Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27
Wel een beetje jammer, had op een model met een betere camera en snellere CPU gehoopt.
Prijzen zijn wel wat omlaag gegaan als het goed is, dat is wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:04
Net nu ik heb gewacht op het developer conference van 4 october, besluit Apple om de specificaties van de iPod Touch hardwarematig gewoon gelijk te houden :/

Langs de ene kant wil ik wel eens een iPod Touch proberen, maar langs de andere kant is het tegen mijn principes om nu een iPod Touch te gaan halen die eigenlijk al een jaar beschikbaar is (waar ze enkel een software update hebben op uitgevoerd).

Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij eigenlijk?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
troftnom schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:53:
Wel een beetje jammer, had op een model met een betere camera en snellere CPU gehoopt.
Prijzen zijn wel wat omlaag gegaan als het goed is, dat is wel positief.
Alleen de 8GB versie is verlaagd met 40 euro. De 32GB en 64GB zijn dezelfde prijs gebleven met 10 euro verlaagd. Het is wat, maar vind het toch wat tegen vallen.
Petervanakelyen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:27:
Net nu ik heb gewacht op het developer conference van 4 october, besluit Apple om de specificaties van de iPod Touch hardwarematig gewoon gelijk te houden :/

Langs de ene kant wil ik wel eens een iPod Touch proberen, maar langs de andere kant is het tegen mijn principes om nu een iPod Touch te gaan halen die eigenlijk al een jaar beschikbaar is (waar ze enkel een software update hebben op uitgevoerd).

Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij eigenlijk?
Met veel gebruik (YouTube, Twitter, Facebook, Mail, muziek, af en toe games) kan ik hoogstens een dag met de accu doen. Laatste tijd is dat iets afgenomen. Ik heb afgelopen jaar (vanaf het begin toen de 4de generatie in de Nederlandse schappen lag) mijn iPod elke dag moeten opladen, en soms tot wel twee keer per dag.

Ik snap dat je twijfelt of je er wel een moet halen, aangezien de specs van 'vorig jaar' zijn. Dat probleem heb ik nu niet, ik heb vorig jaar een gekocht, en kan er nog een jaar mee doen zonder 'outdated' specs. De enige 'troost' is dat je een witte iPod Touch kan kopen nu (maar het ligt er maar net aan of je van de 'hype' in witte toestellen houdt).

Mijn reden voor aanschaf van een iPod Touch vorig jaar, was voor de appvoorziening. Ik had al een 'smartphone' van Samsung (S8500 Wave), maar ik begon me te ergeren aan de traagheid van de software en de buggy apps. Na wikken en wegen had ik toch besloten om een iPod te kopen (een 'investering' van 300 euro is niet niks). Tot de dag van vandaag geen moment spijt van gehad!

Ik weet niet wat precies jouw motief is om een iPod Touch aan te schaffen, maar dat was iig mijn situatie :) Ik hoop iig dat je er wat aan hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
rjvisje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:56:
heb maar besloten dat m'n iPod morgen richting www.ipod-service.nl gaat.
rjvisje, hoe is het afgelopen met www.ipod-service.nl ? Goede ervaring?
Mijn zoon z'n touch 4 heeft namelijk ook een kapot scherm. :(

[ Voor 24% gewijzigd door botech op 13-10-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307434

Even een snel vraagje, want het is nogal vreemd en ik heb hier niks over kunnen vinden.

Sinds vandaag begint m'n ipod touch 4g continu te bliepen als deze in de oplader zit. De achterkant word namelijk ook erg warm. In de situatie waar ik bijvoorbeeld met de oplader + wifi aan zit (een beetje het laptop idee) dan is dit nog velen malen erger. Waar kan dit op duiden? Hij is nu iets meer als 2 weken oud. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Wat voor oplader hebben we hier over?
Het lijkt me in ieder geval geen goed teken, dit zou niet mogen gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even een vraag voor de iPod Touch 2de generatie bezitters.

MobileMe ondersteunde voor de release van iCloud, de functionaliteit "find my iphone" ook voor dit apparaat.
Simpelweg je MobileMe email account instellen, en de optie "Find my iPhone" aanvinken, en je iPod Touch werd gelokaliseerd door middel van google maps.

Software matig bestaat deze functie nog steeds, echter met de overgang naar iCloud kan mijn iPod Touch 2G niet langer worden gevonden. Ik heb zelf niets qua instellingen aangepast. Ben benieuwd of jullie dezelfde ondervindingen hebben. Ook kan ik het maken van een back-up onder iCloud niet aan de praat krijgen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Die heeft ook al een tijdje geen firmware update meer gezien. De laatste iOS versie is 4.2.1 en net als op de iPhone 3G mis je nu helaas een aantal functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het gaat mij ook niet om het ontbreken van nieuwe functies, maar om het niet meer werken van bestaande wel ingebouwde functionaliteit.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171914

Weet iemand welke versie de iPod Touch is die Bol.com verkoopt? Ik heb het vermoeden dat het allemaal generatie 4 versies zijn met iOS 5 maar ik weet het niet zeker.
Bij de witte versies staat er bij dat het iOS 5 heeft maar bij de zwarte niet. Weet iemand een antwoord hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:04
Als er facetime of retina display bij staat is het de 4e generatie. Of er al dan niet iOS5 op staat maakt niet echt uit, je kan gewoon upgraden naar iOS5 met iTunes.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 18:29
Inderdaad. De '5e generatie' is gewoon een witte iPod Touch 4 met iOS 5 voorgeïnstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171914

Zo simpel dus :) Tnkx voor jullie antwoord.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:46
Zou iemand eens kunnen proberen of het scannen van QR-codes (middels QRReader of Scan) een beetje vlot wil lukken op een iPod Touch? Graag even laten weten hoe groot de codes die je probeerde ongeveer waren, wat de ideale afstand is om van te scannen, hoe nauw dat luistert en of je het apparaat erg stil moet houden om het te doen lukken. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Voor v4 kansloos, daarna matigjes, camera is gewoon niet zijn sterkste punt. Als je info wil over verschillende formaten QRcodes lijkt het me handig als je even zelf een A4tje maakt met verschillende voorbeelden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
OK, deze PDF op 100% graag proberen: http://tinyurl.com/coawzgx

V4 is de enige die telt.

[ Voor 8% gewijzigd door Z-Dragon op 16-12-2011 13:21 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Camera is niet zo goed zoals al gezegd, dus goed stil houden helpt. Ze leken het allemaal wel te doen, gebruikte Qrreader, als je de code vol in het kader in de app wil plaatsen ga je van pakweg 7 naar een centimeter of 16 afstand voor de grootste in scanning mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Bedankt! Dat is hoopgevend genoeg om er een te bestellen.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 17:26
Sinds juli gebruiken we hier in huis een iPod touch (4e generatie, 32 GB) i.c.m. een B&W Zeppelin Mini.
Sinds vandaag is er onder de kerstboom een 2e iPod touch (4e/5e generatie, 8 GB) vandaan gekomen.
Echter ziet deze, zodra je deze in de B&W Zeppelin Mini plaats, het hele dock niet. Ook het opladen functioneert dan niet.

Wanneer je de 8 GB iPod touch aan een netstroom adapter óf via USB aan een mac hangt, ziet de iPod touch deze wel.
Heb ondertussen de firmware (5.0.1) opnieuw geïnstalleerd. Maar ik krijg hem niet aan de gang.

Iemand zoiets vergelijkbaars meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Het is ook goed mogelijk dat de dock niet goed werkt. Probeer eens een andere iPod / iPhone (indien je die hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 17:26
@sanderev66: Een iPhone 3G en een andere iPod touch geven geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb je nu 2 exact dezelfde iPod Touch's of is de 2e de nieuwste generatie (ook in wit verkrijgbaar)? Want ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij ondersteunt de 4G Touch geen iOS 5, wat de nieuwste iPod Touch dus wel doet. Dan zou het dus kunnen dat de dock die iPod/firmware niet ondersteunt (te nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Majesty schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:55:
Heb je nu 2 exact dezelfde iPod Touch's of is de 2e de nieuwste generatie (ook in wit verkrijgbaar)? Want ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij ondersteunt de 4G Touch geen iOS 5, wat de nieuwste iPod Touch dus wel doet. Dan zou het dus kunnen dat de dock die iPod/firmware niet ondersteunt (te nieuw).
Als mijn 3G touch op 5.01 draait, waarom zou de 4G dat dan niet doen? Of snap ik iets niet op deze nieuwjaarsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Deze thread liet chrome door het lint gaan, lycos.com is kennelijk een malware site.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefiozie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-04 21:17
Hallo Allemaal,

Ik had even een vraag ik heb hier een ipod touch 8GB. Deze wil alleen niet meer aan en blijft dus continu op zwart scherm. Als ik hem aan de oplader hangt wordt die ontzettend warm.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Laatst online: 21:44
Mijn Ipod touch is deze week gevallen en er zit een barst in het scherm.
Verder werkt alles nog dus nu zou ik het willen maken.
Nu zit ik nog met enkele vragen:

Hij is gekocht eind december 2011 dus hij dan van de 4e generatie?
Weet iemand waar ik goedkoop (maar ook betrouwbaar!) een digitizer kan kopen?

En als iemand nog een goede step-by-step-guide of hierin ervaring heeft mag hij het ook altijd plaatsen.

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

maartend schreef op zondag 01 januari 2012 @ 16:30:
[...]

Als mijn 3G touch op 5.01 draait, waarom zou de 4G dat dan niet doen? Of snap ik iets niet op deze nieuwjaarsdag?
werkt hier anders prima, incl. jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rhy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:32:
[...]

werkt hier anders prima, incl. jailbreak.
Bij mij ook, vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Jefiozie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:49:
Hallo Allemaal,

Ik had even een vraag ik heb hier een ipod touch 8GB. Deze wil alleen niet meer aan en blijft dus continu op zwart scherm. Als ik hem aan de oplader hangt wordt die ontzettend warm.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Herkent iTunes 'm wel?
Je zou kunnen proberen 'm te resetten door de home- en de sleepknop tegelijk in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat zijn jullie ervaringen met IOS5 trouwens op de Touch 4G?

Ik moest hem updaten ivm een fuckup met iTunes, dus ik dacht nr 5 er maar op. Valt mij eerlijk gezegd nogal tegen;

1. 20% batterijmelding; waarom nog steeds op die irritante manier? Daar is die balk bovenin nu toch voor?
2. Merkbaar trager, vooral de eerste beweging uit een slaapstand.
3. Bij het doorspoelen vanaf de lockscreen krijg ik eerst een flits van mijn wallpaper voor de albumillustratie er is. Wellicht ook door traagheid?
4. Mijn netstroomadapter van Dealextreme is ineens kieskeurig hoe ik hem in het stopcontact steek. Op een andere Touch 4G met 4.3 doet hij het wel een beide kanten. Maatregel van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:32

Rick-Jan

always connected

ik heb weer een probleem met ios 5.1:

nu stopt de muziek van mijn ipod touch v3 weer voor 1 seconde na locken/unlocken van het scherm tijdens een podcast. zeer irritant omdat ik veel podcasts luister. voor IOS 5.0 ook al , met 5.0 was het opgelost.

wat zou dit kunnen zijn?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:17

TimvH

Kletsmajoor

Rick-Jan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:06:
ik heb weer een probleem met ios 5.1:

nu stopt de muziek van mijn ipod touch v3 weer voor 1 seconde na locken/unlocken van het scherm tijdens een podcast. zeer irritant omdat ik veel podcasts luister. voor IOS 5.0 ook al , met 5.0 was het opgelost.

wat zou dit kunnen zijn?
Een Harde Reset geprobeerd? Home en Power knop inhouden om een Harde Reset uit te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Hallo,

Ik heb een gebroken digitizer op mijn ipod touch 2g en ben op zoek naar een vervangende digitizer assembly, dus met frame en homeknop. Weet iemand een goede (web)shop? Ik had m eerst bij irepair.com besteld maar deze is nooit aangekomen, gelukkig wel mijn geld terug. Ik ben een beetje huiverig voor ebay, de kans dat ik daar goedkope chinese zooi bestel die misschien niet eens aankomt is naar mijn zeggen te groot. Maar misschien dat jullie goede ebay sellers weten?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
tobitronics schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:14:
Hallo,

Ik heb een gebroken digitizer op mijn ipod touch 2g en ben op zoek naar een vervangende digitizer assembly, dus met frame en homeknop. Weet iemand een goede (web)shop? Ik had m eerst bij irepair.com besteld maar deze is nooit aangekomen, gelukkig wel mijn geld terug. Ik ben een beetje huiverig voor ebay, de kans dat ik daar goedkope chinese zooi bestel die misschien niet eens aankomt is naar mijn zeggen te groot. Maar misschien dat jullie goede ebay sellers weten?

Alvast bedankt.
Mijn ervaring is dat ebay sellers het altijd netjes verzenden, maakt niet uit welke, kijken even naar de feedback die ze hebben, als ze boven de 99% zitten zijn ze echt wel te vertrouwen. Ontvang je hem niet binnen 4 weken? Stuur een mailtje naar ze bij de meeste heb je het geld zo weer terug.

Dat is mijn ervaring tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:35
Ik had een tijd terug tweaks gelezen voor de iPod camera :
  • Veranderen van 960x640 naar 1280x720 resolutie
  • HDR toevoegen als een optie.
Nu kan ik alleen deze guide vinden : http://www.ifans.com/foru...-fix-instructions.316771/ en zou er voor HDR een HDR enabler app zijn in Cydia. Beiden werken echter niet. Zal wel alleen in 4.x werken of zo :?

Is er een makkelijkere tweak in Cydia beschikbaar ? Ik hoef die '720 HD camera' app niet want die zit vol reclame.

En dan nog een paar vragen :
  • Bellen : Kan dat ? Wat zijn de ervaringen hiermee ?
  • SMSén : Ik las iets van HotSMS maar wil eigenlijk weten wat jullie gebruiken
  • WhatsApp : Ik heb via een cydia hack (whatspad) de applicatie weten te installeren maar het registreren gaat niet omdat ie het koppelt tegen een 06 nr. Kun je online een 06 nr verkrijgen ?

[ Voor 20% gewijzigd door Spam op 06-04-2012 11:27 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waar de paasdagen al niet goed voor zijn. Op bezoek bij m'n zus die problemen heeft met het updaten van haar iPod Touch naar de nieuwste iOS versie. iTunes geeft een foutmelding (-48) bij het maken van een reservekopie in het proces. Heb al flink zitten googlen en allerlei oplossingen geprobeerd, maar blijf hetzelfde issue hebben. Toen het idee om de update op een andere PC te doen omdat ik het idee heb dat er mogelijk iets mis is met die PC.

Heb op die nieuwe PC iTunes geïnstalleerd, gemachtigd en er een reservekopie mee gemaakt. Als ik daarna echter kies om bij te werken krijg ik de melding dat alle apps en media worden gewist en dat ik de update moet doen op de originele PC. Nu wil ik dat juist niet, dus vraag me af hoe ik dit gedaan krijg op die nieuwe PC zonder dat alles van die iPod gewist wordt.

Heeft iemand hier ervaring mee en een idee hoe je het toch voor elkaar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
http://www.andrewgrant.or...wo-or-more-computers.html

makkelijker op een nieuwe pc is gewoon de itunes folder (zonder al die gb's aan muziek dan) kopieren naar de 'verse' pc, en daar itunes openen met die library.

[ Voor 47% gewijzigd door Dreamvoid op 13-04-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379471

Ik heb de mogelijkheid om een niet werkende iPod touch 8GB (niet zeker of het 2e of 4e generatie is) te kopen voor 15 of 20 euro. Werkt niet meer wegens waterschade (ook niet na maandenlang drogen), het scherm functioneert niet zoals het zou moeten. Is het de moeite om deze over te kopen en te proberen repareren, of is het al een verloren moeite? De iPod is nog niet uiteen gevezen dus daar kan niets mis gebeurd zijn.

Of misschien kan het een andere functie innemen dan iPod? (geen idee wat, maar bv. met wii is het mogelijk om interactief scherm mee te maken?)

Ik hoor graag jullie mening :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:35
Spam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:
Nu kan ik alleen deze guide vinden : http://www.ifans.com/foru...-fix-instructions.316771/ en zou er voor HDR een HDR enabler app zijn in Cydia. Beiden werken echter niet. Zal wel alleen in 4.x werken of zo :?

Is er een makkelijkere tweak in Cydia beschikbaar ? Ik hoef die '720 HD camera' app niet want die zit vol reclame.

• WhatsApp : Ik heb via een cydia hack (whatspad) de applicatie weten te installeren maar het registreren gaat niet omdat ie het koppelt tegen een 06 nr. Kun je online een 06 nr verkrijgen ?
Iemand :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 379471 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:36:
Ik heb de mogelijkheid om een niet werkende iPod touch 8GB (niet zeker of het 2e of 4e generatie is) te kopen voor 15 of 20 euro. Werkt niet meer wegens waterschade (ook niet na maandenlang drogen), het scherm functioneert niet zoals het zou moeten. Is het de moeite om deze over te kopen en te proberen repareren, of is het al een verloren moeite? De iPod is nog niet uiteen gevezen dus daar kan niets mis gebeurd zijn.

Of misschien kan het een andere functie innemen dan iPod? (geen idee wat, maar bv. met wii is het mogelijk om interactief scherm mee te maken?)

Ik zie wel eens ads van mensen die kapotte te koop vragen, maar altijd zonder waterschade. Men weet nl. niet wat er aan de binnenkant dan allemaal kapot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:18

Zalmanman

So long,

Spam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:

Nee, één er zit geen antenne in, twee het is niet voor niets een multimediadevice, geen telefoon... (Of je moet Skype gaan gebruiken...)
    Misschien iMessage, de berichtenservice van Apple. En dat is het dan ook.
    Nee, je hebt een 06 nummer nodig, en die heeft een iPod niet.
En wat betreft je HDR, geen idee.

Goed, nog even wat over mijn probleem - mijn zusje heeft d'r iPod laten stuiteren, glas kapot. Laten repareren bij de lokale meneer van Optie #1. Nu zit er eens wat naar te kijken, dat lukt anders nooit..., en het valt me op dat, overal waar je drukt - iets harder dan normaal, er verkleuringen in het scherm optreden. Alsof er echt óp het Retina scherm gedrukt wordt. Dit mag natuurlijk niet. Wat moeten we nu? Naar die man gaan en zeuren dat het niet zo kan of de verzekering inlichten, dit is namelijk via hen gegaan, en een nieuwe iPod verzoeken?

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Anoniem: 379471 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:36:

Hangt er natuurlijk vanaf hoe erg hij er aan toe is. 15 of 20 euro is heel weinig maar als je bijna alles zal moeten gaan vervangen ga je er niet veel aan hebben, zal je niet veel winst maken en is het gemakkelijker om een nieuwe te kopen.

offtopic:
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, maar op welke manier kom je hieraan?

[ Voor 3% gewijzigd door electrom op 04-05-2012 18:00 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

Verkijk je niet op de levertijd... maar de prijzen van de nieuwe iPod's zijn er

http://www.wehkamp.nl/pre...n/apple/ipod/P00_PAP_F2C/

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08-2024
Weet iemand nog goede site voor betaalbare ipod touch v5 hoesjes?
Op de china sites zie ik ze nog niet en mijn kids willen er volgende week eentje kopen dus kan ook niet eens 3 weken op china hoesje wachten. Zie ze wle op istuf.nl maar 20 euro is echt overdreven.
Moet gewoon even goedkoop, dat er maar wat omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The-Force schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:27:
Weet iemand nog goede site voor betaalbare ipod touch v5 hoesjes?
Op de china sites zie ik ze nog niet en mijn kids willen er volgende week eentje kopen dus kan ook niet eens 3 weken op china hoesje wachten. Zie ze wle op istuf.nl maar 20 euro is echt overdreven.
Moet gewoon even goedkoop, dat er maar wat omheen zit.
Zitten echt al over the place op de hongkong sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
Waar ik nogmaal koop, DX en obostore zie ik nog niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Weet iemand trouwens wanneer we in Oktober de iPod 5 kunnen verwachten. Ik heb 'm direct na de aankondiging besteld (bij Apple) maar op de verzendverwachting staat nog steeds Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

90710 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Weet iemand trouwens wanneer we in Oktober de iPod 5 kunnen verwachten. Ik heb 'm direct na de aankondiging besteld (bij Apple) maar op de verzendverwachting staat nog steeds Oktober.
Ik heb gebeld met Apple maar die weten het niet... zeggen ze.

Welke kleur heb je besteld.. Ik wil ze dus eerst zien. Groen en Zilver lijken me wel wat.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb de blauwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ook goed.. alleen groen is mijn accent kleur...

Ik snap niet dat het hier zo stil is rond de nieuwe Touch.. Ik was meer amazed door de Touch dan de nieuwe iPhone. Wat is dat ding mooi !!!! Zo dun.. zo strak.

Ik heb net een nieuwe 4s, dus heb de 5 niet nodig. Ik vind gamen op een iOS device alleen wel leuk. Dus dacht een nieuwe Touch te kopen met 4" om toch mee te genieten van het nieuwe platform. Kan ik ook rustig kabels switchen...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Voor mij is dat blauw :) Hoe meer blauw hoe beter :p

En ik snap het overigens wel, Apple stort zich vooral op de nieuwe iPhone.
Ondanks dat ga ik me wel erg vermaken zodra de iTouch hier eindelijk is.

[ Voor 22% gewijzigd door 90710 op 30-09-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
90710 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Ben zelf benieuwd wanneer je gewoon in de winkel kunt halen, webshop shop is hier geen optie namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Met een zeer onnauwkeurige analyse zou ik zeggen Of in de eerste week, Of 15 oktober.

Meestal roept Apple 'In de maand ****" Als er andere producten naast gereleased worden zoals nu iOS en de iPhone.

In het verleden is wel eens gebleken dat als die releases helemaal perfect lopen dat het aangekondigde product dan in de eerste week komt.

Waren er wat problemen dan meestal halverwege. Echter het is wel eens voor gekomen dat een release zo kut liep, dat het opvolgende product echt pas aan het einde van de maand kwam.

Dit is allemaal gevoels werk, en niet echt op feiten gebaseerd.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:51
Ik heb mijn iPod Touch 5 (zwart, 32GB) op 15 september besteld, nog steeds geen beweging in de order status ("wordt verwerkt"). Wel kreeg ik gisteren bericht dat mij weliswaar nog het oude BTW-tarief in rekening zal worden gebracht, maar dat de rekening zelf "om belastingtechnische redenen" het nieuwe BTW-tarief zal vermelden. Vandaag kan ik de status van de bestelling niet langer volgen ("er is iets fout gegaan"), iets waar iPhone-bestellers ook al over klagen. En zo gaat het wachten voort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Viel mij vandaag ook al op dat de nieuwe iPods eindelijk te bestellen zijn. Vraag me alleen wel af wanneer wij (Media Markt filiaal Rijswijk) ze gaan verkopen. Hoewel dat met de iPods wel redelijk snel zal zijn.. het zal in ieder geval niet zo zijn als bij de iPhone 5's waarbij je bij iedere winkel op een wachtlijst van 3-4 maanden komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

hkoster1 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:08:
Ik heb mijn iPod Touch 5 (zwart, 32GB) op 15 september besteld, nog steeds geen beweging in de order status ("wordt verwerkt"). Wel kreeg ik gisteren bericht dat mij weliswaar nog het oude BTW-tarief in rekening zal worden gebracht, maar dat de rekening zelf "om belastingtechnische redenen" het nieuwe BTW-tarief zal vermelden. Vandaag kan ik de status van de bestelling niet langer volgen ("er is iets fout gegaan"), iets waar iPhone-bestellers ook al over klagen. En zo gaat het wachten voort...
Had ik ook vandaag, maar nu werkt de site weer. Die trouwens verder onveranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
Haakontje schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:21:...Hoewel dat met de iPods wel redelijk snel zal zijn.. het zal in ieder geval niet zo zijn als bij de iPhone 5's waarbij je bij iedere winkel op een wachtlijst van 3-4 maanden komt..
Ik hoop het, maar ik zal toch de enige niet zijn die een downgrade doet van de iPhone 4 naar de iPod Touch 5? Enerzijds komt de iPod Touch 5 erg dicht in de buurt van de functionaliteit van de iPhone 5 (behalve telefoon/GPS) en anderzijds zijn de contracten bij T-Mobile enz de laatste jaren een stuk duurder geworden. Als men dan, zoals ik, mobiel internet weinig gebruikt, dan is een keuze voor de iPod Touch 5 (plus een goedkoop handsetje voor bellen) snel gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Volgens mij stond er eerst op deze pagina dat hij in oktober werd geleverd... nu staat er "Online bestellen = gratis levering."
En dan zie je op de volgende pagina pas dat hij "ergens" in oktober" geleverd word...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:28
hkoster1 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:45:
[...]

Ik hoop het, maar ik zal toch de enige niet zijn die een downgrade doet van de iPhone 4 naar de iPod Touch 5? Enerzijds komt de iPod Touch 5 erg dicht in de buurt van de functionaliteit van de iPhone 5 (behalve telefoon/GPS) en anderzijds zijn de contracten bij T-Mobile enz de laatste jaren een stuk duurder geworden. Als men dan, zoals ik, mobiel internet weinig gebruikt, dan is een keuze voor de iPod Touch 5 (plus een goedkoop handsetje voor bellen) snel gemaakt...
Dus je loopt rond met een ipod en een nokia in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Draakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:10:
[...]

Dus je loopt rond met een ipod en een nokia in je broekzak?
Ik ben het wel met hem eens... Ik wil graag games op mijn iOS device.. De games worden nu geoptimaliseerd voor het nieuwe formaat. Das jammer als je een 4 of 4s hebt.

Als ik een Touch koop, heb ik er meer opslag bij, het past samen in 1 broekzak, en ik heb het nieuwe formaat, dus ik kan lekker gamen.. Het enigste nadeel is dat ik geen Maps op de iPod heb. Als ik de ipod in mijn auto-houder steek voor muziek, dan heb ik geen navigatie. Dat is dus nog een rede waarom ik twijfel, en de kleur :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

De Apple Store is DOWN!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:28
World Citizen schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:24:
[...]

Ik ben het wel met hem eens... Ik wil graag games op mijn iOS device.. De games worden nu geoptimaliseerd voor het nieuwe formaat. Das jammer als je een 4 of 4s hebt.

Als ik een Touch koop, heb ik er meer opslag bij, het past samen in 1 broekzak, en ik heb het nieuwe formaat, dus ik kan lekker gamen.. Het enigste nadeel is dat ik geen Maps op de iPod heb. Als ik de ipod in mijn auto-houder steek voor muziek, dan heb ik geen navigatie. Dat is dus nog een rede waarom ik twijfel, en de kleur :)
Wat heeft dit dan voor gevolg voor apps / games op de 4/4s? Die krijgen dan toch geen half beeldscherm te zien omdat de app voor de 5 is gemaakt? Werkt dat niet gewoon zoals bij de ipad/iphone dat die automatisch aanpast?

Maar als je de iPod in je auto houder steekt, dan moet je je mobiel elders neerleggen. Ik zou het niet handig vinden om een mp3 speler en een telefoon bij te hebben.

Nou luister ik zelf altijd radio, dus ik zet toch vrijwel geen muziek op de iphone.

[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 05-10-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Draakje5 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:06:
[...]

Wat heeft dit dan voor gevolg voor apps / games op de 4/4s? Die krijgen dan toch geen half beeldscherm te zien omdat de app voor de 5 is gemaakt? Werkt dat niet gewoon zoals bij de ipad/iphone dat die automatisch aanpast?
Ik denk dat dit afhankelijk is van de ontwikkelaar van de game... Wellicht krijg je hem met zwarte balken onder en boven...(landscape mode), Of ze hebben inderdaad een 2e versie. Maar dan nog draait de game het beste op een 4" scherm met de nieuwe hardware....
Maar als je de iPod in je auto houder steekt, dan moet je je mobiel elders neerleggen. Ik zou het niet handig vinden om een mp3 speler en een telefoon bij te hebben.
Nou beide apparaten op elkaar zijn net zo dik als mijn oude Nokia's :) dus kwa ruimte is het niet zo een probleem... In de auto wel inderdaad... Of ik moet er een steuntje bij maken, dat ik de iPod aan de radio hang voor muziek, en de iPhone voor GPS... Ik gebruik GPS toch hooguit 1x in de 2 maanden, en bellen in de auto doe ik nu ook via de internet luidspreker van de iPhone... Dat is goed zat, maar inderdaad niet handig.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
maartend schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:34:
[...]

Zitten echt al over the place op de hongkong sites.
Linkje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Geen idee. Ik kreeg kort na de release al mails binnen van de gewone winkels (ik dacht Focal ed) die aangaven dat ze deze hebben.
Verder niet naar gekeken, heb geen 5. (of 4, 3, 2, 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

:( helaas hij is er nog niet....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 14:53
-delete-

[ Voor 98% gewijzigd door nils7 op 05-10-2012 14:50 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
90710 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:43:
[...]

Had ik ook vandaag, maar nu werkt de site weer. Die trouwens verder onveranderd is.
Heb m ook besteld met ingravering maar ik heb ook nog die status.

Een emailtje bracht niet meer duidelijkheid :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

mmmm De iPod classic is in e aanbieding bij de Media Markt... dus of er komt een nieuwe. Of hij gaat er uit...

200 euro

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Of het is gewoon een aanbieding. ;)
Lijkt me dat ze het wel meteen meegenomen hadden in de aankondigingen als er wat met dat model gaat gebeuren. Maar het verbaast me wel enigzins dat ze hem nog steeds (onveranderd) te koop houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Zoveel hoeft er toch niet aan veranderd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik denk ook dat hij er gewoon uitgaat... je hebt nu een Touch met 64 GB, en de volgende zal 128 hebben... 128 en 160 schelen niet zo heel veel meer....

Ik ga er snel nog een halen.

(ik kan geen iPod classic topic vinden :'( )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
90710 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:13:
Zoveel hoeft er toch niet aan veranderd te worden.
Misschien niet, maar wat dacht je van bluetooth voor headphones/speakers, airplay support, wifi voor het eenvoudiger toevoegen van muziek? Enfin, ik merk gewoon dat ik hem nauwelijks meer gebruik. iPod Touch is compacter en veelzijdiger, en met apps als Spotify en Apple's Music Match wordt opslagcapaciteit vervangen door flexibiliteit in het toevoegen van muziek. Mijn hele collectie past toch al niet meer op de Classic...
Ze zullen er in ieder geval geen verlies op draaien wat de kosten van de hardware etc. betreft, anders was het allang exit geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 07-10-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Eindelijk een update van mn iPod touch order-status. Nog steeds wel "Artikelen worden verwerkt" maar ernaast staat nu dat hij a.s. vrijdag verzonden wordt en a.s. maandag geleverd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
Ik heb nu een email van Apple gekregen: mijn iPod Touch 5 wordt uiterlijk 12 oktober verzonden.... vanuit China, dus dat wordt volgende week dinsdag of woensdag.

Edit: Wacht, mijn orderstatus zegt nu levering op 15 oktober, dat is maandag! Way to go, Apple!

[ Voor 23% gewijzigd door hkoster1 op 10-10-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

quote: Order status
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: October 12th Levert 15 Oct, 2012
:) Apple is weer eens geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Bij mij is de status ook geupdate, levering tussen 19 en 23 oct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En mijn iPod Touch is Verzonden! (UPS Levering: Maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat is er met de prijzen aan de hand..
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img443/9003/prices.gif
Oorspronkelijke prijzen voor de 5th gen waren overigens €319/€419 vóór de btw stijging.

Als men in Amerika in 2011 de 4th gen 64GB voor $399 kon kopen en nu voor dezelfde prijs de 5th gen 64GB kan kopen, waarom moeten wij dan opeens meer betalen? €389 in tegenstelling to €426.. :?

Overigens, de prijs van de iPod touch 5th gen 64GB in Hong Kong is omgerekend ongeveer €307 incl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Dit komt door een rechtszaak van een aantal artiesten tegen de staat (en gewonnen hebben) om kopie-heffing op Mp3 spelers te innen. (althans dat stond laatst op iphoneclub.nl)

[ Voor 14% gewijzigd door 90710 op 12-10-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En ik heb mn iPod touch binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Zijn er mensen die de nieuwe iPod Touch al ergens te koop hebben zien liggen in een winkel hier in Nederland?
Gisteren bij de Apple Store in Amsterdam was er nog geen spoor te bekennen van de nieuwe iPod en in de mediamarkt in de Bijlmer werd de 4de generatie nog aangeprijst als 'de nieuwste generatie iPod'.

Wil hem toch graag eerst even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik denk dat je ze op z'n vroegst begin volgende maand in de winkels kan zien. Misschien iets eerder bij de Apple store zelf.

EN nu er even mee gespeeld te hebben moet ik wel zeggen dat dit echt wel weer de wow-factor heeft. Superdun, licht, super mooi scherm. Stukken sneller dan mn oude touch. Ik ben (en blijf) een hele happy Apple-fan.

Alleen jammer dat maar weinig apps gebruik maken van het volledige scherm. Maar ik denk dat dat met de tijd wel goed komt :)

[ Voor 61% gewijzigd door 90710 op 15-10-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thympy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03-2021
Cool dat je je ipod binnen hebt
Hoe is de batterij vergeleken met de 4g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Heb dat nog niet echt kunnen vergelijken ;) Daarbij denk ik dat ik het ook niet echt goed kan vergelijken sinds mn 4g iTouch al heel wat laadcycli gehad heeft.

[ Voor 60% gewijzigd door 90710 op 15-10-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hoe zit het tegenwoordig met Facetime en Ipod Touch, ik wil binnen de familie "thuis"video bellen introduceren (dus dat iedereen zo een ipod touch gaat kopen).

Alleen had ik met de vorige gen last dat Facetime niet altijd werkte als de touch in "standby" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 23:47
Ik probeer muziek van Itunes naar mijn Ipod te kopieren, de nummers worden vervolgens echter 'lichtgrijs' weergegeven en zijn ook niet afspeelbaar, wat is hiervan de reden?

Edit, ik krijg tevens deze melding 'Ipod kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart'

Had vorige week ook zo'n soort probleem en heb toen de Ipod hersteld, heb weinig zin om dat nu weer te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Vandaag bij Correct in Rotterdam lag de nieuwe iPod in de winkel, mooi ding hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:12:
Hoe zit het tegenwoordig met Facetime en Ipod Touch, ik wil binnen de familie "thuis"video bellen introduceren (dus dat iedereen zo een ipod touch gaat kopen).

Alleen had ik met de vorige gen last dat Facetime niet altijd werkte als de touch in "standby" was.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Inmiddels zijn de nieuwe generatie iPods te koop in de Apple store in Amsterdam. Ik zelf heb de zwarte 64GB gisteren in Mediamarkt Amsterdam Arena gekocht voor €419. Iets goedkoper dan de Apple store prijs. In de Apple store bleek de zwarte 64GB te zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:01
Een wat moeilijk te plaatsen vraag; heeft er iemand ervaring met yamaha docks en een ipod touch? Wat ik lastig vind, is dat mijn ipod standaard staat op screen lock (praktisch onderweg). Dit is vrij vervelend als hij in het dock zit, omdat ik dan eigenlijk er altijd aan moet komen om hem te unlocken. Ik vroeg me dus af of er een mogelijkheid was om dat via de afstandsbediening te doen? De handleiding noch google helpen me verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik heb zo'n nieuwe iPod touch gehaald vandaag, mijn eerste apple product. Ik heb een apple ID aangemaakt en wil nu apps gaan installeren, maar ik krijg de foutmelding dat ik cookies aan moet zetten als ik wil inloggen met mijn apple ID in de app store. Cookies stonden al ingeschakeld, maar heb deze opnieuw uit en aangezet. Probleem blijft. Iemand een suggestie wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494499

Ik heb een zwarte ipod touch 4. En heb nu een philips wekkerradio AJ3270D. De ipod ziet niet de wekkerradio. Weet iemand waarom dit zo is. IK heb ook nog een witte ipod touch 4 en die doet het wel. Die ziet de philps wekkerradio wel en kan dus opgeladen worden en je kan muziek luisteren vanaf je ipod.
Alleen de zwarte werkt niet. Ze hebben alle twee versie 6.0.1. IK heb de zwarte ipod al eens een keer hersteld maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb dus de iPod Touch 5G, maar weten jullie of Apple daar nog docks voor gaat maken, of moet je een onorgineel dock kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:00
Nee, ze komen niet omdat apple mee gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Had Apple de laatste jaren nog wel een eigen dock op de markt dan?
Dacht dat er alleen nog maal 3rd party docks waren voor de iTouch. Zal valst wel het een en ander te koop zijn en als er "Made for" op staat dan hebben ze ook nog een licentie daarvoor van Apple en mag je aannemen dat het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:25
hoi, ik heb laatst mijn oude ipod touch 1st gen gevonden bij het opruimen. Nu draait deze nog 2.1.1. Nu weet ik dat de laatste versie 3.1.3 is, maar bij inpluggen van itunes zegt hij dat dit de laatste versie is. Weet iemand hoe ik alsnog deze versie erop kan zetten? Ik wil niet gaan jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:41
drusloos schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:55:
hoi, ik heb laatst mijn oude ipod touch 1st gen gevonden bij het opruimen. Nu draait deze nog 2.1.1. Nu weet ik dat de laatste versie 3.1.3 is, maar bij inpluggen van itunes zegt hij dat dit de laatste versie is. Weet iemand hoe ik alsnog deze versie erop kan zetten? Ik wil niet gaan jailbreaken
Jazeker, er is een hele bewuste reden waarom iTunes zegt dat jouw iPod up to date is:
iOS 3.X is namelijk een betaalde update voor iPod touch 1 gebruikers. Ook nu - in 2016 - verkoopt Apple de update nog steeds, al is het wel zoeken om het te vinden.
Voor meer info en de mogelijkheid om de update te kopen (€3,47), zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT2052

Het is vanwege de regels op dit forum niet toegestaan om downloadlinks naar deze versie te posten, dus ik kan dit helaas niet voor je doen.

Succes ermee!

[ Voor 3% gewijzigd door arjan1995 op 15-10-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:25
arjan1995 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Jazeker, er is een hele bewuste reden waarom iTunes zegt dat jouw iPod up to date is:
iOS 3.X is namelijk een betaalde update voor iPod touch 1 gebruikers. Ook nu - in 2016 - verkoopt Apple de update nog steeds, al is het wel zoeken om het te vinden.
Voor meer info en de mogelijkheid om de update te kopen (€3,47), zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT2052

Het is vanwege de regels op dit forum niet toegestaan om downloadlinks naar deze versie te posten, dus ik kan dit helaas niet voor je doen.

Succes ermee!
Het is mij helemaal duidelijk. Echt dankjewel!
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste