Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Shadrin schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:49:
AMD heeft preview drivers + de Crossfire Application Profile vrijgegeven voor BF3:

http://support.amd.com/it...MDCat1110PreDriverV3.aspx

Twitter:

@CatalystCreator Andrew D
FYI - official link to 11.10 V3 preview driver bit.ly/qvCvQ1 note, you'll also find 11.9 CAP3 for BF CrossFire there too

So just to be clear - please use AMD Catalyst 11.10 V3 Preview + 11.9 CAP3 for BF3 release week

Single AMD GPU just needs 11.10 V3 preview, but if you're running CF, then grab 11.9 CAP 3 as well
Deze hadden ze volgens mij al een paar weken geleden uit gegeven toch?
Aangezien de notes ook over de Open Beta gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Nee, dit is de 11.10 preview v3. De Open Beta was 11.10 preview v1.

[ Voor 17% gewijzigd door Sagaris op 20-10-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 20:30
summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.
Maar nu kan het ook simpel via deze site:
http://www.origin.com/us/change-id

Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.
YES het werkt SUPER!!!

Ik had al een call aangemaakt bij suport, maar nooit meer iets van ze vernomen....

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Laatst met EA-chat support gepraat.

Wou een paar IDs verwijderen die gekoppeld zijn aan mijn MasterID, maar ter bevestiging vroegen ze naar de geboortedag, maar blijkbaar heb ik iets random ingevuld toentertijd. Werd niet geholpen zonder die info.
Dus lui, wel de juiste info invullen straks als je een Origin ID aanmaakt voor BF3.

Tenzij er een manier bestaat om erachter te komen wat je toen ingevuld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DopeMasta schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:12:
battlefield command center voor diegene die een server hebben, moet zeggen ziet er wel nice uit:
http://www.bf3cc.com/

[afbeelding]
Ben benieuwd naar de plugin support, zolang er (nog) geen interessante plugins zijn, lijkt het mij niet nodig / handig om BF3CC te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:59:
[...]

Ik ben een van die serverbeheerders die donderdag aan de slag mag om in ons geval 3 servers in te gaan richten. Kun je aangeven of er vooraf nog meer info over de tool wordt gegeven aan de huurders, of moeten we op de dag zelf alles nog uit gaan vogelen?

En hoelaat i3D de boel vrij gaat geven? Ik ben die dag vrij, maar wil uiteraard zo snel mogelijk zelf lekker gaan knallen.... ;)
Dinsdag of woensdag zullen alle servers online komen (release is donderdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:
[...]

Gaat battlelog dan ook open?
Heb ik tijd om het BF3 platoon van de CoD site te maken. Ja echt, ik heb een clan die vanuit het CoD forum BF3 gaan spelen. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik denk dat de vraag juist is of dan de hosting beschikbaar is van de i3D pre-order actie en kan je dan alles van de servers al instellen? Vooral handig met bepaalde instelling qua private slots even in te stellen van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Stewie! schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:
[...]

dus we kunnen woensdag avond onze servers instellen? of kan dat pas echt op donderdag?
zou handig zijn als dat van te voren al kan

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

dus we kunnen woensdag avond onze servers instellen? of kan dat pas echt op donderdag?
zou handig zijn als dat van te voren al kan
Juist, dat bedoelde ik ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag hopen dat we ze woensdag kunnen instellen, nog een faal van i3D.net zou wel heel erg zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hoe gaat het zitten met clan tags? Kun je apart toevoegen aan je naam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
In alle waarschijnlijkheid kan je via Battelog een primary platoon instellen, dan gebruik hij de clantag die daar staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:25:
Mag hopen dat we ze woensdag kunnen instellen, nog een faal van i3D.net zou wel heel erg zijn.
Nou als ik die screenshots zo zie mag ik toch zeggen dat ze een aardig mooi product hebben afgeleverd om je server te beheren dus denk dat je daar best blij mee mag zijn. Ik hoop wel dat de i3d servers beter runnen dan in de beta maar dat zal wel. Ik hoop dat er plaats is op 1 van de servers, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:28:
In alle waarschijnlijkheid kan je via Battelog een primary platoon instellen, dan gebruik hij de clantag die daar staat ingesteld.
Ik weet even niet meer hoe het met de beta ging, maar ik neem aan dat dat op dezelfde manier gaat.
bloodlynx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:29:
Nou als ik die screenshots zo zie mag ik toch zeggen dat ze een aardig mooi product hebben afgeleverd om je server te beheren dus denk dat je daar best blij mee mag zijn. Ik hook wel dat de i3d beter runnen in de beta maar dat zal wel. Ik hoop dat er plaats is op 1 van de servers, kan niet wachten :D
Procon heeft een grotere userbase ontwikkeld, omdat zij met BC2 al plugins hadden, met BF3CC moet de eerste plugin nog gemaakt worden en er is vanuit Procon ook al door de ontwikkelaars van diverse plugins aangegeven dat zij hun plugin upgraden, zodat het met BF3 gaat werken. :)

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Laatst online: 14-09 11:37
In bijna alle battlefield spellen kun je je prefix wijzigen dus clantag bijvoegen ,dat zal wel stom zijn als je dit niet in BF3 kan doen . Origin ID kun je inmiddels ook aanpassen.
Zo juist op twiter gelezen dat commo rose in de eerst dag 1 patch bij zit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou als ik die screenshots zo zie mag ik toch zeggen dat ze een aardig mooi product hebben afgeleverd om je server te beheren dus denk dat je daar best blij mee mag zijn.
Blij mee mag zijn? Daar betalen we gewoon voor. Ik vind het al idioot dat we zo lang op onze webspace en domeinnaam moeten wachten. Zoiets zou gewoon ruim op tijd moeten werken zodat je tenminste je website online kan gooien geruime tijd voor de release. Spel komt over een week uit maar onze website kunnen we nog steeds niet bij i3D.net kwijt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:32:
[...]

Blij mee mag zijn? Daar betalen we gewoon voor. Ik vind het al idioot dat we zo lang op onze webspace en domeinnaam moeten wachten. Zoiets zou gewoon ruim op tijd moeten werken zodat je tenminste je website online kan gooien geruime tijd voor de release. Spel komt over een week uit maar onze website kunnen we nog steeds niet bij i3D.net kwijt.
Ah dat was ik niet. Maar is de tool i3d exclusive voor i3d servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

[...]

onze clanleader is van de week begonnen met een site op de I3D webspace :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:34:
Ik weet het, slowchat en offtopic, maar vraag me af: hebben jullie dan al een site / domein lopen via i3D of dat nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:34:
Wij hebben nog niks gehoord over toegang tot de webspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

[...]

De webspace is begin deze week beschikbaar gemaakt voor alle pre-order klanten.
bloodlynx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:34:
[...]

Ah dat was ik niet. Maar is de tool i3d exclusive voor i3d servers?
Wij maken de tool beschikbaar voor alle servers :)
[...]

Nou als ik die screenshots zo zie mag ik toch zeggen dat ze een aardig mooi product hebben afgeleverd om je server te beheren dus denk dat je daar best blij mee mag zijn.
Zal ik doorgeven aan de programmeurs d:)b
Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:25:
Mag hopen dat we ze woensdag kunnen instellen
De config is in te stellen vanaf het moment dat de server klaar staat en te starten is.
Adante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:21:
Ik denk dat de vraag juist is of dan de hosting beschikbaar is van de i3D pre-order actie en kan je dan alles van de servers al instellen? Vooral handig met bepaalde instelling qua private slots even in te stellen van tevoren.
De game servers zijn in het begin nog erg beperkt maar er komen na launch met regelmaat updates uit met features en wensen van de hosters en community.
DanielWW2 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:20:
[...]

Gaat battlelog dan ook open?
Heb ik tijd om het BF3 platoon van de CoD site te maken. Ja echt, ik heb een clan die vanuit het CoD forum BF3 gaan spelen. _/-\o_
De game is in de VS dinsdag al uit, dus Battlelog zal al eerder open zijn. Ik denk dat Origin de game pas vrijgeeft op de dag van release in jouw regio.
Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:40:
[...]

Wij hebben nog niks gehoord over toegang tot de webspace.
Klanten zijn via ticket op de hoogte gebracht - dit wordt alleen gestuurd naar de mailadressen in de account. Vanwaar die negativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Streepje op 20-10-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Klanten zijn via ticket op de hoogte gebracht - dit wordt alleen gestuurd naar de mailadressen in de account.
Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niets ontvangen heb helaas...

Edit: Ondertussen geregeld ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bvk op 20-10-2011 21:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 19-09 23:27
Base A in Gulf of Oman

Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/oman-base.jpg

Gulf of Oman is one of the most classic Battlefield maps ever, making its return together with three more maps in the upcoming Battlefield 3: Back To Karkand expansion pack – free with all Battlefield 3 pre-orders.

When redesigning the Back to Karkand maps for Battlefield 3, the design philosophy has been to recreate the maps from Battlefield 2 a few years later in time than the original battles. As a player you will recognize most parts of the maps, but all things will not have stayed the same. For example, one of the control points in Gulf of Oman (Rock Fort) used to be a seaside military base. In Battlefield 3, this control point now sees villas in the same location.

[ Voor 79% gewijzigd door RobinNL op 20-10-2011 22:04 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:04
summetje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:16:
Je kunt in Origin nu je ID veranderen. Het kon al eerder via de support chat of via een paar andere wegen.
Maar nu kan het ook simpel via deze site:
http://www.origin.com/us/change-id

Omdat BF3 je origin ID als playername pakt en je geen andere profielen kunt aanmaken lijkt het me verstandig om alvast je naam goed te zetten.
Sorry dat ik deze vraag stel in dit topic maarr.. Ik krijg een melding dat m'n wachtwoord niet matched terwijl ik wel met hetzelfde wachtwoord in kan loggen in m'n Origin client. iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
ViNOK16Bit schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:09:
[...]

Sorry dat ik deze vraag stel in dit topic maarr.. Ik krijg een melding dat m'n wachtwoord niet matched terwijl ik wel met hetzelfde wachtwoord in kan loggen in m'n Origin client. iemand enig idee waar dit aan ligt?
Wel hetzelfde mailadres gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:04
freggel schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:11:
[...]

Wel hetzelfde mailadres gebruikt?
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
Heb je tekens in je wachtwoord want bij mij ging het daar mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:11
Grrr vinom is already taken. Wie wil er nou, besides me, met die naam spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

ik heb net met succes mijn naam veranderd in yoRR-NL :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Ja, ze hadden mijn 'Cocoia' ook al opgesnatched. :( Nou ja, caliform was nog wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Misschien leuk of oud nieuws: http://blogs.battlefield....0/06/246-dfj-246-dfj.aspx

Designer bij Dice zit gewoon lekker te spelen: http://raptr.com/cmd

[ Voor 24% gewijzigd door Wimbjorno op 20-10-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Alleen een beetje oud toendertijd al langsgekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:22:
Grrr vinom is already taken. Wie wil er nou, besides me, met die naam spelen :P
Was ik je mooi voor! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

mijn nieuwe naam is N1MR0D_NL. Lekker bijbels :)

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 20-10-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb een EAH4870 hierin zitten en speelde de beta op Ultra op Full HD... Nuff said...
Lol, die kaart moet je niet meenemen in vergelijkingen. Tis namelijk geen DX11 kaart. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ViNOK16Bit schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:09:
[...]

Ik dacht dat je alleen bij de beta maar 1 profiel kon krijgen en dat je in de full game gewoon zoveel soldiers/namen kon aanmaken als je maar wou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
reemprive schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:27:
mijn nieuwe naam is N1MR0D_NL. Lekker bijbels :)
ik kan niks met dat soort namen. mijn naam is gewoon mijn achternaam, was gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
RobinNL schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:56:
Base A in Gulf of Oman

[afbeelding]

Gulf of Oman is one of the most classic Battlefield maps ever, making its return together with three more maps in the upcoming Battlefield 3: Back To Karkand expansion pack – free with all Battlefield 3 pre-orders.

When redesigning the Back to Karkand maps for Battlefield 3, the design philosophy has been to recreate the maps from Battlefield 2 a few years later in time than the original battles. As a player you will recognize most parts of the maps, but all things will not have stayed the same. For example, one of the control points in Gulf of Oman (Rock Fort) used to be a seaside military base. In Battlefield 3, this control point now sees villas in the same location.
Als ze de maps zo erg hebben aangepast snap ik niet waarom niet gewoon iedereen direct die maps beschikbaar krijgt...

Ik vond Gulf of Oman juist sfeervol door de desert/ steppe achtige sfeer. Nu hebben ze het weer urban gemaakt.

Nu maar hopen dat fans echt een 1:1 duplicaat maken van de oude BF2 maps.

Moet wel gezegd worden dat de FB 2.0 engine er wel wat moois van maakt. Door de lightning zien alle soorten atmosferen er allemaal even mooi uit.

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 21-10-2011 00:06 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT clan nu online onder www.gotbf3.nl en Teamspeak is te bereiken via teamspeak.gotbf3.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:05:
GoT clan nu online onder www.gotbf3.nl en Teamspeak is te bereiken via teamspeak.gotbf3.nl :)
Ook Consoles ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Nee, alleen PC.... Sorry :o

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We kunnen natuurlijk wel kijken naar mogelijkheden om console spelers ook een plek te geven. Echter tot nu toe is er niemand geweest die en serieus initiatief wilde tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:19:
We kunnen natuurlijk wel kijken naar mogelijkheden om console spelers ook een plek te geven. Echter tot nu toe is er niemand geweest die en serieus initiatief wilde tonen.
Helaas, maar er zit een punt in. Er is nooit goede Clanondersteuning in console versies. Helaas.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Bij mij geeft die ook al aan dat gebruikersnaam bezet is....wat ik me eigenlijk amper kan voorstellen omdat als ik Google alleen mijn accounts tegen als ik er op zoek..

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Decennia schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:21:
Helaas, maar er zit een punt in. Er is nooit goede Clanondersteuning in console versies. Helaas.
Als er vanuit GoT veel animo ervoor is, kan er natuurlijk altijd gekeken worden naar de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

nvm, ik dm je wel even

[ Voor 55% gewijzigd door pino85 op 21-10-2011 00:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik kont het toch maar niet laten, heb weer een filmpje in elkaar gedraaid en daarbij mijn 'definitieve' layout ontworpen voor mijn toekomstige gameplay filmpjes. Nog maar 6 dagen!:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ruh5PnYIdH8]

- Haakontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Wat heb je straks nu allemaal nodig om Battlefield 3 te draaien?

Origin? Battlelog? Aparte videokaart drivers?

Verder nog iets?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Snowwie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:37:

Verder nog iets?
ik ga ervan uit dat AMD catalyst 11.10 uitbrengt vlak voor bf3 live gaat.
hoe het met nvidia zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Snowwie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:37:

Verder nog iets?
Internet, muis, toetsenbord, scherm, computer. 4x GTX580. }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

questarey schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:05:
[...]

ik ga ervan uit dat AMD catalyst 11.10 uitbrengt vlak voor bf3 live gaat.
hoe het met nvidia zit weet ik niet
AMD heeft gister de drivers uitgebracht (v3) speciaal voor de bf release, de off. release laat dus nog even op zich wachten...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wil je niet, al dat pc gemauw erbij. Gewoon lekker naar GoTLive.nl

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 08:58
Zo de RDP sessie naar me thuis pc staat aan nu wachten op het bericht dat we kunnen pre-loaden... :D

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
Martinspire schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 07:30:
[...]

Dat wil je niet, al dat pc gemauw erbij. Gewoon lekker naar GoTLive.nl
Gemauw? ieder zijn ding toch? volgens mij hoef je geen last van elkaar te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik kom wel af en toe kijken op de GOTservers. Ik ga er nog even overna denken of ik als actief lid wil mee betalen aan de server. (is altijd wel fijn een eigen server)
Kan iedereen zich zomaar aanmelden of zijn er nog eisen ?
En komt er een password op de server of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
ApC_IcE schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:19:
Ik kom wel af en toe kijken op de GOTservers. Ik ga er nog even overna denken of ik als actief lid wil mee betalen aan de server. (is altijd wel fijn een eigen server)
Je moet een contract ondertekenen in bloed dat je je sociaal leven bij deze opzegt en al je tijd in het teken stelt van de GoTBF3 clan. Er zit ook een clausule in waarin je belooft teamplay voorop te stellen en het nooit meer te hebben over je k/d ratio :P

Wat ik begrijp is dat de server meestal wel open is maar je VIP status krijgt, oftewel als je inlogt kun je er altijd in. Vond ik in BC2 ook altijd zo fijn, 'you have been removed due to VIP-user blabla entering blabla'. :P

[ Voor 14% gewijzigd door EvaluationCopy op 21-10-2011 08:46 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

EvaluationCopy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:45:
[...]

Je moet een contract ondertekenen in bloed dat je je sociaal leven bij deze opzegt en al je tijd in het teken stelt van de GoTBF3 clan. Er zit ook een clausule in waarin je belooft teamplay voorop te stellen en het nooit meer te hebben over je k/d ratio :P

Wat ik begrijp is dat de server meestal wel open is maar je VIP status krijgt, oftewel als je inlogt kun je er altijd in. Vond ik in BC2 ook altijd zo fijn, 'you have been removed due to VIP-user blabla entering blabla'. :P
Haha en die clausule omvat zeker ook straffen indien niet aan punt 1a appendix x versie 1 wordt voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Even een vraag hierover...

Ik ben al lid van een clan en heb niet per se de behoefte om de GoT tag te voeren maar ik wil dit initiatief wel graag ondersteunen (en natuurlijk wat mede GoTTers pwnen :P)... kan ik hier ook aan meedoen zonder die tag te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:40
ChojinZ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:31:
[...]
Ik heb een EAH4870 hierin zitten en speelde de beta op Ultra op Full HD... Nuff said...

Lol, die kaart moet je niet meenemen in vergelijkingen. Tis namelijk geen DX11 kaart. ;)
Lol, dan wil ik wel weten op welke resolutie jij speelde met deze kaart. Speelde namelijk zelf met een HD4870x2 (1900*1200) en deze trok echt niet meer dan medium/high in de beta.

[ Voor 10% gewijzigd door Raimundus op 21-10-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
iemand toevallig al email van Origin Store gehad met de pre-load instructies ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
jenpet schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:12:
iemand toevallig al email van Origin Store gehad met de pre-load instructies ?
Nee helaas niet! :( Ik wacht hier verdommeeee

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een e-mail met dat ik de instructie voor morgen 08:59 CET zou krijgen.
Het maakt mij verder niet uit wanneer ik het krijg, je kan er namelijk nog steeds niks mee.
Zolang alles maar lokaal staat wanneer de launch is vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 12:04
Jesh schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

Even een vraag hierover...

Ik ben al lid van een clan en heb niet per se de behoefte om de GoT tag te voeren maar ik wil dit initiatief wel graag ondersteunen (en natuurlijk wat mede GoTTers pwnen :P)... kan ik hier ook aan meedoen zonder die tag te voeren?
Je kan gewoon op Teamspeak komen en van hartelust met de rest mee schieten hoor. Geen probleem!
ApC_IcE schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:19:
Geen eisen, je mag altijd gezellig komen kletsen op Teamspeak, er worden ook andere spellen gespeeld, dus als je even geen zin hebt om BF te doen. :+ Verder heb je als betalend GOT lid wat voordelen, toegang tot de GOT servers als ze vol zitten(64 public, 32 public en 16 privat) en je hebt toegang tot alle Teamspeak kanalen. Maar meestal zit iedereen in de public kanalen te kletsen.

http://www.teamspeak.com/invite/Teamspeak.gotbf3.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Donnie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 06:57:
AMD heeft gister de drivers uitgebracht (v3) speciaal voor de bf release, de off. release laat dus nog even op zich wachten...
Ik ga die vanavond testen. De versie voor de release die jij nu aangeeft had als gevolg dat ik in CoD:BO 10FPS minder had en ook had ik meer last van framedrops.

Hopelijk losen deze drivers dat euvel op.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
JOngens vergeet niet dat je +1 uur derbij moet tellen. Dus nog 30min wachten voordat je de mail KUNT krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:00
Guillermow93 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:31:
JOngens vergeet niet dat je +1 uur derbij moet tellen. Dus nog 30min wachten voordat je de mail KUNT krijgen.
Ik heb het spel gekocht via Direct2drive kan ik hem dan ook preloaden zo meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
tumtum100 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Ik heb het spel gekocht via Direct2drive kan ik hem dan ook preloaden zo meteen?
Nee alleen voor mensen die via Origin zelf hebben gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Raimundus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:12:
[...]

Lol, dan wil ik wel weten op welke resolutie jij speelde met deze kaart. Speelde namelijk zelf met een HD4870x2 (1900*1200) en deze trok echt niet meer dan medium/high in de beta.
Hij beweert Full HD. Maar dat zal dan wel met 3 FPS zijn... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Op de website van D2D staat van wel:
Battlefield 3 Limited Edition download
Current Release Date: October 28th, 2011 at 00:01 GMT
Pre-Load Date: October 21st, 2011 at 15:00 GMT
bron: http://www.direct2drive.c...ited-Edition-Download?hph

Dus ik zou nog even wachten en heel goed je mailbox in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik heb zelf BF3 via bol.com besteld. Om 12uur ga ik dan naar bed of sta ik in de kroeg :p Krijg het rond 12uur vrijdagmiddag wel ergens binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Michielodc op 21-10-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Iemand waarbij dat vrienden importeren in Origin (in mijn geval PSN friends) werkt? Staat onder vriend toevoegen --> PSN.
Vervolgens voer ik mijn PSN gegevens in, hij zoekt even en vervolgens krijg ik de melding: Origin ID bestaat niet oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
HammerNL schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:48:
Iemand waarbij dat vrienden importeren in Origin (in mijn geval PSN friends) werkt? Staat onder vriend toevoegen --> PSN.
Vervolgens voer ik mijn PSN gegevens in, hij zoekt even en vervolgens krijg ik de melding: Origin ID bestaat niet oid.
Hamm!

heb jij hem ook besteld.

Mooi, in ieder geval 1 van de grote clan die hem koopt ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Let the pre loading begin :)
Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/wqDId.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/ZXR0i.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door vinom op 21-10-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

WOOOOOOTTT!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Gisteren gelukkig alvast plek vrijgemaakt op de SSD, ga ook de download starten!

Edit: Hmm kan nog niet downloaden..

[ Voor 20% gewijzigd door sig69 op 21-10-2011 10:03 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:56
ik kan volgens mij nog niet pre loaden in origin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
EvaluationCopy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:45:
[...]

Oeh gunstig! Ik ga er ook even over nadenken, niets zo fijn als "TANK LINKS" in je oor. (en dan uit te moeten vogelen wie het schreeuwde en waar die stond ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

xNikobellicx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:01:
ik kan volgens mij nog niet pre loaden in origin ?
Ik ook niet, je moet denk ik een mailtje met een code erin ontvangen en die activeren?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb maar 40Gig vrij gemaakt in bootcamp voor mijn windows installatie. Achteraf veel te klein. kan ik dit nog vergrote zonder dat ik windows en de heeeeele mikmak weer opnieuw moet installeren? Of ontkom ik er dan niet aan? Het liefst wil ik de boel op mijn SSD gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Blackvulcano schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:02:
[...]

Oeh gunstig! Ik ga er ook even over nadenken, niets zo fijn als "TANK LINKS" in je oor. (en dan uit te moeten vogelen wie het schreeuwde en waar die stond ;) )
SNIPER LINKS!!!

Links van wat of wie?
Ja die daar in het midden en dan links :P

PAF gesniped xD

FML LAGG :P

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
Ik heb nog geen mail mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sorry, maar wat heb je aan pre-loaden als je over paar dagen pas kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
In de eerste mail die wij kregen, stond dat wij OVERMORGEN voor 8.59 CET een nieuwe mail zouden ontvangen met daarin de download instructies. Deze eerste mail hebben wij ontvangen op 20 okt! Wat is het vandaag?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Sj44k13 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:18:
Dan kan je meteen beginnen in plaats van dat je dan nog 10GB binnen moet hengelen :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Gelijk spelen op de 27ste? je kan hem al om 4 uur s'ochtents spelen weinig postbodes die om 4 uur je bf3 op de deurmat laten vallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je niet hoeft te downloaden als je al kan spelen
Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:09:
Ik heb maar 40Gig vrij gemaakt in bootcamp voor mijn windows installatie. Achteraf veel te klein. kan ik dit nog vergrote zonder dat ik windows en de heeeeele mikmak weer opnieuw moet installeren? Of ontkom ik er dan niet aan? Het liefst wil ik de boel op mijn SSD gaan draaien.
Hoezo is 40 gig te klein? Windows + battlefield is samen nog geen 30 gig toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

Hoezo is 40 gig te klein? Windows + battlefield is samen nog geen 30 gig toch? :P
Nou het word krap, als je alle drivers erbij gaat installeren enz. Daarnaast wat voor mac heb je? Denk dat een basic uitvoeren het nogal zwaar gaat krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:00
Op direct2drive kan ik nog niet pre-loaden maar hoelaat is: 15:00 GMT ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
YouTube: BATTLEFIELD 3 (LIMITED EDITION - PS3) GAMEPLAY INTRO - SEMPER FIDELIS ps3 sp footage het ziet er ziek uit!(voor een consol dan ;))

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 21-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Beste klant,

Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
Dit kreeg ik gisteren binnen, dus misschien pas morgen beginnen met pre-load ?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

bloodlynx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Nou het word krap, als je alle drivers erbij gaat installeren enz. Daarnaast wat voor mac heb je? Denk dat een basic uitvoeren het nogal zwaar gaat krijgen :X
iMac 27", 3.1ghz i5, 12gig geheugen, 6950m en 256gb SSD. Ik kon de beta medium/high spelen op 2500xnog wat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

iMac 27", 3.1ghz i5, 12gig geheugen, 6950m en 256gb SSD. Ik kon de beta medium/high spelen op 2500xnog wat zonder problemen.
Shit zeg, die was zeker bijna 3000 euro :P
Moet BF3 wel goed kunnen spelen lijkt mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Crim op 21-10-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

hehe.. 28 nog iets. :)

Maar, hier werk ik ook op hoor. (ik ben een illustrator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:31:
Op direct2drive kan ik nog niet pre-loaden maar hoelaat is: 15:00 GMT ??
Gezien Nederland in GMT+01:00 ligt (GMT = Greenwich Mean Time = Engeland), is dat dus om 16:00 Nederlandse tijd.

En voor de Origin mail: CET (Central Europe Time) = GMT+01:00, dus de mail moet vóór morgen ochtend (op 22 okt.) 09:00 binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:42:
hehe.. 28 nog iets. :)

Maar, hier werk ik ook op hoor. (ik ben een illustrator)
Ik ken iemand die ook zo'n ding heeft, ik heb hem een 30 gig bootcamp partitie aangeraden... ik reken 10 voor Windows, en 10 voor BF... en dan heb je 10 gig marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk dat als ik de settings op 1920x1080 zet ik de boel nog aardig naar high/ultra kan opschroeven. Anyway.. ik zet vanavond de download aan en duik lekker de bank op. Vanavond even ontspanning en de voice kijken. Dan kan de BF3 download op zijn gemakje naar binnen getrokken worden. Men, ik ben zo benieuwd naar Karkland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 10:57

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Ik ken iemand die ook zo'n ding heeft, ik heb hem een 30 gig bootcamp partitie aangeraden... ik reken 10 voor Windows, en 10 voor BF... en dan heb je 10 gig marge.
HARD DRIVE: 20 GB

Staat bij de requirements ;)

Heb zelf zo'n 50 gig vrij op mn Kingston 96GB SSD, w7 + applicaties, geen andere games oid. Just to be sure :)
Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien