• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet je mensen, het kan mij eigenlijk geen bal schelen of alle features zoals de commo rose er bij de release inzitten. Denk eens na, De eerste twee weken zal het vol met CoD noobs zitten die er gewoon niks van zullen bakken. Omdat de game niet geruild kan worden zullen ze wel blijven spelen en een aantal zal er wel goed in worden. Een groot deel zal dat niet doen en die worden het bush wookie army.

Dingen zoals een commo rose zijn dan redelijk nutteloos. Ik heb liever dat alle versies van de game gewoon goed werken dan features van een platform waarna DICE de andere laat stikken. Verder hebben de XBOX360 en PS3 even prioriteit omdat een patch er niet snel is bij een console. Dat duurt minimaal 2 weken en ik denk dat de eerste patches voor de PS3 en XBOX360 er al zijn en dat ze nu aan een tweede werken. Daarna komt de PC versie. Verder lijkt me een patch waarbij je de como rose en een paar simpele dingen erin patch niet moeilijk dus die kunnen best wel eens in een first day patch zitten of anders in de eerste week.

YouTube: NVIDIA LAN: VLOG #2 - This BF3 Build is Perfect

De gameplay lijkt in ieder geval gefixed. De bugs zijn dus weg en dat vind ik toch wel belangrijker dan een paar features die niet nodig zijn als je een goed team hebt. Goede spelers geven gewoon ammo of health, kraken die tank open en zijn geen bush wookie. Die commo rose is dan ook alleen relevant voor mindere spelers. Waardeloze idioten zullen je toch geen ammo of health geven en daar helpt niks tegen.

Er is gewoon een deadline voor BF3 en DICE haalt die toch wel even beter dan die andere game zijn laatste editie. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

JT888 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:18:
Mensen luister bij welke nieuwe game is een map wel meteen duidenlijk ?

Ik was ook aan het zoeken hoe en of wat maar ik vond Metro de eerste paar rondjes veel onduidenlijker.

En je weet een map als Caspian Border is gewoon vele malen groter er zitten niet voor niets zoveel voertuigen in.

Het hoort er gewoon bij leer de map kennen en het komt vanzelf goed beetje zeuren om niets vind ik.
Dit is een duidelijke map:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BF2%202011-10-11%2017-17-42-95.jpg
Alleen al het feit dat de map hier afgebeeld nauwelijks transparant is (in BF3 dus slecht gedaan), is goed.
Daarnaast kon je in BF2 zelfs de transparantie volledig uitzetten.
Nu heb je geen optie daarvoor.
Ook zijn team members duidelijk aangeduid.
En je ziet in welke richting je zelf kijkt. Op de minimap bij BF3 kon je dit nauwelijks zien.

Wat ik ook mis in BF3 is een mooi teamplay overzicht na elke match:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BF2%202011-10-13%2015-07-35-99.jpg
Daarnaast kan je ook niet rustig het scoreboard, etc bekijken na een match!
Doet me echt aan CoD denken. Je wordt namelijk geforceerd in de volgende match na een x aantal seconden (30 dacht ik?).

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2011 12:30 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]
Alleen al het feit dat de map niet transparant is zoals in BF3, is goed.
En je ziet in welke richting je zelf kijkt. Op de minimap bij BF3 kon je dit nauwelijks zien.

[afbeelding]
Daarnaast kan je ook niet rustig het scoreboard, etc bekijken na een match!
Doet me echt aan CoD denken. Je wordt namelijk geforceerd in de volgende match na een x aantal seconden (30 dacht ik?).
Nee, je wordt niet geforceerd te spawnen. Echter wisselt de map uiteraard wel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Nee, je wordt niet geforceerd te spawnen. Echter wisselt de map uiteraard wel.
Ik haal graag tussen matches wat te drinken of iets uit de koelkast.
Bij BF3 zou je dan uit de match gesmeten kunnen worden ("kicked for inactivity") omdat je lange tijd geen interactie hebt.
Dit heb ik al meegemaakt in de BF3 Beta.

En dit kan vervelend zijn als je graag speelt op een bepaalde populaire server. Moet je telkens terug naar Battlelog en hopen dat er een plekje is.

Het is geen ramp natuurlijk, maar toch jammer dat ze bij BF3 nu zo doen.
Namelijk én BF2, én BFBC2 werkten niet met dat systeem van automatisch joinen.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2011 12:37 ]

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:25:
Dingen zoals een commo rose zijn dan redelijk nutteloos. Ik heb liever dat alle versies van de game gewoon goed werken dan features van een platform waarna DICE de andere laat stikken.
..
De gameplay lijkt in ieder geval gefixed. De bugs zijn dus weg en dat vind ik toch wel belangrijker dan een paar features die niet nodig zijn als je een goed team hebt. Goede spelers geven gewoon ammo of health, kraken die tank open en zijn geen bush wookie. Die commo rose is dan ook alleen relevant voor mindere spelers. Waardeloze idioten zullen je toch geen ammo of health geven en daar helpt niks tegen.
Commo Rose redelijk nutteloos/Commo Rose alleen relevant voor mindere spelers. :X
Waar heb je het over? 8)7

Heb je wel eens BF2 gespeeld? En weet je wel hoe een Commo Rose werkt?

Ik wil om ammo kunnen roepen, zonder mijn focus op de enemy te verliezen.
Ik wil om een medic kunnen schreeuwen als ik direct een nodig heb. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst een medic midden in mijn beeldscherm moet hebben om deze te kunnen roepen??

De functies die een Commo Rose én Way Points markers kunnen bieden, zijn mijn inziens erg belangrijke elementen die zeker thuishoren in een Teamplay based game die BF3 pretenteert te zijn.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• DaniëlWW2
  • Niet online
Indy91 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:46:
[...]

Commo Rose redelijk nutteloos/Commo Rose alleen relevant voor mindere spelers. :X
Waar heb je het over? 8)7

Heb je wel eens BF2 gespeeld? En weet je wel hoe een Commo Rose werkt?

Ik wil om ammo kunnen roepen, zonder mijn focus op de enemy te verliezen.
Ik wil om een medic kunnen schreeuwen als ik direct een nodig heb. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst een medic midden in mijn beeldscherm moet hebben om deze te kunnen roepen??

De functies die een Commo Rose én Way Points markers, zijn mijn inziens een erg belangrijke elementen die zeker thuishoren in een game die pretenteert Teamplay te bevorderen.
Ik geef je gewoon die ammo of die health zonder dat iemand het hoeft de vragen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Indy91
[...]
Die Topscores tabblad miste ik ook. Vond ik nochtans leuk te weten wie de beste squad was, de beste persoon per kit was, de beste teamplayers e.d.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:37:
Ik haal graag tussen matches wat te drinken of iets uit de koelkast.
Bij BF3 zou je dan uit de match gesmeten kunnen worden ("kicked for inactivity") omdat je lange tijd geen interactie hebt.
Dit heb ik al meegemaakt in de BF3 Beta.
Terecht natuurlijk, ophoepelen met die mensen die even een tijd weg zijn om wat te drinken te halen of wat anders. Als je pauze wilt stop je het spel maar of je schiet op. Ik heb geen zin om met 5 man minder aan te vallen omdat die toevallig wat te drinken willen halen en daardoor even niet mee spelen. Zeker als je halve squad weg is dan is dat behoorlijk vervelend.
Doe je bij een voetbal wedstrijd toch ook niet? Van het veld lopen om even wat te drinken te halen en een broodje te maken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:46
http://battlefieldo.com/time/

Nog een kleine 2 weken. Ben zo benieuwd!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 15-10-2011 13:00 ]

Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Terecht natuurlijk, ophoepelen met die mensen die even een tijd weg zijn om wat te drinken te halen of wat anders. Als je pauze wilt stop je het spel maar of je schiet op. Ik heb geen zin om met 5 man minder aan te vallen omdat die toevallig wat te drinken willen halen en daardoor even niet mee spelen. Zeker als je halve squad weg is dan is dat behoorlijk vervelend.
Doe je bij een voetbal wedstrijd toch ook niet? Van het veld lopen om even wat te drinken te halen en een broodje te maken?
:D

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:54:
[...]Doe je bij een voetbal wedstrijd toch ook niet? Van het veld lopen om even wat te drinken te halen en een broodje te maken?
Leuk van je om zo'n vergelijking van een spel met de echte wereld te maken :9
In de echte oorlog ga je ook niet zomaar iets te eten/drinken halen, dus dat mag ik BF ook niet!
In FIFA bijvoorbeeld is er een wachttijd van 40 seconden tussen de helften, erg vaak is het dan dat ik snel nog iets ga drinken. Probleem mee? Dan moet je maar geen online games spelen. Er zijn tig speler gerelateerde ergernissen in zowat elk multiplayer spel, je moet er maar mee leren leven dat sommige mensen even van hun beeldscherm weg willen tussen de rondes heen, lijkt me nog een van de minder grote 'ergernissen' in het spel.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-10 15:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wake Island zou toch ook in Battlefield 3 komen?

• DaniëlWW2
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:01:
B2K pack. ;)

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
apNia schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:01:
In het Back To Karkand dlc-pack. Gratis voor limited edition eigenaars, ik heb gelezen dat de dlc meteen na release beschikbaar is maar not sure.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Ik geef je gewoon die ammo of die health zonder dat iemand het hoeft de vragen. ;)
Sterker nog, ookal hoef je geen ammo, je krijgt het toch :D

• DaniëlWW2
  • Niet online
DJH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:03:
[...]

Sterker nog, ookal hoef je geen ammo, je krijgt het toch :D
Doe ik ook.
Spawn>hier heb je ammo. :P

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-11 07:18
Nou danielWW2 dat werkt alleen in een perfecte wereld.
ik moest in de beta ( en al helemaal in bfbc2 ) vaak genoeg achter een assault / medic klasse aanrennen terwijl ik half dood was
en ze snapte maar niet wat ik wou.....
als ik een menu had ik 2x op I need a medic ! geroept en dan is het toch een stuk duidelijker

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
2 weken wachten duurt echt lang. :(

Voor mensen die hun Origin nickname willen veranderen:

blijkbaar kan dit toch via een bizarre workaround!

Wel 2 vereisten:
- je moet iPhone (iPod touch werkt ook?) hebben
- je moet dan Scrabble Free ( :+ ) voor iOS downloaden

Hilarisch dat het zo wel werkt, terwijl EA support chat soms zegt dat dit niet mogelijk is.
I've seen a lot of people complaining about Battlefield 3 using your Origin ID. If you set your Origin ID before realizing what it was going to be used for it is actually pretty easy to change if you have an iOS device.
Simply download Scrabble Free for iOS and then log in with your Origin account. Once you've logged in go to settings (the little gear in the bottom left corner) and then click on "Edit Account" and there you go. You can change your username to something you are more comfortable with.
EDIT: 1337WeeMan confirms that the Android version also allows you to change your Origin ID.
EDIT2: Many people are saying "Scrabble Free isn't available in country X's App Store". If there are any other EA mobile games in your App Store that allow you to log in with your Origin ID it is possible that they will also allow you to change your username.
EDIT3: Cross-posted to /r/gaming http://www.reddit.com/r/g...to_change_your_origin_id/
EDIT4: JifferRiffic created an image to show exactly what you need to do http://i.imgur.com/nTIrV.jpg http://www.reddit.com/r/b...ge_your_origin_id/c2rej11
http://www.reddit.com/r/b...to_change_your_origin_id/

• osmosis
@Asgaro.
ik denk dat EA/DICE niet zooo achterlijk is dat dit de enigste manier is @ launch om je nickname te veranderen.
zullen we maar gewoon even 2 weken afwachten en zien wat er gebeurd ? :P

* Btw de main theme i like ! doet me dnken aan een mixje van bf2 met bf1942 en iets nieuws

[ Voor 19% gewijzigd door osmosis op 15-10-2011 13:13 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
jterpstra schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:09:
Nou danielWW2 dat werkt alleen in een perfecte wereld.
ik moest in de beta ( en al helemaal in bfbc2 ) vaak genoeg achter een assault / medic klasse aanrennen terwijl ik half dood was
en ze snapte maar niet wat ik wou.....
als ik een menu had ik 2x op I need a medic ! geroept en dan is het toch een stuk duidelijker
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:25:
Weet je mensen, het kan mij eigenlijk geen bal schelen of alle features zoals de commo rose er bij de release inzitten. Denk eens na, De eerste twee weken zal het vol met CoD noobs zitten die er gewoon niks van zullen bakken. Omdat de game niet geruild kan worden zullen ze wel blijven spelen en een aantal zal er wel goed in worden. Een groot deel zal dat niet doen en die worden het bush wookie army.
Ik denk dat je met of zonder commo rose niet veel teamplay uit hun zal halen. :+

• osmosis
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

[...]

Ik denk dat je met of zonder commo rose niet veel teamplay uit hun zal halen. :+
Kijk iedereen krijgt punten voor ammo / medic dus dat motiveert ze wel genoeg
maar vaak zijn mensen te geconcentreerd bezig met van alles en nog wat dat ze totaal niet letten op de team mate achterhun. tot dat ze geschreeuw horen " I NEED A MEDIC !!! " ze draaien zich 85 % van de keren om en droppen wat shit voor je.
Heb je wel bf2 gespeelt eigenlijks ?

• DaniëlWW2
  • Niet online
jterpstra schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Kijk iedereen krijgt punten voor ammo / medic dus dat motiveert ze wel genoeg
maar vaak zijn mensen te geconcentreerd bezig met van alles en nog wat dat ze totaal niet letten op de team mate achterhun. tot dat ze geschreeuw horen " I NEED A MEDIC !!! " ze draaien zich 85 % van de keren om en droppen wat shit voor je.
Heb je wel bf2 gespeelt eigenlijks ?
Nope, ligt te verstoffen in mijn steam libery.
Ik wil het wel spelen maar ik heb tentamens. (gelukkig zijn die op 24 en 25 october) _/-\o_

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:04
Hmm, als ik zo die samples hoor, is het totaal anders dan wat ik ervan verwacht had. Ik had meer epische filmmuziek verwacht :P

Doet me een beetje denken aan Tron Legacy muziek.

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 15-10-2011 13:18 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Hmm, als ik zo die samples hoor, is het totaal anders dan wat ik ervan verwacht had. Ik had meer epische filmmuziek verwacht :P
Het moet nog in contrast. Een gemiddeld soundtrackje is gewoon niet epic zonder dat je de game erbij hebt.
De uitzondering is eigenlijk MW2. Helaas was het enige goede aan die game de soundtrack. 8)7

• osmosis
wat ik een top soundtrack vond van een game.
is van crysis 2
YouTube: Crysis 2 OST - Insertion

Zo epic! maar wat wil je ook als je hans zimmer aanboord hebt

• vinom
Dat klinkt inderdaad al beter, maar ik mis gewoon de instrumenten bij BF3 die juist film/game muziek zo tof maken.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:05

M2M

medicijnman

jterpstra schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:22:
wat ik een top soundtrack vond van een game.
is van crysis 2
YouTube: Crysis 2 OST - Insertion

Zo epic! maar wat wil je ook als je hans zimmer aanboord hebt
echt goede muziek heb ik sinds red alert niet meer gehoord.

dit dus:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Tb-gI_pFog0]

-_-

Exbloder schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:00:
Leuk van je om zo'n vergelijking van een spel met de echte wereld te maken :9
In de echte oorlog ga je ook niet zomaar iets te eten/drinken halen, dus dat mag ik BF ook niet!
En daarom noem ik dus expres niet oorlog maar een andere vorm van teamspel waarbij het ook niet gewaardeerd wordt als een speler een paar minuten weg is.
In FIFA bijvoorbeeld is er een wachttijd van 40 seconden tussen de helften, erg vaak is het dan dat ik snel nog iets ga drinken. Probleem mee? Dan moet je maar geen online games spelen. Er zijn tig speler gerelateerde ergernissen in zowat elk multiplayer spel, je moet er maar mee leren leven dat sommige mensen even van hun beeldscherm weg willen tussen de rondes heen, lijkt me nog een van de minder grote 'ergernissen' in het spel.
Je hebt ruim een minuut te tijd voor je gekickt wordt wegens inactiviteit, als dat niet lang genoeg is stop je het spel toch gewoon om later verder te gaan? Het is dat typische 'ikke ikke' gedrag. Geen rekening houden met je medespelers maar gewoon lekker inactief zijn zonder dat iemand jou plek in kan nemen. Je brengt je team zo in het nadeel, dan is het logisch dat je daarvoor een kick krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Het moet nog in contrast. Een gemiddeld soundtrackje is gewoon niet epic zonder dat je de game erbij hebt.
De uitzondering is eigenlijk MW2. Helaas was het enige goede aan die game de soundtrack. 8)7
Ik vind de Singleplayer ook wel goed in alle CoD's.
Ja, ook in de laatste casual friendly edities. :P
Over the top is het zeker, maar voor SP mag dit wel. Ook zijn de omgevingen altijd zeer gevarieerd.
Niet dat ik de games daarom koop... Je weet wel wat ik bedoel O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2011 13:36 ]

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

En daarom noem ik dus expres niet oorlog maar een andere vorm van teamspel waarbij het ook niet gewaardeerd wordt als een speler een paar minuten weg is.

[...]

Je hebt ruim een minuut te tijd voor je gekickt wordt wegens inactiviteit, als dat niet lang genoeg is stop je het spel toch gewoon om later verder te gaan? Het is dat typische 'ikke ikke' gedrag. Geen rekening houden met je medespelers maar gewoon lekker inactief zijn zonder dat iemand jou plek in kan nemen. Je brengt je team zo in het nadeel, dan is het logisch dat je daarvoor een kick krijgt.
Je weet ook dat het maar een spelletje is? en dat mensen het spelen ter ontspanning? tenminste ik speel het omdat IK het leuk vind dat een ander geen 10 seconden langer kan wachten omdat ik nog een biertje uit de koelkast trek is niet mijn probleem.Ik ben het eens met het teamwork verhaal maar ik denk dat 9 van de 10 servers toch al geen teamplay zal zijn en iedereen voor zichzelf speelt (zoals in elke BF game die ik tot nu toe gespeeld heb) Een server waar ik meteen gekickt word na de start van een ronde zal ik ook niet veel te vinden zijn

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
vinom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Doet me een beetje denken aan Tron Legacy muziek.
Tron Legacy en de soundtrack van Terminator 2. Vooral het begin :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik kreeg ineens weer flashbacks naar de slagvelden van BF1942 op lan parties van jaren terug :D

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

[afbeelding]
Alleen al het feit dat de map hier afgebeeld nauwelijks transparant is (in BF3 dus slecht gedaan), is goed.
Exactly! _/-\o_

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vrij matig vind ik eigenlijk, er sinds 1942 is er niet echt een goede soundtrack meer geweest voor Battlefield.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Vind die muziek niet boeiend, is geen enkele vorm van detail in te vinden. Gewoon dezelfde elektronische geluidjes achter elkaar. Is niet eens echt muziek te noemen.
In Battlefield 2 had je nog echte muziek waarbij nog instrumenten te onderscheiden waren.

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:09:

Voor mensen die hun Origin nickname willen veranderen:

blijkbaar kan dit toch via een bizarre workaround!

Wel 2 vereisten:
- je moet iPhone (iPod touch werkt ook?) hebben
- je moet dan Scrabble Free ( :+ ) voor iOS downloaden

Hilarisch dat het zo wel werkt, terwijl EA support chat soms zegt dat dit niet mogelijk is.

[...]

http://www.reddit.com/r/b...to_change_your_origin_id/
Hulde, het werkt! Eindelijk een fatsoenlijke naam :) (nu m'n tweakers account nog :P)

Het lijkt me trouwens erg nuttig om dit in de OP te zetten.

/Edit:
@Hieronder, I know. Was altijd wat lui om het te veranderen ;). Zal er direct wel even achteraan gaan, is dat ook eindelijk eens gefixt :)

/Edit2: Ah, zie dat het veranderd is nu :)

[ Voor 12% gewijzigd door PetersNL op 15-10-2011 14:27 ]

Tweakers account kan je volgens mij gewoon laten wijzigen door een post in het daarvoor bestemde subforum aan te maken.

Edit: Staat ook in de OP onder multiplayer.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2011 14:21 ]

• vinom
Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:09:
Vind die muziek niet boeiend, is geen enkele vorm van detail in te vinden. Gewoon dezelfde elektronische geluidjes achter elkaar. Is niet eens echt muziek te noemen.
In Battlefield 2 had je nog echte muziek waarbij nog instrumenten te onderscheiden waren.
Ik denk dat er geen enkel instrument aan te pas is gekomen...helaas.
http://battlefieldo.com/l...-5-bf3-maps-nvidia-lan-6/

Om (als ik juist gerekend heb) 22 uur Nederlands/Belgische tijd is er een podcast.
Vanop de USS Hornet, waar momenteel nVidia LAN party bezig is.
5 MP maps worden er getoond en filmen ervan is toegestaan.
Enkel de PC versie wordt er gespeeld.
Hopelijk wordt er dus ook gameplay getoont, naast de Q&A. :)

Beelden van het LAN event:
YouTube: Kanaal van oplim77
en
YouTube: Kanaal van NextGenTactics

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
M2M schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

echt goede muziek heb ik sinds red alert niet meer gehoord.

dit dus:
[video]
Dit nummer is ook echt one of a kind! Krijg gelijk zin in RA2 :P

Ik vind bij het BF3 nummer wel mooi dat ze het originele BF1942 deuntje erin hebben gehouden, alleen dan in een modern jasje :)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Verwijderd

Moet je als PS3 gamer ook een Origin account hebben?
A couple of days ago we reported about a User on Reddit, who found a way to actually change your Origin ID through the EA Scrabble Game for iOS or Android Systems. A lot of people still don’t have such a Smartphone, so another User on Reddit wrote a small Application you can use on your Windows PC to change your Origin ID. Before you say “why should i put my password in some application someone wrote on the internet”, we can assure you, it won’t steal your password or Account Data. The application itself uses the EA Android API to sent the commands to change your Origin ID. The Author was also kind enough to release the Source code of this tool. So if you still have concerns using it, you can check the source and just compile it yourself.
http://battlefieldo.com/origin-id-changer-windows/
Bizar dat EA geen optie biedt om je username te veranderen, en dat de customer het zelf maar moet uitzoeken. 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:00:
Moet je als PS3 gamer ook een Origin account hebben?
Nee :)

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2011 16:05 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Eindelijk mijn originname aangepast hehe! Heb ik de hele middag zitten kloten met een android virtual machine komt opeens die tool uit ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

[...]

Ik ga wel eens plassen tussen de matches door, en dan ben ik 30 seconden later weer in de game. Ik denk dat de mensen waarmee ik speel het mij niet kwalijk nemen hoor...

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:14:
Ik ga wel eens plassen tussen de matches door, en dan ben ik 30 seconden later weer in de game. Ik denk dat de mensen waarmee ik speel het mij niet kwalijk nemen hoor...
Nee maar daar doe je dan ook geen minuut over lijkt me. Je hebt tussen matches door ruim een minuut de tijd voor zulke dingen. Dat je daarna gekickt wordt lijkt me niet meer dan logisch.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-11 17:01
TheKillingBean schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Tron Legacy en de soundtrack van Terminator 2. Vooral het begin :)
Vond Tron Legacy persoonlijk één van de vetste films allertijden en ook één van de meest aansprekende soundtracks hebben, maar goed, die film was dan ook wel über futuristisch in tegenstelling tot BF3... Qua muziek heb ik er niks op tegen, qua match met het spel weet ik het nog niet...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:20:
[...]

Nee maar daar doe je dan ook geen minuut over lijkt me. Je hebt tussen matches door ruim een minuut de tijd voor zulke dingen. Dat je daarna gekickt wordt lijkt me niet meer dan logisch.
Even snel score kijken -> plassen -> outfit kiezen -> verder spelen. Dan is de standaard tijd meestal wel al voorbij.

Maar op de consoles wordt je gelukkig pas na een minuut of 5 gekicked.

Sorry dat de nieuwe pagina begint met een plas-post ;)

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 15-10-2011 17:32 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Adante schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 03:45:
Als je even leest zie je duidelijk staan dat het niet over meteen de map uit je hoofd kennen, het probleem is dat de mini-map (en overzicht van de gehele map als je op m drukt) gigantisch onoverzichtelijk is. Ten eerste is hij veel te doorzichtig, dus buiten kan je hem niet gebruiken. Ten tweede kan je helemaal NIKS uitmaken uit de blokjes op de map, ten derde is het zichtveld veel te klein. Met de minimap zie je meteen 5m² van de map, met de "volledige" map is dat toch zeker wel een vierkante meter of 10..

Welke map het dan wel goed zat? Poe, letterlijk elke game die ik heb gespeeld die over een minimap beschikte.
Klopt ik had verkeerd gelezen ik dacht dat het over de Caspian Border map zelf ging :+ niet over de minimap :F

[ Voor 62% gewijzigd door JT888 op 15-10-2011 17:58 ]

Verwijderd

Ik heb de PS3 versie van BF3 (Limited Edition) gekocht op Amazon.co.uk. Ik snap echter niet of ik nou de map pack hierbij krijg of niet.

Hieronder een link ter extra informatie:
http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1318694401&sr=8-1

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Vroeg mij nog een paar dingen af...

Wij spelen regelmatig een LAN, dan met man of 14 op 1 switch met 1 internet naar buiten zo'n beetje 25 mbit denk ik...

Black ops kon het aan dat wij allemaal joinden online en konden zo zonder problemen allemaal spelen...

Vraag - Gaat dat ook met BF3 lukken?? :Y

Andere vraag: weet iemand of je straks in de release build van BF3 granaten kan cooken? })

:-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:00:
Ik heb de PS3 versie van BF3 (Limited Edition) gekocht op Amazon.co.uk. Ik snap echter niet of ik nou de map pack hierbij krijg of niet.

Ik zou eens links boven op de hoes op die link kijken.

Of googlen op BF3 Limited Edition.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

PiRiVi schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:10:
Vroeg mij nog een paar dingen af...

Wij spelen regelmatig een LAN, dan met man of 14 op 1 switch met 1 internet naar buiten zo'n beetje 25 mbit denk ik...

Black ops kon het aan dat wij allemaal joinden online en konden zo zonder problemen allemaal spelen...

Vraag - Gaat dat ook met BF3 lukken?? :Y
Lijkt me geen probleem. Ik weet niet of er al mensen zijn die het met de bèta geprobeerd hebben, maar met 25 Mbit heb je ruim genoeg bandbreedte. Zolang Origin het pikt dat er meerdere mensen inloggen op 1 ipadres -wat ook wel zo zal zijn- dan is er geen probleem.
Andere vraag: weet iemand of je straks in de release build van BF3 granaten kan cooken? })
Er is al een aantal keer over gesproken in dit topic. Tip: rechtsboven zoeken in 'dit topic' op 'cooken' ;)
Het zat al niet in de bèta en ga er maar vanuit dat het ook niet in de release komt. Je kunt in BF3 wel een quick throw doen, maar echt cooken is dat niet natuurlijk.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:33:
http://battlefieldo.com/l...-5-bf3-maps-nvidia-lan-6/

Om (als ik juist gerekend heb) 22 uur Nederlands/Belgische tijd is er een podcast.
Vanop de USS Hornet, waar momenteel nVidia LAN party bezig is.
5 MP maps worden er getoond en filmen ervan is toegestaan.
Enkel de PC versie wordt er gespeeld.
Hopelijk wordt er dus ook gameplay getoont, naast de Q&A. :)

Beelden van het LAN event:
YouTube: Kanaal van oplim77
en
YouTube: Kanaal van NextGenTactics
Chill, ga kijken of ik die podcast vanavond kan bekijken!
---------------------------
Volgens mij is de HUD voor de final trouwens wel op een paar dingen verbeterd, zie plaatje hieronder om te zien wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/2038/foto1ku.png

• DaniëlWW2
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G7OL6ahKcH8&feature=feedu]

In ieder geval zijn de bugs en netcodering gefixed. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-10-2011 19:10 ]

ProfoundValue schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:09:
[...]

Chill, ga kijken of ik die podcast vanavond kan bekijken!
---------------------------
Volgens mij is de HUD voor de final trouwens wel op een paar dingen verbeterd, zie plaatje hieronder om te zien wat ik bedoel:

[afbeelding]
Ik hoop dat het geen echte podcast is. Want dat betekent: geen video, wel audio...
Zou wel jammer zijn dat ze geen gameplay tonen. Wait and see dus :)

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Just to clarify so no one gets the wrong impression. We will not be showing gameplay from the event, but we will be talking with multiple battlefield veterans who are there right now about the new maps in depth + changes since the beta. Also the German Battlefield Community Manager will join. We will be taking questions via the chat.
http://forums.electronicarts.co.uk/20131475-post32.html

Helaas, no footage.
/fail *O*
Dus het heeft geen nut om te luisteren. We zullen wel morgenvroeg mooi transcript kunnen lezen met de interessantste zaken.

• vinom
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:10:
[video]

Ik heb er zin in, NGT en Colin zijn echt reuze positief erover :D

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 12:21
Heb EA ook gecontacteerd vanwege Originnaam verandering, ze zeiden tegen mij dat ze dit nu ook op hun site gaan aanbieden.

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
[video]

Netcodering hoeft natuurlijk niet, iedereen speelt daar op het zelfde netwerk beetje raar als je daar last hebt van lag. :+ En ja ik heb de video gezien maar alsnog iedereen speelt op high end pc's en er ligt daar waarschijnlijk een beest van een connectie naar dat schip daarnaast zal iedereen wel ongeveer dezelfde ping hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door bloodlynx op 15-10-2011 19:39 ]

bloodlynx schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:32:
[...]

Netcodering hoeft natuurlijk niet, iedereen speelt daar op het zelfde netwerk beetje raar als je daar last hebt van lag. :+
Video niet gekeken he? Welliswaar op hetzelfde netwerk maar die server staat wel heel eindje verderop. Natuurlijk wel allemaal min of meer dezelfde ping, maar toch, zeker geen sub 5ms LAN netwerk.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2011 19:35 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
bloodlynx schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:32:
[...]

Netcodering hoeft natuurlijk niet, iedereen speelt daar op het zelfde netwerk beetje raar als je daar last hebt van lag. :+
Ik heb kennelijk weer iets doms gezegd. 8)7
In mijn verdediging, ik studeer Geschiedenis. :P

Y U NO RELEASE GAMEPLAY FOOTAGE? >:D
DarkAsgaro 22 minuten geleden

@DarkAsgaro They have it on strict lockdown at the moment.
oplim77 18 minuten geleden

Antwoord, bij filmpje dat DanielWW2 postte, YouTube: NVIDIA LAN: VLOG #3 - Rare Yogscast Sighting

• vinom
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:41:
Y U NO RELEASE GAMEPLAY FOOTAGE? >:D
DarkAsgaro 22 minuten geleden

@DarkAsgaro They have it on strict lockdown at the moment.
oplim77 18 minuten geleden

Antwoord, bij filmpje dat DanielWW2 postte, YouTube: NVIDIA LAN: VLOG #3 - Rare Yogscast Sighting
Ik dacht al dat jij dat was, ik las die comment ook :P
Kom maar op met nog meer video's :D
vinom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:41:
[...]

Dat is nog eens epische muziek :D
Niets verslaat dit! :o

Die comments zijn ook hilarisch!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:43:
[...]

[video]
Dat geloof ik wel. ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

beany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:22:
Wat mij betreft helemaal geen map! Het is VEEL leuker om al rond lopend je weg te moeten zoeken. Herkenningspunten onthouden en aanspraak te moeten maken op je orientatievermogen. En als er dan een map in moet zitten, dan een 'papieren' map die je in je virtuele hand houd. Dan wordt kaartlezen ook nog een kunde! En als je dat niet lukt, mag je altijd de kaart meedraaien naar het punt waar je naar kijkt ;)

Eigenlijk dus zoals we 10 jaar geleden door het echte leven liepen/reden -> zonder TomTom, op gevoel of met papieren kaart!
You sir! are ready for ArmA II :*)

Daar werkt het zo ongeveer + je hebt een kompas 8) Inderdaad erg gaaf, maar past totaal niet bij de snelheid van een gemiddeld Battlefield potje helaas...

Ik zag net de screenshots van "NOSHAHR CANALS" en die 2 screenshots lijken wel een remake van 2 aparte Special Forces maps en dan nog effe aan elkaar geplakt :o
Kan leuk zijn, maar soms ook vreselijk irritant als je in een slecht team zit !! Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:59

steveman

Comfortabel ten onder

nero355 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:15:
[...]

You sir! are ready for ArmA II :*)

Daar werkt het zo ongeveer + je hebt een kompas 8) Inderdaad erg gaaf, maar past totaal niet bij de snelheid van een gemiddeld Battlefield potje helaas...

Ik zag net de screenshots van "NOSHAHR CANALS" en die 2 screenshots lijken wel een remake van 2 aparte Special Forces maps en dan nog effe aan elkaar geplakt :o
Kan leuk zijn, maar soms ook vreselijk irritant als je in een slecht team zit !! Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Pff kompas! Nieuwerwetse meuk!

In Operation Flashpoint zat een missie waarbij je aan de hand van de Poolster naar het zuiden moet navigeren :D Sterretje opzoeken in de virtuele nachthemel, 180-ish graden draaien en lopen maar :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Ik kijk vooral uit naar TEHRAN HIGHWAY.
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/MP003_2D00_1_2D00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/MP003_2D00_350.jpg

Een night map zal echt mooi zijn met Frostbite 2.
Wel jammer dat er slechts 1 night map is bij release. Gelukkig kan je ze spelen in alle modes: conquest, rush, tdm, etc.
Zal mooi zijn om mensen met flashlights rond te zien lopen, en dan nog die muzzle flash van schietende wapens. :9~
Maar ik speel altijd met surpressor op. Mijn muzzle flash zul je dus niet zien ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2011 20:33 ]

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik vind het jammer dat er in alle maps vrijwel alleen maar grote gebouwen zitten, of geen gebouwen. Dus weinig instortend gebeuren a la BF:BC2. Ik vind het altijd zo gaaf dat als je als attacker een mcom heb overgenomen, en je spawnt in het nieuwe gebied je een volledig verwoest dorpje/verzameling huizen achterlaat. Af en toe heb ik ook wel zo iets van: je zou er maar wonen. Da's niet fijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online
The_Double schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:37:
Ik vind het jammer dat er in alle maps vrijwel alleen maar grote gebouwen zitten, of geen gebouwen. Dus weinig instortend gebeuren a la BF:BC2. Ik vind het altijd zo gaaf dat als je als attacker een mcom heb overgenomen, en je spawnt in het nieuwe gebied je een volledig verwoest dorpje/verzameling huizen achterlaat. Af en toe heb ik ook wel zo iets van: je zou er maar wonen. Da's niet fijn.
Dat hebben ze expres gedaan omdat in BFBC2 mensen de gebouwen platmaaiden waarna de attackers geen kans meer hadden. Om die redenen zij MCOM's ook niet meer in verwoestbare gebouwen en kan je MCOM's niet meer opblazen.

• Ondskapt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 14:11

Ondskapt

Draco Sit Mihi Dux

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:00:

Limited Edition Content

Battlefield 3 - Limited Edition features the digital expansion pack Battlefield 3: Back to Karkand at no extra charge. This themed multiplayer expansion pack includes four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more.

Staat in je eigen link.
Dussss.........

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik ga die slangmens bug wel missen. :D
Zelden zo gelachen om een bug.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:43:
[...]

[video]
Mag ik u hartelijk danken ?!!

Wat een epische muziek maakt die groep !
Vele nummers zocht ik al jaren...
Duizend maal dank _/-\o_
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:40:
[...]

Ik ga die slangmens bug wel missen. :D
Zelden zo gelachen om een bug.
offtopic:
Die nek is niet geheel onmogelijk :P. MJ's nek tijdens een moonwalk scheen het te kunnen.
YouTube: Michael Jackson Moonwalk collection
http://nl.reddit.com/r/vi...es_the_moonwalk_i/c2roc82

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Skybullet schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

Mag ik u hartelijk danken ?!!

Wat een epische muziek maakt die groep !
Vele nummers zocht ik al jaren...
Duizend maal dank _/-\o_
Ur welcome :)
Vinom zocht het ook heb ik vernomen via PM.
Inderdaad, veel bombastische muziek dat die groep maakt, echt nice!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De stream gaat over enkele ogenblikken starten luitjes, luisteren jullie mee?

http://nl.twitch.tv/battlefieldo

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• DaniëlWW2
  • Niet online
Donnie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:59:
De stream gaat over enkele ogenblikken starten luitjes, luisteren jullie mee?

http://nl.twitch.tv/battlefieldo
Die mensen in die chat zijn achterlijk. :+
GTX 260 kan high aan etz.

Edit: deze is wel memorabel. 8)7

just get 2x 5770 those are the same as 6770 and cost 50 dollar a piece, thats 100 bucks matching 580GTX performance HAH!

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-10-2011 22:32 ]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Minimap en mega map zoals ze het in de podcast noemen is nu super zeggen ze, meer als in bf2, goed nieuws dus!

EDIT: EB Games Expo Battlefield 3 Presentation Video http://dlvr.it/qsCr6

[ Voor 25% gewijzigd door Donnie op 15-10-2011 22:30 ]

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
en de squads zijn ook beter nu dan beta
:)

• DaniëlWW2
  • Niet online
En de Javelin is kennelijk net zo sterk als de RPG 7. :'(

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
http://www.ustream.tv/channel/geforce-lan-6-live

Komt nu Johan Andersson van DICE.

[ Voor 27% gewijzigd door Jesh op 15-10-2011 22:41 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Hmmm, zo'n dude van DCRU zei dat de servers in LA stonden (Paar honderd KM verderop) en kennelijk zijn dus de problemen met netcode grotendeels gefixed. Laten we het hopen. Zelfde geldt voor het random achter obstakels blijven hakken. Ook nog een heel stuk over dat je in één keer werd gesingleshot.... (Zelf op TS ook regelmatig gevraagd hoe vaak ik daadwerkelijk was beschoten... Wat voor hen een compleet mag was, voelde voor mij aan als single shot)

Oh well, leuk om even naar te luisteren. Chat hoef je niet te volgen aangezien er vragen worden gesteld die al weken bekend zijn... Etc etc.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:30:
En de Javelin is kennelijk net zo sterk als de RPG 7. :'(
Das wel kut, wat is dan zijn voordeel? Kan locken op tanks? Ook wel handig, en kan begrijpen dat ze hem dan niet sterker maken (aan andere kant, jav hoort zich van bovenaf op een tank te laten vallen, met zelfde damage moet hij dan wel meer schade doen), maar zou nog wel ééntje willen die wel meer schade doet.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
[video]

De netcode wordt pas vervelend als er iemand met een verschrikkelijke latency jouw server joint, dat die gast zegt dat het op een lan met alleen maar goeie verbindingen goed werkt zegt natuurlijk niets.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Adanteh
haarbal schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

De netcode wordt pas vervelend als er iemand met een verschrikkelijke latency jouw server joint, dat die gast zegt dat het op een lan met alleen maar goeie verbindingen goed werkt zegt natuurlijk niets.
De "LAN" wordt gespeeld op servers die op enkele honderden kilomters staan (Zeven uur rijden of iets dergelijks. De afstand weet ik niet. Servers staan in ieder geval in LA).

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:20
Adante schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

De "LAN" wordt gespeeld op servers die op enkele honderden kilomters staan (Zeven uur rijden of iets dergelijks. De afstand weet ik niet. Servers staan in ieder geval in LA).
dit dus, zeg maar 30ms ping, iets wat alle nederlanders hebben in nl/uk/de/be/fr :)

zit bij mij wel snor dus :P

Mijn YouTube

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:05

M2M

medicijnman

Adante schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

Ja, maar wel allemaal dezelfde latency. Dus kun je helemaal niets zeggen over de netcode. Dit gaat pas duidelijk worden als BF3 uit is en mensen een server bezoeken terwijl ze aan de andere kant van de wereld wonen en hun torrent downloads vol open hebben staan.

-_-

• Adanteh
Voor dat soort extreme gevallen heb je altijd een mooie oplossing. Latency caps. Ik denk natuurlijk ook niet dat het meteen helemaal snor zit, maar als er overwegend positieve reacties zijn over de huidige staat van de netcode wil ik DICE best een kans geven. Vooral als de mensen die het zeggen, normaliter erg vaak negatief zijn (Die DCRU lui zijn vaak verre van tevreden over de staat van Battlefield games). Ach, we'll see soon enough.

Waar ik trouwens al wel van ga huilen is de officiële stukjes over de maps. Daar wordt Caspian Border duidelijk beschreven als all-out Vehicle warfare, waarbij de afstanden te groot zijn om te overbruggen zonder voertuig.... Van de uncaps naar de eerste flags is misschien een stukje waggellen... de afstand tussen de vlaggen zelf stelt natuurlijk helemaal niks voor. Het zou me niks verbazen als we straks echt van die maps krijgen zoals het gesoepte Gulf of Oman plaatje (Te lui om te zoeken, alle zes vlaggen gigantisch dicht op elkaar gepropt)

• Indy91
Adante schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:46:
Waar ik trouwens al wel van ga huilen is de officiële stukjes over de maps. Daar wordt Caspian Border duidelijk beschreven als all-out Vehicle warfare, waarbij de afstanden te groot zijn om te overbruggen zonder voertuig.... Van de uncaps naar de eerste flags is misschien een stukje waggellen... de afstand tussen de vlaggen zelf stelt natuurlijk helemaal niks voor. Het zou me niks verbazen als we straks echt van die maps krijgen zoals het gesoepte Gulf of Oman plaatje (Te lui om te zoeken, alle zes vlaggen gigantisch dicht op elkaar gepropt)
Zo'n maps komer er helaas zeker:
Operation Firestorm features

While the map area is large, the 5 capture points in the map are somewhat tightly placed together, meaning infantry won’t have any trouble advancing from flag to flag. The outer areas are quite open thought, with plenty of room for jets to navigate.
De vlaggetjes zijn lekker kort op elkaar geplaatst, dan hoef je tenminste niet zo ver te lopen.... ;w

Da's dan fijn, dan worden de routes van vlag naar vlag wel heel erg voorspelbaar. Nee, laten we maar de vlaggen boven op elkaar proppen dan hebben we lekker veel instant actie.... 8)7
Weg, die avontuurlijke wandelingetjes die ik in BF2 in de grote maps met ver uit elkaar liggende vlaggen, heb mogen ervaren. :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 16-10-2011 09:35 ]

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 22:32
De jeugd van tegenwoordig wil toch niet anders ,controller in de vette chips klauwtjes dvd/blu-ray er in en breed neergeploft op de bank een achievement halen door een scheet te laten,moeten we ook nog meer dan 2min de stick naar links of rechts drukken om bij een flag te komen.. ik bedoel wtf man. Dit bericht is getypt met een dikke vette smily.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik zou graag jullie mening even weten over mijn channelachtergrond:

YouTube: Kanaal van Haakontje

Word deze op jullie schermen gewoon goed weergeven, met de tekst in de juiste kolommen?

• joshje
  • Laatst online: 31-10 13:31
(jarig!)
ProfoundValue schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 09:57:

Word deze op jullie schermen gewoon goed weergeven, met de tekst in de juiste kolommen?
achtergrond is een tikkeltje saai vind ik hij moet eigenlijk iets naar boven zodat je die oranje strepen wat beter ziet. voor de rest kleur van de letters en alle kolommen zijn goed zichtbaar dus dat is geen probleem.
wel leuke filmpjes je kan goed een jet besturen zag ik 8)7

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:40
ProfoundValue schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 09:57:

ik gebruik zelf al de cosmic panda lay-out maar daar ziet het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/8514/91758855.png

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsepils op 16-10-2011 10:10 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien