Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:49:
Ik ben stiekem heel blij met mijn good old iPhone 4 ;)
iedereen denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wil die witte ipod touch, wat een prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Flappiewappie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:41:
[...]

Dus?

Het is toch ook dezelfde hardware in een kleiner pakketje. Daar kunnen ze naar mijn mening ook gewoon meer voor vragen. (of je het er aan uitgeeft is een tweede).
Ja, klopt, in een kleiner pakketje, met een kleinere accu en een veel kleiner scherm. 800+ euro voor een telefoon is een bedrag wat we afgelopen 10 jaar niet gezien hebben (muv die 8800/8900 en communicator lijn van nokia wat jaren terug). Ook ten opzichte van de iPhones zelf is het eigenlijk een redelijke stijging. Het topmodel iPhone 4S kost ruim 100 euro meer dan het topmodel 4. Tuurlijk krijg je betere specs alleen dat zou je niet moeten vergelijken gezien we ook weer anderhalf jaar verder zijn. Een nokia 8310 koste ooit ook 550 euro maar een 7210/6610/6230 koste ook niet 700 euro omdat het vergeleken met een 8310 een verbetering was.

Zelf vind ik het ondanks dat het veel geld is het geld wel waard en ga ook wel voor de 64 4S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Ik zou hem zeker niet kopen:
- te duur in vergelijking met huidige high end smartphones van de concurrentie
- SIRI is nutteloze feature (zeker omdat het nog Beta is en NL nog niet wordt ondersteund)
- A5 is snel ja, maar de A4 is ook snel zat! (tenzij je echt wil gaan gamen op een 3,5 inch schermpje)
- Bluetooth 4.0 ... Who cares
- Betere camera (1080p) ... Boeiend iPhone 4 heeft 720p. Genoeg om wat foto's op Facebook of Twitter te posten
- Volgende iPhone komt waarschijnlijk in de Lente uit en zal een beter/groter scherm hebben (dus zit je met een overdreven snelle smartphone met een brakke form-factor/scherm)

-> mij lijkt het dat Apple vooral gefocust heeft op de integratie met sociale media en de verbeteringen in iOS 5 en iCloud etc ... en niet op nieuwe hardware

Oplossing:
iPhone 4 (tweedehands) of Android (huidige of binnenkort beschikbare high-end toestellen)

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat denk ik ook, of je moet als iPhone 4 gebruiker echt smachten naar meer geheugen (32GB > 64GB)
Voor de rest lijkt het mij dat weinig mensen gaan upgraden om de specs.. De huidige iPhone 4 is al zo snel als de pest en kan alles wat een smartphone momenteel moet kunnen. Als ik het dus zo bekijk vind ik de A5 CPU, 8MP camera (en meer geheugen? nog nergens gespecificieerd?) een beetje lame... Als ik het bekijk vanaf de andere kant, dus mensen met een iPhone 3G(S) of die een (nieuwe) smartphone willen, suuuper!
Nog meer power, nog betere camera en dan waarschijnlijk nog meer werkgeheugen, wat iedereen wel wil... :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:43

rik

Crawl NL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:29:
www.apple.de

Iphone 4S vanaf 629 euro 8)7

We worden toch flink uitgewoond hier in de EU :)
Is het voor ons mogelijk om in de duitse webshop te kopen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

lux schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:52:
Ik zou hem zeker niet kopen:
- te duur in vergelijking met huidige high end smartphones van de concurrentie
- SIRI is nutteloze feature (zeker omdat het nog Beta is en NL nog niet wordt ondersteund)
- A5 is snel ja, maar de A4 is ook snel zat! (tenzij je echt wil gaan gamen op een 3,5 inch schermpje)
- Bluetooth 4.0 ... Who cares
- Betere camera (1080p) ... Boeiend iPhone 4 heeft 720p. Genoeg om wat foto's op Facebook of Twitter te posten
- Volgende iPhone komt waarschijnlijk in de Lente uit en zal een beter/groter scherm hebben (dus zit je met een overdreven snelle smartphone met een brakke form-factor/scherm)

-> mij lijkt het dat Apple vooral gefocust heeft op de integratie met sociale media en de verbeteringen in iOS 5 en iCloud etc ... en niet op nieuwe hardware

Oplossing:
iPhone 4 (tweedehands) of Android (huidige of binnenkort beschikbare high-end toestellen)
Klinkt misschien heel erg Apple fanboy achting hoor; maar er is geen concurrentie voor deze telefoon. Het is binnen de telefoon markt gewoon iOS, Blackberry, Android, WM7, Symbian.

Blackberry heeft het zelfde markt model; verouderde hardware maar wel de hoofdprijs; ze kunnen dat gewoon vragen omdat de consument niet kijkt naar wat er onder de motorkap zit, maar naar de gebruiken ervaring waar ze van gehoord hebben of gewend aan zijn.

Apple is eigenlijk erg sneaky, ze hadden inprincipe wel een iPhone 5 kunnen uitbrengen (nieuw design + groter scherm bijvoorbeeld) maar de extra verkopen ten opzichte van huidige constructie die ze dan hadden gehad waren minimaal. Gewoon braaf updaten naar dé snelste telefoon op de markt (door A5/GPU combinatie is die sneller dan de S2/Sensation) en dan gewoon de klanten weer een half jaar laten wachten.

Ze stellen hiermee de iPhone 4 gebruikers ook niet teleur die opeens heel erg achterlopen...Klopt weer van alle kanten deze constructie. Dat "wij" tweakers het er niet mee eens zijn is een ander verhaal....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Flappiewappie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

3GS is inderdaad zo goed als uitverkocht, dus verwacht ook geen losse verkoop daarvan... Maar anders misschien 329,- of 299,- (als prepaid? licht gesubsidieerd?)
4 8GB 499,-
4S 16GB 629,-
4S 32GB 729,-
4S 64GB 829,-
Ik vind het wel een beetje flauw, aangezien de meerprijs van 16-32 slechts 20 dollar is (bron: isuppli)
Tc-Chub schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:36:
Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie een beetje teleurgesteld was, ondanks dat ik zelf een 4 heb, maar nu ik het promotiefilmpje op apple.com heb gezien ben ik toch wel tevreden. De camera kan zo veel meer en alles is net weer wat sneller en werkt soepeler.
Het promotiefilmpje is inderdaad gemaakt om mensen tevreden te houden

Waar het updaten van een 3 naar een 4 enigzins zinvol is zie ik er hier niet echt een upgrade in. Als je je oude 4 verkoopt en een nieuwe 4S koopt ga je al gauw voor 400 euro het schip in :)

Alsof apple zelf niet tevreden was met de iphone 4, gevoelsmatig is het slechts een upgrade, een beetje van hoe houden we de gemoederen een beetje bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:50:
de iphone 4 8gb is nog duurder dan een galaxy s2 16GB .....

dan moet je wel echt een apple die-hard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
K.Rotteveel87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Ik vind het wel een beetje flauw, aangezien de meerprijs van 16-32 slechts 20 dollar is (bron: isuppli)
[...]

Het promotiefilmpje is inderdaad gemaakt om mensen tevreden te houden

Waar het updaten van een 3 naar een 4 enigzins zinvol is zie ik er hier niet echt een upgrade in. Als je je oude 4 verkoopt en een nieuwe 4S koopt ga je al gauw voor 400 euro het schip in :)

Alsof apple zelf niet tevreden was met de iphone 4, gevoelsmatig is het slechts een upgrade, een beetje van hoe houden we de gemoederen een beetje bezig 8)7
Als je nieuw instapt in de iPhones dan is de 4S zeker de beste keus, maar waar zit de meerwaarde 'm nou precies in?
Siri (wanneer gebruik ik dat, daarbij werkt het wss toch niet), 1080p filmen is leuk maar 720p van de iPhone 4 is ook goed, A5 chip kan handig zijn maar de iPhone 4 is volgens mij ook al snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Flappiewappie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:03:
Klinkt misschien heel erg Apple fanboy achting hoor; maar er is geen concurrentie voor deze telefoon.
Toch ben ik benieuwd of de aankomende Androiddevices dit niet makkelijk evenaren of te boven gaan..
Natuurlijk is het allemaal zeer moeilijk vergelijken en kunnen we niet simpelweg naar hardware kijken maarja..
Als de geruchten over 1,5GHz dualcore CPU's en 720P schermen waar zijn.. Hmm ja dat klinkt wat 'hipper'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:32:
Logisch zou zijn:

3GS: is in NL eigenlijk nergens te koop en zal ook niet een come back gaan maken
4 8GB: 499
4S 16GB: 599 (huidige 4 16GB prijs)
4S 32GB: 699 (huidige 4 32GB prijs)
4S 64GB: 799 (en dat is dus net zo duur als de iPad 2 64GB wifi&3g)
Dat zal het ook wel gaan worden, of 629 voor de 16GB versie net zoals in DL. 699 zoals genoemd lijkt me echt veel te duur, dan zou de 64GB 899 kosten dat lijkt me toch niet.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wat ik mij eigenlijk afvraag is: Komt Siri ook naar de iPad 2? Die beschikt immers ook over de A5, dus dat zou makkelijk moeten kunnen. Lijkt me toch wel leuk om daar af en toe mee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:06:
[...]

Toch ben ik benieuwd of de aankomende Androiddevices dit niet makkelijk evenaren of te boven gaan..
Natuurlijk is het allemaal zeer moeilijk vergelijken en kunnen we niet simpelweg naar hardware kijken maarja..
Als de geruchten over 1,5GHz dualcore CPU's en 720P schermen waar zijn.. Hmm ja dat klinkt wat 'hipper'
Volgende week wordt de Nexus Prime aangekondigt. 1.5 GHz dualcore, 1280 * 800 HD resolutie en geen hardware keys. Tevens minimaal 4,3 inch. En nieuwste ICCS software. Volgende week is Google time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:06:
[...]

klinkt inderdaad hipper en zal het goed doen bij de consument maar het gebruikersgemak van de iPhone valt nauwelijks te evenaren. Zeker icm een mac, dadelijk icloud, imatch en seri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik had serieus een compleet nieuwe phone verwacht. Is het een iPhone 4 met een S erachter geplakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:12:
[...]

klinkt inderdaad hipper en zal het goed doen bij de consument maar het gebruikersgemak van de iPhone valt nauwelijks te evenaren. Zeker icm een mac, dadelijk icloud, imatch en seri...
Heb ze allebei (iphone 4 en Galaxy s2) , de galaxy s2 is een stuk snellee en smoother. Dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Voor die personen die teleurgesteld zijn dat er geen iPhone 5 is aangekondigd:

Wat had er dan op de iPhone 5 moeten zitten wat er nu niet op de 4S zit, of beter gezegd, wat hadden jullie verwacht te krijgen waardoor jullie het (de 4S) niet echt als de volgende stap zien? Of gaat het er bij jullie met name om dat het design hetzelfde is gebleven?

Ik ben blij met een beetje meer snelheid, extra opslag en de verbeterde camera. Specificaties zijn ook maar cijfers, als mijn iPhone met 1 GHz dual core soepeler draait dan een willekeurig ander toestel wat 1,5 GHz klokt dan is dat wat voor mij belangrijker is dan de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 19-07 19:32
alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:21:
[...]

Heb ze allebei (iphone 4 en Galaxy s2) , de galaxy s2 is een stuk snellee en smoother. Dus tja...
Hmm. Scroll bijvoorbeeld eens door je contactenlijst, en vergelijk dat met de iPhone 4.
IMHO loopt het op de iPhone allemaal net wat smoother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Lijkt me voor de hand liggen wat men wil: groter scherm bij gelijkblijvende dimensies, platter, lichter, betere batterijduur, sneller, en misschien een wat betere camera. Sneller en camera is gelukt. De rest helaas niet. En voor mij is dat met name, platter, lichter en (significant) betere batterijduur.

[ Voor 20% gewijzigd door Cap op 04-10-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Brm-G schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:12:
klinkt inderdaad hipper en zal het goed doen bij de consument maar het gebruikersgemak
van de iPhone valt nauwelijks te evenaren. Zeker icm een mac, dadelijk icloud, imatch en seri...
Ja gebruiksgemak is echt inderdaad op en top, ligt aan de hardware icm iOS, dat werkt gewoon smooth as hell! Wel vind ik het dus (zoals eerder gezegd) jammer dat die cloudservices en dergelijke tsjaa niet lekker, makkelijk of uberhaupt werken met een iPhone en Windows PC. Android heeft daar ook geen goed alternatief voor hoor, dat is ook zeker waar, maar het had Apple gesierd als ze zoiets gebracht zouden hebben. Zelf wacht ik de nieuwe generatie Androidtelefoons af en dan zien we het wel, maar een prijs van 700/800 euro zal niet meehelpen om toch voor een iPhone 4S te kiezen boven een highend Androidtelefoon van laten we zeggen 600 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:22:

Wat had er dan op de iPhone 5 moeten zitten wat er nu niet op de 4S zit, of beter gezegd, wat hadden jullie verwacht te krijgen waardoor jullie het (de 4S) niet echt als de volgende stap zien? Of gaat het er bij jullie met name om dat het design hetzelfde is gebleven?

Ik ben blij met een beetje meer snelheid, extra opslag en de verbeterde camera. Specificaties zijn ook maar cijfers, als mijn iPhone met 1 GHz dual core soepeler draait dan een willekeurig ander toestel wat 1,5 GHz klokt dan is dat wat voor mij belangrijker is dan de specs.
een ander design, 4" HD scherm IPS/OLED met ipad 2 hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:22:

Punt is idd dat na 1.5 jaar een telefoon uitkomt die geen schokkende verbeteringen kent. Een gelikt nieuw design zou gewoon heel vet zijn en een groter scherm misschien ook.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
maaaaar komt me heel goed uit, kan toch pas volgend jaar verlengen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:26:
maaaaar komt me heel goed uit, kan toch pas volgend jaar verlengen:)
Je gaat toch wel een iPhone 4S kopen bij de launch? Kan er toch wel vanaf nu je miljoenen hebt verdient door short te gaan in Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:24:
[...]

Hmm. Scroll bijvoorbeeld eens door je contactenlijst, en vergelijk dat met de iPhone 4.
Interesting. Heb jij ze ook allebei voor een goed vergelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck it, ik neem gewoon een iPhone 4 jaar abonnement waarbij ik 320 euro moet bijbetalen. 2 jaar lang met een out to date design lopen terwijl de 5 volgend jaar uit is, is het niet waard voor mij persoonlijk. En ja de design van een smartphone does matters.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

een ander design, 4" HD scherm IPS/OLED met ipad 2 hardware
Ipad 2 hardware zit in de 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Doe eens voor de grap apps opstarten, de S2 is veel sneller dan de 4. Gaan we zo een spelletje spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

[...]

Moet je eens een willekeurige Windows Phone 7 of -7.5 erbij nemen, dát is pas smooth. En ja, ik heb vergeleken. Niet dat ik de 4s niet wil hebben trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

Ik heb beide toestellen in bezit gehad en met elkaar vergeleken, en de iPhone is naar mijn mening net even wat soepeler, net wat scherper en directer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:09
Toch maar de titan, duZzz :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:29:
[...]

Doe eens voor de grap apps opstarten, de S2 is veel sneller dan de 4. Gaan we zo een spelletje spelen? :/
Volgens mij is het geen spelletje maar gaat het er om wat je onder "snelheid" ervaart. Gigaflops naast elkaar gaan zetten heeft bijvoorbeeld weinig zin, het gaat om de respons van de telefoon in alle opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maar goed, dit topic gaat over de iPhone, niet over Android telefoons. We weten allemaal dat Apple daar toch nooit aan kan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Punt is idd dat na 1.5 jaar een telefoon uitkomt die geen schokkende verbeteringen kent. Een gelikt nieuw design zou gewoon heel vet zijn en een groter scherm misschien ook.
Maar wat had die schokkende verbetering (wat natuurlijk subjectief is) dan moeten zijn?

Iemand noemde net platter en lichter, dat had ik niet echt een verbetering gevonden namelijk. Als ik een i9100 vast heb dan voelt dat voor mij niet goed. Die iPhone 4 voelt voor mij het meest solide qua bouwkwaliteit.

Voor mij zijn specs ook echt bla bla, voor mij telt niks dan de gebruikerservaring en die ligt extreem hoog (bij nagenoeg alle apple hardware trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
T E L E U R S T E L L I N G . . .

Dan maar nog een jaartje 3Gs gebruiken. Is wel traag, maar doet alles wat ik wil: bellen en whatsapp!
Ff zoeken naar een goedkoop abonnementje met redelijk veel internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:31:
Maar goed, dit topic gaat over de iPhone, niet over Android telefoons. We weten allemaal dat Apple daar toch nooit aan kan tippen.
>:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:29:
Doe eens voor de grap apps opstarten, de S2 is veel sneller dan de 4.
imho is het opstarten van apps niet echt een smoothnessfactor... Meer het scrollen door lijsten met contacten / smsjes. Of het in- en uitzoomen op foto's of lekker rondzwieren op Google Earth, but that's me.
Of het opstarten van een applicatie 1 seconde duurt of 1,2 kan me dan toch echt gestolen worden =)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 04-10-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:31:
Je zegt het goed, de iphone 4 tipt qua snelheid niet aan een S2. True :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Is de 4s nou op 14/10 simlockvrij in de duitse winkels te verkrijgen? If so dan wil ik wel een ritje Duitsland maken eigenlijk. Iemand tips voor een winkel die in de tijd van de iPhone 4 de toestellen direct op voorraad had?

[ Voor 31% gewijzigd door rik op 04-10-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Unbreukable schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:31:
[...]

Maar wat had die schokkende verbetering (wat natuurlijk subjectief is) dan moeten zijn?
Combinatie van toch? Een stuk groter scherm, maar toch wat compacter en lichter, bijna dubbele batterijduur, 2 keer zo snel, 2 keer zo goede camera, ik noem maar wat. Dat is toch al snel een "schokkende" verbetering? :)

PS Zwaarder is zeker niet gelijk aan meer solide. Eerder andersom: als je zo'n zware iPhone laat kletteren is de kans een stuk groter dat ie aan diggelen gaat dan een telefoon die maar de helft weegt. Tenzij al dat gewicht in een dik metalen omhulsel gaat zitten natuurlijk. Maar dat is bij de iPhones niet het geval. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Cap op 04-10-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:27:
[...]
Collega van mij. Het is voor de niet-tweaker/freak waarschijnlijk niet eens zo merkbaar, maar iets dat mij erg kan irriteren. Nét dat beetje snapiness en response dat mist als je een veeg geeft in je contactenlijst bijvoorbeeld. Op dat gebied lijkt iOS onovertroffen, imho.

Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan Android (en wellicht zijn fw? - hij heeft hem compleet stock) dan aan de S2 aangezien ie krachtig zat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
kx22 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:32:
T E L E U R S T E L L I N G . . .

Dan maar nog een jaartje 3Gs gebruiken. Is wel traag, maar doet alles wat ik wil: bellen en whatsapp!
Ff zoeken naar een goedkoop abonnementje met redelijk veel internet!
Heb je wel gezien dat er een Cards app komt ;)

Waarom ben je dan teleurgesteld?

De 4S kan ook bellen en whatsappen... dat is toch alles wat je wil? Waarom ben je dan eigenlijk ooit voor de 3GS gegaan want de 3G kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

Collega van mij. Het is voor de niet-tweaker/freak waarschijnlijk niet eens zo merkbaar, maar iets dat mij erg kan irriteren. Nét dat beetje snapiness en response dat mist als je een veeg geeft in je contactenlijst bijvoorbeeld. Op dat gebied lijkt iOS onovertroffen, imho.

Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan Android (en wellicht zijn fw? - hij heeft hem compleet stock) dan aan de S2 aangezien ie krachtig zat is.
Android 2.3 is nog steeds gebaseerd op 2.0 (wat de eerste echte android versie is). Ik verwacht zelf grote verbeteringen bij ICS, net zoals bij Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

JanvdVeer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

Ben het met je eens dat de ervaring van snelheid/respons/souplesse het resultaat is van een combinatie van factoren, waarvan de hardware natuurlijk een onderdeel is maar niet meer dan dat. De ketting is zo sterk als de zwakste schakel in de keten. Ik kan er zelf in dit geval geen goed oordeel over geven omdat ik te weinig ervaring heb met de nieuwe Android toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
rik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:34:
Is de 4s nou op 14/10 simlockvrij in de duitse winkels te verkrijgen? If so dan wil ik wel een ritje Duitsland maken eigenlijk. Iemand tips voor een winkel die in de tijd van de iPhone 4 de toestellen direct op voorraad had?
Volgens mij kan je hem bij de Franse Apple Store (apple.com/fr) vanaf 7 oktober reserveren en dan de 14e bij één van de Apple Stores ophalen. :)

Weet niet zeker of dat in Duitsland ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Wat vinden jullie een mooie prijs (gezien de nieuwe iPhone 4S) voor een tweedehands iPhone 4 16GB?

Zo'n 375-400 euro? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NickvdB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:41:
Wat vinden jullie een mooie prijs (gezien de nieuwe iPhone 4S) voor een tweedehands iPhone 4 16GB?

375 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Als ik dat er voor zou krijgen zou ik in ieder geval tevreden zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rik schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:34:
Ik heb als je wilt wel een Excel-sheetje met alle Apple resellers in Duitsland met het aantal toestellen van elk soort wat ze de 14e geleverd krijgen.

Oh shit, toch niet 8)7

Das nu toch nog lang niet bekend man. Die winkels weten zelf niet eens of/hoeveel/wanneer ze levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Combinatie van toch? Een stuk groter scherm, maar toch wat compacter en lichter, bijna dubbele batterijduur, 2 keer zo snel, 2 keer zo goede camera, ik noem maar wat. Dat is toch al snel een "schokkende" verbetering? :)

PS Zwaarder is zeker niet gelijk aan meer solide. Eerder andersom: als je zo'n zware iPhone laat kletteren is de kans een stuk groter dat ie aan diggelen gaat dan een telefoon die maar de helft weegt. Tenzij al dat gewicht in een dik metalen omhulsel gaat zitten natuurlijk. Maar dat is bij de iPhones niet het geval. ;)
Dat is grappig, van je eerste post heb je 50% van je wensen ook gekregen, en ook van deze post is bijna alles aangepakt, 2x zo snel: check, 2x zo goede camera: check en de batterijduur is ook verbeterd...

Met bouwkwaliteit bedoel ik niet minder kwetsbaar bij een val maar dat het toestel bijvoorbeeld niet kraakt als ik 'em vast heb of dat ik een achterklepje heb wat ik met kracht van het toestel moet trekken (en elke keer maar hoop dat ik hem niet breek, dat gebeurd ook niet maar dat is wel de ervaring) of zoals het batterij klepje van de desire hd die ik altijd bijna dubbel vouw bij het verwijderen. Bij de iPhone zijn (in mijn ogen) luxere materialen gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 04-10-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
opvallend dat de iphone 4 op de apple site (shop, specs) een Standby time: Up to 300 hours heeft
en de iphone 4s Standby time: Up to 200 hours

ook daalt het aantal uren dat je de 4s kan gebruiken op wifi op de apple site.

mogelijk een foutje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Daarom noem ik ze ook. ;) De batterijduur is volgens mij niet tot nauwelijks verbeterd, maar dat zal de praktijk moeten uitwijzen. En van mijn lijstje komen juist de snelheid en camera op de laatste plaats. Een groter scherm en voor mij betere formfactor plus een significant veel betere batterij waren voor mij persoonlijk de speerpunten. Voor mij is de nieuwe 4S dus inderdaad *niet* schokkend verbeterd tov de 4. :)

Wat niet kraken betreft ben ik het met je eens. Maar dat kan ook heel mooi met een toestel van bijvoorbeeld titanium of magnesium, of degelijk plastic (-> Carbon?). Maar dat neemt niet weg dat ik een stukkie lichter toch prettiger in de hand en broekzak zou vinden hoor. 130-140 gram is gewoon net een tikkeltje looiig. Toestellen van 100 gram zijn voelbaar comfortabeler.

PS de knoppen op de 4 zijn uit de kunst, veel beter ook dan de 3GS. Als ze dat nu houden, inclusief die stevige rand (alleen dan misschien iets smaller), en dan het glas achter ditchen voor iets lichters en de batterij/overige componenten wat lichter maken, moet 100-110 gram en een paar mm dunner volgens mij goed haalbaar zijn.
Omdat ie dan lichter is kan ie wat dunner zonder dat ie slechter in de hand gaat liggen, zie de iPod Touch.

Kortom: stevig + goede knoppen + licht + goed in de hand, dat wil ik :)

[ Voor 24% gewijzigd door Cap op 04-10-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Jerox schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:47:
opvallend dat de iphone 4 op de apple site (shop, specs) een Standby time: Up to 300 hours heeft
en de iphone 4s Standby time: Up to 200 hours

ook daalt het aantal uren dat je de 4s kan gebruiken op wifi op de apple site.

mogelijk een foutje....
ja want zo werd het niet gepresenteerd inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 22:52

Heb die van mijn twee weken geleden nog verkocht voor 400,-
dus <400 lijkt me schappelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Keanu_: Als je het had geweten had je hem vast gehouden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
keanu_ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:48:
[...]

Heb die van mijn twee weken geleden nog verkocht voor 400,-
dus <400 lijkt me schappelijk
in nieuwstaat 499 euro, gezien een 8gb versie 519 euro zal kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

80 Euro + Kratje bier. :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

danda schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:55:
[...]

in nieuwstaat 499 euro, gezien een 8gb versie 519 euro zal kosten
De iPhone 4 8GB versie staat per nu al voor 499,- in de Nederlandse Apple store, dus denk niet dat dat nog naar 519,- gaat.

http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA

[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 05-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:54:
Keanu_: Als je het had geweten had je hem vast gehouden... ;)
Je hebt waarschijnlijk gelijk, het blijft altijd een gok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

fsfikke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:43:
[...]

Ik heb als je wilt wel een Excel-sheetje met alle Apple resellers in Duitsland met het aantal toestellen van elk soort wat ze de 14e geleverd krijgen.

Oh shit, toch niet 8)7

Das nu toch nog lang niet bekend man. Die winkels weten zelf niet eens of/hoeveel/wanneer ze levering krijgen.
Met de iPhone 4 zijn ervaringen opgedaan, toestellen werden massaal vanuit het buitenland gehaald. Op basis daarvan is een prognose te maken.

Frankrijk is natuurlijk ook niet ver weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

franssie

Save the albatross

mijn vader zal 'm morgen gelijk bestellen (hij had hier speciaal op gewacht om zijn 3gs te vervangen) en hij zal tevreden zijn. Zelf ga ik toch maar voor de Galaxy II S, scheelt een paar honderd euro. Zelf had ik gehoopt op een 4gs voor ca EUR 350-400 en een 5 voor de huidige prijzen, het mocht niet zo zijn. Met name de EUR100 per paar GB extra zijn mij in het verkeerde keelgat geschoten. Op de apple laptops die ik heb kan je het nog zelf doen, maar dit is ridicuul.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
franssie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:19:
mijn vader zal 'm morgen gelijk bestellen (hij had hier speciaal op gewacht om zijn 3gs te vervangen) en hij zal tevreden zijn. Zelf ga ik toch maar voor de Galaxy II S, scheelt een paar honderd euro. Zelf had ik gehoopt op een 4gs voor ca EUR 350-400 en een 5 voor de huidige prijzen, het mocht niet zo zijn. Met name de EUR100 per paar GB extra zijn mij in het verkeerde keelgat geschoten. Op de apple laptops die ik heb kan je het nog zelf doen, maar dit is ridicuul.
Gezien het verleden van Apple met hun prijzen is imo 350-400,- nooit realistisch bij een nieuw model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Het enige wat ik graag gezien zou hebben is een groter scherm met mooiere aansluiting (nu heb je bij de iPhone 4 redelijk dikke balken aan de boven en onderkant; waar de speaker en homeknop zitten) en dan daarbij een iets hogere resolutie (maar vanwege de uniformiteit van de apps kan ik de huidige resolutie wel waarderen).

Een ander puntje zou nog zijn geweest een aparte homescreen voor misschien een paar widgets (of dat je er een paar op zelf gekozen plekken kan kiezen) en dan eventueel de spotlight eruit slopen (want die gebruik ik nooit, maar die zou ook altijd helemaal links kunnen blijven zitten).

Op dit moment heb ik maar één reden om naar de 4S over te stappen en dat is omdat ik nu een uit England geïmporteerde iPhone heb die afhankelijk is van een software unlock. En daar word ik onderhand een beetje moe van. Elke keer maar moeten wachten op een unlock voor nieuwere versies. Ik ga er binnenkort eens achteraan of ik mijn telefoon legaal kan laten unlocken op de een of andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

franssie

Save the albatross

keanu_ schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:21:
[...]

Gezien het verleden van Apple met hun prijzen is imo 350-400,- nooit realistisch bij een nieuw model
Klopt, maar er waren wel speculaties over dat het goed zou zijn, investment firms hadden die graag gezien bijvoorbeeld (zie o.a. de duikeling van koers tijdens de presentatie vandaag, opmerkelijk).
Garanties uit het verleden bieden geen resultaat in de toekomst :+

http://www.google.com/finance?cid=22144
(let ook op de volumes)

[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 05-10-2011 00:36 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
franssie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:19:
Goede keuze. Heb beide toestellen (s2 en iphone 4) en de s2 is gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

alwaysleft schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:36:
[...]

Ehm. Het ijkt me in dit geval nogal subjectief wat "beter" is? Het is niet alsof de ene lichtjaren voorloopt op de ander wat betreft hardware of software o.i.d. Ik denk dat het hier erg van het soort gebruik, de software die je erop wilt draaien, en verder persoonlijke voorkeur afhangt. Het is ook nogal appels met peren (oh nee samsungs ;)) vergelijken...

[ Voor 6% gewijzigd door Cap op 05-10-2011 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de hele keynote gekeken en het valt me vooral op dat een stoel met Reserved leeg was, misschien was het voor Steve?
Verder presenteert Tim naar mijn mening goed, alhoewel ik toch beetje de sfeer van Steve mis. Verder lijkt mij het logisch om iPhone 4S(peed) uit te brengen dan nu al met een compleet new design aan zitten te komen. Niks mis mee van wat ik tot nu toe heb gezien, alhoewel ik stiekem toch iets meer van had verwacht.
Nu is het om te zien of de 4S het kan opnemen tegen de Nexus Prime, welke naar verwachting over een 720p scherm beschikt etc etc.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Cap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:48:
De batterijduur is volgens mij niet tot nauwelijks verbeterd, maar dat zal de praktijk moeten uitwijzen.
De 4S heeft 100 uur minder standby tijd dan de oude 4. De standby tijd is van 300 naar 200 uur teruggegaan
http://www.apple.com/uk/iphone/compare-iphones/

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie en een half jaar zitten wachten..

Speculaties over de iPhone 5 met een terug naar basic design en hologrammen, 3d print mogelijkheden, beam-me-up-scottie dingen en tijdreizen.. het kon allemaal niet op op youtube.
..
wat krijg je..

..
speech control
..

ik spring morgen van het dak van de eerste de beste Apple store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als je een 4S zou hebben, zou je wel mooi kunnen vragen waar de dichtstbiijzijnde winkel zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesting die 4S....

But will it blend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
[...]

Goeie onderbouwing. Als je onzin blaat, licht het dan ook toe, zo lijkt het meer op bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Leuk spraakcontrole. Maar dat heeft nooit fatsoenlijk gewerkt onder OSX. Het enigste leuke aan de 4S is dat het eindelijk een wereldtelefoon is. Ik zal eens kijken hoeveel het kreng kost zonder contract... Alleen daar is geen informatie over (slecht teken :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:49:
Als je een 4S zou hebben, zou je wel mooi kunnen vragen waar de dichtstbiijzijnde winkel zou zijn...
Dat dan weer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ga de 4S gewoon halen! Wacht alleen af wat dat ding gaat kosten met vodafone contract en hoe snel vodafone deze in de winkel gaat aanbieden!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

[...]

Ik gebruik ook beide toestellen, de S2 (zakelijk) is misschien sneller, maar de iPhone 4 (zakelijk/prive) is gevoelsmatig net zo snel. Qua afwerking, design, support, duurzaamheid, batterij, vaste waarde, workflow en algemene werking van het besturingsysteem, is de iPhone 4 beter. Qua factor snelheid is de S2 sneller ja. Als dat is wat je aanspreekt, by all means. Ik zou alleen niet verwachten dat je S2 nog iets waard is over een jaar (als hij dan niet uit elkaar dondert met geen (firmware) support vanuit Samsung) omdat er dan al 5 opvolgers zijn in 10 maanden tijd.

Mijn iPhone 4 heb ik vorig jaar met een 1 jarig abonnement (400 euro icm i300 abo T-mobile) aangeschaft in de veronderstelling dat de iPhone 5 uit zou komen. Maar ik denk dat ik de 4 nog een jaartje houd. Ik ben niet overtuigd van de meerwaarde van de 4S. Ik vind de iPhone 4 snel, maar ik vraag me af wat iOS 5 hier op voor invloed zal hebben.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:13
Xtr3me4me schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:55:
Ik ga de 4S gewoon halen! Wacht alleen af wat dat ding gaat kosten met vodafone contract en hoe snel vodafone deze in de winkel gaat aanbieden!
Well said. Ik wil hem ook halen maar ik denk toch dat ik voor een simlock vrij gaat. Omdat ik nog een contract heb lopen tot volgend jaar en mijn BlackBerry is pas overleden. Hopelijk kost hij rond 550, maar denk van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik het snelst aan de 4S?
Is ie in Canada en US in de Apple store simlock vrij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:50:
Hoe kom ik het snelst aan de 4S?
Is ie in Canada en US in de Apple store simlock vrij te kopen?
IMHO kan je net zo goed pre-orderen in NL en dan 2 weken wachten. Dan desperate proberen dat ding in de US/Canada te halen. Dan heb je hem vanuit NL nog sneller. Wat wel natuurlijk kan is naar Duitsland rijden om hem te halen :)

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
meh!

Nu een 3gs... denk dat ik maar een iphone 4 haal met 1 jaar abo. Met kortingsbon komt een 16GB dan op 250 euro. 30 Euro maandelijkse kosten. Volgend jaar een echt nieuwe :)

[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 05-10-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:47:
[...]

Well said. Ik wil hem ook halen maar ik denk toch dat ik voor een simlock vrij gaat. Omdat ik nog een contract heb lopen tot volgend jaar en mijn BlackBerry is pas overleden. Hopelijk kost hij rond 550, maar denk van niet
Ja ik haal hem met contract! Ben me BB torch al behoorlijk zat
Me vriendin heeft de S2 en ben behoorlijk jaloers qua snelheid alleen al!

En zij wilt hem betalen voor me, tenminste wat er bijgelegd moet worden! Scheelt me weer kosten :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Speedener schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:53:
[...]

IMHO kan je net zo goed pre-orderen in NL en dan 2 weken wachten. Dan desperate proberen dat ding in de US/Canada te halen. Dan heb je hem vanuit NL nog sneller. Wat wel natuurlijk kan is naar Duitsland rijden om hem te halen :)
Kan hij dan in NL ge-preordered gaan worden net zoals in de VS, UK en FR?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Ik ga de 4S sowieso halen. De overstap naar de 4S tegenover de 4 is een stuk interessanter. Van de 4 naar de 4S is minder interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Xtr3me4me schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:58:
[...]

Ja ik haal hem met contract! Ben me BB torch al behoorlijk zat
Me vriendin heeft de S2 en ben behoorlijk jaloers qua snelheid alleen al!

En zij wilt hem betalen voor me, tenminste wat er bijgelegd moet worden! Scheelt me weer kosten :P
Nou ik moet dit tegen jou zeggen: Ik ben jaloers. Ik nu als student op het HBO, zonder werk, die een iPhone 4S wilt halen en daarnaast nog een iMac. Ik heb de gevoel dat ik blut word :p

Off topic:
Weet iemand of je je contract kan afkopen bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Dancing_Animal schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 02:34:
[...]

Goeie onderbouwing. Als je onzin blaat, licht het dan ook toe, zo lijkt het meer op bashen.
Zeggen dat hij onzin blaat zonder het zelf te onderbouwen lijkt anders ook op bashen ;)

Ontopic: had wel wat meer verwacht van de nieuwe iPhone, al is het moeilijk zeggen wat. Nu lijkt er amper iets gewijzigd. Dat spraakgedoe bv. spreekt (hihi) me niet echt aan.

[ Voor 22% gewijzigd door caoim op 05-10-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
caoim schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

Zeggen dat hij onzin blaat zonder het zelf te onderbouwen lijkt anders ook op bashen ;)

Ontopic: had wel wat meer verwacht van de nieuwe iPhone, al is het moeilijk zeggen wat. Nu lijkt er amper iets gewijzigd. Dat spraakgedoe bv. spreekt (hihi) me niet echt aan.
Ik snap niet waarom iedereen zo teleur gesteld is? Ik snap dat mensen een grotere scherm verwachte, en andere dingen maar een design dat al perfect is, why change a winning product? Betere processor, snelheid, camera, opnemen, iOS5, iCloud, Siri. Je kon het ook al aan zien komen toen met de 3G en 3GS.
Ik wou altijd een iphone maar nam een blackberry, nu neem ik wel een iPhone, dont matter thé price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 09:04
Slasher schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Kan hij dan in NL ge-preordered gaan worden net zoals in de VS, UK en FR?
Waarom niet? Sowieso kan dat bij APR's en ik denk dat het bij telefoonwinkels ook wel kan.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ook weer bij deze versie heeft de witte iPhone een klein streepje boven het hoorgedeelte. De zwarte heeft dit niet. Kan iemand mij vertellen wat het is of wat het doet?

Plaatje :

Afbeeldingslocatie: http://www.123telefoon.nl/images/productimages/big/iphone-4-white.jpg

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

muhda

Time & Space traveler

Het enige wat ik echt mis bij de 4S is een groter scherm, voor de rest is de (oude) 3GS al snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
pfff... ik erger me anders afentoe dood aan de snelheid van mijn 3gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
muhda schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:15:
Het enige wat ik echt mis bij de 4S is een groter scherm, voor de rest is de (oude) 3GS al snel genoeg.
UIteraard. Ik had liever ook een 4 inch scherm gezien bij de nieuwe iPhone, maar aan de andere kant wil ik geen koelkast in mijn broekzak. By all means, Apple weet heus wel wat ze doen, en weten dat ze de iPhone 4S gaan uitmelken en genoeg winst eruit zullen halen, en dat volgend jaar de iPhone 5 weer een rage word. Daarom heb ik de intentie een 1 jarige contract af te sluiten of hem simlock vrij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 14:03
kaos- schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:14:
Ook weer bij deze versie heeft de witte iPhone een klein streepje boven het hoorgedeelte. De zwarte heeft dit niet. Kan iemand mij vertellen wat het is of wat het doet?

Plaatje :

[afbeelding]
Zwarte heeft het ook, maar zie je niet, het is, als ik me niet vergis, de automatische screen-helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Nismod schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:18:
[...]

Zwarte heeft het ook, maar zie je niet, het is, als ik me niet vergis, de automatische screen-helderheid.
Volgens mij is dat dat kleine rondje wat aan de linkerkant zit, want ik heb gisteren even heel goed gekeken naar de iphone van een vriend van me (zwarte versie) en ik kon echt niets zien.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

UIteraard. Ik had liever ook een 4 inch scherm gezien bij de nieuwe iPhone, maar aan de andere kant wil ik geen koelkast in mijn broekzak. By all means, Apple weet heus wel wat ze doen, en weten dat ze de iPhone 4S gaan uitmelken en genoeg winst eruit zullen halen, en dat volgend jaar de iPhone 5 weer een rage word. Daarom heb ik de intentie een 1 jarige contract af te sluiten of hem simlock vrij kopen.
koelkast? 4.3" is een cm hoger halve cm breder bij de meeste, soms zelfs dunner.

Met het 3.5" scherm betwijfel ik of ik er 1 zal kopen, misschien 2ehands 4 maar zelfs dan moet de prijs laag genoeg zijn. had het een 4-4.3" scherm geweest had ik er zeker 1 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 14:03
kaos- schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:21:
[...]

Volgens mij is dat dat kleine rondje wat aan de linkerkant zit, want ik heb gisteren even heel goed gekeken naar de iphone van een vriend van me (zwarte versie) en ik kon echt niets zien.
De camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

kaos- schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:14:

Plaatje :

[afbeelding]
Sensors die het licht meten en het scherm uit doen als je hem tijdens het bellen tegen je oor houdt.
De zwarte heeft het ook, maar daar zie je het niet door de donkere kleur en schaduwen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
k995 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

koelkast? 4.3" is een cm hoger halve cm breder bij de meeste, soms zelfs dunner.

Met het 3.5" scherm betwijfel ik of ik er 1 zal kopen, misschien 2ehands 4 maar zelfs dan moet de prijs laag genoeg zijn. had het een 4-4.3" scherm geweest had ik er zeker 1 gekocht.
Daar heb je een punt. Maar waarom een 4.3" scherm ipv een 3.5" die de iPhone 4 nu heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

muhda

Time & Space traveler

lowfi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:17:
pfff... ik erger me anders afentoe dood aan de snelheid van mijn 3gs.
Ha ha, moet zeggen dat ik zelf geen iPhone in mijn bezit heb maar een simple & cheap Android toestel.
Werkt prima voor mij. Alleen doe ik veel aan portable gaming en was het mijn plan om een iPhone te halen als gametoestel.
Caneezy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

Jammer dat ze alsnog niet hebben gekozen voor een edge to edge screen.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Apple zal waarschijnlijk nieuwe producten aankondigen. Als je hierover een topic wilt openen, neem dan voordat je aan de slag gaat contact op met een moderator. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan een topic over hetzelfde product werken (dat zou immers zonde zijn).