Jij niet?Yintha schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
en jij gelooft dat die paar pixels zoveel fps maken?
hoi
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jij niet?Yintha schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
hoi
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
1920x1200 = 2304000Yintha schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
Maar het is zelden 25% minder performanceSagaris schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:
[...]
1920x1200 = 2304000
1680x1050 = 1764000
Dat is 25%, dus.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heb je daar een bron voor? Dat zou erg cool zijn!Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:17:
Oh, net overheen gelezen, dan ga ik daar maar heen.
Voor zover ik het weet heeft niemand hier een glazen bol.Julio-K schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:34:
Wat mij trouwens op viel, dat gedurende de laatste dagen van de bèta de UMP45 het meest gebruikte wapen was. Ieder geval in een aantal servers waar ik zat.. Ik gebruikte hem zelf ook altijd, ideaal voor close-mid-range (en met losse kogels zelfs op lange afstand..), haast geen recoil ten opzichte van andere wapens. Naar mijn mening ietwat overpowered..
Wat vonden jullie hiervan? En zal dit al zijn aangepast, of blijft het zo?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Sshhhhttt!Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Maar het is zelden 25% minder performance
Verwijderd
De UMP-45 is inderdaad aangepast zodat deze minder OP is.Julio-K schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:34:
Wat mij trouwens op viel, dat gedurende de laatste dagen van de bèta de UMP45 het meest gebruikte wapen was. Ieder geval in een aantal servers waar ik zat.. Ik gebruikte hem zelf ook altijd, ideaal voor close-mid-range (en met losse kogels zelfs op lange afstand..), haast geen recoil ten opzichte van andere wapens. Naar mijn mening ietwat overpowered..
Wat vonden jullie hiervan? En zal dit al zijn aangepast, of blijft het zo?
Verwijderd
Dus?rickyy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:37:
[...]
Voor zover ik het weet heeft niemand hier een glazen bol.
Was meer benieuwd of jullie dezelfde mening hadden over het wapen..rickyy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:37:
[...]
Voor zover ik het weet heeft niemand hier een glazen bol.
IMHO Vreselijk jammer... is er eindelijk een game waarin de UMP-45 nuttig is gaan ze hem weer slechter makenVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:40:
De UMP-45 is inderdaad aangepast zodat deze minder OP is.
bron: http://mp1st.com/2011/10/...r-pdws-add-mute-function/
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En ook dit: wie preloadt, zal zijn preorder vermoedelijk niet meer kunnen cancellen als blijkt dat BF3 toch nog naar Steam komt.Coennos schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:06:
Even ter info;morgen 21-10-2011 begint de preload op Origin, volgens hun mail van vanmorgen![]()
We komen dichter bij het begin.....
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 20-10-2011 13:58 ]
Its truePhyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:
Geloof het nog niet gelezen te hebben hier, commando rose komt in day 1 patch
Dat weet ik wel zeker van wel. Onderstaande grafiek is van BF:BC2 met de GTX570 en GTX580;Yintha schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
Lees nou eens goed... Ik heb het over high, hij over ultra.Avalaxy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:23:
En lees nou nog eens goed... Hij speelt op 1680x1050...
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik kan me herinneren dat het wapen in BC2 en in MW2 heel vaak wordt gebruikt, maar misschien een kleine aanpassing. Recoil iets hoger bijv. of rate of fire iets lager.nero355 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
IMHO Vreselijk jammer... is er eindelijk een game waarin de UMP-45 nuttig is gaan ze hem weer slechter maken
Hopelijk blijven ze van de hitboxes en damage rates af, want anders is het weer helemaal back to BF2 wat betreft infantry en dat zoog en zuigt nog steeds
Duimen maar zou ik zeggen
Buffalo77 | Pokemon Unite
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Asgaro schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
En ook dit: wie preloadt, zal zijn preorder vermoedelijk niet meer kunnen cancellen als blijkt dat BF3 toch nog naar Steam komt.
Ik heb me erbij neergelegd en zal morgen de preload starten. Als tussen morgen en de release op 27/28 okt bekend gemaakt wordt dat de game toch nog op Steam komt, ga ik even RAAAAAAAAAAAGE !!!1!!! 'en but thats it.![]()
(Er waren geruchten dat EA toch nog met Valve aan het overleggen is om BF3 net op tijd rond de release, op Steam te krijgen...)
edit: Of nee, ga toch wachten met preloaden. Zo'n game download je op 1 nacht dus ga nog enkele dagen wachten, kan geen kwaad.:)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Patientzero schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:52:
zit tot op heden imo beter in mekaar...
Origin is nogsteeds beta.. en hun servertjes kunnen het nog niet aan, vandaar pre-load
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 15:08 ]
rgras schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:58:
[...]
![]()
De downloadsnelheid bij de (closed) beta van BF3 lag hoger dan bij de gemiddelde release op Steam.
steam haal ik gemiddeld 8~9 Mb/s piek van 13 Mb/s bij origin ging het iets sneller bij zowel bfbc2, crysis 2 en de beta van bf3 haalde ik snelheden van 11~12 Mb/s met een piek van 14 Mb/sPatientzero schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:05:
[...]
![]()
Mja, normaliter haal ik +/- 4,5 mb op steam, origin kwam toch niet boven de 2.2 uit tijdens het downen van de beta
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je nieuwe previews? Of bestaande previews... want zelfs T.net heeft zelfs in augustus een gameplay artikel geschreven, elk BF3 blog heeft er een aantal en reddit staat er vol mee...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:36:
Is er niet nog ergens een preview/hands-on te lezen? Ik ben aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden...
Verwijderd
Ik heb natuurlijk al die oude al gelezen. Maar laatst was er bijvoorbeeld een preview van eurogamer. Ze beschreven hoe het was om te basejumpen van Damavond Peak (of hoe je het ook schrijft). De preview was een beetje, eh... lonely.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
Bedoel je nieuwe previews? Of bestaande previews... want zelfs T.net heeft zelfs in augustus een gameplay artikel geschreven, elk BF3 blog heeft er een aantal en reddit staat er vol mee...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 15:42 ]
Damalond Peak?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Ik heb natuurlijk al die oude al gelezen. Maar laatst was er bijvoorbeeld een preview van eurogamer. Ze beschreven hoe het was om te basejumpen van Damavond Peak (of hoe je het ook schrijft). De preview was een beetje, eh... lonely.Ik kon geen andere vinden. Meestal komen previews in groepen.
Dus inderdaad recente previews. Ik dacht dat laatst veel sites de kans hadden alle maps te spelen, of iig bijna alle maps.
Verwijderd
Er was idd een één of andere LAN beurs (GeForce LAN) van het weekend waar EA/DICE ook aanwezig was. De bezoekers (voornamelijk systeembeheerder en LAN-event personeel) konden daar meedoen aan een 4vs4 TDM competitie.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Ik heb natuurlijk al die oude al gelezen. Maar laatst was er bijvoorbeeld een preview van eurogamer. Ze beschreven hoe het was om te basejumpen van Damavond Peak (of hoe je het ook schrijft). De preview was een beetje, eh... lonely.Ik kon geen andere vinden. Meestal komen previews in groepen.
Dus inderdaad recente previews. Ik dacht dat laatst veel sites de kans hadden alle maps te spelen, of iig bijna alle maps.
Verwijderd
Al gelezen, maar toch bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
Er was idd een één of andere LAN beurs (GeForce LAN) van het weekend waar EA/DICE ook aanwezig was. De bezoekers (voornamelijk systeembeheerder en LAN-event personeel) konden daar meedoen aan een 4vs4 TDM competitie.
De maps die daar werden gespeeld waren allemaal nieuw, maar gezien de beurs "te klein" is en totaal niet interessant voor game journalisten is er weinig over geschreven.
Hier is het enige wat ik ervan kon vinden: http://www.reddit.com/r/b...fter_lots_of_playtime_on/
Het punt was dat de pers hier niks over mochten schrijven of laten zien.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
Er was idd een één of andere LAN beurs (GeForce LAN) van het weekend waar EA/DICE ook aanwezig was. De bezoekers (voornamelijk systeembeheerder en LAN-event personeel) konden daar meedoen aan een 4vs4 TDM competitie.
De maps die daar werden gespeeld waren allemaal nieuw, maar gezien de beurs "te klein" is en totaal niet interessant voor game journalisten is er weinig over geschreven.
Hier is het enige wat ik ervan kon vinden: http://www.reddit.com/r/b...fter_lots_of_playtime_on/
1600/1200 vs. 1920/1080. Ik zie geen 1680/1200 in dat overzichtje.StealthyPeanut schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:15:
[...]
Dat weet ik wel zeker van wel. Onderstaande grafiek is van BF:BC2 met de GTX570 en GTX580;
[afbeelding]
Dit is zelfs nog 1680/1200 vs. 1920/1080. Het verschil met 1680/1050 is zelfs nog groter.
Als ik dit als Battlelog kan laten vervangen, dan is dat zeker nice!DopeMasta schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:12:
battlefield command center voor diegene die een server hebben, moet zeggen ziet er wel nice uit:
http://www.bf3cc.com/
[afbeelding]
An a day keeps the doctor away.
Het is een adminpanel, om een server mee te beheren.HardCoreGamer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:14:
[...]
Als ik dit als Battlelog kan laten vervangen, dan is dat zeker nice!
Verwijderd
Die letters lijken wel een beetje op de windows phone 7 interfaceHardCoreGamer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:14:
[...]
Ik moest ook meteen denken aan de nieuwe metro UI van windows 8. Oh wellVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:
[...]
Die letters lijken wel een beetje op de windows phone 7 interface
Ik heb Procon en BC2CC geprobeerd, maar BC2CC was veel toegankelijker dan Procon. Met Procon heb je uiteindelijk meer opties, maar BC2CC is wat gebruiksvriendelijker voor de beginnende gebruiker.Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
[...]
Ik moest ook meteen denken aan de nieuwe metro UI van windows 8. Oh well
Overigens gaan we met de GoT servers in alle waarschijnlijkheid Procon van Vogue gebruiken. Een stuk meer opties, plugins en al die dingen. Met wat geluk komt er snel een plugin uit voor Procon + TS die je automatisch in de juiste channels zet (en iemand channel commander maakt), op dezelfde manier zoals de squad in-game zijn ingedeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door atlantisx op 20-10-2011 16:53 ]
BF3CC is de tool die i3D.net ontwikkelt en alleen bedoeld voor server beheer, zowel door de admin als geautomatiseerd 24x7 op basis van rules en triggers. BC2CC werd ook door ons ontwikkeld en noemde deze feature "AutoAdmin".HardCoreGamer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:14:
[...]
De game server heeft een ingebouwde snelheidslimiet en connectielimiet voor data van RCON/PB/Screenshots/Streaming.atlantisx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
Ik vond BC2CC er gebruiksvriendelijk, en dat zal ook vast bij BF3CC weer zo zijn. Ik hoop wel dat het wat sneller werkt, bij BC2CC moest ik toch altijd vrij lang wachten op inloggen, serverdata e.d. oproepen. Kan ook zijn dat het tegenwoordig gewoon wat langer duurt met hedendaagse spellen omdat er meer informatie aangevraagd moet worden en er meer optie´s zijn zoals het verplaatsen naar een bepaalde squad e.d. Wel mooi dat er dergelijke tools zijn, /rcon <commando> is er niet meer bij tegenwoordig.
[ Voor 50% gewijzigd door Stewie! op 20-10-2011 16:55 ]
Gezien de beta met alles op ultra+AA op mijn 6950 op 30 FPS zat (en bij de meeste anderen ook en bij 6970 iets hoger) dan is met een xfire oplossing 60 FPS niet heel raar, dus totaal geen aanleiding om te roepen dat het veel zwaarder wordt...-Mach!- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:14:
[...]
http://www.gamepur.com/ne...lar-visuals-consoles.html
In de onderste sheet wordt duidelijk vermeld dat "Ultra" bedoeld is voor multi core GPU voor 60+ frames, en als ik dan de verhalen hoor over mensen die een gtx560TI hebben, of een 6970, en de beta alles op "Ultra" vloeiend spelen jezelf wel mag afvragen of die sheet "gelul" is of dat er echt geen ultra textures in de beta waren mee geleverd;)
[ Voor 4% gewijzigd door The PyroPath op 20-10-2011 17:29 . Reden: plaatje erbij ]
Breek je nek voorzichtig
@zh1nt0 Hi mister Matros. Can you confirm Commo-rose at launch on PC?
1 hour ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@Optiskilled Not on launch but in the 1st day patch.
Ik zou een mooie Android app voor Battlelog wel mooi vinden. Lekker op mijn telefoon mn stats bekijken tijdens het spelen.DAUB 2.0 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
Relax aan battlelog vind ik toch wel dat je middels (alt-f4) gelijk uit het spel kan stappen of kleiner kan maken (alt enter) en bv even je mail in de gaten kan houden (mocht je dat willen) en natuurlijk dat je alle stats gelijk in kan zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
30fps met alles op ultra??The PyroPath schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Gezien de beta met alles op ultra+AA op mijn 6950 op 30 FPS zat (en bij de meeste anderen ook en bij 6970 iets hoger) dan is met een xfire oplossing 60 FPS niet heel raar, dus totaal geen aanleiding om te roepen dat het veel zwaarder wordt...
Zou je dit op je eigen server kunnen aanpassen, dus meer data aanvraag toe laten ? Als je bijvoorbeeld het programma (ik heb het dan even over BC2CC, en ga er van uit dat BF3CC een soortgelijke werking zal hebben). moet starten, de correcte server aanklikken, data ophalen. Dan ben je zo 15/20 seconden verder, Na de eerste keer kan je de tool natuurlijk aanhouden, maar ik doe zelf die tool niet aan voor ik een game start, maar pas als deze "nodig" is.Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
De game server heeft een ingebouwde snelheidslimiet en connectielimiet voor data van RCON/PB/Screenshots/Streaming.
Had je dan ook AA aan staan?l166 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:30:
[...]
30fps met alles op ultra??
Ik had met gtx 560 ti@normal clocks avg 50
@1000 avg 55......
Trouwens, tijdens de Q&A van gamescom werd gezegd dat de textures op medium gecapped werden en de effecten en beeld enz.. op high.
Ja AA had ik ook aanstaan. namelijk op 4x wat in de beta het hoogst was. CPU is een amd x4 op 3.6 ghz.
AutoAdmin ah mijn vijand nr. 1 met BC2.Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
BF3CC is de tool die i3D.net ontwikkelt en alleen bedoeld voor server beheer, zowel door de admin als geautomatiseerd 24x7 op basis van rules en triggers. BC2CC werd ook door ons ontwikkeld en noemde deze feature "AutoAdmin".
De tool is gratis en voor iedereen vrij te gebruiken.
Domme server admin die dat aan zet danRedje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:03:
[...]
AutoAdmin ah mijn vijand nr. 1 met BC2.
Wordt je bv. gesniped vanuit de "spawn" (gebied is totaal niet te zien), schiet je terug en kill je die gast, word ik gekilled omdat dat niet mag... Nogal logisch als de spawns zo dicht bij elkaar liggen op Oasis.
Slecht systeem imho.
Ik vond op een gegeven moment weinig server met AutoAdmin uit.RocketKoen schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:07:
[...]
Domme server admin die dat aan zet dan
wel een dat je vanzelf doodgaat als je meer dan 1 minuut op de startbaan staat te wachten op spawnende vliegtuigenRedje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Ik vond op een gegeven moment weinig server met AutoAdmin uit.
De domste was dat ik een server joinde en wij hadden geen enkele cap.
Snipe ik iemand vanuit de spawn wordt ik gekilled omdat ik de basis moest verlaten....
Van mij mag AutoAdmin helemaal weg, of zorg er iig voor dat je dit soort settings niet kan doen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En ik dacht dat de consoles een high res pack gingen krijgen zodat de graphics er een stuk op vooruit gaan.6pack15 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:33:
Low op de pc is vergelijkbaar met de quality op de consoles lees hier
Waarom gaat dit spel mij zoveel geld kosten..#moetnieuwepckopen
[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 18:37 ]
Liefhebber van Tweakers
Heeft er al iemand op gelet dat ze een andere scope op het wapen gebruiken op de PS3 dan op de pc? Wel grappig.justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:27:
[...]
Kwam net dit filmpje tegen, kan niet zeggen dat pc 4 keer mooier uitziet eigenlijk.
Achtergronden zijn wel stukken duidelijker.
[video]
Die pack is er omdat ze bf3 op DL dvdtjes (8,5gb) moeten passen en zodat ze die textures dan kunnen streamen vanaf de hdd. De installeerbare content is alleen maar om de graphics van normal def naar high def te krikken. Aangezien er ook xboxen zijn zonder hdd's moesten ze deze optie erin doen.pino85 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:36:
[...]
En ik dacht dat de consoles een high res pack gingen krijgen zodat de graphics er een stuk op vooruit gaan.
nieuws: Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hi-res texture pack - update
Kan me niet voorstellen dat het dan nog te vergelijken is met low settings op de pc.. dat zou triest zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door 6pack15 op 20-10-2011 18:44 ]
39
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 18:46 ]
True, alleen ik denk dat jij (ik ook niet btw) de pc versie op ultra hebt gezienVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:45:
Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien.
BF3CC is voor iedereen beschikbaar.RobinNL schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:35:
Is BF3CC alleen voor servers van i3D.net bedoeld of ook van andere hosters?
Keuzes van de server beheerder.Redje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:03:
[...]
AutoAdmin ah mijn vijand nr. 1 met BC2.
Wordt je bv. gesniped vanuit de "spawn" (gebied is totaal niet te zien), schiet je terug en kill je die gast, word ik gekilled omdat dat niet mag... Nogal logisch als de spawns zo dicht bij elkaar liggen op Oasis.
Slecht systeem imho.
Dit is niet aan te passen helaas.atlantisx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:43:
[...]
Zou je dit op je eigen server kunnen aanpassen, dus meer data aanvraag toe laten ? Als je bijvoorbeeld het programma (ik heb het dan even over BC2CC, en ga er van uit dat BF3CC een soortgelijke werking zal hebben). moet starten, de correcte server aanklikken, data ophalen. Dan ben je zo 15/20 seconden verder, Na de eerste keer kan je de tool natuurlijk aanhouden, maar ik doe zelf die tool niet aan voor ik een game start, maar pas als deze "nodig" is.
Dit komt dan ook omdat BF3 er eigenlijk al erg goed uit ziet op low graphics.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:45:
Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Mijn game PC staat naast een TV met mijn Xbox er aan en als je dan gaat vergelijken dan is het op de PC toch wel een heel stuk mooier (op high/ultra hoewel het echte spel nog mooier wordt waarschijnlijk).6pack15 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
True, alleen ik denk dat jij (ik ook niet btw) de pc versie op ultra hebt gezien
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb het op PC (op low) gespeeld en op PS3, en ik kan je zeggen dat LOW nog een stuk boven PS3 kwaliteit zit.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:45:
Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Same here, volledig mee eens.The_Double schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:54:
[...]
Ik heb het op PC (op low) gespeeld en op PS3, en ik kan je zeggen dat LOW nog een stuk boven PS3 kwaliteit zit.
Juist, voornamelijk resolutie begint storend te worden. Upscaling naar 1080p is wel wat beter, maar als je met een iron sight lange afstandsschoten moet maken wordt het een stuk moeilijker.EvaluationCopy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:52:
Die resolutie op de consoles is natuurlijk ook wel armoedig inmiddels, dat vind ik toch wel heel storend, ventjes zien op grotere afstanden is gewoon supermoeilijk. En wat al eerder gezegd is, knap wat ze er toch nog uitgeperst krijgen met BF3.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Ik ben een van die serverbeheerders die donderdag aan de slag mag om in ons geval 3 servers in te gaan richten. Kun je aangeven of er vooraf nog meer info over de tool wordt gegeven aan de huurders, of moeten we op de dag zelf alles nog uit gaan vogelen?Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:48:
[...]
BF3CC is voor iedereen beschikbaar.
[...]
Keuzes van de server beheerder.
[...]
Dit is niet aan te passen helaas.
Hier weet ik nog niets van, dus je "in alle waarschijnlijkheid" is nog onder voorbehoudAdante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
[...]
Overigens gaan we met de GoT servers in alle waarschijnlijkheid Procon van Vogue gebruiken. Een stuk meer opties, plugins en al die dingen. Met wat geluk komt er snel een plugin uit voor Procon + TS die je automatisch in de juiste channels zet (en iemand channel commander maakt), op dezelfde manier zoals de squad in-game zijn ingedeeld.
[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 20-10-2011 19:03 ]
Dat is dan ook gewoon niet waar, je zal altijd beter kunnen optimaliseren voor consoles omdat het vaste hardware configuraties zijn maar dat wil niet zeggen dat de PC optimalisatie crap is.Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:58:
Ja mag hopen dat het er op de PC op low nog beter uit ziet dan de PS3 versie. De systeempjes die je zelfs nodig hebt om low te draaien zijn vele malen krachtiger dan de PS3. Zelf speel ik maar op ziek lage resolutie omdat het anders niet draait.. Dan kan je natuurlijk zeggen "Dan moet je maar een betere PC halen", maar je kan je ook afvragen waarom je PC zoveel krachtiger moet zijn om dezelfde graphics eruit te kunnen persen. Laten we het maar houden dat de consoles erg goede optimalisatie hebben.. Dat is misschien iets vriendelijker dan te zeggen dat de optimalisatie voor de PC compleet crap is.
Beter hebben ze dit niet alsnog verpest met allemaal urban warfare.When redesigning the Back to Karkand maps for Battlefield 3, the design philosophy has been to recreate the maps from Battlefield 2 a few years later in time than the original battles. As a player you will recognize most parts of the maps, but all things will not have stayed the same. For example, one of the control points in Gulf of Oman (Rock Fort) used to be a seaside military base. In Battlefield 3, this control point now sees villas in the same location.
De map op de consoles is gewoon kleiner. bv. 3 vlaggen ipv 5 en 1 jet ipv 2Plankton schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:58:
Als PS3 bezitter en aankomend BF3 speler stoor ik me niet aan de mindere graphics. Wat ik wel jammer vind is dat je met max 12 vs 12 kan spelen. Voor rush loopt dat wel los maar wanneer je Caspian Border conquest gaat spelen ben ik wel benieuwd hoe dat uitpakt. Zitten er 2 van je team in jets, 4 campende snipers en dan kun je met zijn zessen 4/5 vlaggen gaan verdedigen...
Verwijderd
Ik heb een EAH4870 hierin zitten en speelde de beta op Ultra op Full HD... Nuff said...frG schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:43:
Ik speelde de beta op Ultra settings, en ik geloof toch echt wel dat dat Ultra was, het zag er werkelijk super uit.
Ook was het redelijk zwaar voor mijn GTX590.
Dus mensen die roepen dat er geen ultra in de beta was, kom a.u.b met bewijs...
Daarom zijn de maps ook kleiner...EvaluationCopy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:52:
Die resolutie op de consoles is natuurlijk ook wel armoedig inmiddels, dat vind ik toch wel heel storend, ventjes zien op grotere afstanden is gewoon supermoeilijk....
Gulf of Oman is waarschijnlijk het stuk met de boten, Karkhand op het laatst;)DJH schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:38:
[...]
Op welke tijdcode zie is Gulf of Oman te zien? En welke Karkland? Ben niet zo thuis met die maps.
ps vettttte trailer, nu duurt het nog langer tot de release
[ Voor 17% gewijzigd door summetje op 20-10-2011 19:18 ]
Kharg Island is het zeer waarschijnlijk! Het enige beeld van de map pack is Karkand:-)thomskipsp schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:13:
[...]
Gulf of Oman is waarschijnlijk het stuk met de boten, Karkhand op het laatst;)
When Lead Designer Niklas Fegraeus got the assignment to lead the expansion pack, his thoughts immediately went to the four most played and loved maps in the history of Battlefield: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman, and Sharqi Peninsula. Combined, these four maps have been played for an incredible 25,000 man years!
Het idee is leuk maar je moet minimaal 4 karakters... ik wil 3.summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.
Maar nu kan het ook simpel via deze site:
http://www.origin.com/us/change-id
Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.
Het werkt inderdaad nog niet handigRedje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:44:
[...]
Het idee is leuk maar je moet minimaal 4 karakters... ik wil 3.
Andere namen, die ik wil, zijn al in gebruik...
Met steam kan je tenminste doen wat je wil.
*
[ Voor 56% gewijzigd door Shadrin op 20-10-2011 19:52 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
echt niet!Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:50:
Je BC2 account is gewoon je EA ID die je gebruikt. Verschil is alleen dat je daar een email gebruikt in plaats van een username. Ach, zo'n probleem vind ik het zelf niet. Vreemde is wel dat ik overal gewoon netjes Adante als naam had, maar die kon ik dan weer niet kiezen omdat deze al in gebruik was (Door mezelf)...
[ Voor 12% gewijzigd door Barthezz Brick op 20-10-2011 19:55 ]
Dankjewel! Werkte perfect voor mij...summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.
Maar nu kan het ook simpel via deze site:
http://www.origin.com/us/change-id
Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq