Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Yintha schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

en jij gelooft dat die paar pixels zoveel fps maken?
Jij niet?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geloof het nog niet gelezen te hebben hier, commando rose komt in day 1 patch _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]

1920x1200 = 2304000
1680x1050 = 1764000

Dat is 25% minder, dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

1920x1200 = 2304000
1680x1050 = 1764000

Dat is 25%, dus. ;)
Maar het is zelden 25% minder performance ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 14:15

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:17:
Oh, net overheen gelezen, dan ga ik daar maar heen.
Heb je daar een bron voor? Dat zou erg cool zijn! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Wat mij trouwens op viel, dat gedurende de laatste dagen van de bèta de UMP45 het meest gebruikte wapen was. Ieder geval in een aantal servers waar ik zat.. Ik gebruikte hem zelf ook altijd, ideaal voor close-mid-range (en met losse kogels zelfs op lange afstand..), haast geen recoil ten opzichte van andere wapens. Naar mijn mening ietwat overpowered..

Wat vonden jullie hiervan? En zal dit al zijn aangepast, of blijft het zo :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 08:04
Ik vond het een super wapen. UMP45 + Support + C4 = <3. Denk inderdaad wel dat ie generfd wordt, hij was namelijk net even iets te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Julio-K schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:34:
Wat mij trouwens op viel, dat gedurende de laatste dagen van de bèta de UMP45 het meest gebruikte wapen was. Ieder geval in een aantal servers waar ik zat.. Ik gebruikte hem zelf ook altijd, ideaal voor close-mid-range (en met losse kogels zelfs op lange afstand..), haast geen recoil ten opzichte van andere wapens. Naar mijn mening ietwat overpowered..

Voor zover ik het weet heeft niemand hier een glazen bol.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Maar het is zelden 25% minder performance ;)
Sshhhhttt! :9

Zijn de Battlefield: Operation Gridiron episodes al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PDW's waren sterk ja, maar dat zijn ze (in de vorm van SMG's) in BC2 ook, maar ik vond ze geen concurrentie voor de M416 of F2000 in de Beta. De UMP/P90 was vooral super interessant in de Beta omdat je daarmee het allersnelste kon levelen. Ik speelde voornamelijk de UMP in de laatste paar dagen, juist om zo veel mogelijk nieuwe wapens uit te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:34:

De UMP-45 is inderdaad aangepast zodat deze minder OP is.

bron: http://mp1st.com/2011/10/...r-pdws-add-mute-function/

en hier een gameplay impressie van de pre-release: http://www.reddit.com/r/b...fter_lots_of_playtime_on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:37:
[...]

Dus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
rickyy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:37:
[...]

Was meer benieuwd of jullie dezelfde mening hadden over het wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

IMHO Vreselijk jammer... is er eindelijk een game waarin de UMP-45 nuttig is gaan ze hem weer slechter maken :/

Hopelijk blijven ze van de hitboxes en damage rates af, want anders is het weer helemaal back to BF2 wat betreft infantry en dat zoog en zuigt nog steeds :|

Duimen maar zou ik zeggen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coennos schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:06:
Even ter info;morgen 21-10-2011 begint de preload op Origin, volgens hun mail van vanmorgen :)
We komen dichter bij het begin.....
En ook dit: wie preloadt, zal zijn preorder vermoedelijk niet meer kunnen cancellen als blijkt dat BF3 toch nog naar Steam komt.
Ik heb me erbij neergelegd en zal morgen de preload starten. Als tussen morgen en de release op 27/28 okt bekend gemaakt wordt dat de game toch nog op Steam komt, ga ik even RAAAAAAAAAAAGE !!!1!!! 'en but thats it. :9
(Er waren geruchten dat EA toch nog met Valve aan het overleggen is om BF3 net op tijd rond de release, op Steam te krijgen...)

edit: Of nee, ga toch wachten met preloaden. Zo'n game download je op 1 nacht dus ga nog enkele dagen wachten, kan geen kwaad.:)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 20-10-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:
Geloof het nog niet gelezen te hebben hier, commando rose komt in day 1 patch _/-\o_
Its true :*)

Optiskilled Pinget Rémi
@zh1nt0 Hi mister Matros. Can you confirm Commo-rose at launch on PC?
2 hours ago
in reply to ↑

@zh1nt0
Daniel Matros
@Optiskilled Not on launch but in the 1st day patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
[...]

Dat weet ik wel zeker van wel. Onderstaande grafiek is van BF:BC2 met de GTX570 en GTX580;

Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/8979/resop.jpg

Dit is zelfs nog 1680/1200 vs. 1920/1080. Het verschil met 1680/1050 is zelfs nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Avalaxy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:23:
En lees nou nog eens goed... Hij speelt op 1680x1050...
Lees nou eens goed... Ik heb het over high, hij over ultra.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

nero355 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

IMHO Vreselijk jammer... is er eindelijk een game waarin de UMP-45 nuttig is gaan ze hem weer slechter maken :/

Hopelijk blijven ze van de hitboxes en damage rates af, want anders is het weer helemaal back to BF2 wat betreft infantry en dat zoog en zuigt nog steeds :|

Duimen maar zou ik zeggen :+
Ik kan me herinneren dat het wapen in BC2 en in MW2 heel vaak wordt gebruikt, maar misschien een kleine aanpassing. Recoil iets hoger bijv. of rate of fire iets lager.

Want van het begin was al duidelijk dat de UMP erg sterk was

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het grootste probleem met de UMP was dat hij zo'n belachelijk grote range had.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
mail gehad voor de mensen onder ons die pre orderd:

Beste klant,

Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Was ook al gemeld ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Asgaro schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

En ook dit: wie preloadt, zal zijn preorder vermoedelijk niet meer kunnen cancellen als blijkt dat BF3 toch nog naar Steam komt.
Ik heb me erbij neergelegd en zal morgen de preload starten. Als tussen morgen en de release op 27/28 okt bekend gemaakt wordt dat de game toch nog op Steam komt, ga ik even RAAAAAAAAAAAGE !!!1!!! 'en but thats it. :9
(Er waren geruchten dat EA toch nog met Valve aan het overleggen is om BF3 net op tijd rond de release, op Steam te krijgen...)

edit: Of nee, ga toch wachten met preloaden. Zo'n game download je op 1 nacht dus ga nog enkele dagen wachten, kan geen kwaad.:)
offtopic:
wat is het voordeel van Steam t.o.v. Origin? (ja, ben een leek wat dat betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

Steam is al veel groter dus veel mensen zullen al wel een steam account hebben met veel spellen en nog geen origin account. het is natuurlijk makkelijker als je al je spellen onder 1 account en 1 programma hebt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 16:28
zit tot op heden imo beter in mekaar...
Origin is nogsteeds beta.. en hun servertjes kunnen het nog niet aan, vandaar pre-load :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Patientzero schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:52:
zit tot op heden imo beter in mekaar...
Origin is nogsteeds beta.. en hun servertjes kunnen het nog niet aan, vandaar pre-load :)
:F
De downloadsnelheid bij de (closed) beta van BF3 lag hoger dan bij de gemiddelde release op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb me er ook bij neergelegd. dan maar steam en origin.
kan iedereen nog 10 pagina's gaan volhuilen dat origin ruk is maar je hebt voor nu geen keus, wil je de game = origin als gezwel eraan verbonden.
morgen preloaden en dan volgende week lossss
hoop dat meeste kinken eruit zijn nu.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
rgras schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

:F
De downloadsnelheid bij de (closed) beta van BF3 lag hoger dan bij de gemiddelde release op Steam.
:N
Mja, normaliter haal ik +/- 4,5 mb op steam, origin kwam toch niet boven de 2.2 uit tijdens het downen van de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Patientzero schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

:N
Mja, normaliter haal ik +/- 4,5 mb op steam, origin kwam toch niet boven de 2.2 uit tijdens het downen van de beta :)
steam haal ik gemiddeld 8~9 Mb/s piek van 13 Mb/s bij origin ging het iets sneller bij zowel bfbc2, crysis 2 en de beta van bf3 haalde ik snelheden van 11~12 Mb/s met een piek van 14 Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
In mijn omgeving haalt 99% ook hogere snelheden met Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
oh ok.. ben ik de enigste dus..
ik kreeg al direct een jeukerig gevoel toen ik die snelheden zag op origin... zal dan wel ergens anders aan liggen ( telenet @ belgie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
Het voordeel van steam is dat je ook meteen je friends uit andere games kan importeren.
Bij Origin kun je iedereen dus opnieuw gaan opzoeken als je samen wilt gamen.
Voor de rest is het natuurlijk handig als je 1 programma op de achtergrond draait voor al je games, ipv elke game 1.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
nou ik las bij die laatste origin update dat je nu voortaan vrienden uit games zoals bc2 kunt importeren in je origin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet nog ergens een preview/hands-on te lezen? Ik ben aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:36:
Is er niet nog ergens een preview/hands-on te lezen? Ik ben aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden...
Bedoel je nieuwe previews? Of bestaande previews... want zelfs T.net heeft zelfs in augustus een gameplay artikel geschreven, elk BF3 blog heeft er een aantal en reddit staat er vol mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Bedoel je nieuwe previews? Of bestaande previews... want zelfs T.net heeft zelfs in augustus een gameplay artikel geschreven, elk BF3 blog heeft er een aantal en reddit staat er vol mee...
Ik heb natuurlijk al die oude al gelezen. Maar laatst was er bijvoorbeeld een preview van eurogamer. Ze beschreven hoe het was om te basejumpen van Damavond Peak (of hoe je het ook schrijft). De preview was een beetje, eh... lonely. :p Ik kon geen andere vinden. Meestal komen previews in groepen.

Dus inderdaad recente previews. Ik dacht dat laatst veel sites de kans hadden alle maps te spelen, of iig bijna alle maps.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

Ik heb natuurlijk al die oude al gelezen. Maar laatst was er bijvoorbeeld een preview van eurogamer. Ze beschreven hoe het was om te basejumpen van Damavond Peak (of hoe je het ook schrijft). De preview was een beetje, eh... lonely. :p Ik kon geen andere vinden. Meestal komen previews in groepen.

Dus inderdaad recente previews. Ik dacht dat laatst veel sites de kans hadden alle maps te spelen, of iig bijna alle maps.
Damalond Peak?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt me echt geen reet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

Er was idd een één of andere LAN beurs (GeForce LAN) van het weekend waar EA/DICE ook aanwezig was. De bezoekers (voornamelijk systeembeheerder en LAN-event personeel) konden daar meedoen aan een 4vs4 TDM competitie.

De maps die daar werden gespeeld waren allemaal nieuw, maar gezien de beurs "te klein" is en totaal niet interessant voor game journalisten is er weinig over geschreven.

Hier is het enige wat ik ervan kon vinden: http://www.reddit.com/r/b...fter_lots_of_playtime_on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Er was idd een één of andere LAN beurs (GeForce LAN) van het weekend waar EA/DICE ook aanwezig was. De bezoekers (voornamelijk systeembeheerder en LAN-event personeel) konden daar meedoen aan een 4vs4 TDM competitie.

De maps die daar werden gespeeld waren allemaal nieuw, maar gezien de beurs "te klein" is en totaal niet interessant voor game journalisten is er weinig over geschreven.

Hier is het enige wat ik ervan kon vinden: http://www.reddit.com/r/b...fter_lots_of_playtime_on/
Al gelezen, maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 17-09 14:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Het punt was dat de pers hier niks over mochten schrijven of laten zien.

Zoals sommige mensen weten was Yogscast(Youtube channel) ook aanwezig op deze LAN, die op een aircraft carrier werd gehouden. Zij mochten niks filmen helaas, maar hebben wel uitgebreid laten zien hoe het was op die LAN. Zag er wel vet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
StealthyPeanut schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Dat weet ik wel zeker van wel. Onderstaande grafiek is van BF:BC2 met de GTX570 en GTX580;

[afbeelding]

Dit is zelfs nog 1680/1200 vs. 1920/1080. Het verschil met 1680/1050 is zelfs nog groter.
1600/1200 vs. 1920/1080. Ik zie geen 1680/1200 in dat overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Laatst online: 27-05 20:34
battlefield command center voor diegene die een server hebben, moet zeggen ziet er wel nice uit:
http://www.bf3cc.com/

Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/entr2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

DopeMasta schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:12:
battlefield command center voor diegene die een server hebben, moet zeggen ziet er wel nice uit:
http://www.bf3cc.com/

[afbeelding]
Als ik dit als Battlelog kan laten vervangen, dan is dat zeker nice! >:)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

HardCoreGamer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Het is een adminpanel, om een server mee te beheren.
niet om games mee te joinen, of je soldier stats te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die letters lijken wel een beetje op de windows phone 7 interface :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:
[...]

Die letters lijken wel een beetje op de windows phone 7 interface :P
Ik moest ook meteen denken aan de nieuwe metro UI van windows 8. Oh well

Overigens gaan we met de GoT servers in alle waarschijnlijkheid Procon van Vogue gebruiken. Een stuk meer opties, plugins en al die dingen. Met wat geluk komt er snel een plugin uit voor Procon + TS die je automatisch in de juiste channels zet (en iemand channel commander maakt), op dezelfde manier zoals de squad in-game zijn ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Dat is het lettertype van Windows 8 :P

zou mooi zijn als die er standaard in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Ik moest ook meteen denken aan de nieuwe metro UI van windows 8. Oh well

Overigens gaan we met de GoT servers in alle waarschijnlijkheid Procon van Vogue gebruiken. Een stuk meer opties, plugins en al die dingen. Met wat geluk komt er snel een plugin uit voor Procon + TS die je automatisch in de juiste channels zet (en iemand channel commander maakt), op dezelfde manier zoals de squad in-game zijn ingedeeld.
Ik heb Procon en BC2CC geprobeerd, maar BC2CC was veel toegankelijker dan Procon. Met Procon heb je uiteindelijk meer opties, maar BC2CC is wat gebruiksvriendelijker voor de beginnende gebruiker.

En met BC2CC hadden wij ook alle opties die we wilden. Ik heb de lijst met plug-ins doorgebladerd van Procon in BC2CC, maar daar stond te weinig interessants in om voor Procon te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Laatst online: 24-07-2021
Ik vond BC2CC er gebruiksvriendelijk, en dat zal ook vast bij BF3CC weer zo zijn. Ik hoop wel dat het wat sneller werkt, bij BC2CC moest ik toch altijd vrij lang wachten op inloggen, serverdata e.d. oproepen. Kan ook zijn dat het tegenwoordig gewoon wat langer duurt met hedendaagse spellen omdat er meer informatie aangevraagd moet worden en er meer optie´s zijn zoals het verplaatsen naar een bepaalde squad e.d. Wel mooi dat er dergelijke tools zijn, /rcon <commando> is er niet meer bij tegenwoordig :P.

[ Voor 11% gewijzigd door atlantisx op 20-10-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

[...]

BF3CC is de tool die i3D.net ontwikkelt en alleen bedoeld voor server beheer, zowel door de admin als geautomatiseerd 24x7 op basis van rules en triggers. BC2CC werd ook door ons ontwikkeld en noemde deze feature "AutoAdmin".

De tool is gratis en voor iedereen vrij te gebruiken.
atlantisx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
Ik vond BC2CC er gebruiksvriendelijk, en dat zal ook vast bij BF3CC weer zo zijn. Ik hoop wel dat het wat sneller werkt, bij BC2CC moest ik toch altijd vrij lang wachten op inloggen, serverdata e.d. oproepen. Kan ook zijn dat het tegenwoordig gewoon wat langer duurt met hedendaagse spellen omdat er meer informatie aangevraagd moet worden en er meer optie´s zijn zoals het verplaatsen naar een bepaalde squad e.d. Wel mooi dat er dergelijke tools zijn, /rcon <commando> is er niet meer bij tegenwoordig :P.
De game server heeft een ingebouwde snelheidslimiet en connectielimiet voor data van RCON/PB/Screenshots/Streaming.

[ Voor 50% gewijzigd door Stewie! op 20-10-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

-Mach!- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

http://www.gamepur.com/ne...lar-visuals-consoles.html

In de onderste sheet wordt duidelijk vermeld dat "Ultra" bedoeld is voor multi core GPU voor 60+ frames, en als ik dan de verhalen hoor over mensen die een gtx560TI hebben, of een 6970, en de beta alles op "Ultra" vloeiend spelen jezelf wel mag afvragen of die sheet "gelul" is of dat er echt geen ultra textures in de beta waren mee geleverd;)
Gezien de beta met alles op ultra+AA op mijn 6950 op 30 FPS zat (en bij de meeste anderen ook en bij 6970 iets hoger) dan is met een xfire oplossing 60 FPS niet heel raar, dus totaal geen aanleiding om te roepen dat het veel zwaarder wordt...

Afbeeldingslocatie: http://h4.abload.de/img/battlefield-3-beta-gpu5p0n.png

[ Voor 4% gewijzigd door The PyroPath op 20-10-2011 17:29 . Reden: plaatje erbij ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAUB 2.0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-02-2023
Relax aan battlelog vind ik toch wel dat je middels (alt-f4) gelijk uit het spel kan stappen of kleiner kan maken (alt enter) en bv even je mail in de gaten kan houden (mocht je dat willen) en natuurlijk dat je alle stats gelijk in kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
@zh1nt0 Hi mister Matros. Can you confirm Commo-rose at launch on PC?
1 hour ago
in reply to ↑

@zh1nt0
Daniel Matros
@Optiskilled Not on launch but in the 1st day patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
DAUB 2.0 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
Relax aan battlelog vind ik toch wel dat je middels (alt-f4) gelijk uit het spel kan stappen of kleiner kan maken (alt enter) en bv even je mail in de gaten kan houden (mocht je dat willen) en natuurlijk dat je alle stats gelijk in kan zien.
Ik zou een mooie Android app voor Battlelog wel mooi vinden. Lekker op mijn telefoon mn stats bekijken tijdens het spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
The PyroPath schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
[...]

Gezien de beta met alles op ultra+AA op mijn 6950 op 30 FPS zat (en bij de meeste anderen ook en bij 6970 iets hoger) dan is met een xfire oplossing 60 FPS niet heel raar, dus totaal geen aanleiding om te roepen dat het veel zwaarder wordt...
30fps met alles op ultra??

Ik had met gtx 560 ti@normal clocks avg 50
@1000 avg 55......

Trouwens, tijdens de Q&A van gamescom werd gezegd dat de textures op medium gecapped werden en de effecten en beeld enz.. op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Laatst online: 24-07-2021
Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
De game server heeft een ingebouwde snelheidslimiet en connectielimiet voor data van RCON/PB/Screenshots/Streaming.
Zou je dit op je eigen server kunnen aanpassen, dus meer data aanvraag toe laten ? Als je bijvoorbeeld het programma (ik heb het dan even over BC2CC, en ga er van uit dat BF3CC een soortgelijke werking zal hebben). moet starten, de correcte server aanklikken, data ophalen. Dan ben je zo 15/20 seconden verder, Na de eerste keer kan je de tool natuurlijk aanhouden, maar ik doe zelf die tool niet aan voor ik een game start, maar pas als deze "nodig" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

gatverdamme, in deel 3 al 12136 posts gedaan (BF3 topic, BF3 problemen, BF3 hardware en BF3 kroeg bij elkaar). En dat allemaal binnen een maand...

edit: ok, je mag er 400 vanaf trekken omdat het BF3 hardware topic al iets langer loopt...

[ Voor 31% gewijzigd door M2M op 20-10-2011 17:47 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 15-09 07:18
l166 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:30:
[...]

30fps met alles op ultra??

Ik had met gtx 560 ti@normal clocks avg 50
@1000 avg 55......

Trouwens, tijdens de Q&A van gamescom werd gezegd dat de textures op medium gecapped werden en de effecten en beeld enz.. op high.
Had je dan ook AA aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Redblader schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:47:
[...]

Had je dan ook AA aan staan?
Ja AA had ik ook aanstaan. namelijk op 4x wat in de beta het hoogst was. CPU is een amd x4 op 3.6 ghz.

Alleen kreeg soms met vele anderen framedrops naar 3 maar dat was een beta issue:)

oohja, en dit was op 1050p want een 1080p scherm heb ik boven niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:50:
[...]

BF3CC is de tool die i3D.net ontwikkelt en alleen bedoeld voor server beheer, zowel door de admin als geautomatiseerd 24x7 op basis van rules en triggers. BC2CC werd ook door ons ontwikkeld en noemde deze feature "AutoAdmin".

De tool is gratis en voor iedereen vrij te gebruiken.
AutoAdmin ah mijn vijand nr. 1 met BC2.
Wordt je bv. gesniped vanuit de "spawn" (gebied is totaal niet te zien), schiet je terug en kill je die gast, word ik gekilled omdat dat niet mag... Nogal logisch als de spawns zo dicht bij elkaar liggen op Oasis 8)7.
Slecht systeem imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Redje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:03:
[...]

Wordt je bv. gesniped vanuit de "spawn" (gebied is totaal niet te zien), schiet je terug en kill je die gast, word ik gekilled omdat dat niet mag... Nogal logisch als de spawns zo dicht bij elkaar liggen op Oasis 8)7.
Slecht systeem imho.
Domme server admin die dat aan zet dan :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
RocketKoen schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:07:
[...]

Domme server admin die dat aan zet dan :+
Ik vond op een gegeven moment weinig server met AutoAdmin uit.
De domste was dat ik een server joinde en wij hadden geen enkele cap.
Snipe ik iemand vanuit de spawn wordt ik gekilled omdat ik de basis moest verlaten....
Van mij mag AutoAdmin helemaal weg, of zorg er iig voor dat je dit soort settings niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Redje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:10:
[...]

Ik vond op een gegeven moment weinig server met AutoAdmin uit.
De domste was dat ik een server joinde en wij hadden geen enkele cap.
Snipe ik iemand vanuit de spawn wordt ik gekilled omdat ik de basis moest verlaten....
Van mij mag AutoAdmin helemaal weg, of zorg er iig voor dat je dit soort settings niet kan doen.
wel een dat je vanzelf doodgaat als je meer dan 1 minuut op de startbaan staat te wachten op spawnende vliegtuigen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 09:55
Ach dit vond ik in de beta niet zo heel erg, kon wel begrijpen dat mensen graag de vliegtuigen wilde uit proberen. Hopelijk is dit na een aantal weken weg en anders mag er van mij ook wel zo'n soort kick in ;-) gaat toch uiteindelijk om teamplay

7 days...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:52
Low op de pc is vergelijkbaar met de quality op de consoles lees hier

Waarom gaat dit spel mij zoveel geld kosten.. :( #moetnieuwepckopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 20-09 19:47
Is BF3CC alleen voor servers van i3D.net bedoeld of ook van andere hosters?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

6pack15 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:33:
Low op de pc is vergelijkbaar met de quality op de consoles lees hier

Waarom gaat dit spel mij zoveel geld kosten.. :( #moetnieuwepckopen
En ik dacht dat de consoles een high res pack gingen krijgen zodat de graphics er een stuk op vooruit gaan.

nieuws: Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hi-res texture pack - update

Kan me niet voorstellen dat het dan nog te vergelijken is met low settings op de pc.. dat zou triest zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 18:37 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:27:
[...]

Kwam net dit filmpje tegen, kan niet zeggen dat pc 4 keer mooier uitziet eigenlijk.
Achtergronden zijn wel stukken duidelijker.
[video]
Heeft er al iemand op gelet dat ze een andere scope op het wapen gebruiken op de PS3 dan op de pc? Wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
pino85 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:36:
[...]

En ik dacht dat de consoles een high res pack gingen krijgen zodat de graphics er een stuk op vooruit gaan.

nieuws: Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hi-res texture pack - update

Kan me niet voorstellen dat het dan nog te vergelijken is met low settings op de pc.. dat zou triest zijn.
Die pack is er omdat ze bf3 op DL dvdtjes (8,5gb) moeten passen en zodat ze die textures dan kunnen streamen vanaf de hdd. De installeerbare content is alleen maar om de graphics van normal def naar high def te krikken. Aangezien er ook xboxen zijn zonder hdd's moesten ze deze optie erin doen.

Het is opzich ook wel triest, maar relatief gezien best nog wel een prestatie als je kijkt naar die verouderde hardware van de Xbox.

edit: linkje naar artikel op IGN over die texture pack voor de 360

[ Voor 6% gewijzigd door 6pack15 op 20-10-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, de consoles beginnen aardig oud te worden, vind het nog steeds knap wat ze eruit weten te krijgen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien. Maar dat zal wel aan mij liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:45:
Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien.
True, alleen ik denk dat jij (ik ook niet btw) de pc versie op ultra hebt gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

RobinNL schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:35:
Is BF3CC alleen voor servers van i3D.net bedoeld of ook van andere hosters?
BF3CC is voor iedereen beschikbaar.
Redje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:03:
[...]

Slecht systeem imho.
Keuzes van de server beheerder.
atlantisx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Zou je dit op je eigen server kunnen aanpassen, dus meer data aanvraag toe laten ? Als je bijvoorbeeld het programma (ik heb het dan even over BC2CC, en ga er van uit dat BF3CC een soortgelijke werking zal hebben). moet starten, de correcte server aanklikken, data ophalen. Dan ben je zo 15/20 seconden verder, Na de eerste keer kan je de tool natuurlijk aanhouden, maar ik doe zelf die tool niet aan voor ik een game start, maar pas als deze "nodig" is.
Dit is niet aan te passen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Ik geloof nog steeds niet dat low op de pc de graphics van de console zijn. Ik vond de ps3 versie er echt goed uitzien. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Dit komt dan ook omdat BF3 er eigenlijk al erg goed uit ziet op low graphics. ;)
6pack15 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:46:
[...]

True, alleen ik denk dat jij (ik ook niet btw) de pc versie op ultra hebt gezien :P
Mijn game PC staat naast een TV met mijn Xbox er aan en als je dan gaat vergelijken dan is het op de PC toch wel een heel stuk mooier (op high/ultra hoewel het echte spel nog mooier wordt waarschijnlijk).
Je ziet op de PC gewoon veel meer detail en alles is duidelijker en scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:05
Die resolutie op de consoles is natuurlijk ook wel armoedig inmiddels, dat vind ik toch wel heel storend, ventjes zien op grotere afstanden is gewoon supermoeilijk. En wat al eerder gezegd is, knap wat ze er toch nog uitgeperst krijgen met BF3.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik heb het op PC (op low) gespeeld en op PS3, en ik kan je zeggen dat LOW nog een stuk boven PS3 kwaliteit zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
The_Double schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Ik heb het op PC (op low) gespeeld en op PS3, en ik kan je zeggen dat LOW nog een stuk boven PS3 kwaliteit zit. ;)
Same here, volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
EvaluationCopy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:52:
Die resolutie op de consoles is natuurlijk ook wel armoedig inmiddels, dat vind ik toch wel heel storend, ventjes zien op grotere afstanden is gewoon supermoeilijk. En wat al eerder gezegd is, knap wat ze er toch nog uitgeperst krijgen met BF3.
Juist, voornamelijk resolutie begint storend te worden. Upscaling naar 1080p is wel wat beter, maar als je met een iron sight lange afstandsschoten moet maken wordt het een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Het leek me ook dat de Beta totaal niet scherp was op 2560x1440 ook al stond post AA op off. Het leek me eerder een 1920x1200 uitgerekt.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 08-09 10:32
Als PS3 bezitter en aankomend BF3 speler stoor ik me niet aan de mindere graphics. Wat ik wel jammer vind is dat je met max 12 vs 12 kan spelen. Voor rush loopt dat wel los maar wanneer je Caspian Border conquest gaat spelen ben ik wel benieuwd hoe dat uitpakt. Zitten er 2 van je team in jets, 4 campende snipers en dan kun je met zijn zessen 4/5 vlaggen gaan verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ja mag hopen dat het er op de PC op low nog beter uit ziet dan de PS3 versie. De systeempjes die je zelfs nodig hebt om low te draaien zijn vele malen krachtiger dan de PS3. Zelf speel ik maar op ziek lage resolutie omdat het anders niet draait.. Dan kan je natuurlijk zeggen "Dan moet je maar een betere PC halen", maar je kan je ook afvragen waarom je PC zoveel krachtiger moet zijn om dezelfde graphics eruit te kunnen persen. Laten we het maar houden dat de consoles erg goede optimalisatie hebben.. Dat is misschien iets vriendelijker dan te zeggen dat de optimalisatie voor de PC compleet crap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 23:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:48:
[...]

BF3CC is voor iedereen beschikbaar.

[...]

Keuzes van de server beheerder.

[...]

Dit is niet aan te passen helaas.
Ik ben een van die serverbeheerders die donderdag aan de slag mag om in ons geval 3 servers in te gaan richten. Kun je aangeven of er vooraf nog meer info over de tool wordt gegeven aan de huurders, of moeten we op de dag zelf alles nog uit gaan vogelen?

En hoelaat i3D de boel vrij gaat geven? Ik ben die dag vrij, maar wil uiteraard zo snel mogelijk zelf lekker gaan knallen.... ;)
Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Hier weet ik nog niets van, dus je "in alle waarschijnlijkheid" is nog onder voorbehoud 8)

[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 20-10-2011 19:03 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:58:
Ja mag hopen dat het er op de PC op low nog beter uit ziet dan de PS3 versie. De systeempjes die je zelfs nodig hebt om low te draaien zijn vele malen krachtiger dan de PS3. Zelf speel ik maar op ziek lage resolutie omdat het anders niet draait.. Dan kan je natuurlijk zeggen "Dan moet je maar een betere PC halen", maar je kan je ook afvragen waarom je PC zoveel krachtiger moet zijn om dezelfde graphics eruit te kunnen persen. Laten we het maar houden dat de consoles erg goede optimalisatie hebben.. Dat is misschien iets vriendelijker dan te zeggen dat de optimalisatie voor de PC compleet crap is.
Dat is dan ook gewoon niet waar, je zal altijd beter kunnen optimaliseren voor consoles omdat het vaste hardware configuraties zijn maar dat wil niet zeggen dat de PC optimalisatie crap is.
Bij de PC moet je rekening houden met zoveel verschillende hardware configuraties dat je nergens specifiek voor kan optimaliseren.

Maar je krijgt verder ook veel terug op de PC, zelfs op low ziet het spel er mooier uit dan op de consoles en voor medium/high heb je ook niet echt een beestachtige PC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Hmm
When redesigning the Back to Karkand maps for Battlefield 3, the design philosophy has been to recreate the maps from Battlefield 2 a few years later in time than the original battles. As a player you will recognize most parts of the maps, but all things will not have stayed the same. For example, one of the control points in Gulf of Oman (Rock Fort) used to be a seaside military base. In Battlefield 3, this control point now sees villas in the same location.
Beter hebben ze dit niet alsnog verpest met allemaal urban warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Plankton schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:58:
Als PS3 bezitter en aankomend BF3 speler stoor ik me niet aan de mindere graphics. Wat ik wel jammer vind is dat je met max 12 vs 12 kan spelen. Voor rush loopt dat wel los maar wanneer je Caspian Border conquest gaat spelen ben ik wel benieuwd hoe dat uitpakt. Zitten er 2 van je team in jets, 4 campende snipers en dan kun je met zijn zessen 4/5 vlaggen gaan verdedigen...
De map op de consoles is gewoon kleiner. bv. 3 vlaggen ipv 5 en 1 jet ipv 2

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frG schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:43:
Ik speelde de beta op Ultra settings, en ik geloof toch echt wel dat dat Ultra was, het zag er werkelijk super uit.
Ook was het redelijk zwaar voor mijn GTX590.

Dus mensen die roepen dat er geen ultra in de beta was, kom a.u.b met bewijs...
Ik heb een EAH4870 hierin zitten en speelde de beta op Ultra op Full HD... Nuff said...
EvaluationCopy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:52:
Die resolutie op de consoles is natuurlijk ook wel armoedig inmiddels, dat vind ik toch wel heel storend, ventjes zien op grotere afstanden is gewoon supermoeilijk....
Daarom zijn de maps ook kleiner... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Laatst online: 03:55
DJH schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

Op welke tijdcode zie is Gulf of Oman te zien? En welke Karkland? Ben niet zo thuis met die maps.

ps vettttte trailer, nu duurt het nog langer tot de release :'(
Gulf of Oman is waarschijnlijk het stuk met de boten, Karkhand op het laatst;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 20-09 11:56
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.
Maar nu kan het ook simpel via deze site:
http://www.origin.com/us/change-id

Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door summetje op 20-10-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donski
  • Laatst online: 28-08-2023
thomskipsp schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:13:
[...]

Gulf of Oman is waarschijnlijk het stuk met de boten, Karkhand op het laatst;)
Kharg Island is het zeer waarschijnlijk! Het enige beeld van de map pack is Karkand:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Waar is bevestigd dat Gulf of Oman erin komt? Ik dacht alleen het Karkand-pack (Wake, Mashtuur, Sharqi, Karkand), maar ik heb nergens Gulf of Oman gezien. Wel tof though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 23:37
http://blogs.battlefield....5/10/Back-to-Karkand.aspx
When Lead Designer Niklas Fegraeus got the assignment to lead the expansion pack, his thoughts immediately went to the four most played and loved maps in the history of Battlefield: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman, and Sharqi Peninsula. Combined, these four maps have been played for an incredible 25,000 man years!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.

Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.
Het idee is leuk maar je moet minimaal 4 karakters... ik wil 3.
Andere namen, die ik wil, zijn al in gebruik...

Met steam kan je tenminste doen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Redje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

Het idee is leuk maar je moet minimaal 4 karakters... ik wil 3.
Andere namen, die ik wil, zijn al in gebruik...

Met steam kan je tenminste doen wat je wil.
Het werkt inderdaad nog niet handig :S Ik wil gewoon inloggen met mijn BFBC2 account en niet met met EA master ID :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Probeer het net ook, krijg alleen de melding: Sorry, this Origin ID is already taken.

Wat ik me niet echt kan voorstellen, maar kan diezelfde Nick ook niet vinden bij toevoegen als Friend.

Zit nu op een support iets maar daar is niemand in de Live Chat, iemand misschien die wel een bereikbare support heeft voor dit ?

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
AMD heeft preview drivers + de Crossfire Application Profile vrijgegeven voor BF3:

http://support.amd.com/it...MDCat1110PreDriverV3.aspx

Twitter:

@CatalystCreator Andrew D
FYI - official link to 11.10 V3 preview driver bit.ly/qvCvQ1 note, you'll also find 11.9 CAP3 for BF CrossFire there too

So just to be clear - please use AMD Catalyst 11.10 V3 Preview + 11.9 CAP3 for BF3 release week

Single AMD GPU just needs 11.10 V3 preview, but if you're running CF, then grab 11.9 CAP 3 as well

[ Voor 56% gewijzigd door Shadrin op 20-10-2011 19:52 ]

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je BC2 account is gewoon je EA ID die je gebruikt. Verschil is alleen dat je daar een email gebruikt in plaats van een username. Ach, zo'n probleem vind ik het zelf niet. Vreemde is wel dat ik overal gewoon netjes Adante als naam had, maar die kon ik dan weer niet kiezen omdat deze al in gebruik was (Door mezelf)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:50:
Je BC2 account is gewoon je EA ID die je gebruikt. Verschil is alleen dat je daar een email gebruikt in plaats van een username. Ach, zo'n probleem vind ik het zelf niet. Vreemde is wel dat ik overal gewoon netjes Adante als naam had, maar die kon ik dan weer niet kiezen omdat deze al in gebruik was (Door mezelf)...
echt niet!

In Bf3 is mijn naam mijn master ID van EA en in BC2 is het (die je ingame aan moet maken mijn) battlefield naam. Zie het toch zelf staan in mijn EA account!

Maar als ik dus met mijn Battlefield naam wil spelen kan dat dus niet ;)

Zo haal je toch ook geen veteran status... niet dat ik dat heel boeiend vind maar toch :P

[ Voor 12% gewijzigd door Barthezz Brick op 20-10-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 20:05

thommich

Belg

summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:

Dankjewel! Werkte perfect voor mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is je soldier name, niet zozeer je account die je gebruikt. Maar goed, ik snap je punt. Overigens was ik wel een keer wat tegengekomen dat het mogelijk was om je BF3 in-game naam te wijzigen..... Maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebben.
Pagina: 1 ... 75 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien