Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2011/09/iphone_oct4_event_invite1.jpg

Op 4 oktober is het zover, Apple geeft een persconferentie over de iPhone.
Verwachte presentator(en)
onder leiding van Tim Cook (CEO) zullen waarschijnlijk diverse 'executives' hun verhaal komen doen over hun expertisegebied rond de iPhone en iOS 5

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/pr/bios/images/cook_thumb20110204.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.apple.com/pr/bios/images/cue_thumb20110901.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/pr/bios/images/forstall_thumb20110204.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.apple.com/pr/bios/images/schiller_thumb20110204.jpg

vlnr: Tim Cook, CEO Apple; Eddy Cue, SVP Internet Software & Services (oa iCloud); Scott Forstall, SVP iOS Software; Phil Schiller, SVP Marketing

Of Steve Jobs nog de feestvreugde komt verhogen betwijfel ik. Hij is net afgetreden en het zou een teken van zwakte zijn als Tim Cook hem alsnog op het podium sleurt.
Verwachte inhoud keynote
Het gaat in ieder geval over de iPhone. Of iPhones. Er zijn drie stromen geruchten:

1) iPhone 5: nieuw design, betere specs tov iPhone 4
2) iPhone 4S: zelfde design, betere specs tov iPhone 4
3) Een combinatie van 1 en 2 en zelfs dat de 4S een mindere kwaliteit camera bevat of minder geheugen om de kosten te drukken.

Uiteraard zal de definitieve lanceerdatum van iOS5 en iCloud bekend gemaakt worden en mogelijk worden er nog tot op heden onbekende features aangekondigd. Een gerucht gaat over een veel betere voice-control van iOS met de nodige intelligentie hierachter.
As 9to5Mac reported yesterday, Apple’s next iPhone will sport a dual-core A5 chip from iPad 2 with nine times faster graphics, giving the handset a leg up over the latest Android phones in the graphics department and gaming. The processor will pack in 1GB of RAM, twice as much as the iPhone 4′s A4 chip or iPad 2′s A5 processor.

Camera on the back will be upgraded to eight megapixels and will sport a backlit sensor that takes incredibly high-resolution and clear shots, even in low light conditions. The camera app might support panorama photography. Other treats include a Qualcomm Gobi baseband chip so a single hardware SKU should address both GSM and CDMA networks.

The biggest selling point is understood to be a voice activated feature called Assistant, stemming from Apple’s acquisition of Siri, a search intelligence startup. The “Let’s talk iPhone” tagline on the invitation could be deciphered as a subtle hint at Assistant.
Live volgen
-deze info komt zsm-
Meedoen aan het topic
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de keynote zelf, houd het dus gewoon rustig, bespreek de geruchten op een zinnige manier en zorg dat de boel netjes blijft. Wil je een constructieve bijdrage leveren aan de topicstart? Stuur me een DM!

[ Voor 21% gewijzigd door sebastius op 27-09-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:51
Ik denk eigenlijk dat het net als alle keynote's gaat worden: Mensen hebben super hoge hopes van een keynote en verwachten dat alle dromen + wensen uitkomen, als het dan niet zo is (wat altijd nog het geval was) was het een klote en teleurstellende keynote :P. Dit is echt bijna elk jaar zo met deze events. Vooral deze denk ik, Apple heeft de geruchtenmolens wat langer laten draaien dan voorgaande jaren, wat de verwachtingen alleen maar hoger maakt. Apple kennende hebben ze daar redelijk scheit aan en doen ze gewoon net als altijd; een normale upgrade en geen gekke dingen :). Vooral niet omdat dit de eerste keynote van Tim Cook alleen is (en Jobs nu officieel weg is) waardoor ze echt geen gein uit gaan halen wat maffe producten betreft. Ze moeten oppassen nu, want hiermee kunnen ze bewijzen of Apple door kan zoals ze waren zonder Jobs ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ergens kan het natuurlijk ook goed zijn dat ze de iPhone release bewust hebben uitgesteld. Nu Steve Jobs officieel afgetreden is als CEO, ligt er behoorlijk wat druk op Apple. De aandelenmarkt wordt gedreven door emotie en reactie op emotie, en dat hebben we in het verleden al vaker gezien wanneer Steve Jobs bijvoorbeeld met ziekteverlof ging.

De druk die er nu ligt heeft met name te maken met het feit dat Apple de markt moet bewijzen dat Apple inderdaad meer is dan Steve Jobs. Daar hebben ze nu min of meer 1 kans voor (valt het tegen gaat de koers daar zeker van dalen).. so they'd better make it count ;)

De release van de iPhone wat uitstellen is in dit opzicht logisch.. Apple neemt wat meer tijd om puntjes op de i te zetten en echt met iets indrukwekkends te komen. We gaan het zien...

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zullen deze telefoons vanaf het begin bij Apple.com en/of APR's verkrijgbaar zijn?

Na de release ga ik denk ik vooral de kat uit de boom kijken wat de 'death grip' betreft. Is me bij de iPhone 4 aardig tegengevallen.
Whieee schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:31:
.... om puntjes op de i te zetten.....
:P

[ Voor 71% gewijzigd door Gunner op 27-09-2011 19:36 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ergens kan het natuurlijk ook goed zijn dat ze de iPhone release bewust hebben uitgesteld. Nu Steve Jobs officieel afgetreden is als CEO, ligt er behoorlijk wat druk op Apple. De aandelenmarkt wordt gedreven door emotie en reactie op emotie, en dat hebben we in het verleden al vaker gezien wanneer Steve Jobs bijvoorbeeld met ziekteverlof ging.

De druk die er nu ligt heeft met name te maken met het feit dat Apple de markt moet bewijzen dat Apple inderdaad meer is dan Steve Jobs. Daar hebben ze nu min of meer 1 kans voor (valt het tegen gaat de koers daar zeker van dalen).. so they'd better make it count ;)

De release van de iPhone wat uitstellen is in dit opzicht logisch.. Apple neemt wat meer tijd om puntjes op de i te zetten en echt met iets indrukwekkends te komen. We gaan het zien...
Hardware ligt natuurlijk al een tijdje vast, anders kun je de boel niet maken. Maar met de software, iOS5 is natuurlijk veel te winnen. Fixes voor zaken als de 'deathgrip' bij de vorige generatie kunnen al aardig uitgewerkt zijn.

-edit: ik heb een samenvatting van de geruchten bij 9to5mac toegevoegd aan de startpost.

[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 27-09-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft niemand het over een nieuwe lijn iPods? Die wordt ieder jaar in september vernieuwd.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gaaf! Ik heb in een roekeloze impuls m'n iPhone 3G vandaag verkocht met de gedachte een iPhone 5 te kopen, best dom eigenlijk want nu heb ik helemaal niks maarja, het is gebeurd. Anyway, ik hoop dat de iPhone 5 een beetje snel in NL te verkrijgen is! Via welke route kun je normaal gesproken de iPhone (inl kpn of vodafone abbo) het snelste verkrijgen vlak na de release? Via de fysieke winkel, online via Apple.nl, via de aanbieder (KPN).... of...?

🌞🍃

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:43
Ik heb in ieder geval al weer erg veel zin in de keynote! Wat een mooie "one more thing" zou zijn, is apple tv in NL.
Dit gezien het feit dat er films zijn verschenen in de NL Store

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gunner schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:31:
Zullen deze telefoons vanaf het begin bij Apple.com en/of APR's verkrijgbaar zijn?
Ik hoop het wel :)

Hoop dat er tegen die tijd ergens een midnight release is :)

Elect a clown, expect a circus.

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23

aerofreak

Steve Jobs

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:02:
Waarom heeft niemand het over een nieuwe lijn iPods? Die wordt ieder jaar in september vernieuwd.
Het zou kunnen, maar er staat specifiek bij: "lets talk iPhone"

Vervanger voor mn 3GS zou hartelijk welkom zijn :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Hier heb je wel een goed punt ja, maar zou het ook niet kunnen zijn dat ze de release verplaatst hebben om ook te kunnen profiteren van de feestdagen? Dat lijkt mij enigszins ook logisch, want als je een iPhone in juni lanceert, wordt deze in november/december niet meer door iedereen 'nieuw en revolutionair' genoemd, terwijl een release in oktober dat nog zeker wel doet. Ligt natuurlijk wel aan de vernieuwingen ;) Daarnaast hebben ze nu ook goed tijd gehad om er iets moois van te maken (zonder antenne-problemen).

Ik ben erg benieuwd, mijn 3GS is ook aan vervanging toe en ik zweer bij iPhone (ben geen fanboy, ik wil zeker geen Apple-computers oid), ik vind ze gewoon goed. Ik hoop op een mooie (dunne) body, goeie processor en een goeie camera.
Enige jammere is dat ik op dinsdag van 7 tot 8 moet sporten :P Dat wordt dus volgen via telefoon (als dat kan)!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ach, mn 3gs doet het nog prima, iets sneller en een betere camera zouden fijn zijn, maar ach, tis geen must (zeker met het kostenplaatje).

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:08

rammes

koekebakker 1e klas

ik hoop dat de nieuwe iphone direct los verkrijgbaar is. Ik wil gen abbé meer zoals ze nu verkocht worden.

Ik zou het doen!

Verwijderd

Ja dat hoop ik ook ja. Ben ook erg benieuwd naar het design.

• keanu_
  • Laatst online: 16:32
En hopelijk ook gewoon in de APR, dan ga ik om 6u voor de deur staan O-)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
Één ding is zeker, als het een Tear drop design* wordt zoals sommige geruchten aangeven, dan weet ik al welke kant de telefoons van 'een andere' smartphone maker op gaan qua ontwerp. ;)

* Mockup

[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 28-09-2011 22:15 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
V&A staat inmiddels stampvol met iPhone 4's voor nog steeds veel te hoge prijzen :D

Eindelijk ga ik mijn ouwe 3G vervangen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Xeanor op 28-09-2011 23:52 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Mooi topic! Ik ben toch wel benieuwd of er een iPhone 4S (huidige design) en 5 (teardrop) komen, of alleen een 4S. Er zijn genoeg geruchten, maar toch wel meer onzekerheid dan normaal...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• ZpAz
Xeanor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:51:
V&A staat inmiddels stampvol met iPhone 4's voor nog steeds veel te hoge prijzen :D

Eindelijk ga ik mijn ouwe 3G vervangen. :)
Hier ook idd 3G geef ik aan m'n pa.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik wil mijn 3Gs heel graag vervangen voor een iPhone 5 maar ik vrees toch steeds meer dat het alleen een geupdate iPhone 4 gaat worden op 4 oktober ;(

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:24
Mogelijke verklaring voor het specifiek vermelden van het nummertje "1".

iPhone & iPod become one = 1 ?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik kan niet wachten tot 4 oktober. Heb momenteel nog de 3GS, maar mn abbo is al vanaf juni afgelopen en wil toch wel de nieuwe iPhone straks.

Persoonlijk 'denk' ik toch dat ze met 2 nieuwe iPhones (1 cheaper model en 1 high end) gaan komen, zeker omdat het al een maand of 18 geleden is sinds de 4 uit kwam. Ik hoop iig op een iets groter scherm, A5, meer intern geheugen, betere camera en een nieuw design. De iPhone 4 ziet er niet slecht uit, maar het zou erg makkelijk zijn om consumenten 18 maanden te laten wachten, om dan met hetzelfde 'oude' design te komen.

iStockphoto

• kamerplant
  • Niet online
Schrijver schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:42:

Dat is al sinds de eerste iPhone toch? :D

🌞🍃

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ruubster schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:56:
... maar zou het ook niet kunnen zijn dat ze de release verplaatst hebben om ook te kunnen profiteren van de feestdagen?
Een telefoon lijkt me niet echt een 'feestdagen'-cadeau. Een telefoon koop je voornamelijk zelf, vanwege bijbehorend abonnement en hoge kosten. Accessoires zijn weer ideaal voor feestdagen.
Daarnaast hebben ze nu ook goed tijd gehad om er iets moois van te maken (zonder antenne-problemen).
Mee eens, lijkt me onhandig om weer negatief in het nieuws te verschijnen vanwege ontvangstproblemen. Aan de andere kant: wie hoor je er nu nog over? En qua verkoopaantallen is het ook niet verkeerd gegaan.

Nu meer dan ooit ben ik van mening dat de iPhone een grote inhaalslag nodig heeft t.o.v. de concurrenten. Alleen een upgrade ala '4S' lijkt me een stap terug in de verwachtingen.

• ZpAz
Cubix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:07:
[...]

Een telefoon lijkt me niet echt een 'feestdagen'-cadeau. Een telefoon koop je voornamelijk zelf, vanwege bijbehorend abonnement en hoge kosten. Accessoires zijn weer ideaal voor feestdagen.

[...]

Mee eens, lijkt me onhandig om weer negatief in het nieuws te verschijnen vanwege ontvangstproblemen. Aan de andere kant: wie hoor je er nu nog over? En qua verkoopaantallen is het ook niet verkeerd gegaan.

Nu meer dan ooit ben ik van mening dat de iPhone een grote inhaalslag nodig heeft t.o.v. de concurrenten. Alleen een upgrade ala '4S' lijkt me een stap terug in de verwachtingen.
De 3GS kwam als ik me niet vergis door 'spontaan ontploffende accu's en barstende schermen' bij de iPhone 4 was het dat 'iedereen de verbindingen verloor'. Bij de 3G had 'iedereen' last van haarscheurtjes

Bij de G1 is er vast iets gelijkend geweest en het zal me niets verbazen dat er weer een hele drukte om niets bij de iPhone 5 komt.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
De allereerste iPhone (2G) kon natuurlijk niet MMS-en! Wat een waardeloos ding was dat zeg! En niet knippen en plakken. Wat een troep.

PSN: Sluuz

• kamerplant
  • Niet online
Sluuz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:42:
De allereerste iPhone (2G) kon natuurlijk niet MMS-en! Wat een waardeloos ding was dat zeg! En niet knippen en plakken. Wat een troep.
Dat MMS zal me jeuken, wie gebruikt dat? Maar er zat niet eens 3G op wat voor een smartphone toch best gek is 8)7.

Wat ik hieruit wel leuk vind om te zien is dit. Veel tweakers, ICT minded-mensen, kijken echt op een hele manier naar producten dan de gemiddelde consument dit doet. Inderdaad de iPhone 2G had geen GPS, geen copy and paste, geen apps, geen 3G, geen MMS, etc. etc. En toch een knallend succes.

I'm with stupid ^. De iPhone 5 of 4S zal ongetijweld iets hebben wat weer lekker wordt uitvergroot. Dat hoort er nu eenmaal bij.

🌞🍃

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:40
Sluuz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:42:
Net of er op dat moment super veel aanbod was in toestellen die dat wel konden (copy/paste)... en inmiddels zit het er toch ook gewoon op op de huidige modellen. Ik vind het tof dat iOS nog steeds in ontwikkeling is en ben bijvoorbeeld blij dat er nu notificaties mogelijk zijn binnen iOS en ja, er waren natuurlijk al zat toestellen die dat eerder hadden... so what.

[ Voor 21% gewijzigd door Unbreukable op 29-09-2011 15:24 ]

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Schrijver schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:42:

Nee joh, dat komt omdat iOS5 een heel nieuw notificatiesysteem heeft. Simpel.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er gaan geruchten dat de iPhone 5 niet in alle landen tegelijk wordt verkocht. Duitsland zal wel 1 van de eerste landen zijn.
Mocht dit gerucht gaan kloppen, loont het dan om een simlockvrij toestel te kopen in Duitsland, of is dat bij voorbaat al niet mogelijk?

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tsja, dat is even afwachten. Volgens mij was bij de launch de iPhone 4 in Duitsland alleen in combinatie met een abonnement te krijgen, en was hij alleen los en simlockvrij te koop in UK en Frankrijk. Inmiddels kan je de iPhone 4 in Duitsland wel los en simlockvrij kopen.

Verwijderd

Zou zonde zijn als het alleen de 4S wordt en dan ook nog eens een design redelijk gelijk aan de huidige 4.
Dit zou beter zijn: http://www.macrumors.com/...ne-5-with-tapered-design/

EDIT:
En iphone 5 cases duiken op bij AT&T, http://www.macrumors.com/...ing-at-att-retail-stores/. Dit zal t dus wel worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Tijd voor een poll :Y)

Poll: Hoe zeker ga jij de iPhone 5/4S kopen
Ja, zeker weten.
Ja, als de nieuwe features of design echt iets gaafs is
Nee, m'n huidige iPhone voldoet prima
Zeker weten niet / waarschijnlijk niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375244&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wanneer ga jij jouw iPhone 5/4S kopen?
Direct!
Pas als m'n abonnement is verlopen.
Pas na een tijdje zodra de eerste problemen opgelost/bekend zijn.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375245&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Direct, heb een 3G en mijn abbo is al maanden afgelopen, zit al maanden te wachten.

Als er 1GB ram in komt heb ik ineens 8x meer RAM :P

[ Voor 24% gewijzigd door ZpAz op 30-09-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:37:
Zou zonde zijn als het alleen de 4S wordt en dan ook nog eens een design redelijk gelijk aan de huidige 4.
Dit zou beter zijn: http://www.macrumors.com/...ne-5-with-tapered-design/

EDIT:
En iphone 5 cases duiken op bij AT&T, http://www.macrumors.com/...ing-at-att-retail-stores/. Dit zal t dus wel worden.
dus jij denkt dat hij niet verschilt met de iphone 4? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hoe groot is de kans er direct eentje te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Slasher schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:45:
Hoe groot is de kans er direct eentje te bemachtigen?
klein. heel klein, meestal is pas na 3 maanden het een beetje leverbaar bij apple. Gok zelf dat als je hem los doet bestellen je je het beste in een mobistar winkeltje kunt halen los in belgie. Daar had ik hem dan meestal 1 maand na uitbrengen, want ze zetten je op een lijst:)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Direct zal erg lastig worden, maar je kan m waarschijnlijk wel al snel bestellen bij de provider. Sta je alleen nog ff op de wachtlijst bij ze....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DoD Cerberus schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:51:
Direct zal erg lastig worden, maar je kan m waarschijnlijk wel al snel bestellen bij de provider. Sta je alleen nog ff op de wachtlijst bij ze....
het kan ook best zijn dat de eerste maanden hij exclusief bij 1 provider te krijgen is die iphone 5/4GS.

Acht de kans zelf heel hoog.Was bij de iphone 4 ook zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

alwaysleft schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:51:
[...]
het kan ook best zijn dat de eerste maanden hij exclusief bij 1 provider te krijgen is die iphone 5/4GS.

Acht de kans zelf heel hoog.Was bij de iphone 4 ook zo :(
Maar toen was er nog een exclusitviteits deal met T-Mobile dat is nu ook niet meer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Slasher schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:34:
[...]

Maar toen was er nog een exclusitviteits deal met T-Mobile dat is nu ook niet meer zo
ja, wie zegt dat nu met de 5 weer niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

alwaysleft schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:35:
[...]

Sorry, maar dat kan ik me niet voorstellen als het een tijdje geleden vrij is gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
alwaysleft schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:35:
[...]

Dat gaat sowieso niet gebeuren. Apple verkoopt de iPhone nu los op hun eigen website in NL. Als er ook maar iets van gesprekken oid waren dat T-Mobile weer exclusiviteit krijgt dan hadden ze dat niet gedaan ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
In Nederland deed men toch nooit aan wachtlijsten?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Datafeest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:56:
In Nederland deed men toch nooit aan wachtlijsten?
klopt, maar in belgie bij de losse verkoop wel. (mobistar winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik denk trouwens niet dat de nieuwe iPhone op 14 oktober al beschikbaar is, al hoop ik het natuurlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Frankrijk, dus kan 'm denk ik bij de eerste landen kopen. Kan niet wachten, m'n 3G begint steeds trager te worden, en vraag er te veel van. Als de specs echt teleurstellend zijn (wat ik niet denk) koop ik een iPhone 4 voor veel minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom zou 'ie niet direct leverbaar zijn? Apple bouwt die dingen al maanden, voor hetzelfde geld staan er al pallets vol in Rotterdam.

* Delerium zou 'm wel willen hebben.
Ik hoop alleen dat 'ie qua formfactor niet groter is dan de iPhone 4. Naast batterij is dat best bepalend en zoals de Galaxy2 groter is dan de toch al gigantische galaxy1.... meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als Apple daadwerkelijk met iets vergelijkbaars met bovenstaande komt, is dat echt wel een heeeuuuul vette feature (dit is dus een concept-video).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:59
Hoop ik ook niet, ik was eigenlijk op zoek naar een snelle 3,7" Android, maar die worden helaas niet meer gemaakt, dus bij de iPhone terechtgekomen. Het is helaas de trend om steeds grotere schermen te maken. Op zich niet erg voor mensen die iets groter willen, maar helaas komen er geen snelle kleine uit. Overigens zeggen al die getalletjes over snelheid helemaal niks ben ik afgelopen week weer eens achtergekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Delerium schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:25:
Waarom zou 'ie niet direct leverbaar zijn? Apple bouwt die dingen al maanden, voor hetzelfde geld staan er al pallets vol in Rotterdam.
En bovendien, dit is de eerste iphone die bij launch al via de apple store online te bestellen zal zijn, dit zal zeker een positieve invloed hebben op de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel 'm via de online Apple Store, en ik hoop dat ik 'm dan snel heb!
Ik vind zelf een groter scherm wel gaaf. M'n broertje heeft een 4,3" scherm, en werkt echt lekker. Nu is 4,3" misschien iets te groot, maar 4" lijkt me zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vancha801
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:35:
Ik bestel 'm via de online Apple Store, en ik hoop dat ik 'm dan snel heb!
Ik vind zelf een groter scherm wel gaaf. M'n broertje heeft een 4,3" scherm, en werkt echt lekker. Nu is 4,3" misschien iets te groot, maar 4" lijkt me zeker niet verkeerd.
Als je hem via de online store besteld, is hij dan direct los om er eender welke simkaart in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Frankrijk wel, en in Nederland volgens mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Slasher schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:42:
[...]

En bovendien, dit is de eerste iphone die bij launch al via de apple store online te bestellen zal zijn, dit zal zeker een positieve invloed hebben op de levertijd.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heb geen bron, dit is slechts een conclusie die ik trek omdat de iphones nu ook via de site bestelbaar zijn en ik niet zou weten waarom het nu niet zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Heb geen bron, dit is slechts een conclusie die ik trek omdat de iphones nu ook via de site bestelbaar zijn en ik niet zou weten waarom het nu niet zo zou zijn.
Ook direct na de launch, en niet pas na enkele maanden?

Ik help het je mee hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53
Ik verwacht eigenlijk geen nieuw design. Het design v/d iPhone 4 is zeker nog modern en het is nog steeds het dunste toestel op de markt.

Een 'tapered' design, zoals de geruchten doen vermoeden zou niet eens logisch zijn. Veel apps op de iPhone werken in landscape modes (en games ook). Met een tapered design is het gevoel heel anders als je hem in landscape-positie houdt. Dus ik denk niet dat het gaat gebeuren, hoe mooi de mockups er ook uit zien.

Groter scherm lijkt me logisch, ze kunnen niet anders met de huidige markt, maar groter dan 4" gaat het zeker niet worden ivm retina-marketing e.d.

Eigenlijk is dat ook het enige waar ik op hoop. Een groter scherm. De processor zal een A5 worden (de A4 is nog steeds retesnel vergeleken met sommige Android-toestellen, wat vooral aan iOS te danken is natuurlijk) en de camera zal een upgrade krijgen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als je naar de vorige releases kijkt is het ook logischer om aan te nemen dat er geen nieuw design komt. Na de release van de 3GS hebben we ok een jaar lang gezeten met een low en high-end model in dezelfde behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n "tapered" design vind ik niet eens mooi, en zoals je zegt, helemaal niet praktisch in landscape!
En ik denk dat de hardware features idd een groter scherm (misschien iets meer pixels zodat hij net zo scherp als de 3.7" van de iPhone 4 is?), betere processor, betere camera zullen zijn. Verder wordt er een nieuwe software feature geïntroduceerd, net zoals bij de "voice control" bij de 3Gs, nu wordt het "assistant"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:56:
Zo'n "tapered" design vind ik niet eens mooi, en zoals je zegt, helemaal niet praktisch in landscape!
En ik denk dat de hardware features idd een groter scherm (misschien iets meer pixels zodat hij net zo scherp als de 3.7" van de iPhone 4 is?), betere processor, betere camera zullen zijn. Verder wordt er een nieuwe software feature geïntroduceerd, net zoals bij de "voice control" bij de 3Gs, nu wordt het "assistant"
Meer pixels gaat niet gebeuren. iOS is er volledig op gebaseerd dat apps niet gescaled hoeven te worden, maar dat je 1 resolutie aanlevert die 'gehalveerd' wordt (voor de 3G/3GS). Als er een hogere resolutie komt, dan wordt dit dus ook weer verdubbelt.
De rest verwacht ik idd ook, alleen die 'assistant' schijnt echt heel indrukwekkend te zijn. Ik hoop echter dat het dus ook in alle talen zo is (en niet alleen Engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of er geen nieuw design komt.. Gezien de cases die AT&T heeft ontvangen, lijkt het mij sterk dat zij dit aanschaffen terwijl er geen nieuwe design komt. Het nieuwe design zal ook niet later komen, want dan zit AT&T wel al met voorraden van cases maar kunnen ze deze nog niet verkopen omdat het toestel er simpelweg nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

We gaan het allemaal zien dinsdag, komt nu wel aardig dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, van het aantal pixels wist ik niet. En ze kunnen Assistant niet alleen in het engels leveren! Je gaat natuurlijk geen berichten in het Engels naar vrienden sturen, zeker hier in Frankrijk, waar niemand Engels spreekt ( :X ).
Of het wordt iets van "Assistant, available next week in the US, next year in 10 more countries!"

Ja als je naar die cases kijkt, kan er natuurlijk een nieuw design komen. Hopelijk laat Apple dan niks vallen omdat het anders een "te grote" update word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb een 3GS en mijn abbo loopt begin december af. Krijg 120 euro korting op mijn volgende toestel bij the phone house. Ik twijfel nog wat ik moet nemen. Als de iPhone 5 genoeg vernieuwingen brengt (groter scherm, beter design want de iPhone 4 vind ik heel kut vasthouden) dan zal ik de iPhone 5 halen, anders de nieuwe Nexus of de Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:08

Snippertje

Light up your life

magnifor schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:28:
Heb een 3GS en mijn abbo loopt begin december af. Krijg 120 euro korting op mijn volgende toestel bij the phone house. Ik twijfel nog wat ik moet nemen. Als de iPhone 5 genoeg vernieuwingen brengt (groter scherm, beter design want de iPhone 4 vind ik heel kut vasthouden) dan zal ik de iPhone 5 halen, anders de nieuwe Nexus of de Galaxy S2.
Die groupon actie zeker? Die heb ik ook genomen in afwachting van de 5. Ben erg benieuwd, ze moeten wel met iets veel beters komen om me over te halen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:21:
Ik betwijfel of er geen nieuw design komt.. Gezien de cases die AT&T heeft ontvangen, lijkt het mij sterk dat zij dit aanschaffen terwijl er geen nieuwe design komt. Het nieuwe design zal ook niet later komen, want dan zit AT&T wel al met voorraden van cases maar kunnen ze deze nog niet verkopen omdat het toestel er simpelweg nog niet is.
Ik hoop van harte dat er een nieuw design aankomt. Maar voor een caseboer is dit nu natuurlijk wel de ideale tijd om een shitload gratis reclame te krijgen door met een foto te komen van een 'iPhone 5' case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Daarnaast; Áls er een nieuw design komt. Dan houdt dat in dat Apple dit echt volledig geheim heeft gehouden. Er is echt nog helemaal niks uitgelekt, op wat cases na, die voor ieder namaak-product zouden kunnen zijn.

Maar stel dat het zo is, en het echt volledig intern is gehouden, dan zou AT&T er ook zeker niks vanaf weten (en al helemaal geen cases mógen bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Snippertje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Die groupon actie zeker? Die heb ik ook genomen in afwachting van de 5. Ben erg benieuwd, ze moeten wel met iets veel beters komen om me over te halen.
yep, die groupon actie. :)
RobbieB schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:26:
Daarnaast; Áls er een nieuw design komt. Dan houdt dat in dat Apple dit echt volledig geheim heeft gehouden. Er is echt nog helemaal niks uitgelekt, op wat cases na, die voor ieder namaak-product zouden kunnen zijn.

Maar stel dat het zo is, en het echt volledig intern is gehouden, dan zou AT&T er ook zeker niks vanaf weten (en al helemaal geen cases mógen bestellen).
In vergelijking tot de vorige jaren heeft Apple het redelijk geheim weten te houden ja, toch is in april iets naar buiten gekomen wat best mogelijk kan zijn:

http://thisismynext.com/2011/04/22/iphone-5-design/

[ Voor 53% gewijzigd door magnifor op 01-10-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
RobbieB schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:26:

Tja, zo kun je ook redeneren, dat ze juist die cases bestellen, omdat ze het ook niet weten :). Persoonlijk denk ik dat ze gewoon cases bestellen voor de volgende iPhone, maar ook geen kennis hebben van het ontwerp. Ze gaan gewoon af op wat leveranciers (case makers) kunnen leveren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbelsap
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:39
Hoedje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:02:
[...]

Tja, zo kun je ook redeneren, dat ze juist die cases bestellen, omdat ze het ook niet weten :). Persoonlijk denk ik dat ze gewoon cases bestellen voor de volgende iPhone, maar ook geen kennis hebben van het ontwerp. Ze gaan gewoon af op wat leveranciers (case makers) kunnen leveren.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer. Maar die leaked iphone in die bar toen, leek zover te zien was, toch dunner dan de iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Niets is zeker tot het dinsdag getoond wordt. Maar alle berichten de afgelopen dagen duiden er op dat het eerder teleurstellend zal worden dan revolutionair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat we er te veel van verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Daarbij vind ik het moeilijk te geloven dat Apple een paar dagen voordat het grote nieuws bekend wordt zelf een versie van iTunes de deur uit doen met informatie over de nieuwe iPhone. Je zou toch denken dat ze even een cmd+f naar "iPhone 4s" kunnen doen. Maar het trekt wel weer de aandacht :P

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 01-10-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vreemd natuurlijk! Al kan de iPhone 5 ook als "One More Thing" komen. Wachten op Dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik denk het nog steeds wel eigenlijk.

5e iPhone, A5 chip, iOS5 en dan dat ding 4S noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, en dan moeten ze het jaar erna wel een iPhone 6 introduceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

fsfikke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:36:
Ik denk het nog steeds wel eigenlijk.

5e iPhone, A5 chip, iOS5 en dan dat ding 4S noemen 8)7
Dat klnkt idd niet logisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hmm.. al die geruchten zijn altijd hetzelfde. Van te voren lijkt het alsof het toestel wereldhonger op kan lossen, maar na afloop van de presentatie blijf je toch met een lege maag achter.

Ik weet nu niet meer wat ik moet denken, of er nu wel of niet een redesign komt. Ik hoop nog steeds van wel. Een schermvergroting verwacht ik alleen niet. Waarom het scherm groter maken totdat het in het huidige formaat iPhone past, waarom niet gewoon als je een edgeless scherm maakt het toestel zelf kleiner maken en het scherm hetzelfde houden?

Dan houd je voor elke iPhone hetzelfde scherm qua grootte en dezelfde PPI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:39:
Klopt, en dan moeten ze het jaar erna wel een iPhone 6 introduceren...
Met een A6 en iOS6. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want de 3GS werd toen geïntroduceerd met een A3 en iOS 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:06:
Ja want de 3GS werd toen geïntroduceerd met een A3 en iOS 3?
Geen A3, wel met iOS 3. Pas vanaf de A4 is Apple zijn eigen stempel op de CPU gaan drukken. Er is nooit een A3 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Alle 'nieuwsberichten' moeten natuurlijk met een enorme berg zout genomen worden. Dezelfde nieuwsauteurs die nu posten dat er alleen een 4S komt postten een paar uur geleden nog dat ze bevestiging hadden over een iPhone 5 etc.

Ik zou het wel sneu vinden voor Tim Cook als hij bij z'n eerste grote event als CEO aan moet komen met een iPhone 4. 'Maar er zit wel een betere camera in hoor!' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
fsfikke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:09:
Ik zou het wel sneu vinden voor Tim Cook als ij bij z'n eerste grote event als CEO aan moet komen met een iPhone 4. 'Maar er zit nu een betere camera in hoor!' :')
Dit is dan inderdaad weer een punt dat ik denk van, ik denk dat het een grotere upgrade is om zo 'te laten zien*' dat Apple zonder Steve ook grote stappen vooruit maakt.

Natuurlijk is het zo dat je in een kort tijdsbestek als het vertrek van Steve nooit een nieuw ontwerp uit de grond stampt, maar ik denk dat intern het vertrek moment van Steve toch al ruim langer vast stond.

*Aan aandeelhouders, die verkopen met elke scheet weer aandelen zo lijkt het soms. Hoewel het toch niet gekelderd is sinds het vertrek van Steve, het zit momenteel op ongeveer hetzelfde. Om één of andere reden gaat het de dagen voor de aankondiging altijd omlaag, iets wat ik niet zou verwachten, maar ach, dat gaat wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Persoonlijk denk ik dat de Apple de iPhone 4s niet echt geheim probeert te houden. Het is tegenwoordig een publiek geheim geworden de de 4s komt en een gepimpte versie is van de 4.

Mocht alleen de 4s aangekondigd worden dan denk ik serieus over om Galaxy S2 te halen. Verder kan ik mij niet voorstellen dat Tim Cook alleen met de 4S komt. Dit is zijn eerste echte keynote en alle spotlights zijn op hem gericht. Je kan het dan niet maken om met een simpele update van een bestaand model te komen. Ik durf mijn hand voor in het vuur te steken dat de aandelen van Apple sterk zullen dalen als alleen de 4S wordt aangekondigd.

Ik gok nog altijd op de 4S en de 5. :)

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 01-10-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
De iPhone 5 wordt gewoon de One More Thing. :+
Eerst uitgebreid de iPhone 4S bespreken waardoor iedereen teleurgesteld raakt, en dan de iPhone 5 uit z'n broekzak toveren. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik denk niet dat de 4S uitgebreid behandeld zal worden omdat het waarschijnlijk een minor update wordt en weinig over valt te vertellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Weet iemand al iets over een livestream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reg-Edit
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Ben benieuwd, zit al een paar maanden te wachten op de 5, het wordt mijn eerste Iphone.
Me eerste echte smartphone die meer kan dan alleen maar bellen en smsen :+

En nu kwam ik er weer achter dat de internet prijzen weer flink omhoog gaan .. precies nu ik het een keer wil gaan afsluiten na al die jaren .. :(

www.jaxxx.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:57
Hoop zelf ook op een iphone 5 release, en gewoon ook los in de apple store.
met de hedendaagse abonnementsprijzen ga ik geen abonnement meer afsluiten.

neem wel een simonly en de iphone los erbij

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Beatboxx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:33:
Weet iemand al iets over een livestream?
De gebruikelijke sites zullen wel live updates publiceren. Op Twitter @macrumorslive bijvoorbeeld.
Live video zal er denk ik niet zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 01-10-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-08 23:33
fsfikke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:44:
[...]

De gebruikelijke sites zullen wel live updates publiceren. Op Twitter @macrumorslive bijvoorbeeld.
Live video zal er denk ik niet zijn.
Waarom geen live video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Is er toch nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
In het verleden zijn er test live streams aangeboden door Apple. Kon je alleen op de Mac en iDevices bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-08 23:33
Ik denk dat als de iPhone 5 hetgeen bevat van wat nu de geruchten zijn, het voor mij zeker voldoende is om mijn oude iPhone 4 de deur uit te doen.

Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar de geruchtmakende "extra chip" die verantwoordelijk zou moeten gaan zijn voor de mogelijke spraak besturing van het apparaat. Mocht tevens de resolutie van de camera worden aangepakt en de shots nog beter worden dan de iPhone 4, dan ben ik ook erg tevreden en natuurlijk niet te vergeten de snellere A5 processor en de vergrootte RAM capaciteit. Als kers op de slagroom: natuurlijk ook het mogelijke vergrootte scherm.

Ben ook ontzettende benieuwd naar de (mogelijke) nieuwe afmetingen mocht het design aangepakt zijn en natuurlijk het design zelf!

We weten het dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Fjerpje schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:03:
Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar de geruchtmakende "extra chip" die verantwoordelijk zou moeten gaan zijn voor de mogelijke spraak besturing van het apparaat.

natuurlijk niet te vergeten de snellere A5 processor en de vergrootte RAM capaciteit.
Die twee zijn waarschijnlijk hetzelfde. Door de extra RAM en CPU kracht is het ding beter in staat om de spraak besturing te regelen. Het Siri-idee verwerkt in iOS 5 lijkt me toch wel nice :9 Maar ben benieuwd of ie dan ook wel Nederlands kan.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).