Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

karKAND, zonder L er tussen. Kan iedereen die naam nou niet eens gewoon een keer goed schrijven? |:(
Ik erger me meer aan de d/t/dt fouten die je hier op elke pagina tegenkomt.
In mn richting wordt sinds enkele jaren terug het opleidingsonderdeel Spelling gegeven, omdat de sms- en chatcultuur de nieuwe generaties negatief beïnvloedt.
Jep, iets dat er bij iedereen in de basisschool ingestampt werd, moet nu uit noodzaak herhaald worden voor mensen van 20j...
Kan ze geen ongelijk geven. :) Op een forum verwacht ik natuurlijk geen foutloze comments maar soms vraag je je af hoe ze erop komen...

Maar nu OT:
Wow, trailer is zeer goed!

Wat tweets:
@zh1nt0
Daniel Matros
Inviting selected forum members up to the office to discuss the game over a cup of tea. #insteadofwritingnovelsonforums

GhostRiderLSOV GeorgeKonstantinidis
@zh1nt0 Do you think the release (with day 1 patch) will knock our socks off? ;)
6 hours ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@GhostRiderLSOV I think it will address many things yes :)

@zh1nt0 Will the day one patch be PC only? Because of the console certification process?
8 hours ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@DDaron Yes of course :)

bole_eu Bosko
@zh1nt0 When will we get day 1 changelog
7 hours ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@bole_eu When all the details have been put in and we get a changelog in place :)

@zh1nt0
Daniel Matros
@Sleepzou destruction was downscaled and rigid in the beta. full on for retail

[ Voor 45% gewijzigd door Asgaro op 19-10-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:24:
Pff upload ik de trailer -> Auteursrechtclaim. Youtube verpest het echt voor zichzelf.
Over Teheran Highway en die explosie kan ik niks vinden. Misschien dat je deze twee momenten bedoelde:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar daar word een gebouw opgeblazen, geen snelweg ;)
tsja als dit screenshots zijn uit de video dan is het wel logisch, je upload iets wat van EA is met je eigen logo erbij zonder toestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Asgaro schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:31:
[...]

Ik erger me meer aan de d/t/dt fouten die je hier op elke pagina tegenkomt.
In mn richting wordt sinds enkele jaren terug het opleidingsonderdeel Spelling gegeven, omdat de sms- en chatcultuur de nieuwe generaties negatief beïnvloedt.
Jep, iets dat er bij iedereen in de basisschool ingestampt werd, moet nu uit noodzaak herhaald worden voor mensen van 20j...
Kan ze geen ongelijk geven. :) Op een forum verwacht ik natuurlijk geen foutloze comments maar soms vraag je je af hoe ze erop komen...
Ik zag "beinvloed" nog staan voor je edit, mooi ironisch :).

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sua schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:39:
[...]

Ik zag "beinvloed" nog staan voor je edit, mooi ironisch :).
Hehe, true. Nuja als ik bij mezelf nog een foutje zie nadat ik een bericht plaats, dan verander ik dat.
Sommigen doen daar dan geen moeite voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

tsja als dit screenshots zijn uit de video dan is het wel logisch, je upload iets wat van EA is met je eigen logo erbij zonder toestemming.
Ook al zou ik mijn watermark weghalen, dan heb ik alsnog het probleem dat ik auteursrecht-gedoe zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
ProfoundValue schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:51:
[...]

Ook al zou ik mijn watermark weghalen, dan heb ik alsnog het probleem dat ik auteursrecht-gedoe zou krijgen.
Ja, en terecht...
Je hebt het filmpje niet zelf gemaakt, dus je hebt geen enkel recht op dat in jouw kanaal te posten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

RocketKoen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Ja, en terecht...
Je hebt het filmpje niet zelf gemaakt, dus je hebt geen enkel recht op dat in jouw kanaal te posten.
Toen met de beta mocht je er ook geen (eigen) gameplay van posten!
Ik heb eens gameplay van RAGE geüpload, het scheelde niet veel of ik mijn kans op Partnership van YouTube verliezen. Het was 1 dag voor de officiële release datum. Erg overdreven, week later heb ik hem weer geüpload, en nu is er niks aan de hand. Mis alleen wel een aantal views. :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Ja, en terecht...
Je mag wel zo bijdehand reageren, maar hoe verklaar je dan dat ik wel auteursrecht filmpjes mag posten van de Battlefield 3 bèta die ik wel zelf heb gefilmd, maar waarvan alle graphics e.d. van DICE zijn?
Als YouTube een lijn trekt, dan zouden ze dus in feite ook die filmpjes moeten weren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ProfoundValue schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:35:
[...]

Je mag wel zo bijdehand reageren, maar hoe verklaar je dan dat ik wel auteursrecht filmpjes mag posten van de Battlefield 3 bèta die ik wel zelf heb gefilmd, maar waarvan alle graphics e.d. van DICE zijn?
Als YouTube een lijn trekt, dan zouden ze dus in feite ook die filmpjes moeten weren..
omdat jij dat filmpje zelf gemaakt en geëdit hebt. gebruiken van ingame beelden valt onder fair-use.
Het copy-pasten van iemand anders' filmpje niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:38:
[...]

omdat jij dat filmpje zelf gemaakt en geëdit hebt. gebruiken van ingame beelden valt onder fair-use.
Het copy-pasten van iemand anders' filmpje niet.
Beetje gaar dat daar voorheen ook altijd copyright-meldingen over werden gemaakt..
Maarja, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Steamworks API updates for upcoming releases
- Screenshot Manager updates for upcoming games that provide direct screenshot support
http://store.steampowered.com/news/6491/

Weet niet of iemand dit gezien heeft, het is al even geleden dat die update geweest is op Steam (12 okt), maar zou dit iets met BF3 te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTuna schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:49:
[...]

Weet niet of iemand dit gezien heeft, het is al even geleden dat die update geweest is op Steam (12 okt), maar zou dit iets met BF3 te maken kunnen hebben?
Ik zie niets dat specifiek voor BF3 zou moeten zijn.

De SteamWorks API is altijd in ontwikkeling en ze zijn altijd bezig om aanpassingen te maken voor nieuwe games (en updates icm SteamWorks).

Dus ik ben bang dat dit 'em niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
  • Laatst online: 06-09 13:01
En en zoals ik al zei misschien MW3 en gewoon andere games natuurlijk.

if(!awesome){awesome=true;}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
NinjaTuna schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:49:
[...]

Ik denk dat dat het eerder te maken heeft met CS: Global Offensive Beta die binnen nu en een week waarschijnlijk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Asgaro schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:31:
[...]

@zh1nt0
Daniel Matros
@Sleepzou destruction was downscaled and rigid in the beta. full on for retail
Ik vond het in de beta al behoorlijk goed eruit zien en werken. Ik dacht dat het allemaal al vol aanstond. Ik wist dat de alpha het wel gedeeltelijk uit had staan.

Die heb ik ook niet gespeeld.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

StealthyPeanut schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:48:
Ik had hem via Origin voor € 22,50. Foutje van EA :D.
Ik ook :> :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Hoe dan ?

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Nice Stewie!

@ Snol
50% korting code en net doen of je weggaat. Dan krijg je nog eens 10% korting op je aankopen in Origin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Dat is zeker een mooie deal :) Neem aan dat de 50% korting code niet publiekelijk is ?

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wilt gij ons de truck vertellen? :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat was ergens in april. Toen had ik hem iig voor €22,50. Voorzover ik weet is het daarna niet meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik hou wel van die analysis.

Tot het moment voor het filmpje dacht ik dat die scene met de boot en de aircraft carrier Gulf of Oman was. Ik stond er niet bij stil dat Wake zich nu afspeelt in een soort post apocalyptische setting. Hier ben ik heel enthousiast over! Ik heb de map Wake Island nooit echt leuk gevonden dus ik ben blij dat ze er iets tofs mee hebben gedaan. Die scene ziet er echt heel indrukwekkend uit.

Kortom; ik wil hebben.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:42:
[...]

Ik hou wel van die analysis.

Tot het moment voor het filmpje dacht ik dat die scene met de boot en de aircraft carrier Gulf of Oman was. Ik stond er niet bij stil dat Wake zich nu afspeelt in een soort post apocalyptische setting. Hier ben ik heel enthousiast over! Ik heb de map Wake Island nooit echt leuk gevonden dus ik ben blij dat ze er iets tofs mee hebben gedaan. Die scene ziet er echt heel indrukwekkend uit.

Kortom; ik wil hebben.
Idem! Wist ook niet dat dit Wake Island was.
Maar langs de andere kant kan hij ook gewoon aan het gokken zijn :9
Btw, zijn channel is wel een aanrader. Zijn playstyle is "aggresive recon", en hij is er relatief bekend mee geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik zag een little bird , ik zag een mooie nightmap en ik zag een heli in een tunnel én mensen die van een klif afspringen . Waarom duurt het nog zo lang ?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat moet dit feitelijk voorstellen?
Je ziet achteraan soort van turbines, dus dat ding is beweegbaar? En er kunnen voertuigen op staan zo te zien!
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/uploads/2011/10/vlcsnap-2011-10-19-15h38m22s36.png

[ Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 20-10-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 09:46

justifire

Shut up and squat !!

Zijn er al ergens screenshot-vergelijkingen te vinden tussen pc en console ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:09:
Ik zag een little bird , ik zag een mooie nightmap en ik zag een heli in een tunnel én mensen die van een klif afspringen . Waarom duurt het nog zo lang ?!
Dit vond ik epic:
Ik had verwacht dat die map echt puur urban zou zijn, volledig in de stad. Maar blijkbaar speelt een deel zich ook nog buiten de stad af. Unexpected, but pleased :)
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/uploads/2011/10/vlcsnap-2011-10-19-15h37m58s251.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:11:
Zijn er al ergens screenshot-vergelijkingen te vinden tussen pc en console ?
Niet dat ik weet. maar je kunt ervan uitgaan dat de game er op de pc toch zeker 3-4 keer beter uit moet zien, qua details, scherpte en textures. ook zal de vernietiging van gebouwen e.d. op de pc toch beter tot zijn recht gaan komen, gezien het feit dat pc's gewoon veel krachtiger zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:11:
Je ziet achteraan soort van turbines, dus dat ding is beweegbaar? En er kunnen voertuigen op staan zo te zien!
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.explainthatstuff.com/hovercraft4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Jawel, een volledige honderd meter buiten de stad! Een groot applaus voor DICE..... *zucht* Overal zie je netjes de meters tot het volgende punt staan, van die paar aantallen onder de 200 wordt ik in ieder geval alvast redelijk depressief :(

@Visgek. "3-4 keer beter uit moet zien".... Dus hoe vergelijk je dit precies? Ik denk dat het vooral qua post-processing leuk gaat worden, maar voor de rest zou ik maar niet teveel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

Ik blijf erbij dat de trailer niet wake heeft laten zien bij de scene met de Aircraft carrier. Lees hieronder de beschrijving van Noshahr Canals en bekijk vergelijk de lucht belichting met die van de trailer. Wake zal wel weer zonnig en lekker zijn.

@Haakontje

Jammer :-(

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/10/14/multiplayer-map-reveal-part-ii.aspx

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_SeineCrossing_5F00_550.jpg
WORKING TITLE> PARIS
DICE INTERNAL DESIGNATION> MP011
SUPPORTED GAME MODES> ALL
BRIEF> VEHICLE/INFANTRY COMBAT IN DOWNTOWN PARIS

FICTION> THE AMERICAN INVASION OF RUSSIAN OCCUPIED PARIS IS IN FULL MOTION. THE UPSCALE AREA IN THE 7TH DISTRICT OF PARIS SERVES AS THE BATTLEGROUND.

DESIGN THOUGHTS> Seine Crossing has two sections of Paris split in the middle by the river Seine. Seine Crossing has a number of larger roads for vehicles to patrol, while infantry can sneak through tight alleyways and climb staircases to reach second or third levels inside buildings to reach a better tactical position – unless the enemy takes down the building facades. The final M-COM stations in Rush are placed inside a bank building, which is the largest indoor environments of this map and forces the attackers to slightly

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_GrandBazaar_5F00_550.jpg
WORKING TITLE> BAZAAR
DICE INTERNAL DESIGNATION> MP001
BRIEF> TIGHT URBAN COMBAT

FICTION> THE BATTLE FOR CENTRAL TEHRAN HAS REACHED ITS SECOND WEEK, AND WHAT WAS EXPECTED TO BE OVER WITHIN DAYS NOW CONTINUES AS RUSSIAN AND U.S. FORCES CLASH FOR CONTROL OVER THIS ANCIENT CITY.

DESIGN THOUGHTS> We knew we wanted to do something very urban in the city center of Tehran. The fiction has you coming in two weeks after fighting started, so the tight and narrowly built city has a great deal of destruction already when you spawn into the game. Grand Bazaar is a classically mirrored map where both sides have very similar pathways, sideways, and possibilities to traverse heights to get a better view of the action. It’s a very short range close quarter combat map where shotguns tend to be favored.

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_CaspianBorder_5F00_550.jpg
WORKING TITLE> FOREST
DICE INTERNAL DESIGNATION> MP007
BRIEF> VEHICLE WARFARE IN LARGE VALLEY

FICTION> A RECON RUSSIAN FORCE HAS SET UP CAMP ON THE TURKMENISTAN SIDE OF THE IRANIAN BORDER AND PROCEEDED TO TAKE OVER THE HEAVILY BUILT UP BORDER CHECKPOINT.

DESIGN THOUGHTS> Caspian Border was meant to encapsulate the classic Battlefield all-out vehicle warfare gameplay, and also to be a lush and green contrast to the more urban and desert maps in Battlefield 3. The border control splitting the map in two was introduced to add an interesting break both visually and gameplay wise in the otherwise beautiful and open landscape. Caspian Border is one of the obvious map choices if you are after the full vehicle experience, as base distances are generally too long to cover by foot. Pretty much every type of vehicle is available in this map.

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_NoshahrCanals_5F00_550.jpg
WORKING TITLE> CANALS
DICE INTERNAL DESIGNATION> MP017
BRIEF> MIXED COMBAT IN INDUSTRIAL SETTING

FICTION> U.S. MARINES LAUNCH A STRIKE ON A MAJOR HARBOR BY THE NOSHAHR CANALS ON THE IRANIAN COAST. THE STRATEGICALLY IMPORTANT PORT ALLOWS FOR DEEP WATER VESSELS TO OFFLOAD ESSENTIAL MATERIALS.

DESIGN THOUGHTS> When we set out to do Noshahr Canals, we wanted to contrast the urban and rural with something more industrial. So we set Noshahr Canals up as an industrial harbor, featuring a mix of infantry, land vehicle, and boat gameplay. The attackers in Rush start out on an carrier ship and can reach the beachhead by amphibious vehicles, boats, and helicopters. All of the bases on the map have an industrial theme but still have different styles, like a train yard, dry dock, or airfield. Compared with the larger vehicle maps in the game, this allows for tighter infantry combat.
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_KhargIsland_5F00_550.jpg
WORKING TITLE> KHARG
DICE INTERNAL DESIGNATION> MP018
BRIEF> AMPHIBIOUS ASSAULT

FICTION> KHARG ISLAND IS IRAN’S BIGGEST OIL EXPORT TERMINAL. IF THE U.S. CAN STAKE CONTROL OVER THIS ISLAND, IT WILL DENY THE RUSSIANS CRITICAL ACCESS TO IRANIAN OIL RESERVES.

DESIGN THOUGHTS> Kharg Island is our second map with boat gameplay. Thematically it’s representing an assault against Kharg island in the Persian sea, an industrialized island not far from the Iranian coast. The map is slightly more focused on vehicles with longer distance between flags than for example Noshahar Canals. In the Rush game mode, the beach assault begins on the coastline with a well-defended beach you need to break through to create a beachhead for further attacks on the island, before it opens up wider in the later part of the map.

THIS IS HOW WE DO IT
Creating levels at DICE is a democratic affair, and a process that is ruled in equal amounts by art and gameplay design. This in order to not only get a balanced mix of gameplay variations in the game, but also a variety of visual impressions.

At the start of the design process, the artists mocked up a number of creative briefs together with level designers Inge Jøran Holberg, Diego Jimenez and Niklas Åstrand. These briefs explain the gameplay type and idea, story and visual theme. Everyone on the Battlefield 3 development team was encouraged to vote for their favorites among the briefs and also add ideas of their own. From there, prototypes of the favorite levels were produced in so called “pods” -- pairs with a level designer and artist per map -- so the team could play them to see which ones were the most promising.

Then, the team as a whole weighed the maps against one another to see which ones would make the most compelling and diverse package to ship the game with. We finally ended up with the 9 cherry-picked multiplayer maps you can read all about here today and in yesterday’s blog post. They’re the best of the best, the maps that shone the brightest in our playtests, and the ones that combined bring out everything we want both veteran and new Battlefield players to experience in Battlefield 3 multiplayer.

Oh, and did you know there's a sand castle on one of our maps in Battlefield 3? This classic easter egg has been present in many Battlefield maps through the years. See if you can find it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 12:25
NTH schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:20:
Oh, and did you know there's a sand castle on one of our maps in Battlefield 3? This classic easter egg has been present in many Battlefield maps through the years. See if you can find it!
Die easteregg zit in metro, aaltijd mooi om dat soort dingen terug te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:11:
[afbeelding]
Hovercrafts, als je die zou kunnen besturen. :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:14:
[...]

Niet dat ik weet. maar je kunt ervan uitgaan dat de game er op de pc toch zeker 3-4 keer beter uit moet zien, qua details, scherpte en textures. ook zal de vernietiging van gebouwen e.d. op de pc toch beter tot zijn recht gaan komen, gezien het feit dat pc's gewoon veel krachtiger zijn.
^ Trek je maar niks aan van deze kerel.

PC is mooier, tuurlijk, maar mensen moeten zich minder druk maken over het verschil tussen console en PC. Je krijgt dezelfde game (OK, in dit geval minus 64 player conquest, maar dat is maar 1 gamemode, en bovendien zijn de maps kleiner gemaakt voor consoles zodat je het verschil geeneens merkt).

Waar je je beter druk om kan maken is wat je prettiger vindt spelen, keyboard en muis of controller? Wil je op de bank achter een groot scherm? Spelen je vrienden op de PC?

Ik zou nooit, maar dan ook nooit een nieuwe PC kopen alleen voor Battlefield 3. Als je er een hebt staan, mooi. Maar speel anders gewoon lekker op de PS3 of Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Visgek24 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:14:
[...]

Kwam net dit filmpje tegen, kan niet zeggen dat pc 4 keer mooier uitziet eigenlijk.
Achtergronden zijn wel stukken duidelijker.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-1LSRDTJryo]

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 20-10-2011 00:28 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:27:
[...]

Kwam net dit filmpje tegen, kan niet zeggen dat pc 4 keer mooier uitziet eigenlijk.
Achtergronden zijn wel stukken duidelijker.
[video]
Dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat DICE echt geweldige optimalisatie voor de PS3 en XBOX360 heeft bereikt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:25:
[...]

^ Trek je maar niks aan van deze kerel.

PC is mooier, tuurlijk, maar mensen moeten zich minder druk maken over het verschil tussen console en PC. Je krijgt dezelfde game (OK, in dit geval minus 64 player conquest, maar dat is maar 1 gamemode, en bovendien zijn de maps kleiner gemaakt voor consoles zodat je het verschil geeneens merkt).

Waar je je beter druk om kan maken is wat je prettiger vindt spelen, keyboard en muis of controller? Wil je op de bank achter een groot scherm? Spelen je vrienden op de PC?

Ik zou nooit, maar dan ook nooit een nieuwe PC kopen alleen voor Battlefield 3. Als je er een hebt staan, mooi. Maar speel anders gewoon lekker op de PS3 of Xbox 360.
Heb een dikke pc staan, maar ook een xbox360
Graphics-wise weet ik dat de pc superieur is.
Maar vind xbox-live toch wel erg lekker werken / supergezellig :)
Dillema dus zou graag wat goede screenshots-compares zien, zodat het me niet enorm tegen gaat vallen, ga waarschijnlijk toch voor de xbox versie, puur voor de fun.

Hier trouwens iemand die de xbox-beta gespeeld heeft en zich ergerd aan de 30 fps ?

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 20-10-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:31:
[...]

Heb een dikke pc staan, maar ook een xbox360
Graphics-wise weet ik dat de pc superieur is.
Maar vind xbox-live toch wel erg lekker werken / supergezellig :)
Dillema dus zou graag wat goede screenshots-compares zien, zodat het me niet enorm tegen gaat vallen, ga waarschijnlijk toch voor de xbox versie, puur voor de fun.
Hoe meer je gaat vergelijken, hoe meer dingen je ziet die op de Xbox 360 "tegenvallen". Ik had bijvoorbeeld een dooie pixel op het scherm van m'n telefoon. Ik keek er steeds naar, en hoe meer ik er naar keek, hoe meer ik me eraan ergerde. Daarna ben ik die hele pixel gewoon vergeten.

Daarom zou ik zeggen, als je nu liever op de Xbox 360 gamed, koop 'm dan voor de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:33:
[...]

Hoe meer je gaat vergelijken, hoe meer dingen je ziet die op de Xbox 360 "tegenvallen". Ik had bijvoorbeeld een dooie pixel op het scherm van m'n telefoon. Ik keek er steeds naar, en hoe meer ik er naar keek, hoe meer ik me eraan ergerde. Daarna ben ik die hele pixel gewoon vergeten.

Daarom zou ik zeggen, als je nu liever op de Xbox 360 gamed, koop 'm dan voor de Xbox 360.
wel 1 ding!!! je moet wel xbox live hebben...

mr ik heb hetzelfde met mn scherm, volgensmij zit er een dode pixel op, alleen zie m niet in games. dus mis m ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:35:
[...]

wel 1 ding!!! je moet wel xbox live hebben...

mr ik heb hetzelfde met mn scherm, volgensmij zit er een dode pixel op, alleen zie m niet in games. dus mis m ook niet
Da's waar. 40-50 euro per jaar heb ik er wel over. Totaal geen problemen met de Xbox. Echt relaxed gamen.

Ik heb een dooie pixel (volgens mij zelfs meerdere) op m'n TELEFOON scherm, he. Of game je heel veel op je telefoon?
justifire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:31:
[...]

Hier trouwens iemand die de xbox-beta gespeeld heeft en zich ergerd aan de 30 fps ?
Ik dacht eerst dat ik me hier aan zou gaan ergeren. Ik was het vergeten al voordat ik de BETA had opgestart, en heb er daarna ook totaal niet meer aan gedacht tot nu eigenlijk, nu jij het zegt. :P Nu besef ik me ook dat Bad Company 2 ook op 30 FPS draaide (toch?), en daar had ik ook geen last van.

Net zoals met die dode pixel op het scherm van m'n mobiel. Onbelangrijk :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

fijn, gaan jullie lekker pc en xbox met elkaar vergelijken ondanks dat Dice heeft aangegeven dat de BETA niet op zijn mooist kan draaien. Voor de console (weet even niet welke) komt er een extra high ress texture pack uit dacht ik die je moet installeren op je HDD

ps, wat mij enorm opvalt in de filmpjes is de speelsnelheid. Daar zie je echt de vrijheid die je met je muis heb vs een beetje logge joystick feeling.

[ Voor 22% gewijzigd door RoyK op 20-10-2011 00:48 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 20-09 19:47
Er komt zowel voor de X360 als de PlayStation 3 een Hi-Res Texture Pack.

Bron: nieuws: Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hi-res texture pack - update

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
volgens dice zijn de graphics op de consoles vergelijkbaar met "low" settings op de PC
http://www.gamepur.com/ne...lar-visuals-consoles.html

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
DanielWW2 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:28:
[...]

Dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat DICE echt geweldige optimalisatie voor de PS3 en XBOX360 heeft bereikt.
En ook al was er veel verschil was het toch niet in dat filmpje te zien door de downsizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Kan iemand zh1nt0 eens twitteren over die hovercraft? Lijkt me niet in een multiplayer setting thuishoren.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
Die hovercrafts doen me terugdenken aan Joint Ops. Waar is den tijd O+ .

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die Hovercrafts hebben we al eerder mee kunnen spelen in BF2, Desert Combat ( en ook DCX :D)

LCAC heetten ze, Landing Craft Air Cushion.
Erg leuk als we daar mee mogen spelen, en helemaal als ze vol staan met vehicles ( 4 hummers of 2 bradley's oid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

Mijn main PS3 hangt aan dezelfde monitor als de PC. Een 3D Acer 27"
Daarnaast is aktief geconcentreerd gamen, tegenstrijdig met relaxed op de bank zitten.
Ik merk geen verschil in PSN PS3 gamen op monitor 27" en 42" TV.
De kijk afstand schaald fijn mee of terug met beeld diagonaal.
En als je serieus wilt gamen is daar niks relaxed aan.

Daar heb je relaxde games voor. Wii zooi iets waar de snelheid uit is en vooral niet competatief gamen.

Daarnaast heb ik voor PC ports met console feel. Ook een Xbox360 windows controler er aan hangen. Zo speel ik Rage op PC.

BF3 PC ondersteund DX11 en heeft meer ruimte kwa mem systeem en video geheugen zodat het flink stuk mooier kan zijn.
Maar vaak is het zo dat bepaalde feature flink wat computing power vreten maar de enhancment van beeld subtiel is.

En voormij geld de Muis heefd voordeel tov gamepad. Maar de gamepad heefd een voordeel tov keyb.

Daarnaast wil je genieten van meerwaarde waat PC aan GFX kan bieden je ook een high-end gamerig nodig hebt want met minder stapelen de consessies kwa gfx settings ook op.

Als PS3 gamer en PC gamer weet je door de vele games en dus ook exclusives dat consoles zwaar achter lopen.
Ze kunnen het verdoezelen door leuke mooie objecten en compacr corridor gameplay. Maar alshet open mappen zijn. En assets varriattie dan help het meeste in de truckendoos ook niet. Er is een grens.

Want ik vraag me toch af hoe mooi een DX11 PC versie van GT5 zou kunnen zijn.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
RoyK schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:46:
fijn, gaan jullie lekker pc en xbox met elkaar vergelijken ondanks dat Dice heeft aangegeven dat de BETA niet op zijn mooist kan draaien.
Ik blijf het vragen: Heb je daar een officiele link van?

Veel mensen blijven dit roepen maar tot nu toe heb ik helemaal geen officiele aankondiging gezien en zijn de speculatie's voornamelijk gebasseerd op vergelijkkings screenshotjes van mensen zelf... (" Ja, Ultra & High zien er hetzelfde uit, dus tijdens de release moet er wel verschil zijn tussen deze 2 settings ")

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Even ter info;morgen 21-10-2011 begint de preload op Origin, volgens hun mail van vanmorgen :)
We komen dichter bij het begin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Coennos schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:06:
Even ter info;morgen 21-10-2011 begint de preload op Origin, volgens hun mail van vanmorgen :)
We komen dichter bij het begin.....
Ja ik heb ook net dat bericht ontvangen, ben namelijk nieuwsgierig wat we allemaal krijgen te zien morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
Phntm schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:07:
[...]

Ja ik heb ook net dat bericht ontvangen, ben namelijk nieuwsgierig wat we allemaal krijgen te zien morgen. :)
Ja beetje jammer dat we dan niet vast met de singleplayer kunnen beginnen. Om nu nog 5 dagen te wachten terwijl de game al geinstalled is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Tito129 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

Ja beetje jammer dat we dan niet vast met de singleplayer kunnen beginnen. Om nu nog 5 dagen te wachten terwijl de game al geinstalled is..
Of een benchmark/in-game stress test zou ook fijn zijn :P

[ Voor 18% gewijzigd door yinx84 op 20-10-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

ChojinZ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Ik blijf het vragen: Heb je daar een officiele link van?

Veel mensen blijven dit roepen maar tot nu toe heb ik helemaal geen officiele aankondiging gezien en zijn de speculatie's voornamelijk gebasseerd op vergelijkkings screenshotjes van mensen zelf... (" Ja, Ultra & High zien er hetzelfde uit, dus tijdens de release moet er wel verschil zijn tussen deze 2 settings ")

In de onderste sheet wordt duidelijk vermeld dat "Ultra" bedoeld is voor multi core GPU voor 60+ frames, en als ik dan de verhalen hoor over mensen die een gtx560TI hebben, of een 6970, en de beta alles op "Ultra" vloeiend spelen jezelf wel mag afvragen of die sheet "gelul" is of dat er echt geen ultra textures in de beta waren mee geleverd;)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

yinx84 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:12:
[...]

Of een benchmark/in-game stress test zou ook fijn zijn :P
Ach ik denk dat het allemaal goed komt, misschien dat we wat extra's krijgen bij de pre-load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

SG schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 06:54:
...

En voormij geld de Muis heefd voordeel tov gamepad. Maar de gamepad heefd een voordeel tov keyb.

...
offtopic:
Hoe kun je "heeft" nou met een d schrijven :o 2x zelfs

Morgen idd pre-load. Aargh dan heb je BF3 op je PC staan, maar nog niet kunnen spelen. De kat aan het spek binden zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mach!- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

In de onderste sheet wordt duidelijk vermeld dat "Ultra" bedoeld is voor multi core GPU voor 60+ frames, en als ik dan de verhalen hoor over mensen die een gtx560TI hebben, of een 6970, en de beta alles op "Ultra" vloeiend spelen jezelf wel mag afvragen of die sheet "gelul" is of dat er echt geen ultra textures in de beta waren mee geleverd;)
1) wanneer je naar het eerste punt kijkt (LOW) dan zie je duidelijk staan: "Similar visuals to consoles, lots of stuff disabled"
2) De beta had GEEN ultra settings en zat waarschijnlijk ergens tussen medium en high in qua hoogst mogelijke setting. Low was gewoon low ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hyperz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 03:36:
Die hovercrafts doen me terugdenken aan Joint Ops. Waar is den tijd O+ .
Inderdaad, waren best handige dingen daar, zie ook niet echt in waarom ze niet in multiplayer setting zouden thuishoren, als je een eiland moet aanvallen zijn het nuttige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
-Mach!- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

Wederom speculatie's. ;)

1) 60+ frames zegt niet heel veel. Dat kunnen er 61 zijn maar ook 100+
2) Mensen roepen wel vaker dat ze games vloeiend kunnen spelen. Maar veel gamers roepen dat ook al bij 25fps.

Aan de sheet twijfel ik niet. Maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat het tijdens de release er veel beter uit gaat zien.
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

1) wanneer je naar het eerste punt kijkt (LOW) dan zie je duidelijk staan: "Similar visuals to consoles, lots of stuff disabled"
2) De beta had GEEN ultra settings en zat waarschijnlijk ergens tussen medium en high in qua hoogst mogelijke setting. Low was gewoon low ;)
Waarschijnlijk? ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 22:11

frG

Ik speelde de beta op Ultra settings, en ik geloof toch echt wel dat dat Ultra was, het zag er werkelijk super uit.
Ook was het redelijk zwaar voor mijn GTX590.

Dus mensen die roepen dat er geen ultra in de beta was, kom a.u.b met bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
2) Mensen roepen wel vaker dat ze games vloeiend kunnen spelen. Maar veel gamers roepen dat ook al bij 25fps.
Iedereen heeft het kunnen spelen bij de beta. En je kan aan iedereen met een HD5850 vragen dat het gewoon prima vloeiend speelde met ultra settings (had zelf alleen post-AA uitgezet omdat ik het irritant vind). Of ik 60 fps haalde? Geen idee, maakt me verder ook niet veel uit. Ook denk ik dat 60+ frames eerder 61 is dan 100, wat heeft EA erbij te winnen om systeem eisen te overdrijven?

En daar komt eigenlijk het hele probleem op neer, met mijn HD5850 haal ik nog geen eens de recommended eisen, granted ik speel dan wel op 1680x1050, maar wat heeft EA erbij te winnen om systeemeisen te overdrijven? Waarom zouden ze zeggen dat je multi-GPU kaarten voor ultra nodig hebt, terwijl mijn mid-high end kaart van een vorige generatie kaarten het prima trekt? Uiteraard ervan uitgaande dat dat ook echt ultra was.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 20-10-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speelde ook op 1680x1050, met een GTX570. Ik heb benchmarks gedraaid en constant FRAPS aangehad om de framerate in de gaten te houden. Ik haalde, met alle settings maxed, 50 fps gemiddeld op Metro en 40 op Caspian Border. Als het medium settings zouden zijn dan hoop ik dat DICE het spel behoorlijk verder heeft geoptimaliseerd want anders is high op een 560ti niet meer normaal speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

ChojinZ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Wederom speculatie's. ;)

Aan de sheet twijfel ik niet. Maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat het tijdens de release er veel beter uit gaat zien.

[...]

Waarschijnlijk? ;)
Om eens en voor altijd duidelijkheid te hebben hierover (voordat de retail uitkomt;)) heb ik de vraag aan zh1nt0 gesteld van DICE. Ik ben benieuwd naar het antwoord:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

In de mail :-)

Beste klant,

Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
-Mach!- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Om eens en voor altijd duidelijkheid te hebben hierover (voordat de retail uitkomt;)) heb ik de vraag aan zh1nt0 gesteld van DICE. Ik ben benieuwd naar het antwoord:)
Kijk, zo wordt er hopelijk wat opgehelderd! _/-\o_

Begrijp me goed, ik zeg niet dat het niet beter wordt qua graphics maar ik durf ook niet met zekerheid te zeggen dat het er wel veel beter uit gaat zien. Ik zie iedereen roepen dat de graphics beter worden maar officieel (zover ik weet) is dat nooit naar buiten gebracht.

Uiteraard hoop ik zelf dat het er veel beter gaat uitzien. Maar of dat ook zo gaat worden... ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Zullen ze nog wat achter de hand hebben om te showen voor de release in het kader van een trailer of iets dergelijks? Als ze alle trailers die ze hebben gemaakt door elkaar mixen heb je al een
aardige trailer van 10+ minuten ofzo:P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Arnevld schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:53:

Beste klant,

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
Had deze e-mail ook ontvangen ja. Hoelaat is 8:59 CET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Dat had hij al een keer getwitterd en het is besproken tijdens de Q&A tijdens gamescom.

Ultra is hetzelfde als high en textures staan standaard op midium in alle settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:04

codex

Geen OpenAI agent :)

DJH schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Central European Time.

Onze tijd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

DJH schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Central European Time. Guess....

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
http://twitter.com/#!/repi/status/126461742216777730

AnneNatsuki Anne Natsuki
@
@DragonSpank @repi Ive pre ordered 28 copies of BF 3 so all my friends have no excuse to play COD this year end ;)
19 oktober

@repi
Johan Andersson
@AnneNatsuki @DragonSpank holy crap, I like it! :)

Woh 28 keer BF3 besteld! :D

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperflipNL schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:26:
http://twitter.com/#!/repi/status/126461742216777730

AnneNatsuki Anne Natsuki
@
@DragonSpank @repi Ive pre ordered 28 copies of BF 3 so all my friends have no excuse to play COD this year end ;)
19 oktober

@repi
Johan Andersson
@AnneNatsuki @DragonSpank holy crap, I like it! :)

Woh 28 keer BF3 besteld! :D
Als ik een van zijn vrienden was zou ik gewoon alsnog MW3 kopen. Heb je 2 leuke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Arnevld schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:53:

Beste klant,

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
Bedenk wel dat er staat dat:

De preload morgen begint.
Wij uiterlijk overmogen voor 8:59 CET een mail krijgen waarmee we kunnen preloaden.

Dus het kan goed zijn dat de preload periode al lang en breed begonnen is voordat je je mail krijgt waarmee je zelf kunt preloaden.

Wat ik er mee wil zeggen? Aub niet morgen meteen na start van de preload periode hier gaan vragen/mededelen dat je nog geen mail hebt gehad, het kan dus even duren. Alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
Maar goed dat ze een pre-load gaan beginnen. Heeft me een flinke tijd geduurd voordat ik die beta binnen kon halen aangezien de store gewoon overvol was :P Nu alleen nog wachten tot mn nieuwe systeem binnen is en dan zal het wel rond de 25e zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met je verjaardag Pannekook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:05:
Gefeliciteerd met je verjaardag Pannekook
haha..thanks :D

ontopic: dat gezwam over dat de graphics hetzelfde zijn met instellingen snap ik gewoon niet, wat maakt hij nou uit of je net wat mooiere lichtinval hebt dan de andere..natuurlijk is het mooier en realistischer maar erg belangrijk vind ik het persoonlijk ook niet. Dit heeft er misschien ook mee te maken dat ik nu toch een jaar of 2 achter lig met processor en dergelijke en ze gewoon niet op ultra kan spelen en het gewoon lelijk gewend ben :P

toch moet ik zeggen dat ik zelf amper verschil merkte wanneer ik graphics op low of ultra zetten...fps ging amper achteruit maar je zag toch wel verschil. wachten tot dat ie officieel uitkomt danmaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Sowieso zal de singleplayer veel indrukwekkender zijn als display van de engine. Vooral omdat hij, helaas, vrij scripted wordt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33
Sua schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:17:
Sowieso zal de singleplayer veel indrukwekkender zijn als display van de engine. Vooral omdat hij, helaas, vrij scripted wordt.
Wat ik op zich wel jammer vind. Natuurlijk is het makkelijker op epische momenten te (laten) beleven in de game, maar een stuk vrijheid zoals bij BC1 vind ik ook wel wat hebben.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pu.nl/nachtwacht/fifa-speelt-pes-van-de-mat
Tegelijkertijd met bovenstaand commentaar, bracht DICE terloops ook nog even een verse trailer van Battlefield 3 uit. In de video zien we flarden van alle negen multiplayer maps die de game rijk is, alsmede de eerste footage van ‘Back to Karkland’, het level dat exclusief verkrijgbaar is voor iedereen die Battlefield 3 pre-ordered!
Whahahahaha! New internet meme? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
cheiron schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:21:
[...]

Wat ik op zich wel jammer vind. Natuurlijk is het makkelijker op epische momenten te (laten) beleven in de game, maar een stuk vrijheid zoals bij BC1 vind ik ook wel wat hebben.
Als de MP goed en vrij is vind ik het niet zo erg om de SP scripted te hebben. Als dit zorgt voor een betere spel ervaring.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

madmaus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Als de MP goed en vrij is vind ik het niet zo erg om de SP scripted te hebben. Als dit zorgt voor een betere spel ervaring.
Ik persoonlijk ook niet omdat in dit geval het zo'n fraaie technical showcase wordt dat ik graag de mogelijkheden van de engine optimaal kan meekrijgen. Hoop ik.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33
madmaus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Persoonlijk eens hoor. Het enige "probleem" dat ik er mee heb is dat alle shooters nu het zelfde stramien volgen; je wordt ergens doorheen geleid, setpieces, zonder dat er een mogelijkheid is af te wijken.

BC1 week daar van af, en was daar zo een beetje de enige in.

Maar we dwalen af; ik ben ook mega-benieuwd naar de SP van BF3. Lekker knallen, verhaaltje meepakken, mooie dingen zien; laat maar komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Misschien is het jullie opgevallen dat de Beta nog steeds in Origin vermeld staat, aangezien dat helemaal geen nut meer heeft en alleen maar ruimte in neemt kun je hem zo 'verwijderen':
not sure if it was posted - i found way to remove bf3 beta from origin list:

edit C:\Users\All Users\Origin\InstalledGames.xml
line <Game gameID="71171" lastPlayed="1318249976" hidden="0" favorite="0"/>

change hidden to 1
Heb het zelf nog niet getest aangezien ik nu niet thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sagaris schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:41:
Misschien is het jullie opgevallen dat de Beta nog steeds in Origin vermeld staat, aangezien dat helemaal geen nut meer heeft en alleen maar ruimte in neemt kun je hem zo 'verwijderen':

[...]

Werkt (net gedaan), bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zo. Vanaf woensdag volgende week vrij tot maandag :D Vriendin gaat bij vriendin logeren... nog even wat blikken Monster halen en een zooi junkfood, en gaan.

Ik ga direct Support levelen. Was in de beta verslaafd aan LMG's. Vooral de M240B was echt een beest. Zodra die unlocked is met de juiste scope zal het allemaal op rolletjes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

yinx84 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:49:
Zo. Vanaf woensdag volgende week vrij tot maandag :D Vriendin gaat bij vriendin logeren... nog even wat blikken Monster halen en een zooi junkfood, en gaan.

Ik ga direct Support levelen. Was in de beta verslaafd aan LMG's. Vooral de M240B was echt een beest. Zodra die unlocked is met de juiste scope zal het allemaal op rolletjes gaan.
Nice, bij de LE krijg je meteen de Type 88 LMG erbij. Ben benieuwd of dat wat is. Die kun je dan ook meteen selecteren neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:41:

[...]

Je kan de beta gewoon deïnstalleren om ruimte te maken, want die paar regels code zullen vast je hardeschijf niet vol laten lopen.

Maar inderdaad is het vreemd / onnodig om het te laten staan, dus ik heb het ook maar even toegepast.
yinx84 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:49:

Inderdaad, ik ga ook beginnen met Support, al vond ik de M249 prettiger (voor CQB dan).

Het mooiste vind ik van de support class dat je heel veel kan doen tegen snipers, gezien suppresive fire ervoor zorgt dat snipers eigenlijk hulpeloos worden en af en toe raak je dan ook nog wat ;)

M'n 2de class zal waarschijnlijk Engineer worden, daarna Assault en pas als laatste Recon...

Hoewel ik het leuk vind om af en toe iemand van een afstand neer te halen, had ik in de beta nog niet het gevoel dat de class iets toevoegde aan het team (behalve spotten en schieten vanaf een afstand).
Persoonlijk ben ik dan wel iemand die graag ergens in een hoekje gaat zitten en alles opblaast met C4 e.d. maar houd er ook van om echt ondersteuning te geven aan het team (hetzij ammo, hetzij suppresive fire).

Maar misschien is de recon class wel genoeg aangepast om het (voor mij) interessant te maken om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:07:
[...]

Je kan de beta gewoon deïnstalleren om ruimte te maken, want die paar regels code zullen vast je hardeschijf niet vol laten lopen.

Maar inderdaad is het vreemd / onnodig om het te laten staan, dus ik heb het ook maar even toegepast.
Heb ik ook gedaan, hij staat ook niet meer op mijn PC, maar hij blijft wel in Origin staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Battlefield

And we're done! (@seeson @KevinJOLeary @TheJuiceMasta) #BF3 http://twitpic.com/72yowl

Afbeeldingslocatie: http://s1-05.twitpicproxy.com/photos/large/428241045.jpg

Ook nog n filmpje:

http://www.twitvid.com/ZSAEX

[ Voor 15% gewijzigd door Boagriuz op 20-10-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

oh wow, volgende week al joh :D

Op basis van de beta ga ik asap rushen naar de m416 op de medic en de sv98 op de recon. Daarna spelen met wat het meeste nodig is op het moment. Waarschijnlijk veel engineer en recon. Met Medic als derde en die meh support als laatste. Zodra ik de ump heb of zo :).

Recon gaat veel gespeeld worden denk. Lekker pushen door achter je team mates te blijven en die sv98 headshots blijven elke keer weer een lekker gevoel geven :) Verder vind ik dat er mijn weinig leuks is bij de recon class. Geen c4 meer, geen mortars, alleen 2 vage robotjes. Ik las wel dat je zo'n tracer ding kan unlocken oid zodat engineers met een stinger ook kunnen locken op het target waar je die laser op schijnt. Zou wel tof zijn als dit er in zit :)

Verder hoop ik meer "battlefield" spelers die wel weten dat 3 een med kit is en 4 de paddles. Want anders word het zelf veel medic spelen denk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ye-roon schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:37:
oh wow, volgende week al joh :D

Op basis van de beta ga ik asap rushen naar de m416 op de medic en de sv98 op de recon. Daarna spelen met wat het meeste nodig is op het moment. Waarschijnlijk veel engineer en recon. Met Medic als derde en die meh support als laatste. Zodra ik de ump heb of zo :).

Recon gaat veel gespeeld worden denk. Lekker pushen door achter je team mates te blijven en die sv98 headshots blijven elke keer weer een lekker gevoel geven :) Verder vind ik dat er mijn weinig leuks is bij de recon class. Geen c4 meer, geen mortars, alleen 2 vage robotjes. Ik las wel dat je zo'n tracer ding kan unlocken oid zodat engineers met een stinger ook kunnen locken op het target waar je die laser op schijnt. Zou wel tof zijn als dit er in zit :)

Verder hoop ik meer "battlefield" spelers die wel weten dat 3 een med kit is en 4 de paddles. Want anders word het zelf veel medic spelen denk :)
Laser designater is vooral leuk met vliegtuigen.
De laser guided missled van heli's en planes zouden target op de hele map moeten kunnen locken als iemand anders ze paint.
Ik ben alleen wel benieuwd of alleen de recon kan painten, of dat andere wapens met "lock" ook een target voor elkaar verzorgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Alleen de SOFLAM kan targets painten dus de recons hebben er een belangrijkere taak bij gekregen(lees:ze moeten meer spotten en meer painten) Wat het wel een stuk leuker maakt om recon te spelen. In bfbc2 was het easy en hoefde je alleen maar mortar strikes the doen en kon iedereen targets marken met de tracer dart nu is dat alleen voor de recon class

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het vaak wel ingewikkeld als spellen de rol van een class veranderen, nu dus dat recon moet gaan painten, hoewel het dan wel leuker wordt lijkt mij.

P.S. Gaat een GTX560 met X6 1090T en 8GB ram, goed kunnen draaien of moet ik daarvoor in een ander topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:10:
Ik vind het vaak wel ingewikkeld als spellen de rol van een class veranderen, nu dus dat recon moet gaan painten, hoewel het dan wel leuker wordt lijkt mij.

P.S. Gaat een GTX560 met X6 1090T en 8GB ram, goed kunnen draaien of moet ik daarvoor in een ander topic zijn.
:X

Niet opgevallen dat, als je een post doet in dit topic, er een hele groot lap tekst staat? Ik zou die nog maar eens lezen.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:10:

Je dient dit soort vragen in dit topic te stellen:

Het BF3 hardware topic

Succes!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, net overheen gelezen, dan ga ik daar maar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
furby-killer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:44:
[...]

Iedereen heeft het kunnen spelen bij de beta. En je kan aan iedereen met een HD5850 vragen dat het gewoon prima vloeiend speelde met ultra settings (had zelf alleen post-AA uitgezet omdat ik het irritant vind). Of ik 60 fps haalde? Geen idee, maakt me verder ook niet veel uit. Ook denk ik dat 60+ frames eerder 61 is dan 100, wat heeft EA erbij te winnen om systeem eisen te overdrijven?

En daar komt eigenlijk het hele probleem op neer, met mijn HD5850 haal ik nog geen eens de recommended eisen, granted ik speel dan wel op 1680x1050, maar wat heeft EA erbij te winnen om systeemeisen te overdrijven? Waarom zouden ze zeggen dat je multi-GPU kaarten voor ultra nodig hebt, terwijl mijn mid-high end kaart van een vorige generatie kaarten het prima trekt? Uiteraard ervan uitgaande dat dat ook echt ultra was.
Het draait niet "prima vloeiend" op ultra met een 5850.
Ik heb een 5850 (met i5 2500k en 8gb ram erbij) en op high haalde ik al geen 60 fps steady, meer rond de 40fps (1920x1200).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
En lees nou nog eens goed... Hij speelt op 1680x1050...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Avalaxy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:23:
En lees nou nog eens goed... Hij speelt op 1680x1050...
en jij gelooft dat die paar pixels zoveel fps maken?
Pagina: 1 ... 74 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien