Wel een beetje jammer, had op een model met een betere camera en snellere CPU gehoopt.
Prijzen zijn wel wat omlaag gegaan als het goed is, dat is wel positief.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Alleen de 8GB versie is verlaagd met 40 euro. De 32GB en 64GB zijn dezelfde prijs gebleven met 10 euro verlaagd. Het is wat, maar vind het toch wat tegen vallen.troftnom schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:53:
Wel een beetje jammer, had op een model met een betere camera en snellere CPU gehoopt.
Met veel gebruik (YouTube, Twitter, Facebook, Mail, muziek, af en toe games) kan ik hoogstens een dag met de accu doen. Laatste tijd is dat iets afgenomen. Ik heb afgelopen jaar (vanaf het begin toen de 4de generatie in de Nederlandse schappen lag) mijn iPod elke dag moeten opladen, en soms tot wel twee keer per dag.Petervanakelyen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:27:
Net nu ik heb gewacht op het developer conference van 4 october, besluit Apple om de specificaties van de iPod Touch hardwarematig gewoon gelijk te houden
Langs de ene kant wil ik wel eens een iPod Touch proberen, maar langs de andere kant is het tegen mijn principes om nu een iPod Touch te gaan halen die eigenlijk al een jaar beschikbaar is (waar ze enkel een software update hebben op uitgevoerd).
Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij eigenlijk?
rjvisje, hoe is het afgelopen met www.ipod-service.nl ? Goede ervaring?rjvisje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:56:
heb maar besloten dat m'n iPod morgen richting www.ipod-service.nl gaat.
[ Voor 24% gewijzigd door botech op 13-10-2011 11:14 ]
Anoniem: 307434
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Anoniem: 171914
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
^ Wat hij zegt.
[ Voor 8% gewijzigd door Z-Dragon op 16-12-2011 13:21 ]
^ Wat hij zegt.
^ Wat hij zegt.
90710
Als mijn 3G touch op 5.01 draait, waarom zou de 4G dat dan niet doen? Of snap ik iets niet op deze nieuwjaarsdag?Majesty schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:55:
Heb je nu 2 exact dezelfde iPod Touch's of is de 2e de nieuwste generatie (ook in wit verkrijgbaar)? Want ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij ondersteunt de 4G Touch geen iOS 5, wat de nieuwste iPod Touch dus wel doet. Dan zou het dus kunnen dat de dock die iPod/firmware niet ondersteunt (te nieuw).
Pessimism is the foundation of survival
werkt hier anders prima, incl. jailbreak.maartend schreef op zondag 01 januari 2012 @ 16:30:
[...]
Als mijn 3G touch op 5.01 draait, waarom zou de 4G dat dan niet doen? Of snap ik iets niet op deze nieuwjaarsdag?
Herkent iTunes 'm wel?Jefiozie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:49:
Hallo Allemaal,
Ik had even een vraag ik heb hier een ipod touch 8GB. Deze wil alleen niet meer aan en blijft dus continu op zwart scherm. Als ik hem aan de oplader hangt wordt die ontzettend warm.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Een Harde Reset geprobeerd? Home en Power knop inhouden om een Harde Reset uit te voerenRick-Jan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:06:
ik heb weer een probleem met ios 5.1:
nu stopt de muziek van mijn ipod touch v3 weer voor 1 seconde na locken/unlocken van het scherm tijdens een podcast. zeer irritant omdat ik veel podcasts luister. voor IOS 5.0 ook al , met 5.0 was het opgelost.
wat zou dit kunnen zijn?
Mijn ervaring is dat ebay sellers het altijd netjes verzenden, maakt niet uit welke, kijken even naar de feedback die ze hebben, als ze boven de 99% zitten zijn ze echt wel te vertrouwen. Ontvang je hem niet binnen 4 weken? Stuur een mailtje naar ze bij de meeste heb je het geld zo weer terug.tobitronics schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:14:
Hallo,
Ik heb een gebroken digitizer op mijn ipod touch 2g en ben op zoek naar een vervangende digitizer assembly, dus met frame en homeknop. Weet iemand een goede (web)shop? Ik had m eerst bij irepair.com besteld maar deze is nooit aangekomen, gelukkig wel mijn geld terug. Ik ben een beetje huiverig voor ebay, de kans dat ik daar goedkope chinese zooi bestel die misschien niet eens aankomt is naar mijn zeggen te groot. Maar misschien dat jullie goede ebay sellers weten?
Alvast bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door Spam op 06-04-2012 11:27 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
[ Voor 47% gewijzigd door Dreamvoid op 13-04-2012 09:40 ]
Anoniem: 379471
IemandSpam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:
Ik had een tijd terug tweaks gelezen voor de iPod camera :Nu kan ik alleen deze guide vinden : http://www.ifans.com/foru...-fix-instructions.316771/ en zou er voor HDR een HDR enabler app zijn in Cydia. Beiden werken echter niet. Zal wel alleen in 4.x werken of zo
- Veranderen van 960x640 naar 1280x720 resolutie
- HDR toevoegen als een optie.
Is er een makkelijkere tweak in Cydia beschikbaar ? Ik hoef die '720 HD camera' app niet want die zit vol reclame.
En dan nog een paar vragen :
- Bellen : Kan dat ? Wat zijn de ervaringen hiermee ?
- SMSén : Ik las iets van HotSMS maar wil eigenlijk weten wat jullie gebruiken
- WhatsApp : Ik heb via een cydia hack (whatspad) de applicatie weten te installeren maar het registreren gaat niet omdat ie het koppelt tegen een 06 nr. Kun je online een 06 nr verkrijgen ?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Ik zie wel eens ads van mensen die kapotte te koop vragen, maar altijd zonder waterschade. Men weet nl. niet wat er aan de binnenkant dan allemaal kapot isAnoniem: 379471 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:36:
Ik heb de mogelijkheid om een niet werkende iPod touch 8GB (niet zeker of het 2e of 4e generatie is) te kopen voor 15 of 20 euro. Werkt niet meer wegens waterschade (ook niet na maandenlang drogen), het scherm functioneert niet zoals het zou moeten. Is het de moeite om deze over te kopen en te proberen repareren, of is het al een verloren moeite? De iPod is nog niet uiteen gevezen dus daar kan niets mis gebeurd zijn.
Of misschien kan het een andere functie innemen dan iPod? (geen idee wat, maar bv. met wii is het mogelijk om interactief scherm mee te maken?)
Ik hoor graag jullie mening :-)
En wat betreft je HDR, geen idee.Spam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:
Ik had een tijd terug tweaks gelezen voor de iPod camera :Nu kan ik alleen deze guide vinden : http://www.ifans.com/foru...-fix-instructions.316771/ en zou er voor HDR een HDR enabler app zijn in Cydia. Beiden werken echter niet. Zal wel alleen in 4.x werken of zo
- Veranderen van 960x640 naar 1280x720 resolutie
- HDR toevoegen als een optie.
Is er een makkelijkere tweak in Cydia beschikbaar ? Ik hoef die '720 HD camera' app niet want die zit vol reclame.
En dan nog een paar vragen :
- Bellen : Kan dat ? Wat zijn de ervaringen hiermee ?
Nee, één er zit geen antenne in, twee het is niet voor niets een multimediadevice, geen telefoon... (Of je moet Skype gaan gebruiken...)- SMSén : Ik las iets van HotSMS maar wil eigenlijk weten wat jullie gebruiken
Misschien iMessage, de berichtenservice van Apple. En dat is het dan ook.- WhatsApp : Ik heb via een cydia hack (whatspad) de applicatie weten te installeren maar het registreren gaat niet omdat ie het koppelt tegen een 06 nr. Kun je online een 06 nr verkrijgen ?
Nee, je hebt een 06 nummer nodig, en die heeft een iPod niet.
and thanks for all the fish.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe erg hij er aan toe is. 15 of 20 euro is heel weinig maar als je bijna alles zal moeten gaan vervangen ga je er niet veel aan hebben, zal je niet veel winst maken en is het gemakkelijker om een nieuwe te kopen.Anoniem: 379471 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:36:
Ik heb de mogelijkheid om een niet werkende iPod touch 8GB (niet zeker of het 2e of 4e generatie is) te kopen voor 15 of 20 euro. Werkt niet meer wegens waterschade (ook niet na maandenlang drogen), het scherm functioneert niet zoals het zou moeten. Is het de moeite om deze over te kopen en te proberen repareren, of is het al een verloren moeite? De iPod is nog niet uiteen gevezen dus daar kan niets mis gebeurd zijn.
Of misschien kan het een andere functie innemen dan iPod? (geen idee wat, maar bv. met wii is het mogelijk om interactief scherm mee te maken?)
Ik hoor graag jullie mening :-)
[ Voor 3% gewijzigd door electrom op 04-05-2012 18:00 ]
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
FreeReef.nl
Zitten echt al over the place op de hongkong sites.The-Force schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:27:
Weet iemand nog goede site voor betaalbare ipod touch v5 hoesjes?
Op de china sites zie ik ze nog niet en mijn kids willen er volgende week eentje kopen dus kan ook niet eens 3 weken op china hoesje wachten. Zie ze wle op istuf.nl maar 20 euro is echt overdreven.
Moet gewoon even goedkoop, dat er maar wat omheen zit.
90710
Ik heb gebeld met Apple maar die weten het niet... zeggen ze.90710 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Weet iemand trouwens wanneer we in Oktober de iPod 5 kunnen verwachten. Ik heb 'm direct na de aankondiging besteld (bij Apple) maar op de verzendverwachting staat nog steeds Oktober.
FreeReef.nl
Ook goed.. alleen groen is mijn accent kleur...90710 schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:24:
Ik heb de blauwe besteld.
FreeReef.nl
90710
[ Voor 22% gewijzigd door 90710 op 30-09-2012 21:24 ]
Ben zelf benieuwd wanneer je gewoon in de winkel kunt halen, webshop shop is hier geen optie namelijk...90710 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:12:
Weet iemand trouwens wanneer we in Oktober de iPod 5 kunnen verwachten. Ik heb 'm direct na de aankondiging besteld (bij Apple) maar op de verzendverwachting staat nog steeds Oktober.
FreeReef.nl
90710
Had ik ook vandaag, maar nu werkt de site weer. Die trouwens verder onveranderd is.hkoster1 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:08:
Ik heb mijn iPod Touch 5 (zwart, 32GB) op 15 september besteld, nog steeds geen beweging in de order status ("wordt verwerkt"). Wel kreeg ik gisteren bericht dat mij weliswaar nog het oude BTW-tarief in rekening zal worden gebracht, maar dat de rekening zelf "om belastingtechnische redenen" het nieuwe BTW-tarief zal vermelden. Vandaag kan ik de status van de bestelling niet langer volgen ("er is iets fout gegaan"), iets waar iPhone-bestellers ook al over klagen. En zo gaat het wachten voort...
Ik hoop het, maar ik zal toch de enige niet zijn die een downgrade doet van de iPhone 4 naar de iPod Touch 5? Enerzijds komt de iPod Touch 5 erg dicht in de buurt van de functionaliteit van de iPhone 5 (behalve telefoon/GPS) en anderzijds zijn de contracten bij T-Mobile enz de laatste jaren een stuk duurder geworden. Als men dan, zoals ik, mobiel internet weinig gebruikt, dan is een keuze voor de iPod Touch 5 (plus een goedkoop handsetje voor bellen) snel gemaakt...Haakontje schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:21:...Hoewel dat met de iPods wel redelijk snel zal zijn.. het zal in ieder geval niet zo zijn als bij de iPhone 5's waarbij je bij iedere winkel op een wachtlijst van 3-4 maanden komt..
FreeReef.nl
Dus je loopt rond met een ipod en een nokia in je broekzak?hkoster1 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:45:
[...]
Ik hoop het, maar ik zal toch de enige niet zijn die een downgrade doet van de iPhone 4 naar de iPod Touch 5? Enerzijds komt de iPod Touch 5 erg dicht in de buurt van de functionaliteit van de iPhone 5 (behalve telefoon/GPS) en anderzijds zijn de contracten bij T-Mobile enz de laatste jaren een stuk duurder geworden. Als men dan, zoals ik, mobiel internet weinig gebruikt, dan is een keuze voor de iPod Touch 5 (plus een goedkoop handsetje voor bellen) snel gemaakt...
Ik ben het wel met hem eens... Ik wil graag games op mijn iOS device.. De games worden nu geoptimaliseerd voor het nieuwe formaat. Das jammer als je een 4 of 4s hebt.Draakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:10:
[...]
Dus je loopt rond met een ipod en een nokia in je broekzak?
FreeReef.nl
FreeReef.nl
Wat heeft dit dan voor gevolg voor apps / games op de 4/4s? Die krijgen dan toch geen half beeldscherm te zien omdat de app voor de 5 is gemaakt? Werkt dat niet gewoon zoals bij de ipad/iphone dat die automatisch aanpast?World Citizen schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:24:
[...]
Ik ben het wel met hem eens... Ik wil graag games op mijn iOS device.. De games worden nu geoptimaliseerd voor het nieuwe formaat. Das jammer als je een 4 of 4s hebt.
Als ik een Touch koop, heb ik er meer opslag bij, het past samen in 1 broekzak, en ik heb het nieuwe formaat, dus ik kan lekker gamen.. Het enigste nadeel is dat ik geen Maps op de iPod heb. Als ik de ipod in mijn auto-houder steek voor muziek, dan heb ik geen navigatie. Dat is dus nog een rede waarom ik twijfel, en de kleur
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 05-10-2012 09:07 ]
Ik denk dat dit afhankelijk is van de ontwikkelaar van de game... Wellicht krijg je hem met zwarte balken onder en boven...(landscape mode), Of ze hebben inderdaad een 2e versie. Maar dan nog draait de game het beste op een 4" scherm met de nieuwe hardware....Draakje5 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:06:
[...]
Wat heeft dit dan voor gevolg voor apps / games op de 4/4s? Die krijgen dan toch geen half beeldscherm te zien omdat de app voor de 5 is gemaakt? Werkt dat niet gewoon zoals bij de ipad/iphone dat die automatisch aanpast?
Nou beide apparaten op elkaar zijn net zo dik als mijn oude Nokia'sMaar als je de iPod in je auto houder steekt, dan moet je je mobiel elders neerleggen. Ik zou het niet handig vinden om een mp3 speler en een telefoon bij te hebben.
FreeReef.nl
Linkje misschien?maartend schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:34:
[...]
Zitten echt al over the place op de hongkong sites.
Geen idee. Ik kreeg kort na de release al mails binnen van de gewone winkels (ik dacht Focal ed) die aangaven dat ze deze hebben.
FreeReef.nl
[ Voor 98% gewijzigd door nils7 op 05-10-2012 14:50 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Heb m ook besteld met ingravering maar ik heb ook nog die status.90710 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:43:
[...]
Had ik ook vandaag, maar nu werkt de site weer. Die trouwens verder onveranderd is.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
FreeReef.nl
FreeReef.nl
Misschien niet, maar wat dacht je van bluetooth voor headphones/speakers, airplay support, wifi voor het eenvoudiger toevoegen van muziek? Enfin, ik merk gewoon dat ik hem nauwelijks meer gebruik. iPod Touch is compacter en veelzijdiger, en met apps als Spotify en Apple's Music Match wordt opslagcapaciteit vervangen door flexibiliteit in het toevoegen van muziek. Mijn hele collectie past toch al niet meer op de Classic...90710 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:13:
Zoveel hoeft er toch niet aan veranderd te worden.
[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 07-10-2012 11:43 ]
90710
[ Voor 23% gewijzigd door hkoster1 op 10-10-2012 00:28 ]
90710
quote: Order statusVerzending wordt voorbereid Verzendklaar: October 12th Levert 15 Oct, 2012
90710
[ Voor 14% gewijzigd door 90710 op 12-10-2012 19:14 ]
90710
[ Voor 61% gewijzigd door 90710 op 15-10-2012 21:03 ]
90710
[ Voor 60% gewijzigd door 90710 op 15-10-2012 23:07 ]
niemand?B0MBACI schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:12:
Hoe zit het tegenwoordig met Facetime en Ipod Touch, ik wil binnen de familie "thuis"video bellen introduceren (dus dat iedereen zo een ipod touch gaat kopen).
Alleen had ik met de vorige gen last dat Facetime niet altijd werkte als de touch in "standby" was.
Anoniem: 494499
Nee, ze komen niet omdat apple mee gestopt is.
Jazeker, er is een hele bewuste reden waarom iTunes zegt dat jouw iPod up to date is:drusloos schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:55:
hoi, ik heb laatst mijn oude ipod touch 1st gen gevonden bij het opruimen. Nu draait deze nog 2.1.1. Nu weet ik dat de laatste versie 3.1.3 is, maar bij inpluggen van itunes zegt hij dat dit de laatste versie is. Weet iemand hoe ik alsnog deze versie erop kan zetten? Ik wil niet gaan jailbreaken
[ Voor 3% gewijzigd door arjan1995 op 15-10-2016 09:46 ]
Het is mij helemaal duidelijk. Echt dankjewel!arjan1995 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
Jazeker, er is een hele bewuste reden waarom iTunes zegt dat jouw iPod up to date is:
iOS 3.X is namelijk een betaalde update voor iPod touch 1 gebruikers. Ook nu - in 2016 - verkoopt Apple de update nog steeds, al is het wel zoeken om het te vinden.
Voor meer info en de mogelijkheid om de update te kopen (€3,47), zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT2052
Het is vanwege de regels op dit forum niet toegestaan om downloadlinks naar deze versie te posten, dus ik kan dit helaas niet voor je doen.
Succes ermee!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq