijkt en mijn Canon PowerShot a560 (tis een oudje, weet het) mogelijk kan vervangen.

Op vakantie vind ik altijd kut om een portemonnee, telefoon en een fototoestel in mijn zakken te hebben. Is best zwaar na een tijdje en je zakken zitten overvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
De prijzen in England zijn bekend:

The iPhone 4S U.K prices are as follows:
iPhone 4S 16GB is £499.00, iPhone 4S 32GB is £579.00, iPhone 4S 64GB is £659.00.

Omgerekend naar euros is de 16GB 572 euro. Vind ik nog wel redelijk voor een simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 22:19
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:35:
De prijzen in England zijn bekend:

The iPhone 4S U.K prices are as follows:
iPhone 4S 16GB is £499.00, iPhone 4S 32GB is £579.00, iPhone 4S 64GB is £659.00.

Omgerekend naar euros is de 16GB 572 euro. Vind ik nog wel redelijk voor een simlock vrij.
dus... als ik goed begrijp wordt de iPhone 4s 32gb de prijs van de oude iPhone 4 16gb?

teminsite dat zal wel mooi zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
magnifor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:29:
Als ik na de lancering van de 4s een 4 kan krijgen voor 12 maanden, rond de 30 euro per maand en toestelprijs van 150 euro (krijg nog 120 euro korting bij The Phone House) dan neem ik een 4 en na een jaar de 5. Mocht dit niet mogelijk zijn dan kijk ik naar de concurrent denk ik. Alhoewel de camera van de 4s (op papier) mij erg mooi lijkt en mijn Canon PowerShot a560 (tis een oudje, weet het) mogelijk kan vervangen.

Op vakantie vind ik altijd kut om een portemonnee, telefoon en een fototoestel in mijn zakken te hebben. Is best zwaar na een tijdje en je zakken zitten overvol.
Heb precies hetzelfde idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het lijkt mij logisch dat wij dikke korting krijgen aangezien DE killing feature van de iPhone 4S niet kunnen gebruiken hier. O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.macstories.net/wp-content/uploads/2011/10/iphone5apple2011liveblogkeynote1541.jpeg
Opvallend dat "How do I get home" alleen de US werkt. Ik vraag me af waarom.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
__Deathscythe__ schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:37:
[...]

dus... als ik goed begrijp wordt de iPhone 4s 32gb de prijs van de oude iPhone 4 16gb?

teminsite dat zal wel mooi zijn xD
Dit is wat ik heb gehoord van mensen uit England. Volgens hun zijn dit de prijzen daar, zoja dan haal ik er 1 uit england.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:29
Dit is toch wel even een verschil zeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/images/ftd.jpg

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Spiegelbeeld?

Ik vind het allemaal een beetje overated dat Steve het nu niet meer doet. Lekker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
The Great HooD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Spiegelbeeld?

Ik vind het allemaal een beetje overated dat Steve het nu niet meer doet. Lekker belangrijk.
Naja zeg, is toch de persoon die Apple groot heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:29
The Great HooD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Spiegelbeeld?

Het verschil in presenteren en hoe de zaal mee ging met het verhaal was toch echt wel te merken.
Maar goed het was het eerste praatje van Tim, maar voorals nog mis ik de echte overtuiging en het enthousiasme wat Steve wel had waardoor er een nog grotere wow factor ontstond.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Naja zeg, is toch de persoon die Apple groot heeft gemaakt.
Klopt. En er is een tijd van komen en gaan. Hij heeft het top gedaan maar om nou te zeggen Apple = Steve Jobs vind ik echt veels te ver gaan. Alsof je Apple spullen kocht omdat SJ daar de baas was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
robbinonline schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Het verschil in presenteren en hoe de zaal mee ging met het verhaal was toch echt wel te merken.
Maar goed het was het eerste praatje van Tim, maar voorals nog mis ik de echte overtuiging en het enthousiasme wat Steve wel had waardoor er een nog grotere wow factor ontstond.
En toch zijn de producten precies hetzelfde. De hele heisa eromheen vind ik echt van het niveau: :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
The Great HooD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Klopt. En er is een tijd van komen en gaan. Hij heeft het top gedaan maar om nou te zeggen Apple = Steve Jobs vind ik echt veels te ver gaan. Alsof je Apple spullen kocht omdat SJ daar de baas was?
Zeker niet. Het gaat om het product, maar er is een manier van presenteren en overbrengen en daar was Steve goed in. Je kan ook Innoveren, maarja. Er is een tijd van komen en gaan, en SJ is gegaan en TC is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
Datafeest schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:39:
Het lijkt mij logisch dat wij dikke korting krijgen aangezien DE killing feature van de iPhone 4S niet kunnen gebruiken hier. O-)

[afbeelding]
dit zit ook op mn android. je staat echt voor lul als je tegen je telefoon gaat zitten praten buiten of in de bus. net als dat face time vorige presentatie. ook zo kansloze feature... 8)7

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
lowfi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

Heb precies hetzelfde idee :D
Ik ga iig voor een 12 maanden abonnement. Is de 4 dan nog te duur? (wat ik echt schandalig zou vinden) dan neem ik een desire of galax s. Eigenlijk was ik van plan on een S2 te halen maar het is toch de aantrekkingskracht he? Ook nog te bedenken dat ik nog een MacBook Pro heb waardoor een Apple Phone beter mee werkt enzo icm iPhoto en iMovie. :)

Heb me wel ingeschreven voor een 4S bij de Phone House maar neem vrijwel zeker geen 4S. Of er moet een offer zijn die ik niet kan weigeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Alekz87 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

dit zit ook op mn android. je staat echt voor lul als je tegen je telefoon gaat zitten praten buiten of in de bus. net als dat face time vorige presentatie. ook zo kansloze feature... 8)7
Jij zit alleen in de bus met je telefoon? Face time is geweldig en werkt ideaal (en gratis) en als siri werkt lijkt het me fantastisch. Dan is het net Kit uit Knight rider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

Ik denk dat Siri vooral een killing app kan zijn in de auto.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Datafeest schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Precies! Ik zit dagelijks een paar uur in de auto en zou het ontzettend handig vinden als ik via Siri m'n mailtjes/sms'jes kan 'beluisteren' en beantwoorden.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
[...]

Facetime is in veel gevallen stabieler dan bijvoorbeeld Skype. Dit is niet per definitie een kansloze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Datafeest schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Is er in de auto dan niet te veel achtergrondgeluid als je op de snelweg rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

Hier sta je toch het meest in de file. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Hier sta je toch het meest in de file. ;)
Ook weer waar. :P Heb het gister niet meegekregen, kan je ook apps starten via Siri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
[...]

eerst mn volume van de radio die staat te dreunen zachter zetten. dan siri starten en dan lullen? nee sorry ik pak m dan wel in mn hand vast... :>

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

Ik neem aan dat ze daar wel over hebben nagedacht. Met de bijgeleverde headset zou het prima moeten gaan.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Wat gebeurde er eigenlijk met de prijzen van de 3gs (16&32GB) toen de 4 op de markt kwam? Er kwam natuurlijk een 3gs 8GB maar ik vind 8GB te weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 05-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Datafeest schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:39:

[afbeelding]
Ze hebben waarschijnlijk geen maps buiten de VS.
Vind dat Siri er wel leuk uitziet, maar ik vraag me af hoe vaak je het nu echt zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:55:
Wacht alleen af [...] hoe snel vodafone deze in de winkel gaat aanbieden!
nieuws: Vodafone komt in december met nieuwe iPhone-abonnementen :)

Ofwel draadloos je game streamen naar je TV en op je TV verder gamen....
Bij racen word dan je TV je voorruit, en je GSM het dashboard...

Klinkt leuk, maar nagedacht over de onscreen buttons op je kleine 3,5" schermpje waar je nog steeds naar
moet kijken? Of worden de knoppen ook op het grotere scherm geshowed, dacht het niet namelijk, dag voordeel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ik mag hopen dat ze dat Siri wat beter uitgewerkt hebben als Voice Control. De spaarzame momenten waar ik het dan wilde gebruiken luisterde die totaal niet, en vooral erger, hij herkende al mijn commands als bel-commands, waardoor ik dus de hele tijd willekeurige personen uit mijn lijst ging bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat betreft de kwaliteit van het geluid en de microfoon in de auto; ik kan m'n 3GS op dit moment al via de microfoon van de auto (beperkt) aansturen en dit werkt gewoon uitstekend. Bellen werkt toch ook gewoon, waarom zou Siri dan niet werken? Als je een beetje goede microfoon hebt (zeker de geïntegreerde werken goed) is het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Enige wat ik graag wil weten zijn de de abbo prijzen en simlock vrij. Jammer genoeg gaat dat nog lang duren, komt de iPhone ook pas 28 oktober uit in England, of eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:54
Ik heb al aardig wat berichten gelezen, maar op Nederlandse prijzen (van de 4S) zal ik tot eind oktober moeten wachten zeker? Ik zag wel op Apple.com dat de prijzen van de 4 en 3GS omlaag waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En alweer geen speaker met een beetje fatsoenlijk volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Arosa schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:27:
Ik heb al aardig wat berichten gelezen, maar op Nederlandse prijzen (van de 4S) zal ik tot eind oktober moeten wachten zeker? Ik zag wel op Apple.com dat de prijzen van de 4 en 3GS omlaag waren.
Als je van "Pond" naar "Euro" rekent is de iPhone 4S 16GB 579 euro. Denk toch dat het in Nederland boven de 600 euro zal beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 19:38
Apple kan niet elke keer een apparaat lanceren dat revolutionair is. Apple snapt dat dit toestel niet revolutionair is en noemt het de 4S, niet de 5.
Als ik de 4S vergelijk met andere toestellen, dan lijkt me de 4S niet minder. Het scherm is misschien wat minder groot dan concurrenten aanbieden, maar dat vind ik zelf niet zo spannend.
Ik ga dump mijn 4 en ga de 4S gewoon halen, lekker belangrijk dat Apple meer vraagt voor hun toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
deavatar schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:47:
Apple kan niet elke keer een apparaat lanceren dat revolutionair is. Apple snapt dat dit toestel niet revolutionair is en noemt het de 4S, niet de 5.
Als ik de 4S vergelijk met andere toestellen, dan lijkt me de 4S niet minder. Het scherm is misschien wat minder groot dan concurrenten aanbieden, maar dat vind ik zelf niet zo spannend.
Ik ga dump mijn 4 en ga de 4S gewoon halen, lekker belangrijk dat Apple meer vraagt voor hun toestellen.
dual core, 8MP camera. veel ram. herlder scherm. allemaal hebben ze dit tegenwoordig. enige verschil is het OS. naar mijn mening zijn er 3 merken. Apple, Samsung en HTC met degelijke toestellen. En vanaf hier mag je zelf kiezen wel je wilt en wat je het meest ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Lastig, had gehoopt op een iphone die de keuze makkelijk zou maken bij het verlengen van mijn abo (vanaf deze maand).
Maar nu moet ik me maar eens gaan verdiepen in de Android of zelfs W7 alternatieven waar je geen 230 euro voor hoeft te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 05-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel simpel, we wachten gewoon tot juni 2012, hebben we zowiezo een ipad 3 die me huidige ipad 1 kan vervangen en wellicht toch een iphone 5 die dan mijn 3gs kan vervangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Ik kom er wel goed mee weg steeds met mijn 2 jaar abbo's. 3G had ik een 2 jaars en kwam tussentijd de 3GS, toen kwam na 2 jaar de 4 die ik direct had en nu komt de 4S. Straks als mijn abbo dus is afgelopen juni 2012 kan ik wel hopen/wachten op een iphone 5 :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja dit verhaal gaat allang niet meer op. Men dacht idd over de Iphone 5 maar die komt al niet. En Iphone 4S is nu erin gekomen. Denk niet dat Vodafone 3 maanden gaat wachten. Kijk dat die abo's gehanteerd worden prima.
Maar denk echt wel tegen eind deze maand, de nieuwe phone aangeboden gaat worden.

Edit:

Vanavond heeft Apple de iPhone 4S aangekondigd. Deze nieuwe iPhone zal 28 oktober in Nederland op de markt komen bij de huidige aanbieders. De 4S verschilt qua design niet veel van de huidige iPhone 4. De upgrade is dus vooral gericht op de specificaties van het toestel.

http://www.iphoned.nl/apple-kondigt-de-iphone-4s-aan/38659/

[ Voor 22% gewijzigd door Xtr3me4me op 05-10-2011 12:30 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-08 09:31
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Als je van "Pond" naar "Euro" rekent is de iPhone 4S 16GB 579 euro. Denk toch dat het in Nederland boven de 600 euro zal beginnen...
Wellicht, in Duitsland wordt hij in de Apple store verkocht voor 629 euro.
http://store.apple.com/de...ly/iphone?mco=MTAyNTQzMjI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
donny007 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:21:
Is er al wat meer bekend over de nieuwe iPod touch, zijn er al details vrijgegeven over een
eventuele A5 processor? Ik hoop toch echt dat er meer verandert is dan alleen de prijs en kleur.
Hmm daar ben ik dan ook wel benieuwd naar inderdaad... Op de websites staat helaas niks gespecificieerd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
CLB schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:39:
[...]

Hmm daar ben ik dan ook wel benieuwd naar inderdaad... Op de websites staat helaas niks gespecificieerd.
Omdat ze het niet specifiek noemen kan je denk ik er vanuit gaan dat er een A4 in zit. A5 chip is afaik een stuk groter wat mss dus niet zou passen in de kleine(re) ipod touch behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm ik vind gewoon uberhaupt geen specsheet, dat is toch vrij appart... Achja zou een leuk weetje zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
muhda schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Stefe heeft je gemaild wat er in de nieuwe 4S zit toch ? of heeft Tim Cook dat gedaan? het is nog niet bekend op welke snelheid de A5 draait. Er waren nieuws berichten uitgekomen dat de A5 terug geklokt moest worden in de iPhone om verhitting te voorkomen. Daarnaast kunnen ze gekozen hebben om bij 512 ram te blijven.
Er zijn wel meer nieuwsberichten geweest. :O O-)
Een A5 in het ding, ga er maar vanuit dat daar gewoon throttling op zit (ivm accuduur). Geen power nodig, lage klok. Power nodig, max klok. Tuurlijk, ze kunnen het ding terug klokken ivm oververhitting. Maar lijkt me heel sterk dat je dat fixed doet. Waarom zou je trouwens bij 512MB blijven. Nog verder achter gaan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Bigg Balls schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Face time is geweldig en werkt ideaal (en gratis) en als siri werkt lijkt het me fantastisch. Dan is het net Kit uit Knight rider
Inderdaad, Wij gebruiken in de familie vaak facetime of gewoon weg als onze belminuten op zijn _/-\o_
Je hoeft niets te doen: 'it just works' En zo is het waarschijnlijk ook met Siri.

Overigens de Gio van mijn vriendin, moet wel toegeven dat het best cool is om te zeggen: 'Hotmail' en dat ie dan gelijk op google naar hotmail gaat zoeken. Denk dat Siri net zo werkt, maar hopelijk ook klanktonen kan aanleren. (als in een beveiligingslot? ipv die rondjes die Android wel heeft.)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal :) Ik heb net een account hier aangemaakt om een nieuwsbericht te melden aan de redactie en kwam na wat rond neuzen op het forum dit topic tegen. Zelf heb ik gisteren de livefeed van Engadget gevolgd en ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in wat ze lieten zien. De iPhone 4S is gewoon een rehash van de iPhone 4. Normaal ben ik wat beters gewend van Apple en ik zat als Android gebruiker dan ook met spanning te kijken wat ze aan gingen kondigen. Wel moet ik zeggen dat ik enorm onder de indruk was van de Infinity Blade 2 demo. Wát een graphics! :9~ En dat op een telefoon _/-\o_ Overigens kwam ik nog een Nederlands nieuwsberichtje tegen met daarin een shitload aan informatie, een vergelijking met twee Android telefoons en een hoop filmpjes én de keynote. Vooral dat laatste was wel handig aangezien een filmpje kijken toch wat leuker is dan wat tekst lezen over een persconferentie.

Hier is de website :) Misschien dat jullie er nog wat aan hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Geen nieuwe iTouch? Diep teleurgesteld, Apple!

De teleurstellendste keynote vanaf de introductie van de iPhone 1G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:59
Ik denk persoonlijk dat het zo langzamerhand een kwestie van kosten wordt. De iPod Touch is toch een in vergelijking met de iPhone enorm goedkoop apparaat, terwijl hij slechts een paar functies minder heeft. Zeker als de 4S het workhorse wordt wat gepretendeerd werd tijdens de keynote kan ik me heel goed voorstellen dat een iTouch G5 of wordt uitgesteld of helemaal NIET wordt gepresenteerd. Ook kan het gewoon een cooling issue zijn, met de i4S heb je toch nog net iets meer speelruimte binnen het toestel om wat aan de koeling te kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:43

rik

Zijn er al mensen die de 14e naar Frankrijk rijden? Zit nog even te kijken hoe dat reserveren precies werkt, hoewel daar waarschijnlijk de 7e pas duidelijkheid over komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:58:
Hier is de website :) Misschien dat jullie er nog wat aan hebben ofzo?
Mooi linkje, kan ik mooi de Keynote ff rippen en heerlijk in m'n bed bekijken!
rik schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:18:
Zijn er al mensen die de 14e naar Frankrijk rijden?
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:38

Osxy

Holy crap on a cracker

exelletor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:47:
Geen nieuwe iTouch? Diep teleurgesteld, Apple!

De teleurstellendste keynote vanaf de introductie van de iPhone 1G.
Niet?
http://www.macfreak.nl/ni...update-van-de-ipod-touch/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Een nieuw kleurtje and that's it lijkt 't wel... Geen A5 CPU of betere camera.. en iOS 5 komt ook voor de V4's dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
iPod Touches zijn helemaal niet verbeterd. Is alleen in prijs verlaagd. Vind het schandalig als nieuwssite(NB een Apple fanbase website) op te beweren dat de iPod touch nu in 64GB versie te koop, gezien dat al een jaar zo is.

Enig wat nieuw eraan is dat er een witte versie erbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

http://www.apple.com/stevejobs/ Steve Jobs is overleden. Dit verklaart voor mij toch wel een hoop van de toch wat ingetogen, ingehouden, volgens sommigen zelfs teleurstellende presentatie van afgelopen dinsdag. Ik denk dat Tim Cook en de rest van het Apple bestuur dinsdag al wisten dat Steve Jobs op sterven lag. Vandaar ook bijvoorbeeld die lege stoel.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:02
Tsja, was te verwachten, gezien die foto's van een paar maand terug...
Oh nee, die waren gephotoshopt :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Reiben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Lekker, vanaf z'n sterfbed zeker.
Ik moest opeens aan deze post denken na het nieuws van vannacht... Reiben zat akelig dichtbij de waarheid...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

Waarom zou je trouwens bij 512MB blijven. Nog verder achter gaan lopen?
http://thisismynext.com/2...phone-4s-512mb-ram-specs/

Toch "maar" 512mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 12:51
rik schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:18:
Zijn er al mensen die de 14e naar Frankrijk rijden? Zit nog even te kijken hoe dat reserveren precies werkt, hoewel daar waarschijnlijk de 7e pas duidelijkheid over komt :)
Waarom niet Duitsland? Wou je een DM sturen maar die heb je uitstaan. :)
(Wil zelf n paar iPhone's ophalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:19
Fiber schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 03:05:
http://www.apple.com/stevejobs/ Steve Jobs is overleden. Dit verklaart voor mij toch wel een hoop van de toch wat ingetogen, ingehouden, volgens sommigen zelfs teleurstellende presentatie van afgelopen dinsdag. Ik denk dat Tim Cook en de rest van het Apple bestuur dinsdag al wisten dat Steve Jobs op sterven lag. Vandaar ook bijvoorbeeld die lege stoel.
Voor mij hetzelfde. Ik vond vooral Phil veel meer ingetogen dan normaal. De hele sfeer tijdens de Keynote was een beetje gedrukt. Nu is alles duidelijk waarom dat zo was.

Steve, rust zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
rumor has it....

4S For Steve

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Peabz21 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Voor mij hetzelfde. Ik vond vooral Phil veel meer ingetogen dan normaal. De hele sfeer tijdens de Keynote was een beetje gedrukt. Nu is alles duidelijk waarom dat zo was.

Steve, rust zacht.
Net wat ik ook al merkte. Ook aarzelden de Apple-mensen af en toe wel. Treurig als je terwijl je weet dat zo iemand op sterven ligt met veel enthousiasme een nieuw product moet aankondigen. Toch hebben ze zich er goed doorheen geslagen. Apple komt hier wel bovenop, al zal het wel even duren, denk ik. Iemand met zo'n visie mis je wel.
RIP Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het event bekijk je nu inderdaad op een hele andere manier, het valt nu allemaal op z'n plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 11-09 16:17
Goedemorgen Tweakers,

Nu de nieuwe iPhone is aangekondigd en ik over 5 maanden mag verlengen wil ik graag wat advies vragen. Ik heb nu een HTC Desire, en ik vind het een prachtig toestel. Er zit alleen voor mij 1 nadeel aan; Het flashen van costum ROMs. Ik blijf maar aan de gang met veranderen van ROM en nu heb ik eigenlijk de perfecte ROM voor mijn Desire, MIUI. En zit nu te denken om dus een iPhone aan te schaffen, ten eerste omdat ik niet kan veranderen van ROM met dit toestel en MIUI toch een beetje de iPhone feeling heeft. Daarbij is mijn iPod ook nog gestolen een paar maanden terug en ik dacht bij mezelf; Ik kan wel een nieuwe iTouch kopen voor 250 euro, maar dan kan ik net zo goed 150 euro bijbetalen bij mijn mobiele abonnement voor een iPhone. Graag wat advies over welke iPhone (4S/4). Is het echt een groot verschil met de 4? Aangezien iOS ook gewoon op de iPhone 4 kan draaien. Het enige waarvoor ik hem dan zou moeten nemen is voor nóg sneller en de betere camera/antenne. Brand los!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:03
Neem gewoon de iPhone 4s, is iets duurder, maar je moet er wel 2 jaar mee aan de gang (tenzij je 1 jarig abo neemt).

Hij is op alle vlakken beter met hetzelfde uiterlijk, meer is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nismod schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:41:
Neem gewoon de iPhone 4s, is iets duurder, maar je moet er wel 2 jaar mee aan de gang (tenzij je 1 jarig abo neemt).

Hij is op alle vlakken beter met hetzelfde uiterlijk, meer is er niet.
Of gewoon de 4 nemen en de 130 euro uitbesparen als je toch geen siri gebruikt, de A5 aanwezigheid niet dusdanig zult merken en foto's maakt met een camera ipv de iPhone. En dan nog simlock vrij nemen, dan kun je die 130 euro volgend jaar bij een iPhone 5 (of 6) leggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SuperChasin schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:26:
Er zit alleen voor mij 1 nadeel aan; Het flashen van costum ROMs. Ik blijf maar aan de gang met veranderen van ROM en nu heb ik eigenlijk de perfecte ROM voor mijn Desire, MIUI. En zit nu te denken om dus een iPhone aan te schaffen, ten eerste omdat ik niet kan veranderen van ROM met dit toestel
Dus jij wilt juist een toestel dat je weerhoudt van wat je graag doet? Je weet dat je ook gewoon niet nieuwe ROMs kunt flashen? Niemand dwingt je, of heb je een fabrikant nodig die je dwingt niet te flashen :?

Zeg dan gewoon dat je een iphone wil, tegenwoordig kun je daar gewoon voor uitkomen hoor ;)

Wil je niet per se een iphone, maar gewoon een nieuw toestel, dan zou ik wachten tot na 11 oktober, dan kun je tenminste onderbouwd een keuze maken tussen het nieuwste toestel van apple en google (samsung)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 11-09 16:17
Fly-Guy,

Ik vind mijn HTC Desire echt een prachtig apparaat, maar ik vind het nadeel dat ik aan de gang blijf met flashen (ik kan het toch niet laten). En MIUI is een beetje iPhone-achtig. Daarbij het ik ook een betrouwbare MP3-speler nodig (Android vind ik niet helemaal super). Vandaar de vraag van; Is het verstandig? En ik weet dat 11 oktober ook de NeXuS Prime uitkomt, wat denk ik ook een schitterend toestel wordt. Ik ben alleen geen voorstander dat er geen hardware knoppen meer op zitten.

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wie gelooft er dat Steve gisteravond is overleden?
Écht net 1 dag na de keynote van Apple? Net 1 dag voor de aankondiging van de 4S?

Ik denk dat hij net een paar (hooguit 3 á 4) dagen is overleden.Geheel onverwachts, maar reden genoeg voor Apple om het nog even te verzwijgen. Natuurlijk kan het ook dat Steve op de dag van de keynote zelf is overleden. Alhoewel ze dan beter de keynote hadden kunnen uitstellen, maar dan hadden de aandelen een groter verlies geleden.

Ik geloof ook niet dat de 4S Apple's top model van dit jaar is, ik denk dat ze van plan waren de iPhone 5 dit jaar te releasen in juli. Maar dat Steve rond april dit jaar al gezegd heeft om af te treden in augustus, en vanaf toen de ontwikkeling van de iPhone 4S is gestart. De iPhone 5 staat nu in de ijskast om het publiek sowieso tot volgend jaar nog zoet te houden. Ach, een groot bedrijf zal ook vele geheimen kennen. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:17
Ik geloof ook niet dat de 4S Apple's top model van dit jaar is, ik denk dat ze van plan waren de iPhone 5 dit jaar te releasen in juli. Maar dat Steve rond april dit jaar al gezegd heeft om af te treden in augustus, en vanaf toen de ontwikkeling van de iPhone 4S is gestart
Want omdat Steve er niet meer is stop je een product en ga je een minder goed product bouwen? Heb je enige onderbouwing hiervoor? Ik denk zeer zeker niet dat Steve al eerder is overleden. Mocht dat wel zo zijn geweest, dan denk ik dat de keynote wel verplaatst zou zijn.

Slecht voor de aandelen? Hij werkte er immers al niet meer bij als CEO.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
ZpAz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:06:
[...]

Want omdat Steve er niet meer is stop je een product en ga je een minder goed product bouwen? Heb je enige onderbouwing hiervoor? Ik denk zeer zeker niet dat Steve al eerder is overleden. Mocht dat wel zo zijn geweest, dan denk ik dat de keynote wel verplaatst zou zijn.

Slecht voor de aandelen? Hij werkte er immers al niet meer bij als CEO.
er gaan zo geruchten de ronde
http://thedroidguy.com/20...when-did-rob-scoble-know/

de aankondiging van zen dood was net na de sluiting van de NYSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

HardCoreGamer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:01:
Wie gelooft er dat Steve gisteravond is overleden?
...
Ik heb er ook aan zitten denken, maar zoiets kan bijna niet, hij heeft ook familie, 4 kinderen o.a. Zoiets hou je niet geheim, en als het ongeregisseerd uitlekt dan is de schade nog veel groter. Ik denk wel dat ze wisten dat zijn einde nabij was, en ik kan me zelfs voorstellen dat ze om die reden de iPhone 5 achtergehouden hebben, om die niet te laten overschaduwen door, of samenvallen met het nieuws van Steve Jobs overlijden. De iPhone 5 zou best wel eens begin volgend jaar kunnen komen. Bedenk ook goed dat dit soort grote bedrijven altijd jaren vooruit werken. De iPhone 5, 6, 7 en 8 zitten al lang in de pijplijn, in diverse stadia van ontwikkeling natuurlijk.

Het viel mij wel op dat het nieuws na het sluiten van de beurs naar buiten kwam, zoiets een paar uur stil houden lijkt mij wel mogelijk en in dit geval wenselijk. Kan de beurs er toch even een nachtje over slapen en is de schok wat minder. Het nieuws kwam ook op prime time in de US...

[ Voor 14% gewijzigd door Fiber op 06-10-2011 17:28 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Dit zou echt te erg zijn... je gaat toch niet de dood van de medeoprichter van Apple voor 2á3 dagen verzwijgen?

Mij is wel opgevallen dat het al om 01:40 op iPhoneclub.nl stond en nu.nl had het pas om kwart voor zeven vanmorgen gepost.

Ik denk dat dit gewoon gisterenavond gebeurt is dat S.Jobs is heen gegaan.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ronaldm3 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:20:
Dit zou echt te erg zijn... je gaat toch niet de dood van de medeoprichter van Apple voor 2á3 dagen verzwijgen?

Mij is wel opgevallen dat het al om 01:40 op iPhoneclub.nl stond en nu.nl had het pas om kwart voor zeven vanmorgen gepost.

Ik denk dat dit gewoon gisterenavond gebeurt is dat S.Jobs is heen gegaan.
Waarom, het gebeurt toch wel vaker dat de dood van iemand een aantal uren dan niet dagen verzwegen word vanwege een aantal redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De prijs van apple aandelen heeft er niet onder geleden anders hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

CyBeR schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:57:
De prijs van apple aandelen heeft er niet onder geleden anders hoor.
Die stijgt zelfs weer. Gelukkig.

http://finance.yahoo.com/...AAPL&t=5d&l=on&z=l&q=l&c=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

HardCoreGamer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:01:
Ik geloof ook niet dat de 4S Apple's top model van dit jaar is, ik denk dat ze van plan waren de iPhone 5 dit jaar te releasen in juli. Maar dat Steve rond april dit jaar al gezegd heeft om af te treden in augustus, en vanaf toen de ontwikkeling van de iPhone 4S is gestart. De iPhone 5 staat nu in de ijskast om het publiek sowieso tot volgend jaar nog zoet te houden. Ach, een groot bedrijf zal ook vele geheimen kennen. :)
Leuk gefantaseerd hoor, maar een boel onzin. Face it: op alle vlakken is de 4S voldoende om goed te blijven verkopen, ondanks het gepiep van figuren die bij elke keynote een wereldwonder verwachten. Ik gok zelf dat Apple voor de 5 wacht totdat ze NFC willen introduceren, maar daar is voor hun de tijd nog even niet rijp voor (dat laatste heb ik niet zelf verzonnen). De iPhone 5 verwacht ik met de 4S van nu eigenlijk niet voor Q2, en dan eerder aan het einde van Q2 dan aan het begin.

En wat de speculaties over Jobs' dood betreft... tja, daar ga ik niet eens op in. De massahysterie begint wel ernstige vormen aan te nemen als de complotdenkers zich er ook op storten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).